Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

NBA drafts: Kurucu izvēlas "Nets", Dončičs maiņas darījumā nonāk Dalasā

Emils Ozerinskis

NBA drafts: Kurucu izvēlas "Nets", Dončičs maiņas darījumā nonāk Dalasā
Adams Silvers un Luka Dončičs
Foto: AFP/Scanpix

Šonakt Ņujorkā norisinās Nacionālās basketbola asociācijas jauno spēlētāju izvēles ceremonija. Ar pirmo izvēli Fīniksas "Suns" savās rindās ieguva Arizonas Universitātes centru Deandrē Ajtonu. Savukārt ar trešo numuru izvēlētais Luka Dončičs maiņas darījumā nonāca Dalasas "Mavericks." Tiesības uz Latvijas basketbolistu Rodionu Kurucu ar 40. izvēli ieguva Bruklinas "Nets".

Jau pirms drafta reti kurš apšaubīja to, ka Fīniksas "Suns" ar pirmo izvēli gatavojās iegūt bahamiešu 216 cm garo centru Deandrē Ajtonu, kurš aizvadīto sezonu pavadīja Arizonas Universitātē. NBA komisārs Adams Silvers nepārsteidza, kā pirmo 2018. gada jauno spēlētāju ceremonijā izvēlēto spēlētāju nosaucot tieši Ajtonu. Tādējādi Ajtons Fīniksas "Suns" komandā pievienojas jauno talantu kodolam kopā ar Devinu Bukeru, Džošu Džeksonu un Markīsu Krisu.

Fīniksas "Suns" izslēgšanas spēlēs nav spēlējusi pēdējās astoņas sezonas, bet par to vēl senāk play-off mačos nav redzēta tikai Sakramento "Kings", kura pēdējo reizi izslēgšanas spēlēs bija 2006. gadā. Sakramento "Kings" ar otro izvēli savā īpašumā ieguva Marvinu Begliju no "Djūka" Universitātes. Interesanti, ka Beglijs vidusskolas komandā pavadīja gadu kopā ar drafta pirmo numuru Ajtonu.

Īsi pirms trešās izvēles paziņošanas, tika paziņots, ka Atlantas "Hawks" vienojusies ar Dalasas "Mavericks" par izvēļu apmaiņām. Tādējādi Atlanta Eirolīgas vērtīgāko spēlētāju Luku Dončiču nosūtīja uz Teksasu, kur Dončičs varēs spēlēt kopā ar Dirku Novicki.

Memfisas "Grizzlies" ar ceturto izvēli ieguva Mičganas štata universitātes spēka uzbrucēju Džarenu Džeksonu, kura tēvs NBA pavadīja 13 sezonas un kļūstot par NBA čempionu.

Dalasas "Mavericks" ar piekto numuru izvēlētais Trejs Jangs tiek uzskatīs par Stefena Karija protežē. Jangs bija NCAA sezonas līderis gan gūtajos punktos, gan rezultatīvajās piespēlēs un šī izvēle ceļo uz Atlantu. "Hawks" maiņas darījumā saņems arī nākamā gada drafta pirmās kārtas izvēli.

Otro gadu pēc kārtas sestā izvēle bija Orlando "Magic" īpašumā. Floridas komanda izšķīrās par labu Teksasas universitātes centram Mo Bambam, kuram ir potenciāls kļūt par vienu no labākajiem aizsardzības centriem visā līgā.

Par otro no "Djūka" universitātes izvēlēto spēlētāju kļuva centrs Vendels Kārters, kurš ar septīto izvēli nonāca Čikāgas "Bulls", kur Kārters groza apakšā veidos duetu ar somu spēka uzbrucēju Lauri Markanenu.

Lai gan Klīvlendas "Cavaliers" līdzjutēju prātus vairāk nodarbina jautājumi par Lebrona Džeimsa palikšanu vai nepalikšana komandā, "Cavaliers" tādēļ neizlaida drafta ceremoniju. Par jauno Klīvlendas saspēles vadītāju kļuva Alabamas saspēlnieks Kolins Sekstons.

Kristapa Porziņģa pārstāvētajai Ņujorkas "Knicks" bija devītā izvēle. Pirms trīs gadiem par latvieša izvēli raudošais zēns šī gada drafta ceremoniju sagaidīja tieši ar Porziņģa kreklu mugurā. Nekas daudz gan Ņujorkas līdzjutējos nav mainījies, jo arī Kentukī uzbrucēja Kevina Noksa virzienā tika veltīta būjināšana un uz leju pavērsti īkšķi. 18 gadus vecais Nokss ir otrais jaunākais spēlētājs šī gada draftā.

Labāko desmitnieku noslēdza Filadelfijas "76ers", izvēloties Vilanovas uzbrucēju Mikelu Bridžesu, kura māte strādā tieši Filadelfijas komandas organizācijā. Tomēr piecas izvēles vēlāk noskaidrojās, ka Bridžess Filadelfijā nespēlēs, jo tiesības uz viņu aizmanītas Fīniksai.

Muguras operāciju piedzīvojušais Maikls Porters no potenciāli drafta pirmā numura pirms gada noslīdēja līdz loterijas beigām, kur likmi uz spēlētāju izdarīja Denveras "Nuggets" ar 14. izvēli.

Sanantonio "Spurs" nometne šajā sezonā piedzīvojusi nepieredzēti lielu drāmu, savu neapmierinātību par komandu izrādot Kavai Lenardam. Tāpat vēl nav skaidrības par to vai komandā arī nākamsezon redzēsim Dāvi Bertānu, jo Latvijas izlases uzbrucējs kļuvis par brīvo aģentu. Pašai "Spurs" tik augsta izvēle nav bijusi ļoti sen, jo parasti komanda allaž bijusi viena no līgas vadošajām komandām, tādēļ izvēloties pirmās kārtas beigās. Ar 18. izvēli "Spurs" savām rindām pievienoja Maiami aizsargu Loniju Volkeru.

No spēlētājiem, kurus NBA bija uzaicinājusi uz "zaļo istabu", visilgāk sava vārda nosaukšanu nācās gaidīt Āronam Holidejam, kura divi brāļi Drū un Džastins savu vietu līgā jau ir izkarojuši. Ārons Holidejs ar 23 numuru nonāca Indianas "Pacers" sarakstos.

Losandželosas "Lakers" šajā starpsezonā ir pietiekami daudz vietas zem algu griestiem, lai parakstītus pat divas zvaigznes, kas būs komandas galvenā prioritāte jūlija brīvo aģentu tirgū. Ar 25. izvēli Losandželosas komanda izvēlējās Mičiganas spēka uzbrucēju Moricu Vagneru, kura elks ir viņa tautietis Dirks Novickis. Tādējādi Vagners kļuva par otro draftā izvēlēto eiropieti aiz Dončiča.

Bostonas "Celtics" ar 27 izvēli tika pie atlētiskā centra Roberta Viljamsa, kurš pērn prognozēs bija uzkāpis līdz pat septītajai pozīcijai. Tomēr attieksmes problēmas lika Viljamsam noslīdēt līdz pirmās kārtas izska'mai. Tomēr Denijs Eindzš un Breds Stīvens centīsies ielikt spēlētāju pareizās sliedēs.

Savas drafta izvēles Bruklinas "Nets" izmantoja Eiropas jauno talantu iegūšanai. Pirmās kārtas beigās ar 29 izvēli Bruklinas komanda ieguva bosnieti Džananu Musu. Savukārt savu otro izvēli Bruklina izmantoja Rodiona Kuruca iegūšanai otrajā kārtā. Latviešu uzbrucējs tika izvēlēts ar 40. numuru, tādējādi kļūstot par sesto NBA draftā izvēlēto Latvijas basketbolistu. Pirms drafta Kuruca pārstāvjiem izdevās vienoties ar "Barcelona" par latviešu basketbolista izpirkuma naudas samazināšanu, kas potenciāli ļauj Kurucam jau jaunajā sezonā pievienoties Bruklinas komanda vai arī atrast citu vienību Vecajā kontinentā.

Rodions Kurucs kļuvis par sesto NBA draftēto latvieti. Iepriekš savu vārdu nosaikšanu drafta ceremonijā dzirdējuši Andris Biedriņš, Dāvis Bertāns, Jānis Timma, Kristaps Porziņģis un pērn arī Anžejs Pasečņiks.

Drafta otrās kārtas noslēgumā tika izvēlēts arī otrs baltietis - Lietuvas uzbrucējs Arnolds Kulboka, kurš ar 55 izvēli nonāca Šarlotas "Hornets" pierakstos. Tāpat atzīmēšanas vērta ir pēdējā šī gada drafta izvēle. Ar 60. numuru Filadelfija izvēlējās Jaņņa Adetokunbo jaunāko brāli Kostu Adetokunbo.

NBA drafta rezultāti

Izv.SpēlētājsKomandaPiezīme
1.Deandrē AjtonsFīniksas "Suns"
2.Marvins BeglijsSakramento "Kings"
3.Luka DončičsAtlantas "Hawks"aizmainīts uz Dalasas "Mavericks"
4.Džarens DžeksonsMemfisas "Grizzlies"
5.Trejs JangsDalasas "Mavericks"aizmainīts uz Atlantas "Hawks"
6.Mo BambaOrlando "Magic"
7.Vendels KārtersČikāgas "Bulls"
8.Kolins SekstonsKlīvlendas "Cavaliers"
9.Kevins NokssŅujorkas "Knicks"
10.Mikels BridžessFiladelfijas "76ers"aizmainīts uz Fīniksas "Suns"
11.Šejs Gildžess-AleksandrsŠarlotas "Hornets"aizmainīts uz Losandželosas "Clippers"
12.Mailss BridžessLosandželosas "Clippers"aizmainīts uz Šaelotas "Hornets"
13.Džeroms RobinsonsLosandželosas "Clippers"
14.Maikls PortersDenveras "Nuggets"
15.Trojs BraunsVašingtonas "Wizards"
16.Zairs SmitsFīniksas "Suns"aizmainīts uz Filadelfijas "76res"
17.Donte DivinčensoMilvoki "Bucks"
18.Lonijs VolkersSanantonio "Spurs"
19.Kevins HurtersAtlantas "Hawks"
20.Džošs OkogiMinesotas "Timberwolves"
21.Drejsons AlensJūtas "Jazz"
22.Čendlers HatčisonsČikāgas "Bulls"
23.Ārons HolidejsIndianas "Pacers"
24.Anfernijs SaimonssPortlenads "Trail Blazers"
25.Morics VagnersLosandželosas "Lakers"
26.Lendrijs ŠemetsFiladelfijas "76ers"
27.Roberts ViljamsBostonas "Celtics"
28.Džeikobs EvanssGoldensteitas "Warriors"
29.Džanans MusaBruklinas "Nets"
30.Omari SpelimansAtlantas "Hawks"
40.Rodions KurucsBruklinas "Nets"

     [+] [-]

, 2018-06-22 03:11, pirms 6 gadiem
Mavs dabuja gatavako speletaju NBA, labi, kad vel nakamas sezonas piks ir aizsargats ar top10 protection

     [+] [-]

, 2018-06-22 03:15, pirms 6 gadiem
Bulls uzmeta Porteru Jr. sie gribeja samo nemt ar 7 piku, bet nu redzes, cik talu noslides vins uz leju, iespejams Cavs vai Knicks panems vinu

  +1 [+] [-]

, 2018-06-22 03:26, pirms 6 gadiem
Knicks malači.Neuzrāvās uz Porteru,un paņēma vieno no labākajiem čaļiem visā draftā.Nebūtu spēlējiis Kentakī tad būtu daudz augstāk

  +1 [+] [-]

, 2018-06-22 03:27, pirms 6 gadiem
Bostonietis rakstīja: Knicks malači.Neuzrāvās uz Porteru,un paņēma vieno no labākajiem čaļiem visā draftā.Nebūtu spēlējiis Kentakī tad būtu daudz augstāk
Noksam ir labs motors, tiesi kas Knicks vajag

  -1 [+] [-]

, 2018-06-22 03:31, pirms 6 gadiem
Viss Porters mo top10 ara, mugura laikam ir liela dibenaa, nez kuri noriskes uz vinu

  +3 [+] [-]

, 2018-06-22 03:31, pirms 6 gadiem
Diezgan laba izvēle, bet šķiet arī tēmēta uz to, ka NYK nerēķinās ar neko nopietnu nākamajā sezonā. Paņem jaunu 18 gadīgu čali, un varbūt tiešām sāks būvēt komandu no jaunajiem.

     [+] [-]

, 2018-06-22 03:32, pirms 6 gadiem
Niidermaiers rakstīja: Viss Porters mo top10 ara, mugura laikam ir liela dibenaa, nez kuri noriskes uz vinu
Ja pats Knicks neriske,tad viņa tiešām ir lielā čupā.
CIk cilvēki teikuši,ka ar to visu karjeru būs jāsadzīvo,un viņa nekad nebūs oke..T-MAC ar tieši tāda pati trauma bija,kas beigās sabeidza viņa ceļgalus

     [+] [-]

, 2018-06-22 03:32, pirms 6 gadiem
kecbaja rakstīja: Diezgan laba izvēle, bet šķiet arī tēmēta uz to, ka NYK nerēķinās ar neko nopietnu nākamajā sezonā. Paņem jaunu 18 gadīgu čali, un varbūt tiešām sāks būvēt komandu no jaunajiem.
VIniem ari Mailzs Bridzs butu laba izvele

     [+] [-]

, 2018-06-22 03:33, pirms 6 gadiem
kecbaja rakstīja: Diezgan laba izvēle, bet šķiet arī tēmēta uz to, ka NYK nerēķinās ar neko nopietnu nākamajā sezonā. Paņem jaunu 18 gadīgu čali, un varbūt tiešām sāks būvēt komandu no jaunajiem.
Viņš ir šausmīgi underrated čalis.Viņš visu sezonu spēlēja bez saspēlniekiem,kas nevar atdot piespēles,un bija visu sezonu jāskraida aiz skrīniem tikai

     [+] [-]

, 2018-06-22 03:34, pirms 6 gadiem
Bostonietis rakstīja: Ja pats Knicks neriske,tad viņa tiešām ir lielā čupā.
CIk cilvēki teikuši,ka ar to visu karjeru būs jāsadzīvo,un viņa nekad nebūs oke..T-MAC ar tieši tāda pati trauma bija,kas beigās sabeidza viņa ceļgalus
Blin sapnis man nereaals, kad Dalasa iemaina vinu, pa sezonu saved kartiba un cer, kad bus lietaskoks

     [+] [-]

, 2018-06-22 03:34, pirms 6 gadiem
Niidermaiers rakstīja: VIniem ari Mailzs Bridzs butu laba izvele
Mailzu Knox 1x1 Knicks treniņā esot ļoti ātri aizsūtījis uz ģērbtuvēm.

     [+] [-]

, 2018-06-22 03:35, pirms 6 gadiem
Bostonietis rakstīja: Mailzu Knox 1x1 Knicks treniņā esot ļoti ātri aizsūtījis uz ģērbtuvēm.
opa to nezinaju

     [+] [-]

, 2018-06-22 03:37, pirms 6 gadiem
Brīnums Steven A Smith nepsiho

     [+] [-]

, 2018-06-22 03:39, pirms 6 gadiem
Bostonietis rakstīja: Brīnums Steven A Smith nepsiho
gan jau driz ko teiks, drosvien vel soka stavokli ir

     [+] [-]

, 2018-06-22 03:41, pirms 6 gadiem
Niidermaiers rakstīja: gan jau driz ko teiks, drosvien vel soka stavokli ir
Ietvītoja.Esot apmierināts

     [+] [-]

, 2018-06-22 03:41, pirms 6 gadiem
Bostonietis rakstīja: Viņš ir šausmīgi underrated čalis.Viņš visu sezonu spēlēja bez saspēlniekiem,kas nevar atdot piespēles,un bija visu sezonu jāskraida aiz skrīniem tikai
Bez saspēlnieka Kentucky? Kas tad ir 11 picks? Knoxa komandas saspēlnieks.

     [+] [-]

, 2018-06-22 03:43, pirms 6 gadiem
2strong4me rakstīja: Bez saspēlnieka Kentucky? Kas tad ir 11 picks? Knoxa komandas saspēlnieks.
busanu jau ir, bet nu 11 piks pa augstu vinam

     [+] [-]

, 2018-06-22 03:43, pirms 6 gadiem
Bostonietis rakstīja: Knicks malači.Neuzrāvās uz Porteru,un paņēma vieno no labākajiem čaļiem visā draftā.Nebūtu spēlējiis Kentakī tad būtu daudz augstāk
man arī patīk izvēle

  +1 [+] [-]

, 2018-06-22 03:44, pirms 6 gadiem
2strong4me rakstīja: Bez saspēlnieka Kentucky? Kas tad ir 11 picks? Knoxa komandas saspēlnieks.
Viņš iemācījās piespēlēt pēdējā sezonas mēnesī..Viņš pat uz to laiku nebija top30 spēlētājs.Bet nu viņiem tur sistēma bija drausmīga uzbrukumā..Skrien,kā muļķi visu laiku skrīnus

     [+] [-]

, 2018-06-22 03:47, pirms 6 gadiem
Bostonietis rakstīja: Viņš iemācījās piespēlēt pēdējā sezonas mēnesī..Viņš pat uz to laiku nebija top30 spēlētājs.Bet nu viņiem tur sistēma bija drausmīga uzbrukumā..Skrien,kā muļķi visu laiku skrīnus
March Madnesa jau ari to aizmirsa

     [+] [-]

, 2018-06-22 03:49, pirms 6 gadiem
Runājot par to Portera traumu.To muguru nevar sataisīt uz 100%
VIņam būs visu karjeru disbalance uz vienu ķermeņa pusi.Pirms pēdēja treniņa viņs jau sev gurnu savilka,un bailes iedomāties,kas notiks ar viņa ceļgaliem...Varbūt pat beigās viņš tiks labā komandā kur neprasīs pārāk daudz.

     [+] [-]

, 2018-06-22 03:49, pirms 6 gadiem
Kurucam spīd tā otrā kārta vai nē?

     [+] [-]

, 2018-06-22 03:50, pirms 6 gadiem
2strong4me rakstīja: Kurucam spīd tā otrā kārta vai nē?
itka ja, saka ka sis esot otras kartas drosakais piks, bet nu nezinu

     [+] [-]

, 2018-06-22 03:58, pirms 6 gadiem
Nuggets all in

     [+] [-]

, 2018-06-22 03:59, pirms 6 gadiem
Niidermaiers rakstīja: Nuggets all in
Varēs trenēties vismaz augstkalnē.

  +1 [+] [-]

, 2018-06-22 04:00, pirms 6 gadiem
Ā bļe Denverā tak zāle legalizēta ir
Varēs kurīt

     [+] [-]

, 2018-06-22 04:01, pirms 6 gadiem
Bostonietis rakstīja: Ā bļe Denverā tak zāle legalizēta ir
Varēs kurīt
Zalais visu nokartos

     [+] [-]

, 2018-06-22 04:05, pirms 6 gadiem
Niidermaiers rakstīja: Zalais visu nokartos
Nepīpējiet to mēslu

     [+] [-]

, 2018-06-22 04:06, pirms 6 gadiem
Kāda jēga 11-12 numurs - ņemt pēc kartas un uzreiz mainīt savā starpā?!

     [+] [-]

, 2018-06-22 04:08, pirms 6 gadiem
oxa rakstīja: Kāda jēga 11-12 numurs - ņemt pēc kartas un uzreiz mainīt savā starpā?!
Nu ka, 12 numurs gribeja to kas ir 11, un tu jau nevari viniem pateikt, e zin kas ir mes vinu gribam, tapec nenemat, ta tas nenotiek

  +1 [+] [-]

, 2018-06-22 04:08, pirms 6 gadiem
oxa rakstīja: Kāda jēga 11-12 numurs - ņemt pēc kartas un uzreiz mainīt savā starpā?!
LAC gribēja saspēlnieku,bet Šarlote apspēlēja un dabuja pāris second round pickus.Ļoti bieži sādi dara

     [+] [-]

, 2018-06-22 04:15, pirms 6 gadiem
Phili dabuj ideālāko spēlētāju priekš viņiem,bet ņem un aiztreido

     [+] [-]

, 2018-06-22 04:16, pirms 6 gadiem
Bostonietis rakstīja: Phili dabuj ideālāko spēlētāju priekš viņiem,bet ņem un aiztreido
mazliet atbrivo algu, prieks Lebrona , bet nu neticu, ka vins uz filiju ietu tapat

     [+] [-]

, 2018-06-22 04:17, pirms 6 gadiem
Niidermaiers rakstīja: mazliet atbrivo algu, prieks Lebrona , bet nu neticu, ka vins uz filiju ietu tapat
Viņa māte droši tagad domā,vai palikt strādāt Phili 76ers

     [+] [-]

, 2018-06-22 04:22, pirms 6 gadiem
Beidzot Donte nodraftēts.Jāsagaida Alens vēl

     [+] [-]

, 2018-06-22 04:23, pirms 6 gadiem
Bostonietis rakstīja: Beidzot Donte nodraftēts.Jāsagaida Alens vēl
Alens pretigs purns ir, 2 karta vinam vieta butu

Nezinu vai Dontem Bucks ista vieta ir es uz Wizards vairak cereju

     [+] [-]

, 2018-06-22 04:24, pirms 6 gadiem
Niidermaiers rakstīja: Alens pretigs purns ir, 2 karta vinam vieta butu

Nezinu vai Dontem Bucks ista vieta ir es uz Wizards vairak cereju
Alens šogad beidzot sevi bija savācis,un netaisīja sūdus..Pieņemu,ka manējie vai GSW paņems

     [+] [-]

, 2018-06-22 04:26, pirms 6 gadiem
Bostonietis rakstīja: Alens šogad beidzot sevi bija savācis,un netaisīja sūdus..Pieņemu,ka manējie vai GSW paņems
Man ka UNC atbalstitajam Duke vispar riebjas bet nu labi agrak tadas ziepas frukts varija, kad gribejas so nosaut

     [+] [-]

, 2018-06-22 04:29, pirms 6 gadiem
Niidermaiers rakstīja: Man ka UNC atbalstitajam Duke vispar riebjas bet nu labi agrak tadas ziepas frukts varija, kad gribejas so nosaut
Tad jau tu esi sajūsmā par viņu nākošā gada komandu kur spēlēs uzreiz 3 top10 čaļi

     [+] [-]

, 2018-06-22 04:30, pirms 6 gadiem
Bostonietis rakstīja: Tad jau tu esi sajūsmā par viņu nākošā gada komandu kur spēlēs uzreiz 3 top10 čaļi
MAn liekas final 4 bus max Duke, bet ja tiks finala neticu kad pacels

     [+] [-]

, 2018-06-22 04:32, pirms 6 gadiem
Niidermaiers rakstīja: MAn liekas final 4 bus max Duke, bet ja tiks finala neticu kad pacels
Baretam noteikti būs izcila sezona.Gribās redzēt,kā izskatīsies Zions.6,6 priekš ceturtā numura tiešām ir par mazu,un ar 260 masu tiešām trešajam numuram par daudz.Tāds diezgan jocīgs prospekts.

     [+] [-]

, 2018-06-22 04:33, pirms 6 gadiem
Bostonietis rakstīja: Baretam noteikti būs izcila sezona.Gribās redzēt,kā izskatīsies Zions.6,6 priekš ceturtā numura tiešām ir par mazu,un ar 260 masu tiešām trešajam numuram par daudz.Tāds diezgan jocīgs prospekts.
Bet atspere gan laba ne, es cereju, kad sis uz UNC ietu, bet ne uzmeta

     [+] [-]

, 2018-06-22 04:36, pirms 6 gadiem
Niidermaiers rakstīja: Bet atspere gan laba ne, es cereju, kad sis uz UNC ietu, bet ne uzmeta
Tā atspere ar viņa augumu tiešām neiet kopā

     [+] [-]

, 2018-06-22 04:37, pirms 6 gadiem
Bostonietis rakstīja: Tā atspere ar viņa augumu tiešām neiet kopā
Bet interesanti tomer
Es domaju, kad NCAA vins vel izvilks ar savu augumu/svaru, bet NBA tik viegli dzeks cauri netiks vairs

     [+] [-]

, 2018-06-22 04:47, pirms 6 gadiem
WOW UTAH!
Bļe.Reāli labs fit priekš viņa

     [+] [-]

, 2018-06-22 04:48, pirms 6 gadiem
Bostonietis rakstīja: WOW UTAH!
Bļe.Reāli labs fit priekš viņa
Man ari bija tada aizdoma, JAzz nez doma so pa 6th man iespelet?

     [+] [-]

, 2018-06-22 04:49, pirms 6 gadiem

     [+] [-]

, 2018-06-22 04:49, pirms 6 gadiem
expert nr.1 rakstīja: https://twitter.com/MoisesCituk/status/1009949146814533633
Mate ja kas bija modele

     [+] [-]

, 2018-06-22 04:50, pirms 6 gadiem
Niidermaiers rakstīja: Man ari bija tada aizdoma, JAzz nez doma so pa 6th man iespelet?
Principā tā vajadzētu būt.
Bļe ja viņi varētu parakstīt PG13...

     [+] [-]

, 2018-06-22 04:51, pirms 6 gadiem
Bostonietis rakstīja: Principā tā vajadzētu būt.
Bļe ja viņi varētu parakstīt PG13...
PG13 nebus vai nu LAL vai paliek OKC

  +1 [+] [-]

, 2018-06-22 04:52, pirms 6 gadiem
Izrādas,ka Knox jau pirms drafta zināja
https://twitter.com/JordanHeckFF/st...

     [+] [-]

, 2018-06-22 04:53, pirms 6 gadiem
Niidermaiers rakstīja: PG13 nebus vai nu LAL vai paliek OKC
Es to zinu,bet tā komanda ar PG13 būtu kaut kas nereāls..Mazo mārketu problēma,un protams Utah

     [+] [-]

, 2018-06-22 04:57, pirms 6 gadiem
Bostonietis rakstīja: Es to zinu,bet tā komanda ar PG13 būtu kaut kas nereāls..Mazo mārketu problēma,un protams Utah
Warriors butu lielas problemas tad

     [+] [-]

, 2018-06-22 05:01, pirms 6 gadiem
Musa no kaut kāda 13-15 tālu nokritis pa pāris mēneši

     [+] [-]

, 2018-06-22 05:03, pirms 6 gadiem
Bostonietis rakstīja: Musa no kaut kāda 13-15 tālu nokritis pa pāris mēneši
To pasu varu teikt par Bongu

     [+] [-]

, 2018-06-22 05:05, pirms 6 gadiem
Niidermaiers rakstīja: To pasu varu teikt par Bongu
Bonga un draftu saraksti viņa sakarā nav izprotami.Vienā viņš ir 30+,bet citos viņa pat iekšā nav.Bet nu Musa tomēr bija ap loteriju,bet laikam treniņi nav bijuši iespaidīgi.

     [+] [-]

, 2018-06-22 05:06, pirms 6 gadiem
Bostonietis rakstīja: Bonga un draftu saraksti viņa sakarā nav izprotami.Vienā viņš ir 30+,bet citos viņa pat iekšā nav.Bet nu Musa tomēr bija ap loteriju,bet laikam treniņi nav bijuši iespaidīgi.
ta izskatas

     [+] [-]

, 2018-06-22 05:06, pirms 6 gadiem
Portlenda turpina draftēt čaļus bez aizsardzības
Vajag vingus,bet galvenais mazos guardus D

     [+] [-]

, 2018-06-22 05:07, pirms 6 gadiem
Bostonietis rakstīja: Portlenda turpina draftēt čaļus bez aizsardzības
Rip City defu nevajag galvenais uzbrukums, pec D`Antoni sistemas

     [+] [-]

, 2018-06-22 05:08, pirms 6 gadiem
Es piss nodraftēti 20+,bet jau 3h pagājušas...Jāceļas pēc pusotras stundas

     [+] [-]

, 2018-06-22 05:09, pirms 6 gadiem
Bostonietis rakstīja: Es piss nodraftēti 20+,bet jau 3h pagājušas...Jāceļas pēc pusotras stundas
smagi, labi kad es pec tam varesu gulet cik velos, speciali vel atvalinajumu panemu, lai nav jacakarejas

     [+] [-]

, 2018-06-22 05:11, pirms 6 gadiem
Niidermaiers rakstīja: smagi, labi kad es pec tam varesu gulet cik velos, speciali vel atvalinajumu panemu, lai nav jacakarejas
Es ar ņēmu atvaļinājumu uz futbola čempi
Nebūtu mazais un draudzene jāved uz bdārzu un darbu būtu jauki

     [+] [-]

, 2018-06-22 05:13, pirms 6 gadiem
O leikeri dabuja jauno Dirku

     [+] [-]

, 2018-06-22 05:13, pirms 6 gadiem
Bostonietis rakstīja: O leikeri dabuja jauno Dirku
ble tas ir labs piks, liels progress vinam ir

     [+] [-]

, 2018-06-22 05:27, pirms 6 gadiem
Izrādās šitas vēl nebija draftēts

     [+] [-]

, 2018-06-22 05:29, pirms 6 gadiem
Bostonietis rakstīja: Izrādās šitas vēl nebija draftēts
es jau domaju, ko esmu aizmirsis un ja, sie saka tiesi runat normali no top10 pika uz beigam nokrist, attieksme dara savu

     [+] [-]

, 2018-06-22 05:30, pirms 6 gadiem
Niidermaiers rakstīja: es jau domaju, ko esmu aizmirsis un ja, sie saka tiesi runat normali no top10 pika uz beigam nokrist, attieksme dara savu
Eindžš un Breds iedzīs varbūt kaut ko

     [+] [-]

, 2018-06-22 05:31, pirms 6 gadiem
Bostonietis rakstīja: Eindžš un Breds iedzīs varbūt kaut ko
ja ne aizmainis uz netiem, sudigak jau nebus

     [+] [-]

, 2018-06-22 05:41, pirms 6 gadiem
O Musa uz Nets, bus ok

     [+] [-]

, 2018-06-22 05:44, pirms 6 gadiem
Gandrīz jau izkrita

     [+] [-]

, 2018-06-22 05:46, pirms 6 gadiem
Damn Trentu JR pat beigās pirmajā raundā nepaņem...

     [+] [-]

, 2018-06-22 05:50, pirms 6 gadiem
Bostonietis rakstīja: Damn Trentu JR pat beigās pirmajā raundā nepaņem...
tagad kada no 3 panems stabili

     [+] [-]

, 2018-06-22 05:57, pirms 6 gadiem
Ble ne tas piks ko gaidiju no Mavs

  -1 [+] [-]

, 2018-06-22 06:01, pirms 6 gadiem
Šis ir tas raunds kur tu nezini vairāk,kā pusi spēlētāju

     [+] [-]

, 2018-06-22 06:02, pirms 6 gadiem
tas gan bet tos kurus zinu neaiziet kur vajag

     [+] [-]

, 2018-06-22 06:04, pirms 6 gadiem
ble Trents ari krit uz leju, kaut kas nav

     [+] [-]

, 2018-06-22 06:06, pirms 6 gadiem
Niidermaiers rakstīja: ble Trents ari krit uz leju, kaut kas nav
Laikam nevienam šūteri nepatīk

     [+] [-]

, 2018-06-22 06:06, pirms 6 gadiem
O Kings zina ko vajag

     [+] [-]

, 2018-06-22 06:06, pirms 6 gadiem
Beidzot,bet tikai Kingiem pilna pakaļa ar guardiem

     [+] [-]

, 2018-06-22 06:08, pirms 6 gadiem
viniem jau vajag top piku ari nakoso gadu, laikus nodrosinas ar attaisnojumu, kad nevelk aizsargi

     [+] [-]

, 2018-06-22 06:10, pirms 6 gadiem
Niidermaiers rakstīja: viniem jau vajag top piku ari nakoso gadu, laikus nodrosinas ar attaisnojumu, kad nevelk aizsargi
Nākošgad uz Baretu vai Nassiru tad jātanko

     [+] [-]

, 2018-06-22 06:13, pirms 6 gadiem
Trentu jau nahrenize prom

     [+] [-]

, 2018-06-22 06:14, pirms 6 gadiem
Rodions draftēts

     [+] [-]

, 2018-06-22 06:14, pirms 6 gadiem
Niidermaiers rakstīja: Trentu jau nahrenize prom
Portlendai vairāk šūteru vajag

  +2 [+] [-]

, 2018-06-22 06:14, pirms 6 gadiem
Nets Kurucu panema, tagad bus daudz jaunu Nets fanu

     [+] [-]

, 2018-06-22 06:16, pirms 6 gadiem
Paldies par kompāniju jāsāk celties

     [+] [-]

, 2018-06-22 06:16, pirms 6 gadiem
Vel jasagaida pedejais Mavs piks un ari japazud

     [+] [-]

, 2018-06-22 06:21, pirms 6 gadiem
Respektīvi Kurucam būs Timmas liktenis, izvēlēts jau ir. Un tālāk spēlēs Eiropā, šaubos vai barsā tiks pie spēles laika, moš kādā lejasgala ACB komandā.

Vai arī es kļūdos? Amīši jau uzskata ka Kurucs ideāls priekš Nets.
Nu ja ideāls, tad lai spēlē uzreiz NBA! Kaut vai kā Bertāns, ja netiek pie spēles laika, tad tiks aizsūtīts uz attīstības līgu..

Jūsu viedokļi?

     [+] [-]

, 2018-06-22 06:22, pirms 6 gadiem
BayernM rakstīja: Respektīvi Kurucam būs Timmas liktenis, izvēlēts jau ir. Un tālāk spēlēs Eiropā, šaubos vai barsā tiks pie spēles laika, moš kādā lejasgala ACB komandā.

Vai arī es kļūdos? Amīši jau uzskata ka Kurucs ideāls priekš Nets.
Nu ja ideāls, tad lai spēlē uzreiz NBA! Kaut vai kā Bertāns, ja netiek pie spēles laika, tad tiks aizsūtīts uz attīstības līgu..

Jūsu viedokļi?
Runa ja vins nedosies uz NBA, vins grib tikt ara no Barselonas, cik tas ir reali nezinu, bet amisiem taisniba, ka vini saka late round gem vins ir

  -1 [+] [-]

, 2018-06-22 06:25, pirms 6 gadiem
Esmu priecīgs un wikipedia rada ka vins speles Nets

  -2 [+] [-]

, 2018-06-22 06:28, pirms 6 gadiem
Kāds zin vai viņš spēlēs šogad NBA?

  -1 [+] [-]

, 2018-06-22 06:34, pirms 6 gadiem
Bled suka Lakers

  +3 [+] [-]

, 2018-06-22 06:46, pirms 6 gadiem
nah kkāda pončika bilde, nevis drafta pirmā numura?

  +3 [+] [-]

, 2018-06-22 07:03, pirms 6 gadiem
lambijs rakstīja: nah kkāda pončika bilde, nevis drafta pirmā numura?
Paskaties kas ir raksta autors

     [+] [-]

, 2018-06-22 07:17, pirms 6 gadiem
Manuprāt , Kurucs ir ticis tādā komandā , kur liela konkurence 3 numurā pozīcījā nav .

     [+] [-]

, 2018-06-22 08:02, pirms 6 gadiem
Tagad lai pamēģina vasaras līgā sevi parādīt lai vismaz kāda spēļu prakse ir un iespējams atgūs spēles garšu.

     [+] [-]

, 2018-06-22 08:14, pirms 6 gadiem
4567 rakstīja: Manuprāt , Kurucs ir ticis tādā komandā , kur liela konkurence 3 numurā pozīcījā nav .
Nu, vēl ļoti pāragri spriest.

  +1 [+] [-]

, 2018-06-22 08:52, pirms 6 gadiem
Nu, beidzot nodraftēja Rodionu, tagad būs kādu laiku miers?

     [+] [-]

, 2018-06-22 08:56, pirms 6 gadiem
Dallasa izcēla draftu, malači. Par Kurucu liels prieks, ceru, ka tiks jau šosezon pie šprices. Vislabākais protams tik pie spēļu prakses, bet tad ir svarīgi dabūt labu komandu Eiropā

     [+] [-]

, 2018-06-22 09:04, pirms 6 gadiem
cobham rakstīja: Dallasa izcēla draftu, malači. Par Kurucu liels prieks, ceru, ka tiks jau šosezon pie šprices. Vislabākais protams tik pie spēļu prakses, bet tad ir svarīgi dabūt labu komandu Eiropā
Teiksim tā, šobrīd Kurucam derētu praktiski jebkas, galvenais lai līmenis būtu solīds, derētu jebkas kaut drusku stiprāks par LBL...

  +1 [+] [-]

, 2018-06-22 09:09, pirms 6 gadiem
LBL2?

     [+] [-]

, 2018-06-22 09:10, pirms 6 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Nu, beidzot nodraftēja Rodionu, tagad būs kādu laiku miers?
Mums jau zvērīgi daudz tādu čaļu, kas drafta otrā galā izvēlēti-un nākamajā sezonā rauj NBA, tā kā, teju 100%, ka būs stabils sākumsastāva vecis-savi 12-18p spēlē bez lieka stresa!

     [+] [-]

, 2018-06-22 09:12, pirms 6 gadiem
Niidermaiers rakstīja: Runa ja vins nedosies uz NBA, vins grib tikt ara no Barselonas, cik tas ir reali nezinu, bet amisiem taisniba, ka vini saka late round gem vins ir
Ko nozīmē nedosies uz NBA!? Nu, čau, te Kurucs, paņēmāt mani-es tagad spēlēšu NBA!? WTF!? Kādas konkurentu traumas+supersniegums vasaras līgā viņu varētu kaut sapņu līmenī pietuvināt NBA!!!

  -1 [+] [-]

, 2018-06-22 09:15, pirms 6 gadiem
cobham rakstīja: Dallasa izcēla draftu, malači. Par Kurucu liels prieks, ceru, ka tiks jau šosezon pie šprices. Vislabākais protams tik pie spēļu prakses, bet tad ir svarīgi dabūt labu komandu Eiropā
Kā Tu saproti, Atlantā Dončičs būtu Kurucs Barselonā! Dallasai varēs pateikties, ja tiks pie savām nepilnajām 20min! (un loģiski, ka LD arī vairāk fiziski nespētu (pat turēt), jo tas nav Eirolīgā 30spēles uzspēlēt. Nemaz nerunājot, ka šeit būs DAUDZ fiziskāk, 8min ilgāk... lai vaicas nekļūt par malto gaļu!

     [+] [-]

, 2018-06-22 09:16, pirms 6 gadiem
Interesanti, kurš nākamais no Latvijas? Žagars pēc 2-3 gadiem? Šķiet,
ka NBA materiāla straumīte no Latvijas apsīks uz kādu laiku...

     [+] [-]

, 2018-06-22 09:17, pirms 6 gadiem
viedoklis rakstīja: Kā Tu saproti, Atlantā Dončičs būtu Kurucs Barselonā! Dallasai varēs pateikties, ja tiks pie savām nepilnajām 20min! (un loģiski, ka LD arī vairāk fiziski nespētu (pat turēt), jo tas nav Eirolīgā 30spēles uzspēlēt. Nemaz nerunājot, ka šeit būs DAUDZ fiziskāk, 8min ilgāk... lai vaicas nekļūt par malto gaļu!
Sākums būs grūts, bet nākamā sezonā jau stati grozīsies ap 15 punktiem spēle, un viss puikam izdosies. Rubio arī norēja, bet tagad ir cienījams saspēlnieks NBA.

     [+] [-]

, 2018-06-22 09:19, pirms 6 gadiem
viedoklis rakstīja: Kā Tu saproti, Atlantā Dončičs būtu Kurucs Barselonā! Dallasai varēs pateikties, ja tiks pie savām nepilnajām 20min! (un loģiski, ka LD arī vairāk fiziski nespētu (pat turēt), jo tas nav Eirolīgā 30spēles uzspēlēt. Nemaz nerunājot, ka šeit būs DAUDZ fiziskāk, 8min ilgāk... lai vaicas nekļūt par malto gaļu!
Man liekas agrāk tu kaut ko sakarīgu rakstīji. Pēdējā laikā esmu novērojis, ka tev smadzeņu vietā ir skaidas.

Viņš Dalasai ies sākumsastāvā. Kādas tev 20 minūtes?

  -1 [+] [-]

, 2018-06-22 09:26, pirms 6 gadiem
Kas ar mazo Ball? Draftēja vai nē?

  -1 [+] [-]

, 2018-06-22 09:34, pirms 6 gadiem
neimeti rakstīja: Kas ar mazo Ball? Draftēja vai nē?
Ne

     [+] [-]

, 2018-06-22 09:37, pirms 6 gadiem
Burtiski skatoties, 3 numurus no pozicionālā viedokļa nu nezinu grūti sistēmā tikt pašlaik Kurucam!
Quincy Acy- 5,9 points per game
DeMarre Carroll- 13,5 points per game
Dante Cunningham- 7,5 points per game
Rondae Hollis-Jefferson- 13,9 points per game
James Webb III- 1,6 points per game

Personīgi skatoties, pašam kurucam būtu lielākas perspektīvas nekā Musam, jo masa kurucam ir lielāka, bet izskatās ka lietderīgi calis to vēl neprot izmantot! Individuālos meistarstiķus vērojot pirmsdrafta ir labi redzams, ka Musa ir ar mazliet lielāku pārliecību metienā un arī driblā ir labāks! Kurucs jā ir labā sistēmā Barsas bet spēles ziņā viņš spēlē maz un līdz ar to degradējas! Ja čalis nonāktu kādā citā Eirolīgas komandā un uzrautu sezonu 15 points per game tad Bruklina točna pievērstu uzmantību, bet tagad uzskatu tas 40 picks ir tikai skaitlis!!!!!

     [+] [-]

, 2018-06-22 09:40, pirms 6 gadiem
vozā rakstīja: Burtiski skatoties, 3 numurus no pozicionālā viedokļa nu nezinu grūti sistēmā tikt pašlaik Kurucam!
Quincy Acy- 5,9 points per game
DeMarre Carroll- 13,5 points per game
Dante Cunningham- 7,5 points per game
Rondae Hollis-Jefferson- 13,9 points per game
James Webb III- 1,6 points per game

Personīgi skatoties, pašam kurucam būtu lielākas perspektīvas nekā Musam, jo masa kurucam ir lielāka, bet izskatās ka lietderīgi calis to vēl neprot izmantot! Individuālos meistarstiķus vērojot pirmsdrafta ir labi redzams, ka Musa ir ar mazliet lielāku pārliecību metienā un arī driblā ir labāks! Kurucs jā ir labā sistēmā Barsas bet spēles ziņā viņš spēlē maz un līdz ar to degradējas! Ja čalis nonāktu kādā citā Eirolīgas komandā un uzrautu sezonu 15 points per game tad Bruklina točna pievērstu uzmantību, bet tagad uzskatu tas 40 picks ir tikai skaitlis!!!!!
Viņam pat nav jāmet padsmit punkti, galvenais ir spēles laiks, jo talants un parametri viņam ir kā radīti NBA, vēl masu vajag, principā, ja paliek Eiropā, tad viņam vajag minūtes Eirolīgā vai ACB.

     [+] [-]

, 2018-06-22 09:42, pirms 6 gadiem
Acy nav trešais numurs,un Kurucs var spēlēt arī pa ceturto

  +1 [+] [-]

, 2018-06-22 09:42, pirms 6 gadiem
viedoklis rakstīja: Kā Tu saproti, Atlantā Dončičs būtu Kurucs Barselonā! Dallasai varēs pateikties, ja tiks pie savām nepilnajām 20min! (un loģiski, ka LD arī vairāk fiziski nespētu (pat turēt), jo tas nav Eirolīgā 30spēles uzspēlēt. Nemaz nerunājot, ka šeit būs DAUDZ fiziskāk, 8min ilgāk... lai vaicas nekļūt par malto gaļu!


eu tu? bezatmiņas karte!
Tipa Porziņģis nenāca no Eiropas ne?

     [+] [-]

, 2018-06-22 09:46, pirms 6 gadiem
vozā rakstīja: Burtiski skatoties, 3 numurus no pozicionālā viedokļa nu nezinu grūti sistēmā tikt pašlaik Kurucam!
Quincy Acy- 5,9 points per game
DeMarre Carroll- 13,5 points per game
Dante Cunningham- 7,5 points per game
Rondae Hollis-Jefferson- 13,9 points per game
James Webb III- 1,6 points per game

Personīgi skatoties, pašam kurucam būtu lielākas perspektīvas nekā Musam, jo masa kurucam ir lielāka, bet izskatās ka lietderīgi calis to vēl neprot izmantot! Individuālos meistarstiķus vērojot pirmsdrafta ir labi redzams, ka Musa ir ar mazliet lielāku pārliecību metienā un arī driblā ir labāks! Kurucs jā ir labā sistēmā Barsas bet spēles ziņā viņš spēlē maz un līdz ar to degradējas! Ja čalis nonāktu kādā citā Eirolīgas komandā un uzrautu sezonu 15 points per game tad Bruklina točna pievērstu uzmantību, bet tagad uzskatu tas 40 picks ir tikai skaitlis!!!!!
Par ko mēs tagad runājam... Kurucam nākamās 2 sezona jākapā ka psiham Eiropā, pie tam nevis Eirolīgā, bet kkur labā līmenī, ar labām izpausmes iespējām, gluži kā KP savulaik... Pat kāda Itālijas miesta komanda derētu, protams, augstākās līgas. Da kaut vai LKL...

  -1 [+] [-]

, 2018-06-22 10:01, pirms 6 gadiem
LOL Embīds jau drafta laikā noheitojis Aytonu.Lai beidz viņus salīdzināt,jo Embīds spēlē aizsardzībā

     [+] [-]

, 2018-06-22 10:08, pirms 6 gadiem
Bostonietis rakstīja: Acy nav trešais numurs,un Kurucs var spēlēt arī pa ceturto
viņu jau arī virzītu ka 4nr.

  +1 [+] [-]

, 2018-06-22 10:12, pirms 6 gadiem
dobrecovs rakstīja: Par ko mēs tagad runājam... Kurucam nākamās 2 sezona jākapā ka psiham Eiropā, pie tam nevis Eirolīgā, bet kkur labā līmenī, ar labām izpausmes iespējām, gluži kā KP savulaik... Pat kāda Itālijas miesta komanda derētu, protams, augstākās līgas. Da kaut vai LKL...
Principā piekrītu, ka nenormāli jārauj būtu, lai tiktu NBA! Bet ar viduvējību kā tagad nu nebūs!

  +2 [+] [-]

, 2018-06-22 10:23, pirms 6 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Man liekas agrāk tu kaut ko sakarīgu rakstīji. Pēdējā laikā esmu novērojis, ka tev smadzeņu vietā ir skaidas.

Viņš Dalasai ies sākumsastāvā. Kādas tev 20 minūtes?
Kāds nahren sākumsastāvs?? Ja jau saspēlnieks (?), tad viņam vajag vismaz gadu , lai iemācītos Dallasas izspēles shēmas. Un pie reizes nomest kādus 3-5 liekos kg

     [+] [-]

, 2018-06-22 10:35, pirms 6 gadiem
vozā rakstīja: Principā piekrītu, ka nenormāli jārauj būtu, lai tiktu NBA! Bet ar viduvējību kā tagad nu nebūs!
un jāpamaina attieksme pret komandu, kā arī par aģenta maiņu jādomā

     [+] [-]

, 2018-06-22 10:41, pirms 6 gadiem
vorkuta rakstīja: Kāds nahren sākumsastāvs?? Ja jau saspēlnieks (?), tad viņam vajag vismaz gadu , lai iemācītos Dallasas izspēles shēmas. Un pie reizes nomest kādus 3-5 liekos kg
Kurš teica, ka viņš ir saspēles vadītājs?

Tu man vēlies iestāstīt, ka viņš neies sākumā lielāko daļu sezonas?

     [+] [-]

, 2018-06-22 10:54, pirms 6 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Kurš teica, ka viņš ir saspēles vadītājs?

Tu man vēlies iestāstīt, ka viņš neies sākumā lielāko daļu sezonas?
Draftā viņu ņēma kā 1.-2.Nr. Un tu gribi apgalvot, kā sākumā ies Dončičs, nevis Smits Jr. , kurš jau sezonu iespēlējies, vai vecie pārbaudītie buki Barea u.c.? Uz ko saderam/

     [+] [-]

, 2018-06-22 10:56, pirms 6 gadiem
vorkuta rakstīja: Draftā viņu ņēma kā 1.-2.Nr. Un tu gribi apgalvot, kā sākumā ies Dončičs, nevis Smits Jr. , kurš jau sezonu iespēlējies, vai vecie pārbaudītie buki Barea u.c.? Uz ko saderam/
Viņu izmantos gan jau kā trešo numuru

     [+] [-]

, 2018-06-22 11:09, pirms 6 gadiem
dobrecovs rakstīja: Sākums būs grūts, bet nākamā sezonā jau stati grozīsies ap 15 punktiem spēle, un viss puikam izdosies. Rubio arī norēja, bet tagad ir cienījams saspēlnieks NBA.
Rubio bija nepieciešami cik gadi? 5! +atrast savu komandu...

     [+] [-]

, 2018-06-22 11:10, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Viņu izmantos gan jau kā trešo numuru
Priekš 3. nr viņam nepietiek fizikas. Nēģeri viņu apēdīs bez sviestmaizes. Atkārtojos- viņu ņēma kā nr.1.-2., un atšķirībā no latviešu faniem puse ekspertu nesaprot, kāpēc vajadzīgs Dončičs, ja jau ir Smits, un otra puse uzskata, ka nākotnē Jangs būs labāks par Dončiču. Gaidīsim sezonu.

     [+] [-]

, 2018-06-22 11:15, pirms 6 gadiem
vorkuta rakstīja: Priekš 3. nr viņam nepietiek fizikas. Nēģeri viņu apēdīs bez sviestmaizes. Atkārtojos- viņu ņēma kā nr.1.-2., un atšķirībā no latviešu faniem puse ekspertu nesaprot, kāpēc vajadzīgs Dončičs, ja jau ir Smits, un otra puse uzskata, ka nākotnē Jangs būs labāks par Dončiču. Gaidīsim sezonu.
neapēdīs, nav tik traki...Daudzi palaiž garām viņa spēles izpratni, priekš viņa vecuma

  +1 [+] [-]

, 2018-06-22 11:15, pirms 6 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Man liekas agrāk tu kaut ko sakarīgu rakstīji. Pēdējā laikā esmu novērojis, ka tev smadzeņu vietā ir skaidas.

Viņš Dalasai ies sākumsastāvā. Kādas tev 20 minūtes?
Zupas biezumos zīlē!? Pagaidīsim visas maiņas, jaunos līgumus superzvaigznēm... nekur nav teikts, ka Dalasa būs viņa nākamā komanda! '+kā jau teicu, Dončičs fiziski nebūs gatavs NBA sezonai, Eiropā tam vnk nav iespējams sagatavoties!!! 80spēles ar visiem play-off, Karaļa kausiem un citiem mēsliem pat nez vai var sakasīt...
Labojums-šajā sezonā 70!!! spēles, vidēji nedaudz virs 24minūtēm, no kurām 38sākumsastāvā...
Dalasa, sākumsastāvs... un ap Ziemassvētkiem visa Teksasa viņu būs ar mieru izsūtīt uz Āfriku

     [+] [-]

, 2018-06-22 11:18, pirms 6 gadiem
BayernM rakstīja:

eu tu? bezatmiņas karte!
Tipa Porziņģis nenāca no Eiropas ne?
Un Porziņģis neplīsa, kā veca zeķe?! Pēc pirmās sezonas pats teica, ka nebija gatavs tam fiziski! +Dončičam ir konkrētas problēmas ar svaru... tā kā, palūkosim kā ceļi šo visu turēs! Puika ir uzlēcis krietni par augstu savam vecumam utt, tas kritiens ir neizbēgams, redzēs tik kurā grāvja pusē noliksies!

     [+] [-]

, 2018-06-22 11:20, pirms 6 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Kurš teica, ka viņš ir saspēles vadītājs?

Tu man vēlies iestāstīt, ka viņš neies sākumā lielāko daļu sezonas?
Nosauc iemeslu, kāpēc Realā viņš tik nedaudz virs puses gāja sākumā-un kāpēc lai NBA ietu!?

     [+] [-]

, 2018-06-22 11:20, pirms 6 gadiem
viedoklis rakstīja: Rubio bija nepieciešami cik gadi? 5! +atrast savu komandu...
Rubio nav pat 30 gadi, tā, ka neko nokavējis diži nav, labākais saspēlnieka laiks tikai sācies. Savukārt, LD ir augstākas raudzes talants, te būs ātrāk.

     [+] [-]

, 2018-06-22 11:21, pirms 6 gadiem
Real AB15(Dre) rakstīja: Viņam pat nav jāmet padsmit punkti, galvenais ir spēles laiks, jo talants un parametri viņam ir kā radīti NBA, vēl masu vajag, principā, ja paliek Eiropā, tad viņam vajag minūtes Eirolīgā vai ACB.
Nez kāpēc Andžejs nespēlē NBA tādā gadījumā, kuram ir spēļu prakse un vismazākā izaugsme, kura Kurucam nav bijusi jau gadus vismaz trīs!? Vai Timma...

  -1 [+] [-]

, 2018-06-22 11:22, pirms 6 gadiem
vorkuta rakstīja: Priekš 3. nr viņam nepietiek fizikas. Nēģeri viņu apēdīs bez sviestmaizes. Atkārtojos- viņu ņēma kā nr.1.-2., un atšķirībā no latviešu faniem puse ekspertu nesaprot, kāpēc vajadzīgs Dončičs, ja jau ir Smits, un otra puse uzskata, ka nākotnē Jangs būs labāks par Dončiču. Gaidīsim sezonu.
Puika tikko izšķīlies un jau nigas ēdīs nost... lēnāk pār tiltu, pamazām, pamazām, un Dončičs būs Dallasā līderis...

     [+] [-]

, 2018-06-22 11:23, pirms 6 gadiem
Real AB15(Dre) rakstīja: Viņam pat nav jāmet padsmit punkti, galvenais ir spēles laiks, jo talants un parametri viņam ir kā radīti NBA, vēl masu vajag, principā, ja paliek Eiropā, tad viņam vajag minūtes Eirolīgā vai ACB.
Kāda Eirolīga, kāds ACB... lai sāk ar Itāliju, Vāciju...

     [+] [-]

, 2018-06-22 11:24, pirms 6 gadiem
viedoklis rakstīja: Nez kāpēc Andžejs nespēlē NBA tādā gadījumā, kuram ir spēļu prakse un vismazākā izaugsme, kura Kurucam nav bijusi jau gadus vismaz trīs!? Vai Timma...
Spēļu prakse neko negarantē, ja nav gribas, spēka iekšā.

     [+] [-]

, 2018-06-22 11:25, pirms 6 gadiem
dobrecovs rakstīja: Puika tikko izšķīlies un jau nigas ēdīs nost... lēnāk pār tiltu, pamazām, pamazām, un Dončičs būs Dallasā līderis...
Jaunais Kobe!

     [+] [-]

, 2018-06-22 11:27, pirms 6 gadiem
dobrecovs rakstīja: Rubio nav pat 30 gadi, tā, ka neko nokavējis diži nav, labākais saspēlnieka laiks tikai sācies. Savukārt, LD ir augstākas raudzes talants, te būs ātrāk.
Tikai LD nav un nekad nebūs saspēlnikes, nav ne jausmas kāpēc viņam to piedēvē, Žanis tad ir tīrāks saspēlnieks
+tiešām nevar paciesties vēl dažus mēnešus, lai ir saprotams, kas ir kas! Maiņas, traumas utt var sajaukt visas kārtis!!! Bet te jau 30+minūtes Dalasā dod, gada debitants utt... pasapņot jau var, tikai derētu kaut spēli iziet laukumā, lai var saprast!
p.s. LD ir tieši tāds pats RR stāsts, mākslīgi iemests ļoti jauns starp večiem, kur vēl mākslīgāk ļauj savākt kādus cipariņus, balvas, lai ir ASV ko pretī likt! Par NBA play-off nemaz nerunāsim, tur jau TOR parādīja, kas ir kas!? Tu nevari ar savu talantu sagatavoties tam, ko NEKAD neesi pat apjautis...

     [+] [-]

, 2018-06-22 11:29, pirms 6 gadiem
viedoklis rakstīja: Tikai LD nav un nekad nebūs saspēlnikes, nav ne jausmas kāpēc viņam to piedēvē, Žanis tad ir tīrāks saspēlnieks
+tiešām nevar paciesties vēl dažus mēnešus, lai ir saprotams, kas ir kas! Maiņas, traumas utt var sajaukt visas kārtis!!! Bet te jau 30+minūtes Dalasā dod, gada debitants utt... pasapņot jau var, tikai derētu kaut spēli iziet laukumā, lai var saprast!
p.s. LD ir tieši tāds pats RR stāsts, mākslīgi iemests ļoti jauns starp večiem, kur vēl mākslīgāk ļauj savākt kādus cipariņus, balvas, lai ir ASV ko pretī likt! Par NBA play-off nemaz nerunāsim, tur jau TOR parādīja, kas ir kas!? Tu nevari ar savu talantu sagatavoties tam, ko NEKAD neesi pat apjautis...
Neatceros nevienu eiropiet, kurš būtu episki močījis NBA, nesasniedzot 20 gadu slieksni

     [+] [-]

, 2018-06-22 11:30, pirms 6 gadiem
dobrecovs rakstīja: Puika tikko izšķīlies un jau nigas ēdīs nost... lēnāk pār tiltu, pamazām, pamazām, un Dončičs būs Dallasā līderis...
Varbūt jau līguma detaļas vari izpaust?! Tiešām 3mēnešu laikā gribās visu laiku biksēs krāmēt?! Vismaz 10līgas zvaigznes ar saviem lēmumiem par nākamo komandu var VISU līgu apgāzt kājām gaisā, maiņas, traumas... SAS pērn bija izcils piemērs, kas var notikt komandā, sadzīvē utt!?
Dalasa šobrīd ir Dončiča pietura uz nezināmu laiku!

     [+] [-]

, 2018-06-22 11:31, pirms 6 gadiem
kino rakstīja: Neatceros nevienu eiropiet, kurš būtu episki močījis NBA, nesasniedzot 20 gadu slieksni
Nesaki skaļi, tūlīt noraks! Un "eksperti" Tev desmitiem tūlīt sauks... baltus, rozā... un visi nāks no Eiropas!?

     [+] [-]

, 2018-06-22 11:36, pirms 6 gadiem
viedoklis rakstīja: Nesaki skaļi, tūlīt noraks! Un "eksperti" Tev desmitiem tūlīt sauks... baltus, rozā... un visi nāks no Eiropas!?
Runa ir par "mazajiem" baltajiem - nav priekš viņiem NBA. 4.-5. nr - viss O.K., mazajiem iet grūti. Tuvākais piemērs - Teodosičs, zvaigzne Eiropā, bet NBA izturēja gadu un taisās atpakaļ. Par Rubio jau rakstīts. Fiziski no dabas nigas ir pārāki, bet 4.-5. nr eiropieši ņem ar IQ

     [+] [-]

, 2018-06-22 11:40, pirms 6 gadiem
viedoklis rakstīja: Nesaki skaļi, tūlīt noraks! Un "eksperti" Tev desmitiem tūlīt sauks... baltus, rozā... un visi nāks no Eiropas!?
Man jau šķiet, ka LD neviens par supertalantu tur, NBA, neuzskata. Ja reiz gadā, kad draftā viena spilgta līdera nemaz nebija, viņu paņēma tikai ar trešo numuru. Un arī tikai lai uzreiz aizmainītu. Ja viņu tur par kaut ko uzskatītu ņemtu ar pirmo neiedziļinoties kaut kādas Aitonos.

     [+] [-]

, 2018-06-22 11:54, pirms 6 gadiem
kino rakstīja: Jaunais Kobe!
Nē. Kāpēc uzreiz Kobe? Bet ļoti labs spēlētājs ar 20 punktiem spēlē, kāpēc gan ne? Bet ne nākamo sezonu.

     [+] [-]

, 2018-06-22 11:55, pirms 6 gadiem
viedoklis rakstīja: Tikai LD nav un nekad nebūs saspēlnikes, nav ne jausmas kāpēc viņam to piedēvē, Žanis tad ir tīrāks saspēlnieks
+tiešām nevar paciesties vēl dažus mēnešus, lai ir saprotams, kas ir kas! Maiņas, traumas utt var sajaukt visas kārtis!!! Bet te jau 30+minūtes Dalasā dod, gada debitants utt... pasapņot jau var, tikai derētu kaut spēli iziet laukumā, lai var saprast!
p.s. LD ir tieši tāds pats RR stāsts, mākslīgi iemests ļoti jauns starp večiem, kur vēl mākslīgāk ļauj savākt kādus cipariņus, balvas, lai ir ASV ko pretī likt! Par NBA play-off nemaz nerunāsim, tur jau TOR parādīja, kas ir kas!? Tu nevari ar savu talantu sagatavoties tam, ko NEKAD neesi pat apjautis...
Es viņam to nepiedēvēju. Dončičs būs veiksmīgāks piemērs par Rubio, un sāks spēlēt daudz un labi tuvāko 2-3 sezonu laikā...

     [+] [-]

, 2018-06-22 11:56, pirms 6 gadiem
kino rakstīja: Neatceros nevienu eiropiet, kurš būtu episki močījis NBA, nesasniedzot 20 gadu slieksni
Hahaha, cik tu amerikosus vari nosaukt, kuri episki močījuši, nesasniedzot 20 gadus?

     [+] [-]

, 2018-06-22 11:58, pirms 6 gadiem
vorkuta rakstīja: Runa ir par "mazajiem" baltajiem - nav priekš viņiem NBA. 4.-5. nr - viss O.K., mazajiem iet grūti. Tuvākais piemērs - Teodosičs, zvaigzne Eiropā, bet NBA izturēja gadu un taisās atpakaļ. Par Rubio jau rakstīts. Fiziski no dabas nigas ir pārāki, bet 4.-5. nr eiropieši ņem ar IQ
Rubio ir iespēlējies, tāpēc svītrojams no neveiksmju saraksta. Dončičs nav saspēlnieks, un ir lielāks talants par nosauktajiem. Un vispār nesaprotu, kāds jums prieks nolikt Dončiču, kas jums no tā? Kaifs kaut kāds???

     [+] [-]

, 2018-06-22 12:00, pirms 6 gadiem
kino rakstīja: Man jau šķiet, ka LD neviens par supertalantu tur, NBA, neuzskata. Ja reiz gadā, kad draftā viena spilgta līdera nemaz nebija, viņu paņēma tikai ar trešo numuru. Un arī tikai lai uzreiz aizmainītu. Ja viņu tur par kaut ko uzskatītu ņemtu ar pirmo neiedziļinoties kaut kādas Aitonos.
Neuzskata, bet gan jau domas mainīsies ar laiku. Ka tik Atlanta nekož pirkstos... Vispār, ja tā paskatās, cik daudzi eiropieši tika gaidīti kā potenciālās zvaigznes? Tā pārliecinoši nevar atbildēt par nevienu.

     [+] [-]

, 2018-06-22 12:08, pirms 6 gadiem
dobrecovs rakstīja: Nē. Kāpēc uzreiz Kobe? Bet ļoti labs spēlētājs ar 20 punktiem spēlē, kāpēc gan ne? Bet ne nākamo sezonu.
Tātad lielos vilcienos tautieties Dragičs?

     [+] [-]

, 2018-06-22 12:09, pirms 6 gadiem
dobrecovs rakstīja: Hahaha, cik tu amerikosus vari nosaukt, kuri episki močījuši, nesasniedzot 20 gadus?
Es to pateicu tikai tāpēc, ka nav jēgas to gaidīt. Ne tāpēc, ka amerikāņi spēj,

     [+] [-]

, 2018-06-22 12:10, pirms 6 gadiem
dobrecovs rakstīja: Rubio ir iespēlējies, tāpēc svītrojams no neveiksmju saraksta. Dončičs nav saspēlnieks, un ir lielāks talants par nosauktajiem. Un vispār nesaprotu, kāds jums prieks nolikt Dončiču, kas jums no tā? Kaifs kaut kāds???
Statistikas ziņā Rubio faktiski visas sezonas vienādi aizvada. Nekas nav ne kāpis, ne krities.

     [+] [-]

, 2018-06-22 12:17, pirms 6 gadiem
Cerams Dončič nebūs tas pats, kas Miličič NBA

  +1 [+] [-]

, 2018-06-22 12:19, pirms 6 gadiem
Dončič jau sākotnēji krietni par gudru, lai viņu salīdzinātu ar Miličiču

     [+] [-]

, 2018-06-22 12:43, pirms 6 gadiem
kino rakstīja: Statistikas ziņā Rubio faktiski visas sezonas vienādi aizvada. Nekas nav ne kāpis, ne krities.
Punktu ziņā bija rekords. Jebkurā gadījumā tad jautājums, kurš jokupēteris izdomāja, ka Rubio ir vilšanās??

     [+] [-]

, 2018-06-22 12:43, pirms 6 gadiem
rudy_Latvija rakstīja: Cerams Dončič nebūs tas pats, kas Miličič NBA
Nebūs!

     [+] [-]

, 2018-06-22 12:47, pirms 6 gadiem
dobrecovs rakstīja: Punktu ziņā bija rekords. Jebkurā gadījumā tad jautājums, kurš jokupēteris izdomāja, ka Rubio ir vilšanās??
A tu pamanīji piespēļu skaitu? Un pārtvertās piespēles? Es domāju šajā sezonā, iekš jazz

     [+] [-]

, 2018-06-22 13:03, pirms 6 gadiem
Godīgi sakot, tad Dončičam vispār nav tuvu salīdzinājumu!
Tāpat kā Džeimsam nav NBA!

     [+] [-]

, 2018-06-22 13:03, pirms 6 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Dončič jau sākotnēji krietni par gudru, lai viņu salīdzinātu ar Miličiču
To daudzi Dončiča gadījumā nepamana, viņa spēles lasīt prasmi, spēju kontrolēt situāciju utt. un tas viņa vecumā ir liels pārsteigums

     [+] [-]

, 2018-06-22 13:21, pirms 6 gadiem
Dallasa piečakarēja visus un sevišķi Atlantu - Dončičs būs līgas superzvaigzne.

  +3 [+] [-]

, 2018-06-22 14:05, pirms 6 gadiem
Daudzu spēlētāju gadījumā daudzi daudzko nepamana. Dončičs spēj adaptēties un būt noderīgs komandai daudzos veidos, tā ir liela priekšrocība jebkuram spēlētājam, ja viņš spēj kā iemest, tā arī iedot piespēles. Viņš nav spēlētājs, kuram visa spēle balstās uz atlētismu, turklāt to vienmēr var pielikt. Fizisko pielikt ir stipri vieglāk, kā smadzeni vai neesošu meistarību

     [+] [-]

, 2018-06-22 14:21, pirms 6 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Daudzu spēlētāju gadījumā daudzi daudzko nepamana. Dončičs spēj adaptēties un būt noderīgs komandai daudzos veidos, tā ir liela priekšrocība jebkuram spēlētājam, ja viņš spēj kā iemest, tā arī iedot piespēles. Viņš nav spēlētājs, kuram visa spēle balstās uz atlētismu, turklāt to vienmēr var pielikt. Fizisko pielikt ir stipri vieglāk, kā smadzeni vai neesošu meistarību
perfekti pateikts, labi, ka vismaz daži racionāli domājoši cilvēki šeit ir

     [+] [-]

, 2018-06-22 14:42, pirms 6 gadiem
vorkuta rakstīja: Nēģeri viņu apēdīs bez sviestmaizes.
bez svesta, bez sāls, nu ne jau bez sviestmaizes, kas tad viņš ir šajā tavā tēlainās izteksmes formā, ka viņu ēdīs bez sviestmaises... Vai viņu nēģeri vienkārši apēdīs neuzkožot, aaa... reāli apēdīs.

     [+] [-]

, 2018-06-22 14:46, pirms 6 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Daudzu spēlētāju gadījumā daudzi daudzko nepamana. Dončičs spēj adaptēties un būt noderīgs komandai daudzos veidos, tā ir liela priekšrocība jebkuram spēlētājam, ja viņš spēj kā iemest, tā arī iedot piespēles. Viņš nav spēlētājs, kuram visa spēle balstās uz atlētismu, turklāt to vienmēr var pielikt. Fizisko pielikt ir stipri vieglāk, kā smadzeni vai neesošu meistarību
Tikai nekas no teiktā neliecina, ka viņš varētu NBA kļūt par superzvaigzni.

  -1 [+] [-]

, 2018-06-22 14:53, pirms 6 gadiem
kino rakstīja: Tikai nekas no teiktā neliecina, ka viņš varētu NBA kļūt par superzvaigzni.
spēles izpratne, nereti jaunie iekš NBA pieņem sākumā sliktus lēmumus, kamēr Dončičam tā spēles sapratne ir citā limenī

  +2 [+] [-]

, 2018-06-22 15:02, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: spēles izpratne, nereti jaunie iekš NBA pieņem sākumā sliktus lēmumus, kamēr Dončičam tā spēles sapratne ir citā limenī
Nazinu. Te viņu dieva līmenī paceļ. No sērijas Maģiskais Džonsons var pienest ūdeni.

     [+] [-]

, 2018-06-22 15:04, pirms 6 gadiem
kino rakstīja: Nazinu. Te viņu dieva līmenī paceļ. No sērijas Maģiskais Džonsons var pienest ūdeni.
Otrādi. Tendence bija viņu nolikt, turklāt tikai tāpēc, ka seja nepatīk un priecāšanās par gūtajiem punktiem

     [+] [-]

, 2018-06-22 15:05, pirms 6 gadiem
kino rakstīja: Tikai nekas no teiktā neliecina, ka viņš varētu NBA kļūt par superzvaigzni.
Kas runā par superzvaigzni? Būs rezultatīvs maločiks, viens no labākajiem eiropiešiem.

  +1 [+] [-]

, 2018-06-22 15:26, pirms 6 gadiem
dobrecovs rakstīja: Otrādi. Tendence bija viņu nolikt, turklāt tikai tāpēc, ka seja nepatīk un priecāšanās par gūtajiem punktiem
Nē nu tas, ka viņš ir lecīgs ir fakts. Un pa ja "pamatoti"', neteiktu ka tas ir normāli.

  +1 [+] [-]

, 2018-06-22 15:27, pirms 6 gadiem
dobrecovs rakstīja: Kas runā par superzvaigzni? Būs rezultatīvs maločiks, viens no labākajiem eiropiešiem.
Nu tad par ko brēka? Dončičs, Dončičs. Pončiks

  -1 [+] [-]

, 2018-06-22 15:55, pirms 6 gadiem
kino rakstīja: Nē nu tas, ka viņš ir lecīgs ir fakts. Un pa ja "pamatoti"', neteiktu ka tas ir normāli.
Kad viņš bija lecīgs?

  -1 [+] [-]

, 2018-06-22 15:55, pirms 6 gadiem
kino rakstīja: Nu tad par ko brēka? Dončičs, Dončičs. Pončiks
Labāk palika?

  +1 [+] [-]

, 2018-06-22 15:56, pirms 6 gadiem
Nu forši, jā, čalis ar ambīcijām un mazliet lecīgs, varētu ko teikt, bet tikai gadījumā, ja līdz šim viņš nespētu sevi pierādīt arī darbos. Pagaidām viss runā par labu viņam. Kāda jēga spriedelēt par to vai būs superzvaigzne? Labs spēlētājs jau tagad ir un būs tikai labāks

  +1 [+] [-]

, 2018-06-22 17:17, pirms 6 gadiem
Neviena teksta parto ka NYK Knox iederas un par komandu sastavu aprisēm.

     [+] [-]

, 2018-06-22 17:36, pirms 6 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Nu forši, jā, čalis ar ambīcijām un mazliet lecīgs, varētu ko teikt, bet tikai gadījumā, ja līdz šim viņš nespētu sevi pierādīt arī darbos. Pagaidām viss runā par labu viņam. Kāda jēga spriedelēt par to vai būs superzvaigzne? Labs spēlētājs jau tagad ir un būs tikai labāks
Pie tā komentēšanas līmeņa, kāds šeit ir, to var ik pie katra raksta uzdot