Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Zvaigžņu spēlē uzvar Rietumi, par MVP atzīst Krisu Polu

Rolands Eliņš

Zvaigžņu spēlē uzvar Rietumi, par MVP atzīst Krisu Polu
Visu Zvaigžņu spēles MVP Kriss Pols
Foto:AFP/Scanpix

NBA Visu Zvaigžņu spēlē Hjūstonā uzvaru svinējusi Rietumu konferences komanda (143:138), kuras sastāvā 30 punktus guva Kevins Durents. Tiesa, par mača lielāko zvaigzni kļuva un MVP balvu saņēma Kriss Pols, kurš papildus saviem 20 punktiem izdarīja arī 15 rezultatīvas piespēles.

Komandu sākumsastāvi

Rietumi: Kevins Durents, Kriss Pols, Kobe Braients, Bleiks Grifins, Dvaits Hovards,
Austrumi: Lebrons Džeimss, Kevins Gārnets, Dveins Veids, Karmelo Entonijs, Kriss Bošs

Būtu grūti atrast cilvēku, kurš no NBA Visu Zvaigžņu spēles sagaidītu rūpīgu spēli aizsardzībā, un šajā ziņā pārsteigumi nebija rodami arī šīs nakts spēlē. Abas komandas spēlēja nepiespiestā gaisotnē, skatītājus ar efektīviem bumbas triecieniem grozā no augšas priecēja Bleiks Grifins un Lebrons Džeimss, savukārt Losandželosas komandu pārstāvji Kriss Pols un Kobe Braients lielāku uzmanību pievērsa piespēļu dalīšanai. Par savu spēli pārāk apmierināts nevarēja būt Kriss Bošs, kurš pamanījās veselas trīs reizes izdarīt tā saukto airball, proti, pēc viņa metiena bumba trīsreiz netrāpīja pat pa groza stīpu, turklāt Kriss Pols savu efektīvāko māņkustību izvēlējās paveikt tieši pret Bošu, izdriblējot viņam cauri kājām. Ko līdzīgu vēlāk centas paveikt arī Tonijs Pārkers, tiesa, otrreiz Bošs neiekrita.

Spēles rezultāts pieauga ātri, puslaikā sasniedzot 69:65 Rietumu komandas labā, taču neviena no komandām nespēja atrauties vairāk par astoņiem punktiem. Ceturtajā ceturtdaļā spēlētāji beidzot sāka pievērst uzmanību aizsardzībai un rezultātam, un spēle kļuva daudz nopietnāka.Kamēr Rietumu komandas uzbrukumu diriģēja Kriss Pols (15 rezultatīvas piespēles), aizsardzības balsta pienākumus bija uzņēmies Kobe Braients, kurš ar Zvaigžņu spēlei neierastu aktivitāti sedza Lebronu Džeimsu. Īpaši spilgts bija brīdis, kad Braients bloķēja Džeimsa pustālo metienu, bet bumbu savāca Kevins Durents un ar bumbas triecienu grozā no augšas panāca 10 punktu pārsvaru Rietumiem (136:126). Austrumu komandai cerības centās atdot Pols Džordžs, kurš iemeta divus tālmetienus pēc kārtas, taču spēles pēdējā minūtē Braients vēlreiz bloķēja Džeimsu, šoreiz caurgājienā, un Bleiks Grifins pēc piespēles sev pret vairogu nodrošināja Rietumu komandas uzvaru (143:138).

Par spēles MVP tika atzīts Kriss Pols, kurš guva 20 punktus un izdarīja 15 rezultatīvas piespēles, turklāt vairumu no tām Bleikam Grifinam, kurš šajā spēlē trieca bumbu grozā no augšas veselas deviņas reizes. Rezultatīvākā spēlētāja gods gan pieder Kevinam Durentam, kurš guva 30 punktus, bet Kobe Braients, lai arī guva tikai deviņus punktus, izdarīja astoņas rezultatīvas piespēles.

Zvaigžņu spēļu vēsturē tikai Maģiskais Džonsons un Aizeja Tomass ir spējuši iespēt līdzīgu sasniegumu kā Kriss Pols (vismaz 20 punkti, 15 rez.p), bet pats Pols ir kļuvis par pirmo „Clippers” spēlētāju, kurš atzīts par Visu Zvaigžņu spēles vērtīgāko spēlētāju.

Savukārt Austrumu komandas sastāvā rezultatīvākais bija Karmelo Entonijs, kurš guva 26 punktus un savāca 12 atlēkušās bumbas, bet Miami „Heat” duets pievienoja 40 punktus – Dveinam Veidam 21, bet Džeimsam 19 punkti. Tiesa, ja Veids grozam uzbruka ar 77% precizitāti (10/13), tad Džeimss tikai ar 38% (7/18). Šis bija jau trešais gads pēc kārtas, kad Austrumu konferences komanda Zvaigžņu spēlē ir piekāpusies saviem sāncenšiem.

Par Zvaigžņu spēles interesantāko divcīņu, protams, izvērtās Braienta un Džeimsa duelis ceturtajā ceturtdaļā, kad Braients visu savu uzvsaru lika uz Džeimsa nosegšanu. "Viņš nespēj gūt grozu pret mani," pa pusei jokojot, pa pusei nopietni spēles laikā izteicās Braients, bet pats Džeimss pēc spēles to ļaunā neņēma: "Tas viss notika labā garastāvoklī. Mēs vienkārši esam divi spēlētāji, kuri vēlas sacensties viens pret otru jebkurā brīdī, un jāsaka, ka es izbaudīju šo divcīņu ar prieku."

Savukārt Bostonas "Celtics" uzbrucējs Kevins Gārnets, kurš jau iepriekš bija paziņojis, ka šī ir viņa pēdējā Visu Zvaigžņu spēle (dodot vielu baumām par karjeras beigšanu pēc sezonas), nospēlēja tikai sešas minūtes mača sākumā, pēc tam ļaujot izpausties jaunajiem spēlētājiem, kuru Austrumu komandā netrūka - veseli seši jeb puse Austrumu spēlētāju bija Zvaigžņu spēles debitanti.

NBA Zvaigžņu spēle 2013

Austrumi - Rietumi 138:143 (26:31, 39:38, 39:39, 34:35)
Austrumi: Entonijs 26, Veids 21, Džeimss 19, Džordžs 17, Ērvings 15, Dengs 10, Noā 8, Čendlers 7, Holidejs 6, Bošs 6, Lopezs 3, Gārnets.
Rietumi: Durents 30, Pols 20, Grifins 19, Hārdens 15, Vestbruks 14, Pārkers 13, Hovards 9, Braients 9, Lī 6, Rendolfs 6, Dankans 2, Oldridžs.

Izmantotie resursi:
NBA.com

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2013-02-18 08:28, pirms 12 gadiem
Entonijs ar Gārnetu vienā vaiņā mm interesanti !!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2013-02-18 10:00, pirms 12 gadiem
Koobe apslimis. Nu jau pat all star spēle piespēles dala. Nē nu malacis jau

  +3 [+] [-]

, 2013-02-18 10:04, pirms 12 gadiem
sasperjods rakstīja: Vai bija, ko redzēt pašā spēlē?
Aha, pāris Boša airballi. Tā arī nesapratu, kāpēc viņš vispār bija tajā spēlē.

  +6 [+] [-]

, 2013-02-18 10:19, pirms 12 gadiem
Kā Kobe strādāja pret James aizsardzība +2 bloki.
Slēpts komentārs: Raitcha

     [+] [-]

, 2013-02-18 11:33, pirms 12 gadiem
Kobe varēja spēlēt kopā ar CP3. Žēl, ka NBA un Sterns bija tādi pakaļas.

Kobe vs Lebron = Skill>Power
Slēpts komentārs: Bulls-Celtics

     [+] [-]

, 2013-02-18 12:01, pirms 12 gadiem
vai kads nezin kur varetu nokachat vai redzet visu speli?

  +2 [+] [-]

, 2013-02-18 12:52, pirms 12 gadiem
Autor, 78. gadā Rendijs Smits San Diego Clippers sastāvā kļuva par All Star MVP, tā ka CP3 nav pirmais.

  +4 [+] [-]

, 2013-02-18 12:58, pirms 12 gadiem
Bulls-Celtics rakstīja: Žēl ka austrumi zaudēja.
Bet patika,kā Kobe piesmēja Džeimsu.
Tas vēl kārtējo reizi pierāda,ka Džeimss 1 pret 1 nevar uzvarēt un zaudē.
Te arī beidzās Džeimsa izcilība,ta ka aizmirstiet -Džeimss nav labāks par Kobi.
Bet Pola piespēles bija super,tiešām jaunais TOP1 saspēlnieks līgā.
Tā tak ir AllStar spēle!?... neuztver to nopietni.

  -1 [+] [-]

, 2013-02-18 13:04, pirms 12 gadiem
pilars rakstīja: vai kads nezin kur varetu nokachat vai redzet visu speli?
fano.lv

  +5 [+] [-]

, 2013-02-18 13:47, pirms 12 gadiem
Mandaliina rakstīja: Tā tak ir AllStar spēle!?... neuztver to nopietni.
Protams, tas viss nav jāuztver nopietni. Bet pastāv tāda lieta kā EGO, un, ja Kobe un Džeimss iet viens uz viens, tad nav svarīgi vai tie ir NBA fināli, vai sētas mačs viņi viens otru grib uzvarēt, būt labāki par otru.

  +2 [+] [-]

, 2013-02-18 13:47, pirms 12 gadiem
spēle kā jau all star.. samērā interesanti CP3,Pārkers piesmēja Bošu..
Kā arī beigās Kobe>LBJ tur jau sākās kkas personiski.. tā arī komentētāji teica..

  +3 [+] [-]

, 2013-02-18 13:48, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Protams, tas viss nav jāuztver nopietni. Bet pastāv tāda lieta kā EGO, un, ja Kobe un Džeimss iet viens uz viens, tad nav svarīgi vai tie ir NBA fināli, vai sētas mačs viņi viens otru grib uzvarēt, būt labāki par otru.
un to kurš kuru piesmēja mēs redzējām otro gadu pēc kārtas

  +4 [+] [-]

, 2013-02-18 13:54, pirms 12 gadiem
Kobe piesmēja Džeimsu,bet Heat fani nespēj sagremot.
Ja Lebrons grib piesmiet Kobi,tad vajag Lakers-Heat finālu.

     [+] [-]

, 2013-02-18 13:54, pirms 12 gadiem
KOBE lieliski parādija,ka ir labāks par princesīti, piesmēja šamo stipri. Princese tgd varēs ar lellēm paspēlēties.... Bārbija

  +1 [+] [-]

, 2013-02-18 14:01, pirms 12 gadiem
tā zvaižņu spēle tač ir pilnīgs fufelis, man pat hailaitus nepietika pacietības noskatīties līdz galam, kā pusdzīvi staigā pa laukumu un spēlē tikai tas kuram ir bumba

  -3 [+] [-]

, 2013-02-18 14:30, pirms 12 gadiem
wifebeater rakstīja: tā zvaižņu spēle tač ir pilnīgs fufelis, man pat hailaitus nepietika pacietības noskatīties līdz galam, kā pusdzīvi staigā pa laukumu un spēlē tikai tas kuram ir bumba
Ar katru gadu man šī spēle patīk aiz vien mazāk.. Piekrītu tev...
Īpaši nepatīk šīs spēle kopš gada, kur LBJ izvilka 2008 laikam...

Par Kobi un LBJ... Smieklīgi paliek jau šitie pekstiņi... Kobe vispār ir pamuļķis, kaut kādā zvaigžņu spēlē redz viņš parāda sevi, bet tur, kur vajag, tur viņš nespēj komandu play-off ievilkt, neskatoties uz to, ka spēlē vienā komandā ar Gazolu, Hovardu un Nešu...
Ja tā, tad ar ko Veids bija sliktāks par citiem? Pat daudz skatāmāks kā Kobe bija.... Varbūt tur ar var kādu intrigi izvērpt?

Šij spēlei ir jābūt ar trīs, četru cilvēku izspēlēm, nevis vienpersoniskiem caurgājieniem, truļiem un alī-upiem...
Baskets mainās, tad arī izkalides programmai jāmainās... Par šādu spēli visi jūsmoja 10 gadus atpakaļ nevis šodien.

  -1 [+] [-]

, 2013-02-18 14:31, pirms 12 gadiem
nez kas butu,ja Lebrons citigi segtu Kobi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2013-02-18 15:38, pirms 12 gadiem
Spēli noskatīšos vēlāk, bet nesenajā heat-lakers un vispār nba šobrīd Kobi ar Lebronu pat nav vērts salīdzināt, LJ ir pavisam citā, daudz augstākā līmenī. Patiešām žēl skatīties Kobes traģisko metienu %, sevišķi trīnīšos. Ļoti ceru, ka viņam tomēr dos iespēju pāris spēles atpūsties.
Nosedza Lebronu? Tas ok, bet ja Lebrons tāpat segtu viņu, viss beigtos ar neprecīzu metienu no distances.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-18 16:06, pirms 12 gadiem
Raitcha rakstīja: Ar katru gadu man šī spēle patīk aiz vien mazāk.. Piekrītu tev...
Īpaši nepatīk šīs spēle kopš gada, kur LBJ izvilka 2008 laikam...

Par Kobi un LBJ... Smieklīgi paliek jau šitie pekstiņi... Kobe vispār ir pamuļķis, kaut kādā zvaigžņu spēlē redz viņš parāda sevi, bet tur, kur vajag, tur viņš nespēj komandu play-off ievilkt, neskatoties uz to, ka spēlē vienā komandā ar Gazolu, Hovardu un Nešu...
Ja tā, tad ar ko Veids bija sliktāks par citiem? Pat daudz skatāmāks kā Kobe bija.... Varbūt tur ar var kādu intrigi izvērpt?

Šij spēlei ir jābūt ar trīs, četru cilvēku izspēlēm, nevis vienpersoniskiem caurgājieniem, truļiem un alī-upiem...
Baskets mainās, tad arī izkalides programmai jāmainās... Par šādu spēli visi jūsmoja 10 gadus atpakaļ nevis šodien.
Varbūt izskaiti cik spēles Kobem komandā ir bijis Gasols (ar slimiem ceļiem), Hovards (ar tirpstošām kājām un sāpošu plecu) un Nešs (40 gadīgs PG up tempo komandā).

Ar ko Veids bija sliktāks? Pirmkārt, ar to ka Viņš nav Kobe. Tieši tā, ja jaunās paaudzes labākais spēlētājs spēlē pret pagāšējās paaudzes labāko, tad vienmēr būs lielāka ažiotāža par to ko laukumā ir izdarījis ko laukumā ir izdarījis 2. numurs savā komandā (ne tikai pēc pozīcijas0

  +3 [+] [-]

, 2013-02-18 16:11, pirms 12 gadiem
MaryJane rakstīja: Spēli noskatīšos vēlāk, bet nesenajā heat-lakers un vispār nba šobrīd Kobi ar Lebronu pat nav vērts salīdzināt, LJ ir pavisam citā, daudz augstākā līmenī. Patiešām žēl skatīties Kobes traģisko metienu %, sevišķi trīnīšos. Ļoti ceru, ka viņam tomēr dos iespēju pāris spēles atpūsties.
Nosedza Lebronu? Tas ok, bet ja Lebrons tāpat segtu viņu, viss beigtos ar neprecīzu metienu no distances.
Redz Kobe nosedza LBJ, nevis LBJ nosedza Mambu. Kā būtu, ja būtu ir no fantastikas (Tikpat labi to var pagriezt, ja vēl Kobem būtu tā iespēja spēlēt uzbrukumā, kad LBJ viņu sedz, tad vispār Džeimsam liktu sarkt) ... Un viens uz viens, Džeimsam ir maz izredzes pret Kobi.

Ieliekot Džeims Lakeros, nedomāju, ka LAL sāktu visus uzvarēt, ko nevar teikt par Kobes ielikšanu Heat. Visa vaina ir komplektācijā, nevis Kobē.

Kaut pirms sezonas es domāju, ka būs viss pavisam savādāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-18 16:29, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Redz Kobe nosedza LBJ, nevis LBJ nosedza Mambu. Kā būtu, ja būtu ir no fantastikas (Tikpat labi to var pagriezt, ja vēl Kobem būtu tā iespēja spēlēt uzbrukumā, kad LBJ viņu sedz, tad vispār Džeimsam liktu sarkt) ... Un viens uz viens, Džeimsam ir maz izredzes pret Kobi.

Ieliekot Džeims Lakeros, nedomāju, ka LAL sāktu visus uzvarēt, ko nevar teikt par Kobes ielikšanu Heat. Visa vaina ir komplektācijā, nevis Kobē.

Kaut pirms sezonas es domāju, ka būs viss pavisam savādāk.
Vaitad LAL ir atmest ar roku? Leģendai vajag čempionus par ierošu nesējiem lai uzvarētu?
Loģiski, ka Kobe būdams Heat sastavā tiktu pie uzvarām, jautājums tikai, vai viņs'apmierinātos ar rezervista lomu, jo viņam priekšā ir Veids...

  -1 [+] [-]

, 2013-02-18 16:33, pirms 12 gadiem
quick rakstīja: Varbūt izskaiti cik spēles Kobem komandā ir bijis Gasols (ar slimiem ceļiem), Hovards (ar tirpstošām kājām un sāpošu plecu) un Nešs (40 gadīgs PG up tempo komandā).

Ar ko Veids bija sliktāks? Pirmkārt, ar to ka Viņš nav Kobe. Tieši tā, ja jaunās paaudzes labākais spēlētājs spēlē pret pagāšējās paaudzes labāko, tad vienmēr būs lielāka ažiotāža par to ko laukumā ir izdarījis ko laukumā ir izdarījis 2. numurs savā komandā (ne tikai pēc pozīcijas0
He', otrais nummurs komandā? Veids vienmēr būs pirmais nummurs, neskatoties uz statistiku... Tāpat viņš arī iet pirms Kobes aizsargu izvēlē... Vēsture te netiek ņemta vērā, btw, arī Veidam bija divi bloki

Bet par Kobi, zvaigžnu mačs jau vienmēr tiek saukts par veterānu izrādi, tādā spēlē viņi var sajusties kā jaunībā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-02-18 16:48, pirms 12 gadiem
Raitcha rakstīja: Vaitad LAL ir atmest ar roku? Leģendai vajag čempionus par ierošu nesējiem lai uzvarētu?
Loģiski, ka Kobe būdams Heat sastavā tiktu pie uzvarām, jautājums tikai, vai viņs'apmierinātos ar rezervista lomu, jo viņam priekšā ir Veids...
Tas vairāk bija iedomas. Protams, Heat ir Veida komanda, un Lakers ir Kobes komanda. Bet ja nāktos izvēlēties citām komandām, tad arī šobrīd Kobe būtu izvēle numur viens starp Veidu un Kobi! Tāpat kā Džeimss ir labākais uzbrucējs līgā, tāpat arī Kobe ir labākais aizsargs līgā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-18 16:51, pirms 12 gadiem
irbiite rakstīja: Juus te komenteejiet pilniigu bullshitu. Saprotiet, Kobe uz doto briidi nevienaa parametraa nestaav klaat Lebronam. Lebrons ir tagad vispaar krietni virs paareejiem, nav liigaa labaaku par Lebronu! Juus, puikas, nesaprotiet ap ko lietas grozaas - Lebrons iet peec kaarteejaa mvp, kaads veel kobe ... Kobe ir veesture.. Noliekam vinju arhiivaa, tagad ir Lebrona laiks. Pietiks puikas dziit jokus, citaadi vairs nav smiekliigi.

Iipashi gribeetu izcelt One Man Show, Raitcha, quick - Juus visus lieku plauktinjaa, kuriem par nba ir veel krietni jaaintereseejaas, lai saaktu ko saprast.
Kā teica kāds mans radinieks: "Sauc mani kaut par naktspodiņu, tikai nečurā virsū"
Ar to domājot, diezin vai kādam interesē, kur tu ko liec

     [+] [-]

, 2013-02-18 16:54, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Tas vairāk bija iedomas. Protams, Heat ir Veida komanda, un Lakers ir Kobes komanda. Bet ja nāktos izvēlēties citām komandām, tad arī šobrīd Kobe būtu izvēle numur viens starp Veidu un Kobi! Tāpat kā Džeimss ir labākais uzbrucējs līgā, tāpat arī Kobe ir labākais aizsargs līgā.
Aizsargs pēc pozīcijas, ne pēc aizsardzības... Jā, ja jau tā nopietni tam visam pieiet, tad loģiski, ka šodien labākais basketbolists ir LBJ, pēdējo desmitu gadu labākais un vistuvāk MJ baksetbolsist, loģiksi, ka ir Kobe, tur dieizn vai var būt kādas disksijas, Pagaidīsim LBJ 33 gadu vecumu un tad skatīsimies, bet ja nenopietna spēle un tēma, tad es arī pa to nenopietno pasākumu nenopietni komentēju...

Lai gan, savā dream team vienmēr izvēlēšos Veidu, Kobe man sēž rezervē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-02-18 17:01, pirms 12 gadiem
Raitcha rakstīja: Aizsargs pēc pozīcijas, ne pēc aizsardzības... Jā, ja jau tā nopietni tam visam pieiet, tad loģiski, ka šodien labākais basketbolists ir LBJ, pēdējo desmitu gadu labākais un vistuvāk MJ baksetbolsist, loģiksi, ka ir Kobe, tur dieizn vai var būt kādas disksijas, Pagaidīsim LBJ 33 gadu vecumu un tad skatīsimies, bet ja nenopietna spēle un tēma, tad es arī pa to nenopietno pasākumu nenopietni komentēju...

Lai gan, savā dream team vienmēr izvēlēšos Veidu, Kobe man sēž rezervē
Protams aizsargs pēc pozīcijas, nevis aizsardzības. Bet jāsaka, ka Kobe ir bijis savā ziņā līmenī karjeras laikā arī aizsardzībā. Kaut nedaudz pārvērtēts varbūt tieši no šā skatu punkta, bet saliekot kopā ar viņa spējām uzbrukumā, tas ir vairāk nekā iespaidīgi.

Man Veids šā vai tā ir un paliks atmiņā, tāds kāds viņš bija agrāk! Šis nav tas Veids, viņš nav savā komforta zona, lai gan cenšas ar to aprast.

  +1 [+] [-]

, 2013-02-18 17:04, pirms 12 gadiem
irbiite rakstīja: Iipashi gribeetu izcelt One Man Show, Raitcha, quick - Juus visus lieku plauktinjaa, kuriem par nba ir veel krietni jaaintereseejaas, lai saaktu ko saprast.
Bet tā noformulēt, ko īsti es nesaprotu Tu nevari ne? Es labprāt padiskutētu par LBJ un MJ, kurš un kāpēc varētu būt labāks, bet nav jau jēgas, jo no tevis sagaidīt kautkādus pretargumentus būtu naivi. Tu necenties izprast spēli, un strādāt ar galvu, Tu pakļaujies straumei un esi vidējais skatītājs kurš balstās uz šovelementiem nevis basketbola spēli. Tev svarīgs ir šovs, bet Tu necenties izprast un iedziļināties spēlē.

Tāpēc vari likt sev plauktiņu augstāk vai zemāk, bet jāpiekrīt tev, ka kkāda līmeņu atšķirība starp tevi un tevis nosauktajiem nepārprotami ir.

  +1 [+] [-]

, 2013-02-18 17:08, pirms 12 gadiem
irbiite rakstīja: Tu, puika, nesaproti ar kaada kalibra specu tu runaa, taapeec mazliet pievaldi muti. Es atvainojos par skarbumu, reizeem tiem piena puikaam jaapasaka kaads skarbaaks vaards.
Tur jau tā lieta, ka es un ne tikai es, saprot, kāda kalibra specs Tu esi, tapēc jau te tevi neņem nopietni, tā maigi sakot..

  +1 [+] [-]

, 2013-02-18 17:10, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Protams aizsargs pēc pozīcijas, nevis aizsardzības. Bet jāsaka, ka Kobe ir bijis savā ziņā līmenī karjeras laikā arī aizsardzībā. Kaut nedaudz pārvērtēts varbūt tieši no šā skatu punkta, bet saliekot kopā ar viņa spējām uzbrukumā, tas ir vairāk nekā iespaidīgi.

Man Veids šā vai tā ir un paliks atmiņā, tāds kāds viņš bija agrāk! Šis nav tas Veids, viņš nav savā komforta zona, lai gan cenšas ar to aprast.
Vecums, traumas, kā arī visiem šitiem tipiņiem ir nenormāls EGO, kurš ir jāapspiež, un Veids ir lielisks kapteinis, priekšzīmes rādītājs, bet ar LBJ viņa ego galā netiek, tas ik pa brīdim kaut kur izlaužas, tai pat laikā, tas ir vienīgais veids (pagaidām), kā viņam uzvarēt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-18 17:39, pirms 12 gadiem
One Man Show! rakstīja: Redz Kobe nosedza LBJ, nevis LBJ nosedza Mambu. Kā būtu, ja būtu ir no fantastikas (Tikpat labi to var pagriezt, ja vēl Kobem būtu tā iespēja spēlēt uzbrukumā, kad LBJ viņu sedz, tad vispār Džeimsam liktu sarkt) ... Un viens uz viens, Džeimsam ir maz izredzes pret Kobi.

Ieliekot Džeims Lakeros, nedomāju, ka LAL sāktu visus uzvarēt, ko nevar teikt par Kobes ielikšanu Heat. Visa vaina ir komplektācijā, nevis Kobē.

Kaut pirms sezonas es domāju, ka būs viss pavisam savādāk.
Tā ir nevis fantastika, bet loģisks spriedums no tā, kā kurš šobrīd spēlē. Un komplektācija arī ne pa tēmu -Kobe pats šobrīd nespēj iemest SAVUS metienus un viss.

  +1 [+] [-]

, 2013-02-18 17:48, pirms 12 gadiem
MaryJane rakstīja: Tā ir nevis fantastika, bet loģisks spriedums no tā, kā kurš šobrīd spēlē. Un komplektācija arī ne pa tēmu -Kobe pats šobrīd nespēj iemest SAVUS metienus un viss.
Iedod Kobem bumbu pēdējās 7minūtes no spēles un izbaudi.

  -1 [+] [-]

, 2013-02-18 18:03, pirms 12 gadiem
RIP Buss! t.co

     [+] [-]

, 2013-02-18 18:22, pirms 12 gadiem
kobe.james rakstīja: Veids pirmais nr.?!?!? C`mon
Un kapēc ne?
Viņš velk komandu, bez viņa Heat nebūtu izcīnījusi titulu, labs aizsargs, bloķētājs, ātrajos uzbrukumos neapstādināms...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-18 18:31, pirms 12 gadiem
kobe.james rakstīja: Viņš ir pirmais aiz Lebrona, bez kura Heat pat PO netiktu.
LAL ar Kobi netiek play-off, nevis Heat bez LBJ..
Heat bez LBJ play-off ir bijusi un būtu, kur nu vēl ja ir iespēja atvērties Bošam no 4 pozīcijas un lieki 17 miljoni centra iegādei... 2. kārtas komanda kā minimums. Tas pats Būzers labprāt uzspēlētu Heat.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-18 18:49, pirms 12 gadiem
kobe.james rakstīja: Tev jāiet man liekas Railija vietā strādāt....
Ai beidz... nekas viņiem tur nepaliktu lieks, jo viņi tagad ir tā pāri salary cap, ka maz neliekas.
Būzers C vietā? Nu ti dajoš. Viņš taču nevarētu atvērties C pozīcijā tā kā PF pozīcijā. Viņam jābūt kā PF, tāpat kā Bošam.
Bija bija PO. Tikai cik tālu tika

Atnāk LBJ un ir PO un ir fināls.
Būzer centra vietā ne, Buzers Boša vietā, Bošs man ne visai Tas tā tikai pieminēju, jo šis jau to ir nevienu reizi vien teicis.
Railija vietā? He, NBA 2k13 man labi sokas

Nezinu cik viņiem sanāk pāri, bet šogad bija 8 pāri algu limitam. Un ar katru gadu pieaug tā summiņa...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-02-18 20:25, pirms 12 gadiem
Totalizatorudomubiedri.1s.lv
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-02-19 01:48, pirms 12 gadiem
Ārprāt cik smieklīgi izklausās, ka cilvēki atkal sāk bļaut, ka Kboe redz divreiz nocēlis LBJ. Atļāvos skaļi smieties, jo Braients tiešām divreiz nobloķēja Džeimsu ZVAIGŽŅU SPĒLĒ, kurā izšķīrās cīņā par titulu. Visi laikam piemirsuši, ko LBJ un Maiami izdarīja ar "Lakers" pēdējā spēlē, kur bija tiešām cīņa par uzvaru. Turklāt nemaz nesākot runāt par abu komandu vietām turnīra tabulā, kad pēc sastāva abas ir +/- identiskas.

     [+] [-]

, 2013-02-19 06:59, pirms 12 gadiem
Raitcha rakstīja: He', otrais nummurs komandā? Veids vienmēr būs pirmais nummurs, neskatoties uz statistiku... Tāpat viņš arī iet pirms Kobes aizsargu izvēlē... Vēsture te netiek ņemta vērā, btw, arī Veidam bija divi bloki

Bet par Kobi, zvaigžnu mačs jau vienmēr tiek saukts par veterānu izrādi, tādā spēlē viņi var sajusties kā jaunībā...
Super, ka Tu tā domā. Varbūt aiztvīto to pašam Veidam, jo viņš pats jau 2 gadus to pasniedz savādāk.

Un interesanti, kāpēc pagātnes sasniegumi? Apskaties jebkurus spēlētāju reitingus (žurnālistu gada balsojumus, all star balsis, MVP balsis utml.), tad salīdzini statistiku, kura Kobem arī šobrīd ir labāka, par spīti tam, ka šosezon viņš spēlē sev neierastajā pass first manierē. Pie kam Kobe ir priekšā arī pēc EFF, tāpēc nederēs arī atruna par vairāk metieniem.

Reāli nav neviena objektīva iemesla Veidu likt augstāk par Kobi.

     [+] [-]

, 2013-02-19 07:00, pirms 12 gadiem
Raitcha rakstīja: Un kapēc ne?
Viņš velk komandu, bez viņa Heat nebūtu izcīnījusi titulu, labs aizsargs, bloķētājs, ātrajos uzbrukumos neapstādināms...
Varbūt tāpēc, ka viņš arī visos šajos rādītājos ir otrais savā komandā

     [+] [-]

, 2013-02-19 11:27, pirms 12 gadiem
Raitcha rakstīja: Vaitad LAL ir atmest ar roku? Leģendai vajag čempionus par ierošu nesējiem lai uzvarētu?
Loģiski, ka Kobe būdams Heat sastavā tiktu pie uzvarām, jautājums tikai, vai viņs'apmierinātos ar rezervista lomu, jo viņam priekšā ir Veids...
Nupat liekas, ka Tu esi ieslēdzies pilnīgā nolieguma stadijā. Pekinas OS atceries, kurš bija rezervists? Kobe šogad aizvada vienu no labākajām sezonām, bet Veida spēle (visas sezonas garumā) ir krieni vājāka nekā tā bija tolaik.