Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Warriors" iegūst Bogutu un Džeksonu, uz "Bucks" dodas Eliss un Judo

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

"Warriors" iegūst Bogutu un Džeksonu, uz "Bucks" dodas Eliss un Judo
Endrjū Boguts un Stīvens Džeksons
Foto: AFP/Scanpix

Tuvojoties Nacionālās Basketbola asociācijas (NBA) maiņu darījumu pēdējai dienai (15. marts), noticis pirmais iespaidīgais darījums. Tā rezultātā no Goldensteitas "Warriors" uz Milvoki dosies Monta Eliss, Epke Judo un Kvamī Brauns, bet pretējā virzienā jābrauc Endrjū Bogutam un Stīvenam Džeksonam, kurš jau reiz spēlējis Goldensteitā.

"Warriors" centru, kurš varētu ieņemt "pazudušā" latvieša Andra Biedriņa vietu, meklēja ļoti ilgi. Utopiskākais variants bija no Orlando atvilināt Dvaitu Hovardu, taču tas, protams, nav noticis. Tā vietā Goldensteita ieguvusi austrāliešu centru Endrjū Bogutu.

27 gadus vecais un 2.13 metrus garais Boguts šobrīd nespēlē potītes savainojuma dēļ, bet sezonā 12 spēlēs vidēji guvis 11.3 punktus un savācis 8.3 atlēkušās bumbas, kā arī iespējis 2.0 blokus.

Karjeras griezumā Boguta rādītāji tuvu "double double" – 12.7 punkti un 9.3 atlēkušās bumbas, kā arī 1.6 bloki. "Bucks" Bogutu draftēja 2005. gadā, tieši Milvoki pavadīta arī visa NBA karjera. Boguts pats lūdz sevi aizmainīt. Šosezon algā Boguts saņem 12 miljonus dolāru.

Tikmēr 33 gadus vecais aizsargs Stīvens Džeksons, kurš zināms ar disciplīnas pārkāpumiem, "Warriors" komandā spēlējis jau iepriekš – no 2007. līdz 2009. gadam. Džeksona palikšana "kareivju" sastāvā nav skaidra - klubam būs diena laika, lai viņu aizmainītu uz citurieni.

"Warriors" šķīrusies no sava līdera Montas Elisa, kurš ir ļoti liels zaudējums. Eliss Milvoki veidos ļoti labu aizsargu pāri ar Brendonu Dženingsu.

Kvamī Brauns šosezon nespēlēs savainojuma dēļ, bet Epkes Judo aizmainīšana nozīmē to, ka Biedriņš atkal tiks sākumsastāvā. Līdz brīdim, kad atkal vesels būs Boguts.

Kāds vārdā nenosaukts Goldensteitas basketbolists šo maiņas darījumu nosaucis par sezonas norakstīšanu.

"Bucks" (18-24) ieņem 8. vietu Austrumu konferencē, bet "Warriors" (17-21) atrodas 13. vietā Rietumu konferencē. Interesanti, ka abas komandas jau piektdien tiksies Goldensteitā.

Izmantotie resursi:
Milwaukee Journal Sentinel - Breaking news,...

 +70 [+] [-]

, 2012-03-14 02:57, pirms 13 gadiem
mani pirmie vārdi attaisot sportacentrs.com - ej Tu di...
Eliss prom?
Biedriņu neatdeva, bet Judo? (cipari laikam Biedram bija pa lielu )

  +8 [+] [-]

, 2012-03-14 02:59, pirms 13 gadiem
Nu nezinu kā tas būs ja vēl Eliss prom.. tikai un vienīgi ja komanda spēlēs varēs uzlaboties sniegums... jo viss un arp individuālie superīgie sniegumi saistijās ar Elisu...

 +91 [+] [-]

, 2012-03-14 03:00, pirms 13 gadiem
Jeebal, andza sapuus tajaa goldensteitaa!
Vieniigais labums, ka viena žīda mazāk, proti elisa!

 +23 [+] [-]

, 2012-03-14 03:03, pirms 13 gadiem
īstermiņā Biedriņs no šitā būs ieduvējs, jo Judo prom, bet Boguts traumēts kādu laiciņu vēl būs+ vēl senais kolēģis Džeksons atpakaļ, īsāk sakot, optimistiski

 +16 [+] [-]

, 2012-03-14 03:06, pirms 13 gadiem
labāk biedram ,viens metējs prom ,konkurents arī, + vecais buks klāt kas var iedot arī piespēli, un arī labs centrs komandai un ne tik slikti priekš biedra

+182 [+] [-]

, 2012-03-14 03:25, pirms 13 gadiem
amsis98 rakstīja: labāk biedram ,viens metējs prom ,konkurents arī, + vecais buks klāt kas var iedot arī piespēli, un arī labs centrs komandai un ne tik slikti priekš biedra
nu ja, vnk komanda tiek veidota ap Biedriņu

 +10 [+] [-]

, 2012-03-14 03:26, pirms 13 gadiem
Uz Dinamo

 +20 [+] [-]

, 2012-03-14 03:42, pirms 13 gadiem
Ak tad tapēc pēkšņi Judo atradās vieta starta pieciniekā un vēl Monta cik tur tajos 3-4 pēdējos mačos bija baigi piespēles sācis dot, par ko pat NBA komentētāji brīnījās paskatoties uz viņa piespēļu rādītājiem, sak lai parāda, ka māk arī piespēles dalīt.
No Andra skatpunkta sanāk, ka īsti konkurentu par vietu sastāvā nav, ja nu vienīgi jaunais Tailers. Un Bogutu paņemt... nu camon, viens no traumatiskākajiem centriem iekš NBA, bet tā ir Goldensteita. Lai gan no otras puses, tad iesmērēja Kvamii un 7mlj., Boguta gadījumā vēl ir cerība ka izveseļosies...
Katrā ziņā līdz ar šo maiņu, GS sezonu ir norakstījusi.

 +18 [+] [-]

, 2012-03-14 04:07, pirms 13 gadiem
Manuprāt tā ir lieliska maiņa priekš Biedra, ir atpakaļ Captain Jax ar kuru, es domāju, Biedram ir daudz labu atmiņu. Tāpat, pagaidam kamēr Boguts ir traumēts, Biedram atkal ir dota iespēja sevi pierādīt, ceru, ka viņš apzinās, ka šī ir iespējams pēdējā iespēja, un ir jādara viss, kas ir viņa spēkos.

GSW - ja nu dievi no šī brīža būs Boguta pusē un nebūs vairāk nopietnu traumu, tad GSW kopumā ir ieguvēji, sezonā tiek norakstīta, bet tas jau bija skaidrs pirms šī darījums, ka netiks play-off. Jacksonam pēc šīs sezonas beidzās līgums - 10miljoni, kas atbrīvo vietu, lai parakstītu kādu citu, vai pagarināt par mazāku summu.

P.S. Tiem, kas saka, ka Ellis rādīja skaistās epizodes - jā, tas tā bija un bija arī Game winning shots, tomēr, uzskatu, ka ir pareizi, ka atbrīvojās no tik egoistiska spēlētāja un viņa vietā pagaidam Jacksons, kas pēc statiem nav sliktāks.

 +34 [+] [-]

, 2012-03-14 04:07, pirms 13 gadiem
Man šo klubu laikam nav lemts saprast!!!!!

 +16 [+] [-]

, 2012-03-14 04:12, pirms 13 gadiem
Bišķin ne tā uzrakstīju par statiem - kādreiz Jacksonam nebija sliktāki stati, ja viņš atgriežas kaut vai uz pagajušās sezonas līmeni - 18,5p + 4 reb + 3,5ass, tad tas GSW ir ieguvums.

  -3 [+] [-]

, 2012-03-14 04:19, pirms 13 gadiem
Mjā.....nu nez vai vaidzēha GW Elisu atdot....labākais kas viņiem bija...nu redzēs.....

Džeksons atgriežas - skatīsimies kā būs.

  -4 [+] [-]

, 2012-03-14 04:20, pirms 13 gadiem
es neko sliktu netaisos teikt par GSW vadību, bet tas paliek arvien smieklīgāk....
vienalga cik egoistisks ir Ellis. ir viš tāds, bet viš ir tāds kā A.I. tik bez tik liela talanta uzbrukumā, ok tas ir cits stāsts. viš var atdot lieliskas piespēles - ne jau vien tāpēc viņam ir virs 6 piespēlēm pa spēli.

GSW riskē nākotnē - viņi neieguva pilnīgi neko - vienīgi Capteiņa līgumu kas beidzās un naudas līdzekļus nākamajam gadam...
1. ja mainītu - bija jāmaina Karijs, jo viš ir tik traumatisks, ka ap viņu taisīt komandu ir pilnīgs neprāts
2. otrs topošais līderis - Boguts. Kad viš ir pēdējoreiz normāli konstanti aizvadījis sezonu??? traumatisks C, bet toties labs. nākotnē - pilnīgi neskaidra ap viņa traumām. ļoti riskanti
3. Lī - nav līderis komandā un ap viņu taisīt komandu ir neprāts.
4. Kapteinis Džeks zina GSW sistēmu, bet viš nav tas pats kas bija 2007.gadā. tā kā ne velti aizmainīja jau iepriekš, bet kāpēc bija jāņem atpakaļ. Vai tad bija tik liela iekāre pēc Boguta???
5. AR KO šo viņi gribēja pateikt??? NEVIENS Līgas SUPERSTāRS neies uz šo komandu, kurai nav nākotnes perspektīvas. viņi vasarā nedabūs līderi, kuru viņi tikko kā atdeva, bet maksimums 2 viduvējus spēlētājus.

Nākotne GSW izskatās ļoti drūma. vienīgais ,kas ir ieguvis ir AB. bet kāds prikes viņam būs spēlēt ar šādiem partneriem- nesaprotu. un izskatās, ka pārliecība dzirkstelīte joprojām būs mirusi...

P.S. GSW GM - "labākā" NBA vēsturē.

  +5 [+] [-]

, 2012-03-14 04:27, pirms 13 gadiem
kautkas ar to GSW nav kaartiibaa... visus trakos ieprieksheejos gaajienus veel vareeja saprast bet ssis ir kautkas aarpus manas saprassanas. nu prieksh biedrinja jau laikam ljoti labi! par to prieks!

  +5 [+] [-]

, 2012-03-14 04:30, pirms 13 gadiem
Bet tas jau par farsu paliek - Boguts būs trešais, kaut kāda mēneša laikā, kuram Džeksons garantēs starting centra pozīciju 100% līdz sezonas beigām?!!

 +13 [+] [-]

, 2012-03-14 04:41, pirms 13 gadiem
labaakais kas var notikt ar warriors......ellis nav francciizes vilceejs,tas ka vinns ir egoists un statistikas taisiitaajs priekss sevis tas ir fakts,ja treneris vinnu tur pie vietas nenoliks tad play off bucks ies secen ssogad taa izskataas....tagad curry iespeeja sevi paraadiit un izaugt pa labu PG.....

  +7 [+] [-]

, 2012-03-14 04:46, pirms 13 gadiem
Justifiable rakstīja: Bišķin ne tā uzrakstīju par statiem - kādreiz Jacksonam nebija sliktāki stati, ja viņš atgriežas kaut vai uz pagajušās sezonas līmeni - 18,5p + 4 reb + 3,5ass, tad tas GSW ir ieguvums.
Nu ja viņš dabūs pagājušās sezonas status tad jā, bet tā.....Elisu jau nu nevaidzēja atdot šādā trade....šosezon bij sācis gūt mazāk punktus, bet vairāk piespēlēt, kas radīja cerību, ka beidzot ir nobriedis kļūt par labāku komandas spēlētāju....vaidzēja mazo šūteri Curry atdot - viņu noteikti daudzi grib, neskatoties uz traumām....tiesa, tad vaidzētu kaut ko domāt ar salary cap, jo Curry un Udoham līguma summas kopā nenosedz summu ne Džeksonam ne Bogutam, tātad būtu citi spēlētāji jāiesaista...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-03-14 04:50, pirms 13 gadiem
Pie tam - Džeksons pats pirms tam no GW aizprasījās prom, tad nav garantiju, ka pēc līguma beigām viņš vispār apsvērs iespēju palikt GW...

  +1 [+] [-]

, 2012-03-14 05:58, pirms 13 gadiem
Labrīt visiem! kāds seko spēlei?

  +4 [+] [-]

, 2012-03-14 06:04, pirms 13 gadiem
marxx2001 rakstīja: Labrīt visiem! kāds seko spēlei?
Biedrs uguņo
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-14 06:15, pirms 13 gadiem
marxx2001 rakstīja: Labrīt visiem! kāds seko spēlei?

     [+] [-]

, 2012-03-14 06:17, pirms 13 gadiem
phKRIII rakstīja: 30min, 6+4, 2 bloki. 4 piezīmes.
3 steals aizmirsi pieminēt

     [+] [-]

, 2012-03-14 06:25, pirms 13 gadiem
phKRIII rakstīja: prekš 9 miljoniem ir ok
Nu no statu viedokļa rebus gribētos vairāk, bet no spēles viedokļa bij ļoti labi.

  +6 [+] [-]

, 2012-03-14 07:05, pirms 13 gadiem
XEdgarsX rakstīja: Man šo klubu laikam nav lemts saprast!!!!!
Ja Boguts saglabās labu veselību tad tā maiņa būs laba. Es gan labāk atdotu Kariju nevis Elisu, bet Karijs priekš saviem gadiem parāk bieži satraumējas. Izskatās, ka Biedriš nākošsezon vairs GSW nebūs.

     [+] [-]

, 2012-03-14 07:08, pirms 13 gadiem
arejs87 rakstīja: Pie tam - Džeksons pats pirms tam no GW aizprasījās prom, tad nav garantiju, ka pēc līguma beigām viņš vispār apsvērs iespēju palikt GW...
Protams, ka viņš tur nebūs, ne jau viņš tika iemainīts ar skatu uz nākotni. Tas viss ir tikai lai algas būtu līdzīgas un maiņa notiktu. Ņemts ar domu, ka šogad palīdzēt tikt playofā un pēc tam varēs iet prom.

Vēl GSW būtu jāatbrīvojas no briesmīgā Lī kontrakta, tad viņi būtu labā situācijā.

     [+] [-]

, 2012-03-14 07:12, pirms 13 gadiem
Dude88 rakstīja: Ja Boguts saglabās labu veselību tad tā maiņa būs laba. Es gan labāk atdotu Kariju nevis Elisu, bet Karijs priekš saviem gadiem parāk bieži satraumējas. Izskatās, ka Biedriš nākošsezon vairs GSW nebūs.
Nu uz to velk, ka viņu starpsezonā aizmainīs lai dabūtu SG vai ko tādu klāt....varbūt sezonas sākumā vēl paturēs, lai paskatītos, kas ir ar Bogutu un vai neievelkas trauma.

  -1 [+] [-]

, 2012-03-14 07:16, pirms 13 gadiem
Dude88 rakstīja: Protams, ka viņš tur nebūs, ne jau viņš tika iemainīts ar skatu uz nākotni. Tas viss ir tikai lai algas būtu līdzīgas un maiņa notiktu. Ņemts ar domu, ka šogad palīdzēt tikt playofā un pēc tam varēs iet prom.

Vēl GSW būtu jāatbrīvojas no briesmīgā Lī kontrakta, tad viņi būtu labā situācijā.
Mjā....bet Džeksonam jau vēl līgums uz nākamo sezonu arī ir...varbūt mēģinās kopā ar Biedru mainīt, bet ar tik lielu kopēju algu abiem, nez kam un pret ko....ja nu vienīgi picus iemetīs....

     [+] [-]

, 2012-03-14 07:21, pirms 13 gadiem
arejs87 rakstīja: Mjā....bet Džeksonam jau vēl līgums uz nākamo sezonu arī ir...varbūt mēģinās kopā ar Biedru mainīt, bet ar tik lielu kopēju algu abiem, nez kam un pret ko....ja nu vienīgi picus iemetīs....
ā jā aizmirsu par Džeksona līgumu, bet tik un tā viņu varēs aizmainīt, jo ir pēdējais līguma gads. Bet biedriņam vispār ir ļoti laba situācija tagad viņš ir faktiski vienīgais garais komandā un kamēr Boguts nespēlēs viņš tiks pie laba spēles laika un ja sevi parādīs tad gan jau kāda komanda gribēs viņu iemainīt.

  +2 [+] [-]

, 2012-03-14 07:33, pirms 13 gadiem
Dude88 rakstīja: ā jā aizmirsu par Džeksona līgumu, bet tik un tā viņu varēs aizmainīt, jo ir pēdējais līguma gads. Bet biedriņam vispār ir ļoti laba situācija tagad viņš ir faktiski vienīgais garais komandā un kamēr Boguts nespēlēs viņš tiks pie laba spēles laika un ja sevi parādīs tad gan jau kāda komanda gribēs viņu iemainīt.
Tā gan...Boguts labākajā gadījumā varētu uz playofiem būt gatavs iziet laukumā, bet tā joprojām ir liela jautājuma zīme par to, cik reālas ir GW izredzes tur tikt. Tā kā Elisa nav būs jāmeklē jaunas uzbrukuma opcijas + Džeksons atgriežas, kas varētu nozīmēt, ka arī AB tiks uzbrukumā vairāk iesaistīts. Cerēsim!

     [+] [-]

, 2012-03-14 07:38, pirms 13 gadiem
arejs87 rakstīja: Tā gan...Boguts labākajā gadījumā varētu uz playofiem būt gatavs iziet laukumā, bet tā joprojām ir liela jautājuma zīme par to, cik reālas ir GW izredzes tur tikt. Tā kā Elisa nav būs jāmeklē jaunas uzbrukuma opcijas + Džeksons atgriežas, kas varētu nozīmēt, ka arī AB tiks uzbrukumā vairāk iesaistīts. Cerēsim!
Es GSW vietā nemaz necenstos šogad tikt playoff Labak lai Boguts izlaiž sezonu, kas visticamāk arī notiks, lai paceļ Biedriņa vertību. Un ja paveiksies drafta loterijā dabūt kādu top 7 picku, kas zin varbūt varēs dabūt Džeremiju Lambu vai Ostinu Riversu, tas krietni pastiprinātu viņu ārejo līniju.

  +6 [+] [-]

, 2012-03-14 07:46, pirms 13 gadiem
līderis un kapracis Monta Eliss prom!pieļauju domu ka veidojas laba komanda!

  +3 [+] [-]

, 2012-03-14 07:46, pirms 13 gadiem
Dude88 rakstīja: Es GSW vietā nemaz necenstos šogad tikt playoff Labak lai Boguts izlaiž sezonu, kas visticamāk arī notiks, lai paceļ Biedriņa vertību. Un ja paveiksies drafta loterijā dabūt kādu top 7 picku, kas zin varbūt varēs dabūt Džeremiju Lambu vai Ostinu Riversu, tas krietni pastiprinātu viņu ārejo līniju.
Džeksons jau pēcspēles intervijā paspēja izteikties, ka playoff joprojām ir mērķis...vismaz šoreiz 100% vairs neko negarantēja.

  +1 [+] [-]

, 2012-03-14 07:50, pirms 13 gadiem
arejs87 rakstīja: Džeksons jau pēcspēles intervijā paspēja izteikties, ka playoff joprojām ir mērķis...vismaz šoreiz 100% vairs neko negarantēja.
Vismaz būs atruna kad netiks playoff. Bet, ja nopietni tad GSW moš beidzot virzas pareizajā virzienā, jo tomēr kad Boguts ir vesels, tad viņš ir top 5 centrs līgā.

  +4 [+] [-]

, 2012-03-14 07:54, pirms 13 gadiem
A un kas vēl rēcīgi tad šitā maiņa var baigi, baigi iegriezt Ņujorkai. Jo ar Elisu vismaz šogad Milvokī būs spēcīgāki un ir lielas iespējas ka viņi neļaus dabūt NY 8 vietu konferencē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-03-14 07:59, pirms 13 gadiem
Principā, no vienas puses, laba maiņa priekš abām komandām. GSW atrisina daudz problēmu - būs normāls centrs un abi aizsargi vairs nebūs īsie spēlētāji ar 191 cm augumu. Bucks savukārt tiek vaļā no spēlētājiem, kuri negrib pārstāvēt šo komandu.
Bet, no otras puses, GSW tagad sanāk centru kopējā alga 21$ - mazliet pa sālītu.
Vēl arī jāskatās, ko viņi darīs tālāk ar S-Jax Warriors Looking To Flip Stephen Jackson -...

     [+] [-]

, 2012-03-14 08:05, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Nav nemaz tik traki. Ja, Biedrs šas netiks aizmainīts, tad viņam ir lielā iespēja. Džeksons ir atpakaļ, un arī skaistās piespēles no viņa būs atpakaļ. Tieši tas, kas AB bija vajadzīgs. Kāds draugs, jo SJax un Biedriņš esot baigi čomi. Pie tam, tagad līderis komandā būs tieši šis veterāns, un Karijs vairs nevarēs izplesties ar tikai pliku mešanu. Lai arī maiņa pēc spēku samēriem liekas negodīga, bet Warriors iegūs kā komanda varbūt tiešām Biedriņš spēs atgūties tieši spēlējot ar SJax.
Gaidu nākamo spēli.

Skat, ka tik Warriors šas nemēģina dabūt Haringtonu, un BD!
Aiznākamā jāgaida - pret Bostonu šaubos, ka Jax jau būs klāt un tā arī varēja saprast no spēles reklāmas.

     [+] [-]

, 2012-03-14 08:10, pirms 13 gadiem
rodick rakstīja: Principā, no vienas puses, laba maiņa priekš abām komandām. GSW atrisina daudz problēmu - būs normāls centrs un abi aizsargi vairs nebūs īsie spēlētāji ar 191 cm augumu. Bucks savukārt tiek vaļā no spēlētājiem, kuri negrib pārstāvēt šo komandu.
Bet, no otras puses, GSW tagad sanāk centru kopējā alga 21$ - mazliet pa sālītu.
Vēl arī jāskatās, ko viņi darīs tālāk ar S-Jax http://basketball.realgm.com/wiretap/219698/Warriors_Looking_To_Flip_Stephen_Jackson
Par to garumu - it kā jā, bet Tompsons, lai gan skaitās aizsargs, kaut kā vairāk atstāj SF iespaidu....redzēs kā būs....tagad komandā no aizsargiem ir tikai Robinsons, Tompsons, Jenkins....un protams, kad nav notraumēts, Curry...Jax ir rakstīts kā combo SF-SG, bet viņš tomēr ir SF pamatā vienmēr bijis, kuram dažreiz liek spēlēt kā aizsargam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-03-14 08:15, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Lūk arī pirmā 30min spēle AB šosezon. Un nebija nemaz tik slikta, bet ar SJax es tiešām ticu, ka AB atgūs spēles garšu un prieku uz laukuma. To pavisam nopietni saku. Cik ilgi Boguts būs traumēts? Jo AB ir baigā šance spēlēt daudz, ja pats paliks vesels.
Hmm, ir divi Sjax, viens ir tas kurš ļoti cenšas uzvarēt un otrs kurš vienkārši bezjēgā puļī metienus un viņam nekas neuztrauc. Ja uz GSW atnāks pirmais Sjax, tad piekrītu, ka tas nāks par labu gan komandai gan Biedriņam. Viņš var normāli pildīt point forwarda pienākumus.

  +1 [+] [-]

, 2012-03-14 08:18, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Lūk arī pirmā 30min spēle AB šosezon. Un nebija nemaz tik slikta, bet ar SJax es tiešām ticu, ka AB atgūs spēles garšu un prieku uz laukuma. To pavisam nopietni saku. Cik ilgi Boguts būs traumēts? Jo AB ir baigā šance spēlēt daudz, ja pats paliks vesels.

Pie tam, bez Ellisa komanda izskatījās 10x labāk. Un izbraukumā uzvarēja savus sīvāko rival komandu. Pie tam ar SJax komandā, arī Karijs augs kā gudrāks basketbolists. Šī maiņa patiešām ir okey.
No statu viedokļa varbūt bik vairāk rebus gribētos, bet no spēles viedokļa ļoti labi nospēlēja. Liekas viņam sākumā nepierakstīja 1-2 uzbrukuma rebus, kad pirmajos divus uzbrukumos bija neveiksmīgi tip-in...agrāk vismaz tādus viņam rakstīja kā o-rebus. Jāskatās, vai GW uzreiz Jax neaizmainīs tālāk, jo info, ka viņi izskata opcijas kaut kur manīju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-03-14 08:27, pirms 13 gadiem
Viss ko varu pateikt ir WOW Varbuut AB normaali kapaas ar Captain Jack
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2012-03-14 08:43, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: hmm, diezvai mainīs tagad, jo parasti, tad notiek vnk blockbuster maiņa uzreiz. Lai spēlētājam nav tur baigi jābraukā un vsjo takoje!

Tas, ka maz bumbu piekrītu, bet tomēr GSW uzvarēja atlēcošajās bumbās Kings, kuri ir vieni no labākajiem. Vismaz bija pagājušo sezon.
Vēl jau var pieminēt, ka Biedram ilgākais spēles laiks sezonā un GW lielākā uzvara.

 +16 [+] [-]

, 2012-03-14 08:46, pirms 13 gadiem
Manā skatījumā ļoti laba maiņa

Elis prom?
tas ir labi vai slikti ... uzskatu, ja GSW cer kādreiz sākt spēlēt normālu basi ne tik tupu run and gun, tad fakts, ka šis "stars" ir prom vien ir pozitīvs punkts

Judo ... ok jauns garā gala spēlētājs, varbūt būtu žēl viņu atdot ... bet skatot no Biedriņa puses, mums tas nāk tikai par labu

Brauns ... paši saprotat vienīgā jēga no viņa ir kā algu pielīdzinātājs darījumos un tas kā nākošsezon viņa līgums beidzas ...

Ko Warriors iegūst

Boguts ... notraumēts centrs, kurš ne tikai šobrīd ir ārpus svītras, bet gana traumatisks vispār ... tomēr, kad viņs būs vesels tas būs nopietns spēks, un vēl maiņu darījumos vērība Bogutam ir gana augsta

Džeksons ... lai ar veterāns, toties kvalitatīvs spēlētājs, lai ar sliktu raksturu, toties reiz jau GSW iejuties gana labi ... varbūt sanāk zvaigzne, ja ne tāpat ir gana laba tirgus prece

Kopā ņemot GSW dod iespēju biedram un ļauj trenerim Džeksonam tikt pie iespējas sākt veidot komandu, kas prot spēlēt citādāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-03-14 08:46, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: hmm, diezvai mainīs tagad, jo parasti, tad notiek vnk blockbuster maiņa uzreiz. Lai spēlētājam nav tur baigi jābraukā un vsjo takoje!

Tas, ka maz bumbu piekrītu, bet tomēr GSW uzvarēja atlēcošajās bumbās Kings, kuri ir vieni no labākajiem. Vismaz bija pagājušo sezon.
Bet par rebiem - tur bij daudz team effort rebošanā, tāpēc arī vinnēja. Biedram vismaz kādas 3-4 no rokām nocēla Wrights un Robinsons, tikai tāpēc, ka pēc katra reba gāja vairāki spēlētāji.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2012-03-14 08:50, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Zin, bet būs labāk. Jo grūti no sākuma ieiet uz 30 min no 10min! Beidzot varēsi slavēt AB pa ģelu? Es tā ceru. Bet visvairāk man gribas SJax - Biedriņš sadarbību redzēt. We Believe II?
Nu es jau viņu bez delas parasti neslavēju....es viņu vispār praktiski neslavēju, jo baigi reti bij par ko līdz šim. Es viņu tikai aizstāvēju pret nepamatotiem uzbraucieniem. Tagad Džeksons atkal varēs Biedram garantēt vietu starting 5, vismaz līdz brīdim kamēr Boguts būs vesels un tad atkal kaut ko izdomāt.

     [+] [-]

, 2012-03-14 08:51, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Tāda arī mana doma bija. Labi es uz darbu, vakarā būs interesanti padiskutēt. Leiters.
Ok! See you later

  +1 [+] [-]

, 2012-03-14 08:57, pirms 13 gadiem
arejs87 rakstīja: Nu es jau viņu bez delas parasti neslavēju....es viņu vispār praktiski neslavēju, jo baigi reti bij par ko līdz šim. Es viņu tikai aizstāvēju pret nepamatotiem uzbraucieniem. Tagad Džeksons atkal varēs Biedram garantēt vietu starting 5, vismaz līdz brīdim kamēr Boguts būs vesels un tad atkal kaut ko izdomāt.
Kad Boguts buus atpakalj? Cik ilgs vinjam tas "rehab" ir prognozeets?

     [+] [-]

, 2012-03-14 09:00, pirms 13 gadiem
The_Lakers_Fan rakstīja: Kad Boguts buus atpakalj? Cik ilgs vinjam tas "rehab" ir prognozeets?
Regulārajā sezonā nebūšot. Ja GW tiek playoffos, tad VARBŪT varēs palīdzēt.

  +3 [+] [-]

, 2012-03-14 09:04, pirms 13 gadiem
arejs87 rakstīja: Regulārajā sezonā nebūšot. Ja GW tiek playoffos, tad VARBŪT varēs palīdzēt.
Ok, es tagad iereekshu par GSW ja AB saaks normaali atkal kapaat Iedomaajies ja vinjsh ar S-Jax atguus formu kur vinji liks Bogutu?

  +6 [+] [-]

, 2012-03-14 09:05, pirms 13 gadiem
krapaalis rakstīja: Uz Dinamo
Stu** ?

     [+] [-]

, 2012-03-14 09:08, pirms 13 gadiem
The_Lakers_Fan rakstīja: Ok, es tagad iereekshu par GSW ja AB saaks normaali atkal kapaat Iedomaajies ja vinjsh ar S-Jax atguus formu kur vinji liks Bogutu?
Nu tas būs BIG fun! Jebkurā gadienā, viņi vienu notreidos un, domājams, meklēs SG vai SF augsta līmeņa....bet, tīri teorētiski, ja gadījumā AB atkal sāks baigi labi spēlēt, tad būs jautājums, ko GW grib - fiziski traumatisko Bogutu, vai Biedru, kuram atkal var psiholoģija sačakarēties, ja viņam prātu čakarēt sāks.

     [+] [-]

, 2012-03-14 09:12, pirms 13 gadiem
arejs87 rakstīja: Nu tas būs BIG fun! Jebkurā gadienā, viņi vienu notreidos un, domājams, meklēs SG vai SF augsta līmeņa....bet, tīri teorētiski, ja gadījumā AB atkal sāks baigi labi spēlēt, tad būs jautājums, ko GW grib - fiziski traumatisko Bogutu, vai Biedru, kuram atkal var psiholoģija sačakarēties, ja viņam prātu čakarēt sāks.
Piekriitu, bet par SG es domaaju, ka tagad saaks Thompsons un arii paliks. Jacksons droshvien naaks no solinja, es taa domaaju. Cerams, ka chalis paliidzees Andzham atguuties. + es veel lasiju, ka GSW vareetu aizmainiit Jacksonu pirms trade deadline, bet nedomaaju ka sanaaks.

     [+] [-]

, 2012-03-14 09:21, pirms 13 gadiem
The_Lakers_Fan rakstīja: Piekriitu, bet par SG es domaaju, ka tagad saaks Thompsons un arii paliks. Jacksons droshvien naaks no solinja, es taa domaaju. Cerams, ka chalis paliidzees Andzham atguuties. + es veel lasiju, ka GSW vareetu aizmainiit Jacksonu pirms trade deadline, bet nedomaaju ka sanaaks.
Aizmainīt var, bet maz laika itkā...tad viņiem jau vajag kādai sarunai būt uzsāktai, jo maz ticams, ka tik ātri ko sarunās no 0. Par Thompsonu runājot - tad jau redzēs, kā būs ar sākšanu....bet, kaut kā, man viņš vienmēr vairāk pēc SF ir izskatījies nevis SG...pat nezinu kāpēc...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +13 [+] [-]

, 2012-03-14 09:26, pirms 13 gadiem
Ceram uz saikni Biedriņš - Džeksons!!!

     [+] [-]

, 2012-03-14 09:31, pirms 13 gadiem
arejs87 rakstīja: Aizmainīt var, bet maz laika itkā...tad viņiem jau vajag kādai sarunai būt uzsāktai, jo maz ticams, ka tik ātri ko sarunās no 0. Par Thompsonu runājot - tad jau redzēs, kā būs ar sākšanu....bet, kaut kā, man viņš vienmēr vairāk pēc SF ir izskatījies nevis SG...pat nezinu kāpēc...
dziivosim, redzeesim

  +3 [+] [-]

, 2012-03-14 10:17, pirms 13 gadiem
Nez, maiņa nemaz nebūtu tik slikta, ja Boguts būtu uzreiz vesels un gatavs spēlēt, tā kā grūti spriest, kas ilgtermiņā būs ieguvēji no šīs maiņas, jo paskatoties uz Bucks sastāvu, tad jādomā, ka viņiem tipiska centra šosezon vispār nebūs, ja ko nesamainīs. Ceram vismaz uz Džeksona - Biedra veiksmīgu saspēli atlikušajā sezonā.

  +3 [+] [-]

, 2012-03-14 10:17, pirms 13 gadiem
Milvokī par vienu mopēdistu vairāk....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +25 [+] [-]

, 2012-03-14 10:30, pirms 13 gadiem
''Kāds vārdā nenosaukts Goldensteitas basketbolists šo maiņas darījumu nosaucis par sezonas norakstīšanu.''
tas bija biedriņš kurš šito teica, pi..dzets man sezona sa..ista, jo man tagad liks spēlēt.. šonakt tas jau pierādījās, 30min. laukumā.. sākumam neslikti.

  +5 [+] [-]

, 2012-03-14 10:35, pirms 13 gadiem
homo s.sapiens rakstīja: ''Kāds vārdā nenosaukts Goldensteitas basketbolists šo maiņas darījumu nosaucis par sezonas norakstīšanu.''
tas bija biedriņš kurš šito teica, pi..dzets man sezona sa..ista, jo man tagad liks spēlēt.. šonakt tas jau pierādījās, 30min. laukumā.. sākumam neslikti.

 +14 [+] [-]

, 2012-03-14 10:38, pirms 13 gadiem
Uzskatu ka šis ir labs darījums priekš GSW un arī priekš AB!
1) ellis - lai arī cik labs, talantīgs utt viņš ir, ar šādu spēlētāju kā pirmo un galveno izvēli uzbrukumā neviena komanda neko nopietnu nevinnēs un neizcīnīs
2) judo ne ar ko neatšķiras no vēl sešdesmit undersized PF cīnītājiem visā līgā, tapēc nav liels zaudējums, un nesaprotu kā vispār GSW varēja parakstīt Brown, ko regulāri dažādi apskatnieki atzinuši par netalantīgu, neveiklu, neattapīgu utt, turklāt vēl par 7milj
3) no otras puses gsw ir ieguvuši labu centru boguta personā un būs spiesti kkādā mērā pārkārtot savu spēli lai atrastu pienācīgu vienu arī C pozīcijas spēlētajam savā uzbrukumā, līdz ar ko sev atvēlētajā laikā iespējām vajadzētu atrasaties priekš AB
4) Džeksons bija viens no svarīgākajiem čaļiem lai AB paceltos līdz savam double-double līmenim, un jācer ka kkas no veco laiku saiknēm laukumā tiks atrasts no jauna
Kopumā domāju ka gsw sniegumam vajadzētu uzlaboties!

 +15 [+] [-]

, 2012-03-14 11:01, pirms 13 gadiem
No laimes gandriiz apmiizos beidzot ziiids ir prom

  +1 [+] [-]

, 2012-03-14 11:01, pirms 13 gadiem
3.13.12 Golden State Warriors Big Five Player...
Ellisa intervija.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-03-14 11:43, pirms 13 gadiem
Vai nu sekos maiņas uz ārējo līniju, vai nu komanda tiks veidota vairāk ar spēli uz groza apakšu, lai arī Džeksons ir diezgan liels individuālists, nav izslēgts, ak Biedriņam atvēlētajā laikā, vecie pikenroli atgriezīsies laukumā... Ja Biedriņu netaisās patriekt ratā, vai aizmainīt, šīs noteikti ir viņa pēdējais zvans, kur ir iespējas sevi peirādīt mazliet labāk, kā šīs nakts spēlē. Džeksonam bumba būs daudz un viņi abi ar Deivisu mūsu Andri ik pa laiciņam laukumā spēja pamanīt un izmantot, nez, kas tad pašam Andrim mainīsies... Konkurentus aizmainīja, noliekot viņu stabilā 2. centra pozicijā...

  +4 [+] [-]

, 2012-03-14 11:54, pirms 13 gadiem
Simpatizē šis darījums:
1) liekas, ka treneris grib savu kārtību komandā ieviest, līdz šim, īpaši jau uz Elisu skatoties, likās, ka ir daži "vienlīdzīgāki spēlētāji par citiem"
2) Džeksons ir zināma nostalģija, bet tomēr vairāk ar + zīmi
3) pīļu dīķis apmaisīts, Andrim jāķer mirklis un iespēja jaunajos apstākļos
4) rezultāts - a vai tas arī ir svarīgs? primārais tomēr ir spēles laiks un spēlētāja komforts.
Veiksmi Džeksoniem!

  +3 [+] [-]

, 2012-03-14 12:04, pirms 13 gadiem
Viens ir skaidrs - ar šo Biedriņa laiks GSW ir beidzies, jo nekad komanda neturēs divus 10 mio centrus komandā, pat ar visām Boguta traumām... Biedra līgumu vai nu izpirks vai viņu aizmainīs, kas jebkurā gadījumā nav slikts variants ja ir doma NBA kaut ko vēl parādīt, ne tikai būt par labu komandasbiedru.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-03-14 12:38, pirms 13 gadiem
Andrinam ir jaatgust speles garsa un jkapietuvojas savam patiesajam spejem,tad vini ar bogutu varetu veidot tiesam loti nopietnu speku zem groza,ne tik labu ka leikeriem ar bainamu un gozolu,bet uz to pusi.

  +6 [+] [-]

, 2012-03-14 12:39, pirms 13 gadiem
Es gan nezinu par ši darījuma lietderību, aizmanīt Elisu, Kwami un Udohu (11 milj, 6,7 milj, 3,3 milj) lai preti sanemtu Dzeksonu un Bogutu (9milj un 12milj) plus dzeksonam vel viena gada līgums ir, jocīgi, man šis nešķiet izdevīgs darījums, lai gāds trollis nebūtu Eliss viņš ir vērtīgāks par Bogutu un Džeksons arī nav 9 milj spēlētājs...

  +2 [+] [-]

, 2012-03-14 13:03, pirms 13 gadiem
Paskatījos šodienas spēles labākos izgriezumus. Biedriņš daudz pārliecinošāk izskatās, kad viena žīda nav pie sāniem. Pats labākais, ka viena gada izlaiduma C tagad spēlēs vienā komandā.

  +1 [+] [-]

, 2012-03-14 13:48, pirms 13 gadiem
neviennoziimiigs dariijums, manupraat. no vienas puses, ir ieguuts labs centrs, un normaals veteraans jacksona personaa. jaasaprot, ka bouguts arii ir traumatisks speeleetaajs, it sevishkji peedeejaa laikaa, savukaart jacksonu nosaukt par ljoti deviigu speeleetaaju arii ir debiili, jo GSW laikos bija taads pats laadeetaajs kaa laika biedri, als, bairons utt. doma taada, GSW atdeva savu, viennoziimiigi, talantiigaako speeleetaaju pret, top 20 centru, kursh ir traumatisks un ne domineejosh, un sanjeema veteraanu, kursh sen jau nav labaakajos gados un izceljaas arii aarpus laukuma. par andri te nav ko runaat. nospeelees sezonu pamataa, taalaak jau atkariigs no bouguta kondiicijas, reaalaakais ir buy out. es, GM vietaa, driizaak buutu curriyu mainiijis, un buuveejis jaunu komandu ap monti un mekleetu reaalu domineejoshu centru, jo monte var iedot piespeeli, vienk neviens no vinja to neprasa un nav kam arii dot.

  +4 [+] [-]

, 2012-03-14 14:05, pirms 13 gadiem
tagad skaidrs, kāpēc Biedru nosēdināja. Lai varētu pārdot Judo. neslikti. Ziedu laiki Biedram bija tieši ar Džeksonu.

     [+] [-]

, 2012-03-14 14:13, pirms 13 gadiem
barclay7 rakstīja: neviennoziimiigs dariijums, manupraat. no vienas puses, ir ieguuts labs centrs, un normaals veteraans jacksona personaa. jaasaprot, ka bouguts arii ir traumatisks speeleetaajs, it sevishkji peedeejaa laikaa, savukaart jacksonu nosaukt par ljoti deviigu speeleetaaju arii ir debiili, jo GSW laikos bija taads pats laadeetaajs kaa laika biedri, als, bairons utt. doma taada, GSW atdeva savu, viennoziimiigi, talantiigaako speeleetaaju pret, top 20 centru, kursh ir traumatisks un ne domineejosh, un sanjeema veteraanu, kursh sen jau nav labaakajos gados un izceljaas arii aarpus laukuma. par andri te nav ko runaat. nospeelees sezonu pamataa, taalaak jau atkariigs no bouguta kondiicijas, reaalaakais ir buy out. es, GM vietaa, driizaak buutu curriyu mainiijis, un buuveejis jaunu komandu ap monti un mekleetu reaalu domineejoshu centru, jo monte var iedot piespeeli, vienk neviens no vinja to neprasa un nav kam arii dot.
Veel jau var cereet, ka Biedrs iespeeleejaas un vaac 8pts un 8rebs speelee un kaads vasaraa uzkjeras un kautko aizmaina pret vinju.

  +3 [+] [-]

, 2012-03-14 14:16, pirms 13 gadiem
loby rakstīja: tagad skaidrs, kāpēc Biedru nosēdināja. Lai varētu pārdot Judo. neslikti. Ziedu laiki Biedram bija tieši ar Džeksonu.
Tieši tā, komentāri gan pie šī gan iepriekšējiem rakstiem par Warriors parāda cik maz komentētāji ir iedziļinājušies šajā situācijā ar komandu un Biedriņu. LOģiski ka Warriors bija ieslēguši REBUILD MODE, kad bija skaidrs, ka dinamiskais backcourt nevelk un garajā galā arī ir pamatīgas problēmas.

  -1 [+] [-]

, 2012-03-14 14:20, pirms 13 gadiem
tas nabags tak ir galīgi nolocīts

  +4 [+] [-]

, 2012-03-14 14:44, pirms 13 gadiem
nu tā, Monta Eliss ir prom! Biedriņam ir cerība

  +3 [+] [-]

, 2012-03-14 14:48, pirms 13 gadiem
Fidels rakstīja: Ak tad tapēc pēkšņi Judo atradās vieta starta pieciniekā un vēl Monta cik tur tajos 3-4 pēdējos mačos bija baigi piespēles sācis dot, par ko pat NBA komentētāji brīnījās paskatoties uz viņa piespēļu rādītājiem, sak lai parāda, ka māk arī piespēles dalīt.
No Andra skatpunkta sanāk, ka īsti konkurentu par vietu sastāvā nav, ja nu vienīgi jaunais Tailers. Un Bogutu paņemt... nu camon, viens no traumatiskākajiem centriem iekš NBA, bet tā ir Goldensteita. Lai gan no otras puses, tad iesmērēja Kvamii un 7mlj., Boguta gadījumā vēl ir cerība ka izveseļosies...
Katrā ziņā līdz ar šo maiņu, GS sezonu ir norakstījusi.
GSW visas sezonas kopš 2008. gada ir bijušas norakstītas, kāda agrāk, kāda vēlāk, bet katrā gadījumā neilgi pirms playoff viņi savu likteni vienmēr ir zinājuši.

     [+] [-]

, 2012-03-14 14:50, pirms 13 gadiem
banķieris rakstīja: Uzskatu ka šis ir labs darījums priekš GSW un arī priekš AB!
1) ellis - lai arī cik labs, talantīgs utt viņš ir, ar šādu spēlētāju kā pirmo un galveno izvēli uzbrukumā neviena komanda neko nopietnu nevinnēs un neizcīnīs
2) judo ne ar ko neatšķiras no vēl sešdesmit undersized PF cīnītājiem visā līgā, tapēc nav liels zaudējums, un nesaprotu kā vispār GSW varēja parakstīt Brown, ko regulāri dažādi apskatnieki atzinuši par netalantīgu, neveiklu, neattapīgu utt, turklāt vēl par 7milj
3) no otras puses gsw ir ieguvuši labu centru boguta personā un būs spiesti kkādā mērā pārkārtot savu spēli lai atrastu pienācīgu vienu arī C pozīcijas spēlētajam savā uzbrukumā, līdz ar ko sev atvēlētajā laikā iespējām vajadzētu atrasaties priekš AB
4) Džeksons bija viens no svarīgākajiem čaļiem lai AB paceltos līdz savam double-double līmenim, un jācer ka kkas no veco laiku saiknēm laukumā tiks atrasts no jauna
Kopumā domāju ka gsw sniegumam vajadzētu uzlaboties!
Jūdo = undersized? Ieej apskaties nba.,cik viņš garš, pirms sāc runāt.

  +3 [+] [-]

, 2012-03-14 15:11, pirms 13 gadiem
Michael#23 rakstīja: Jūdo = undersized? Ieej apskaties nba.,cik viņš garš, pirms sāc runāt.
Neaizstāvot tavu otru komentētāju, kur ir teikts, ka izmērs aprobežojas ar garumu?

  -1 [+] [-]

, 2012-03-14 16:25, pirms 13 gadiem
inuss rakstīja: mani pirmie vārdi attaisot sportacentrs.com - ej Tu di...
Eliss prom?
Biedriņu neatdeva, bet Judo? (cipari laikam Biedram bija pa lielu )
Taču sen jau ir 2 gadus par vēlu cerēt, ka Biedrs tiks kaut kur aizmainīts, ar tādu spēli un statiem attiecībā pret to algu, kas viņam ir, neviens viņu negribēs un neņems, nāksies vien warrioriem viņu turēt līdz līguma beigām un tad Andža varēs darīt to par, ko sapņo jau pēdējos pāris gadus, ar ģimeni iekārtoties un izbaudīt priekšlaicīgu aiziešanu pensijā.

     [+] [-]

, 2012-03-14 16:45, pirms 13 gadiem
Manā uztverē šī maiņa, lai arī cik skaļa, ir diezgan bezjēdzīga. Nedomāju, ka jebkurš no abiem( Elliss un Boguts) ir lieli "Game changeri" savās jaunajās mājās un tas ir neņemot vērā visas tās traumas, kas šajā maiņā ir iepītas. Lielākais ieguvējs šajā situacijā varētu būt Elliss, jo lai gan ir ticis uz manā uztverē vēl vājāku komandu, tomēr uz Austrumu konferences fona viņam ir lielākas izredzes tikt Izlēgšanas spēlēs.

P.S. Viena lieta gan ir abām komandām izdevusies, abas tikušas NBA Game Time apskatā, ko šosezon es nebiju pamanījis...

     [+] [-]

, 2012-03-14 17:04, pirms 13 gadiem
Malači GSW! Turpinat pierādīt cik DEBĪLA komanda esat!

  +6 [+] [-]

, 2012-03-14 17:20, pirms 13 gadiem
Bucks toties ļoti labs darījums. Jennings pēc šīs sezonas ir brīvs un drošībai Bucks ir nodrošinājusies ar labu aizsargu.

Lai arī Boguts ir labs centrs, tomēr ļoti traumatisks un paņem atpakaļ vēl Džeksonu, kas liecina ka komanda veic maiņas tikai tāpēc, lai vnk kaut ko pamainītu nevis uzlabotu komandu.

  -1 [+] [-]

, 2012-03-14 21:46, pirms 13 gadiem
Luuk ko vaacieshi raksta

''Mit Bogut kommt ein Big Man in den Kader, der die Ära Andris Biedrins als Starter auf der Fünf beendet. Gott sei Dank … Der Lette, 2004 an Nummer elf gedrafted, erzielt in der aktuellen Saison 2,0 Punkte und trifft abscheuliche 14,3 Prozent von der Freiwurflinie. Das Selbstbewusstsein des 25-Jährigen ist nicht mehr vorhanden, defensiv ist er zwar präsent, aber beileibe nicht überragend.''

Iemainot Bogutu komandaa ienaak ''Big Man'', kur Andra Biedrinja eera starta pieciniekaa ir beigusies. Paldies Dievam, latvietis, 2004. gadaa ar 11. numuru drafteets, shajaa sezonaa videeji guvis 2 punktus un pretiigus() 14,3% no soda liinijas. 25 gadiigaa paarlieciiba ir pazudusi, aizsardziibaa vinjsh ir cieshams, bet ne izcils..

  +1 [+] [-]

, 2012-03-15 00:50, pirms 13 gadiem
Tiri tá neko!