Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Pārtrūkst Durenta 72 spēļu sērija, Veids Maiami atgriežas ar uzvaru

Agris Suveizda

Pārtrūkst Durenta 72 spēļu sērija, Veids Maiami atgriežas ar uzvaru
Dveins Veids
Foto: AFP/Scanpix

Nacionālās basketbola asociācijas iepriekšējās sezonas fināliste Goldensteitas "Warriors" izbraukumā ar 125:101 pārspēja Denveras "Nuggets", izcīnot trešo uzvaru pēc kārtas un septīto uzvaru pēdējās astoņās spēlēs.

Goldensteitas "Warriors" tikai uz neilgu brīdi bija iedzinējas lomā un jau pirmajā ceturtdaļā ieguva 12 punktu pārsvaru (20:8), beigās svinot pārliecinošu panākumu. Ar 33 punktiem rezultatīvākais laukumā bija Stefens Karijs, kurš trāpīja septiņus no 13 tālmetieniem un izdarīja septiņas rezultatīvas piespēles, bet mājiniekiem 14 punkti un sešas rezultatīvas piespēles Džamalam Marejam.

Uzvarētāju labā "tikai" 18 punktus guva Kevins Durents, līdz ar to pie skaitļa 72 pārtrūka viņa iespaidīgā sērija, katrā mačā gūstot vismaz 20 punktus. Tikpat daudz spēļu pēc kārtas vismaz 20 punktus guva arī Maikls Džordans, un šī sērija ir ceturtā garākā līgas vēsturē, kā arī dalīta garākā pēdējo 50 sezonu laikā.

"Godīgi sakot, šī sērija man nemaz nebija tik nozīmīga," pēc spēles atzina Durents. "Domāju, ka faniem bija forši tai sekot līdzi, bet es vienkārši gāju laukumā un darīju to, kas bija jādara [īpaši nedomājot par statistiku]. Bija forši, kad izdevās šo sēriju turpināt, taču, kā jau teicu, man prātā ir pavisam citi – lielāki – mērķi."

Maiami ar lielām publikas ovācijām un uzvaru atgriezās "Heat" ilggadējais līderis Dveins Veids, kurš 32 minūtēs guva 13 punktus, izcīnīja septiņas atlēkušās bumbas un palīdzēja Čikāgas "Bulls" uzvarēt ar 98:95. Čikāgas sastāvā rezultatīvākais ar 20 punktiem bija Džimijs Batlers, bet ar triple-double izcēlās Reižons Rondo, kuram 16 punkti, 12 rezultatīvas piespēles un 11 atlēkušās bumbas. Mājiniekiem 20 punkti un 20 atlēkušās bumbas Hasanam Vaitsaidam.

Astoņu zaudējumu sēriju pārtrauca Ņūorleānas "Pelicans", kas viesos ar 112:106 apspēlēja Milvoki "Bucks" un izcīnīja pirmo uzvaru sezonā. Mājiniekiem 33 punkti un deviņas atlēkušās bumbas Džabari Pārkeram, bet uzvarētājiem 32 punktus guva Entonijs Deiviss, kuram arī astoņas atlēkušās bumbas.

SpēleRezultāts
Heat – Bulls95:98
Bucks - Pelicans106:112
Nuggets - Warriors101:125
Kings – Lakers91:101

Izmantotie resursi:
ESPN: The Worldwide Leader in Sports

  +6 [+] [-]

, 2016-11-11 09:27, pirms 9 gadiem
Mani uzjautrina, kad egoisti kā Durents stāsta - man šī sērija nebija svarīga !
Slēpts komentārs: valjero

  +5 [+] [-]

, 2016-11-11 10:02, pirms 9 gadiem
Lakers šogad pārsteidz

  +3 [+] [-]

, 2016-11-11 10:13, pirms 9 gadiem
es te biju rakstīja: Lakers šogad pārsteidz
bez Kobes veidojas komandas spēle, mazinājies savtīgums.
Protams domāju te ir arī Voltona nopelns.

  +3 [+] [-]

, 2016-11-11 10:15, pirms 9 gadiem
Lakers turpina uzvarēt, ko dod Waltons, ja kā spēlētājs viņš bija ūdens pienesējs,tad kā treneris ir elitē.

  +3 [+] [-]

, 2016-11-11 10:29, pirms 9 gadiem
valjero rakstīja: GSW izskatās ielikuši nākošajā pārnesumā, nemanāmi atgriezušies 2 vietā, drošvien nebūs ilgi jāgaida un būs labākā bilance līgā.
GSW kruīzā ņems 60+ uzvaras un īsto spēku rādīs PO!
Kurijs sāk uzņemt MVP apgriezienus.
McGee ar Iguodalu pēc kārtējā titula, GO GSW!
McGee pēc kārtējā

  +4 [+] [-]

, 2016-11-11 10:50, pirms 9 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: McGee pēc kārtējā
Pēc kartēja shaqtin a fool titula!

     [+] [-]

, 2016-11-11 11:07, pirms 9 gadiem
chubaki rakstīja: Pēc kartēja shaqtin a fool titula!
Domā ja McGee pacels kausu, tad tas arī būs shaqtin a fool nominēts?

     [+] [-]

, 2016-11-11 11:10, pirms 9 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: McGee pēc kārtējā
katrs nākamais ir kārtējais.
Pagaidām izskatās, ka varētu būt LAC - GSW konfas fināls, ja vien LAC pie tantiņām būs izkūpinājuši max 2 kārtas lāstu

  +1 [+] [-]

, 2016-11-11 11:11, pirms 9 gadiem
chubaki rakstīja: Pēc kartēja shaqtin a fool titula!
a ko Iguodala tik maz spēlē? Taupās, lai izšautu kārtējo final MVP?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-11-11 11:25, pirms 9 gadiem
HMB-DZERUKEFIIRU rakstīja: paldies dievam kobes cirks ir pagatne. Man bija zbali kad sis zharii 25 metienus pa speli no kuriem 2 vismaz bija klusie
jaunatnes līgā šādi spēlētāji aka žarītāji un piespēļu nedevēji tiktu nosēdināti uz rezervistu soliņa tālākā gala
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-11-11 11:27, pirms 9 gadiem
HMB-DZERUKEFIIRU rakstīja: atceros to seeriju finala kad MVP bija kobe ar lakeriem un to radija ari ltv7!!! tas bija kobes piikis

bija labs, bet visam ir deriguma termins!!!

P.s. es no Jaunaa mekleshu meichuku
arī kefīram beidzās derīguma termiņš, bet tad drošvien paliek vairāk % un jātaisa profils - HMB-MANPLUTKA
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-11-11 11:29, pirms 9 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: skatos sc pajoļi diskutē par klaunādēm, par NBA spēlēm, faktiski neviena analītiska komentāra, tāds ir tas līmenis, trūkst Emilio un Jura komentāru. fakts tāds, ka Weids ciemojās pie Heat un uzvarēja, ažiotāža milzīga, vakar vēl espn pilns ar intervijām un apskatiem, bet nu skaidrs jau bija, ka Bulls uzvarēs.

Par Lakers uzvaru nekas nepārsteidz, tie kas kaut cik paseko, tad redz, ka komandā ir vairāki līderi, sākot ar bijušu Atlantas spēlētāju, beidzot ar jaunajiem un Dengu. tāpat arī Jangs samet savus punktus, un tā nav vairāk tā bezatbildīgā Skota spēle, skrien un uzmet, bet gan ar savu stratēģiju, nebrīnīšos, ja jau šajā sezonā varētu būt kāds treids, kur LAL iegūtu kādu izbijšu vai mazo NBA zvaigzni. vai tas būtu Kazinss? Deiviss? Geja tipa spēlētāji LAL netrūkst.

patīk kā Atlanta spēlē, izmeta ārā no komandas to veci, kas tagad spēlē Pacers, kopumā komandā ir vāciešu melnis, nenovērtētāis Benzemors , Howards, kas met jau iepriekšējā all star līmenī, plus 15, tuvu vidējiem rādītājiem 17, 5.

un no soliņa, - Hardaway labi spēlē , Sefolosha, un arī Kardašians ex.
Imperiona analīzi iedevi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-11-11 11:31, pirms 9 gadiem
HMB-DZERUKEFIIRU rakstīja: paldies dievam kobes cirks ir pagatne. Man bija zbali kad sis zharii 25 metienus pa speli no kuriem 2 vismaz bija klusie
Es Kobi cienu, jo tomēr kā viņam tur gāja vai negāja viņš palika Lakers un nestaigāja pēc titula, nezvanīja zvaigznēm un nesamazināja agu sev, lai varētu pacelt titulu, beigās viņš ar visu to ir ticis pie 5 tituliem, kas ir diezgan daudz.

     [+] [-]

, 2016-11-11 11:33, pirms 9 gadiem
Rondo nebija tripple double, bet gan 12 reb (11 aizsardzībā, 1 uzbrukumā) un 6 rez. piesp.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-11-11 11:34, pirms 9 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: negluži, es pētu un analizēju Atlantas un LAL rezervistu soliņu, neesmu vēl ticis līdz Bulls spēlei.
Ko teiksi par GSW šī gada modeli?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-11-11 11:38, pirms 9 gadiem
HMB-DZERUKEFIIRU rakstīja: lideris tur ir viens, parejie vnk labi!!!! hawks vispar nav lidera, LAC lidzigi

visi var samest 15p, visi var nesamest neko, bet izskirosho metienu neviens nejedz iemesT!!!
izskatās ka Šroders būs līderis Hawkiem.
LAC ir laba komanda, bet kautkas tur pietrūkst, laikam jau 5 gadus jaunāks Pierce

     [+] [-]

, 2016-11-11 11:38, pirms 9 gadiem
valjero rakstīja: a ko Iguodala tik maz spēlē? Taupās, lai izšautu kārtējo final MVP?
Sezonā Igijs neiespringst, jo tam nav nekāda pamata, viņš pa grozu var vispār nemest, jo komandā ir KD,Klejs un Stefs, kas met pa grozu viņš izdara savu melni darbu, ja uzvara ir zināma, tad daudz nespēlē un treneri viņu pietaupa, jo zina, ko tas maksāja finālā, ja Igijs būs vesels un muguras problēmas vairs nebūs, būs saglabājis ķermeni līdz fināliem, tad gaidam, kad atkal šis vīrs glābs zvaigznes no kauna un paņems uz sevi, kad vajadzēs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-11-11 11:39, pirms 9 gadiem
HMB-DZERUKEFIIRU rakstīja: triple mcC... tas nav benkis.

Boguts,baarns,speights - liels zaudejums GSW!!! reaali komandai ir 4 allstar speletaji, talak bedu ieleja. Nez vai pietiks titulam
A ko GSW atdeva Barbosu, treidā bija iesaistīts vai $ piesolīja citur?
Tas pats Speights jau kā role player bija labs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-11-11 11:41, pirms 9 gadiem
Igijs Kerram ir kā trumpis azotē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-11-11 11:42, pirms 9 gadiem
HMB-DZERUKEFIIRU rakstīja: triple mcC... tas nav benkis.

Boguts,baarns,speights - liels zaudejums GSW!!! reaali komandai ir 4 allstar speletaji, talak bedu ieleja. Nez vai pietiks titulam
Vests jau uz papīra ir bijis all star spēlētājs, Shons arī itin labs no maiņas un pasaki kurai komandai vēl nāk no maiņas final MVP? GSW trūkst Boguta tipa spēlētājs, es jau gribētu, lai Plamliju iemaina, bet Blazers tādu dārgumu neatdos GSW. GSW mehānismā trūkst 2,3 spēlētāju vai ar to pietiks, redzēsim.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-11-11 11:56, pirms 9 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: skatos sc pajoļi diskutē par klaunādēm, par NBA spēlēm, faktiski neviena analītiska komentāra, tāds ir tas līmenis, trūkst Emilio un Jura komentāru. fakts tāds, ka Weids ciemojās pie Heat un uzvarēja, ažiotāža milzīga, vakar vēl espn pilns ar intervijām un apskatiem, bet nu skaidrs jau bija, ka Bulls uzvarēs.

Par Lakers uzvaru nekas nepārsteidz, tie kas kaut cik paseko, tad redz, ka komandā ir vairāki līderi, sākot ar bijušu Atlantas spēlētāju, beidzot ar jaunajiem un Dengu. tāpat arī Jangs samet savus punktus, un tā nav vairāk tā bezatbildīgā Skota spēle, skrien un uzmet, bet gan ar savu stratēģiju, nebrīnīšos, ja jau šajā sezonā varētu būt kāds treids, kur LAL iegūtu kādu izbijšu vai mazo NBA zvaigzni. vai tas būtu Kazinss? Deiviss? Geja tipa spēlētāji LAL netrūkst.

patīk kā Atlanta spēlē, izmeta ārā no komandas to veci, kas tagad spēlē Pacers, kopumā komandā ir vāciešu melnis, nenovērtētāis Benzemors , Howards, kas met jau iepriekšējā all star līmenī, plus 15, tuvu vidējiem rādītājiem 17, 5.

un no soliņa, - Hardaway labi spēlē , Sefolosha, un arī Kardašians ex.
Nu nezin vai atkratīšanos no Tīga var nosaukt par baigo pārlaimi tā vietā dabūjot 12. drafta piku, kas pagaidām spēlē 5 minūtes spēlē.

     [+] [-]

, 2016-11-11 12:11, pirms 9 gadiem
HMB-DZERUKEFIIRU rakstīja: pietrukst GSW kartigs centrs, BET cik tad vini to izmantos

visi tik zharii no 9m
Ja paņemtu KP tipa spēlētāju tad viss starting 5 žarītu no troikas

     [+] [-]

, 2016-11-11 12:12, pirms 9 gadiem
chubaki rakstīja: Vests jau uz papīra ir bijis all star spēlētājs, Shons arī itin labs no maiņas un pasaki kurai komandai vēl nāk no maiņas final MVP? GSW trūkst Boguta tipa spēlētājs, es jau gribētu, lai Plamliju iemaina, bet Blazers tādu dārgumu neatdos GSW. GSW mehānismā trūkst 2,3 spēlētāju vai ar to pietiks, redzēsim.
Kuram tad nepietrūkst 3 spēlētāji? Visas komandas varētu pastiprināties, ja būtu iespēja dabūt tos 3 spēlētājus.

     [+] [-]

, 2016-11-11 12:12, pirms 9 gadiem
HMB-DZERUKEFIIRU rakstīja: a kefirs var sarugt???
kas ta nu, HMB-MANPLUTKA parāva?

     [+] [-]

, 2016-11-11 12:14, pirms 9 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nu nezin vai atkratīšanos no Tīga var nosaukt par baigo pārlaimi tā vietā dabūjot 12. drafta piku, kas pagaidām spēlē 5 minūtes spēlē.
Tāpat kā Hezonja nespēlē pirmo vijoli

     [+] [-]

, 2016-11-11 12:17, pirms 9 gadiem

     [+] [-]

, 2016-11-11 12:17, pirms 9 gadiem
Tajā mēsla nba.com lapā vispār var atrast kaut kādas ziņas? Teiksim MVP race? Power rankings? Ir kaut kur kas tāds vispār atrodams?

     [+] [-]

, 2016-11-11 12:19, pirms 9 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Tajā mēsla nba.com lapā vispār var atrast kaut kādas ziņas? Teiksim MVP race? Power rankings? Ir kaut kur kas tāds vispār atrodams?
neesmu atradis, pie recapiem vairs nav sadaļa game story, ok video play by play ir ok, bet pārējais stipri apšaubāmi.
jāiet piketā, lai atgriež veco versiju!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-11-11 12:54, pirms 9 gadiem
Dikti tādas nefeinas sajūtas skatīties Veidu un Heat... pretējās frontēs...
Saprotu, tagad kā tas ir, kad tu skaties kādu komandu, bet tev interesē tikai viena indivīdi personiskā statistika, pat komandas uzvara ir mazsvarīga...
Un feini, ka Heat fani par veida meistarstiķiem uzgavilēja, cepuri nost... Heat visu laiku labākais spēlētājs....

     [+] [-]

, 2016-11-11 13:24, pirms 9 gadiem
Rondo bija 16+12+6 nevis triple double.

Priecē Lakers šogad, pagaidām, ka jaunie spēj ko paveikt un nav Kobe kas viņus buksē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-11-11 13:30, pirms 9 gadiem
Episki,ka Veids guva 13 p ,ja nemaldos heat pavadija 13 gadus?
Un Lakers tiesam ir labi sogad..nav Kobes un izskatas,ka speletaji vnk spele dpeli vez liela spiediena

     [+] [-]

, 2016-11-11 13:30, pirms 9 gadiem
K.Garnettt rakstīja: Rondo bija 16+12+6 nevis triple double.

Priecē Lakers šogad, pagaidām, ka jaunie spēj ko paveikt un nav Kobe kas viņus buksē.
Kobe ar 5 tituliem tā ir buksējis Lakers ne?

     [+] [-]

, 2016-11-11 13:31, pirms 9 gadiem
Raitcha rakstīja: Dikti tādas nefeinas sajūtas skatīties Veidu un Heat... pretējās frontēs...
Saprotu, tagad kā tas ir, kad tu skaties kādu komandu, bet tev interesē tikai viena indivīdi personiskā statistika, pat komandas uzvara ir mazsvarīga...
Un feini, ka Heat fani par veida meistarstiķiem uzgavilēja, cepuri nost... Heat visu laiku labākais spēlētājs....
Heat vadība ir pajoli, visu karjeru Veids spēlēja par mazāku algu un pēc tam viņu vnk izmet no komandas, fui vadībai. Railijs ir pelnījis kāvienu!

     [+] [-]

, 2016-11-11 13:32, pirms 9 gadiem
Un Vaitsaids izskatas riktigs monstrs..
Kas to butu domajis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-11-11 13:39, pirms 9 gadiem
Raitcha rakstīja: Dikti tādas nefeinas sajūtas skatīties Veidu un Heat... pretējās frontēs...
Saprotu, tagad kā tas ir, kad tu skaties kādu komandu, bet tev interesē tikai viena indivīdi personiskā statistika, pat komandas uzvara ir mazsvarīga...
Un feini, ka Heat fani par veida meistarstiķiem uzgavilēja, cepuri nost... Heat visu laiku labākais spēlētājs....
Visu laiku labākais Heat spēlētājs viennozīmīgi ir Lebrons...tas, ka Veids bija Heat seja un frančīzes spēlētājs arī laikā, kad tur bija Lebrons par to gan jāpiekrīt.

  +1 [+] [-]

, 2016-11-11 13:42, pirms 9 gadiem
Cerbers24 rakstīja: Un Vaitsaids izskatas riktigs monstrs..
Kas to butu domajis
Vaitsaids ir statistikas monstrs, bet par komandas līderi neder.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-11-11 13:50, pirms 9 gadiem
Nejeega rakstīja: Visu laiku labākais Heat spēlētājs viennozīmīgi ir Lebrons...tas, ka Veids bija Heat seja un frančīzes spēlētājs arī laikā, kad tur bija Lebrons par to gan jāpiekrīt.
Tīri tehniski, pēc fiziskajiem parametriem un prime gadu aizvadīšanas, 4 finālu saniegšanas 2 MVP pie diviem kausiem... Nu... iespējams, bet emocionāli, no frančīzes viedokļa, no statistikas viedokļa, no man tīkamā spēles stila viedpokļa, no krosoveru viedokļa, no eksplozivitātes, no dankiem no emocijām manī, atmiņām... Veids un vēlreiz Veids... LBJ vēl paldies tādai organizācijai jāsaka, ka izaudzināja viņu par personu, par atlētu, kurš spēj Klīvlendai titulu atnest...
Pēc gadiem 10 pat retais atcerēsies, ka LBJ tur ir spēlējis... vēl jo vairāk, tad jau jāsaka, ka Šaks ar ir labāks par Veidu, ja skatamies Heat all time grates... Bet kuram vēstures griezumā interesē Šaka vēleme izgāzt dusmas par LAL un darīt visu, lai izcīnītu titulu Heat komandā. Protams, paldies arī Šakam, ka Veidu izaudzināja par pirmklasīgu spēlētāju, tieši vīņš viņā atvēra The Flash.... bet atpakaļ pie topika... VEIDS

     [+] [-]

, 2016-11-11 13:53, pirms 9 gadiem
HMB-DZERUKEFIIRU rakstīja: nu centrs diezin vai var but komandas vilceejs, bet redz ka kazinss+vaitsaids doma citaadi
Šaks tā nedomā

     [+] [-]

, 2016-11-11 13:55, pirms 9 gadiem
NBA spēlētāju spēļu sērijas, kurās pēc kārtas gūti vismaz 20 punkti un kuras šobrīd vēl nav pārtrūkušas:

K. Porziņģis 3
K. Durents 0
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-11-11 13:57, pirms 9 gadiem
chubaki rakstīja: Kobe ar 5 tituliem tā ir buksējis Lakers ne?
Salīdzini Kobi kurš ieguva piecus titulus ar Kobi kurš pagāšgad spēlēja un neļāva jaunajiem talantiem izpausties.

Runa bija tikai par pagājušo sezonu nevis visu Lakers vēsturi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-11-11 14:05, pirms 9 gadiem
Leikers turpina priecēt. Tiks vaļā no tām daudzajām stulbajām kļūdām vārēs vinnēt daudzus, bet tapāt neticu, ka tiks PO. Leikers beņķis ļoti labs, pagaidām priecē.

     [+] [-]

, 2016-11-11 14:07, pirms 9 gadiem
HMB-DZERUKEFIIRU rakstīja: nu centrs diezin vai var but komandas vilceejs, bet redz ka kazinss+vaitsaids doma citaadi
Centrs var būt komandas vilcējs un līderis, bet Vaitsaids tāds nav un, manuprāt, arī nebūs. Cik esmu viņu redzējis darbībā, tāds savas statistikas savācējs, bet komandai vajadzīgo rezultātu tas nedod.

     [+] [-]

, 2016-11-11 14:08, pirms 9 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: nebrīnīšos, ja jau šajā sezonā varētu būt kāds treids, kur LAL iegūtu kādu izbijšu vai mazo NBA zvaigzni. vai tas būtu Kazinss? Deiviss? Geja tipa spēlētāji LAL netrūkst.
Nav jau ko dot pretī pret Kazinsu, nu ir jau jaunie, bet vai viņus vajag treidot prom? Nedomāju. Deiviss vispār ir kosmoss tur nav pat ko sapņot.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-11-11 14:14, pirms 9 gadiem
Raitcha rakstīja: Tīri tehniski, pēc fiziskajiem parametriem un prime gadu aizvadīšanas, 4 finālu saniegšanas 2 MVP pie diviem kausiem... Nu... iespējams, bet emocionāli, no frančīzes viedokļa, no statistikas viedokļa, no man tīkamā spēles stila viedpokļa, no krosoveru viedokļa, no eksplozivitātes, no dankiem no emocijām manī, atmiņām... Veids un vēlreiz Veids... LBJ vēl paldies tādai organizācijai jāsaka, ka izaudzināja viņu par personu, par atlētu, kurš spēj Klīvlendai titulu atnest...
Pēc gadiem 10 pat retais atcerēsies, ka LBJ tur ir spēlējis... vēl jo vairāk, tad jau jāsaka, ka Šaks ar ir labāks par Veidu, ja skatamies Heat all time grates... Bet kuram vēstures griezumā interesē Šaka vēleme izgāzt dusmas par LAL un darīt visu, lai izcīnītu titulu Heat komandā. Protams, paldies arī Šakam, ka Veidu izaudzināja par pirmklasīgu spēlētāju, tieši vīņš viņā atvēra The Flash.... bet atpakaļ pie topika... VEIDS
Protams, piekrītu ka Veids Heat frančīzei ir daudz reižu nozīmīgāks nekā Lebrons un Šaks kopā ņemot, bet ja runājam tikai tīri par basketbola ziņā labākajiem, kas spēlējuši Heat, tad Lebrons un Šaks Veidam ieliek. Bet kā jau pats minēji Lebronu un Šaku kā Heat spēlētājus diez vai baigi atcerēsies (ja nu vienīgi sarunās par Heat izcīnītajiem tituliem), jo viņus tomēr vairāk asociēs ar Cavs un Lakers, tomēr Veidu pie Heat izcilākajiem pieminēs jebkurā sarunā.

     [+] [-]

, 2016-11-11 14:17, pirms 9 gadiem
HMB-DZERUKEFIIRU rakstīja: vinam apkart nabagi. tad jau RW ari jasak lamat. Pietam +/- vinam pahodu ir plusaa visu laiku. Tapec truls heits vai nepatika siet neies cauri mazais kepka

Bez vaitsaida vini buutu bruklin2
Rasels var patik var nepatikt, bet līderis viņš ir un būtu ( vismaz vien no) jebkurā komandā, kurā nonāktu. Par Vaitsaidu to pateikt nevaru.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-11-11 14:40, pirms 9 gadiem
Nejeega rakstīja: Protams, piekrītu ka Veids Heat frančīzei ir daudz reižu nozīmīgāks nekā Lebrons un Šaks kopā ņemot, bet ja runājam tikai tīri par basketbola ziņā labākajiem, kas spēlējuši Heat, tad Lebrons un Šaks Veidam ieliek. Bet kā jau pats minēji Lebronu un Šaku kā Heat spēlētājus diez vai baigi atcerēsies (ja nu vienīgi sarunās par Heat izcīnītajiem tituliem), jo viņus tomēr vairāk asociēs ar Cavs un Lakers, tomēr Veidu pie Heat izcilākajiem pieminēs jebkurā sarunā.
Veids ir priekšā Lebim tāpēc, ka viņš ir izcīnijis titulu bez BIG3, bet Lebis, bez BIG3 nu nekādi nevar titulu izcīnīt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-11-11 14:41, pirms 9 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: nez vai seko līdz Atlantai, bet Vācijas melnis pagājušajā sezonā dalīja ar viņu laiku, un kuro sezonu Tīgs aprāvās PO, neko tādu baigi iespaidīgu neparādot, turklāt, vācietis + Benzemors ir jaunāki un nav tik smaga nasta.

Tīgs tagad ir Pacers un pats redzi, kas notiek, P.G pats saka, ka komanda kā misene.
Beizmors nevis Benzmors

Vai tad Shroderam arī neiedeva lielo līgumu. Tas tā nastas ziņā.

Un ļauj Tīgam ieskrieties. Pagaidām pirmajās spēlēs vnk metieni totāli nekrīt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-11-11 14:45, pirms 9 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Beizmors nevis Benzmors

Vai tad Shroderam arī neiedeva lielo līgumu. Tas tā nastas ziņā.

Un ļauj Tīgam ieskrieties. Pagaidām pirmajās spēlēs vnk metieni totāli nekrīt.
Vilciens ceļ saulē atkal savu Vāciju, kad Hawks bija 1.vieta Austrumos, tad Tīgs bija līderis, tagad Tīgs vilcis Hawks uz leju, muļķības.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-11-11 14:48, pirms 9 gadiem
HMB-DZERUKEFIIRU rakstīja: He he, tiesham recigi
tas melnis izgaaza vacijai finalturniru
Vovo, Dirka atvadu čempi sabojāja, vēl aizmeta metienus garām izķirošās spēlēs. Potenciāls viņam ir, bet vai viņš jau ir labāks par Tīgu? Vēl viņam sevi jāpierāda.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-11-11 14:58, pirms 9 gadiem
HMB-DZERUKEFIIRU rakstīja: jumprava ir legendas, nav varbut mans ikdienas muzons ko klausities, bet uz kaadu konci reizi gadaa aizlaist var. Tapat nostalgijai liivi ir krasava
Karogu izliki?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-11-11 15:05, pirms 9 gadiem
HMB-DZERUKEFIIRU rakstīja: skaidrs, esi piekerts!!!! kas lika pamest LV??? tani laikaa jau mauca 90% uz iriju..
Tjoma tas bija laiks pirms Kalvīša treknajiem gadiem, tad daudz izskrēja, tad treknajos visi bija biezie celtnieki uz vietas, tad krīzē atkal izklīda pa krūmiem aka Īrijām, UK u.c.

  -1 [+] [-]

, 2016-11-11 15:06, pirms 9 gadiem
HMB-DZERUKEFIIRU rakstīja: bet saape akmenlasim liela, nav jabut psiho doktoram lai to noteiktu
Tak visi smilkst pēc lv, izņemot tos kuri te nevienam acīmredzot nav vajadzīgi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-11-11 15:36, pirms 9 gadiem
HMB-DZERUKEFIIRU rakstīja: vagons aizmucis, akmenlasis ignorets, zutels pansionata mazgaa penchiem dupshukus, Tjoma aizdzeeries, koiva miica neputni - te valda neparprotami Birojs
Koiva nokoļīja neputni?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-11-11 15:40, pirms 9 gadiem
HMB-DZERUKEFIIRU rakstīja: avoti zino ka jaa, saprata ka neko labaku nedabus
vecais palaidnis

  +1 [+] [-]

, 2016-11-11 15:40, pirms 9 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: ta tu viņ pa piln uztver?

kad pēc gaļas pie ivar?
pēc avatāra izskatās, ka tev uz salātlapām derētu pasēdēt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-11-11 15:44, pirms 9 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: pasak labāk, cik labs ir Gasols Spurās? manuprāt, neiederās, tur tā komanda ir jāupgreido.
Gasols vairs jaunāks nepaliek ar to ir jārēķinās. Eiropā Gazols var demolēt aizsardzības, NBA jau grūtāk. Ja Pops sataupīs spēkus uz PO tad moška izšauj finālu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja