Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Porziņģim "double-double", "Knicks" svarīga darba uzvara

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Porziņģim "double-double", "Knicks" svarīga darba uzvara
Kristaps Porziņģis cīņā ar "Kings"
Foto: Sipa/USA/Scanpix

Sezonas garāko izbraukumu šorīt sācis Nacionālās basketbola asociācijas klubs Ņujorkas "Knicks". Kristapa Porziņģa pārstāvētā komanda tikās ar Sakramento "Kings" un ļoti līdzīgā spēlē uzvarēja ar 103:100. Latviešu basketbolistam slikta metienu precizitāte, tomēr "double-double" - 17 punkti un 10 atlēkušās bumbas.

Kristaps Porziņģis šorīt laukumā pavadīja 35 minūtes, kuru laikā guva 17 punktus ar 19 metienu palīdzību (2p. 5/14, 3p. 1/5, 1p. 4/4). Viņam arī 10 atlēkušās bumbas, tātad double double, kas liepājniekam kļuva par piekto šosezon. Latviešu uzbrucējs arī pieļāva divas kļūdas un nopelnīja trīs piezīmes. Viņa +/- rādītājs plus 10, kas bija labākais „Knicks” sastāvā.

Ņujorkas "Knicks" sezonu bija sākusi ar 12-10 bilanci, kas ir labākais rādītājs pēdējā četrgadē. Iepriekšējā mačā gan nācās piedzīvot smagu sakāvi pret NBA čempioni Klīvlendas "Cavaliers" (mīnus 32), taču šorīt Sakramento ar jaunām cerībām tika uzsākts piecu izbraukuma spēļu cikls. Kaut "Kings" bilance bija 8-13, turklāt "Knicks" pirms piecām dienām savā laukumā uzveica šo komandu, kuras neapstrīdams līderis ir Demarkuss Kazinss, šodien favorīti mājas faktora dēļ bija tieši karaļi. "Knicks" izredzes pasliktināja Derika Rouza prombūtne - ņujorkiešu vadošais saspēles vadītājs izlaida otro spēli pēc kārtas neliela savainojuma dēļ. Šai situācijā pirmo vijoli, protams, spēlēja Brendons Dženingss.

Kazinss trešajā minūtē apzaga Porziņģi un aizskrēja, lai netraucēti panāktu 8:2, tomēr pēc pāris minūtēm vadībā bija jau "Knicks" (10:8). Pie 10:10 Kristaps, pirms tam netrāpot brīvu pustālo metienu, realizēja pirmo trīnīti. Turpinājumā gan Porziņģim metieni nekrita, atgādinot dažu iepriekšējo maču negatīvo pieredzi (tai skaitā tieši pret "Kings"). Šoreiz pirmajā ceturtdaļā latvietim precīzs tikai viens metiens no spēles, apdraudot grozu sešreiz. Kopējais rezultāts auga visai līdzīgi un, pateicoties Mindauga Kuzminska (10. minūtē nomainīja tieši liepājnieku) pēdējās sekundes metienam pēc Kaila O'Kvina piespēles pāri visam laukumam, tikai 32:30 "Kings" labā pēc pirmajām 12 minūtēm.

Porziņģis laukumā atgriezās otrās ceturtdaļas piektajā minūtē pie 39:43, bet neveiksmīgi turpināja spēlēt Saša Vujačičs (kļūdas, nenosegšana) un drīz vien bija mīnus deviņi un minūtes pārtraukums. Pēc tā Porziņģis vēlreiz netrāpīja metienu, vēlāk uzdzenot metienu (ne)precizitāti līdz 1/8. Tomēr "Knicks" vismaz aizsardzību uzlaboja, lika pretiniekiem izdarīt sarežģītus metienus un neļāva "Kings" aizmukt. Pirmspēdējā minūtē Kristaps realizēja arī otrus divus soda metienus - mūsu garais spēlētājs puslaiku noslēdza ar septiņiem punktiem (1/9 no spēles...), bet "Knicks", pateicoties Karmelo Entonija trim sodiņiem, pat pamanījās doties pārtraukumā pie plus viens.

Arī otrā puslaika pirmo metienu, trīspunktnieku, Porziņģis nerealizēja, tiesa, tūlīt pat izprovocēja Kazinsam uzbrukuma piezīmi, bet nākamajā uzbrukumā ar rezultatīvu piespēli sekmēja Kortnija Lī tālmetienu. Tikai pie 59:58 Porziņģis iemeta savu otro metienu no spēles, turklāt sarežģītu salīdzinoši ar saviem iepriekšējiem nesekmīgajiem mēģinājumiem. Nākamais metiens Kristapam izgriezās no stīpas, bet vēl pēc brīža viņš ar bumbas triecienu no augšas noslēdza ātro uzbrukumu pēc Entonija piespēles (63:60). Vēlāk latvietis aizsardzībā apstādināja Kazinsu, kuram neizturēja nervi un sekoja tehniskā piezīme. Dženingsa kļūdas gan neļāva "Knicks" iegūt lielāku pārsvaru un pirms pēdējām 12 minūtēm viesiem atkal plus viens.

Tradicionāli arī pēdējo ceturtdaļu Porziņģis sāka ar neprecīzu metienu, toties pēc tam ar danku viņš panāca 80:80, bet pēcāk pēc dribla un atkāpšanās realizēja tālu divpunktu metienu (85:82). Tieši izšķirošajā mača nogrieznī latvietis spēlēja pozitīvi nozīmīgu lomu un pēc labas atvēršanās un Dženingsa laicīgas piespēles Porziņģim vēl viens trieciens no augšas un jau 89:84. Septiņas minūtes pirms beigām liepājnieks tika nomainīts, tiesa, uz neilgu laiku. "Kings" nepadevās un panāca 92:92, vēl pēc brīža tiekot jau priekšā. Vadību maiņa šai līdzvērtīgajā spēlē vairākkārtīgi turpinājās un līdzjutējus gaidīja saspringta galotne.

Pusotru minūti pirms beigām Porziņģis pie 99:98 izcīnīja svarīgu atlēkušo bumbu uzbrukumā, turklāt pie reizes šai brīdī viņš nodrošināja double double. Sekoja vairāki neprecīzi uzbrukumi, tai skaitā Kazinss nenoslēdza labu caurgājienu 20 sekundes pirms beigām, neizmantojot izcilu iespēju dot vadību "Kings". Dženingss iemeta abus soda metienus (101:98) un Sakramento komandai vajadzēja precīzu tālmetienu. Tomēr "Kings" Kazinsa personā ātri iemeta pustālo (101:100). Entonijs ar diviem soda metieniem atjaunoja plus trīs, bet Rūdijs Gejs pretējā laukuma galā tālmetienu tomēr netrāpīja.

Tālāk gandrīz notika kaut kas neticams. Entonijs, kuram iepriekš soda metienos bija 12/12, 2.6 sekundes pirms beigām aizmeta garām abus sodiņus, un Kazinss no centra izmeta tālmetienu - bumba trāpīja pa stīpu... "Knicks" svarīga darba uzvara ar 103:100 un uzlabota bilance līdz 13-10.

Naktī uz pirmdienu plkst.04:30 pēc Latvijas laika "Knicks" viesos tiksies ar Losandželosas "Lakers".

”Kings”-”Knicks” 100:103

(32:30, 21:24, 24:24, 23:25)
Kings: Kazinss 28 (+12 atl.b., +6 rez.piesp.), Kolisons 14, Gejs 13, Kaspi 12, Maklemors 10, Tolivers 10, Templs 5, Lousons 4 (+6 rez.piesp.), Kufoss 4, Kollijs Steins.
Knicks: Entonijs 33, Porziņģis 17 (+10 atl.b.), Dženingss 13 (+7 rez.piesp.), Lī 8, O'Kvins 8 (+11 atl.b., +5 rez.piesp.), Holidejs 7, Tomass 6, Kuzminsks 5, Noā 4, Vujačičs 2.

Statistika

Met.Tālm.Soda m.Atl. b.Rez. p.Kļūdas
Kings35/87 (40%)7/28 (25%)23/27 (85%)39247
Knicks36/84 (43%)10/29 (35%)21/25 (84%)542216

Ņujorkas "Knicks" piecu spēļu izbraukums

DatumsLaiksPretinieksBilance
10. decembris5:30Sakramento "Kings"8-13
12. decembris4:30Losandželosas "Lakers"10-15
14. decembris4:00Fīniksas "Suns"7-16
16. decembris5:30Goldensteitas "Warriors"20-3
18. decembris4:00Denveras "Nuggets"8-15

Izmantotie resursi:
NBA.com

  -2 [+] [-]

, 2016-12-10 08:10, pirms 9 gadiem
Iedodiet kāds Kazinsam lieku pamperu, izskatās, pretīgi. Un cilvēki saka, ka es staigājot apkārt kā ap*irsies. Pss.

  +4 [+] [-]

, 2016-12-10 08:12, pirms 9 gadiem
Noah ļoti laba spēle pret Kazinsu.
KP gan pirmais puslaiks slikts bija.Viss lido ārā no groza.

  +4 [+] [-]

, 2016-12-10 08:13, pirms 9 gadiem
Porzinğim atkal švaki ar trāpīšanu.

  +5 [+] [-]

, 2016-12-10 08:13, pirms 9 gadiem
Kādēļ bloks nav ieskaitīts? Viens stabili bija.

  +2 [+] [-]

, 2016-12-10 08:13, pirms 9 gadiem
Vnk besi ara tas Kazinss,ko vinsh iedomajas no sevis!

  +1 [+] [-]

, 2016-12-10 08:14, pirms 9 gadiem
No nākamajām 4 spēlēm trijās reāli ir jāuzvar

  +5 [+] [-]

, 2016-12-10 08:14, pirms 9 gadiem
vismaz kad KP neiet metiens aizsardziba ZVERS !!!

  +3 [+] [-]

, 2016-12-10 08:14, pirms 9 gadiem
KP ddouble, bet spēle kā pa viļņiem, laikam jau fiziskā bedre.. Labi, ka šādi beidzās, baigi daudz 50/50 epizodes bija par labu Kings. Labrīt un labu rīta dusu..

  +1 [+] [-]

, 2016-12-10 08:14, pirms 9 gadiem
Traka uzvara!

     [+] [-]

, 2016-12-10 08:15, pirms 9 gadiem
vajacics-MVPko vins tur dara....

  +6 [+] [-]

, 2016-12-10 08:15, pirms 9 gadiem
Knicks dēļ pēdējiem 2 uzbrukumiem bija pelnījusi zaudējumu. Ko viņi tur minūtes pārtraukumā runā,ja beigās tāpat met trakus metienus. Šoreiz paveicās. Tas pats Cousins tādu vieglu bumbu neiemeta veicot caurgājienu. KP uzbrukums joprojām buksē. Aizsardzībā pilnīgi to kompensēja. Gaidam kad Kristapam atgriezīsies viņa standarta procents metienos. Pie viņa standarta procenta metienos Sakramento nebūtu variantu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2016-12-10 08:16, pirms 9 gadiem
Ne bez veiksmes palīdzības. Tas Kazinsa layups pie 98 - 99 praktiski izšķīra spēli. Kkāds gļuks matriksā notika, kad Noā iemeta divus sodus un Melo divus aizpuļīja garām. Vēl gribu uzslavēt O'Kvinu! Katru spēli stabili rukā un cīnās zem groza neziedojot sevi. Tam džekam būtu tripledouble katru otro spēli, ja močītu 30+ min, bet iespējams arī tieši tad nebūtu Katrā ziņā malacis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2016-12-10 08:18, pirms 9 gadiem
Kuram vēl izskatījās, ka bumbu 3 sek pirms beigām no Tomasa rokas atsāja laukumu? Man, bet nu labs, kas labi beidzās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2016-12-10 08:22, pirms 9 gadiem
Protams stulbi salīdzināt bet KAT arī pēdējās spēlēs ir tikai padsmit punkti!

  +8 [+] [-]

, 2016-12-10 08:24, pirms 9 gadiem
Topshop rakstīja: Tagad tikai vajag noslīpēt sodinu ka Biedriņa jo 3 punktnieks praktiski jau ir noslīpēts.
Tavs cirvis gan truls es skatos, to ar vajadzētu pieslīpēt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-12-10 08:27, pirms 9 gadiem
Nyk reāli paveicās ar pretinieku, jo Sac vnk bomži. KP 2.pusl atvērās, bet viņam jāpiestrādā pie spot shooting, jo daudzi metieni neritmā, un tādus jāmet iekšā. Melo malacis, velk komandu.

 +12 [+] [-]

, 2016-12-10 08:30, pirms 9 gadiem
Kārtējo reizi vareja redzēt,ka tiesnešiem ir personīgas antipātijas pret NYK visas sezonas garumā...Tādus sodus dot par labu SAC ir vnk vājprāts,bet otrā laukuma pusē svilpes klusē

  +2 [+] [-]

, 2016-12-10 08:35, pirms 9 gadiem
Fiziskais izšauts, cerams atkopsies metiens. Labi, ka uzvarētājus netiesā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2016-12-10 08:41, pirms 9 gadiem
budamank rakstīja: Kuram vēl izskatījās, ka bumbu 3 sek pirms beigām no Tomasa rokas atsāja laukumu? Man, bet nu labs, kas labi beidzās
Protams, tur gan sakramentāļiem nokrāpa visai tīru bumbu! No sākuma nesapratu - gandrīz visos (izņemot vienu leņķi) atkārtojumos skaidri un nepārprotami redzams (pat man datora ekrānā!!!), ka bumbu autā izsit Lenss Tomass. Soģis būrās, būrās, būrās (lohs) un ... iedeva autu nikšiem. Tā bija reālā iespēja kingiem panākt izlīdzinājumu. Nesaprotu, kādēļ Novickis (respect par futeni) to nepiemin. Tas ir tas pats, ja futenē pēdējā minūtē soģis nepiešķir simtprocentīgu pendeli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-12-10 09:00, pirms 9 gadiem
Ko tad tagad teiks lielie sc eksperti par Karmelo un Porziņģa metienu %? Līderiem ir jāmet, vienmēr. Pat ja sākums ir 1/10.

     [+] [-]

, 2016-12-10 09:03, pirms 9 gadiem
https://www.youtube.com/watch?v=Xun...
KP spēles video apskats

  -1 [+] [-]

, 2016-12-10 09:07, pirms 9 gadiem
andzuus rakstīja: vajacics-MVPko vins tur dara....
Ar Kristapu pavada kopīgas naktis

  +1 [+] [-]

, 2016-12-10 09:17, pirms 9 gadiem
Lenss pagrūda roku,bet ne bumbu.
Traki ja saspēles vadītāji neredz kā Kristaps reizes trīs atbrīvojās ,labā malā,bet meklē Entoniju drūzmā.
Kristaps ir sācis augstāk lēkt un met pāri sedzējam brīvi.Pazudusi koordinācija.Tas ir labojams.Toties dankus viņš liek precīzi,lai nevar bloķēt.Nezīmējas!

  +2 [+] [-]

, 2016-12-10 09:24, pirms 9 gadiem
Vēl labākais moments bija,kad Noa uztaisīja''ķili kili''.Cerēja ka aizmetīs garām,bet viņš ņem un iemet.Dienas moments;]

  +1 [+] [-]

, 2016-12-10 09:45, pirms 9 gadiem
Onslovs rakstīja: Ko tad tagad teiks lielie sc eksperti par Karmelo un Porziņģa metienu %? Līderiem ir jāmet, vienmēr. Pat ja sākums ir 1/10.
Tieši tā... tu nevari nemest, ja ir tavs metiens un esi starp komandas līderiem. Pēc vienas playoff spēles, Kobe teica (ja nemaldos par D.Williamsu, kuram bija 0/10 no spēles metienos), ka viņam nekad nebūtu 0/10... 0/20 vai 1/25, bet nekad 0/10. Jo līderis nedrīkst beigt mest, tāpēc, ka sākumā nevar trāpīt. Un arī, ja visu spēli nekas nav trāpīts, jāņem bumba pēdējā uzbrukumā un jāmet.

KP iespējams, ka fiziskā bedre vai kas tamlīdzīgs. Tika no tās ārā un metīs savus metienus. Visiem, kas ir spēlējuši basīti šai sajūtai jābūt zināmai - tu dari visu to pašu, ko parasti - met tos pašus metienus, bet vienkārši nekrīt. Paiet pāris nedēļas (citreiz ilgāk), nekas nav mainījies, bet pēkšņi metieni atkal sāk krist. Tā tas notiek un nevajag celt paniku. Domāju, ka NYK arī nestreso... streso tikai sc.com spečuki.

  +1 [+] [-]

, 2016-12-10 09:46, pirms 9 gadiem
yoPCix rakstīja: Kādēļ bloks nav ieskaitīts? Viens stabili bija.
tīšām svītrots. atkal lielvaras lemj mūsu likteni
Slēpts komentārs: irbiiteCAVS

  +1 [+] [-]

, 2016-12-10 09:58, pirms 9 gadiem
Un atkal jau pēc 20 spēlēm vairs nav spēka. Cardio jātrennē.

  +2 [+] [-]

, 2016-12-10 09:58, pirms 9 gadiem
AnimalZ rakstīja: Tieši tā... tu nevari nemest, ja ir tavs metiens un esi starp komandas līderiem. Pēc vienas playoff spēles, Kobe teica (ja nemaldos par D.Williamsu, kuram bija 0/10 no spēles metienos), ka viņam nekad nebūtu 0/10... 0/20 vai 1/25, bet nekad 0/10. Jo līderis nedrīkst beigt mest, tāpēc, ka sākumā nevar trāpīt. Un arī, ja visu spēli nekas nav trāpīts, jāņem bumba pēdējā uzbrukumā un jāmet.

KP iespējams, ka fiziskā bedre vai kas tamlīdzīgs. Tika no tās ārā un metīs savus metienus. Visiem, kas ir spēlējuši basīti šai sajūtai jābūt zināmai - tu dari visu to pašu, ko parasti - met tos pašus metienus, bet vienkārši nekrīt. Paiet pāris nedēļas (citreiz ilgāk), nekas nav mainījies, bet pēkšņi metieni atkal sāk krist. Tā tas notiek un nevajag celt paniku. Domāju, ka NYK arī nestreso... streso tikai sc.com spečuki.
Tu tikai aizmirsi pateikt, ka KP nav ne tuvu Kobes vai Williamsa kalibra spēlētājs. Tie vīri ir gaismas gadus priekšā KP. KP ir zaļš gurķēns.
Slēpts komentārs: girtsmelns

  +1 [+] [-]

, 2016-12-10 10:13, pirms 9 gadiem
irbiiteCAVS rakstīja: KP metiena procis lēnām iet uz leju. Bet ja nevar iemest, labāk nemest pa grozu, jāgaida Roze atpakaļ, būs viens normāls puļītājs.
jā nu rozei tiešām ir ''labs %''

     [+] [-]

, 2016-12-10 10:15, pirms 9 gadiem
KP neveiksmīgā sērija pietiekoši gara, lai domātu par iemesliem - vai tiešām jau nogirums un minūšu par daudz?

  +8 [+] [-]

, 2016-12-10 10:29, pirms 9 gadiem
Pagājušogad KP bedre izpaudās dažos punktos un rebos, tagad tas ir 17+10, lielākā daļa NBA spēlētāju sapņo par tādu bedri...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-10 10:36, pirms 9 gadiem
Aigaro rakstīja: Pagājušogad KP bedre izpaudās dažos punktos un rebos, tagad tas ir 17+10, lielākā daļa NBA spēlētāju sapņo par tādu bedri...
runa ir par precizitāti, kāpēc ilgāku laiku nevar trāpīt. fiz bedrei par agru, īpaši ja visu vasaru tik agi strādāts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-10 10:46, pirms 9 gadiem
Pamaz svilpa par labu Knicks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-12-10 10:48, pirms 9 gadiem
Knicks paveicās, ka Kings ir tādi nabagi. Pēdejās 6 minūtes, Karmelo kapāja viens, tas bija reali pretīgs basketbols. Neiemeta nevienu metienu šajās pēdejās minūtēs viņš.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-10 10:50, pirms 9 gadiem
AnimalZ rakstīja: Tieši tā... tu nevari nemest, ja ir tavs metiens un esi starp komandas līderiem. Pēc vienas playoff spēles, Kobe teica (ja nemaldos par D.Williamsu, kuram bija 0/10 no spēles metienos), ka viņam nekad nebūtu 0/10... 0/20 vai 1/25, bet nekad 0/10. Jo līderis nedrīkst beigt mest, tāpēc, ka sākumā nevar trāpīt. Un arī, ja visu spēli nekas nav trāpīts, jāņem bumba pēdējā uzbrukumā un jāmet.

KP iespējams, ka fiziskā bedre vai kas tamlīdzīgs. Tika no tās ārā un metīs savus metienus. Visiem, kas ir spēlējuši basīti šai sajūtai jābūt zināmai - tu dari visu to pašu, ko parasti - met tos pašus metienus, bet vienkārši nekrīt. Paiet pāris nedēļas (citreiz ilgāk), nekas nav mainījies, bet pēkšņi metieni atkal sāk krist. Tā tas notiek un nevajag celt paniku. Domāju, ka NYK arī nestreso... streso tikai sc.com spečuki.
exactly, ir jāmet, kaut arī nekrīt. labāk lai ir taktiskā brīvs metiens, nekā saumocīta neveiksmīga kļūda, kuras šorīt Knicks izpildījumā bija nereāli daudz.

+1 trash spēle KP izpildījumā, bet arī ar visu to 17+10, wow, visu cieņu.
var redzēt, nav pārliecības puikam. Man liekas, ka viņam vnk vajag paņemt brīvu un piedzerties, viņam vajag kkādu RESET pogu atrast. Stress pārāk liels.

P.S.
ooooo, Edmunds pārgājis no futbola uz basīti, vai tikai vienreizēja izpalīdzēšana kolēģiem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-12-10 10:58, pirms 9 gadiem
HMB ir kapitāli pists galvā kadrs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-12-10 11:13, pirms 9 gadiem
Onslovs rakstīja: Ko tad tagad teiks lielie sc eksperti par Karmelo un Porziņģa metienu %? Līderiem ir jāmet, vienmēr. Pat ja sākums ir 1/10.
Karmelo metiens gāja. bet spēlē Knicks noveicās. Pret jebkuru labāku aizsardzību būtu kāsiens.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-10 11:24, pirms 9 gadiem
eksperts1 rakstīja: Un atkal jau pēc 20 spēlēm vairs nav spēka. Cardio jātrennē.
Kurā vietā viņam nav spēka? Pēc kā tu to noteici.

  +1 [+] [-]

, 2016-12-10 11:26, pirms 9 gadiem
Losis...

  -4 [+] [-]

, 2016-12-10 11:26, pirms 9 gadiem
kristaps211990 rakstīja: Tu tak esi debīls !!!
Dažiem patiesība kož acīs. Bet es te esmu viens no retajiem kurš saka to kas ir, pārējie dzīvo kkādā pasaku valstībā, tālu no realitātes. Es saku, ka KP ir jānolaižās no mākoņiem, nav viņš nekāda zvaigzne, viņš vēl ir krietni par nestabilu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-12-10 12:10, pirms 9 gadiem
Onslovs rakstīja: Kurā vietā viņam nav spēka? Pēc kā tu to noteici.
Nu cilvēk, esi objektīvs. To, ka ir bedre, nevar neredzēt - nav viegluma kustībās, kas ietekmē metienu, grūtības postā, krīt iekšā defā, smagi aizelsies, utt. Var tikai novēlēt tikt ārā. Un par to,ka līderiem obligāti jāmet pat, ja nekrīt; ir 2 dažādas basketbola folozofijas, abas tiesīgas pastāvēt: 1 kā 'metējs" vienmēr izmetīs sevi ārā no bedres, otra, ka jā nekrīt, tad jāatrod citi veidi kā dabūt grozā bumbu un spēlēt komandas interesēs. Kobes vai Karmelo līmenis KP vēl nav un lai cik labs Kobe arī nebija, vienš bija viens no egoistiskākajie spēlētājiem līgas vēsturē (kas nav nekas labs īstenībā).

  -1 [+] [-]

, 2016-12-10 12:25, pirms 9 gadiem
xZ rakstīja: Nu cilvēk, esi objektīvs. To, ka ir bedre, nevar neredzēt - nav viegluma kustībās, kas ietekmē metienu, grūtības postā, krīt iekšā defā, smagi aizelsies, utt. Var tikai novēlēt tikt ārā. Un par to,ka līderiem obligāti jāmet pat, ja nekrīt; ir 2 dažādas basketbola folozofijas, abas tiesīgas pastāvēt: 1 kā 'metējs" vienmēr izmetīs sevi ārā no bedres, otra, ka jā nekrīt, tad jāatrod citi veidi kā dabūt grozā bumbu un spēlēt komandas interesēs. Kobes vai Karmelo līmenis KP vēl nav un lai cik labs Kobe arī nebija, vienš bija viens no egoistiskākajie spēlētājiem līgas vēsturē (kas nav nekas labs īstenībā).
Krīt defā? Jocīgs esi, taisni pēdejās spēlēs KP ir ļoti labs defā. Tas, ka pāris reizes iekrīt? Parādi man spēlētāju, kurš visu spēli spēj nekļūdīties. Tāda nav.

Kas attiecas uz Kobi, tad viņš ne tuvu nebija tik egoistisks spēlētājs, kā Karmelo. Kad Kobem bija komandas biedri (labāki par Smušu Pārkeru xD), tad arī viņš dalījās ar bumbu. Protams, neaizmirstot par savu spēku!

Karmelo turpretī ir ietiepīgs āzis, kam statuss komandā ir svarīgāks par komandas panākumiem. 33 punkti spēlē, bet spēles nogrieznī spēlē tā itkā būtu ahujenais 1v1 māsters, bet ne sūda tāds viņš nav.

  +1 [+] [-]

, 2016-12-10 12:27, pirms 9 gadiem
neviens nenozaga bumbu SAC pedeja s3 sek, paskaties kartigi, Tomas trapija pa roku pretiniekam, un tas ar pirkstu galiem bumbai pieskaras, tapec ari neviens neprotesteja...

  +1 [+] [-]

, 2016-12-10 12:29, pirms 9 gadiem
Žēl, ka nav statistikas par ISO metieniem Melo un reali labiem komandas metieniem. Starpība precizitātē varētu būt ap 20% vismaz Viņš ir superlabs metējs, kad komanda atrod viņu, bet reali straglo, tad kad spēle viens. Un komandai ir grūti atrast viņu, ja viņš katru otro, trešo uzbrukumu reali aptur bumbas kustību un iet 1v1!

     [+] [-]

, 2016-12-10 12:39, pirms 9 gadiem
One Man Show! rakstīja: Krīt defā? Jocīgs esi, taisni pēdejās spēlēs KP ir ļoti labs defā. Tas, ka pāris reizes iekrīt? Parādi man spēlētāju, kurš visu spēli spēj nekļūdīties. Tāda nav.

Kas attiecas uz Kobi, tad viņš ne tuvu nebija tik egoistisks spēlētājs, kā Karmelo. Kad Kobem bija komandas biedri (labāki par Smušu Pārkeru xD), tad arī viņš dalījās ar bumbu. Protams, neaizmirstot par savu spēku!

Karmelo turpretī ir ietiepīgs āzis, kam statuss komandā ir svarīgāks par komandas panākumiem. 33 punkti spēlē, bet spēles nogrieznī spēlē tā itkā būtu ahujenais 1v1 māsters, bet ne sūda tāds viņš nav.
OK, defā vēl tā, bet nu Knicks kā komanda joprojām nav spējusi sakārtot aizsardzību tā, lai viņam nav jāskraida ārā pret garajiem perimetra metējiem, ko viņš objektīvi nevar un tad šķietami tābrīža "viņējais" pretspēlētājs trāpa truļus vai aiziet garām. Par Karmelo piekrītu - šodienas spēles beigas bija kriminālas.

  +1 [+] [-]

, 2016-12-10 13:02, pirms 9 gadiem
xZ rakstīja: OK, defā vēl tā, bet nu Knicks kā komanda joprojām nav spējusi sakārtot aizsardzību tā, lai viņam nav jāskraida ārā pret garajiem perimetra metējiem, ko viņš objektīvi nevar un tad šķietami tābrīža "viņējais" pretspēlētājs trāpa truļus vai aiziet garām. Par Karmelo piekrītu - šodienas spēles beigas bija kriminālas.
Tas ir jau kopš sezonas sākuma, es pat nezinu, kāpēc viņam liek defā spēlēt perimetrā. Vislabāk būtu viņam kapāt kopā ar tādu Tomasu, kurš kājās ir ātrs un var nosegt perimetru, kamēr KP spēlē soda laukumā. Manuprāt viņš ir ļoti labi adaptējies un spēj būt labs aizsardzībā tieši groza tuvumā. Žēl, ka Knicks ir Noa ar tik lielu līgumu, nevar turēt uz beņķa dēļ tā vien!

  +1 [+] [-]

, 2016-12-10 13:05, pirms 9 gadiem
Jāsaka, ka vairāk nevienu spēli nevērtēšu pēc tīras statistikas, jo KP kā uzbrukuma opcija- piesaista ļoti daudz uzmanības, bet aizsardzībā daudzi baidās iet cauri, jo domā, ka var nobloķēt vai to bumbu aizķert!
Šoreiz arī veiksmīgi par bumbām cīnījās.
Visu spēli redzēju un 1/2 Entonijs un vēl daži pavilka, bet KP spēle sākās ar 1/2 pēdējām sekundēm, kur varēja būt -4, bet izdevās aizķert bumbu un savējais vēl paspēja iemest.
2/2 aizgāja ne tikai uzbrukums, bet arī KP saspēle(divi brīvi metieni komandas biedriem-3p) un Knicks faktiski 2/2- visu laiku bija vadībā!

Tāpēc jau NBA ir tik svarīgas tās uzbrukuma opcijas- spēlētāji, kas ātri vien var samest 10p un vairāk punktus. Eirolīgā neko tādu neredzēsi, jo nav tik meistarīgi uzbrukumā(agrāk CSKA varēja, tagad neesmu skatījies).

  -1 [+] [-]

, 2016-12-10 14:20, pirms 9 gadiem
irbiiteCAVS rakstīja: Dažiem patiesība kož acīs. Bet es te esmu viens no retajiem kurš saka to kas ir, pārējie dzīvo kkādā pasaku valstībā, tālu no realitātes. Es saku, ka KP ir jānolaižās no mākoņiem, nav viņš nekāda zvaigzne, viņš vēl ir krietni par nestabilu.
Pasaku valstii dziivo Tu, jo domaa, ka cavi dabuus gredzenu

  +1 [+] [-]

, 2016-12-10 14:30, pirms 9 gadiem
žurnaļuga rakstīja: Protams, tur gan sakramentāļiem nokrāpa visai tīru bumbu! No sākuma nesapratu - gandrīz visos (izņemot vienu leņķi) atkārtojumos skaidri un nepārprotami redzams (pat man datora ekrānā!!!), ka bumbu autā izsit Lenss Tomass. Soģis būrās, būrās, būrās (lohs) un ... iedeva autu nikšiem. Tā bija reālā iespēja kingiem panākt izlīdzinājumu. Nesaprotu, kādēļ Novickis (respect par futeni) to nepiemin. Tas ir tas pats, ja futenē pēdējā minūtē soģis nepiešķir simtprocentīgu pendeli.
Lai nu kas, bet 100%tīgs tur nebija nekas! Ļoti strīdīga epizode, kur tiešām bija grūti saprast. Pēc pēdējā leņķa atkārtojuma es gan uzskatu, ka tika pieņemts pareizais lēmums.

  +1 [+] [-]

, 2016-12-10 14:41, pirms 9 gadiem
nez kur divi nesavtīgie pajoli,valjero ar chubaku?laikam lūdzas par labāku +- igijam😀😀😀

  +1 [+] [-]

, 2016-12-10 15:15, pirms 9 gadiem
Ivij, ko nu raudi, tiesneši visu spēli pietiesāja karaļiem. KP 2 no 3 sodiem vispār neskāra pretinieku un 3. Kazins uzrotēja KP virsū, kur tas vienk stāvēja paceltām rokām. Tāpat Kazins uzsita KP sākumā un Noa beigās, tipa tīri atņemta bumba?

  +1 [+] [-]

, 2016-12-10 15:20, pirms 9 gadiem
Budah rakstīja: Pasaku valstii dziivo Tu, jo domaa, ka cavi dabuus gredzenu
Tu noteikti biji tas kurš pagājušosezon ar putām uz lūpām kvieci nelabā balsī, ka Warriors iet pēc titula. Bet Karalis pārbrauca pāri ar monstruālu spēku tavai izslavētajai warriors.

     [+] [-]

, 2016-12-10 15:32, pirms 9 gadiem
Nez, varbūt kādu spēli izlaist Podriņķim, jo šādi var aizlaist visu sezonu d*rsā

     [+] [-]

, 2016-12-10 16:26, pirms 9 gadiem
irbiiteCAVS rakstīja: Tu noteikti biji tas kurš pagājušosezon ar putām uz lūpām kvieci nelabā balsī, ka Warriors iet pēc titula. Bet Karalis pārbrauca pāri ar monstruālu spēku tavai izslavētajai warriors.
Nu nu ekspert, tur Warriors nočokoja, nevis Cavs pacēla. Visu cieņu Ērvingam, ka paņēma to, ko Warriors atdeva

     [+] [-]

, 2016-12-10 17:10, pirms 9 gadiem
xZ rakstīja: Nu cilvēk, esi objektīvs. To, ka ir bedre, nevar neredzēt - nav viegluma kustībās, kas ietekmē metienu, grūtības postā, krīt iekšā defā, smagi aizelsies, utt. Var tikai novēlēt tikt ārā. Un par to,ka līderiem obligāti jāmet pat, ja nekrīt; ir 2 dažādas basketbola folozofijas, abas tiesīgas pastāvēt: 1 kā 'metējs" vienmēr izmetīs sevi ārā no bedres, otra, ka jā nekrīt, tad jāatrod citi veidi kā dabūt grozā bumbu un spēlēt komandas interesēs. Kobes vai Karmelo līmenis KP vēl nav un lai cik labs Kobe arī nebija, vienš bija viens no egoistiskākajie spēlētājiem līgas vēsturē (kas nav nekas labs īstenībā).
Izcils komentārs, tieši manas domas. Nekad Kobe nav paticis ar savu EGO. KP ir vairāk tendēts uz komandu un kā redzam, ka nekrīt var arī tomēr mazliet piebremzēt, bet savu metienu 2x garām nelaidīs, kas ir labi.

     [+] [-]

, 2016-12-10 19:20, pirms 9 gadiem
LEdgars rakstīja: Ivij, ko nu raudi, tiesneši visu spēli pietiesāja karaļiem. KP 2 no 3 sodiem vispār neskāra pretinieku un 3. Kazins uzrotēja KP virsū, kur tas vienk stāvēja paceltām rokām. Tāpat Kazins uzsita KP sākumā un Noa beigās, tipa tīri atņemta bumba?
Laikam sajauci mani ar kādu citu, vai arī nesaprati, ko es teicu