Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Porziņģis nespēlēs arī šovakar, "Knicks" draftā cer iegūt aizsargu Fulcu

Rolands Eliņš

Porziņģis nespēlēs arī šovakar, "Knicks" draftā cer iegūt aizsargu Fulcu
Kristaps Porziņģis un Džefs Hornačeks
Foto: USA TODAY Network/Sipa USA/Scanpix

Latvijas basketbolists Kristaps Porziņģis izlaidīs ceturto spēli pēc kārtas, nepiedaloties "Knicks" šodienas mačā pret "Raptors", kas sāksies 19:00 pēc Latvijas laika. Tā būs priekšpēdējā "Knicks" spēle šosezon. Tikmēr "Yahoo" apskatnieks Eidriens Vodžnarovskis vēsta, ka "Knicks" ir lielas un ambiciozas cerības uz draftu, kurā komanda vēlas iegūt vienu drafta favorītiem Markelu Fulcu.

Kristaps Porziņģis muguras sāpju dēļ nav piedalījies jau trīs spēlēs pēc kārtas, nepiedalīsies arī šovakar, un uz lielas jautājuma zīmes arī viņa dalība sezonas pēdējā mačā pēc trim dienām pret "76ers".

Porziņģis Ņujorkas medijiem iepriekš izteicās, ka apzinās situāciju, proti, ir lieki riskēt ar pāragru atgriešanos laukumā brīdī, kad komanda vairs neko nevar iegūt. Taču Porziņģis arī pauda vēlmi vismaz vienā mačā šosezon vēl piedalīties. Ja viņš šosezon tomēr vairs nespēlēs, tad pabeigs sezonu ar 66 spēlēs vidēji sakrātu 18.1 punktu, 7.2 atlēkušajām bumbām un diviem blokiem, kā arī 45% trāpītu metienu no spēles.

Šovakar pret "Raptors" malā paliks arī Karmelo Entonijs, tāpat jau iepriekš traumas guvuši Deriks Rouzs un Lenss Tomass. "Knicks" līdz ar to atkal nāksies daudz paļauties uz jaunajiem spēlētājiem, taču Austrumu konferences trešajā vietā esošā "Raptors" būtu favorīte šajā mačā jebkurā gadījumā. Toronto turklāt nesen pēc traumas izārstēšanas sagaidījusi sastāvā atpakaļ saspēles vadītāju Kailu Lauriju.

Ja "Knicks" šovakar zaudēs, tā garantēs, ka aizvadījusi sliktāku sezonu nekā iepriekš, kad komandu vadīja vispirms Deriks Fišers un pēc tam Kurts Rembiss pagaidu galvenā trenera statusā. Pirms gada "Knicks" guva 32 uzvaras, bet tagad pirms pēdējām divām spēlēm Ņujorkai ir 30 uzvaras. Taču šī statistika diez vai "Knicks" vadību satrauc tik daudz kā ieņemtā vieta kopvērtējumā.

"Knicks" šobrīd ir 25. vietā līgā. Teorētiski vēl iespējams pacelties uz 22. vietu, kā arī atkāpties uz 26. vietu, ja "76ers" uzvar abās pēdējās spēlēs. Vieta kopvērtējumā būs svarīga tādēļ, ka noteiks katras komandas izredzes drafta loterijā - attiecīgi jo zemāka vieta, jo lielākas iespējas iegūt drafta pirmo numuru, kas netieši grauj motivāciju līgas vājākajām komandām, ieskaitot "Knicks", sezonas izskaņā tiekties pēc uzvarām.

Turklāt "Yahoo" basketbola apskatnieks Eidriens Vodžnarovskis vēsta, ka Kristapa Porziņģa pārstāvētā Ņujorkas "Knicks" ļoti vēloties pēc iespējas labākas izredzes drafta loterijā, lai varētu izvēlēties saspēles vadītāju Markelu Fulcu. Fulcs šovakar Ņujorkas spēli pret "Raptors" vēros klātienē. Kā norāda Vodžnarovskis, tad Fulcs īpašu uzmanību pievērsīs "Knicks" piekoptajam trīsstūra uzbrukumam.

Fulcam tiek paredzēta vieta drafta pirmajā trijniekā, atsevišķi portāli viņu arī sauc par drafta galveno favorītu, tādēļ "Knicks" ne tuvu nav vienīgā, kas viņu vēlēsies savā sastāvā. "Knicks" 18 gadus vecā aizsarga iegūšanai līdz ar to būs nepieciešama veiksme drafta loterijā, kur pirmo numuru teorētiski var iegūt jebkura no "play-off" netikušajām komandām.

Ja "Knicks" pabeigs sezonu kā šobrīd, proti, 25. vietā, Porziņģa komandai drafta loterijā būs 6.3% iespēja iegūt pirmo numuru, 7.1% iespēja iegūt otro numuru un 8.1% iespēja iegūt trešo numuru. Ceturtais un piektais numurs nebūs iespējams nekādā gadījumā (izlozēti tiek tikai pirmais trīs numuri), savukārt sestais izvēles numurs būs visticamākais ar 44% iespējamību. Liela gan arī matemātiskā iespēja, ka "Knicks" atslīd uz septīto izvēles pozīciju (30.4%). "Knicks" rīcībā ir arī divas drafta otrās kārtas izvēles, kas iemainītas no Čikāgas un Hjūstonas un attiecīgi tiks noteiktas pēc šo komandu vietām kopvērtējumā. Pašreizējā situācijā tas nozīmētu 45. un 58. izvēles numuru.

Vašingtonas universitātē vienu gadu nospēlējušais Fulcs šosezon NCAA vidēji mačā guva 23.2 punktus un izdalīja 5.9 rezultatīvas piespēles, kā arī savāca 5.7 atlēkušās bumbas. "Knicks" jau ilgāku laiku vēlas iegūt augstākās klases saspēles vadītāju, turklāt vasarā līgums beigsies Derikam Rouzam. Šī gada drafta klase piedāvā lielisku iespēju to paveikt - kā drafta favorīti tiek piesaukti arī saspēles vadītāji Lonzo Bols un D`Ārons Fokss, tāpat kā pirmā desmitnieka kandidāts tiek minēts Francijas saspēles vadītājs Franks Ntilkina un Deniss Smits no "NC State" universitātes.

Drafta sakarā arī jāatgādina, ka praktiski visās lielākajās atzītajās drafta prognozēs tiek iekļauti arī divi Latvijas basketbolisti. Rodionam Kurucam prognozē vietu pirmās kārtas izskaņā, kamēr Anžejs Pasečņiks tiek piesaukts kā otrās kārtas vidusdaļas kandidāts. Ja prognozes piepildīsies, tas būs pirmais NBA drafts, kurā izvēlēti veseli divi Latvijas basketbolisti.

NBA kopvērtējums

VAustrumiUZ%VRietumiUZ%
1. Cavaliers512864.6 %1.Warriors661482.5%
2.Celtics512963.7%2.Spurs621976.2%
3.Raptors493161.3%3.Rockets532667.1%
4.Wizards483260.0%4.Clippers493161.3%
5.Hawks413851.9%5.Jazz493161.3%
6.Bucks413951.2%6.Thunder453457.0%
7.Pacers404050.0%7.Grizzlies433753.8%
8.Bulls394148.8%8.Trail Blazers404050.0%
9.Heat394148.8%9.Nuggets384148.1%
10.Pistons364345.6%10.Pelicans334741.2%
11.Hornets364445.0%11.Mavericks324740.5%
12.Knicks305037.5%12.Kings314839.2%
13.Magic285235.4%13.Timberwolves314839.2%
14.76ers285235.4%14.Lakers245530.4%
15.Nets206025.0%15.Suns235728.7%

Pasvītrotas komandas, kas jau nodrošinājušas vietu "play-off"

Izmantotie resursi:
NBA.com
https://twitter.com/WojVerticalNBA/...

1 2 36 komentāri

     [+] [-]

, 2017-04-09 18:01, pirms 8 gadiem
Spēles HD strīmi pieejami -> Kristaps Porzingis Official Fan Page

  -3 [+] [-]

, 2017-04-09 18:03, pirms 8 gadiem
Būsim reāli ,arī nākošajā sezonā playoffi nespīd.

  +2 [+] [-]

, 2017-04-09 18:07, pirms 8 gadiem
labāk, lai sev jaunu menedžeri nodraftē

  +2 [+] [-]

, 2017-04-09 18:08, pirms 8 gadiem
Supermencs rakstīja: Būsim reāli ,arī nākošajā sezonā playoffi nespīd.
Ja tiks vaļā no Melo,tad varēs taisīt normālu tanku,un nākošgad vēl cerēt un Dončiku.

  -1 [+] [-]

, 2017-04-09 18:10, pirms 8 gadiem
Ir īstenībā smeklīgi lasīt šādu virsrakstu.Beidzot izdomāja tankot?Kakova huja pēc tad Melo tika spēlēts visu laiku pēdejā laikā

     [+] [-]

, 2017-04-09 18:18, pirms 8 gadiem
Knicks 30/50 Pret Nets 20/60
Tā starpība ir pavisam maza īstenībā

  +1 [+] [-]

, 2017-04-09 18:20, pirms 8 gadiem
Ko viņi pīpē, Fulcs ies kā 1. draftā visticamāk, bet Knicks pat top 5 picks nebūs, ja nu vienīgi Silvers kā savulaik Sterns nepārdos šiem 1. piku, kā Jūinga draftā

     [+] [-]

, 2017-04-09 18:22, pirms 8 gadiem
Fulcs visdrīzāk aizies ar pirmo numuru. Tā kā cerēt jau var daudz. Reālākais laikam Fokss, Smits, Nkitilina, ja domā ņemt "mazo".

     [+] [-]

, 2017-04-09 18:26, pirms 8 gadiem
Vai tad jau nav ziņa, ka viņa sezona oficiāli ir beigusies?!?! Tad ko tāds "pārsteigumains" virsraksts?

  -1 [+] [-]

, 2017-04-09 18:27, pirms 8 gadiem
Nu vismaz cerams, ka būs prāts neņemt Bolu. Gan dēļ vājprātīgā tēva, kurš darīs visu, lai čakarētu līgai, komandai un dēlam smadzenes un visa tā ģimenīte domās tikai par Leikeriem, gan arī tāpēc, ka Bolam ir vienkārši vājprātīga metiena tehnika. Neesmu pārliecināts, ka tāds metiens iet cauri NBA līmenī.

     [+] [-]

, 2017-04-09 18:29, pirms 8 gadiem
Jigsaw rakstīja: Ko viņi pīpē, Fulcs ies kā 1. draftā visticamāk, bet Knicks pat top 5 picks nebūs, ja nu vienīgi Silvers kā savulaik Sterns nepārdos šiem 1. piku, kā Jūinga draftā
Nu loterija var būt visāda. Pat tālu nav jāmeklē. CLE dabūja Viginsu kā 1. numuru esot 9. vietā loterijā.

     [+] [-]

, 2017-04-09 18:30, pirms 8 gadiem
xZ rakstīja: Nu vismaz cerams, ka būs prāts neņemt Bolu. Gan dēļ vājprātīgā tēva, kurš darīs visu, lai čakarētu līgai, komandai un dēlam smadzenes un visa tā ģimenīte domās tikai par Leikeriem, gan arī tāpēc, ka Bolam ir vienkārši vājprātīga metiena tehnika. Neesmu pārliecināts, ka tāds metiens iet cauri NBA līmenī.
Da beidz par to metienu. Ir visādi Brūveri un Merioni ar traku metienu, bet redz ka iet cauri.

     [+] [-]

, 2017-04-09 18:32, pirms 8 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Da beidz par to metienu. Ir visādi Brūveri un Merioni ar traku metienu, bet redz ka iet cauri.
Šitam ir sūdīgāks. Ja nesedz, taisa stepback vai izspēlē uz brīvu metienu, tad NCAA trāpīt var. Bet citādi - kārtīgam aizsargam tā ir bloku paradīze.

     [+] [-]

, 2017-04-09 18:33, pirms 8 gadiem
xZ rakstīja: Nu vismaz cerams, ka būs prāts neņemt Bolu. Gan dēļ vājprātīgā tēva, kurš darīs visu, lai čakarētu līgai, komandai un dēlam smadzenes un visa tā ģimenīte domās tikai par Leikeriem, gan arī tāpēc, ka Bolam ir vienkārši vājprātīga metiena tehnika. Neesmu pārliecināts, ka tāds metiens iet cauri NBA līmenī.
Balls pats grib spēlēt Lakers,un Bostona ar pirmo varētu ņemt Fultzu,vai domāt treidu ar to komandu kura draftē Jacksonu.Jo tam potenciāls šausmīgs.Aizsardzībā zvērs.Kawaii#2
Kas jums ar to metienu? Aizmirsi kāds metiens bija Merionam un Martinam?Problēmu nebija.

     [+] [-]

, 2017-04-09 18:35, pirms 8 gadiem
xZ rakstīja: Šitam ir sūdīgāks. Ja nesedz, taisa stepback vai izspēlē uz brīvu metienu, tad NCAA trāpīt var. Bet citādi - kārtīgam aizsargam tā ir bloku paradīze.
Tādu metienu nevar nobloķet,jo viņam ķermenis iet uz aizmuguri.Ar tādu arku tu huj nobloķēsi viņa metienu

     [+] [-]

, 2017-04-09 18:36, pirms 8 gadiem
Bostonietis rakstīja: Balls pats grib spēlēt Lakers,un Bostona ar pirmo varētu ņemt Fultzu,vai domāt treidu ar to komandu kura draftē Jacksonu.Jo tam potenciāls šausmīgs.Aizsardzībā zvērs.Kawaii#2
Kas jums ar to metienu? Aizmirsi kāds metiens bija Merionam un Martinam?Problēmu nebija.
Par Džeksonu piekrītu. Par metienu: ne Merionam, ne Martinam nebija tik zems izmetiena punkts. Nu bet labi, tad jau redzēs. Palieku tomēr skeptisks. Jaunais brālis jau viņam met tikpat tizli, bet nu kautkā pamanās trāpīt.

     [+] [-]

, 2017-04-09 18:45, pirms 8 gadiem
Bostonietis rakstīja: Ja tiks vaļā no Melo,tad varēs taisīt normālu tanku,un nākošgad vēl cerēt un Dončiku.
Tak vini jau tagad tanko! Bet Doncits butu ideals varinats,jo vairak doma par saspeles vadishanu,bet ne par savu statistiku!

     [+] [-]

, 2017-04-09 18:47, pirms 8 gadiem
xZ rakstīja: Par Džeksonu piekrītu. Par metienu: ne Merionam, ne Martinam nebija tik zems izmetiena punkts. Nu bet labi, tad jau redzēs. Palieku tomēr skeptisks. Jaunais brālis jau viņam met tikpat tizli, bet nu kautkā pamanās trāpīt.
Mazais Balls man liekas,ka mēt vēl pretīgāk
Slēpts komentārs: vik18

  +5 [+] [-]

, 2017-04-09 18:55, pirms 8 gadiem
vik18 rakstīja: Ja KP nevar latviešiem uzspēlēt vakara agrajā spēlē -tad nekāda cieņa pret viņu . Un vēl ja Eiropas čempī nepiedalās -te nav ko komentēt . Viņa laime , ka tika sūda komandā kur ko var parādīt -a piemēram Sanantonio sistēmā galīgi neredzu viņa vietu .Ar viņa ilgo driblu spēlē viens pret vienu ( a la Carmello Entonijs ) Popovičs turētu viņu D līgā . Un pret fiziskiem meļņiem viņa veikums blāvs . Vismaz šogad . Kas labāk -5 min spēles laika no rezervistu beņķa līdervienībā vai 20 punkti ( nē -vidēji 18,1 punkts vidēji salašņu blicē )-kura komanda vēl turētu Beikeru ? Man nav atbildes .
Tavs IQ līmenis ir ļoti liels Runā kaut kādas dumības

 +10 [+] [-]

, 2017-04-09 19:05, pirms 8 gadiem
vik18 rakstīja: Ja KP nevar latviešiem uzspēlēt vakara agrajā spēlē -tad nekāda cieņa pret viņu . Un vēl ja Eiropas čempī nepiedalās -te nav ko komentēt . Viņa laime , ka tika sūda komandā kur ko var parādīt -a piemēram Sanantonio sistēmā galīgi neredzu viņa vietu .Ar viņa ilgo driblu spēlē viens pret vienu ( a la Carmello Entonijs ) Popovičs turētu viņu D līgā . Un pret fiziskiem meļņiem viņa veikums blāvs . Vismaz šogad . Kas labāk -5 min spēles laika no rezervistu beņķa līdervienībā vai 20 punkti ( nē -vidēji 18,1 punkts vidēji salašņu blicē )-kura komanda vēl turētu Beikeru ? Man nav atbildes .
Kāds sakars KP nespēlēšanai ar tavu cieņu? Ko tad tu tādu esi izdarījis? Tavuprāt KP jāriskē ar veselību lai tikai tev vienu vakaru būtu ko TV paskatīties?

     [+] [-]

, 2017-04-09 19:07, pirms 8 gadiem
Porzinģis jau sen ir Latvijā.

     [+] [-]

, 2017-04-09 19:17, pirms 8 gadiem
skverzaks1 rakstīja: Porzinģis jau sen ir Latvijā.
Kur tāds info?

     [+] [-]

, 2017-04-09 19:19, pirms 8 gadiem
kas tas pa čali par kuru jūs te rakstat , ka viņam ir drausmīga metiena tehnika?

  -2 [+] [-]

, 2017-04-09 19:21, pirms 8 gadiem
skverzaks1 rakstīja: Porzinģis jau sen ir Latvijā.
Diezvai, vēl šorīt bija IG story, kur vienā vāģī kopā mērce ar dēli un Jānis ar putuplasta beibi. Living da dream.

     [+] [-]

, 2017-04-09 19:23, pirms 8 gadiem
Bostonietis rakstīja: Balls pats grib spēlēt Lakers,un Bostona ar pirmo varētu ņemt Fultzu,vai domāt treidu ar to komandu kura draftē Jacksonu.Jo tam potenciāls šausmīgs.Aizsardzībā zvērs.Kawaii#2
Kas jums ar to metienu? Aizmirsi kāds metiens bija Merionam un Martinam?Problēmu nebija.
Cerams LAL dabus Lonzo. Doma Dzeksons tiesam bus tik labs?

     [+] [-]

, 2017-04-09 19:26, pirms 8 gadiem
comon88 rakstīja: kas tas pa čali par kuru jūs te rakstat , ka viņam ir drausmīga metiena tehnika?
Lonzo Balls

  +2 [+] [-]

, 2017-04-09 19:35, pirms 8 gadiem
vik18 rakstīja: Ja KP nevar latviešiem uzspēlēt vakara agrajā spēlē -tad nekāda cieņa pret viņu . Un vēl ja Eiropas čempī nepiedalās -te nav ko komentēt . Viņa laime , ka tika sūda komandā kur ko var parādīt -a piemēram Sanantonio sistēmā galīgi neredzu viņa vietu .Ar viņa ilgo driblu spēlē viens pret vienu ( a la Carmello Entonijs ) Popovičs turētu viņu D līgā . Un pret fiziskiem meļņiem viņa veikums blāvs . Vismaz šogad . Kas labāk -5 min spēles laika no rezervistu beņķa līdervienībā vai 20 punkti ( nē -vidēji 18,1 punkts vidēji salašņu blicē )-kura komanda vēl turētu Beikeru ? Man nav atbildes .
Es pat nespēju izlasīt tavu komentāru līdz galam.. Tik retardēts cilvēks! KP nav tā pati galvenā teikšana spēlēt šovakar vai ne. Goda vārds šitādam retardētam dārzenim (lai arī zinu ka tas neko nedotu) uzšautu pa redeli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-04-09 21:09, pirms 8 gadiem
ož pēc pagājušās sezonas taktikas, vēla trauma un nē izlasei, bet nu katram pašam par sevi jāskatās.

  -1 [+] [-]

, 2017-04-09 21:26, pirms 8 gadiem
Patriot Guy -ceena-Bostonietis ---ja es jums pastāstu taisnību , jums nav ko atbildēt kā vien savā bezspēcībā atcirst pretī ( patriot gejs sola pa rīkli-Bostonietis lielās ar savu IQ -cena ar tāds pats kā šie abi) Nu nevar man neviens iestāstīt ka šogad KP var ko iemest komandām kur ir špīleri kas viņu fiziski krampē -un aizsardzībā tik uz savu garā ķermeņa rēkina veic blokšotus -a cik reizes sīkie iet viņam garām un met pāri rokām 3-pts metienus .Protams , ka līmeni viņš ir sasniedzis augstu --bet trūkumi ar ir acīm redzami . Paši sakat ka Karmello bremzē visu komandu ( kaut met virs 20 pts ) A kad KP dara to pašu ( ilgais dribls cenšoties apspēlēt aizsargu) -KP saprot ka viņam piespēles žaģinas dod reti -dara to pašu -grib krāt statistiku

     [+] [-]

, 2017-04-09 21:48, pirms 8 gadiem
vik18 - Ko Kristapam tagad darīt, sarauties augumā? Tev kaut kāda bērndārznieka spriestspēja.

     [+] [-]

, 2017-04-09 22:56, pirms 8 gadiem
Bostonietis rakstīja: Tavs IQ līmenis ir ļoti liels Runā kaut kādas dumības
a tu tads gudritis!AAA aizveries jefin

  +1 [+] [-]

, 2017-04-09 23:17, pirms 8 gadiem
Ivris -nevajag sarauties -Ernangomess nav tālu -pamācās no viņa ar kādu prieku spēlē un aug līmenis acīmredzami -nekad ilgstoši nedriblē -saspēle -atspēle -ļoti cerīgs džeks

     [+] [-]

, 2017-04-09 23:47, pirms 8 gadiem
vik18, nesalīdzini KP ar Ernangomesu. Pēdējais var izveidoties par kārtīgu grūstītāju zem groziem. Tāds ir vajadzīgs, bet viņam nekad nebūs tāda dribla tehnika kā Kristapam. Viņi arī ir atšķirīgu lomu un pozīciju spēlētāji. KP ir jāizmanto savas stiprās puses kā PF, bet Tu no viņa sagaidi laikam jau Valančunu vai Vaitsaidu. Tā nenotiks. Un bumbu, salīdzinot ar Melo, viņš absolūti nepārtur. Neko nevar darīt, ja Knicks pusi sezonas nespēlē kā komanda. Un tie 20+ Melo punkti neatsver viņa caurumu aizsardzībā.
1 2 36 komentāri