Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Mavericks" atspēlējas un atkal panāk izlīdzinājumu sērijā

"Mavericks" atspēlējas un atkal panāk izlīdzinājumu sērijā
Dirks Novickis atkal bija rezultatīvākais savā komandā
Foto: AP/Scanpix

Pēdējā ceturtdaļā atspēlējot deviņu punktu deficītu, Dalasas „Mavericks” Nacionālās Basketbola asociācijas finālsērijas 4. spēlē savās mājās ar 86:83 pieveica Maiami „Heat”. Sērijā rezultāts atkal kļuvis neizšķirts – 2:2.

„Mavericks” treneris Riks Kārlails parūpējās par pārsteigumu, sākumsastāvā Dešona Stīvensona vietā uzlaižot Hosē Barea. Dalasa sāka ļoti enerģiski, un Dirks Novickis iemeta pirmos trīs metienus, izvirzot mājiniekus vadībā ar 6:0. Bošs atbildēja ar 6-0 izrāvienu „Heat” izpildījumā. Pirmā ceturtdaļa noslēdzās neizšķirti 21:21. „Heat” no spēles iemeta tikai 29% metienu (Dalasa – 50%), taču spēja turēt līdzi rezultātā, pateicoties deviņām atlēkušajām bumbām uzbrukumā un astoņiem otrās iespējas punktiem.

Otrā ceturtdaļa sākās ar 7-0 izrāvienu viesu izpildījumā – 28:21. „Mavs” ceturtdaļas otrajā pusē atbildēja ar savu izrāvienu, vienubrīd gūstot deviņus punktus pēc kārtas un pārņemot vadību – 38:34. Mājinieku atspēlēšanos sekmēja Stīvensons, īsā laikā iemetot trīs tālos. Puslaika izskaņu labāk aizvadīja Floridas komanda, lielajā pārtraukumā dodoties ar divu punktu pārsvaru – 47:45.

Spēles trešais posms aizritēja punkts punktā. „Mavs” sastāvā spīdēja Šons Merions, bet viesu rindās abos laukuma galos aktīvs bija Dveins Veids. Ilgstoši nevienai no komandām neizdevās atrauties pāris uzbrukumu attālumā, līdz ceturtdaļas priekšpēdējā minūtē Lebrons Džeimss ar pustālo deva Maiami +5 (69:64). Atlikušajā laikā Dalasa vienu punktu atspēlēja, tādējādi pirms pēdējām 12 minūtēm mājiniekiem bija četru punktu deficīts.

Ceturtās ceturtdaļas ievadā Maiks Millers no stūra trāpīja tālmetienu, Judonis Haslems no sava punkta pievienoja pustālo, un „Heat” uzaudzēja lielāko pārvaru spēlē – 74:65. Ar Novicka un Džeisona Terija pūlēm „Mavs” atguvās. Ceturtdaļas vidū Dalasa pēc Terija viegliem punktiem ātrajā pretuzbrukumā atkal bija vadībā – 79:78.

„Mavs” nedaudz vēlāk bija vadībā ar 82:78. Kriss Bošs iemeta divus soda metienus, bet Veids tikai vienu no saviem diviem. Novickis apspēlēja Haslemu un iemeta no apakšas – Dalasai 14.4 sekundes pirms beigām trīs punktu pārsvars – 84:81. Veids tika pie brīva „danka”. 6.7 sekundes pirms beigām mājiniekiem +1, uz soda metiena līnijas tika sūtīts Terijs. „Mavs” veterāns iemeta abus, atkal dodot savējiem trīs punktu pārsvaru – 86:83.

Veids pēc sānu iemetiena nospēlēja neveikli, bumbu pirms centra auta pārkāpuma spējot nogādāt Milleram. Viņš izmisumā meta pāri rokām un netrāpīja pat pa groza stīpu. Dalasa uzvarēja ar 86:83, panākot izlīdzinājumu sērijā – 2:2. Piektā spēle ceturtdienas vakarā turpat Dalasā. Basketbolu šogad vēl vismaz vienu reizi redzēs arī Maiami publika, jo sestais mačs svētdien notiks „Heat” arēnā. Tur arī otrdien notiks septītā spēle, ja tāda būs nepieciešama.

Uzvarētāju rindās šodien 21 punkts ar 6/19 metienos no spēles Novickim, kurš spēlējis, nebūdams vesels (drudzis). Vācietim arī 11 atlēkušās bumbas. „Double double” arī Taisonam Čendleram ar 13+16. „Heat” sastāvā Veidam 32, bet Bošam 24 punkti. Džeimsam šoreiz tikai astoņi punkti, izdarot tikai 11 metienus no spēles.

Izmantotie resursi:
ESPN

  +3 [+] [-]

, 2011-06-08 11:22, pirms 13 gadiem
Raitcha rakstīja: Viens knifs, ko nezinu vai bija, jo spēli neredzēju... Kā Heat gāja ātrajos? Vai LBJam ļāva pirmajā puslaikā ieskrieties? Lai LBJ būtu veiksmīga spēle viņam ir svarīgs pirmais puslaiks, precīzāk pirmā ceturtdaļa. Iespējams Mavs to arī izmantoja. Bet katrā gadījumā Heat šo spēli atdeva, jo trenerim beigās bija jāuzvar. Pēc spēles komentāros jau nu skaisti izteicās, ko cvajadzēja, kā vajadzēja, bļāviens, ko tad nedari? Vaitad nevar no malas spēles shēmas pārkoriģēt? Minūti paņemt? Esot otro spēli zaudējuši, kurā izsējot lielu pārsvaru pe'dējā ceturtdaļā... Ja spēlētāji ir iekarsuši un azartā iegājuši, nespējot lauzt spēles ritējumu, tad trenerim ir jāpārtrauc izrāviens, jāsapurina savējie... Trenerim un kapetinim... Erikam un Veidam un ir pilnīgi pie pakaļas vai LBJ varēs saviem bērniem atstāstīt, ko viņam Veids ir teicis, vai nē, ja savādāk nesaprot...
Emm precīzi neatceros, bet šķiet ka pāris grozus pirmajā puslaikā Lebrons ātrajos guva. Otrā puslaika pirmajā daļā pēc Veida pārtvertas bumbas Lebronam noteikti bija iespēja vienam aizskriet pret grozu un iedankot, ko viņš arī izdarīja Bet vispār jau man šķiet nedaudz dīvaini, ka karalim ir vajadzīgi šādi vai tādi klīrīgi knifi, lai spēle izdotos veiksmīga Ja pieņemam, ka vairums basketbola līdzjutēji viņu uzskata par labāko basketbolistu Mavs jau no pirmās spēles darbojas labi aizsardzībā pret Lebronu (arī pret citiem nav peļami), tomēr tas nevar būt attaisnojums Heat komandai, jo var ar kaut ko pārsteigt 1-2 spēlēs, bet nejau 4...
Runājot par spēles beigām un vispār 4/4, tad arī šeit es saskatu daudz līdzības visām 3 pēdējām spēlēm. Mavs nav spējīgi nospēlēt visu spēli ar tādu aizsardzību, tas nav iespējams. Bet izšķirošajos brīžos tomēr tā aizsardzība tiek ieslēgta. Un te nu tiešām jāprasa ir Heat trenerim, kapēc vel nekādas pretzāles nav atrastas. Nav korekti atkārtot to, ka Heat paši ir atdevuši spēli, ja viens un tas pats atkārtojas 3 spēlēs pēc kārtas Iepriekšējā spēlē izšķirošajā brīdī sanāca laba izspēle uz Bošu un viņš trāpija. Man tā neizskatījās pēc iestrādātas kombinācijas, bet nu kas zin... Pēc tam Dirks netrāpija, būtu pagarinājums utt. Es to saku tikai tapēc, ka tendences tomēr visām spēlēm ir līdzīgas un mavs atspēlēšanos pēdējā ceturtdaļā vairs nevar uzskatīt tikai kā sagadīšanos vai veiksmi
Kaut gan protams, skatoties visu spēli no sākuma līdz beigām, nepamet sajūta, ka Mavs ir noveicies vai Heat nenoveicies, paši zaudējuši utt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-06-08 11:31, pirms 13 gadiem
Nu tas, ka treneris Heat ir zalsh nav noslepums nevienam. Otraja spele, kad Mavs saka beigas savu izravienu, tad liekas bija nema pat 3 taimautus, bet ta ari neatrada pareizos vardus, lai komanda saktu krampet aizsardziba ka to darija ieprieksejas tris ceturtdalas, tas tomer par kaut ko liecina.
Runajot par Lebrona iespelesanos, iespejams, ka Raitcham taisniba kgan shaja serija nemaz tik daudz atro uzbrukumu nav (ja neskaita otras speles sakumu). Pirmaja spele skiet vispar nebija neviena atra (vai bija 1) lidz otrajam puslaikam, tas netrauceja Lebronam mest ar augstu %.

  +4 [+] [-]

, 2011-06-08 11:33, pirms 13 gadiem
Runājot par LBJ. Mans novērojums pēc šīs spēles ir sekojošs:
1. Mavs pieļāva daudz mazāk kļūdu, kas iepriekšējās spēlēs bija par pamatu HEAT ātrajiem pretuzbrukumiem, t.sk. LBJ dunkiem (šajā sēlē tikai viens no LBJ);
2. Ja arī LBJ paspēja izskriet pretuzbrukumā, MAVS viņu apturēja ar sodu jau laukuma vidū;
3. MAVS neatstāja brīvas līnijas/zonas (saucat kā gribat), kur LBJ ieskrieties. Iepriekšējās spēlēs to tik veiksmīgi neizdevās izdarīt.
4. Ja arī LBJ ieskrējās, MAVS paspēja nolikt priekšā cilvēku (LBJ viena piezīme uzbrukumā tieši par šādu gājienu);
5. Dēļ iepriekš norādītā, LBJ nesajuta spēles ritmu, kas arī bija pamats šādam LBJ spēles sniegumam.

     [+] [-]

, 2011-06-08 11:36, pirms 13 gadiem
Ja jau Pascual saka, ka LBJ ir lūzera karma, tad jau pusei DAL arī tāda ir, bet neizskatās, ka DAL džeki Tev riebtos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-06-08 11:54, pirms 13 gadiem
Nu jā, runājot par Spoelstru, viņš nabags ir laikam visvairāk nokritizētais treneris šosezon! Tomēr es noteikti neesmu pamanījis viņa darbībās kaut kādas rupjas taktiskas kļūdas ar maiņām vai paņemtiem/nepaņemtiem minūtes pārtraukumiem (es gan neuzskatu sevi par speciālistu). Jautājums ir tāds, vai Lebronu un Bošu vispār tas treneris var kaut kā ietekmēt, jo šķiet viņi to treneri vispār nerespektē. Otrajā spēlē kad Mavs tikai uzsāka savu pakaļdzīšanās izrāvienu, Spoelstra ļoti laicīgi to apturēja ar pārtraukumu un uzreiz visiem teica(bļāva), ka spēle vel nav uzvarēta un jāturpina spēlēt!!! Iespējams vienīgi viņš kaut kur nobrauca greizi otrajā spēlē, jo pirms pēdējā uzbrukuma vairs pārtraukumu nebija... Bet visumā šķiet pārtraukumi ir ņemti laicīgi, maiņas adekvātas. Bet nu protams, to jau pirms sērijas minēja kā vienu no retajiem Mavs trumpjiem, ka viņu treneris tomēr ir vairāk pieredzējis un tāpēc spēj pieņemt labākus un ātrākus lēmumus spēles maiņai...

     [+] [-]

, 2011-06-08 11:54, pirms 13 gadiem
Ka tik beigās Dirka kungam nesanāk vilties, ja šajā finālā nepaņems gredzenu, tad arī laikam iespējas vair nebūt, un varēs godīgi beigt DAL savu karjeru bez gredzena, kā arī pārējā DAL spēlētāju plejāde. LBJ izvēlējās iet citu ceļu. Tas ,ka LBJ ir dzimis netālajā pilsētā Akron no Clevlend, nenozīmē, ka visu dzīvi viņš ir parādā Cleveland. Gribēja puika, lai viņam, sanāktu ar Cavs, nu kaut kā pietrūka, un viņš izdarīja secinājumus. Jau Einšteins ir teicis, ka vājprātīgs cilvēks ir tas, kas dara vienu un to pašu, un cer, ka rezultāts būs savādāks. Laikam ar Cavs tā arī bija.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-06-08 12:00, pirms 13 gadiem
doluss rakstīja: Runājot par LBJ. Mans novērojums pēc šīs spēles ir sekojošs:
1. Mavs pieļāva daudz mazāk kļūdu, kas iepriekšējās spēlēs bija par pamatu HEAT ātrajiem pretuzbrukumiem, t.sk. LBJ dunkiem (šajā sēlē tikai viens no LBJ);
2. Ja arī LBJ paspēja izskriet pretuzbrukumā, MAVS viņu apturēja ar sodu jau laukuma vidū;
3. MAVS neatstāja brīvas līnijas/zonas (saucat kā gribat), kur LBJ ieskrieties. Iepriekšējās spēlēs to tik veiksmīgi neizdevās izdarīt.
4. Ja arī LBJ ieskrējās, MAVS paspēja nolikt priekšā cilvēku (LBJ viena piezīme uzbrukumā tieši par šādu gājienu);
5. Dēļ iepriekš norādītā, LBJ nesajuta spēles ritmu, kas arī bija pamats šādam LBJ spēles sniegumam.
LBJ un Veids ar to atškiras, ka LBJ vajag taisnu ceļu uz grozu, ja tā ieminies par soda laukumiem, tad iespējams tas arī traucēja pāris erizes tikt līdz grozam, jo Veids var savu ķermeni izlocīt caur trim sedzējiem un vļe danku uztaisīt, LBJ, ar to veiklumu un lokanumu ir mazliet grūtāk.

     [+] [-]

, 2011-06-08 12:09, pirms 13 gadiem
Raitcha rakstīja: LBJ un Veids ar to atškiras, ka LBJ vajag taisnu ceļu uz grozu, ja tā ieminies par soda laukumiem, tad iespējams tas arī traucēja pāris erizes tikt līdz grozam, jo Veids var savu ķermeni izlocīt caur trim sedzējiem un vļe danku uztaisīt, LBJ, ar to veiklumu un lokanumu ir mazliet grūtāk.
To pierāda kaut vai Veida pēdējie gūtie 2 punkti.

  -1 [+] [-]

, 2011-06-08 12:12, pirms 13 gadiem
Dwyane Wade - Kas par spēli čalim, bloki, danki, alley oopi, stīli - viņš ir visur! Finals MVP!

Heat jāiemācās 4/4 spēlēt nosvērtāk un jāpspēlē zona...

Mavs es īpaši daudz variantus neredzu, jo viņiem pietrūkst punktu, līdzko Dirks nav laukumā tā nav kas iemet vai uztaisa situāciju citam..

  +1 [+] [-]

, 2011-06-08 12:13, pirms 13 gadiem
doluss rakstīja: To pierāda kaut vai Veida pēdējie gūtie 2 punkti.
Nu man gan liekas ka pēdējie 2 Veida punkti tieši to nepierāda, jo Mavs aizsargājās pret 3pt metienu. Un Veidam ar vienu soli aiziet garām Čandleram pie 3pt līnijas ir kā treniņu piramīdu apspēlēt

  +2 [+] [-]

, 2011-06-08 12:14, pirms 13 gadiem
par to ieskriešanos pilnīgas muļķības, nevienam labam spēlētājam nevajag ātros uzbrukumus un lai pretinieks atbrīvotu ceļu uz grozu, vai tad jordanam, kobem, veidam, novickim vajag to lai spētu iemest 10 pts? vnk lebrons nemak savādāk spēlēt ja viņam nav caurgājiens vai ātrie uzbrukumi, viņš nekad neiet postā, kas vsp ir smieklīgi ar tādu augumu kā viņam

     [+] [-]

, 2011-06-08 12:23, pirms 13 gadiem
ABa rakstīja: Nu man gan liekas ka pēdējie 2 Veida punkti tieši to nepierāda, jo Mavs aizsargājās pret 3pt metienu. Un Veidam ar vienu soli aiziet garām Čandleram pie 3pt līnijas ir kā treniņu piramīdu apspēlēt
Treniņu piramīdu gan ir grūti uz pretkustību noķert bet tev taisnība, tas varbūt nebija labākais piemērs

  -1 [+] [-]

, 2011-06-08 12:41, pirms 13 gadiem
lupaars rakstīja: par to ieskriešanos pilnīgas muļķības, nevienam labam spēlētājam nevajag ātros uzbrukumus un lai pretinieks atbrīvotu ceļu uz grozu, vai tad jordanam, kobem, veidam, novickim vajag to lai spētu iemest 10 pts? vnk lebrons nemak savādāk spēlēt ja viņam nav caurgājiens vai ātrie uzbrukumi, viņš nekad neiet postā, kas vsp ir smieklīgi ar tādu augumu kā viņam
Kā tās var būt muļķības, ja pats spēlētājs ir n-tajās intervijās atzinis, ka tas viņam ir nepieciešams. protams ir spēles, kurās viņš var pirmajā puslaikā samest 2 bet otrajā 22 punktus, bet tas nemaina faktu, ka vislabāk viņš jūtas ja pirmo puslaiku ir sācis agresīvi. Tā kā ir fināls, un tā ir tīrā nervu spēle, iespējams tas viņam traucē... Cik viņam 27? Veidam 29, runā, ka tā lielā basketa gudrība nākot ap 30, varbūt viņam vēl jāmācās...

     [+] [-]

, 2011-06-08 12:47, pirms 13 gadiem
Raitcha rakstīja: Kā tās var būt muļķības, ja pats spēlētājs ir n-tajās intervijās atzinis, ka tas viņam ir nepieciešams. protams ir spēles, kurās viņš var pirmajā puslaikā samest 2 bet otrajā 22 punktus, bet tas nemaina faktu, ka vislabāk viņš jūtas ja pirmo puslaiku ir sācis agresīvi. Tā kā ir fināls, un tā ir tīrā nervu spēle, iespējams tas viņam traucē... Cik viņam 27? Veidam 29, runā, ka tā lielā basketa gudrība nākot ap 30, varbūt viņam vēl jāmācās...
Nu bet Raitcha, kurš tad viņam traucē to pirmo puslaiku uzsākt agresīvi?!? Es tagad negribu skaitīt, bet cik Lebrons šajā sērijā ir izmetis soda metienus kopā? Jau pēc otrās spēles viņam to pārmeta, ka viņš laikam pa divām spēlēm tikai 6 soda metienus izmetis. Nu tak skaidrs, ka neviens pretinieks viņam paklāju zem kājām neklās lai mīkstāks caurgājiens sanāk Pirmais puslaiks vispār ir ideāls placdarms lai vel neko spēlē nenoraktu ja sanāk kļūdīties! Ej caurgājienos, met pustālos un 3pt nieku, ja jau komandai un pašam tas ir nepieciešams. Bet neviens cits izņemot pašu nav vainīgs, ja viņš laukumā jau no pirmajām minūtēm nedara to, kas viņam pašam esot vajadzīgs lai spēlētu veiksmīgu spēli! Ne tā?

  -1 [+] [-]

, 2011-06-08 13:01, pirms 13 gadiem
ABa rakstīja: Nu bet Raitcha, kurš tad viņam traucē to pirmo puslaiku uzsākt agresīvi?!? Es tagad negribu skaitīt, bet cik Lebrons šajā sērijā ir izmetis soda metienus kopā? Jau pēc otrās spēles viņam to pārmeta, ka viņš laikam pa divām spēlēm tikai 6 soda metienus izmetis. Nu tak skaidrs, ka neviens pretinieks viņam paklāju zem kājām neklās lai mīkstāks caurgājiens sanāk Pirmais puslaiks vispār ir ideāls placdarms lai vel neko spēlē nenoraktu ja sanāk kļūdīties! Ej caurgājienos, met pustālos un 3pt nieku, ja jau komandai un pašam tas ir nepieciešams. Bet neviens cits izņemot pašu nav vainīgs, ja viņš laukumā jau no pirmajām minūtēm nedara to, kas viņam pašam esot vajadzīgs lai spēlētu veiksmīgu spēli! Ne tā?
Protams, ka pats vien vainīgs, bet kapēc treneris un pats to nemaina, tas gan ir jautājums... Iespējams, ka zemapziņā sēž visu pārmetumi par individualitāti, iespējams tā ir Dallasas aizsarzdība. Turklāt, kapēc visu sezonu sodiņus meta ap desmit pa spēli, bet tgd vispār nemet, tas ir jautājums visiem. Viena no atbildēm ir stipri skarba, pa sezonu vairāk svilpa, mazāk atļāva spēka spēli no sedzēju puses. Es to sauktu par erudīciju un spēju ātri adaptēties situācijā, daudzpusību. Bet lai vai kā, neticu, ka būs trešā spēle pa kārtu, kur žurnālistiem būs jāsaka, lai neskatās tikai uz Lebrona spēli vienā laukuma pusē, bet paskatās arī aizsardzību, kas zi, varbūt tā nokapājies aizsardzībā, ka uzbrukumam spēka nepietiek, tomēr, tā kā šogad viņš nevienu gadu nav spēlējis aizsardzībā. Un ja Heat uzvarēs neviens viņam nepārmetīs, vēl paslavēs par komandas spēli un bezrūpību attiecībā uz individuālo statistiku, bet ja zaudēs, pirmais kritiku saņems tieši LBJ.

  -1 [+] [-]

, 2011-06-08 13:03, pirms 13 gadiem
lupaars rakstīja: par to ieskriešanos pilnīgas muļķības, nevienam labam spēlētājam nevajag ātros uzbrukumus un lai pretinieks atbrīvotu ceļu uz grozu, vai tad jordanam, kobem, veidam, novickim vajag to lai spētu iemest 10 pts? vnk lebrons nemak savādāk spēlēt ja viņam nav caurgājiens vai ātrie uzbrukumi, viņš nekad neiet postā, kas vsp ir smieklīgi ar tādu augumu kā viņam
Nu ta nu gluzhi nav par to postu. Kad sedza Stivensons, tad vairakas reizes tika iespiests posta shaja serija, ar Merionu ir grutak. Un vispar, cik tad Heat megina posta spelet? Wade epizodiski pret Kidu vai Bareju, Bosh vel dazreiz, bet parsvara no talaka un ar seju pret grozu un tas ari viss. Varbut tas ir trenera uzdevums, lai nebutu tik statisks uzbrukums un izvairitos no Mavs double-team?

     [+] [-]

, 2011-06-08 13:13, pirms 13 gadiem
es jau nesaku, ka tie ātrie nav vajadzīgi, pat ļoti ir. man vnk liekas dīvaini, ka visu dēvētais pasaules labākais basketbolists ir tik vienpusīgs uzbrukumā. un double team jau ir iespējams izmantot sev labvēlīgi, miami pashiem patīk mest no distances, tad arī rastos vairāk brīvi metieni.

     [+] [-]

, 2011-06-08 13:17, pirms 13 gadiem
Raitcha rakstīja: Protams, ka pats vien vainīgs, bet kapēc treneris un pats to nemaina, tas gan ir jautājums... Iespējams, ka zemapziņā sēž visu pārmetumi par individualitāti, iespējams tā ir Dallasas aizsarzdība. Turklāt, kapēc visu sezonu sodiņus meta ap desmit pa spēli, bet tgd vispār nemet, tas ir jautājums visiem. Viena no atbildēm ir stipri skarba, pa sezonu vairāk svilpa, mazāk atļāva spēka spēli no sedzēju puses. Es to sauktu par erudīciju un spēju ātri adaptēties situācijā, daudzpusību. Bet lai vai kā, neticu, ka būs trešā spēle pa kārtu, kur žurnālistiem būs jāsaka, lai neskatās tikai uz Lebrona spēli vienā laukuma pusē, bet paskatās arī aizsardzību, kas zi, varbūt tā nokapājies aizsardzībā, ka uzbrukumam spēka nepietiek, tomēr, tā kā šogad viņš nevienu gadu nav spēlējis aizsardzībā. Un ja Heat uzvarēs neviens viņam nepārmetīs, vēl paslavēs par komandas spēli un bezrūpību attiecībā uz individuālo statistiku, bet ja zaudēs, pirmais kritiku saņems tieši LBJ.
Domāju pēc šīs spēles attaisnojums par LBJ upurēšanos spēlei aizsardzībā arī nebūs pamatots. Iespējams tiešām viņš daudz strādāja aizsardzībā - tā speciāli nevēroju, bet Veida darbība aizsardzībā vismaz otrajā puslaikā tāpat aizēnoja visus pārējos

     [+] [-]

, 2011-06-08 15:10, pirms 13 gadiem
Var apsveikt Mavs, lieliski parādīja savu spēli.. Bet tomēr, Wadam atkal lieliska spēle, un bloks pret Chandleru jau bija vien highlight. Lai kā, tad var redzēt ja LBJ galīgi šī spēle negāja un iepriekšēja ar nē, tā kā var redzēt kuri ir vilcēji šajā finālā - Wade & Bosh.. Lai kā, tad ceru, ka viss noskaidrosies @Miami, bet nu redzēsim kā būs.. Par labu basketbolu, jo abas komandas ir pelnījušas iegūt kausu, bet tad redzēs, kurai vairāk stāves klāt veiksme un kuriem būs lielāks gribasspēks iegūt titulu..

     [+] [-]

, 2011-06-08 15:28, pirms 13 gadiem
Krabonis rakstīja: Var apsveikt Mavs, lieliski parādīja savu spēli.. Bet tomēr, Wadam atkal lieliska spēle, un bloks pret Chandleru jau bija vien highlight. Lai kā, tad var redzēt ja LBJ galīgi šī spēle negāja un iepriekšēja ar nē, tā kā var redzēt kuri ir vilcēji šajā finālā - Wade & Bosh.. Lai kā, tad ceru, ka viss noskaidrosies @Miami, bet nu redzēsim kā būs.. Par labu basketbolu, jo abas komandas ir pelnījušas iegūt kausu, bet tad redzēs, kurai vairāk stāves klāt veiksme un kuriem būs lielāks gribasspēks iegūt titulu..
Manupraat vairaak ir pelniijis titulu Novickis, buutu zeel ja taads speeleetaajs neizciiniitu nevienu gredzenu un beigtu savu karjeru. James var pagaidiit, bet Dirkam visdriizaak shii ir peedeejaa iespeeja. Jebkuraa gadiijumaa neesmu par nevienu no shiim komandaam un ceru uz 7 speelju seeriju, kas liidz shim gaajusi punkts punktaa. Ists cepums basketbola faniem...

     [+] [-]

, 2011-06-08 16:37, pirms 13 gadiem
Jingle bell rock rakstīja: Manupraat vairaak ir pelniijis titulu Novickis, buutu zeel ja taads speeleetaajs neizciiniitu nevienu gredzenu un beigtu savu karjeru. James var pagaidiit, bet Dirkam visdriizaak shii ir peedeejaa iespeeja. Jebkuraa gadiijumaa neesmu par nevienu no shiim komandaam un ceru uz 7 speelju seeriju, kas liidz shim gaajusi punkts punktaa. Ists cepums basketbola faniem...
Turklāt līgai ļoti izdevīga finālsērija, jo esot taču labākie reitingi pēdējo septiņu gadu laikā... Tas nozīmē, ka Bostonas trio un Lakers dubultuzvara, pat heat pirmais tituls ir aiz šī joka

  +1 [+] [-]

, 2011-06-08 16:39, pirms 13 gadiem
Es skatījos pēdējās divas trešdaļas. Jāsaka kā ir Majamī kautkas pietrūkst - man domāt pieredzes. Grūti pateikt, bet domāju ka Dalas uzvarēs sēriju.

     [+] [-]

, 2011-06-08 17:56, pirms 13 gadiem
Kā jau cerēju, Novickis & co izvilka spēli. Tagad sērija izskatās jau krietni cerīgāka Protams, prieks arī pa Veida formu. Viņš pierāda, ka izšķirošajos brīžos ir komandas līderis, kādam viņam arī būtu jābūt.

     [+] [-]

, 2011-06-08 19:33, pirms 13 gadiem
Vispār esmu pa heat , bet gribeeju kaut kā lai uzvar Mavs, jo gribu 7 spēles sērijā! Ja ''Heat'' ar visu savu BIG3 nepaņems čempiontitulu tad tas būs kauns
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-06-08 21:46, pirms 13 gadiem
LBJ spēlēja ļoti pasīvi.

  -1 [+] [-]

, 2011-06-08 22:38, pirms 13 gadiem
Nākamo Heat uzvarēs! LBJ paārdīsies! Nākamajā spēlē būs ļoti izteikti vērojama Miami Heat aizsardzība!

  +1 [+] [-]

, 2011-06-09 00:07, pirms 13 gadiem
Lebrons pierāda, ka ir labākais spēlētājs. Kārtējo reizi visa diskusija ir ap viņu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-06-09 11:09, pirms 13 gadiem
james007 rakstīja: Pilnīgi piekrītu!Nekad neesmu jūsmojis par to pitekantropu ar 8 klašu izglītību
Tad jau ir šahs jāskatās, tur ar 8.klasu izglītību nav ko darīt....bet James ir viens no augstākajiem basketbola IQ līgā...tā ka tava 8.klase mazliet nevietā.