Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Warriors" atspēlējas no -20 un uzvar, Biedriņš bez punktiem

Jānis Pārums

"Warriors" atspēlējas no -20 un uzvar, Biedriņš bez punktiem
Andris Biedriņš (pa kreisi) aizsardzībā
Foto: AP/Scanpix

Nacionālās Basketbola asociācijas (NBA) regulārā čempionāta spēlē uzvaru izcīnīja latviešu centra spēlētāja Andra Biedriņa pārstāvētais klubs Goldensteitas "Warriors", kas izbraukumā ar 97:94 pieveica Minesotas "Timberwolves".

Spēles pirmajā ceturtdaļā "Warriors" ieguva sešu punktu pārsvaru (12:6), taču īsā laikā nelielo pārsvaru izsēja, ļaujot laukuma saimniekiem ne tikai atspēlēties, bet jau pirmās ceturtdaļas izskaņā panākt +8. Otrajā ceturksnī "Timberwolves" pārsvars pieauga un nepilnas divas minūtes līdz puslaika beigām pēc Elingtona tālmetiena "kareivju" deficīts pieauga līdz divdesmit punktiem – 29:49. Tiesa, pateicoties Džefersona un Raita pūlēm viesiem izdevās līdz pārtraukumam gandrīz uz pusi sadeldēt pārsvaru – 39:51.

Otrā puslaika sākumā "Warriors" piecu minūšu laikā likvidēja atlikušo deficītu un pēc Raita metiena atguva vadību – 59:58. Līdz ceturkšņa beigām Goldensteitas klubs nostiprināja vadību – 77:71. Noslēdzošajā ceturtdaļā "Warriors" panāca arī +9, tomēr pusotru minūti līdz finālsirēnai "Timberwolves" panāca izlīdzinājumu – 94:94. Atlikušajā laikā uzvaru "Warriors" nodrošināja Dženkinsa divpunktu metiens un vēlāk arī realizētais soda metiens – 97:94.

"Warriors" pārtrauca sešu zaudējumu sēriju un izcīnīja 21. uzvaru sezonā (21-32), bet "Timberwolves" piedzīvoja jau ceturto neveiksmi pēc kārtas (25-31), tomēr joprojām atrodas pozīciju augstāk par "kareivjiem". "Warriors" rindās rezultatīvākais bija Deivids Lī, kurš guva 31 punktu un izcīnīja astoņas atlēkušās bumbas, bet Čārlza Dženkinsa rēķinā 19 punkti. Zaudētājiem 29 punkti un 12 bumbas zem groziem Kevinam Lavam.

Andris Biedriņš spēlē iesaistījās no rezervistu soliņa, spēlēja 11 minūtes un 47 sekundes, pa grozu nemeta, izcīnīja divas atlēkušās un nopelnīja četras personiskās piezīmes.

"Heat" sagādā "Thunder" otro zaudējumu pēc kārtas

Vadošo NBA klubu cīņā starp Austrumu konferences otro spēcīgāko vienību Maiami "Heat" (39-14) un Rietumu līderiem Oklahomsitijas "Thunder" (40-14) pārāki izrādījās mājinieki "Heat" – 98:93. Otrajā ceturtdaļā "Thunder" bija 11 punktu pārsvars, bet līdz pārtraukumam "Heat" to likvidēja un pārtraukumā devās jau esot vadībā – 50:49. Līdzīga cīņa turpinājās arī otrajā puslaikā, kura lielāko daļu vadībā pabija "Heat" (uz brīdi atdodot pozīcijas noslēdzošajā ceturksnī), kas nosargāja uzvaru. "Heat" tas bija 17. panākums pēc kārtas savā laukumā.

Lebrons Džeimss uzvarētāju labā guva 34 punktus, atdeva 10 rezultatīvas piespēles un izcīnīja septiņas atlēkušās bumbas, bet 19 punkti Dveinam Veidam. "Thunder" sastāvā Kevinam Durantam 30, Raselam Vestbrukam 28 punkti.

"Spurs" izcīna devīto uzvaru pēc kārtas

Šobrīd garāko uzvaru sēriju NBA turpina Sanantonio "Spurs" (38-14), kas aizvadītajā naktī izbraukumā ar 97:96 pieveica Bostonas "Celtics" (30-23), tiekot pie devītā panākuma pēc kārtas. Timam Dankanam 10 punkti un 16 bumbas zem groziem.

"Lakers" aptur "Clippers" uzvaru sēriju, turpina savējo

Savukārt Losandželosas klubu derbijā "Lakers" pārtrauca "Clippers" sešu uzvaru sēriju, uzvarot ar 113:108 un pati izcīnot ceturto panākumu pēc kārtas. Endrjū Bainams uzvarētāju rindās guva 36 punktus, Kobe Braients – 31. Zaudētājiem rezultatīvākais ar 28 punktiem bija Karons Batlers, bet Kriss Pols izcēlās ar 22 punktiem un 16 rezultatīvām piespēlēm. "Double - double" zaudētājiem sasniedza arī Bleiks Grifins (15+14AB) un Deandre Džordans (11+13AB).

NBA spēļu rezultāti

KomandasRez.
76ers – Raptors78:99
Wizards – Pacers96:109
Celtics – Spurs96:97
Hawks – Bobcats120:93
Heat – Thunder98:93
Bucks – Cavaliers107:98
Hornets – Nuggets94:92
Timberwolves – Warriors94:97
Mavericks – Grizzlies95:85
Jazz – Suns105:107
Trail Blazers – Nets101:88
Clippers – Lakers108:113

 +13 [+] [-]

, 2012-04-05 08:08, pirms 13 gadiem
Andza stabils:-)

  +2 [+] [-]

, 2012-04-05 08:15, pirms 13 gadiem
Tad nu baigie jaunumi.Vienīgā cerība šajā sezonā bija uz 1.aprīli - joku dienu, kad Biedrs varēja gūt 10+ punktus, bet šī diena ir pagājusi, un realitātē Biedrs neko nespēj izdarīt.Treneris to redz, kvēlākie Andra fani varbūt to vēl nesaprot.42 spēlēs 1/9 sodiņiem un kopā izmesti tikai 63 metieni.Tagad drošvien GS kož pirkstos par neizmantoto amnestijas iespēju.

Heat un OKC spēle gan bija skatāma.Džeimss vienkārši lielisks jebkurā pozīcijā.10 piespēles, pēdējās 2 Šeinam Batjē uz stūri, kurš realizē nozīmīgus 3pt.MVP cienīgs sniegums.

     [+] [-]

, 2012-04-05 08:16, pirms 13 gadiem
Pedejas 3speles kops atgriesanas - kopa 1metiens pa grozu???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-05 08:51, pirms 13 gadiem
cik var griezt vienu un to pashu plati.
vēsais rakstīja: Andza stabils:-)

  +4 [+] [-]

, 2012-04-05 09:01, pirms 13 gadiem
meesls rakstīja: cik var griezt vienu un to pashu plati.
Cik var staigat pa laukumu un negribet spelet?

     [+] [-]

, 2012-04-05 09:03, pirms 13 gadiem
var jau nezin ko sarakstīt, komentēt, bet kur ir patiesā atslēga tam visam, to nezin neviens arī Andris
Vienkārši basketbols izbeidzās...

  +2 [+] [-]

, 2012-04-05 09:19, pirms 13 gadiem
[quote sporta_lidzzinatajs]
var jau nezin ko sarakstīt, komentēt, bet kur ir patiesā atslēga tam visam, to nezin neviens arī Andris
Vienkārši basketbols izbeidzās...
Biedrinam vienu normalu vasaras zboru pie Tihonova Kandava vajag...un speles ka dievs:-)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2012-04-05 09:53, pirms 13 gadiem
Šī spēle kārtējo reizi parādīja, cik NBA ir tendencioza organizācija un kā viņi paši taisa savus varoņus...
Pirms kāda laika aizsāku diskusiju, ka Džekijs Čans t.i. Džeremijs Lins ir vienkāršs čalis, kuram paveicās būt īstajā laikā un īstajā vietā, kā rezultātā NBA un Knicks viņu pataisīja par vispasaules brīnumbērnu un pielūgsmes objektu. Teicu, ka šobrīd vidējais NBA saspēles vadītāja līmenis ir tik augsts, ka dod iespēju teju jebkuram un attiecīgi gandrīz katrs parādīs laukumā ko lielisku. Daudzi man oponēja, sak – nē, nē – Linam ir visas superzvaigznes iezīmes un neviens cits tā nekad nevarētu... tad tagad pasakiet – ar ko GSW Čarlzs Dženkinss ir sliktāks par Džeremiju Linu? Kāpēc par viņu šobrīd nejūsmo visa pasaule? Tāpēc, ka viņš nav ķīnīzers? Speciāli pasekoju līdzi šī spēlētāja sekmēm NBA laukumos un esmu nonācis pie secinājuma, ka arī viņš vēsā mierā var nospēlēt 20 punktu spēles, atdot daudz piespēļu un iemest izšķirošos metienus, ar nosacījumu, ja viņam dod pienācīgu spēles laiku. Tikai atšķirībā no Lina, spēj driblēt arī ar kreiso roku un arī viņa sniegums vizuāli ir baudāmāks, bet kas pats galvenais – nepieļauj tik daudz muļķīgu kļūdu. Tādas man pārdomas Zaļajā ceturtdienā...

  +3 [+] [-]

, 2012-04-05 09:59, pirms 13 gadiem
Rigas Bimbis rakstīja: Andris no policista ir pārkvalificēts uz GANGSTA. Poilicista pienākumos bija vākt Quattro Quattro- 4 punkti, 4 rebi, 4 piezīmes un lietderības kofs ne sliktāks par -4.
GANGSTA ir spēlētāja tips, kurš iemantoja popularitāti pagājušā gadsimta 70-tajos gados līdz ar RAP mūzikas kulturas nostiprināšanos Hārlemas kvartālos, kuros ļoti izplatīts bija arī ielu baskets.
GANGSTA ir spēlētājs, kurš nāk uz maiņu pavisam sarežģītos, izmisuma brīžos. Viņam ir trīs uzdevumi- pilnībā izvairīties no bumbas, nekādā gadījumā nemest pa grozu, ja nu bumba pie viņa nonākusi, bet galvenais- kaut un baidīt pretinieku.
Savulaik Hārlemā bija tā, ka GANGSTA uz spēles sākumu nemaz nebija pie spēles laukuma, bet vecā kabrioletā ar nenormāli skaļu mūziku kopā ar pāris draugiem un vecenēm vizinājās pa rajonu, dzerot grādīgos, kūpinot cigāru un šņaucot koku, demonstrējot tetovējumus un dobjā melno cilvēku balsī kliedzot līdzi meldiņam. Ja rajona komandai gāja sūdīgi, tad viņš tika saukts palīgā- iebiedēt, iekaustīt pretinieku. Basketu viņš īsti nepieprot, bet jau pati parādīšanās ar kabrioletu un dārdošo muzonu un vieglas uzvedības bābām pretinieku izsit no līdzsvara, pretinieks tiek pamatīgi iebiedēts.
Neatņemami Gangsta atribūti savulaik bija šķībi galvā uzmaukts kepons vai apsiets lakatiņš, vēsākos laika apstākļos- jaka ar milzīgu kapuci. Kaklā jābūt sakarinātām daudzām dažāda izmēra un materiāla ķēdēm. Mutē vienmēr bija milzīga košļene.
Mūsdienu Gangsta- kā jau redzam Andra gadījumā, ir kļuvis ar daudz civilizētākiem vaibstiem. Te gan jāatceras, ka NBA noteikumi neļauj nēsēt ķēdes vai kapuci.

     [+] [-]

, 2012-04-05 10:06, pirms 13 gadiem
GSW vajag zaudes kā ēst, lai draftā pie augstākas izvēles tiktu, a šie ņem un uzvar!

  -1 [+] [-]

, 2012-04-05 10:12, pirms 13 gadiem
vēsais rakstīja: Cik var staigat pa laukumu un negribet spelet?
Pēc viņa darbībām laukumā neizskatās, ka viņš negribētu spēlēt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-04-05 10:15, pirms 13 gadiem
oscarsq rakstīja: GSW vajag zaudes kā ēst, lai draftā pie augstākas izvēles tiktu, a šie ņem un uzvar!
nav jau pirmā reize! atkal būs klasisks 2 in 1 GSW stilā - izgāzta sezona + slikta(noteikti ne TOP3) drafta izvēle.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-05 10:17, pirms 13 gadiem
Emilio rakstīja: Šī spēle kārtējo reizi parādīja, cik NBA ir tendencioza organizācija un kā viņi paši taisa savus varoņus...
Pirms kāda laika aizsāku diskusiju, ka Džekijs Čans t.i. Džeremijs Lins ir vienkāršs čalis, kuram paveicās būt īstajā laikā un īstajā vietā, kā rezultātā NBA un Knicks viņu pataisīja par vispasaules brīnumbērnu un pielūgsmes objektu. Teicu, ka šobrīd vidējais NBA saspēles vadītāja līmenis ir tik augsts, ka dod iespēju teju jebkuram un attiecīgi gandrīz katrs parādīs laukumā ko lielisku. Daudzi man oponēja, sak – nē, nē – Linam ir visas superzvaigznes iezīmes un neviens cits tā nekad nevarētu... tad tagad pasakiet – ar ko GSW Čarlzs Dženkinss ir sliktāks par Džeremiju Linu? Kāpēc par viņu šobrīd nejūsmo visa pasaule? Tāpēc, ka viņš nav ķīnīzers? Speciāli pasekoju līdzi šī spēlētāja sekmēm NBA laukumos un esmu nonācis pie secinājuma, ka arī viņš vēsā mierā var nospēlēt 20 punktu spēles, atdot daudz piespēļu un iemest izšķirošos metienus, ar nosacījumu, ja viņam dod pienācīgu spēles laiku. Tikai atšķirībā no Lina, spēj driblēt arī ar kreiso roku un arī viņa sniegums vizuāli ir baudāmāks, bet kas pats galvenais – nepieļauj tik daudz muļķīgu kļūdu. Tādas man pārdomas Zaļajā ceturtdienā...
Vienkārši viņš nespēlē Ņujorkā, kur katru var par zvaigzni pataisīt. Arī uz Minesotu var pastīties - notraumejās Rubio, liek nākamo balto pg un ar rādu lielisku spēli, bet kad notraumējas tas, ir atkal cits baltai ko ielikt pg un arī tas rāda lielisku sniegumu. Galvenais ir iespēju dot un ja vēl komandā ir labi finisheri, tad piespēles var savākt ja grib.

     [+] [-]

, 2012-04-05 10:18, pirms 13 gadiem
oscarsq rakstīja: GSW vajag zaudes kā ēst, lai draftā pie augstākas izvēles tiktu, a šie ņem un uzvar!
A viņi paši sačakarējās - visu laiku 1/2 mauc labi un tad 2/2 nočakarē spēli, a tagad kaut kā viss sajuka un sanāca otrādi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-04-05 10:23, pirms 13 gadiem
Da pofig uz Biedru (kaut gan atzīšu, ka trollis beidzot kaut ko sakarīgu uzrakstījis un koments par Gangsta mani uzjautrināja), galvenais, ka Gazele šodien dabūja pilnība izmantot savu riesta saucienu - tādus divus dankus ierija no Grifina un godam nopelnīja abas pirmās vietas šīsdienas NBA topā.
P.S. Grifinam gan tie danki abi reāli ar pārkāpumu, bet nu NBA jau neies svilpt šādus "sīkumus" līgas sejai...

  +1 [+] [-]

, 2012-04-05 10:30, pirms 13 gadiem
Heat stabilais variants majas

  -1 [+] [-]

, 2012-04-05 10:36, pirms 13 gadiem
Rigas Bimbis rakstīja: Oskar, labāk atgādini tautai, kā tu visiem te skaidroji un stāstīji, ka Andra līgums Goldensteitai esot dāvana un gadsimta darījums, ka Andra cena esot stipri augstāka un komandai ir nenormāli paveicies.

Un, protams, Leonards Dravnieks no Tevis joprojām gaida derībās godam nopelnīto kasti ar alu.
Viss jau atkarīgs no tā, kad viņš to teica. Ja tajā laikā, kad parakstīja līgumu, tad viss pareizi - tad viņa vērtība arī bija augstāka nekā līguma summa.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-05 11:09, pirms 13 gadiem
Pēc statistikas Biedrs ir labs GANGSTA, tikai vai GANGSTA darba aprakstā ir teikts - likt nopūsties savas komandas faniem ar katru iznācienu laukumā? Es gribētu teikt, ka basketbols no rodeo ir pārņēmis jauna tipa dalībnieku - manēžas klaunu. Viņš neprātīgi skraida apkārt, traucē un ķircina te vienu, te otru, un ar savām darbībām izraisa smieklu šaltis visapkārt.

Paskatieties tikai uz raksta bildi. Vai šajā pozīcijā Biedrs var aizsargāt savas komandas grozu?

     [+] [-]

, 2012-04-05 11:15, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Nu Rubio talants ir pāri visam. Viņa piespēles un laukuma paaredzēšana ir kā Nešam. Vairāk šādu saspēlēs vadītāju nav līgā. Viņš pirmajā sezonā jau atdot tik daudz piespēļu, atliek Twolves saspēlēties un spēlēt kā vienam veselam, tad Rubio šie skaitļi var gandrīz divkāršoties.

Neapšaubu, ka katrs var spēlēt labi, un gūt punktus, bet ne kurš katrs spēj to darīt efektīvi.
Rubio šajā ziņā ir dimants, un viņa talantu tiešām nevajadzētu apšaubīt.

Džekija Čana stāstā bija tas, ka viņš vāca punktus, bet komanda arī uzvarēja. Ar citiem ir savādāk, viņi spēj samest un izdarīt individuāli ne sliktāk kā Čans, bet komanda zaud.
Es neapšaubu Rubio talantu nevienā vietā un arī uzskatu viņu par Nasha mantinieku, kurš pēc Nasha aiziešanas varēs pārņemt līgas labākā pg titulu. Es tikai atbalstīju domu, ka ja dod iespēju daudzi pg, ja tie patiešām ir pg, nevis šūteri, kā, piemēram, Curry GW, var parādīt sevi ļoti labi un savākt ļoti labus status,

     [+] [-]

, 2012-04-05 11:17, pirms 13 gadiem
M rakstīja: Paskatieties tikai uz raksta bildi. Vai šajā pozīcijā Biedrs var aizsargāt savas komandas grozu?
Skatoties pret ko. Pret savu sedzamo droši vien var, bet pret Lee sedzamo, kurš ir fonā, droši vien, ka nē.

     [+] [-]

, 2012-04-05 11:22, pirms 13 gadiem
arejs87 rakstīja: Skatoties pret ko. Pret savu sedzamo droši vien var, bet pret Lee sedzamo, kurš ir fonā, droši vien, ka nē.
Viss, ko viņš tur vēl var izdarīt, ir poziconēt savu īkšķi tā, lai pretinieks, guvis grozu, piezēmētos pēc iespējas sāpīgāk. Īkšķis šim nolūkam jānoliek zemāk un biški pa kreisi (un uz priekšu).

     [+] [-]

, 2012-04-05 11:50, pirms 13 gadiem
arejs87 rakstīja: Vienkārši viņš nespēlē Ņujorkā, kur katru var par zvaigzni pataisīt. Arī uz Minesotu var pastīties - notraumejās Rubio, liek nākamo balto pg un ar rādu lielisku spēli, bet kad notraumējas tas, ir atkal cits baltai ko ielikt pg un arī tas rāda lielisku sniegumu. Galvenais ir iespēju dot un ja vēl komandā ir labi finisheri, tad piespēles var savākt ja grib.
Ridnouru un Barea jau var pieskaitīt pie stabilām NBA vērtībām, savukārt Rubio ir vienkārši supertalantīgs puika un domājams, ka tuvākajā desmitgadē tieši viņš noteiks toni saspēles vadīšanā visā līgā.
bet par Džekiju Čanu - jā, bija uzvaras, bet vienā brīdī tās izbeidzās un atkal viss aizgāja vecajās sliedēs t.i. uzvaras mijās ar zaudējimiem. bet ne par to ir stāsts - vienkārši ar savu savārstījumu gribēju pateikt to, ka NBA mākslīgi rada zvaigznes un faktiski, ja grib, tad no jebkura NBA čaļa var uztaisīt vispasaules basketbla līdzjutēju pielūgsmes objektu... protams, ja spēlētājs ir galīga nulle, nekas nesanāks, taču, kā jau teicu - NBA vidējā spēlētāja meistarība šobrīd ir tik augsta, ka par zvaigzni var kļūt teju jebkurš, protams, ar nelielu NBA mārketinga speciālistu piešprici.

  -1 [+] [-]

, 2012-04-05 12:02, pirms 13 gadiem
Bilde redzams, ka pat mazais Huans Mata var izcakaret Biedru zem groza!

     [+] [-]

, 2012-04-05 12:12, pirms 13 gadiem
Emilio rakstīja: Ridnouru un Barea jau var pieskaitīt pie stabilām NBA vērtībām, savukārt Rubio ir vienkārši supertalantīgs puika un domājams, ka tuvākajā desmitgadē tieši viņš noteiks toni saspēles vadīšanā visā līgā.
bet par Džekiju Čanu - jā, bija uzvaras, bet vienā brīdī tās izbeidzās un atkal viss aizgāja vecajās sliedēs t.i. uzvaras mijās ar zaudējimiem. bet ne par to ir stāsts - vienkārši ar savu savārstījumu gribēju pateikt to, ka NBA mākslīgi rada zvaigznes un faktiski, ja grib, tad no jebkura NBA čaļa var uztaisīt vispasaules basketbla līdzjutēju pielūgsmes objektu... protams, ja spēlētājs ir galīga nulle, nekas nesanāks, taču, kā jau teicu - NBA vidējā spēlētāja meistarība šobrīd ir tik augsta, ka par zvaigzni var kļūt teju jebkurš, protams, ar nelielu NBA mārketinga speciālistu piešprici.
Piekrītu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-04-05 12:40, pirms 13 gadiem
Emilio rakstīja: Šī spēle kārtējo reizi parādīja, cik NBA ir tendencioza organizācija un kā viņi paši taisa savus varoņus...
Pirms kāda laika aizsāku diskusiju, ka Džekijs Čans t.i. Džeremijs Lins ir vienkāršs čalis, kuram paveicās būt īstajā laikā un īstajā vietā, kā rezultātā NBA un Knicks viņu pataisīja par vispasaules brīnumbērnu un pielūgsmes objektu. Teicu, ka šobrīd vidējais NBA saspēles vadītāja līmenis ir tik augsts, ka dod iespēju teju jebkuram un attiecīgi gandrīz katrs parādīs laukumā ko lielisku. Daudzi man oponēja, sak – nē, nē – Linam ir visas superzvaigznes iezīmes un neviens cits tā nekad nevarētu... tad tagad pasakiet – ar ko GSW Čarlzs Dženkinss ir sliktāks par Džeremiju Linu? Kāpēc par viņu šobrīd nejūsmo visa pasaule? Tāpēc, ka viņš nav ķīnīzers? Speciāli pasekoju līdzi šī spēlētāja sekmēm NBA laukumos un esmu nonācis pie secinājuma, ka arī viņš vēsā mierā var nospēlēt 20 punktu spēles, atdot daudz piespēļu un iemest izšķirošos metienus, ar nosacījumu, ja viņam dod pienācīgu spēles laiku. Tikai atšķirībā no Lina, spēj driblēt arī ar kreiso roku un arī viņa sniegums vizuāli ir baudāmāks, bet kas pats galvenais – nepieļauj tik daudz muļķīgu kļūdu. Tādas man pārdomas Zaļajā ceturtdienā...
Nepiekritīšu Tev, jo Lins rādīja stabilu sniegumu, aizvadot vairākas lieliskas spēles pēc kārtas, kurā komanda guva uzvaras, atrodoties bedrē, ar visiem saviem Karmelo un Amare, bet te uzpeld tāds Lin, un izšķir spēles, kuras tiešraidē varēja vērot pa nacion;alo televīziju.

Un tagad pasaki man, kā var salīdzināt čali no GSW, kas nav pat aizvadījis divas stabilas spēles kārtas, kurās viņš spēlēja LĪDERA lomā ar Linu, kas paņēma komandu katastrofālā stāvoklī uz saviem pleciem un uzvarēja NYK spēles.

p.s. Neesi pamanījis, ka parasti veicas tiem, kas pirms tam ir SMAGU DARBU ieguldījuši un izmantojuši savu izdevību īstajā laikā un vietā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-04-05 13:38, pirms 13 gadiem
showstopper rakstīja: Nepiekritīšu Tev, jo Lins rādīja stabilu sniegumu, aizvadot vairākas lieliskas spēles pēc kārtas, kurā komanda guva uzvaras, atrodoties bedrē, ar visiem saviem Karmelo un Amare, bet te uzpeld tāds Lin, un izšķir spēles, kuras tiešraidē varēja vērot pa nacion;alo televīziju.

Un tagad pasaki man, kā var salīdzināt čali no GSW, kas nav pat aizvadījis divas stabilas spēles kārtas, kurās viņš spēlēja LĪDERA lomā ar Linu, kas paņēma komandu katastrofālā stāvoklī uz saviem pleciem un uzvarēja NYK spēles.

p.s. Neesi pamanījis, ka parasti veicas tiem, kas pirms tam ir SMAGU DARBU ieguldījuši un izmantojuši savu izdevību īstajā laikā un vietā.
Nu Lins tika pie teikšanas, kad Antonijs nespēlēja. Bija pat runas, ka Antonijs rok komandu, kas vēl pastiprinājās, kad Antonija atgriešanās spēlē Knicks atkal zaudēja.

     [+] [-]

, 2012-04-05 13:39, pirms 13 gadiem
Rigas Bimbis rakstīja: Andris no policista ir pārkvalificēts uz GANGSTA. Poilicista pienākumos bija vākt Quattro Quattro- 4 punkti, 4 rebi, 4 piezīmes un lietderības kofs ne sliktāks par -4.
GANGSTA ir spēlētāja tips, kurš iemantoja popularitāti pagājušā gadsimta 70-tajos gados līdz ar RAP mūzikas kulturas nostiprināšanos Hārlemas kvartālos, kuros ļoti izplatīts bija arī ielu baskets.
GANGSTA ir spēlētājs, kurš nāk uz maiņu pavisam sarežģītos, izmisuma brīžos. Viņam ir trīs uzdevumi- pilnībā izvairīties no bumbas, nekādā gadījumā nemest pa grozu, ja nu bumba pie viņa nonākusi, bet galvenais- kaut un baidīt pretinieku.
Savulaik Hārlemā bija tā, ka GANGSTA uz spēles sākumu nemaz nebija pie spēles laukuma, bet vecā kabrioletā ar nenormāli skaļu mūziku kopā ar pāris draugiem un vecenēm vizinājās pa rajonu, dzerot grādīgos, kūpinot cigāru un šņaucot koku, demonstrējot tetovējumus un dobjā melno cilvēku balsī kliedzot līdzi meldiņam. Ja rajona komandai gāja sūdīgi, tad viņš tika saukts palīgā- iebiedēt, iekaustīt pretinieku. Basketu viņš īsti nepieprot, bet jau pati parādīšanās ar kabrioletu un dārdošo muzonu un vieglas uzvedības bābām pretinieku izsit no līdzsvara, pretinieks tiek pamatīgi iebiedēts.
Mūsdienās Latvijas GANGSTA ir tas, kas nemaksā par komunāliem, iepērk degvielu no Krievijas un tusē brīvdienās Coyotā

     [+] [-]

, 2012-04-05 13:53, pirms 13 gadiem
goga papukašvili rakstīja: Neatņemami Gangsta atribūti savulaik bija šķībi galvā uzmaukts kepons vai apsiets lakatiņš, vēsākos laika apstākļos- jaka ar milzīgu kapuci. Kaklā jābūt sakarinātām daudzām dažāda izmēra un materiāla ķēdēm. Mutē vienmēr bija milzīga košļene.
Mūsdienu Gangsta- kā jau redzam Andra gadījumā, ir kļuvis ar daudz civilizētākiem vaibstiem. Te gan jāatceras, ka NBA noteikumi neļauj nēsēt ķēdes vai kapuci.
atklāšu mazu noslēpumu - mūsdienu gangstas spēlētāja galvenais noslēpums un spēks slēpjas matu želejā - jo vairāk jo labāk. Diemžēl pi# treneris neļauj lietot tik cik vajag, tāpēc ar iebaidīšanu ne vienmēr iet gludi un pat nejauši sanāk gūt kādu punktu

  -1 [+] [-]

, 2012-04-05 14:27, pirms 13 gadiem
Bildē "tāda aizsardzība" es teikšu

  +1 [+] [-]

, 2012-04-05 14:36, pirms 13 gadiem
showstopper rakstīja: Nepiekritīšu Tev, jo Lins rādīja stabilu sniegumu, aizvadot vairākas lieliskas spēles pēc kārtas, kurā komanda guva uzvaras, atrodoties bedrē, ar visiem saviem Karmelo un Amare, bet te uzpeld tāds Lin, un izšķir spēles, kuras tiešraidē varēja vērot pa nacion;alo televīziju.

Un tagad pasaki man, kā var salīdzināt čali no GSW, kas nav pat aizvadījis divas stabilas spēles kārtas, kurās viņš spēlēja LĪDERA lomā ar Linu, kas paņēma komandu katastrofālā stāvoklī uz saviem pleciem un uzvarēja NYK spēles.

p.s. Neesi pamanījis, ka parasti veicas tiem, kas pirms tam ir SMAGU DARBU ieguldījuši un izmantojuši savu izdevību īstajā laikā un vietā.
tur jau tā lieta, ka Dženkinsam neļauj spēlēt 30+ minūtes 10 mačus pēc kārtas - vienā spēlē viņš nospēlē 35 un samet 27 punktus, nākamajā spēlē 5 min un loģiski, ka neko nesamet... pēc tam atgriežas Karijs un Dženkinss vairs vispār laukumā netiek. tāda nu reiz ir tā GSW interesantā stratēģija un par to ir lasīts vairākkārt, ka spēlētāji īsti nezin ar ko rēķināties - itkā nospēlē labu maču, bet nākamajā laukumā nelaiž, vai arī nospēlē slikti, bet nākamajā atkal laiž pamatā...
es uzskatu, ka Džekijs Čans ir NBA uzpūsts mārketinga burbulis... sava veida Elviss Preslijs, kuru arī savulaik izveidoja mākslīgi un pataisīja par megazvaigzni.

  +1 [+] [-]

, 2012-04-05 14:40, pirms 13 gadiem
It's all about #23 rakstīja: Mazos spēlētājus vēl jā, bet ne augumā raženos. Jo tur jau vajadzīgs tiešām labs skills!
nu jā, garajiem vajag augstu individuālo meistarību - viennozīmīgi, taču, patiesībā jau pilnģi pietiek ar labiem fiziskajiem dotumiem, piemēram, Dvaits Hovards.
pirms kāda laika te bija diskusija par to, ka NBA garie un dominējošie centri palēnām izmirst kā dinozauri un šobrīd modē ir universāli divmetrinieki, kuri var darīt visu - skriet, lekt, mest, bloķēt, vākt rebus, likt no augšas utt. garie šobrīd pārsvarā ir tie, kuri, kā saka - pienes klavieres, bet uz tām spēlē jau pavisam citi kadri...

  -2 [+] [-]

, 2012-04-05 14:57, pirms 13 gadiem
stabilitēt

  -1 [+] [-]

, 2012-04-05 14:59, pirms 13 gadiem
Labāk negulēt un skatīties Heat, nekā gulēt un neskatīties Biedru..

  -1 [+] [-]

, 2012-04-05 15:24, pirms 13 gadiem
To Emilo.Zeel,ka nav man laika ilgai diskusijai jo nepatiik iesaakt diskusiju zinot,ka nav laika turpinaat,bet par nu teiksim 80% tev nepiekriitu Lina sakaraa!Taapeec iisumaa!Par Linu zinu praktiski visu jo peetiiju un analizeeju vinu(redzeeju visas speeles)..par Jenkinsu peedeejaas speeles neesmu redzeejis,bet +-zinu kas pa fruktinu!Piekriitu showstoperam,ka nevar vinus saliidzinaat jo gsw neciinaas ne par ko,bet Lins izglaabaa NY sezonu punktaa kad likaas,ka pilniigas auzas.Paraleeles starp abiem!Jenkins protams vairaak skill var speeleet ar abaam rokaam vienliidz labi un nav tik tizls kaa Lins speeleejot uz kreiso pusi,bet Linam ir killer instinkts kas apvienojot ar vina basketbola IQ loti nodereeja NY!Uzpuusts...Taa ir NY protams,ka citviet nebuutu tik uzpuusts,bet vini pamaniija iespeeju uz vinu sagraabties gan miljoniem $$$ gan popularizeet nba aazijaa veel vairaak!Jenkins rukijs taa pat kaa Lins pagaajusogad ar warrioriem.Linam deva garbage time jo pagaajusogad nebija citu variantu jo abi gaardi bija veseli Jenkinsam ir iespeeja sevi tagad paraadiit(ne spriedzes apstaaklos)un redzees kas sanaaks(protams lai vinam veicas)!linam sii sezona pat vareetu teikt arii taa kaa rukija sezona jo to laiku labi ja 5 min speelee es nesauktu vispaar pa speeles laiku a sosezon vins taa izsaava(protams naacaas sakrist apstaakliem)!Pat par spiiti,ka skillsets nav pat liigas avarage poingaarda liimenii,bet vins koledzaa 4 gadus speeleeja kaa shootin gaards un ienaakot nba saaka speeleet kaa points un nemot veeraa,ka point guard ir pati gruutaakaa poziicija basketbolaa tas ko vins paveica ir apbriinojami!Kluudas ko vins pielaava nu un vins maaciijaas kaa sakaas on the fly un par spiiti kluudaam vins vilka komandu!Lins taa pat kaa Jenkins ir jauninie sajaa liigaa un viniem ir daudz laika,lai sevi pieraadiitu un pilnveidotos,bet taas ugunskristiibas kaadaam izgaaja cauri Lins nu to es saprotu tas saucaas welcome to the nbaSe tev bumba un bliez 45 minuutes speelee condensed sezonaa meenesi no vietas"rukij"Kas kas tu neesi pieradis pie taadiem laikiem un slodzes??Aaaa viss kaartiibaa ok ta se tev bumba un bliezZeel,ka vinam taa izveertaas sezonas beigas un vins dabuuja traumu nu bet ko padariit naakamgad buus atpakal stipraaks!Aaa un congrats NY drosi vien dazus desmitus miljonus uz vinu nopelniijaP.s.Visdriizaak arii NY nosleegs ar Linu liigumu uz naakamo sezonu un meiginaat izveidot par kaartiigu saspeeles vadiitaaju jo viniem ir iespeeja uz vinu pie reizes nopelniit taa kaa nav tolks atdot citaam komandaam(domaaju atrastos diezgan ieintereseeto)!Ja taa tad visdriizaak vins buus kaa second point guard jo taa labaak vinu"nosliipeet"!Once again congratz NY on makin$$$$$and dont let that kid go hes got some toughness and talent

  -1 [+] [-]

, 2012-04-05 15:27, pirms 13 gadiem
Emilio rakstīja: tur jau tā lieta, ka Dženkinsam neļauj spēlēt 30+ minūtes 10 mačus pēc kārtas - vienā spēlē viņš nospēlē 35 un samet 27 punktus, nākamajā spēlē 5 min un loģiski, ka neko nesamet... pēc tam atgriežas Karijs un Dženkinss vairs vispār laukumā netiek. tāda nu reiz ir tā GSW interesantā stratēģija un par to ir lasīts vairākkārt, ka spēlētāji īsti nezin ar ko rēķināties - itkā nospēlē labu maču, bet nākamajā laukumā nelaiž, vai arī nospēlē slikti, bet nākamajā atkal laiž pamatā...
es uzskatu, ka Džekijs Čans ir NBA uzpūsts mārketinga burbulis... sava veida Elviss Preslijs, kuru arī savulaik izveidoja mākslīgi un pataisīja par megazvaigzni.
Netiek, jo nav tik labs, lai katrā spēlē viņš aizvadītu 30+ minūtes. Ja spēlētājs konkurē par minūtēm ar Neitu Robinsonu, nu tad lūdzu nesalīdzini viņu ar Linu.

Par uzpūstājiem spēlētājiem. Pēc Tava loģikas, visi NBA spēlētāji ir uzpūsti un ja dotu iespējas citiem spēlētājiem, tad tie spēlētu tādā pašā līmenī. Nu TĀ vienkārši nav.

  +1 [+] [-]

, 2012-04-05 15:38, pirms 13 gadiem
Kobe Bryant aka Melnā Mamba rakstīja: Bildē "tāda aizsardzība" es teikšu
Pilnīgi piekrītu - Lee atkal nohaltūrējis defā un savu sedzamo palaidis garām!

  +2 [+] [-]

, 2012-04-05 15:43, pirms 13 gadiem
showstopper rakstīja: Netiek, jo nav tik labs, lai katrā spēlē viņš aizvadītu 30+ minūtes. Ja spēlētājs konkurē par minūtēm ar Neitu Robinsonu, nu tad lūdzu nesalīdzini viņu ar Linu.

Par uzpūstājiem spēlētājiem. Pēc Tava loģikas, visi NBA spēlētāji ir uzpūsti un ja dotu iespējas citiem spēlētājiem, tad tie spēlētu tādā pašā līmenī. Nu TĀ vienkārši nav.
es pat tā isti nevaru pateikt - konkurē vai nekonkurē, jo, kā jau teicu - nav GSW noteiktas konsekvences spēlētāju izmantošanā/rotācijā - ir pamata spēlētāji, kuri var vārīt sū..us un viņi tāpat savas 35-40 min dabūs un ir spēlētāji, kuri pēc labām spēlēm pie teikšanas vairs netiek... ja pats esi spēlējis basketbolu, tad noteikti zini, ka pats briesmīgākais kas spēlētājam var būt - kad īsti nezini savu lomu komandā un tiec nepārtraukti raustīts. ir jābūt ar fantastisku psiholoģisko noturību, lai to izturētu.
kā jau te Daumants666 izteicās - Linam deva 45min spēles laika un teica - spēlē... nu, tad viņš arī spēlēja - viņam viss izdevās un komanda uzvarēja maču pēc mača, kā rezultātā Lins kļuva/tika pasludināts par to, kas viņš tagad ir. neko sliktu negribu teikt par Linu - puika ir malacis! bet par to, ka viņam tagad visi piedēvē jau teju superzvaigznes statusu - nu nē!