Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Porziņģim 18 punkti zaudējumā Detroitai

Rolands Eliņš

Porziņģim 18 punkti zaudējumā Detroitai
Kristaps Porziņģis spēlē pret Detroitu
Foto: AP/Scanpix

Kristaps Porziņģis un Ņujorkas „Knicks” piedzīvoja otro zaudējumu NBA sezonas sākumā, ar 89:102 atzīstot „Pistons” pārākumu.

Latvijas basketbolists Kristaps Porziņģis šonakt laukumā bija 29:47 minūtes, kuru laikā savāca 18 punktus (1p. 2/2, 2p. 5/11, 3p. 2/7). Tas bija trešais labākais rādītājs komandā aiz Karmelo Entonija 24 un Derika Rouza 19 punktiem. Porziņģis arī savāca sešas atlēkušās bumbas, vienreiz rezultatīvi piespēlēja un divreiz pārkāpa noteikumus. Viņš savā krājumā ierakstīja vienu bloķētu metienu, taču maču pabeidza ar sliktāko +/- rādītāju savā komandā (mīnus 14).

Spēles sākumā parasti Porziņģim izdodas vai nu atklāt rezultātu vai piedalīties komandas pirmo punktu gūšanā. Šoreiz Porziņģa pirmais pustālais metiens izgriezās no stīpas, netika trāpīts arī tālmetiens, un savus pirmos punktus latviešu uzbrucējs guva no soda metienu līnijas ceturtdaļas vidū.

„Knicks” maču uzsāka viduvēji, taču rezultāta ziņā prata turēt līdzi, un Brendons Dženingss otrās ceturtdaļas sākumā ar precīzu trejaci pat panāca neizšķirtu 32:32. Pamazām gan Detroita atkal atrāvās, bet Porziņģis atgriezās laukumā ar vēl diviem neprecīziem metieniem, līdz beidzot otrās ceturtdaļas vidū ar caurgājienu guva savus pirmos punktus no spēles.

Puslaiku „Knicks” pabeidza, atrodoties astoņu punktu iedzinējos, bet otrajā puslaikā Porziņģis guva divus punktus pēc Derika Rouza piespēles. Bijušais Čikāgas „Bulls” saspēles vadītājs Ņujorkas komandā bija ienācis rezultatīvi, bet tikai tobrīd izdarīja savu pirmo rezultatīvo piespēli Porziņģim. Kopuma Porziņģis ar veiksmīgu spēli trešajā ceturtdaļā guva desmit punktus, un „Knicks”, lai arī brīžiem aizsardzībā pret „Pistons”uzbrucējiem Markusu Morisu un Tobiasu Herisu darbojās ļoti nesekmīgi, spēja sagaidīt ar tikai septiņu punktu deficītu.

Taču pēdējā ceturtdaļā Porziņģis tika pietaupīts un laukumā izgāja tikai pašās spēles beigās. Neskatoties uz to un „Knicks” pieticīgo sniegumu, komandai vēl bija puslīdz reāla iespēja atņemt Detroitai uzvaru, taču „Pistons” pēdējās piecās ar pusi minūtēs neļāva Ņujorkai tā arī gūt nevienu punktu, noslēdza maču ar izrāvienu 8:0 un uzvarēja 102:89.

”Pistons”-”Knicks” 102:89

(32:29, 32:26, 22:24, 16:10)
Pistons: Heriss 25 (10 atl.b.), Moriss 22, Keldvels-Poups 10, Smits 10 (8 rez.p.), Dramonds 9 (13 atl.b.), Leuers 8, Udrihs 6, Beinss 2, Džonsons 1
Knicks: Entonijs 24, Rouzs 19, Porziņģis 18, Dženingss 12, Lī 7, Ndūrs 3, Vujačičs 2, Tomass 2, Noā 2 (12 atl.b., 8 rez.p.)

Statistika

Met.Tālm.Soda m.Atl. b.Rez. p.Kļūdas
Pistons41/89 (46%)8/13 (62%)12/21 (57%)481910
Knicks35/86 (41%)7/22 (32%)12/15 (80%)431811

     [+] [-]

, 2016-11-02 04:25, pirms 8 gadiem
Nevajag papildinàt informaciju.. Aizsardziba, Troikas un ļoti nestabils beņķis..
Beņķi vajadzeja veidot jau vasaraa .. treneru korpuss acīmredzami nolažoja..
Ny knicks fani medīs Lance Thomas 26min 2 punkti un entās kļūdas..
Atgādina komandu kas nav spēlejusi kopā..
Gaidu Kuzminskas Thomasa vietā
Centri ar lažo

  +7 [+] [-]

, 2016-11-02 04:40, pirms 8 gadiem
Nezinu, kas vainas Rouzam, bet piespēles, sivēns, nedod.
Slēpts komentārs: Alpaville

 +30 [+] [-]

, 2016-11-02 05:52, pirms 8 gadiem
https://streamable.com/6wjf

Šāda būs Knicks sezona.

  +6 [+] [-]

, 2016-11-02 06:24, pirms 8 gadiem
Teiksim atklāti, Kristaps jau arī vēl nespēlē kā līderis, vēl jāaug, nav jau problēma tikai citos, Karmelo, Rouzā vai Noā..

  +5 [+] [-]

, 2016-11-02 06:43, pirms 8 gadiem
Nepatik ka Zingers bumbas nevac!!! Ar tadu augumu savas 10 ir jasavac!!! Mazak pa trulniku ganities!

  +4 [+] [-]

, 2016-11-02 07:03, pirms 8 gadiem
Izskatas, ka NYK bus turpat, kur peern vai sliktaak, jo to Memfisu arii Minesota sagraava Bet KP gan laikam tiesam vairak uz rebounds jaaiet un zem groza jaspeelee , nevis uz 3 pt linijas.

  -4 [+] [-]

, 2016-11-02 07:23, pirms 8 gadiem
Kristapa Porziņģa spēles momentu video apskats: Kristaps Porzingis Full Highlights vs Pistons...

  +8 [+] [-]

, 2016-11-02 07:54, pirms 8 gadiem
Jomajo,kas pa vasaru ir noticis ar Thomasu..Reāla miskaste..Sliktākais čalis komandā,un tāpat gandrīz nospēlē 30 min....

 +19 [+] [-]

, 2016-11-02 07:57, pirms 8 gadiem
Tas moments, kad NYK centram ir par vidēji 4!!! piespēlēm vairāk kā NYK saspēles vadītājam Rose, pēc nospēlētām 3 spēlēm. Par neko labu tas neliecina. Jā, zinu - Rose ir scoring point guard, bet nu come on... 2[!] piespēles vidēji spēlē kā starta 5. PG?

  +1 [+] [-]

, 2016-11-02 07:59, pirms 8 gadiem
Tadu naudu maksa klubs ,bet sie mierigi pasaka neesam saspelejusies

     [+] [-]

, 2016-11-02 08:03, pirms 8 gadiem
Bostonietis rakstīja: Jomajo,kas pa vasaru ir noticis ar Thomasu..Reāla miskaste..Sliktākais čalis komandā,un tāpat gandrīz nospēlē 30 min....
šo spēli neredzēju bet pirmajās spēlēs to čali vienkārši neieredzēju, pilnīgi skumji metās, kad šo laiž un laiž laukumā... meklējot attaisnojumus mēģinu sev ieskaidrot, ka dēļ aizsardzības...

  +1 [+] [-]

, 2016-11-02 08:15, pirms 8 gadiem
4. ceturdaļā Karmelo noraka spēli cenšoties kā superstārs ņemt spēli uz sevi un netrāpīja savus metienus un Detroita atrāvās rezultātā...

  +2 [+] [-]

, 2016-11-02 08:27, pirms 8 gadiem
Vairak uzvaras bus uz majas spelu rekina

     [+] [-]

, 2016-11-02 08:28, pirms 8 gadiem
KP šajos mačos nedaudz sāk atgādināt to pašu Bernjānī. Punktus jau diezgan naski gūst, bet bloki un atlēcošās pieticīgi. Pat uz sava fona.

  -1 [+] [-]

, 2016-11-02 08:29, pirms 8 gadiem
2 lietas, kas iekrita acīs šajās 3 spēlēs:
1. tur, kur pretinieka metiena brīdī parasti atrodas KP, pie lieka reba tikt būtu brīnums. Vai nu viņš ir tālu (visbiežāk starp 3p un soda laukumu pie gala līnijas), vai arī jau atrodas kustībā uz pretinieku grozu. Nezinu, trenera uzstādījums vai kā.

2. Vājš KP caurgājiens, kur jūtams, ka nav pietiekams fiziskais. Uzsāk, bet neaiziet līdz galam, metot samocītu metienu pāri rokām. Vislabāk jūtas, kad ir ar muguru un var mest atlēcienā atpakaļ. Tikai tas reti notiek. Postā arī praktiski neviens neiespēlē.

     [+] [-]

, 2016-11-02 08:32, pirms 8 gadiem
Moon rakstīja: Tas moments, kad NYK centram ir par vidēji 4!!! piespēlēm vairāk kā NYK saspēles vadītājam Rose, pēc nospēlētām 3 spēlēm. Par neko labu tas neliecina. Jā, zinu - Rose ir scoring point guard, bet nu come on... 2[!] piespēles vidēji spēlē kā starta 5. PG?
Neesmu specs, bet, cik saprotu, tā ir trijstūra uzbrukuma specifika, kur tieši garais ir tas, kurš izdod piespēles, tādeļ tam ir vajadzīgs tieši tāds labs piespēļu daiļātājs, kā Noa. Turklāt, kā jau pats teici, Rouzs ir tīri ''pis uz grozu'' tipa PG. Problēma tur ir, bet to nevajadzētu arī pārspīlēt.

  +1 [+] [-]

, 2016-11-02 08:33, pirms 8 gadiem
Aizsardzības problēmas pirmajās divās ceturtdaļās un 10 punkti pēdējā ceturtdaļā, tai skaitā 0 punkti pēdējās 5:40 min(!).. Skumji.

     [+] [-]

, 2016-11-02 08:34, pirms 8 gadiem
xZ rakstīja: 2 lietas, kas iekrita acīs šajās 3 spēlēs:
1. tur, kur pretinieka metiena brīdī parasti atrodas KP, pie lieka reba tikt būtu brīnums. Vai nu viņš ir tālu (visbiežāk starp 3p un soda laukumu pie gala līnijas), vai arī jau atrodas kustībā uz pretinieku grozu. Nezinu, trenera uzstādījums vai kā.

2. Vājš KP caurgājiens, kur jūtams, ka nav pietiekams fiziskais. Uzsāk, bet neaiziet līdz galam, metot samocītu metienu pāri rokām. Vislabāk jūtas, kad ir ar muguru un var mest atlēcienā atpakaļ. Tikai tas reti notiek. Postā arī praktiski neviens neiespēlē.
Lai gan NY nespēlē triangle pārsvarā, uzbrukumi tāpat iet caur Noah. Kas ir loģiski, jo Noah ir labs piespēlētājs, bet pats slikti uzbrūk. Tas ļauj Rouzam spēlēt vairāk kā SG un mest, nevis vadīt saspēli.

     [+] [-]

, 2016-11-02 08:35, pirms 8 gadiem
Spurs arī vēl zaudē .. pilnigs komplekts..

  -3 [+] [-]

, 2016-11-02 08:35, pirms 8 gadiem
Alpaville rakstīja: Izskatās ka nekas labs nav sagaidāms un arī Porzinğis nu galīgi nepārliecina.
KP tāds pavājš un neprecīzs!

  +1 [+] [-]

, 2016-11-02 08:39, pirms 8 gadiem
Malacis puika

  +4 [+] [-]

, 2016-11-02 08:41, pirms 8 gadiem
Basketbola_experts rakstīja: Nepatik ka Zingers bumbas nevac!!! Ar tadu augumu savas 10 ir jasavac!!! Mazak pa trulniku ganities!
eksperts parasti jau laukumā vietas sadala treneris, nevis paši spēlētāji izvēlas, kur un kā spēlēt ganīties pa truļniku viņam

 +12 [+] [-]

, 2016-11-02 08:44, pirms 8 gadiem
Lūk tas jau ir līmenis, ka nu jau 18 punkti, 6 bumbas + bloks spēlē mūsu ekspertiem sāk skaitīties kā visai sūdīgs sniegums nē nu nav ko teikt vienkārši, lasi un brīnies!

  +2 [+] [-]

, 2016-11-02 08:56, pirms 8 gadiem
Bindemanis rakstīja: Nezinu, kas vainas Rouzam, bet piespēles, sivēns, nedod.
Man šķiet, ka Noā piespēles dod 2 reiz vairāk nekā Karamele ar Rouzu kopā. Bez Noā Ņujorkai būtu dimbā

  +1 [+] [-]

, 2016-11-02 09:00, pirms 8 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Malacis puika
Šodien turpināsi plostot?

  +3 [+] [-]

, 2016-11-02 09:03, pirms 8 gadiem
Noā labu pusķiku uzlika kādu metru tikai garām grozam

  +2 [+] [-]

, 2016-11-02 09:05, pirms 8 gadiem
GreenUprise rakstīja: https://streamable.com/6wjf

Šāda būs Knicks sezona.
Double drible, man skolā regulāri tiesneši svilpa un par to atņēma bumbu. Nedrīkst ar abām rokām turēt bumbu un pēc tam ar vienu driblēt, tas tāpat skaitās kā driblēts ar divām. Ilgi nesapratu ka šāda mānkustība ir aizliegta

     [+] [-]

, 2016-11-02 09:08, pirms 8 gadiem
Palasīju sifon tavus komentārus, DR spēles laikā Tu nu gan esi alkoholiķis.

  +2 [+] [-]

, 2016-11-02 09:11, pirms 8 gadiem
Āfrika12 rakstīja: Double drible, man skolā regulāri tiesneši svilpa un par to atņēma bumbu. Nedrīkst ar abām rokām turēt bumbu un pēc tam ar vienu driblēt, tas tāpat skaitās kā driblēts ar divām. Ilgi nesapratu ka šāda mānkustība ir aizliegta
tev double dribble ir galvā neviens double dribble tur nav

     [+] [-]

, 2016-11-02 09:11, pirms 8 gadiem
xZ rakstīja: 2 lietas, kas iekrita acīs šajās 3 spēlēs:
1. tur, kur pretinieka metiena brīdī parasti atrodas KP, pie lieka reba tikt būtu brīnums. Vai nu viņš ir tālu (visbiežāk starp 3p un soda laukumu pie gala līnijas), vai arī jau atrodas kustībā uz pretinieku grozu. Nezinu, trenera uzstādījums vai kā.

2. Vājš KP caurgājiens, kur jūtams, ka nav pietiekams fiziskais. Uzsāk, bet neaiziet līdz galam, metot samocītu metienu pāri rokām. Vislabāk jūtas, kad ir ar muguru un var mest atlēcienā atpakaļ. Tikai tas reti notiek. Postā arī praktiski neviens neiespēlē.
vājš caurgājiens Laikam citas spēles skatījies

  +1 [+] [-]

, 2016-11-02 09:14, pirms 8 gadiem
Bindemanis rakstīja: Nezinu, kas vainas Rouzam, bet piespēles, sivēns, nedod.
Nu gan sagribēji - puisis kopš pirmās NBA dienas ir tas spēlētājs kura uzdevums ir gūt punktus iekš Bulls komandas, bet te tagad viņam jāmaina attieksme un domāšana, jo izrādās be viņa arī citi var gūt punktus (Anthony un Porzingis)

  +2 [+] [-]

, 2016-11-02 09:16, pirms 8 gadiem
Aigaro rakstīja: Teiksim atklāti, Kristaps jau arī vēl nespēlē kā līderis, vēl jāaug, nav jau problēma tikai citos, Karmelo, Rouzā vai Noā..
Bet viņa statistika neatpaliek no līderiem melo un Rose - problēmas ir ar centra pozīciju un rezervistu soliņu!

     [+] [-]

, 2016-11-02 09:20, pirms 8 gadiem
Āfrika12 rakstīja: Double drible, man skolā regulāri tiesneši svilpa un par to atņēma bumbu. Nedrīkst ar abām rokām turēt bumbu un pēc tam ar vienu driblēt, tas tāpat skaitās kā driblēts ar divām. Ilgi nesapratu ka šāda mānkustība ir aizliegta
Ilgi centies iebraukt, un tā arī neiebrauci...

Nav tur dubultdribla. Dubultdribls ir tad, ja tu driblē bumbu ar abām rokām vienlaicīgi, vai, ja tu sāc driblu, apstājies, un tad atsāc driblēt. Noa neizdarīja ne pirmo, ne otro.

  +6 [+] [-]

, 2016-11-02 09:22, pirms 8 gadiem
Nav kapātāju šajā komandā, pārsvarā visi tādi mīkstie, kas saņem lielu naudu. Paskatos, kā piem Blazeri kapā, pilnīgi cits kapiņš. Kamēr nebūs grauzošais defs, tikmēr playoffus neredzēt

  -1 [+] [-]

, 2016-11-02 09:36, pirms 8 gadiem
Juri$$$ rakstīja: vājš caurgājiens Laikam citas spēles skatījies
Nezinu, ko tu tur skatījies. Ja tikai highlights, kuros viņš iemet, tad skaidrs, ka neesam skatījušies 1 un to pašu

     [+] [-]

, 2016-11-02 09:39, pirms 8 gadiem
Atceraties, ka shi ir backtoback spele

  -1 [+] [-]

, 2016-11-02 09:43, pirms 8 gadiem
ak87 rakstīja: Atceraties, ka shi ir backtoback spele
? Hmm, spēle pret Memfisu bija sestdien (svētdienas naktī). Bet nu 2 spēles pēc kārtas jau sanāk. Šādā vīzē visām komandām ir 84 back to back spēles

     [+] [-]

, 2016-11-02 10:02, pirms 8 gadiem
Neredzēju spēli spriest nevaru, izskatās, ka KP defa švaki spēlējis un 4/4 komanda ir apstājusies!

  -3 [+] [-]

, 2016-11-02 10:53, pirms 8 gadiem
Porziņģis ir drausmīgs aizsardzībā!

     [+] [-]

, 2016-11-02 11:01, pirms 8 gadiem
Āfrika12 rakstīja: Double drible, man skolā regulāri tiesneši svilpa un par to atņēma bumbu. Nedrīkst ar abām rokām turēt bumbu un pēc tam ar vienu driblēt, tas tāpat skaitās kā driblēts ar divām. Ilgi nesapratu ka šāda mānkustība ir aizliegta
Kā tur varbūt dubultdribls. Tu saki, ka visiem visu spēli jāspēlē tikai ar vienu roku un ar abām pat nedrīkst piespēli noķert?

Točna āfrika

  -3 [+] [-]

, 2016-11-02 11:30, pirms 8 gadiem
Kam šitas interesē? Vienīgā zvaigzne Ņujorkā ir Zemgus Girgensons!!!!

     [+] [-]

, 2016-11-02 11:43, pirms 8 gadiem
xZ rakstīja: ? Hmm, spēle pret Memfisu bija sestdien (svētdienas naktī). Bet nu 2 spēles pēc kārtas jau sanāk. Šādā vīzē visām komandām ir 84 back to back spēles
Rit spele jau Nujorka

     [+] [-]

, 2016-11-02 11:54, pirms 8 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Kā tur varbūt dubultdribls. Tu saki, ka visiem visu spēli jāspēlē tikai ar vienu roku un ar abām pat nedrīkst piespēli noķert?

Točna āfrika
Zema līmeņa troļļuks no kāda spoki ielīdis!
Par sportu- sajēga praktiski 0!

     [+] [-]

, 2016-11-02 11:56, pirms 8 gadiem
Vispār vēl trūkst stabilitātes! Var samest punktus, bet var sataisīt ziepes- kā jau jaunais!

     [+] [-]

, 2016-11-02 12:29, pirms 8 gadiem
Labs spēlētājs, katrā spēlē salas pieklājīgu punktu bagāžu. Bet nevajag vienmēr gaidīt no viņa kaut ko super. Būs labākas spēles, būs viduvējas. Vēl jau tikai NBA otra sezsona. Konkrēti par šo spēli, precizitāte sevišķi sodiņos varēja būt labāka! Bet kam negadās.

     [+] [-]

, 2016-11-02 12:29, pirms 8 gadiem
Abas komandas kopumā atstāja diezgan nožēlojamu iespaidu. KP pats uzsver, ka bumbai jāstaigā! Un kas notiek īstenībā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-11-02 12:31, pirms 8 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Labs spēlētājs, katrā spēlē salas pieklājīgu punktu bagāžu. Bet nevajag vienmēr gaidīt no viņa kaut ko super. Būs labākas spēles, būs viduvējas. Vēl jau tikai NBA otra sezsona. Konkrēti par šo spēli, precizitāte sevišķi sodiņos varēja būt labāka! Bet kam negadās.
Jūs par kādu spēli runājat? 2-2

     [+] [-]

, 2016-11-02 12:34, pirms 8 gadiem
Moon rakstīja: Tas moments, kad NYK centram ir par vidēji 4!!! piespēlēm vairāk kā NYK saspēles vadītājam Rose, pēc nospēlētām 3 spēlēm. Par neko labu tas neliecina. Jā, zinu - Rose ir scoring point guard, bet nu come on... 2[!] piespēles vidēji spēlē kā starta 5. PG?
James un Irvings
Grīns un Karijs

Tāda ir komandas specifika un spēles stils. Tas drošvien nav optimāli, ka PG ir tik maz piespēļu, bet ne katastrofa. Ja Rouzs sāks spēlēt labāk un realizēt savus metienus, tad visai komandai tas būs labāk. Pagaidām ir....bēdīgi.

     [+] [-]

, 2016-11-02 12:42, pirms 8 gadiem
> precizitāte no spēles varēja būt labāka, nevis sodiņi

     [+] [-]

, 2016-11-02 12:45, pirms 8 gadiem
xZ rakstīja: Nezinu, ko tu tur skatījies. Ja tikai highlights, kuros viņš iemet, tad skaidrs, ka neesam skatījušies 1 un to pašu
Da labi - caurgājieni un spēle ar bumbu ir tieši tās lietas, pie kurām KP starpsezonā jūtami pielicis! Var jau būt,ka nav ideāli, bet zināms progress tieši šajā jomā ir. Man tik žēl par trīnīšiem. Nav nemaz tāda precizitāte kā gribētos... Ja tā turpināsies, tad viņu pat sāks nesegt uz 3pt līnijas... Šķita, ka tieši trīnīši būs tā joma, kur viņš būs īpaši bīstams.

     [+] [-]

, 2016-11-02 12:52, pirms 8 gadiem
Ambrē rakstīja: Bet viņa statistika neatpaliek no līderiem melo un Rose - problēmas ir ar centra pozīciju un rezervistu soliņu!
Nepiekrītu par centru. Ļoti labs centrs tendēts uz piespēlēm un aizsardzību, kam nav baigi svarīgi uzmest pa grozu, kas šajā knicks modelī ir ļoti būtiski. Porziņģa statistika gan ir ok, ja bumba tiktu vairāk kustināta, tad nešaubos, ka stati būtu vēl labāki.

     [+] [-]

, 2016-11-02 13:44, pirms 8 gadiem
cobham rakstīja: Nav kapātāju šajā komandā, pārsvarā visi tādi mīkstie, kas saņem lielu naudu. Paskatos, kā piem Blazeri kapā, pilnīgi cits kapiņš. Kamēr nebūs grauzošais defs, tikmēr playoffus neredzēt
Ļoti piekrītu Tev!

Šajā komandā nav uzvarētāja gara, ticu ka Noā ir, bet viņa arsenāls ir pārāk šaurs lai būtu milzīgs palīgs, piemēram, uzbrukumā.
Melo nekad mūžā neesmu uzskatījis par uzvarētaj tipa spēlētāju. Es pat viņu vairs neskaitu pie stāriem. Pārmaksāts un overrated. Spēlēt labi viņš var tikai USA izlasē. Palicis ir tikai uzvārds un vecie youtube klipi no denveras.
Rouzs arī, manuprāt, vairs nav tik dedzīgs uz uzvarām kā Bulls laikos kad tika pie MVP un viens pats iznesa komandu cauri sezonai uz labako bilansi līgā(vai austrumos, neatceros).

Ar KP viss ir labi, protams, gribētos vairāk bumbas lai vāc un dara to un dara šito, neaizmirstam ka viņš vēl ir jauns un zaļš.

Man pa lielam ir vienalga par knicks, galvenais lai viņi nenogremdē Kristapa talantu.

  +1 [+] [-]

, 2016-11-02 14:06, pirms 8 gadiem
Ivijis rakstīja: Da labi - caurgājieni un spēle ar bumbu ir tieši tās lietas, pie kurām KP starpsezonā jūtami pielicis! Var jau būt,ka nav ideāli, bet zināms progress tieši šajā jomā ir. Man tik žēl par trīnīšiem. Nav nemaz tāda precizitāte kā gribētos... Ja tā turpināsies, tad viņu pat sāks nesegt uz 3pt līnijas... Šķita, ka tieši trīnīši būs tā joma, kur viņš būs īpaši bīstams.
Emmmmm, pēc trīs spēlēm trīnīšos ir 37,5 % precizitāte. Nav elitārs, bet ļoooooooti labs rādītājs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-11-02 14:36, pirms 8 gadiem
kino rakstīja: Emmmmm, pēc trīs spēlēm trīnīšos ir 37,5 % precizitāte. Nav elitārs, bet ļoooooooti labs rādītājs.
50 40 90 kepkas gaida!

     [+] [-]

, 2016-11-02 14:42, pirms 8 gadiem
rudy_Latvija rakstīja: Izskatas, ka NYK bus turpat, kur peern vai sliktaak, jo to Memfisu arii Minesota sagraava Bet KP gan laikam tiesam vairak uz rebounds jaaiet un zem groza jaspeelee , nevis uz 3 pt linijas.
Nu,nu....
Memfisai šonakt nespēlēja abi labākie spēlētāji - Gazols&Conlijs.

     [+] [-]

, 2016-11-02 16:08, pirms 8 gadiem
Paga, paga, miers, ko jūs gaidījāt? Ka tūlīt brauks visiem pāri!? Savāc vasarā pāris zvaigznes, un nu būs?

     [+] [-]

, 2016-11-02 17:45, pirms 8 gadiem
GreenUprise rakstīja: https://streamable.com/6wjf

Šāda būs Knicks sezona.
stabils shaqtin a fool moments