Layout: current: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:135, Did:0, useCase: 3

Spāņu portāls: Jānis Timma pievienosies "Baskonia"

Andrejs Siliņš

Spāņu portāls: Jānis Timma pievienosies "Baskonia"
Jānis Timma
Foto: Lokomotiv-Kuban

Spāņu portāls gigantes.com vēstī, ka ULEB Eirolīgas klubs Vitorijas "Baskonia" vienojies par trīs gadu līgumu ar Latvijas valstsvienības uzbrucēju Jāni Timmu. Basketbolists Sportacentrs.com norādīja, ka notiek sarunas ar vairākiem klubiem un oficiāli šobrīd jauns līgums nav parakstīts.

"Baskonia" šobrīd atrodas trešajā vietā Spānijas čempionātā, bet vēl atlikušas piecas spēles regulārajā sezonā. Savukārt ULEB Eirolīgā dalība jau noslēgta, jo ceturtdaļfinālā ar 0-3 nācās atzīt Maskavas CSKA pārākumu. Pēc šīs sezonas līgums ar klubu beigsies pamata sastāva vieglajam uzbrucējam Adamam Hangam, un 28 gadus veco ungāru basketbolistu lenc vairāki citi superklubi.

Gigantes.com vēstī, ka "Baskonia" jau atradusi aizvietotāju Hangam - "Spurs" draftēto (#59, 2011) ungāru uzbrucēju aizvietošot Jānis Timma, kurš pēdējās divas sezonas pavadījis Sanktpēterburgas "Zenit" rindās.

"Aģents veic pārrunas ar vairākiem klubiem, neko vairāk šobrīd pateikt nevaru," ceturtdienas rītā, vaicāts komentēt parādījušos informāciju, sacīja Timma. "Pagaidām oficiāli nekas nav parakstīts."

"Baskonia" pieder ilgtermiņa licence dalībai ULEB Eirolīgā, līdz ar to arī nākamajā sezonā komanda noteikti startēs Eiropas prestižākajā klubu turnīrā.

24 gadus vecais Timma, uz kuru tiesības Nacionālajā basketbola asociācijā (NBA) pieder Orlando "Magic", šajā sezonā ULEB Eiropas kausā vidēji guva 16,2 punktus, izcīnīja 4,7 atlēkušās bumbas un atdeva 2,9 rezultatīvas piespēles, bet VTB līgā līdz šim izcēlies ar 13,6 punktiem, 4,0 bumbām un 2,6 piespēlēm.

Timma un "Zenit" jau pavisam drīz viesosies Rīgā, jo VTB līgas ceturtdaļfinālā Sanktpēterburgas komanda tiksies ar "VEF Rīga". Pirmās divas spēles 1. un 3. maijā paredzētas Krievijā, bet trešā un, ja nepieciešams, arī ceturtā cīņa notiks Rīgā 6. un 8. maijā.

Izmantotie resursi
El letón Janis Timma rechaza una oferta del...

  +4 [+] [-]

, 2017-04-27 10:16, pirms 8 gadiem
opiņā! beidzot uz eiropu. Lieliski.

 +23 [+] [-]

, 2017-04-27 10:22, pirms 8 gadiem
No Baskonia viegli tikt uz NBA, tas ir neapstrīdami.

 +10 [+] [-]

, 2017-04-27 10:23, pirms 8 gadiem
Baskonia ir labs klubs, kur noteikti tiks pie laba spēles laika! Lai veicas tur sevi pierādīt!

  -3 [+] [-]

, 2017-04-27 10:23, pirms 8 gadiem
Domāju ja Zenit tiek EL, tad varētu arī runāt par algas palielināšanu un palikšanu SPB.

  +9 [+] [-]

, 2017-04-27 10:24, pirms 8 gadiem
Eirolīga, ACB, ļoti laba pieredze + ja labi parādīs sevi, gan jau durtiņas pavērsies uz okeāna otru pusi. Bija jau cerība, ka šovasar varētu ūdeņi sakustēties, bet Baskonia arī nav slikts variants.

 +17 [+] [-]

, 2017-04-27 10:24, pirms 8 gadiem
Kā reiz Valdis Valters teica - Latvijas izlase par medaļām varēs cīnīties, ja būs 5 stabili eirolīgas veči. Izskatās, ka mums tādi ir - Bertāni, Porziņģis, Timma un Strēlnieks. Plus vēl treneris.

  +3 [+] [-]

, 2017-04-27 10:36, pirms 8 gadiem
karlosm rakstīja: No Baskonia viegli tikt uz NBA, tas ir neapstrīdami.
Jā, bet no otras puses... Varbūt labāk, lai Timma ir Eirolīgas stārs, nekā dažu minūšu rezervists NBA.

  +2 [+] [-]

, 2017-04-27 10:37, pirms 8 gadiem
cobham rakstīja: Eirolīga, ACB, ļoti laba pieredze + ja labi parādīs sevi, gan jau durtiņas pavērsies uz okeāna otru pusi. Bija jau cerība, ka šovasar varētu ūdeņi sakustēties, bet Baskonia arī nav slikts variants.
Nav kur skriet. Lai uzspīd Eirolīgā, uz NBA var aizbraukt arī pēc 1-2 gadiem. Bet varbūt nemaz nevajag to NBA viņa gadījumā. Katrā ziņā, Janka neizskatās izmisis pēc turienes.

  +2 [+] [-]

, 2017-04-27 10:40, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Nav kur skriet. Lai uzspīd Eirolīgā, uz NBA var aizbraukt arī pēc 1-2 gadiem. Bet varbūt nemaz nevajag to NBA viņa gadījumā. Katrā ziņā, Janka neizskatās izmisis pēc turienes.
Būs iespēja aizbrauks. NBA ņem arī viņa vecuma un pat veterānus no eiropas. Piemērs nav tālu jāmeklē Pero Antics utml. Jānim vēl viss priekšā. Lai izārda eiropu un tad jau kas zin.. Draftēts jau ir.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-27 10:41, pirms 8 gadiem
Straka rakstīja: Kā reiz Valdis Valters teica - Latvijas izlase par medaļām varēs cīnīties, ja būs 5 stabili eirolīgas veči. Izskatās, ka mums tādi ir - Bertāni, Porziņģis, Timma un Strēlnieks. Plus vēl treneris.
Porziņģis nav stabils Eirolīgas spēlētājs

  +2 [+] [-]

, 2017-04-27 10:42, pirms 8 gadiem
PatriotGuy rakstīja: Būs iespēja aizbrauks. NBA ņem arī viņa vecuma un pat veterānus no eiropas. Piemērs nav tālu jāmeklē Pero Antics utml. Jānim vēl viss priekšā. Lai izārda eiropu un tad jau kas zin.. Draftēts jau ir.
Es par to pašu. Bet citādi es gribētu, lai mums būtu savs Eirolīgas stārs. Mums ir labi špīleri, bet nav zvaigznes.

  +2 [+] [-]

, 2017-04-27 10:44, pirms 8 gadiem
Latvijai ir iespēja dabu medaļas Eurobasket 2017,jo sastāvs mums ir ļoti l labs

  -2 [+] [-]

, 2017-04-27 10:44, pirms 8 gadiem
Barnjani vietā

 +13 [+] [-]

, 2017-04-27 10:48, pirms 8 gadiem
kristaps30 rakstīja: Latvijai ir iespēja dabu medaļas Eurobasket 2017,jo sastāvs mums ir ļoti l labs
Latvija ir viena no kādām 9-10 izlasēm ar potenciāli ļoti labu sastāvu

  -4 [+] [-]

, 2017-04-27 10:51, pirms 8 gadiem
Nav Eiropa tik daudz izlašu,kurām ir potenciāli labs sastāvs

  +6 [+] [-]

, 2017-04-27 10:52, pirms 8 gadiem
Beidzot,sen bija laiks tities no tas krievijas prom
Lai veicas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-04-27 11:10, pirms 8 gadiem
Ja tā ir taisnība, tad pareizs lēmums. Varētu jau parakstīt ar Real vai Barcelona, bet tur vismaz ir 13-14 līdzvērtīgi spēlētāji un līdera lomu būtu izsist daudz grūtāk!

  +2 [+] [-]

, 2017-04-27 11:11, pirms 8 gadiem
Būtu jau tikai labi spert nākamo soli un aiziet uz solīdu Eiropas komandu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-04-27 11:14, pirms 8 gadiem
kristaps30 rakstīja: Latvijai ir iespēja dabu medaļas Eurobasket 2017,jo sastāvs mums ir ļoti l labs
Esi reāls!
Saliec stiprākās izlases pa pozīcijām.
P.S Krieviju nevajag.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-27 11:14, pirms 8 gadiem
hokejaentuziasts rakstīja: Ja tā ir taisnība, tad pareizs lēmums. Varētu jau parakstīt ar Real vai Barcelona, bet tur vismaz ir 13-14 līdzvērtīgi spēlētāji un līdera lomu būtu izsist daudz grūtāk!
var jau parakstīt tikai ar tiem, kas piedāvā

  +6 [+] [-]

, 2017-04-27 11:16, pirms 8 gadiem
kristaps30 rakstīja: Latvijai ir iespēja dabu medaļas Eurobasket 2017,jo sastāvs mums ir ļoti l labs
Lietuvai draudīgs sastāvs būs. Tāpat Francija, Grieķija, Serbija... Nu nezinu. Apšaubu pretendēšanu uz medaļām jau šoreiz. Nav mums tas sastāvs tik dziļš un regulāri spēlējošs top līmenī. Abi Bertāni nav pamatsastāva veči pēdējos gados. Jā, ir Ziņģis, Timma un Strēlnieks. Vai ar to pietiks? Šubos. Bet pacīnīties par tikšnu uz PČ gan vajadzētu.

  +2 [+] [-]

, 2017-04-27 11:17, pirms 8 gadiem
kristaps30 rakstīja: Latvijai ir iespēja dabu medaļas Eurobasket 2017,jo sastāvs mums ir ļoti l labs
Man prieks par Tavu patriotismu ,bet.....
Es arī tā gribētu domāt...
Ja Latvija dabūs medaļu, pieraksti man privāti ,vismaz uzlikšu kasti alus.

  +2 [+] [-]

, 2017-04-27 11:18, pirms 8 gadiem
naninoi rakstīja: Esi reāls!
Saliec stiprākās izlases pa pozīcijām.
P.S Krieviju nevajag.
Mūsu grupā 2/3. Īstenībā varbūt pat otrie, bet turkiem ir mājas sienas. Nu serbi ir pārāki. Kopumā - viss atkarīgs no tā, ko atsūta citi. Lešiem ir dziļākas tradīcijas, bet ne labāks sastāvs, itāļiem, frančiem - no idea, kas pavienosies, utt. Teiktu, ka labākajā sastāvā esam kaut kur starp 4-6 vietu. ja paveiktos, tad augstāk, ja nepaveiktos, tad arī zemāk par 6.

     [+] [-]

, 2017-04-27 11:19, pirms 8 gadiem
kristaps30 rakstīja: Nav Eiropa tik daudz izlašu,kurām ir potenciāli labs sastāvs
LTU, FRA, SPA, CRO, SRB, GRE, SLO, TUR, RUS.. lūk, tev 9 izlases, kas var novākt labu sastāviņu.

 +18 [+] [-]

, 2017-04-27 11:20, pirms 8 gadiem
Visi jau mikli un cer uz medaļām čempī...nopietni? Tāda sajūta, ka neviens nezin, ka citām valstīm ir spēlētāji no NBA un Eirolīgas. Tāds top 8 vai 6 ir reālākais, nomierinās bik.

  +2 [+] [-]

, 2017-04-27 11:21, pirms 8 gadiem
Karalis Lauva rakstīja: Lietuvai draudīgs sastāvs būs. Tāpat Francija, Grieķija, Serbija... Nu nezinu. Apšaubu pretendēšanu uz medaļām jau šoreiz. Nav mums tas sastāvs tik dziļš un regulāri spēlējošs top līmenī. Abi Bertāni nav pamatsastāva veči pēdējos gados. Jā, ir Ziņģis, Timma un Strēlnieks. Vai ar to pietiks? Šubos. Bet pacīnīties par tikšnu uz PČ gan vajadzētu.
Uz kādu PČ?

Sastāvs mums tiešam nav ļoti dziļš, trūkst spilgtu aizstājēju Strēlniekam un Dairim. Centri švaki, nu KP bik paspēlēs tur.

     [+] [-]

, 2017-04-27 11:24, pirms 8 gadiem
Nemiroff rakstīja: Visi jau mikli un cer uz medaļām čempī...nopietni? Tāda sajūta, ka neviens nezin, ka citām valstīm ir spēlētāji no NBA un Eirolīgas. Tāds top 8 vai 6 ir reālākais, nomierinās bik.
tak pat mēs nezinām savu sastāvu. tāpat kā citas izlases. Nav ne jausmas, vai spāņiem atbrauks kāds no Gazoliem, Ibaka, frančiem skaidrs, ka nebūs Pārkers un Diavs, ko ITA darīs Galināri un Belinelli, turki tāpat kā krievi savās līgās nespēlē pirmo vijoli, utt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-04-27 11:26, pirms 8 gadiem
xZ rakstīja: Mūsu grupā 2/3. Īstenībā varbūt pat otrie, bet turkiem ir mājas sienas. Nu serbi ir pārāki. Kopumā - viss atkarīgs no tā, ko atsūta citi. Lešiem ir dziļākas tradīcijas, bet ne labāks sastāvs, itāļiem, frančiem - no idea, kas pavienosies, utt. Teiktu, ka labākajā sastāvā esam kaut kur starp 4-6 vietu. ja paveiktos, tad augstāk, ja nepaveiktos, tad arī zemāk par 6.
Leišiem kopumā, es runāju par kopumu, ja savāc visu NBA brigādi, tad par procentiem pieciem ir priekšā mums. Ja lieliskus sastāvus nolasa spāņi, serbi, horvāti, grieķi (ja frīks sastāvā), tad mēs neesam Top5 pēc sastāva. Daudz jautājumu, protams.

  +3 [+] [-]

, 2017-04-27 11:28, pirms 8 gadiem
Timma uguņos EČ, ja tiešām sanāks līdz tam noslēgt jauno līgumu ar Baskonia!

Veiksmi Jānim, taču es joprojām ticu un ceru, ka kādu dienu viņš uzspēlēs NBA. Nekas nereāls

  -1 [+] [-]

, 2017-04-27 11:28, pirms 8 gadiem
HMB-NO.PIKNIKA rakstīja: tak beidz franchiem pills NBA ar mellajiem, tur var salasit tadus 10 Brachkas un pat labakus
Ko tad es tur tādu būtu izlaidis: "melno" Furnjē, kurš droši vien būs, Serafins ir viduvējs, par Gobēra spēlēšanu ziņu nav, ašinzā ir viduvējs un spēj demolēt tikai LV groza apakšu (nav ziņu, ka būs). vairāk jau arī tur īsti NBA neviena nav.

  +3 [+] [-]

, 2017-04-27 11:30, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Uz kādu PČ?

Sastāvs mums tiešam nav ļoti dziļš, trūkst spilgtu aizstājēju Strēlniekam un Dairim. Centri švaki, nu KP bik paspēlēs tur.
Laikam švaki esi sekojis līdzi basketbolam. Jau pāgājušajā čempī bija reāla iespēja aizķerties tajā 5niekā, ja ne kāsiens čehiem. Bet tāpat piekrītu, ka nav mums pamatsastāvam pienācīgu aizvietotāju. Daudz kas atkarīgs no tā, ko atvedīs pārējās izlases un kā zvaigznes sagrozīsies. Nekādas garantijas.

     [+] [-]

, 2017-04-27 11:31, pirms 8 gadiem
xZ rakstīja: tak pat mēs nezinām savu sastāvu. tāpat kā citas izlases. Nav ne jausmas, vai spāņiem atbrauks kāds no Gazoliem, Ibaka, frančiem skaidrs, ka nebūs Pārkers un Diavs, ko ITA darīs Galināri un Belinelli, turki tāpat kā krievi savās līgās nespēlē pirmo vijoli, utt.
Pau jau pateica ka spēlēs.

     [+] [-]

, 2017-04-27 11:32, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Leišiem kopumā, es runāju par kopumu, ja savāc visu NBA brigādi, tad par procentiem pieciem ir priekšā mums. Ja lieliskus sastāvus nolasa spāņi, serbi, horvāti, grieķi (ja frīks sastāvā), tad mēs neesam Top5 pēc sastāva. Daudz jautājumu, protams.
Visa NBA brigāde šobrīd ir 4. Valančunas ir labāks kā spēka centrs par jebkuru mūsējo. OK. Kuzminskas ir vājāks par Timmu. Motejunam šī sezona ir mīnusā, praktiski nav spēlējis. KP vienos vārtos ieliek Sabonim kā PF. Tā kā 3:1, es teiktu mūsu labā, ja ņemam tikai leišu NBA spēlētājus.

     [+] [-]

, 2017-04-27 11:40, pirms 8 gadiem
xZ rakstīja: Ko tad es tur tādu būtu izlaidis: "melno" Furnjē, kurš droši vien būs, Serafins ir viduvējs, par Gobēra spēlēšanu ziņu nav, ašinzā ir viduvējs un spēj demolēt tikai LV groza apakšu (nav ziņu, ka būs). vairāk jau arī tur īsti NBA neviena nav.
NBA rosters feature record 113 international...

  +1 [+] [-]

, 2017-04-27 11:41, pirms 8 gadiem
bez liela pārsteiguma un nebūs superklubs.

Laba loģiska ziņa - Jānim ir jāspēlē stabilā Eirolīgas klubā! un pie veiksmes var paturēt prātā NBA, prieks ja neuzkāpa uz ilga krievu naudas kārdinājuma..

     [+] [-]

, 2017-04-27 11:45, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Jā, bet no otras puses... Varbūt labāk, lai Timma ir Eirolīgas stārs, nekā dažu minūšu rezervists NBA.
Labāk lai ir dažu minūšu rezervists NBA. NBA tomēr spēlē pasaules labākie basketbolisti. Pie maza spēles laika - mazāka iespēja traumēties un lielāka vēlme spēlēt izlasē vadošās lomas.

     [+] [-]

, 2017-04-27 11:48, pirms 8 gadiem
Grizzly rakstīja: http://pr.nba.com/nba-rosters-international-players-2016-17/
OK, Batumu piemirsu. Varbūt Laverņu. Pārējos pārāk augstu nevērtētu. Pats fakts vien, ka kāds ir NBA tālajā rotācijā viduvējās komandās un ar samazinātām minūtēm vēl neliecina par spēku.

     [+] [-]

, 2017-04-27 11:48, pirms 8 gadiem
xZ rakstīja: OK, Batumu piemirsu. Varbūt Laverņu. Pārējos pārāk augstu nevērtētu. Pats fakts vien, ka kāds ir NBA tālajā rotācijā and samazinātām minūtē vēl neliecina par spēku.
Batums jau pateica, ka nespēlēs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-27 11:53, pirms 8 gadiem
HMB-NO.PIKNIKA rakstīja: 10 speletaji no kuriem puse Eiroligaa butu superstaari!! nu NBA kvalitate tomer ir cits liimenis. AUS jau rio paradija ka ar Millsu + 3 dziliem benchistiem var demolet praktiski ikvienu!!!!
nesauktu Deiliju un Inglsu par dziļiem benčistiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-04-27 12:03, pirms 8 gadiem
kristaps30 rakstīja: Latvijai ir iespēja dabu medaļas Eurobasket 2017,jo sastāvs mums ir ļoti l labs
Nez, bažas rada tas, ka visi baigie trīņu metēji. Latvijas izlasei tradicionāli ir spītīgi turpināt mest trīņus, pat ja nekrīt. Labāk pat justos, ja viens no Timma/Dāvis/KP nemaz nemācētu tālos mest
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-27 12:05, pirms 8 gadiem
HMB-NO.PIKNIKA rakstīja: jasaprot ari vel viena lieta, videejs NBA kadrs, pat benchists ir specigaks par praktiski jebkuru Eiropas kadru. Te regularkaas pat top ligas izspele 30 speles + EK kam vinu protams ir. A NBA grafiks 82 speles pa 48min. Uz fizuhu un aatrumu vien taadi NBA kadri nem priekshaa praktiski jebkuru eiropas komplektetu blici
Piekrītu, atceramies, ka itāļi visus ņēma priekšā ar Belinelli, Datomi un Barnjāni visus priekšā EČ, kuri bija savās komandās rezervisti.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-27 12:05, pirms 8 gadiem
HMB-NO.PIKNIKA rakstīja: Nu lab dellijs vel videejs, no baltajiem PG ar Dragicu labakie, jo labaku nava, BET mellajiem moriem pienest uudeni var!!! Tgd jau ar videja komandaa dala tik laiku... Ingls??? NBA vinu zin tik parsimts austraali, benchists dzils.
Neesi skatījies Clippers un Jūtas sēriju un Inglasa lomu tajā

  -1 [+] [-]

, 2017-04-27 12:07, pirms 8 gadiem
Swordsman rakstīja: Nez, bažas rada tas, ka visi baigie trīņu metēji. Latvijas izlasei tradicionāli ir spītīgi turpināt mest trīņus, pat ja nekrīt. Labāk pat justos, ja viens no Timma/Dāvis/KP nemaz nemācētu tālos mest
Bet ko citu padarīsi, ja tas ir Bagatska uzstādījums? Taisīsi caurgājienu - sildīsi soliņu pēc svilpes.

     [+] [-]

, 2017-04-27 12:07, pirms 8 gadiem
Viens ir spēlēt konkrētā līgā, otrs ir uzvarēt regulāri!
KP pierādīja, ka var spēlēt, bet tagad būs jārāda, ka var arī uzvarēt regulāri!(tas arī pārējiem no viņa drafta)!
Arī Eirolīgā daudzi var spēlēt, bet ir jāprot uzvarēt!
Timma ir pierādījis, ka var spēlēt Eirolīgā, bet Baskonia prasīs uzvaras!

  -3 [+] [-]

, 2017-04-27 12:08, pirms 8 gadiem
Cerams, ka Bagijs pie gudriem treneriem samācijies, paplašinās komandas taktiku un nepaļausies tikai uz trīnīšiem- skrien un met!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-27 12:10, pirms 8 gadiem
Pilnīgi noteikti, no Spānijas uz NBA, tikt ir daudz reālāk. Ko arī novēlu.

  -1 [+] [-]

, 2017-04-27 12:10, pirms 8 gadiem
HMB-NO.PIKNIKA rakstīja: tas visvairaak baida, nu Strelkjis viens pats jau eiroliga ir 5 buzzerishus vismaz iemetis pedejas sekundes, vinam ir killera instinkts, Eiropaa kartigs zveers!!!

a kas parejiem???
Bertāns nav pārāk stabils vilcējs Eirolīgā, bet + mikroklimatam komandā!(Principā to var teikt par abiem Bertāniem- Eirolīga, NBA)!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-04-27 12:18, pirms 8 gadiem
HMB-NO.PIKNIKA rakstīja: vel jau Bluums, silins,otrs Brachka
Nu tie jau paši par sevi. Nosaucu mūsu galvenos, stārus, lielos. 4.nr, KP kā puscentrs. Timma tāds lielais, atlētiskais, bet spēj 17 trīņus pa spēli izmest, arī bez visa Bagija kā trenera. Mums daudz vērtīgāk būtu, ja viņš tos tālos nemestu jo pāri galvai jau tādu, kas met.
Reāli bail, ka visi to vien darīs . Pat tie, kam tajā spēlē nekritīs, jo vispār tak tjipa māk mest.

  -1 [+] [-]

, 2017-04-27 12:22, pirms 8 gadiem
HMB, negribi šodien vienu fikso!?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-04-27 12:26, pirms 8 gadiem
HMB-NO.PIKNIKA rakstīja: Vajadzetu Baardu ar Gordonu no Raketem naturalizeet

+ uz vecumu iedot paaris limakus lai Howards vel paplosas
Ja Eiropas tiesneši izdomās nesvilpt ļevos sodus caurgājienos pret Bārdu, no viņa maz jēgas būs. Būs kārtējais trīņu metējs

Reāli, ja KP būtu Jokičs, tad sirds būtu mierīga par izlases spēli.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-27 12:26, pirms 8 gadiem
Karalis Lauva rakstīja: Lietuvai draudīgs sastāvs būs. Tāpat Francija, Grieķija, Serbija... Nu nezinu. Apšaubu pretendēšanu uz medaļām jau šoreiz. Nav mums tas sastāvs tik dziļš un regulāri spēlējošs top līmenī. Abi Bertāni nav pamatsastāva veči pēdējos gados. Jā, ir Ziņģis, Timma un Strēlnieks. Vai ar to pietiks? Šubos. Bet pacīnīties par tikšnu uz PČ gan vajadzētu.
Rolands Šmits ,šosezon ACB ''skaļi '' sevi pieteicis !!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-27 12:30, pirms 8 gadiem
Piekrītu par Šmitu, tomēr ULEB Eirokausa gada labākais jaunais!

     [+] [-]

, 2017-04-27 12:30, pirms 8 gadiem
Swordsman rakstīja: Ja Eiropas tiesneši izdomās nesvilpt ļevos sodus caurgājienos pret Bārdu, no viņa maz jēgas būs. Būs kārtējais trīņu metējs

Reāli, ja KP būtu Jokičs, tad sirds būtu mierīga par izlases spēli.
Man šķiet, ka stipri pārspīlē KP 3 punktu mešanu un nepiespēlēšanu!
KP 5p gūst ar 3p, bet 10p ar 2p! KP 1,5 piespēles, bet Knicks visiem zem 5!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-27 12:34, pirms 8 gadiem
HMB-NO.PIKNIKA rakstīja: vakaraa, man loti vajag 30eur
Man ir tikai EUR 17,34!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-04-27 12:39, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Man šķiet, ka stipri pārspīlē KP 3 punktu mešanu un nepiespēlēšanu!
KP 5p gūst ar 3p, bet 10p ar 2p! KP 1,5 piespēles, bet Knicks visiem zem 5!
Gluži tā neteicu. Piespēles būs kā Sabonim, es jau jūtu Es vnk saku, ka tieksme uz trīņiem tāpat ir un uz komandas kopējā fona sanāk, ka visi trīņu metēji. Un zinot, kā LV izlase spēlē.. Nu cerams, ka vismaz karsta roka tiks apgādāta. Visvairāk besī, kad nervozās galotnēs tālos turpina mest tie, kam visu spēli nav kritis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-27 12:42, pirms 8 gadiem
HMB-NO.PIKNIKA rakstīja: skaidraa vai uz konta???
Skaidrā, jo cik varēju tik arī dabūju no ubagošanas centrā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-27 12:47, pirms 8 gadiem
Swordsman rakstīja: Gluži tā neteicu. Piespēles būs kā Sabonim, es jau jūtu Es vnk saku, ka tieksme uz trīņiem tāpat ir un uz komandas kopējā fona sanāk, ka visi trīņu metēji. Un zinot, kā LV izlase spēlē.. Nu cerams, ka vismaz karsta roka tiks apgādāta. Visvairāk besī, kad nervozās galotnēs tālos turpina mest tie, kam visu spēli nav kritis.
Jokičs drīzāk velk uz Saboni! KP maz ir no Eiropas skolas! Danki, spēle uz skatītājiem, apspēlēšanu 1vs1, līšana uz kontaktu!(tas viss nāk no ASV)
Ar KP spēle būs pavisam cita, jo daudz grūtāk prognozējama pretiniekam! Domāju, ka 3p tiks vairāk ierobežots!

     [+] [-]

, 2017-04-27 12:47, pirms 8 gadiem
HMB-NO.PIKNIKA rakstīja: kadreiz videji pa 20sant meta, cik tagad dod??? a tu gadijuma neesi tas pacans pie origo kursh vienmer odekolonu dzer un krievu chastushkas uz akardeoon laizh???
Met kā kurš. Dažreiz iedod EUR 50, lai paņemu sev veceni uz vakaru!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-27 12:51, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Jokičs drīzāk velk uz Saboni! KP maz ir no Eiropas skolas! Danki, spēle uz skatītājiem, apspēlēšanu 1vs1, līšana uz kontaktu!(tas viss nāk no ASV)
Ar KP spēle būs pavisam cita, jo daudz grūtāk prognozējama pretiniekam! Domāju, ka 3p tiks vairāk ierobežots!
Viņam ir jūtam eiropas skola, daļa no tava nosuaktā ir tā saucamā bezkaunība laukumā

     [+] [-]

, 2017-04-27 12:52, pirms 8 gadiem
HMB-NO.PIKNIKA rakstīja: ko tavs puisis par sho visu saka???
Man pašam ir bābietis, tik grūti atrast katru reizi, jo piedzeras visu laiku!

     [+] [-]

, 2017-04-27 12:52, pirms 8 gadiem
Timma uz Baskoniju būtu labs solis, bet nu redzēsim vai tā būs, jo iespējams, ka šī ziņa palaistā kā Jāņa aģenta pārliecināšanas mēģīnājums, iespējams, kādi citi klubi viņu vairāk gribēs, bet nu jā, jau otrs piedāvājums no viņiem Timmas karjeras laikā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-27 12:55, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Viņam ir jūtam eiropas skola, daļa no tava nosuaktā ir tā saucamā bezkaunība laukumā
Nosauc lietas, kas piemīt Eiropas skolai?

     [+] [-]

, 2017-04-27 12:55, pirms 8 gadiem
HMB-NO.PIKNIKA rakstīja: zinu shito, man ar kadreiz naacaas odekolonus sleept!!!
Kā tev iet ofisā, ekspert?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-27 12:57, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Nosauc lietas, kas piemīt Eiropas skolai?
Uz kontaktu tieši eiropā lien, jo te sodus tomēr stingrāk svilpj, tā pati piespēle vai atlēkušās, jā šova elementi ir no ASV, bet der atcerēties, ka to pamatus viņš tieši šeit ielika un nevis tur, pie tam posta spēle arī ir no eiropas, jo tas vairak raksturīgs pozicionālais spēlei, ko viņam nācās piekopt arī Spānijā

  +1 [+] [-]

, 2017-04-27 13:03, pirms 8 gadiem
Karalis Lauva rakstīja: Laikam švaki esi sekojis līdzi basketbolam. Jau pāgājušajā čempī bija reāla iespēja aizķerties tajā 5niekā, ja ne kāsiens čehiem. Bet tāpat piekrītu, ka nav mums pamatsastāvam pienācīgu aizvietotāju. Daudz kas atkarīgs no tā, ko atvedīs pārējās izlases un kā zvaigznes sagrozīsies. Nekādas garantijas.
Uz PČ tagad ir kvalis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-04-27 13:13, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Uz kontaktu tieši eiropā lien, jo te sodus tomēr stingrāk svilpj, tā pati piespēle vai atlēkušās, jā šova elementi ir no ASV, bet der atcerēties, ka to pamatus viņš tieši šeit ielika un nevis tur, pie tam posta spēle arī ir no eiropas, jo tas vairak raksturīgs pozicionālais spēlei, ko viņam nācās piekopt arī Spānijā
Nezinu kādu basketbolu tu skaties! Eiropā tieši uz kontaktu mazāk lien, jo 1vs1 spēle nav spēlētāju spēcīgākā puse!
Piespēle, atlēkušās, pozicionāla spēle- kā tas nākas, ka KP šīs ir vājākās lietas, ja viņam ir Eiropas skola?

Eiropas skola- Pozicionāla spēle, saspēle(pareizi minēji), vairāk izspēlētu kombināciju uz konkrētu spēlētāju, spēlēšana pēc konkrētas sistēmas, spēlēšana uz laiku, maz improvizācijas, katrs dara savu lietu- Tā visa ir Eiropas skola!

     [+] [-]

, 2017-04-27 13:13, pirms 8 gadiem
HMB-NO.PIKNIKA rakstīja: ej uz Gjinamas sadalu bomaar
Kā filiālei Pakistānā? nav nemierīgi? tur tak sprāgst vislaik
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-27 13:43, pirms 8 gadiem
Porziņģis, Dāvis B., Timma, Dairis B., Strēlnieks. Pamatsastāvs skaidrs.

Pasečņiks, Blūms, Janičenoks, Freimanis, Meijeris + tie, kas izkaros vietu sastāvā.

Kurucs no jaunajiem.

     [+] [-]

, 2017-04-27 13:52, pirms 8 gadiem
chr1sT_v2 rakstīja: Porziņģis, Dāvis B., Timma, Dairis B., Strēlnieks. Pamatsastāvs skaidrs.

Pasečņiks, Blūms, Janičenoks, Freimanis, Meijeris + tie, kas izkaros vietu sastāvā.

Kurucs no jaunajiem.
Bērzu, Siliņu, Šmitu nenorakstīsim, Vecvagaru.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-27 13:54, pirms 8 gadiem
Amon Goeth rakstīja: Labāk lai ir dažu minūšu rezervists NBA. NBA tomēr spēlē pasaules labākie basketbolisti. Pie maza spēles laika - mazāka iespēja traumēties un lielāka vēlme spēlēt izlasē vadošās lomas.
Ne visi labākie pasaules basketbolisti spēlē NBA

  -1 [+] [-]

, 2017-04-27 14:05, pirms 8 gadiem
fkscd rakstīja: Ne visi labākie pasaules basketbolisti spēlē NBA
95% labāko spēlē un 5% ir tie, kas labāk izvēlas uzvarēt Eirolīgā, kā vienkārši spēlēt NBA + dažiem nav īsti sanākusi karjera NBA, jo pacietības pietrūka vai spēles stils neatbilst NBA spēlētājam!

     [+] [-]

, 2017-04-27 14:26, pirms 8 gadiem
Lai veicas timmam!

  +1 [+] [-]

, 2017-04-27 14:44, pirms 8 gadiem
Nez, Badingers vēl spēlēs Baskonijā? Būs latviešu duets!

  +1 [+] [-]

, 2017-04-27 14:48, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Bērzu, Siliņu, Šmitu nenorakstīsim, Vecvagaru.
Bērzs sajā sezonā praktiski nav spēlējis un cīnās ar traumām. Turklāt, cik var noprast, viņam ir kašķis ar Bagatski. Ja ir Pasečņiks, Ziņģis, Šmits, noteikti būs Meiers un vai Mejeris, turklāt Bagatskim patīk Siliņš, tad ne Bērzs, ne Freimanis uz Stambulu nebrauks.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-27 16:05, pirms 8 gadiem
chr1sT_v2 rakstīja: Porziņģis, Dāvis B., Timma, Dairis B., Strēlnieks. Pamatsastāvs skaidrs.

Pasečņiks, Blūms, Janičenoks, Freimanis, Meijeris + tie, kas izkaros vietu sastāvā.

Kurucs no jaunajiem.
nez ar ko Kurucs šobrīd var iekarot vietu izlases sastāvā?? Kaut kad nākotnē, kad būs uzspēlējis un parādījs sevi pieaugušo basketbolā, tad noteikti, bet pagaidām pat nevajag viņu pieminēt pieaugušo basketbola sakarā.

  +3 [+] [-]

, 2017-04-27 16:13, pirms 8 gadiem
xZ rakstīja: Visa NBA brigāde šobrīd ir 4. Valančunas ir labāks kā spēka centrs par jebkuru mūsējo. OK. Kuzminskas ir vājāks par Timmu. Motejunam šī sezona ir mīnusā, praktiski nav spēlējis. KP vienos vārtos ieliek Sabonim kā PF. Tā kā 3:1, es teiktu mūsu labā, ja ņemam tikai leišu NBA spēlētājus.
Valančunas ir labāks kā spēka centrs, bet Pašečniks labāks, kā pikenrolos. Kuzminskas nav vājāks par Timmu nekādi. Viņš ir izspēlējies pa Spāniju un jau spēlē NBA, pat ja arī tikai rezervistos. Fiziskajā aspektā jebkurš leišu garais ir stiprāks par KP, ja vss aizies līdz grūstīšanai ap grozu, tur KP zaudēs, tomēr vinnēs uz kustīgumu un metienu. Motejūns, ja viņu iespēlēs un veslība ir savesta kārtībā, būs riktīgs zvērs, būs arī noilgojies pēc basīša. Tā, ka, es teiktu, kaut kur uz 50/50 vai tuvu tam.

     [+] [-]

, 2017-04-27 16:25, pirms 8 gadiem
Vispār, loģisks turpinājums Jānim, karjera soli pa solim iet uz priekšu, pierāda sevi vienā līmenī, sagatavojas nākamajam. Spēles kvalitāte viņam visu laiku uzlabojas. Malacis, apsveicu un lai veicas un sanāk!

     [+] [-]

, 2017-04-27 16:28, pirms 8 gadiem
Karalis Lauva rakstīja: Bērzs sajā sezonā praktiski nav spēlējis un cīnās ar traumām. Turklāt, cik var noprast, viņam ir kašķis ar Bagatski. Ja ir Pasečņiks, Ziņģis, Šmits, noteikti būs Meiers un vai Mejeris, turklāt Bagatskim patīk Siliņš, tad ne Bērzs, ne Freimanis uz Stambulu nebrauks.
Bērzs tak acīmredzami lecas ar Bagatski, to pat ekrānā vērojot spēles izlasē var redzēt, turklāt viņa princeses izgājieni, seviški pēc tam, kad savāra sūdus, sasit piezīmes un iegāž visu komandu, jebkuram varētu apnikt. Savukārt, Freimanis ļoti sakarīgi brīžiem ir spēlējis šosezon, tāpēc, kā Bagijs teica, nevienam izlases durvis nav aizvērtas, tāpēc domāju, ka Freimanis kandidātos būs, bet arī konkurence uz 4ajiem numuriem būs paliela.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-27 17:01, pirms 8 gadiem
neredzu ar ko Kuzminsks labāks par Timmu. Fiziski vājāks, otro sezonas pusi Knicksos nospēlēja vāji . Metiens nestabils, Vienalga vai pēc Nba vai Eiropas standartiem vērtējot.

  +3 [+] [-]

, 2017-04-27 17:07, pirms 8 gadiem
xZ rakstīja: neredzu ar ko Kuzminsks labāks par Timmu. Fiziski vājāks, otro sezonas pusi Knicksos nospēlēja vāji . Metiens nestabils, Vienalga vai pēc Nba vai Eiropas standartiem vērtējot.
tas varbūt nākotnē tā arī pierādīsies, bet pagaidām tīri pēc sasniegumiem vērtējot, Kuzminskas ir Timmam priekšā. Es arī uzskatu Timmu par ļoti labu spēlētāju, šobrīd latvijā viņš ir labākais uzbrucēja postenī, ļoti domājošs un vispusīgs spēlētājs, gūst punktus, labi cīnās par bumbām, labi dod piespēles, viņš arī būs viens no galvenajiem izlases līderiem un vilcējiem čempionātā. Tas pierādijās jau olimpiskajā kvalifikācijā, kurš viņš bija viens no agresīvākajiem uzbrukumā, kā arī ļoti labs aizsardzībā.

     [+] [-]

, 2017-04-27 17:09, pirms 8 gadiem
Karalis Lauva rakstīja: Bērzs sajā sezonā praktiski nav spēlējis un cīnās ar traumām. Turklāt, cik var noprast, viņam ir kašķis ar Bagatski. Ja ir Pasečņiks, Ziņģis, Šmits, noteikti būs Meiers un vai Mejeris, turklāt Bagatskim patīk Siliņš, tad ne Bērzs, ne Freimanis uz Stambulu nebrauks.
Viena epizode. Nu, tas ir aizmirsts, un Bērzs jau pieaudzis, saprot, ka nebija uzdevumu augstumos. Ja uz vasarā pastrādās, tad Bērzs būs izlasē, žēl apkārt svaidīties ar 2.13 torni. Pret gariem centriem viņš ir labāks sedzējs, nekā īsais Meijeris. Par Pasečņiku daudz jautājumu, drafta gads. Sliņam slikts sezonas noslēgums, galīgi pazudis pēdējo mēnešu laikā. Šmitam būs sevi jāpierāda, Meiers ir diezgan paprasts spēlmanis, mierīgi var netikt izlasē. Manuprāt, tikai KP gulēs mierīgi.

     [+] [-]

, 2017-04-27 17:21, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Viena epizode. Nu, tas ir aizmirsts, un Bērzs jau pieaudzis, saprot, ka nebija uzdevumu augstumos. Ja uz vasarā pastrādās, tad Bērzs būs izlasē, žēl apkārt svaidīties ar 2.13 torni. Pret gariem centriem viņš ir labāks sedzējs, nekā īsais Meijeris. Par Pasečņiku daudz jautājumu, drafta gads. Sliņam slikts sezonas noslēgums, galīgi pazudis pēdējo mēnešu laikā. Šmitam būs sevi jāpierāda, Meiers ir diezgan paprasts spēlmanis, mierīgi var netikt izlasē. Manuprāt, tikai KP gulēs mierīgi.
Pirmkārt, Bērzs nekad nav bijis īsti labs aizsardzībā, vienmēr ļoti ātri pelna piezīmes, šajā ziņā tas pats KP uz kustīguma un auguma rēķina savos 20ar astīti aizsardzībā šancē daudz labāk. Bērzs bija vairāk dēļ tā, ka nebija īsti izvēles, kā arī viņam ir tīri labs metiens. Ja Bērzs būtu šosezon spēlējis normālā klubā, normālu laiku, es teiktu, ka visiem izredzes ir vienādas, Bērzam, Freimanim, Meieram, Pašečnikam, visu noteikti sniegums pārbaudes spēlēs. Bagatskis teica intervijās attiecībā uz Freimani, kad nepaņēma, ka katru gadu viss sākas no jauna, durvis nevienam nav aizvērtas, tomēr šogad Bērzam maz cerību. Un Pašečniks visticamāk būs izlasē, kur viņš dalīs centra lomu vai nu ar Kristapu, vai arī Meieri. Siliņam ir vājš sezonas noslēgums, bet viņam pamatpozīcija ir vairāk 3ais numurs, kur viņš konkurēs ar Timmu, Siliņa lielākais pluss ir aizsardzība, mūsu komandai tas ir ļoti svarīgs, komandai vajag tādus kā Siliņš vai Mejeris, kuri var iemest un spēj smagi strādāt aizsardzībā.

     [+] [-]

, 2017-04-27 17:29, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Pirmkārt, Bērzs nekad nav bijis īsti labs aizsardzībā, vienmēr ļoti ātri pelna piezīmes, šajā ziņā tas pats KP uz kustīguma un auguma rēķina savos 20ar astīti aizsardzībā šancē daudz labāk. Bērzs bija vairāk dēļ tā, ka nebija īsti izvēles, kā arī viņam ir tīri labs metiens. Ja Bērzs būtu šosezon spēlējis normālā klubā, normālu laiku, es teiktu, ka visiem izredzes ir vienādas, Bērzam, Freimanim, Meieram, Pašečnikam, visu noteikti sniegums pārbaudes spēlēs. Bagatskis teica intervijās attiecībā uz Freimani, kad nepaņēma, ka katru gadu viss sākas no jauna, durvis nevienam nav aizvērtas, tomēr šogad Bērzam maz cerību. Un Pašečniks visticamāk būs izlasē, kur viņš dalīs centra lomu vai nu ar Kristapu, vai arī Meieri. Siliņam ir vājš sezonas noslēgums, bet viņam pamatpozīcija ir vairāk 3ais numurs, kur viņš konkurēs ar Timmu, Siliņa lielākais pluss ir aizsardzība, mūsu komandai tas ir ļoti svarīgs, komandai vajag tādus kā Siliņš vai Mejeris, kuri var iemest un spēj smagi strādāt aizsardzībā.
ļoti apšaubu to iespēju, ka KP būs pamatpozīcija centrs, efektīvāk būs kā PF

     [+] [-]

, 2017-04-27 17:35, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: ļoti apšaubu to iespēju, ka KP būs pamatpozīcija centrs, efektīvāk būs kā PF
es domāju, ka KP nespēlēs noteiktā pozīcijā, visticamāk un visgudrāk būtu vadīties no spēles situācijas, radīt momentus, kur pie rotācijām un maiņām KP rodas pārsvars par sedzēju.

     [+] [-]

, 2017-04-27 18:12, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Pirmkārt, Bērzs nekad nav bijis īsti labs aizsardzībā, vienmēr ļoti ātri pelna piezīmes, šajā ziņā tas pats KP uz kustīguma un auguma rēķina savos 20ar astīti aizsardzībā šancē daudz labāk. Bērzs bija vairāk dēļ tā, ka nebija īsti izvēles, kā arī viņam ir tīri labs metiens. Ja Bērzs būtu šosezon spēlējis normālā klubā, normālu laiku, es teiktu, ka visiem izredzes ir vienādas, Bērzam, Freimanim, Meieram, Pašečnikam, visu noteikti sniegums pārbaudes spēlēs. Bagatskis teica intervijās attiecībā uz Freimani, kad nepaņēma, ka katru gadu viss sākas no jauna, durvis nevienam nav aizvērtas, tomēr šogad Bērzam maz cerību. Un Pašečniks visticamāk būs izlasē, kur viņš dalīs centra lomu vai nu ar Kristapu, vai arī Meieri. Siliņam ir vājš sezonas noslēgums, bet viņam pamatpozīcija ir vairāk 3ais numurs, kur viņš konkurēs ar Timmu, Siliņa lielākais pluss ir aizsardzība, mūsu komandai tas ir ļoti svarīgs, komandai vajag tādus kā Siliņš vai Mejeris, kuri var iemest un spēj smagi strādāt aizsardzībā.
Bērzs aizsardzībā pret kartīgiem torņiem ir efektīgāks, nekā Meijeris, kurš ir par 5-6 cm īsāks, ar īsākām rokām. Nekur Bagijs nav teicis, ka Bērzs nebūs nopietns kandidāts uz izlasi. Esmu pilnigi pārliecināts, ka viņš aizbrauks uz EČ, ja spēs uzņem kaut kādu formu uz pārbaudes spēlēm. Pasečņiks var mierīgi nebūt, viss atkarīgs no drafta un pēcdrafta sarunām ar jauno klubu. Siliņš savā klubā galīgi pazaudējis minūtes, jācer, ka vismaz spēle aizsardzībā nebūs pazudusi. Par 3. uzbrucēja posteni tev taisnība, bet tur var epizodiski arī Dāvi laist. KP noteikti spēlēs gan C, gan PF pozīcijā.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-27 18:33, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Bērzs aizsardzībā pret kartīgiem torņiem ir efektīgāks, nekā Meijeris, kurš ir par 5-6 cm īsāks, ar īsākām rokām. Nekur Bagijs nav teicis, ka Bērzs nebūs nopietns kandidāts uz izlasi. Esmu pilnigi pārliecināts, ka viņš aizbrauks uz EČ, ja spēs uzņem kaut kādu formu uz pārbaudes spēlēm. Pasečņiks var mierīgi nebūt, viss atkarīgs no drafta un pēcdrafta sarunām ar jauno klubu. Siliņš savā klubā galīgi pazaudējis minūtes, jācer, ka vismaz spēle aizsardzībā nebūs pazudusi. Par 3. uzbrucēja posteni tev taisnība, bet tur var epizodiski arī Dāvi laist. KP noteikti spēlēs gan C, gan PF pozīcijā.
Mejeri vai Meieri, kuru domā? Ja Meieri, tad aizsardzībā viņš labāks, jo Bērzs bieži iekšā krita un bija nepacietīgs spēlētājs, pie tam vājāks....Ja salīdzina ar Mejeri, tad viņš ir lēnāks un ar sliktāku lēcienu un nav kaplis....Un nomierinies ar Bērzu, pašlaik viņš nav nopietns pretendents uz izlasi un visticamāk nebūs, pie tam tiek aizmirsts tāds spēlētājs kā Gražulis...

Pasečniks ir cita runa, bet visticamāk, ka izlasē būs, jo ir tikai niecīga cerība braukt uz NBA un spēles izlasē dotu iespēju uz labāku klubu, pie tam cv ieraksts

     [+] [-]

, 2017-04-27 19:52, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Bērzs aizsardzībā pret kartīgiem torņiem ir efektīgāks, nekā Meijeris, kurš ir par 5-6 cm īsāks, ar īsākām rokām. Nekur Bagijs nav teicis, ka Bērzs nebūs nopietns kandidāts uz izlasi. Esmu pilnigi pārliecināts, ka viņš aizbrauks uz EČ, ja spēs uzņem kaut kādu formu uz pārbaudes spēlēm. Pasečņiks var mierīgi nebūt, viss atkarīgs no drafta un pēcdrafta sarunām ar jauno klubu. Siliņš savā klubā galīgi pazaudējis minūtes, jācer, ka vismaz spēle aizsardzībā nebūs pazudusi. Par 3. uzbrucēja posteni tev taisnība, bet tur var epizodiski arī Dāvi laist. KP noteikti spēlēs gan C, gan PF pozīcijā.
bagijs nav teicis, tomēr loģiski var sapast, ka pēc tik sliktas sezonas ar traumām un bez spēļu prakses, kamēr citiem bija visai labas sezonas un labs spēļu līmenis, izredzes tikt izlasē ir mi ni mā las.

     [+] [-]

, 2017-04-27 20:00, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Mejeri vai Meieri, kuru domā? Ja Meieri, tad aizsardzībā viņš labāks, jo Bērzs bieži iekšā krita un bija nepacietīgs spēlētājs, pie tam vājāks....Ja salīdzina ar Mejeri, tad viņš ir lēnāks un ar sliktāku lēcienu un nav kaplis....Un nomierinies ar Bērzu, pašlaik viņš nav nopietns pretendents uz izlasi un visticamāk nebūs, pie tam tiek aizmirsts tāds spēlētājs kā Gražulis...

Pasečniks ir cita runa, bet visticamāk, ka izlasē būs, jo ir tikai niecīga cerība braukt uz NBA un spēles izlasē dotu iespēju uz labāku klubu, pie tam cv ieraksts
Kāpēc nebrauks? Bērzs visus šos gadus bija stabila izlases vērtība.

     [+] [-]

, 2017-04-27 20:03, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: bagijs nav teicis, tomēr loģiski var sapast, ka pēc tik sliktas sezonas ar traumām un bez spēļu prakses, kamēr citiem bija visai labas sezonas un labs spēļu līmenis, izredzes tikt izlasē ir mi ni mā las.
Kāds sakars sezonai, ja paši galvenie notikumi norsināsies pārbaudes spēļu laikā? Būt pārākam garajā galā par Freimani, Meieru... Tas ir reāli, konkurencu uz PF un C posteni nebūs liela. Turklāt viņam ir pluss, ka var tikt izmantots abās pozīcijās. Talanta ziņā, viņš ir pārāks par lielāko daļu no mūsu garajiem.

     [+] [-]

, 2017-04-27 20:17, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Kāpēc nebrauks? Bērzs visus šos gadus bija stabila izlases vērtība.
nebūt ne, pēdējās spēlē Bagijs viņu nelabprāt laida laukumā

  +1 [+] [-]

, 2017-04-27 20:18, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Kāds sakars sezonai, ja paši galvenie notikumi norsināsies pārbaudes spēļu laikā? Būt pārākam garajā galā par Freimani, Meieru... Tas ir reāli, konkurencu uz PF un C posteni nebūs liela. Turklāt viņam ir pluss, ka var tikt izmantots abās pozīcijās. Talanta ziņā, viņš ir pārāks par lielāko daļu no mūsu garajiem.
tu tagad troļļo? jau bez Bērza konkurence uz garo galu ir liela

  +1 [+] [-]

, 2017-04-27 21:24, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: tu tagad troļļo? jau bez Bērza konkurence uz garo galu ir liela
man jau ar likās, ka viņš ākstās. šobrīd, kad uz 4ajiem numuriem ir Freimanis, Mejeris, Bertāns, Siliņš, kur abi var spēlēt gan 3, fgan 4, turklāt KP variēs starp 4 un 5, teikt, ka uz pozīciju nav konkurence? skaidrs, ka joks.