Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:131, Did:0, useCase: 3

V.Valters: "LBL čempions janoskaidro pēc "Final 4" sistēmas"

Andrejs Siliņš

V.Valters: "LBL čempions janoskaidro pēc "Final 4" sistēmas"
Valdis Valters
Foto: Romualds Vambuts, eSports.lv

Rīgas VEF galvenais treneris Valdis Valters uzskata, ka Latvijas Basketbola līgas (LBL) vadībai būtu stipri japiedomā pie tā, lai nākotnē mainītu izslēgšanas spēļu sistēmu un čempionvienība būtu jānoskaidro pēc "Final Four" sistēmas.

"Uzskatu, ka nākotnē noteikti jāpāriet uz "Final Four" sistēmu čempiona noskaidrošanai," saka Valters, norādot iemeslus, "šī gada sērija, tāpat kā visu iepriekšējo sezonu finālsērijas pēdējos gados, pierādīja, ka pašreizējā sistēma nedod nekādu rezultātu – intrigas maz, skatītāju nav, ienākumu nav. Maijs ir hokeja mēnesis, nevis basketbola mēnesis, un tam ir japielāgojas."

Pēc "Final Four" sistēmas allaž noskaidrots SEB Baltijas līgas čempions gan Elites divīzijā, gan Izaicinājuma kausā, tāda pati sistēma novērota citos lokālajos čempionātos, piemēram, Izraēlā. Tāpat ir vairākas Eiropas līgas, kurās finālsērija ilgst līdz kādas komandas trim uzvarām, piemēram, Krievijā.

Valters uzsver, ka jāsaīsina būtu arī regulārais čempionāts: "Sezonai būtu jābeidzas aprīļa beigās. Līmenis krasi kritīsies, intrigas būs vēl mazāk. Paredzama liela krīze un viens mēnesis mazāk klubiem būtu daudz izdevīgāk arī no finansiālā viedokļa, piemēram, līgumus ar spēlētājiem varētu slēgt līdz aprīļa beigām nevis maijam."

"Valsts bez maz vai pāries uz talonu sistēmu, bet kāds vēl te grib, lai maijā spēlētu basketbolu," treneris tuvāko nākotni nekrāso gaišos toņos.

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +54 [+] [-]

, 2009-05-27 15:05, pirms 16 gadiem
labaak atstaat kaa ir..takaa NBA!!

 +58 [+] [-]

, 2009-05-27 15:06, pirms 16 gadiem
Valteram labāk patiktu, ja uzvarētājs tiktu noteikt metot kapeiku - tā lielākas izredzes iegūt 1.vietu, jo 1 spēli uzvarēt nav tas pats, kas uzvarēt sērijā līdz 3 vai 4 uzvarām

 +16 [+] [-]

, 2009-05-27 15:06, pirms 16 gadiem
Taisam March madness, i basi pafanosi i vēl Hokeju paskatīsies maijā!

 +30 [+] [-]

, 2009-05-27 15:07, pirms 16 gadiem
nu 32 kg toč nevar piekrist, savādāk kāds nahaļavu var tikt pie LBL titula

 +13 [+] [-]

, 2009-05-27 15:07, pirms 16 gadiem
Nepiekritīšu, jo viena spēle nav objektīvs rādītājs, ko pierādīja šīs finālsērijas pirmā spēle. Varbūt vajadzētu spēlēt līdz 3 uzvarām, bet arī par to vēl varētu padomāt'. Man patīk šī sērija, un jo vairāk spēļu jo aizraujošāk.

 +21 [+] [-]

, 2009-05-27 15:09, pirms 16 gadiem
nepiekrītu, ka intrigas nav. ir un kā vēl - 7 spēles, ko labāku var vēl gribēt.
VV grib tikai lielākas šanses, lai ar Vefiņu (iespējams pastiprinātu ar ASK čaļiem) tiktu pie titula

varbūt NBA arī taisām Final Four, lai lielāka intriga
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +18 [+] [-]

, 2009-05-27 15:13, pirms 16 gadiem
Ar savu VEFu nevar uzvarēt garākas sērijas tāpēc jau tā grib.

  +6 [+] [-]

, 2009-05-27 15:14, pirms 16 gadiem
NEPIEKRĪTU!!! Kā pēc tik ļoti nogriezt mums basketbola play off baudu!?!?!?

  -1 [+] [-]

, 2009-05-27 15:15, pirms 16 gadiem
viņā arī kāds ieklausās?????? ??????????????? ??????????????? ???????es par viņa domām tikai pasmeju jau sen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +17 [+] [-]

, 2009-05-27 15:17, pirms 16 gadiem
galvenais, ka tas tiek pateikts tieši dienā, kad būs septītā spēle - intrigas maz esot

  +6 [+] [-]

, 2009-05-27 15:18, pirms 16 gadiem
Izraēla ir labākais piemērs ar Final 4. Un uzreiz metamies uz 3 uzvaru sēriju kā Krievijā. Kaut kā VV vajadzētu "opreģeļitsa", ko viņš grib. šogad skatītāju nav ļoti daudz, bet pietiekami un intriga ir pat ļoti liela. 3:3 un pēdējā spēlē viss izšķirsies, ko vēl vajag?
Atkal VV ar kaut ko grib izcelties... Maija sākums hokeja mēnesis, bet maija beigas basketbola - vai tad tā ir slikti? Visu sezonu spēlē un trijās dienās noskaidro čempionu, nu super intriga un skatītāji apgāzīs arēnu Rīga vai Ventspils Olimpisko centru

  +1 [+] [-]

, 2009-05-27 15:20, pirms 16 gadiem
ka tik ne arī...

  +2 [+] [-]

, 2009-05-27 15:23, pirms 16 gadiem
garais_999 rakstīja: nu 32 kg toč nevar piekrist, savādāk kāds nahaļavu var tikt pie LBL titula
...nevis kāds, bet VEFu jau grib galvgalī dabūt!

  +6 [+] [-]

, 2009-05-27 15:23, pirms 16 gadiem
Nu tad brauc uz savu Izraēlu!
Slēpts komentārs: Radioswhtv

  +3 [+] [-]

, 2009-05-27 15:29, pirms 16 gadiem
Valdis galīgi galvu saspiedis, visu viņam vaig mainīt... Latvijas mazais Napaleons.

  -2 [+] [-]

, 2009-05-27 15:29, pirms 16 gadiem
man jau liekas, ka vienus pleiofus vajag.
LBL varētu Final four taisīt tad, ja pleiofus rīkotu sezonas interesantākajā turnīrā - BBL'ā.

  +4 [+] [-]

, 2009-05-27 15:31, pirms 16 gadiem
Absolūti garām. Drīzāk vajadzētu pilnu PO turnīru uzrīkot - 8 komandas un izspēlē kārtīgi sēriju - nevis tā ka, kādam kaut kas ir brīvs. Un domāju, ka vajag arī kausa izcīņu.

  +6 [+] [-]

, 2009-05-27 15:34, pirms 16 gadiem
Paskatoties ventspils mājas spēles nevaru teikt ka skatītāji nenāk un barons spēlētu Arēnā un biļetes maksātu 2ls nevis 5ls tad apakšējās tribīnes noteikti varētu piepildit.
Final 4 ir izdevigi ja komandas ir katra no savas valst un bŗaukāt varētu būt pārāk dargi, bet latvijas merogā jau nu var izbraukāt tos 200km un palutināt latviešu lidzjutejus ar labām spēlēm.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2009-05-27 15:39, pirms 16 gadiem
Pilnīgs absurds. Nospēlēt visu sezonu un čempionu noskaidrot vienā cīņā. Valdim šīberis iet ciet.

  +2 [+] [-]

, 2009-05-27 15:43, pirms 16 gadiem
man patik ka ir un veters jau tik grib 2 uzvaras uz halavu un cempions

  +1 [+] [-]

, 2009-05-27 15:50, pirms 16 gadiem
Maijs ir hokeja mēnesis, nevis basketbola mēnesis, un tam ir japielāgojas."

Vienīgais normālais arguments,bet tāpēc jau nav jāmaina sistēma pēc kuras noskaidro valsts čempionus.Jauns ritenis nav jāizdomā,jo šī ir pareizākā uzvarētāju noskaidrošanas sistēma, haļava cauri neiet.Lai kā cienītu Valteru,bet meklējot citāda veida iespēju noskaidrot uvarētāju,ir tīra deķa vilkšana uz savu pusi.

  -2 [+] [-]

, 2009-05-27 15:52, pirms 16 gadiem
[quote skudrinieks]

Ja skatās klātienē 700-800 cilvēku, tad tāda ir tā auditorija, un tāda pati būs gan februārī, gan martā, gan aprīlī.

Jāska, ka ja skatās 700-800 cilvēki un tāda tā auditorija ir, tad tas vairs nav basketbols! Tas nav basketbola cienīgi - tāda situācija var būt Belģijas vai Islandes čempionātā!

Visi meklē VV intereses un pārmet viņam sliktus nodomus, bet kur ir citas idejas? Vai ir labāk tā, lai ir slikti, bet, galvenais, lai nav tā kā VV piedāvā?! Kas tad ir svarīgi - lai basketbola fināls ir Notikums, vai lai ir tā kā tagad?

P.S. par Radio SWH TV VEFa lobēšanu - vajag rūpīgāk iepazīties ar mūsu video saturu un tad, man šķiet, kļus skaidrs, ka mēs lobējam tos, kuri ir interesanti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-05-27 16:00, pirms 16 gadiem
Fināla ižķirošo spēli noskatās klātienē ap 700-800 cilvēku! Tas nozīmē, ka intrigas nav!

Ko darit ja Baronam nav normalas spelu zales...

  +1 [+] [-]

, 2009-05-27 16:00, pirms 16 gadiem
nu tad var veidot bbl ar normalu PO tomerPO ir pavisam cita garsha

un vispar jo vel vairak šobrid, kad vietejo čemionātu līmenis smagi krītas vajag veidot bbl ar šīm 8-12 komandām, kā pamaturnīru, lai glābtu spēles kvalitāti šajā grūtajā laikā, mosh rakstam federācijām vēstuli?

  -1 [+] [-]

, 2009-05-27 16:01, pirms 16 gadiem
Par izslēkšanas spēlēm jau interese ir samērā liela, jeb atbilstoša pie šibrīža situācijas.
Manā skatījumā problēma ir ar regulāro sezonu kur pietrūkst motivācijas un cīnās spars. Tāpēc varbūt vajadzētu ieviest arī regulārās sezonas kausu.

  +1 [+] [-]

, 2009-05-27 16:07, pirms 16 gadiem
šito tu gan Valdi pateici galīgi šķērsām.. jēga no Final 4, njaa tev tas buutu labāk, jo ar VEFu vareetu uztaisiit haljavu..

  +1 [+] [-]

, 2009-05-27 16:07, pirms 16 gadiem
Vai tie, kuri raksta šeit komentārus ir savām acim redējuši Arēnā iepriekšējo gadu finālus? Vai ir bijuši uz ASK/Valmieras pusfināliem tajā pašā Daugavā pirms dažiem gadiem, kad es personīgi lieku biļetiti nopirku no Ģirta Ankipāna, bet daudzi citi palika aiz durvīm gribot, tā arī netikuši paskatīties kā Vairogs mēģina nosegt Valteru?
Kuram šķiet, ka ja fināls šogad būtu Arēnā, tad skatītāju būtu vairāk par tūkstoti?
Man izklausās (izlasās), ka te galvenie iebildumi ir par to, ka VV kaut ko uzdrošinās runāt - ir daudz cilvēku, kuriem šķiet, ka VV ir ļaunuma iemiesojums! Tās diskusijas gandrīz nekad nav par tēmu, bet gan par viedokļa paudēju.

  +6 [+] [-]

, 2009-05-27 16:08, pirms 16 gadiem
Kaut kā viņa teiktajā trūkst loģikas. Ja par iemeslu tam, lai spēlētu Final4 ir skatītāju zemā interese un intrigas trūkums, tad varbūt vispār nevajag spēlēt un jābrauc uz Īriju lasīt zemenes... Skaidrs, ka šogad skatītāju skaits, kurš klātienē noskatās finālspēles ir mazāks kā citus gadus, bet tam ir pavisam objektīvi iemesli, kuri ļoti cerams pēc kāda laika izbeigsies. Vai šogad trūkst intrigas????? Ja šogad trūkt, tad jāprasa kad viņa vispār ir bijusi. Pat tajos divos gados, kad tika spēlētas septiņas spēles sērijā, bija vairāk prognozējamas Brocēnu un Ventspils uzvaras nekā tas ir šodien. Ir jādomā par to kā atgriezt skatītājus tribīnēs un celt pabalējušo basketbola prestižu, nevis uzreiz jāmaina izspēles sistēma. Pie tam Latvijā nav "Latvijas kausa" sacensības, kā tas ir citās valstīs un jā, šādās sacensībās tiek spēlēts Final 4, bet čempiona tituli tomēr pārsvarā tiek izcīnīti play off sērijās un tāpēc tam ir arī lielāks prestižs un nozīme.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-05-27 16:21, pirms 16 gadiem
VV prot izcelties...
pie šādas izspēles pieaug varbūtība ka čempiona titulu paceļ kāda komanda uz tautā saukto haļavu...kas nevar vinet 4 spēles bet teiksim 1 vai labi nospēlēt 2 spēļu summā...
nez vai pats Valdis tgd nejūas izspļāvis kko galīgi nevietā??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-05-27 16:27, pirms 16 gadiem
Radioswhtv rakstīja: Vai tie, kuri raksta šeit komentārus ir savām acim redējuši Arēnā iepriekšējo gadu finālus? Vai ir bijuši uz ASK/Valmieras pusfināliem tajā pašā Daugavā pirms dažiem gadiem, kad es personīgi lieku biļetiti nopirku no Ģirta Ankipāna, bet daudzi citi palika aiz durvīm gribot, tā arī netikuši paskatīties kā Vairogs mēģina nosegt Valteru?
Kuram šķiet, ka ja fināls šogad būtu Arēnā, tad skatītāju būtu vairāk par tūkstoti?
Man izklausās (izlasās), ka te galvenie iebildumi ir par to, ka VV kaut ko uzdrošinās runāt - ir daudz cilvēku, kuriem šķiet, ka VV ir ļaunuma iemiesojums! Tās diskusijas gandrīz nekad nav par tēmu, bet gan par viedokļa paudēju.
Tikai tu pateici ,ka VV ir launuma iemiesojums!!!V.Valters ir bijis super speeleetaajs un ir izcils treneris...bet tam ko saka vinsh var jau arii nepiekrist..

  -2 [+] [-]

, 2009-05-27 16:27, pirms 16 gadiem
Radioswhtv rakstīja: Vai tie, kuri raksta šeit komentārus ir savām acim redējuši Arēnā iepriekšējo gadu finālus? Vai ir bijuši uz ASK/Valmieras pusfināliem tajā pašā Daugavā pirms dažiem gadiem, kad es personīgi lieku biļetiti nopirku no Ģirta Ankipāna, bet daudzi citi palika aiz durvīm gribot, tā arī netikuši paskatīties kā Vairogs mēģina nosegt Valteru?
Kuram šķiet, ka ja fināls šogad būtu Arēnā, tad skatītāju būtu vairāk par tūkstoti?
Man izklausās (izlasās), ka te galvenie iebildumi ir par to, ka VV kaut ko uzdrošinās runāt - ir daudz cilvēku, kuriem šķiet, ka VV ir ļaunuma iemiesojums! Tās diskusijas gandrīz nekad nav par tēmu, bet gan par viedokļa paudēju.
Daļa līdzjutēju arī droši vien vadījās no Tavas iepriekšējo gadu pieredzes, ka var palikt aiz durvīm vai vajadzēs spaidīties drūzmā un neko tolkam neredzēt, tāpēc izvēlējās drošāko variantu kā noskatīties finaļspēles - mājās pie TV.

  -2 [+] [-]

, 2009-05-27 16:29, pirms 16 gadiem
Tas VV uz vecumu paliek arvien stulbaks un sak runat mulkibas, tas ka vinjam tur ir kaut kadi veci sasniegumi man pilnigi po, es piemeram uzskatu ka vins runaa pilnigas glupibas un lieki, jo tikai idiots var pateikt ka nav intrigas 7 speles vakara
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-27 16:38, pirms 16 gadiem
Diezgan manuprat mulkiga ideja! Arguments ka ta notiek citur ir pilnigi aplams, jo ka rakstits final4 sistema ir tikai izreelaa! visaas top liigas (krievija spanija griekija italija) ir lidz noteiktam uzvaru skaitam!

  -1 [+] [-]

, 2009-05-27 16:38, pirms 16 gadiem
nu arguments par to, ka nav intrigas ir pilnīgi nevietā. VEF gan nespēja sagādāt nekādu lielo intrigu spēlēs pret Ventspili, bet otrā sērijā ASK pret Baronu intriga bija katrā spēlē. un nemaz nerunāsim par finālsēriju - īsta fināla cienīga sērija.

tas, ka ienākumu nav. vai tad četru fināls būs tāda slaucamā govs?

kā arī to komandu spēlētāji, kas izkrita pirmajā kārtā jau teica, ka esot kkā dīvainu, ka sezona tik ātri beigusies. tad tagat vispār sanāktu, ka bezmaz nedēļu pēc regulārās sezonas beigām tiek noskaidrots čempis un viss.

protams ideju var apsvērt un gan jau Valteram ir kāds stingrāks pamatojums, bet es neredzu pašlaik kkādus lielus plusus šādam variantam.

  -1 [+] [-]

, 2009-05-27 17:00, pirms 16 gadiem
Varat teikt ko gribat, bet ir viņam taisnība, March Madness ASV ir populārāks par NBA Play-Off, un LV komandu meistarības līmenis jau sāk dzīt depresījā, staigāti, kļūdas, nevarība, piemēram, Jurevičus var nospēlēt tikai 2 norm spēlēs no 6, ko tad var gribēt!

  +1 [+] [-]

, 2009-05-27 17:14, pirms 16 gadiem
Valters atkal kautko sapīpējies ?!

  +2 [+] [-]

, 2009-05-27 17:15, pirms 16 gadiem
vecuma marazms!

  +3 [+] [-]

, 2009-05-27 17:22, pirms 16 gadiem
galiigi nepiekriitu-objektiivaak ir taa kaa ir-kad jaaizciina 4 uzvaras finaalserijaa...ja viena speele visu izskirtu tad ne vienmeer vinneetu stipraakais...vareeja arii pusfinaalseerijas buut liidz 4 uzvaraam un ceturtdaljfinaali liidz 3 uzvaraam....vai arii katra seerija liidz 4 uzvaraam kaa NBA...

  -1 [+] [-]

, 2009-05-27 17:59, pirms 16 gadiem
Šoreiz galīgi nepiekrītu Valteram.Sērijas līdz zināmam uzvaru skaitam maksimāli izslēdz nejaušības faktoru kas mēdz būt vienai spēlei.

  +2 [+] [-]

, 2009-05-27 18:26, pirms 16 gadiem
ja tagad uz speli nak 700 - 800 lidzjuteju, tad taja final four ari uz katru speli bus 700 - 800 lidzjuteju un ne vairak, bet tik atskiriba ta ka tad mes varetu baudit finālā tik 1 spēli, bet tagad mums ir iespēja skatīties 7 spēles...........manis pēc fināli kaut līdz 8 uzvarām

     [+] [-]

, 2009-05-27 18:48, pirms 16 gadiem
Tieši tā,play off jāsāk 8komandām nevis1-2 iesaistās jau pusfinālā.Par final 4,var jau uztaisīt eksperimentu sezonu.Haļavščiki zeltu nepaņems,nu nav tik zems tas līmenis.Un kas tad LBL ir haļavščiki?????izņemot Zemgali un Ķeizarmežu pārejie visi klubi ir bijuši medaļās vai pusfinālā.Es par īsāku sezonu un pilnvērtīgu Play off.Aprīlī izspēlē play off un viss.Komandas iegūs finansiāli,spēlētājiem atpūta un klubiem nebūs šo lielo paužu,kā tas bija šogad.

     [+] [-]

, 2009-05-27 19:01, pirms 16 gadiem
Mārketings!!! Nemāk Latvijā pārdot futbolu un basketbolu. Kaut mazliet piestrādātu pie sakarīga mārketinga un arī interese/skatītāji būtu. Vienīgi RD prot rīkoties. BK Ventspils arī kko dara lietas labā. Futo vispār ir kkādā sētas līmenī pasniegts, kaut arī tā nav, basis iet uz to pašu.

     [+] [-]

, 2009-05-27 19:24, pirms 16 gadiem
Suņu murgi!!!!!!!!!
Tas paver iespējas izšaut komandām, kas tiek kā ceturtās uz Final4 aiz Ventspils, Barona un, ja joprojām vēl pastāvēs ASK/Rīga. Līdz ar to objektīvi īsti labākā komanda var neuzvarēt LBL.

     [+] [-]

, 2009-05-27 19:38, pirms 16 gadiem
Cinguzis rakstīja: Mārketings!!! Nemāk Latvijā pārdot futbolu un basketbolu. Kaut mazliet piestrādātu pie sakarīga mārketinga un arī interese/skatītāji būtu. Vienīgi RD prot rīkoties. BK Ventspils arī kko dara lietas labā. Futo vispār ir kkādā sētas līmenī pasniegts, kaut arī tā nav, basis iet uz to pašu.
Ar RD ir citādāk. Tur līmenis ir kudi augstāks, tāpēc arī tautas daudz vairāk nāk. Bet mārketings viņiem ir pietiekami labs, bet kur piestrādāt vēl ir noteikti. Ir jāprot no sākuma skatītājus atvilināt uz spēli, pēc tam jāprot arī noturēt. Barons mēģināja atvilināt, bet ar tām kartēm daudz par daudz pārspīlēja, pieradinot pie basketbola par velti. Nav gan man bilance pieejama, bet, domājams, biļetes sastāda visai mazu daļu ienākumu. Tādēļ derētu vismaz kādu daļu sezonas upurēt, nolaižot cenas. Bet tikai ar to skatītājs nenāks. Viņš ir jāpiedabūn atnākt vēlreiz. Bet, atvainojos, ja Skonto stadionā atnāku un uz krēsliem semenes mētājas, krēsli ir netīri, tad daudzi otrreiz vairs neies.
Pats vismaz šodien būsi basī?

     [+] [-]

, 2009-05-27 19:44, pirms 16 gadiem
Futbolā arī ne viss ir tik slikti. Virslīgas līmenī gan par to acīmredzami nedomā. Bet pirmajā līgā, cik dzirdēts un lasīts, Jelgava dara visai daudz, tāpat arī Metta. Pirmās līgas klubi (daži vismaz) ir profesionālāki. Bet spēlētāju līmeni varēs palielināt, ja dabūs naudu. Bet sponsoriem, domājams, pievilcīgākas ir tādas komandas, kur uz spēlēm nāk 500, nevis 50 skatītāju.

     [+] [-]

, 2009-05-27 20:04, pirms 16 gadiem
Citos Valtera izteikumos atbalstītāju ir pat vairāk kā tie, kas viņu nosoda. Bet šis izteikums neiztur nekuru kritiku, jo ir pilnīgi un absolūti muļķīgs.

  -1 [+] [-]

, 2009-05-27 20:10, pirms 16 gadiem
suvass rakstīja: Ar RD ir citādāk. Tur līmenis ir kudi augstāks, tāpēc arī tautas daudz vairāk nāk. Bet mārketings viņiem ir pietiekami labs, bet kur piestrādāt vēl ir noteikti. Ir jāprot no sākuma skatītājus atvilināt uz spēli, pēc tam jāprot arī noturēt. Barons mēģināja atvilināt, bet ar tām kartēm daudz par daudz pārspīlēja, pieradinot pie basketbola par velti. Nav gan man bilance pieejama, bet, domājams, biļetes sastāda visai mazu daļu ienākumu. Tādēļ derētu vismaz kādu daļu sezonas upurēt, nolaižot cenas. Bet tikai ar to skatītājs nenāks. Viņš ir jāpiedabūn atnākt vēlreiz. Bet, atvainojos, ja Skonto stadionā atnāku un uz krēsliem semenes mētājas, krēsli ir netīri, tad daudzi otrreiz vairs neies.
Pats vismaz šodien būsi basī?
Ar RD ir tā.. skatītājos ir ne tikai latvieši, bet arī pietiekami daudz krievu, kuriem basketbols neinteresē. RD spēlēs ir arī daudzi tādi, kas iet tādēļ, ka citi iet (tāpat kā visu laiku bija pavasara hokejs, lai gan tajā pašā laikā vietējais čempis 60 procentiem no tiem bija pie pilnīgas kājas). Un ļoti šaubos vai RD izdosies tik pat veiksmīga sezona arī nākamgad un līdz ar to negribētos ticēt, ka būs tik pat daudz skatītāju, jo sajūtas tomēr notrulinās. Protams, RD mārketings ir labi pastrādājis. Domāju, ka ienākumi par atribūtikas pārdošanu sarukas par procentiem 60.

     [+] [-]

, 2009-05-27 20:40, pirms 16 gadiem
Kārtējais W interesantais izteikums.

     [+] [-]

, 2009-05-27 22:09, pirms 16 gadiem
nu pēc šāda fināla šis komentārs kļūs arvien smieklīgāks

     [+] [-]

, 2009-05-28 09:20, pirms 16 gadiem
radioswh arī ir w