Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:131, Did:0, useCase: 3

Video: Kravčenko nesportiskā piezīme pamatlaika beigās.

Vērtējums: +3
1 2 46 komentāri
Slēpts komentārs: Sandrisss

  +4 [+] [-]

, 2009-05-29 12:21, pirms 15 gadiem
Ļoti reti rakstu komentarus. Biju par VEN bet prieks ka Zaķis aizlika garam abus sodus un spēle izšķīrās papildlaikā. Par Kravčika sodu - no Latiševa skatu punkta ciņas karstumā 90% izksatijās pēc nesportiskās, ka ar izkapti iepļāva Kingam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Pizonis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +22 [+] [-]

, 2009-05-29 12:42, pirms 15 gadiem
NorchaN rakstīja: Ļoti reti rakstu komentarus. Biju par VEN bet prieks ka Zaķis aizlika garam abus sodus un spēle izšķīrās papildlaikā. Par Kravčika sodu - no Latiševa skatu punkta ciņas karstumā 90% izksatijās pēc nesportiskās, ka ar izkapti iepļāva Kingam.
Bet vēl viens fakts - 5 spēlē Ventspilī, kad beigās Kings pret Skirīti uztaisīja piezīmi no aizmugures uzlecot virsū, tas pats Latiševs iedeva parastu piezīmi un paskaidroja Skirim, ka pēdējā minūtē nesportisku piezīmi viņš nedod. Diez kas tajā mazajā galvā bija mainījies sešu dienu laikā, jo ne tikai pēdējā minūtespēlē, bet pēdējās sekundes visā čempionātā. Tātad te nav konsekvences

 +10 [+] [-]

, 2009-05-29 12:42, pirms 15 gadiem
Nu nevajadzēja tik apšaubāmu nesportisku dot pašās spēles beigās..

Kāpēc tiesnesim vajaga iejaukties TIK LABĀ SPĒLE!! es nesaprotu..

  -3 [+] [-]

, 2009-05-29 12:43, pirms 15 gadiem
Nu vispār piezīme pa tēmu. Ja nemaldos, tad noteikumu 36.1.4. ir rakstīts, ka: „ nesportiskas piezīmes gadījumā, tiesnešiem ir jāpielieto sekojošs princips – Ja spēlētājs necenšas spēlēt uz bumbu un notiek kontakts, tā ir nesportiska piezīme”. Šeit atklāti ir redzams, ka piezīme tika izdarīta pret Kingu no tās puses, kurā nav bumba. Tātad piezīme ir uzskatāmi izdarīta tīši (nesportiski).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-05-29 12:52, pirms 15 gadiem
spokss rakstīja: Nu vispār piezīme pa tēmu. Ja nemaldos, tad noteikumu 36.1.4. ir rakstīts, ka: „ nesportiskas piezīmes gadījumā, tiesnešiem ir jāpielieto sekojošs princips – Ja spēlētājs necenšas spēlēt uz bumbu un notiek kontakts, tā ir nesportiska piezīme”. Šeit atklāti ir redzams, ka piezīme tika izdarīta pret Kingu no tās puses, kurā nav bumba. Tātad piezīme ir uzskatāmi izdarīta tīši (nesportiski).
Tad jau Berķim vajadzēja pēc 2 min būt ārā no zāles, bet tie paši tiesneši knapi viņam bija sasvilpojuši 2 piezīmes.

 +11 [+] [-]

, 2009-05-29 12:57, pirms 15 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Labi, veči, bet iedomājieties, kā Oļegs tagad jūtās... Ieiet internetā - tur visi viņu apdirš, iet pa ielu - apdirš, iet veikalā - apdirš. Kā lai cilvēks jūtas?

Jums nemaz nav žēl?
Nē nav . Un domāju ,ka ne tikai BARONS atbalstītājiem bet jebkuram basketbola skatītājam un pat Ventspils fanam nemaz nav žēl Latiševs.

Jādod iekšā tādiem narcisiem. Varbūt tomēr pieleks. ja ne lai ņem striķi vai tomēr publiski atvainojas skatītājiem kuri ir par basketbolu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2009-05-29 13:05, pirms 15 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Principā, teorētiski vajadzētu uztaisīt tādu kā "apaļo galdu", ko translēt webā.
Lai sanāk kopā:
Latiševs
Pērkons
Kokainis vai Baumanis
Adamaitis
Vanags
Kravčenko

Tikai Zībartu nevajag, jo viņš tāpat tikai stostīsies un siekalosies.

Domāju, ka tādai pārraidei būtu diezgan augsts reitings.
''Kas notiek Latvija''

  +1 [+] [-]

, 2009-05-29 13:06, pirms 15 gadiem
Johaidii, ja arii tur bija nesportiska pieziime, cik seenes jaanoeed, cik kaaši jaanovelk un litri šnaba jaaizdzer, lai finaalseerijas septiitajaa speelee taadaa situaacijaa dotu nesportisku pieziimi?
Lai arii nedaudz biju par Ventspili, prieks, ka Zaķis abus sodus aizmeta garaam un pamatlaiks beidzaas kaa pasakaa.. No taada skatiijuma, protams, tiesnesim cepums par šovu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-05-29 13:07, pirms 15 gadiem
Jums jau zb nav?!
Neko tpt nevar izmainiit!

     [+] [-]

, 2009-05-29 13:08, pirms 15 gadiem
cobra30 rakstīja: Tad jau Berķim vajadzēja pēc 2 min būt ārā no zāles, bet tie paši tiesneši knapi viņam bija sasvilpojuši 2 piezīmes.
Ko tu auro. Es tikai citēju noteikuma punktu un izteicu savu skatījumu par šo vienu epizodi. Piekrītu tev, ka tādā gadījumā tajā spēlē vajadzēja svilpt vairums šādus pārkāpumus. Tiesneši nebija līmenī. Neesmu vispār ne pa vienu no šīm komandām. Man šogad vairāk simpatizēja VEF. VEFam visās pozīcijās labi čaļi, izņemot stipri atpaliek centri. Ja uzrastos kāds jauns un talantīgs centrs, tad vispār cepuri nost šajai komandai. Kur tie leiši ņem tos centrus? Mums laikam visi treneri ir tendēti uz mazajiem metējiem unj ieraugot jaunu, garu tūļu, uzreiz uzskata par neperspektīvu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-29 13:29, pirms 15 gadiem
nu cik var sos video te likt

     [+] [-]

, 2009-05-29 13:41, pirms 15 gadiem
Skudrinieks rakstīja: sporto.lv: Basketbola laukumā bez bumbas | Sporto.lv

Interesanta intervija ar Latiševu.

Pats galvenais, lai pēc mača neviens nevarētu teikt, ka tiesneši izšķīruši mača likteni. Kļūdas gadās visiem. "Jā, arī Latvijā nedrīkst pieļaut kļūdas," piekrīt mūsu tiesnesis. "Tomēr šeit spēle ir daudz nekvalitatīvāka. Līdz ar to situāciju, kurās var pieņemt nepareizu lēmumu, Latvijas basketbolā ir daudz vairāk."
Ah tad Oļegam vainīgi ir spēlētāji kad viņš kļūdās. Pareizi ne jau viņš bet citi
Slēpts komentārs: ericcartman

     [+] [-]

, 2009-05-29 13:47, pirms 15 gadiem
Nāks jauni suudi vecie aizmirsīsies! Cilvēkam iemesls par ko cepties, vismaz nav jādomā par krīzi un par naudu!

Nekļūdās tas, kas neko nedara! kā šie te daži komentāros d-irsēji...!

  +1 [+] [-]

, 2009-05-29 14:44, pirms 15 gadiem
spokss rakstīja: Nu vispār piezīme pa tēmu. Ja nemaldos, tad noteikumu 36.1.4. ir rakstīts, ka: „ nesportiskas piezīmes gadījumā, tiesnešiem ir jāpielieto sekojošs princips – Ja spēlētājs necenšas spēlēt uz bumbu un notiek kontakts, tā ir nesportiska piezīme”. Šeit atklāti ir redzams, ka piezīme tika izdarīta pret Kingu no tās puses, kurā nav bumba. Tātad piezīme ir uzskatāmi izdarīta tīši (nesportiski).
Tu esi stulbs vai izliecies? Šādas piezīmes spēles laikā ir desmitiem. Un akls arī esi nedaudz, ja neredzēji, ka Kings pietēloja. Piezīme protams bija, bet ne nesportiska.

  -1 [+] [-]

, 2009-05-29 14:53, pirms 15 gadiem
AGM rakstīja: Tu esi stulbs vai izliecies? Šādas piezīmes spēles laikā ir desmitiem. Un akls arī esi nedaudz, ja neredzēji, ka Kings pietēloja. Piezīme protams bija, bet ne nesportiska.
Paskaties atkārtojuma stulbeņa kungs. Es izskaidroju būtību pēc noteikumiem. Tēloja vai netēloja, bet piezīme bija, pie tam nespēlējot uz bumbu. Palasi tālāk manu komentāru. Es taču nesaku neko par visa mača tiesāšanu, bet gan tikai par šo momentu.

     [+] [-]

, 2009-05-29 15:05, pirms 15 gadiem
Bez pamatojuma jau nedeva,jo no Latiševa puses tiešam izskatījās pēc mauciena nežēlīga!!

  -3 [+] [-]

, 2009-05-29 15:31, pirms 15 gadiem
nu katrs tak dzive kludas un tak nemaz ta kluda nebij iscirosa

  +1 [+] [-]

, 2009-05-29 15:35, pirms 15 gadiem
ssnurks rakstīja: Bez pamatojuma jau nedeva,jo no Latiševa puses tiešam izskatījās pēc mauciena nežēlīga!!
Patiesība bietē jādod otram tiesnesim, kurš stāvēja otraja pusē un redzēja, ka ta ir normāla piezīme, jo Kravčiks centas aizsniegt bumbu (kas gan nebija īpaši reāli).

     [+] [-]

, 2009-05-29 15:41, pirms 15 gadiem
cobra30 rakstīja: Bet vēl viens fakts - 5 spēlē Ventspilī, kad beigās Kings pret Skirīti uztaisīja piezīmi no aizmugures uzlecot virsū, tas pats Latiševs iedeva parastu piezīmi un paskaidroja Skirim, ka pēdējā minūtē nesportisku piezīmi viņš nedod. Diez kas tajā mazajā galvā bija mainījies sešu dienu laikā, jo ne tikai pēdējā minūtespēlē, bet pēdējās sekundes visā čempionātā. Tātad te nav konsekvences
Tajaa epizodee bija redzams ka Kings iet uz bumbu nevis pieziimi, bet par Kravciku - skat manu iepr komentu - tas bija jaredz otram tiesnesim

  +2 [+] [-]

, 2009-05-29 16:12, pirms 15 gadiem
spokss rakstīja: Paskaties atkārtojuma stulbeņa kungs. Es izskaidroju būtību pēc noteikumiem. Tēloja vai netēloja, bet piezīme bija, pie tam nespēlējot uz bumbu. Palasi tālāk manu komentāru. Es taču nesaku neko par visa mača tiesāšanu, bet gan tikai par šo momentu.
Ej tu d.. sā, es ar nerakstu par spēles tiesāšanu, bet par konkrētās epizodes. Ja tiesnesis nemāk atšķirt pietēlošanu no nesportiskas piezīmes, tad jāiet jums abiem pie acu ārsta.

  -3 [+] [-]

, 2009-05-29 16:17, pirms 15 gadiem
AGM rakstīja: Ej tu d.. sā, es ar nerakstu par spēles tiesāšanu, bet par konkrētās epizodes. Ja tiesnesis nemāk atšķirt pietēlošanu no nesportiskas piezīmes, tad jāiet jums abiem pie acu ārsta.
Sāc tik piestaigāt. Tur augstāk viens ļoti labi aprakstīju šo momentu. Ko darīja pārējie tiesneši? Pietēloja vai nepietēloja tas lietas būtību nemaina. Sods bija un pēc noteikumiem, ņemot vērā, ka nespēlēja uz bumbu, tātad - nesportisks sods. Vienīgais, ka netika vienādi tiesāts visu spēli.

  +4 [+] [-]

, 2009-05-29 16:40, pirms 15 gadiem
Nepiekrītu par to, ka nespēlēja uz bumbu. Kravčenko centās pasist bumbu uz priekšu un pats pa otru pusi Kingam aizskriet ātrajā, bet neizdevās aizsniegties līdz bumbai.

  +3 [+] [-]

, 2009-05-29 17:00, pirms 15 gadiem
ericcartman rakstīja: ūuu, no video skaidri redzams, ka Adomaitis pēc soda piešķiršanas Kravčenko skrien pie Latiševa un rāda uz deniņiem! Tad par to arī izpelnījās no soģa skarbus vārdus.
nebūt neattaisnoju Latiševu ne par tiesāšanu, ne par izrunāšanos, tik saku, ka Adomaitis nav bez vainas
TU esi dumjš...

  +3 [+] [-]

, 2009-05-29 17:40, pirms 15 gadiem
ahaaaa speles komentaataji pat pateica 1.22 -[]bKAPEEC NAAKT UZMANIIBAS CENTRAA

  +1 [+] [-]

, 2009-05-29 17:52, pirms 15 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Labi, veči, bet iedomājieties, kā Oļegs tagad jūtās... Ieiet internetā - tur visi viņu apdirš, iet pa ielu - apdirš, iet veikalā - apdirš. Kā lai cilvēks jūtas?

Jums nemaz nav žēl?
nezinu kaa vins jutas bet domaju ka vins arii pa purnu norausies,bet too gan nevaig!!!!
1 2 46 komentāri