Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:131, Did:0, useCase: 3

Janševics: "Dopinga analīzes veiktas gandrīz 20 basketbolistiem"

Jānis Celmiņš

"Sadarbība ar Latvijas Antidopinga komisiju un Valsts policiju – narkotiku un dopinga pārbaudes veiktas 15 līdz 20 Latvijas Basketbola līgas pirmās divīzijas spēlētājiem," portālam eSports.lv pastāstīja LBL direktors Jānis Janševics.

Kopš pagājušā gada septembra LBS uzsākusi kampaņu “Par tīru spēli”, kuru rīko sadarbībā ar Sporta medicīnas valsts aģentūras Antidopinga nodaļu un Valsts policijas narkotiku apkarošanas pārvaldi.

"Pēc vakardienas ceturtās finālsērijas spēles tika veiktas pirmās narkotiku un dopinga pārbaudes sadarbībā ar Valsts policiju un šodien pēc bronzas sērijas spēles tiks pārbaudīti jau nākamie spēlētāji, taču visas sezonas garumā pārbaudes aktīvi veica arī Sporta medicīnas valsts aģentūras Antidopinga nodaļa," portālam eSports.lv pastāstīja LBL direktors Jānis Janševics.

Janševics gan neapstiprināja, ka vakar tika pārbaudīti visi abu komandu spēlētāji. „Nevaru apstiprināt, ka vakar tika pārbaudīti visi "Barons/LMT" un "Ventspils" spēlētāji, taču mēs cenšamies pārbaudīt iespējami lielu skaitu basketbolistu. Lai viens spēlētājs netiktu pārbaudīts vairākkārt, iepriekš viss tiek rūpīgi saskaņots arī ar Antidopinga komisiju, taču gan Barons, gan Ventspils spēlētāji ir pārbaudīti arī maijā. Kopskaitā visas sezonas garumā pārbaudīti aptuveni 20 LBL basketbolistu."

Līgas direktors gan nemācēja precīzi nosaukt datumu, kad varētu būt zināmi veikto analīžu rezultāti. "Viss, kas attiecas uz šīm pārbaudēm, tiek turēts lielā noslēpumā, lai maksimāli saglabātu konfidencialitāti, līdz ar to arī man kā līgas direktoram nav precīzi zināms, kad tiks publiskoti šo analīžu rezultāti. Antidopinga komisijas un Valsts policijas kārtība nedaudz atšķiras, tāpēc šobrīd nevaru pateikt, kad varētu būt zināmi pirmie rezultāti. Zinu, ka Valsts policijas veikto analīžu rezultāti tiks publiskoti krietni vien ātrāk, nekā Antidopinga komisijas."

  -4 [+] [-]

, 2009-05-22 13:39, pirms 16 gadiem
Vakar pastījos Baronu Venstpils spēli. Vienkārši šausmas 36:28 pēc puslaika. Vispār kā var tādu ko skatīties un fanot līdz. Un ko tie melnie vispār dara? Viņiem maksā par ādas krāsu vai?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-05-22 14:01, pirms 16 gadiem
un neviens nav atmaskots?

  +5 [+] [-]

, 2009-05-22 14:10, pirms 16 gadiem
Es jūs nesaprotu - sēž vesela kaudze ar indivīdiem un škrobojās par to, ka neviens netiks pieķerts. Kāds tad ir mērķis - pieķert vai panākt, lai nelieto? Ja nevienu nepieķer, tad vajadzētu būt priecīgiem par to, nevis ķengāties, ka LBL visi lohi, ka iepriekš brīdināja. Manuprāt, diezgan ekonomisks veids (īpaši šodien), pabaidīt ar pārbaudēm un puikas, kuri ir niekojušies ar zālīti, to pārtrauc darīt. Lielākā daļa komentētāju raksta komentārus tā, it kā ar visiem minētajiem sportistiem kopā būtu šņaukuši vai pīpējuši. Un tādu rakstītāju ir tik daudz, ka ja tā būtu, tie džeki būtu kapā nevis divas reizes dienā trenētos. Piekrītu, ka jaunatnei tā ir milzīga problēma, un tā noteikti nav gājusi garām arī basketbolistiem, bet man, piemēram, ir prieks, ka kāds vismaz kaut ko dara, lai šiem "bezsmadzeņu lietotājiem" būtu motivācija neniekoties ar aizliegtām vielām.

  +2 [+] [-]

, 2009-05-22 14:37, pirms 16 gadiem
RIO75 rakstīja: Tante, ja nezini par ko runā, tad nerunā..... Dopinga un narkotiku pēdas, lietojot esošās tehnoloģijas, var atklāt vēl krietni garākā laika posmā, pēc lietošanas, kā šie nieka divi mēneši.... Nemāku teikt par narkotikām, bet visus anaboliļķus un pārējos dopingveidīgos sūdus, ir pat iespējams atklāt vismaz gadu pēc to lietošanas, ja protams netiek veiktas asins pārliešanas un visādi citādi sūdi, kas gan ir ļooooti dārgi un laikietilpīgi, un domāju, ka ja kāds no LBL ir lietojis, tad šamajam jau nu toč nav tādas naudas lai to atļautos...
Koka pēdas vispār var no matu saknēm atklāt, un ar šķiet, ka vēl vismaz gadu pēc lietošanas....
Tehnoloģijas iet uz priekšu, un nav vairs nekāds 20 gadsimts, kur paskaloji kuņģi, pēc nedēļas iemīzi pudelē, un nekas vaitrs neuzrādās!
Es patiešām nedomāju ka LBL kāds sevišķi lieto dopingu. Par to pašu zālīti, pēdas asinīs var atklāt aptuveni pat pēc mēneša, kad cilvēks to ir lietojis, protams pastāv ļoti vienkārš medicīnisks šķīdums, ar kura palīdzību pat topošie ārsti trenējas, laižot viens otram vēnā, un ja ļoti grib tad to mēnesi var kārtīgi saīsināt. Protams LSD paliekas var atrast jebkurā laikā paņemot paraugus no muguras smadzenēm, bet šaubos vai viņi tik traki nopūlēsies
Vienīgais efektīvais antidopinga pārbaužu veids ir, regulāras pārbaudes visas sezonas gaitā, loterejas veidā izvēloties upurus.

  +3 [+] [-]

, 2009-05-22 14:41, pirms 16 gadiem
Interesanti vai Nīderlandes basketbola līgā spēlētājiem ir aizliegts pīpēt zālīti?!?

  +1 [+] [-]

, 2009-05-22 14:57, pirms 16 gadiem
sliver rakstīja: Vienīgais efektīvais antidopinga pārbaužu veids ir, regulāras pārbaudes visas sezonas gaitā, loterejas veidā izvēloties upurus.
nekaadas loterejas veidaa-visus peec kaartas...bet vieniigi zeel ka lbl otraa diviizija uzreiz izjuktu

  +2 [+] [-]

, 2009-05-22 15:01, pirms 16 gadiem
Šķēlem ja kas analīzes paņēma jau pirms 3. nedēļām. Bet rezultāti būšot jūnija sākumā. Nu ja viņš kaut cik draudzējas ar galvu, tad mājienus jau ziemā būs sapratis.Pēc mēneša narkotikas var atrast tikai matos, pie tam vielmaiņa sportistiem ir kārtībā, tapēc domājams, ka viss būs pa nullēm.

  +6 [+] [-]

, 2009-05-22 15:07, pirms 16 gadiem
cool4life rakstīja: redz, internetā esam braši un skaitam citu trūkumus, kuri ir ļoooti diskutabli, un saucam viņu par ''gaili''. Bet tad padomā vai TU pats tāds neesi, jo tu neesi ar pilnīgi neko labāks.
Narkotikas nelietoju, uz spelem ne parak skaidra prata nenaku, zilu aci ari vel nav nacies redzet un sevi uz savas rokas ari vel netetoveju
Slēpts komentārs: anjo

  +3 [+] [-]

, 2009-05-22 15:15, pirms 16 gadiem
anjo rakstīja: 20 tā pamaz . Pat 2 komandas nesanāk. Derētu visus pārbaudīt.
kas tu joko tur 3 ASK sanāk:

  -2 [+] [-]

, 2009-05-22 15:31, pirms 16 gadiem
rezultāti tiks publicēti kaut kad rudeni, pēc Eiropas čempja, citādi vel nebus kas izlasē spēlē un Kemzura varēs viens pats kapāt.

  +2 [+] [-]

, 2009-05-22 15:36, pirms 16 gadiem
Piekrītu, bet principā manuprat nevajag pat loterijas veidā veikt tās analīzes. Būtībā jau jākoncentrējas uz tiem spēlētājiem kuri ir tā saucamā "riska grupā" - tādi, kas izcelas vairak kā citi ar izklaidēšanos utt. Diezvai mājāssēdētājus ir jēga ipaši testet. Piemēram neredzu nekādu jēgu parbaudīt tādus speletajus, kā Mažutis, Adomaitis, Helmanis, Skirmants, Viļums, Vitols, Bertāns utt, kuriem vairāk par tomātu sulu asinis nekad neatradīs. Viniem tak uz pieres rakstits, ka ir godīgāki par Romas pāvestu.
sliver rakstīja: Es patiešām nedomāju ka LBL kāds sevišķi lieto dopingu. Par to pašu zālīti, pēdas asinīs var atklāt aptuveni pat pēc mēneša, kad cilvēks to ir lietojis, protams pastāv ļoti vienkārš medicīnisks šķīdums, ar kura palīdzību pat topošie ārsti trenējas, laižot viens otram vēnā, un ja ļoti grib tad to mēnesi var kārtīgi saīsināt. Protams LSD paliekas var atrast jebkurā laikā paņemot paraugus no muguras smadzenēm, bet šaubos vai viņi tik traki nopūlēsies
Vienīgais efektīvais antidopinga pārbaužu veids ir, regulāras pārbaudes visas sezonas gaitā, loterejas veidā izvēloties upurus.

  +1 [+] [-]

, 2009-05-22 15:41, pirms 16 gadiem
Tante rakstīja: Malači, pabrīdinājāt pirms diviem mēnešiem visus un uztaisījāt 20 analīzes. Varējāt uztaisīt 5, bet bez brīdināšanas, varbūt noķertu vairāk..
LBL izrādīsies tīrāks par tīru. Super, organizācijā viss kārtībā, problēmas nav. Varam dzīvot tālāk. Labi pastrādāts.
Medaļa Janševicam
Te nu der atcereties, ka galvenais ir nevis piekert kadu, bet gan noverst lietosanu. Sikums, bet starpiba liela.

  -1 [+] [-]

, 2009-05-22 15:42, pirms 16 gadiem
Dairis Bertans diez kada dievgonsnina neesot (vismaz ta bija paris gadus atpakal)

     [+] [-]

, 2009-05-22 15:47, pirms 16 gadiem
Skaidrs, vecīt, Tu tiešām esi eksperts šajos jautājumos. Tur visiem arī paņēma matus un vēl sazin ko Kokaīns un zāle asinīs arī gadu turas
RIO75 rakstīja: Tante, ja nezini par ko runā, tad nerunā..... Dopinga un narkotiku pēdas, lietojot esošās tehnoloģijas, var atklāt vēl krietni garākā laika posmā, pēc lietošanas, kā šie nieka divi mēneši.... Nemāku teikt par narkotikām, bet visus anaboliļķus un pārējos dopingveidīgos sūdus, ir pat iespējams atklāt vismaz gadu pēc to lietošanas, ja protams netiek veiktas asins pārliešanas un visādi citādi sūdi, kas gan ir ļooooti dārgi un laikietilpīgi, un domāju, ka ja kāds no LBL ir lietojis, tad šamajam jau nu toč nav tādas naudas lai to atļautos...
Koka pēdas vispār var no matu saknēm atklāt, un ar šķiet, ka vēl vismaz gadu pēc lietošanas....
Tehnoloģijas iet uz priekšu, un nav vairs nekāds 20 gadsimts, kur paskaloji kuņģi, pēc nedēļas iemīzi pudelē, un nekas vaitrs neuzrādās!

  -2 [+] [-]

, 2009-05-22 15:50, pirms 16 gadiem
Tante rakstīja: Skaidrs, vecīt, Tu tiešām esi eksperts šajos jautājumos. Tur visiem arī paņēma matus un vēl sazin ko Kokaīns un zāle asinīs arī gadu turas
Asinis ne, bet matos gan

  +1 [+] [-]

, 2009-05-22 15:53, pirms 16 gadiem
Tante rakstīja: Skaidrs, vecīt, Tu tiešām esi eksperts šajos jautājumos. Tur visiem arī paņēma matus un vēl sazin ko Kokaīns un zāle asinīs arī gadu turas
A tu zini, ko viņiem ņēma, un ko nē? Vai tev viena tante pateica, ka šime tik lika pudelē pačurāt ? Un matus starpcitu tagad arī ņem, pārbaudot uz aizliegtajām vielām, tā kā vari pasēdēt un paklusēt....
Bet ja runājam par lietderību, tad kā jau te bilda, neba jau nu LBL funkcionāriem baigi gribās pieķert kādu LV izlases spēlētāju aizliegto vielu lietošanā, jo tad jau nu toč vienus 3-4 fruktus, vārdā nesaukšu, varētu jau tagad no izlases izmest, bet tad gan nebūtu kas spēlē... Šis viss ir vairāk profilaktisks pasākums, lai viņiem raustītos turpināt lietot, pat ja tas ir darīts!

     [+] [-]

, 2009-05-22 15:54, pirms 16 gadiem
polārlācēns rakstīja: Asinis ne, bet matos gan
Ja tante būtu palasījusi kārtīgāk, tad pamanītu, ka tieši matu saknes, nevis matus, kas ar ir būtiski, es pieminēju....

     [+] [-]

, 2009-05-22 15:57, pirms 16 gadiem
polārlācēns rakstīja: Dairis Bertans diez kada dievgonsnina neesot (vismaz ta bija paris gadus atpakal)
Aha tev taisniba-kadreiz bija..nezinu vai tagad ir...tad turnirs ziemas brivlaika-Rujienas basketbola turnirs vai kas tamlidzigs tur notiekas taa saucamas atras basitis jo spele tikai 6 minutes un spele gala...pirms paris gadiem(kadiem 5-6) taja piedalijos un parasti pec pirmas dienas ir tusinjs....tev vinjs bija jaredz..tad priekstats butu skaidrs

     [+] [-]

, 2009-05-22 16:05, pirms 16 gadiem
RIO75 rakstīja: Ja tante būtu palasījusi kārtīgāk, tad pamanītu, ka tieši matu saknes, nevis matus, kas ar ir būtiski, es pieminēju....
Savadak Armands noskutu galvu ka Britnija

     [+] [-]

, 2009-05-22 16:12, pirms 16 gadiem
Atceros to turniru, ari reiz tur bija jaspele nezinaju, ka tads vel notiek. jebkura gadijuma, to nevar isti salidzinat ar spelesanu LBL. Man liekas, ka tagad Bertānu fāters visnotaļ pamatīgi uzvaktē, lai nedara palaidnības.
rainmaker rakstīja: Aha tev taisniba-kadreiz bija..nezinu vai tagad ir...tad turnirs ziemas brivlaika-Rujienas basketbola turnirs vai kas tamlidzigs tur notiekas taa saucamas atras basitis jo spele tikai 6 minutes un spele gala...pirms paris gadiem(kadiem 5-6) taja piedalijos un parasti pec pirmas dienas ir tusinjs....tev vinjs bija jaredz..tad priekstats butu skaidrs

  +1 [+] [-]

, 2009-05-22 16:20, pirms 16 gadiem
cool4life rakstīja: muļķības.. Visiem basketbolistiem ir galva uz pleciem, lai nelietotu narkotikas. Nu, tad jāgaida vien analīžu rezultāti, lai apstiprinātos manis teiktais!( un visiem čigāmiem būtu stienis )
slikti pārzini latvijas basketbolu un basketbolistus...

  -1 [+] [-]

, 2009-05-22 16:22, pirms 16 gadiem
stabil ka kads no LBL lieto doping

  -2 [+] [-]

, 2009-05-22 16:35, pirms 16 gadiem
cool4life rakstīja: muļķības.. Visiem basketbolistiem ir galva uz pleciem, lai nelietotu narkotikas. Nu, tad jāgaida vien analīžu rezultāti, lai apstiprinātos manis teiktais!( un visiem čigāmiem būtu stienis )
Šķēle ir piemers !!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-05-22 16:47, pirms 16 gadiem
Pat ja Šķēle nav lietojis( es esmu gandrīz pārliecināts, ka nē) , tad pieļauju, ka visu skaisti notušēs, ko arī vajadzētu darīt pie situācijas, ja ir saskatāmi draudi zaudēt Barons/LMT un LBL labāko spēlētāju!

     [+] [-]

, 2009-05-22 16:53, pirms 16 gadiem
cool4life rakstīja: aptrūkās argumentu, kad sāki runāt par tetovējumiem? gandrīz katram NBA spēlētājam ir pa tetovējumam, tad viņi arī ir totāli gaiļi? .. tev pat ir problēmas ar sakarīga teikuma izveidi, bet sevi vēl sauc par spiko džeku ciemā.. Vispār jau Šķēle arī nelieto narkotikas un uz spēlēm pālī nekad nav nācis. nonākam pie secinājuma, ka tu tomēr esi gailis, jo nevienu argumentu tā arī nepateici. Vispār tas, ka tu esi ASK fans nenozīmē, ka tev uzreiz ir jāienīst Šķēle.. tiešām .. neredzu nevienu citu izskaidrojumu šim debīlismam. Laikam tā arī nekad nesapratīšu kādēļ visiem tādas negācijas pret manis teikto? es taču nekur neno dirsu nevienu ASK fanu vai, kur nu vēl, spēlētāju.
Nezinu daudzus NBA speletajus, kas pasi sevi uz rokas uztetotve....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-05-22 17:23, pirms 16 gadiem
pieķers vienu, lai nebūtu tā , ka LBS nestrādā
Būs grēkāzis, darbiņš padarīts un varēs citus baidīt ar sodiem par tamlīdzīgiem pārkāpumiem
tas arī viss

  -2 [+] [-]

, 2009-05-22 17:23, pirms 16 gadiem
būsim reāli, kokaīns un zāle tā ir Basketbolistu ikdiena.
un šādām pārbaudēm nav jēgas

     [+] [-]

, 2009-05-22 17:47, pirms 16 gadiem
cool4life rakstīja: Šķēle visdrīzāk būs kaut ko aizliegtu lietojis
Jā, tā varētu būt

     [+] [-]

, 2009-05-23 23:19, pirms 16 gadiem
ja viss pie mums notiktu taa pavisam godigi tad A.Š. jau kadu laiku vairs nespeletu. domaju tapec ari tas psiholoģiskais dzekam dod pa nerviem un no taa ciesh arii soda metieni un vedergraizes