Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:131, Did:0, useCase: 3

Viedoklis: Kāpēc cilvēki nenāk uz basketbolu?

Andrejs Siliņš

Viedoklis: Kāpēc cilvēki nenāk uz basketbolu?
Pat uz Eirolīgas komandas viesošanos Rīgā skats plašajās tribīnēs diezgan nožēlojams...
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Pēdējā laikā uzvirmojis jautājums – kāpēc cilvēki vairs neapmeklē basketbolu klātienē? Atbilde uz to nav vienkārša. Tas ir vairāku lietu, notikumu un darbību rezultāta kopsavilkums...

Ja atbilde būtu tik vienkārša, tad tikpat vienkāršs būtu arī šīs problēmas risinājums, un statistikai nebūtu jāmelo par to, cik skatītāju ieradušies uz vienu vai otru spēli.

Pirmkārt, mums ir hokeja komanda, kura spēlē pasaules otrajā spēcīgākajā līgā un spēlē labi. Man nepatīk vārds "projekts", taču "Dinamo" tomēr tāds ir un, kamēr krievi būs ieinteresēti Rīgā redzēt komandu, tikmēr basketbolam būs jāsamierinās ar otro vietu popularitātes rangā, lai cik sāpīgi to nebūtu atzīt...

Otrkārt, savulaik līdzjutēji tika pieradināti iet uz basketbolu par velti, kas no šodienas līmeņa šķiet vēl jo absurdāk – tad, kad baskets Latvijā patiešām dzīvoja līdz trauciņā, kurā tauki lija pāri malām. Tagad, kad trauciņš saplīsis un gar tā sieniņām palikusi vien sastāvējušos tauku smarža, proti, klubi nespēj piedāvāt tādu basketbolu, kādu tolaik, na haļavu basketbolā neviens vairs netiek...

Treškārt, "Tagad vai nekad" vasara atstāja ilglaicīgas sekas līdzjutēju attieksmē pret šo Latvijā izsenis mīlēto sporta veidu. Tomēr ne jau tas vien ir pie vainas, jo arī Lietuvai 2009. gada rudens basketbolā nebija pats labākais laiks, ko atcerēties, taču nav dzirdēts, ka kāds pēc tam būtu sūdzējies par krasu aktīvo līdzjutēju skaita samazināšanos.

Ceturtkārt, kad politiķi dibina jaunas partijas, tad tautā mēdz teikt "tie jau tie pasi vēži citā kulītē". Šobrīd Latvijas ambiciozākais klubs groza bumbas līdzjutējiem piedāvā tās pašas konfektes, tikai nevis sarkanbaltā, bet melnbaltā papīrītī. Protams, ne visi VEFā esošie Latvijas izlases līmeņa spēlētāji ir lielākie tās vasaras grēkāži, taču deguma (viesnīcas durvju vai kā cita) smaka jūtama. VEF māk izveidot tiešām stilīgas reklāmas, bet arī tas sasaucās ar "Tagad vai nekad" vasaru, kad reklāmas kampaņa bija krietni iespaidīgāka nekā sniegums laukumā...

Piektkārt, atsevišķi basketbola sabiedrības darboņi laikā, kad basketam patiešām nav ziedu laiki, nepārtraukti tiražē, cik viss ir slikti un cik vēl sliktāk būs. Laikā, kad "Dinamo" nosūc visu krējumu, basketbolā būtu tieši vēl vairāk jātiražē pozitīvais, nevis otrādi. Lai kāds būtu vietējā čempionāta līmenis, paši basketa cilvēki nedrīkst par to izteikties nievājoši vai nosaukt par amatieriem. Kāpēc gan lai cilvēks, kurš varbūt pats uzspēlē basketu amatiera līmenī, nāktu skatīties, kā to dara citi tādi paši? Un tad vēl, nedod Dievs, kāda no stiprā gala komandām atļaujas cīnīties līdz ar pēdējiem elpas vilcieniem ar kādu no šīm "amatieru" komandām, vai pat pazaudēt tai...

Sestkārt, ja ir iespēja, tad jāiegādājas labi ārzemju spēlētāji – tādi, kuri spēs piesaistīt publiku, atraktīvi, emocionāli, tai pat laikā labas klases spēlētāji. Šajā virzienā šobrīd stūrē tikai ventspilnieki, piesaistot Latvijā jau iepriekš iepazīto un kolorīto personību Štimacu, kā arī Adrijas līgas MVP puisi Meisonu. Tomēr otrs "miledžs" Latvijā vairs nav redzēts...

Septītkārt, LBL šosezon ir mācījusies no kļūdām un kalendārs, vismaz uz sezonas sākumu, šķiet sastādīts daudz veiksmīgāk. Jau pirmajās kārtās savā starpā jāizspēlē visām trim vadošajām valsts komandām (pēc pagājušā gada rezultātiem). No otras puses nav tā, ka man būtu spilgti iespiedusies atmiņā kāda reklāma TV vai radiostacijā, vai kaut draugos, kas uzbāzīgi liktu atcerēties, ka trešdienas vakarā man jāiet uz basketbolu. Ne jau tamdēļ pat Anglijā cilvēki iet uz basketbolu un maksā par to labu naudu, ka tur būtu augsts basketbola līmenis. Iet tāpēc, ka nepārtraukti tiek tiražēts, ka pēc pāris gadiem pie mums būs olimpiāde un mums būs "uhh, cik laba" basketbola komanda tajā. Latvijā olimpiādes nebūs, bet gan jau arī šeit, saliekot galvas kopā, varētu nonākt pie kāda viena liela notikuma vai tml, ar ko sasaistīt...

Visus šos iemeslus nevar sarindot secībā, kurš vairāk, kurš mazāk. Problēma ir visu šo iemeslu kopums. Lai to risinātu, nepieciešama izdoma, iespējas, realizācija, arī veiksme, taču pats galvenais – laiks. Bet varbūt arī to, ko pieredzējām pirms pāris gadiem, ekonomiski treknajā laikā, var saukt tikai par sava veida uzplaiksnījumu un normālos apstākļos latviešu līdzjutējam tas basketbols bijis nebijis...

Kāds basketbols interesē latviešiem?

  • 206

  • 34

  • 44

  • 85

  • 380

  • 61


     [+] [-]

, 2010-10-19 18:58, pirms 15 gadiem
Tur nav ko redzet , es labak maksaju par biletem uz Dinamo , neka eju par brivu uz VEF .

  +6 [+] [-]

, 2010-10-19 18:58, pirms 15 gadiem
Barona bezmaksas ielūgumi daudz paveica un jā piekrītu.Dr.lv nekd neesmu manījis paziņojumus par kādu svarīgu spēli,tikai cik pāris aktīvākie līdzjutēji ieraxta savās Dgrāmatās.

  +3 [+] [-]

, 2010-10-19 19:01, pirms 15 gadiem
pareizi, tur nav ko redzet, futbola starp citu vel bedigaka situacija

 +38 [+] [-]

, 2010-10-19 19:06, pirms 15 gadiem
Oi.... atceros ASK laikus pirms gadiem 3-4. Gāju uz tik daudāmm spēlem, nesaskaitīt. ASK mačos savi 6-7, pat 8 štuki citreiz, skatītāju bija normala lieta pirmajas div sezonās.
Tad arī bija cits līmenis, daudz naudas, intriga, labi leģionāri, šovi u.t.t. Kā nekā rīgas derbiji, ask atņēma čempi venteļiem pec ilga pārtraukuma. Tas viss saistīja. Bet nu ar krīzi bruka viss, sportu iekaitot.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +13 [+] [-]

, 2010-10-19 19:07, pirms 15 gadiem
Ja LV klubs spēlētu Eirolīgā, tas piesaistītu skatītājus!

  +5 [+] [-]

, 2010-10-19 19:07, pirms 15 gadiem
par maz reklāmas un ažiotāžas!

  -4 [+] [-]

, 2010-10-19 19:09, pirms 15 gadiem
linardsb rakstīja: Tur nav ko redzet , es labak maksaju par biletem uz Dinamo , neka eju par brivu uz VEF .
Nu ja tu esi lohs, tad neej, bet beidz visur bāzt to Dinamo, kas spēlē ar krievu uzvārdiem uz muguras, patriot.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-10-19 19:10, pirms 15 gadiem
Par reklāmām piekrītu, tur tiešām menedžmentam arī vajag vairāk pacensties, nevis rokas uz kules salikušam gaidīt, kad cilvēks nāks uz spēlēm.
Domāju, ka uz spēlēm ejot gan jau skatītāji arī nāks vismaz uz Vef spēlēm Eiropas līgās noteikti, protams, tas būs arī atkarīgs no VEF rezultātiem.
Ar vairāk skatītājiem domāju, arī spēlētāji vairāk dzītos uz priekšu, ka fani viņiem liks to darīt, kā arī liks vairāk censties katram spēlētājam.

  +4 [+] [-]

, 2010-10-19 19:10, pirms 15 gadiem
Kādreiz biju biežs viesis basketbola spēlēs, jaunībā arī pats uzspēlēju. Tagad... nav uz ko paskatīties, līmenis nekāds, metienu precizitāte ap 20%. Ko tur darīt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: balderuska

     [+] [-]

, 2010-10-19 19:13, pirms 15 gadiem
Par cik neesu no lielpilseetas un liidz tai jaabrauc 100km tad vienoziimiigi es ierodos areenaa uz Dinamo speeli nevis to dzeeraaju pleziiru.

  +6 [+] [-]

, 2010-10-19 19:14, pirms 15 gadiem
nu vieteejais chempis nav interesants, ja buutu kaads eiropas cieniigs klubs tad daudzi arii ietu. nesaprotu vispaar jautaajuma jeegu, viss ir skaidrs. ja kaut dinamo speeleetu latvijas chempii es vairaak speeles neskatiitos... diezgan logjiski
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-10-19 19:15, pirms 15 gadiem
Vēl viens arguments: cilvēkiem vienkārši nav naudas, tāpēc arī neiet.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2010-10-19 19:18, pirms 15 gadiem
Vai ir kas jauns? rakstīja: 1-2ls jau nu gan nav arguments
prieks tadas amatieru ligas tas ir daudz turklat tados laikos
Slēpts komentārs: enrijs

  +3 [+] [-]

, 2010-10-19 19:25, pirms 15 gadiem
Nu ir jau daudz to faktoru kāpēc skatītāji neiet uz basketbolu. Nu daudz jau sačakarēja mūsu dzērāji,kas atļāvās pa naktīm pa krogiem,bet nākamā dienā spēlēt. Paies laiks un aizmirsīsies,bet savu iespaidu jau tas atstāja. Ar to jau jāsamierinās,ka hokejs ņem virsroku un noslauc lielāko daļu skatītāju. Nu bet "Vefiņš" jau tos leģionārus arī savācis nu nekādus,nu pa lēto,izņemot baltkrievu. Nu "Baronēni" jau viss OK,bet es kaut kā negribu iet uz to jauno spēlētāju kalvi,gribās jau redzēt gatavus. Tā lūk!

  +4 [+] [-]

, 2010-10-19 19:26, pirms 15 gadiem
kada spele, attiecigi maz skatitaju, spelesies labak, kvalitativak, iespejams radisies vismaz nojauta ka basketbols vel nav miris, savadak tadus setas machus atskatits pietiekami
vel jamin tada lieta ka basketbola popularizesana valsti, ta ir 0 limeni, nekadas aziotazas, afisu, reklamas, skatitaji brivaja laika labak izvelas to ko attiecigais sporta veids spej pasniegt, nerunajot par katru interesem, tapec nav jabrinas un kopuma sis raksts neko neatklaja tas tikai konstateja faktu

  -2 [+] [-]

, 2010-10-19 19:29, pirms 15 gadiem
njaaaa raksts itka labs, bet jega itnekada! jo pagaidam realizet planu - basketbola pilnas tribines ir tikai viens veids ka to izdarit, bet tad bus atkal pusvalstij seras u.t.t.t vnk ir jaiznicina Dinamo un tad basketbolam bus skatitaju mosk! reali ir runats ar daudziem un tiks vel runats - vnk skatitajam ir japaskaidro pret ko tieshi spele cik specigi pretinieki cik labi speletaji, cik maksa bilete, jaieliek mosk salidzinajumam cik tada bilete uz speli maksa pretinieka valsti u.t.t. un japasaka ka sheit vel ir diezgan cilveciga situacija pret skatitajiem un pie tam tiek gatavoti interesanti pasakumi u.t.t. prieksh skatitaja, bet ja pat tas viss netiek pasniegts ka vajag, tad ir bedigi!!! plus vajag vienu skalu uzvaru un buss ok ! un reali viena lieta kas trukst ari VEFam vajag skaistu basketbolu, bet tas isti nedarbojas Kurtinaisha basketbola sistemas, lidz ar to nezinu ko darit lietas laba
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-10-19 19:33, pirms 15 gadiem
Dollars rakstīja: necieshu basletbola noteikumus un tiesneshu ricibas.. kaa uzbrukums taa sods, soda soda galaa.. stulbi..
nu noteikumi ir noteikumi-ta ir speles sastavdala bet tiesasanai ari varetu pieversties, spilgts piemers latisevs, treneris labi pazistams eiropa, ne velti tiesajis eiroliga un pc, bet latvija pavisam cits cilveks, kuram nerup nekas, ne skatitaji ne speletaji bet lielakais ego ir vinjs pats

     [+] [-]

, 2010-10-19 19:34, pirms 15 gadiem
Banzai rakstīja: Oi.... atceros ASK laikus pirms gadiem 3-4. Gāju uz tik daudāmm spēlem, nesaskaitīt. ASK mačos savi 6-7, pat 8 štuki citreiz, skatītāju bija normala lieta pirmajas div sezonās.
Tad arī bija cits līmenis, daudz naudas, intriga, labi leģionāri, šovi u.t.t. Kā nekā rīgas derbiji, ask atņēma čempi venteļiem pec ilga pārtraukuma. Tas viss saistīja. Bet nu ar krīzi bruka viss, sportu iekaitot.
3 táda veida klubi Latvijai bija par daudz, butu vai nebutu krize...

  +1 [+] [-]

, 2010-10-19 19:35, pirms 15 gadiem
Es gan labprāt aizeju uz basīti. Tagad var mierīgi pasēdēt, paanalizēt...Apmeklēju arī hoķi, man tikai liekas, ka uz hokeju lielāko ties iet bļaut, dzert alu un kad kādam no tīnīšiem uzprasa nosauc kādu spēlētāju, tad vien zin kā pateikt Ozoliņš! Protams, tas neattiecas uz visiem faniem.

     [+] [-]

, 2010-10-19 19:37, pirms 15 gadiem
Nu un arī par to basketbola popularizēšanu masu informācijas līdzekļos. Iedomājaties,valsts,kas uzskata,ka mums basketbols ir augstā vērtē,netranslē pasaules čempionātu kā vīriešiem tā sievietēm. Sievietēm,tāda Circene, aizbildinās,ka nespēlējot Jēkabsone,bet par vīriešiem ne vārda. Nu ko te teikt. Nu jaunieši jau sen ir aizmirsuši tos Semjonovas un Valdmaņa sasniegumus! Vai tad viņi vien varēja un tagad neko nevar. Te vispār ir jānāk cilvēkam ar lielu enerģiju,kas varētu daudz ko sakārtot.

  +8 [+] [-]

, 2010-10-19 19:37, pirms 15 gadiem
ASK klubam kaut kaada specifiska harizma, kas piesaistīja daudzus basketbola draugus. un ne tikai fanus bet arii niideejus, kas kopumaa uzdzina basketa prestizhu diezgan augstu. starp citu agraak uz basi taisija valjaa abus staavus areenaa un abi bija diezgan pilni, iipashi ASK-Barons speelees. es nedomaaju ka tagad miledzs paliidzeetu ieveerojami atjaunot interesi par basketbolu, bte tajaa laikaa tas bija tieshi tas kas vajadziigs, jo vpils dominance daudziem jau saaka apnikt un jaunas veesmas, it iipashi riigaa, bija pashaa laikaa. tomeer arii liidz ASK laikiem barons neko ieveerojamu nedariija, saaka stiprinaaties taa nopietnaak vien 2007/2008 sezonaa.

katraa zinjaa ja tagad atgrieztu pusliidz konkureetspeejiigu ASK, basketam taa buutu otraa jauniiba apmekleetiibas zinjaa, bet tas tikai mans personiigais viedoklis.

p.s. pie tam par ASK pozitiivi izsakaas visi bijushie speeleetaaji, pat neskatoties uz visiem nesmukumiem ar naudaam utt.

  -4 [+] [-]

, 2010-10-19 19:39, pirms 15 gadiem
buutu eroligas klubs ,,varbut'' kaut kas buutu!

Bet sudi sakas jau tad kad bija krizes sakums un vel + ta izlases princu dzerstisanas!

Bet ir un BUUS hokis pirmais un basi SAMIERINIES AR PAARPALIKUMU
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2010-10-19 19:41, pirms 15 gadiem
Lai nu kā negribētos cilāt visas tās negācijas, tomēr varu pateikt, kas man personīgi vēlmi skatīties basketbolu nosita. Zināšanai - iepriekš gan skatījos vietējā čempionāta spēles, gan starptautiskās, gan izlases. Turklāt, kad vēl Brocēni spēlēja.
Ko es pēdējos gados redzu kā līdzjutējs? Tos puišeļus, kas pie naudas tikuši uz basketbolu iet kā uz hobiju un nevis atdod sevi sportam, bet atdod sevi kaut kādai iedzertuvei, kur nodzeras un izklaidējas tā, ka normāli pat nospēlēt nevar, ja rokas trīc. Te nav runa par 1 gadījumu, 2viem, bet tie ir netie gadījumi, kur pirms un pēc spēlēm to vien lasi, dzirdi, redzi, kā mūsu basketbolistu zvaignez un ne zvaignes to vien dara kā dzer. Tad kāda velna pēc, ja es vēlos redzēt profesionālu izpildījumu un, ja meistarība varbūt vēl nav augsta, tad vismaz centību un degsmi to sasniegt. Diemžēl neredzu, tāpēc arī vairs neskatos. Vismaz tie pāris lati no manas kabatas neaizies tiem klubiem un netiks maksāti tām "zvaigznēm".

Runājot par Dinamo - krievu vai nekrievu projekts, bet būtu vismaz priecājušies, ka mūsu pašu vīriem ir iespēja gan daudz kopā spēlēt, gan augstā līmenī spēlēt. Kas tad bijam, kad Dinamo nebija? Pāris spēles BAČ, kur neko spīdošu nerādīja? Spēlētāji spēlēja citu valstu līgās un ne tajās spēcīgākajās, tikai, lai būtu nauda ko saņemt? Skatoties Dinamo spēles vienalga kāds tur uzraksts uz muguras, bet tur mūsu puiši cīnās un kā cīnās! Salīdziniet to cīņassparu ar basketbolistu cīņas sparu, tad arī sapratīs, ko skatītājs grib redzēt.

  +1 [+] [-]

, 2010-10-19 19:41, pirms 15 gadiem
Vai ir kas jauns? rakstīja: 1-2ls jau nu gan nav arguments
+ stavvieta autinam, kas ir 4 Ls (es gan atrodu blakus ielas vietu, kur nolikt par velti, bet tas prasa laiku un daudzi tomer maksa par stavvietu). Tad uzreiz doma vai velies maksat tadu naudu par viduvejiem basketbolistiem, dazi no kuriem vel ied....sa dvesele visiem lidzjutejiem, kas ne tajos vieglakajos laikos atrada naudu un iespejas aizbraukt atbalstit dzekus uz Eiropas cempi.

     [+] [-]

, 2010-10-19 19:41, pirms 15 gadiem
Nu piemeram personigi..mans iemesls ir limenis..nejau tadlj kad hokejs vai biletes dargas vai tadelj kad tur spele dzeki kuri izlase sudus sataisijushi..
Limenis nav..speles nav aizraujohsas un tur nav ko redzet un par ko maksat tos pashus 2ls..pasha basketbola ka sporta veida nav nevainas..kad spele sievieshu izlase uhh..!!tur ir ko redzet spriedze azarts cina..pret grandiem cinamies..ir verts iet par jebkadu cenu jo zini kad bus verts..
A virieshu basi nee..un vel tas VEF reklamas uzkritoshas..nu ja ir labas!!bet nu neviens neies uz spelem ja komanda neparadis speli laba limenui pret ari labakam komandam par ventspili..
ja godigi pat nevaru noskatities spelei nevienu basketbola lidz galam....nezinu kadel jta bet nu..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2010-10-19 19:44, pirms 15 gadiem
CNNn rakstīja: Nu ja tu esi lohs, tad neej, bet beidz visur bāzt to Dinamo, kas spēlē ar krievu uzvārdiem uz muguras, patriot.
Pirms sac lamat citus apskaties kaut vai vartu video no vakardienas speles ar Spartaku un parbaudi ka ir uzrakstiti uzvardi uz Dinamo speletaju krekliem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-10-19 19:47, pirms 15 gadiem
Vai ir kas jauns? rakstīja: pff, kādi 4ls. Aizbraucu uz VEF 5min pirms spēles sākuma, 150m no Arēnas ielas malas tukšas. Ja esi gatavs maksāt 4Ls par stāvvietu, tad šis 1-2Ls nav pilnīgi nekāds arguments.
Kam 1-2Ls ir arguments, tas i nemaz ar mašīnu nebrauc.
Es laikam tapec ari teicu, ka lieku par velti, bet ir cilveki, kas liek stavvieta, baidoties par autinu utt. Redz Matulis rakstija, ka ap Arenu masinas sitot Es gan neesmu ar to saskaries (tfu, tfu, tfu) un neesmu neko tadu no pazistamiem dzirdejis, bet varbut soreiz taisniba usainajam bebram.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-10-19 19:47, pirms 15 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: aha,14 kļūdas pirmajā puslaikā,paldies.
aizejot uz izlases spēlēm,iztērēju naudu,lai apskatītos kā Strēlnieks neprot izmest pat autu?!
vakar vēl viens vecis zvanīja un izteica repliku Valdim,kas tā par spēli Vef izpildījumā,pilns ar kļūdām,liekas,ka kļūdīties basketbolā jau nav cilvēciski,bet rupji un bezatbildīgi,kāds tur prieks skatītājam,nervus tik čakarē.
novelku NBA pārbaudes spēli, un paskatos,cik tur kļūdas?! lai arī ir,tomēr izpildījums iedot to,ka nemaz neredz tās kļūdas.
nesalidzini nba ar eiropas basi ...

  -1 [+] [-]

, 2010-10-19 19:48, pirms 15 gadiem
un par to pashu dinamo un hokeju un izlasi, ja piemeeram nakamaja chempii muuseejie piedzersies un dabuus pa muguru, vai dinamo fanu pulks saruks?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2010-10-19 20:12, pirms 15 gadiem
ronaldinho10 rakstīja: un par to pashu dinamo un hokeju un izlasi, ja piemeeram nakamaja chempii muuseejie piedzersies un dabuus pa muguru, vai dinamo fanu pulks saruks?
protams ne jo ja gagarina kauss bus musu dzers visu vasaru kopa ar faniem

  +1 [+] [-]

, 2010-10-19 20:16, pirms 15 gadiem
Vai ir kas jauns? rakstīja: 1-2ls jau nu gan nav arguments
Nav jau gluži tā, ka visi var tikt uz basi par latu vai diviem. Piemēram mēs kādreiz regulāri braucām uz ASK un tas bija laikā, kad 10Ls bākā uz diviem vai trijiem nebija nekas. Tagad, ja jāizvēlas prioritātes, tad pats zini.... Viens no iemesliem, kas sačakarēja apmeklētību meklējams arī pašos klubos- vienā, kas aizgāja pa skuju taku un otrā, kurš nākošo mājas spēli aizvadīs Saulkrastos. Runa ir par līdzjutēju šķirošanu. Kamēr es ar pāris džekiem, kurus uzskatu par basketa faniem braucām uz ASK, maksājām par ceļu, stāvvietām, biļetēm, tikmēr kaut kādi nodzērušies tirliņi tika vesti par velti, laisti par brīvu un vēl dzirdīti ar kluba akceptu, faktiski par mūsu naudu, kuru maksājām šim klubam par biļetēm. Jautājums Kāpēc?

  +4 [+] [-]

, 2010-10-19 20:16, pirms 15 gadiem
Kad Edgars Šneps beigs sildīt silto krēslu un pārtrauks tādu absurdu darījumu politiku, kāda pašreiz ir starp LBS un Viasat, bet tā vietā domās progresīvus instrumentus, kā piesaistīt auditoriju sporta veidam kopumā, tad arī lietas ies uz priekšu. Viens pats VEF te neko neizmainīs, ja vien nespēlēs Eirolīgā. Spēlēšana VTB pati par sevi neko nedod, ja regulāri tiek uzvarēt Barons un Kalev, bet zaudēts poļiem, leišu grandiem.
Savulaik strādāju basketbola sistēmā Skonto laikos. No tiem laikiem atceros, cik primitīva domāšana ir basketbola funkcionāriem - bijušajiem basketbolistiem un viņu kundzēm.
Ar mārketingu ir jānodarbojās cilvēkiem, kuri no tā kaut ko saprot. Tomēr basketbola klubi nespēj mārketologiem atbilstoši maksāt.

Kopumā situācija šķiet visnotaļ bezcerīga basketbolam.

Lielā mērā pie tā atbildīgs ir arī Kehris, lielais shēmotājs, kurš neko labu basketa labā neizdarīja.

     [+] [-]

, 2010-10-19 20:18, pirms 15 gadiem
Banzai rakstīja: Oi.... atceros ASK laikus pirms gadiem 3-4. Gāju uz tik daudāmm spēlem, nesaskaitīt. ASK mačos savi 6-7, pat 8 štuki citreiz, skatītāju bija normala lieta pirmajas div sezonās.
Tad arī bija cits līmenis, daudz naudas, intriga, labi leģionāri, šovi u.t.t. Kā nekā rīgas derbiji, ask atņēma čempi venteļiem pec ilga pārtraukuma. Tas viss saistīja. Bet nu ar krīzi bruka viss, sportu iekaitot.
Cik es atceros pirmajā ASK sezonā, viņi spēlēja tikai daugavas sporta namā un skatītāji bija tiešām maz kaut gan ieeja uz spēlēm bija par brīvu. Tad otrajā sezonā skatītāji bija visvairāk un tas notika pēc uzvaras pār LR, nostrādāja arī tas, ka biļetes maksāja studentiem 1ls, pieaugušajiem 2ls. Savu daļu skatītāju piesaistīja arī Miledžs un Sandis Valters.
Kad Vefam būs lielas uzvaras un skatītājs ejot uz spēlēm jutīsies, kā ejot uz svētkiem tad arī skatītāji būs.
Hokejs jau arī palika nereāli populārs tikai pēc uzvaras pār Krieviju. Un tagad cilvēki tiešām iet uz Dinamo spēlēm, kā uz svētkiem. Tie, kas neiet uz spēlēm tie skatās pa tv. Un tas jau nekas, ka lielai daļai no šiem skatītājiem, faniem hokejs pats par sevi neintresē, un tieši piesaistot šos cilvēkus rodas vislielākais pamats bezgalīgai auditorijai.

  -1 [+] [-]

, 2010-10-19 20:23, pirms 15 gadiem
Arī piekrītu tam, ko citi te saka, ka līmenis nekāds. Ar hoķi negribu salīdzināt, bet ja Dinamo spēlētu kādā 7ajā pasaules līgā, arī neviens neietu skatīties.

Kad es ietu skatīties? Es noteikti ietu, ja latviešiem būtu kāds jauniņais ar cerībām tikt NBA draftā. Koledžas basketbolu labprāt skatos, lai izvērtētu jaunos prospektus. Piemēram, to jauno leišu centru Jonasu Valanciunasu es labprāt uz kādu spēli apskatītu, bet ja latviešiem būtu kāds top prospekts, sekotu visām spēlēm!

Tādā ziņā klubi varētu sekot AJAX piemēram - jauno talantu ražotne, dabū tādu, būtu izcils mārketings un latviešu izlasei palīdzētu, bet jaunie jau neinteresē klubiem.

  +8 [+] [-]

, 2010-10-19 20:26, pirms 15 gadiem
Vislielākais paldies jau nu jāsaka Šnepam, kurš nopludināja to atskaiti. Otrs paldies visai LBS bezdarbībai pēdejā desmitgadē, jo kopš Valtera aiziešanas no VBS jaunas zvaigznes praktiski nav izaugušas un redzēt ko nav.
LBL arvien vairāk virzās uz amatieru pusi un tā ir pelnījusi tieši tikpat daudz skatītājus, cik Latvijas čempionāti futbolā, volejbolā, rokasbumbā jeb visu mīlētajā hokejā. Ap 100 uz spēli - ļoti normāls rādītājs. Es labāk aizbraucu uz Kauņu un paskatos Eirolīgas maču kā eju uz, piemēram, Barons - Liepāja.

  -3 [+] [-]

, 2010-10-19 20:30, pirms 15 gadiem
vaig speeles reklameet pa TV tad buus tie skatiitaaju vairaak

     [+] [-]

, 2010-10-19 20:37, pirms 15 gadiem
ar ko Te atšķiras ASK no VEF ????????????????????
J.L.#15 rakstīja: Ja tagad atkal parādītos ASK, tad pavisam noteikti ietu uz basketbolu, pat neskatoties uz tā kādi būtu spēlētāji.
VEFs varbūt arī ir sastāva/ambīciju ziņā līdzvērtīgs agrākajam ASK, taču man kā līdzjutējam, VEF vārds neko daudz neizsaka, neatceros tos laikus kad V. Valters spēlēja, par PSRS laiku panākumiem arī tikai faktu ziņā zinu, tāpēc man neko šī komanda nenozīmē.
ASK man vairāk šķita kā Broču/Skonto mantinieks, un šo veco klubu laiki bija tie, kad mazs būdams biju kā pielipis ekrānam.
Tādas lūk manas domas, un domāju daudziem ir līdzīgi..

  +8 [+] [-]

, 2010-10-19 20:45, pirms 15 gadiem
Nav basketā nekāda intriga.Klubi katru gadu apmainās ar spēlētājiem un nav spēlētāji ar kuriem asociējās klubs,jo spēlētāji parādās te vienā te otrā klubā .Leģionāri no sākuma tika ņemti divi amerikāņi ,kas ar savām kvalitātēm pacēla līmeni .Tagad katrs treneris redz sevī dižu selekcionāru un leģionārus vāc pa lētajām sociālisma skartajām zemēm un mēģina izveidot NBA līmeņa sportistus.Man piemēram ir vienalga vai divi viduvēji melnie,divi lietuvieši un ukrainis spēlējot lietuviešu trenera vadībā apspēlē otru komandu ,kura veidota pēc līdzīga principa un pārstāv to pilsētu,kuras politiķiem dotajā mirklī ir vairāk naudas.Nav intrigas.Nav starptautisku sasniegumu.Nav lepnuma par nāciju.

  +3 [+] [-]

, 2010-10-19 20:53, pirms 15 gadiem
edmunds777 rakstīja: ar ko Te atšķiras ASK no VEF ????????????????????
Laikam melnā krāsa vainīga.

  +7 [+] [-]

, 2010-10-19 20:53, pirms 15 gadiem
LATVIJAS basī nav zvagznes, nav harizmatisku spēlētāju,nav ko redzēt.

  +1 [+] [-]

, 2010-10-19 21:03, pirms 15 gadiem
Kurmiitis rakstīja: Skatoties Dinamo spēles vienalga kāds tur uzraksts uz muguras, bet tur mūsu puiši cīnās un kā cīnās! Salīdziniet to cīņassparu ar basketbolistu cīņas sparu, tad arī sapratīs, ko skatītājs grib redzēt.
+10000000

  +6 [+] [-]

, 2010-10-19 21:05, pirms 15 gadiem
Lai cilvēki ietu skatīties basketbolu ir jāceļ tā līmenis, komandā jābūt aukstas klases spēlētājiem. Pie mums tie nēģēri tiek pirkti tikai krāsas pēc, kā spēlētāji viņi ir nekādi, tā vietā lai pirktu trīs spēlētājus būtu labāk nopirkuši vienu, bet augstas klases.
Slēpts komentārs: kalnietis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-10-19 21:31, pirms 15 gadiem
kalnietis rakstīja: Pilnībā piekrītu un tie kuri tev salika mīnusus ir lohi.
Futbolistiem ir pietiekami daudz sīkzvaigžņu, bet skatītāju kā nav bijis tā arī nav. Vienalga cik naudas ieguldi, ja nav kvalitātes nebūs arī skatītāju. Kuram patīk iet skatīties uz lūzeriem?

  +1 [+] [-]

, 2010-10-19 21:36, pirms 15 gadiem
Dinamo tā ir dzīve kad basketbolisti būs pasaules desmitniekā tad arī būs skatītāji nevis pēdējā vietā eiropā.

  -4 [+] [-]

, 2010-10-19 21:37, pirms 15 gadiem
pagaidiet vēl nedaudz, Rīgas Dinamo nebūs un tad atkal būs kruta skatīties basketbolu

  +2 [+] [-]

, 2010-10-19 21:53, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: pagaidiet vēl nedaudz, Rīgas Dinamo nebūs un tad atkal būs kruta skatīties basketbolu
Tu salauzīsi Dinamiešiem nūjas un nozagsi slidas un Dinamo vairāk nebūs.

  +2 [+] [-]

, 2010-10-19 22:03, pirms 15 gadiem
Iesākumam pietiktu pāris reizes nomizot žalgiri ar rītiem un tauta atkal
pavilktos,bet pagaidām visi gaida,ja būs rezultāti ārpus sava varžu dīķa,publika palēnām savilksies.
Ja rezultātu nebūs-secinājums viens:tur tak nav ko redzēt!

  +1 [+] [-]

, 2010-10-19 22:38, pirms 15 gadiem
tāpēc, ka pelmeņi nevar savas kājas pavilkt.. nezinu, kas ar viņiem noticis, bet grūti pat skatīties.

  +1 [+] [-]

, 2010-10-19 22:53, pirms 15 gadiem
Drīz basketbols Latvijā pagaisīs kā pirdiens vējā...

  +1 [+] [-]

, 2010-10-19 23:03, pirms 15 gadiem
hokejists77 rakstīja: Tu salauzīsi Dinamiešiem nūjas un nozagsi slidas un Dinamo vairāk nebūs.
Es tiešām nesaprotu, ko var šitā safanoties, ka nu tik būs saules mūžs? Visu laiku taču ir bāzta informācija, ka krievi dod naudu pirmajām trīs sezonām, bet pēc tam nekas nebūs, ne velti Ulmanis ar Kalvīti raud pa visām malām, ka bez krievu naudas Dinamo nebūs. Var jau būt, ka Tev ir slepena informācija par kādu sponsoru, kurš gatavs likt galdā kādus 10 ļimonus.

     [+] [-]

, 2010-10-19 23:12, pirms 15 gadiem
Kā Kurtinaitis teica SS, tak vajag aizpildīt tās tukšās vietas ar jauniešiem no sporta skolām, vismaz būs kkada dzīvība zālē, arī paši sīkie kādreiz spēlēs turpat arēnā, lai tik skatās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-10-20 00:03, pirms 15 gadiem
Diemžēl jāatzīst, ka laikam Kurtinaitis iemāčīs atkal nākt uz basi. Jo viņš varētu pacelt kaut kādu intrigu savācot konkurētspējīgu komandu.
Biju ASK fans, bet atceros divas lietas kas atsita tobrīd no basīša:
1. Stulbais kautiņš ASK - Barons ar Dināru priekšgalā.
2. ASK sponsoru solījums samaksāt spēlētājiem (arī Birks no tēvzemiešiem) pat atvainojušies nav.
Visa cerība uz VEFiņu bet tur vēl Ģenerāļa rēgs maisa...

  +4 [+] [-]

, 2010-10-20 00:29, pirms 15 gadiem
biļetes cena nav edekvāta..par stāvlaukumu vispār nerunāsim(4ls)-nenormāli....

  -3 [+] [-]

, 2010-10-20 00:29, pirms 15 gadiem
hokejists77 rakstīja: Dinamo tā ir dzīve kad basketbolisti būs pasaules desmitniekā tad arī būs skatītāji nevis pēdējā vietā eiropā.
perfekti pateikts!

  +3 [+] [-]

, 2010-10-20 00:35, pirms 15 gadiem
kapēc cilvēki iet skatīties Dinamo?
vai tiešām tapēc, ka tur ir nauda?
es domāju, ka nē.
manuprāt cilvēki iet skatīties dinamo tapēc, ka:
1)cilvēki mīl hokeju kā tādu
2)cilvēki alkst pozitīvu emociju, ko tiem sniedz puiši, kas cīnās par katru kvadrātmetru uz laukuma (atcerēsimies posmu, kad dinamieši vienubrīd laida luni un arī fani pat pameta zāli uz brīdi)
3)jo tur letiņi iet sist krievus (nav nekāda naida pret krieviem, tapēc nepārprotiet)

ko es ar to gribu teikt? nepateikšu neko jaunu - jau romā impērijas vadītāji zināja, ka cilvēkiem vajag maizi un asinis, lai viņi būtu apmierināti ar dzīvi, tātad lai basketbola spēlēs mēs redzētu arī skatītajus ir vajadzīgi pāris komponenti:
-bezkompromisu cīņa par katru bumbu (skatītājs nav stulbs un saprot vai puiši atdod sevi visu uz laukuma)
-jāiet sisties ar krieviem, leišiem, igauņiem vai citiem (tobiš bbl kā minimums, lai ir tā nacionālā apziņa)

protams, apzinos, ka šīs lietas bez naudas nepanāksi, bet tapēc ir jāstrādā ar to, kas ir. ja čaļi tiešām cīnīsies, tad pieliksim klāt nedaudz reklāmiņu un palielināsies auditorija. ja palielināsies auditorija, kas skatās spēles, tad arī sponsorus būs vienkāršāk piesaistīt un līdz ar to arī celt Latvijas basketbola līmeni...

  +2 [+] [-]

, 2010-10-20 00:59, pirms 15 gadiem
ai ko jus slavejat to Dinamo visu laiku gribu redzet ka jus fanotu ja tagad butu 5 spele pec kartas zaudeta , visi tadi fani , vot kad komandai kad neies ceru ka visi ari teiks ka ir par dinamo utt atbalstis ari gruta bridi

  +3 [+] [-]

, 2010-10-20 01:00, pirms 15 gadiem
machss rakstīja: 1)cilvēki mīl hokeju kā tādu
Ja jau cilvēki tā mīl hokeju, kāpēc tik maz iet uz vietējo čempionātu?
Otrais punkts arī tāds diezgan interesants - nevienā citā sporta veidā neviens sportists jau neatdod laukumā visus spēkus, ne? Citur neviens necīnās, to dara tikai Dinamo...

     [+] [-]

, 2010-10-20 02:22, pirms 15 gadiem
nav taisniiba, uz izlases speeleem bija gan sabaaztas reklaamas ieks dr.lv
Vynilz rakstīja: Barona bezmaksas ielūgumi daudz paveica un jā piekrītu.Dr.lv nekd neesmu manījis paziņojumus par kādu svarīgu spēli,tikai cik pāris aktīvākie līdzjutēji ieraxta savās Dgrāmatās.

  +2 [+] [-]

, 2010-10-20 04:16, pirms 15 gadiem
ASK

  +2 [+] [-]

, 2010-10-20 07:24, pirms 15 gadiem
ask labākie

  +2 [+] [-]

, 2010-10-20 08:55, pirms 15 gadiem
vel labaak jau ir pasam nodarboties ar sportu nevis tikai staigat pa sporta speleem , dzert alu un uzkost cipsus un vienlaikus ponpozi komentet visu notiekoso l;aukumaa.. smiekli nak par tadiem cilvekiem .. bet nu bez tadiem jau sports ari butu neiedomajams...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-10-20 09:41, pirms 15 gadiem
vajag vairak uzvaru-būs arī skatītaji!

  +4 [+] [-]

, 2010-10-20 10:29, pirms 15 gadiem
patiesībā iemesls ir tikai 1 - līmenis.

ja basis būs līmenī kā eiropas top līgās tad arī skatītāji nāks daudz un arī es skatīšos, bet kamēr līmenis basī ir kaut kādu 100o eiropas klubu līmenī tikmēr tur redzēt nav ko.

visi pārējie iemesli ir tik maznozīmīgi ka tos var neņemt vērā vispār. a par basketbola izlases pupām es varētu aizmirst ja viņi kapātu un cīnītos, bet basī pēc hoķa skatīšanās redz tikai vienu tēlošanu un māžošanos, nav agresijas, nav cīņasspara, sanāk labi, nesanāk - nu arī labi, tas nav normāli, tāpēc mūsu bāleliņi nekad neko nesaniegs - nav sportiskā niknuma vispār.

     [+] [-]

, 2010-10-20 10:40, pirms 15 gadiem
kasagrande rakstīja: pagaidiet vēl nedaudz, Rīgas Dinamo nebūs un tad atkal būs kruta skatīties basketbolu
Galīgi garām-pats eju tikai uz Dinamo un zinu daudzus tādus-kad Dinamo nebija uz sporta spēlēm negāju kaut arī sporta spēles gandrīz visas skatos pa tv. Dinamo ir tas par ko nav žēl maksāt naudu-ir beidzot mums viens čempionāts uz 6-7 mēnešiem/2 spēcīgākais pasaulē/ plus vēl izcils šovs utt. Ja piemēram Skonto spēlētu Krievijas līgā vai vismaz pat Kādā Polijas līgā-arī ietu uz spēlēm, par basīti tad mūsu komandā jāspēlē Krievijas vai Polija čempī .. daudziem cilvēkiem patīk laba līmeņa čempji ar mūsējo piedalīšanos un tas ir uz ilgu laiku, bet tā Hokejā viens mēnesis PČ.

     [+] [-]

, 2010-10-20 11:23, pirms 15 gadiem
nav ko kunkstēt drīz pāries dinamo bums(beigsies nauda ) un tad atkal basketbols būs topā , tādi nu ir tie mūsu faneļi , skraida šurpu turpu

  +4 [+] [-]

, 2010-10-20 11:25, pirms 15 gadiem
Bija laiki kad pats gāju uz visiem ASK, Barons mačiem, tiešām var teikt uz 80% mačiem es gāju un skatijos, jo basīts bija kvalitatīvs un bija intriga ap to. Pedejos divos gados esmu bijis ja labi uz dažām spēlēm un nav man tas motivācijas iet vēl vairāk. Iemeslus ir pat grūti nosaukt - pirmkārt, man nav interesanti skatīties uz vietējiem bāleliņiem tikai kuri spelē savā starpā un metā trojkas... Otrkārt, kāds tolks man iet skatīties uz tiem, kar ko kopā vai pret esmu spēlējis kaut kādos laika periodos un nekādu mega līmeni viņi nav uzaudzējuši... Tad jau labāk iet paskatīties kā draugi spēlē amatieros, vismaz savējie. Dinamo faktors arī jaņem verā, jo ko mes gribam iegūt aizejot uz Arēnu - EMOCIJAS! Dinamo mačus skatoties pat TV ir ļoti labas emocijas, nemaz nerunājot par klātieni. Diemžēl basketbols šo nespēj nodrošināt... Paskatijos spēli VEF pret Prokom pa TV, vel domaju iet vai neiet tajā dienā, labi ka neizgāju...man raudiens nāca paskatoties pirmo periodu tikai... Nu nav veči, nav tas līmenis, lidz ar to nekādas emocijas un citas izrietošās lietas...

  +2 [+] [-]

, 2010-10-20 11:28, pirms 15 gadiem
Ja basketbolā būs augstas klases spēlētāji un laba līmeņa komandas kuras cīnās par uzvarām tāda paša līmeņ aturnīros, cilvēki nāks un skatīsies jo pirms Dinamo sāka spēlēt KHL interese par hokeju bija tikai reizi gadā kad spēlēja izlase.

  -1 [+] [-]

, 2010-10-20 12:46, pirms 15 gadiem
Agrāk es basketbiolam nedaudz sekoju līdzi,bet pēc tam kad sāka parādīties visādi NEBL,BBL utt. nevarēja vispār saprast kurš kurā līgā spēlē un kāpēc vienu sezonu ir pretīm A komanda bet jau nākamajā sezonā B komanda!!!
Domāju,ka vajag sakārtot vietējo čempionātu.
Savukārt runājot par VEF-man personīgi kā rīdziniekam šī komanda nav tuvu pie sirds un vai spēlē Barons vai VEF nav lielas nozīmes!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-10-20 13:53, pirms 15 gadiem
neesmu nekāds LBL specs. njā. pirms pāris gadiem, kad vēl ASK bij, tad tiešām bija jūtami liela interese basketbolā. Bija 3 spēcīgi klubi: ASK, BARONS, Ventspils, neko nevarēja prognozēt. Spēles bija skatāmas, fani lielos skaitos piepildīja tribīnes, pats daudz gāju uz ASK spēlēm. bet liekas pēc ASK izjukšanas pazuda visa intriga un sākās lejuplsīde. tribīnes kļuva tukšākas, daudzi spēlētāji pazuda utt.

  +3 [+] [-]

, 2010-10-20 14:14, pirms 15 gadiem
šobrīd kas trūkst tās ir aizraujošas spēles. + šīm spēlēm jābūt ar augsta līmeņa komandām. Jo skatīties kā vietējās komandas mētā troikas tiešam nav interesanti, tad es labāk pats eju uzspēlēt basīti un tas sagādā lielāku prieku.
Bez tā vel vajag kādu labu spēlētāju uz ko iet skatīties, kurš taisa šovu, agrāk ASK bija Miledžs, Brags. Tādi spēlētāji piesaista arī tos līdzjutējus, kuriem basis varbūt pat īsti neinteresē, bet viņi grib redzēt kas Tas par zvēru tāds ir.
Nu un protams, līdzjutēju maksāt spēja, tu vari darīt ko gribi, bet ja cilvēkam neinteresē, un nav liekas naudas tad Arenā viņu neredzēsi.

     [+] [-]

, 2010-10-20 14:20, pirms 15 gadiem
sandis444 rakstīja: Siliņa kungs nesalidzini 2as dažādas valstis basketbolaa.. Lietuvaa basketbols ir otraa (ja ne pat pirmaa) reliģija.. vinjiem basketbols ir viss..


tik pat labi salidzini hokeja limeni abaas valstiis.. mums tas ir ok.. bet Leišiem tur galigi nekaa nav..


es domaju ka lielaakoties par mazo pamekleetiibu "paldies" var teikt bedigi slavenajai 2009 gada virieshu basketbola izlasei.. kopš 2003 gada mees kko gaidijam izlases liimenii no večiem, bet neko vairaak par dzeršanos, kopistisko drāšanos un nodzertos purnus uz dzelteno avižu vākiem mees nesagaidijaam..

pat superklubs ar blumiem, janicenokiem, biedriem, kambalaam un adolfiem te vairs neliidzees..


hokeja izlase Latvijas liidzjuteejiem NEKAD nav likusi vilties ar kkadiem stulbiem skandaliem, dzeršanos vai trenera sutishanu 3iis majas talak (ir gadijumi bijushi, bet veči tad apsedushies paši pie apaļā galda un savas saapes izrunajushi neviss bazuunejushi savas ieksheejas probleemas pa visadiem twiteriem, privatam dziivem un draugiem.lv).. un tieši tapec tauta tik ljooti miil ne tikai Rigas Dinamo, bet ari katru Latvijas izlases hokejistu kas izslido uz ledus ar Latvijas ģērboni uz krūtim.. tie ir patrioti kas ir gatavi sisties par savu valsti lai ko tas arii neprasiitu.. spilgtaakie piemeeri ir tas pats Skrastiņš, Irbe, nelaiķis Žoltoks, arii OZO kad speleja izlasee.. vinji nekad neaateica Latvijas izlasei bez nopietna personiskaa iemesla, OZO reti brauca paliga, bet iemesls tam bija taads ka Sandis bija aiznjemts play off.. mums nomainijaas hokejaa vesela paaudze kopš 1997 gada un nekas nav mainijies, čāli brauc uz izlasi un ciinaas.. Miķelīts šogad pat vareja palikt maajaas jo sievai kuru katru bridi bija jaadzemdee, bet viņš kapa lidmashina kopa ar KOMANDU un nospeleja savas 3iis speles un brauca sagadiit meitu.. Lauris.. pirms Vankuveeras vinja ģimene pasaulee naaca puika, bet paris dienas velak Lauris jau bija Kanādā Latvijas izlases kreklā.. cilveeki to novērtē, vinji iet uz hokeju un atdod hokejistiem dalju no sevis, tieši tāpat kaa hokejists atdod dalju no sevis liidzjuteejiem..


iisaak sakot.. viss saakas ar izlasi, tas ir svariigi kaa Tu paradi sevi cilveekiem.. kaa patriotu vai kaa memļaku kas piņņā rinkjii un apkaart..


ps: protams iznjemot damu izlasi.. musu meitenem ir lieliski saniegumi izlasee, bet uz sievieshu spelem naak radi un draugi.. un tur ari nekas nemainiisiesari tad ja meitenes Londonas OS izcinis zeltu.. tur nav vainigas meitenes, vinkarshi basketbola liimenis sievieshu liigaa ir ljooti zems..

vechiem tas limenis LBL, ULEB Cup, VTB un BBL ir ok, bet skatitaju nav un nebuus.. jo tauta ir vīlusies basketbola speletajos, klubos.. viilusies vissaa Latvijas basketbola sistēmaa.. varbuut pec 2011 gada Lietuvas EC kkas mainiisies, bet.. šaubos..


ps2: un jaa.. es navaru iedomaaties ka teiksim Martins Karsums Latvijas lidzjutejus nosauktu par pajoliem.. kaa to 2009 gada vasara izdarija K Valters..


vispaar raksta nosaukums vareja buut: "Kapēc PAJOLI nenāk uz basketbolu"!!!
Ieliktu vairāk par vienu +, bet nevar. Ideāls koments par basketbolu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-10-20 15:05, pirms 15 gadiem
Kasparam Bērziņam vienpersoniski būstu jāuzņemas diezgan liela sava daļa atbildības par to, kāpēc basketbola popularitāte šobrīd ir tik zemā līmenī!

  +1 [+] [-]

, 2010-10-20 15:35, pirms 15 gadiem
a-burts rakstīja: atbildot uz temas jautajumu,lielaka dalia komentaru skiet galigi GARAM.nu nav tur limenis vainigs,censanas jeb necensanas par katru bumbu(grozu),dinamo triumfs jeb neveiksmes.atbilde ir vienkarsa:HOKEJS IR DAUDZ PIEMEROTAKS LATVISKAI MENTALITATEI,nevis baskets.ja man butu izvele apmeklet speli starp VEF un kadu no NBA komandam vai ari LIEPAJAS METALURGU ar,pienemsim,MINSKAS JUNOSTJ,jeb OZOLNIEKIEM,es izveletos otro variantu,gluzi vienkarsi tapec,ka bassits nepiesaista ka sporta veids KAA TAADS,neatkarigi no limenia,meistaribas,rezultatiem.kaiminiem lietuviesiem ir savadak,bet mums HOKEJS RULLEE!!!
Nepiekrītu, latviešu līdzjutēju vajag ar kaut ko piesaisīt lai viņš nāktu uz spēlēm. Tādu cilvēku kā tu nav tik daudz, kam patīk apmekēt hoķi tikai tāpēc lai vienkārši paskatītos kā džeki spēlē. Katrā ziņā pilnu arēnu nepiepildīs.
Un ja paskatās ASK laikus, tad hokejs bija populārs tikai PČ laikā, bet uz LAČ skatītāju bij maz. Toties uz ASK,Barons, Ventspils spēlēm nāca daudz līdzjutēju, jo tad bija gan savstarpējā cīņa, gan cīņa ar spēcīgiem ārzemju klubiem.

  +1 [+] [-]

, 2010-10-20 15:43, pirms 15 gadiem
a-burts rakstīja: atbildot uz temas jautajumu,lielaka dalia komentaru skiet galigi GARAM.nu nav tur limenis vainigs,censanas jeb necensanas par katru bumbu(grozu),dinamo triumfs jeb neveiksmes.atbilde ir vienkarsa:HOKEJS IR DAUDZ PIEMEROTAKS LATVISKAI MENTALITATEI,nevis baskets.ja man butu izvele apmeklet speli starp VEF un kadu no NBA komandam vai ari LIEPAJAS METALURGU ar,pienemsim,MINSKAS JUNOSTJ,jeb OZOLNIEKIEM,es izveletos otro variantu,gluzi vienkarsi tapec,ka bassits nepiesaista ka sporta veids KAA TAADS,neatkarigi no limenia,meistaribas,rezultatiem.kaiminiem lietuviesiem ir savadak,bet mums HOKEJS RULLEE!!!
Mulkibas. Kur ir panakumi, tur ir skatitaji. Ta ir aksioma. Kad izlase atkrita uz luzeru grupu, kas cinas par paliksanu Elite, tad tas speles skatijas maz skatitaju. Ta pat ari, kad Dinamo sakas zaudejumu serijas gan pirmaja sezona gan iepriekseja, tad skatitaju skaits uzreiz manami samazinajas. Ta pat piemers izlase futene - kad speleja ar Turciju par tiksanu uz Eiropas cempi Portugale, tad bija praktiski pilns stadions kaut ari bija auksts pec vella.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-10-20 15:52, pirms 15 gadiem
palasot komentārus un nedaudz pafantazējot radās jautājums???: ja LV būtu Dināamo Riga un Eirolīgas līmeņa klubs, uz kuru sporta veidu nāktu skatītāji vairāk?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-10-20 16:39, pirms 15 gadiem
Reti kad gāju uz basketbola spēlēm, bet šad tad aizgāju, piemēram, biju Sporta pilī, kad šķiet "Brocēni/SWH" spēlēja pret "Žalgiri" un spēles pēdējās sekundēs pielabojot neprecīzu Sanda Valtera metienu atmuguriski pāri galvai triecot bumbu grozā pagarinājumu panāca Nikolass. Toreiz patiešām spēlē bija emocijas, bija komanda, bija vēlēšanās uzvarēt. Turpretī tagad - lecība un individuāli mēģinājumi izcelties...
Pēc pagājušās sezonas "visu vai neko" basketbolu neskatos pat pa televizoru. Vienkārši neinteresē, lai gan pieļauju, ka ir jauni talanti, interesanti leģionāri, skaisti spēles momenti utt.
Neesmu bijis arī uz hokeju, bet to vienmēr skatos pa televizoru.
Pat nezinu, kam būtu jānotiek, lai man atkal gribētos skatīties kādu vīru basketbola spēli.
Laikam jau tikai tad, kad mums basketbolā patiešām būs vīri, nevis puišeļi...
Vispār jau ar to fanošanu mēs esam pārāk aizrāvušies - to vajag, bet labāk pašiem aiziet uz zāli vai stadionu un uzskriet. Pilnīgi vienalga ko - to pašu basketbolu, futbolu, hokeju, florbolu vai vienkārši krosiņu...

  +1 [+] [-]

, 2010-10-20 17:08, pirms 15 gadiem
Te jau parādās mūsu Latviešu mentalitāte!! Nevis lai domātu, kā piesaistīt cilvēkus basketbolam.. Ir vieglāk uzrakstīt rakstu "Kāpēc cilvēki nenāk uz basketbolu" ? Nu sportacentrs.com varētu vairāk pareklamēties, lai cilvēki vairāk apmeklētu spēles

     [+] [-]

, 2010-10-20 20:39, pirms 15 gadiem
suvass rakstīja: Ja jau cilvēki tā mīl hokeju, kāpēc tik maz iet uz vietējo čempionātu?
Otrais punkts arī tāds diezgan interesants - nevienā citā sporta veidā neviens sportists jau neatdod laukumā visus spēkus, ne? Citur neviens necīnās, to dara tikai Dinamo...
nekur neteicu, ka tā ir tikai dinamo. vnk dinamo šajā gadījumā ir tas uz ko visa vaina novelta, tapēc arī to ņēmu kā piemēru. pats senāk labprāt aizgāju paskatīties 55+ basketbola līgu, kur opīši nēsājas un cīnās, jo viņos ir redzams azarts un viņi grib uzvarēt.

     [+] [-]

, 2010-10-22 01:45, pirms 15 gadiem
Šeit ir nepieciešama Lielā Galda kvalitatīva analīze, jo pagaidām diletanti spriež par lietām, kas uz viņiem absolūti nav attiecināmas