Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:131, Did:0, useCase: 3

Viedoklis: Kāpēc cilvēki nenāk uz basketbolu?

Andrejs Siliņš

Viedoklis: Kāpēc cilvēki nenāk uz basketbolu?
Pat uz Eirolīgas komandas viesošanos Rīgā skats plašajās tribīnēs diezgan nožēlojams...
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Pēdējā laikā uzvirmojis jautājums – kāpēc cilvēki vairs neapmeklē basketbolu klātienē? Atbilde uz to nav vienkārša. Tas ir vairāku lietu, notikumu un darbību rezultāta kopsavilkums...

Ja atbilde būtu tik vienkārša, tad tikpat vienkāršs būtu arī šīs problēmas risinājums, un statistikai nebūtu jāmelo par to, cik skatītāju ieradušies uz vienu vai otru spēli.

Pirmkārt, mums ir hokeja komanda, kura spēlē pasaules otrajā spēcīgākajā līgā un spēlē labi. Man nepatīk vārds "projekts", taču "Dinamo" tomēr tāds ir un, kamēr krievi būs ieinteresēti Rīgā redzēt komandu, tikmēr basketbolam būs jāsamierinās ar otro vietu popularitātes rangā, lai cik sāpīgi to nebūtu atzīt...

Otrkārt, savulaik līdzjutēji tika pieradināti iet uz basketbolu par velti, kas no šodienas līmeņa šķiet vēl jo absurdāk – tad, kad baskets Latvijā patiešām dzīvoja līdz trauciņā, kurā tauki lija pāri malām. Tagad, kad trauciņš saplīsis un gar tā sieniņām palikusi vien sastāvējušos tauku smarža, proti, klubi nespēj piedāvāt tādu basketbolu, kādu tolaik, na haļavu basketbolā neviens vairs netiek...

Treškārt, "Tagad vai nekad" vasara atstāja ilglaicīgas sekas līdzjutēju attieksmē pret šo Latvijā izsenis mīlēto sporta veidu. Tomēr ne jau tas vien ir pie vainas, jo arī Lietuvai 2009. gada rudens basketbolā nebija pats labākais laiks, ko atcerēties, taču nav dzirdēts, ka kāds pēc tam būtu sūdzējies par krasu aktīvo līdzjutēju skaita samazināšanos.

Ceturtkārt, kad politiķi dibina jaunas partijas, tad tautā mēdz teikt "tie jau tie pasi vēži citā kulītē". Šobrīd Latvijas ambiciozākais klubs groza bumbas līdzjutējiem piedāvā tās pašas konfektes, tikai nevis sarkanbaltā, bet melnbaltā papīrītī. Protams, ne visi VEFā esošie Latvijas izlases līmeņa spēlētāji ir lielākie tās vasaras grēkāži, taču deguma (viesnīcas durvju vai kā cita) smaka jūtama. VEF māk izveidot tiešām stilīgas reklāmas, bet arī tas sasaucās ar "Tagad vai nekad" vasaru, kad reklāmas kampaņa bija krietni iespaidīgāka nekā sniegums laukumā...

Piektkārt, atsevišķi basketbola sabiedrības darboņi laikā, kad basketam patiešām nav ziedu laiki, nepārtraukti tiražē, cik viss ir slikti un cik vēl sliktāk būs. Laikā, kad "Dinamo" nosūc visu krējumu, basketbolā būtu tieši vēl vairāk jātiražē pozitīvais, nevis otrādi. Lai kāds būtu vietējā čempionāta līmenis, paši basketa cilvēki nedrīkst par to izteikties nievājoši vai nosaukt par amatieriem. Kāpēc gan lai cilvēks, kurš varbūt pats uzspēlē basketu amatiera līmenī, nāktu skatīties, kā to dara citi tādi paši? Un tad vēl, nedod Dievs, kāda no stiprā gala komandām atļaujas cīnīties līdz ar pēdējiem elpas vilcieniem ar kādu no šīm "amatieru" komandām, vai pat pazaudēt tai...

Sestkārt, ja ir iespēja, tad jāiegādājas labi ārzemju spēlētāji – tādi, kuri spēs piesaistīt publiku, atraktīvi, emocionāli, tai pat laikā labas klases spēlētāji. Šajā virzienā šobrīd stūrē tikai ventspilnieki, piesaistot Latvijā jau iepriekš iepazīto un kolorīto personību Štimacu, kā arī Adrijas līgas MVP puisi Meisonu. Tomēr otrs "miledžs" Latvijā vairs nav redzēts...

Septītkārt, LBL šosezon ir mācījusies no kļūdām un kalendārs, vismaz uz sezonas sākumu, šķiet sastādīts daudz veiksmīgāk. Jau pirmajās kārtās savā starpā jāizspēlē visām trim vadošajām valsts komandām (pēc pagājušā gada rezultātiem). No otras puses nav tā, ka man būtu spilgti iespiedusies atmiņā kāda reklāma TV vai radiostacijā, vai kaut draugos, kas uzbāzīgi liktu atcerēties, ka trešdienas vakarā man jāiet uz basketbolu. Ne jau tamdēļ pat Anglijā cilvēki iet uz basketbolu un maksā par to labu naudu, ka tur būtu augsts basketbola līmenis. Iet tāpēc, ka nepārtraukti tiek tiražēts, ka pēc pāris gadiem pie mums būs olimpiāde un mums būs "uhh, cik laba" basketbola komanda tajā. Latvijā olimpiādes nebūs, bet gan jau arī šeit, saliekot galvas kopā, varētu nonākt pie kāda viena liela notikuma vai tml, ar ko sasaistīt...

Visus šos iemeslus nevar sarindot secībā, kurš vairāk, kurš mazāk. Problēma ir visu šo iemeslu kopums. Lai to risinātu, nepieciešama izdoma, iespējas, realizācija, arī veiksme, taču pats galvenais – laiks. Bet varbūt arī to, ko pieredzējām pirms pāris gadiem, ekonomiski treknajā laikā, var saukt tikai par sava veida uzplaiksnījumu un normālos apstākļos latviešu līdzjutējam tas basketbols bijis nebijis...

Kāds basketbols interesē latviešiem?

  • 206

  • 34

  • 44

  • 85

  • 380

  • 61


Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-10-20 00:03, pirms 14 gadiem
Diemžēl jāatzīst, ka laikam Kurtinaitis iemāčīs atkal nākt uz basi. Jo viņš varētu pacelt kaut kādu intrigu savācot konkurētspējīgu komandu.
Biju ASK fans, bet atceros divas lietas kas atsita tobrīd no basīša:
1. Stulbais kautiņš ASK - Barons ar Dināru priekšgalā.
2. ASK sponsoru solījums samaksāt spēlētājiem (arī Birks no tēvzemiešiem) pat atvainojušies nav.
Visa cerība uz VEFiņu bet tur vēl Ģenerāļa rēgs maisa...

  +4 [+] [-]

, 2010-10-20 00:29, pirms 14 gadiem
biļetes cena nav edekvāta..par stāvlaukumu vispār nerunāsim(4ls)-nenormāli....

  -3 [+] [-]

, 2010-10-20 00:29, pirms 14 gadiem
hokejists77 rakstīja: Dinamo tā ir dzīve kad basketbolisti būs pasaules desmitniekā tad arī būs skatītāji nevis pēdējā vietā eiropā.
perfekti pateikts!

  +3 [+] [-]

, 2010-10-20 00:35, pirms 14 gadiem
kapēc cilvēki iet skatīties Dinamo?
vai tiešām tapēc, ka tur ir nauda?
es domāju, ka nē.
manuprāt cilvēki iet skatīties dinamo tapēc, ka:
1)cilvēki mīl hokeju kā tādu
2)cilvēki alkst pozitīvu emociju, ko tiem sniedz puiši, kas cīnās par katru kvadrātmetru uz laukuma (atcerēsimies posmu, kad dinamieši vienubrīd laida luni un arī fani pat pameta zāli uz brīdi)
3)jo tur letiņi iet sist krievus (nav nekāda naida pret krieviem, tapēc nepārprotiet)

ko es ar to gribu teikt? nepateikšu neko jaunu - jau romā impērijas vadītāji zināja, ka cilvēkiem vajag maizi un asinis, lai viņi būtu apmierināti ar dzīvi, tātad lai basketbola spēlēs mēs redzētu arī skatītajus ir vajadzīgi pāris komponenti:
-bezkompromisu cīņa par katru bumbu (skatītājs nav stulbs un saprot vai puiši atdod sevi visu uz laukuma)
-jāiet sisties ar krieviem, leišiem, igauņiem vai citiem (tobiš bbl kā minimums, lai ir tā nacionālā apziņa)

protams, apzinos, ka šīs lietas bez naudas nepanāksi, bet tapēc ir jāstrādā ar to, kas ir. ja čaļi tiešām cīnīsies, tad pieliksim klāt nedaudz reklāmiņu un palielināsies auditorija. ja palielināsies auditorija, kas skatās spēles, tad arī sponsorus būs vienkāršāk piesaistīt un līdz ar to arī celt Latvijas basketbola līmeni...

  +2 [+] [-]

, 2010-10-20 00:59, pirms 14 gadiem
ai ko jus slavejat to Dinamo visu laiku gribu redzet ka jus fanotu ja tagad butu 5 spele pec kartas zaudeta , visi tadi fani , vot kad komandai kad neies ceru ka visi ari teiks ka ir par dinamo utt atbalstis ari gruta bridi

  +3 [+] [-]

, 2010-10-20 01:00, pirms 14 gadiem
machss rakstīja: 1)cilvēki mīl hokeju kā tādu
Ja jau cilvēki tā mīl hokeju, kāpēc tik maz iet uz vietējo čempionātu?
Otrais punkts arī tāds diezgan interesants - nevienā citā sporta veidā neviens sportists jau neatdod laukumā visus spēkus, ne? Citur neviens necīnās, to dara tikai Dinamo...

     [+] [-]

, 2010-10-20 02:22, pirms 14 gadiem
nav taisniiba, uz izlases speeleem bija gan sabaaztas reklaamas ieks dr.lv
Vynilz rakstīja: Barona bezmaksas ielūgumi daudz paveica un jā piekrītu.Dr.lv nekd neesmu manījis paziņojumus par kādu svarīgu spēli,tikai cik pāris aktīvākie līdzjutēji ieraxta savās Dgrāmatās.

  +2 [+] [-]

, 2010-10-20 04:16, pirms 14 gadiem
ASK

  +2 [+] [-]

, 2010-10-20 07:24, pirms 14 gadiem
ask labākie

  +2 [+] [-]

, 2010-10-20 08:55, pirms 14 gadiem
vel labaak jau ir pasam nodarboties ar sportu nevis tikai staigat pa sporta speleem , dzert alu un uzkost cipsus un vienlaikus ponpozi komentet visu notiekoso l;aukumaa.. smiekli nak par tadiem cilvekiem .. bet nu bez tadiem jau sports ari butu neiedomajams...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-10-20 09:41, pirms 14 gadiem
vajag vairak uzvaru-būs arī skatītaji!

  +4 [+] [-]

, 2010-10-20 10:29, pirms 14 gadiem
patiesībā iemesls ir tikai 1 - līmenis.

ja basis būs līmenī kā eiropas top līgās tad arī skatītāji nāks daudz un arī es skatīšos, bet kamēr līmenis basī ir kaut kādu 100o eiropas klubu līmenī tikmēr tur redzēt nav ko.

visi pārējie iemesli ir tik maznozīmīgi ka tos var neņemt vērā vispār. a par basketbola izlases pupām es varētu aizmirst ja viņi kapātu un cīnītos, bet basī pēc hoķa skatīšanās redz tikai vienu tēlošanu un māžošanos, nav agresijas, nav cīņasspara, sanāk labi, nesanāk - nu arī labi, tas nav normāli, tāpēc mūsu bāleliņi nekad neko nesaniegs - nav sportiskā niknuma vispār.

     [+] [-]

, 2010-10-20 10:40, pirms 14 gadiem
kasagrande rakstīja: pagaidiet vēl nedaudz, Rīgas Dinamo nebūs un tad atkal būs kruta skatīties basketbolu
Galīgi garām-pats eju tikai uz Dinamo un zinu daudzus tādus-kad Dinamo nebija uz sporta spēlēm negāju kaut arī sporta spēles gandrīz visas skatos pa tv. Dinamo ir tas par ko nav žēl maksāt naudu-ir beidzot mums viens čempionāts uz 6-7 mēnešiem/2 spēcīgākais pasaulē/ plus vēl izcils šovs utt. Ja piemēram Skonto spēlētu Krievijas līgā vai vismaz pat Kādā Polijas līgā-arī ietu uz spēlēm, par basīti tad mūsu komandā jāspēlē Krievijas vai Polija čempī .. daudziem cilvēkiem patīk laba līmeņa čempji ar mūsējo piedalīšanos un tas ir uz ilgu laiku, bet tā Hokejā viens mēnesis PČ.

     [+] [-]

, 2010-10-20 11:23, pirms 14 gadiem
nav ko kunkstēt drīz pāries dinamo bums(beigsies nauda ) un tad atkal basketbols būs topā , tādi nu ir tie mūsu faneļi , skraida šurpu turpu

  +4 [+] [-]

, 2010-10-20 11:25, pirms 14 gadiem
Bija laiki kad pats gāju uz visiem ASK, Barons mačiem, tiešām var teikt uz 80% mačiem es gāju un skatijos, jo basīts bija kvalitatīvs un bija intriga ap to. Pedejos divos gados esmu bijis ja labi uz dažām spēlēm un nav man tas motivācijas iet vēl vairāk. Iemeslus ir pat grūti nosaukt - pirmkārt, man nav interesanti skatīties uz vietējiem bāleliņiem tikai kuri spelē savā starpā un metā trojkas... Otrkārt, kāds tolks man iet skatīties uz tiem, kar ko kopā vai pret esmu spēlējis kaut kādos laika periodos un nekādu mega līmeni viņi nav uzaudzējuši... Tad jau labāk iet paskatīties kā draugi spēlē amatieros, vismaz savējie. Dinamo faktors arī jaņem verā, jo ko mes gribam iegūt aizejot uz Arēnu - EMOCIJAS! Dinamo mačus skatoties pat TV ir ļoti labas emocijas, nemaz nerunājot par klātieni. Diemžēl basketbols šo nespēj nodrošināt... Paskatijos spēli VEF pret Prokom pa TV, vel domaju iet vai neiet tajā dienā, labi ka neizgāju...man raudiens nāca paskatoties pirmo periodu tikai... Nu nav veči, nav tas līmenis, lidz ar to nekādas emocijas un citas izrietošās lietas...

  +2 [+] [-]

, 2010-10-20 11:28, pirms 14 gadiem
Ja basketbolā būs augstas klases spēlētāji un laba līmeņa komandas kuras cīnās par uzvarām tāda paša līmeņ aturnīros, cilvēki nāks un skatīsies jo pirms Dinamo sāka spēlēt KHL interese par hokeju bija tikai reizi gadā kad spēlēja izlase.

  -1 [+] [-]

, 2010-10-20 12:46, pirms 14 gadiem
Agrāk es basketbiolam nedaudz sekoju līdzi,bet pēc tam kad sāka parādīties visādi NEBL,BBL utt. nevarēja vispār saprast kurš kurā līgā spēlē un kāpēc vienu sezonu ir pretīm A komanda bet jau nākamajā sezonā B komanda!!!
Domāju,ka vajag sakārtot vietējo čempionātu.
Savukārt runājot par VEF-man personīgi kā rīdziniekam šī komanda nav tuvu pie sirds un vai spēlē Barons vai VEF nav lielas nozīmes!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-10-20 13:53, pirms 14 gadiem
neesmu nekāds LBL specs. njā. pirms pāris gadiem, kad vēl ASK bij, tad tiešām bija jūtami liela interese basketbolā. Bija 3 spēcīgi klubi: ASK, BARONS, Ventspils, neko nevarēja prognozēt. Spēles bija skatāmas, fani lielos skaitos piepildīja tribīnes, pats daudz gāju uz ASK spēlēm. bet liekas pēc ASK izjukšanas pazuda visa intriga un sākās lejuplsīde. tribīnes kļuva tukšākas, daudzi spēlētāji pazuda utt.

  +3 [+] [-]

, 2010-10-20 14:14, pirms 14 gadiem
šobrīd kas trūkst tās ir aizraujošas spēles. + šīm spēlēm jābūt ar augsta līmeņa komandām. Jo skatīties kā vietējās komandas mētā troikas tiešam nav interesanti, tad es labāk pats eju uzspēlēt basīti un tas sagādā lielāku prieku.
Bez tā vel vajag kādu labu spēlētāju uz ko iet skatīties, kurš taisa šovu, agrāk ASK bija Miledžs, Brags. Tādi spēlētāji piesaista arī tos līdzjutējus, kuriem basis varbūt pat īsti neinteresē, bet viņi grib redzēt kas Tas par zvēru tāds ir.
Nu un protams, līdzjutēju maksāt spēja, tu vari darīt ko gribi, bet ja cilvēkam neinteresē, un nav liekas naudas tad Arenā viņu neredzēsi.

     [+] [-]

, 2010-10-20 14:20, pirms 14 gadiem
sandis444 rakstīja: Siliņa kungs nesalidzini 2as dažādas valstis basketbolaa.. Lietuvaa basketbols ir otraa (ja ne pat pirmaa) reliģija.. vinjiem basketbols ir viss..


tik pat labi salidzini hokeja limeni abaas valstiis.. mums tas ir ok.. bet Leišiem tur galigi nekaa nav..


es domaju ka lielaakoties par mazo pamekleetiibu "paldies" var teikt bedigi slavenajai 2009 gada virieshu basketbola izlasei.. kopš 2003 gada mees kko gaidijam izlases liimenii no večiem, bet neko vairaak par dzeršanos, kopistisko drāšanos un nodzertos purnus uz dzelteno avižu vākiem mees nesagaidijaam..

pat superklubs ar blumiem, janicenokiem, biedriem, kambalaam un adolfiem te vairs neliidzees..


hokeja izlase Latvijas liidzjuteejiem NEKAD nav likusi vilties ar kkadiem stulbiem skandaliem, dzeršanos vai trenera sutishanu 3iis majas talak (ir gadijumi bijushi, bet veči tad apsedushies paši pie apaļā galda un savas saapes izrunajushi neviss bazuunejushi savas ieksheejas probleemas pa visadiem twiteriem, privatam dziivem un draugiem.lv).. un tieši tapec tauta tik ljooti miil ne tikai Rigas Dinamo, bet ari katru Latvijas izlases hokejistu kas izslido uz ledus ar Latvijas ģērboni uz krūtim.. tie ir patrioti kas ir gatavi sisties par savu valsti lai ko tas arii neprasiitu.. spilgtaakie piemeeri ir tas pats Skrastiņš, Irbe, nelaiķis Žoltoks, arii OZO kad speleja izlasee.. vinji nekad neaateica Latvijas izlasei bez nopietna personiskaa iemesla, OZO reti brauca paliga, bet iemesls tam bija taads ka Sandis bija aiznjemts play off.. mums nomainijaas hokejaa vesela paaudze kopš 1997 gada un nekas nav mainijies, čāli brauc uz izlasi un ciinaas.. Miķelīts šogad pat vareja palikt maajaas jo sievai kuru katru bridi bija jaadzemdee, bet viņš kapa lidmashina kopa ar KOMANDU un nospeleja savas 3iis speles un brauca sagadiit meitu.. Lauris.. pirms Vankuveeras vinja ģimene pasaulee naaca puika, bet paris dienas velak Lauris jau bija Kanādā Latvijas izlases kreklā.. cilveeki to novērtē, vinji iet uz hokeju un atdod hokejistiem dalju no sevis, tieši tāpat kaa hokejists atdod dalju no sevis liidzjuteejiem..


iisaak sakot.. viss saakas ar izlasi, tas ir svariigi kaa Tu paradi sevi cilveekiem.. kaa patriotu vai kaa memļaku kas piņņā rinkjii un apkaart..


ps: protams iznjemot damu izlasi.. musu meitenem ir lieliski saniegumi izlasee, bet uz sievieshu spelem naak radi un draugi.. un tur ari nekas nemainiisiesari tad ja meitenes Londonas OS izcinis zeltu.. tur nav vainigas meitenes, vinkarshi basketbola liimenis sievieshu liigaa ir ljooti zems..

vechiem tas limenis LBL, ULEB Cup, VTB un BBL ir ok, bet skatitaju nav un nebuus.. jo tauta ir vīlusies basketbola speletajos, klubos.. viilusies vissaa Latvijas basketbola sistēmaa.. varbuut pec 2011 gada Lietuvas EC kkas mainiisies, bet.. šaubos..


ps2: un jaa.. es navaru iedomaaties ka teiksim Martins Karsums Latvijas lidzjutejus nosauktu par pajoliem.. kaa to 2009 gada vasara izdarija K Valters..


vispaar raksta nosaukums vareja buut: "Kapēc PAJOLI nenāk uz basketbolu"!!!
Ieliktu vairāk par vienu +, bet nevar. Ideāls koments par basketbolu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-10-20 15:05, pirms 14 gadiem
Kasparam Bērziņam vienpersoniski būstu jāuzņemas diezgan liela sava daļa atbildības par to, kāpēc basketbola popularitāte šobrīd ir tik zemā līmenī!

  +1 [+] [-]

, 2010-10-20 15:35, pirms 14 gadiem
a-burts rakstīja: atbildot uz temas jautajumu,lielaka dalia komentaru skiet galigi GARAM.nu nav tur limenis vainigs,censanas jeb necensanas par katru bumbu(grozu),dinamo triumfs jeb neveiksmes.atbilde ir vienkarsa:HOKEJS IR DAUDZ PIEMEROTAKS LATVISKAI MENTALITATEI,nevis baskets.ja man butu izvele apmeklet speli starp VEF un kadu no NBA komandam vai ari LIEPAJAS METALURGU ar,pienemsim,MINSKAS JUNOSTJ,jeb OZOLNIEKIEM,es izveletos otro variantu,gluzi vienkarsi tapec,ka bassits nepiesaista ka sporta veids KAA TAADS,neatkarigi no limenia,meistaribas,rezultatiem.kaiminiem lietuviesiem ir savadak,bet mums HOKEJS RULLEE!!!
Nepiekrītu, latviešu līdzjutēju vajag ar kaut ko piesaisīt lai viņš nāktu uz spēlēm. Tādu cilvēku kā tu nav tik daudz, kam patīk apmekēt hoķi tikai tāpēc lai vienkārši paskatītos kā džeki spēlē. Katrā ziņā pilnu arēnu nepiepildīs.
Un ja paskatās ASK laikus, tad hokejs bija populārs tikai PČ laikā, bet uz LAČ skatītāju bij maz. Toties uz ASK,Barons, Ventspils spēlēm nāca daudz līdzjutēju, jo tad bija gan savstarpējā cīņa, gan cīņa ar spēcīgiem ārzemju klubiem.

  +1 [+] [-]

, 2010-10-20 15:43, pirms 14 gadiem
a-burts rakstīja: atbildot uz temas jautajumu,lielaka dalia komentaru skiet galigi GARAM.nu nav tur limenis vainigs,censanas jeb necensanas par katru bumbu(grozu),dinamo triumfs jeb neveiksmes.atbilde ir vienkarsa:HOKEJS IR DAUDZ PIEMEROTAKS LATVISKAI MENTALITATEI,nevis baskets.ja man butu izvele apmeklet speli starp VEF un kadu no NBA komandam vai ari LIEPAJAS METALURGU ar,pienemsim,MINSKAS JUNOSTJ,jeb OZOLNIEKIEM,es izveletos otro variantu,gluzi vienkarsi tapec,ka bassits nepiesaista ka sporta veids KAA TAADS,neatkarigi no limenia,meistaribas,rezultatiem.kaiminiem lietuviesiem ir savadak,bet mums HOKEJS RULLEE!!!
Mulkibas. Kur ir panakumi, tur ir skatitaji. Ta ir aksioma. Kad izlase atkrita uz luzeru grupu, kas cinas par paliksanu Elite, tad tas speles skatijas maz skatitaju. Ta pat ari, kad Dinamo sakas zaudejumu serijas gan pirmaja sezona gan iepriekseja, tad skatitaju skaits uzreiz manami samazinajas. Ta pat piemers izlase futene - kad speleja ar Turciju par tiksanu uz Eiropas cempi Portugale, tad bija praktiski pilns stadions kaut ari bija auksts pec vella.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-10-20 15:52, pirms 14 gadiem
palasot komentārus un nedaudz pafantazējot radās jautājums???: ja LV būtu Dināamo Riga un Eirolīgas līmeņa klubs, uz kuru sporta veidu nāktu skatītāji vairāk?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-10-20 16:39, pirms 14 gadiem
Reti kad gāju uz basketbola spēlēm, bet šad tad aizgāju, piemēram, biju Sporta pilī, kad šķiet "Brocēni/SWH" spēlēja pret "Žalgiri" un spēles pēdējās sekundēs pielabojot neprecīzu Sanda Valtera metienu atmuguriski pāri galvai triecot bumbu grozā pagarinājumu panāca Nikolass. Toreiz patiešām spēlē bija emocijas, bija komanda, bija vēlēšanās uzvarēt. Turpretī tagad - lecība un individuāli mēģinājumi izcelties...
Pēc pagājušās sezonas "visu vai neko" basketbolu neskatos pat pa televizoru. Vienkārši neinteresē, lai gan pieļauju, ka ir jauni talanti, interesanti leģionāri, skaisti spēles momenti utt.
Neesmu bijis arī uz hokeju, bet to vienmēr skatos pa televizoru.
Pat nezinu, kam būtu jānotiek, lai man atkal gribētos skatīties kādu vīru basketbola spēli.
Laikam jau tikai tad, kad mums basketbolā patiešām būs vīri, nevis puišeļi...
Vispār jau ar to fanošanu mēs esam pārāk aizrāvušies - to vajag, bet labāk pašiem aiziet uz zāli vai stadionu un uzskriet. Pilnīgi vienalga ko - to pašu basketbolu, futbolu, hokeju, florbolu vai vienkārši krosiņu...

  +1 [+] [-]

, 2010-10-20 17:08, pirms 14 gadiem
Te jau parādās mūsu Latviešu mentalitāte!! Nevis lai domātu, kā piesaistīt cilvēkus basketbolam.. Ir vieglāk uzrakstīt rakstu "Kāpēc cilvēki nenāk uz basketbolu" ? Nu sportacentrs.com varētu vairāk pareklamēties, lai cilvēki vairāk apmeklētu spēles

     [+] [-]

, 2010-10-20 20:39, pirms 14 gadiem
suvass rakstīja: Ja jau cilvēki tā mīl hokeju, kāpēc tik maz iet uz vietējo čempionātu?
Otrais punkts arī tāds diezgan interesants - nevienā citā sporta veidā neviens sportists jau neatdod laukumā visus spēkus, ne? Citur neviens necīnās, to dara tikai Dinamo...
nekur neteicu, ka tā ir tikai dinamo. vnk dinamo šajā gadījumā ir tas uz ko visa vaina novelta, tapēc arī to ņēmu kā piemēru. pats senāk labprāt aizgāju paskatīties 55+ basketbola līgu, kur opīši nēsājas un cīnās, jo viņos ir redzams azarts un viņi grib uzvarēt.