Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:131, Did:0, useCase: 3

V. Valters: "2013. gadā izlase būs B grupā"

Andrejs Siliņš

V. Valters: "2013. gadā izlase būs B grupā"
Valdis Valters
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Vakar eSports.lv informēja, ka vairāki LBL klubi joprojām nav samaksājuši dalības maksu līgai, taču Rīgas VEF treneris Valdis Valters apstiprināja, ka uz VEF šīs problēmas neattiecas. Valters arī dalījās skarbās pārdomās par šā brīža situāciju basketbolā.

VEF ies uz lieliem mērķiem

"Lielas cerības lieku uz VEF, jo mana pieredze varbūt tikai vienā momentā bijusi vāja - finanšu piesaiste. Sportisko pusi nevarēja pārmest nevienā brīdī. Modelis, ko es redzu, ir ne ar vienu neapvienoties, iet savu ceļu lēnām, audzināt muskuļus un gadu gaitā izveidot spēcīgu komandu. Šī krīze tam tikai palīdzēs," Valters lūkojas nākotnē. "Skaidrs, ka ar pirmajiem gadiem nevar lekt ar galvu sienā. Šos divus gadus cenšos izvilkt no spēlētājiem visu, ko varēšu, tie, kas neizturēs, no tiem būs jāatvadās, kas izturēs - paliks. Piesaistīšu labākos izlases spēlētājus, ko, pēc cenas skatoties, varēšu. Piesaistīsim talantīgus ārzemju spēlētājus un nākamgad iesim uz lieliem mērķiem."

"Esam gatavi lēnām attīstīties, un baumas, ka mums ir finansiāli slikts stāvoklis, noraidu pilnībā. Kāds bija palaidis baumas, ka mums nav ko maksāt spēlētājiem un ka kāds grib ņemt nost mums spēlētājus. Esam gatavi paņemt [Kasparu] Bērziņu no "Barona", ja rastos tāda iespēja, bet par katru varu spēlētājus netaisāmies pirkt. Darbojamies pēc principa - cik ir naudas, tādi spēlētāji, un liekam galveno procesu uz attīstību, treniņprocesu, un pieredze liecina, ka rezultāti nav sliktāki."

Nav jāpārsola spēlētāji, ir jāaudzina jaunie spēlētāji

"Ja savulaik nebūtu bijuši entuziasti, kas izveidoja jaunatnes basketbola sistēmu, nevar zināt, kā tagad būtu," Valters atceras iepriekšējās reizes, kad valstī kopumā bijusi bēdīga ekonomiskā situācija. "Varbūt sistēma ir nedaudz vājāka nekā tai vajadzētu būt, bet tā strādā. Šobrīd lielākā ļaunuma ass ir klubi, kas spēlētājiem maksā neadekvātas summas. Jāmaksā tik, cik ir, un, ja nē, tad lai brauc spēlēt uz ārzemēm, nav jāpārsola spēlētāji," treneris dalās domās.

"Visi pārmet, ka mēs atpaliekam no Slovēnijas. Ļoti vienkārši – Slovēnijai ir "Olimpija", kas ir Eirolīgas klubs. Viņi ir sagatavojuši daudzus NBA spēlētājus. Mākslīgi jāizveido viens klubs, kas jāievelk Eirolīgā, un tad jāveido otrais, trešais, ceturtais klubs, nevis trīs klubi sitīsies par pirmo vietu," Valters atgriežas pie jau sen sevis izteiktajiem vārdiem par viena spēcīga kluba izveidošanu tik mazā valstī kā Latvija. "Savulaik piedāvāju, ka "Ventspils" varētu apvienoties ar "Brocēniem" un izveidot Eirolīgas komandu, toreiz Ventspils puse to savu apsvērumu dēļ nevēlējās, bet uzskatu, ka tā bija kļūda. Laikam jau latvieši apvienoties nevar - paskaties, kas notiek politikā, katrs velk deķi uz savu pusi, tāpat ir basketbolā."

"Visi tagadējie Latvijas izlases basketbolisti jau 16-17 gados spēlēja Eiropas kausos. Ko šodien dara [Lauris] Mizis - viņš visu mūžu spēlējis pa groza apakšu, kāju darbības nav, dribla nav, tagad viss jāmāca no jauna, bet viņš varēja būt tīrākais "Barona" audzēknis. Visi kaifo par [Dairi] Bertānu - viņam ir katastrofālā aizsardzība. Viņš ir enerģisks, grib uzvarēt, bet neviens ar viņu nav strādājis pēdējos gados. Desmit minūtes spēlēt Eiropas kausos ir daudz svarīgāk, nekā 40 minūtes skraidīt pa laukumu kaut kādā LBL otrajā divīzijā. Viņš progresē, bet progresē pārāk lēni. Vienīgais, kurš iet pēc kaut kādas shēmas, ir [Jānis] Strēlnieks, kurš šogad parādījis, ka ir līderis."

"Cipruss, Grafs, Janičenoks, Šķēle, abi Valteri, Blūms, Kambala - visi spēlēja 15-16 gados un bija līderi. Kas tagad notiek? 20 gados neviens nespēlē. Kā mēs varam iedomāties, ka pēc četriem gadiem viņi būs līderi? Nebūs! Nekādu panākumu nākotnē izlasē nebūs. Cik zinu, šogad visi spēlētāji ir gatavi nospēlēt savu pēdējo finālturnīru, pēc tam aizies četri pieci spēlētāji. Kas nāks vietā?"

"Nekas pa šiem gadiem nav izdarīts"

"Atcerēties 95. gadu būtu ļoti lietderīgi," treneris velk paralēles šī gada ekonomiskajai krīzei ar vairāk nekā desmit gadus veco krīzi 1995. gadā. "Tāpat kā toreiz Krauliņš sauca uz piketiem un stāstīja avīzēs, ka komandā ar trim lieliem burtiem [SWH] nemaksā naudu, arī tagad komandai ar trim lieliem burtiem ir tāda pati situācija. Savukārt "Bonusam" [otri 95. gada finālisti] it kā bija stabila finansiālā situācija, bet klubs sezonu pabeidza un aizgāja prom. Tagad varētu būt līdzīgi ar "Baronu" – stabila finansiālā situācija, bet tas, ko viņi dara ar spēlētājiem kopējā tirgū un visām mārketinga lietām, vienkārši grauj basketbola tirgu."

"Maz kuri atceras, ka arī toreiz no 93. līdz 94. gadam bija treknie gadi, tāpat kā tagad no 2006. gada līdz 2008. gadam," Valters velk paralēles ar jauno laiku Latvijas groza bumbas vēsturi. "Komandā, kur ir nauda, parādās cilvēki bez galvas, bez stratēģijas un vienkārši izmet naudu par spēlētājiem, uzstāda mērķi - varbūt kaut ko mēģināt vinnēt, un beigu beigās nekas netiek vinnēts, nekāda attīstība nenotiek un tikai spēlē savā starpā. Toreiz Daugavas Sporta Namā, tagad Arēnā, bet jau tagad līdzjutēju skaits sāk stipri sarukt līdz katastrofālam līmenim."

"Atkal pagājuši treknie gadi, ir pienākusi krīze un nekas pa šiem gadiem nav izdarīts," treneris rezumē, tiesa, atzīmējot, ka "Barons/LMT" pagājušajā sezonā izcīnītais FIBA Eiropas kauss ir sasniegums, kā prestižu nevar apšaubīt.

"Toreiz Latvijas basketbols praktiski pārveidojās par amatieru līmeņa sportu. Divas komandas – "Brocēni" un "Metropole" - tādā pusprofesionālā līmenī sāka virzīties uz augšu. Tika izveidots labs pamats nākotnei."

Valters uzskata, ka arī tagad pienācis laiks parūpēties par to, lai sagatavotu tuvākās rezerves, domājot par Latvijas izlasi: "Grūtajos gados [1996.-2000] tika ielikts fundaments šā brīža Latvijas izlasei. Atcerēsimies 95. gadu – Latvijas izlasi nevarēja savākt, jo viena komandas daļa brauca uz Ameriku, viena uz Lietuvu spēlēt ar piekto sastāvu, kas mūs sagrāva. Šobrīd situācija nav tik traka, jo ir sakārtotākas LBS saistības ar klubiem. Lai gan arī šobrīd klubi, neskatoties uz leģionāru limitu noteikšanu, grib tikai pirkt un pirkt jaunus leģionārus."

"Treknie gadi Latvijas basketbolam neko nedeva," turpināja treneris. "Vienu brīdi vispār spēlēja deviņi leģionāri laukumā – pieci no vienas komandas, četri no otras, un netika ielikti nekādi pamati tiem spēlētājiem, kuri nākotnē varētu kļūt par izlases kodolu. Ļoti ceru, ka ar nākamo sezonu Latvija varētu savilkt visas rezerves kopā un sākt tāpat kā 96. gadā – pamazām virzīties uz augšu un attīstīt latviešu basketbolistus. Toreiz tas bija vienīgais ceļš, jo nebija jau kur atkāpties."

"Tad, kad tā nauda ir, tad jāmēģina guldīt pašu spēlētājos un treneros, nevis dārgos ārzemniekos," uzskata Valters, prognozējot izlases iespējas tuvākajā nākotnē. "2011. gadā finālturnīrā var iekļūt, var arī neiekļūt, bet 2013. gadā mēs vispār paliksim B grupā. Tas noticis tieši šo trekno gadu laikā, kad nauda netika ieguldīta spēlētāju attīstībā un jaunās tehnoloģijās. Latvijai nav savas sagatavošanas sistēmas, un neviens lielais klubs ar to nenodarbojas. Bet modelis ir ļoti vienkāršs – trīs ārzemnieki, četri pieci pieredzējuši spēlētāji – astoņi, deviņi vilcēji, un vēl trīs perspektīvie." Lai arī klubos it kā tiek piesaistīti jaunie spēlētāji, ar tiem netiek strādāts. ""Ventspils", paldies Dievam, ir nomainījuši koncepciju, bet viņi to varēja izdarīt jau krietni agrāk."

"Neredzu iespējas ASK izdzīvot"

"Mums ir padomju skola, kaut kāda saraustīta dienvidslāvu skola, bet pašiem savas skolas nav," Valters norāda, ka jaunajiem treneriem tā vietā, lai uzreiz kļūtu par lielo klubu komandu treneriem, visupirms būtu jāstrādā ar jaunajiem spēlētājiem. "Biju viens no iniciatoriem ASK kluba radīšanai un palīdzēju sakārtot struktūru, bet izrādās, ka, nomainoties vadībai un vietā nākot "trekno gadu menedžeriem", kuriem nav saprašanas basketbolā, un kuri gāja Butauta pavadā, kuram svarīgs bija tikai rezultāts – pie kā esam nonākuši, tagad varam redzēt... Parādi klubam ir lieli, samaksāti tie nav, un komanda var izzust kā tāda, jo nedomāju, ka Rīgas dome vai vēl kāds to vēl varēs izglābt. Situācija ir katastrofāla, bet viņi tai pat laikā ņem jaunus spēlētājus – tā tāda ņirgāšanās par visiem kopumā."

"Liku lielas cerības uz ASK, bet... Nekādā gadījumā neuzskatu, ka vainīgs ir Šēnhofs, kurš pie tā kluba vispār netika pielaists un nodarbojās ar savu skolu un akadēmiju. ASK vadīja pilnīgi citi cilvēki, kuri no profesionālā basketbola bija ļoti tālu. Klintsona iecelšana bija ļoti liela kļūda, tāpat kā Butauta atstāšana amatā. Butauts paveica labu darbu - pacēla komandu, izcīnīja čempiontitulu, bet nākamajā gadā vajadzēja veidot attīstības modeli, jo bija lielas iespējas. Samazinot budžetu, kā to izdarīja "Ventspils", viss būtu citādāk. Ventspils iekļāva parādus šī gada budžetā, paņēma jaunos spēlētājus un tagad izskatās kā komanda. ASK, savukārt, izskatās bezspēcīgi."

"Kad atkal situācija normalizēsies, klubs nedrīkst atkal pieļaut tādas kļūdas. Tur jābūt cilvēkiem, kas redz stratēģiju nākamos piecus un vairāk gadus uz priekšu. Nevar strādāt vienai dienai – šodien uzvaram, par rītdienu vienalga." Valters uzskata – ir krīze, ir radušies jauni spēlētāji Latvijas izlasei, nav krīze – nav radušies. "Tā ir tā sistēma, kāda bijusi visus šos gadus."

"Klintsons ir trekno gadu menedžeris - viņš nevar atrast tikpat labu ēdienu par mazāku naudu, kā tikai dārgā restorānā. Viņš nemāk atrast naudu, viņš ir tērētājs, nevis devējs, un tā ir gan viņa, gan daudzu citu problēma. Es neredzu iespējas, kā ASK varētu izdzīvot, un nevajag mānīt tautu. ["Barona" prezidentam Ivo] Zonnem var pārmest daudzas lietas, bet šajā ziņā nekādi - viņš ir ekonomists, nekad parādi viņam nebūs, un uzņēmums strādā. ASK pat pie bumbu noliktavām drīz netiks. Ja ASK grib nākotni, tad viņiem vajadzēja paņemt "Juniora" spēlētājus un varbūt kādus divus trīs pieredzējušākus, ko var atļauties, un nospēlēt līdz galam šo sezonu. Tajā komandā nekas nav kārtībā, un tā arī uzraksti."

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Baxter19
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Oasis
Slēpts komentārs: lipton

 +63 [+] [-]

, 2009-01-16 13:57, pirms 16 gadiem
jaacer ka tik traki nebuus tai 2013. gadaa!

 +43 [+] [-]

, 2009-01-16 13:57, pirms 16 gadiem
haha, Valters apliecina, ka ASK bija uzpūsts murgs

 +27 [+] [-]

, 2009-01-16 13:57, pirms 16 gadiem
Valters vienmeer teicis ko domaa,interesanti kas buutu,ja Barons meeginaatu apvienoties ar ASK!

 +45 [+] [-]

, 2009-01-16 13:57, pirms 16 gadiem
Hmm, nu ģenerālis Vova nekad nav bijusi mana simpātija basketbola aprindās, taču par ASK lai cik žēl, viņam ir taisnība, ir grūti izveidot superklubu trijos gados uz privātā sponsorējuma, kā tas bija no parex un RD, jo ja teiksim ar bilesu cenaam utt vēl var manipulēt, tad kad izsīkst parex zelta upes un Domes sudraba ezeri, pazūd arī kluba iemītnieki... žēl, bet tik un tā naivi ticu, ka ASK pastāvēs.

 +27 [+] [-]

, 2009-01-16 13:58, pirms 16 gadiem
super valdi, ej par latvijas basketbola federācijas prezidentu, tu spētu ievest kārtību!!!!

 +22 [+] [-]

, 2009-01-16 13:58, pirms 16 gadiem
a kas tādā gadījumā ir biedriņš? izņēmums?

  -2 [+] [-]

, 2009-01-16 13:58, pirms 16 gadiem
V.V. kā vienmēr pozitīvs, ja izlasi vada kāds cits nevis viņš!
Slēpts komentārs: voldza35

 +25 [+] [-]

, 2009-01-16 14:01, pirms 16 gadiem
Valdi - respect!
Slēpts komentārs: -Skoufilds-
Slēpts komentārs: Ricky.Rubio.

 +41 [+] [-]

, 2009-01-16 14:02, pirms 16 gadiem
...un tā arī uzraksti."
Slēpts komentārs: chau! ataa
Slēpts komentārs: voldza35

 +20 [+] [-]

, 2009-01-16 14:04, pirms 16 gadiem
Daļēji Valteram ir taisnība.Lai veicās superkluba izveidošanā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: gercis89

 +24 [+] [-]

, 2009-01-16 14:06, pirms 16 gadiem
Vecais Valters arī teica, ka KRISTAPS(visu cieņu) ir NBA līmeņa saspēles vadītājs!

 +28 [+] [-]

, 2009-01-16 14:07, pirms 16 gadiem
uz visiem 120% piekrītu viņam visā, gudrs cilvēks

  +5 [+] [-]

, 2009-01-16 14:07, pirms 16 gadiem
chalis tad kad ir jau viss sabrucis gudri runaa, kur vinjsh bija pirms tam...peec kara jau visi gudri...

 +10 [+] [-]

, 2009-01-16 14:08, pirms 16 gadiem
nu gan dabūjis izpļāpāties!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +23 [+] [-]

, 2009-01-16 14:08, pirms 16 gadiem
skarbi vaardi, pat ljoti skarbi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lika mazliet aizdomaatie!!

p.s. filmas Zeitgeist Latvijas meeroga prototips!
Slēpts komentārs: sd90022

  +8 [+] [-]

, 2009-01-16 14:11, pirms 16 gadiem
Valters ir gudrs cilvēks, vienmēr piekrītu viņa teiktajam! Un kā treneris viņš ir super! Fizisko, taktisko sagatavotību tā uzkačā jaunajiem!!! 8)

  +2 [+] [-]

, 2009-01-16 14:12, pirms 16 gadiem
dikti skarbi (par ASK un Butautu), bet tad jau redzesim

mahinacijs rakstīja: piekriitu.. man shogad vislabaak patiik bk ''ventspils'' - vienalga, vai vinji zaudee vai uzvar.. ir patiikami peec guutajiem groziem dzirdeet latviehsu vaardus
neapnik sadas dumibas gvelzt ? BKV aiz parak labas dzives legionaru nav, ko ?

  -1 [+] [-]

, 2009-01-16 14:13, pirms 16 gadiem
Pesimists!!! Un tadi cilveeki mums ir basketbolla, Tajos laikos, kad bija skonto, vini vareeja cieniigi nospeeleet ar Maskavas CSKA, veeleetos redzeet kaa vini tagad nospeeleetu ar tagadeejo CSKA, basketbols nestaav uz vietas, vins kluvis speeciigaaks liidz ar to jaunie nevar taa izcelties!!!

  +6 [+] [-]

, 2009-01-16 14:13, pirms 16 gadiem
Njuu....man gan šķiet, Valteram ir taisnība.....Ja godīgi, man simpatizē viņa domu gājiens...

  -3 [+] [-]

, 2009-01-16 14:14, pirms 16 gadiem
Kā saka liltom12, ''cilvēks gudrs'', bet ne treneris!

  +7 [+] [-]

, 2009-01-16 14:14, pirms 16 gadiem
lai nu ko, bet VV paklausīties gandrīz vienmēr ir interesanti. prātīgi runā, sakarīgi izklāsta domu, vienmēr dažādu ideju pārbagāts, ar liekuļošanu neaizraujas.

  -4 [+] [-]

, 2009-01-16 14:14, pirms 16 gadiem
gadas rakstīja: dikti skarbi (par ASK un Butautu), bet tad jau redzesim



neapnik sadas dumibas gvelzt ? BKV aiz parak labas dzives legionaru nav, ko ?
Labas, vai ne tik labas, bet leģjonāru viņiem nav.

  -4 [+] [-]

, 2009-01-16 14:14, pirms 16 gadiem
Gas rakstīja: Valters vienmeer teicis ko domaa,interesanti kas buutu,ja Barons meeginaatu apvienoties ar ASK!
nemaz i nedomā

  +7 [+] [-]

, 2009-01-16 14:15, pirms 16 gadiem
Labs raksts, respect...

  +2 [+] [-]

, 2009-01-16 14:16, pirms 16 gadiem
"Cipruss, Grafs, Janičenoks, Šķēle, abi Valteri, Blūms, Kambala - visi spēlēja 15-16 gados un bija līderi. Kas tagad notiek? 20 gados neviens nespēlē. Kā mēs varam iedomāties, ka pēc četriem gadiem viņi būs līderi? Nebūs!"

Sheit nav tik liela probleema basketbola prasmees kaa audzinaashanaa... Lai sasniegtu labu rezultaatu un sportists turpinaatu attiistiibu, ir jaastraadaa ne tikai pie prasmeem laukumaa... Sheit par cilveeku audzinaashanu ir aizmirsts un shaada probleema ir lielaakajai daljai LV sportistu... Izgliitiibas truukums... Sports jau sen vairs nav tikai skrieshana, meshana, spershana... kameer shaada sisteema netiks izveidota, mees vienmeer buusim sasistas siles priekshaa... shis ir celjsh, kuraa virzienaa ir jaaiegulda nauda.., jo citaadi mees buusim nabagi... uz citu fona...

     [+] [-]

, 2009-01-16 14:16, pirms 16 gadiem
Lai viņš vispirms paskatās mūsu jaunišu izlašu rezultatus, un tad ko saka par B divīziju!
iesaku arī jums paskatīties!

  +6 [+] [-]

, 2009-01-16 14:16, pirms 16 gadiem
sd90022 rakstīja: 1. Nevar būt viens stiprs klubs, jābūt ir konkurencei vairāku klubu starpā.

2. Bez leģionāriem konkurētspējīgu klubu izveidot nav iespējams.

3. Ja mēs gribam rezultātu, tad nevar 16 gadus veci spēlētaji spēlēt eirokausos.

4. Ja nebūs rezultāta, nevienam tas klubs neinteresēs.

5. Nav ko vicināties pēc kautiņa un rādīt pirkstu vioenam uz otru, nekas traģisks nav noticis, pārdzīvosim.

6. Ko valters darīs, ja nepiepildīsies viņa prognoze un uz B grupu tomēr neizkrītam?
1. kāpēc nevar, ņemsim par piemēru to pašu pieminēto Slovēniju..
2. VV jau teica, trīs leģionāri, 5 pieredzējušie pašmāju basketbolsiti un pārējie jaunie perspektīvie.. domāju, ka ar tādu komandu var uztaisīt Eiropā konkurentspējīgu klubu, ja draudzējas ar prātu
3. ja grib, tad var.. kaut vai uz tām pašām 5minūtem, lai atpūšas līderis, kaut ko viņš no tā iegūs, to sauc par pieredzi
4. nu Ventiņiem nav kolosāli rezultāti, bet komanda patīk lielākajai daļai..
5. nu ja Tu šo krīzi nesauc par traģisku, tad Tu laikam esi Slakters, natzing spešil
6. ja tā nepiepildīsies, tad mēs visi būsim priecīgi, jo Latvija kapās EČ, arī Valters būs priecīgs, protams! Bet runa šeit par izaugsmi!

  +2 [+] [-]

, 2009-01-16 14:16, pirms 16 gadiem
gercis89 rakstīja: Kā man viņš jau besī ārā! Visus tik mākt nolikt! Visi tie sliktie un nemākuļi! Tikai viņš redz ir tas vienīgais krutais, kurš visu dara labi un nekļūdās! Ka man kaitina šādi cilvēki!
Lai viņs audzina tos jaunos! Pats jau arī tikko aizgāja pretrunās ar sevi, ko visu laiku skandina, par jauno spēlētāju audzināšanu, un rezultati nav tik būtiski! A tikko pats pateica, ka ies uz labiem rezultatiem, savāks izlases spēlētājus, vēl ārzemniekus savāks un būs krutie! A kur pašam palika jaunie??? paliks malā! Gudrinieks atradies!
Vins neaiziet nekādās pretrunās. Tu ne tā saprati.
Vins no pašreizejā sastava atstās tikai labakos, nu būsim godīgi lieli talanti tur ir ļoti maz. Pievienos izlases spēlētajus un jaunus talantīgus ārzemniekus, kas nemaksa dārgi un noteikti, ka maksimums 2 vai 3.
Ceru, ka tas izdosies, ka nav tikai tukša runāšana.

  +5 [+] [-]

, 2009-01-16 14:17, pirms 16 gadiem
Skarbā patiesība!

  -4 [+] [-]

, 2009-01-16 14:17, pirms 16 gadiem
Aizej un iestādies...

  +5 [+] [-]

, 2009-01-16 14:18, pirms 16 gadiem
Pat nez ko teikt...
Daļa taisnības tur visa ir, daļai negribās piekrist!
Laiks rādīs kas un kā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2009-01-16 14:20, pirms 16 gadiem
Robis87 rakstīja: Pesimists!!! Un tadi cilveeki mums ir basketbolla, Tajos laikos, kad bija skonto, vini vareeja cieniigi nospeeleet ar Maskavas CSKA, veeleetos redzeet kaa vini tagad nospeeleetu ar tagadeejo CSKA, basketbols nestaav uz vietas, vins kluvis speeciigaaks liidz ar to jaunie nevar taa izcelties!!!
Vins ir nevis pesimists, bet gan reālists, kas ir ļoti labi, protams viņš daudz runā un daudz kas nav taisnība, bet nu par jauno spēlētaju attīstīšanu viņam ir pilnīga taisnība.
Un kā tad jaunie nevar izsisties tagad?? paskaties kautvai Rikijs Rubio, 16, 17 gados Eirolīgā dragāja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2009-01-16 14:21, pirms 16 gadiem
Ha, Ha, Ha - kur tad palika tava ,,Brocēnu LMT'' un ,,Skonto'' komanda ??????????
Ko neveidoju tur jaunatnes sitēmu ?????
Lēkā kā pirdiens, no vienas komandas uz otru un tik di.š pa citiem !!!!

  +7 [+] [-]

, 2009-01-16 14:21, pirms 16 gadiem
butu jau labi ja valters runatu ari par sevi... kur tad palika lielais plans stradat ar jaunajiem? sveti solijas ka nems jaunos no 18 lidz 21 gadam un uz kadiem trim gadiem ligumi un n ilgak ka 23 lidz 24 gadi trenes indviduali un pacels vinu limeni lai butu izlases nakotne... tad mainies uz citiem jaunajiem bet tagad jau skiet ka pats nezin ko solijis un netures savu vardu...neticas seviski pec sis intervijas ka lielakajai dalai ja nemaldos ir pedejais liguma gads un tiem ideriem parsvara ir 23 vai 4 gadi ka nakamsezon vins visu to speletaju vieta nems jaunos un saks daleji no jauna... pats jau kayutkad teica ka tie ir tie gadi kad ja ir tad bus ja nav tad nebus . varu deret ka nakamgad panems tiai tik ja kads aizies vai nevares dabut kadu vietaa jauno bet dargaku.

  +6 [+] [-]

, 2009-01-16 14:21, pirms 16 gadiem
Baxter19 rakstīja: ASK kluba radīšanai un palīdzēju sakārtot struktūru, bet izrādās, ka, nomainoties vadībai un vietā nākot "trekno gadu menedžeriem"

------------------------------------------------------------------
Pasha klubam VEF Riga jau nav labaak,taads pats ''treknaa gada menedzeris'' E.Jaunups vada vinju komandu
Vispār jau Jaunups tur jau 2 gadus kā vairāk nav. Pēc tam jaunā domes vadība paņēma Klintsonu un tad arī sākās tā vājprātīgā mētāšanās ar naudu, pārmaksāšana Miledžam un Bramletam pagājušosezon, apšaubāma komplektēšana šogad u.t.t.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-01-16 14:23, pirms 16 gadiem
Pilnigi pareizi saka!

  +2 [+] [-]

, 2009-01-16 14:24, pirms 16 gadiem
Dude88
nē, aiziet gan! Vai nav taisnība, ka viņš visu laiku skandināja, ka viņa kluba spēlēs jaunie?? viņš visu laiku saka, ka audzinās jaunos basketbolistus, bet tagad saka, ka ņems izlases večus, dažus legionārus, nu un tad pāris jaunie spēlētāji uzspēlēs kādas 10 min!
Vai ta nav pretruna???
Slēpts komentārs: DžonsMakleins

  +2 [+] [-]

, 2009-01-16 14:25, pirms 16 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Cipruss, Grafs, Janičenoks, Šķēle, abi Valteri, Blūms, Kambala - visi spēlēja 15-16 gados un bija līderi.

Lai nu man met ar akmeni, bet es neatceros, ka tiešām 15-16 gados šie uzskaitītie spēlētāji būtu nopietni ņemami līderi kādā no Latvijas komandām! Pie tam tie bija gadi, kad LBL bija 12-14 klubi un it kā būtu kur izvērsties jaunajiem.
Varbūt Valters domā, ka tie bija līderi kaut kādās jauniešu izlasēs? Bet tādi mums arī tagad netrūkst. Jautājums, kādā vecumā spēlētāji var iekļauties lielo vīru basketbolā.

Tie, ko V.Valters nosauca, manuprāt parādīt sevi sāka ap 20 gadu vecumu, Kristaps Valters ap 18.

Vienīgais, ko es atceros, kas 16 gados bija spējīgs sākt pa īstam spēlēt lielā komandā bijis Raimonds Miglinieks (16 gados). Un vairāk pēc viņa tādu nav bijis.
Pilnīgas muļķības, jaunākais Valters Brocēnos spelēja tocna 16,17 gados, un daudz spelēja, tāpat Grafs, Janičēnoks arī Skonto bija viens no līderiem diezgan jauns būdams.

  +2 [+] [-]

, 2009-01-16 14:25, pirms 16 gadiem
Dude88, 14:20, pirms 1 minūtes, citēt

Robis87 rakstīja: Pesimists!!! Un tadi cilveeki mums ir basketbolla, Tajos laikos, kad bija skonto, vini vareeja cieniigi nospeeleet ar Maskavas CSKA, veeleetos redzeet kaa vini tagad nospeeleetu ar tagadeejo CSKA, basketbols nestaav uz vietas, vins kluvis speeciigaaks liidz ar to jaunie nevar taa izcelties!!!

Vins ir nevis pesimists, bet gan reālists, kas ir ļoti labi, protams viņš daudz runā un daudz kas nav taisnība, bet nu par jauno spēlētaju attīstīšanu viņam ir pilnīga taisnība.
Un kā tad jaunie nevar izsisties tagad?? paskaties kautvai Rikijs Rubio, 16, 17 gados Eirolīgā dragāja.

Taads speeleetaajs kaa Riki Rubio ir vieniigais, eiropaa, tas ir vienoziimiigs talants!!! Nosauc man vel paaris taadu piemeeru kas 16,17 vai 18 gados speelee eiroliigaa, atceros leisiem pirms gadiem bija Kalnietis kuru 18 gados laida laukumaa, vairs ne par vienu nedzirdeeju!!!

     [+] [-]

, 2009-01-16 14:28, pirms 16 gadiem
bišk pārspīlēti, bet liela daļa taisnības..

  +4 [+] [-]

, 2009-01-16 14:29, pirms 16 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Vienīgais, ko es atceros, kas 16 gados bija spējīgs sākt pa īstam spēlēt lielā komandā bijis Raimonds Miglinieks (16 gados). Un vairāk pēc viņa tādu nav bijis.
Biedriņš arī ļoti agri jau Skonto sāka normāli kapāt, tika pie normāla spēles laika un lielā mērā tas, ka šis ir tur kur tagad ir, ir aŗī VV nopelns.

     [+] [-]

, 2009-01-16 14:30, pirms 16 gadiem
es vienmeer esmu cieniijis valteru un uzskatiijis, ka visi esam vinjam lielu pateiciibu paraada par to, ka mums ir basketbols, bet sis man kautkaa nav saprotams... par savu klubu vinjss vispaar neko nesaka, tikai noliek citus... par to, kaada situacija ask vinjss labak vareja nerunat... pec valda teikta izriet, ka sandis jau paris gadus nespele ask, bet paskatoties pieteikumaa... opaa! valdim kremt, ka savaa laikaa tika nobiidiits no ssii projekta, taadeelj dzima naakamais projekts - VEF. taa teikt, bez darba jau neseedeesi...

     [+] [-]

, 2009-01-16 14:30, pirms 16 gadiem
valdi tu tacu nolasiji visiem pa kadam jaunajam no katras komandas ari no ask tagat mana komanda perspektiva jus ne vai tas ir labi gaidu jusu parejo viedokli

  +6 [+] [-]

, 2009-01-16 14:31, pirms 16 gadiem
32 kg pasaka uz aci par ASK kā tādu un visi mazie ASK pokemoni sāk: "Pīk, Valdi, pīk, paskaties pats uz sevi, pīk,pīk!"

  +4 [+] [-]

, 2009-01-16 14:31, pirms 16 gadiem
VV: "Cipruss, Grafs, Janičenoks, Šķēle, abi Valteri, Blūms, Kambala - visi spēlēja 15-16 gados un bija līderi."
neviens, izņemot Biedriņu, tik agrā vecumā nav spēlējis un kur nu vēl bijis līderis.
piemēram, 1999. gads, kad Janičenokam, Šķēlem, Blūmam bija 16 gadi, neviens protams no viņiem pat tuvumā nebija čempioniem Brocēni/LMT:
diena.lv: Diena.lv :: Aplausi abām komandām, čempionu...
jā, tur bija Cipruss, Ādolfs, Grafs, arī Vaikulis un Jumiķis (1981./2. gadi - 1999. gada u-18 čempionāta un pēc tam u-19 varoņi pasaulē), bet viņi nespēlēja vadošās lomas Brocēnu toreizējā sastāvā, jā Sandis Valters toreiz bija svarīga persona, bet viņam bija 21 jau. nerunājot nemaz par finālistiem tā gada - Ventspili.
ko es ar to gribu teikt - jā, junioru un jauniešu sportā ir vecuma grupas, kurās ir salīdzinoši vairāk talantīgu jauniešu, kas sasniedz augstus panākumus junioru līmenī un pēc tam arī vēlāk, BET vēlāk jebkurā gadījumā pienesums augsta līmeņa sportam ir daži labākie no katra vecuma, un plus/minus svārstības nav lielas.
tātad nevajag cepties, ka tagad nesagatavojam labus spēlētājus. būs teiksim 1-2 spēlētājs izlasei nākotnē no 1987.gada - labi, no 1988. tikpat - labi, no 1989. tikpat - labi utt.

  +5 [+] [-]

, 2009-01-16 14:32, pirms 16 gadiem
Valdis baigais jauniešu treneris skaitās JA???!!! a cik talantus nogremdēja tikai lai Kristaps ar Sandi spēlētu!!! paprasiet džekiem, kas agrāk jauniešu komandās trenējās un spēlēja kopā ar šiem!!!!????
un Valdis kā treneris...izlasei....Nu nē paldies..vienreiz jau bija..kas sanāca..bij jāsanāk 5 LV treneriem izstrēbt Valda savārīto putru, bet Valdis tikmēr jau bīdīja nākamo projektu!!!!
Demagogs un Populists ir Valdis!!!

     [+] [-]

, 2009-01-16 14:33, pirms 16 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Cipruss, Grafs, Janičenoks, Šķēle, abi Valteri, Blūms, Kambala - visi spēlēja 15-16 gados un bija līderi.

Lai nu man met ar akmeni, bet es neatceros, ka tiešām 15-16 gados šie uzskaitītie spēlētāji būtu nopietni ņemami līderi kādā no Latvijas komandām! Pie tam tie bija gadi, kad LBL bija 12-14 klubi un it kā būtu kur izvērsties jaunajiem.
Varbūt Valters domā, ka tie bija līderi kaut kādās jauniešu izlasēs? Bet tādi mums arī tagad netrūkst. Jautājums, kādā vecumā spēlētāji var iekļauties lielo vīru basketbolā.

Tie, ko V.Valters nosauca, manuprāt parādīt sevi sāka ap 20 gadu vecumu, Kristaps Valters ap 18.

Vienīgais, ko es atceros, kas 16 gados bija spējīgs sākt pa īstam spēlēt lielā komandā bijis Raimonds Miglinieks (16 gados). Un vairāk pēc viņa tādu nav bijis.
Nu Grāfs, Jumiķis, Vaikulis iekš Bročiem sāka kapāt LBL savas 5 minūtes spēlē jau 97. gadā kad Broči ar Liepājas Baltiku sitās tad viņiem bija 16 gadi. Tāpat man liekas tajā pašā SWH/Dumle bija diez gan daudz 17-18 gadīgi.

  +8 [+] [-]

, 2009-01-16 14:33, pirms 16 gadiem
Valters tikai apstiprina labi zināmo parunu-cik garš tik plats. Labi- pmēģināsim ar vietējiem eirokausos spēlēt! Oj nevelkam! Ņemam slovēņus, leišus un melnos. Un atkal tas pats. Jaunie sēž malā, leģionāri kapā. Apburtais loks.Tas pats ar superklubu. Mums Latvijā ganās 7-8 vidējā Eiropas līmeņa vietējie spēlētāji.Jā pieliekot dārgus viesspēlētājus, iespējams ulebā eirokausos , varētu pat play offos tikt iekšā, bet eirolīgā?
Tad vajadzīgs ir milzīgs piķis(Latvijas mērogiem 10 milj. eur) , kura te nav un tuvākos 10 gadus arī nebūs. Būs vien jāiziet dabiskā lietu atlase . Kā būs, tā būs.
Vēl nedaudz sasmīdināja teksts par Kasparu Bērziņu! VEF nupat bija izlikuši pārdošanai 4. spēlētājus(faktiski vadošos), bet te Bērziņš.
Un par Mizi vispār cirks. Vēl atceros VV atklāsmes par to, ka 2007-08. gadā Mizim vajadzēja Baronā 10 . minūtes kapāt. Ko ta pats marinē! Ak kājas nestrādā u.t.t.? Jocīgas atrunas .Vai ta vasarā nezināja, ka džeku pa 4. numuru dzenā?Varbūt vajadzēja painteresētie kapēc tā! Tāda svaidīšanās VV sanāk. Īstas ģenerāļa līnijas nav .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2009-01-16 14:34, pirms 16 gadiem
tas pats Mizis! Valters Baigi sparīgi nolika Baronu, par to ka Mizis nespēlēja pie viņiem, bet kāpēc viņš vefā tagad nespēlē, bet sēž uz soliņa?? Baigi pats solīja, ka nu Mizis dabūs daudz spēlēt! Bet nē, redz Mizim nav kāju darbība, tapēc lai viņš labāk turpina deldēt soliņu, un skatas kā tas pats legionars kolesnikovs spēlē! sēžot uz solina viņam laikam labāk kāju darbība uzlabosies un ta latvija noturesies A divīzijā!

     [+] [-]

, 2009-01-16 14:34, pirms 16 gadiem
Valteram ir pilniigi taisniba!ko vins pateica taadu,ka vareetu teikt-nee,luuk taa,Valdi,gan nav!?
ir divu veidu cilveeki-domataaji(arii runataaji) un daritaaji!laigan mums ir ari taadi,kas ne domaa,ne dara!zheel,ka nav daritaaju!iznjeemums varbuut ir k.klavins(!!!),kurs diemzeel virieshu basketbolaa daudz nefiguree!

  +2 [+] [-]

, 2009-01-16 14:35, pirms 16 gadiem
Šitāds sāpju pilns teksts vienreiz jau tika dzirdēts tālajos deviņdesmitajos, par "zudušo paaudzi", kad Valdis stūrēja izlasi un mēs smagi Čehiem kāsām, tā paaudze vēl šodien spēlē
Nenoliegšu kaut kam arī piekrītu, par spēlētāju milzīgajām summām, jo pēc manām domām, neviens Latvijas spēlētājs mēnesī nemaksā 20-30 EUR, izņemot Biedriņu un Kambi, kā arī stipri klibo spēlētāju izvēle un klubu komplektēšana. Par jaunajiem arī taisnība viņam vien ir, nav Latvijā treneru, kas tiešām nododas darbam ar jaunajiem džekiem, visi tikai grib būt galvenie treneri lielajās komandās, bet protams tur arī spēlē finansiālais faktors, jo nav sakārtota struktūra, lai maksātu normālu naudu treneriem, kas strādā ar jauniem džekiem, strādājot ar jaunajiem, pārsvarā treneri saņem 350Ls mēnesī, pat mazāk, ko var no tā gribēt....kā arī pašu džeku atieksme nav tādā, lai kaut kas izvedotos. Latvijā nav neviena normāla basketbola internāta, kam būtu stingrs režīms treniņos un skolā. Un netiek vākti jauni talanti pa Latvijas pilsētām, visi klubi tik meklē viesspēlētājus un arī 3. škires Eiropas atkritumus....

  -1 [+] [-]

, 2009-01-16 14:35, pirms 16 gadiem
Godlike rakstīja: Biedriņš arī ļoti agri jau Skonto sāka normāli kapāt, tika pie normāla spēles laika un lielā mērā tas, ka šis ir tur kur tagad ir, ir aŗī VV nopelns.
tas ka Andža ir tur kur tagad vairāk ir viņa vecāku, Raivo Otersona un viņa paša nopelns!!!

  +4 [+] [-]

, 2009-01-16 14:35, pirms 16 gadiem
Juuuu, VV var gudri muldeet, vieniigi probleeminja taa ka viss kam VV ir pieskaaries ir beidzies ar finansiaalu bankrotu agraak vai veelaak. viss ir ticis izsaimniekots.

Un zloba vinjam uz ASK ir deelj taa ka vinjshs arii piedaliijaas saakuma posmaa, bet tad vinju izblieza aaraa [nu liidziigi kaa Kiru izblieza no RD un tagad vinjshs rej uz RD], un tagad nu ta var riet. Jo nabags nepiedaliijaas pie ASK naudas pluusmaam un pienjemu tur gaaja skaistas summas cauri. To nevar saliidzinaat ar VEFa knapajaam naudas pluusmaam.

Jeb vienaa vaardaa CIRKS

p.s. Luudzu neuztvert kaa skaudiibu (shis vaards ir populaars shajaa portaalaa - ja kaadam kaads nepatiik, znachit skauzh ), jo VV es ljoti cienu kaa basketbolistu un kaa treneri. Bet ne kaa menedzheri/ naudas pluusmas paveelnieku

  +4 [+] [-]

, 2009-01-16 14:36, pirms 16 gadiem
johnnis rakstīja: Valters tikai apstiprina labi zināmo parunu-cik garš tik plats. Labi- pmēģināsim ar vietējiem eirokausos spēlēt! Oj nevelkam! Ņemam slovēņus, leišus un melnos. Un atkal tas pats. Jaunie sēž malā, leģionāri kapā. Apburtais loks.Tas pats ar superklubu. Mums Latvijā ganās 7-8 vidējā Eiropas līmeņa vietējie spēlētāji.Jā pieliekot dārgus viesspēlētājus, iespējams ulebā eirokausos , varētu pat play offos tikt iekšā, bet eirolīgā?
Tad vajadzīgs ir milzīgs piķis(Latvijas mērogiem 10 milj. eur) , kura te nav un tuvākos 10 gadus arī nebūs. Būs vien jāiziet dabiskā lietu atlase . Kā būs, tā būs.
Vēl nedaudz sasmīdināja teksts par Kasparu Bērziņu! VEF nupat bija izlikuši pārdošanai 4. spēlētājus(faktiski vadošos), bet te Bērziņš.
Un par Mizi vispār cirks. Vēl atceros VV atklāsmes par to, ka 2007-08. gadā Mizim vajadzēja Baronā 10 . minūtes kapāt. Ko ta pats marinē! Ak kājas nestrādā u.t.t.? Jocīgas atrunas .Vai ta vasarā nezināja, ka džeku pa 4. numuru dzenā?Varbūt vajadzēja painteresētie kapēc tā! Tāda svaidīšanās VV sanāk. Īstas ģenerāļa līnijas nav .
Tu gribi teikt ka sastāvs abi Valteri, Janičenoks, Blūms, Šķēle tas pats Bērziņš + 3 labi ārzemnieki maksā 10 miljonus eiro.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-16 14:36, pirms 16 gadiem
Un tas pats arī ar Freimani!

     [+] [-]

, 2009-01-16 14:37, pirms 16 gadiem
FUTBOLA SKOLA METTA rakstīja: "Cipruss, Grafs, Janičenoks, Šķēle, abi Valteri, Blūms, Kambala - visi spēlēja 15-16 gados un bija līderi. Kas tagad notiek? 20 gados neviens nespēlē. Kā mēs varam iedomāties, ka pēc četriem gadiem viņi būs līderi? Nebūs!"

Sheit nav tik liela probleema basketbola prasmees kaa audzinaashanaa... Lai sasniegtu labu rezultaatu un sportists turpinaatu attiistiibu, ir jaastraadaa ne tikai pie prasmeem laukumaa... Sheit par cilveeku audzinaashanu ir aizmirsts un shaada probleema ir lielaakajai daljai LV sportistu... Izgliitiibas truukums... Sports jau sen vairs nav tikai skrieshana, meshana, spershana... kameer shaada sisteema netiks izveidota, mees vienmeer buusim sasistas siles priekshaa... shis ir celjsh, kuraa virzienaa ir jaaiegulda nauda.., jo citaadi mees buusim nabagi... uz citu fona...
par izglītību piekrītu..jo jebkura bumba vai ripa ir jāspēlē ar galvu arī!!!! nebūs izglītības būs kā vienam LV izlases spēlētājam, kas izteikties māk tikai ar sms palīdzību!!!

  +5 [+] [-]

, 2009-01-16 14:38, pirms 16 gadiem
[quote skudrinieks]
Cipruss, Grafs, Janičenoks, Šķēle, abi Valteri, Blūms, Kambala - visi spēlēja 15-16 gados un bija līderi.

kaa vinji brocos kapaaja!cik ta vinjiem bija gadu tai laikaa?nesanaak?un grafs vispaar!uz ameriku aizgaaja kaa labaakais pasaules junioru centrs!

  +2 [+] [-]

, 2009-01-16 14:39, pirms 16 gadiem
Godlike rakstīja: Biedriņš arī ļoti agri jau Skonto sāka normāli kapāt, tika pie normāla spēles laika un lielā mērā tas, ka šis ir tur kur tagad ir, ir aŗī VV nopelns.
Ne vella Biedriņš nekapāja. Tā nu sanāca, ka palasīju vakar tā laika Sporta Avīzes. Tieši tas pats , kas šobrīd. Jaunie sēž un nespēlē. Pie spēles laika AB tika, tad kad jau skauti brauca šo skatīties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-16 14:39, pirms 16 gadiem
Skarbi...
Tomēr ceru, ka ASK tiks ar to visu galā...

  +5 [+] [-]

, 2009-01-16 14:42, pirms 16 gadiem
beigas ir vislabākās - Tā arī uzraksti njā kas uz mēles to saka, pareizi dara
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-16 14:44, pirms 16 gadiem
Vecakais Valters neiztureja un uzspraga...........

  +1 [+] [-]

, 2009-01-16 14:45, pirms 16 gadiem
rabis rakstīja: chalis tad kad ir jau viss sabrucis gudri runaa, kur vinjsh bija pirms tam...peec kara jau visi gudri...
Pirms tam viņš teica to pašu, tikai neviens viņā neklausījās! Sauca tikai par muļķi, kam skauž, ka pats nav pie ASK un Barona stūres!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-01-16 14:47, pirms 16 gadiem
Pilnībā piekrītu lietām, kas attiecas uz Latvijas basketbolu ilgtermiņš...
Tādi klubi kā ASK un BArons nu noteikti neveido LV bakseta nākotni. To jau sen esmu teicis un tas tikai aiz vien vairāk apstiprinās.

Tas ir vidējo līmeņa klubu darbs, izaudzināt spēlētājus, sasniegt labus rezultātus, un tad izpārdod pa lielu naudu, lai gūtu labu peļņu, turklāt spiciem klubiem ir tie spēlētāji jāizpērk.. Bizness, visiem labi
Galvenais lai valsts atbalsta to vidējo slāni un tos audzinātājus, nevis "Lielās zivis", tiem pašiem ir jāmāk atrast savs budžets, Valstij ir jārupējas par Baksketbolu ilgtermiņā, privātie sektori sadarbojoties ar viņiem veidos klubus un nesīs tālāk tos spēlētāju vārdus pasaulē...

  +9 [+] [-]

, 2009-01-16 14:49, pirms 16 gadiem
iedomaajieties pazustu visa pluukshanaas un ciiniishanaas ASK apvienojas ar Baronu un veidojas jauns nosaukums - Askons B.C.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-01-16 14:50, pirms 16 gadiem
Pilnībā piekrītu vecajam Valteram, pilnīga taisnība!!! Žēl , ka viņu nedzird visu klubu veidotāji...

     [+] [-]

, 2009-01-16 14:52, pirms 16 gadiem
Vīņš ir par basketbolu nevis industriju, lab gan ja unauda arī viņu interesē , bet tā nav pirmā prioritāte viņam! Viņam tiešām rūp Latvijas basketbola nākotne, diemžēl vienam kko panākt ir grūti!

  -2 [+] [-]

, 2009-01-16 14:53, pirms 16 gadiem
Robis87 rakstīja: Dude88, 14:20, pirms 1 minūtes, citēt

Robis87 rakstīja: Pesimists!!! Un tadi cilveeki mums ir basketbolla, Tajos laikos, kad bija skonto, vini vareeja cieniigi nospeeleet ar Maskavas CSKA, veeleetos redzeet kaa vini tagad nospeeleetu ar tagadeejo CSKA, basketbols nestaav uz vietas, vins kluvis speeciigaaks liidz ar to jaunie nevar taa izcelties!!!

Vins ir nevis pesimists, bet gan reālists, kas ir ļoti labi, protams viņš daudz runā un daudz kas nav taisnība, bet nu par jauno spēlētaju attīstīšanu viņam ir pilnīga taisnība.
Un kā tad jaunie nevar izsisties tagad?? paskaties kautvai Rikijs Rubio, 16, 17 gados Eirolīgā dragāja.


Taads speeleetaajs kaa Riki Rubio ir vieniigais, eiropaa, tas ir vienoziimiigs talants!!! Nosauc man vel paaris taadu piemeeru kas 16,17 vai 18 gados speelee eiroliigaa, atceros leisiem pirms gadiem bija Kalnietis kuru 18 gados laida laukumaa, vairs ne par vienu nedzirdeeju!!!
Eiroligaa varbut nav vairs bez Rubio, bet nu NBA bija, piem. Biedriņš 18 gadu vecumā tika nodraftēts..

  +8 [+] [-]

, 2009-01-16 14:56, pirms 16 gadiem
"Klintsons ir trekno gadu menedžeris - viņš nevar atrast tikpat labu ēdienu par mazāku naudu, kā tikai dārgā restorānā. Viņš nemāk atrast naudu, viņš ir tērētājs, nevis devējs, un tā ir gan viņa, gan daudzu citu problēma. Es neredzu iespējas, kā ASK varētu izdzīvot, un nevajag mānīt tautu. ["Barona" prezidentam Ivo] Zonnem var pārmest daudzas lietas, bet šajā ziņā nekādi - viņš ir ekonomists, nekad parādi viņam nebūs, un uzņēmums strādā. ASK pat pie bumbu noliktavām drīz netiks. Ja ASK grib nākotni, tad viņiem vajadzēja paņemt "Juniora" spēlētājus un varbūt kādus divus trīs pieredzējušākus, ko var atļauties, un nospēlēt līdz galam šo sezonu. Tajā komandā nekas nav kārtībā, un tā arī uzraksti."

Valda Valtera teiktais kā āmurs uz naglas....

     [+] [-]

, 2009-01-16 14:57, pirms 16 gadiem
Dillinger rakstīja: Vīņš ir par basketbolu nevis industriju, lab gan ja unauda arī viņu interesē , bet tā nav pirmā prioritāte viņam! Viņam tiešām rūp Latvijas basketbola nākotne, diemžēl vienam kko panākt ir grūti!
man gan liekas ka nauda viņam interesē pirmkārt!!!! visur kur kaut kādu piķīti var izbīdīt tur arī Valdis!!! a LV basīts viņam...nu interesē, bet nu tā....

  +6 [+] [-]

, 2009-01-16 14:59, pirms 16 gadiem
Edgars
Tu gribi teikt ka sastāvs abi Valteri, Janičenoks, Blūms, Šķēle tas pats Bērziņš + 3 labi ārzemnieki maksā 10 miljonus eiro.
Sākam skaitīt.Sandis 170000 eur, Kristaps Valters 200000 eur(Latvijā prasīja visus 300000), KJ 240000 eur, Šķēle 220000 eur, Blūms arī tie paši 200000+. Bērziņš šobrīd lētāks, bet alga augs noteikti.Vēl neaizmirsīsim Jahovičs un Kalve( ja iespēlēsies), tie paši cipari vien būs. Tālākais jautājums ir par leģionāriem. Kas mums visvairāk būtu vajadzīgs? Viens šūters ala Markuss Brauns-600-700 000 eur.Tad vismaz viens 4., plus divi centri. Te bez miljona katram cauri neies(optimistiskais variants). Tā algās minimums aiziet ap 5. miljoni. Eirolīgas klubam diezgan drastiski aug adminstratīvās izmaksas. Visas lidošanas u.t.t.plus 2 miljoni bez variantiem. Labi šobrīd sanāk 7 eur, bet kur tu tādu naudu grābsi?

  +2 [+] [-]

, 2009-01-16 15:03, pirms 16 gadiem
Gas rakstīja: Valters vienmeer teicis ko domaa,interesanti kas buutu,ja Barons meeginaatu apvienoties ar ASK!
barons navar vienoties ar ask, varbuut vieniigi paarnjemt to!

  +1 [+] [-]

, 2009-01-16 15:03, pirms 16 gadiem
respect V.VALTERAM!100% taisnība viņa teiktajam.basketā netikai jāprot iemest grozā bumbu,bet ar jāprot aizsardzībā nostāvēt.un šajā spēles oponentā ASK nav top 3 latvijā.LAI UZVAR TĀ KOMANDA KURA IR IEGULDIJUSI VISLIELĀKO ARTAVU ŠOSEZON.

     [+] [-]

, 2009-01-16 15:04, pirms 16 gadiem
trakais09- rakstīja: diez vai faniem tas sevišķi patiktu
nu bet lasot šo visu,Valeram ir 90%taisnība,vot viņu vajag izlasei par trenneri
nekādā gadījumā! laikam neatceries, kā bija, kad viņš pie izlases treneris 90. to beigās kādu laiku, kamēr aizgāja, jo izlase izgāzās eč kvalifikācijā..
nenoliedzu, VV ir labs teorētiķis un stratēģis, visu cieņu!
bet patiešām viens ir visu labi zināt un saprast un otrs - to realizēt dzīvē. visi nevar būt stratēģi un koncepciju veidotāji, tāpat kā visi nevar būt tikai tā izpildītāji un realizētāji dzīvē.

     [+] [-]

, 2009-01-16 15:07, pirms 16 gadiem
Edgars rakstīja: Tu gribi teikt ka sastāvs abi Valteri, Janičenoks, Blūms, Šķēle tas pats Bērziņš + 3 labi ārzemnieki maksā 10 miljonus eiro.
ar janichenoku (Italiijas 2. liiga) valteriem (vidusmeera spaaniijas klubs un nogrimis latviijas klubs) Bluumu (vidusmeera spaanju klubs) skeeli un beerzinju (BBL 5-7) un 3 aarzemniekiem eiroliigaa nebuus ko dariit!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-16 15:09, pirms 16 gadiem
johnnis rakstīja: Ne vella Biedriņš nekapāja. Tā nu sanāca, ka palasīju vakar tā laika Sporta Avīzes. Tieši tas pats , kas šobrīd. Jaunie sēž un nespēlē. Pie spēles laika AB tika, tad kad jau skauti brauca šo skatīties.
nee, pie speeles vinsh tika tapeec ka Skonto tolaik arii bauda beidaas, un ja atceries resno Hilu, tad zini, ka biedrinsh gaaja vinjam uz mainju!

  +3 [+] [-]

, 2009-01-16 15:12, pirms 16 gadiem
Saliidzinaashanai praataa naak hokeja izlases baigu prognozes! Ja nemaldos, tad kopsh taa laika, kad latviija iekljuva hokeja augstaakajaa diviiziijaa, katru gadu ir biijushas prognizes, ka peec 2-3 gadiem tur vairs nespeeleesim!
Ir pagaajushi 12 gadi, sakiet, kas ir mainiijies?

  -1 [+] [-]

, 2009-01-16 15:16, pirms 16 gadiem
ja runa aiziet par hokeja izlasi tad pēc pāris gadiem mēs spēlēsim un būsim astotnieka komanda,zinu , ka pa šo komentu dabūšu daudz daudz mīnusus, bet atcerieties šo komentu pēc pāris gadiem!
Slēpts komentārs: Koks_ar_2_galiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-16 15:25, pirms 16 gadiem
VV- visam pudelem par korķi!

  -1 [+] [-]

, 2009-01-16 15:26, pirms 16 gadiem
nezinu kapēc bet pirmajaa brīdī iešāvā sdoma prātā par to ka hokā noturēties ir grūtāk, bet tā loģiski domājot basketbolā ar nav viegli kvalificēties! es domāju, ka grūti ir salīdzināt!

     [+] [-]

, 2009-01-16 15:27, pirms 16 gadiem
Dillinger rakstīja: ja runa aiziet par hokeja izlasi tad pēc pāris gadiem mēs spēlēsim un būsim astotnieka komanda,zinu , ka pa šo komentu dabūšu daudz daudz mīnusus, bet atcerieties šo komentu pēc pāris gadiem!
Varbūt, ka kādu atsevišķu čempionātu, jā mēs tiksim astotniekā, bet nu tuvākos 10 gadus mēs točna nebūsim stabila astotnieka komanda hoķī, tam nav nekāda pamata. Hokejā bērnu un jaunatnes sistēma ir krietni sliktaka nekā basī, tas pat ir brīnums, ka mēs noturamies A grupā vel.

  -4 [+] [-]

, 2009-01-16 15:31, pirms 16 gadiem
diez kāpēc par savu komandu viņš neko tādu nerunā? vot besī ārā. pirms tam es viņu uzskatīju par ļoti labu treneri,bet izlasot šo rakstu šķiet,ka viņš ir skaudīgs egoists. lieciet man mīnusus,man vienalga,bet ja viņš var izteikt savas negatīvās domas par klubu,kas man patīk,tad es varu izteikt vēl negatīvākas domas par viņu. kāpēc tad viņš pats nemēģināja `treknajos gados` neko attīstīt? tagad noliek citus. lai viņš padomā ko runā!

     [+] [-]

, 2009-01-16 15:33, pirms 16 gadiem
Dude88 rakstīja: Varbūt, ka kādu atsevišķu čempionātu, jā mēs tiksim astotniekā, bet nu tuvākos 10 gadus mēs točna nebūsim stabila astotnieka komanda hoķī, tam nav nekāda pamata. Hokejā bērnu un jaunatnes sistēma ir krietni sliktaka nekā basī, tas pat ir brīnums, ka mēs noturamies A grupā vel.
Iespējams, ka tev taisnība par to , ka basketbola sistēma ir labāka, bet jaunā hokejistu paaudze arī aug, es tikai izsaku viedokli un šim viedoklim piekrīt hokejā esoši un tuvi stāvoši cilvēki!

     [+] [-]

, 2009-01-16 15:34, pirms 16 gadiem
Dude88 rakstīja: Varbūt, ka kādu atsevišķu čempionātu, jā mēs tiksim astotniekā, bet nu tuvākos 10 gadus mēs točna nebūsim stabila astotnieka komanda hoķī, tam nav nekāda pamata. Hokejā bērnu un jaunatnes sistēma ir krietni sliktaka nekā basī, tas pat ir brīnums, ka mēs noturamies A grupā vel.
Nav gan briinums, ja paskataas uz izlaseem, kas vareetu ienemt muusu vietu - Ungaariju, Sloveeniju, Franciju, un veel vienu otru... Muusu vieta pasaules hokejaa ir pirmajaa ducii.

Kas attiecas uz basi - neticu, ka izlase tiktaal degradeesies, tiesa nav garantijas, ka speesim kvalificeeties katram Eiropas chempja finaalturniiram. Atliks vienreiz kval. grupaa uzrauties uz vairaak nekaa vienu nopietnu konkurentu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2009-01-16 15:35, pirms 16 gadiem
man tik biki smiekli sanāca par to, kad iedomājos VēVē kādā ASV komandā...da jebkurā amatā - trenera, menedžera...tur visus tā slavā, tā slavā, a te atnāktu Voldis un kā no puškas - tu esi mēsls, spēlēt nejēdz, visu mūžu paliksi vidusskolnieka līmenī un pļēgurosi pa kojām utt. - amīšiem toč žoklis atkārtos
vnk vienmēr apbrīnoju viņa drosmi pateikt to, ko domā, nevis acīs skatoties liekuļot un slavēt, bet aiz muguras nolikt līdz ar zemi...
Slēpts komentārs: fatal1984

  +1 [+] [-]

, 2009-01-16 15:45, pirms 16 gadiem
fatal1984 rakstīja: aizver muti valter..... talantu audzinatajs atradies....
Varoonis gan tu mums esi... Viņš vismaz saka ko domā, un kaut ko dara Latvijas basketbola labā, tāpat kā Šenhofs... Un vispār stulbs komentārs. ja neko nesaproti-neraksti.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-16 15:50, pirms 16 gadiem
Kas Jauns? rakstīja: ieskaties VEF spēlētāju pasēs, ieskaties VEF rādītajā sniegumā, ieskaties turnīru tabulās - saliec to visu kopā un spēsi pats atbildēt uz savu komentāru.
un ar to Valters ir baigais nazis un var nolikt citus klubus? katrs veido,trenē un
attīsta savu komandu kā māk un kā uzskata par labu. un tagad publiski vienkārši viņus apriet ir muļķīgi.

  -4 [+] [-]

, 2009-01-16 15:50, pirms 16 gadiem
Reta reize, kad VV piekritu

  +1 [+] [-]

, 2009-01-16 15:52, pirms 16 gadiem
Emilio rakstīja: man tik biki smiekli sanāca par to, kad iedomājos VēVē kādā ASV komandā...da jebkurā amatā - trenera, menedžera...tur visus tā slavā, tā slavā, a te atnāktu Voldis un kā no puškas - tu esi mēsls, spēlēt nejēdz, visu mūžu paliksi vidusskolnieka līmenī un pļēgurosi pa kojām utt. - amīšiem toč žoklis atkārtos
vnk vienmēr apbrīnoju viņa drosmi pateikt to, ko domā, nevis acīs skatoties liekuļot un slavēt, bet aiz muguras nolikt līdz ar zemi...
Tas ka viņš runā atklātu valodu ir skaidrs, bet cik patiess un viennozīmīgs (neapstrīdams) ir viņa teiktais, tā jau ir cita dziesma

  +2 [+] [-]

, 2009-01-16 15:54, pirms 16 gadiem
Joprojām uzskatu VV par vienu no lielākajiem speciem basī Latvijā un vislielāko, ja iet runa par jauniešiem. Viņš sūdus no ievārījuma atšķir jau pa gabalu, tāpēc respekt viņam un lai veicas!

  +5 [+] [-]

, 2009-01-16 16:00, pirms 16 gadiem
# Ja kāds atceras, tad VV teica, ka VEF jau pēc 3 gadiem spēlēs eirolīgā (), pagāja 2 un kur ir VEFs? Tur pat, kur bija, es teiktu vēl zemāk!
# Gribat Bērzu? Bērziņš pa šiem gadiem ir tā progresējis, ka es domāju mēs viņu LV redzam pēdējo sezonu!
!!!!##### Cik var malt vienu un to pašu. Ja cienītais VV lasa manu komentāru, tad es pateikšu, kā profesonāli Latvijas apstākļos var (un vajadzētu) uztaisīt konkurētspējīgu maiņu LV izlasei:
1) Savākt labakos LV spēlētājus no 14 - 16. gadiem vienā komandā. Automātiski šo komandu ielikt LBL pirmajā divīzijā. Pielikt klāt labu treneri un labu ārzemju speciālistu. Un lai kapā, tas nekas, ka viņi pirmajā sezonā zaudēs visiem un ar ļoti lielu starpību, toties cauri kādām ugunskristībām tie būs izgājuši!
2) Otrajā sezonā jau varētu uzlikt mērķi - nepalikt pēdējiem.
3) 3 vai 4 sezonā viņi būs tādu pieredzi uzkrājuši, kādu nekad nebūtu sasnieguši maļoties pa JBL. Viņi būtu tā izsalkuši pēc uzvarām, ka bez maz graustu parketu, lai uzvarētu!
4) 18 - 20 gadu vecumā šie mierīgi ņemtu priekšā JEBKURU LV klubu! Un būtu individuāli konkurētspējigi špīleri.

Valters paņem 20 - 23. gadus vecus un saka, ka vot būs talantu laboratorija. Smiekls nāk. Šajā vecumā jau jābūt, ja ne par līderi klubā, tad vismaz par nopietnu posmu komandā!!!!
*Jā mēs gribam eirolīgas klubu un mēs gribam, lai piemēram Spāņi uzzinot, ka ir vienā grupā ar Latviju sāktu drebēt, nevis otrādi. Par izlases veidošanu jau pateicu savas domas, bet par eirolīgas kluba izveidi (kas ir vieglāk) daļēji var piekrist VV, taču šaubos vai tas tiks īstenots apvienojoties klubiem - pārāk dažāda nostāja, nākotnes redzējums, finanses utt
P.S Atvainojos rakstīju emociju un dusmu pārpildīts!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-01-16 16:02, pirms 16 gadiem
Tukša muldēšana!
Nesaprotu kapēc vins Sķēli pieskaita pie saviem audzēkņiem, cik atceros tad nav viņam ar Sķēles izaugsmi sakara!
Kā Valteram būs nauda, tā visi mērķi par jauniešu kalvi būs kaķim zem astem, ka es jums saku!
Ja jau viņs ir tik labs trenners ( es nesaku ka sliktākais), tad kāpēc pats nesalasa talantīgākos jaunos vecumā ap 15 - 16 un pēc pieci gadi draftēt?
Tapēc ka nevar jo nemāk strādāt ar jaunajiem, māk no esošajiem izspiest!
Kas tad tagad VeFā par jaunajiem, manuprāt jaunais ir līdz 19....
Nemuldi Valdiņ daudz, bet pats kaut ko sāc darīt!
Priekš sevis tu esi laikam pats labākais un pats gudrākais, bet ne jau visiem!
Tad kāda velna pēc tos savus VEFiešus netaisi par superspēlētājiem, jo ikdienā dabon spēlēt pret ASK, Baronu, Ventspili kuriem bija labi spēlētāji! Prieks jauniešiem vai tad tas nav tieši tas kas vajadzīgs, spēļu prakse....?
Kaut kā nelīp kopā tavi murgi....!!!!

  -1 [+] [-]

, 2009-01-16 16:06, pirms 16 gadiem
Dude88 rakstīja: Pilnīgas muļķības, jaunākais Valters Brocēnos spelēja tocna 16,17 gados, un daudz spelēja, tāpat Grafs, Janičēnoks arī Skonto bija viens no līderiem diezgan jauns būdams.
Tev neliekas ka vins spēlēja jo bija Valtera dēls...?
Nekad un nevienam nevienu piespēli nedeva!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2009-01-16 16:10, pirms 16 gadiem
Zelta vārdi!!! par 200% piekrītu valteram, viņš zin ko runā un runa patiesību!!!

abi lielie rīgas klubi penjeema pa 1-2 labam lv speletajam, lai būtu ko faniem parādīt, bet pārējos savāca visādus ņigas!!! un abos klubos situācija ir/bija vienāda! teicu jau ko domaju, ka butauts ir labs treneris, bet vinsh man baigi riebas jo samaitaaja to pashu kalvi un ari bertans buutu tur pat ja ne pagajusha sezona pusei komandas nesavainotu! Barons veel labak, tur pat pieredzeejushu lv speletaju nebija! tikai 2 labi vieteejie pakazuhai!!! prieks par vpili un vefu lai turpina straadat! daudzi tieks jehuu ar ask ir tgd taada pati, paskatiisimies kas notiks ja vinji savaaks naudu, atkal komandaa bus kadi 4-5 legionaari, redzeesim.

Cieņu W par to ka visu patieca tā kā ir un pat nekaunējas vārdus saukt!!!
Vinš zina daudz un tiešām labi pāāredz situāciju, bet viņam ar darbiem nevedās ta kā ar runāšanu! viņš varētu strādāt lbs, vai kkur kur diktēt un dot padomus, likumus izdod! Jānovēl, lai veicās ar darbiem jo runa jau tiešām ļoti smuki

  +2 [+] [-]

, 2009-01-16 16:10, pirms 16 gadiem
Viena lieta, VV ir savi mērķi un uz tiem viņš iet kaut pāri līķiem ... arī šobrīd viņam galvenais mērķis ir uztaisīt vef par čempionu ...
veina lieta, ko runā, otra - kā ir dzīvē ... lai katrs pats skatās un vērtē ...
piemēram, ja viņam bija mērķis uztaisīt savus dēlus par spēlētājiem, tad to viņš arī izdarīja ... bet par kādu cenu ... tie, kas ir apmēram 27 - 30 gadus veci tīri labi atcerās, kā viss notikās ...

  +3 [+] [-]

, 2009-01-16 16:11, pirms 16 gadiem
Zirgu zaglis rakstīja: 1) Savākt labakos LV spēlētājus no 14 - 16. gadiem vienā komandā. Automātiski šo komandu ielikt LBL pirmajā divīzijā. Pielikt klāt labu treneri un labu ārzemju speciālistu. Un lai kapā, tas nekas, ka viņi pirmajā sezonā zaudēs visiem un ar ļoti lielu starpību, toties cauri kādām ugunskristībām tie būs izgājuši!
domā taču reāli, 14 gados viņiem vēl ūsas pat neaug un centri ir augumā uz 195cm augstākais, kādā vēl 1. divīzijā...

  +3 [+] [-]

, 2009-01-16 16:11, pirms 16 gadiem
Tā biedri... es palasiiju to VV tekstu un nekur neredzeju ka vinjs nodirstu citus klubus - Baronu slavēja, Venstpiligi atzinigi noveerteeja par paarmainjaam, ASK pateica visu objektiivi .. .. nu un kur ir nodirshana?

  +2 [+] [-]

, 2009-01-16 16:15, pirms 16 gadiem
fatal1984 rakstīja: aizver muti valter..... talantu audzinatajs atradies....
un kas tu tāds būtu,lai liktu viņam aizvērt muti?

  +1 [+] [-]

, 2009-01-16 16:17, pirms 16 gadiem
noslēpumainais rakstīja: domā taču reāli, 14 gados viņiem vēl ūsas pat neaug un centri ir augumā uz 195cm augstākais, kādā vēl 1. divīzijā...
Tak lai zaudē ar - 100, kaut vai katru spēli. Galvenais, lai spēlē pret daudz, daudz klašu spēcīgākām komandām! Iedomājies kādi zvēri no viņiem izaugs, kad sāks izjust uzvaru garšu..

     [+] [-]

, 2009-01-16 16:18, pirms 16 gadiem
Kashs rakstīja: Viena lieta, VV ir savi mērķi un uz tiem viņš iet kaut pāri līķiem ... arī šobrīd viņam galvenais mērķis ir uztaisīt vef par čempionu ...
veina lieta, ko runā, otra - kā ir dzīvē ... lai katrs pats skatās un vērtē ...
piemēram, ja viņam bija mērķis uztaisīt savus dēlus par spēlētājiem, tad to viņš arī izdarīja ... bet par kādu cenu ... tie, kas ir apmēram 27 - 30 gadus veci tīri labi atcerās, kā viss notikās ...
Precīzāk par Valdiņa dēliem pateikt nevar....!
Savējos uztaisīja, bet cik daudzus talantīgus kuri bija daudzreiz talantīgāki noraka....? Zinot šo faktu un šodien klausoties ko muld VV vienkārši nelabi paliek.
Nu kā var šitā liet, ja pats ( Un ne tikai) apzinies ko esi darījis?

     [+] [-]

, 2009-01-16 16:18, pirms 16 gadiem
ta tikai vinam skiet........

  +1 [+] [-]

, 2009-01-16 16:18, pirms 16 gadiem
Zirgu zaglis rakstīja: Tak lai zaudē ar - 100, kaut vai katru spēli. Galvenais, lai spēlē pret daudz, daudz klašu spēcīgākām komandām! Iedomājies kādi zvēri no viņiem izaugs, kad sāks izjust uzvaru garšu..
tā jau tikai depresijā var iedzīvoties. ja tādam 190cm un 70kg centriņam būs pret Bambi jāspēlē...

  +1 [+] [-]

, 2009-01-16 16:20, pirms 16 gadiem
Tā viena komanda nu tas ir nereāli, nereāli, nekas tāds nekad nenotiks! Lai ir VEF, Zemgale, tad Ventspils, Valmiera, kur VV redz problēmu? Tur jau spēlē čaļi ar potenciālu? Viss būs normāli un A grupa būs vēl kādu laiku!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-01-16 16:25, pirms 16 gadiem
noslēpumainais rakstīja: tā jau tikai depresijā var iedzīvoties. ja tādam 190cm un 70kg centriņam būs pret Bambi jāspēlē...
Nu un kas ir Bambis, kur viņš ir tur arī paliks - Zemgale ir viņa līmeņa griesti (nekā personīga pret Zemgali).
OK, varbūt drusku pārcentos ar gadiem, bet mana ideoloģija ar to nemainās.

     [+] [-]

, 2009-01-16 16:26, pirms 16 gadiem
mrPO rakstīja: iedomaajieties pazustu visa pluukshanaas un ciiniishanaas ASK apvienojas ar Baronu un veidojas jauns nosaukums - Askons B.C.
BarAsk vai Askbar arī neslikti skan

     [+] [-]

, 2009-01-16 16:26, pirms 16 gadiem
Dude88 rakstīja: Varbūt, ka kādu atsevišķu čempionātu, jā mēs tiksim astotniekā, bet nu tuvākos 10 gadus mēs točna nebūsim stabila astotnieka komanda hoķī, tam nav nekāda pamata. Hokejā bērnu un jaunatnes sistēma ir krietni sliktaka nekā basī, tas pat ir brīnums, ka mēs noturamies A grupā vel.
ar galvu draudzejies ? kaut vai Latvija elitē arī nākamgad!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-16 16:28, pirms 16 gadiem
Zirgu zaglis rakstīja: Nu un kas ir Bambis, kur viņš ir tur arī paliks - Zemgale ir viņa līmeņa griesti (nekā personīga pret Zemgali).
OK, varbūt drusku pārcentos ar gadiem, bet mana ideoloģija ar to nemainās.
doma jau ir laba, bet varbūt tā vajadzētu darīt ar U-18 izlases junioriem. Pirms kādiem 11-12 gadiem vienu sezonu LBL spēlēja Junioru izlase kā atsevišķa komanda un nebija slikti!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-01-16 16:32, pirms 16 gadiem
V.V atkal izpaužas pilnā sparā...
Kāda tev daļa gar ASk sistēmu? veidotājs atradies...Rekur tavs Vef nu tad veido, tikai Valdi žēl, ka esi aizmirsis, kam vefs tika izveidots, ne jau uzvarai eirolīgā, bet gan citiem mērķiem, un noteikti NE TAVIEM PRIVĀTAJIEM!!
Kristaps V. - nba tiešām, Valdi lūk tas parāda cik ļoti tu lido pa mākoņiem...
Par Vef problēmām - būtu vismaz godīgi pateicis, ka tādas ir un risināsim, bet tu jau kā Zonne intervijā stāsti, ka Uj super - mums konti pilni, spēlētāji laimīgi utt.tikai žēl, ka tās baumas neizdomā te kāds komentētājs, bet nāk no kluba iekšpuses.
par izlasi utt varu piekrist, bet nu Valdi pēc kara visi gudri. un tu jau esi viens no pirmajiem, kuram vajag savu gudrību parādīt!!
un tā arī uzraksti!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-01-16 16:36, pirms 16 gadiem
un valdi beidz ..IRST, tev tie talanti pie kājas, tev labāk uzvarēt otro KALEV komandu, nekā audzināt vienu potenciālu spēlētāju komandā...kas tev tur ir pa talantiem - viens jaunais Gulbis?? pārējie visi var laist 1.divīzijā LBL un tas arī viss. notrin tu viņu pakaļas uz sava talantu soliņa un liec "zvaigznēm" padot dvieļus!

  +3 [+] [-]

, 2009-01-16 16:37, pirms 16 gadiem
zisis rakstīja: Tukša muldēšana!
Nesaprotu kapēc vins Sķēli pieskaita pie saviem audzēkņiem, cik atceros tad nav viņam ar Sķēles izaugsmi sakara!
Kur Tu shito raavi?Triis reizes paarlasiiju, bet neatradu.

  +5 [+] [-]

, 2009-01-16 16:43, pirms 16 gadiem
..Vienu brīdi vispār spēlēja deviņi leģionāri laukumā – pieci no vienas komandas, četri no otras,..
Shitas vispaabaa ir kaa kulaks uz acs.Bet dazhu klubu fani breeca un breec ka bez legionaariem nu nekaadi nevar.A tagad pashi palikushi bez legionariem.

  +3 [+] [-]

, 2009-01-16 16:43, pirms 16 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Cipruss, Grafs, Janičenoks, Šķēle, abi Valteri, Blūms, Kambala - visi spēlēja 15-16 gados un bija līderi.

Lai nu man met ar akmeni, bet es neatceros, ka tiešām 15-16 gados šie uzskaitītie spēlētāji būtu nopietni ņemami līderi kādā no Latvijas komandām! Pie tam tie bija gadi, kad LBL bija 12-14 klubi un it kā būtu kur izvērsties jaunajiem.
Varbūt Valters domā, ka tie bija līderi kaut kādās jauniešu izlasēs? Bet tādi mums arī tagad netrūkst. Jautājums, kādā vecumā spēlētāji var iekļauties lielo vīru basketbolā.

Tie, ko V.Valters nosauca, manuprāt parādīt sevi sāka ap 20 gadu vecumu, Kristaps Valters ap 18.

Vienīgais, ko es atceros, kas 16 gados bija spējīgs sākt pa īstam spēlēt lielā komandā bijis Raimonds Miglinieks (16 gados). Un vairāk pēc viņa tādu nav bijis.
Daudzi no viņiem bija atslēgas spēlētāji brocēnos, Skonto. 15 gadi varbūt tie nebija, bet 17 gados visiem bija lielas lomas Latvijas klubos.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-16 16:45, pirms 16 gadiem
kads var mazliet pastastit par junioru izlases sasniegumiem 1999 gadaa....

  +8 [+] [-]

, 2009-01-16 16:52, pirms 16 gadiem
Gribas skaļi pasmieties par Valtera kārtējiem domugraudiem! IKKATRU viņa pateikto vārdu var apstrīdēt jebkurš, kas ir sekojis notikumu attīstībai gan basketbolā kopumā, gan ASK, gan VEF!
Varu minēt kaut vai dažus piemērus:
1) Valters katru mīļu brīdi runā par "zudušajām paaudzēm", bet mēs kā spēlējam EČ, tā turpinam, pie tam, runājot par jaunatni, pēdējo gadu sasniegumi ir DAUDZ ievērojamāki kā jebkad bijuši, arī tad, kad Valters vadīja jaunatnes izlasi;
2) gan Butautu gan Klintsonu ieteica kas? 3-x varat minēt... to jums var apstiprināt jebkurš, arī tas pats Šenhofs...
3) par latviešu spēlētāju cenām. Kurš putainu muti teica, ka viņa Sandis mazāk kā par 20 000 EUR LAtvijā nespēlēs, tādējādi PATS radot precedentu uzpūstajām cenām! Pilnīgi pārbaudāms fakts! Pajautājiet Kalniņam, Šēnhofam...arī Zonnem;
4) VEFam nav ambīciju????? Šīs sezonas sākumā Valters pa pus Latviju izbļaustījās, ka VEFu zemāka vieta par 3-šo neapmierinās, un ja viņam neļaus izvēlēties spēlētājus, viņš netrennēs komandu. JEBKURŠ, kas kaut reizi ir runājis ar VAlteru zin, ka vēl AMBICIOZĀKU cilvēku sameklēt ir grūti (tas nemaz nav slikti, tikai nevajag apgalvot pretējo)
5) ASK nekur nepazudīs, kaut vai tur spēlēs 18-gadīgi puikas un komanda būs 2 divīzijā, vismaz 100 000 Ls jau no pa visiem saskrāpēs. Nevajag skaitīt naudu svešā makā, pie tam pats VAlters izsakās, ka neprot piesaistīt finanses, tādēļ par to runāt būtu nekorekti! (lai gan šim tipam likumi nav rakstīti)
6) trekno laiku menedžera Jaunupa vārds jau kkur šeit izskanēja, neatkārtošos;
7) slikta zīme šajos laikos runāt par to, ka "mums krīze nedraud.." tā ir slikta zīme, Valdi! tu arī reiz biji turīgs un augstos amatos
8) VISLIELĀKAIS ieguvējs no 90-to gadu treknajiem laikiem bija tieši VAlters. Kas pirka pa labi pa kreisi melnos???? Kurš klubs tajos laikos bija ar lielāko budžetu??? Brocēni!!!!

tā varētu turpināt bezgalīgi, tikai tas ir bezjēdzīgi. Svarīgākais ir turpināt strādāt, nevis tukši muldēt, kā to dara VAlters pie katras izdevības. Nenoliedzami,-labs un talantīgs basketbolists, labs jaunatnes treneris, bet absolūts demagogs! Tāds viņš arī paliks...

  +1 [+] [-]

, 2009-01-16 16:53, pirms 16 gadiem
Valters, kā vienmēr, pasaka visu, ko domā. Man patīk, lai arī nākotne nezīmējas spoža.
Laiks pingvīnu revolūcijai visās jomās, esam tiešām pārāk sadalījušies pa smilšu kastēm. Latvieši pēdējo reizi apvienojās Baltijas ceļā.
Dinamo: lai ar projekts diskutabls un ar politisku sarkanu nokrāsu, vietējo hokejistu motivēšanai strādā. Ja KHL nenogrims, domāju, izturēs arī Dinamo.
Tāpat ar basi, vajag vienu stipru komandu, kur starp 12 večiem ir 9 letiņi, gan jaunie, gan vecie. Tad varēs cīnīties gan Krievijā, gan Eiropā.

  -2 [+] [-]

, 2009-01-16 16:56, pirms 16 gadiem
gretzky99 rakstīja: kads var mazliet pastastit par junioru izlases sasniegumiem 1999 gadaa....
nezinu kurš gads tas bija, bet KV, vaikulis, shkeele, gras, cipruss un vēl kas tik tur nebija, bija mūsu jaunatnes basketbola ledlaužu un aj nemaldos dabuja pasaulee ari 3 vietu, bet melt negribum, iisti parliecinats neesmu kur un akd tas bija!

bet nav svariigi kaadus beernus tu izaudzini, svariigs ir tas posms kur vinjiem ir jaaieiet vechu basketbolaa, un ar to vinjiem noveicaas, jo bija labs liimenis un labs speeles laiks, kas buus no shiem speletajiem ja vinji 24 gadu vecuma sildiis benkji un gaidiis iespeju?- iirs/kurš iespējams reize vares uzpelet amatieru liigaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-16 17:00, pirms 16 gadiem
noslēpumainais rakstīja: doma jau ir laba, bet varbūt tā vajadzētu darīt ar U-18 izlases junioriem. Pirms kādiem 11-12 gadiem vienu sezonu LBL spēlēja Junioru izlase kā atsevišķa komanda un nebija slikti!
Redz, bet neizdarīja un laika mašīna arī vēl nav izgudrota .
Piekrītu tev, ka jāizveido junioru izlase, kā atsevišķa komanda, bet tai ir jāspēlē LBL pirmajā divīzijā! Rezutāts būtu, par to es nešaubos, ne uzreiz, bet būtu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-01-16 17:05, pirms 16 gadiem
Emilio rakstīja: man tik biki smiekli sanāca par to, kad iedomājos VēVē kādā ASV komandā...da jebkurā amatā - trenera, menedžera...tur visus tā slavā, tā slavā, a te atnāktu Voldis un kā no puškas - tu esi mēsls, spēlēt nejēdz, visu mūžu paliksi vidusskolnieka līmenī un pļēgurosi pa kojām utt. - amīšiem toč žoklis atkārtos
vnk vienmēr apbrīnoju viņa drosmi pateikt to, ko domā, nevis acīs skatoties liekuļot un slavēt, bet aiz muguras nolikt līdz ar zemi...
Diemzheel vinjsh domaa galiigi garaam. Ja Latvijas izlase buus B grupaa, tad VV buus trako maajaa, kas gan ir ticamaaks variants.
Slēpts komentārs: asaris15
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-01-16 17:15, pirms 16 gadiem
kamazists rakstīja: 3. Par eirolīgas klubu, parādiet , kura komanda eirolīgā spēlē ar 70% savas valsts spēlētāju ? nav tādas....Maccabi..paskatieties cik tur ir vietējie spēlētāji ..viens vai divi, ja nemaldos...
Un kuraa vietaa ir Izraelas izlase?

  +2 [+] [-]

, 2009-01-16 17:17, pirms 16 gadiem
kamazists rakstīja: Uzraksti viņam šito vefriga.com majas lapā, sadaļā - Jautā V.Valteram!!
Es domāju viņam pašam būtu interesanti, atbildēt
Pats interesantākais, ka viņš vienkārši neatbild uz jautājumiem, kuri viņu nostāda tādā divdomīgā situācijā. Par to es pats esmu pārliecinājies!
Bailes, ka pazudīs reputācija vai kaut kas ir slēpjams?

  -2 [+] [-]

, 2009-01-16 17:18, pirms 16 gadiem
Brīnos par tevi Valdi,tu tik gudri runā,bet ar vien vēl VEF sēdi,tādam kā tev tak ir jābūt NBA.

     [+] [-]

, 2009-01-16 17:20, pirms 16 gadiem
asaris15 rakstīja: būs ātrāk šogad izlasei mērķi netiks izpilīts 8 vieta? FAIL!!! labi ja 14 būs varēs tad priecāties.
šogad potencials izlasei ir uz visu 8, bet musm vienmēr kas noiet greiz, cerēsim ka viss būs ta ka tam ir jābūt!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-01-16 17:22, pirms 16 gadiem
Namejs latgaļu karotājs rakstīja: nezinu kurš gads tas bija, bet KV, vaikulis, shkeele, gras, cipruss un vēl kas tik tur nebija, bija mūsu jaunatnes basketbola ledlaužu un aj nemaldos dabuja pasaulee ari 3 vietu, bet melt negribum, iisti parliecinats neesmu kur un akd tas bija!

bija 4. vieta Eiropā 1998. gadā un 9. vieta pasaulē gadu vēlāk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-01-16 17:25, pirms 16 gadiem
Valdis ir kārtīgs vecis, kurš pasaka kā ir! Cienu šo cilvēku gan kā spēlētāju, gan kā treneri tagad! Viņā varētu klausīties un klausīties!

  +2 [+] [-]

, 2009-01-16 17:28, pirms 16 gadiem
man patīk paskatīties TV, kā spēlē Maccabi, tiešām spilgti spēlētāji. Kaifs. Bet Latvijā es tādu klubu negribētu, kur viens vai divi letiņi pa biškam tiek uz laukuma, bet pārsvarā sēž uz benķīša.

     [+] [-]

, 2009-01-16 17:30, pirms 16 gadiem
kamazists rakstīja: Par tiem 14- 16 gadīgajiem vienā klubā , un uzreiz LBL 1. divīzijā.
tā nu nepiekrītu par šito...nu varbūt drīzāk daļēji, jo manuprāt, tieši pēc šīs pirmās sezonas tieši viņiem vairs nebūs nekādas motivācijas, viņi būs tā morāli sagrauti..viņi nodomās..jā Biedriņš jau 16 gados skonto fiba kausā takā monstrs kapāja, a mēs te 16 gados, visiem pa 50 pts zaudējam...kāda jēga mums visu laiku zaudēt? nez es ta domāju ka tas ir tieši tas laiks , kad visvairāk un vienmēr gribās uzvarēt....pierādīt sevi..bet tādā pirmajā divīzijā...kad pretī nostāsies kāds pārkačāts melnis, un traks baltais, kurš tev pielips aizsardzībā klāt takā es nezinu kas...Un ka tev viņi neļaus bezmazvai uzmest pa grozu..tu zaudēsi visu savu skilu...tu metīsi metīsi garām, samocītus grūtus metienus , pret tādiem augstas klases latvijas izlases un vēl kādiem leģionāriem....viņi tak būs morāli sagrauti...zaudēs pārliecību...jutīsies bezspēcīgi...
manuprāt tieši tajā vecumā, tam spēlētājam tieši izstrādājās labs metiens, tehnisks dribls utt....un tieši tad viņam vajag ļaut daudz mest pa grozu, daudz punktus gūt... uzvarēt utt...lai sajūt pārliecību...pirmajā divīzijaa, tādā vecumā viņi to neiegūs..un daudzi atkritīs pēc tās pirmās sezonas LBL....jā iespējams, kāds izturēs..bet...
Nu es jau teicu, ka varbūt pāršāvu pār strīpu par tiem 14 -16. gadiem un uzreiz LBL pirmā divīzija. Bet LBL 2 divīzijā to toč vajadzētu organizēt. Jo tikai caur savām kļūdām, kāpumiem un kritumiem var kļūt par augstas klases profesionāli!
Tāpēc es arī neielaižos tajās stulbajās diskusijās ar bimbaleo par Ivanovski. Šis 28 gados spēlē Anglijā un pēc vakar izlasītās intervijas esportā radās iespaids, ka džeks pat nevar izvēlēties spēlēt basi vai strādāt birojā - pēs šitā es viņu nenosauktu par PROFESIONĀLU sportistu.

     [+] [-]

, 2009-01-16 17:31, pirms 16 gadiem
...Skaisti un konkreti Valters izteicies...nju tīri pat gribas piekrist Valteram ..pat pa visiem 100 proc
bet nu jaa..var jau vienmer visur vilkt paraleles dažādas..un atspulguljot to uz nejausham sakritiibaam...

  +1 [+] [-]

, 2009-01-16 17:33, pirms 16 gadiem
Valters vienmēr, neslēpjoties aiz kādām mugurām un izdevīguma, ir teicis to ko domā - var patikt vai nepatikt, bet par to vien, ka viņš nekad necenšas izdevīguma pēc kaut ko noklusēt vai kādam izdabāt, viņš ir ''kārtīgs vecis".
P.S. varbūt arī dēļ valtera nežēlīgās kritikas Biedriņš tagad ir tur kur tagad ir, gribētos, lai kādreiz kāds intervētājs to Andrim pajautā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-01-16 17:43, pirms 16 gadiem
Daļa taisnības jau Valteram ir par jaunajiem bet citu klubu iekšējās lietās jau nu nevajadzētu degunu bāzt.

  +2 [+] [-]

, 2009-01-16 17:43, pirms 16 gadiem
B

  +1 [+] [-]

, 2009-01-16 17:47, pirms 16 gadiem
Piekrītu par Eirolīgas līmeņa kluba izveidošanu.

  +2 [+] [-]

, 2009-01-16 17:47, pirms 16 gadiem
sd90022 rakstīja: 1. Nevar būt viens stiprs klubs, jābūt ir konkurencei vairāku klubu starpā.

2. Bez leģionāriem konkurētspējīgu klubu izveidot nav iespējams.

3. Ja mēs gribam rezultātu, tad nevar 16 gadus veci spēlētaji spēlēt eirokausos.

4. Ja nebūs rezultāta, nevienam tas klubs neinteresēs.

5. Nav ko vicināties pēc kautiņa un rādīt pirkstu vioenam uz otru, nekas traģisks nav noticis, pārdzīvosim.

6. Ko valters darīs, ja nepiepildīsies viņa prognoze un uz B grupu tomēr neizkrītam?
1. kāpēc nevar? tika pat minēts piemērs - Olipiaja. konkurence nav slikta lieta, bet, lai konkurē ar citiem eirolīgas klubiem un tad arī pasaulē sāks novērtēt latviešu spēlētājus. kādam tas vārds ir jānes

2. nav runa, ka bez leģionāriem, bet, ka sabalensēts sastāvs.. labāko, ko var no letiņiem + kādi 3 leģionāri un jaunie, kas tiek aktīvi audzināti un lēnām iespēlēti

3. tad tieši būs rezultāts. protams, ka nejau visu komandu no 16 puikām uztaisīt un laist pret pieaugušiem večiem spēlēt, runa tak iet par audzināšanu un gatavošanu. kā jau Valters teica apmēram 3 jaunie, ar kuriem tiek aktrīvi strādāts

4. ja nebūs latviešu basketbolisti, tad nevienam tās latviešu komandas neinteresēs. par to neesi padomājis.
par rezultātiem un popularitāti var strīdēties. šogad Ventiņiem arī nav nekādi dižie sasniegumu (vēl gan sezona nav beigusies), bet pēc manām domām tā komanda daudzim ir daudz simpātiskāka, kā superzvaigžņotais Barons

5. ja ne tagat, kad tad? vaig saprast pieļautās kļūdas, izdarīt secinājumus un mācīties no tām. šitas teicien, ka navaig vicināties pēc kaujas ir kkāds pufeļa kalngals. ķipa nedomā, bet tik rullē.. un tā tik no vienas bedres otrā

6. iespējams, tas nozīmēs, ka Valtera teiktais būs ņemts vērā.

  -1 [+] [-]

, 2009-01-16 17:48, pirms 16 gadiem
Bāzt jau varbūt ar nevajag, bet... , ja domājam par nākoti, taisnība jau vien ir - kur tad ASK sastāvā tie jaunie ir?
Slēpts komentārs: tomans

  +2 [+] [-]

, 2009-01-16 17:56, pirms 16 gadiem
respect ka speej pateikt visu kaa ir tieši acīs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: blame
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-01-16 18:12, pirms 16 gadiem
Valters kaukaads jociigais par to 2013. !

  +2 [+] [-]

, 2009-01-16 18:34, pirms 16 gadiem
itaalo rakstīja: Valters vienmēr, neslēpjoties aiz kādām mugurām un izdevīguma, ir teicis to ko domā - var patikt vai nepatikt, bet par to vien, ka viņš nekad necenšas izdevīguma pēc kaut ko noklusēt vai kādam izdabāt, viņš ir ''kārtīgs vecis".
P.S. varbūt arī dēļ valtera nežēlīgās kritikas Biedriņš tagad ir tur kur tagad ir, gribētos, lai kādreiz kāds intervētājs to Andrim pajautā.
Nu nav Valdim nopelnu pie Biedriņa, nav - Andris vienmēr ir teicis, ka viņa treneris ir Otersons.

Bet valdim varētu ieteikt palasīt savas vecās intervijas, kad Šnepu, Bagiju, Štelmaheru, Helmani nosauca par "zudušo paaudzi" un izlasē paņēma padsmitgadniekus, kas būs izlases vilcēji. Kas no tā iznāca, visi zinām - padsmitgadnieki pēc pirmā riņķa kvalifikācijā gandrīz bija zaudējuši iespēju tikt uz EČ, Valdis pameta izlasi, bet "zudusī paaudze" pēc dažiem gadiem EČ Turcijā sasniedz pagaidām lielākos panākumus atjaunotās Latvijas laikā.
Un vēl - intervijā tika pieminēts, ka 1995.gadā nevarēja izlasi savākt, ka klubi brauca uz "štatiem" un tāpēc nebija kas spēlē, un dabūja sagrāvi no leišiem. Varēja jau nu gan pieminēt, ka viens no klubiem, kas aizvīlēja uz štatiem, bija viņa paša klubiņš "Brocēni".

     [+] [-]

, 2009-01-16 18:38, pirms 16 gadiem
ļoti interesanta intervija un arī diskusija komentāros...
paldies!

     [+] [-]

, 2009-01-16 18:41, pirms 16 gadiem
kamazists rakstīja: Uzraksti viņam šito vefriga.com majas lapā, sadaļā - Jautā V.Valteram!!
Es domāju viņam pašam būtu interesanti, atbildēt
manuprāt viņš izlasītu, bet neatbildētu......

  +1 [+] [-]

, 2009-01-16 19:06, pirms 16 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Lai arī man Valters kā treneris tīri labi patīk, bet vēl vienu faktu gribētu atgādināt.

BK Skonto beigas bija saistītas arī ar to, ka Indriksons to no Valtera uzņēma kā biznesa projektu. Viņam parādīja Biedriņu, Valters izstāstīja, cik labi nu būs, ka eksportēs tagad tādus vienu pēc otra uz ārzemēm un uz NBA... Reāli, kad Indriksons pēc Biedriņa dezertēšanas redzēja - ka pārdot ta vairāk nebūs nekā, jo visi "jaunie" 2 sezonas nosēdēja maliņā, bez reāla progresa. Un paņēma no GSW tos 800 000 USD un aizvēra to bodīti, jo redzēja, ka nav nākotnes tai komandai.
Paskatamies, kas tai laikā spēlēja Skonto: resnītis Hills, veterāni Vaišvila un Straupis, visai viduvējais Kellijs, jaunlatvietis Ostlers.
No atpazīstamākiem spēlētājiem 2 gadu laikā spēlēja tikai Biedriņš, Kaspars Bērziņš un Kristaps Valters, Sandis Valters.
Pārējie jaunie nosēdēja maliņā.

Un tas tikai tāpēc, ka Valteram bija ambīcijas mēģināt nogāzt Ventspili no LBL troņa. Nevis strādāt ar jaunajiem (protams, formāli galvenais bija Endzels, tak skaidrs, ka tieši Valters kā sporta direktors noteica kluba prioritātes).
domā cilvēki nemācās no savām kļūdām?
tāpēc jau tagad saka, ka tieši jālabo savas kļūdas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-01-16 19:37, pirms 16 gadiem
viena lieta, kas man patīk Valterā ir viņa tiešums.. nekādi aplinki.. ko domā, to arī saku un punkts. var nepatikt. var apstrīdēt viņa teikto, bet kurš no mums trenē profesionālu komandu, kurš ir uzņemts FIBA slavas zālē. nu es tas katrā ziņā neesu .. kas no Valtera audzinātajiem spēlētājiem iznāks nākotnē, to mēs redzēsim pēc pāris gadiem un tad arī varēsum vērtēt.

     [+] [-]

, 2009-01-16 19:39, pirms 16 gadiem
kasparsp124 rakstīja: manuprāt viņš izlasītu, bet neatbildētu......
vai jēga atbildēt.. daudziem, kuri te uzdod jautājumus namaz atbildes navaig, viņiem jau tās ir. ja nav tad tulīt izdomās un būs. ekspertu mums netrūkst

     [+] [-]

, 2009-01-16 19:57, pirms 16 gadiem
LuissH1 rakstīja: VV nemācās no kļūdām, tikai atkārto tās
1. reizi tev piekriitu.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-16 20:39, pirms 16 gadiem
tomans rakstīja: tas valters ir tiesam lohs
besī pilnīgi tādi idioti... noteikti interviju nemaz neizlasīja, izlsaīja virsrakstu un nospried ka VV noliek izlasi. Ej d****! Tā intervija ir ļoti laba, un VV tiešām saka ko domā, tāpēc cepuri nost viņa priekšā!

     [+] [-]

, 2009-01-16 20:57, pirms 16 gadiem
Klintsons ir latvijas basketbola "nasing spešal"

  +1 [+] [-]

, 2009-01-16 20:58, pirms 16 gadiem
aizmirsu pateikt, ka visiem zināms, kam pateicoties bufetnieks ir kļuvis par basketbola menedžeri

  +1 [+] [-]

, 2009-01-16 21:21, pirms 16 gadiem
Nu,sakuma janodzivo lidz 2013,bet Priekas,ka VV saka ko domaa,protams vinsh ir daudz kludijies,bet tas ir tikai normali,ja daudz dara daudz kludisies,ja kads doma,ka ir labaks par VV ludzu,uz priekshu lai iet un pierada.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-16 22:13, pirms 16 gadiem
Valteram galva vienmeer ir shanceejusi, un to vinjs ari pieraada, bet kaa vienmeer arii diezgan paarspiilee!(:

     [+] [-]

, 2009-01-16 22:14, pirms 16 gadiem
kaut gan iesaisttiit vinju izlases darbaa arii buuutu diezgan laba doma!(:L

  +1 [+] [-]

, 2009-01-16 22:27, pirms 16 gadiem
Skarbi,kā vienmēr,bet šoreiz bez liekas di...anas. Var jau uz pašu W šo to no pārmetumiem attiecināt,bet nav jau vajadzības. Bet savs labums arī W atleks-pēc ASk "nāves"būs labs papildinājums atbalstītāju armijai,kas atkal piekaldzinās pilnas ausis,ka esot bijuši ar VEf kopš dibināšanas brīža.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-16 22:31, pirms 16 gadiem
Nu redzēsim, kā viņa prognozes piepildīsies dzīvē!

  +1 [+] [-]

, 2009-01-16 22:34, pirms 16 gadiem
Nu Jūs skatāties, ka viņš runā, ne velti viņu sauc par Latvijas basketbola pelēko kardinālu. Ja mēs atcerēsimies 2007. gada vasaru, kad tika atjaunots VEF basketbola klubs, tad bija paredzēts, ka šinī klubā tiek audzināti jauni Latvijas basketbolisti un tur spēlēs basketbolisti līdz 23. gadu vecumam, kas ir tagad sezonas sākumā mūsu Kardināls paziņo, ka vadošiem klubiem ir uzpūsti budžeti, ka VEF kubam vajag maksimums trīs reizes palielināt budžetu un tas jau būs eirolīgas līmeņa komanda (par 2007.gada solījumiem jau tiek aizmirsts).

  -2 [+] [-]

, 2009-01-16 22:50, pirms 16 gadiem
joker09 rakstīja: Varoonis gan tu mums esi... Viņš vismaz saka ko domā, un kaut ko dara Latvijas basketbola labā, tāpat kā Šenhofs... Un vispār stulbs komentārs. ja neko nesaproti-neraksti.
labi ka tu pedinj kaut ko saproti..

     [+] [-]

, 2009-01-16 23:35, pirms 16 gadiem
AIR rakstīja: Nu nav Valdim nopelnu pie Biedriņa, nav - Andris vienmēr ir teicis, ka viņa treneris ir Otersons.
Es jau nesaku , ka Valters trenēja viņu, bet par to, ka kad Biedriņam bija gadi 16 - 17, Valters viņam veltija dažus asus izteikumus ( nocitēt gan vairs nespēšu, kur tas laiks )

  -1 [+] [-]

, 2009-01-16 23:37, pirms 16 gadiem
gjeneraali..Juus shogad kaasaat pat muuseejiem..ej ka izgulies

  -1 [+] [-]

, 2009-01-16 23:39, pirms 16 gadiem
un par ASK paklusee...Butauts tomeer trenee izlasi kura speelee olimpiaadee kameer viens otrs trenee melnaa teerptus jampampinjus..un pie tam laukuma malaa nesmuki izrunaajas

  -3 [+] [-]

, 2009-01-16 23:42, pirms 16 gadiem
kamazists rakstīja: lai gan pašam ir bijusi intervija ar viņu, kad savulaik 11. klasē rakstīju zinātniski pētniecisko darbu par viņu,(un tad viņš likās gudrs zinošs cilvēks) tomēr pēc šīs intervijas, nu bļins biš nokaitināja...Ko var pārmestButautam? viņš tak vnk darija savu darbu..vinjam bija jauzstāda rezultāts...kas tad būs tas treneris, kurš nāks un uleb spēlēs liks pa 20 min. spēlēt tiem jaunajiem no junioriem, jā ja būtu tādi visi kā Bertāns, vai superbērns Rubio, tad jā ?? bet taa atri vien taa komanda no tā uleba izlidos...tas par Butauta nolikšanu, pilnīgi nevietā.
2. ventpils savu koncpeciju izveidoja, tikai šosezon, kad vairs naudiņa tāda nebija kabatā, lai pirktu Akinbalas, Lovus un Četmenus....Tad izmeta ideju..mēs spēlēsim ar jaunajiem!!!!! nu arii nejau aiz labas gribas.
3. Par eirolīgas klubu, parādiet , kura komanda eirolīgā spēlē ar 70% savas valsts spēlētāju ? nav tādas....Maccabi..paskatieties cik tur ir vietējie spēlētāji ..viens vai divi, ja nemaldos...
4. Nu ,tad ļoti ,tiešām, cienījamais Valtera kungs, pasakiet kāpēc pats nekandidējāt pirms Vef atjaunošanas uz LBS vadītāja krēslu ?
jā pēc Vef, dibināšanas, viņš tagad teiktu, man ir savs projekts arVefu, un es tam veltīšu visu savu , laiku..bet pēc viņa teiktā jau var saprast, ka tā problēma jau ir senāk...ko tad nedarīja lai mainītu visu?
jā bija protams, skumji kad likvidēja to Valter basketbola skolu, no kurienes nāca visi Latvijas izlases šā brīža spēlētāji. Jā valsts atņēma naudu, un , iespējams, arī tas ir tas kāpēc Valters nav Kehra vietā. noteikti, ir kādas nesaskaņas ar LBS vadību...citi uzskati, kuriem nepiekrīt šī brīža LBS vadītājs un tā saime...
Lai klubiem veicās, un lai nenotiktu, tas ko Valters paredz .
parakstos zem katra Juusu teiktaa vaarda

     [+] [-]

, 2009-01-17 11:23, pirms 16 gadiem
Nu gan Valters māk vienīgi runāt...Viņš kādreiz ir pateicis, ka ir pieļavis kādu kļūdu?? Aa pareizi viņš tak vienmēr visu dara pareizi un ir visgudrākais......

  +4 [+] [-]

, 2009-01-17 15:24, pirms 16 gadiem
Nav par ko uztraukties. 2013. gadā būs sācies III Pasaules karš un vispārējais kolapss, tā kā par basketbolu neviens nekur īpaši nedomās.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-17 16:20, pirms 16 gadiem
Mēs visi zinām Skonto iznākumu

Un ja Valdiņš sāk runāt par superklubu, tad viņš ir sajutis naudas garšu, kamēr puikam nedod naudu, bet tikai materiālu, tikmēr ir oki, jo ar jaunatni čalis māk strādāt, bet kā sajūt finansi un nopelnīt(te ir Biedriņa epopeja), tad ir pilnīgs "čau".

p.s. Mums visiem(izņemot mazos spamerus), ir atmiņā, kā V.V. nogremdēja slaveno ASK un slaveno VEF.... Tagad "ķipa" ceļ visu augšā, bet tanī pašā laikā gremdē...

  +1 [+] [-]

, 2009-01-17 18:39, pirms 16 gadiem
Tāda sajūta, ka VV ir atstumts kkā no ASK, apvainojies, ungrib lai VEF ieņem tā vietu, un tapec tagad mēģina nolikt ASK kā vien māk.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-17 18:40, pirms 16 gadiem
Bet ja reāli skatamies, VIŅŠ NOLIKA VISUS (izņemot sevi) Laikam hemoroīdi vecim kā tādas negācijas