Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:131, Did:0, useCase: 3

V. Valters: "2013. gadā izlase būs B grupā"

Andrejs Siliņš

V. Valters: "2013. gadā izlase būs B grupā"
Valdis Valters
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Vakar eSports.lv informēja, ka vairāki LBL klubi joprojām nav samaksājuši dalības maksu līgai, taču Rīgas VEF treneris Valdis Valters apstiprināja, ka uz VEF šīs problēmas neattiecas. Valters arī dalījās skarbās pārdomās par šā brīža situāciju basketbolā.

VEF ies uz lieliem mērķiem

"Lielas cerības lieku uz VEF, jo mana pieredze varbūt tikai vienā momentā bijusi vāja - finanšu piesaiste. Sportisko pusi nevarēja pārmest nevienā brīdī. Modelis, ko es redzu, ir ne ar vienu neapvienoties, iet savu ceļu lēnām, audzināt muskuļus un gadu gaitā izveidot spēcīgu komandu. Šī krīze tam tikai palīdzēs," Valters lūkojas nākotnē. "Skaidrs, ka ar pirmajiem gadiem nevar lekt ar galvu sienā. Šos divus gadus cenšos izvilkt no spēlētājiem visu, ko varēšu, tie, kas neizturēs, no tiem būs jāatvadās, kas izturēs - paliks. Piesaistīšu labākos izlases spēlētājus, ko, pēc cenas skatoties, varēšu. Piesaistīsim talantīgus ārzemju spēlētājus un nākamgad iesim uz lieliem mērķiem."

"Esam gatavi lēnām attīstīties, un baumas, ka mums ir finansiāli slikts stāvoklis, noraidu pilnībā. Kāds bija palaidis baumas, ka mums nav ko maksāt spēlētājiem un ka kāds grib ņemt nost mums spēlētājus. Esam gatavi paņemt [Kasparu] Bērziņu no "Barona", ja rastos tāda iespēja, bet par katru varu spēlētājus netaisāmies pirkt. Darbojamies pēc principa - cik ir naudas, tādi spēlētāji, un liekam galveno procesu uz attīstību, treniņprocesu, un pieredze liecina, ka rezultāti nav sliktāki."

Nav jāpārsola spēlētāji, ir jāaudzina jaunie spēlētāji

"Ja savulaik nebūtu bijuši entuziasti, kas izveidoja jaunatnes basketbola sistēmu, nevar zināt, kā tagad būtu," Valters atceras iepriekšējās reizes, kad valstī kopumā bijusi bēdīga ekonomiskā situācija. "Varbūt sistēma ir nedaudz vājāka nekā tai vajadzētu būt, bet tā strādā. Šobrīd lielākā ļaunuma ass ir klubi, kas spēlētājiem maksā neadekvātas summas. Jāmaksā tik, cik ir, un, ja nē, tad lai brauc spēlēt uz ārzemēm, nav jāpārsola spēlētāji," treneris dalās domās.

"Visi pārmet, ka mēs atpaliekam no Slovēnijas. Ļoti vienkārši – Slovēnijai ir "Olimpija", kas ir Eirolīgas klubs. Viņi ir sagatavojuši daudzus NBA spēlētājus. Mākslīgi jāizveido viens klubs, kas jāievelk Eirolīgā, un tad jāveido otrais, trešais, ceturtais klubs, nevis trīs klubi sitīsies par pirmo vietu," Valters atgriežas pie jau sen sevis izteiktajiem vārdiem par viena spēcīga kluba izveidošanu tik mazā valstī kā Latvija. "Savulaik piedāvāju, ka "Ventspils" varētu apvienoties ar "Brocēniem" un izveidot Eirolīgas komandu, toreiz Ventspils puse to savu apsvērumu dēļ nevēlējās, bet uzskatu, ka tā bija kļūda. Laikam jau latvieši apvienoties nevar - paskaties, kas notiek politikā, katrs velk deķi uz savu pusi, tāpat ir basketbolā."

"Visi tagadējie Latvijas izlases basketbolisti jau 16-17 gados spēlēja Eiropas kausos. Ko šodien dara [Lauris] Mizis - viņš visu mūžu spēlējis pa groza apakšu, kāju darbības nav, dribla nav, tagad viss jāmāca no jauna, bet viņš varēja būt tīrākais "Barona" audzēknis. Visi kaifo par [Dairi] Bertānu - viņam ir katastrofālā aizsardzība. Viņš ir enerģisks, grib uzvarēt, bet neviens ar viņu nav strādājis pēdējos gados. Desmit minūtes spēlēt Eiropas kausos ir daudz svarīgāk, nekā 40 minūtes skraidīt pa laukumu kaut kādā LBL otrajā divīzijā. Viņš progresē, bet progresē pārāk lēni. Vienīgais, kurš iet pēc kaut kādas shēmas, ir [Jānis] Strēlnieks, kurš šogad parādījis, ka ir līderis."

"Cipruss, Grafs, Janičenoks, Šķēle, abi Valteri, Blūms, Kambala - visi spēlēja 15-16 gados un bija līderi. Kas tagad notiek? 20 gados neviens nespēlē. Kā mēs varam iedomāties, ka pēc četriem gadiem viņi būs līderi? Nebūs! Nekādu panākumu nākotnē izlasē nebūs. Cik zinu, šogad visi spēlētāji ir gatavi nospēlēt savu pēdējo finālturnīru, pēc tam aizies četri pieci spēlētāji. Kas nāks vietā?"

"Nekas pa šiem gadiem nav izdarīts"

"Atcerēties 95. gadu būtu ļoti lietderīgi," treneris velk paralēles šī gada ekonomiskajai krīzei ar vairāk nekā desmit gadus veco krīzi 1995. gadā. "Tāpat kā toreiz Krauliņš sauca uz piketiem un stāstīja avīzēs, ka komandā ar trim lieliem burtiem [SWH] nemaksā naudu, arī tagad komandai ar trim lieliem burtiem ir tāda pati situācija. Savukārt "Bonusam" [otri 95. gada finālisti] it kā bija stabila finansiālā situācija, bet klubs sezonu pabeidza un aizgāja prom. Tagad varētu būt līdzīgi ar "Baronu" – stabila finansiālā situācija, bet tas, ko viņi dara ar spēlētājiem kopējā tirgū un visām mārketinga lietām, vienkārši grauj basketbola tirgu."

"Maz kuri atceras, ka arī toreiz no 93. līdz 94. gadam bija treknie gadi, tāpat kā tagad no 2006. gada līdz 2008. gadam," Valters velk paralēles ar jauno laiku Latvijas groza bumbas vēsturi. "Komandā, kur ir nauda, parādās cilvēki bez galvas, bez stratēģijas un vienkārši izmet naudu par spēlētājiem, uzstāda mērķi - varbūt kaut ko mēģināt vinnēt, un beigu beigās nekas netiek vinnēts, nekāda attīstība nenotiek un tikai spēlē savā starpā. Toreiz Daugavas Sporta Namā, tagad Arēnā, bet jau tagad līdzjutēju skaits sāk stipri sarukt līdz katastrofālam līmenim."

"Atkal pagājuši treknie gadi, ir pienākusi krīze un nekas pa šiem gadiem nav izdarīts," treneris rezumē, tiesa, atzīmējot, ka "Barons/LMT" pagājušajā sezonā izcīnītais FIBA Eiropas kauss ir sasniegums, kā prestižu nevar apšaubīt.

"Toreiz Latvijas basketbols praktiski pārveidojās par amatieru līmeņa sportu. Divas komandas – "Brocēni" un "Metropole" - tādā pusprofesionālā līmenī sāka virzīties uz augšu. Tika izveidots labs pamats nākotnei."

Valters uzskata, ka arī tagad pienācis laiks parūpēties par to, lai sagatavotu tuvākās rezerves, domājot par Latvijas izlasi: "Grūtajos gados [1996.-2000] tika ielikts fundaments šā brīža Latvijas izlasei. Atcerēsimies 95. gadu – Latvijas izlasi nevarēja savākt, jo viena komandas daļa brauca uz Ameriku, viena uz Lietuvu spēlēt ar piekto sastāvu, kas mūs sagrāva. Šobrīd situācija nav tik traka, jo ir sakārtotākas LBS saistības ar klubiem. Lai gan arī šobrīd klubi, neskatoties uz leģionāru limitu noteikšanu, grib tikai pirkt un pirkt jaunus leģionārus."

"Treknie gadi Latvijas basketbolam neko nedeva," turpināja treneris. "Vienu brīdi vispār spēlēja deviņi leģionāri laukumā – pieci no vienas komandas, četri no otras, un netika ielikti nekādi pamati tiem spēlētājiem, kuri nākotnē varētu kļūt par izlases kodolu. Ļoti ceru, ka ar nākamo sezonu Latvija varētu savilkt visas rezerves kopā un sākt tāpat kā 96. gadā – pamazām virzīties uz augšu un attīstīt latviešu basketbolistus. Toreiz tas bija vienīgais ceļš, jo nebija jau kur atkāpties."

"Tad, kad tā nauda ir, tad jāmēģina guldīt pašu spēlētājos un treneros, nevis dārgos ārzemniekos," uzskata Valters, prognozējot izlases iespējas tuvākajā nākotnē. "2011. gadā finālturnīrā var iekļūt, var arī neiekļūt, bet 2013. gadā mēs vispār paliksim B grupā. Tas noticis tieši šo trekno gadu laikā, kad nauda netika ieguldīta spēlētāju attīstībā un jaunās tehnoloģijās. Latvijai nav savas sagatavošanas sistēmas, un neviens lielais klubs ar to nenodarbojas. Bet modelis ir ļoti vienkāršs – trīs ārzemnieki, četri pieci pieredzējuši spēlētāji – astoņi, deviņi vilcēji, un vēl trīs perspektīvie." Lai arī klubos it kā tiek piesaistīti jaunie spēlētāji, ar tiem netiek strādāts. ""Ventspils", paldies Dievam, ir nomainījuši koncepciju, bet viņi to varēja izdarīt jau krietni agrāk."

"Neredzu iespējas ASK izdzīvot"

"Mums ir padomju skola, kaut kāda saraustīta dienvidslāvu skola, bet pašiem savas skolas nav," Valters norāda, ka jaunajiem treneriem tā vietā, lai uzreiz kļūtu par lielo klubu komandu treneriem, visupirms būtu jāstrādā ar jaunajiem spēlētājiem. "Biju viens no iniciatoriem ASK kluba radīšanai un palīdzēju sakārtot struktūru, bet izrādās, ka, nomainoties vadībai un vietā nākot "trekno gadu menedžeriem", kuriem nav saprašanas basketbolā, un kuri gāja Butauta pavadā, kuram svarīgs bija tikai rezultāts – pie kā esam nonākuši, tagad varam redzēt... Parādi klubam ir lieli, samaksāti tie nav, un komanda var izzust kā tāda, jo nedomāju, ka Rīgas dome vai vēl kāds to vēl varēs izglābt. Situācija ir katastrofāla, bet viņi tai pat laikā ņem jaunus spēlētājus – tā tāda ņirgāšanās par visiem kopumā."

"Liku lielas cerības uz ASK, bet... Nekādā gadījumā neuzskatu, ka vainīgs ir Šēnhofs, kurš pie tā kluba vispār netika pielaists un nodarbojās ar savu skolu un akadēmiju. ASK vadīja pilnīgi citi cilvēki, kuri no profesionālā basketbola bija ļoti tālu. Klintsona iecelšana bija ļoti liela kļūda, tāpat kā Butauta atstāšana amatā. Butauts paveica labu darbu - pacēla komandu, izcīnīja čempiontitulu, bet nākamajā gadā vajadzēja veidot attīstības modeli, jo bija lielas iespējas. Samazinot budžetu, kā to izdarīja "Ventspils", viss būtu citādāk. Ventspils iekļāva parādus šī gada budžetā, paņēma jaunos spēlētājus un tagad izskatās kā komanda. ASK, savukārt, izskatās bezspēcīgi."

"Kad atkal situācija normalizēsies, klubs nedrīkst atkal pieļaut tādas kļūdas. Tur jābūt cilvēkiem, kas redz stratēģiju nākamos piecus un vairāk gadus uz priekšu. Nevar strādāt vienai dienai – šodien uzvaram, par rītdienu vienalga." Valters uzskata – ir krīze, ir radušies jauni spēlētāji Latvijas izlasei, nav krīze – nav radušies. "Tā ir tā sistēma, kāda bijusi visus šos gadus."

"Klintsons ir trekno gadu menedžeris - viņš nevar atrast tikpat labu ēdienu par mazāku naudu, kā tikai dārgā restorānā. Viņš nemāk atrast naudu, viņš ir tērētājs, nevis devējs, un tā ir gan viņa, gan daudzu citu problēma. Es neredzu iespējas, kā ASK varētu izdzīvot, un nevajag mānīt tautu. ["Barona" prezidentam Ivo] Zonnem var pārmest daudzas lietas, bet šajā ziņā nekādi - viņš ir ekonomists, nekad parādi viņam nebūs, un uzņēmums strādā. ASK pat pie bumbu noliktavām drīz netiks. Ja ASK grib nākotni, tad viņiem vajadzēja paņemt "Juniora" spēlētājus un varbūt kādus divus trīs pieredzējušākus, ko var atļauties, un nospēlēt līdz galam šo sezonu. Tajā komandā nekas nav kārtībā, un tā arī uzraksti."

  -1 [+] [-]

, 2009-01-16 14:35, pirms 15 gadiem
Godlike rakstīja: Biedriņš arī ļoti agri jau Skonto sāka normāli kapāt, tika pie normāla spēles laika un lielā mērā tas, ka šis ir tur kur tagad ir, ir aŗī VV nopelns.
tas ka Andža ir tur kur tagad vairāk ir viņa vecāku, Raivo Otersona un viņa paša nopelns!!!

  +4 [+] [-]

, 2009-01-16 14:35, pirms 15 gadiem
Juuuu, VV var gudri muldeet, vieniigi probleeminja taa ka viss kam VV ir pieskaaries ir beidzies ar finansiaalu bankrotu agraak vai veelaak. viss ir ticis izsaimniekots.

Un zloba vinjam uz ASK ir deelj taa ka vinjshs arii piedaliijaas saakuma posmaa, bet tad vinju izblieza aaraa [nu liidziigi kaa Kiru izblieza no RD un tagad vinjshs rej uz RD], un tagad nu ta var riet. Jo nabags nepiedaliijaas pie ASK naudas pluusmaam un pienjemu tur gaaja skaistas summas cauri. To nevar saliidzinaat ar VEFa knapajaam naudas pluusmaam.

Jeb vienaa vaardaa CIRKS

p.s. Luudzu neuztvert kaa skaudiibu (shis vaards ir populaars shajaa portaalaa - ja kaadam kaads nepatiik, znachit skauzh ), jo VV es ljoti cienu kaa basketbolistu un kaa treneri. Bet ne kaa menedzheri/ naudas pluusmas paveelnieku

  +4 [+] [-]

, 2009-01-16 14:36, pirms 15 gadiem
johnnis rakstīja: Valters tikai apstiprina labi zināmo parunu-cik garš tik plats. Labi- pmēģināsim ar vietējiem eirokausos spēlēt! Oj nevelkam! Ņemam slovēņus, leišus un melnos. Un atkal tas pats. Jaunie sēž malā, leģionāri kapā. Apburtais loks.Tas pats ar superklubu. Mums Latvijā ganās 7-8 vidējā Eiropas līmeņa vietējie spēlētāji.Jā pieliekot dārgus viesspēlētājus, iespējams ulebā eirokausos , varētu pat play offos tikt iekšā, bet eirolīgā?
Tad vajadzīgs ir milzīgs piķis(Latvijas mērogiem 10 milj. eur) , kura te nav un tuvākos 10 gadus arī nebūs. Būs vien jāiziet dabiskā lietu atlase . Kā būs, tā būs.
Vēl nedaudz sasmīdināja teksts par Kasparu Bērziņu! VEF nupat bija izlikuši pārdošanai 4. spēlētājus(faktiski vadošos), bet te Bērziņš.
Un par Mizi vispār cirks. Vēl atceros VV atklāsmes par to, ka 2007-08. gadā Mizim vajadzēja Baronā 10 . minūtes kapāt. Ko ta pats marinē! Ak kājas nestrādā u.t.t.? Jocīgas atrunas .Vai ta vasarā nezināja, ka džeku pa 4. numuru dzenā?Varbūt vajadzēja painteresētie kapēc tā! Tāda svaidīšanās VV sanāk. Īstas ģenerāļa līnijas nav .
Tu gribi teikt ka sastāvs abi Valteri, Janičenoks, Blūms, Šķēle tas pats Bērziņš + 3 labi ārzemnieki maksā 10 miljonus eiro.

  +1 [+] [-]

, 2009-01-16 14:36, pirms 15 gadiem
Un tas pats arī ar Freimani!

     [+] [-]

, 2009-01-16 14:37, pirms 15 gadiem
FUTBOLA SKOLA METTA rakstīja: "Cipruss, Grafs, Janičenoks, Šķēle, abi Valteri, Blūms, Kambala - visi spēlēja 15-16 gados un bija līderi. Kas tagad notiek? 20 gados neviens nespēlē. Kā mēs varam iedomāties, ka pēc četriem gadiem viņi būs līderi? Nebūs!"

Sheit nav tik liela probleema basketbola prasmees kaa audzinaashanaa... Lai sasniegtu labu rezultaatu un sportists turpinaatu attiistiibu, ir jaastraadaa ne tikai pie prasmeem laukumaa... Sheit par cilveeku audzinaashanu ir aizmirsts un shaada probleema ir lielaakajai daljai LV sportistu... Izgliitiibas truukums... Sports jau sen vairs nav tikai skrieshana, meshana, spershana... kameer shaada sisteema netiks izveidota, mees vienmeer buusim sasistas siles priekshaa... shis ir celjsh, kuraa virzienaa ir jaaiegulda nauda.., jo citaadi mees buusim nabagi... uz citu fona...
par izglītību piekrītu..jo jebkura bumba vai ripa ir jāspēlē ar galvu arī!!!! nebūs izglītības būs kā vienam LV izlases spēlētājam, kas izteikties māk tikai ar sms palīdzību!!!

  +5 [+] [-]

, 2009-01-16 14:38, pirms 15 gadiem
[quote skudrinieks]
Cipruss, Grafs, Janičenoks, Šķēle, abi Valteri, Blūms, Kambala - visi spēlēja 15-16 gados un bija līderi.

kaa vinji brocos kapaaja!cik ta vinjiem bija gadu tai laikaa?nesanaak?un grafs vispaar!uz ameriku aizgaaja kaa labaakais pasaules junioru centrs!

  +2 [+] [-]

, 2009-01-16 14:39, pirms 15 gadiem
Godlike rakstīja: Biedriņš arī ļoti agri jau Skonto sāka normāli kapāt, tika pie normāla spēles laika un lielā mērā tas, ka šis ir tur kur tagad ir, ir aŗī VV nopelns.
Ne vella Biedriņš nekapāja. Tā nu sanāca, ka palasīju vakar tā laika Sporta Avīzes. Tieši tas pats , kas šobrīd. Jaunie sēž un nespēlē. Pie spēles laika AB tika, tad kad jau skauti brauca šo skatīties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-16 14:39, pirms 15 gadiem
Skarbi...
Tomēr ceru, ka ASK tiks ar to visu galā...

  +5 [+] [-]

, 2009-01-16 14:42, pirms 15 gadiem
beigas ir vislabākās - Tā arī uzraksti njā kas uz mēles to saka, pareizi dara
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-16 14:44, pirms 15 gadiem
Vecakais Valters neiztureja un uzspraga...........

  +1 [+] [-]

, 2009-01-16 14:45, pirms 15 gadiem
rabis rakstīja: chalis tad kad ir jau viss sabrucis gudri runaa, kur vinjsh bija pirms tam...peec kara jau visi gudri...
Pirms tam viņš teica to pašu, tikai neviens viņā neklausījās! Sauca tikai par muļķi, kam skauž, ka pats nav pie ASK un Barona stūres!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-01-16 14:47, pirms 15 gadiem
Pilnībā piekrītu lietām, kas attiecas uz Latvijas basketbolu ilgtermiņš...
Tādi klubi kā ASK un BArons nu noteikti neveido LV bakseta nākotni. To jau sen esmu teicis un tas tikai aiz vien vairāk apstiprinās.

Tas ir vidējo līmeņa klubu darbs, izaudzināt spēlētājus, sasniegt labus rezultātus, un tad izpārdod pa lielu naudu, lai gūtu labu peļņu, turklāt spiciem klubiem ir tie spēlētāji jāizpērk.. Bizness, visiem labi
Galvenais lai valsts atbalsta to vidējo slāni un tos audzinātājus, nevis "Lielās zivis", tiem pašiem ir jāmāk atrast savs budžets, Valstij ir jārupējas par Baksketbolu ilgtermiņā, privātie sektori sadarbojoties ar viņiem veidos klubus un nesīs tālāk tos spēlētāju vārdus pasaulē...

  +9 [+] [-]

, 2009-01-16 14:49, pirms 15 gadiem
iedomaajieties pazustu visa pluukshanaas un ciiniishanaas ASK apvienojas ar Baronu un veidojas jauns nosaukums - Askons B.C.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-01-16 14:50, pirms 15 gadiem
Pilnībā piekrītu vecajam Valteram, pilnīga taisnība!!! Žēl , ka viņu nedzird visu klubu veidotāji...

     [+] [-]

, 2009-01-16 14:52, pirms 15 gadiem
Vīņš ir par basketbolu nevis industriju, lab gan ja unauda arī viņu interesē , bet tā nav pirmā prioritāte viņam! Viņam tiešām rūp Latvijas basketbola nākotne, diemžēl vienam kko panākt ir grūti!

  -2 [+] [-]

, 2009-01-16 14:53, pirms 15 gadiem
Robis87 rakstīja: Dude88, 14:20, pirms 1 minūtes, citēt

Robis87 rakstīja: Pesimists!!! Un tadi cilveeki mums ir basketbolla, Tajos laikos, kad bija skonto, vini vareeja cieniigi nospeeleet ar Maskavas CSKA, veeleetos redzeet kaa vini tagad nospeeleetu ar tagadeejo CSKA, basketbols nestaav uz vietas, vins kluvis speeciigaaks liidz ar to jaunie nevar taa izcelties!!!

Vins ir nevis pesimists, bet gan reālists, kas ir ļoti labi, protams viņš daudz runā un daudz kas nav taisnība, bet nu par jauno spēlētaju attīstīšanu viņam ir pilnīga taisnība.
Un kā tad jaunie nevar izsisties tagad?? paskaties kautvai Rikijs Rubio, 16, 17 gados Eirolīgā dragāja.


Taads speeleetaajs kaa Riki Rubio ir vieniigais, eiropaa, tas ir vienoziimiigs talants!!! Nosauc man vel paaris taadu piemeeru kas 16,17 vai 18 gados speelee eiroliigaa, atceros leisiem pirms gadiem bija Kalnietis kuru 18 gados laida laukumaa, vairs ne par vienu nedzirdeeju!!!
Eiroligaa varbut nav vairs bez Rubio, bet nu NBA bija, piem. Biedriņš 18 gadu vecumā tika nodraftēts..

  +8 [+] [-]

, 2009-01-16 14:56, pirms 15 gadiem
"Klintsons ir trekno gadu menedžeris - viņš nevar atrast tikpat labu ēdienu par mazāku naudu, kā tikai dārgā restorānā. Viņš nemāk atrast naudu, viņš ir tērētājs, nevis devējs, un tā ir gan viņa, gan daudzu citu problēma. Es neredzu iespējas, kā ASK varētu izdzīvot, un nevajag mānīt tautu. ["Barona" prezidentam Ivo] Zonnem var pārmest daudzas lietas, bet šajā ziņā nekādi - viņš ir ekonomists, nekad parādi viņam nebūs, un uzņēmums strādā. ASK pat pie bumbu noliktavām drīz netiks. Ja ASK grib nākotni, tad viņiem vajadzēja paņemt "Juniora" spēlētājus un varbūt kādus divus trīs pieredzējušākus, ko var atļauties, un nospēlēt līdz galam šo sezonu. Tajā komandā nekas nav kārtībā, un tā arī uzraksti."

Valda Valtera teiktais kā āmurs uz naglas....

     [+] [-]

, 2009-01-16 14:57, pirms 15 gadiem
Dillinger rakstīja: Vīņš ir par basketbolu nevis industriju, lab gan ja unauda arī viņu interesē , bet tā nav pirmā prioritāte viņam! Viņam tiešām rūp Latvijas basketbola nākotne, diemžēl vienam kko panākt ir grūti!
man gan liekas ka nauda viņam interesē pirmkārt!!!! visur kur kaut kādu piķīti var izbīdīt tur arī Valdis!!! a LV basīts viņam...nu interesē, bet nu tā....

  +6 [+] [-]

, 2009-01-16 14:59, pirms 15 gadiem
Edgars
Tu gribi teikt ka sastāvs abi Valteri, Janičenoks, Blūms, Šķēle tas pats Bērziņš + 3 labi ārzemnieki maksā 10 miljonus eiro.
Sākam skaitīt.Sandis 170000 eur, Kristaps Valters 200000 eur(Latvijā prasīja visus 300000), KJ 240000 eur, Šķēle 220000 eur, Blūms arī tie paši 200000+. Bērziņš šobrīd lētāks, bet alga augs noteikti.Vēl neaizmirsīsim Jahovičs un Kalve( ja iespēlēsies), tie paši cipari vien būs. Tālākais jautājums ir par leģionāriem. Kas mums visvairāk būtu vajadzīgs? Viens šūters ala Markuss Brauns-600-700 000 eur.Tad vismaz viens 4., plus divi centri. Te bez miljona katram cauri neies(optimistiskais variants). Tā algās minimums aiziet ap 5. miljoni. Eirolīgas klubam diezgan drastiski aug adminstratīvās izmaksas. Visas lidošanas u.t.t.plus 2 miljoni bez variantiem. Labi šobrīd sanāk 7 eur, bet kur tu tādu naudu grābsi?

  +2 [+] [-]

, 2009-01-16 15:03, pirms 15 gadiem
Gas rakstīja: Valters vienmeer teicis ko domaa,interesanti kas buutu,ja Barons meeginaatu apvienoties ar ASK!
barons navar vienoties ar ask, varbuut vieniigi paarnjemt to!

  +1 [+] [-]

, 2009-01-16 15:03, pirms 15 gadiem
respect V.VALTERAM!100% taisnība viņa teiktajam.basketā netikai jāprot iemest grozā bumbu,bet ar jāprot aizsardzībā nostāvēt.un šajā spēles oponentā ASK nav top 3 latvijā.LAI UZVAR TĀ KOMANDA KURA IR IEGULDIJUSI VISLIELĀKO ARTAVU ŠOSEZON.

     [+] [-]

, 2009-01-16 15:04, pirms 15 gadiem
trakais09- rakstīja: diez vai faniem tas sevišķi patiktu
nu bet lasot šo visu,Valeram ir 90%taisnība,vot viņu vajag izlasei par trenneri
nekādā gadījumā! laikam neatceries, kā bija, kad viņš pie izlases treneris 90. to beigās kādu laiku, kamēr aizgāja, jo izlase izgāzās eč kvalifikācijā..
nenoliedzu, VV ir labs teorētiķis un stratēģis, visu cieņu!
bet patiešām viens ir visu labi zināt un saprast un otrs - to realizēt dzīvē. visi nevar būt stratēģi un koncepciju veidotāji, tāpat kā visi nevar būt tikai tā izpildītāji un realizētāji dzīvē.

     [+] [-]

, 2009-01-16 15:07, pirms 15 gadiem
Edgars rakstīja: Tu gribi teikt ka sastāvs abi Valteri, Janičenoks, Blūms, Šķēle tas pats Bērziņš + 3 labi ārzemnieki maksā 10 miljonus eiro.
ar janichenoku (Italiijas 2. liiga) valteriem (vidusmeera spaaniijas klubs un nogrimis latviijas klubs) Bluumu (vidusmeera spaanju klubs) skeeli un beerzinju (BBL 5-7) un 3 aarzemniekiem eiroliigaa nebuus ko dariit!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-16 15:09, pirms 15 gadiem
johnnis rakstīja: Ne vella Biedriņš nekapāja. Tā nu sanāca, ka palasīju vakar tā laika Sporta Avīzes. Tieši tas pats , kas šobrīd. Jaunie sēž un nespēlē. Pie spēles laika AB tika, tad kad jau skauti brauca šo skatīties.
nee, pie speeles vinsh tika tapeec ka Skonto tolaik arii bauda beidaas, un ja atceries resno Hilu, tad zini, ka biedrinsh gaaja vinjam uz mainju!

  +3 [+] [-]

, 2009-01-16 15:12, pirms 15 gadiem
Saliidzinaashanai praataa naak hokeja izlases baigu prognozes! Ja nemaldos, tad kopsh taa laika, kad latviija iekljuva hokeja augstaakajaa diviiziijaa, katru gadu ir biijushas prognizes, ka peec 2-3 gadiem tur vairs nespeeleesim!
Ir pagaajushi 12 gadi, sakiet, kas ir mainiijies?

  -1 [+] [-]

, 2009-01-16 15:16, pirms 15 gadiem
ja runa aiziet par hokeja izlasi tad pēc pāris gadiem mēs spēlēsim un būsim astotnieka komanda,zinu , ka pa šo komentu dabūšu daudz daudz mīnusus, bet atcerieties šo komentu pēc pāris gadiem!
Slēpts komentārs: Koks_ar_2_galiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-01-16 15:25, pirms 15 gadiem
VV- visam pudelem par korķi!

  -1 [+] [-]

, 2009-01-16 15:26, pirms 15 gadiem
nezinu kapēc bet pirmajaa brīdī iešāvā sdoma prātā par to ka hokā noturēties ir grūtāk, bet tā loģiski domājot basketbolā ar nav viegli kvalificēties! es domāju, ka grūti ir salīdzināt!