Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:131, Did:0, useCase: 3

Video: "ASK Rīga" parādos līdz ausīm

Šodien Rīgas centra rajona tiesā tika izskatīta Latvijas Basketbola līgas kluba "ASK Rīga" maksātnespējas lieta. Visas lietā iesaistītās puses atzinušas, ka ir pazīmes par kluba maksātnespēju, un tiesas lēmums tikšot paziņots rīt.Materiālu sagatavoja: Inga Nestere un Jānis Celmiņš
Vērtējums: +14
1 2 43 komentāri

     [+] [-]

, 2009-06-08 18:04, pirms 15 gadiem
žēl..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-06-08 18:08, pirms 15 gadiem
nu vēl jau cerības ir.

  +9 [+] [-]

, 2009-06-08 18:09, pirms 15 gadiem
Normāls cipars - 1.4 milj
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: kristaps23

  +3 [+] [-]

, 2009-06-08 18:16, pirms 15 gadiem
psc, 1,4 ļimoni!!

un tie ask fani, kas runāja(izņemot pēdējo) gan baigie gudreļi, tip neredzot, ko Jahovičs no tā iegūs. iegūs viņš to algu, kas viņam vairāk kā pusgadu nav maksāta, tāpat arī firma naudu, kas nav nebūt ne tik maza.
ko tad labāk būtu darīt, ignorēt to, ka klubam ir parādi vairāk kā miljona apmērā un vnk dzīvot tālāk?

 +14 [+] [-]

, 2009-06-08 18:17, pirms 15 gadiem
fani labie friiki

     [+] [-]

, 2009-06-08 18:20, pirms 15 gadiem
kristaps23 rakstīja: Tu kļūdies.. Jahovičam jau tā nauda visa ir samaksāta.. SEN.. vnk viņam samaksāja ar divu nedēļu nokavēšanos.. Un tas neatbilda līgumam, līdz ar to Jaho iesūdzēja..
Un ja ir pasludināta maksātnespēja, tad neviens neko nevar saņemt. JO UZŅĒMUMS NAV SPĒJĪGS SAMAKSĀT..
viņam bija visas tiesības to darīt
un kādam bija tas bezpriģels, kas darījās ask kluba vadībā, jāizbeidz

  +4 [+] [-]

, 2009-06-08 18:23, pirms 15 gadiem
Skudrinieks rakstīja: ...btw jocīgi tie jaunieši tur runāja, tip ka neko Gatis Jahovičs un firma neiegūšot...

Man liekas, ka maksātnespējas atzīšana ir vienīgais veids, kā viņi var vispār kaut kādu naudu atgūt.
Neko vairāk viņš neiegus pēc maksāt nespējas pasludināšanas :* === žēl ka tev Jurdiskas izpratnes nav --- Shoreiz jauniešiem ir taisniba !

  -2 [+] [-]

, 2009-06-08 18:25, pirms 15 gadiem
astro rakstīja: viņam bija visas tiesības to darīt
un kādam bija tas bezpriģels, kas darījās ask kluba vadībā, jāizbeidz
Kāds no jums ir studējis ekonomiku?? Kaut vai vidusskolas līmenī?
Helloo.. VIŅS NO TĀ NEKO NEIEGŪST.. NAFIG VIŅAM TAS BIJA JĀDARA?

  +1 [+] [-]

, 2009-06-08 18:27, pirms 15 gadiem
askbuki rakstīja: Neko vairāk viņš neiegus pēc maksāt nespējas pasludināšanas :* === žēl ka tev Jurdiskas izpratnes nav --- Shoreiz jauniešiem ir taisniba !
agrāk vai vēlāk iegūs. pēc Latvijas standartiem gan vēlāk

  +1 [+] [-]

, 2009-06-08 18:28, pirms 15 gadiem
Atradushi skolniekus
A ko dariit, ja pikja nav ya jaalikvideeeejas, interesanti zinaaat , kas veel Valdee ASK klubam palikushi????

  -1 [+] [-]

, 2009-06-08 18:28, pirms 15 gadiem
Mosh tikai Juchmanis?

  -3 [+] [-]

, 2009-06-08 18:29, pirms 15 gadiem
kristaps23 rakstīja: Kāds no jums ir studējis ekonomiku?? Kaut vai vidusskolas līmenī?
Helloo.. VIŅS NO TĀ NEKO NEIEGŪST.. NAFIG VIŅAM TAS BIJA JĀDARA?
personiskas antipātijas? nespēja pieņemt atklāti cūcisku attieksmi no kluba vadības? katrā gadījumā tāpat pa jokam jau nu viņs to nedarītu
Slēpts komentārs: Zilupes Gagarins

  +5 [+] [-]

, 2009-06-08 18:32, pirms 15 gadiem
čaļi jau beigās arī baigie eksperti. viņi nedz zin, kas tur īsti iekšienē notiek, nedz spriež objektīvi.
galvenais jautājums, kas viņus laikam nomoka: vai Jahovičš kaut ko iegūs.
P.S. Varēja labāk Uvi pielaist pie vārda.

  +7 [+] [-]

, 2009-06-08 18:34, pirms 15 gadiem
kristaps23 rakstīja: VIŅS NO TĀ NEKO NEIEGŪST.. NAFIG VIŅAM TAS BIJA JĀDARA?
A nafig viņam pa muļķi palikt un ļaut ASK tik pretīgi ar viņu izrīkoties? Vot nesamaksāja algu, tagad lai sapūst paši savos mēslos.

     [+] [-]

, 2009-06-08 18:35, pirms 15 gadiem
askbuki rakstīja: Tu kautko aprijies esi ? --- tu gribi lai tev friks pa tavu mazo piemiligo sejinju sadod ?
īstenībā neizskatījās pēc tāda, kas varētu kādam baigi sadot...

  -2 [+] [-]

, 2009-06-08 18:39, pirms 15 gadiem
almantito rakstīja: čaļi jau beigās arī baigie eksperti. viņi nedz zin, kas tur īsti iekšienē notiek, nedz spriež objektīvi.
galvenais jautājums, kas viņus laikam nomoka: vai Jahovičš kaut ko iegūs.
P.S. Varēja labāk Uvi pielaist pie vārda.
nu šie ir janieši, kam klubs ir daļa no dziives...
šaubos, ka Uvim ASK ir svarīgāks kā viņiem

  +7 [+] [-]

, 2009-06-08 18:39, pirms 15 gadiem
kristaps23 rakstīja: Kāds no jums ir studējis ekonomiku?? Kaut vai vidusskolas līmenī?
Helloo.. VIŅS NO TĀ NEKO NEIEGŪST.. NAFIG VIŅAM TAS BIJA JĀDARA?
Palasi Maksātnespējas likumu čalīt. Maksātnespēja vēl nenozīmē, ka parādniekam PILNĪGI NEKĀ NAV, bet gan tas, ka parādnieks ne tuvākajā ne tālākajā nākotnē nevarēs nokārtot saistības vismaz par 1000Ls. Maksātnespējas procesa mērķis ir vai nu atjaunot parādnieka maksātspēju, vai arī lemt par tā bankrotu, pārdodot visu, kas parādniekam pieder tā vismaz daļēji apmierinot kreditoru prasījumus.
Turklāt Jahovičam un visiem pārējiem spēlētājiem, kuriem ASK ir parādā, ir diezgan liela iespēja atgūt savu naudu, jo maksātnespējas procesā kreditora darbinieku prasījumus (nesamaksātās algas) apmierina pirmos. Tikai tad nāk kaut kādi SIA un AS
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2009-06-08 19:29, pirms 15 gadiem
es arī sūdzētu tiesā ja man nesamaksātu klubs miljonu bļ, kurš ta tā nedarītu!?

  +7 [+] [-]

, 2009-06-08 19:35, pirms 15 gadiem
tie intervējamie ASK fani nu gan ritīgie āksti..
ta lai trenējas un iet paši spēlēt pa velti savā ASK.. itkā Jahovičam jasēž un jasamiernās ka neviens viņam netaisās maksāt.. ja arī nesaņem savu naudu, tad vismaz jaiegāž to ASK sūdos.. lai neapkrāpj nākamos cilvēkus..
un pareizi Jahovičs dara..
a tos intervējamos drošvien vel māte baro...tapēc viņiem pajāt.. paši nezin kā tas ir jad sev maize jagādā..

  +7 [+] [-]

, 2009-06-08 19:36, pirms 15 gadiem
astro rakstīja: psc, 1,4 ļimoni!!

un tie ask fani, kas runāja(izņemot pēdējo) gan baigie gudreļi, tip neredzot, ko Jahovičs no tā iegūs. iegūs viņš to algu, kas viņam vairāk kā pusgadu nav maksāta, tāpat arī firma naudu, kas nav nebūt ne tik maza.
ko tad labāk būtu darīt, ignorēt to, ka klubam ir parādi vairāk kā miljona apmērā un vnk dzīvot tālāk?
Pilnīgi piekrītu. tie gudrīši arī strādātu darbā kurš viņiem jau pusgadu nav maksājis algu un turpinātu strādāt vēl trīs? āksti sīkie.... mūsdienu jaunatne un ar kuru galu viņi domā????

  +1 [+] [-]

, 2009-06-08 19:41, pirms 15 gadiem
kaserx rakstīja: Palasi Maksātnespējas likumu čalīt. Maksātnespēja vēl nenozīmē, ka parādniekam PILNĪGI NEKĀ NAV, bet gan tas, ka parādnieks ne tuvākajā ne tālākajā nākotnē nevarēs nokārtot saistības vismaz par 1000Ls. Maksātnespējas procesa mērķis ir vai nu atjaunot parādnieka maksātspēju, vai arī lemt par tā bankrotu, pārdodot visu, kas parādniekam pieder tā vismaz daļēji apmierinot kreditoru prasījumus.
Turklāt Jahovičam un visiem pārējiem spēlētājiem, kuriem ASK ir parādā, ir diezgan liela iespēja atgūt savu naudu, jo maksātnespējas procesā kreditora darbinieku prasījumus (nesamaksātās algas) apmierina pirmos. Tikai tad nāk kaut kādi SIA un AS
Jahovičs nebija darbinieks, bet gan pašnodarbināta persona, kas nozīmē, ka viņš ir vienā statusā ar SIA. Līdz ar to Jahovičs naudu dabūs tikai tad, ja ASK kaut kur dabūs 1,4mio. Tā kā ASK tāda nauda nav, jo citādi viņi nebūtu pasludināti par m/n, tad Jahovišc neko nedabūs, jo:
1) AKs nav nekā ko pārdot (nav aktīvu, pamatlīdzekļu);
2) ASK nav debitoru, jo ASK nekādus pakalpojumus nesniedza;
3) no naudas, ko administrators agūs, izmaksās sev atlīdzību, kas ir apmēram 1000 Ls mēnesī. Turklāt, jabkurā gadījumā VID ir pirmais rindā un tā kā nodokļu parādi ir milzīgi, tad Jahovičs neko nedabūs. Pilnīgi neko. Bet labāk topmēr ir tā kā ir, jo vismaz ASK neveidos jaunus parādus un necietīs vēl vairāk cilvēku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-06-08 19:51, pirms 15 gadiem
Pēdējais no tiem faniem kko normālu pateica: lai spēlētāji saņemtu to ko ir PELNĪJUŠI!
tie pārējie gan tādi gudrinieki....cilvēki (gatis un parejie ASK speletaji) un uzņēmumi (tas pats balttours) strādā, bet viņus vispār neņem pierē un nemaksā,,,bet klubs turpina dzīvot pāri saviem līdzekliem!

  +1 [+] [-]

, 2009-06-08 21:43, pirms 15 gadiem
Njaaa.. Gudri gan te tie komentāri. Starp citu tā arī reāli ir ka Gatis Jahovičs un tā firma neiegūšot neko. Protams piekrītu, ka spēlētājiem ir jāsaņem to ko ir pelnījuši, bet reāli tuvākajā laika to visu iegūt viņiem noteikti nebūs lemts. Ar to ir jāsamierinās! Šādos krīzes apstākļos... Tas tiešām nav viegli. Un uzskatu, ka lielāka iespēja to naudu atgūt būtu bijusi tad, ja klubs turpinātu normāli funkcionēt un no sponsoru naudām kāda daļa tiktu atlikta šiem parādiem un tā viņi pamazām tiktu nosegti.
Un protams, ka diez ko gudri gan nav nolikt jauniešus par viņu uzskatiem. Savā teiktajā tiek atspoguļots tas kas reāli tika arī dzirdēts nevis vienkārši no gaisa kaut kas izdomāts!

  +4 [+] [-]

, 2009-06-08 22:09, pirms 15 gadiem
Ch-erry rakstīja: Njaaa.. Gudri gan te tie komentāri. Starp citu tā arī reāli ir ka Gatis Jahovičs un tā firma neiegūšot neko. Protams piekrītu, ka spēlētājiem ir jāsaņem to ko ir pelnījuši, bet reāli tuvākajā laika to visu iegūt viņiem noteikti nebūs lemts. Ar to ir jāsamierinās! Šādos krīzes apstākļos... Tas tiešām nav viegli. Un uzskatu, ka lielāka iespēja to naudu atgūt būtu bijusi tad, ja klubs turpinātu normāli funkcionēt un no sponsoru naudām kāda daļa tiktu atlikta šiem parādiem un tā viņi pamazām tiktu nosegti.
Un protams, ka diez ko gudri gan nav nolikt jauniešus par viņu uzskatiem. Savā teiktajā tiek atspoguļots tas kas reāli tika arī dzirdēts nevis vienkārši no gaisa kaut kas izdomāts!
kāda tur normāla funkcionēšana? kādas sponsoru naudas? ko tur atlicināt? pa kādiem mākoņiem tu staigā?
ask sponsoru tikpat kā nav vispār, jo 1 ģenerālsponsors jau atradās bankrota priekšā un tika atdots valstij un pārējie 2 arī ir valsts institūcijas, no kurām 1 jau oficiāli paziņojusi, ka atbalsta vairs nebūs, savukārt otra to visticamāk izdarīs tuvākajā laikā. un jaunus sponsorus šādā laikā ir ļoti grūti piesaistīt

labāk tad klapēt to bodīti ciet, nekā ļaut turpināt dzīvot pāri līdzekļiem, čakarēt cilvēkus un krāt miljoniem lielus parādus

  +1 [+] [-]

, 2009-06-08 22:11, pirms 15 gadiem
btw, ārzemēs fani jau sen būtu uztaisījuši protestu pie kluba biroja vai kko tamlīdzīgu, noliekot kluba vadību, kas klubu tik tālu novedusi.
a šinī gadījumā visi nez kāpēc turpina ticēt lielo onkuļu pasaciņām

  -1 [+] [-]

, 2009-06-08 22:15, pirms 15 gadiem
astro rakstīja: kāda tur normāla funkcionēšana? kādas sponsoru naudas? ko tur atlicināt? pa kādiem mākoņiem tu staigā?
ask sponsoru tikpat kā nav vispār, jo 1 ģenerālsponsors jau atradās bankrota priekšā un tika atdots valstij un pārējie 2 arī ir valsts institūcijas, no kurām 1 jau oficiāli paziņojusi, ka atbalsta vairs nebūs, savukārt otra to visticamāk izdarīs tuvākajā laikā. un jaunus sponsorus šādā laikā ir ļoti grūti piesaistīt

labāk tad klapēt to bodīti ciet, nekā ļaut turpināt dzīvot pāri līdzekļiem, čakarēt cilvēkus un krāt miljoniem lielus parādus
Klubam vēl iespējas ir! Pastāv iespēja ka varētu pārdot ASK Rīga baneri. Ir iespēja vēl piesaistīt sponsorus. Vajag tikai to darīt un tam visam protams vajag laiku. Pa mākoņiem nekādiem nedzīvoju. Tikai kā kluba fans ceru, ka no šī kaut kā var izķepuroties. Man galvenais ir lai klubs pastāv. Un VIENMĒR var atrast kādu kompromisu. Vajag to tikai gribēt un tad arī būs kādi rezultāti.

  +1 [+] [-]

, 2009-06-08 22:21, pirms 15 gadiem
astro rakstīja: btw, ārzemēs fani jau sen būtu uztaisījuši protestu pie kluba biroja vai kko tamlīdzīgu, noliekot kluba vadību, kas klubu tik tālu novedusi.
a šinī gadījumā visi nez kāpēc turpina ticēt lielo onkuļu pasaciņām
Protests... Un ko ar to varētu panākt? Aizietu, pabļaustītos un tālāk? Te jau patiesībā neiet runa tikai par ASK maksātnespēju. Visā Latvijā basketbolam ir noiets! Palasot visādos mēdijos par citiem klubiem... Nav ko nolikt tikai ASK kluba vadību! Šis viss taču sākās līdz ar Parex bankas nodošanu valstij. Par cik valstij pašai nav naudas.. tad ko te vel daudz domāt! Šādos gadījumos šķiet ka neviena protesta akcija nelīdzēs.

  +1 [+] [-]

, 2009-06-08 22:32, pirms 15 gadiem
Ch-erry rakstīja: Protests... Un ko ar to varētu panākt? Aizietu, pabļaustītos un tālāk? Te jau patiesībā neiet runa tikai par ASK maksātnespēju. Visā Latvijā basketbolam ir noiets! Palasot visādos mēdijos par citiem klubiem... Nav ko nolikt tikai ASK kluba vadību! Šis viss taču sākās līdz ar Parex bankas nodošanu valstij. Par cik valstij pašai nav naudas.. tad ko te vel daudz domāt! Šādos gadījumos šķiet ka neviena protesta akcija nelīdzēs.
ir par ko nolikt ask vadību - par nevēlēšanos atzīt situācijas nopietnību, par dzīvošanu pāri līdzekļiem, par spēlētāju čakarēšanu, par ņirgāšanos par Jāni Laksu u.t.t.

sākās tas viss ar parex bankrotu, bet tajā brīdī vajadzēja savilkt jostas, nevis atstāt tēriņus iepriekšējā līmenī un skriet ar galvu sienā

jā, piekrītu, ka nosaukuma atdošana jaunam nodibinājumam varētu būt risinājums, tomēr kādam jau esošā kluba parādi jau arī būs jāatmaksā

jebkurā gadījumā no šāda mākslīga projekta ar tradīciju piesavināšanos nekas labs nevarēja sanākt
1 2 43 komentāri