Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:131, Did:0, useCase: 3

"Valmierai" pievienojas Eirolīgas grandos spēlējušais Fišers

Agris Suveizda

"Valmierai" pievienojas Eirolīgas grandos spēlējušais Fišers
D'ors Fišers pret Ramūnu Šiškausku
Foto: ITAR-TASS/Scanpix

"Valmieras"/"Ordo" sastāvam pievienojies 35 gadus vecais un 211 cm garais amerikāņu centra spēlētājs ar Izraēlas pilsonību D'ors Fišers, teikts kluba mājaslapā. Līgums noslēgts līdz šīs sezonas beigām.

Valmieriešu ģenerālmenedžeris Mārtiņš Bērziņš: "Jau vairāku nedēļu garumā spēlētāju tirgū meklējām augsta līmeņa centra spēlētāju, kurš spētu būtiski pastiprināt mūsu 5. numura pozīciju. Izskatījām vairāk nekā desmit kandidatūras un gala rezultātā nonācām pie D'ora Fišera – spēlētāja, kurš komentārus neprasa. Viņš ir ļoti pieredzējis, pēdējo desmit sezonu laikā spēlējot vadošajos Eirolīgas un Eirokausa klubos, bet tai pašā laikā vēl pietiekami ambiciozs sevi apliecināt sportiski. Salīdzinoši īsā laikā izdevās vienoties par abām pusēm izdevīgiem nosacījumiem, un jau šajā nedēļā Dors ieradīsies Latvijā, lai pievienotos mūsu vienībai. Veiksmi Doram Valmieras kluba rindās, un ceru, ka gan viņa, gan komandas sniegums izšķirošajās spēlēs spēs iepriecināt mūsu atbalstītājus un līdzjutējus!"

Karjeru Eiropā Fišers sāka Polijā (Vloclavekas "Anwil"), Vācijā (Oldenburgas EWE "Baskets") un Beļģijā ("Euphony Bree"), kur tika atzīts par čempionāta vērtīgāko spēlētāju, bet 2008. gada vasarā pievienojās Izraēlas grandam Telavivas "Maccabi", kuru pašreiz vada Latvijas izlases galvenais treneris Ainars Bagatskis. Divus gadus vēlāk viņš pārcēlās uz Spānijas smagsvaru Madrides "Real", iekļūstot Eirolīgas "Final 4", kur gan pusfinālā zaudēja tieši "Maccabi". Vēl pēc sezonas Fišers kļuva par Jāņa Blūma komandas biedru Bilbao "Basket" rindās un abās sezonās ACB līgā bija labākais metienu bloķētājs.

Pēc tam sekoja pietura Doņeckā un atgriešanās Vācijā un Eirolīgā, pievienojoties Jāņa Strēlnieka pašreizējam klubam Bambergas "Brose". 2014./15.g. Eirolīgas regulārajā sezonā, pārstāvot Kazaņas "Unics", Fišers kļuva par labāko metienu bloķētāju, bet 2015. gadā atgriezās Izraēlā, parakstot līgumu ar Jeruzalemes "Hapoel". Šosezon Fišers īsu brīdi pārstāvēja Puertoriko klubu "Capitanes de Arebico".

Kopumā Fišers Eirolīgā aizvadījis sešas sezonas, kuru laikā četras reizes izpelnījies nedēļas labākā spēlētāja balvu, un joprojām ar 138 bloķētajiem metieniem 89 spēlēs ir starp desmit visu laiku labākajiem metienu bloķētājiem Eirolīgā. Individuāli veiksmīgāko sezonu Fišers aizvadīja 2008./09. gadā, kad, pārstāvot Telavivas "Maccabi", bija viens no dominējošākajiem centriem Eiropā un vidēji spēlē izcēlās ar 14.8 punktiem un 7.6 atlēkušajām bumbām.

Apprecējis Izraēlas pilsoni un 2014. gada jūlijā ticis pie Izraēlas pases, Fišeram ir neliela pieredze arī Izraēlas izlasē, kuru pārstāvēja 2015. gada Eiropas čempionātā un kuras sastāvā piecās aizvadītajās spēlēs izcēlās ar 7.0 punktiem, 5.7 atlēkušajām bumbām un 2.2 bloķētiem metieniem.

Izmantotie resursi:
„Valmiera/ORDO” papildina sastāvu ar Eirolīgā...

 +12 [+] [-]

, 2017-03-14 16:45, pirms 8 gadiem
Un šeit kļūs skaidrs, ka finālā spēlēs Ventspils un Valmiera!!!

 +16 [+] [-]

, 2017-03-14 16:45, pirms 8 gadiem
Ļoti iespaidīgs papildinājums Valmierai!

 +14 [+] [-]

, 2017-03-14 16:47, pirms 8 gadiem
Gribetos teikt,ka sis ir visu laiku iespaidigakais Legionars kas spelejis LV.Un spelees Valmieraa!! TAs ir NETICAMI!!!

  -1 [+] [-]

, 2017-03-14 16:47, pirms 8 gadiem
Lai arī vecais, tomēr domāju, ka būs ļoti labs papildinājums, noteikti daudz labāks par Rozīti ar labu pusķiku

  +6 [+] [-]

, 2017-03-14 16:47, pirms 8 gadiem
Šosezon tikai 3 spēles, toties pavisam nesen, kas liek domāt, ka ir normālā formā. Ja tiešam ir no tiem, kas vēl grib spēlēt, būs labs palīgs. Visai iespaidīgi!

  +9 [+] [-]

, 2017-03-14 16:48, pirms 8 gadiem
cobham rakstīja: Lai arī vecais, tomēr domāju, ka būs ļoti labs papildinājums, noteikti daudz labāks par Rozīti ar labu pusķiku
Nedomaju ,ka seit tik liela nozime ir vecumam..Drizak tam kur un ka pavadijis ieprieksejo sezonu un ta ir LOTI cienijama!!!

  -3 [+] [-]

, 2017-03-14 16:49, pirms 8 gadiem
Visus caur biksēm paņems Valmiera tagad!

 +23 [+] [-]

, 2017-03-14 16:50, pirms 8 gadiem
Kaa Valmiera sito vareja Dabut Uz LV??? Vel iepriekseja sezona tada kluba ka Jeruzlames Hapoel ULEB kausa virs 10 punktiem,bet vel sezonu ieprieks UNICS pari pa 13 punktiem Eiroligaa.... skaidrs,ka sis ir pedejo gadu lielaka BOMBA LV BASKETA!!!!

  +3 [+] [-]

, 2017-03-14 16:53, pirms 8 gadiem
Nu ko, otro gadu pēc kārtas Valmiera sezonas laikā būtiski pastiprinās un piesakaās uz titulu??? Tik titulēts un specīgs legionars tiesam LBL nekad nav bijis,lai piedod Rowlands bet sis ir daudz iespaidigaaks!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2017-03-14 16:55, pirms 8 gadiem
Jaunpupēniem šogad 1/2-fināls būs griesti, ar to arī visus apsveicu Labi, ka šiem prioritāte ir PSRS čempionāts

  +1 [+] [-]

, 2017-03-14 16:56, pirms 8 gadiem
Gan jau vecums nenāk viens, taču uz pārējo LBL tirliņu fona šis varētu būt riktīgs kaplis!!

  +3 [+] [-]

, 2017-03-14 16:56, pirms 8 gadiem
Droši vien, ka sanāca "sālīti", bet labāk šādi leģionāri, nekā viduvējības uz pilnu sezonu!

 +13 [+] [-]

, 2017-03-14 16:56, pirms 8 gadiem
Es lasu to spēlētāja aprakstu,un pie sevis domāju,tas ir kāds joks vai kā? Iespaidīgs CV!!!! Sestdien VOCAM jābūt pilnam!!!

  +4 [+] [-]

, 2017-03-14 16:56, pirms 8 gadiem
Mjā, iespaidīgi. Gandrīz uzreiz nākas prasīt, kur Valmiera "štansē euro", jo šis kungs par kapeikām noteikti nespēlē.
Cepuri nost, ka Valmiera spēj ieinteresēt un pat ātri pierunāt šādu "lielu zivi"!
Diez kas notiek BKV nometnē? Ir vēl viena diena, lai kaut ko iepirktu!
Par čempioniem es gan Valmieru nekronētu, bet par pretendentiem - noteikti.

  +2 [+] [-]

, 2017-03-14 16:57, pirms 8 gadiem
Vispār par Valmieru nav ko brīnīties, viņi vienmēr mācējuši bīdīt lietas! Viena no labākajām basketbola skolām LV sākot no mazajiem ķipariem beidzot ar lielajiem! Plus Valmiera ir apmeklētākā basketa komanda Latvijā, lieliski māk uzrunāt fanus! Atceros agrāk Valmierā spēlēja arī tāds kadrs kā Štimacs , tomēr Serbijas izlases spēlētājs!

  +1 [+] [-]

, 2017-03-14 16:57, pirms 8 gadiem
To gan es negaidīju!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-03-14 16:58, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Droši vien, ka sanāca "sālīti", bet labāk šādi leģionāri, kā viduvējības uz pilnu sezonu!
Gan jau šim tika paredzētas tās finanses, kuras neiedeva Eirokausiem. Tagad atliek izlobīt, kas vērtīgāk.

  +1 [+] [-]

, 2017-03-14 16:58, pirms 8 gadiem
ļoti labi- pašlaik viss pjedestāls aizņemts. Vai gaidīt atbildes gājienu no Zonnes, ja vēlas cīnīties par medaļām ?..

  +1 [+] [-]

, 2017-03-14 16:59, pirms 8 gadiem
melnais makabeju kareivis uz Valmieru
Valmiera māk pierunāt labus špīlerus, cepuri no Boņa bračkam

  +2 [+] [-]

, 2017-03-14 16:59, pirms 8 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Gan jau šim tika paredzētas tās finanses, kuras neiedeva Eirokausiem. Tagad atliek izlobīt, kas vērtīgāk.
Vēlēšanas tuvojas

  -2 [+] [-]

, 2017-03-14 16:59, pirms 8 gadiem
angrybird rakstīja: Diez kas notiek BKV nometnē? Ir vēl viena diena, lai kaut ko iepirktu!
Todd O'Brien nebūs?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-03-14 17:00, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Vēlēšanas tuvojas
Ā, pareizi, bet nu tur nekādi Dõri nevar konkurēt ar tiešajiem reisiem

  +2 [+] [-]

, 2017-03-14 17:00, pirms 8 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Gan jau šim tika paredzētas tās finanses, kuras neiedeva Eirokausiem. Tagad atliek izlobīt, kas vērtīgāk.
Latviešu džekiem noteikti Eirokausi vērtīgāki.

  +2 [+] [-]

, 2017-03-14 17:00, pirms 8 gadiem
Valmieras ģenerālmenedžeri Mārtiņš Bērziņš: MALACIS NOPIETNS PASTIPRINĀJUMS!!! Ņemat lūdzu piemēru no Valmieras kā jāpastiprina sastāvs!

  +1 [+] [-]

, 2017-03-14 17:00, pirms 8 gadiem
HMB-APRIJIES rakstīja: Kas vafelniekiem notiek???
Vai tad viņi jau neizmantoja savu iespēju un nepaņēma kaut kādu melno hļupiku?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-03-14 17:01, pirms 8 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Vai tad viņi jau neizmantoja savu iespēju un nepaņēma kaut kādu melno hļupiku?
Jā, viņi vairs neko nevar ņemt

  +3 [+] [-]

, 2017-03-14 17:02, pirms 8 gadiem
diplomaats rakstīja: Gribetos teikt,ka sis ir visu laiku iespaidigakais Legionars kas spelejis LV.Un spelees Valmieraa!! TAs ir NETICAMI!!!
un par šo ko teiksi? https://en.wikipedia.org/wiki/Jon_R...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-03-14 17:02, pirms 8 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Gan jau vecums nenāk viens, taču uz pārējo LBL tirliņu fona šis varētu būt riktīgs kaplis!!
Gribētos saprast, kāpēc visu sezonu nav maucis. No otras puses, Puertoriko ir spēlējis pavisam nesen, tā kā kaut kam gatavs ir. Tik nez, ko tā piepeši mainījis pierakstu - P.Rico nepatīk?

  +8 [+] [-]

, 2017-03-14 17:04, pirms 8 gadiem
Uz Pauzes!!!!...!!! Par sito Valmieras menedzmentam uzslavas.....Tādu kalibru parakstīt...MAn kā valmierietim jau skudriņas metas,ka redzēšu šito Vocā!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-03-14 17:04, pirms 8 gadiem
onkols rakstīja: Gribētos saprast, kāpēc visu sezonu nav maucis. No otras puses, Puertoriko ir spēlējis pavisam nesen, tā kā kaut kam gatavs ir. Tik nez, ko tā piepeši mainījis pierakstu - P.Rico nepatīk?
Cerams, ka tās ir ambīcijas Eiropas skautiem par sevi atgādināt pirms nākamās sezonas.

  +1 [+] [-]

, 2017-03-14 17:05, pirms 8 gadiem
onkols rakstīja: Šosezon tikai 3 spēles, toties pavisam nesen, kas liek domāt, ka ir normālā formā. Ja tiešam ir no tiem, kas vēl grib spēlēt, būs labs palīgs. Visai iespaidīgi!
Laba statistika tajos trīs mačos. Droši vien tomēr nav tādā formā, kādā bija iepriekšējās sezonās, bet LBL līmenī vajadzētu būt labam. Šosezona LBL modē vecmeistari.

Capitanes de Arecibo basketball, News, Roster,...

  +1 [+] [-]

, 2017-03-14 17:06, pirms 8 gadiem
sandiic rakstīja: un par šo ko teiksi? https://en.wikipedia.org/wiki/Jon_Robert_Holden
Kautkāds Hamiltons no Vefa tagad NBA spēlē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2017-03-14 17:08, pirms 8 gadiem
VietējaisMurisDzīvelīgs rakstīja: Un šeit kļūs skaidrs, ka finālā spēlēs Ventspils un Valmiera!!!
Kur šeit kļūs (kad/ kam) skaidrs, varbūt tavā gaišreģa prātiņā. Man. piem., šķiet, ka fināla cienīgi ir Barons un Ogre . Bet es kā pirmais uz karstām oglēm netaurēju kaut kādas aksiomas, kuras visiem kļūs skaidras. Analizē un sasniedz apskaidrību !..

     [+] [-]

, 2017-03-14 17:08, pirms 8 gadiem
naida parpilns agresivs jaunietis 120102935163046 rakstīja: Kautkāds Hamiltons no Vefa tagad NBA spēlē
Hahaha, pasaki vēl, ka Gani Lavals arī ir no VEF
Par CV runājot, tad Villijam tikai drusku sliktāks, jo nav Maccabi, bet tā arī laba kolekcija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-03-14 17:08, pirms 8 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Cerams, ka tās ir ambīcijas Eiropas skautiem par sevi atgādināt pirms nākamās sezonas.
Tas var būt variants. Garajam mūsdienās tie 35-36 gadi nav nekādi griesti, ja, protams, neesi Andris Biedriņš

     [+] [-]

, 2017-03-14 17:09, pirms 8 gadiem
naida parpilns agresivs jaunietis 120102935163046 rakstīja: Kautkāds Hamiltons no Vefa tagad NBA spēlē
Harelsons ar kapāja NBA, bet redzējām, kā Rozītis viņu skoloja!

  +6 [+] [-]

, 2017-03-14 17:11, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Harelsons ar kapāja NBA, bet redzējām, kā Rozītis viņu skoloja!
Sitas salidzinot ar Harelsonu ir 100reiz labaaaks!!! Tadu karjeru Eiroliga tikai retais centrs var izveidot!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2017-03-14 17:12, pirms 8 gadiem
Belgijas MVP
Vacijas Bundesligas ALL SEASON FIRST TEAM
4 Eiroligas Nedelas MVP
2 ACB NEDELAS MVP
EIroligas TOP 10 blokos ALL TIME
2X ACB LABAKAIS BLOKETAJS!!
IESPAIDIIIGI!!!

     [+] [-]

, 2017-03-14 17:14, pirms 8 gadiem
HMB-APRIJIES rakstīja: Lodesgrudejs NOA ar pelna padsmit limakus pa sezonu
Noah jau nav vainīgs, ka Fils uz vecumu dāsns palicis!

  +4 [+] [-]

, 2017-03-14 17:20, pirms 8 gadiem
Kur kepka ar sarkano reksi? Laikam pa krūmiem izklīduši!

     [+] [-]

, 2017-03-14 17:29, pirms 8 gadiem
jā, Holdens atvērās vēlāk Beļģijā, ASK 90.g.b. viņš nezibsnīja atšķirībā no LBL labākā ,manuprāt, lega Rolenda savā 2. piegājienā Rīgā/ VEFā

  +6 [+] [-]

, 2017-03-14 17:35, pirms 8 gadiem
Nu ja Fišers ir formā, tad Valmieras pretiniekiem un krogiem būs ko turēt. Šamais abos gadījumos mēdzot būt diezgan nevaldāms.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-03-14 17:45, pirms 8 gadiem
Iespaidīgi. Visu sezonu jau viņu pacelt nevarētu, bet uz izšķirošajām spēlēm sagrabināja un tas varētu būt trāpīts desmitniekā.
Starp citu, arī Jēkabpilij un Liepājai pieteikumā jauni amīši.
Paliek intriga par Venspili..

  +4 [+] [-]

, 2017-03-14 17:49, pirms 8 gadiem
HMB-APRIJIES rakstīja: Labakais legis lidz sim LV basketaa ir Kertis Milidzhs AKA Milicis!!!
Labākais noteikti viņš nav. TOP10 varbūt! Chetmens, Holdens,Roulends,Renfro labāki!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-03-14 17:58, pirms 8 gadiem
LBL ir arī pasaules čempions kādreiz spēlējis

  +4 [+] [-]

, 2017-03-14 17:59, pirms 8 gadiem
kristaps.26 rakstīja: Barona Aleksanders bija labāks !!!!
Atceros, pirms daudziem gadiem, apmēram 20, Brocēniem bija labs leģionāru duets - Fērgusons un Timonss.

  +1 [+] [-]

, 2017-03-14 18:08, pirms 8 gadiem
Willy rakstīja: Iespaidīgi. Visu sezonu jau viņu pacelt nevarētu, bet uz izšķirošajām spēlēm sagrabināja un tas varētu būt trāpīts desmitniekā.
Starp citu, arī Jēkabpilij un Liepājai pieteikumā jauni amīši.
Paliek intriga par Venspili..
Jēkabpilij tas leģionārs bija jau pirms nedēļas,pret Ogri nospēlēja sešas minūtes, iekrājot +/- koef. -10. Jā, Liepājai gan jauns kadrs parādījies - Jalen Steele. Iepriekšējā sezonā universitātē bijis aktīvs metējs pa grozu.

Jalen Steele Player Profile, Lincoln Memorial,...

  +3 [+] [-]

, 2017-03-14 18:26, pirms 8 gadiem
Ruck&Maul rakstīja: LBL ir arī pasaules čempions kādreiz spēlējis
Domā Valdi?

     [+] [-]

, 2017-03-14 18:29, pirms 8 gadiem
NU- jāaaaa....izlasot kur spēlējis..
Galvenais- lai būtu labā sportiskajā!!!

Sestdien- visiem Valmieras līdzjutējiem - uz VOC! For big game
Slēpts komentārs: One Man Show!

     [+] [-]

, 2017-03-14 18:44, pirms 8 gadiem
One Man Show! rakstīja: haahhaa, nabaga Ventspils. Šogad 4tie paliks Plovos Zaudēs Jpilij un pēc tam VEFam
Ko esi gatavs likt ķīlā ? Jeb tikai tukši pļūti sīcīt ?

  -2 [+] [-]

, 2017-03-14 18:45, pirms 8 gadiem
it kā Ventspils gatavojās uz slavenu vārdu (džeks uz pārbaudīti) ... varbūt Valmiera šo nocēla ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-03-14 18:47, pirms 8 gadiem
https://www.youtube.com/watch?v=SEJ...
pedeejas sezonas highlights eiroliigaa... Labs kaplis izskataas, kas izteikti miil speeleet groza tuvumaa, ja saspeelnieki apgaadaas ar bumbaam buus laabs. Vieniigais miinus ir tas, ka buutiibaa pagaajushaa sezona ir miglaa tiita

  +3 [+] [-]

, 2017-03-14 18:48, pirms 8 gadiem
kepka96 rakstīja: Lemberdzēniem kaput! #MēsVisiPērsimLemberdzēnus #2no10
Ne jau mums 1/2 būs pret Valmieru.

  +1 [+] [-]

, 2017-03-14 18:51, pirms 8 gadiem
blitkotajs rakstīja: https://www.youtube.com/watch?v=SEJ...
pedeejas sezonas highlights eiroliigaa... Labs kaplis izskataas, kas izteikti miil speeleet groza tuvumaa, ja saspeelnieki apgaadaas ar bumbaam buus laabs. Vieniigais miinus ir tas, ka buutiibaa pagaajushaa sezona ir miglaa tiita
Kur tev miglaa tiita?? Pagajusaja 2015./2016. gada speleja viena no Izraelas specigakajiem klubiem Jeruzlames Hapoel..Eirukausa virs 10 pts meta seit higlighti https://www.youtube.com/watch?v=6wu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-03-14 18:57, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Domā Valdi?
Ir vēl?

  +1 [+] [-]

, 2017-03-14 18:58, pirms 8 gadiem
kepka96 rakstīja: Drīzāk jau Pepeļņics pa krūmiem aizklīdis
Lemberdzēniem jau nebūs pusfinālā ar Valmieru jāspēlē! Vafelītēm gan! Meiers zem groza vairs nevarēs izpostot valmieru!

  +1 [+] [-]

, 2017-03-14 18:58, pirms 8 gadiem
Valmierai būs labs palīgs protams, bet ne jau dominējošs - redzams ka punktus gūst pēc dankiem un oleijop, pa kādam pustālajam - labi ieraujās un atrod vietu (ja saspēlnieki apgādās) - bet postā ar muguriņu nav redzams - tātad viņa gados pret Meieri un Zaķi būs maz variantu ..
mana prognoze: vid 12+7

     [+] [-]

, 2017-03-14 18:59, pirms 8 gadiem
[quote diplomaats]
Kur tev miglaa tiita?? Pagajusaja 2015./2016. gada speleja viena no Izraelas specigakajiem klubiem Jeruzlames Hapoel..Eirukausa virs 10 pts meta seit higlighti https://www.youtube.com/watch?v=6wu...
Diplomaat gribeeju raxtiit shii sezona - kaapeec nevienam nebija vajadziigs? portariko? smiekli naak gan jau kaads aakkis... bet taa kaa paareejiem Latvijas klubiem legionaari pashavki - shim jaabuut labam uz citu fona

     [+] [-]

, 2017-03-14 19:00, pirms 8 gadiem
Ruck&Maul rakstīja: Ir vēl?
Stimač nav? Un Miglinieks vēl Olimpiskais. Par Adomatis un Gusts ar varētu būt tuvu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2017-03-14 19:05, pirms 8 gadiem
Daniel rakstīja: Valmierai būs labs palīgs protams, bet ne jau dominējošs - redzams ka punktus gūst pēc dankiem un oleijop, pa kādam pustālajam - labi ieraujās un atrod vietu (ja saspēlnieki apgādās) - bet postā ar muguriņu nav redzams - tātad viņa gados pret Meieri un Zaķi būs maz variantu ..
mana prognoze: vid 12+7
Loti labi,bus vismaz viens garais kas Adolfa lieliskas piespeles mak nokert...

     [+] [-]

, 2017-03-14 19:09, pirms 8 gadiem
Jā, Valmiera izdarīja nopietnu izvēli...

     [+] [-]

, 2017-03-14 19:13, pirms 8 gadiem
Daniel rakstīja: Valmierai būs labs palīgs protams, bet ne jau dominējošs - redzams ka punktus gūst pēc dankiem un oleijop, pa kādam pustālajam - labi ieraujās un atrod vietu (ja saspēlnieki apgādās) - bet postā ar muguriņu nav redzams - tātad viņa gados pret Meieri un Zaķi būs maz variantu ..
mana prognoze: vid 12+7
Šī gada video izskatās, ka ir zaudējis masu. Šeļakovs, Zaķis un Iļjins paņems Fišeru uz masu. Nez, kā Valmiera mācēs izmantot tādu tipisku centru. Iespējams, tomēr netiks līdz Tevis prognozētajai statistikai.

https://www.youtube.com/watch?v=dfN...

  -3 [+] [-]

, 2017-03-14 19:17, pirms 8 gadiem
Nesaprotu jūsu izbrīnu. Protams, spēlētājs ar lielisku CV, bet nopietnāk pavērojot viņa pēdējās spēles, var pateikt, ka vecs, lēns buks vien ir. Neieteiktu sākt dalīt čempiontitulus pirms ir aizvadījis vismaz vienu spēli. Dzīvosim, redzēsim!

  +5 [+] [-]

, 2017-03-14 19:18, pirms 8 gadiem
Valmierai nav labāks papildinājums nekā Cavaliers?

  +4 [+] [-]

, 2017-03-14 19:22, pirms 8 gadiem
Dīvāns rakstīja: Nesaprotu jūsu izbrīnu. Protams, spēlētājs ar lielisku CV, bet nopietnāk pavērojot viņa pēdējās spēles, var pateikt, ka vecs, lēns buks vien ir. Neieteiktu sākt dalīt čempiontitulus pirms ir aizvadījis vismaz vienu spēli. Dzīvosim, redzēsim!
Izklausaas ,ka tev vienkarsi skauz..Bet nu vienmer jau bus kads kas ar kko nebus apmierinats....Fakts ka fakts ir iespaidigs ,ka centra speletajs ar tadu CV brauks uz LV , un tas ir tikai APSVEICAMI

  +2 [+] [-]

, 2017-03-14 19:24, pirms 8 gadiem
diplomaats rakstīja: Izklausaas ,ka tev vienkarsi skauz..Bet nu vienmer jau bus kads kas ar kko nebus apmierinats....Fakts ka fakts ir iespaidigs ,ka centra speletajs ar tadu CV brauks uz LV , un tas ir tikai APSVEICAMI
Man neskauž, vienkārši neko nesaku pirms laika. Tikai kad sāks spēlēt, varēs spriest, kādu pienesumu sniedz komandai.

  +3 [+] [-]

, 2017-03-14 19:36, pirms 8 gadiem
Galvenais, lai nav tā, ka tik vārds no viņa palicis..

  +4 [+] [-]

, 2017-03-14 19:54, pirms 8 gadiem
eevelee rakstīja: Galvenais, lai nav tā, ka tik vārds no viņa palicis..
Nu Ventspilī jau spēlē viens labs piemērs Dīns,kas savos 37 gados ir labākā formā nekā daž labs jauneklis LBL līgā.Ja šis Valmieras papildinājums būs tik pat labs,tad tas būs liels pieteikums uz finālu.Nez kas notiek Ventspils nometnē,būs kāds vai tomēr nē???

  +2 [+] [-]

, 2017-03-14 20:07, pirms 8 gadiem
maikls19 rakstīja: Nu Ventspilī jau spēlē viens labs piemērs Dīns,kas savos 37 gados ir labākā formā nekā daž labs jauneklis LBL līgā.Ja šis Valmieras papildinājums būs tik pat labs,tad tas būs liels pieteikums uz finālu.Nez kas notiek Ventspils nometnē,būs kāds vai tomēr nē???
Tods Obraients..

  +2 [+] [-]

, 2017-03-14 20:08, pirms 8 gadiem
Vef skautings var tikai pienest ūdeni Valmierai.

  +5 [+] [-]

, 2017-03-14 20:22, pirms 8 gadiem
Jā, uz medaļu sadali laikam esmu nokavējis... Bija info jau svētdienas vakarā, ka būs labs amerikāņu centrs, tikai nebija precīzi zināms, kurš. Ja nemaldos, ir gadījies šito vīru redzēt pirms kādiem gadiem TV, kad Maccabi spēlēja, tas bija iespaidīgs. Ceru, ka te būs kā ar labu vīnu un ka Fišers būs labs spēks zem groza. Bet līdz medaļām ceļš LBL nevienam nebūs rozēm kaisīts.

     [+] [-]

, 2017-03-14 20:26, pirms 8 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Šī gada video izskatās, ka ir zaudējis masu. Šeļakovs, Zaķis un Iļjins paņems Fišeru uz masu. Nez, kā Valmiera mācēs izmantot tādu tipisku centru. Iespējams, tomēr netiks līdz Tevis prognozētajai statistikai.

https://www.youtube.com/watch?v=dfN9oIExNBE#t=382.6648655
Nav te ko mērīties ar krāniņiem a priori, kurš nu kuru ņems un kādā veidā. Kad būs laukumā vecis pret veci, tad jau redzēs!

  +1 [+] [-]

, 2017-03-14 20:31, pirms 8 gadiem
Valmierai ir tāds NIĶIS/ OPCIJA pastiprināties pirms P/O, lai varētu konkurēt ar abiem favorītiem, tad sākas jauna sezona- atteikšanās no Eirokausiem un ar parasto sastāvu BBLā grūž visām Pasvālēm un Prieņiem- analizējam..

  +3 [+] [-]

, 2017-03-14 20:37, pirms 8 gadiem
Tas nav niķis, vienkārši prasme optimāli ieguldīt naudu. Pērn tas nostrādāja. Kā būs šoreiz, neņemos prognozēti, bet interesanti būs noteikti.

  +1 [+] [-]

, 2017-03-14 20:42, pirms 8 gadiem
diplomaats rakstīja: Tods Obraients..
Kur spēlējis pirms tam?

  +4 [+] [-]

, 2017-03-14 20:44, pirms 8 gadiem
maikls19 rakstīja: Kur spēlējis pirms tam?
2012./2013 Jekabpilī, pēc tam Francijas 2 liga,Japānā, Polijā un šosezon Libānā

  -1 [+] [-]

, 2017-03-14 20:46, pirms 8 gadiem
Valmiera peec kartejaa titula
Iisto speeku raadiis PO!
GoGo!

     [+] [-]

, 2017-03-14 21:05, pirms 8 gadiem
diplomaats rakstīja: Tods Obraients..
No kādiem avotiem tas ir zināms?

  +2 [+] [-]

, 2017-03-14 21:07, pirms 8 gadiem
diplomaats rakstīja: Izklausaas ,ka tev vienkarsi skauz..Bet nu vienmer jau bus kads kas ar kko nebus apmierinats....Fakts ka fakts ir iespaidigs ,ka centra speletajs ar tadu CV brauks uz LV , un tas ir tikai APSVEICAMI
Šajā gadījumā viņam taisnība, pēdējais +/- gads ir bijis tāds kāds bijis viņam un loģisks jautājums, kāpēc eiropā vairs nebija vajadzīgs

Vispirms jāredz, kā spēlēs Valmieras rindās un tad spriedīsim cik labs, jo papīrs laukumā nespēlē

  +3 [+] [-]

, 2017-03-14 21:27, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Šajā gadījumā viņam taisnība, pēdējais +/- gads ir bijis tāds kāds bijis viņam un loģisks jautājums, kāpēc eiropā vairs nebija vajadzīgs

Vispirms jāredz, kā spēlēs Valmieras rindās un tad spriedīsim cik labs, jo papīrs laukumā nespēlē
Kāda tev taisnība? Pagājušajā gadā taču ULEB Eirokausa virs 10pts vidēji...Un šosezon varbut nespeleja jo agents negrbeja nolaist cenu,bet interese par vinu bija Liela!!! Seit divi Itlaijas top klubi par vinu aktivi interesejas ludzu ...Gan jau ka nespeja par naudam vienoties.. MERCATO A - La Reyer snobba D'Or Fischer,...
Scandone Avellino interested in D’Or Fischer

  +3 [+] [-]

, 2017-03-14 21:28, pirms 8 gadiem
Willy rakstīja: No kādiem avotiem tas ir zināms?
Drošiem

  +1 [+] [-]

, 2017-03-14 21:29, pirms 8 gadiem
diplomaats rakstīja: Kāda tev taisnība? Pagājušajā gadā taču ULEB Eirokausa virs 10pts vidēji...Un šosezon varbut nespeleja jo agents negrbeja nolaist cenu,bet interese par vinu bija Liela!!! Seit divi Itlaijas top klubi par vinu aktivi interesejas ludzu ...Gan jau ka nespeja par naudam vienoties.. MERCATO A - La Reyer snobba D'Or Fischer,...
http://www.sportando.com/en/italy/serie-a/224715/scandone-avellino-interested-in-dor-fischer.html
Interesē jā, bet tai pašā laikā viņš nepalika, tāpēc redzēsim kā spēlēs, bet no papīra viedokļa, viennozīmīgi "smags" papildinājums

  +1 [+] [-]

, 2017-03-14 21:31, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Interesē jā, bet tai pašā laikā viņš nepalika, tāpēc redzēsim kā spēlēs, bet no papīra viedokļa, viennozīmīgi "smags" papildinājums
Kur nepalika?? Itka vins butu tur bijis atradities un ticis izbrakets?

     [+] [-]

, 2017-03-14 21:33, pirms 8 gadiem
diplomaats rakstīja: Kur nepalika?? Itka vins butu tur bijis atradities un ticis izbrakets?
To es saprotu, bet tāpat paliek jautājums, kāpēc nespēlēja šeit, jo es šaubos, ka Puerteriko piedāvāja lielāku naudu

  -2 [+] [-]

, 2017-03-14 21:42, pirms 8 gadiem
Vot šī ir kārtīga vafeļu bende,savu pussimtu jaunpupēnu grozā lādēs neiesvīstot

  +1 [+] [-]

, 2017-03-14 21:43, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: To es saprotu, bet tāpat paliek jautājums, kāpēc nespēlēja šeit, jo es šaubos, ka Puerteriko piedāvāja lielāku naudu
Nav ne jausmas,bet šeit pavisam nesen video no viņa individuālā treniņa,izskatās pietiekami labā formā
https://twitter.com/kg_werk/status/...

  +2 [+] [-]

, 2017-03-14 21:45, pirms 8 gadiem
diplomaats rakstīja: Nav ne jausmas,bet šeit pavisam nesen video no viņa individuālā treniņa,izskatās pietiekami labā formā
https://twitter.com/kg_werk/status/824056488431751169
Tāpēc es saku, ka redzēsim laukumā, nepārproti, es nenoniecinu viņu vai kā savādāk, es tikai vēlos redzēt viņu darbībā

     [+] [-]

, 2017-03-14 21:47, pirms 8 gadiem
Spožākais spēlētājs kurš ir spēlējis lbl ir Mairs Čatmens, viņš arī NBA būtu labi iederējies

  +2 [+] [-]

, 2017-03-14 21:47, pirms 8 gadiem
Daniel rakstīja: Valmierai būs labs palīgs protams, bet ne jau dominējošs - redzams ka punktus gūst pēc dankiem un oleijop, pa kādam pustālajam - labi ieraujās un atrod vietu (ja saspēlnieki apgādās) - bet postā ar muguriņu nav redzams - tātad viņa gados pret Meieri un Zaķi būs maz variantu ..
mana prognoze: vid 12+7
https://twitter.com/kg_werk/status/... Lūk tev pusotra menesa vecs video no individuaalaa trenina..Ta vien liekas,ka to vien trene kaa spēli ar muguru,tapec nav gluzi taa ka nemak spelet postaa

  +1 [+] [-]

, 2017-03-14 21:47, pirms 8 gadiem
diplomaats rakstīja: Drošiem
Ja par to BKV nekļūdies, tad Valmiera viņiem pogas labi izgrieza

  +2 [+] [-]

, 2017-03-14 21:52, pirms 8 gadiem
Āfrika12 rakstīja: Spožākais spēlētājs kurš ir spēlējis lbl ir Mairs Čatmens, viņš arī NBA būtu labi iederējies
CHATMAN, MIRE - Welcome to EUROLEAGUE BASKETBALL
FISCHER, DOR - Welcome to EUROLEAGUE BASKETBALL!careerstats
Nepiekrītu, izej cauri abu speeletaju karjerai un salidzini..Tomer Fisers ir Eiroliga speljis 6 sezonas kamer Cetmens vien divas,un Fisers ir spelejis Eiroligas grandos ka Maccabi un Real, kamer Cetmens lai ari spelejis labos eiropas klubos un ļoti rezultatīvi,tomer Fišeru lieku augstak
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-03-14 21:55, pirms 8 gadiem
ParSportuLatvijā123 rakstīja: Rexi, sito Vefa gribetu,ne ?
Kāpēc? Viņiem garais gals ir pilns + Meiers diezgan lielas minūtes spēlē, knapi Gromovam paliek, drīzāk šo BKV ļoti gribētu

  +3 [+] [-]

, 2017-03-14 21:55, pirms 8 gadiem
Dažs labs te noniecina Valmieras papildinājumu, bet ja šis spēlētājs būtu aizgājis uz VEF tad dziedātu citu dziesmu. Bet ja par tēmu, tad Valmieras menidžaments strādā ļoti labi, pārējiem klubiem būtu ko pamācīties.

  +1 [+] [-]

, 2017-03-14 21:56, pirms 8 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Dažs labs te noniecina Valmieras papildinājumu, bet ja šis spēlētājs būtu aizgājis uz VEF tad dziedātu citu dziesmu. Bet ja par tēmu, tad Valmieras menidžaments strādā ļoti labi, pārējiem klubiem būtu ko pamācīties.
Aizej palasi vēlreiz, kurš viņu ir noniecinājis? Bļ* ja nemākat lasīt, tad nevajag te līst
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-03-14 21:58, pirms 8 gadiem
ParSportuLatvijā123 rakstīja: Nakamsezon Meieris Vefa visticamakais nebus!
Domāju, ka laba krievu komanda varētu paņemt, viņš diezgan labi, pret eirolīgas komandām spēlē, ja būs vēl trīnis atpakaļ, tad daudzi pēc viņa tīkos un maksās labu summu

  -1 [+] [-]

, 2017-03-14 22:00, pirms 8 gadiem
Nestreso jaunais cilvēk, domāju te ir daudz cilvēki, kas zin cik "objektīvs" Tu mēdz būt attiecībā pret VEF!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-03-14 22:02, pirms 8 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Nestreso jaunais cilvēk, domāju te ir daudz cilvēki, kas zin cik "objektīvs" Tu mēdz būt attiecībā pret VEF!
es nestresoju, vienkārši pieriebies, ka izdomā pilnīgākas muļķības, ko neesmu nedz domājis, nedz teicis un esmu daudz objektīvāks par daudziem citiem šeit

  +3 [+] [-]

, 2017-03-14 22:02, pirms 8 gadiem
ParSportuLatvijā123 rakstīja: Nakamsezon Meieris Vefa visticamakais nebus!
Noteikti nebus,viņš aizvada loti cienijamu sezonu ar 15 punktiem videji VTB..Plus vel Vef pec ilgaka partraukuma ir play off zonaa...Gluzi vienkarsi vina cena ir kapusi

  +3 [+] [-]

, 2017-03-14 22:03, pirms 8 gadiem
ParSportuLatvijā123 rakstīja: Nu ? Pec Meiera aiziesanas, sis kakraz butu.
nē, es ceru, ka Gromovs būs pa vasaru labi pielicis un varēs jau pretendēt kā pirmais centrs, vēlos, lai puika attīstas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-03-14 22:41, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: nē, es ceru, ka Gromovs būs pa vasaru labi pielicis un varēs jau pretendēt kā pirmais centrs, vēlos, lai puika attīstas
Gromovam jau sen bija jābūt attīstītam. Drīzāk puisim jāiet Pasečņikam pēdās, ja beidzot grib progresēt.

  +1 [+] [-]

, 2017-03-14 22:48, pirms 8 gadiem
Basītī ik pa laikam kāds no mūsu klubiem piesaista kādu lielo spēlētāju, nedomāju ka šāda kalibra spēlētājus varētu piesaistīt futbola vai hokeja klubi

  +1 [+] [-]

, 2017-03-14 22:53, pirms 8 gadiem
diplomaats rakstīja: CHATMAN, MIRE - Welcome to EUROLEAGUE BASKETBALL
FISCHER, DOR - Welcome to EUROLEAGUE BASKETBALL!careerstats
Nepiekrītu, izej cauri abu speeletaju karjerai un salidzini..Tomer Fisers ir Eiroliga speljis 6 sezonas kamer Cetmens vien divas,un Fisers ir spelejis Eiroligas grandos ka Maccabi un Real, kamer Cetmens lai ari spelejis labos eiropas klubos un ļoti rezultatīvi,tomer Fišeru lieku augstak
Manuprāt, daudz svarīgāk ir tas, kurš ir bijis/būs "spožākais" tieši spēlējot LBL, nevis kaut kad, kaut kāda citā klubā savā karjerā pirms vai pēc LBL. Fišeram gan būs tikai 10-24 spēles, lai sevi parādītu un paliktu atmiņā Latvijas basketbola līdzjutējiem.

     [+] [-]

, 2017-03-14 23:03, pirms 8 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Gromovam jau sen bija jābūt attīstītam. Drīzāk puisim jāiet Pasečņikam pēdās, ja beidzot grib progresēt.
Rēķinot, kur iepriekš spēlējis, tad pašlaik VEF viņam laba vieta ir, labs līmenis, ir stabils otrais centrs, ja neslinkos kā Pasečņiks un viss ies kā vajag, pat par pamatcentru līdz līguma beigām var kļūt

     [+] [-]

, 2017-03-14 23:08, pirms 8 gadiem
Kaut kādu pensionāru atvilka, man tikai viens jautājums - kādus zelta podus šim sasolīja, ka šis Latvāniju atnāca spēlēt? Vai arī paņēma uz vekseļa, kā lielāko daļu sportistu Latvijā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-03-15 10:42, pirms 8 gadiem
Bkv jau vienu melno C izbrakeja un aizsutija atpakal, iespeejams tas ir shis kaplis, kuram Vpili pateica ka lieki 10kg

  +1 [+] [-]

, 2017-03-15 10:43, pirms 8 gadiem
Bet iespeejams liidz 17:00 ralfiks pazinos par Todd O'Brien

  +1 [+] [-]

, 2017-03-15 11:03, pirms 8 gadiem
schatz rakstīja: Bkv jau vienu melno C izbrakeja un aizsutija atpakal, iespeejams tas ir shis kaplis, kuram Vpili pateica ka lieki 10kg
Nee tas nebija Dors FIšers, uz pārbaudi bija cits ,neatceros uzvardu,bet bija no D-līgas