Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:131, Did:0, useCase: 3

Ventspils atgūstas no starta šoka un sagādā VEF otro zaudējumu

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

Ventspils atgūstas no starta šoka un sagādā VEF otro zaudējumu
Edgars Žeļonis
Foto: Romāns Kokšarovs, f64

Sestdien, 14. janvārī, "Olybet" Latvijas basketbola līgā notiek četras spēles. BK "Ventspils" (15-1, #1) savā laukumā uzvarēja "VEF Rīga" (9-2, #2) ar 81:73 un izcīnīja astoto panākumu pēc kārtas.

Principiālo konkurentu cīņā izšķīrās, kura komanda LBL sezonu turpinās pirmajā vietā. VEF likme bija lielāka – neveiksmes gadījumā rīdzniekus no “pole position” šķirtu trīsreiz platāka plaisa (93.7% uzvaru pret 81.8%) nekā kurzemnieku zaudējuma situācijā (90.9% pret 87.5%).

Spēlē notika divi interesanti dueļi. Pirmo reizi sezonā tikās LBL čempioni, brāļi Aigars un Armands Šķēles, kā arī Latvijas valstsvienības spēlētāji Kristaps Janičenoks un Jānis Blūms. Galvenā trenera Kārļa Muižnieka piespiedu prombūtnē Ventspili vadīja Gints Fogels un Dāvis Čoders.

Abu komandu savstarpējā cīņā rezultāts kļuvis 33-32 VEF/Ventspils labā. Nākamā tikšanās paredzēta 4. martā “VEF Rīga” izvēlētā laukumā.

Starta piecinieki

Ventspils: Dīns, Kempbels, Janičenoks, Žeļonis, Zaķis
VEF: Gadijs, Šķēle, Labucks, Mejeris, Meiers

Jāņa Gailīša un Jevgeņija Kosuškina vīri pirmajā puslaikā izmantoja Ventspils garā gala ierobežoto rotāciju (savainojumu dēļ sezonas gaitā no ierindas izgājuši vairāki spēlētāji). VEF izkaroja vadību cīņā par atlēkušajām bumbām (24-17), regulāri tika pie otrās iespējas metieniem un nodrošināja pārākumu soda laukumā.

Rīdzinieki sākumā ieguva astoņu punktu pārsvaru – 0:8 un 2:10. Ventspili no miega izkustināja mazo spēlētāju agresivitāte soda laukumā. Mājinieki piespieda VEF daudzas reizes pārkāpt noteikumus, bet soda metienus izpildīja ar augstu precizitāti. Līdz pirmās ceturtdaļas beigām ventspilnieki realizēja 11 no 12 brīvmetieniem, pēc Folarina Kempbela trāpījumiem pirmo reizi izvirzoties vadībā – 21:20.

Nākamās ceturtdaļas sākumā ar diviem tālmetieniem pēc kārtas izcēlās Māris Gulbis, panākot mājiniekiem sešu punktu pārsvaru – 29:23. Tālāk tik labi vairs negāja – VEF basketbolisti bija pārāki groza apakšā, turklāt kritās ventspilnieku metienu precizitāte. Sākās rezultāta šūpoles. Abdula Gadija pieci punkti pēc kārtas deva priekšroku viesiem (29:30), bet Kempbela trāpījums no groza apakšas un Kristapa Janičenoka tālmetiens atguva priekšroku mājiniekiem – 34:30. Puslaika pēdējās četrarpus minūtēs Ventspils vairāk neguva punktus no spēles, ļaujot rīdziniekiem izlīdzināt rezultātu – 36:36.

Ja pirmajā puslaikā Ventspili uz priekšu vilka Edgars Žeļonis, otrajā puslaikā līdera lomu uzņēmās Janičenoks. Viņa tālmetieni un agresivitāte groza apakšā iekustināja nākamo Ventspils izrāvienu. Turpretī VEF uzbrukums pēc Jāņa Blūma tālmetiena gandrīz pilnībā apstājās. Mājinieki pēc 16:2 ofensīvas panāca divciparu pārsvaru – 54:43. Pusstundas beigās abas komandas punktus guva reti un tāda notikumu attīstība bija labvēlīgāka ventspilniekiem – 58:47.

Kempbels divreiz panāca mājiniekiem plus četrpadsmit – 61:47 un 63:49, taču VEF vēl bija iespēja izglābties. Ja trešajā ceturtdaļā rīdzinieki neizmantoja pretinieku nesportisko piezīmi, netrāpot ne soda metienus, ne rezultatīvi pabeidzot bumbas kontroli, pēdējā desmitminūtē Kempbela pārkāpums tika izmantots savādāk. Arns Labucks realizēja brīvmetienus, bet bumbas kontroli pabeidza ar tālmetienu – 63:54. Ventspili ar pieciem punktiem pēc kārtas pavilka Gulbis, savukārt Kristofers Ričardss spēja atbildēt ar septiņiem – 68:61.

VEF turpināja pakaļdzīšanos, trīs minūtes pirms pamatlaika beigām pēc Labucka danka samazinot starpību līdz četriem punktiem – 72:68. Dīna metiens no groza apakšas un Gulbja tālmetiens viesus atvēsināja, tādējādi izskaņā viņi netika tuvāk par sešiem punktiem.

"Olybet" LBL, 14. janvāris, Ventspils

BK Ventspils – VEF Rīga 81:73 (21:20, 15:16, 22:11, 23:26)
Ventspils: Gulbis 17 (4ab), Janičenoks 15 (3p 3/4; 4ab, 5rp), Kempbels 14 (5ab), Žeļonis 9 (4ab, 5ip), Zaķis 9 (9ab), Dīns 8 (3rp), Jakovičs 7, Ziediņš 2, Aigars Šķēle; Leimanis.
VEF: Labucks 14 (6ab), Ričardss 14 (5ab), Blūms 10, Mejeris 9 (6ab), Armands Šķēle 9, Gadijs 7, Meiers 6 (7ab, 5pp), Gromovs 4, Helmanis; Jansons, Zotovs, Hāzners.
Tiesneši: Ingus Baumanis, Oskars Lucis, Gatis Saliņš.
Komisārs: Agnis Pērkons.

Kopvērtējums pēc spēles

#KomandaU-Z%
1Ventspils15-193.7
2VEF9-281.8
----
3Valmiera/Ordo9-756.3
4BK Jēkabpils8-753.3
5Jūrmala/Fēnikss8-947.1
6Barons kvartāls7-846.7
----
7Liepāja/Triobet7-943.8
8Valka/Valga3-633.3
9Ogre/Kumho Tyre5-1033.3
10Latvijas Universitāte2-1412.5
Slēpts komentārs: Manning
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: W W E

  +2 [+] [-]

, 2017-01-14 19:01, pirms 8 gadiem
"You used to call me on my cellphone"
Telefons zvana un Gulbis lido, woohoo!
Slēpts komentārs: Real Rebel

  +1 [+] [-]

, 2017-01-14 19:03, pirms 8 gadiem
Ko Aidzis šodien tik švaks?

  +6 [+] [-]

, 2017-01-14 19:03, pirms 8 gadiem
Kepka,aka Rebel REX,aka Jaunpup,trīs vienā sejā! Tiesa,kad Vef spēlētāji pirms spēlem ģērbtuvē tiek uzkurināti ar SC lietotāju komentāriem?
Slēpts komentārs: Real Rebel

  -1 [+] [-]

, 2017-01-14 19:04, pirms 8 gadiem
DIENAS PRIEKS! VEF nav pelnījis spēlēt LBL, ja nevar piedal'ties ar līdzvērtīgiem noteikumiem!
Gulbis iepriecina!
Slēpts komentārs: DoOrDie

  -4 [+] [-]

, 2017-01-14 19:05, pirms 8 gadiem
DoOrDie rakstīja: #AivariņšNopirkaUzvaru ?
nezinu, bet tas viens tiesnesis dīvainu lēmumus pieņēma, vai tieši nepieņēma spēles laikā, beigās arī, kad kempbels uzsit pa lejupejošu bumbu netiek punkti ieskaitīti....Kaut vai Meiera piektā piezīme pie normāliem tiesnešiem nebūtu bijusi, jo Zaķim tiktu traktēts sods uzbrukumā dēļ tā, ka priekšrocību ieguva iebraucot Mārtiņam sejā ar roku

Lai gan jau no paša spēles sākum bija redzams, ka tiesneši nebija gatavi spēlei
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-01-14 19:08, pirms 8 gadiem
Nevarēja saprast, kāpēc Vefs:
1) pie aizsegiem mainījās, jo ļoti daudz reizes pēc aizsega bumba tika iespēlēta garajam un gūti divi punkti vai nopelnīti divi soda metieni vai piezīme apakšā (gala auts pēc tam)?
2) ļāva Gulbim tik viegli izpldīt 3p. metienus?

Ventspils pacietīgi un organizēti novadīja spēli līdz loģiskam iznākumam.

  +8 [+] [-]

, 2017-01-14 19:09, pirms 8 gadiem
Šī bija komandu līderu spēku samērošana. Gulbis, Janičenoks un Kempbels pārliecinoši pierādīja, ka šodien viņi bija labāk sagatavojušies un vairāk griboši uzvarēt nekā Blūms, Šķēle un pārējie VEF spēlētāji. Man kā valmierietim, īpašs prieks par Ziediņu, ar katru spēli arvien drošāk un pārliecinošāk, punktu gan vēl maz, bet cīņasspara un centības netrūkst.
Skatoties spēli radās iespaids, ka ventspilnieki ir svaigāki un visu dara ātrāk. Izskatās, ka Blūms pēc spožā sezonas sākuma ir diezgan "nosēdies".

 +14 [+] [-]

, 2017-01-14 19:10, pirms 8 gadiem
Patīk vef fani..
Kad komanda zaudē- tad aizbildinās, ka tā nav svarīga spēle un ka viss izšķirsies play offos,
bet, ja uzvarētu, tad uzreiz nozākātu Ventspili un jau lidinātos 20 cm virs zemes
Slēpts komentārs: Real Rebel

  +2 [+] [-]

, 2017-01-14 19:11, pirms 8 gadiem
vafeles vafeles pilnigi nabagi........

  +6 [+] [-]

, 2017-01-14 19:12, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: viss jau arī izšķirsies tur zaudēja šodien, nu un? Tā kā baigi tas ietekmēs finālu
kādu finālu? Zaudēs pusfinālā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-01-14 19:12, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tā kā baigi tas ietekmēs finālu
Līdz finālam vēl ir jātiek
Slēpts komentārs: Real Rebel

  +6 [+] [-]

, 2017-01-14 19:13, pirms 8 gadiem
kepka96 rakstīja: Tak Mārča intervijā stāstija, ka VEF pat uz jauno gadu vēl likuši iekšā bāzīti, tā ka augļi būs pavasarī, kamēr lemberzēniem Krisīts būs kā nodzīts zirgs un nebūs ka pavelk svarīgos brīžos. Kā arī VEF'am vēl papildinājumi tiek meklēti, un kā pieredze rāda sezonas otrā pusē parasti tie piesaistītie tiešām ir labi kadri. #2no10 #MēsVisiPērsimLemberdzēnus #Būs2no11
kepka ej paraudi kopa ar vafelem.......
Slēpts komentārs: Real Rebel

  +1 [+] [-]

, 2017-01-14 19:14, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: beidz tak šitos naivos sapņus šosezon jau atkal nav nevienas komandas, kas finālu izjauks, ta ir LBL realitāte
viena trauma un Valmiera būs finālā

  +7 [+] [-]

, 2017-01-14 19:14, pirms 8 gadiem
Mīnusošana nemainīs faktu, ka Vafeles zaudēja

  -3 [+] [-]

, 2017-01-14 19:15, pirms 8 gadiem
kols00 rakstīja: viena trauma un Valmiera būs finālā
pat tad nebūs, VEFam trūkst pg un tā kā papildināsies....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2017-01-14 19:15, pirms 8 gadiem
Ha. Esmu pārsteigts. Kad ventspils fani vaino tiesnešus pie zāğiem. Tad te viens otrs diezgan ietiepīgi saka ka svilpa uz abām pusēm. Bet tagad redz tā nav. Tagad tiesneši ir vainīgi pie vef zāğa. Savādi gan.

  -4 [+] [-]

, 2017-01-14 19:17, pirms 8 gadiem
RajonRondo rakstīja: Ha. Esmu pārsteigts. Kad ventspils fani vaino tiesnešus pie zāğiem. Tad te viens otrs diezgan ietiepīgi saka ka svilpa uz abām pusēm. Bet tagad redz tā nav. Tagad tiesneši ir vainīgi pie vef zāğa. Savādi gan.
Kurš saka, ka vainīgi? Es tiesnešus vainoju haotiskās spēles radīšanā un dīvainajos lēmumos, bet ne zaudē

  +3 [+] [-]

, 2017-01-14 19:19, pirms 8 gadiem
VEFa ahileja papēdis patlaban ir spēles vadīšana. Gadijs ir ļoti viduvējs pat LBL līmenī, no tā puikas laukumā jēgas maz. Ventiņiem ar visām mazā Šķēles pārturētajām bumbām spēles vadīšana klasi pārāka.

     [+] [-]

, 2017-01-14 19:20, pirms 8 gadiem
Sorry. Tad esmu pārpratis tevis rakstīto. It īpaši izceļot vienu tiesnesi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2017-01-14 19:20, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: arī no tiem naivajiem esi? Kur tu redzi kādu LBL komandu, kāda pērn Valmiera bija? Pie tam, VEF jau papildināsies
nē, es neesmu naivs, bet ratiem pa priekšu arī neskrienu, pavasaris vel tālu. Par to pastiprināšanos, kad būs, tad arī spriedīsim, neba nu VEFs vienīgais, kas to var izdarīt. Bet tas, ka šodien Ventspils bija pārliecinoši labāka ir fakts.

     [+] [-]

, 2017-01-14 19:20, pirms 8 gadiem
Vajag uzrakstīt ko indīgu lai tiktu indīgo komentāru sadaļā!
Zarīna gāze !

  +8 [+] [-]

, 2017-01-14 19:21, pirms 8 gadiem
Prieks, ka BKV arī tik novājinātā sastāvā visai droši uzvarēja. Šobrīd komanda uzņēmusi labu kondīciju, bet ļoti nepieciešama Mbodža atgriešanās vai papildinājums groza apakšā. Kā arī šodien nebija Ate, kurš varētu labi pakrampēt gan Blūmu, gan Ričardu. Pavasarī jau vēl galu galā būs atpakaļ Gražulis, kurš noteikti nebūs labā kondīcijā, bet savas atlēcošās bumbas savāks un darbiņu aizsardzībā paveiks.
Kā arī ļoti patika, kā jau otro spēli pēc kārtas (iepriekš pret Asvel) galotnē nospēlēja Dīns, kurš gan pats iemeta, gan izkārtoja pozīcijas partneriem. Faktiski 3-4 galotnes svarīgākos uzbrukumus tieši viņš nokārtoja!

  +4 [+] [-]

, 2017-01-14 19:21, pirms 8 gadiem
Vafelēni tagad --> ';

  +5 [+] [-]

, 2017-01-14 19:21, pirms 8 gadiem
Red Rex, jeb kepka tagad jau meklē attaisnojumus kārtējo reizi! Neapnīk? Vai Tu esi uzpirktais VEF trollis? Pavasari visu redzes, protams ka vefs paņems kādas 6 šokolādes un mēģinās kaut ko likt pretī, jo tīri pagaidām viņiem soliņš pa īsu ! Ventini paņems Kasparu Berzinu, jo marta/ aprīli bus vesels+ centru! Un atkal vefam nebūs variantu! Varēsi atkal slavināt VTB spēku un ahuuuuno ietekmi uz Latvijas basketbola augšup eju, ka īsts krievu trollis!

  -3 [+] [-]

, 2017-01-14 19:22, pirms 8 gadiem
Agasi rakstīja: nē, es neesmu naivs, bet ratiem pa priekšu arī neskrienu, pavasaris vel tālu. Par to pastiprināšanos, kad būs, tad arī spriedīsim, neba nu VEFs vienīgais, kas to var izdarīt. Bet tas, ka šodien Ventspils bija pārliecinoši labāka ir fakts.
Bet saproti, ka pat tagad bez papildinājuma un bez traumām VEF aiziet uz finālu, jo pašlaik nav komandas, kas varētu izjaukt pirmo vietu duetu, ko pērn Valmiera izdarīja un priecīgs biju, jo nu fināls bija super
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2017-01-14 19:25, pirms 8 gadiem
dextersaicis rakstīja: Red Rex, jeb kepka tagad jau meklē attaisnojumus kārtējo reizi! Neapnīk? Vai Tu esi uzpirktais VEF trollis? Pavasari visu redzes, protams ka vefs paņems kādas 6 šokolādes un mēģinās kaut ko likt pretī, jo tīri pagaidām viņiem soliņš pa īsu ! Ventini paņems Kasparu Berzinu, jo marta/ aprīli bus vesels+ centru! Un atkal vefam nebūs variantu! Varēsi atkal slavināt VTB spēku un ahuuuuno ietekmi uz Latvijas basketbola augšup eju, ka īsts krievu trollis!
iemācies lasīt, un es attaisnojumus zaudei nemeklēju, es zinu, kāpēc zaudēja....

  -4 [+] [-]

, 2017-01-14 19:25, pirms 8 gadiem
Nemaz nezināju, ka vispār ir VEF v BKV duelis. LBL nolaidies .... :/ Nekādas intereses vairs, kā agrāk!

  -2 [+] [-]

, 2017-01-14 19:25, pirms 8 gadiem
dextersaicis- sitieni zem jostas vietas ir atļauti šajā sadaļā?(tas par komentāru)!! Eh. Labs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2017-01-14 19:27, pirms 8 gadiem
ParSportuLatvijā123 rakstīja: Atzisti, ka VEF ir svakaki ka Ventspils!
pēc tā, ka vienu spēli zaudēja?
Pēc jūsu loģikas, Barons ir labāks par BKV, jo viņus uzvarēja

     [+] [-]

, 2017-01-14 19:27, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: einuk, tak nejauc citus lietotājus, ak nē, tev prātiņš par švaku, lai to nedarītu smirdi ignorētajos tālāk
Kā tad Tu redzēji viņa komentāru ja viņš tev ir ignorēts?

  -4 [+] [-]

, 2017-01-14 19:28, pirms 8 gadiem
andzis rakstīja: Kā tad Tu redzēji viņa komentāru ja viņš tev ir ignorēts?
pēc tā komentāra es viņu noignorēju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2017-01-14 19:29, pirms 8 gadiem
kepka96 rakstīja: Lemberdzēni PO sērijās pavasarī:
A kāpēc tur nav VEF, bet ir V/O?Šie nemaz finālā netiks?

  -4 [+] [-]

, 2017-01-14 19:30, pirms 8 gadiem
ParSportuLatvijā123 rakstīja: + Ventspils ir labaki ar visiem saviem savainojumiem!!!!
+ VEF nav pilns sastāvs un?

  +4 [+] [-]

, 2017-01-14 19:31, pirms 8 gadiem
[quote real_rebel]

prieks, ka Tavas mīļākās komandas ir Vef un Dinamo, kas klanās krievu līgās un pārkāpj visas cieņu normas, tikai, lai iedotu naudiņu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-01-14 19:32, pirms 8 gadiem
Telefons zvana

  +2 [+] [-]

, 2017-01-14 19:33, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Bet saproti, ka pat tagad bez papildinājuma un bez traumām VEF aiziet uz finālu, jo pašlaik nav komandas, kas varētu izjaukt pirmo vietu duetu, ko pērn Valmiera izdarīja un priecīgs biju, jo nu fināls bija super
Es neapšaubu to, ka VEFs visticamāk spēlēs finālā, bet neuzskatu, ka tas jau šobrīd ir uzskatāms par 100% patiesību. Pirmkārt jau tāpēc, ka spēlēt ar tik šauru rotāciju kāda tā visu sezonu ir VEFam ir ārkārtīgi riskanti. Pagaidām varam uzskatīt, ka VEFam ir pat paveicies, ka ir tik maz savainojumu, Vecvagars ir ārā, bet pārējie gandrīz visu laiku ierindā. Bet tai pašā laikā ir redzamas lielas problēmas ar ko jāstrādā ilgtermiņā, galvenokārt jau soda metienu precizitāte un arī fakts, ka Mārtiņš Meiers gandrīz katrā spēlē nospēlē mazāk nekā varētu piezīmju problēmas dēļ. Arī Blūms sāk sēsties, bet Armands šosezon tikai paretam rāda to spēli, ko pagājušajā gadā Valmierā.
Tā kā riskanto momentu netrūkst. Un ja runājam par pavasari, es ļoti gaidu 1/2 finālu Valmiera vs VEF, šobrīd tas izskatās ļoti reāls scenārijs.

  +2 [+] [-]

, 2017-01-14 19:35, pirms 8 gadiem
Agasi rakstīja: Es neapšaubu to, ka VEFs visticamāk spēlēs finālā, bet neuzskatu, ka tas jau šobrīd ir uzskatāms par 100% patiesību. Pirmkārt jau tāpēc, ka spēlēt ar tik šauru rotāciju kāda tā visu sezonu ir VEFam ir ārkārtīgi riskanti. Pagaidām varam uzskatīt, ka VEFam ir pat paveicies, ka ir tik maz savainojumu, Vecvagars ir ārā, bet pārējie gandrīz visu laiku ierindā. Bet tai pašā laikā ir redzamas lielas problēmas ar ko jāstrādā ilgtermiņā, galvenokārt jau soda metienu precizitāte un arī fakts, ka Mārtiņš Meiers gandrīz katrā spēlē nospēlē mazāk nekā varētu piezīmju problēmas dēļ. Arī Blūms sāk sēsties, bet Armands šosezon tikai paretam rāda to spēli, ko pagājušajā gadā Valmierā.
Tā kā riskanto momentu netrūkst. Un ja runājam par pavasari, es ļoti gaidu 1/2 finālu Valmiera vs VEF, šobrīd tas izskatās ļoti reāls scenārijs.
Armandam Rīgā vairāk izklaides iespēju kā Valmierā

  -4 [+] [-]

, 2017-01-14 19:35, pirms 8 gadiem
Agasi rakstīja: Es neapšaubu to, ka VEFs visticamāk spēlēs finālā, bet neuzskatu, ka tas jau šobrīd ir uzskatāms par 100% patiesību. Pirmkārt jau tāpēc, ka spēlēt ar tik šauru rotāciju kāda tā visu sezonu ir VEFam ir ārkārtīgi riskanti. Pagaidām varam uzskatīt, ka VEFam ir pat paveicies, ka ir tik maz savainojumu, Vecvagars ir ārā, bet pārējie gandrīz visu laiku ierindā. Bet tai pašā laikā ir redzamas lielas problēmas ar ko jāstrādā ilgtermiņā, galvenokārt jau soda metienu precizitāte un arī fakts, ka Mārtiņš Meiers gandrīz katrā spēlē nospēlē mazāk nekā varētu piezīmju problēmas dēļ. Arī Blūms sāk sēsties, bet Armands šosezon tikai paretam rāda to spēli, ko pagājušajā gadā Valmierā.
Tā kā riskanto momentu netrūkst. Un ja runājam par pavasari, es ļoti gaidu 1/2 finālu Valmiera vs VEF, šobrīd tas izskatās ļoti reāls scenārijs.
Pilnībā tev piekrītu, es vienkārši to saku tajā kontekstā, ka VEF papildināsies un tas notiks, kas ļaus palielināt to rotāciju + iepriekšējās spēles, kad nebija Blūma vai kāda cita spēlētāja, neradīja problēmas ar uzvaru, izņēmums ir Ogre

  -2 [+] [-]

, 2017-01-14 19:36, pirms 8 gadiem
kols00 arī ventspils balstās uz krievu naudu. Arī valmiera balstās uz krievu naudu. Nejauc sportu ar politiku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-01-14 19:37, pirms 8 gadiem
The Latvian Locomotive rakstīja: Vafelēnu asaras.. mmm..
konditorejas izstrādājums tev Gaiļa gadā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2017-01-14 19:39, pirms 8 gadiem
ParSportuLatvijā123 rakstīja: Ar ko papildinasies?
nezinu, tik iepriekš tika minēts par pg piesaisti, kā fans, es labprāt velētos, kādu individuāli spēcīgu pg vai kombo aizsargu, kurš spēs truļus iemest

  -2 [+] [-]

, 2017-01-14 19:41, pirms 8 gadiem
Abas komandas vienlīdzīgas

  +3 [+] [-]

, 2017-01-14 19:42, pirms 8 gadiem
jāatzīst, ka ventiņi šoreiz pelnīti uzvarēja. vefs kaut kāds pusaizmidzis izskatījās, varbūt pats sākums iemidzināja, bet ja tā, tad sūdīgi. Tikai ar atsevišķiem individuāliem uzplaiksnījumiem kaut cik turēja līdz. Blūmam ticība metienam jau ir brīnišķīga lieta, bet nu drusku tomēr jāsaņem sevi rokā, ir jau tie gadi, kad vairāk ar prātu jāspēlē arī. Meijers izskatījās, ka negrib pacietīgi pagrūstīties un ar prātu spēlēt aizsardzībā pret zaķi, vieglāk noiet malā

  +6 [+] [-]

, 2017-01-14 19:45, pirms 8 gadiem
Vafeles sodus met tik labi,ka par treneri jāalgo Biedriņš.
Slēpts komentārs: specha
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-01-14 20:07, pirms 8 gadiem
kopumā , ļoti zemas kvalitātes basketbols, VEF vispār LBL II divīzijas cienīgs sniegums, treneris malodčiks, kārtīgi blici sagatavojis, turpiniet turpiniet agonēt ar šādu couchu... Blūms ļoti ļoti vājš

  -3 [+] [-]

, 2017-01-14 20:08, pirms 8 gadiem
Kur tas spēka uzbrucējs Mbodžs pazudis, pēdējā laikā nav manāms.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-01-14 20:12, pirms 8 gadiem
Viegla uzvara.

  -4 [+] [-]

, 2017-01-14 20:12, pirms 8 gadiem
zelts rakstīja: kopumā , ļoti zemas kvalitātes basketbols, VEF vispār LBL II divīzijas cienīgs sniegums, treneris malodčiks, kārtīgi blici sagatavojis, turpiniet turpiniet agonēt ar šādu couchu... Blūms ļoti ļoti vājš
skatos, tev kā kaprīzai vecenei indes zobs atvēries, ļoti zemas kvalitātes koments tavā izpildījumā. Saņemies kaut kā,ja vari. Ne viss ir zelts, kas spīd..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2017-01-14 20:17, pirms 8 gadiem
es aicinu visus, kuriem krīt uz nerviem šito bērnudārznieku spļaudīkļi, kuru sastāvā aizdomīgi daudz mātes piena, nu pārvarat kārdinājumu nolaisties un iesaistīties nožēlojamā "diskusijā", bet uzspiediet ignore, savādāk tiem, kas to ir izdarījuši, sanāk negribot to visu huiņu lasīt

  +5 [+] [-]

, 2017-01-14 20:27, pirms 8 gadiem
Skatos te paris izteikti 'kadri' vienu un to pasu atkarto!
BKV malaci,ka par spiti daudzajiem savainojumiem spele loti labi!

  +3 [+] [-]

, 2017-01-14 20:36, pirms 8 gadiem
Fenomenāli, ka te pārītis objektīvo piesauc tiesnešus, kas it kā esot palīdzējuši BKV Bet nu rūciet, jo neko citu jūs vairs nevarat - ir izdarīts, tas, kas bija jāizdara Un nemaz netaisos taisīt tālejošus secinājumus, bet šobrīd šis iznākums pilnībā atspoguļo spēka samēru. BKV ir vairāk resursu, no kuriem pasmelt un tas arī tika izdarīts. Prieks! Un zālē super atmosfēra, kārtīgi svētki

  +2 [+] [-]

, 2017-01-14 20:41, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: pēc tā, ka vienu spēli zaudēja?
Pēc jūsu loģikas, Barons ir labāks par BKV, jo viņus uzvarēja
nē, pēc tā, kā spēle gāja un beidzās. Nav runa par sākumu un nespēju noturēt plusus, bet to paniku, kas sākās 3. cet vidū/beigās, kad nekas nesanāca. Arī kad pievilka klāt, par pārliecinošu spēli to nosaukt nevarēja. Pavilka te viens, te otrs, bet glābšanās plāna īsti nebija

  -4 [+] [-]

, 2017-01-14 20:43, pirms 8 gadiem
onkols rakstīja: nē, pēc tā, kā spēle gāja un beidzās. Nav runa par sākumu un nespēju noturēt plusus, bet to paniku, kas sākās 3. cet vidū/beigās, kad nekas nesanāca. Arī kad pievilka klāt, par pārliecinošu spēli to nosaukt nevarēja. Pavilka te viens, te otrs, bet glābšanās plāna īsti nebija
panika jau sākās pēc tiesnešu lēmumiem, pēc tam jau spēlētāji nespēja atrast spēles pavedienu un Blūms, kā kapteinis nepavilka....jau pirmajā ceturtdaļā bija redzams, ka tiesneši nav gatavi spēlei un izjauca spēli abām komandām

  +1 [+] [-]

, 2017-01-14 21:02, pirms 8 gadiem
krievu bomži ierija

  +4 [+] [-]

, 2017-01-14 21:07, pirms 8 gadiem
kepka96 rakstīja: Tak Mārča intervijā stāstija, ka VEF pat uz jauno gadu vēl likuši iekšā bāzīti, tā ka augļi būs pavasarī, kamēr lemberzēniem Krisīts būs kā nodzīts zirgs un nebūs, kas pavelk svarīgos brīžos. Kā arī VEF'am vēl papildinājumi tiek meklēti, un kā pieredze rāda sezonas otrā pusē parasti tie piesaistītie tiešām ir labi kadri. #2no10 #MēsVisiPērsimLemberdzēnus #Būs2no11
Tak Ventspils arī nav labākajā sastāvā,pietrūka 4 spēlētāju,Mbodža vietāa būs droši vien ka jauns centrs.Nez no kurienes Vef ņems naudu lai papildinātu sastāvu.Un beidz dzivot pagātnē ar savu 2no11

     [+] [-]

, 2017-01-14 21:16, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: panika jau sākās pēc tiesnešu lēmumiem, pēc tam jau spēlētāji nespēja atrast spēles pavedienu un Blūms, kā kapteinis nepavilka....jau pirmajā ceturtdaļā bija redzams, ka tiesneši nav gatavi spēlei un izjauca spēli abām komandām
Piekrītu, ka brīžiem svilpa kā aptrakuši uz abām pusēm. Zināmā mērā atgādināja Liepājas bronzas maču, bet nu tur bija 3x lielāks kosmoss. Bet nu nekad nepiekritīšu, ka svilpa par labu BKV. Nu nē!
Paskaidro man to Kempbela nesportisko, jo no tribībēm neko nevarēja saprast? Tikai to, ka brīdī, kad bumba jau ir metriem prom no groza apakšas, FIBA kategorijas čalis aptur spēli...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-01-14 21:24, pirms 8 gadiem
ir BKV parādija kas ir spēcīgāki uz šo brīdi ,kepka kā parasti pajols pa dzīvi Armands Šķēle uzmet Kluso no soda līnija visa halle smejas hahaaa un VEF dodas uz mājam ar zilu dirsu un Visa Ventspils līksmo

  +2 [+] [-]

, 2017-01-14 21:35, pirms 8 gadiem
kāds no basket savienības nesen teica, ka basketbols Latvijā ir sporta veids nr1... NOPIETNI??? Ja pat pusgada centrālo spēli nerāda pa TV.... Kauns!!!!!.....

  +1 [+] [-]

, 2017-01-14 22:01, pirms 8 gadiem
Nu ko vafeliñas fani kuram bija taisnība tas tik ir sākums šim visam.BK Ventspils cepure nost ar 9viñiem spēlētājiem uzvarēt tādu pretinieku jā raksturs netrūkst tai komandai.MALAČI tā tik turpināt.sākumā varēja redzēt nevarēja visur paspēt aizsardzībā,bet ka iešūpojās tad viss aizgāja nogurums laikam bibija iemesls kas bija sakrājies pēc smagās un tai pašā reizē arī skaistās uzvaras pār frančiem

     [+] [-]

, 2017-01-14 22:24, pirms 8 gadiem
Merter, Tev mājās Tv rāda tikai vienu kanālu? Nez, ko tad es skatījos TV?

     [+] [-]

, 2017-01-14 22:51, pirms 8 gadiem
maaaa rakstīja: Merter, Tev mājās Tv rāda tikai vienu kanālu? Nez, ko tad es skatījos TV?
laikam tu esi no tiem laimigajiem, kam ir lattelecom. man ir Viasat, tur nerādīja....

     [+] [-]

, 2017-01-14 23:26, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: pēc tā, ka vienu spēli zaudēja?
Pēc jūsu loģikas, Barons ir labāks par BKV, jo viņus uzvarēja
BKV netrenējas uz koka groziem, dēļ kuriem viens no BKV līderiem ir traumēts uz sezonu.

  -1 [+] [-]

, 2017-01-14 23:29, pirms 8 gadiem
kepka96 rakstīja: Lemberdzēni PO sērijās pavasarī:
Tavos sapņos.Varbūt kaut kad, tikai ne šosezon

     [+] [-]

, 2017-01-15 00:00, pirms 8 gadiem
naida parpilns agresivs jaunietis 120102935163046 rakstīja: Vajag uzrakstīt ko indīgu lai tiktu indīgo komentāru sadaļā!
Zarīna gāze !
Zhurku inde!!!

     [+] [-]

, 2017-01-15 07:19, pirms 8 gadiem
VEF zaudeja bez variantiem tas nekas,ka bija negatavi tiesneshi,jo briinumainas svilpes vai nesvilpes dabuuja abas komandas,vispaar jau jaatiesaa triis tiesneshiem,nevar jau viens Lucis tiesaat pa visiem....

  +3 [+] [-]

, 2017-01-15 11:52, pirms 8 gadiem
norden rakstīja: VEF zaudeja bez variantiem tas nekas,ka bija negatavi tiesneshi,jo briinumainas svilpes vai nesvilpes dabuuja abas komandas,vispaar jau jaatiesaa triis tiesneshiem,nevar jau viens Lucis tiesaat pa visiem....
Brīnos, ka SALIŅAM tiek dots tiesāt tādas spēles. Viņa uzvedība ir neadekvāti augstprātīga, noteikumus puisim vajadzētu pārlasīt - tie mani novērojumi no kādas BBL spēles.
IETEIKUMS SALIŅAM: vnk paskaities uz savu darbību video.

     [+] [-]

, 2017-01-15 13:32, pirms 8 gadiem
Prese rakstīja: Brīnos, ka SALIŅAM tiek dots tiesāt tādas spēles. Viņa uzvedība ir neadekvāti augstprātīga, noteikumus puisim vajadzētu pārlasīt - tie mani novērojumi no kādas BBL spēles.
IETEIKUMS SALIŅAM: vnk paskaities uz savu darbību video.
pievienojos. Pieredzējušākie kolēģi regulāri svilpa viņa zonu

  -2 [+] [-]

, 2017-01-15 13:44, pirms 8 gadiem
onkols rakstīja: pievienojos. Pieredzējušākie kolēģi regulāri svilpa viņa zonu
Ja nemaldos, tad tieši viņs iedeva Mejerim nesportisko un Meieram piezīmi pret Janičenoku, kur tās nebija. Nesaku, ka tiesneši palīdzēja uzvarēt BKV, bet radīja ļoti lielu haosu laukumā un esmu vīlies, ka tādiem uzticēja tiesāt...Tādos dueļos vajag tomēr tiesnešus, kas necentīsies spēli ietekmēt

     [+] [-]

, 2017-01-15 14:17, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Ja nemaldos, tad tieši viņs iedeva Mejerim nesportisko un Meieram piezīmi pret Janičenoku, kur tās nebija. Nesaku, ka tiesneši palīdzēja uzvarēt BKV, bet radīja ļoti lielu haosu laukumā un esmu vīlies, ka tādiem uzticēja tiesāt...Tādos dueļos vajag tomēr tiesnešus, kas necentīsies spēli ietekmēt
kur tu redzi, ka kāds, izņemot vefiešus, runā ka tiesneši kādam palīdzēja? Es tikai piekrītu, ka Saliņš peldēja un ne pirmo reizi. Un es tev par Kempbela nesportisko jautāju - varbūt tv bija labāk saprotams, kas notika?

  -2 [+] [-]

, 2017-01-15 14:34, pirms 8 gadiem
onkols rakstīja: kur tu redzi, ka kāds, izņemot vefiešus, runā ka tiesneši kādam palīdzēja? Es tikai piekrītu, ka Saliņš peldēja un ne pirmo reizi. Un es tev par Kempbela nesportisko jautāju - varbūt tv bija labāk saprotams, kas notika?
cilvēk, beidz interpretēt pa savam, ko izlasi, jo es nerakstu, ka tiesneši kādam palīdzēja!! Kempbelam iedeva visticamāk par izrunāšanos, jo aktīvi prasīja, kāpēc netika nosvilpts pārkāpums pret viņu

  +2 [+] [-]

, 2017-01-15 14:37, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: cilvēk, beidz interpretēt pa savam, ko izlasi, jo es nerakstu, ka tiesneši kādam palīdzēja!! Kempbelam iedeva visticamāk par izrunāšanos, jo aktīvi prasīja, kāpēc netika nosvilpts pārkāpums pret viņu
nesportisko par izrunāšanos? Paskatījos pats, bet diemžēl atkārtojuma nebija. Izskatījās, ka leitim uzlika dirsiņu kā hokejā, jo pirms tam pret Kempeblu neiedeva sodu groza apakšā. Nervi neizturēja, kas nav labi, bet nu leitis visu maču purinājās kā želeja, ko soģi neievēroja.

  -2 [+] [-]

, 2017-01-15 14:46, pirms 8 gadiem
onkols rakstīja: nesportisko par izrunāšanos? Paskatījos pats, bet diemžēl atkārtojuma nebija. Izskatījās, ka leitim uzlika dirsiņu kā hokejā, jo pirms tam pret Kempeblu neiedeva sodu groza apakšā. Nervi neizturēja, kas nav labi, bet nu leitis visu maču purinājās kā želeja, ko soģi neievēroja.
Labucks jau pareizi darīja, jo ja nemaldos, kādas trīs - četras reizes viņam sejā iebrauca ar roku un nekādu sodu nenosvilpa....Tie soģi daudz palaida garām, kaut vai izzīda to Meiera piekto piezīmi, uz BKV pusi arī ignorēja dažus interesantas epizodes, vai iedeva sodu praktiski tad, kad pat nepieskārās