Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:131, Did:0, useCase: 3

Finālsērija pārceļas uz Rīgu: vai "Ventspils" revanšēsies VEF?

Agris Suveizda

Finālsērija pārceļas uz Rīgu: vai "Ventspils" revanšēsies VEF?
Ventspilnieks Džonatans Ārledžs starp Andreju Gražuli un Stīvu Zeku. Foto: Romāns Kokšarovs/f64

Šovakar "OlyBet" Latvijas Basketbola līgas finālsērijā norisināsies otrā spēle, kurā Rīgas VEF plkst. 20:00 "Arēnā Rīga" uzņems "Ventspili". Sērijā līdz četrām uzvarām ar 1-0 vadībā ir rīdzinieki. Tiešraide "Best4Sport" TV kanālā un portālā Delfi.lv.

"Ventspils" iepriekšējā pavasarī kļuva par Latvijas čempioni, šosezon bija uzvarējusi visās trijās savstarpējās spēlēs – gan mājās (61:59), gan viesos (90:89), gan neitrālā laukumā Tallinā (102:80) – un kļuva arī par Latvijas-Igaunijas līgas pirmo čempioni, tomēr Latvijas finālsēriju ar panākumu izbraukumā sāka VEF – 81:75. Rīdziniekiem bija pārsvars cīņā zem groza (atlēkušās bumbas 40:31), kas ļāva izpildīt vairāk soda metienu (15/19 pret 10/13) un divpunktu metienu (21/33 pret 19/34).

Rezultatīvākais ar 18 punktiem, piecām piespēlēm un piecām atlēkušajām bumbām bija Džabrils Durems, bet 17 punktus atgriešanās spēlē guva Mareks Mejeris, kurš pirms mēneša Tallinā notiekošajā "Final 4" salauza degunu. Savukārt mājiniekiem ar 17 punktiem rezultatīvākais spēlētājs bija Rihards Lomažs, kamēr ierindā ar deviņiem punktiem un vairāk nekā 21 spēlētu minūti atgriezās Ērons Džonsons. Ventspilniekiem no pieteiktajiem spēlētājiem rezervē palika Artūrs Grīnbergs un Vlads Mikulskis, bet rīdziniekiem laukumā netika Roberts Stumbris un Verners Kohs.

"Ventspils" šajā sezonā izbraukumā nav izdevies gūt daudz nozīmīgu panākumu. Ja VEF viesos apspēlēt izdevās, tad Latvijas-Igaunijas līgā Tallinā ar 85:97 tika zaudēts "Kalev"/"Cramo", savukārt Eirokausos astoņās spēlēs izcīnītas vien divas uzvaras – Itālijā ar 88:74 pār "Avellino" un Vācijā ar 99:81 pār pastarīti "Ludwigsburg". Latvijas-Igaunijas līgas finālčetriniekā Tallinā abas uzvaras tika svinētas pār Latvijas komandām "Ogri" un VEF. Tikmēr rīdzinieku bilances VTB Vienotajā līgā savā un pretinieku laukumā bija identiskas (5-13), bet Latvijas-Igaunijas līgā savā laukumā zaudējumam kurzemniekiem VEF pretī var likt uzvaru pār "Kalev"/"Cramo" (90:80).

VEF ir izcīnijusi sešas uzvaras pēc kārtas, nezaudējot kopš 11. aprīļa spēles pret Krasnojarskas "Enisey" (68:70), bet "Ventspils" pirmajā spēlē pārtrauca deviņu uzvaru sēriju, kā arī 14 uzvaru sēriju savā laukumā.

LBL 2019. gada fināls

DatumsLaiksSpēleRezultāts
5. maijs17:00Ventspils – VEF75:81
8. maijs20:00VEF – Ventspils
11. maijs17:00Ventspils – VEF
14. maijs19:30VEF – Ventspils
17. maijs*19:30Ventspils – VEF
19. maijs*17:00VEF – Ventspils
21. maijs*19:30Ventspils – VEF

* - ja nepieciešams

LBL fināli

GadsČempionsFinālistsRezultātsTrenerisMVP
2018.VentspilsVEF4-2R.ŠtelmahersAi.Šķēle
2017.VEF RīgaVentspils4-0J.GailītisM.Mejeris
2016.Valmiera/OrdoVEF Rīga4-3R.ŠtelmahersA.Bērziņš
2015.VEF RīgaVentspils4-2N.MazursM.Mejeris
2014.VentspilsVEF Rīga4-1R.ŠtelmahersJ.Timma
2013.VEF RīgaVentspils4-1R.ButautsE.Roulends
2012.VEF RīgaVentspils4-1R.ButautsK.Janičenoks
2011.VEF RīgaVentspils4-3R.ButautsS.Valters
2010.BaronsVEF Rīga4-3E.TeterisO.Efedžuku
2009.VentspilsBarons/LMT4-3A.GalvanovskisM.Jurevičus
2008.Barons/LMTASK Rīga4-2K.MuižnieksAr.Šķēle
2007.ASK RīgaVentspils4-2R.ButautsS.Valters
2006.VentspilsBarons LU4-0K.MuižnieksM.Petrāvičs
2005.VentspilsBarons4-0K.MuižnieksDž.Lavs
2004.VentspilsBarons4-0K.MuižnieksK.Šeštoks
2003.VentspilsSkonto4-1K.MuižnieksM.Četmens
2002.VentspilsSkonto4-0K.MuižnieksK.Purnis
2001.VentspilsLMT4-1A.Krauliņš
2000.VentspilsBrocēni/LMT4-3A.KrauliņšA.Vītols
1999.ASK/Brocēni-LMTVentspils4-2V.ValtersE.Šneps
1998.ASK/Brocēni-LMTVentspils4-1V.ValtersA.Bagatskis
1997.Brocēni-LMTLiepājas Baltika4-0V.Valters
1996.Brocēni-LMTMetropole4-2J.Zeltiņš
1995.SWH/BrocēniBonus4-3A.Krauliņš
1994.SWH/BrocēniBonus3-0A.Krauliņš
1993.BrocēniBonus3-0A.Krauliņš
1992.Brocēni/ParairBonus2-0A.Konstantinovs

  +2 [+] [-]

, 2019-05-08 10:43, pirms 6 gadiem
Cik maksā biļetes? Vai biļetes būs vienkārši ieejas vai ar sēdvietām noteiktām? Vai biļetes jāiegādājas internetā vai uz vietas? Labi pacentušies visi LBS cilvēki, ka nevienā rakstā, nevienā reklāmā nekāda informācija par to nav un, tad vēl brīnās kāpēc tukšas tribīnes.

  -1 [+] [-]

, 2019-05-08 10:47, pirms 6 gadiem
taspatspuisis rakstīja: Cik maksā biļetes? Vai biļetes būs vienkārši ieejas vai ar sēdvietām noteiktām? Vai biļetes jāiegādājas internetā vai uz vietas? Labi pacentušies visi LBS cilvēki, ka nevienā rakstā, nevienā reklāmā nekāda informācija par to nav un, tad vēl brīnās kāpēc tukšas tribīnes.
Vienīgo reklāmu redzēju no VEF puses, viņiem akcija, pērc biļeti netā uz šo spēli un iegūsti biļeti uz nākamo. 3.59 uz spēli ir maza cena
Slēpts komentārs: Real Rebel

  +6 [+] [-]

, 2019-05-08 11:27, pirms 6 gadiem
Vienas biļetes cena ir 9.20. Domāju, ka ar šādu izcenojumu publiku nesavākt, jo tie, kas dodas uz turieni tāpat iet ar kaut kādiem ielūgumiem vai free ticketiem.

  +3 [+] [-]

, 2019-05-08 11:45, pirms 6 gadiem
Ventspils cerams šovakar savāksies un kārtīgi revanšēsies!
Tiešām kurā adresē var nopirkt biļetes? jo bilesu servisā un bezrindas nekur neieraudzīju...

  +1 [+] [-]

, 2019-05-08 11:45, pirms 6 gadiem
Kamiks rakstīja: Vienas biļetes cena ir 9.20. Domāju, ka ar šādu izcenojumu publiku nesavākt, jo tie, kas dodas uz turieni tāpat iet ar kaut kādiem ielūgumiem vai free ticketiem.
Cerams vismaz 1000 skatītāji atnaks.. Kā gribētos lai būtu pilna arēna, jo basketbols ir tīri kvalitatīvs starp šīm komandām..

  -1 [+] [-]

, 2019-05-08 11:56, pirms 6 gadiem
HitMix* rakstīja: Ventspils cerams šovakar savāksies un kārtīgi revanšēsies!
Tiešām kurā adresē var nopirkt biļetes? jo bilesu servisā un bezrindas nekur neieraudzīju...
vef mājaslapa

  -1 [+] [-]

, 2019-05-08 12:05, pirms 6 gadiem
Kamiks rakstīja: Vienas biļetes cena ir 9.20. Domāju, ka ar šādu izcenojumu publiku nesavākt, jo tie, kas dodas uz turieni tāpat iet ar kaut kādiem ielūgumiem vai free ticketiem.
tur jau 2 biļetes,uz šo un nākamo mājas spēli

  +1 [+] [-]

, 2019-05-08 12:09, pirms 6 gadiem
Tribīnes tukšas,jo par VEF spēlēm maza interese no skatītājiem.Tad kad cilvēki nenāk skatīties,tad vienu pērc un otru met no līdzi,tā sakot ...tikai atnāciet,slikti izskatās tukšas tribīnes...
taspatspuisis rakstīja: Cik maksā biļetes? Vai biļetes būs vienkārši ieejas vai ar sēdvietām noteiktām? Vai biļetes jāiegādājas internetā vai uz vietas? Labi pacentušies visi LBS cilvēki, ka nevienā rakstā, nevienā reklāmā nekāda informācija par to nav un, tad vēl brīnās kāpēc tukšas tribīnes.

  +3 [+] [-]

, 2019-05-08 12:19, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: vef mājaslapa
debīla sistēma, neko tur nevar saprast..

  -2 [+] [-]

, 2019-05-08 12:26, pirms 6 gadiem
jancuks_jun rakstīja: Tribīnes tukšas,jo par VEF spēlēm maza interese no skatītājiem.Tad kad cilvēki nenāk skatīties,tad vienu pērc un otru met no līdzi,tā sakot ...tikai atnāciet,slikti izskatās tukšas tribīnes...
Atkal čīksti, neizvrīna

  +3 [+] [-]

, 2019-05-08 13:03, pirms 6 gadiem
Būtu labi ja tu kaut ko vairāk jēgtu no basketbola,citādi vienas muļķibas vien raksti un...dziedi slavas dziesmas VEFam.Kā tik kāds raksts parādās par VEF,uzreiz neatverot komentārus vari būt pārliecināts ka Real Rebel būs nokomentējis ko ļoti slavinošu.Tas jau nevienam vairs nav noslēpums.Darba devējs laikam labi maksā...
Real Rebel rakstīja: Atkal čīksti, neizvrīna
Slēpts komentārs: bārda un sifons

  -1 [+] [-]

, 2019-05-08 13:05, pirms 6 gadiem
taspatspuisis rakstīja: Cik maksā biļetes? Vai biļetes būs vienkārši ieejas vai ar sēdvietām noteiktām? Vai biļetes jāiegādājas internetā vai uz vietas? Labi pacentušies visi LBS cilvēki, ka nevienā rakstā, nevienā reklāmā nekāda informācija par to nav un, tad vēl brīnās kāpēc tukšas tribīnes.
Vefriga.com ir biļetes internetā pieejamas. Pērkot šodien , uz nākamo mājas spēli ieeja bez maksas . Tjipa divas par vienu.
Slēpts komentārs: elvison

  +3 [+] [-]

, 2019-05-08 13:12, pirms 6 gadiem
elvison rakstīja: pats neesi debīls ,vai nemāki uzspiest uz "pirkt biļetes šeit''? aa tu Ventīlis
Esmu Rīdzinieks...dzīvoju pie ušakova kepkas

  +3 [+] [-]

, 2019-05-08 14:02, pirms 6 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Par Vefiņu! Visi u arēnu!
Pareizi bomziem jāatbalsta bomzu komanda.

  +2 [+] [-]

, 2019-05-08 14:19, pirms 6 gadiem
Jā,ventiņi iepriekšējā spēlē rādija loti gudru basketbolu.Raksturīgi Roberta vadītajām komandām.Iespējams pie vainas zaudējumam,ka pārāk ātri noticēja uzvarai.Spēle no sākuma pārāk viegli aizgāja ...
HitMix* rakstīja: Ventspils cerams šovakar savāksies un kārtīgi revanšēsies!
Tiešām kurā adresē var nopirkt biļetes? jo bilesu servisā un bezrindas nekur neieraudzīju...

  +3 [+] [-]

, 2019-05-08 14:35, pirms 6 gadiem
Labi ka pēc iepriekšējās spēles ir bijuši kādi treneru komentari, intervijas😀 tas ir psc LBS ieguldījums milzīgs!!

  -1 [+] [-]

, 2019-05-08 14:41, pirms 6 gadiem
jancuks_jun rakstīja: Būtu labi ja tu kaut ko vairāk jēgtu no basketbola,citādi vienas muļķibas vien raksti un...dziedi slavas dziesmas VEFam.Kā tik kāds raksts parādās par VEF,uzreiz neatverot komentārus vari būt pārliecināts ka Real Rebel būs nokomentējis ko ļoti slavinošu.Tas jau nevienam vairs nav noslēpums.Darba devējs laikam labi maksā...
Raksta lielākais čīkstulis šeit....Nav brīnums, ka esam tur, kur esam dēļ tādiem cilvēkiem....Tev jau H.E.N.R.Y reiz jautāja vai mani sociālo tīklu profili arī ir feiki, ja jau mani ar vef saisti

  -1 [+] [-]

, 2019-05-08 14:42, pirms 6 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Labi ka pēc iepriekšējās spēles ir bijuši kādi treneru komentari, intervijas😀 tas ir psc LBS ieguldījums milzīgs!!
Vai ne, tik interesantaa bija kapteiņu intervijas

     [+] [-]

, 2019-05-08 15:11, pirms 6 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Labi ka pēc iepriekšējās spēles ir bijuši kādi treneru komentari, intervijas😀 tas ir psc LBS ieguldījums milzīgs!!
Tiešām...pigec līmenis

  +1 [+] [-]

, 2019-05-08 17:12, pirms 6 gadiem
"Prieks", ka VISA Latvija varēs skatīties finālu... labs darbiņš... nez, LBS jāsaka "paldies" par basketbola prestiža celšanu vai kādam citam kantorim!?

     [+] [-]

, 2019-05-08 18:39, pirms 6 gadiem
Tiešām žēl, ka fināla spēles nav redzamas visā Latvijas teritorijā, ne visiem ir pieejams Best4sport kanāls. Nav arī pirms spēļu ekspertu analīzes, treneru, spēlētāju komentāri, ekspertu komentāri par sēriju kopumā + -. Te vēl kāds twitterī apgalvoja, ka šis ir labākais sporta produkts Latvijā..

  -1 [+] [-]

, 2019-05-08 18:55, pirms 6 gadiem
Rokets rakstīja: Tiešām žēl, ka fināla spēles nav redzamas visā Latvijas teritorijā, ne visiem ir pieejams Best4sport kanāls. Nav arī pirms spēļu ekspertu analīzes, treneru, spēlētāju komentāri, ekspertu komentāri par sēriju kopumā + -. Te vēl kāds twitterī apgalvoja, ka šis ir labākais sporta produkts Latvijā..
Delfi rāda finālu 🤦

  +1 [+] [-]

, 2019-05-08 20:36, pirms 6 gadiem
lielisks kārtējais piemērs cik bezjēdzīgs ir VTB tām komandām,kuras nav tajā top5.Kalev bez variantiem 0-3 un pēdējas spēles -20 un varēja mierīgi būt -35 ,lai gan tik labas sezonas beigas.Pilnīgi bezjēdzīgi tur bija cīnīties..Kaut VEF no turinies pazustu!

  -1 [+] [-]

, 2019-05-08 20:37, pirms 6 gadiem
TTeamLV rakstīja: lielisks kārtējais piemērs cik bezjēdzīgs ir VTB tām komandām,kuras nav tajā top5.Kalev bez variantiem 0-3 ,lai gan tik labas sezonas beigas.Pilnīgi bezjēdzīgi tur bija cīnīties..Kaut VEF no turinies pazustu!
Tu vispār savu loģiku saproti?

  +1 [+] [-]

, 2019-05-08 20:40, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tu vispār savu loģiku saproti?
Jā.Nevienai no 6-14 komandām nav pat 1% iespēja kaut ko tajā līgā izdarīt.Tāda loģika.Kā jau teicu pirms tam,kad rakstīju par ČL.Mums viedokļi nesakrīt.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-08 20:42, pirms 6 gadiem
Tām komandām,kurām tas ir nacionālais čempis viss kārtībā,lai spēlē,viņi cīnas par savu titulu un eirolīgas vietu,bet citām tur skaties kā gribi ,nav ko darīt.Eiropā vismaz dažādība ,ir vismaz kaut kāda iespēja pacīnīties.Saprotu ,ko tu saki..Bet pasaki,ka nav kaut kur manā viedoklī taisnība..

  +1 [+] [-]

, 2019-05-08 20:47, pirms 6 gadiem
Ja viņi piesaistītu ārzemju klubus un normāla līmeņa klubus,tad tā līga pēc kaut kā izskatītos,bet VEF ,kalev tiešām nav tā kalibra klubs.Kad bija 3.2m lati budžets,tad kaut nedaudz bija iespēja cīnīties,bet tagad

  -1 [+] [-]

, 2019-05-08 20:49, pirms 6 gadiem
TTeamLV rakstīja: Tām komandām,kurām tas ir nacionālais čempis viss kārtībā,lai spēlē,viņi cīnas par savu titulu un eirolīgas vietu,bet citām tur skaties kā gribi ,nav ko darīt.Eiropā vismaz dažādība ,ir vismaz kaut kāda iespēja pacīnīties.Saprotu ,ko tu saki..Bet pasaki,ka nav kaut kur manā viedoklī taisnība..
Kam man dažādību, ja es vēlos, lai Latvijā labas komandas spēlē? Mēs nevienā turnīrā necīnīsimies par uzvaru, tad, kas tur slikts, ka tās augšgala komandas tādas ir?

Savu loģiku piemēro uz Eirolīgu, jo tur ir praktiski tas pats. Reti kura komanda uz kaut ko var cerēt, ja ir 6.vietā un uz leju...

  -1 [+] [-]

, 2019-05-08 20:51, pirms 6 gadiem
TTeamLV rakstīja: Ja viņi piesaistītu ārzemju klubus un normāla līmeņa klubus,tad tā līga pēc kaut kā izskatītos,bet VEF ,kalev tiešām nav tā kalibra klubs.Kad bija 3.2m lati budžets,tad kaut nedaudz bija iespēja cīnīties,bet tagad
Viss ir atkarīgs, kādas komandas vēlies redzēt...Daži te ieminās, ka ČL būtu vairāk uzvaramu spēļu, bet tā nav, ja atmetam blakus lietas, kas komandu ietekmētu abos turnīros, tad uzvaramo spēļu skaits ir lielāks VTB + diezgan plašs kalendārs, kas ilgstošā posmā nodrošina ar laba līmeņa praksi.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-08 20:53, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Kam man dažādību, ja es vēlos, lai Latvijā labas komandas spēlē? Mēs nevienā turnīrā necīnīsimies par uzvaru, tad, kas tur slikts, ka tās augšgala komandas tādas ir?

Savu loģiku piemēro uz Eirolīgu, jo tur ir praktiski tas pats. Reti kura komanda uz kaut ko var cerēt, ja ir 6.vietā un uz leju...
Saprotu tavu skatu uz to visu.Es vienkārši nevaru tam piekrist.Eirolīgā vismaz regulārājā sezonā top 12 komandas tomēr var vienu otru uzvarēt un ir lielāki pārsteigumi.

  +1 [+] [-]

, 2019-05-08 20:54, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Viss ir atkarīgs, kādas komandas vēlies redzēt...Daži te ieminās, ka ČL būtu vairāk uzvaramu spēļu, bet tā nav, ja atmetam blakus lietas, kas komandu ietekmētu abos turnīros, tad uzvaramo spēļu skaits ir lielāks VTB + diezgan plašs kalendārs, kas ilgstošā posmā nodrošina ar laba līmeņa praksi.
Man personīgi ir apnikušas visas tās Krievijas komandas,izņemot eirokaua un eiroligas.Permu,astanu utt uzvarēt..man personīgi neinteresē.Tāpēc saku par to dažādību.Senāk,kad bija mix starp Krieviju un eiropu tajā līga,tad viss ok,bet tagad tikai Krievija,vēl tie Poļi.Ja viņi piesaistītu vēl kādas 5,6 eiropas komandas,tad tas skats jau citādāks būtu

  -1 [+] [-]

, 2019-05-08 20:56, pirms 6 gadiem
TTeamLV rakstīja: Saprotu tavu skatu uz to visu.Es vienkārši nevaru tam piekrist.Eirolīgā vismaz regulārājā sezonā top 12 komandas tomēr var vienu otru uzvarēt un ir lielāki pārsteigumi.
Te jau arī tie paši pārsteigumi ir. Šosezona vispār ir neredzēti daudz lielo komandu zāģu. Tagad pavelkot paralēles ar ČL, tad tur grupas ir tā pati aina, ka 1-2 komandas praktiski sagrauj mūsu komandu. Saproti, es protams arī vēlētos, lai spēlētu Uleb (tā ir mana pirmā opcija), bet es arī klubu saprotu un to, ka viņiem ir jāspēlē tur, kur viņiem, pirmkārt ir izdevīgi (bonuss), otrkārt, palīdz spēlētājus piesaistīt.

     [+] [-]

, 2019-05-08 20:57, pirms 6 gadiem
Un uzvaramu spēļu būtu vienā līmenī,pie sliktākas sezonas vairāk pat VTB,tam piekrītu.Vienkārši ir apnicis,ka tas vairs nav starptautisks turnīrs,viņš ir starptautisks tikai pēc teorijas,bet reāli tur neviens viņiem neapdraud titulu no ārzemju klubiem,tie tik fona tur 3,4 sēž.Ja Unics,khimkiem ,zenitam un loko būtu kāds eiropas klubs,kurš varētu nocelt vietu..

  -1 [+] [-]

, 2019-05-08 20:59, pirms 6 gadiem
TTeamLV rakstīja: Man personīgi ir apnikušas visas tās Krievijas komandas,izņemot eirokaua un eiroligas.Permu,astanu utt uzvarēt..man personīgi neinteresē.Tāpēc saku par to dažādību.Senāk,kad bija mix starp Krieviju un eiropu tajā līga,tad viss ok,bet tagad tikai Krievija,vēl tie Poļi.Ja viņi piesaistītu vēl kādas 5,6 eiropas komandas,tad tas skats jau citādāks būtu
Problēma jau tā, ka īsti nav ko šajā pusē paņemt, lai to ainu uzlabotu. Leišiem ir pašiem labs čempis, Skandināvijas komandas mēs grautu. Vienīgi Čehus vēl varētu atpakaļ dabūt.

     [+] [-]

, 2019-05-08 20:59, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Te jau arī tie paši pārsteigumi ir. Šosezona vispār ir neredzēti daudz lielo komandu zāģu. Tagad pavelkot paralēles ar ČL, tad tur grupas ir tā pati aina, ka 1-2 komandas praktiski sagrauj mūsu komandu. Saproti, es protams arī vēlētos, lai spēlētu Uleb (tā ir mana pirmā opcija), bet es arī klubu saprotu un to, ka viņiem ir jāspēlē tur, kur viņiem, pirmkārt ir izdevīgi (bonuss), otrkārt, palīdz spēlētājus piesaistīt.
Klubu es arī saprotu,vienkārši no tāda parasta fana puses skatoties ir tā

  -1 [+] [-]

, 2019-05-08 20:59, pirms 6 gadiem
TTeamLV rakstīja: Klubu es arī saprotu,vienkārši no tāda parasta fana puses skatoties ir tā
Es saprotu un to pieņemu

Cik esmu uzzinājis, tad ja VEF budžets kritīs zem miljona, tad viņi visticamāk nespēlēs VTB.

     [+] [-]

, 2019-05-08 21:03, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Es saprotu un to pieņemu

Cik esmu uzzinājis, tad ja VEF budžets kritīs zem miljona, tad viņi visticamāk nespēlēs VTB.
Tikai tāpēc?Domāju,ka paši saprot,ka nav ritīgi ar skatītājiem un mēģinās kaut ko mainīt

  -1 [+] [-]

, 2019-05-08 21:19, pirms 6 gadiem
TTeamLV rakstīja: Tikai tāpēc?Domāju,ka paši saprot,ka nav ritīgi ar skatītājiem un mēģinās kaut ko mainīt
SKatītāju nebūs, kamēr mārketinga nebūs, ne turnīra....Pēdējā eirokausu sezonā vtb bija labāk apmeklēts kā uleb EK

     [+] [-]

, 2019-05-08 21:22, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: SKatītāju nebūs, kamēr mārketinga nebūs, ne turnīra....Pēdējā eirokausu sezonā vtb bija labāk apmeklēts kā uleb EK
Nu tad VEF nākotne nebūs..zem 1mil arī LV tituls nebūs un ja vēl skatītāji nenāk uz eiropas turnīru,tad..bēdīgi

  -1 [+] [-]

, 2019-05-08 21:26, pirms 6 gadiem
TTeamLV rakstīja: Nu tad VEF nākotne nebūs..zem 1mil arī LV tituls nebūs un ja vēl skatītāji nenāk uz eiropas turnīru,tad..bēdīgi
Nav jau tik traki

  -1 [+] [-]

, 2019-05-08 21:41, pirms 6 gadiem
malēnietis turējās 3/4 ,,bet ceturtajā atkal čangaļu ēeee.,.