Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:131, Did:0, useCase: 3

Vai pēc trīs gadu pārtraukuma "Ventspils" atgriezīsies čempionu tronī?

Emils Ozerinskis

Vai pēc trīs gadu pārtraukuma "Ventspils" atgriezīsies čempionu tronī?
Ronalds Zaķis
Foto: Romāns Kokšarovs/F64

"Olybet" Latvijas Basketbola līgas finālsērijas sestajā spēlē šovakar pulksten 19:30 Roberta Štelmahera trenētā BK "Ventspils" centīsies ceturto reizi uzveikt aktuālo valsts čempioni Rīgas VEF, lai iegūtu desmito valsts čempiontitulu kluba vēsturē.

Finālsērijas pirmo četru spēļu rezultāti nedeva viennozīmīgu atbildi par to, kura no abām finālistēm ir spēcīgāka. Pirmajos divos mačos Ventspilī komandas dalīja uzvaras uz pusēm, pirmajā cīņā pie panākuma tiekot kurzemniekiem, bet otrajā cīņā droši uzvaru nosargājot galvaspilsētas komandai. Pēc desmit dienu pauzes sērija pārcēlās uz Rīgu, kur komandas atkal dalīja uzvaras un zaudējumus uz pusēm. Trešajā sērijas cīņā VEF spēja atspēlēties un izvirzīties sērijas vadībā. Savukārt ceturtajā cīņā "Ventspils" spēles noslēdzošajā daļā nospēlēja aukstasinīgāk un spēja izlīdzināt sērijas rezultātu.

Visnevienlīdzīgākā cīņa finālsērijā izvērtās piektajā mačā, kad "Ventspils" visu spēli pārliecinoši atradās vadībā un guva panākumu ar 23 punktu pārsvaru, sasniedzot spēles beigu rezultātu 96:73. Rīdzinieki spēles otrajā pusē izskatījās demoralizēti, liekot uzdot jautājumus par savu gatavību lauzt sērijas likteni. Vai mājupceļā no Ventspils rīdziniekiem būs izdevies sanākt kopā kā komandai, to jau varēs redzēt uz "Arēnas Rīga" parketa. Savukārt "Ventspils" savu parādīto sniegumu jau pārņēmuši favorītu statusu, piesakoties uz atgriešanos Latvijas čempionu godā.

Sērijas piektajā cīņā izšķiroša bija tieši "Ventspils" komandas spēle, katram no deviņiem spēlei pieteiktajiem basketbolistiem dodot svarīgu pienesumu uzvaras iegūšanā. Pieci spēlētāji guva vismaz desmit punktus, bet vismazāk punkti bija AIgaram Šķēlem, kurš guva sešus punktus, bet atdeva piecas rezultatīvas piespēles. Rezultatīvākais starp ventiņiem bija Juļus Juciks, bet pa 14 punktiem Riharda Lomaža un Emanuela Ubilas rēķinā.

Rīdzinieku rindās ar 12 punktiem rezultatīvākais bija Kaspars Vecvagars, bet par punktu mazāk Artim Atem. Rīdziniekiem vienīgo pozitīvo iezīmi piektajā spēlē iespējams atrast tajā, ka lielāks spēles laiks bija tālākajiem rezervistiem, līdz ar to uz sesto spēli VEF komandas līderi būs svaigāki, kamēr ventspilniekiem īsti nebija iespēja spēles beigās atpūtināt līderus, jo izteikti soliņa tālā gala sildītāji Kurzemes komandas rotācijā nav.

Abas komandas finālsērijā nav iztikušas bez robiem sastāvā. Skaļākais uzvārds finālsērijas lazaretē ir divkārtējais LBL finālsērijas vērtīgākais spēlētājs Mareks Mejeris, kurš nevar palīdzēt aktuālajiem valsts čempioniem rīdziniekiem pēc iedzīvošanās traumā Maskavā. Savukārt "Ventspils" komandai jau mēnesi nav varējis palīdzēt Ingus Jakovičs, bet finālsērijas gaitā no ierindas izkrita arī Roberts Freimanis.

Ja sērijas sestajā mačā uzvaru gūs ventspilnieki, tad Kurzemes komanda varēs atzīmēt savu desmito čempiontitulu, pēc trīs gadu pārtraukuma atgūstot čempionu pilnvaras. Savukārt Rīgas komandas uzvaras gadījumā izšķirošā cīņa par titulu norisināsies piektdien Ventspilī.

Maču tiešraidē translēs "Best4Sport TV".

Finālsērijas kalendārs (sērijas rezultāts 3-2)

DatumsMājiniekiViesiVietaRezultāts
19.05.Ventspils-VEF RīgaVentspils OC94:87
21.05.Ventspils-VEF RīgaVentspils OC71:81
31.05.VEF Rīga-VentspilsArēna Rīga76:66
02.06.VEF Rīga-VentspilsArēna Rīga83:89
04.06.Ventspils-VEF RīgaVentspils OC96:73
06.06.VEF Rīga-VentspilsArēna Rīga
08.06.*Ventspils-VEF RīgaVentspils OC

"*" - ja nepieciešams

LBL fināli

GadsČempionsFinālistsRezultātsTrenerisMVP
2017.VEF RīgaVentspils4-0J.GailītisM.Mejeris
2016.Valmiera/OrdoVEF Rīga4-3R.ŠtelmahersA.Bērziņš
2015.VEF RīgaVentspils4-2N.MazursM.Mejeris
2014.VentspilsVEF Rīga4-1R.ŠtelmahersJ.Timma
2013.VEF RīgaVentspils4-1R.ButautsE.Roulends
2012.VEF RīgaVentspils4-1R.ButautsK.Janičenoks
2011.VEF RīgaVentspils4-3R.ButautsS.Valters
2010.BaronsVEF Rīga4-3E.TeterisO.Efedžuku
2009.VentspilsBarons/LMT4-3A.GalvanovskisM.Jurevičus
2008.Barons/LMTASK Rīga4-2K.MuižnieksAr.Šķēle
2007.ASK RīgaVentspils4-2R.ButautsS.Valters
2006.VentspilsBarons LU4-0K.MuižnieksM.Petrāvičs
2005.VentspilsBarons4-0K.MuižnieksDž.Lavs
2004.VentspilsBarons4-0K.MuižnieksK.Šeštoks
2003.VentspilsSkonto4-1K.MuižnieksM.Četmens
2002.VentspilsSkonto4-0K.MuižnieksK.Purnis
2001.VentspilsLMT4-1A.Krauliņš
2000.VentspilsBrocēni/LMT4-3A.KrauliņšA.Vītols
1999.ASK/Brocēni-LMTVentspils4-2V.ValtersE.Šneps
1998.ASK/Brocēni-LMTVentspils4-1V.ValtersA.Bagatskis
1997.Brocēni-LMTLiepājas Baltika4-0V.Valters
1996.Brocēni-LMTMetropole4-2J.Zeltiņš
1995.SWH/BrocēniBonus4-3A.Krauliņš
1994.SWH/BrocēniBonus3-0A.Krauliņš
1993.BrocēniBonus3-0A.Krauliņš
1992.Brocēni/ParairBonus2-0A.Konstantinovs
Slēpts komentārs: Real Rebel

  +5 [+] [-]

, 2018-06-06 09:25, pirms 7 gadiem
Lai plūst šampis pa Arēnas grīdu!!!!

     [+] [-]

, 2018-06-06 09:49, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Domāju, ka būs septītā spēle. Gailītis savus līderus atpūtināja, kamēr bkv nebija tādas iespējas. Tas varētu šo spēli ietekmēt un protams darbība aizsardzībā, ja būs tas pats lērums kļūdu, tad uzvaru neredzēt
Tā atpūtināšana jau bija tāds piespiedu solis un varbūt arī audzinošs. Uz soliņa ne pārāk ok atmosfēra izskatījās, bet nu komandai pieredzes netrūkst un gan jau spēs savākties, bet nu psiholoģiskais pārsvars ir bkv pusē. Jābūt kārtīgai kaujai

  -1 [+] [-]

, 2018-06-06 09:50, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Domāju, ka būs septītā spēle. Gailītis savus līderus atpūtināja, kamēr bkv nebija tādas iespējas. Tas varētu šo spēli ietekmēt un protams darbība aizsardzībā, ja būs tas pats lērums kļūdu, tad uzvaru neredzēt
Lai arī esmu par VEF diez vai būs 7 spēle, jo vienīgais, ko var nosaukt par līderi ir Perez(Mejeris ārā), pārējie ir noguruši vai formas kritums, vismaz Brown un Carter, otrkārt Ventspils ir uz viļņa, gan spēlētāju potenciāls daudzpusīgāks, treškārt man šķiet Gailītis sevi izsmēlis, vismaz kā VEF treneris, tapēc liekas, ka šodien kronēs čempionāonus.. ceturtkārt tas. VTB neko nav devis VEF kā komandai, vismaz neizskatās ka kāds būtu progresējis, varbūt Ate, Čavars...

  -2 [+] [-]

, 2018-06-06 09:53, pirms 7 gadiem
Pienesumu pkts no Čavara un Helmaņa,tad uzvara neizpaliks un čempionu kauss paliks Rīgas VEF vienībā.

     [+] [-]

, 2018-06-06 09:53, pirms 7 gadiem
jeepis59 rakstīja: Lai arī esmu par VEF diez vai būs 7 spēle, jo vienīgais, ko var nosaukt par līderi ir Perez(Mejeris ārā), pārējie ir noguruši vai formas kritums, vismaz Brown un Carter, otrkārt Ventspils ir uz viļņa, gan spēlētāju potenciāls daudzpusīgāks, treškārt man šķiet Gailītis sevi izsmēlis, vismaz kā VEF treneris, tapēc liekas, ka šodien kronēs čempionāonus.. ceturtkārt tas. VTB neko nav devis VEF kā komandai, vismaz neizskatās ka kāds būtu progresējis, varbūt Ate, Čavars...
Čavars krietni pielicis gada laikā un visādās jomās. Protams, joprojām ir jauns un perspektīvs un ar to kļūdas visādas saistās, bet pielicis ir.

     [+] [-]

, 2018-06-06 09:59, pirms 7 gadiem
Ja 7.spēle ieplānota piektdien (izskatās, ka ir) un nepārklāsies ar futbolu, es tikai par!

Par ļāunu nevienam nenāks, ja nu vienīgi nēģerīšiem, kuri jau somas sakrāmējuši un katru spēli aizvad ar vien švakāk.

     [+] [-]

, 2018-06-06 10:02, pirms 7 gadiem
onkols rakstīja: Tā atpūtināšana jau bija tāds piespiedu solis un varbūt arī audzinošs. Uz soliņa ne pārāk ok atmosfēra izskatījās, bet nu komandai pieredzes netrūkst un gan jau spēs savākties, bet nu psiholoģiskais pārsvars ir bkv pusē. Jābūt kārtīgai kaujai
Protams, ka piespiedu, bet tie spēlētāji, pa liela atpūtās un relatīvi vieglāk viņiem šovakar vajadzētu ieiet spēlē, bet vai tā būs? Redzēsim

     [+] [-]

, 2018-06-06 10:03, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Protams, ka piespiedu, bet tie spēlētāji, pa liela atpūtās un relatīvi vieglāk viņiem šovakar vajadzētu ieiet spēlē, bet vai tā būs? Redzēsim
Garas sezonas beigās tiešām grūti saprast. vai labāk ir biški atpūsties vai lenām paskraidīt

     [+] [-]

, 2018-06-06 10:12, pirms 7 gadiem
onkols rakstīja: Garas sezonas beigās tiešām grūti saprast. vai labāk ir biški atpūsties vai lenām paskraidīt
No psiholoģiskā viedokļa ir nedaudz labāk pasēdēt, skriet ar galvu sienā, kad acīmredzami nevedas spēla arī nav prāta darbs

  +3 [+] [-]

, 2018-06-06 10:18, pirms 7 gadiem
Par tikpat skaistu spēli kā iepriekš un šodienas triumfu BKV! `

  -2 [+] [-]

, 2018-06-06 11:14, pirms 7 gadiem
šodien pērsim lemberdzēnus Aivaram kāja lauzta, nevarēs supportēt savus vasaļus !

     [+] [-]

, 2018-06-06 11:17, pirms 7 gadiem
Par VEF, jāceļ kauss Ventspilī!

  +6 [+] [-]

, 2018-06-06 11:58, pirms 7 gadiem
Smieklīgi runāt par atpūtināšanu, kamēr citi skrēja. Atgādināšu, ka runa ir par pieaugušiem, trenētiem vīriešiem spēka gados, kur īsti nav būtiskas nozīmes, vai pirms divām dienām spēle noskrēja 20 vai 30 minūtes. Starpā ir divas dienas, un ja nelieto alkoholu, nedzīvo pa naktīm augšā, veselīgs miegs un atpūta visu atrisina.
Tad jau drīzāk varētu kā argumentu minēt, ka ventspilniekiem būs nogurušas kājas no braukšanas autobusā, notirpušas pavisam un nevarēs paskriet!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2018-06-06 12:07, pirms 7 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Smieklīgi runāt par atpūtināšanu, kamēr citi skrēja. Atgādināšu, ka runa ir par pieaugušiem, trenētiem vīriešiem spēka gados, kur īsti nav būtiskas nozīmes, vai pirms divām dienām spēle noskrēja 20 vai 30 minūtes. Starpā ir divas dienas, un ja nelieto alkoholu, nedzīvo pa naktīm augšā, veselīgs miegs un atpūta visu atrisina.
Tad jau drīzāk varētu kā argumentu minēt, ka ventspilniekiem būs nogurušas kājas no braukšanas autobusā, notirpušas pavisam un nevarēs paskriet!
Ak Dievs, nu tak izlasi līdz gala, nevis pašu sākumu tikai

  -2 [+] [-]

, 2018-06-06 12:23, pirms 7 gadiem
Es par VEF!

  +3 [+] [-]

, 2018-06-06 14:50, pirms 7 gadiem
Skaidrs ir tikai viens. Tribīnēs valdīs Ventspils, cerams laukumā arī.

  -3 [+] [-]

, 2018-06-06 14:52, pirms 7 gadiem
Par 7.spēli piektdien.

  +1 [+] [-]

, 2018-06-06 15:31, pirms 7 gadiem
Diemžēl netieku uz spēli, bet viennozīmīgi par BKV! Lai izdodas pacelt kausu jau šodien!

     [+] [-]

, 2018-06-06 15:51, pirms 7 gadiem
Es mazliet pasūdzēšos:
Ļoti labprāt pasekotu līdzi Latvijas basketbola finālam, taču - Best4sport... kas tas tāds? Acīmredzot basketbols vēl nav sasniedzis to līmeni (vai arī basketbola funkcionāri nav pietiekoši gudri), lai to rādītu nacionālās televīzijas kanāli un tādējādi šis sporta notikums būtu pieejams ikvienam.
Latvijas basketbolam par labu tas nenāk. Paskatāmies hokeja virzienā - daudz amatieriskākais Latvijas hokeja čempionāts (un tā fināls) brīvi skatāms Sportacentrs.com televīzijā. Arī te uzreiz redzams, kāpēc hokejs aizvien ir nr.1 Latvijā.
Piebildīšu, ka man pret hokeju nav nekādu pretenziju - man ir prieks, ka tas ir nr.1 un lai tāds arī tas paliek, taču labprāt sekotu līdzi tiklab hokeja fināliem kā basketbola fināliem. Basketbolam Latvijā vēl ir kur pielikt.

     [+] [-]

, 2018-06-06 16:08, pirms 7 gadiem
Par bk Ventspils uzvaru,Vini ir malaci jo spele9 cilveku sastava.

     [+] [-]

, 2018-06-06 18:02, pirms 7 gadiem
Limpompo rakstīja: Es mazliet pasūdzēšos:
Ļoti labprāt pasekotu līdzi Latvijas basketbola finālam, taču - Best4sport... kas tas tāds? Acīmredzot basketbols vēl nav sasniedzis to līmeni (vai arī basketbola funkcionāri nav pietiekoši gudri), lai to rādītu nacionālās televīzijas kanāli un tādējādi šis sporta notikums būtu pieejams ikvienam.
Latvijas basketbolam par labu tas nenāk. Paskatāmies hokeja virzienā - daudz amatieriskākais Latvijas hokeja čempionāts (un tā fināls) brīvi skatāms Sportacentrs.com televīzijā. Arī te uzreiz redzams, kāpēc hokejs aizvien ir nr.1 Latvijā.
Piebildīšu, ka man pret hokeju nav nekādu pretenziju - man ir prieks, ka tas ir nr.1 un lai tāds arī tas paliek, taču labprāt sekotu līdzi tiklab hokeja fināliem kā basketbola fināliem. Basketbolam Latvijā vēl ir kur pielikt.
Pēc popularitātes nr.1 hokejs. Pēc rezultātiem baskets. Jauniešu visvairāk futenē. Overall, baskets nr.1.

Un Best4Sport ir labākais LV sporta kanāls pēdējo ~10 gadu laikā.

  -1 [+] [-]

, 2018-06-06 18:14, pirms 7 gadiem
Gailītis Štelmaheram var ūdeni padot,to štelmis pierādīja būdams valmieras treneris...

  +2 [+] [-]

, 2018-06-06 18:26, pirms 7 gadiem
ziemeļi rakstīja: Gailītis Štelmaheram var ūdeni padot,to štelmis pierādīja būdams valmieras treneris...
ko Tu pīpē? Tā bija spirstā Frades sezona, labi, ka Gailītis vēl izspiedi tik daudz

     [+] [-]

, 2018-06-06 18:28, pirms 7 gadiem
Limpompo rakstīja: Es mazliet pasūdzēšos:
Ļoti labprāt pasekotu līdzi Latvijas basketbola finālam, taču - Best4sport... kas tas tāds? Acīmredzot basketbols vēl nav sasniedzis to līmeni (vai arī basketbola funkcionāri nav pietiekoši gudri), lai to rādītu nacionālās televīzijas kanāli un tādējādi šis sporta notikums būtu pieejams ikvienam.
Latvijas basketbolam par labu tas nenāk. Paskatāmies hokeja virzienā - daudz amatieriskākais Latvijas hokeja čempionāts (un tā fināls) brīvi skatāms Sportacentrs.com televīzijā. Arī te uzreiz redzams, kāpēc hokejs aizvien ir nr.1 Latvijā.
Piebildīšu, ka man pret hokeju nav nekādu pretenziju - man ir prieks, ka tas ir nr.1 un lai tāds arī tas paliek, taču labprāt sekotu līdzi tiklab hokeja fināliem kā basketbola fināliem. Basketbolam Latvijā vēl ir kur pielikt.
LTV7 netranslēs spēli par pašu vai ar LBS līdzmaksājumu. Lai LTV7 translētu, LBS ir nepieciešams segt visas viņu izmaksas, ko LBS īsti pavilk negrib vai nevar, to tikai Šneps zina.

Bet kopumā Best4sport nav slikts kanāls, tieši basketbola ziņā ir diezgan labs piedāvājums, nav super, bet ir ok

     [+] [-]

, 2018-06-06 19:31, pirms 7 gadiem
Aizsūtiet tak to malēnieti uz dikcijas kursiem, kaitinā šis te c(e)turtais

     [+] [-]

, 2018-06-06 19:39, pirms 7 gadiem
Kaitinoši ir arī Best4SportTV komentētāju fanošana par kādu komandu.

  +1 [+] [-]

, 2018-06-06 19:40, pirms 7 gadiem
Smacee nost rakstīja: Aizsūtiet tak to malēnieti uz dikcijas kursiem, kaitinā šis te c(e)turtais
Viņa tā komentēšana tracina, Kārters lec pēc atlēkušās bumbas, izcīna un iemet grozu, viņam tas izskatījās, ka Kērteram rokās bumba iekrita

  +1 [+] [-]

, 2018-06-06 19:42, pirms 7 gadiem
Nu tak..visi ventspilnieki izcili meistari, viņuprāt VEFs te pārpratuma pēc nonācis;D

     [+] [-]

, 2018-06-06 19:42, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Viņa tā komentēšana tracina, Kārters lec pēc atlēkušās bumbas, izcīna un iemet grozu, viņam tas izskatījās, ka Kērteram rokās bumba iekrita
Tas nebija Ventspils spēlētājs, par kuriem viņš kūst

     [+] [-]

, 2018-06-06 19:43, pirms 7 gadiem
Varbūt kāds var padalīties ar tiešraidi internetā?

     [+] [-]

, 2018-06-06 19:45, pirms 7 gadiem
Hosē Ignasio uguņo

     [+] [-]

, 2018-06-06 19:45, pirms 7 gadiem
welninsh rakstīja: Tas nebija Ventspils spēlētājs, par kuriem viņš kūst
tieši tā

  +2 [+] [-]

, 2018-06-06 19:47, pirms 7 gadiem
Lai sapūst tas lattelecom ar visu basketbolu.

  +3 [+] [-]

, 2018-06-06 19:48, pirms 7 gadiem
trīnītis pret vairogu esot meistarība..malēnietis jau urinē karstu

  +3 [+] [-]

, 2018-06-06 19:55, pirms 7 gadiem
Smacee nost rakstīja: trīnītis pret vairogu esot meistarība..malēnietis jau urinē karstu
Viņš laikam Šķēli uztver kā Latvijas Dončiču

Būtu Ozerinska tekstus dienā palasījis....Kā nabags centās aizstāvēt Štelmahera teikto par to, ka 90% Latvijas ir par BKV uzvaru

  +2 [+] [-]

, 2018-06-06 20:04, pirms 7 gadiem
malēnietis tā kūst par BKV

  +1 [+] [-]

, 2018-06-06 20:07, pirms 7 gadiem
jokaini..Peress met garām, toties Vecvagars met iekšā. Vēl viena doma ir tāda, ka vajadzētu uz Latvijas fināliem aicināt lietuviešu tiesnešus

     [+] [-]

, 2018-06-06 20:07, pirms 7 gadiem
Tiešraide internetā ir?

     [+] [-]

, 2018-06-06 20:08, pirms 7 gadiem
Smacee nost rakstīja: jokaini..Peress met garām, toties Vecvagars met iekšā. Vēl viena doma ir tāda, ka vajadzētu uz Latvijas fināliem aicināt lietuviešu tiesnešus
Domā ka Peres tad sāks mest iekšā?

     [+] [-]

, 2018-06-06 20:10, pirms 7 gadiem
ground rakstīja: Tiešraide internetā ir?
nav diemžēl

  +2 [+] [-]

, 2018-06-06 20:10, pirms 7 gadiem
oho ..mani jau SC brīdināja

  +2 [+] [-]

, 2018-06-06 20:11, pirms 7 gadiem
par to ka teicu malēnietis jau 3 x nobeidzis

  +1 [+] [-]

, 2018-06-06 20:13, pirms 7 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Domā ka Peres tad sāks mest iekšā?
domāju, ka tad izmesto sodu metienu statistika kļūs daudz maz līdzvērtīga

  +2 [+] [-]

, 2018-06-06 20:13, pirms 7 gadiem
Smacee nost rakstīja: oho ..mani jau SC brīdināja
Ozerinskis, kurš tad cits

  +1 [+] [-]

, 2018-06-06 20:16, pirms 7 gadiem
tas ir normāli ka 9 min 2.cet BKV 2 personīgās..ka vismaz vēl 3-4 neitrāli tiesneši nešaubotos iedotu?

     [+] [-]

, 2018-06-06 20:17, pirms 7 gadiem
Hūte laikam apciemojis LBS un tiesnešu

  +1 [+] [-]

, 2018-06-06 20:17, pirms 7 gadiem
Smacee nost rakstīja: tas ir normāli ka 9 min 2.cet BKV 2 personīgās..ka vismaz vēl 3-4 neitrāli tiesneši nešaubotos iedotu?
ĀĀĀ, es domāju ka šodien atkal nogurums būs vainīgs. Nu, labi, labi lai iet tiesneši

  +1 [+] [-]

, 2018-06-06 20:17, pirms 7 gadiem
Smacee nost rakstīja: tas ir normāli ka 9 min 2.cet BKV 2 personīgās..ka vismaz vēl 3-4 neitrāli tiesneši nešaubotos iedotu?
tas nav normāli, Kārters, kad iemeta, bija jādod piezīme Jucikam, jo pretējā galā tik pat vājas piezīmes ir iedotas

  -1 [+] [-]

, 2018-06-06 20:18, pirms 7 gadiem
Skatos, te viss pa vecam - VEF advokāts atkal līmenī.

  +1 [+] [-]

, 2018-06-06 20:19, pirms 7 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: ĀĀĀ, es domāju ka šodien atkal nogurums būs vainīgs. Nu, labi, labi lai iet tiesneši
Tu esi totāls loxs, ja neredzi spēlē atšķirību kā piezīmes nosvilpj, nesaku, ka izšķir tas spēli, bet kaut kā ietekmē gan

     [+] [-]

, 2018-06-06 20:19, pirms 7 gadiem
Kāds var pateikt kā tādu spēlmani kā Helmanis ņem profesionālā komandā, viņš maksā VEF? Tak kāds pasakiet lai met basketbolam mieru.. Brown un arī Carter jau domās mājās, arī Perez nosēdies, es neredzu variantus VEF

     [+] [-]

, 2018-06-06 20:20, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tu esi totāls loxs, ja neredzi spēlē atšķirību kā piezīmes nosvilpj, nesaku, ka izšķir tas spēli, bet kaut kā ietekmē gan
Neredzu, neredz tu tikai te ar saviem pudeļgaliem visu redzi.

     [+] [-]

, 2018-06-06 20:20, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Skatos, te viss pa vecam - VEF advokāts atkal līmenī.
babens ieradies? Lasīt nemāki, ne es viens kritizēju, ak jā, tas jūru realitātei neatbilst...Tā laika jūs visus tā saukšu, vismaz, kas savādāks

     [+] [-]

, 2018-06-06 20:20, pirms 7 gadiem
[quote narkomans_janis]
ĀĀĀ, es domāju ka šodien atkal nogurums būs vainīgs. Nu, labi, labi lai iet tiesneši
[/quote

paskaties Jančuk piezīmju statistiku VEFa vinnētajās spēlēs..

     [+] [-]

, 2018-06-06 20:21, pirms 7 gadiem
jeepis59 rakstīja: Kāds var pateikt kā tādu spēlmani kā Helmanis ņem profesionālā komandā, viņš maksā VEF? Tak kāds pasakiet lai met basketbolam mieru.. Brown un arī Carter jau domās mājās, arī Perez nosēdies, es netedzu variantus VEF
Tieši to pašu padomāju parHelmani. Viņš vienkārši peld pa arēnu un traucē citiem.

     [+] [-]

, 2018-06-06 20:21, pirms 7 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Neredzu, neredz tu tikai te ar saviem pudeļgaliem visu redzi.
Ja nemaldos, tas bija Bērzs vai Kārters, kurš vāju piezīmi uzsita metienā un tika nosvilpta, tādas pat nozīmes piezīme bija pret Kārteru, ko nefiksēja, tas viens no piemēriem

  -1 [+] [-]

, 2018-06-06 20:22, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: babens ieradies? Lasīt nemāki, ne es viens kritizēju, ak jā, tas jūru realitātei neatbilst...Tā laika jūs visus tā saukšu, vismaz, kas savādāks
Jau attaisnojumi iespējamajam zāģim gatavi? Vari saukt - kas tad man. Jaunupa kuces neuztveru nopietni.

  -1 [+] [-]

, 2018-06-06 20:23, pirms 7 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Neredzu, neredz tu tikai te ar saviem pudeļgaliem visu redzi.
Neesi pamanījis, ka Real Rebel ir uzdevums atbildēt pilnīgi visiem, kuri kaut ko negatīvu pasaka par VEF? Interesanti, cik Jaunups šim piķo.

     [+] [-]

, 2018-06-06 20:24, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Jau attaisnojumi iespējamajam zāģim gatavi? Vari saukt - kas tad man. Jaunupa kuces neuztveru nopietni.
neko labu izdom'at nevari...Baben, man nav attaisnojumi jāmeklē, zaude ir zaude, tas, ka meklē zaudēšanas iemeslu ir pavisam cits, bet nu jā, babeņiem laika prāts tik šaurs, lai saprastu, ka tas arī ir apspriežams temats, it īpaši raugoties nākotnē

     [+] [-]

, 2018-06-06 20:25, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Neesi pamanījis, ka Real Rebel ir uzdevums atbildēt pilnīgi visiem, kuri kaut ko negatīvu pasaka par VEF? Interesanti, cik Jaunups šim piķo.
kārtējais loxs, es vienkārši atbildu, jo pirmkārt, jūs kā muļķi maļiet vienu un to pašu, kas lielākoties ir apgāzts un otrkārt, kāpēc neierēkt par babenēm?

Pats labi zini, ka dažus te tikai nopietni uztveru, pārējie man ir pelēkā masa, uz ko rēķina ierēkt par cilvēkiem, kuri piemin vtb, iesmej, ka visa LBL vainas sakne ir LBL, ka Jaunups ir sliktāks kā Lembergs, tāpat par Eirolīgas čaļiem, klubiem, konfliktu starp uleb un fiba utt. Jums nekas jauns nav, vienreiz var padiskutēts, bet tālāk es redzu, ka nopietni neesiet un varu jūs vazāt kā tādas vieglas babenes, kuras skrien naudai pakaļ

     [+] [-]

, 2018-06-06 20:25, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: neko labu izdom'at nevari...Baben, man nav attaisnojumi jāmeklē, zaude ir zaude, tas, ka meklē zaudēšanas iemeslu ir pavisam cits, bet nu jā, babeņiem laika prāts tik šaurs, lai saprastu, ka tas arī ir apspriežams temats, it īpaši raugoties nākotnē
Lielāku VEF kepku nav iespējams atrast, Tu pat pārspēj visus DR keponus.

  +2 [+] [-]

, 2018-06-06 20:25, pirms 7 gadiem
Haha, tiesneši , komentētāji , arēnas darbinieki, LBS utt. Visi vefam kaitē , viss ir slikti, tikai ne pats vefs vafeļnieku advokāts un vēl uz vienas rokas pirkstiem skaitāmi vaukšķi jau kabatslakatiņus pieraudājuši. Tā turpinat, priekā, lejam arēnā šovakar šampi un uzkožam vafeļu torti vāverīti par godu Ventspils 10ajam titulam (baumo kuluāros , ka Ventspils esot sagatavojusi 10 kg vafeļu tortes) Tas ir tas , ko gribēju ātri pateikt, jo eju skatīt tālāk otro puslaiku, kas ved uz čempionu titulu Ventspili! Priekā visiem! Jauku , svinīgu visiem vakaru.

  +1 [+] [-]

, 2018-06-06 20:25, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: kārtējais loxs, es vienkārši atbildu, jo pirmkārt, jūs kā muļķi maļiet vienu un to pašu, kas lielākoties ir apgāzts un otrkārt, kāpēc neierēkts par babenēm?
TU laikam neesi pamanījis, bet tieši tu esi tas, kurš maļ vienu un to pašu

     [+] [-]

, 2018-06-06 20:27, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: kārtējais loxs, es vienkārši atbildu, jo pirmkārt, jūs kā muļķi maļiet vienu un to pašu, kas lielākoties ir apgāzts un otrkārt, kāpēc neierēkts par babenēm?
Ja ik pa laikam atbildētu, tad neko neteiktu, bet tas, ka atbildi uz praktiski katru negatīvo komentāru saistītu ar VEF, ir pārāk uzkrītoši. Pats jau to nemani, skaidrs.

     [+] [-]

, 2018-06-06 20:29, pirms 7 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: TU laikam neesi pamanījis, bet tieši tu esi tas, kurš maļ vienu un to pašu
Un laikam neesi pamanījis, ka es atbildu tikai, tātad, ja komentārs ir savādāks, tad arī atbilde savādāka, bet tā kā replikas nemainās....

Es tev varu nosaukt ap piecām pamatlietās, kuras visu laiku piesauc, tas jums ir standarts

     [+] [-]

, 2018-06-06 20:29, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Un laikam neesi pamanījis, ka es atbildu tikai, tātad, ja komentārs ir savādāks, tad arī atbilde savādāka, bet tā kā replikas nemainās....

Es tev varu nosaukt ap piecām pamatlietās, kuras visu laiku piesauc, tas jums ir standarts
Sauc!

     [+] [-]

, 2018-06-06 20:30, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Un laikam neesi pamanījis, ka es atbildu tikai, tātad, ja komentārs ir savādāks, tad arī atbilde savādāka, bet tā kā replikas nemainās....

Es tev varu nosaukt ap piecām pamatlietās, kuras visu laiku piesauc, tas jums ir standarts
Labāk dari to, kas Tev piestāv - turpini ņemt Jaunupam mutē.

     [+] [-]

, 2018-06-06 20:31, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ja ik pa laikam atbildētu, tad neko neteiktu, bet tas, ka atbildi uz praktiski katru negatīvo komentāru saistītu ar VEF, ir pārāk uzkrītoši. Pats jau to nemani, skaidrs.
Tu nesaproti, ka es to speciāli daru? Es tā labi iesmiet varu un to neizmantoju. Ka teicu, piemēram, piemin VEF apmeklētību, jā vienreiz, ja kāds vēlāk to nopietni pacel, tad otreiz padiskutēju utt. Tālāk es jau vairs uzmanību nepievēršu, tikai tracinu cilvēkus, kuri atkārto to.

  -1 [+] [-]

, 2018-06-06 20:32, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Labāk dari to, kas Tev piestāv - turpini ņemt Jaunupam mutē.
Ja tas tev tuvāks, tad turpini, esmu tradicionālas orientācijas cilvēks, bet nu, ja tas tev tuvāk. Ja neesi no skapja iznācis, tad iesaku to apsvērt.

     [+] [-]

, 2018-06-06 20:33, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tu nesaproti, ka es to speciāli daru? Es tā labi iesmiet varu un to neizmantoju. Ka teicu, piemēram, piemin VEF apmeklētību, jā vienreiz, ja kāds vēlāk to nopietni pacel, tad otreiz padiskutēju utt. Tālāk es jau vairs uzmanību nepievēršu, tikai tracinu cilvēkus, kuri atkārto to.

Es gan domāju, ka Tevi tracina tas, ka tik daudziem nesimpatizē VEF. Neticu, ka Tev tik dīvainas izklaides, lai sēdētu un stundām drukātu komentārus pie VEF rakstiem...

  -1 [+] [-]

, 2018-06-06 20:34, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es gan domāju, ka Tevi tracina tas, ka tik daudziem nesimpatizē VEF. Neticu, ka Tev tik dīvainas izklaides, lai sēdētu un stundām drukātu komentārus pie VEF rakstiem...
Redzi, es daudz tā šeit komentēju, tikai situācija ir tāda, ka daudzi pie VEF raksta salien un tad ir mans laiks

Bet ko man darīt pēc garas dienas? Vēl iet ko darīt? Vienus video skatīties? Jēga?

     [+] [-]

, 2018-06-06 20:34, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Ja tas tev tuvāks, tad turpini, esmu tradicionālas orientācijas cilvēks, bet nu, ja tas tev tuvāk. Ja neesi no skapja iznācis, tad iesaku to apsvērt.
Var slavināt savu atbalstāmo klubu, bet ja to dara cilvēks ar rozā brillēm un tuneļa domāšanu, tad tas ir nožēlojami. Nekad VEF neko sliktu nedara, malači, ne pie kā nav vainīgi utt. Pa smuko.

     [+] [-]

, 2018-06-06 20:35, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Redzi, es daudz tā šeit komentēju, tikai situācija ir tāda, ka daudzi pie VEF raksta salien un tad ir mans laiks

Bet ko man darīt pēc garas dienas? Vēl iet ko darīt? Vienus video skatīties? Jēga?
It kā nevar atrast ko prātīgāku padarīt - palasīt ziņas, paskatīties filmu, pasportot, kaut ko citu svaigā gaisā padarīt utt.

     [+] [-]

, 2018-06-06 20:37, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Var slavināt savu atbalstāmo klubu, bet ja to dara cilvēks ar rozā brillēm un tuneļa domāšanu, tad tas ir nožēlojami. Nekad VEF neko sliktu nedara, malači, ne pie kā nav vainīgi utt. Pa smuko.
Nekad ko tādu neesmu teicis

     [+] [-]

, 2018-06-06 20:37, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: It kā nevar atrast ko prātīgāku padarīt - palasīt ziņas, paskatīties filmu, pasportot, kaut ko citu svaigā gaisā padarīt utt.
Ko Tu nesaproti no smagas dienas? Nu jā, kārtējais pilsētnieks laikam

     [+] [-]

, 2018-06-06 20:38, pirms 7 gadiem
Jāapsveic BKV ar zeltu, trūkst VEFam komandas spēles, kas ir BKV. Un viens spēļētājs neizvilks spēli

     [+] [-]

, 2018-06-06 20:38, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Nekad ko tādu neesmu teicis
Tev neviens ari nelika neko teikt. Starp citu, kur tavs draugs četrpirkstis?

     [+] [-]

, 2018-06-06 20:38, pirms 7 gadiem
vafeles tiek normāli drāztas tā skatos šodien

     [+] [-]

, 2018-06-06 20:40, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Jāapsveic BKV ar zeltu, trūkst VEFam komandas spēles, kas ir BKV. Un viens spēļētājs neizvilks spēli
Spēle jau vel nav beigusies, bet ja BKV paceļ, tad nedomā ka VTB noraka VEF zeltu ? Nu tīri dēļ Mareka traumas ?

     [+] [-]

, 2018-06-06 20:41, pirms 7 gadiem
Un tagad, Peresam iedod apšaubāmu piezīme, kamēr iepriekš netika pret Kārteru fiksēts stiprāks noteikumu pārkāpums

     [+] [-]

, 2018-06-06 20:42, pirms 7 gadiem
DoOrDie rakstīja: Spēle jau vel nav beigusies, bet ja BKV paceļ, tad nedomā ka VTB noraka VEF zeltu ? Nu tīri dēļ Mareka traumas ?
Nedaudz, jo tomēr VEF arī pēc tam uzvarēja spēli, sēriju tam nevajadzēja ietekmēt...BKV uzvar dēļ garā gala, viens Bērzs ar jauno Čavaru neizvilks visu

     [+] [-]

, 2018-06-06 20:42, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Un tagad, Peresam iedod apšaubāmu piezīme, kamēr iepriekš netika pret Kārteru fiksēts stiprāks noteikumu pārkāpums
Tāpēc ka viņš pliks pastaigājas pa Vecrīgu ar sombrero galvā.

     [+] [-]

, 2018-06-06 20:46, pirms 7 gadiem
Izskatās ka Vef vēl var ieķerties.

     [+] [-]

, 2018-06-06 20:50, pirms 7 gadiem
Gailītim gaiļa dziesma, komanda nav gatava finālam, spēlētāji izskatas nemotivēti, leģionāri nekādi ieskaitot Perez...

     [+] [-]

, 2018-06-06 20:51, pirms 7 gadiem
Nevis Šķēle pacietīgi, bet tā viņš vienmēr ir spēlējis, ka ilgi driblējas un pēc tam, ja pats uzmest nevar, pamet citu zem tanka. Tā bija arī izlasē.

     [+] [-]

, 2018-06-06 20:56, pirms 7 gadiem
jeepis59 rakstīja: Gailītim gaiļa dziesma, komanda nav gatava finālam, spēlētāji izskatas nemotivēti, leģionāri nekādi ieskaitot Perez...
šoreiz tā ir spēlētāju vaina, ne trenera...Paskaties, kā Vecvagars spēlē, vai kā jebkurš cits no vietējiem kadriem, kā pie leģionāra bumba, tā spēle apstājas, vai ir samocīts uzbrukums dēļ tā, ka kāds neieskrēja, kur vajadzīgs

Vai arī defā, Vecvagars visu laiku zem bloka iet pret Bārnetu, lai gan viņš met trīņus...Tā ir spēlētāju vaina

     [+] [-]

, 2018-06-06 20:57, pirms 7 gadiem
Diez ko kepons iepirdīs pēc spēles. Protams galvenais nepiesaukt nelaimi. Ka šito VEF pat LU būtu uzvarējuši ?

     [+] [-]

, 2018-06-06 20:59, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: šoreiz tā ir spēlētāju vaina, ne trenera...Paskaties, kā Vecvagars spēlē, vai kā jebkurš cits no vietējiem kadriem, kā pie leģionāra bumba, tā spēle apstājas, vai ir samocīts uzbrukums dēļ tā, ka kāds neieskrēja, kur vajadzīgs
Nu kā zini vinnē spēlētāji, zaudē treneris, es saprotu ka Gailītis nav vainīgs, ka savākti tādi kā Helmanis, Misters un Gromovs, kuru šodien nemaz nelaiž laukumā

     [+] [-]

, 2018-06-06 21:03, pirms 7 gadiem
jeepis59 rakstīja: Nu kā zini vinnē spēlētāji, zaudē treneris, es saprotu ka Gailītis nav vainīgs, ka savākti tādi kā Helmanis, Misters un Gromovs, kuru šodien nemaz nelaiž laukumā
Es domāju, ka laiks Freimanim nākt pie stūres, vai Kurtinaiti ņems starpsezonā, jo viņu atlaidīs no Rytas, viņa vietā runā par Adomaiti

  -2 [+] [-]

, 2018-06-06 21:05, pirms 7 gadiem
tiesneši ir smieklīgi

     [+] [-]

, 2018-06-06 21:08, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Nevis Šķēle pacietīgi, bet tā viņš vienmēr ir spēlējis, ka ilgi driblējas un pēc tam, ja pats uzmest nevar, pamet citu zem tanka. Tā bija arī izlasē.
Visu laiku tu šķēli heito, bet viņš diezgan bieži skolo tavu VEF.

     [+] [-]

, 2018-06-06 21:09, pirms 7 gadiem
chubaki rakstīja: Visu laiku tu šķēli heito, bet viņš diezgan bieži skolo tavu VEF.
man ir pie vienas vietas, ko skolo

     [+] [-]

, 2018-06-06 21:10, pirms 7 gadiem
Kā tādu piezīmi varēja iedot Peresam?

     [+] [-]

, 2018-06-06 21:10, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Kā tādu piezīmi varēja iedot Peresam?
Tiešām, šeit es tev piekrītu

     [+] [-]

, 2018-06-06 21:12, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Kā tādu piezīmi varēja iedot Peresam?
Aivariņa pirksts

     [+] [-]

, 2018-06-06 21:14, pirms 7 gadiem
Bļā, laikam būšu piesaucis nelaimi :S

     [+] [-]

, 2018-06-06 21:15, pirms 7 gadiem
chubaki rakstīja: Aivariņa pirksts
Vefam di...!

     [+] [-]

, 2018-06-06 21:15, pirms 7 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Tiešām, šeit es tev piekrītu
Šī bija izteikti redzama...Es nezinu, vai viens tiesnesi, vai abi, nevar noturēt Latiševa uzņemto tiesāšanas manieri

     [+] [-]

, 2018-06-06 21:18, pirms 7 gadiem
Nē nu tas ir pipec

     [+] [-]

, 2018-06-06 21:18, pirms 7 gadiem
kā pa kalniem mačš

  -1 [+] [-]

, 2018-06-06 21:20, pirms 7 gadiem
Daudzi lamā Gailīti, bet Štelmahers arī ir kadrs, Burnets kļūdās bieži, bet nost neņem. Brauns vazā Šķēli, bet neko nemaina utt.

     [+] [-]

, 2018-06-06 21:22, pirms 7 gadiem
Beigas jau zvērā būs, pēdējie uzbrukumi.

     [+] [-]

, 2018-06-06 21:22, pirms 7 gadiem
varbūt vecvagaru tomēr nevajag lamāt?

     [+] [-]

, 2018-06-06 21:25, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Domāju, ka būs septītā spēle. Gailītis savus līderus atpūtināja, kamēr bkv nebija tādas iespējas. Tas varētu šo spēli ietekmēt un protams darbība aizsardzībā, ja būs tas pats lērums kļūdu, tad uzvaru neredzēt
Labāk domā-tas vismaz nav publiski visiem zināms-un nesanāk sevi tā apkaunot!?
p.s. Bagijs varbūt vefu varētu Eirolīgā kkādā modē ievest?!

  +1 [+] [-]

, 2018-06-06 21:27, pirms 7 gadiem
Viss ir labs kas labi beidzas. Fuh...

  -1 [+] [-]

, 2018-06-06 21:29, pirms 7 gadiem
A[sveicu BKV, Štelmahers gandrīz noraka...Bet nu, ko Brauns iesāka, to pats noraka, nekas, būs jauna sezona, jaunas spēles. Vecvagars šovakar pārsteidza