Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:131, Did:0, useCase: 3

"Ventspils" pusfinālu sāk ar "Barona" sagraušanu

Kristaps Pildiņš
Kristaps Pildiņš

"Ventspils" pusfinālu sāk ar "Barona" sagraušanu
BK "Ventspils" basketbolisti
Foto: bkventspils.lv

"Olybet" Latvijas Basketbola līgas (LBL) pusfināla sēriju ar graujošu uzvaru sākusi "Ventspils" vienība. Ventspilnieki savā laukumā sakāva "Barons kvartāls" basketbolistus ar rezultātu 108:66.

"Ventspils" basketbolisti pēdējo spēli aizvadīja gandrīz pirms trīs nedēļām, noraugoties ceturtdaļfinālu kārtu no malas un gaidot savu pretinieku. Saspringtā piecu maču sērijā "Barons kvartāls" spēja izslēgt no tālākas cīņas "Jēkabpili", nedomājot sniegt vieglas spēles ventspilniekiem. Ne velti "Barons kvartāls" vienīgie šosezon spēja "Ventspili" pieveikt divreiz.

Spēli labi sāka laukuma saimnieki, Ronaldam Zaķim un Andrejam Gražulim izmantojot savu pārsvaru groza apakšā. Pēc divām ar pusi spēlētām minūtēm Gražulis realizēja arī tālmetienu, panākot 7:0. "Barons kvartāls" šo maču sāka pagalam bikli, nespējot neko izveidot uzbrukumā, kā arī slikti cīnoties zem sava groza. Tas noveda pie nonākšanas iedzinējos ar 14 punktu deficītu. Interesanti, ka viesi atklāja savu punktu rēķinu vien ar metienu no centra, precīzam uzbrukuma pēdējā sekundē esot Taileram Larsonam. Pirmās ceturtdaļas otrajā pusē situācija neuzlabojās, kas Mārtiņam Gulbim pie rezultāta 17:3 lika ņemt pārtraukumu.

Uzreiz pēc pārtraukuma vēl vienu tālmetienu realizēja Larsons, bet Dāvis Rozītis apspēlēja Edgaru Žeļoni. Izrāvienu ar tālmetienu apturēja Florians Kempbels (20:8). Mārtiņš Gulbis bieži izdarīja spēlētāju maiņas, bet tas nedeva vēlamo rezultātu. Ventspilnieki turpināja pie pirmās iespējas izdarīt spiedienu groza apakšā, kas ļāva uzvarēt pirmo ceturtdaļu ar rezultātu 27:15.

Otro ceturtdaļu ar skaistu izspēli sāka "Ventspils", kas beidzās ar Žeļoņa triecienu grozā no augšas. Arī turpinājumā mājinieki dominēja laukumā, palielinot rezultāta starpību līdz 19 punktiem (36:17). Ja rīdzinieku mestās bumbas grozs nekādi nevēlējās pieņemt, tad ventspilniekiem reizēm nevedās saspēle, kas beidzās ar kļūdu. Jāsaka gan, ka mājinieki to varēja atļauties, cenšoties pie esošā pārsvara atrast vēl brīvākus metienus. Nelielu nerezultativitātes periodu ar precīzu tālmetienu no stūra pārtrauca Kristaps Janičenoks, pirmo reizi savai komandai dodot vairāk nekā 20 punktu pārsvaru. Arī otrajā ceturtdaļā "Barons kvartāls" uzbrukums atdzīvojās vien tās otrajā pusē. Divas minūtes līdz puslaika beigām nopietni sadursmē cieta Dāvis Geks, kurš tika nogādāts mediķu aprūpē. Vēl brīdi vēlāk Dāvis Zonne ar tālmetienu sadeldēja savas komandas deficītu zem 20 punktiem, bet vēl liels darbs bija priekšā, lai atgrieztos šajā mačā. Pēc pārtraukuma spēlētāji turpināja būt precīzi no tālās distances, pirmajam puslaikam noslēdzoties ar rezultātu 53:31.

Otro puslaiku sekmīgāk sāka viesi, gūstot četrus punktus un apturot vairākus pretinieku uzbrukumus. Pēc divām nospēlētām minūtēm Gražulis izprovocēja Zonni uz noteikumu pārkāpumu, kas ļāva realizēt trīs soda metienus un atjaunot 20 punktu pārsvaru. Nākamajā uzbrukumā kārtējo reizi nostrādāja Zaķa un Gražuļa sadarbība, otrajam triecot bumbu grozā no augšas. Spēle kļuva haotiska, bet to izmantoja "Ventspils". Kopumā mājinieki pilnībā kontrolēja spēles gaitu, saglabājot vairāk nekā 20 punktu pārsvaru (70:46). Vēl labāka situācija kļuva pēc trīs realizētiem soda metieniem Janičenoka izpildījumā, bet Gražulis un Žeļonis jau deva "Ventspilij" 30 punktu pārsvaru. Trešās ceturtdaļas izskaņā rīdziniekiem neklājās vieglāk, līdz ar beigu signālu tālmetienu realizējot Tomam Leimanim, kas nozīmēja vēl graujošāku rezultātu uz tablo - 86:47.

Pēdējās 10 minūtes šajā mačā bija tikai formalitāte, kaut gan to pašu varēja teikt arī pēc 25 nospēlētām minūtēm. Ventspilnieki panāca arī 40 punktu pārsvaru, esot skaidram tam, ka mājinieki gūs arī vismaz 100 punktus šajā mačā. Tāpat visi laukumā devušies ventspilnieki spēja gūt punktus, tiesa to pašu paveica arī pretinieki. Neskatoties uz rezultātu uz tablo, komandas turpināja spēlēt cik vien labi spēja, nepieļaujot kādas vaļējības rezultāta starpība dēļ. Nedaudz vairāk nekā trīs minūtes līdz mača beigām Artis Ate ar tālmetienu pārsniedza savai komandai 100 gūto punktu robežu. "Barons kvartāls" varēja vien cīnīties par to, lai zaudētu ar mazāk nekā 40 punktu starpību. Arī šis mērķis netika izpildīts, "Ventspilij" sagraujot savus pretiniekus ar rezultātu 108:66.

Rezultatīvākais uzvarētāju rindās ar 24 punktiem un sešām atlēkušajām bumbām bija Andrejs Gražulis, bet 14 punkti Kristapa Janičenoka kontā. "Barons kvartāls" labā attiecīgi 14 un 12 punktus guva Tailers Larsons un Dāvis Rozītis.

Abu komandu otrā tikšanās šajā pusfināla sērijā risināsies svētdien Jelgavā, plkst. 19:30, "Barons kvartāls" komandai cenšoties nenonākt bezdibeņa malā šajā sērijā.

"OlyBet" LBL, pusfināls, 4. maijs

"Ventspils" - "Barons kvartāls" 108:64 (27:15, 26:16, 33:16, 22:19)

"Ventspils": Gražulis 24 (6 ab), Janičenoks 14, Kempbels 12 (6 rp), Žeļonis 11, Dīns 9 (6 rp), Ate 8, O'Braiens 7 (6 ab), Zaķis 7 (6 ab), Jakovičs 6, Gulbis 5, Leimanis 5, Šķēle.
"Barons kvartāls": Larsons 14, Rozītis 12 (6 ab), Mediss 7, Freimanis 7, Geks 7, Krestiņis 6, Epners 6, Zonne 3, Mētra 2, Jogela 2.

"OlyBet" Latvijas Basketbola līgas pusfināli

Komandas1. spēle2. spēle3. spēle4.spēle5.spēleSērijā
Ventspils - Barons kvartāls108:6607.05.10.05.14.05.*16.05.*1-0
VEF Rīga - Valmiera/Ordo0-0
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2017-05-04 18:50, pirms 8 gadiem
nu kauns balonam par tādu spēli... un tas lezonne kautkāds vājprāts.... viņu pa gabalu jātur no laukuma....1-11 metieni , 4 to. viens rebs, 27 min....... nu tak pasakiet kāds viņam un trennerim, ka šis nav basketbolists

  +6 [+] [-]

, 2017-05-04 18:53, pirms 8 gadiem
Nu kepka 96 poza varbūt beidzot tev mute paliks vaļā par ventiñu un lembiña aizmuguras runāšanu bez variantiem pērējs izdomā kautko jaunu uzraxstīt.Baronam vispār nau variantu pret Ventspili ja var atļauties gandrīz pus spēli ar rezervistiem nospēlēt un beigās pāri pa 40 tad kādi tur vēl jautājumi var būt

  +7 [+] [-]

, 2017-05-04 18:53, pirms 8 gadiem
Skaisti pārbrauca pāri Baronam!!! Malači BK Ventspils !

  +2 [+] [-]

, 2017-05-04 18:56, pirms 8 gadiem
Viena spēle, bet tāpat patīkami, ka pērējam abloms. Būtu ap +10, tad vēl sprēgātu, bet tagad
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: comon88
Slēpts komentārs: Latvija2012

  +5 [+] [-]

, 2017-05-04 18:59, pirms 8 gadiem
Latvija2012 rakstīja: Valmiera , liepaju ar pirmajaa spelee sagrava a pectam pashi jau zinat kas notika Talak tiks Barons un Valmiera
Salīdzināji komandas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2017-05-04 19:01, pirms 8 gadiem
Tik uz svaiguma rēķina

  -4 [+] [-]

, 2017-05-04 19:04, pirms 8 gadiem
tomssk8 rakstīja: Salīdzināji komandas
Ventinji panjema shodien Balonus uz noguruma.Baloniem smaga serija paris dienas atpakal beidzas un nu jau pusfinaali.Kad venspilij pedeja speele bija , menesi atpakal
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-05-04 19:09, pirms 8 gadiem
Tiklīdz normāls tiesnesis tā cauri ir barona spēlei. Visu iepriekšējo sēriju neko nekur neteicu par tiesāšanu,bet tagad viss pats pierādījās. Izskatījās ka viss barons bija šokā par tiesāšanu pēc iepriekšējās sērijas,larsona un medisa piezīmes to apliecina. Paldies Latiševa kungam, ka salika visu pa plauktiņiem. Barona vieta šogad kā jau minēju ne augstāk kā 5/6.

     [+] [-]

, 2017-05-04 19:10, pirms 8 gadiem
nu par Zonni visiem tāpat skaidrs,ka viņam jāspēlē jo tēva komanda,šodien daudz laika laukumā jo tāpat bija viss skaidrs..visumā čalis būtu vidējs špīleris amatieru komandā,bet labi tas tā ..man ja godīgi nebija saprotami kapēc bija jāspēlē šodien ,kad Barons tikko aizvadija smagu sēriju,vai tad ir laika trūkums??tak varēja sākt pusfinālu gandrīz vienlaicīgi ar Valmiera -VEF spēlēm,nu labi iespējams ātrāk,bet ne jau viena diena starpā starp sēŗijām,ož pēc Lembja pirksta...

  -1 [+] [-]

, 2017-05-04 19:11, pirms 8 gadiem
Play-play-game over puisim šovakar lielais speķa pīrādziņš no kluba prezidenta godam nopelnīts.

  -1 [+] [-]

, 2017-05-04 19:12, pirms 8 gadiem
Mucinja4 rakstīja: Tiklīdz normāls tiesnesis tā cauri ir barona spēlei. Visu iepriekšējo sēriju neko nekur neteicu par tiesāšanu,bet tagad viss pats pierādījās. Izskatījās ka viss barons bija šokā par tiesāšanu pēc iepriekšējās sērijas,larsona un medisa piezīmes to apliecina. Paldies Latiševa kungam, ka salika visu pa plauktiņiem. Barona vieta šogad kā jau minēju ne augstāk kā 5/6.
Vinji jau vairs zemaak par ceturto nevar nokrist

  +2 [+] [-]

, 2017-05-04 19:13, pirms 8 gadiem
Eu tu jefiņ kepka vai kaa tevi tur deevee. Ja esi tik drosmiigs tad 7dien atbrauc uz Jelgavu un pienaac pie mums.

  +3 [+] [-]

, 2017-05-04 19:14, pirms 8 gadiem
Ventiņus varēja paņemt tikai tagad kamēr nav iespēlējušies un tālāk mēģināt dabeigt. Tagad variantu pilnīgi nekādu. Tiesa gan neticu ka turpmāk būs tādas sagrāves,bet ap 20 punktiem pārsvars būs.

  -2 [+] [-]

, 2017-05-04 19:16, pirms 8 gadiem
jeepis59 rakstīja: nu par Zonni visiem tāpat skaidrs,ka viņam jāspēlē jo tēva komanda,šodien daudz laika laukumā jo tāpat bija viss skaidrs..visumā čalis būtu vidējs špīleris amatieru komandā,bet labi tas tā ..man ja godīgi nebija saprotami kapēc bija jāspēlē šodien ,kad Barons tikko aizvadija smagu sēriju,vai tad ir laika trūkums??tak varēja sākt pusfinālu gandrīz vienlaicīgi ar Valmiera -VEF spēlēm,nu labi iespējams ātrāk,bet ne jau viena diena starpā starp sēŗijām,ož pēc Lembja pirksta...
Vo vo sviests kautkads un beloni ar takaa sievieshi , neprotestee nemaz.Otra pusfinala serija saksies peec 10 dienaam .Shita jau bus beigusies un atkal Ventinji atputisies un gaidis menesi pretinieku , tad sagaidis kad beigsies tas pusfinals atkal bus viena diena starpaa un aiziet.Vis pakartots taa lai Ventinjiem labi.

  +1 [+] [-]

, 2017-05-04 19:16, pirms 8 gadiem
Latvija 2012
Tas bija domāts ka sen baronam jau bija jābūt atvaļinājumā. Nepelnīti ir tur kur ir tagad.

     [+] [-]

, 2017-05-04 19:19, pirms 8 gadiem
Par to 1 dienu starpā piekrītu, pilnīgs murgs.

  +3 [+] [-]

, 2017-05-04 19:22, pirms 8 gadiem
Interesanti, kur Ventspils vainīga, ka Barona dēļ iepriekšējo sēriju pavilka par 2 dienām ilgāk un VEFa dēļ otrais PO pāris sāks vēlāk???

     [+] [-]

, 2017-05-04 19:47, pirms 8 gadiem
schatz rakstīja: Eu tu jefiņ kepka vai kaa tevi tur deevee. Ja esi tik drosmiigs tad 7dien atbrauc uz Jelgavu un pienaac pie mums.
Viņš tagad ir aizņemts. Šis Jaunupam ānīti laiza, šis tikko kluci normālu nolika.

  -2 [+] [-]

, 2017-05-04 19:55, pirms 8 gadiem
Šī spēle vēl neko daudz neparāda. Esmu pārliecināts, ka tik viegli vairs neviena uzvara šajā sērijā Ventspilij nenāks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Spec1aL

     [+] [-]

, 2017-05-04 20:15, pirms 8 gadiem
Spec1aL rakstīja: Priecāties par uzvaru pār Baronu tā it kā jau būtu uzvarējuši LBL! To tik šķiet māk BKV fani! Bet priecājaties kāmēr varat. Ka tik Barons nav pēdējā komanda, ko uzvarat!
Ko darīt? Raudāt, ka uzvarēja?

  -4 [+] [-]

, 2017-05-04 20:19, pirms 8 gadiem
tomssk8 rakstīja: Ko darīt? Raudāt, ka uzvarēja?
priecājiaties, bet nejau tā it kā Barons būtu baigie konkurenti, ko grūti uzvarēt tāpēc būsiet čempioni.

  -2 [+] [-]

, 2017-05-04 20:22, pirms 8 gadiem
Champion ll bee Valmiera/Ordo

     [+] [-]

, 2017-05-04 20:23, pirms 8 gadiem
Spec1aL rakstīja: priecājiaties, bet nejau tā it kā Barons būtu baigie konkurenti, ko grūti uzvarēt tāpēc būsiet čempioni.
Kas šajā sadaļā par to liecina? Viss, kas te ir bijis, ir jūsu troļļu bars, kurš katru reizi maļ citu un aizpilda visu komentāru sadaļu. Loģiski, ka jums jau nav pārsteigums par tādu rezultātu, bet ka tik vest citus laukā no pacietības un meklēt savu dzelžaini neapgāžamo loģiku, kuru it kā būtu jāignorē, jo viss tas ir prasta demagoģija, bet jau piegriezies.

  -3 [+] [-]

, 2017-05-04 20:36, pirms 8 gadiem
tomssk8 rakstīja: Kas šajā sadaļā par to liecina? Viss, kas te ir bijis, ir jūsu troļļu bars, kurš katru reizi maļ citu un aizpilda visu komentāru sadaļu. Loģiski, ka jums jau nav pārsteigums par tādu rezultātu, bet ka tik vest citus laukā no pacietības un meklēt savu dzelžaini neapgāžamo loģiku, kuru it kā būtu jāignorē, jo viss tas ir prasta demagoģija, bet jau piegriezies.
Nosaukt kādu par trolli nezinot vai tas ir trolli! Kāds sakars, es te nevienu netroļļoju! Drīzāk jūs BKV fani izskataties pēc troļļiem, jo jūs līksmojat par uzvaru pār BARONU it kā tas būtu bijis fināls! Es saprastu, ja tā būtu bijusi izšķirošā spēle būt vai nebūt, tad varētu līksmot par šādu sagrāvi, bet jūs uzvarat pirmajā spēlē, parādot, ka esat galvas tiesu pārāki pār viņiem, kas ir loģiski saprotams, bet gaviles ir tādas it kā būtu kļuvuši jau par čempioniem! Ir tak jāmēk samērīgi novērtēt pretinieks un paveiktā nozīmīgums!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2017-05-04 20:55, pirms 8 gadiem
Vai kepka96 tiešām ir tas ,kas pie ratiem stāv?
Slēpts komentārs: Real Rebel

  -2 [+] [-]

, 2017-05-04 21:02, pirms 8 gadiem
Svetki šodien Lemburgā! Rīt būs cita diena ! Un ko dzeltenzilie darīs finālá ja tagad pastaigāsies

     [+] [-]

, 2017-05-04 21:02, pirms 8 gadiem
Uhh. Special jeb kā tev tur un 2012. Tā vien liekas ka pēc barona uzvaras nemanīja jūs komentāros. Bet te pēkšņi uzradušies aizstāvji. BKV fani priecājas jo lielākā daļa šeit esošo ir pret ventspili. Un kā tu nepriecāsies ja ir viens otrs kas rakstīja pat 4:0 barons paņems. Kā lai nepriecājas ka neesam tik sekli kā kepka96. Un redz tas ka lbl izspēle tiek pakārtota vefam tas jums nemaz neliekas nepareizi. BKV spēlē pilnu sezonu vef redz nevar. Un par PO nemaz nerunāsim. Kas notiktu (protams nereāli) ja vef uzvarētu zenit?? Ko valmierai? Gaidīt kad luteklīši izspēlēs vtb līgu? Lemberga pirksts? Uhh. Tač nokaunieties un pieaudziet. Jūsu komentāri sāk kļūt tik nenormāli skumji ka pat sportacentrā līst negribas. Laikam jau sportacentra redakcija atbalsta šos demagogus. Savādāk jau viņu šeit nebūtu.

Zonne. Aiiiii. Diez cik ilgi tam tēvam vajadzēs laiku lai saprastu ka dēls uz nba netiks???

  -2 [+] [-]

, 2017-05-04 21:06, pirms 8 gadiem
RajonRondo rakstīja: Uhh. Special jeb kā tev tur un 2012. Tā vien liekas ka pēc barona uzvaras nemanīja jūs komentāros. Bet te pēkšņi uzradušies aizstāvji. BKV fani priecājas jo lielākā daļa šeit esošo ir pret ventspili. Un kā tu nepriecāsies ja ir viens otrs kas rakstīja pat 4:0 barons paņems. Kā lai nepriecājas ka neesam tik sekli kā kepka96. Un redz tas ka lbl izspēle tiek pakārtota vefam tas jums nemaz neliekas nepareizi. BKV spēlē pilnu sezonu vef redz nevar. Un par PO nemaz nerunāsim. Kas notiktu (protams nereāli) ja vef uzvarētu zenit?? Ko valmierai? Gaidīt kad luteklīši izspēlēs vtb līgu? Lemberga pirksts? Uhh. Tač nokaunieties un pieaudziet. Jūsu komentāri sāk kļūt tik nenormāli skumji ka pat sportacentrā līst negribas. Laikam jau sportacentra redakcija atbalsta šos demagogus. Savādāk jau viņu šeit nebūtu.

Zonne. Aiiiii. Diez cik ilgi tam tēvam vajadzēs laiku lai saprastu ka dēls uz nba netiks???
Saproti, nesalīdzini Ventspils uzvaru pār Baronu ar vef iespējamo uzvaru pret Zenit! Ar šo argumentu tu iebrauci auzās! Tālaāk es nemaz nelasīju!

Edit: Man nav pretenziju nekādu pret Lembergu! Es vienkārši jau kopš mazām dienām esmu pret Ventspils sporta komandām! Man nav pretenziju pret pilsētu kā tādu un tās vadību, man vienkārši ļoti nepatīk Ventspils sporta koamndas un tas ir viss!

  -2 [+] [-]

, 2017-05-04 21:06, pirms 8 gadiem
Latvija2012 rakstīja: Champion ll bee Valmiera/Ordo
Sapņo tālāk... Valera/Oldo labākajā gadījumā pacīnīsies par trešo vietu.

  +2 [+] [-]

, 2017-05-04 21:14, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Jo mierīgi varēja arī šo spēli vēlāk un pirms vaino vef kur, iemācies eiropas basketbola hierarhiju, mazgadīgie bļāvēji, ibio
Klau, mazgadīgais rupekli, nemāci man te hierarhiju. Noriebusies tā mūžīgā Ventspils rokas vainošana. Tev ir pierādījumi, ka LBS lūdza pacelt šo pusfinālu vēlāk un pieskaņoties VEF grafikam VTB, bet BKV atteica? Ja ir, tad liec kārtis galdā, ja nē, tad beidz čīkstēt.

  +3 [+] [-]

, 2017-05-04 21:19, pirms 8 gadiem
Piedod, bet Krievijas atklātais čempionāts nevar būt hierarhijas augšgalā! VEF zināja kalendāru jau labu laiku atpakaļ, gribi spēlēt Krievijas čempī, tad nečīksti un neizdomā atrunas
Real Rebel rakstīja: Jo mierīgi varēja arī šo spēli vēlāk un pirms vaino vef kur, iemācies eiropas basketbola hierarhiju, mazgadīgie bļāvēji, ibio

  +1 [+] [-]

, 2017-05-04 21:28, pirms 8 gadiem
Kur pedi.š kepka pazudis? Vai tagad esi specs pa anal? Davai, satiekamies Jelgavā, mazgadīgais mātes drāzējs.

  -2 [+] [-]

, 2017-05-04 21:52, pirms 8 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Piedod, bet Krievijas atklātais čempionāts nevar būt hierarhijas augšgalā! VEF zināja kalendāru jau labu laiku atpakaļ, gribi spēlēt Krievijas čempī, tad nečīksti un neizdomā atrunas
vtb po stadija sākas vēlāk dēļ eirolīgas un tai pakārtojas visi iesaistītie un loģiski, ka ikviens cits klubs, ka tā vai šā saistīts ar to

  -2 [+] [-]

, 2017-05-04 21:54, pirms 8 gadiem
madam Gricacujeva rakstīja: Klau, mazgadīgais rupekli, nemāci man te hierarhiju. Noriebusies tā mūžīgā Ventspils rokas vainošana. Tev ir pierādījumi, ka LBS lūdza pacelt šo pusfinālu vēlāk un pieskaņoties VEF grafikam VTB, bet BKV atteica? Ja ir, tad liec kārtis galdā, ja nē, tad beidz čīkstēt.
esmu vecāks par tevi rupekli un es nevainoju bkv, bet lbl neizdarību, ka tiek sniegta klaja priekšrocība, jo vajadzēja r dienām starpā būt

  -2 [+] [-]

, 2017-05-04 21:57, pirms 8 gadiem
RajonRondo rakstīja: Uhh. Special jeb kā tev tur un 2012. Tā vien liekas ka pēc barona uzvaras nemanīja jūs komentāros. Bet te pēkšņi uzradušies aizstāvji. BKV fani priecājas jo lielākā daļa šeit esošo ir pret ventspili. Un kā tu nepriecāsies ja ir viens otrs kas rakstīja pat 4:0 barons paņems. Kā lai nepriecājas ka neesam tik sekli kā kepka96. Un redz tas ka lbl izspēle tiek pakārtota vefam tas jums nemaz neliekas nepareizi. BKV spēlē pilnu sezonu vef redz nevar. Un par PO nemaz nerunāsim. Kas notiktu (protams nereāli) ja vef uzvarētu zenit?? Ko valmierai? Gaidīt kad luteklīši izspēlēs vtb līgu? Lemberga pirksts? Uhh. Tač nokaunieties un pieaudziet. Jūsu komentāri sāk kļūt tik nenormāli skumji ka pat sportacentrā līst negribas. Laikam jau sportacentra redakcija atbalsta šos demagogus. Savādāk jau viņu šeit nebūtu.

Zonne. Aiiiii. Diez cik ilgi tam tēvam vajadzēs laiku lai saprastu ka dēls uz nba netiks???
pašlaik tieši tu demagoģiju dzen, kas neskaitāmas reizes pārrunāta + par Zonni lieki teici

  +2 [+] [-]

, 2017-05-04 22:17, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: esmu vecāks par tevi rupekli un es nevainoju bkv, bet lbl neizdarību, ka tiek sniegta klaja priekšrocība, jo vajadzēja r dienām starpā būt
Ja jau nevainoji, tad ko uzņēmi tik personiski tekstu, kas bija adresēts BKV vainotājiem? Un vēl - neesmu lietojusi nevienu rupju vārdu, lai tiktu nosaukta par rupekli. Par vecumu nestrīdēšos, lai paliek

  -3 [+] [-]

, 2017-05-04 22:28, pirms 8 gadiem
madam Gricacujeva rakstīja: Ja jau nevainoji, tad ko uzņēmi tik personiski tekstu, kas bija adresēts BKV vainotājiem? Un vēl - neesmu lietojusi nevienu rupju vārdu, lai tiktu nosaukta par rupekli. Par vecumu nestrīdēšos, lai paliek
viņiem pa daļai ir taisnība, ka bkv ir sniegta milzu priekšrocība, pie tam ja ņem vērā pērnos notikumus un šo sezonu....Valmierai vismaz tā būs kā pelnīta

  +2 [+] [-]

, 2017-05-04 22:41, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: viņiem pa daļai ir taisnība, ka bkv ir sniegta milzu priekšrocība, pie tam ja ņem vērā pērnos notikumus un šo sezonu....Valmierai vismaz tā būs kā pelnīta
Ir atšķirība - ir priekšrocība vai arī nokārtoja, lai būtu tāds kalendārs. BKV vietā varēja būt arī jebkura cita komanda, kura paņemtu regulārajā pirmo vietu.
Pēc pagājušā gada LBS gan solīja vairs neveidot kalendāru, kur jāizspēlē visas spēles maijā, lai būtu vairāk laika starp spēlēm, bet, kā redzu, tad šogad viss pa vecam. Laikam pašām komandām tas likās ok, kaut kā nedzirdēju protestus.

     [+] [-]

, 2017-05-04 22:47, pirms 8 gadiem
Atceros, ka aizgāju uz VEF-Ventspils spēli Rīgā. Sanāca blakus Vafelnieku faniem sēdēt. Tiem 4 gb. Kuri sākumā fakučus meta uz otru tribīni pār lakumu. Tāda ņirga sanāca. Ubagi, ne tikai biļetes nevar atļauties (varbūt tikai 4 arī ir), bet arī aliņu turpat Olimpiskā kafejnīcā nevar nopirkt, jo lok bamsli, kā autenes bomāri. Brīnums, ka cīgas puslaikā nestreļija.

  +2 [+] [-]

, 2017-05-04 22:54, pirms 8 gadiem
Ludvigers rakstīja: Kur pedi.š kepka pazudis? Vai tagad esi specs pa anal? Davai, satiekamies Jelgavā, mazgadīgais mātes drāzējs.
Tak chill vecīt ,tas kepka96 māk ,kaut ko pateikt TIKAI caur internetu! Neņem galvā viņu un paņem uzspied ignore viņam....

  -3 [+] [-]

, 2017-05-04 23:06, pirms 8 gadiem
madam Gricacujeva rakstīja: Ir atšķirība - ir priekšrocība vai arī nokārtoja, lai būtu tāds kalendārs. BKV vietā varēja būt arī jebkura cita komanda, kura paņemtu regulārajā pirmo vietu.
Pēc pagājušā gada LBS gan solīja vairs neveidot kalendāru, kur jāizspēlē visas spēles maijā, lai būtu vairāk laika starp spēlēm, bet, kā redzu, tad šogad viss pa vecam. Laikam pašām komandām tas likās ok, kaut kā nedzirdēju protestus.
man šķiet, ka gāja runa par ātrāku sezonas noslēgumu

  +1 [+] [-]

, 2017-05-04 23:13, pirms 8 gadiem
badijs4 rakstīja: Tak chill vecīt ,tas kepka96 māk ,kaut ko pateikt TIKAI caur internetu! Neņem galvā viņu un paņem uzspied ignore viņam....
Nē, viņš vēl diezgan daudz ko māk. Viņš diezgan regulāri Jaunupa ānīti izlaiza. Par to Jaunups viņam piegādā savus ziemas ķiršus. Kepka gardu muti ar savu muterīti desertā noēd, pēc pamatēdiena - svaiga bomāra kluča. Pēc tam abi ar savu muterīti pamet dzīvokli (zaļo konteineri pie Centrāltirgus) un iet pēc suliņas, svaiga Jaunupēna mīzaliņa.

  -4 [+] [-]

, 2017-05-04 23:23, pirms 8 gadiem
Grizzly rakstīja: Nē, viņš vēl diezgan daudz ko māk. Viņš diezgan regulāri Jaunupa ānīti izlaiza. Par to Jaunups viņam piegādā savus ziemas ķiršus. Kepka gardu muti ar savu muterīti desertā noēd, pēc pamatēdiena - svaiga bomāra kluča. Pēc tam abi ar savu muterīti pamet dzīvokli (zaļo konteineri pie Centrāltirgus) un iet pēc suliņas, svaiga Jaunupēna mīzaliņa.
es nesaprotu, kāpēc tāds mēsls jāraksta? šis nebija asprātīgi, bet gan nozžēlojamk, pat kepka tik zemu nenolaižaa

  +2 [+] [-]

, 2017-05-04 23:57, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: es nesaprotu, kāpēc tāds mēsls jāraksta? šis nebija asprātīgi, bet gan nozžēlojamk, pat kepka tik zemu nenolaižaa
Tikai tāpēc, ka tu esi +/- tāds pats. Ak jā.. Ventspilij priekšrocības? 1) arī Barons varēja vinnēt regulāro 2) Cik tur spēles VEF regulārajā aizvadīja? 3) Laicīgi meklējat attaisnojumus, ja VEF pagrūdīs? 4) Cik reižu profesionāļi ir minējuši, ka ir vajadzīga spēļu prakse?
p.s. Un tagad pasaki, ka nelaizat Jaunupēnam?
Es uzreiz pasaku - smird kā Lembis, tā Jaunups ar savu Martinsonu, tā Ušaks un visi pārējie. Visi viņi ir vienādi. Taču tādi lohi kā jūs reāli ap_iršat basketbolistus, tanī pat laikā dročijat, kad Janičenoks, kurš ir Lemberdzēns izceļ uzvaru pār Melnkalni. Un jā... Ko tad NBA darīt? 82 spēles. PO - vieni zvar 4 spēlēs, otri 7. Gaidīt, lai otri atpūšas? Tas ir sports. Tas tev nav pumpas uz sejas spaidīt un bezdēt netā, tu jenot.

  -2 [+] [-]

, 2017-05-05 08:09, pirms 8 gadiem
Grizzly rakstīja: Tikai tāpēc, ka tu esi +/- tāds pats. Ak jā.. Ventspilij priekšrocības? 1) arī Barons varēja vinnēt regulāro 2) Cik tur spēles VEF regulārajā aizvadīja? 3) Laicīgi meklējat attaisnojumus, ja VEF pagrūdīs? 4) Cik reižu profesionāļi ir minējuši, ka ir vajadzīga spēļu prakse?
p.s. Un tagad pasaki, ka nelaizat Jaunupēnam?
Es uzreiz pasaku - smird kā Lembis, tā Jaunups ar savu Martinsonu, tā Ušaks un visi pārējie. Visi viņi ir vienādi. Taču tādi lohi kā jūs reāli ap_iršat basketbolistus, tanī pat laikā dročijat, kad Janičenoks, kurš ir Lemberdzēns izceļ uzvaru pār Melnkalni. Un jā... Ko tad NBA darīt? 82 spēles. PO - vieni zvar 4 spēlēs, otri 7. Gaidīt, lai otri atpūšas? Tas ir sports. Tas tev nav pumpas uz sejas spaidīt un bezdēt netā, tu jenot.
Pirms raksti, iesaku padomāt, ko tu savā rakstītajā pilnīgi neko nepasaki tikai savus tizlos pieņēmumus, kas realitātei neatbilst, net, ko var gribēt no tāda cilvēka, pie tam bezjēgā vef jauc iekšā, jo vienkārši tev nav ko teikt

  +2 [+] [-]

, 2017-05-05 09:16, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Pirms raksti, iesaku padomāt, ko tu savā rakstītajā pilnīgi neko nepasaki tikai savus tizlos pieņēmumus, kas realitātei neatbilst, net, ko var gribēt no tāda cilvēka, pie tam bezjēgā vef jauc iekšā, jo vienkārši tev nav ko teikt
Redz, ka man bija, ko pateikt. Lai gan tu mēģini pateikt, ka esi gudrs un inteliģents, ir tomēr viena elementāra nianse, kas parāda, ka esi neizglītots un dumjš kā zābaks - tava pareizrakstība. To parasti iemāca pamatskolā.

  -2 [+] [-]

, 2017-05-05 10:35, pirms 8 gadiem
Grizzly rakstīja: Redz, ka man bija, ko pateikt. Lai gan tu mēģini pateikt, ka esi gudrs un inteliģents, ir tomēr viena elementāra nianse, kas parāda, ka esi neizglītots un dumjš kā zābaks - tava pareizrakstība. To parasti iemāca pamatskolā.
Bet tu neko nepateici 😄 un pareizrakstība nav rādītājs, vieni no pasaule gudrākajiem cilvēkiem ir arī ar to saskārušies, bet kā tu to vari zināt, izaudz pirms centies ar kādu lekties 😉

  +2 [+] [-]

, 2017-05-05 10:41, pirms 8 gadiem
Mucinja4 rakstīja: Tiklīdz normāls tiesnesis tā cauri ir barona spēlei. Visu iepriekšējo sēriju neko nekur neteicu par tiesāšanu,bet tagad viss pats pierādījās. Izskatījās ka viss barons bija šokā par tiesāšanu pēc iepriekšējās sērijas,larsona un medisa piezīmes to apliecina. Paldies Latiševa kungam, ka salika visu pa plauktiņiem. Barona vieta šogad kā jau minēju ne augstāk kā 5/6.
Piekrītu.Iepriekšējās spēlēs visu laiku, gan Barons spēlētāji, gan pats treneris brauca un pārmeta kaut ko tiesnešiem. Izņemot Latiševu, pārējie tiesneši iedot tehnisko nav spējīgi!

  -2 [+] [-]

, 2017-05-05 11:17, pirms 8 gadiem
Mucinja4 rakstīja: Tiklīdz normāls tiesnesis tā cauri ir barona spēlei. Visu iepriekšējo sēriju neko nekur neteicu par tiesāšanu,bet tagad viss pats pierādījās. Izskatījās ka viss barons bija šokā par tiesāšanu pēc iepriekšējās sērijas,larsona un medisa piezīmes to apliecina. Paldies Latiševa kungam, ka salika visu pa plauktiņiem. Barona vieta šogad kā jau minēju ne augstāk kā 5/6.
nemīz kedā, draugs! Nāks arī Tava, lauku diena, kad Jēpils tiks 1/2finālā.

P.S. Ja būtu skatījies iepriekšējās spēles, zinātu, ka Baronam bija jāuzvar 3-0 sērijā

     [+] [-]

, 2017-05-05 22:45, pirms 8 gadiem
Barons lamāja Kokaini par tehnisko piezīmi, bet šeit Latiševs iedeva uzreiz divas tehniskās.