Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:131, Did:0, useCase: 3

Ar Skujas karjeras spēli nepietiek, lai zeļļi apturētu VEF ceļu pretī pusfinālam

Emils Ozerinskis

Ar Skujas karjeras spēli nepietiek, lai zeļļi apturētu VEF ceļu pretī pusfinālam
Toms Skuja uzbrukumā. Foto: Andris Grīnbergs

Izpārdotajā Daugavas sporta namā (protokolā 665 skatītāji) "Pafbet" Latvijas - Igaunijas basketbola līgas otrajā pusfināla spēlē "Rīgas Zeļļi" ar 87:94 piekāpās "VEF Rīga" basketbolistiem, tādējādi ciešot zaudējumu visā sērijā ar 0-2. Pat ar Toma Skujas 32 gūtajiem punktiem un deviņām piespēlēm nepietika, lai zeļļi iekostos sērijā.

"Rīgas Zeļļiem" padevās ņiprs spēles sākums, ko sekmēja Ričarda Vanaga precīzais trejacis, izvirzot rozos vadībā, un Toma Skujas straujie pārejas uzbrukumi. Pie iegūtās sešu punktu vadības zeļļi līdz ceturtdaļas izskaņai gan nenoturējās, Vefiņam pusotru minūti pirms perioda izskaņas izlīdzinot rēķinu. Pēdējos divus metienus pirmās desmitminūtes izskaņā realizēja Kamaka Hepa, ļaujot mājiniekiem būt vadībā ar 24:20.

Latvijas čempionvienībai pirms otrās ceturtdaļas viduspunkta minimālu vadību deva Roberta Blūma trejacis, bet pēc Jura Umbraško pieprasītā minūtes pārtraukuma zem groza nosaimniekoja Džordans Hanters. Pirmajam puslaikam efektīgā manierē punktu pielika Dāvids Vīksne, kurš slaidā lokā devās uz grozu un augstā lēcienā trieca spēles apaļo priekšmetu cauri stīpai. Puslaika pārtraukumā "Rīgas Zeļļi" devās ar divu punktu deficītu - 43:45.

Otrā puslaika pirmajās minūtēs "VEF Rīga" līderis Džaizeks Lotijs caurgājienā sadūrās ar zeļļu kapteini Uģi Pineti un saķēra kreiso sānu. Amerikānis vēl brītiņu pavadīja laukumā, bet tad, dodoties ātrajā uzbrukumā, iedzīvojās bezkontakta traumā. Lotijs samērā ilgu brīdi pavadīja uz dēļiem, turot sāpošo gūžu. Spēles zāli amerikānis spēja atstāt tikai ar kluba medicīnas darbinieku palīdzību.

VEF vienībai trešā ceturkšņa vidū trīs pēc kārtas veiktos uzbrukumos septiņus punktus punktus sabēra Roberts Blūms, sasniedzot melnajai nāvei +9. Perioda pēdējā zeļļu uzbrukumā trejaci grozā raidīja Hepa, bet līdz ar ceturtdaļas noslēguma tauri no tālās distances precīzs bija Alberts Putāns, liekot rozajiem pirms pēdējām desmit minūtēm būt pakaļskrējējos ar 62:70.

Ar Pīdžeja Paipsa trejaci noslēdzošajā ceturksnī "VEF Rīga" panāca +11, taču balto karogu virs Daugavas sporta nama uzvilkt netaisījās savu spilgtāko karjeras spēli aizvadošais Skuja un cits jaunais buks Rihards Berkolds, organizējot zeļļu atspēlēšanos. Debitantkomanda jau bija nonākusi viena trejača atstatumā, kad Vefiņa veterāns Māris Gulbis ņēma spēli savās rokās. Vispirms pieredzējušais uzbrucējs izprovocēja uz pārkāpumu Vanagu, realizējot 2+1 gājienu, bet pēcāk Gulbis raidīja grozā klasisku trīs punktu metienu, aizraujot VEF komandu pretī apvienotās līgas pusfinālam. Pēdējo duncīti minūti pirms beigām zeļļu cerībās iedūra Papsa realizētais tālmetiens, kas ļāva aizsoļot "VEF Rīga" līdz sērijas otrajam panākumam ar beigu rezultātu 94:87.

Mājinieku rindās lielisku individuālo spēli aizvadīja saspēles vadītājs Toms Skuja, kurš izcēlās ar 32 gūtiem punktiem, tostarp trāpot sešus no septiņiem trejačiem, un deviņām rezultatīvām piespēlēm. Citu ļoti vērā ņemamu sekotāju rozo rindās neatradās. Džordans Hanters guva desmit punktus, bet pa deviņiem sakrāja Rihards Berkolds, Ričards Vanags un Kamaka Hepa.

"VEF Rīga" rindās ar 26 gūtiem punktiem izcēlās Pīdžejs Paipss, kamēr 18 sameta Roberts Blūms. Par Vefiņa spēles izskaņā džokeri kļuvušais Māris Gulbis kopumā guva 14 punkuts.

"VEF Rīga" pretinieki apvienotās līgas pusfinālā būs "Prometey" un "Ogres" pāra uzvarētāji. Savukārt "Rīgas Zeļļiem" nu savs fokuss jāpārslēdz uz Latvijas Basketbola līgas ceturtdaļfināla sēriju pret "Valmiera Glass/ViA", kas varētu sākties jau 9. aprīlī.

"Rīgas Zeļļi" - "VEF Rīga" 87:94 (24:20, 19:25, 19:25, 25:24)
Zeļļi: Skuja 32 (2p. 5/6, 3p. 6/7; 9 rez.p.), Hanters 10 (4 pārt.b.), Hepa 9, Vanags 9, Berkolds 9, Vīksne 6, Pinete 6, Vītols 4, Meiers 2.
VEF: Paipss 26, Blūms 18, Gulbis 14, Vitingtons 10, Lotijs 9, Toro 7 (7 atl.b.), Būmeisters 5, Putāns 5, Pinnis.

Latvijas – Igaunijas apvienotās līgas ceturtdaļfināls

Duelis1. spēle2. spēle3. spēleSērija
Kalev/Cramo - Pärnu Sadam83:7777:632-0
Prometey - Ogre97:8203.04.05.04.*1-0
VEF Rīga - Rīgas Zeļļi87:7294:872-0
Ventspils - Tartu Ülikool103:6903.04.05.04.*1-0

* - ja nepieciešams.

  -1 [+] [-]

, 2024-04-01 20:06, pirms gada
Skuja ļoti atgādina Strēlnieku savos gados. Ja vajag - sametīs, bet labāk meklēs piespēles un brīvos komandas biedrus. Aizsardzībā arī nav “konuss”. Potenciāls milzīgs.

  +1 [+] [-]

, 2024-04-01 20:06, pirms gada
Ļoti īsas sērijas, te reāli vajag spēlēt līdz 4 uzvarām nevis 2.

     [+] [-]

, 2024-04-01 20:07, pirms gada
Žēl, par Lotija traumu, cerams, ka nekas nopietns. Vajadzētu tomēr Gailītim vairāk rezerves iesaistīt

     [+] [-]

, 2024-04-01 20:08, pirms gada
JJStilve rakstīja: Skuja ļoti atgādina Strēlnieku savos gados. Ja vajag - sametīs, bet labāk meklēs piespēles un brīvos komandas biedrus. Aizsardzībā arī nav “konuss”. Potenciāls milzīgs.
Tieši pretēji, Vītols vairāk tendēts uz piespēli, kamēr Skuja uz noslēgšanu. Šodien VEF pieļāva kļūdu viņam atdodot metienus no perimetra. Par potenciālu var parunāt, bet tad šo spēli neignorējot, jo svarīgākais ir sezona kopumā

     [+] [-]

, 2024-04-01 20:10, pirms gada
Zeļļiem uz soliņa Strēlnieks, kas aizsardzībā labs un Meiers kas kā centrs ir o.k. bet tos tur uz soliņa. Ar vienu Skuju tur pa maz.
Vafelēm drīz gailēnsm būs jāvelk kedas

  -2 [+] [-]

, 2024-04-01 20:14, pirms gada
Tā viš ir, bet Zeļļu projekts visādā ziņā ir patīkams.

  -2 [+] [-]

, 2024-04-01 20:15, pirms gada
šitā jau Gulbim līdz 50 būs jāvēlk tās vafeles ārā..
Slēpts komentārs: shmopsis

  -1 [+] [-]

, 2024-04-01 20:17, pirms gada
JJStilve rakstīja: Skuja ļoti atgādina Strēlnieku savos gados. Ja vajag - sametīs, bet labāk meklēs piespēles un brīvos komandas biedrus. Aizsardzībā arī nav “konuss”. Potenciāls milzīgs.
Zeļļos viņš arī ''atvērās'' un sevi parādija.

  -1 [+] [-]

, 2024-04-01 20:17, pirms gada
shmopsis rakstīja: Budžets ta 2-2.5x lielāks,ko var gribēt. Vieniem pašvaldība dod otriem nē,vismaz pagaidām..
abiem dod un Buļs jau pašā sākumā domē bija naudu prasīt.

     [+] [-]

, 2024-04-01 20:19, pirms gada
Trešā spēle būs Arēna Rīga?

  -2 [+] [-]

, 2024-04-01 20:19, pirms gada
Šädi Zeļļi uzveiktu BK Ventspils. Šoreiz sakrita kārtis, ka bija jāspēlē pret VEF. Nu neko, jāskatās, kā izskatīsies komanda LBL play off.

  +1 [+] [-]

, 2024-04-01 20:22, pirms gada
knaible rakstīja: Tā viš ir, bet Zeļļu projekts visādā ziņā ir patīkams.
Visādā nē. Sportiskā rezultāta ir pašāvuši vaļā diezgan ok - gribētos šo vērtēt ne pēc pirmās sezonas, kad spēs pierādīt, ka finansiāli spēj sevi pacelt un noturēt. Es, protams, ar tādu bijīu skatos, atceroties visādus citus gara darbus mūsu sportā, kā projektus, kas skaļi lidos un skāli izšvilpj (vairāk jau fucī), vai nu pazūdot vadībai, vai atnākot toto. Ceru, ka šis nebūs tas gadījums

  +1 [+] [-]

, 2024-04-01 20:27, pirms gada
Projekts ar plusa zīmi, jo iespēlē visus jaunos! U20 un vecākus, kas tālāk turpinās karjeras Eiropā! PG/SG tomēr īpaši grūti ir sākumā konkurēt ar amerikāņiem un vietējiem stāriem!

  -1 [+] [-]

, 2024-04-01 20:32, pirms gada
datmons rakstīja: Projekts ar plusa zīmi, jo iespēlē visus jaunos! U20 un vecākus, kas tālāk turpinās karjeras Eiropā! PG/SG tomēr īpaši grūti ir sākumā konkurēt ar amerikāņiem un vietējiem stāriem!
Tieši ar ko grūti konkurēt? Ja atbilst līmenim, tad lūdzu - Liepāja, Valmiera, pat Ogrē tiek. Tā kā tas īsti precīzi nav, bet to konkurenci vajag, savādāk izaugsmes nebūs. Vecākos īsti neiespēlē, viņi vienkārši turpina karjeru tur. Protams izņemot 3x3 puišus, kuri tur tikai, lai būtu basketbola apritē, bez viņiem, zeļļi arī sāka spēlēt sliktāk

  +1 [+] [-]

, 2024-04-01 20:33, pirms gada
Real Rebel rakstīja: Tieši ar ko grūti konkurēt? Ja atbilst līmenim, tad lūdzu - Liepāja, Valmiera, pat Ogrē tiek. Tā kā tas īsti precīzi nav, bet to konkurenci vajag, savādāk izaugsmes nebūs
Es saku, ka 19-22 gadīgam latviešu PG/SG ir grūti ielekt- ārzemju līgu augsta līmeņa klubu basketbolā!
Leģionāriem uzreiz prasa rezultātu, bet vietējie spāņi, vācieši, itāļi var sākt ar dažām minutēm laukumā!

     [+] [-]

, 2024-04-01 20:36, pirms gada
Buļš klauns ar savu rozā šovu var aizrīties. Valmiera šos izlils 1/4 finālā un varēs to basketbola/volejbola parodiju beigt.

  -1 [+] [-]

, 2024-04-01 20:36, pirms gada
datmons rakstīja: Es saku, ka 19-22 gadīgam latviešu PG/SG ir grūti ielekt- ārzemju līgu augsta līmeņa klubu basketbolā!
Leģionāriem uzreiz prasa rezultātu, bet vietējie spāņi, vācieši, itāļi var sākt ar dažām minutēm laukumā!
Tu domāji to, ka ja citur neizdodas, tad atgriezties un restartēties te? Tā kā Skuja? Bet tas jau arī citur iespējams. Vītols ar Berkoldu labu praksi ir ieguvuši, otrajam tagad būs starpsezonā jāparāda, vai tas būs pietiekami, lai tiktu lielās komandas rotācijā

     [+] [-]

, 2024-04-01 20:36, pirms gada
GRIFFONS rakstīja: Buļš klauns ar savu rozā šovu var aizrīties. Valmiera šos izlils 1/4 finālā un varēs to basketbola/volejbola parodiju beigt.
Šis gan ir izdevies aprīļa joks

     [+] [-]

, 2024-04-01 20:38, pirms gada
datmons rakstīja: Šis gan ir izdevies aprīļa joks
Es īsti nesmietos, jo pašlaik mēs nezinām, kā viņi izskatīsies uz zeļļu fona, jo uz sezonas beigām, viņi tomēr nedaudz pielika, protams, es teiktu, ka max 1 spēli Valmiera paņems. Es būšu pārsteigts, ka varēs izcelt sēriju

  -1 [+] [-]

, 2024-04-01 20:39, pirms gada
Real Rebel rakstīja: Tu domāji to, ka ja citur neizdodas, tad atgriezties un restartēties te? Tā kā Skuja? Bet tas jau arī citur iespējams. Vītols ar Berkoldu labu praksi ir ieguvuši, otrajam tagad būs starpsezonā jāparāda, vai tas būs pietiekami, lai tiktu lielās komandas rotācijā
Vienkārši sākt leģionāru maizē 19-22 gados un nopietnā līgā!
Mēs galīgi nenovērtējam, kā tas ir būt leģionāram PG/SG tieši konkurences ziņā pasaulē!
(to arī pierādīja izlases rezultāti PK kvalifikācijā un PK)!

  -3 [+] [-]

, 2024-04-01 20:42, pirms gada
mīnus Paipsa kunga punkti un rezultātā sanāk ... komandas uzvara.

  -1 [+] [-]

, 2024-04-01 20:43, pirms gada
datmons rakstīja: Vienkārši sākt leģionāru maizē 19-22 gados un nopietnā līgā!
Mēs galīgi nenovērtējam, kā tas ir būt leģionāram PG/SG tieši konkurences ziņā pasaulē!
(to arī pierādīja izlases rezultāti PK kvalifikācijā un PK)!
Nevienā pozīcijā tas īsti viegli nebūs. Par to konkurenci arī var parunāt, jo pēdējos gados tieši ir dzirdēts, ka mazajiem trūkst tiešām laba līmeņa rezervju. Teiksim, šosezon, Efes mierīgi paņēma garos no Turcijas, kuri spēlē un dod rezultātu. Vienīgais, kas par problēmu mazajiem ir, vecums, respektīvi, daudz ilgāk var aizvadīt mazie karjeru. Protams, ejot leģionāru gaitās, ja nedosi uzreiz rezultātu, ko treneris vēlas, ātri vari tikt atkaitīts

  +3 [+] [-]

, 2024-04-01 20:45, pirms gada
Man personīgi Zeļļu projekts interesi vairs neraisa. Tik cik papildu intriga LV līgā, kas arī labi. Kopumā neredzu te nekādu atšķirību salīdzinot ar BKV piemēram. Mārketings ir laba lieta, bet jāseko arī darbiem. Un tur kā izskatās pietrūkst pacietības. Tā nav laba pazīme, ja skatāmies uz kluba eksistenci ilgtermiņā.

     [+] [-]

, 2024-04-01 20:47, pirms gada
Kopumā spēle visai pavasarīga. Daudz kļūdu abām komandām. Par Lotiju žēl, bet nu šajā sērijā viņš vairāk noroka VEF nekā palīdzēja. Nesaprotu, kāpēc Gailītis uztic viņam vadīt saspēli, ja laukumā ir arī Paipss.

Skuja sevi labi šodien parādīja. Viņam nākamsezon noteikti būtu jāsper solis augstāk.
Slēpts komentārs: Zemessargs

     [+] [-]

, 2024-04-01 20:48, pirms gada
Zemessargs rakstīja: Ātri gan Lotiju noķēra karma par absolūti neētisko gājienu pirmajā spēlē!
nekā neētiska tur nebija, viņš un Vītols abi turpināja spēli, tāpēc bezjēdzīgs teksts no tevis

     [+] [-]

, 2024-04-01 20:51, pirms gada
Real Rebel rakstīja: Nevienā pozīcijā tas īsti viegli nebūs. Par to konkurenci arī var parunāt, jo pēdējos gados tieši ir dzirdēts, ka mazajiem trūkst tiešām laba līmeņa rezervju. Teiksim, šosezon, Efes mierīgi paņēma garos no Turcijas, kuri spēlē un dod rezultātu. Vienīgais, kas par problēmu mazajiem ir, vecums, respektīvi, daudz ilgāk var aizvadīt mazie karjeru. Protams, ejot leģionāru gaitās, ja nedosi uzreiz rezultātu, ko treneris vēlas, ātri vari tikt atkaitīts
Iemetu skaitītājā- ārpus ASV pro basi spēlē 3700 basketbolisti un lielākā daļa no tiem ir PG/SG pozīcījās!

Eiropā konkrēti ir 2700 amerikāņi un liela daļa ir tieši PG/SG pozīcījās!

  -2 [+] [-]

, 2024-04-01 20:53, pirms gada
Katrs no Vef 10 faniem pa 3 kontiem sataisījis, vai Rebels pa svētkiem padarbojies? Absolūta botu armija te komentārus vienā stilā sarakstījuši. Ja par saviem nav ko labu pateikt, tad tik uzrakstīt kād ujnj par pretiniekiem - diemžēl tā tāda cietēju un zaudētāju mentalitāte. Drīz lauku darbaku sezona sāksies, sāk jau gatavoties, brigada!

     [+] [-]

, 2024-04-01 20:54, pirms gada
datmons rakstīja: Iemetu skaitītājā- ārpus ASV pro basi spēlē 3700 basketbolisti un lielākā daļa no tiem ir PG/SG pozīcījās!


Eiropā konkrēti ir 2700 amerikāņi un liela daļa ir tieši PG/SG pozīcījās!
par to jau arī var padiskutēt, kas ir tam iemesls.

  +1 [+] [-]

, 2024-04-01 20:56, pirms gada
Ko tu stipram padarīsi, apsveicu VEF ar uzvaru sērijā. Ceru, ka "iekodīs" arī Prometejam. Manuprāt, ļoti cienījamas divas spēles izdevās. Zeļļi, malači, spēja izrādīt pretestību. Jācer, ka Lotijs tiks uz kājām pavisam drīz. Skuja parādīja uz ko ir spējīgs. Ja viss saliksies, tālu tiks. Labprāt redzētu šo abu komandu dueli Latvijas finālā.

  +2 [+] [-]

, 2024-04-01 20:59, pirms gada
datmons rakstīja: Trešā spēle būs Arēna Rīga?
Sporta pilī

  -1 [+] [-]

, 2024-04-01 21:28, pirms gada
11. Klases skolnieks 18 gados vienatnē uztaisīja spēli un no muļļāšanās un cīņas imitācijas uztaisīja plus padsmit. Mazais Blūms mašīna. Dodiet tikai viņam mest, neapturams. Prieks, ka vef jaunais letiņš šādā līmenī skolo pretiniekus.
Neesmu laikam nekur eiropā redzējis komandu, kuras prezidents filmējas gandrīz katrā komandas reklāmā, un gandrīz katru spēli iznāk laukumā pārtraukumā kaut ko pateikt. Buļam mazliet jāpiebremzē savs narcistiskais ego. Izsaukt laukuma centrā Bukartu un pateikties par gadu vecu bronzas medaļu, ir vairāk kā dīvaini🤡😬 Un kugrēnam vēl likt visiem bļaut Latvija Latvija😅 vienkārši kāds sakars😅 tos rozā kreklus gatavi visiem karināt kaklā!😅 visādus vanabe influencerus piesaista, maksā naudu lai šie nāk uz spēlēm filmēt un fanot😅 Zutim pat samaksājuši lai šis reklamē savos soc tīklos! I to nekas dižs nesanāk, viens Kugrēns miķī bauro - zeļļi! Un cenšas kurināt 200 sanākušos kluba biedrus😅 nu afigennais mārketinga veiksmes stāsts.

  +4 [+] [-]

, 2024-04-01 21:35, pirms gada
Zemessargs rakstīja: Ātri gan Lotiju noķēra karma par absolūti neētisko gājienu pirmajā spēlē!
Spēle beidzas ar beigu signālu. Vispār diezgan muļķīga tā tradīcija pārtraukt spēlēt priekšlaicīgi. Reizēm jau uzvarētājs ir zināms pirms pēdējās ceturtdaļas. Ko tad. Pēdējās 10 minūtes varbūt nemaz nespēlēt. Daudzām spēlēm jau pirms spēles uzvarētājs zināms. Prometejs uz vienu tādu Igaunijā neaizbrauca.

  +2 [+] [-]

, 2024-04-01 21:43, pirms gada
bārda un sifons rakstīja: 11. Klases skolnieks 18 gados vienatnē uztaisīja spēli un no muļļāšanās un cīņas imitācijas uztaisīja plus padsmit. Mazais Blūms mašīna. Dodiet tikai viņam mest, neapturams. Prieks, ka vef jaunais letiņš šādā līmenī skolo pretiniekus.
Neesmu laikam nekur eiropā redzējis komandu, kuras prezidents filmējas gandrīz katrā komandas reklāmā, un gandrīz katru spēli iznāk laukumā pārtraukumā kaut ko pateikt. Buļam mazliet jāpiebremzē savs narcistiskais ego. Izsaukt laukuma centrā Bukartu un pateikties par gadu vecu bronzas medaļu, ir vairāk kā dīvaini🤡😬 Un kugrēnam vēl likt visiem bļaut Latvija Latvija😅 vienkārši kāds sakars😅 tos rozā kreklus gatavi visiem karināt kaklā!😅 visādus vanabe influencerus piesaista, maksā naudu lai šie nāk uz spēlēm filmēt un fanot😅 Zutim pat samaksājuši lai šis reklamē savos soc tīklos! I to nekas dižs nesanāk, viens Kugrēns miķī bauro - zeļļi! Un cenšas kurināt 200 sanākušos kluba biedrus😅 nu afigennais mārketinga veiksmes stāsts.
Es arī to nesapratu. Kāds tam bija sakars. Tāds wtf brīdis

     [+] [-]

, 2024-04-01 21:55, pirms gada
bārda un sifons rakstīja: 11. Klases skolnieks 18 gados vienatnē uztaisīja spēli un no muļļāšanās un cīņas imitācijas uztaisīja plus padsmit. Mazais Blūms mašīna. Dodiet tikai viņam mest, neapturams. Prieks, ka vef jaunais letiņš šādā līmenī skolo pretiniekus.
Neesmu laikam nekur eiropā redzējis komandu, kuras prezidents filmējas gandrīz katrā komandas reklāmā, un gandrīz katru spēli iznāk laukumā pārtraukumā kaut ko pateikt. Buļam mazliet jāpiebremzē savs narcistiskais ego. Izsaukt laukuma centrā Bukartu un pateikties par gadu vecu bronzas medaļu, ir vairāk kā dīvaini🤡😬 Un kugrēnam vēl likt visiem bļaut Latvija Latvija😅 vienkārši kāds sakars😅 tos rozā kreklus gatavi visiem karināt kaklā!😅 visādus vanabe influencerus piesaista, maksā naudu lai šie nāk uz spēlēm filmēt un fanot😅 Zutim pat samaksājuši lai šis reklamē savos soc tīklos! I to nekas dižs nesanāk, viens Kugrēns miķī bauro - zeļļi! Un cenšas kurināt 200 sanākušos kluba biedrus😅 nu afigennais mārketinga veiksmes stāsts.
Vispār jau Bukarts ir biedrs Zeļļos,tas ka nevienam Latvijā zināmam cilvēkam ārpus pašu vefeļu aprindām sen jau tā komanda vairs neintresē nav citu problēma! tie faneļi tribīnēs arī smieklīgi, noteikt knapi 18 gadīgais rebels ar savu "armiju"

  +1 [+] [-]

, 2024-04-01 21:56, pirms gada
bārda un sifons rakstīja: 11. Klases skolnieks 18 gados vienatnē uztaisīja spēli un no muļļāšanās un cīņas imitācijas uztaisīja plus padsmit. Mazais Blūms mašīna. Dodiet tikai viņam mest, neapturams. Prieks, ka vef jaunais letiņš šādā līmenī skolo pretiniekus.
Neesmu laikam nekur eiropā redzējis komandu, kuras prezidents filmējas gandrīz katrā komandas reklāmā, un gandrīz katru spēli iznāk laukumā pārtraukumā kaut ko pateikt. Buļam mazliet jāpiebremzē savs narcistiskais ego. Izsaukt laukuma centrā Bukartu un pateikties par gadu vecu bronzas medaļu, ir vairāk kā dīvaini🤡😬 Un kugrēnam vēl likt visiem bļaut Latvija Latvija😅 vienkārši kāds sakars😅 tos rozā kreklus gatavi visiem karināt kaklā!😅 visādus vanabe influencerus piesaista, maksā naudu lai šie nāk uz spēlēm filmēt un fanot😅 Zutim pat samaksājuši lai šis reklamē savos soc tīklos! I to nekas dižs nesanāk, viens Kugrēns miķī bauro - zeļļi! Un cenšas kurināt 200 sanākušos kluba biedrus😅 nu afigennais mārketinga veiksmes stāsts.
Labi teikts!

  -1 [+] [-]

, 2024-04-01 22:08, pirms gada
Biju uz spēli. VEF ir daudz labāki, individuāli meistarīgāki, taču Zeļļi ir labāki kā kolektīvs, kā Komanda.

Uz cik gadiem Zeļļiem ir kontrakts ar Skuju? Ja uz vairākiem, tad varēs izdevīgi pārdot, piedāvātai cenai jābūt 125-150 000 EUR vērtībā!

     [+] [-]

, 2024-04-01 22:17, pirms gada
bārda un sifons rakstīja: 11. Klases skolnieks 18 gados vienatnē uztaisīja spēli un no muļļāšanās un cīņas imitācijas uztaisīja plus padsmit. Mazais Blūms mašīna. Dodiet tikai viņam mest, neapturams. Prieks, ka vef jaunais letiņš šādā līmenī skolo pretiniekus.
Neesmu laikam nekur eiropā redzējis komandu, kuras prezidents filmējas gandrīz katrā komandas reklāmā, un gandrīz katru spēli iznāk laukumā pārtraukumā kaut ko pateikt. Buļam mazliet jāpiebremzē savs narcistiskais ego. Izsaukt laukuma centrā Bukartu un pateikties par gadu vecu bronzas medaļu, ir vairāk kā dīvaini🤡😬 Un kugrēnam vēl likt visiem bļaut Latvija Latvija😅 vienkārši kāds sakars😅 tos rozā kreklus gatavi visiem karināt kaklā!😅 visādus vanabe influencerus piesaista, maksā naudu lai šie nāk uz spēlēm filmēt un fanot😅 Zutim pat samaksājuši lai šis reklamē savos soc tīklos! I to nekas dižs nesanāk, viens Kugrēns miķī bauro - zeļļi! Un cenšas kurināt 200 sanākušos kluba biedrus😅 nu afigennais mārketinga veiksmes stāsts.
Nav jau tik traki. Zeļļi pastāv pirmo gadu, un VEF kopš 1958. Aina ar apmeklējumu kopumā patīkama uz LV fona. Ļoti laba iespēja uzspēlēt latviešu jaunajiem.
Un ierēkt, ka prezidents nāk laukumā vai Kugrēns to un Kugrēns šito...?
Ja atceramies, ka VEF spēļu pieteicējs ar savām olām sūdīgas gleznas zīmē (un tas ir oficiāli apstiprināts) - skaitās mākslinieks! Bet tas netraucē piedalīties spēlēs un bļaut "palīdzam VEFiņam" mikrofonā. Tad jau jebkam var piesieties.

Kopumā jau Zeļļu projekts ir vajadzīgs, interesei. Bez viņiem nebūtu forši, ja tikai VEFi.

     [+] [-]

, 2024-04-01 22:19, pirms gada
Skudriniekss rakstīja: Nav jau tik traki. Zeļļi pastāv pirmo gadu, un VEF kopš 1958. Aina ar apmeklējumu kopumā patīkama uz LV fona. Ļoti laba iespēja uzspēlēt latviešu jaunajiem.
Un ierēkt, ka prezidents nāk laukumā vai Kugrēns to un Kugrēns šito...?
Ja atceramies, ka VEF spēļu pieteicējs ar savām olām sūdīgas gleznas zīmē (un tas ir oficiāli apstiprināts) - skaitās mākslinieks! Bet tas netraucē piedalīties spēlēs un bļaut "palīdzam VEFiņam" mikrofonā. Tad jau jebkam var piesieties.

Kopumā jau Zeļļu projekts ir vajadzīgs, interesei. Bez viņiem nebūtu forši, ja tikai VEFi.
Tu nejauc tagad privāto sfēru ar klubu. Tās ir divas dažādas lietas.

Un ir dīvaini piesaukt hokeju tagad

     [+] [-]

, 2024-04-01 22:20, pirms gada
shmopsis rakstīja: Vispār jau Bukarts ir biedrs Zeļļos,tas ka nevienam Latvijā zināmam cilvēkam ārpus pašu vefeļu aprindām sen jau tā komanda vairs neintresē nav citu problēma! tie faneļi tribīnēs arī smieklīgi, noteikt knapi 18 gadīgais rebels ar savu "armiju"
Vefam vismaz nav jāzīmē apmeklējuma skaitļi, jo kad nezīmē, tad vairumam labāk apmeklējums kā zeļļiem 😅

     [+] [-]

, 2024-04-01 22:22, pirms gada
shmopsis rakstīja: Vispār jau Bukarts ir biedrs Zeļļos,tas ka nevienam Latvijā zināmam cilvēkam ārpus pašu vefeļu aprindām sen jau tā komanda vairs neintresē nav citu problēma! tie faneļi tribīnēs arī smieklīgi, noteikt knapi 18 gadīgais rebels ar savu "armiju"
Biedrs zeļļos kas ne centa nemaksā😅 nejauc biedru ar kkādu mistisku vēstnesi. Tāpat kā Biedriņš un vesela čupa vanabe influenceru kam tie zeļļi vispār nepi s, bet ja maksā tad jau var pareklamēt un aiziet😅 Pretīgais Buļs pat maestro R.Paulam gribēja savu rozā lupatu uzkarināt. Bet pats labākais ka nauda iegrūsta anormāla, centieni uzpirkt vanabe slavenības lv, lai šie tēlo fanus, bet rezultāts vispār nekāds.

     [+] [-]

, 2024-04-01 22:24, pirms gada
Real Rebel rakstīja: Tu nejauc tagad privāto sfēru ar klubu. Tās ir divas dažādas lietas.

Un ir dīvaini piesaukt hokeju tagad
Vismaz pagaidām nerakstīju neko par hokeju. Es rakstīju, ka VEF spēļu anonsētājs Mauriņš ar olām zīmē sūdīgas gleznas, to gan es pieteicu!
Skandāls! Protams, VEF viņu varētu par to patriekt, bet vismaz pagaidām patur amatā! Un nekas! Es arī atbalstu, ka lai paliek!
Zeļļu spēļu anonsier's pagaidām lielos skandālos nav iekļuvis.

  -2 [+] [-]

, 2024-04-01 22:26, pirms gada
Skudriniekss rakstīja: Vismaz pagaidām nerakstīju neko par hokeju. Es rakstīju, ka VEF spēļu anonsētājs Mauriņš ar olām zīmē sūdīgas gleznas, to gan es pieteicu!
Skandāls! Protams, VEF viņu varētu par to patriekt, bet vismaz pagaidām patur amatā! Un nekas! Es arī atbalstu, ka lai paliek!
Zeļļu spēļu anonsier's pagaidām lielos skandālos nav iekļuvis.
Tur nekāda skandāla nebija. Kāpēc izdomā tagad?

  -1 [+] [-]

, 2024-04-01 22:27, pirms gada
Skudriniekss rakstīja: Biju uz spēli. VEF ir daudz labāki, individuāli meistarīgāki, taču Zeļļi ir labāki kā kolektīvs, kā Komanda.

Uz cik gadiem Zeļļiem ir kontrakts ar Skuju? Ja uz vairākiem, tad varēs izdevīgi pārdot, piedāvātai cenai jābūt 125-150 000 EUR vērtībā!
Manuprāt, basī Latvijā šādas summas redzēt reti par vietējo? Cik par Bertānu samaksāja spāņiem, pusmiljonu - 600 k? Un salīdzināt ne klubu, ne spēlētāja kalibru - kur nu pēc vienas spēles,, vienas sezonas. Bet tā, piekrītu, ka Skuja izskatījās, ka var spēlēt stingrākā vietā, jo nu pret VEF izskatījās visai ok, cik nu var izskatīies.

     [+] [-]

, 2024-04-01 22:28, pirms gada
bārda un sifons rakstīja: Biedrs zeļļos kas ne centa nemaksā😅 nejauc biedru ar kkādu mistisku vēstnesi. Tāpat kā Biedriņš un vesela čupa vanabe influenceru kam tie zeļļi vispār nepi s, bet ja maksā tad jau var pareklamēt un aiziet😅 Pretīgais Buļs pat maestro R.Paulam gribēja savu rozā lupatu uzkarināt. Bet pats labākais ka nauda iegrūsta anormāla, centieni uzpirkt vanabe slavenības lv, lai šie tēlo fanus, bet rezultāts vispār nekāds.
Interesanta tēma, kāpēc Andris Biedriņš vai Raimis Pauls nav VEF biedri?
Tikai interesējos, jautāju, vai ir kāda pazīstama persona Latvijā, kura atbalsta VEFiņus? Iespējams, ka ir. Noteikti jābūt.

  +2 [+] [-]

, 2024-04-01 22:29, pirms gada
Real Rebel rakstīja: Tur nekāda skandāla nebija. Kāpēc izdomā tagad?
Nu tur nebija skandāls, bet tur bij tāds 'WoW' Latvijas līmenī. Ne katrs ar olām glezno.

  -2 [+] [-]

, 2024-04-01 22:30, pirms gada
Skudriniekss rakstīja: Nu tur nebija skandāls, bet tur bij tāds 'WoW' Latvijas līmenī. Ne katrs ar olām glezno.

Un kāds tam ar klubu sakars? Mēs runājam par konkrētu lietu, ko darīja saistībā ar klubu

     [+] [-]

, 2024-04-01 22:32, pirms gada
Real Rebel rakstīja: Vefam vismaz nav jāzīmē apmeklējuma skaitļi, jo kad nezīmē, tad vairumam labāk apmeklējums kā zeļļiem 😅
Nav jau grūti līdz 75 aizskaitīt,ja jau nav nekas jāzīmē,tad vefam arēna uz pusfinālu jāīrē!!

  +1 [+] [-]

, 2024-04-01 22:33, pirms gada
Skudriniekss rakstīja: Nav jau tik traki. Zeļļi pastāv pirmo gadu, un VEF kopš 1958. Aina ar apmeklējumu kopumā patīkama uz LV fona. Ļoti laba iespēja uzspēlēt latviešu jaunajiem.
Un ierēkt, ka prezidents nāk laukumā vai Kugrēns to un Kugrēns šito...?
Ja atceramies, ka VEF spēļu pieteicējs ar savām olām sūdīgas gleznas zīmē (un tas ir oficiāli apstiprināts) - skaitās mākslinieks! Bet tas netraucē piedalīties spēlēs un bļaut "palīdzam VEFiņam" mikrofonā. Tad jau jebkam var piesieties.

Kopumā jau Zeļļu projekts ir vajadzīgs, interesei. Bez viņiem nebūtu forši, ja tikai VEFi.
Jā 4 leģi komandā, veterāns Pinete, teju 40 gadīgais Strelnieks, veterāns Meiers baigā jauniešu komanda. Skuja, Vītols un Vanags, vienīgie kas laikam skaitās jaunie. Epizodiski Berkolds. 3 džeki no 12 nieka. Baigi jaunieši dragā. Kārtējie zeļļu centieni vēlamo uzdot par esošo. Tad jau Vefā arī jaunie dragā, Blūms plosa pretiniekus 18 gados. Pinnis 19 gados spēlē pietiekami lielu lomu, izņemot šo spēli. Butirins sezonā savas 10 min dabon spēlē. Bērziņš jaunais, bet traumēts. Bumeistars arī nekāds veterāns. Tikai nez kāpēc vefam kko dir š.

     [+] [-]

, 2024-04-01 22:36, pirms gada
bārda un sifons rakstīja: Biedrs zeļļos kas ne centa nemaksā😅 nejauc biedru ar kkādu mistisku vēstnesi. Tāpat kā Biedriņš un vesela čupa vanabe influenceru kam tie zeļļi vispār nepi s, bet ja maksā tad jau var pareklamēt un aiziet😅 Pretīgais Buļs pat maestro R.Paulam gribēja savu rozā lupatu uzkarināt. Bet pats labākais ka nauda iegrūsta anormāla, centieni uzpirkt vanabe slavenības lv, lai šie tēlo fanus, bet rezultāts vispār nekāds.
Tad kapēc nevarētu vēstnesi izsaukt centrā? pateikt paldies? labāk skatīties kā debīls panda lēkā ne? Toč Mauriņu ar betānobeidz pasauktu centrā,lai gleznas rāda. Tie nav vanabe influenceri ne?

  +1 [+] [-]

, 2024-04-01 22:37, pirms gada
bārda un sifons rakstīja: Jā 4 leģi komandā, veterāns Pinete, teju 40 gadīgais Strelnieks, veterāns Meiers baigā jauniešu komanda. Skuja, Vītols un Vanags, vienīgie kas laikam skaitās jaunie. Epizodiski Berkolds. 3 džeki no 12 nieka. Baigi jaunieši dragā. Kārtējie zeļļu centieni vēlamo uzdot par esošo. Tad jau Vefā arī jaunie dragā, Blūms plosa pretiniekus 18 gados. Pinnis 19 gados spēlē pietiekami lielu lomu, izņemot šo spēli. Butirins sezonā savas 10 min dabon spēlē. Bērziņš jaunais, bet traumēts. Bumeistars arī nekāds veterāns. Tikai nez kāpēc vefam kko dir š.
Tāpēc, ka vairums tàdi cilvēki ir liekuļi. Viņi dzīvo no tà heita

  -1 [+] [-]

, 2024-04-01 22:38, pirms gada
shmopsis rakstīja: Nav jau grūti līdz 75 aizskaitīt,ja jau nav nekas jāzīmē,tad vefam arēna uz pusfinālu jāīrē!!
Tikai realitāte ur pavisam pretēja tavam teiktajam un Vef bez visas zīmešanas, katru gadu uzlabo apmeklējumu

  +1 [+] [-]

, 2024-04-01 22:39, pirms gada
Real Rebel rakstīja: Tikai tev par sliktu ir tas, ka realitātē ir pretējs tam skats 😅
tak turpini,atbalstīt savas vafeles,man nekāda bēda vismaz kāds viņus atbalsta. 5gadus izgāšanās pēc izgāšanās,cerams šogad kāds cits vinnēs to LV līgu,lai tiktu eirokausos! Sliktākt jau tāpat nebūs kā vafelēm pēdējos gadus.. Un vēl Gailīti tur sargā kā nezin ko..

  +1 [+] [-]

, 2024-04-01 22:40, pirms gada
Skudriniekss rakstīja: Interesanta tēma, kāpēc Andris Biedriņš vai Raimis Pauls nav VEF biedri?
Tikai interesējos, jautāju, vai ir kāda pazīstama persona Latvijā, kura atbalsta VEFiņus? Iespējams, ka ir. Noteikti jābūt.
Tā jau ir zeļļu taktika- būvēt mājai sienas vispirms, nevis pamatus. Viņiem galvenais ir pa čomam sarunāt vietējos pusslavenības lai nobildējas ar zeļļu plakātiņu blakus pielaizītajam Buļam. Bet tas ilgtermiņā nedod neko, jo tiem cilvēkiem absolūti nep is tāda komanda, bet pa čomam ir gatavi nobildēties un skaitīties par kkādiem mistiskiem biedriem vai “vēstnešiem” (kas nozīmē nekādu atbildību, ne biedra naudas ne kas cits). tā ir fake izkārtne ko zeļļi cenšas veidot, celt haipu ar kkur instagramā redzētām personām, bet faktiski tas nekā nepalīdz. Vispār nekā. Pie tiem apjomiem un cilvēkiem ko viņi aptver, tur uz katru spēli būtu jābut pilnām zālēm, bet realitātē uz visām ballītēm kuras reklamē nonstop pa radio, atnāk 800 cilvēki, kas ir mazāk kā uz vef kas vispār nekur nereklamējas, bet dara, un pret kalevu atnāk 2,5 k kas ir sezonas 3.apmekletakā speele latest līgā. Nu neuztver neviens nopietni buļu un viņa roozaa sapņus.

  +1 [+] [-]

, 2024-04-01 22:40, pirms gada
Vismaz labi,ka Blūms pēc šīs sezona pazūd uz ASV cik tā intervijā no senča sapratu,vienīgais patīkamais spēlētājs tajā komandā šogad.

     [+] [-]

, 2024-04-01 22:42, pirms gada
shmopsis rakstīja: tak turpini,atbalstīt savas vafeles,man nekāda bēda vismaz kāds viņus atbalsta. 5gadus izgāšanās pēc izgāšanās,cerams šogad kāds cits vinnēs to LV līgu,lai tiktu eirokausos! Sliktākt jau tāpat nebūs kā vafelēm pēdējos gadus.. Un vēl Gailīti tur sargā kā nezin ko..
Atkal, tipsks pārspīlējums 😅 Eirokausos var spēlēt arī nevinnējot līgu, tikai to neviens nevēlas. Padomā labāk par to

  +1 [+] [-]

, 2024-04-01 22:42, pirms gada
shmopsis rakstīja: tak turpini,atbalstīt savas vafeles,man nekāda bēda vismaz kāds viņus atbalsta. 5gadus izgāšanās pēc izgāšanās,cerams šogad kāds cits vinnēs to LV līgu,lai tiktu eirokausos! Sliktākt jau tāpat nebūs kā vafelēm pēdējos gadus.. Un vēl Gailīti tur sargā kā nezin ko..
Tikt jau var katru gadu arī otrā vieta, tikai visiem olas par mazu lai censtos startēt eiropā. Labak tomer Latvijā uzvarēt Taltechu un priecaties katru gadu par medaļu😅

  +2 [+] [-]

, 2024-04-01 22:44, pirms gada
Vai man vienīgajam tas pārgudrītis ir apnicis?

  -1 [+] [-]

, 2024-04-01 22:45, pirms gada
bārda un sifons rakstīja: Jā 4 leģi komandā, veterāns Pinete, teju 40 gadīgais Strelnieks, veterāns Meiers baigā jauniešu komanda. Skuja, Vītols un Vanags, vienīgie kas laikam skaitās jaunie. Epizodiski Berkolds. 3 džeki no 12 nieka. Baigi jaunieši dragā. Kārtējie zeļļu centieni vēlamo uzdot par esošo. Tad jau Vefā arī jaunie dragā, Blūms plosa pretiniekus 18 gados. Pinnis 19 gados spēlē pietiekami lielu lomu, izņemot šo spēli. Butirins sezonā savas 10 min dabon spēlē. Bērziņš jaunais, bet traumēts. Bumeistars arī nekāds veterāns. Tikai nez kāpēc vefam kko dir š.
Labdien, VEFam neviens ned!rš! VEF tāpat ir Talantu Laboratorija!
Bet Zeļļos spēlē tie, kuri netika pie šprices! Lai nepazūd no basketbola! Ļoti labi, ka tāds klubs bija - uz tikšanos nākamajā sezonā, varbūt Zeļļi vēl kādu jauno piesaistīs.

     [+] [-]

, 2024-04-01 22:49, pirms gada
shmopsis rakstīja: Vispār jau Bukarts ir biedrs Zeļļos,tas ka nevienam Latvijā zināmam cilvēkam ārpus pašu vefeļu aprindām sen jau tā komanda vairs neintresē nav citu problēma! tie faneļi tribīnēs arī smieklīgi, noteikt knapi 18 gadīgais rebels ar savu "armiju"
Nu buļa doma jau ir skaidra , čomam bukartam paprasīs būt par vēstnesi (nozimē tupa nobildēties ar zeļļu kreklu) un tad visa Latvija un hokeja fani nāks uz zeļļiem 😅😅 realitate tada Bukarts atnāk pieklajibas pec un aiziet un aizmirst par to projektu kolīdz izgājis no dsn galvenās ieejas😅

  +2 [+] [-]

, 2024-04-01 22:51, pirms gada
Un ar ko 20 gadu laikā var palielities VEF fanu klubs? Ar 15 cilvēkiem? Ar tādiem normāli cilvēki nemaz negribētu kopā būt fanu klubā.

     [+] [-]

, 2024-04-01 22:56, pirms gada
H.E.N.R.Y. rakstīja: Un ar ko 20 gadu laikā var palielities VEF fanu klubs? Ar 15 cilvēkiem? Ar tādiem normāli cilvēki nemaz negribētu kopā būt fanu klubā.
Viena problēma tavam teiktajam, gadi iet, bet cilvēki tāpat ir. Bez visas maksāšanas kā agrāk. Un kur tur problēma?

  +3 [+] [-]

, 2024-04-01 22:59, pirms gada
Visas Latvijas komandas taisa kādas kļūdas - Zeļļi taisa, VEFi taisa, Ventspils arī taisa un pat Valmiera, Ogre, Liepāja, Universitātes Sports taisa kļūdas menedžmentā un tā tālāk. Bet ar to jau tas ir interesanti, ka visi sanāk kopā, saliek galvas kopā un ir kaut kāds produkts, ko var uzlabot un piedāvāt savam skatītājam!

Nav vienas tādas pareizās formulas - ka šis klubs ir pareizs un pārējie nav pareizi!
Nē! Visiem ir tiesības uz savu ceļu un vīziju!

  +1 [+] [-]

, 2024-04-01 23:00, pirms gada
Real Rebel rakstīja: Viena problēma tavam teiktajam, gadi iet, bet cilvēki tāpat ir. Bez visas maksāšanas kā agrāk. Un kur tur problēma?
Problēma tā, ka čempionu fanu klubam arī vajadzētu kaut kādu virzību uz priekšu.

  +2 [+] [-]

, 2024-04-01 23:46, pirms gada
Real Rebel rakstīja: Viena problēma tavam teiktajam, gadi iet, bet cilvēki tāpat ir. Bez visas maksāšanas kā agrāk. Un kur tur problēma?
Problēma ir attīstībā. VEF, pat ja noņem PSRS laikus un paņem tikai atjaunoto komandu jau ir komanda ar zināmu vēsturi. Ja jūs apliekat citas komandas par mēģinājumiem veidot pr, tad prasītos arī kāds vērā ņemams fanu klubs. Un skaļo reklāmu aptiršana, aptiršana tam, ka maksā par reklāmu - un ko pirmajos gados pēc atjaunošanas darīja VEF? Nebija reklāmu tv, radio, plakātu? Nebija skaļu lozungu? VEF tolaik bija 2 milzīgi bonusi salīdzinot ar zeļļiem vai gandrīz jebkuru citu šī brīža lv basketbola komandu - nostaļģija pēc vecajiem laikiem un nauda solīdam sastāvam - tas vien jau ievelk tribīnēs. Pieliec klāt agresīvu reklāmu un ir rezultāts. Aptiršot Zeļļu vai jebkuru citu centienus pievāktr tribīnes, nevajadzētu aizmirst visus izcilos menedžmenta gājienus no Spaliņas un Jaunupa. Gan vecā fanu kluba izmešanu, gan LBL aptiršanu.

  -2 [+] [-]

, 2024-04-01 23:56, pirms gada
Geralt of Rivia rakstīja: Problēma ir attīstībā. VEF, pat ja noņem PSRS laikus un paņem tikai atjaunoto komandu jau ir komanda ar zināmu vēsturi. Ja jūs apliekat citas komandas par mēģinājumiem veidot pr, tad prasītos arī kāds vērā ņemams fanu klubs. Un skaļo reklāmu aptiršana, aptiršana tam, ka maksā par reklāmu - un ko pirmajos gados pēc atjaunošanas darīja VEF? Nebija reklāmu tv, radio, plakātu? Nebija skaļu lozungu? VEF tolaik bija 2 milzīgi bonusi salīdzinot ar zeļļiem vai gandrīz jebkuru citu šī brīža lv basketbola komandu - nostaļģija pēc vecajiem laikiem un nauda solīdam sastāvam - tas vien jau ievelk tribīnēs. Pieliec klāt agresīvu reklāmu un ir rezultāts. Aptiršot Zeļļu vai jebkuru citu centienus pievāktr tribīnes, nevajadzētu aizmirst visus izcilos menedžmenta gājienus no Spaliņas un Jaunupa. Gan vecā fanu kluba izmešanu, gan LBL aptiršanu.
Sāksim ar to, ka jauc dažādas lietas. Nu vecais fanu klubs, respektīvi uzkurinātāji bija apmaksāti un kā redzams, tas nav ilgtermiņa risinājums. Jaunupa izteikumi ir viņa, nevis kluba mārketings utt. Visi cenšas pievākt tribīnes, problēma nav ar to, problēmas sàkas, kad nesaistītas lietas velk iekšā, kā Samoilovu, tagad Bukartu utt. Tālāk velkas klāt pārējās problēmas.

Ps. Par LBL netika jau nekas nepareizs pateikts. Viņš tikai skaļi pateica to, ko daudzi domāja. Ja esti nebūtu piekrituši, tad mums vēl sliktāk tagad būtu

  +1 [+] [-]

, 2024-04-02 00:28, pirms gada
Divi super cilvēki...
Sifons uzvedās un izsakās itkā pazītu visus sabiedrībā zināmos un būtu kādi pierādijumi, ka kāds iet aiz cieņas pret Buļu. Iespējams tu zini vairāk par mums visiem, bet drīzākais vienkārši esi izdomājis sev ērtu teoriju un sludini kā patiesību. Es gan tev liktu aizdomāties, ja tava teorija izrādās patiesa. Kas ir šis Buļš, ja reiz daudzi ir gatavi iestāties klubā, atnākt uz spēli tikai aiz cieņas pret Edgaru - mafijas boss??
Rebel, priecājies ka Zeļļi šo visu dara. Cilvēki kopumā ir viegli ietekmējami un pavelkami uz lietām. Parādi, ka visiem interesē un viņam arī vajadzēs. Mirklī kad daudzi atpazīstamie cilvēki runās par to, ka basketbolu apskatīties ir forši, iegūs visi klubi, jo nejau visiem gribēsies būt tieši Zeļļu faniem, bet kopuma gribēs iekļauties basketbola sabiedrībā, jo tas ir forši. Tieši to pašu būtu jādara visiem LV basketbola klubiem, jāuzrunā jebkuru influenceru un jebkuru cilvēku pastāstīt, ka viņam patīk basketbols un labprāt ik pa mirklim aiziet dzīvaja paskatīties kādu maču.. tas beigās iedos pilnīgi visiem klubiem papildus apmeklējumu.. Tā vietā VEF faneļi to vien spēj kā riet virsū Zeļļiem un kaut ko te visiem pierādīt. Piesaistat savam fanu klubam vismaz mammu, tēti, brāli, māsu, draudzeni un tad pārmetat vai komentējat kāda centienus popularizēt basketbolu kā tādu mūsu sabiedrībā, rādīt sajūtu par to ka ir stilīgi aiziet uz basketbolu...

  +1 [+] [-]

, 2024-04-02 00:42, pirms gada
Robis rakstīja: Divi super cilvēki...
Sifons uzvedās un izsakās itkā pazītu visus sabiedrībā zināmos un būtu kādi pierādijumi, ka kāds iet aiz cieņas pret Buļu. Iespējams tu zini vairāk par mums visiem, bet drīzākais vienkārši esi izdomājis sev ērtu teoriju un sludini kā patiesību. Es gan tev liktu aizdomāties, ja tava teorija izrādās patiesa. Kas ir šis Buļš, ja reiz daudzi ir gatavi iestāties klubā, atnākt uz spēli tikai aiz cieņas pret Edgaru - mafijas boss??
Rebel, priecājies ka Zeļļi šo visu dara. Cilvēki kopumā ir viegli ietekmējami un pavelkami uz lietām. Parādi, ka visiem interesē un viņam arī vajadzēs. Mirklī kad daudzi atpazīstamie cilvēki runās par to, ka basketbolu apskatīties ir forši, iegūs visi klubi, jo nejau visiem gribēsies būt tieši Zeļļu faniem, bet kopuma gribēs iekļauties basketbola sabiedrībā, jo tas ir forši. Tieši to pašu būtu jādara visiem LV basketbola klubiem, jāuzrunā jebkuru influenceru un jebkuru cilvēku pastāstīt, ka viņam patīk basketbols un labprāt ik pa mirklim aiziet dzīvaja paskatīties kādu maču.. tas beigās iedos pilnīgi visiem klubiem papildus apmeklējumu.. Tā vietā VEF faneļi to vien spēj kā riet virsū Zeļļiem un kaut ko te visiem pierādīt. Piesaistat savam fanu klubam vismaz mammu, tēti, brāli, māsu, draudzeni un tad pārmetat vai komentējat kāda centienus popularizēt basketbolu kā tādu mūsu sabiedrībā, rādīt sajūtu par to ka ir stilīgi aiziet uz basketbolu...
Viņi tak nekad nesapratīs,ka viens ir sportā labi zināms cilvēks un menedžeris otrs ir politiķis ar intresantiem galiem,ja tā banāli skatāmies..

     [+] [-]

, 2024-04-02 04:43, pirms gada
Skuja 32 punkti. Iespaidīgi.

     [+] [-]

, 2024-04-02 08:12, pirms gada
Robis rakstīja: Divi super cilvēki...
Sifons uzvedās un izsakās itkā pazītu visus sabiedrībā zināmos un būtu kādi pierādijumi, ka kāds iet aiz cieņas pret Buļu. Iespējams tu zini vairāk par mums visiem, bet drīzākais vienkārši esi izdomājis sev ērtu teoriju un sludini kā patiesību. Es gan tev liktu aizdomāties, ja tava teorija izrādās patiesa. Kas ir šis Buļš, ja reiz daudzi ir gatavi iestāties klubā, atnākt uz spēli tikai aiz cieņas pret Edgaru - mafijas boss??
Rebel, priecājies ka Zeļļi šo visu dara. Cilvēki kopumā ir viegli ietekmējami un pavelkami uz lietām. Parādi, ka visiem interesē un viņam arī vajadzēs. Mirklī kad daudzi atpazīstamie cilvēki runās par to, ka basketbolu apskatīties ir forši, iegūs visi klubi, jo nejau visiem gribēsies būt tieši Zeļļu faniem, bet kopuma gribēs iekļauties basketbola sabiedrībā, jo tas ir forši. Tieši to pašu būtu jādara visiem LV basketbola klubiem, jāuzrunā jebkuru influenceru un jebkuru cilvēku pastāstīt, ka viņam patīk basketbols un labprāt ik pa mirklim aiziet dzīvaja paskatīties kādu maču.. tas beigās iedos pilnīgi visiem klubiem papildus apmeklējumu.. Tā vietā VEF faneļi to vien spēj kā riet virsū Zeļļiem un kaut ko te visiem pierādīt. Piesaistat savam fanu klubam vismaz mammu, tēti, brāli, māsu, draudzeni un tad pārmetat vai komentējat kāda centienus popularizēt basketbolu kā tādu mūsu sabiedrībā, rādīt sajūtu par to ka ir stilīgi aiziet uz basketbolu...
Pa punktiem:
- Sifons zinās vairāk kā Tu vai es. VIņam, cik esmu novērojis ir diezgan pazīšanās starp spēlētajiem utt.
- Buļs ir viņu aģents, vismaz vairumam. Īsti tad lielu variantu nav uz atteikšanu.
- Par ko priecāties? Vienīgais, ka konkurence lielāka LBL, bet cita maz ir. Kaut kāda interese ir, bet tie skaitļi ir stipri piezīmēti klāt, kas jau vien parāda, ka ar pameklējumu ir problēmas. Protams, zeļļi nav vienīgais klubs, kurš tā dara, bet tas parāda, ka problēmas jau tagad tur ir.
- Tie cilvēki, kuri atnāks Samoilova utt. pēc, diezgan ātri arī aizies. Vairums no viņiem nav patstāvīgais skatītājs. Protams ir otra problēma tajā, viņiem īsti patstāvīgais skatītājs ir grūti piesaistāms, jo nav savas mājas zāles.
- VEF apmeklējums pieaug, jā, lēnām, bet pieaug, bez visa tā

     [+] [-]

, 2024-04-02 08:26, pirms gada
Robis rakstīja: Divi super cilvēki...
Sifons uzvedās un izsakās itkā pazītu visus sabiedrībā zināmos un būtu kādi pierādijumi, ka kāds iet aiz cieņas pret Buļu. Iespējams tu zini vairāk par mums visiem, bet drīzākais vienkārši esi izdomājis sev ērtu teoriju un sludini kā patiesību. Es gan tev liktu aizdomāties, ja tava teorija izrādās patiesa. Kas ir šis Buļš, ja reiz daudzi ir gatavi iestāties klubā, atnākt uz spēli tikai aiz cieņas pret Edgaru - mafijas boss??
Rebel, priecājies ka Zeļļi šo visu dara. Cilvēki kopumā ir viegli ietekmējami un pavelkami uz lietām. Parādi, ka visiem interesē un viņam arī vajadzēs. Mirklī kad daudzi atpazīstamie cilvēki runās par to, ka basketbolu apskatīties ir forši, iegūs visi klubi, jo nejau visiem gribēsies būt tieši Zeļļu faniem, bet kopuma gribēs iekļauties basketbola sabiedrībā, jo tas ir forši. Tieši to pašu būtu jādara visiem LV basketbola klubiem, jāuzrunā jebkuru influenceru un jebkuru cilvēku pastāstīt, ka viņam patīk basketbols un labprāt ik pa mirklim aiziet dzīvaja paskatīties kādu maču.. tas beigās iedos pilnīgi visiem klubiem papildus apmeklējumu.. Tā vietā VEF faneļi to vien spēj kā riet virsū Zeļļiem un kaut ko te visiem pierādīt. Piesaistat savam fanu klubam vismaz mammu, tēti, brāli, māsu, draudzeni un tad pārmetat vai komentējat kāda centienus popularizēt basketbolu kā tādu mūsu sabiedrībā, rādīt sajūtu par to ka ir stilīgi aiziet uz basketbolu...
😅 tev vnk vispār nepielec. Buļs pats visur kladzina ka viņiem nekas nav jadara un nav japerk fani vai jādod biļetes nevienam, kaut biedriem bez maksas, jo tas chakarējot visu sporta struktūru, bet tajaa pashā laikā aizmuguriski maksā naudu influenceriem lai tie nāk filmēt pasākumu, spēles un stāstītu cik te forši😅 maksā Zutim lai tas reklamētu zeļļus. Nesavelc paralēles tajā kad Buļs saka ka fani buus tie kas paši maksās un nāks, nevis zeļļi kādam maksās, bet realitatee maksā visiem pēc kārtas lai naktu uz spēlēm😅
Kambis piemēram cik gadus jau nāk uz visām VEF spēlēm un neviena viņam par to nemaksā un nekarina vef kreklus laukuma centrā uz galvas😅
Un ātri gan buļam biļešu politika aizmirsās. Man čoma piedāvāja vip biļetes dsn, jo viņa kompānija uzstāda gaismas zeļļu spēlēs un dabon bez maksas biļetes. Buļs tak teica ka pat pats pērk un nav izņēmumu 😅😅 dir sējs jau Šermonators vienmēr bijis, nekas jau mav mainijies.

     [+] [-]

, 2024-04-02 09:57, pirms gada
Nu Kambis gan ir baiga autoritate...

  +2 [+] [-]

, 2024-04-02 09:59, pirms gada
Real Rebel rakstīja: Sāksim ar to, ka jauc dažādas lietas. Nu vecais fanu klubs, respektīvi uzkurinātāji bija apmaksāti un kā redzams, tas nav ilgtermiņa risinājums. Jaunupa izteikumi ir viņa, nevis kluba mārketings utt. Visi cenšas pievākt tribīnes, problēma nav ar to, problēmas sàkas, kad nesaistītas lietas velk iekšā, kā Samoilovu, tagad Bukartu utt. Tālāk velkas klāt pārējās problēmas.

Ps. Par LBL netika jau nekas nepareizs pateikts. Viņš tikai skaļi pateica to, ko daudzi domāja. Ja esti nebūtu piekrituši, tad mums vēl sliktāk tagad būtu
Pirmkārt, kluba prezidenta/direktora izteikumi tiešā veidā ietekmē mārketingu, jo tu esi kluba pārstāvis. Tas ir melnais PR - tas atgrūž no šādas komandas. Un pateikt, ka VEF LBL neinteresē, svarīgāk ir VTB, Eirokausi nav nekas slikts?

  +2 [+] [-]

, 2024-04-02 10:03, pirms gada
Real Rebel rakstīja: Pa punktiem:
- Sifons zinās vairāk kā Tu vai es. VIņam, cik esmu novērojis ir diezgan pazīšanās starp spēlētajiem utt.
- Buļs ir viņu aģents, vismaz vairumam. Īsti tad lielu variantu nav uz atteikšanu.
- Par ko priecāties? Vienīgais, ka konkurence lielāka LBL, bet cita maz ir. Kaut kāda interese ir, bet tie skaitļi ir stipri piezīmēti klāt, kas jau vien parāda, ka ar pameklējumu ir problēmas. Protams, zeļļi nav vienīgais klubs, kurš tā dara, bet tas parāda, ka problēmas jau tagad tur ir.
- Tie cilvēki, kuri atnāks Samoilova utt. pēc, diezgan ātri arī aizies. Vairums no viņiem nav patstāvīgais skatītājs. Protams ir otra problēma tajā, viņiem īsti patstāvīgais skatītājs ir grūti piesaistāms, jo nav savas mājas zāles.
- VEF apmeklējums pieaug, jā, lēnām, bet pieaug, bez visa tā
Starp citu, kas attiecas uz nemaksāšanu faniem Tas pats Sifons blato, ka viņam redz visas biļetes par brīvu utt. Un tad, kad jāmaksā pīkst. Tā kā izskatās nebūt nav tā, ka esošajam fanu klubam nemaksā. Tiešā vai netiešā veidā naudiņa ienāk. Un par lēnām augošo apmeklējumu - lai VEF pamācās no pilsētas brāļiem futbolā. Tur pat vietējā līgā spēj pievākt solīdus ciparus tribīnēs. Uz derbiju 7.5k - tevis pieminētie 3.5k kā sasniegums skan vienkārši nožēlojami.

     [+] [-]

, 2024-04-02 10:11, pirms gada
Geralt of Rivia rakstīja: Starp citu, kas attiecas uz nemaksāšanu faniem Tas pats Sifons blato, ka viņam redz visas biļetes par brīvu utt. Un tad, kad jāmaksā pīkst. Tā kā izskatās nebūt nav tā, ka esošajam fanu klubam nemaksā. Tiešā vai netiešā veidā naudiņa ienāk. Un par lēnām augošo apmeklējumu - lai VEF pamācās no pilsētas brāļiem futbolā. Tur pat vietējā līgā spēj pievākt solīdus ciparus tribīnēs. Uz derbiju 7.5k - tevis pieminētie 3.5k kā sasniegums skan vienkārši nožēlojami.
Sifons vairāk par maksāšanu runā zeļļu sakarā. Cik zinu, vef vienmēr devis sadarbības partneriem ielūgumus. Bet, cik zinu, fani pērk. Varbūt tagad kas mainījies

Nejauc futbolu iekšā. Tie ir dažādi temati diemžēl. Tas nav nožēlojams cipars, rēķinot, cik kopumā apmeklē basketbola spēles. Es nesaku, ka nevajag pie tā strādāt, bet realitātē ir tā kā ir.

Teiksim, ja mēs runājam par basketbolu, kā tādu, tad mani māc šaubas vai vispār Rīga uz izlasi spētu pilnu arēnu savākt.

  +1 [+] [-]

, 2024-04-02 10:22, pirms gada
Real Rebel rakstīja: Sifons vairāk par maksāšanu runā zeļļu sakarā. Cik zinu, vef vienmēr devis sadarbības partneriem ielūgumus. Bet, cik zinu, fani pērk. Varbūt tagad kas mainījies

Nejauc futbolu iekšā. Tie ir dažādi temati diemžēl. Tas nav nožēlojams cipars, rēķinot, cik kopumā apmeklē basketbola spēles. Es nesaku, ka nevajag pie tā strādāt, bet realitātē ir tā kā ir.

Teiksim, ja mēs runājam par basketbolu, kā tādu, tad mani māc šaubas vai vispār Rīga uz izlasi spētu pilnu arēnu savākt.
Kāpēc dažādi temati? Sports paliek sports. Un tie ir konkurenti. LV ir ļoti maz 1 sporta veidu fanu. Simulējot situāciju - džeks grib kaut kā pavadīt piektdienas vai sestdienas vakaru tāda RFC vai RFS būš VEF vai Zeļļu konkurents, tāpat, kā tusiņš klubā, teātris, kino utt. Ja futbolisti, kam uz starptautiskās skatuves panākumu nav vairāk kā VEF, ir ievērojami mazāka vēsture prot savākt solīdu skatītāju skaitu - tad VEF (vai jebkurai citai lv komandai) ir jāprot paņemt no viņiem labāko un pielāgot to sev. Budžeta starpība arī nav īsti attaisnojums - 21. gs mārketings vairs nemaksā kosmosu. Tas pats Zeļļu darbs ar influenceriem - viņi to neprot realizēt, bet praksē tas ir vērtīgi (izdarot pareizi). Jo tas atvedīš tos skatītājus, kas nāk šad tad. Nu neuzturēsi komandu tu uz true faniem. Tieši šie "šad tad atnāks" skatītāji ir tie, kas piepildīs tribīnes.

     [+] [-]

, 2024-04-02 10:29, pirms gada
Real Rebel rakstīja: Pa punktiem:
- Sifons zinās vairāk kā Tu vai es. VIņam, cik esmu novērojis ir diezgan pazīšanās starp spēlētajiem utt.
- Buļs ir viņu aģents, vismaz vairumam. Īsti tad lielu variantu nav uz atteikšanu.
- Par ko priecāties? Vienīgais, ka konkurence lielāka LBL, bet cita maz ir. Kaut kāda interese ir, bet tie skaitļi ir stipri piezīmēti klāt, kas jau vien parāda, ka ar pameklējumu ir problēmas. Protams, zeļļi nav vienīgais klubs, kurš tā dara, bet tas parāda, ka problēmas jau tagad tur ir.
- Tie cilvēki, kuri atnāks Samoilova utt. pēc, diezgan ātri arī aizies. Vairums no viņiem nav patstāvīgais skatītājs. Protams ir otra problēma tajā, viņiem īsti patstāvīgais skatītājs ir grūti piesaistāms, jo nav savas mājas zāles.
- VEF apmeklējums pieaug, jā, lēnām, bet pieaug, bez visa tā
Redz, atkal jau iekrīti tajā pašā grāvī. Tu jau pat nezini kas esmu, lai teiktu kurš zin vairāk.
Paši izdomājam patiesību un svēti tai ticam. Tas attiecas uz visiem tevis nosauktajiem punktiem.

  +2 [+] [-]

, 2024-04-02 10:33, pirms gada
Real Rebel rakstīja: Sifons vairāk par maksāšanu runā zeļļu sakarā. Cik zinu, vef vienmēr devis sadarbības partneriem ielūgumus. Bet, cik zinu, fani pērk. Varbūt tagad kas mainījies

Nejauc futbolu iekšā. Tie ir dažādi temati diemžēl. Tas nav nožēlojams cipars, rēķinot, cik kopumā apmeklē basketbola spēles. Es nesaku, ka nevajag pie tā strādāt, bet realitātē ir tā kā ir.

Teiksim, ja mēs runājam par basketbolu, kā tādu, tad mani māc šaubas vai vispār Rīga uz izlasi spētu pilnu arēnu savākt.
Un turpinot par darbu ar faniem, mārketingu. 0. Kas pasaulē nes vienu no lielākajiem ienākumiem? Merčs - maiciņas, formas, kartītes ar autogrāfiem, foto, figūriņas utt. Pieņemsim - noskatījos spēli - bāc, Blūms jr, tāds vecis, gribu viņa spēles maiku vai VEF keponiņu. Atveru VEF mājas lapu - nekāda veikala nav. Es pieņemu, ka spēļu laikā var nopirkt uz vietas, bet ja tiešām gribās attīstīt mārketingu, attīstīt arī tribīni - padarīt to par savu - šis ir viens no stūrakmeņiem. Iztikt bez interneta veikala var tad, ja ir tiešām tira sava arēna, bet arīVEF, kā zināms mīl viesizrādes. Un pie šādas situācijas - spēles laikā daļai nav laika nopirkt - jāskrien uzpīpēt, paņemt aliņu, uzkodas. Tāpēc jābūt interneta veikalam.

     [+] [-]

, 2024-04-02 10:35, pirms gada
Robis rakstīja: Redz, atkal jau iekrīti tajā pašā grāvī. Tu jau pat nezini kas esmu, lai teiktu kurš zin vairāk.
Paši izdomājam patiesību un svēti tai ticam. Tas attiecas uz visiem tevis nosauktajiem punktiem.
Neko neizdomā, es zinu.

Un piezimē skatītājus, to pats es konstatēju. Tāpēc, tas liek uzdod jautājumus par tevi pašu

     [+] [-]

, 2024-04-02 10:37, pirms gada
Geralt of Rivia rakstīja: Un turpinot par darbu ar faniem, mārketingu. 0. Kas pasaulē nes vienu no lielākajiem ienākumiem? Merčs - maiciņas, formas, kartītes ar autogrāfiem, foto, figūriņas utt. Pieņemsim - noskatījos spēli - bāc, Blūms jr, tāds vecis, gribu viņa spēles maiku vai VEF keponiņu. Atveru VEF mājas lapu - nekāda veikala nav. Es pieņemu, ka spēļu laikā var nopirkt uz vietas, bet ja tiešām gribās attīstīt mārketingu, attīstīt arī tribīni - padarīt to par savu - šis ir viens no stūrakmeņiem. Iztikt bez interneta veikala var tad, ja ir tiešām tira sava arēna, bet arīVEF, kā zināms mīl viesizrādes. Un pie šādas situācijas - spēles laikā daļai nav laika nopirkt - jāskrien uzpīpēt, paņemt aliņu, uzkodas. Tāpēc jābūt interneta veikalam.
Mārketings, dienas beigās maksā naudu. Protams, runā jau pareizi un kaut kas tur tiek ielikts, bet minimāli.

  -1 [+] [-]

, 2024-04-02 10:38, pirms gada
Geralt of Rivia rakstīja: Kāpēc dažādi temati? Sports paliek sports. Un tie ir konkurenti. LV ir ļoti maz 1 sporta veidu fanu. Simulējot situāciju - džeks grib kaut kā pavadīt piektdienas vai sestdienas vakaru tāda RFC vai RFS būš VEF vai Zeļļu konkurents, tāpat, kā tusiņš klubā, teātris, kino utt. Ja futbolisti, kam uz starptautiskās skatuves panākumu nav vairāk kā VEF, ir ievērojami mazāka vēsture prot savākt solīdu skatītāju skaitu - tad VEF (vai jebkurai citai lv komandai) ir jāprot paņemt no viņiem labāko un pielāgot to sev. Budžeta starpība arī nav īsti attaisnojums - 21. gs mārketings vairs nemaksā kosmosu. Tas pats Zeļļu darbs ar influenceriem - viņi to neprot realizēt, bet praksē tas ir vērtīgi (izdarot pareizi). Jo tas atvedīš tos skatītājus, kas nāk šad tad. Nu neuzturēsi komandu tu uz true faniem. Tieši šie "šad tad atnāks" skatītāji ir tie, kas piepildīs tribīnes.
Protams, sports paliek sports, bet futbols, popularitātes ziņā ir neaizsniedzams pašlaik

  +1 [+] [-]

, 2024-04-02 10:50, pirms gada
Real Rebel rakstīja: Protams, sports paliek sports, bet futbols, popularitātes ziņā ir neaizsniedzams pašlaik
Pirmkārt, par tavu iepriekšējo atbildi. Ir 21. gs. Mārketings maksā, taču iespēju, kā to darīt bez maksas vai ar nelieliem izdevumiem ir ievērojami vairāk kā kaut vai desmit gadus atpakaļ. Manis pieminētais merčs, arī tie paši influenceri. Jā, tas maksā, bet ja ir vēlme, lai kādreiz tribīnes ir ja ne regulāri pilnas, tad vismaz solīdi piepildītas ir arī jāiegulda līzekļi.

Kas attiecas uz futbola popularitāti - Latvijā baskets futenei ieliek. To apliecina gan tribīnes uz izlasēm, gan tv reitingi pārraidēm. Tas, kas futbolā ir vairāk - tā ir nauda. Bet neviens neliedz paņemt idejas no futbola, pielāgot savām iespējām. Šobrīd tu nodarbojies ar demagoģiju - Zeļļi dara, mēģina - fui, priekš kam. VEF tā jau ir darījis, nav nekas unikāls. Hā, hā viņi piezīmē ciparus klāt. VEF dara, bet nerunā. Un, kad sāk tev teikt, ko reāli VEF varētu darī - nu jā, bet tas jau maksā. Biznesa pamatprincips - gribi peļņu - maksā. Un tieši tas pats tas ir arī pro sportā, kas Eiropā ārpus futbola unatsevišķām hokeja, basketa līgām reti ir pelnošs - gribi atmosfēru - maksā! Negribi maksāt - nečīksti par to, ka citi vismaz cenšās kaut ko darīt.

  -1 [+] [-]

, 2024-04-02 11:04, pirms gada
Geralt of Rivia rakstīja: Pirmkārt, par tavu iepriekšējo atbildi. Ir 21. gs. Mārketings maksā, taču iespēju, kā to darīt bez maksas vai ar nelieliem izdevumiem ir ievērojami vairāk kā kaut vai desmit gadus atpakaļ. Manis pieminētais merčs, arī tie paši influenceri. Jā, tas maksā, bet ja ir vēlme, lai kādreiz tribīnes ir ja ne regulāri pilnas, tad vismaz solīdi piepildītas ir arī jāiegulda līzekļi.

Kas attiecas uz futbola popularitāti - Latvijā baskets futenei ieliek. To apliecina gan tribīnes uz izlasēm, gan tv reitingi pārraidēm. Tas, kas futbolā ir vairāk - tā ir nauda. Bet neviens neliedz paņemt idejas no futbola, pielāgot savām iespējām. Šobrīd tu nodarbojies ar demagoģiju - Zeļļi dara, mēģina - fui, priekš kam. VEF tā jau ir darījis, nav nekas unikāls. Hā, hā viņi piezīmē ciparus klāt. VEF dara, bet nerunā. Un, kad sāk tev teikt, ko reāli VEF varētu darī - nu jā, bet tas jau maksā. Biznesa pamatprincips - gribi peļņu - maksā. Un tieši tas pats tas ir arī pro sportā, kas Eiropā ārpus futbola unatsevišķām hokeja, basketa līgām reti ir pelnošs - gribi atmosfēru - maksā! Negribi maksāt - nečīksti par to, ka citi vismaz cenšās kaut ko darīt.
Pirmkārt, es piekrītu tavam teiktajam, tikai teicu, ka vef tur tik daudz neiegulda, tas protams nav labi.

Neviens nesaka, lai zeļļi nedara, bet tas veids kā tas tiek darīts, nav labs. Runāji par biznesu, tad tieši zeļļus pašlaik varam pielikt pie apšaubāma rezultāta, dēļ tā, ka nepasaka reālos skaitļus un vai tiešām tas ko dod. Visa mārketinga sakarā tomēr jāatceras, ka mārketings var sniegt pretēju rezultātu un nepiesaistīt tos cilvēkus. Vienkārši tas mārketings aiziet jau nedaudz galējībā un var slikti ietekmēt visu līgu, piemērs, Samoilova gadījums, kādam protams tas patika, citiem nē, bet tā kopējā aina nav īpaši laba tajā situācijā, ņemot vēl vērā to, ka spēlēja pret estu komandu

  +1 [+] [-]

, 2024-04-02 11:34, pirms gada
Real Rebel rakstīja: Sifons vairāk par maksāšanu runā zeļļu sakarā. Cik zinu, vef vienmēr devis sadarbības partneriem ielūgumus. Bet, cik zinu, fani pērk. Varbūt tagad kas mainījies

Nejauc futbolu iekšā. Tie ir dažādi temati diemžēl. Tas nav nožēlojams cipars, rēķinot, cik kopumā apmeklē basketbola spēles. Es nesaku, ka nevajag pie tā strādāt, bet realitātē ir tā kā ir.

Teiksim, ja mēs runājam par basketbolu, kā tādu, tad mani māc šaubas vai vispār Rīga uz izlasi spētu pilnu arēnu savākt.
Kāds Sifons. Tas tak ir Armands Ūks, uzēdies uz Buļu, ka neved pie viņa mašīnu pulēt. tas pats ar Dairi.

     [+] [-]

, 2024-04-02 11:35, pirms gada
Real Rebel rakstīja: Pirmkārt, es piekrītu tavam teiktajam, tikai teicu, ka vef tur tik daudz neiegulda, tas protams nav labi.

Neviens nesaka, lai zeļļi nedara, bet tas veids kā tas tiek darīts, nav labs. Runāji par biznesu, tad tieši zeļļus pašlaik varam pielikt pie apšaubāma rezultāta, dēļ tā, ka nepasaka reālos skaitļus un vai tiešām tas ko dod. Visa mārketinga sakarā tomēr jāatceras, ka mārketings var sniegt pretēju rezultātu un nepiesaistīt tos cilvēkus. Vienkārši tas mārketings aiziet jau nedaudz galējībā un var slikti ietekmēt visu līgu, piemērs, Samoilova gadījums, kādam protams tas patika, citiem nē, bet tā kopējā aina nav īpaši laba tajā situācijā, ņemot vēl vērā to, ka spēlēja pret estu komandu
Zeļļu gadījumā pozitīvais ir tas, ka vispār dara. Netrūkst komandu, kas nedara neko. Un tas, kas tevī, arīSifonā kacina visvairāk - kad Buļs saka, ka dara, ko unikālu, tad bāžat acīs, ka VEF to pašu agrāk darīja. Kad Buļa skaļo frāžu nav, tad pēkšņi noliekat un izņirdzat Zeļļu aktivitātes. Neatceros, ka kaut vai tu būtu aprēcis VEF mārketinga aktivitātes. Kaut vai to pašu mājas spēļu spēlēšanu dažādos šķūņos Saldū utt. Kas attiecās uz līgas tēlu - tur ir jāpārmet nevis Zeļļiem, bet līgas vadībai, ka nedara neko līgas tēla uzlabošanai. Līgai ar gatavu tēlu šādas atsevišķas aktivitātes neko nenodara.

  -1 [+] [-]

, 2024-04-02 11:59, pirms gada
Geralt of Rivia rakstīja: Zeļļu gadījumā pozitīvais ir tas, ka vispār dara. Netrūkst komandu, kas nedara neko. Un tas, kas tevī, arīSifonā kacina visvairāk - kad Buļs saka, ka dara, ko unikālu, tad bāžat acīs, ka VEF to pašu agrāk darīja. Kad Buļa skaļo frāžu nav, tad pēkšņi noliekat un izņirdzat Zeļļu aktivitātes. Neatceros, ka kaut vai tu būtu aprēcis VEF mārketinga aktivitātes. Kaut vai to pašu mājas spēļu spēlēšanu dažādos šķūņos Saldū utt. Kas attiecās uz līgas tēlu - tur ir jāpārmet nevis Zeļļiem, bet līgas vadībai, ka nedara neko līgas tēla uzlabošanai. Līgai ar gatavu tēlu šādas atsevišķas aktivitātes neko nenodara.
Tāpēc, ka sakot par to unikalitāti, tiek melots. Tas kaitina, ka tik atklāti melo un daudzi to apēd uzreiz.

Līgas tēlu veido arī klubi, tostarp zeļļi. Nevajag noņemt atbildību.

     [+] [-]

, 2024-04-02 11:59, pirms gada
dinamoRIGA2000 rakstīja: Kāds Sifons. Tas tak ir Armands Ūks, uzēdies uz Buļu, ka neved pie viņa mašīnu pulēt. tas pats ar Dairi.
Nu Bertāns ir sliktāks kapteinis kā Ate un nav devis to rezultātu, pat ko viņam maksā

     [+] [-]

, 2024-04-02 12:26, pirms gada
dinamoRIGA2000 rakstīja: Kāds Sifons. Tas tak ir Armands Ūks, uzēdies uz Buļu, ka neved pie viņa mašīnu pulēt. tas pats ar Dairi.
Starp citu, Dairis ir vedis savu zilo X7 man uz pulēšanu😅 Tas gan bija gadi 3 atpakaļ😅 un arī Buļs savu Panameru pirms pārdošanas. Tāpat kā Pasečnika savu balto bmw, kā arī Janičenoks kā pastāvīgais klients, tāpat Māris Gulbis, Jānis Strelnieks, Jahovičs , un vēl vesela plejāde 😅 Tā kā aizšāvi galīgi garām, dinamo inspektor Cap😅

  +2 [+] [-]

, 2024-04-02 12:35, pirms gada
Real Rebel rakstīja: Tāpēc, ka sakot par to unikalitāti, tiek melots. Tas kaitina, ka tik atklāti melo un daudzi to apēd uzreiz.

Līgas tēlu veido arī klubi, tostarp zeļļi. Nevajag noņemt atbildību.
Primāri līgas tēlu ir jāveido līgas vadībai un tikai pēc tam klubiem. Ja līgas vadība pa lielam nedara neko - nu tad sorry - klubi dara ko var. Jo klubu pamatpienākums ir viņu imidža nevis līgas imidža veidošana.
Un ok - tiek melots. Bet tad nevajag tās "līgas tēlo bojājošās idejas" aizmirst pēc tam, jo pats VEFs ir grēkojis tieši tāpat. Par to jau runa - kad izdevīgi, tad pasaki, ka VEFS to darījis. Tad, kad Zeļļi to dara nepieminot unikalitāti un vajag uztirst cik tizlas idejas, tad kaut kā klusē par to, ka paša VEFs tieši tikpat tupa darīja.

     [+] [-]

, 2024-04-02 12:38, pirms gada
Geralt of Rivia rakstīja: Zeļļu gadījumā pozitīvais ir tas, ka vispār dara. Netrūkst komandu, kas nedara neko. Un tas, kas tevī, arīSifonā kacina visvairāk - kad Buļs saka, ka dara, ko unikālu, tad bāžat acīs, ka VEF to pašu agrāk darīja. Kad Buļa skaļo frāžu nav, tad pēkšņi noliekat un izņirdzat Zeļļu aktivitātes. Neatceros, ka kaut vai tu būtu aprēcis VEF mārketinga aktivitātes. Kaut vai to pašu mājas spēļu spēlēšanu dažādos šķūņos Saldū utt. Kas attiecās uz līgas tēlu - tur ir jāpārmet nevis Zeļļiem, bet līgas vadībai, ka nedara neko līgas tēla uzlabošanai. Līgai ar gatavu tēlu šādas atsevišķas aktivitātes neko nenodara.
Nekad neesmu teicis, ka vefs ir mārketinga speciālisti. Viņi skaidri ir pauduši, ka lai savāktu LV kaut cik konkurētspējīgu sastāvu Eiropas kausos, tad mārketingam naudas neatliek tik cik vajadzētu. Neviens nekad nav teicis ka VEFam kkas ir ideāli. Latvijā vnk nevienam nepi s vietējā līmeņa basis. Tu vari ieslegt eirolīgu vakaros, nba, ACB , izlases speeles un baudīt augsta līmeņa basi un tad tu ieslēdz SC kur raustās kamera OSC vai DSN un centies saprast kas tas par sūdu. Tu vari te izstiepties vai sarauties tajā lv pie esošajiem budžetiem un sastāviem nevienu diži nepi s tas vietējais basis. Tas ir fakts. Un dir st ka vefam tur ir kkādi jaunieši fanu klubā tikai. Nu un? Kuram vispār Latvijā ir fanu klubi? Kam? Nevienam. A sektors sen miris. Ogrei? Arī Čerbikovs pagājis malā jo skaidrs ka te nevari atdot entos gadus tam visam jo nav intereses šeit šajā līmenī nākt un fanot. Tajā pašā VEFā fanu klubā ir vecie fani, vecās miesas kas iet ik pa laikam jau 15 gadus, tad ir jaunie džeki no rfs un fc riga fanu klubiem kopā. Un kkā tas kustas. Kas ir labāk klusums? Nu cilvēki nav stulbi, viņi saprot to līmeni. Nu neies rudens vakarā normāli džeki uz OSC fanot un bļaut pret kkādiem Taltechiem. Nu cmoon. Tas tak ir jāsaprot vienreiz. Zeļļi malaçi ka kko dara, bet nu nav tā rezultāta. Viņiem ir 6-7 cilvēki tikai mārketinga stafā. Un ja ieguldot milzīgas summas (vefam daudz mazāk), viņi tāpat savāc 800 cilvēkus arēnas ballītē?! Nu tad varbūt vnk ir jāpieņem realitāte ka LV cilvēkiem vietējais basis nav nekāds kairinātājs. Nav vnk. Uz vefu uz ČL atnāk uz arēnu vidēji 3-5 k šosezon. Bez nekādas reklāmas. Tikai nedēļu pirms pa swh pāris reklāmas. Cilvēki vnk saprot līmeni un attiecīgi izvēlas iet vai neiet. Nekādas skaistas reklāmas vai konkursi nedabūs cilvēkus uz vietejo basi kamēr būs tik zems sportiskais līmenis un tik nožēlojama sporta infrastruktūra kur to produktu cenšas iepārdot.

  -1 [+] [-]

, 2024-04-02 12:55, pirms gada
Un par vefa popularitāti. Vefs atjaunojās brīdī, kas bija lielākā dir sā gan Latvijas ekonomikā, gan Latvijas basketbolā vispār. Neviens neko zināt negribēja par basketbolu. Grūti tādā brīdī dabūt baigo fanu bāzi. Tā tas arī palika. Zeļļi tagad ienāk labā laikā, kad kopumā basketbols ir atdzimis. Izvēlas tipisko ASK taktiku, spilgtas formas utml. Ļoti līdzīgs stils. Vienīgi kā jau minēju var te darīt cik izcili gribi visu, bet ilgterminjaa te nevienam globāli tas vietējais basis neinteresē. Vēl jo vairāk ja nav normālas zāles kur aiziet uz spēli.

     [+] [-]

, 2024-04-02 13:01, pirms gada
bārda un sifons rakstīja: Nekad neesmu teicis, ka vefs ir mārketinga speciālisti. Viņi skaidri ir pauduši, ka lai savāktu LV kaut cik konkurētspējīgu sastāvu Eiropas kausos, tad mārketingam naudas neatliek tik cik vajadzētu. Neviens nekad nav teicis ka VEFam kkas ir ideāli. Latvijā vnk nevienam nepi s vietējā līmeņa basis. Tu vari ieslegt eirolīgu vakaros, nba, ACB , izlases speeles un baudīt augsta līmeņa basi un tad tu ieslēdz SC kur raustās kamera OSC vai DSN un centies saprast kas tas par sūdu. Tu vari te izstiepties vai sarauties tajā lv pie esošajiem budžetiem un sastāviem nevienu diži nepi s tas vietējais basis. Tas ir fakts. Un dir st ka vefam tur ir kkādi jaunieši fanu klubā tikai. Nu un? Kuram vispār Latvijā ir fanu klubi? Kam? Nevienam. A sektors sen miris. Ogrei? Arī Čerbikovs pagājis malā jo skaidrs ka te nevari atdot entos gadus tam visam jo nav intereses šeit šajā līmenī nākt un fanot. Tajā pašā VEFā fanu klubā ir vecie fani, vecās miesas kas iet ik pa laikam jau 15 gadus, tad ir jaunie džeki no rfs un fc riga fanu klubiem kopā. Un kkā tas kustas. Kas ir labāk klusums? Nu cilvēki nav stulbi, viņi saprot to līmeni. Nu neies rudens vakarā normāli džeki uz OSC fanot un bļaut pret kkādiem Taltechiem. Nu cmoon. Tas tak ir jāsaprot vienreiz. Zeļļi malaçi ka kko dara, bet nu nav tā rezultāta. Viņiem ir 6-7 cilvēki tikai mārketinga stafā. Un ja ieguldot milzīgas summas (vefam daudz mazāk), viņi tāpat savāc 800 cilvēkus arēnas ballītē?! Nu tad varbūt vnk ir jāpieņem realitāte ka LV cilvēkiem vietējais basis nav nekāds kairinātājs. Nav vnk. Uz vefu uz ČL atnāk uz arēnu vidēji 3-5 k šosezon. Bez nekādas reklāmas. Tikai nedēļu pirms pa swh pāris reklāmas. Cilvēki vnk saprot līmeni un attiecīgi izvēlas iet vai neiet. Nekādas skaistas reklāmas vai konkursi nedabūs cilvēkus uz vietejo basi kamēr būs tik zems sportiskais līmenis un tik nožēlojama sporta infrastruktūra kur to produktu cenšas iepārdot.
Un dir st ka vefam tur ir kkādi jaunieši fanu klubā tikai - kurš šo uzskata par ko sliktu? Ja tu to piesien man - tad sorry, bet šauj garām, jo es šo uzskatu par apsveicamu. Es vienmēr, kad esmu runājis par to, kur jātēmē lv sporta komandu mārketings tieši esmu teicis, ka nav jēga no "vecām mēbelēm", ka mārketings ir jātēmē uz bērniem un jauniešiem, kā potenciālo nākotnes fanu.

Kas attiecas uz visu to garo penteri, ka "neiet, jo nav līmenis, infrastruktūra" utt. - a, kas atbild par līmeni, kas atbild par infrastruktūru? Apelēt pie tā, ka cilvēkiem neinteresē zema līmeņa sports - paskaties uz tiem pašiem britiem un futbolu vai kanādiešiem un hokeju - tur tribīnes var savakt arī pilnīgākās joberlīgas un amatieri. Ir jāstrādā. Pateikt - ai, ziniet, jums jau tāpat neinteresē, tāpēc neieguldīsim naudu - smieklīgi. Tāpēc jau arī klubam ir jāstrādā ar sponsoriem un skatītāju. Tā taču ir ķēdīte - ja nav skatītāju - kāpēc sponsoram dot piķi? Nav sponsora piķa, nav sastāva un nav skatītāju. Šis īpaši attiecās uz VEF - ja grib lielāku naudu, grib kādreiz arī kaut ko sasniegt uz Eiropas skatuves, tad ir jāstrādā, lai arī ikdienas spēlē ir tribīnes nevis svilpo vējš.

     [+] [-]

, 2024-04-02 15:52, pirms gada
Geralt of Rivia rakstīja: Un dir st ka vefam tur ir kkādi jaunieši fanu klubā tikai - kurš šo uzskata par ko sliktu? Ja tu to piesien man - tad sorry, bet šauj garām, jo es šo uzskatu par apsveicamu. Es vienmēr, kad esmu runājis par to, kur jātēmē lv sporta komandu mārketings tieši esmu teicis, ka nav jēga no "vecām mēbelēm", ka mārketings ir jātēmē uz bērniem un jauniešiem, kā potenciālo nākotnes fanu.

Kas attiecas uz visu to garo penteri, ka "neiet, jo nav līmenis, infrastruktūra" utt. - a, kas atbild par līmeni, kas atbild par infrastruktūru? Apelēt pie tā, ka cilvēkiem neinteresē zema līmeņa sports - paskaties uz tiem pašiem britiem un futbolu vai kanādiešiem un hokeju - tur tribīnes var savakt arī pilnīgākās joberlīgas un amatieri. Ir jāstrādā. Pateikt - ai, ziniet, jums jau tāpat neinteresē, tāpēc neieguldīsim naudu - smieklīgi. Tāpēc jau arī klubam ir jāstrādā ar sponsoriem un skatītāju. Tā taču ir ķēdīte - ja nav skatītāju - kāpēc sponsoram dot piķi? Nav sponsora piķa, nav sastāva un nav skatītāju. Šis īpaši attiecās uz VEF - ja grib lielāku naudu, grib kādreiz arī kaut ko sasniegt uz Eiropas skatuves, tad ir jāstrādā, lai arī ikdienas spēlē ir tribīnes nevis svilpo vējš.
Ja jau viss būtu tik vienkārši tad visos LV klubos būtu pilns ar faniem un cilvēki aiz durvīm pat stāvētu😅 Realitātē visur svilpo vējš, centies vai necenties piesaistīt skatītājus😅 ja tu domā ka te tā nauda aug kokos un pietiek visiem klubiem visos sporta veidos, un visi to vien grib kā sponsorēt klubus, tad tu vnk esi stulbs. Jo vairāk zinot ka šobrīd sponsorēšanai nav vispār nekādas atdeves sponsoriem, tīrākā labdarība.