Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:131, Did:0, useCase: 3

''Prometey'' projekts noslēdzies: Ukrainas grands izstāsies no Latvijas-Igaunijas līgas

Kristiāns Dilāns
Kristiāns Dilāns

''Prometey'' projekts noslēdzies: Ukrainas grands izstāsies no Latvijas-Igaunijas līgas
Foto: estlatbl.com

Pēc divām aizvadītām sezonām Latvijas-Igaunijas basketbola līgā turnīru pametīs tā iepriekšējo divu sezonu čempione Slobožanskas ''Prometey'', kļuvis zināms portālam ''Sportacentrs.com''.

Informāciju par Latvijas-Igaunijas līgas pamešanu un projekta noslēgumu portālam ''Sportacentrs.com'' apstiprināja arī Ukrainas kluba pārstāvji.

''Oficiālu paziņojumu no "Prometey" kluba par aiziešanu no Latvijas-Igaunijas līgas neesam saņēmuši. Kad tas notiks, tad arī apspriedīsim situāciju publiski. Jā, šobrīd izskatās, ka savilkušies tumši mākoņi, jo apkārt klīst kaut kādas baumas, bet nevēlos tās nekādā veidā komentēt vai apspriest, cienot kluba pārstāvjus, ar kuriem sadarbojos visas sezonas gaitā un kuri mūsu iepriekšējā savstarpējā sarunā bija norādījuši, ka klubs plāno spēlēt arī nākamsezon,'' portālam ''Sportacentrs.com'' Ukrainas kluba situāciju komentēja Latvijas basketbola līgu direktors Salvis Mētra.

Slobožanskas ''Prometey'' Latvijas-Igaunijas basketbola līgai pievienojās 2022./2023. gada sezonā pēc Krievijas sāktā kara Ukrainā. Abās aizvadītajās sezonās ''Prometey'' kļuva par Latvijas-Igaunijas līgas čempioni. Pirmajā sezonā ukraiņi ar 77:62 finālā pārspēja Rīgas VEF, bet aizvadītajā sezonā zeltu izcīnīja pret Tallinas ''Kalev/Cramo'' – 91:83.

Tāpat abās Latvijā aizvadītajās sezonās ''Prometey'' spēlēja ULEB Eirokausā, cenšoties piepildīt sapni par dalību ULEB Eirolīgā. Pirmajā sezonā ''Prometey'' aizsniedzās līdz pusfinālam, Rīgā zaudējot Ankaras ''Turk Telekom'', bet otrajā sezonā cieta zaudējumu ceturtdaļfinālā pret Francijas klubu ''JL Bourg''.

1 2 45 komentāri

  +5 [+] [-]

, 2024-05-10 14:23, pirms 7 mēnešiem
Nav brīnums, diez vai īpašnieki rēķinājās ka Ukraina būs ciet 2+ gadus un cerēja ka drīz varēs atgriezties, bet joprojām nekas nav zināms. Plus šī sezona bija dīvaina šiem. Žēl jau ka čempis aiziet prom.

  -3 [+] [-]

, 2024-05-10 14:26, pirms 7 mēnešiem
Pag, pagajušajā sezonā gadijumā viņi arī jau neaizgāja un tad pēdējā brīdi atnāca atpakaļ?

  -1 [+] [-]

, 2024-05-10 14:40, pirms 7 mēnešiem
Labāk to kluba budžetu lai iztērē palīdzot UKR kara laukā vai no kara cietušajiem. Savādāk tik algo amerikāņus, lai tie skriada ar UKR karogiem pa basketbola laukumu kamēr citi savus ienākumus ziedo UKR

  +1 [+] [-]

, 2024-05-10 14:40, pirms 7 mēnešiem
Nekā tāda. Izlīdzējām čaļiem, bija interesanti, bet nu ja nav viņiem vēlmes te vairs spēlēt (vai vispār viss galā?), lai jau dodas. Nekādu progresu te neveicināja un attīstību, tā kā gluži zaudējums tas nav.

  +4 [+] [-]

, 2024-05-10 14:40, pirms 7 mēnešiem
Tikai dzīve rādīs, kas un kā būs!

     [+] [-]

, 2024-05-10 14:47, pirms 7 mēnešiem
Al Pačīno rakstīja: Pag, pagajušajā sezonā gadijumā viņi arī jau neaizgāja un tad pēdējā brīdi atnāca atpakaļ?
Nē, uzradās Polijas variants, kas ātri tika izslēgts

  +2 [+] [-]

, 2024-05-10 15:20, pirms 7 mēnešiem
Drausmas, tā jau zems līmenis līgai

  -1 [+] [-]

, 2024-05-10 15:22, pirms 7 mēnešiem
heh rakstīja: Nav brīnums, diez vai īpašnieki rēķinājās ka Ukraina būs ciet 2+ gadus un cerēja ka drīz varēs atgriezties, bet joprojām nekas nav zināms. Plus šī sezona bija dīvaina šiem. Žēl jau ka čempis aiziet prom.
Ukrainas čempionāts norisinās un šosezons tiks noskaidrots čempions. Es īsti nesapratu prometey palikšanu šeit, ja vien nebija kādas mahinācijas

  -3 [+] [-]

, 2024-05-10 15:37, pirms 7 mēnešiem
LAIKS rakstīja: Drausmas, tā jau zems līmenis līgai
Līmenis ir ļoti zems, skatītāji nenāk.. visiem vienalga kaut kāds LAT/ESt .

Kaut kāda RZ aktivitātes interesi neveicināja,Promotey ienākšana līmeni nepacēla..

LV ir jābeidz vienreiz eksistēt kopā ar Igauņiem, pašiem ir jātaisa savs čempis..

  +6 [+] [-]

, 2024-05-10 15:45, pirms 7 mēnešiem
zaxx rakstīja: Līmenis ir ļoti zems, skatītāji nenāk.. visiem vienalga kaut kāds LAT/ESt .

Kaut kāda RZ aktivitātes interesi neveicināja,Promotey ienākšana līmeni nepacēla..

LV ir jābeidz vienreiz eksistēt kopā ar Igauņiem, pašiem ir jātaisa savs čempis..
garām. Kopā ar igauņiem ir vismaz intriga. Mums nav komandu, lai būtu pilnvērtīgs čempionāts. LatEst līga, kopumā ir labāks veidojums, ka viens LBL, arī šķiet apmeklējums ir nedaudz labāks

  +2 [+] [-]

, 2024-05-10 15:48, pirms 7 mēnešiem
Nu nevarētu teikt, ka tas nav zaudējums LV basketam, kur spēlē 7 komandas. Tas ir zaudējums, turklāt šī komanda atveda daudzus augsta līmeņa klubus uz LV.
Smieklīgi, ka kluba vadība apstiprina, bet LBS vel stiepj gumiju.

     [+] [-]

, 2024-05-10 15:59, pirms 7 mēnešiem
Tad jau arī Eirokausus kaut kur citur spēlēs, ne Latvijā un Rīgas Arēnā. Kāpēc par to nav konkrēti uzrakstīts?

  +2 [+] [-]

, 2024-05-10 16:15, pirms 7 mēnešiem
agri vai vēlu tam bija jānotiek
Slēpts komentārs: angrybird

  -2 [+] [-]

, 2024-05-10 16:45, pirms 7 mēnešiem
Spasībo un dosvidāņija!

     [+] [-]

, 2024-05-10 16:50, pirms 7 mēnešiem
Lai iet ar mieru! Bet vispār es piekrītu Robim par Ukrainas naudas tēriņiem. Gan moriem samaksās citur!

  +2 [+] [-]

, 2024-05-10 16:50, pirms 7 mēnešiem
Žēl tomēr...
Pāris grandus tpmēr atveda uz Rīgu, letiņi to nespēs nekad...

     [+] [-]

, 2024-05-10 16:52, pirms 7 mēnešiem
Skudriniekss rakstīja: Tad jau arī Eirokausus kaut kur citur spēlēs, ne Latvijā un Rīgas Arēnā. Kāpēc par to nav konkrēti uzrakstīts?
Nespēlēs Eirokausos.

     [+] [-]

, 2024-05-10 16:58, pirms 7 mēnešiem
erred rakstīja: Žēl tomēr...
Pāris grandus tpmēr atveda uz Rīgu, letiņi to nespēs nekad...
kuri ir tie grandi? Iepriekš Latvijā bija Žalgiris, Bilbao, Valensija, vēl citi ne tik lieli klubi.

Kad bija vtb, tad rusņas eirolīgas un EK klubi

Vienīgais mīnuss, ka citiem ir jāmaksā ieejas maksa, kamēr uz prometey, bija ļoti daudz brīvbiļešu

     [+] [-]

, 2024-05-10 17:02, pirms 7 mēnešiem
Al Pačīno rakstīja: Pag, pagajušajā sezonā gadijumā viņi arī jau neaizgāja un tad pēdējā brīdi atnāca atpakaļ?
Pērn bija tikai īslaicīgas baumas par poļiem.

  +2 [+] [-]

, 2024-05-10 17:05, pirms 7 mēnešiem
Sporta novērotājs rakstīja: garām. Kopā ar igauņiem ir vismaz intriga. Mums nav komandu, lai būtu pilnvērtīgs čempionāts. LatEst līga, kopumā ir labāks veidojums, ka viens LBL, arī šķiet apmeklējums ir nedaudz labāks
Tas gan nemaina faktu, ka LBS un LBL ir jāstrādā ar savu klubu funkcionāriem, jāpalīdz meklēt vai jāmāca meklēt finansējumu, lai varam attīstīties un kaut ar laiku atdalīties no igauņiem. Pēdējās 2 sezonas rāda, ka igauņi nelieliem soļiem, bet iet uz priekšu, kamēr latviešu klubi caurmērā iet soli atpakaļ.

     [+] [-]

, 2024-05-10 17:05, pirms 7 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Pērn bija tikai īslaicīgas baumas par poļiem.
bija laikam arī sarunas sāktas

     [+] [-]

, 2024-05-10 17:08, pirms 7 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Tas gan nemaina faktu, ka LBS un LBL ir jāstrādā ar savu klubu funkcionāriem, jāpalīdz meklēt vai jāmāca meklēt finansējumu, lai varam attīstīties un kaut ar laiku atdalīties no igauņiem. Pēdējās 2 sezonas rāda, ka igauņi nelieliem soļiem, bet iet uz priekšu, kamēr latviešu klubi caurmērā iet soli atpakaļ.
Es piekrītu tev, bet tā situācija tam diemžēl neļauj notikt, jo finansējums tiek dalīts visiem un tas ir viens no iemesliem, kāpēc basketbola klubi ir tur kur ir. Fiziski trūkst finansējuma visiem. Nav normāli, ka tālākais klubs uz austrumiem ir Valmiera un piemēram, Latgalē nav nevienas augsta līmeņa komandas.

Tu ierunājies, ka igauņi iet uz priekšu, tad mans skatījums ir tas, ka saglabājam to LatEst, bet strādājam ar funkcionāriem ,lai celtu komandu līmeni nevis skaitu, tas ilgtermiņā sniegtu lielāku ieguvumu

     [+] [-]

, 2024-05-10 17:17, pirms 7 mēnešiem
erred rakstīja: Žēl tomēr...
Pāris grandus tpmēr atveda uz Rīgu, letiņi to nespēs nekad...
Kā jau te Rebels raksta - vispār jau letiņi ir pa gadiem atveduši ne vienu vien lielāku grandu kā bija Prometey. Dažādu turnīru ietvaros Rytas, Zalgiris, Prokom Trefl, rusņas biezie klubi, ALBA, Reggio Emilia, Unicaja, Hapoel, Elan Chalon, Bešiktash, Chole, Sevilju, Brose Bamberg, Czezch Nymburg, Valencia utt. Respektīvi to pašu un pat augstaku kalibru, kā atveda Prometey. Pat tagad ČL Vef atved pa kādam grandam. Vienīgais mīnuss - pazūdot Prometey, pazūd "mēraukla" vietējam, lai saprastu - cik viņam pietrūkst, lai spelētu stabilā Uleb Eurocup vidusmēra komandā.

     [+] [-]

, 2024-05-10 17:21, pirms 7 mēnešiem
zaxx rakstīja: Līmenis ir ļoti zems, skatītāji nenāk.. visiem vienalga kaut kāds LAT/ESt .

Kaut kāda RZ aktivitātes interesi neveicināja,Promotey ienākšana līmeni nepacēla..

LV ir jābeidz vienreiz eksistēt kopā ar Igauņiem, pašiem ir jātaisa savs čempis..
Izcila loģika, līmenis zems,skatītāji nenāk, tāpēc pērsimies savā dīķī vieni paši! Malacis!

     [+] [-]

, 2024-05-10 17:21, pirms 7 mēnešiem
Sporta novērotājs rakstīja: Es piekrītu tev, bet tā situācija tam diemžēl neļauj notikt, jo finansējums tiek dalīts visiem un tas ir viens no iemesliem, kāpēc basketbola klubi ir tur kur ir. Fiziski trūkst finansējuma visiem. Nav normāli, ka tālākais klubs uz austrumiem ir Valmiera un piemēram, Latgalē nav nevienas augsta līmeņa komandas.

Tu ierunājies, ka igauņi iet uz priekšu, tad mans skatījums ir tas, ka saglabājam to LatEst, bet strādājam ar funkcionāriem ,lai celtu komandu līmeni nevis skaitu, tas ilgtermiņā sniegtu lielāku ieguvumu
Es piekrītu līdz daļai, kur tu pasaki, ka ilgtermiņā lielāks ieguldījums ir komandu līmenis nevis skaits. Jo gan jā, gan nē. 6 spēcīgas komandas ir forši, bet hokeja līga labi parāda - ja tev ir tikai 6 komandas (un neatkarīgi no līmeņa) malt uz riņki sezonu ir garlaicīgi. Tribīnēs vietas neaugs. Gribam audzēt konkurenci, skatāmību, mārketingu - tad ir jāceļ gan līmenis, gan skaits. Neatņemamas sastāvdaļas viena no otras. Turklāt tu pats to ieskicē. Pats atzīmē, ka tālākais Austrumu punkts ir Valmiera. Gribam attīstīt basketbolu - tad vajag Latgalē to komandu nevis VEF/Zeļļu viesizrādi. Saglabājot komandu skaitu nekas ar to nemainīsies. Es nesaku, ka vajag 20 komandu līgu LBL, bet 10 sakarīgas komandas ar 1-2 flagmaņiem 4-5, kas cīnās par bronzu un atlikušajām, kas sitās par PO/nepalikt pēdējiem ir optimālais variants.

  +3 [+] [-]

, 2024-05-10 17:29, pirms 7 mēnešiem
Vispār jau tas irmūsu basketbolam liels trieciens,jau tā ar septiņām komandām bijām negoda līderi ,tagad 6 izsmiekls ,kam vispār tāds LBL vajadzīgs ,labi ,lai būtu,bet sešām komandām it kā esot Direktoriņš ,Vietnieciņš ,palīdzīņš ,preses atašejs ,sekretārīte ,menedžerīts U.T.T., vai nav par šerpu šim teātrim,pluss visiem un pārejiem vēl algas jāmaksā ,kas to maksā KLUBI, slaucamās govis ,neviens klubs nav redzējis reālu tāmi par krēslu sildītājiem.,kad ieiet Ieriķu ielas telpās gaiss trūkst no loderu pārpilnības ,visa valsts ir pār[pilna ar nejēdzīgiem ierēdnīšiem un te ir tas pats ,bet komandas ir SEŠAS un visu šo darbu varētu paveikt 2 1/2 darbinieku.

     [+] [-]

, 2024-05-10 17:46, pirms 7 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Es piekrītu līdz daļai, kur tu pasaki, ka ilgtermiņā lielāks ieguldījums ir komandu līmenis nevis skaits. Jo gan jā, gan nē. 6 spēcīgas komandas ir forši, bet hokeja līga labi parāda - ja tev ir tikai 6 komandas (un neatkarīgi no līmeņa) malt uz riņki sezonu ir garlaicīgi. Tribīnēs vietas neaugs. Gribam audzēt konkurenci, skatāmību, mārketingu - tad ir jāceļ gan līmenis, gan skaits. Neatņemamas sastāvdaļas viena no otras. Turklāt tu pats to ieskicē. Pats atzīmē, ka tālākais Austrumu punkts ir Valmiera. Gribam attīstīt basketbolu - tad vajag Latgalē to komandu nevis VEF/Zeļļu viesizrādi. Saglabājot komandu skaitu nekas ar to nemainīsies. Es nesaku, ka vajag 20 komandu līgu LBL, bet 10 sakarīgas komandas ar 1-2 flagmaņiem 4-5, kas cīnās par bronzu un atlikušajām, kas sitās par PO/nepalikt pēdējiem ir optimālais variants.
Tā jau runā pareizi, bet es par to kvalitāti teicu dēļ tā, ka tas radītu resursu pārējām komandām, tieši spēlētāju ziņā, jo nu otra problēma, bez finansējuma, ir vietējā spēlētāja resurss.

  +2 [+] [-]

, 2024-05-10 18:10, pirms 7 mēnešiem
norden rakstīja: Vispār jau tas irmūsu basketbolam liels trieciens,jau tā ar septiņām komandām bijām negoda līderi ,tagad 6 izsmiekls ,kam vispār tāds LBL vajadzīgs ,labi ,lai būtu,bet sešām komandām it kā esot Direktoriņš ,Vietnieciņš ,palīdzīņš ,preses atašejs ,sekretārīte ,menedžerīts U.T.T., vai nav par šerpu šim teātrim,pluss visiem un pārejiem vēl algas jāmaksā ,kas to maksā KLUBI, slaucamās govis ,neviens klubs nav redzējis reālu tāmi par krēslu sildītājiem.,kad ieiet Ieriķu ielas telpās gaiss trūkst no loderu pārpilnības ,visa valsts ir pār[pilna ar nejēdzīgiem ierēdnīšiem un te ir tas pats ,bet komandas ir SEŠAS un visu šo darbu varētu paveikt 2 1/2 darbinieku.
No Latvijas ir 7 komandas neatkarigi no Prometey - LU, Valmiera, Ogre, Zeļļi, VEF, Ventspils, Liepāja.

     [+] [-]

, 2024-05-10 18:13, pirms 7 mēnešiem
Toms Mālmeisters rakstīja: Nespēlēs Eirokausos.
Paldies par informāciju! Droši vien sportacentrs slejās prasītos plašāka intervija, plašāks skaidrojums, kāpēc pienāca krahs, satricinājums un kolapss, kura dēļ viss oligarha projekts sabruka. Bet gan jau ar laiku būs.

     [+] [-]

, 2024-05-10 19:37, pirms 7 mēnešiem
Vienīgais lielais mīnuss_Feldža zaudēs darbu un varēs pievērsties 3x3!

     [+] [-]

, 2024-05-10 19:37, pirms 7 mēnešiem
tas bija ukraiņu baša eksportklubs, nekas īsti nesanāca, gan jau rukās iekšējā ukr līgā

     [+] [-]

, 2024-05-10 20:20, pirms 7 mēnešiem
Tikai zaudējums, jo samazina līgas līmeni. Tas tomēr bija klubs ar kuru samērīt spēkus.

  +1 [+] [-]

, 2024-05-10 20:26, pirms 7 mēnešiem
Var te līmeņot, cik grib. Maz naudas, tas arī viss, ko basī, ko hokejā.

  +1 [+] [-]

, 2024-05-10 20:37, pirms 7 mēnešiem
"tādas kā dzīres mēra laikā viesos", laikam jau jāsaka - nu, tad beidzot. Projekts nav slikts, bet tomēr, kad iedzīvojās "sāka kāpt uz galvas", nerespektēt vietējos klubus, līgu ar savu "Eirokausu izgājienu'. Turklāt ukraiņu kŗāsas vairāk bija sastopamas karogos, ne spēlētāju rindās.
1 2 45 komentāri