Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2979, Did:0, useCase: 3

Latvijas U16 izlase ar -52 kapitulē spāņiem un tiksies ar mājiniekiem

Agris Suveizda

Latvijas U16 izlase ar -52 kapitulē spāņiem un tiksies ar mājiniekiem
Adrians Andževs. Foto: FIBA

Ceturto zaudējumu četrās spēlēs Eiropas U16 čempionātā Ziemeļmaķedonijā piedzīvojusi Latvijas puišu izlase, kas astotdaļfinālā atzina Spānijas pārspēku (48:100) un turnīru turpinās ar cīņu par 9.-16. vietu.

• Latvijai neviens spēlētājs nesavāca divciparu punktu skaitu – Markusam Sipko un Ralfam Rudusānam pa deviņiem punktiem, bet "Real Madrid" sistēmas pārstāvis Adrians Andževs palika tukšā. Spāņiem izcēlās Jans Platēuvs (15p, 12ab) un Gildass Himeness (15p, 7ab).

• Pirmoreiz sākumpieciniekā turnīrā devās Markuss Berkolts, kurš nepilnās 15 minūtēs guva sešus punktus.
• Latvija trāpīja 21% tālmetienu (5/24, spāņi 41% jeb 13/32), 28% divpunktu metienu (10/36, spāņi 45% jeb 20/44) un 65% soda metienu (13/20, spāņi 68% jeb 21/31) un pie groziem zaudēja ar 36:59.

• Spānija spēli sāka ar 5:0 un 17:6, taču pa īstam aiztraucās projām otrajā ceturtdaļā, kurā dominēja ar 24:4 un panāca jau 28 punktu pārsvaru (50:22).

• Sāncenšu lielākais pārsvars bija 55 punkti – 100:45. Tieši ar 55 punktiem Spānija turnīra ievadā sagrāva Izraēlu (116:61). Vēl arī uzvaras pār Vāciju (68:63) un Somiju (97:52).

• Latvijas U16 izlase piedzīvoja ceturto zaudējumu četrās spēlēs un turnīru turpinās mājinieci Ziemeļmaķedoniju, kas ar 65:100 kapitulēja Slovēnijai.

• Grupu turnīrā Latvija zaudēja ar 34 (60:94 pret Poliju), sešu (71:77 pret Grieķiju) un 27 (56:83 pret Serbiju) punktiem.

• Latvijas U16 izlase Eiropas čempionāta astotdaļfinālā zaudēja trešo reizi pēc kārtas. Iepriekš arī 62:82 pret Itāliju un 62:84 pret Grieķiju.

• Spānija U16 vecuma grupā Eiropas titulu ieguvusi piecas reizes – 2006., 2009., 2013., 2016. un 2019. gadā. Pirms gada spāņi zaudēja finālā.

• Visos astotdaļfinālos šovakar uzvarēja nominālās favorītes jeb grupu pirmo divu vietu īpašnieces.

Spānijas U16 – Latvijas U16 (26:18, 24:4, 25:13, ).
Latvijas U16: Sipko 9 (3p. 3/6, 5ab, 5kļ), Rudusāns 9 (5rp, 4ab), Toms 8, Berkolts 6, Ābele 5, Jasāns 4, Kurucs 3 (5ab), Freidenfelds 2, Birste 2, Andževs (6kļ), Grīnvalds, Petrovičs.

Astotdaļfināli

SpēleRezultāts
[2B] Francija – [3A] Melnkalne91:50
[2C] Vācija – [3D] Polija80:47
[1D] Grieķija – [4C] Somija81:70
[1A] Itālija – [4B] Beļģija102:72
[2D] Serbija – [3C] Izraēla70:64
[2A] Slovēnija – [3B] Ziemeļmaķedonija100:65
[1B] Lietuva – [4A] Turcija73:66
[1C] Spānija – [4D] Latvija100:48

Ceturtdaļfināli

StadijaSpēle
Par 1.-8. vietu[1A] Itālija - [2C] Vācija
[2B] Francija - [1D] Grieķija
[2A] Slovēnija - [1C] Spānija
[1B] Lietuva - [2D] Serbija
Par 9.-16. vietu[4B] Beļģija - [3D] Polija
[3A] Melnkalne - [4C] Somija
[3B] Ziemeļmaķedonija - [4D] Latvija
[4A] Turcija - [3C] Izraēla

Latvijas U16 izlase

Nr.VārdsGadsAugumsSkolaTreneris
2.Markuss Sipko2007.190Bertānu Valmieras BSN. Lišiks
3.Renārs Jasāns2007.192Rīga/CentrsA. Brigmanis
4.Toms Birste2007.195Rīga/DSN-2A. Ronis
5.Adrians Andževs2007.188Gulbene – Real Madrid (Spānija)V. Kalniņa
7.Iļja Kurucs2007.200Cēsis – Basketbola klase – Baskonia (Spānija)V. Kiseļovs un A.Galvanovskis
9.Enzo Ābele2007.195Valmiera – Rīga/Basketbola klaseA.Galvanovskis
10.Ralfs Rudusāns2007.200Rīga/DSNM. Fomins un R. Otersons
24.Markuss Toms2007.194Bertānu Valmieras BSN. Lišiks
25.Markus Berkolts2007.194CēsisV. Brizgalovs
33.Gunārs Grīnvalds2008.194BJBS Rīga – Real MadridJ. Vasiļjevs
40.Roberts Freidenfelds2007.196Rīga/CentrsA. Brigmanis
77.Helmuts Petrovičs2007.191Rīga/Centrs – Joventut Badalona (Spānija)A. Brigmanis

Komandas vadība

VārdsAmats
Agris GalvanovskisGalvenais treneris
Mārtiņš TīssTreneris
Ainārs TomašsTreneris
Normunds LišiksTreneris
Ance ZariņaFizioterapeite
Elvijs MičulisMenedžeris

Izmantotie resursi:
FIBA

1 2 45 komentāri

  -1 [+] [-]

, 2023-08-09 23:55, pirms 11 mēnešiem
spēle aizritəja vieglā kruīzā
ne spānieši, ne latvieši pat neiesvīda
var diskutēt par to un par rezultātu, bet galvenā spēle rīt

  +2 [+] [-]

, 2023-08-09 23:56, pirms 11 mēnešiem
Spēle katastrofāla. Vai džeki švaki? Vai treneru korpuss?
Palasot iepriekšējos komentārus, būs jāpiekrīt, ka sadarbības diezgan maz - 3p mētāšanās pārāk daudz. Varējām tomēr cienīgāk nospēlēt.

Pret Z-maķedoniju obligāti jāsaņemas!

  +1 [+] [-]

, 2023-08-10 00:03, pirms 11 mēnešiem
Andževs 0

  +3 [+] [-]

, 2023-08-10 00:11, pirms 11 mēnešiem
Šausmas

  -1 [+] [-]

, 2023-08-10 00:11, pirms 11 mēnešiem
Drusku uzmetu aci -

Mazliet pozitīvi pārsteidza, ka šajā spēlē puiši beidzot ir iemācījušies aizlauzties līdz grozam, un vismaz pirmajā puslaikā (kuru skatījos) nebija tik traka žarīšana pie pirmajām izdevībām.
Spāņiem arī bija interesanta, iebiedējoša taktika aizsardzībā - gan presēt, gan dikti sasist sodus. Ja par presingu, tad jā, spāņiem ļoti labs treniņš

Mūsējie, cik spēju atcerēties, tad neuzlika pilnīgi nekādu spiedienu uz bumbu. Un amizanti, ka visi trim spāņu leģionāri palika uz kopīgas nullītes.

Bet skaidrs, jāpiekrīt loģiskajam viedoklim - reālistiski pati galvenā cīņa būs rīt.

  +1 [+] [-]

, 2023-08-10 00:14, pirms 11 mēnešiem
Ritdienas spele izšķirošā. Ja uzvarēs un paliks A divīzijā tad tas jau šai komandai būs sasniegums....

  -4 [+] [-]

, 2023-08-10 00:38, pirms 11 mēnešiem
Liela daļa atbildības par šo līmeni droši vien ir jāuzņemas arī kovidafēras bīdītājiem un atbalstītājiem, kuri afēras laikā bija aizlieguši sportu un treniņus.

Papucīši, mammucīši, treneri - vēlreiz pieļausit tādu ņirgāšanos?

  -2 [+] [-]

, 2023-08-10 00:43, pirms 11 mēnešiem
Ziemeļmaķedonieši izskatās tādi paši, atvainojos, nabagi. Lai gan tomēr viņiem ir trīs plusi - mājinieki, izjutuši uzvaras garšu (pārspējot Beļģiju) un kā dienvidnieki ir fiziski nobriedušāki.

Puiši, jāsaņemas!!!

  -1 [+] [-]

, 2023-08-10 00:48, pirms 11 mēnešiem
2 asinsdesa
jā, legi laikam bija notrūkušies, fantastiska statistika
https://www.fiba.basketball/europe/...

rīt jāsaņemas

  -3 [+] [-]

, 2023-08-10 01:24, pirms 11 mēnešiem
Cienītie komentātāji, varbūt nešausmināsimies! Tāda sajūta, ka esat visi siltajās zemēs auguši. Un paši baigiie spēka mitriķi 15-16 gadu vecumā bijuši. Jūs salīdziniet sejas. Spāņu U16 čaļi jau ir caurmērā nobrieduši, dažš labs pat pārbriedis. Visiem jau bārdas aug. Mūsu puiši, pat teorētiski vairāk nobrieduši uz latviešu fona, ir zaļknābji pret jebkuru spāni. Spēki ir nevienādi - te nav absolūta pamata satraukumam.

Tai pašā laikā, gribētu izteikt "nelielu kritiku" suveizda kungam, kuram absolūti pat nav mazākās sapratnes par sportu, reitingiem un tātad secību, kādā tiek pieminēti spēlētāji, izejot no viņa sasniegtajiem statistikas rādītājiem attiecīgās spēles laikā. FIBA mājas lapā prioritāte tiek dota spēlētājam ar vislielāko efektivitātes rādītāju (ja žurnalista kungs zin, ko tas nozīmē). Lielā daļā dažādos sporta žurnālos vai avīzēs, kuros nav vērojama viena vai orta spēlētāja lobēšana vai vienkārši žurnālista nekompetence, pirmā ailīte tiek atvēlēta spēlētājiem, kuri ir guvuši visvairāk punktus. Gadījumā, ja divi vai vairāk spēlētāju ir guvuši vienādu punktu skaitu, tad saprotošs žurnālists atdos priekšrocību, tam kuram labāki efektivitātes rādītāji, bet daudzi žurnālisti, it īpaši Latvijā, pie vienādiem gūtiem punktiem atdos priekšrocību tam, kuram vairāk iekrātu reboundu (it kā rebondi būtu svarīgāki par asistiem - žurnalista kungs, asisti ir reāli taustāmi, jo tie pārvēršas punktos, bet reboundi ne vienmēr!), kas arī notika šoreiz, bet tai pašā laikā jāskatās taču līdz tam, ko raksta - nevienā autoratīvā izdevumā netiks atdota priekšrocība spēlētājam, kuram ir vairāk izdarītas kļūdas. Ja jau raksta autoram ir šī iespēja būt kā vērtētājam, tad vajadzētu būt korektam pręt saviem spēlētājiem arī neveiksmes gadījumā.
Ralfs Rudusans 18 minūtēs guva 9 punktum, efektivitāte 14, 5 reboundi, 5 assisti, gribētu uzsvērt - NULLE kļūdas, un žurnaļuga (man laikam būtu jāatvainojas par nievājošo attieksmi) atļaujas puisi uzrakstīt kā otro, atvēlot pirmo statistikas ailīti (ŽURNĀLISTA KUNGS - SECĪBA IR SVARĪGA SPORTĀ, SPORTĀ NAV GALVENAIS PIEDALĪTIES, SPORTĀ GALVENAIS IR BŪT LABĀKAJAM! UN JA PUISIS IR BIJIS LABĀKAIS, TAD ARĪ IR PELNĪJIS SAŅEMT ŠO NOVĒRTĒJUMU), spēlētājam ar 5 kļūdām un pie iemestajiem 9 punktiem effektivitāti 5. Man nekas nav pret Markusu Sipko. Visa komanda šodien zaudēja un es negribētu kādu izcelt, bet neskatoties uz zaudējumu, sportiskie principi ir jāievēro. Puišus jau šodien spāņi nosodīja, bet kāpēc žurnālista kungs uzdrošinājās nosodīt Ralfu otreiz, nepieminot viņu kā šodienas Latvijas izlases, lai arī ar vairāk nekā ar 50 punktiem zaudētas spēles, līderi?

  -2 [+] [-]

, 2023-08-10 01:54, pirms 11 mēnešiem
Draudzene divām rakstīja: Ralfs Rudusans 18 minūtēs guva 9 punktum, efektivitāte 14, 5 reboundi, 5 assisti, gribētu uzsvērt - NULLE kļūdas, un žurnaļuga (man laikam būtu jāatvainojas par nievājošo attieksmi) atļaujas puisi uzrakstīt kā otro, atvēlot pirmo statistikas ailīti (ŽURNĀLISTA KUNGS - SECĪBA IR SVARĪGA SPORTĀ, SPORTĀ NAV GALVENAIS PIEDALĪTIES, SPORTĀ GALVENAIS IR BŪT LABĀKAJAM! UN JA PUISIS IR BIJIS LABĀKAIS, TAD ARĪ IR PELNĪJIS SAŅEMT ŠO NOVĒRTĒJUMU), spēlētājam ar 5 kļūdām
Pilnīgi piekrītu iepriekš teiktajam un papildus gribētu piebilst, ka arī fotogrāfijai ir nozīme, lai arī Adrians Andzevs ir potenciāls Latvijas izlases līderis, tad šodienas spēlē 27 minūšu laikā gūtie NULLE punkti, pielaistās 6 kļūdas un efektivitātes rādītājs -8, būtu konkrēts iemesls nelikt Adriāna bildi šodienas rakstā, neskatoties uz to, ka viņš ir Real Madrid kluba pārstāvis Es domāju, ka viņš pat pats neērti jūtas savas komandas biedru priekšā, negūstot nevienu punktu, bet atrodot savu bildi zem šodienas ziņojuma virsraksta. Un arī vecāku starpā uzreiz panesas jautājumi, kurš tad šo puisi lobē...
Sportā tiešām ir jāslavē labākie (!) un sportā vienmēr tiek izcelti līderi, un tauta visvairāk mīl un sumina līderus, un komandas biedri apsveic vairāk līderus. Sportacentrā emu ievērojis, ka diezgan bieži tik ielikta nevis konkrētās spēles līdera bilde, bet gan bilde, ar kuras palīdzību diezgan caurspīdīgi var atskārst, kāpēc šī bilde ir tur parādījusies.

Veiksmi nākošajā spēlē (!) - galvenais ir noturēties A divīzijā.

  +1 [+] [-]

, 2023-08-10 06:24, pirms 11 mēnešiem
Draudzene divām rakstīja: Cienītie komentātāji, varbūt nešausmināsimies! Tāda sajūta, ka esat visi siltajās zemēs auguši. Un paši baigiie spēka mitriķi 15-16 gadu vecumā bijuši. Jūs salīdziniet sejas. Spāņu U16 čaļi jau ir caurmērā nobrieduši, dažš labs pat pārbriedis. Visiem jau bārdas aug. Mūsu puiši, pat teorētiski vairāk nobrieduši uz latviešu fona, ir zaļknābji pret jebkuru spāni. Spēki ir nevienādi - te nav absolūta pamata satraukumam.

Tai pašā laikā, gribētu izteikt "nelielu kritiku" suveizda kungam, kuram absolūti pat nav mazākās sapratnes par sportu, reitingiem un tātad secību, kādā tiek pieminēti spēlētāji, izejot no viņa sasniegtajiem statistikas rādītājiem attiecīgās spēles laikā. FIBA mājas lapā prioritāte tiek dota spēlētājam ar vislielāko efektivitātes rādītāju (ja žurnalista kungs zin, ko tas nozīmē). Lielā daļā dažādos sporta žurnālos vai avīzēs, kuros nav vērojama viena vai orta spēlētāja lobēšana vai vienkārši žurnālista nekompetence, pirmā ailīte tiek atvēlēta spēlētājiem, kuri ir guvuši visvairāk punktus. Gadījumā, ja divi vai vairāk spēlētāju ir guvuši vienādu punktu skaitu, tad saprotošs žurnālists atdos priekšrocību, tam kuram labāki efektivitātes rādītāji, bet daudzi žurnālisti, it īpaši Latvijā, pie vienādiem gūtiem punktiem atdos priekšrocību tam, kuram vairāk iekrātu reboundu (it kā rebondi būtu svarīgāki par asistiem - žurnalista kungs, asisti ir reāli taustāmi, jo tie pārvēršas punktos, bet reboundi ne vienmēr!), kas arī notika šoreiz, bet tai pašā laikā jāskatās taču līdz tam, ko raksta - nevienā autoratīvā izdevumā netiks atdota priekšrocība spēlētājam, kuram ir vairāk izdarītas kļūdas. Ja jau raksta autoram ir šī iespēja būt kā vērtētājam, tad vajadzētu būt korektam pręt saviem spēlētājiem arī neveiksmes gadījumā.
Ralfs Rudusans 18 minūtēs guva 9 punktum, efektivitāte 14, 5 reboundi, 5 assisti, gribētu uzsvērt - NULLE kļūdas, un žurnaļuga (man laikam būtu jāatvainojas par nievājošo attieksmi) atļaujas puisi uzrakstīt kā otro, atvēlot pirmo statistikas ailīti (ŽURNĀLISTA KUNGS - SECĪBA IR SVARĪGA SPORTĀ, SPORTĀ NAV GALVENAIS PIEDALĪTIES, SPORTĀ GALVENAIS IR BŪT LABĀKAJAM! UN JA PUISIS IR BIJIS LABĀKAIS, TAD ARĪ IR PELNĪJIS SAŅEMT ŠO NOVĒRTĒJUMU), spēlētājam ar 5 kļūdām un pie iemestajiem 9 punktiem effektivitāti 5. Man nekas nav pret Markusu Sipko. Visa komanda šodien zaudēja un es negribētu kādu izcelt, bet neskatoties uz zaudējumu, sportiskie principi ir jāievēro. Puišus jau šodien spāņi nosodīja, bet kāpēc žurnālista kungs uzdrošinājās nosodīt Ralfu otreiz, nepieminot viņu kā šodienas Latvijas izlases, lai arī ar vairāk nekā ar 50 punktiem zaudētas spēles, līderi?
Tad jau leiši nebūtu U16 čempioni bijuši, ja runa būtu par briedumu. Briedums ir faktors, bet NE TUVU tik noteicošas. Ir lieli jautājumi par jauniešu basketu. Tas, ka vienā vecumā tikām A grupā nenozīmē, ka problēmu nav. Problēmas ir milzīgas, rezultāti katastrofāli. Dāmas turas labāk, bet džeki...

  +4 [+] [-]

, 2023-08-10 07:37, pirms 11 mēnešiem
Draudzene divām rakstīja: Cienītie komentātāji, varbūt nešausmināsimies! Tāda sajūta, ka esat visi siltajās zemēs auguši. Un paši baigiie spēka mitriķi 15-16 gadu vecumā bijuši. Jūs salīdziniet sejas. Spāņu U16 čaļi jau ir caurmērā nobrieduši, dažš labs pat pārbriedis. Visiem jau bārdas aug. Mūsu puiši, pat teorētiski vairāk nobrieduši uz latviešu fona, ir zaļknābji pret jebkuru spāni. Spēki ir nevienādi - te nav absolūta pamata satraukumam.

Tai pašā laikā, gribētu izteikt "nelielu kritiku" suveizda kungam, kuram absolūti pat nav mazākās sapratnes par sportu, reitingiem un tātad secību, kādā tiek pieminēti spēlētāji, izejot no viņa sasniegtajiem statistikas rādītājiem attiecīgās spēles laikā. FIBA mājas lapā prioritāte tiek dota spēlētājam ar vislielāko efektivitātes rādītāju (ja žurnalista kungs zin, ko tas nozīmē). Lielā daļā dažādos sporta žurnālos vai avīzēs, kuros nav vērojama viena vai orta spēlētāja lobēšana vai vienkārši žurnālista nekompetence, pirmā ailīte tiek atvēlēta spēlētājiem, kuri ir guvuši visvairāk punktus. Gadījumā, ja divi vai vairāk spēlētāju ir guvuši vienādu punktu skaitu, tad saprotošs žurnālists atdos priekšrocību, tam kuram labāki efektivitātes rādītāji, bet daudzi žurnālisti, it īpaši Latvijā, pie vienādiem gūtiem punktiem atdos priekšrocību tam, kuram vairāk iekrātu reboundu (it kā rebondi būtu svarīgāki par asistiem - žurnalista kungs, asisti ir reāli taustāmi, jo tie pārvēršas punktos, bet reboundi ne vienmēr!), kas arī notika šoreiz, bet tai pašā laikā jāskatās taču līdz tam, ko raksta - nevienā autoratīvā izdevumā netiks atdota priekšrocība spēlētājam, kuram ir vairāk izdarītas kļūdas. Ja jau raksta autoram ir šī iespēja būt kā vērtētājam, tad vajadzētu būt korektam pręt saviem spēlētājiem arī neveiksmes gadījumā.
Ralfs Rudusans 18 minūtēs guva 9 punktum, efektivitāte 14, 5 reboundi, 5 assisti, gribētu uzsvērt - NULLE kļūdas, un žurnaļuga (man laikam būtu jāatvainojas par nievājošo attieksmi) atļaujas puisi uzrakstīt kā otro, atvēlot pirmo statistikas ailīti (ŽURNĀLISTA KUNGS - SECĪBA IR SVARĪGA SPORTĀ, SPORTĀ NAV GALVENAIS PIEDALĪTIES, SPORTĀ GALVENAIS IR BŪT LABĀKAJAM! UN JA PUISIS IR BIJIS LABĀKAIS, TAD ARĪ IR PELNĪJIS SAŅEMT ŠO NOVĒRTĒJUMU), spēlētājam ar 5 kļūdām un pie iemestajiem 9 punktiem effektivitāti 5. Man nekas nav pret Markusu Sipko. Visa komanda šodien zaudēja un es negribētu kādu izcelt, bet neskatoties uz zaudējumu, sportiskie principi ir jāievēro. Puišus jau šodien spāņi nosodīja, bet kāpēc žurnālista kungs uzdrošinājās nosodīt Ralfu otreiz, nepieminot viņu kā šodienas Latvijas izlases, lai arī ar vairāk nekā ar 50 punktiem zaudētas spēles, līderi?
Tā arī nesapratu - tas par secību (kurš rakstā minēts pirmais) ir sarkasms vai arī domāts nopietni?

  +2 [+] [-]

, 2023-08-10 08:24, pirms 11 mēnešiem
Damokla_zobens_23 rakstīja: Liela daļa atbildības par šo līmeni droši vien ir jāuzņemas arī kovidafēras bīdītājiem un atbalstītājiem, kuri afēras laikā bija aizlieguši sportu un treniņus.

Papucīši, mammucīši, treneri - vēlreiz pieļausit tādu ņirgāšanos?
Hehe, gribi teikt spāņi tajā laikā trenējas? Atgādināšu, ka Spāniju un Itāliju kovids paralizēja visvairāk.

  +3 [+] [-]

, 2023-08-10 08:40, pirms 11 mēnešiem
[ draudzene_divam]

Par žurnaļugām 100% piekrītu !

#10 Ralfs bija un ir turnīra līderis Latvijas komandā !!!
Tas tik vēlreiz pierāda ,ka "trenera "izvēle atstāt ārpus sastāva #30 Patriku Rudusānu IR KĻŪDA!!!
#5 Andževs prot atdot lieliskas piespēles,bet netiek pāri psiholoģiski un nespēj noslēgt uzbrukumus;tas pats par #77...kāpēc jāņem gadu jaunāki,jo gads šinī vecumā ir kosmoss...rezultātā pienesums 0!!!

     [+] [-]

, 2023-08-10 08:43, pirms 11 mēnešiem
[quote st2]
Hehe, gribi teikt spāņi tajā laikā trenējas? Atgādināšu, ka Spāniju un Itāliju kovids paralizēja visvairāk.

....Ja sekotu līdzi jauniešu basketam EU,tad zinātu ,ka viņi trenējās un spēlēja spēles ar aizsargmaskām !Paskaties youtobē tā laika video

  +1 [+] [-]

, 2023-08-10 08:50, pirms 11 mēnešiem
[quote kaspars_biedrins]
Tad jau leiši nebūtu U16 čempioni bijuši, ja runa būtu par briedumu. Briedums ir faktors, bet NE TUVU tik noteicošas. Ir lieli jautājumi par jauniešu basketu. Tas, ka vienā vecumā tikām A grupā nenozīmē, ka problēmu nav. Problēmas ir milzīgas, rezultāti katastrofāli. Dāmas turas labāk, bet džeki...

A ko džeki?
Redz LV dāmas arī attīstās par 2g.ātrāk nekā čaļi,tāpēc jau arī dāmas kaut kā noturas uz ūdens...U18 meičas un U18 čaļi !?Vieni izcīnīja vietu Ā grupā otras laimīgi to saglabāja ar samērā neizteiksmīgu spēli!Kāda ir konkurence čaļiem un kāda meičām EUČ!?
Problēma LJBL IR MILZĪGA RAŽOJOT "masveida produktus" ....

  +3 [+] [-]

, 2023-08-10 08:55, pirms 11 mēnešiem
Damokla_zobens_23 rakstīja: Tā arī nesapratu - tas par secību (kurš rakstā minēts pirmais) ir sarkasms vai arī domāts nopietni?
Tik garu sarkasmu neesmu redzējis - tā kā diez vai.

     [+] [-]

, 2023-08-10 08:55, pirms 11 mēnešiem
ST2 rakstīja: Hehe, gribi teikt spāņi tajā laikā trenējas? Atgādināšu, ka Spāniju un Itāliju kovids paralizēja visvairāk.
Protams trenējās Spāņi. Un sejas maskās pat spēlēja.
Galvanovska vadībā virkne Latvijas jauniešu arī Igaunijā trenējās. LBS lika Galvanovskim bezalgas atvaļinājumu paņemt , lai sūdi par to nebūtu

  +3 [+] [-]

, 2023-08-10 09:06, pirms 11 mēnešiem
Draudzene divām , 01:24, pirms 8 stundām
Cienītie komentātāji, varbūt nešausmināsimies! Tāda sajūta, ka esat visi siltajās zemēs auguši. Un paši baigiie spēka mitriķi 15-16 gadu vecumā bijuši. Jūs salīdziniet sejas. Spāņu U16 čaļi jau ir caurmērā nobrieduši, dažš labs pat pārbriedis. Visiem jau bārdas aug. Mūsu puiši, pat teorētiski vairāk nobrieduši uz latviešu fona, ir zaļknābji pret jebkuru spāni. Spēki ir nevienādi - te nav absolūta pamata satraukumam.

- 52 🙄🙄🙄

Polija, Lietuva???
Mūsu platuma grādi-tas tā starp citu!

  +1 [+] [-]

, 2023-08-10 09:11, pirms 11 mēnešiem
maico rakstīja: [ draudzene_divam]

Par žurnaļugām 100% piekrītu !

#10 Ralfs bija un ir turnīra līderis Latvijas komandā !!!
Tas tik vēlreiz pierāda ,ka "trenera "izvēle atstāt ārpus sastāva #30 Patriku Rudusānu IR KĻŪDA!!!
#5 Andževs prot atdot lieliskas piespēles,bet netiek pāri psiholoģiski un nespēj noslēgt uzbrukumus;tas pats par #77...kāpēc jāņem gadu jaunāki,jo gads šinī vecumā ir kosmoss...rezultātā pienesums 0!!!
Piekrītu. Ralfs patiešām uz doto brīdi ir labākais izlases spēlētājs. Par Andževu runājot nesaprotu, ko visi viņu tā slavē. Tikai tāpēc, ka no Madrides? Jeb tā vajag? Neko vispār nerāda, smuki driblē, var nokontrolēt bumbu, iedot reizēm labas piespēles un samest punktus pret vājākām komandām. Tiklīdz pretī ir jauda, kā ESP vai LTU, tā neko nevar izdarīt, 0 punkti un kļūdu jūra. Un nevajag meklēt atmazkas, ka viņu vot baigi sedz,presingo utt. Vakar visus tā sedza. Viņš taču profiņš un jābūt uz visu gatavam. Vakar viss notika likumsakarīgi, nav īpaši jāpārdzīvo. Šodien jāpaņem mājinieki un paliekam A divīzijā.

  +1 [+] [-]

, 2023-08-10 09:13, pirms 11 mēnešiem
Šajā gadagājumā, līdzīgi kā u20 nav praktiski neviena, kurš kļūs par laba līmeņa spēlētāju pieaugušo basketbolā. Tas jau šobrīd ir acīmredzams.
Problēmā nav briedumā, bet gan talanta, rakstura un meistarības neesamībā. Arī pašlepnuma trūkumā. Ikviena nospēlētā spēle to uzskatāmi pierādīja. B grupas līmenis pret A grupas līmeni, es atceros, nesen te rakstīja, atšķirība neesot tik liela. Man liekas, par to vairs jautājumu nevar būt. Te tikpat labi varēja būt -70 vai -100

  +4 [+] [-]

, 2023-08-10 09:17, pirms 11 mēnešiem
Ak, šausmas… cik var rakstīt muļķībaspar to “ vēlo nobriešanu” un kovidu.. te jau kolēģi minēja salīdzinājumu ar leišiem un poļiem, neatkārtošos.. problēma ir treniņprocesā un treneros! Puikām jau nav ne vainas, mūsējie vien ir! Ja neprot caurgājienu, pustālo metienu, atbloķēšanu, tad nav ko runāt par līdzvērtīgu spēli pret tiem, kas to prot! Ja jau bērnu vecumā ir atļauts spēlēt “ zonu”, ko daudzās valstīs, lietuvu ieskaitot, neļauj,- nav brīnums, ka individuālā meistarība ir tik zemā līmenī, un kas atliek no arsenāla uzbrukumā? Trīs reizes var minēt!😁 protams- tikai žorīt trojkas! Te arī ir tā patiesība..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2023-08-10 09:40, pirms 11 mēnešiem
Autor,tev ar galvu viss ok?
Kādēļ jāieraksta,ka 0 punkti kādam?
Džekiem tā jau morāli ir čau.
aizmirsi pieminēt ka,
Kurucam 3p.
Club Joventut Badalona Pārstāvim Petrovičam 0p
Real madrid pārstāvim Grīnvaldam arī 0p

  -2 [+] [-]

, 2023-08-10 09:44, pirms 11 mēnešiem
Brīvību Derekam Šovinam! A-Burts rakstīja: Es to pērtiķbola mēli ne īsti saprotu, ko nozīmē spēlēt zonu?
Ja nesaproti, tad ko lien šeit? Pis taisni uz krustojumu...

  +1 [+] [-]

, 2023-08-10 09:56, pirms 11 mēnešiem
Calvin rakstīja: Ak, šausmas… cik var rakstīt muļķībaspar to “ vēlo nobriešanu” un kovidu.. te jau kolēģi minēja salīdzinājumu ar leišiem un poļiem, neatkārtošos.. problēma ir treniņprocesā un treneros! Puikām jau nav ne vainas, mūsējie vien ir! Ja neprot caurgājienu, pustālo metienu, atbloķēšanu, tad nav ko runāt par līdzvērtīgu spēli pret tiem, kas to prot! Ja jau bērnu vecumā ir atļauts spēlēt “ zonu”, ko daudzās valstīs, lietuvu ieskaitot, neļauj,- nav brīnums, ka individuālā meistarība ir tik zemā līmenī, un kas atliek no arsenāla uzbrukumā? Trīs reizes var minēt!😁 protams- tikai žorīt trojkas! Te arī ir tā patiesība..
Ja problēma būtu “briedumā”(tā reāli pastāv), tad, visticamāk, būtu zaude ar 10-15 punktiem, kur Tu skatoties spēli redzi, džeki cīnās, bet pietrūkst mazliet fiziskais, auguma cm utt, te vērojot spēli, bija pavisam cita aina, puikas vienkārši nemāk. Nemāk driblēt(vēl sliktāk ir redzēt to, ka baidās), negrib un nemāk iet caurgājienā, nemāk spēlēt fiziski ar kontaktu, nemāk/negrib zem groza atbloķēt sedzamo, nav arī sportiskā rakstura un pašlepnuma. Un te nevar visā vainot Galvanovskis, viņš spēlē ar to, kas pieejams. Un tie esot mūsu labākie šajā gadagājuma. Vienkāršāk izsakoties, labākie izskatījās ļoti bēdīgi.

  +1 [+] [-]

, 2023-08-10 10:03, pirms 11 mēnešiem
Calvin rakstīja: Ak, šausmas… cik var rakstīt muļķībaspar to “ vēlo nobriešanu” un kovidu.. te jau kolēģi minēja salīdzinājumu ar leišiem un poļiem, neatkārtošos.. problēma ir treniņprocesā un treneros! Puikām jau nav ne vainas, mūsējie vien ir! Ja neprot caurgājienu, pustālo metienu, atbloķēšanu, tad nav ko runāt par līdzvērtīgu spēli pret tiem, kas to prot! Ja jau bērnu vecumā ir atļauts spēlēt “ zonu”, ko daudzās valstīs, lietuvu ieskaitot, neļauj,- nav brīnums, ka individuālā meistarība ir tik zemā līmenī, un kas atliek no arsenāla uzbrukumā? Trīs reizes var minēt!😁 protams- tikai žorīt trojkas! Te arī ir tā patiesība..
Lietuvā no 15 gadiem var segt kā un ko gribi.

     [+] [-]

, 2023-08-10 10:26, pirms 11 mēnešiem
Starpība nav tikai starp A un B grupām, bet arī komandām, kas spēlē par medaļām un tām, kas cīnās par neizkrišanu!
Par medaļām cīnās 7 vai 9(Serbija- Izraēla vienīgā līdzīgā spēle), jo pārējās viss bija skaidrs pēc 1/4!

Spānija, Francija, Itālija, Vācija!
Izteiktās basketbola valstis- Serbija, Grieķija, Lietuva, Slovēnija!

Tādās valstīs kā Izraēla, Bosnija, Latvija, Melnkalne, Maķedonija, Turcija, Polija ir tīri atkarīgs, kas spēlē konkrētā gadā.

     [+] [-]

, 2023-08-10 10:33, pirms 11 mēnešiem
Draudzene divām rakstīja: Cienītie komentātāji, varbūt nešausmināsimies! Tāda sajūta, ka esat visi siltajās zemēs auguši. Un paši baigiie spēka mitriķi 15-16 gadu vecumā bijuši. Jūs salīdziniet sejas. Spāņu U16 čaļi jau ir caurmērā nobrieduši, dažš labs pat pārbriedis. Visiem jau bārdas aug. Mūsu puiši, pat teorētiski vairāk nobrieduši uz latviešu fona, ir zaļknābji pret jebkuru spāni. Spēki ir nevienādi - te nav absolūta pamata satraukumam.

Tai pašā laikā, gribētu izteikt "nelielu kritiku" suveizda kungam, kuram absolūti pat nav mazākās sapratnes par sportu, reitingiem un tātad secību, kādā tiek pieminēti spēlētāji, izejot no viņa sasniegtajiem statistikas rādītājiem attiecīgās spēles laikā. FIBA mājas lapā prioritāte tiek dota spēlētājam ar vislielāko efektivitātes rādītāju (ja žurnalista kungs zin, ko tas nozīmē). Lielā daļā dažādos sporta žurnālos vai avīzēs, kuros nav vērojama viena vai orta spēlētāja lobēšana vai vienkārši žurnālista nekompetence, pirmā ailīte tiek atvēlēta spēlētājiem, kuri ir guvuši visvairāk punktus. Gadījumā, ja divi vai vairāk spēlētāju ir guvuši vienādu punktu skaitu, tad saprotošs žurnālists atdos priekšrocību, tam kuram labāki efektivitātes rādītāji, bet daudzi žurnālisti, it īpaši Latvijā, pie vienādiem gūtiem punktiem atdos priekšrocību tam, kuram vairāk iekrātu reboundu (it kā rebondi būtu svarīgāki par asistiem - žurnalista kungs, asisti ir reāli taustāmi, jo tie pārvēršas punktos, bet reboundi ne vienmēr!), kas arī notika šoreiz, bet tai pašā laikā jāskatās taču līdz tam, ko raksta - nevienā autoratīvā izdevumā netiks atdota priekšrocība spēlētājam, kuram ir vairāk izdarītas kļūdas. Ja jau raksta autoram ir šī iespēja būt kā vērtētājam, tad vajadzētu būt korektam pręt saviem spēlētājiem arī neveiksmes gadījumā.
Ralfs Rudusans 18 minūtēs guva 9 punktum, efektivitāte 14, 5 reboundi, 5 assisti, gribētu uzsvērt - NULLE kļūdas, un žurnaļuga (man laikam būtu jāatvainojas par nievājošo attieksmi) atļaujas puisi uzrakstīt kā otro, atvēlot pirmo statistikas ailīti (ŽURNĀLISTA KUNGS - SECĪBA IR SVARĪGA SPORTĀ, SPORTĀ NAV GALVENAIS PIEDALĪTIES, SPORTĀ GALVENAIS IR BŪT LABĀKAJAM! UN JA PUISIS IR BIJIS LABĀKAIS, TAD ARĪ IR PELNĪJIS SAŅEMT ŠO NOVĒRTĒJUMU), spēlētājam ar 5 kļūdām un pie iemestajiem 9 punktiem effektivitāti 5. Man nekas nav pret Markusu Sipko. Visa komanda šodien zaudēja un es negribētu kādu izcelt, bet neskatoties uz zaudējumu, sportiskie principi ir jāievēro. Puišus jau šodien spāņi nosodīja, bet kāpēc žurnālista kungs uzdrošinājās nosodīt Ralfu otreiz, nepieminot viņu kā šodienas Latvijas izlases, lai arī ar vairāk nekā ar 50 punktiem zaudētas spēles, līderi?
Pilnībä piekrītu viedoklim, jo pats rakstu par basketbolu jau trešo gadu desmitu vismaz.

  +1 [+] [-]

, 2023-08-10 10:33, pirms 11 mēnešiem
Varbūt kāds man nepiekritīs par Slovēniju kā basketbola valsti(jo agrāk pat drīzāk bija dažādos līmeņos pat B grupas komanda, bet viņiem ir 3 zelti dažādās vecuma grupās(Latvijai nav neviena) un šobrīd visos līmeņos ir A grupas komanda!

     [+] [-]

, 2023-08-10 10:37, pirms 11 mēnešiem
Šarlatāns rakstīja: Polija, Lietuva???
Mūsu platuma grādi-tas tā starp citu!
Jāsāk pierast pie realitātes, ka pat DSN-Valmiera vai Mārupe-Gulbene dueļi LJBL nav pietiekami, lai uztrenētu pat Lietuvas/Polijas līmeni

  -1 [+] [-]

, 2023-08-10 11:22, pirms 11 mēnešiem
Tā kārtīgi spāņi izskolojuši mūsu puikas. Šajā vecumā tā gadās. Dienvidnieki fiziskā ziņā priekšā vismaz gadu, ja ne vairāk.

  +4 [+] [-]

, 2023-08-10 11:39, pirms 11 mēnešiem
Nu okei, nelec ārā neviens supertalants, reizēm pagadās vājāks gads, un šoreiz pieņemsim, ka super vājš, jo kovids..

Bet man visvairāk lec ārā/kaitina atšķirība aizsardzības modeļos - neviens nekrampē bumbu, un ļauj pretinieka saspičam driblēt kaut vai līdz sodiņu līnijai. Tikmēr pretinieki regulāri krampē jau no centra līnijas vai agrāk. Kāds man var izskaidrot šo fenomenu?

Pie šī jau neliekas ka puiši ir vainīgi, drīzāk treneri? Vai arī tas atlec uz nenobriešanu - tā teikt, nav ne musīšu, ne stipras kājas?

     [+] [-]

, 2023-08-10 12:10, pirms 11 mēnešiem
maico rakstīja: [quote kaspars_biedrins]
Tad jau leiši nebūtu U16 čempioni bijuši, ja runa būtu par briedumu. Briedums ir faktors, bet NE TUVU tik noteicošas. Ir lieli jautājumi par jauniešu basketu. Tas, ka vienā vecumā tikām A grupā nenozīmē, ka problēmu nav. Problēmas ir milzīgas, rezultāti katastrofāli. Dāmas turas labāk, bet džeki...

A ko džeki?
Redz LV dāmas arī attīstās par 2g.ātrāk nekā čaļi,tāpēc jau arī dāmas kaut kā noturas uz ūdens...U18 meičas un U18 čaļi !?Vieni izcīnīja vietu Ā grupā otras laimīgi to saglabāja ar samērā neizteiksmīgu spēli!Kāda ir konkurence čaļiem un kāda meičām EUČ!?
Problēma LJBL IR MILZĪGA RAŽOJOT "masveida produktus" ....
Es pat teiktu ''basketbola pelēcības''...
1 2 45 komentāri