Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Izraēlas basketbola izlases rudenī gaidāmos mačus aizvadīs Rīgā

Andris Liepa
Andris Liepa

Izraēlas basketbola izlases rudenī gaidāmos mačus aizvadīs Rīgā
Bars Timors Foto: FIBA

Izraēlas vīriešu un sieviešu basketbola valstsvienības rudenī paredzētās spēles aizvadīs Latvijā, vēsta Izraēlas Basketbola asociācija (IBBA).

Sportacentrs.com jau augustā ziņoja, ka Izraēlas sieviešu un vīriešu basketbola izlases nākamā Eiropas basketbola čempionāta kvalifikācijas cikla mājas spēles varētu aizvadīt Rīgā.

Ņemot vērā pasaules ģeopolitisko situāciju, Izraēlas valstsvienībām sporta spēļu aizvadīšana savos laukumos nāk ar lielu drošības risku. Lai izvairītos no iespējamiem draudiem Izraēlas izlases "mājas" spēles aizvada citās valstīs. IBBA paziņojusi par sadarbību ar Latviju.

Izraēlai 22. un 25. novembrī paredzētas Eiropas basketbola čempionāta kvalifikācijas spēles pret Ukrainu. Pirmajā no abām spēlēm mājinieku lomā būs Izraēlas valstsvienība. Sagaidāms, ka arī otrā spēle norisināsies Rīgā, jo arī Ukrainā sporta notikumu norisi apdraud karadarbība.

Savukārt Izraēlas sieviešu basketbola izlase Rīgā viesosies 10. novembrī, kad tai paredzēts Eiropas čempionāta kvalifikācijas mačs pret Īriju.

Latvija jau iepriekš sadarbojusies ar Izraēlas sporta komandām. Rīgā tika aizvadītas vairākas Holonas "Hapoel" mājas spēles aizvadītajā Čempionu līgas sezonā. Tāpat "Arēna Rīga" uzņēma arī Eirolīgas maču starp Telavivas "Maccabi" un Stambulas "Anadolu Efes".

IBBA arī paziņoja, ka gan Izraēlas sieviešu, gan vīriešu basketbola līgas sāksies par divām nedēļām vēlāk, tādējādi dodot komandām vairāk laika izvērtēt drošības riskus.

Izmantotie resursi:
https://www.facebook.com/story.php?...

  -2 [+] [-]

, 2024-09-30 14:33, pirms 2 nedēļām
"Savukārt Izraēlas sieviešu basketbola izlase Rīgā viesosies 10. novembrī, kad tai paredzēts Eiropas čempionāta kvalifikācijas mačs pret Serbiju."

Izraēlas sieviešu izlase nevar spēlēt pret Serbijas izlasi. Šīs komandas ir dažādās grupās.

  +2 [+] [-]

, 2024-09-30 15:37, pirms 2 nedēļām
gamergirl rakstīja: Kauna nav vēl šos bērnu slepkavas žīdus aicināt te! Tad jau varbūt arī LBS grib Krieviju komplektā aicināt spēlēt šeit? Drausmas!
Jūsu komentārs rada etnisku naidu. Vai jums pietrūkst fīrera?

  -3 [+] [-]

, 2024-09-30 17:01, pirms 2 nedēļām
Naturban rakstīja: Jūsu komentārs rada etnisku naidu. Vai jums pietrūkst fīrera?
Jūsu komentārs rada ignoranci un situācijas nepārzināšanu. Izraēla veic etnisko tīrīšanu Pelestīnā kopš viņiem sabiedrotie tur piešķīra zemi pēc otrā pasaules kara. Tagad viņi paplašina agresiju Libānā nerunājot par viņu proxy kariem caur Asv un citiem terora aktiem.

  -4 [+] [-]

, 2024-09-30 17:31, pirms 2 nedēļām
...žīdi lai spēlē Libānā..tur esot daudz fanu...
Slēpts komentārs: cesinieks777

  -4 [+] [-]

, 2024-09-30 17:40, pirms 2 nedēļām
Noteikti iešu skaļi ūjināt pret genocīda piekopējiem, jāliek viņiem saprast ka civilizētajā pasaules daļā viņi nav gaidīti.

  -4 [+] [-]

, 2024-09-30 17:48, pirms 2 nedēļām
Sportiskais Kobolds rakstīja: Noteikti iešu skaļi ūjināt pret genocīda piekopējiem, jāliek viņiem saprast ka civilizētajā pasaules daļā viņi nav gaidīti.
#izsvilp_teroristu!

  +8 [+] [-]

, 2024-09-30 17:57, pirms 2 nedēļām
Tuvajos austrumos ir tikai viena valsts, kurā daudz maz normālā līmenī pastāv un tiek ievērotas cilvēka kā indivīda pamattiesības. Ļoti ironiski, ka tā ir "genocidālā" Izraēla. Apkārt Izraēlai ir valstis, kur normatīvā līmenī noteikts mērķis iznīcināt Izraēlu, nemaz nerunājot par teroristiskām organizācijām, kuriem dzīvē vispār cita mērķa nav. Izraēlas gadījumā iesaistīšanās karadarbībā ir nevis izvēle, bet nepieciešamība, lai kā valsts vispār varētu pastāvēt. T.sk. īstenojot preventīvo aizsardzību, bet dažam bāleliņam teroristu laikam ļoti žēl.
Noderīgie idioti gan nesaprot, ka teroristi, kurus viņi tik ļoti aizstāv, ar lielāko prieku šos pašus aizstāvjus padarītu par galvas tiesu īsākus.
Ja tuvo austrumu konfliktā nav labās un ļaunās puses, tad tajā katrā gadījumā ir puse, kas ir mazākais ļaunums. Un tā ir Izraēla.
Slēpts komentārs: Bo Mamba

  -1 [+] [-]

, 2024-09-30 18:15, pirms 2 nedēļām
Interesanta izcvēle ! Daudz naudas atdotu lao atklātu visa šī izvēles procesa aizkulises ! Kamdēļ ne Igaunija, Lietuva Polija u.t.t Bet kamdēļ tieši pie Latvijas palika

  +7 [+] [-]

, 2024-09-30 18:32, pirms 2 nedēļām
fall in love rakstīja: Jūsu komentārs rada ignoranci un situācijas nepārzināšanu. Izraēla veic etnisko tīrīšanu Pelestīnā kopš viņiem sabiedrotie tur piešķīra zemi pēc otrā pasaules kara. Tagad viņi paplašina agresiju Libānā nerunājot par viņu proxy kariem caur Asv un citiem terora aktiem.
Ja Izraēla neapturēs teroristus pie savām robežām, viņi ieradīsies Eiropā. Izraēla nekad neapdraudēs Eiropu, bet islāma teroristi draudēs un veiks teroraktus. Ja Ukraina zaudēs karu, agresori uzbruks Latvijai. To nesaprot tikai muļķi un provokatori.
Slēpts komentārs: gamergirl
Slēpts komentārs: gamergirl

  -4 [+] [-]

, 2024-09-30 19:31, pirms 2 nedēļām
Okupantiem te nav vietas

  +2 [+] [-]

, 2024-09-30 20:06, pirms 2 nedēļām
Sadodos rokas ar Ukrainu un Izraēlu!!!
Esam kopā jums smaga brīdī 🇱🇻🇮🇱🇺🇦❤️
Slēpts komentārs: Edvards Grīgs

  +6 [+] [-]

, 2024-09-30 20:58, pirms 2 nedēļām
Charis rakstīja: Tuvajos austrumos ir tikai viena valsts, kurā daudz maz normālā līmenī pastāv un tiek ievērotas cilvēka kā indivīda pamattiesības. Ļoti ironiski, ka tā ir "genocidālā" Izraēla. Apkārt Izraēlai ir valstis, kur normatīvā līmenī noteikts mērķis iznīcināt Izraēlu, nemaz nerunājot par teroristiskām organizācijām, kuriem dzīvē vispār cita mērķa nav. Izraēlas gadījumā iesaistīšanās karadarbībā ir nevis izvēle, bet nepieciešamība, lai kā valsts vispār varētu pastāvēt. T.sk. īstenojot preventīvo aizsardzību, bet dažam bāleliņam teroristu laikam ļoti žēl.
Noderīgie idioti gan nesaprot, ka teroristi, kurus viņi tik ļoti aizstāv, ar lielāko prieku šos pašus aizstāvjus padarītu par galvas tiesu īsākus.
Ja tuvo austrumu konfliktā nav labās un ļaunās puses, tad tajā katrā gadījumā ir puse, kas ir mazākais ļaunums. Un tā ir Izraēla.
Paldies par saprātīgo komentāru! Lasot debīliķu un krievu troļļu viedokļus, rodas iespaids, ka idiokrātija ir jau klāt...

  +3 [+] [-]

, 2024-09-30 21:24, pirms 2 nedēļām
TIAMAT_GOD rakstīja: Interesanta izcvēle ! Daudz naudas atdotu lao atklātu visa šī izvēles procesa aizkulises ! Kamdēļ ne Igaunija, Lietuva Polija u.t.t Bet kamdēļ tieši pie Latvijas palika
Iespējams, ka LV ir laba pieredze turnīru organizēšanā, un varbūt ar Izraēlu mūsu LBS ir labas attiecības un kontakti.

  +3 [+] [-]

, 2024-09-30 21:26, pirms 2 nedēļām
gamergirl rakstīja: Pilnībā piekrītu.Es pilnībā atbalstu Ukrainas klubu aicināšanu pie mums un ļaušanu spēlēt mūsu laukumā,jo tur ir skaidrs,ka Krievija ir agresors,taču šitos divkosīgos Izraēļus,kuriem patīk visu laiku tagad sevi pozicionēt propogandēt kā nemitīgos upurus,bet,kuri paši nogalina tik daudzus bērnus,es negribu redzēt pie mums.Lai tak viņi spēlē spēles pie sevis,kaut kā neredzu,ka tur kaut kas ir sabombardēts,atšķirībā no Ukrainas,kur tas ir skaidri redzams.Tāpēc arī nekādi sižeti netiek filmēti no Izraēlas,jo nav ko rādīt ideālo ikdienas dzīvi,kur viss stāv uz vietas un nav drupās.
Tu vispār saproti ko runā? Izraēla varbūt pati ir gatava spēlēt savās mājās, bet viesu komandas nav gatavas lidot uz Izraēlu! Ukraina un Izraēla, ja izvēlas Latviju kur aizvadīt mājas spēles, tad lai tik brauc šurp - mums no tā ir laba reputācija nākotnei un arī nodokļu ieņēmumi.

  +1 [+] [-]

, 2024-09-30 21:27, pirms 2 nedēļām
Karstais Suši rakstīja: Sadodos rokas ar Ukrainu un Izraēlu!!!
Esam kopā jums smaga brīdī 🇱🇻🇮🇱🇺🇦❤️
100% piekrītu.

  +3 [+] [-]

, 2024-09-30 21:38, pirms 2 nedēļām
gamergirl rakstīja: Beidz tu runāt "teroristus,teroristus". Te ir runa par daudzajiem tūkstošiem nogalinātajiem nevainīgajiem Palestīnas civiliedzīvotājiem un to ka Palestīna ir gruvešos,tāpat kā Ukraina, tikmēr Izraēlā un Krievijā viss plaukst,dzīve notiek. Palestīnas civiliedzīvotāji neuzbrūk nevienam,neko nedara sliktu. Es pilnīgi piekrītu,ka Hamās ir ļoti slikta organizācija, bet uz šī fona Izraēla visus izmanto un tin sev ap pirkstu,sakot,ka dara visu tikai,lai iznīcinātu Hamās,taču šo visu situāciju viņi izmanto,lai nogalinātu tik daudzus MAZUS BĒRNUS un citus civiliedzīvotājus,ne kaujiniekus.
Ar šo es nesaku,ka Izraēla visu sāka,jo to sāka Hamās,taču viņu atbilde ir pārmērīgi pa lielu pati par sevi,taču otrkārt arī būtu tad galinājuši Hamās teroristus,nevis Palestīnas civiliedzīvotājus. Un,treškārt,tomēr,ja paši pasaka vietu,kur civiliedzīvotājiem slēpties,tad ir gļēvi un ciniski šīs vietas apšaudīt. Tās tomēr ir melu metodes,ko izmanto Krievija. Vēl arī ir bieži dzirdēts,ka starptautiskās organizācijas ir vērušais humānās palīdzības busus Palestīnai,bet kurus atkal Izraēla ir apšaudījusi,ko tādu atkal varētu darīt Krievija.

Ar šo es negribu pateikt,ka Izraēla ir ļaunais un Palestīna ir labais,bet tas,ka taisnība šajā konfliktā ir kaut kur pa vidu.Tomēr pilnīgi noteikti nav tā,ka Izraēla ir baigā labā,jo tā tomēr nav,bet,protams,ka visur viņi cenšas pie sevis notikušos incidentus pacelt milzīgā gaismā,bet savas izdarības paslaucīt zem paklāja attaisnojoties tikai ar to,ka civiliedzīvotājus nav nogalinājusi,bet tikai Hamas.Kaut skaidri redzams,ka tā nav un ka viņi melo.
Tu esi pie pilna prāta? Neviens karā nemeklē labos un ļaunos - ir kara izraisītāji un tālāk jau ir sekas. Ukrainā karu izraisīja Krievija, bet šobrīd Gazas sektorā to izraisīja HAMAS, kad bez žēlastības nogalināja Izraēlas civiliedzīvotājus 7.oktorbī un Libāna šobrīd cieš dēļ Hizbollah plānprātības. Izraēla vispār pat uz Libānas pusi neskatītos, ja tur neatrastos muļķi, kas no krūmiem šauj primitīvas raķetes pa Izraēlu. Bojā ir gājuši tajā karā ir visu pušu civiliedzīvotāji - Izraēlas, Libānas un Gazas joslas palestīnieši.
Piemēram ir tāda kaimiņu valsts Jordānija - kas skaidri un gaiši pateica, ka nosoda uzbrukumus Izraēlai 7.oktobrī līdz ar to arī Jordānijā ir pilnīgs miers, un Izraēla, lai arī nav lielie draugi ar Jordāniju, bet viņi pat nedomā veikt kaut kādus eskalējošus pasākumus ar Jordānijas valsti.
Slēpts komentārs: jazepsL
Slēpts komentārs: gamergirl

  +3 [+] [-]

, 2024-10-01 04:28, pirms 2 nedēļām
gamergirl rakstīja: Jā,nav gatavas,jo tuvumā Izraēla apšauda Palestīnu un tās civiliedzīvotājus,taču to tā varētu mierīgi darīt,atšķirībā no Ukrainas,kur to daudz kur nevar,jo valsts ir drupās. Interesanti,ka valstī,kuru tu it kā padari par cietušo,to varētu mierīgi darīt,jo valsts nav drupās no īstās cietušās Palestīnas.
Raķetes lido no Libānas valsts teritorijas puses iekšā Izraēlā - vēl pāris mēnešus atpakaļ regulāri lidoja no Gazas joslas. Neviena normāli domājoša valsts izlase nedosies spēlēt uz Izraēlu, ja pastāv reāls risks, ka tava komanda var ciest no raķešu apšaudes. Ja palestīnieši tik tiešām vēlētos mieru, tad viņi sen jau paņemtu aiz olām to HAMAS grupējumu un paši atbrīvotu ķīlniekus, jo tā ir teju galvenā Izraēlas prasība tam, lai pārtrauktu šo kara vājprātu - bet par cik sagūstītie ķīlnieki ir praktiski vienīgais ar ko HAMAS var šantažēt Izraēlu - tikmēr ir tāda kā pata situācija. Un paliek vēl viens svarīgs jautājums - vai vispār kāds no 7.oktobra ķīlniekiem vēl vispār ir dzīvs? Varbūt pat HAMAS teroristiem reāli vairs nav ko piedāvāt Izraēlai un daļēji baidās no Izraēlas dusmām, ja viņi pateiks, ka reāli ķīlnieku sen jau vairs nav starp dzīvajiem.

  +1 [+] [-]

, 2024-10-01 07:06, pirms 2 nedēļām
gamergirl rakstīja: Jā,nav gatavas,jo tuvumā Izraēla apšauda Palestīnu un tās civiliedzīvotājus,taču to tā varētu mierīgi darīt,atšķirībā no Ukrainas,kur to daudz kur nevar,jo valsts ir drupās. Interesanti,ka valstī,kuru tu itkā padari par cietušo,to varētu mierīgi darīt,jo valsts nav drupās no īstās cietušās Palestīnas.
Tu ar savām cāļa smadzenēm spēj apjēgt, ka Izraēla nebūtu neko eskalējusi, ja debīlie Hamās mēsli nebūtu uzbrukuši mierīgiem mūzikas festivāla faniem (pats esmu bijis 10 Pozitivusos u.c. Anglijā utt.) un tos nolaupījuši. Stādies, piem., priekšā sirreālu skatu, kā Salacgrīvā vai Reading festā iebrūk dvieļagalvas, kas gatavi tev nogriezt galvu un izvarot?!? Ko tu te muldi par palestīniešiem, kas dekādēm nav jēguši atbrīvoties no Hamās plus vēl Hezbollā ietekmes Libānā ar burvīgo Irānas līderi kaimiņos? Ja šitie dvieļagalvu teroristi ierīko kara bāzes un birojus pazemēs zem daudzdzīvokļu namiem, tad kāds brīnums, kad, šos bombardējot, aiziet bojā civilie? Tā GADĀS. Jā, kādi sīkie ar iet bojā, un? Kāds speciāli knēveļus bombardē? NĒ! Lūk, sieru smerdeļi gan nekautrējas Ukrainā bombīt skolas, teātrus un slimnīcas… Kas tā par nedabisku fanošanu par Palestīnu Latvijā? Tā ir mānija, tupuma izrādīšana, iešana līdzi “modei” vai klajš debīlisms?
Un jā, savulaik esmu Izraēlu apceļojis krustu šķērsu, arī Left Bank, Gazā gan nebiju, jo pārāk bīstami. Lieliska valsts un ļoti interesanta. Iesaku apciemot, kad beigsies karadarbība.

     [+] [-]

, 2024-10-01 09:45, pirms 2 nedēļām
Karlo rakstīja: Tu ar savām cāļa smadzenēm spēj apjēgt, ka Izraēla nebūtu neko eskalējusi, ja debīlie Hamās mēsli nebūtu uzbrukuši mierīgiem mūzikas festivāla faniem (pats esmu bijis 10 Pozitivusos u.c. Anglijā utt.) un tos nolaupījuši. Stādies, piem., priekšā sirreālu skatu, kā Salacgrīvā vai Reading festā iebrūk dvieļagalvas, kas gatavi tev nogriezt galvu un izvarot?!? Ko tu te muldi par palestīniešiem, kas dekādēm nav jēguši atbrīvoties no Hamās plus vēl Hezbollā ietekmes Libānā ar burvīgo Irānas līderi kaimiņos? Ja šitie dvieļagalvu teroristi ierīko kara bāzes un birojus pazemēs zem daudzdzīvokļu namiem, tad kāds brīnums, kad, šos bombardējot, aiziet bojā civilie? Tā GADĀS. Jā, kādi sīkie ar iet bojā, un? Kāds speciāli knēveļus bombardē? NĒ! Lūk, sieru smerdeļi gan nekautrējas Ukrainā bombīt skolas, teātrus un slimnīcas… Kas tā par nedabisku fanošanu par Palestīnu Latvijā? Tā ir mānija, tupuma izrādīšana, iešana līdzi “modei” vai klajš debīlisms?
Un jā, savulaik esmu Izraēlu apceļojis krustu šķērsu, arī Left Bank, Gazā gan nebiju, jo pārāk bīstami. Lieliska valsts un ļoti interesanta. Iesaku apciemot, kad beigsies karadarbība.
Karadarbības beigšanos mūsu dzīves laikā varam arī nepiedzīvot.