Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Izraēlas pieaugušo izlases EČ kvalifikācijas mājas spēles varētu aizvadīt Latvijā

Kristiāns Dilāns
Kristiāns Dilāns

Izraēlas pieaugušo izlases EČ kvalifikācijas mājas spēles varētu aizvadīt Latvijā
Viens no Izraēlas izlases līderiem Romāns Sorkins ar bumbu. Foto: FIBA

Portāla ''Sportacentrs.com'' rīcībā esošā informācija liecina, ka Izraēlas pieaugušo vīriešu un sieviešu basketbola valstsvienības nākamās Eiropas čempionāta kvalifikācijas mājas spēles varētu aizvadīt Latvijā.

Avoti portālam ''Sportacentrs.com'' atklāja, ka Latvijas un Izraēlas basketbola federācijas, iesaistoties arī FIBA, veicot pārrunas par Izraēlas izlašu mājas spēļu aizvadīšanu Rīgā. Sarunas tuvojoties noslēgumam un drīzumā esot gaidāma oficiāla vienošanās. Latvija esot galvenā kandidāte uz Izraēlas basketbolistu uzņemšanu.

Izraēlas vīriešu basketbola izlase 22. novembrī ''EuroBasket 2025'' kvalifikācijas ietvaros jau viesosies Rīgā, kad spēkosies pret Ukrainas basketbolistiem. Trīs dienas vēlāk abas komandas tiksies vēlreiz – sagaidāms, ka arī otrā komandu spēle tiks aizvadīta ''Arēnā Rīga''.

Izraēlas basketbolistiem kvalifikācijā paredzētas vēl divas mājas spēles 2025. gada februārī pret Portugāli un Slovēniju.

Savukārt Izraēlas sieviešu basketbola izlase novembra kvalifikācijas logā aizvadīs tikai izbraukuma spēles, viesojoties pie Francijas un Īrijas, bet februārī mājās spēlēs pret Latviju un Franciju. Abas spēles, visticamāk, norisināsies Latvijā.

''EuroBasket 2025'' kvalifikācijā Izraēlas vīriešu izlase pirmajās divās cīņās uzvaras un zaudējumus dalīja uz pusēm, ieņemot otro vietu A apakšgrupā – 72:70 pret Portugāli un 79:88 pret Slovēniju.

Savukārt sieviešu izlase ar tādu pašu bilanci ieņem otro vietu E apakšgrupā – ar 87:57 sagrauta Īrija un ar 83:86 Rīgā atzīts Latvijas sieviešu izlases pārākums.

Slēpts komentārs: Pirātu Karalis

     [+] [-]

, 2024-08-13 11:49, pirms 3 mēnešiem
Nevajag!

  -4 [+] [-]

, 2024-08-13 12:06, pirms 3 mēnešiem
Būtu jauki, ja Rīgā spēlētu futbola klubi no Izraēlas un Ukrainas... Bet, ak vai, viņi labprātāk spēlē citās valstīs.

  -2 [+] [-]

, 2024-08-13 13:15, pirms 3 mēnešiem
bivalijs rakstīja: Nevajag!
Kas ta muļķītim nepatīk?

  +5 [+] [-]

, 2024-08-13 13:27, pirms 3 mēnešiem
Naturban rakstīja: Būtu jauki, ja Rīgā spēlētu futbola klubi no Izraēlas un Ukrainas... Bet, ak vai, viņi labprātāk spēlē citās valstīs.
Ukrainas klubi savas eirokausu spēles aizvada Polijā , jo Latvijā NAV neviens normāls stadions un Polijā ļoti daudz ukraiņu bēgļu

  +2 [+] [-]

, 2024-08-13 14:24, pirms 3 mēnešiem
Naturban rakstīja: Būtu jauki, ja Rīgā spēlētu futbola klubi no Izraēlas un Ukrainas... Bet, ak vai, viņi labprātāk spēlē citās valstīs.
Es tev 100% piekrītu, bet atbildi sākumā uz jautājumu - kur viņu futbola klubi var aizvadīt spēles? Mums jau nav atbilstošu stadionu pat pašu izlasei - kur nu vēl uzņemt papildus futbola klubus?

     [+] [-]

, 2024-08-13 14:24, pirms 3 mēnešiem
juings rakstīja: Ukrainas klubi savas eirokausu spēles aizvada Polijā , jo Latvijā NAV neviens normāls stadions un Polijā ļoti daudz ukraiņu bēgļu
Protams, es to zinu

  +2 [+] [-]

, 2024-08-13 14:26, pirms 3 mēnešiem
neesmu jau 'pret', bet šoreiz lūdzu bez LBS/valsts budžeta naudām, cerot uz "10 tūkstošiem ārzemju līdzjutēju", kuri te pavadīs 12 dienas, gulēs oficiālās viesnīcās, ēdīs latviešiem piederošās ēstuvēs un pirks suvenīrus no rīgas modēm.

     [+] [-]

, 2024-08-13 14:33, pirms 3 mēnešiem
Ambrē rakstīja: Es tev 100% piekrītu, bet atbildi sākumā uz jautājumu - kur viņu futbola klubi var aizvadīt spēles? Mums jau nav atbilstošu stadionu pat pašu izlasei - kur nu vēl uzņemt papildus futbola klubus?
Mums ir stadioni - Skonto un Daugava. Šajos stadionos var aizvadīt jebkādas spēles, izņemot Čempionu līgu. RFS grupu turnīra spēles aizvadīs Skonto vai Daugavā.

     [+] [-]

, 2024-08-13 15:07, pirms 3 mēnešiem
Ko no šī iegūs Latvija, Latvijas basketbols un LBS?

     [+] [-]

, 2024-08-13 15:18, pirms 3 mēnešiem
Kur tad bez šitiem. Tāda pati nācija, kā krieveļi - neko labāku nespēj parādīt, tik uzdzīvo uz citu rēķina. Priekš kam tādus vajag?

  +2 [+] [-]

, 2024-08-13 15:36, pirms 3 mēnešiem
IWLFQu2 rakstīja: Kur tad bez šitiem. Tāda pati nācija, kā krieveļi - neko labāku nespēj parādīt, tik uzdzīvo uz citu rēķina. Priekš kam tādus vajag?
Pareizi un tieši vārdi!

  -1 [+] [-]

, 2024-08-13 16:34, pirms 3 mēnešiem
juings rakstīja: Ukrainas klubi savas eirokausu spēles aizvada Polijā , jo Latvijā NAV neviens normāls stadions un Polijā ļoti daudz ukraiņu bēgļu
Kryvbas savu iepriekšējās nedēļas spēli aizvadīja Slovākijā.

     [+] [-]

, 2024-08-13 17:37, pirms 3 mēnešiem
...nevajag šeit žīdus,tad jau krievi ari lai brauc šurp...abas valstis bombardē pilsētas,kurās iet bojā mierīgie iedzīvotāji!!!..ukraiņi var spēlēt savā zemē,kurā karadarbība notiek mazā teritorijā...Latvija tilai latviešiem !!!!!!!!

  -2 [+] [-]

, 2024-08-13 17:50, pirms 3 mēnešiem
Latvieši kā suga jau vienmēr ir bijuši lielākie genocīda līdzskrējēji. 40'jos palīdzējām fašistiem iznīcināt ebrejus, tagad palīdzēsim tiem cionistiem.

  +4 [+] [-]

, 2024-08-13 19:02, pirms 3 mēnešiem
Godīgā pasaulē pret šiem būtu vismaz tāda pati attieksme, kā pret krieviem

     [+] [-]

, 2024-08-13 19:51, pirms 3 mēnešiem
Krievija = Izraēla
Ukraina = Palestīna

  +1 [+] [-]

, 2024-08-13 20:53, pirms 3 mēnešiem
Ja viņi apmaksā izdevumus un dod nopelnīt, lai spēlē.

     [+] [-]

, 2024-08-13 21:31, pirms 3 mēnešiem
Naturban rakstīja: Mums ir stadioni - Skonto un Daugava. Šajos stadionos var aizvadīt jebkādas spēles, izņemot Čempionu līgu. RFS grupu turnīra spēles aizvadīs Skonto vai Daugavā.
Nepiekritīšu. Daugavas stadions futbolam galīgi neder. Tribīne ir pārāk tālu no laukuma. Skonto stadions, lai gan kādu brīdi neesmu tur bijis, prasa lielu atjaunošanu. Vēl pa virsu fakts, ka pie mums atbraucot uz spēli jebkura normāla izlase neaizvada pat treniņus, jo vienkārši nav normālas kvalitātes laukumu.

  -1 [+] [-]

, 2024-08-13 22:31, pirms 3 mēnešiem
cesinieks777 rakstīja: ...nevajag šeit žīdus,tad jau krievi ari lai brauc šurp...abas valstis bombardē pilsētas,kurās iet bojā mierīgie iedzīvotāji!!!..ukraiņi var spēlēt savā zemē,kurā karadarbība notiek mazā teritorijā...Latvija tilai latviešiem !!!!!!!!
Nafig jāmuld tā?

Izraēla karo tāpat kā Ukraina. Izraēla ar Ukrainu ir vienā pusē.

  -2 [+] [-]

, 2024-08-13 22:31, pirms 3 mēnešiem
oxa rakstīja: Krievija = Izraēla
Ukraina = Palestīna
TU esi galīgs cirvis? Nē, Palestīna = Krievija. Palestīna ir putina atbalstīts projekts.

     [+] [-]

, 2024-08-13 22:59, pirms 3 mēnešiem
Ļoti atbalstāms lēmums. Kas var būt labāks par siltu viesmīlību

     [+] [-]

, 2024-08-13 23:21, pirms 3 mēnešiem
atkal Latvija Lielie iztapoņas! Izraēlai tā pat kā Krievijas sportistiem būtu jāaizliedz jebkāds sports! tikai individuāli zem neitrālā karoga. Tātad Latvijas bļodlaižas ar šo atbalsta Izraēlas agresiju pret Palestīniešiem

  -2 [+] [-]

, 2024-08-13 23:27, pirms 3 mēnešiem
sandza rakstīja: atkal Latvija Lielie iztapoņas! Izraēlai tā pat kā Krievijas sportistiem būtu jāaizliedz jebkāds sports! tikai individuāli zem neitrālā karoga. Tātad Latvijas bļodlaižas ar šo atbalsta Izraēlas agresiju pret Palestīniešiem
velviens psihopats kas izrealu noliek, ej arstetites, dievs nedod man tevi uz ielas satikt

  -1 [+] [-]

, 2024-08-14 00:00, pirms 3 mēnešiem
Tie kuri noliek Izreilu, vispār esat iedziļinājušies konfliktā!? Interesanti, ko jūs darītu, ja kāds atnāktu ciemos un vienu ģimenes locekli nošautu bet otru paņemtu gūstā un aizvestu prom. Izreala jau gadiem pacietīgi trieca nost palestīniešu raķetes, bet kad pie tevis ierodas un sāk šaut nost civilos, tad tādi kadri ir jānoliek vietā. Diemžēl, tas viss iet kopā ar civilo iedzīvotāju dzīvībā, jo karš notiek vienā no visblīvāk apdzīvotajām teritorijām pasaulē. Bail iedomāties, kas paliktu pāri no Gazas joslas, ja tai ietu pāri krievi!!

  +1 [+] [-]

, 2024-08-14 00:30, pirms 3 mēnešiem
Robis rakstīja: Tie kuri noliek Izreilu, vispār esat iedziļinājušies konfliktā!? Interesanti, ko jūs darītu, ja kāds atnāktu ciemos un vienu ģimenes locekli nošautu bet otru paņemtu gūstā un aizvestu prom. Izreala jau gadiem pacietīgi trieca nost palestīniešu raķetes, bet kad pie tevis ierodas un sāk šaut nost civilos, tad tādi kadri ir jānoliek vietā. Diemžēl, tas viss iet kopā ar civilo iedzīvotāju dzīvībā, jo karš notiek vienā no visblīvāk apdzīvotajām teritorijām pasaulē. Bail iedomāties, kas paliktu pāri no Gazas joslas, ja tai ietu pāri krievi!!
Esmu gan iedziļinājies, Izraēla ir okupējusi lielāko daļu Palestīnas valsts kopš 1948 gada, un regulāri tur apšaudījusi, rīkojusi Armijas kontrolposteņus Palestīnas teritorijās, izvarojuši Palestīniešu sievietes un slepkavojusi un terorizējuši 70+ gadus;
Izraēla sen vairs neatrodas 1947 gadā ANO noteiktajā Izraēlas teritorijā;

  +1 [+] [-]

, 2024-08-14 00:32, pirms 3 mēnešiem
Tā visa bija Palestīnas valsts, un tad tur atnāca Izraēlas Cionisti, paziņoja ka viņiem tur visa zeme pieder, jo tā esot Bībelē kaut kur rakstits, un sāka slepkavot visus Palestīniešus, bērnus, žurnalistus, izvarot sievietes, iesūtīt Jūdu kolonistus Palestīnas zemēs, aneksēt teritorijas, utt 75 gadus, kā jūs justos?!

  +1 [+] [-]

, 2024-08-14 00:37, pirms 3 mēnešiem
Palestīna nav vienīgais Izraēlas "projekts";
Labi, varbūt ka Palestīnieši vainīgi, bet kāpēc Izraēla regulari bumbo Libānu, Irānu, Sīriju un vēl citas valstis?!

     [+] [-]

, 2024-08-14 09:51, pirms 3 mēnešiem
Robis rakstīja: Tie kuri noliek Izreilu, vispār esat iedziļinājušies konfliktā!? Interesanti, ko jūs darītu, ja kāds atnāktu ciemos un vienu ģimenes locekli nošautu bet otru paņemtu gūstā un aizvestu prom. Izreala jau gadiem pacietīgi trieca nost palestīniešu raķetes, bet kad pie tevis ierodas un sāk šaut nost civilos, tad tādi kadri ir jānoliek vietā. Diemžēl, tas viss iet kopā ar civilo iedzīvotāju dzīvībā, jo karš notiek vienā no visblīvāk apdzīvotajām teritorijām pasaulē. Bail iedomāties, kas paliktu pāri no Gazas joslas, ja tai ietu pāri krievi!!
Nu nedomāju,ka,ja Krievija uzbruktu Palestīnai,atšķirībā no Izraēlas,tad būtu kaut kas savādāk. Izraēla jau pati ir Palestīnu padarījusi pa gruvešiem un nogalinājusi tāpat kā Krievija desmitiem tūkstošiem civiliedzīvotāju.