Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Latvija kapitulē zem groziem, nespējot atkost smagnējo Bosniju

Emils Ozerinskis

Latvija kapitulē zem groziem, nespējot atkost smagnējo Bosniju
Rihards Lomažs. Foto: FIBA

Eiropas čempionāta kvalifikācijas spēlē Sarajevas "burbulī" neveiksmi piedzīvoja Latvijas basketbola izlase, pamatīgi zaudējot cīņā zem groziem pret Bosniju un Hercegovīnu. Ar rezultātu 73:79 latvieši piedzīvoja otro zaudējumu pret bosniešiem, kuriem jau sanāca piekāpties arī Rīgā.

Sarajavā pret otrā Eiropas čempionāta kvalifikācijas sabraukuma spēles uzņemošo Bosniju un Hercegovīnu Roberts Štelmahers savas komandas sākumpieciniekā sūtīja tos pašus vīrus, kuri sāka maču pret Grieķiju - Kristeru Zoriku, Aigaru Šķēli, Mārtiņu Laksu, Mareku Mejeri un Mārtiņu Meieru.

Piektdienas mača varonis Laksa arī pret mājiniekiem turpināja iepriekšējā mačā iesākto, jau ar savu pirmo metienu pierakstot Latvijas izlasei trīs gūtus punktus. Bosniešiem cenšoties spiest uz groza apakšu, latviešu mazie spēlētāji piezagās palīgā un vairākkārt aplaupīja pretinieku spēlētājus, iesākot uzbrukumu ātrās pārejas. Uz brīdi Latvijas izlase sasniedza septiņu punktu vadību, taču pēc vairākiem latviešu netrāpītajiem trejačiem Bosnijas komanda spēja ar spiedienu uz apakšu izlīdzināt rezultātu - 9:9. Pirmās ceturtdaļas otrajā pusē mājinieki pirmo reizi mačā ieguva vadību, trāpot grozā divus trejačus pēc kārtas. Pēc Štelmahera pieprasītā minūtes pārtraukuma Rihards Lomažs iešāva grozā trejaci un realizēja pustālo metienu, taču citi punktu guvēji desmitminūtēs izskaņā sarkanbaltsarkanajiem nepieteicās, liekot pēc pirmā ceturkšņa būt iedzinējos ar 18:20.

Zem sava groza pretinieku metienus vairākkārt bloķēja Mejeris, taču uzbrukumā otrās ceturtdaļas sākumā punkti nekrājās tik naski kā to varētu vēlēties. Pēc noturētām aizsardzībām Latvijas basketbolisti centās ātri uzsākt uzbrukums, taču vairākkārt tas noveda pie kļūdām, mača otrajai ceturtdaļai ritot bosniešiem parocīgā smagnējā spēles stilā. Tiklīdz šķita, ka sāk atvērties Latvijas uzbrukums, uzliesmoja Bosnijas uzbrukums, naturalizētajam amerikānim Džonam Robertsonam iešaujot grozā tālmetienu. Sagaidot puslaika beigas rezultāts kļuva visai nepatīkams - 28:40.

Otro puslaiku Latvijas izlase iesāka ar pārtvertu bumbu un ātru Šķēles uzbrukumu, kas deva divus punktus, bet Robertsons atbildēja ar precīzu trejaci. Lai gan Latvijas uzbrukums izskatījās saturīgāk nekā otrajā ceturksnī, taču trešais periods arī aizritēja ar Bosnijas sekmēm no tālmetienu līnijas, kas neļāva sarkanbaltsarkanajiem pietuvoties rezultāta starpībā. Četras minūtes līdz ceturkšņa beigām Latvija bija iedzinējos ar 40:55. Kamēr Latvijas komanda turpināja izšķērdēt brīvas metienu iespējas, bosniešu metienus viesnīcas konferenču zālē uzstādītie grozi labprāt sūca iekšā. Noslēdzoties trešajam periodam latvieši bija trāpijuši vien trīs no 14 izdarītajiem trejačiem, bet uz tablo dega nelabvēlīgais 45:60.

Pēdējo spēles nogriezni izdevās sākt ar veiksmīgu kombinācijas izspēli uz zem groza pazaudēto Lomažu, bet pretiniekus nākamajā uzbrukumā pārleca Mejeris, samazinot starpību līdz 11 punktiem. Pēcāk Mejeris divas reizes īsā brīdī satricināja groza konstrukciju, panākot rezultātu 56:64. Ceturtdļas vidū Lomažs veiksmīgi novērtēja situāciju, ka Sarajevē vēl ne reizi garām grozam nav metis Laksa, kuram Francijas čempionātā spēlējošais Eirolīgas basketbolists nogādāja bumbu ātrajā pārejā. Laksa laida groza virzienā tālmetienu, kas četras minūtes un 20 sekundes līdz pamatlaika beigām panāca rezultātu 64:69.

Pēc Lomaža tālmetiena Latvijas deficīts saruka līdz tikai četriem punktiem (67:71), bet bosnieši pacietīgi spieda uz groza apakšu, turpinot savu nospiedošo pārsvaru zem groziem, kur Latvijas izlase atdeva 18 atlēkušas bumbas zem sava groza. Kopumā pamatīgi Latvijas izlase zaudēja atlēkušo bumbu kategorijā (33 pret 46) vienīgās uzbrukuma bumbas izcīnot vien pēdējās noslēdzošās ceturtdaļas minūtēs, kamēr visa mača gaitā Bosnijas izlase šajā kategorijā dominēja. Pietrūkstot sekmēm vairākos atslēgas mirkļos, Latvijas izlase piekāpās ar rezultātu 73:79, tādējādi piedzīvojot trešo zaudējumu četrās Eiropas kvalifikācijas turnīra spēlēs. Tas ļāvis Grieķijai un Bosnijai jau nodrošināt spēlēšanu Eiropas čempionātā, kamēr pēdējo ceļazīmi savā starpā sadalīs Latvijas un Bulgārijas vienības februārī.

Ar 19 punktiem Latvijas izlases rindās rezultatīvākais bija Rihards Lomažs, bet Aigars Šķēle sakrāja 16 punktus. Uzvarētāju rindās pie 19 punktiem tika Edins Antičs un Kenans Kamenjass.

29. novembris, Sarājeva

Bosnija un Hercegovīna - Latvija 79:73 (20:18, 20:11, 20:17, 19:28)
Bosnija: Antičs 19, Kamenjass 19, Robertsons 12, Sulejmanovičs 10, Lazičs 9, Milosevičs 6, Gegičs 2, Penava 2, Vravačs, Campara.
Latvija: Lomažs 19, Šķēle 16, Meiers 15, Mejeris 8, Laksa 8, Zoriks 4, Ate 3, Čavars, Vītols, Fremanis.

Eurobasket 2022 kvalifikācijas H grupa

V.KomandaU-Z+/-
1.Grieķija3-1+10
2.Bosnija3-1+41
3.Bulgārija1-3-49
4.Latvija1-3+4

  -2 [+] [-]

, 2020-11-30 00:44, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Kāds svarīgākām spēlēm sakars ar tavu pirmo argumentu par spēlētāju atbalstu trenerim? Ja spēlētājs nevarēs tad nevarēs, lai kas būtu treneris. Un tai pat laikā -ja kādam nepatīk Robis, tad ar citu treneri tikšanas vēlme būtu lielāka.
Pretējs arguments - a ja paņems uz 2 spēlēm citu un tiks uz EČ, tad visiem pasaulē būs wow, malači, ka noriskējāt.
Spēlētājiem ir nepieciešama stabilitāte. Šo treneri jau visi ir iepazinuši, sadarbojas un brauc uz izlasi. ieceļot kaut ko pavisam jaunu (ne sliktāku, bet jaunu), visa tā izstrādātā saikne pazūd.
Atgādinu, ka spēlēšana izlasē nav obligāta - tā ir pilnīgi brīvprātīga padarīšana, vienīgie algotie darbinieki izlasēs ir tie treneri.

     [+] [-]

, 2020-11-30 00:44, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Putru jauc tu. Atkārtoju vēlreiz- neviena cita trenera vadībā LV izlases nav bijusi tik tuvu PK kā Vecvagara vadībā. Neatkarīgi no izspēles kārtības.
Swordsman jau norādīja - ja nemainītu kārtību ar Bagatski jau būtu tikts uz PK. Un putru jauc tu, jo tu pin dažādas izspēles kārtības. Kāpēc putra? Jo iepriekšējām izlasēm vienkārši nebija iespēju tik tuvu tikt - lai tiktu uz PK bija jātiek top6 EČ nevis jāspēlē kvaļi. 2 dažādas situācijas, kuras salīdzināt ir kā salīdzināt p**** ar pirkstu.

  -2 [+] [-]

, 2020-11-30 00:44, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Otiņš vienmēr ir aizstāvējis 2 tautā nemīlētus trenerus - Veco un Ankī. Tikai tie argumenti ar katru reizi dīvaināki.
Starkovu aizmirsi. Un man bija taisnība. Visu šo treneru nomaiņa neko labu nav devusi. Tagad jau atkal sāk skanēt balsis, ka jāmaina Štelmahers. Cik var kāpt uz viena un tā paša grābekļa?

  -1 [+] [-]

, 2020-11-30 00:46, pirms 4 gadiem
Vēl tas 'otiņš' nevar nomierināties. Advokāts Utopijas zemē...Tak samierinies, cilvēk, JĀ, Vecvagars izgāza iepriekšējo kampaņu, kā arī nekompetentie vecās federācijas lēmumi viņu par treneri vispār ielikt. Punkts.
Bet šovakar, jā, Štelmja neizlēmība - spēle neiet jau no sākuma, bet taktika nemainās, laukumā iet tie, kuriem spēle īsti neiet un nekas nekrīt. "Davai, davai" minūtes pārtraukumos bez īsta reāla uzmundrinājuma vai taktiska zīmējuma... Viss beidzies tur un uz februāra brīnumiem tur nav, ko gaidīt.

     [+] [-]

, 2020-11-30 00:46, pirms 4 gadiem
Nesaprotu, kpc Štelmahers palicis tik mīksts treneris? Spēles laikā kad mūsēje pavirši spēlē, šis ne reizi kārtīgi neuzbļāva. Pie BKV stūres viņš katru spēli nolamāja visus par sīkumiem, bet izlasē tāds čilotājs palicis.

  +1 [+] [-]

, 2020-11-30 00:46, pirms 4 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Spēlētājiem ir nepieciešama stabilitāte. Šo treneri jau visi ir iepazinuši, sadarbojas un brauc uz izlasi. ieceļot kaut ko pavisam jaunu (ne sliktāku, bet jaunu), visa tā izstrādātā saikne pazūd.
Atgādinu, ka spēlēšana izlasē nav obligāta - tā ir pilnīgi brīvprātīga padarīšana, vienīgie algotie darbinieki izlasēs ir tie treneri.
Un kāds sakars ar brīvprātīgumu? Trenera maiņas dēļ visi pēkšņi izdomās, ka negrib spēlēt? Un sāksim ar to, ka es nesaku, ka jamaina. Tā nav mana doma. Es tikai norādīju, ka arguments nemainīt tas, ka tad neviens negribēs spēlēt izlasē ir garām. Un ņemot vērā cik īsu laiku, cik maz spēļu ir ar Robi pie stūres, tajā pat laikā lielu kadru mainību sastāvā - stabilitātes visticamāk tāpat nav.

     [+] [-]

, 2020-11-30 00:47, pirms 4 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Spēlētājiem ir nepieciešama stabilitāte. Šo treneri jau visi ir iepazinuši, sadarbojas un brauc uz izlasi. ieceļot kaut ko pavisam jaunu (ne sliktāku, bet jaunu), visa tā izstrādātā saikne pazūd.
Atgādinu, ka spēlēšana izlasē nav obligāta - tā ir pilnīgi brīvprātīga padarīšana, vienīgie algotie darbinieki izlasēs ir tie treneri.
Beidz tagad pārspīlēt

  +1 [+] [-]

, 2020-11-30 00:47, pirms 4 gadiem
Mana pozīcija.
Treneris DRĪKST nepatikt. Bet mainīt tagad, mazāk kā 3 mēnešus pirms mačiem, tas ir vienkārši neprāts, tam nav izskaidrojuma! Pēc šiem 2 mačiem (neatkarīgi no iznākuma) - nomainīt treneri, tas būtu OK.
Jauns vai vecs treneris tad pusgadu var gatavoties un aizvadīt normālu čempi.

  +1 [+] [-]

, 2020-11-30 00:48, pirms 4 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Mana pozīcija.
Treneris DRĪKST nepatikt. Bet mainīt tagad, mazāk kā 3 mēnešus pirms mačiem, tas ir vienkārši neprāts, tam nav izskaidrojuma! Pēc šiem 2 mačiem (neatkarīgi no iznākuma) - nomainīt treneri, tas būtu OK.
Jauns vai vecs treneris tad pusgadu var gatavoties un aizvadīt normālu čempi.
Piekrītu, gan jau Robis saņemsies.

  +2 [+] [-]

, 2020-11-30 00:49, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Putru jauc tu. Atkārtoju vēlreiz- neviena cita trenera vadībā LV izlases nav bijusi tik tuvu PK kā Vecvagara vadībā. Neatkarīgi no izspēles kārtības.
Jo nevienam citam trenerim tāda kvaļa turnīra nemaz nebija.

     [+] [-]

, 2020-11-30 00:49, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Starkovu aizmirsi. Un man bija taisnība. Visu šo treneru nomaiņa neko labu nav devusi. Tagad jau atkal sāk skanēt balsis, ka jāmaina Štelmahers. Cik var kāpt uz viena un tā paša grābekļa?
Starkovs ir īpašs putns, to te nevar pīt iekšā, jo atšķirībā no Vecā un Ankī viņam ir panākumi - viņš vienkārši iegāza sevi ar to, ka piekrita pēdējam piegajienam un pēc kaunpilnām spēlēm neaizgāja.
Un sākt skaidrot kāpēc Vecais ir kļūda un tādam trenerim nebūtu jābūt pie izlases stūres netaisos. To esmu darījis neskaitāmas reizes.
Štelmaheru mainīt - jā izskan tādi viedokļi. Pagaidām maz. Ja izgāzīs atlasi un netiks - skanēs daudz. Jo pagaidām lēmumi ir pārsteidzoši slikti. Pie Ventspils stūres, Robis trenēja pilnīgi savādāk.

  +1 [+] [-]

, 2020-11-30 00:50, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Taktika bija pareiza. Mums bija īsāks sastāvs, salīdzinot ar pretiniekiem, tāpēc bija liels uzsvars uz izspēli līdz brīviem tālmetieniem. Tikai šoreiz nekrita.
Vecvagars bija labs treneris, neko neizgāza, Štelmahera taktika bija laba, spēles plāns bija labs, tik spēlētāji neko neiemeta. Man rodas jautājums, kādā stāvoklī/kondīcijā Tu skaties basketbolu? Es nekad neesmu sapratis Tavu domu gājienu un argumentāciju

     [+] [-]

, 2020-11-30 00:52, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Starkovs ir īpašs putns, to te nevar pīt iekšā, jo atšķirībā no Vecā un Ankī viņam ir panākumi - viņš vienkārši iegāza sevi ar to, ka piekrita pēdējam piegajienam un pēc kaunpilnām spēlēm neaizgāja.
Un sākt skaidrot kāpēc Vecais ir kļūda un tādam trenerim nebūtu jābūt pie izlases stūres netaisos. To esmu darījis neskaitāmas reizes.
Štelmaheru mainīt - jā izskan tādi viedokļi. Pagaidām maz. Ja izgāzīs atlasi un netiks - skanēs daudz. Jo pagaidām lēmumi ir pārsteidzoši slikti. Pie Ventspils stūres, Robis trenēja pilnīgi savādāk.
Pie BKV stūres viņš ielika spēlētājus savā sistēmā, bija pietiekoši ilgs laiks, lai spēlētāji aprastu ar prasībām. Izlase ir viss pretēji. Nav laika, sistēmas basketbols neder, jāspēj spēles laikā krasi mainīt to.

Es nesaku, ka Štelmahers ir slikts treneris, tikai to, ka viņš der, teiksim tā, maratonam, ne sprintam

  -3 [+] [-]

, 2020-11-30 00:52, pirms 4 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Vecvagars bija labs treneris, neko neizgāza, Štelmahera taktika bija laba, spēles plāns bija labs, tik spēlētāji neko neiemeta. Man rodas jautājums, kādā stāvoklī/kondīcijā Tu skaties basketbolu? Es nekad neesmu sapratis Tavu domu gājienu un argumentāciju
Ja spēlētāji būtu labāk metuši soda metienus, kas tādā līmenī spēlējot ir obligāta prasība, ar to būtu pieticis uzvarai.

  +2 [+] [-]

, 2020-11-30 00:53, pirms 4 gadiem
Kas uzvar grozu,tas uzvar spēli

Kā atsitām aizsardzību, ātra pāreja ar viligrāno Šķēli,lidojošo Mejeri agresīvo Lomažu,tā viss notika..
Paši vainīgi,bet par jako nedaudz sirds sāp- saprastu,ja neuzlaistu tad,kad ir lielā blice , bet nejau Vītols😀

     [+] [-]

, 2020-11-30 00:54, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: Pie BKV stūres viņš ielika spēlētājus savā sistēmā, bija pietiekoši ilgs laiks, lai spēlētāji aprastu ar prasībām. Izlase ir viss pretēji. Nav laika, sistēmas basketbols neder, jāspēj spēles laikā krasi mainīt to.

Es nesaku, ka Štelmahers ir slikts treneris, tikai to, ka viņš der, teiksim tā, maratonam, ne sprintam
Es mazak par sistēmām, vairāk par uzvedību. To pašu ko pieminēja Hitmix. Emocionāls, ass, minūtes pārtraukumos varēja gan sarāt, gan sapurināt. Paskatoties šos 2 izlases mačus atgādina karsējmeiteni nevis treneri.

     [+] [-]

, 2020-11-30 00:54, pirms 4 gadiem
player7 rakstīja: Kas uzvar grozu,tas uzvar spēli

Kā atsitām aizsardzību, ātra pāreja ar viligrāno Šķēli,lidojošo Mejeri agresīvo Lomažu,tā viss notika..
Paši vainīgi,bet par jako nedaudz sirds sāp- saprastu,ja neuzlaistu tad,kad ir lielā blice , bet nejau Vītols😀
Mūsdienu ātrajā basketbolā groza uzvarēšana palīdz, bet nav noteicošais faktors

  +4 [+] [-]

, 2020-11-30 00:55, pirms 4 gadiem
britiw_h-side rakstīja: Zorikam vispār neiet spēle, bet viņu spītīgi liek laukumā
Es pat kā VEF līdzjutejs piekriitu. Čalim tomēr 22 gadi un pirmo gadu profesionāļos un uz uzreiz uzlase un liek spēlēt atbildīgākajā spēlē pa pamata PG. Tas ka uzticās ir ok. Bet nu jā redzi ka 2 ceturtdaļas čalis nav. gatavs tomēr turēt šo spiedienu, tad nu pamēģini to pašu Jako, izlaid kaut uz 3-5 minūtēm, paskaties kaa aiziet. Ja galīgi nekaa, tad laid atpakalj Zoriku. Un spēles temps vispār. Kur mums jākurina, tur mēs spēlējam Stelmja serbu skolas pozicipnalo basketbolu 🙈

  +3 [+] [-]

, 2020-11-30 00:55, pirms 4 gadiem
Interesanti,ko Jakovičs domā pēc šīm 2 spēlēm. Visu cieņu Vītolam, bet Jakovičs ir labāks spēlētājs. Bet šķiet mūsu treneris domāja savādāk.

  +1 [+] [-]

, 2020-11-30 00:55, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Es mazak par sistēmām, vairāk par uzvedību. To pašu ko pieminēja Hitmix. Emocionāls, ass, minūtes pārtraukumos varēja gan sarāt, gan sapurināt. Paskatoties šos 2 izlases mačus atgādina karsējmeiteni nevis treneri.
To es arī pamanīju. Viens ir, ka progresē cilvēks un spēles laikā lieki nebļaustās, otrs, ka vispār bez enerģijas vada spēles

  -1 [+] [-]

, 2020-11-30 00:55, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Es mazak par sistēmām, vairāk par uzvedību. To pašu ko pieminēja Hitmix. Emocionāls, ass, minūtes pārtraukumos varēja gan sarāt, gan sapurināt. Paskatoties šos 2 izlases mačus atgādina karsējmeiteni nevis treneri.
Tas nestrādā. Ankipāns varēja mētāt pa gaisu savu tāfeli, DR tāpēc nesāka spēlēt labāk. Zībarts runāja klusi un mierīgi, un viņa komandas guva uzvaru pēc uzvaras.

     [+] [-]

, 2020-11-30 00:57, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: To es arī pamanīju. Viens ir, ka progresē cilvēks un spēles laikā lieki nebļaustās, otrs, ka vispār bez enerģijas vada spēles
Es būšu vecmodīgs un teikšu, ka sportā tas "lieki bļaustīties" arī nāk par labu. Tas tomēr uzdzen asini. Ja tu esi tik mīksts, ka dēļ tā trīc roka sportā nav ko darīt. A daļai tas var gan sapurināt,gan ieslēgt spītu - "ko viņš mani noliek, tūlīt paradīšu, kā jāspēlē" - tas rada emocijas.

     [+] [-]

, 2020-11-30 00:58, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Es būšu vecmodīgs un teikšu, ka sportā tas "lieki bļaustīties" arī nāk par labu. Tas tomēr uzdzen asini. Ja tu esi tik mīksts, ka dēļ tā trīc roka sportā nav ko darīt. A daļai tas var gan sapurināt,gan ieslēgt spītu - "ko viņš mani noliek, tūlīt paradīšu, kā jāspēlē" - tas rada emocijas.
Daļēji piekrītu. Bet ir arī tam mīnuss, spēlētājs var nesaprast gala domu, ko treneris vēlas ieskaidrot. Tur ir līdzsvars jāatrod

  +1 [+] [-]

, 2020-11-30 00:58, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Tas nestrādā. Ankipāns varēja mētāt pa gaisu savu tāfeli, DR tāpēc nesāka spēlēt labāk. Zībarts runāja klusi un mierīgi, un viņa komandas guva uzvaru pēc uzvaras.
Iesaku papētīt, kā uzvedās daudzi no pasaules top basketa treneriem. Un, salīdzināt hokeja treneri ar sieviešu basketa treneri - tu no kuras planētas nokriti? Pirmām, kārtām, sieviešu sports un sieviešu psiholoģija, kā tāda ir pilnīgi cita lieta. Otrkārt, Zvirgzdiņš bļāva un daudz bļāva - dāmas tika uz OS.

  +1 [+] [-]

, 2020-11-30 01:01, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: Daļēji piekrītu. Bet ir arī tam mīnuss, spēlētājs var nesaprast gala domu, ko treneris vēlas ieskaidrot. Tur ir līdzsvars jāatrod
Tur piekrītu. Tas ir risks. Varētu pat teikt māksla - uzbļaut, uzbraukt īstajā brīdī. Visu laiku psihot būtu lieki. Bet domāju piekritīsi, ka bezemociju treneris ir vēl sliktāk kā "psihs"

     [+] [-]

, 2020-11-30 01:03, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Tur piekrītu. Tas ir risks. Varētu pat teikt māksla - uzbļaut, uzbraukt īstajā brīdī. Visu laiku psihot būtu lieki. Bet domāju piekritīsi, ka bezemociju treneris ir vēl sliktāk kā "psihs"
Jā, pat tie, kuri apelē pie spēlētājiem psiholoģiski, mēdz uzbļaut

  +4 [+] [-]

, 2020-11-30 01:04, pirms 4 gadiem
puslaiks rakstīja: Zorikam pāris dienas pirms izlases mačiem mazāk derētu dzert un jandalēt ar draugiem savā skanstes dzīvoklī, tad varbūt, ka varētu normāli nospēlēt.
Viņš teleportējās Skanstes dzīvoklī pāris dienas atpakaļ no Sarajevas Bosnijā? 😀 Jo izlase uz Bosniju aizlidoja 4 dienas pirms pirmaas spēles. Tas, ka viņš iekapāja nedēļu pirms turnīra gan ir nenormāls noziegums🤦‍♀️

     [+] [-]

, 2020-11-30 01:06, pirms 4 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Viņš teleportējās Skanstes dzīvoklī pāris dienas atpakaļ no Sarajevas Bosnijā? 😀 Jo izlase uz Bosniju aizlidoja 4 dienas pirms pirmaas spēles. Tas, ka viņš iekapāja nedēļu pirms turnīra gan ir nenormāls noziegums🤦‍♀️
Es to pašu nodomāju izlasot to komentāru.

     [+] [-]

, 2020-11-30 01:07, pirms 4 gadiem
Vezenkovs cerams nebus februari, vins ieprieks apspeleja 2018.g. Franciju un bija tuvu pret Krieviju

  +1 [+] [-]

, 2020-11-30 01:08, pirms 4 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Viņš teleportējās Skanstes dzīvoklī pāris dienas atpakaļ no Sarajevas Bosnijā? 😀 Jo izlase uz Bosniju aizlidoja 4 dienas pirms pirmaas spēles. Tas, ka viņš iekapāja nedēļu pirms turnīra gan ir nenormāls noziegums🤦‍♀️
Nu jaunam sportistam vispār nevajadzētu iekapāt. Vismaz sezonas laikā. Nav ko čakarēt jaunu organismu + iekapājot mēdz sanākt daudz sūdu. Un tā kā sportisti ir atpazīstamas personas - par to ātri var izplatīties medijos - var sačakarēt karjeru.

     [+] [-]

, 2020-11-30 01:10, pirms 4 gadiem
Februara burbulis uz 70% bus Latvija.

     [+] [-]

, 2020-11-30 01:14, pirms 4 gadiem
Frisk rakstīja: Februara burbulis uz 70% bus Latvija.
Kur tāda pārliecība?

  +9 [+] [-]

, 2020-11-30 01:16, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Ja spēlētāji būtu labāk metuši soda metienus, kas tādā līmenī spēlējot ir obligāta prasība, ar to būtu pieticis uzvarai.
Ja treneris prastu sakārtot komandu, nomainīt spēlētāju, kuri neiztur atbildību un spriedzi, kuriem nav vēl gatavība tādai atbildībai, kā Zorikam, vai kuri nekad nebūs gatavi tādam līmenim un atbildībai, kā Vītols, tad arī nevar vainot spēlētājus, bet jāskatās tomēr uz pirmo atbildīgo, tas ir treneris. Tieši tāpēc, būtu labi dzirdēt tiešus jautājumus par atsevišķo spēlētāju lomu un likteni, prasās arī visai precīzas trenera atbildes. Jo ok, nezinam vai Strautiņu vispār aicināja uz izlasi, neaicināja, bet ok. Bija paņemts Jako(kuram bija visai daudz tiešām labu rezultatīvu spēļu ne tai zemākajā līmenī), bija paņemts mazais Bērzs, kuram ir lieliska rezultivitāte un precizitāte, bet ne pirmais ne otrais netiek pat īsti uzlaists laukumā. Elementāra loģika saka, ka te nav nekādas loģikas, ja vien tam nav kaut kāds pamatots izskaidrojums. Jo, loģika ir tad, ja augstākā līmeni spēlējošs/pieredzes bagàtàks spèlètàjs, tiek reizēm pārturēts laukumā, jo pastāv iespēja, ka atvēries atbildīgos mirklos. Te laukumā tiek pārturēti divi spēlētāji, no kuriem vienam pieredzes pieaugušo basī izlases līmenī ir vienkārši pārāk maz, otram izlasē būt pat īsti nepienāktos(Piedod Vītol), bet Jako un Mazais Bērziņš abi jau cik gadus ir trinušies pa izlasi un ap to, katrs dēļ saviem iemesliem traumām problēmām vai trūkumiem īsti nekad nav spējuši sevi līdz galam izlasē pierādīt, bet tieši šobrīd viņi abi spējuši nostabilizēt, sasniegt aptuveni iecerēto līmeni, un mistiskā kārtā noraugās uz spēli sēžot visu laiku uz soliņa. Te ir obligāti jāseko trenera komentāram, un tam jābūt kaut kam nopietnākam par slideno filosofisko “man vadoties pēc spēles gaitas un sajūtām, tā likās pareizāk”

     [+] [-]

, 2020-11-30 01:21, pirms 4 gadiem
Ferrari Nr.1 in my heart rakstīja: Kur tāda pārliecība?
Abas speles vajadzetu but Latvija, tad domaju ka FIBA to izvertes un pienems lemumu rikot februara speles Latvija. Tas butu logiski

  +3 [+] [-]

, 2020-11-30 01:27, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Es būšu vecmodīgs un teikšu, ka sportā tas "lieki bļaustīties" arī nāk par labu. Tas tomēr uzdzen asini. Ja tu esi tik mīksts, ka dēļ tā trīc roka sportā nav ko darīt. A daļai tas var gan sapurināt,gan ieslēgt spītu - "ko viņš mani noliek, tūlīt paradīšu, kā jāspēlē" - tas rada emocijas.
Mēs ar čomu tieši sazvanījamies un runaajaam par atšķirību ar kādu enerģiju laukuma malaa bļaustījās un kurinaja savu komandu bonsiešu treneris un kā Stelmahers. Tiešām vairāk par - nu davaj džeki, davaj, nu trīs sānā tagad izspēlējam uz Mareku🤦‍♀️ nevajag aurot, bet taa pozitīvi agresīvi un uzlādēti laukuma malaa buut iekshaa spēlee. Jo tas uzkurina. Štelmaheram ir divas galējības. Vai nu sarkanam aurot taa ka gribas zemē ielīst, vai nu - davaj davaj džeki. Ai...