Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Vecvagars kļūst par izlases galveno treneri, Bagatskis varētu asistēt

Agris Suveizda

Vecvagars kļūst par izlases galveno treneri, Bagatskis varētu asistēt
Arnis Vecvagars
Foto: FIBA

Par Latvijas basketbola izlases jauno galveno treneri kļuvis 43 gadus vecais Arnis Vecvagars, savā mājaslapā pēc valdes sēdes oficiāli paziņoja Latvijas Basketbola savienība. Komandas tuvākais mērķis – kvalificēties 2019. gada Pasaules kausa izcīņas finālturnīram.

LBS prezidents Valdis Voins: "Ņemot vērā jaunā sacensību cikla grafiku – nav daudz laika gatavoties spēlēm, nav iespēju pārbaudīt plašu kandidātu loku – priekšroka bija Latvijas speciālistiem, kuri labi pazīst spēlētājus. Arnim Vecvagaram ir pieredze valstsvienībā un darbā ar Latvijas jaunatnes izlasēm, iepriekšējos gados sasniedzot 5. un 6. vietu Eiropas čempionātos. Viens no galvenā trenera pirmajiem uzdevumiem būs komunicēt ar spēlētājiem, lai būtu lietas kursā par visiem karjeras pavērsieniem un sportisko formu. Valstsvienības mērķis – kvalificēties 2019. gada Pasaules kausa izcīņas turnīram." Kā savienības prezidents sacīja sarunā ar ziņu aģentūru LETA, par vienu no Vecvagara palīgiem varētu kļūt...Ainars Bagatskis.

Arnis Vecvagars: "Ir liels gods pārņemt stafeti no Ainara Bagatska, kura vadībā valstsvienība sasniedza labāko rezultātu kopš neatkarības atgūšanas – 5. vietu Eiropas čempionātā. Komandas progress pēdējos gados ir parādījis, ka uzņemtais kurss bijis pareizs un savā darbā turēšos pie līdzīgiem principiem – komandā jāuztur pozitīva gaisotne, jānodrošina labi apstākļi profesionālam darbam un jācenšas maksimāli izmantot labāko spēlētāju meistarību. Latvijas komandas spēles stilu augstu novērtēja gan līdzjutēji, gan speciālisti, un šai ziņā revolūcijas nebūs. Aktuālākā problēma – Eirolīgas klubu spēlētāju pieejamība kvalifikācijas spēlēs. Jebkurā gadījumā esmu pārliecināts, ka mūsu spēkos ir izcīnīt tiesības spēlēt Pasaules kausa izcīņas finālturnīrā."

2014. gadā Vecvagars kopā ar Latvijas U18 izlasi Eiropas čempionātā ieņēma astoto vietu, bet nākamos trīs gadus trenēja Latvijas U20 izlasi. Pirmajos divos gados U20 izlase Eiropas čempionātā ieguva attiecīgi piekto un sesto pozīciju, taču šogad zaudēja visās sešās spēlēs, palika pēdējā, 16., vietā un izkrita no elites. No 2012. līdz 2013. gadam Vecvagars bija arī viens no pieaugušo izlases galvenā trenera Ainara Bagatska asistentiem un viņam asistēja arī šā gada Eiropas čempionāta finālturnīrā.

Ņemot vērā valdes izvēli, par izstāšanos no konkursa uz izlases direktora amatu savā Twitter profilā paziņoja Mārtiņš Lauva: "Neredzu iespējas realizēt savu redzējumu par izlases darbu kopā ar treneri, kura redzējums vairākos aspektos ir pretrunā ar manu pārliecību. Nekad neesmu pieņēmis un nepieņemšu, ka izlase tiek izmantota šaurām biznesa interesēm. Nekad neesmu pieņēmis un nepieņemšu "skaisto zaudējumu" un "neērto pretinieku" filozofiju. Attiecībā uz kvalificēšanos 2019. gada Pasaules kausam atkal dzirdu, ka "viss būs atkarīgs no FIBA un ULEB", nevis to, ka nevar būt cits uzdevums kā vien kvalificēties." Tādējādi, ja nav izvirzīta vēl kāda kandidatūra, Kaspars Cipruss palicis kā vienīgais kandidāts uz direktora amatu.

Pirms piecām dienām notikušajā preses konferencē Ainars Bagatskis oficiāli paziņoja par darba neturpināšanu ar Latvijas izlasi, kā vienu no iemesliem minot jauno kvalifikācijas formātu. Zīmīgi, ka Bagatskis atklāja, ka savienībai ieteicis valstsvienības grožus uzticēt viņa asistentiem Vecvagaram un Artūram Visockim-Rubenim. Savukārt LBS prezidents Valdis Voins toreiz jau sacīja, ka pašreizējā posmā izlasei nepieciešams pašmāju treneris.

Latvijas izlase pirmo spēli Pasaules kausa kvalifikācijā aizvadīs 23. novembrī Turcijā. Vēl apakšgrupā būs arī Zviedrija un Ukraina.

Izmantotie resursi:
leta.lv
Vīriešu basketbola valstsvienību vadīs Arnis...

 +22 [+] [-]

, 2017-09-27 12:51, pirms 7 gadiem
Opiņā. Pilnīgi garām. Lāga džeks, bet tas arī viss.

 +18 [+] [-]

, 2017-09-27 12:53, pirms 7 gadiem
Tad nu redzams, kāds ir LBS vēriens... un kāds te vēl murgoja par ārzemju superkoučiem.

  +7 [+] [-]

, 2017-09-27 12:54, pirms 7 gadiem
vačiračirūnā peizdungā

 +17 [+] [-]

, 2017-09-27 12:54, pirms 7 gadiem
Ar U-20 šogad pēdējais, pirms tam arī nekas dižs. Jūrmalā pagājušajā sezonā bez play-off ar pietiekami normālu sastāvu. Sezonu pirms tam ar medaļu cienīgu sastāvu 1/4f pakāsa bez variantiem Liepājai.

Izklausās, izlasi gaida skumjš basketbols. Cerēsim, ka vismaz rezultātu kaut kādu izspiedīs. Vai paši čaļi saspēlēs.
Slēpts komentārs: shitaa

 +27 [+] [-]

, 2017-09-27 12:56, pirms 7 gadiem
Kas viņš par galveno treneri. Tas ir tas pats kas hokejā Beļavskis.

 +26 [+] [-]

, 2017-09-27 12:57, pirms 7 gadiem
LBS izrādas tādi paši kadri kā LFF un agrāk LHF...lai nav baigi jāčakarējas ieliksim Starkovu vai Beresņevu!

 +23 [+] [-]

, 2017-09-27 12:57, pirms 7 gadiem
brīdī, kad vajadzētu izmantot brīdi un spert soli tālāk, mēs labākajā gadījumā paliekam uz vietas vai arī speram soli atpakaļ. Tas ir kas, bļin, latviešu iezīme? Vai arī tagad jābūt diplomātiskam un jādod iespēja un jācer? Nu tak lai sākumā patrenē kādu nopietnu klubu, pirms ķerties pie Eiropas 5.spēcīgākās izlases moš?
Slēpts komentārs: kegums
Slēpts komentārs: cobham

 +11 [+] [-]

, 2017-09-27 12:59, pirms 7 gadiem
kegums rakstīja: Kādā sakarā tad Bagatskim viņš blakus bija, ja Tavuprāt nekā nejēdz?
Ne katrs var būt par galveno treneri.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2017-09-27 12:59, pirms 7 gadiem
Ne tas labakais variants. Nav vinam tik lielas pieredzes trenera darba, lai tagad saktu vadit Latvijas izlasi. Ar kuru galu doma LBS? Vel pec laika loti svarigs PC kvalifikacijas turnirs, nebus pat isti laika ieskrieties.

  +1 [+] [-]

, 2017-09-27 12:59, pirms 7 gadiem
Vai tad citu variantu nebija... tak mums daudz trenneru. Pa pus pasauli izmētāti... nu lbl gan kurina.. neko sliktu jau nevar teikt. Neviena spēle nav aizvadīta. Bet tik ātri tik klusi.. kā pie mums pieņemts

  +3 [+] [-]

, 2017-09-27 12:59, pirms 7 gadiem
Gulbis butu perspektivaks...

  +8 [+] [-]

, 2017-09-27 13:00, pirms 7 gadiem
Kaut kāds vājprāts. Tad jau grabēsim un izniekosim savu talantīgāko izlasi. Tad jau Muižnieku varēja drīzāk. Bet labāk kādu nopietnu ārzemnieku.

  +2 [+] [-]

, 2017-09-27 13:00, pirms 7 gadiem
Visocki vajadzēja!

  +6 [+] [-]

, 2017-09-27 13:00, pirms 7 gadiem
ko no sevis ir iedomājies Lauva?! Kurš viņu būtu ņēmis par izlases direktoru? Jocīgs, vai?! Merkantīls , savtīgs, pļāpīgs, nenovīdīgs tipiņš. Lai skricelē savus skolas līmeņa twītus, un jūtas laimīgs!

  +2 [+] [-]

, 2017-09-27 13:00, pirms 7 gadiem
kegums rakstīja: Kādā sakarā tad Bagatskim viņš blakus bija, ja Tavuprāt nekā nejēdz?
lai čoms nebūtu bezdarbnieks! redzēji baigo atdevi no viņa čempionāta laikā? kaut uz soliņa? - nulle.

  +3 [+] [-]

, 2017-09-27 13:01, pirms 7 gadiem
cobham rakstīja: Vecvagars ir labākais variants starp izvēli, kas mums pašlaik ir, jo ne Gulbis, ne Helmanis nav tie labākie varianti. Cik saprotu Štelmahers dēļ BKV nevar būt, un arī pārējie kandidāti noslogoti klubos, līdz ar to Vecais ir labākais variants, ļoti labi rubī fišku. Domāju daudz kas labs būs ar viņu
Muižnieks sliktāks?

  +7 [+] [-]

, 2017-09-27 13:01, pirms 7 gadiem
SŪDI VAGĀ!

  +3 [+] [-]

, 2017-09-27 13:02, pirms 7 gadiem
muahahahaaa

  +7 [+] [-]

, 2017-09-27 13:02, pirms 7 gadiem
Tie, kuri cerēja uz kādu spēcīgu vārdu, paskatieties, kas ir apkārt basketbolā bez darba un gatavs pielāgot savu grafiku valstsvienību spēļu kalendāram.
Vecvagars kā pagaidu variants ir ok, gan jau ka turpinās Bagatska basketbolu kopā ar Visocki-Rubeni un ienesīs kādu savu niansi. Man pret to nav iebildumu.

  +5 [+] [-]

, 2017-09-27 13:02, pirms 7 gadiem
Vecajam - veiksmi! Cilvēks ar mugurkaulu, sava ceļa gājējs. Protams, ja nebūtu šāda apstākļu sakritība (FIBA un ULEB strīds) , nez vai tiktu šādā amatā, taču potenciāls ir. Būs grūti, taču Arnis ir riktīgs letiņš, no grūtībām nebīstas. Lai veicas, Arnīt !!!

  +5 [+] [-]

, 2017-09-27 13:03, pirms 7 gadiem
mind rakstīja: Muižnieks sliktāks?
ja tu kādreiz būtu sēdējis spēles laikā aiz muižnieka soliņa, lūk tas ir bezcerīgs skats. Ja, sliktāks!

  +1 [+] [-]

, 2017-09-27 13:04, pirms 7 gadiem
Nu jau LBS sāk atgādināt LHF Kiras laikā un tagadējo LFF(galvenais ir čomu būšana)!Klaunu kantoris ieliek par galveno treneri pilnīgu lauzni,kurš jaunos aizved uz B grupu un ikdienā trenē amatierus!
Ja mērķis ir degradēt basketu kā futeni un biatlonu,tad tas ir solis pareizajā virzienā!
Sorry,bet Voins ar Šnepu pierāda sevi kā pilnīgus aunus!

 +11 [+] [-]

, 2017-09-27 13:04, pirms 7 gadiem
shitaa rakstīja: ja tu kādreiz būtu sēdējis spēles laikā aiz muižnieka soliņa, lūk tas ir bezcerīgs skats. Ja, sliktāks!
esmu sēdējis aiz Vecvagara, nekas iepriecinošs tas arī nav!

  +2 [+] [-]

, 2017-09-27 13:06, pirms 7 gadiem
Varēja rakstu ielikt vēl pāris stundas vēlāk. No visiem portāliem sportacentrs ieliek kā pēdējie.

  +2 [+] [-]

, 2017-09-27 13:07, pirms 7 gadiem
Esmu ļoti skeptisks, lai gan shēmas šajā EČ bija sazīmētas labas. Lai izdodas, sliktāk kā bija jau diez vai būs!

     [+] [-]

, 2017-09-27 13:07, pirms 7 gadiem
LOL

  +3 [+] [-]

, 2017-09-27 13:07, pirms 7 gadiem
Muižnieku vajadzēja ielikt. Bet saskaņas centra ieliktenis Lauva iedomājies, ka kāds viņu ņems par izlases direktoru... KNAB jau beidza izmeklēt viņa darbību AS Ceļu pārvaldē? Šādu partiju ielikteņa tipu tālāk no basketbola un jauniešiem- VEF skolā.

     [+] [-]

, 2017-09-27 13:08, pirms 7 gadiem
Ar dievu, augstas vietas, kur nu - ar Dievu kvalificēšanās finālturnīriem.

  -2 [+] [-]

, 2017-09-27 13:09, pirms 7 gadiem
LBS iet LFF pēdās.
Apsveicu visus, kuriem Bagijs nebija pietiekoši labs!

  +8 [+] [-]

, 2017-09-27 13:10, pirms 7 gadiem
Vecvagars laikam ir labāk, nekā tad, ja vispār nav treneris...
Ja nopietni. Mans subjektīvais viedoklis - Vecais ir lielisks galvenā trenera asistents, kurš var ieteikt labas lietas, var pateikt kādu vārdu atsevišķiem spēlētājiem, uzmundrināt, iedot kādu knifiņu, bet kā galvenais - šaubos! LBS, savā ziņā, ar šo izvēli ir snieguši Vecajam "lāca pakalpojumu" un ar vienu gājienu pazaudējuši labu asistentu, bet ieguvuši švaku treneri. Ceru, ka kļūdos... Veiksmi!

  -1 [+] [-]

, 2017-09-27 13:10, pirms 7 gadiem
Skaisti, tas nozīmē, ka uz PČ Latvijas izlase netiks. Nesaprotu kā mūsu basketbolā "gudrās" galvas spēj pieņemt tik muļķīgus lēmumus un reizē uzdrīkstas runāt par to, ka esam Slovēnijas līmeni un ka varam iekļūt PČ. KAUNS jo īpaši tādēļ, ka izlasei tiešām ir nekad nebijis potenciāls un pēc šī lēmuma vadība to acīmredzami vēlās to izniekot.

  +2 [+] [-]

, 2017-09-27 13:10, pirms 7 gadiem
P.S. Bet tagad nepieciešami nopietni palīgi. Kā pirmo izvirzu Zvirgzdiņu. Viņš kā palīgs ir augstākā labuma. Otrs ar skatu uz skautingu drošvien varētu arī būt tas pats Visockis.

  +6 [+] [-]

, 2017-09-27 13:15, pirms 7 gadiem
Apžēliņ....lbs smagu darbu ieguldījuši, neticami smagi un ilgu meklējumu laikā nācis šis lieliskais lēmums! Izcili! Jūrmalas un bk turība treneris, u-18 pedejas vietas ieguvejs. Aplausi lbs, kartigi darba rukji un profesionāļi.

  -2 [+] [-]

, 2017-09-27 13:16, pirms 7 gadiem
Šķiet sliktāku variantu nevarēja atrast! Apsveicu

  +3 [+] [-]

, 2017-09-27 13:17, pirms 7 gadiem
Aigaro rakstīja: brīdī, kad vajadzētu izmantot brīdi un spert soli tālāk, mēs labākajā gadījumā paliekam uz vietas vai arī speram soli atpakaļ. Tas ir kas, bļin, latviešu iezīme? Vai arī tagad jābūt diplomātiskam un jādod iespēja un jācer? Nu tak lai sākumā patrenē kādu nopietnu klubu, pirms ķerties pie Eiropas 5.spēcīgākās izlases moš?
izravi vardus no mutes!+++++++++

  -2 [+] [-]

, 2017-09-27 13:17, pirms 7 gadiem
tad jau generalis butu pat labaks

  +1 [+] [-]

, 2017-09-27 13:18, pirms 7 gadiem
AK, debestiņ! Ja apstiprinātāji nav personības, tad nevar gribēt, lai apstiprinātais tāds būtu ! Ne īsti izglītība, ne harizma, ne vīzija ! Skumji !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2017-09-27 13:19, pirms 7 gadiem
Ir OK !!! bija gaidāms , labi ka Lauva nav pie izlases , pēc tvītiem tups kadrs liekas !!!

  +2 [+] [-]

, 2017-09-27 13:20, pirms 7 gadiem
Nu... pirmā reakcija arī man bija vilšanās, bet... nav slikti, ka kā galveno ņēma kādu no Bagija asistentiem - komanda varēs spēlēt iespēlētās kombinācijas, kas nav slikti, jo laika sagatavoties PČ kvalifikācijas spēlēm nebūs. Tagad jācer, ka tomēr EL džeki varēs spēlēt arī pirmajos logos, lai saglabātu mūsu kodolu bez KP un DB un tad ir visas šanses no mūsu grupas iziet ar 6-0 vai 5-1 (baigi gan vajadzētu turkus divreiz vinnēt, jo pēc tam mums nāk pretī Spānija un Slovēnija)

  -1 [+] [-]

, 2017-09-27 13:20, pirms 7 gadiem
Sāksies Dinamo Rīga variants?

  +9 [+] [-]

, 2017-09-27 13:21, pirms 7 gadiem
nabadzibas_smaka_115766909171922 rakstīja: Ir OK !!! bija gaidāms , labi ka Lauva nav pie izlases , pēc tvītiem tups kadrs liekas !!!
Piekrītu par Lauvu, viņš ir neslikts twitter follows, jo ik pa laikam ieliek kaut ko interesantu no basketbola virtuves, bet kā GM viņš būtu katastrofāls manuprāt

     [+] [-]

, 2017-09-27 13:22, pirms 7 gadiem
Dirsā
Slēpts komentārs: WKS

  +5 [+] [-]

, 2017-09-27 13:24, pirms 7 gadiem
eziitis rakstīja: LBS iet LFF pēdās.
Apsveicu visus, kuriem Bagijs nebija pietiekoši labs!
Pilnībā piekrītu. Daļa tautiešu noēda Bagatski un tagad dabūja Veco vietā. Šo LBS lēmumu es galīgi nesaprotu - paņemt nepieredzējušu galveno treneri, talantīgākajai izlasei kāda vien mums ir bijusi. Viņš pat nav TOP6 treneris latvijā. vēl pie tam tas viss pēc vasaras, kad jauniešu izlase izlidoja no elites grupas. Ja tas ir tikai uz kvalifikāciju tad vēl var paciest, bet ja ņemts ilgākā periodā, tad atkal basketbolam noriets garantēts.

  +1 [+] [-]

, 2017-09-27 13:26, pirms 7 gadiem
WKS rakstīja: Par ko keponiem cepiens? Tāpat uz PČ (bez Timmas, KP, Dāvja, Strēlnieka) netiksim, nākamais EČ pēc 4 gadiem, lai taču Vecvargars pastrādā, nav jēga naudu izgāzt uz dārgiem treneriem...
Pēc Voina teiktā spriežu, ka Vecvagars ir treneris Latvijas 2. izlasei, kas spēlēs kvalī. Jā, otrajai izlasei Vecvagars pēc līmeņa derēs. Bet, ja nu tomēr tiekam uz PČ? Atlaižam Veco un meklējam augstāka ranga spečuku? Tāda ir tā vīzija?

  +3 [+] [-]

, 2017-09-27 13:28, pirms 7 gadiem
Kā bagijs 8 gadus noteikti nenoturēsies .... LBS varēja padomāt ilgtermiņā

  +5 [+] [-]

, 2017-09-27 13:30, pirms 7 gadiem
Solis atpakaļ, Vecvagars pagaidām ne ar ko nav izcēlies, lai viņam uzticētu vasts vienības galvenā trenera posteni. Nevajadzētu izlasi uztvert kā vietu eksperimentiem.

  -2 [+] [-]

, 2017-09-27 13:36, pirms 7 gadiem
Nekas spožs jau nav! Bet par ko cepties?
Bagijs ar gudru ziņu aiztinās, nebūs Porziņģis, Dāvis vienalga vai tur Bagijs diriģes, vai cits? Sliktāk jau nebūs, bet diez vai labāk?
Bagatskis savu izdevību ar šito sastāvu, talantīgiem džekiem izniekoja!
Atbrauca no čempionāta tukšām rokām, kad varēja paņemt medaļas!
Kas būs pēc 4 gadiem, tā ir nenopietna sapņošana!

  +1 [+] [-]

, 2017-09-27 13:45, pirms 7 gadiem
Vecvagars, pēc intervijas ari šķita tāds pastīvs un slēgta tipa cilvēks, komunikācija atšķirībā no Bagatska būs vāja, un trenera pieredze nav ne ar lieliem klubiem, ne kā spēlētājs lielās komandās, Voins ir izgāzies šajā solī piedodiet par viedokli!

  -2 [+] [-]

, 2017-09-27 13:53, pirms 7 gadiem
Kāda Bagatskim bija tā komunikācija? Tukša ūdens liešana, vai kaut reizi atzina savu vainu, kaut kripatiņa paškritikas?
Tiem kas saka uztaisīja komandu. . . Viņš Poziņģi uztaisīja, brāļus Bertānus, Timmu. . .Ar tādiem meistarīgiem, pieredzējušiem džekiem tiešām varēja kalnus gāzt!!!

  +3 [+] [-]

, 2017-09-27 13:56, pirms 7 gadiem
Nu ar salīduši gudrinieki. Pirmais turnīrs tulīt pat jau sāksies, kādu tur jaunu treneri vēl meklēt ? Vecais gan jau uz šijiem diviem kvalifikācijas turnīriem un ja izcīnīsim kādu ceļa zīmi, tad varēs domāt tālāk. Tagad kamēr kombinācijas vēl svaigā atmiņā, ko tur citu meklēt?

  +2 [+] [-]

, 2017-09-27 13:57, pirms 7 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Kāda Bagatskim bija tā komunikācija? Tukša ūdens liešana, vai kaut reizi atzina savu vainu, kaut kripatiņa paškritikas?
Tiem kas saka uztaisīja komandu. . . Viņš Poziņģi uztaisīja, brāļus Bertānus, Timmu. . .Ar tādiem meistarīgiem, pieredzējušiem džekiem tiešām varēja kalnus gāzt!!!
Nepārspīlēsim. Tik varena jau mūsu izlase ar nebija!!! Izņemot KP, neviens pat Eiropā nekotējas kā zvaigzne!!!

     [+] [-]

, 2017-09-27 14:02, pirms 7 gadiem
doksnomarsa rakstīja: Nu ar salīduši gudrinieki. Pirmais turnīrs tulīt pat jau sāksies, kādu tur jaunu treneri vēl meklēt ? Vecais gan jau uz šijiem diviem kvalifikācijas turnīriem un ja izcīnīsim kādu ceļa zīmi, tad varēs domāt tālāk. Tagad kamēr kombinācijas vēl svaigā atmiņā, ko tur citu meklēt?
Kur tās kombinācijas derēs, ja izmainījies par 50%? Turklāt bez KP? Te jau citas kombenes jātaisa, ar domu, ka izlasei pievienosies vairāk kadri,kuri ne tuvu nebūs Bertānu, Timmas līmeņa.

  +2 [+] [-]

, 2017-09-27 14:09, pirms 7 gadiem
Visu cieņu Vecvagaram, bet, ja vēlamies izmantot šīs paazudzes potenciālu, tad galīgi garām (ceru, ka kļūdos). Šis izskatās pēc kārtējā naudas taupīšanas pasākuma, liekot mīksto uz rezultātu. Jau šajā EČ, manuprāt, treneru līmenis bija zemāks par komandas līmeni. LV vajag treneri ar uzvarētāja mentalitāte - latvieši tādi nav.

  -1 [+] [-]

, 2017-09-27 14:13, pirms 7 gadiem
Nu, duraki.

     [+] [-]

, 2017-09-27 14:14, pirms 7 gadiem
tufijs1984 rakstīja: Visu cieņu Vecvagaram, bet, ja vēlamies izmantot šīs paazudzes potenciālu, tad galīgi garām (ceru, ka kļūdos). Šis izskatās pēc kārtējā naudas taupīšanas pasākuma, liekot mīksto uz rezultātu. Jau šajā EČ, manuprāt, treneru līmenis bija zemāks par komandas līmeni. LV vajag treneri ar uzvarētāja mentalitāte - latvieši tādi nav.
Satraukumam nav pamata, nākamais svarīgais starts būs pēc 4 gadiem. Paspēs vai nu nomainīt treneri, vai Vecais būs kārtīgi apbružājies un nobriedis. Potenciāls mums ir ULEBā, un pie tā potenciāla mēs netiekam pagaidām. Kā jau te tika minēts - šobrīd nepieciešams treneris, kurš spēs tikt galā ar LBL līmeņa spēlētājiem.

     [+] [-]

, 2017-09-27 14:17, pirms 7 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Satraukumam nav pamata, nākamais svarīgais starts būs pēc 4 gadiem. Paspēs vai nu nomainīt treneri, vai Vecais būs kārtīgi apbružājies un nobriedis. Potenciāls mums ir ULEBā, un pie tā potenciāla mēs netiekam pagaidām. Kā jau te tika minēts - šobrīd nepieciešams treneris, kurš spēs tikt galā ar LBL līmeņa spēlētājiem.
Eiropas čempionāts svarīgāks par Olimpiskajām spēlēm??

  -3 [+] [-]

, 2017-09-27 14:18, pirms 7 gadiem
Assasinss' rakstīja: Eiropas čempionāts svarīgāks par Olimpiskajām spēlēm??
Par kādām OS Tu sapņo ar LBL sastāvu?

Nē, nu var jau cerēt, ka mums uzdāvina WC uz kvalifikāciju, bet visticamāk, ka par tādu dāvaniņu būs jādod pretī kāds koferītis.

  +2 [+] [-]

, 2017-09-27 14:21, pirms 7 gadiem
Ja Muižnieks šeit nav, tad kur pie velna viņš būs?
Neesmu nekāds lielais pārzinējs par Vecvagaru, bet atceros no Jūrmalas laika un atceros, ka viņš ar izlasi šovasar izkrita no kuras tur divīzijas.
Es eju iedzert!

  -1 [+] [-]

, 2017-09-27 14:22, pirms 7 gadiem
Lauva ar saviem izteikumiem un uzvedību soc.tīklos pamazām pārvēršas par W.
Runājot par treneriem, jautājums: vai cien.komentētājiem ir kāda reāla trenera kandidatūra, kas visus (vai vismaz lielāko daļu) šeit apmierinātu? Manuprāt, jebkurš, kas būtu nosaukts tiktu nolikts...

  +1 [+] [-]

, 2017-09-27 14:23, pirms 7 gadiem
Un kāpēc kādu lietuvieti nevarēja? Vismaz apskatīt kā variantu?

  +2 [+] [-]

, 2017-09-27 14:24, pirms 7 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Par kādām OS Tu sapņo ar LBL sastāvu?
Zviedriju, Ukrainu ir jāuzvar tāpat, turklāt nav teikts, ka Eirolīgas spēlētāju vispār nebūs.
Mums pietiek turkus vinnēt un aizķert mājās slovēņus, lai tiktu uz PK, nav nekas nereāls, ja uz kādām spēlēm tiek Timma, Bertāns un co

  +3 [+] [-]

, 2017-09-27 14:26, pirms 7 gadiem
Assasinss' rakstīja: Zviedriju, Ukrainu ir jāuzvar tāpat, turklāt nav teikts, ka Eirolīgas spēlētāju vispār nebūs.
Mums pietiek turkus vinnēt un aizķert mājās slovēņus, lai tiktu uz PK, nav nekas nereāls, ja uz kādām spēlēm tiek Timma, Bertāns un co
Jā, un pēc tam jāiekļūst top3 grupā, kurā būs Turcija, Slovēnija, Spānija, Melnkalne un Ukraina/Zviedrija.

P.S. Ukraina jau šajā EČ sāka gatavoties nākamajam ciklam, nepaņemot melnos Eirolīgas spēlētājus. Viņiem sastāvs saglabājas pilnībā, jo nav Eirolīgas spēlētāju. Godīgi sakot, neredzu, kā mūsu LBL/LKL puikas viņus varētu apspēlēt.

     [+] [-]

, 2017-09-27 14:29, pirms 7 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Jā, un pēc tam jāiekļūst top3 grupā, kurā būs Turcija, Slovēnija, Spānija, Melnkalne un Ukraina/Zviedrija.
Un kas ir Melnkalne bez Vuceviča un Dubļeviča? Ukraina un Zviedrija tāpat ir jāņem, Turcija vienīgais, bet ja tiks panākta kkāda vienošanās ar Eirolīgu, tad viņi ir jāņem, nav nereāli.
Slovēņi arī bez Dragičiem, Rendolfa, Dončiča kļūst par citu komandu.

  +3 [+] [-]

, 2017-09-27 14:30, pirms 7 gadiem
Nu ir tinté...

  +2 [+] [-]

, 2017-09-27 14:31, pirms 7 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Jā, un pēc tam jāiekļūst top3 grupā, kurā būs Turcija, Slovēnija, Spānija, Melnkalne un Ukraina/Zviedrija.

P.S. Ukraina jau šajā EČ sāka gatavoties nākamajam ciklam, nepaņemot melnos Eirolīgas spēlētājus. Viņiem sastāvs saglabājas pilnībā, jo nav Eirolīgas spēlētāju. Godīgi sakot, neredzu, kā mūsu LBL/LKL puikas viņus varētu apspēlēt.
Droši vien, ka aizbrauks Spānija, Turcija(spēcīgi vietējie čempionāti) un Ukraina- kuriem lielāka daļa ir Eirokausa līmenis!
Latvija, Slovēnija, Melnkalne noteikti nav favorīti, jo labākie spēlē NBA, Eirolīgā!

     [+] [-]

, 2017-09-27 14:32, pirms 7 gadiem
Tāda parodija par tikšanu uz PČ, OS!
Es jau domāju, ka beidzot tiksim PČ(pēc 12 komandu nosaukšanas, bet šitāda izloze, kur 4 spēlēja PČ 2014 un no pārējām grupām pa 2!

  +3 [+] [-]

, 2017-09-27 14:32, pirms 7 gadiem
Man gan nav īsti skaidrs, ko varētu paspēt ar izlasi izdarīt tas augstās klases treneris,kuru piesauc lielākā daļa komentētāju, atvēlētajā dažu dienu logā. Man šķiet, ka mēģinot kardināli kaut ko izmainīt izlases spēles modelī tiktu izdarīts lielāks ļaunums. Skaidrs, ka izlasē atpakaļ būs Freimanis, Bērzs, Mejeris, iespējams Vecvagars juniors un viņi visi ir spēlējuši pie Bagatska. Domāju, ka diezgan loģisks lēmums no LBS puses. Kā veiksies to jau redzēsim. Un tie, kuri runā par izlasi ar lielo potenciālu vajadzētu saprast, ka šī būs pavisam citāda Latvijas izlase.

  +2 [+] [-]

, 2017-09-27 14:35, pirms 7 gadiem
Tad jau labāk Vari Krūmiņu to pašu Rubeni vai Gulbi, vismaz Gailīti, bet nejau Veco.

     [+] [-]

, 2017-09-27 14:36, pirms 7 gadiem
1. PČ tika pēc EČ vietām(ja tā būtu, tad Latvija būtu tikusi)
2. Grupu izloze pēc cita EČ
3. Top spēlētāju nepiedalīšanās

     [+] [-]

, 2017-09-27 14:38, pirms 7 gadiem
Faktiski sliktāks variants nebija iespējams. Kādi ir viņa kā trenera panākumi? Šajā vasarā jaunatnes izlase palika uz 0... Tiešām mūsu izlases spēlētāji nav pelnījuši ko vairāk?

  +1 [+] [-]

, 2017-09-27 14:38, pirms 7 gadiem
Nesaprotu, kāpēc daļa te tik pesimistiski par PČ kvalifikāciju. Domājat turkiem būs baigais sastāvs bez Eirolīgas/NBA večiem? Mums vismaz būs džeki kas ir uzspēlējuši izlasē, dabūjuši pieredzi VTB līgā, kamēr viņiem neviens no Eurobasket 2017 nebūs un spēlēs vietējās līgas spēlētāji, kur tas pats Freimanis lādē 20 punktus pa spēli (ok pārspīlēju bet domu sapratāt). Un kā jau te teica, tad zviedrus un ukraiņus tāpat jāņem. Pēc tam jau jāskatās kāds grafiks otrajā posmā un uz kurām spēlēm tiks labākie spēki, pie tam slovēņus būs lielāka šanse šoreiz vinnēt jo Dragičs vairs izlasē nespēlēs

     [+] [-]

, 2017-09-27 14:43, pirms 7 gadiem
aloizs rakstīja: Lauva ar saviem izteikumiem un uzvedību soc.tīklos pamazām pārvēršas par W.
Runājot par treneriem, jautājums: vai cien.komentētājiem ir kāda reāla trenera kandidatūra, kas visus (vai vismaz lielāko daļu) šeit apmierinātu? Manuprāt, jebkurš, kas būtu nosaukts tiktu nolikts...
Nu, kā, daudzi ar prieku pavadīja Bagiju prom. Viņiem vietā piedāvā Vecvagaru. Tas ir kā mākoņos zīmēt poršu, bet dabūt vidēju auģiku. Šoks, vilšanās, kamols kaklā... kā tad tā, kā tā drīkst
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-09-27 14:54, pirms 7 gadiem
Kaut kā ļoti ātri, bez konkursa, bez pretendentu redzējuma izvērtēšanas..

     [+] [-]

, 2017-09-27 14:54, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: Nu, kā, daudzi ar prieku pavadīja Bagiju prom. Viņiem vietā piedāvā Vecvagaru. Tas ir kā mākoņos zīmēt poršu, bet dabūt vidēju auģiku. Šoks, vilšanās, kamols kaklā... kā tad tā, kā tā drīkst
Tāpēc arī interesanti, kas būtu tas viņu Poršs.

  -2 [+] [-]

, 2017-09-27 14:55, pirms 7 gadiem
Pilnīgi galvu LBS saspieduši. Bet neviens normāls treneris jau tur tagad neies, ņemot vērā, kādi spēlētāji būs pieejami PK izcīņas kvalifikācijai. Vecajam būs ugunskristības.

     [+] [-]

, 2017-09-27 14:55, pirms 7 gadiem
lukaz23 rakstīja: Pēc manām domām Vecvagars ir pagaidu variants,lai neizjauktu jau izveidotās Bagatska shēmas. Par kurām viņš ir kursā,jo kā nekā bija palīgs.Paņemtu citu treneri būtu citas kombinācijas? Jautājums par kuru laiku iespēlēt,ja izlase satiekas 3dienas pirms spēlēm?
Sorry, bet nu kādas tur shēmas? Neredzēju nekādu īpašo kombināciju spēli no mūsu izlases, pamatā tika izmantotas mūsdienu basketbolā populārākās iespēles, kuras visiem tāpat ir skaidras. Manuprāt, šis galīgi nav arguments.

  +1 [+] [-]

, 2017-09-27 14:57, pirms 7 gadiem
bet labi, ka nav Lauva - viņam tieši vienīgais kas interesē izskatās bizness - nepārtraukta JT, vai VEF skolas reklamēšana

  +1 [+] [-]

, 2017-09-27 14:57, pirms 7 gadiem
b.k.h. rakstīja: Pilnīgi galvu LBS saspieduši. Bet neviens normāls treneris jau tur tagad neies, ņemot vērā, kādi spēlētāji būs pieejami PK izcīņas kvalifikācijai. Vecajam būs ugunskristības.
Normālam trenerim vajag $$$, neko citu. LBS to negrib/nespēj atļauties.

     [+] [-]

, 2017-09-27 14:58, pirms 7 gadiem
Pārējos pretendentus studijā, tad arī varēsim izsecināt, vai Vecais ir vai nav pamests zem tanka.

  -1 [+] [-]

, 2017-09-27 14:59, pirms 7 gadiem
LBS ir galīgi pakaļā ar saviem lēmumiem - Vecvagaru par galveno...?????
Liela vilšanās,nebūs viņš autoritāte ,lai kāda arī būtu izlase...

  +2 [+] [-]

, 2017-09-27 15:11, pirms 7 gadiem
KillerLoop rakstīja: Sorry, bet nu kādas tur shēmas? Neredzēju nekādu īpašo kombināciju spēli no mūsu izlases, pamatā tika izmantotas mūsdienu basketbolā populārākās iespēles, kuras visiem tāpat ir skaidras. Manuprāt, šis galīgi nav arguments.
Tu joko, vai ne?

  -2 [+] [-]

, 2017-09-27 15:11, pirms 7 gadiem
voins un sneps turpina sapņot par čempionāta pērlēm

  -2 [+] [-]

, 2017-09-27 15:14, pirms 7 gadiem
Zeel, PK tatad nespelesim. LBS galigi ar galvu nedraudzejas. Lidzigi ka LFF, liek chominus par valstvienibas treneriem. Vecvagaram nav neka lai atbilstu shim amatam, trenejot 5. EC izlasi. Ne pieredzes, ne panakumu (toties viens failers ar u20 ir), ne harizmas. Shi valde kritis lidz ar Vecvagaru.

  +6 [+] [-]

, 2017-09-27 15:16, pirms 7 gadiem
Ko Jūs te ņematies! Pirmkārt, sakarā ar jauno FIBA kārtību nav nekādas iespējas paņemt ārzemju speciālistu vai ārzemēs trenējošu latvieti. Atliek tikai vietējais, kurš tepat Latvijā ir pieejams.
Un kas tad mums te ir? Nosauktu Helmani, Gulbi vai Muižnieku. Tāpat visi ceptos, ka nav labs! Nu nav uz vietas neviens Eiroligas līmeņa treneris un tāpēc- pieņemam un atbalstam to, kurš turpmāk vadīs mūsu izlasi!
Beidzam vienreiz to latvietisko gaušanos un nolikšanu! Atbalstam Arni un novēlam viņam izdošanos sasniegt Pasaules čempi! Un tad jau redzēs, ko mums nesīs jauna diena!

  +1 [+] [-]

, 2017-09-27 15:27, pirms 7 gadiem
arī Arm.Krauliņš brīvs, ja nepatīk Muiža, Gulbis vai Gailītis

  -1 [+] [-]

, 2017-09-27 15:32, pirms 7 gadiem
tāpat reāla tikšana uz WC - mani vairāk satrauc mājieni no līderiem "finālturnīrā jāspēlē tiem, kas izcīnīja ceļazīmi. es esmu mīkstais un nespēju izstumt kādu no sastāva"

Timma jau uzrakstīja, KP to teica pirms OG kvalifikācijas..
ja tiešām gribēs atpūsties, būs ērta atruna

  -4 [+] [-]

, 2017-09-27 15:36, pirms 7 gadiem
Heilijs, Vecvavara un Snepa radinieki shaja chata nav velami. Bet tas ka LBS ir mulki, shaubu nav. Ja izlase tiks uz PK, tad slaves speletajus. Bet ja netiks, tad nevis vecvagars bus vainigs, bet lbs lohi par tik milkigu un loti vaji pamatotu izveli.

  +1 [+] [-]

, 2017-09-27 15:39, pirms 7 gadiem
aloizs rakstīja: Tāpēc arī interesanti, kas būtu tas viņu Poršs.
Mesina, Blats, Kokoškovs Sliktākajā gadijumā, Kurtinaitis

  +2 [+] [-]

, 2017-09-27 15:45, pirms 7 gadiem
avipopo rakstīja: Heilijs, Vecvavara un Snepa radinieki shaja chata nav velami. Bet tas ka LBS ir mulki, shaubu nav. Ja izlase tiks uz PK, tad slaves speletajus. Bet ja netiks, tad nevis vecvagars bus vainigs, bet lbs lohi par tik milkigu un loti vaji pamatotu izveli.
Nezinu, kas Tu tāds esi, ka vari noteikt kas šeit ir vēlami un kas nē! Es neesmu nevienam radinieks vai draugs, bet neuzskatu, ka Tu vari kādu saukt par muļķi, pats neko konkrēti nespējot piedāvāt un pēc tam arī publiski, neslēpjoties aiz segvārda, atbildēt par savu lēmumu!

     [+] [-]

, 2017-09-27 15:50, pirms 7 gadiem
specha rakstīja: arī Arm.Krauliņš brīvs, ja nepatīk Muiža, Gulbis vai Gailītis
Tev pašam nešķiet dīvaini piesaukt gandrīz 80 gadus vecu vīru... Visu cieņu Krauliņa kungam, taču vadīt nacionālo izlasi ir smags paaugstināta stresa darbs!!! Tev ir vajadzīgas kādas "piemiņas" spēles!?

  +1 [+] [-]

, 2017-09-27 15:51, pirms 7 gadiem
Daniel rakstīja: tāpat reāla tikšana uz WC - mani vairāk satrauc mājieni no līderiem "finālturnīrā jāspēlē tiem, kas izcīnīja ceļazīmi. es esmu mīkstais un nespēju izstumt kādu no sastāva"

Timma jau uzrakstīja, KP to teica pirms OG kvalifikācijas..
ja tiešām gribēs atpūsties, būs ērta atruna
Timmam kaut ko pārmest, kurš gadiem ilgi braucis uz izlasi... nekrietni!

Lai atpūšas, ja grib!

  +1 [+] [-]

, 2017-09-27 16:01, pirms 7 gadiem
Salīdzinot Bagatskis bija Popovičs. Kosmoss!

     [+] [-]

, 2017-09-27 16:02, pirms 7 gadiem
Heilijs rakstīja: Tev pašam nešķiet dīvaini piesaukt gandrīz 80 gadus vecu vīru... Visu cieņu Krauliņa kungam, taču vadīt nacionālo izlasi ir smags paaugstināta stresa darbs!!! Tev ir vajadzīgas kādas "piemiņas" spēles!?
man šķiet dīvaini, ka būtne elles kostīmā izsniedz padomus un moralizē..

  -1 [+] [-]

, 2017-09-27 16:05, pirms 7 gadiem
Neko citu ari nevareja gaidit.Zinot kadi cilveki sez valde un t/t.Loti prognozeejami.Vecvagars nebutu tas sliktakais variants prieks izlases+blakus bus Bagijs.Citi ir veel svakaki,isti nav ko panemt.Ja runa par arzemju treneri ,tad tuvakajos gados nav ko gaidit.Arzemju trenerim ir jamaksa labu algu,ko lai maksa ja naudas nav.Ar dievu uz pusem samaksaja par apdrosinasanu uz eiropas cempionatu,kads tur arzemju treneris...Par ko iet runa...

  -4 [+] [-]

, 2017-09-27 16:06, pirms 7 gadiem
Dažbrīd liekas , ka Latvijas basketbolā ir tāpat kā Latvijas politiskā vidē.
Basketbola vadība pilnībā nerēķinās ar Latvijas basketbola vajadzībām tai ir vnk šauras biznesa intreses, kur funkcionāri viens otru lobē. Trakākais ir , tas, ka viņi par mums, bsaketbola faniem ierēc un uzskata mūs par lohiem kuri tikai vāvuļo un neko tāpat izdarīt nevar. Tas pats Šneps un Voins ir lupatas kuri iesildijuši savu vietiņu un nespēj pateikt savu viedokli, kas būtu Latvijas basketbola intresēs.
Vecvagars parādija šajā gadā cik slikts ir gan kā U20 galvenais treners gan kā Bagija asistents
Bagijs vsp ir perkama m...a , kas naudas dēl uztaisīs intrigas, lai gūtu savu labumu. Pa vienām durvīm ārā par otrām iekšā kā asistents.
Šobrīd bas.valde piemeklēs sev tīkamu direktoru un bizness rulles
Zb

     [+] [-]

, 2017-09-27 16:13, pirms 7 gadiem
Bija paredzami, atradu ko ielikt...

  -4 [+] [-]

, 2017-09-27 16:14, pirms 7 gadiem
Būtu dabūjuši medaļas, būtu cits skats un pacēlums valsts basketbola dzīvē!
Vai tuvākos gados kaut kas spīd? Šaubos. Ar turkiem būs grūti. Viņiem daudz lielākas rezerves nekā Latvijai.

  -1 [+] [-]

, 2017-09-27 16:14, pirms 7 gadiem
kegums rakstīja: Kādā sakarā tad Bagatskim viņš blakus bija, ja Tavuprāt nekā nejēdz?
Tāpēc arī bija, jo Bagatskim tieši tādus blakus gribas, kas jēdz mazāk par viņu. Bagijs tak nemīl stipras personības sev blakus. Lai vai kā, federācija ir spērusi drošu soli atpakaļ.

  -1 [+] [-]

, 2017-09-27 16:18, pirms 7 gadiem
Kreilis rakstīja: Tāpēc arī bija, jo Bagatskim tieši tādus blakus gribas, kas jēdz mazāk par viņu. Bagijs tak nemīl stipras personības sev blakus. Lai vai kā, federācija ir spērusi drošu soli atpakaļ.
Man jau liekas, ka tas ir mīts. Dāvis Bertans nav stipra personība? Vai Blūms?

  +1 [+] [-]

, 2017-09-27 16:30, pirms 7 gadiem
Biški atgadin pREZIDENTA VELĒŠANAS krievijā.

     [+] [-]

, 2017-09-27 16:44, pirms 7 gadiem
bet prot valsts valodu-starkov,vecais pizik-macies

     [+] [-]

, 2017-09-27 17:08, pirms 7 gadiem
Tas pats variants, kas bija hokeja izlasei ar visādiem Beresņeviem un futbola izlasei ar Starkovu - lēti izmaksā un nav jāčakarējas ar meklēšanu. Liels FUI basketbola savienībai!

     [+] [-]

, 2017-09-27 17:31, pirms 7 gadiem
Kādi vēl varianti?? Helmanis, Muižnieks, Gailītis.... Interesanti - ar viņiem sazinājās?

  +1 [+] [-]

, 2017-09-27 17:35, pirms 7 gadiem
KillerLoop rakstīja: Sorry, bet nu kādas tur shēmas? Neredzēju nekādu īpašo kombināciju spēli no mūsu izlases, pamatā tika izmantotas mūsdienu basketbolā populārākās iespēles, kuras visiem tāpat ir skaidras. Manuprāt, šis galīgi nav arguments.
Tu neredzēji, bet amīši tālajā Amerikā gan ieraudzīja:
What NBA Offenses Can Learn From Latvia
https://www.youtube.com/watch?v=wsz...

Vecvagars- loģiska izvēle, lai vispirms pastrādā un tad vērtēsim.

     [+] [-]

, 2017-09-27 17:39, pirms 7 gadiem
gaida vinoga rakstīja: bet prot valsts valodu-starkov,vecais pizik-macies
Starkovs latviski runā labāk nekā tu raksti.

  -1 [+] [-]

, 2017-09-27 17:46, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: Tad nu redzams, kāds ir LBS vēriens... un kāds te vēl murgoja par ārzemju superkoučiem.
Ārzemnieki nenāktu, vismaz normāla līmeņa

     [+] [-]

, 2017-09-27 17:47, pirms 7 gadiem
vorkuta rakstīja: Kādi vēl varianti?? Helmanis, Muižnieks, Gailītis.... Interesanti - ar viņiem sazinājās?
Helmanis ir sliktāks variants, Muižnieks, iespējams, bet iepriekšējā sezona neizdevusies, Gailīti gan jau pats Jaunups raustīt no VEF negribēja, lai gan viņa kandidatūra daudz labāka būtu

     [+] [-]

, 2017-09-27 17:56, pirms 7 gadiem
Nedomāju, ka Helmanis būtu labāks variants, kaut kā nepārliecina. Muižnieks? Pēdējos gados diemžēl neko dižu nav parādījis kā treneris. Kaut vai abas BKV pēdējās sezonas - neprasmīgi novadītās spēļu galotnes izšķirošajos mačos gan LBL, gan ČL arī nav diži liels arguments, ka viņš nu būtu īstais. Lauva te tvīto, ka redzējis Muižnieku ar Gulbi un Feldmani asistentos. Iespējams, ka šādā kombinācijā jau labāk.
Gailītis kā galvenais - jau labāk, bet arī neredzu to lielo WOW.
Pašai kā labāko ņemtu Robi, bet to jau Aivars nelaiž...

  +1 [+] [-]

, 2017-09-27 17:57, pirms 7 gadiem
madam Gricacujeva rakstīja: Nedomāju, ka Helmanis būtu labāks variants, kaut kā nepārliecina. Muižnieks? Pēdējos gados diemžēl neko dižu nav parādījis kā treneris. Kaut vai abas BKV pēdējās sezonas - neprasmīgi novadītās spēļu galotnes izšķirošajos mačos gan LBL, gan ČL arī nav diži liels arguments, ka viņš nu būtu īstais. Lauva te tvīto, ka redzējis Muižnieku ar Gulbi un Feldmani asistentos. Iespējams, ka šādā kombinācijā jau labāk.
Gailītis kā galvenais - jau labāk, bet arī neredzu to lielo WOW.
Pašai kā labāko ņemtu Robi, bet to jau Aivars nelaiž...
Treneris nevajag to wow, bet pašlaik vajag tādu, kurš normāla līmenī sitās ar otro ešalonu, jo praktiski, tas izlasē jādara būs

  +1 [+] [-]

, 2017-09-27 18:00, pirms 7 gadiem
Praktiski šis ir vēl viens apliecinājums, ka Latvijas basketbola saimniecība, gluži tāpat kā hokejā un futbolă, ir tikai tāda "savējo" "kabatas saimniecība".

Aiziet Bagatskis, bet iespējams būs asistents. Aizies Vecvagars, iespējams vietā stāsies Bagatskis un asistēs... Veccagars. Vēl pa vidu kaut kur Štelmahers pamaisīsies un varbūt pamainīs to rotācijas kārtību.
Kur diez šis jau ir redzēts... varbūt futbolă, kur, kas zin... aizies Starkovs, vietā nāks... Riherts un asistēs Starkovs

Bet lai veicas Vecvagaram. Tas nu gan

  +1 [+] [-]

, 2017-09-27 18:05, pirms 7 gadiem
madam Gricacujeva rakstīja: Nedomāju, ka Helmanis būtu labāks variants, kaut kā nepārliecina. Muižnieks? Pēdējos gados diemžēl neko dižu nav parādījis kā treneris. Kaut vai abas BKV pēdējās sezonas - neprasmīgi novadītās spēļu galotnes izšķirošajos mačos gan LBL, gan ČL arī nav diži liels arguments, ka viņš nu būtu īstais. Lauva te tvīto, ka redzējis Muižnieku ar Gulbi un Feldmani asistentos. Iespējams, ka šādā kombinācijā jau labāk.
Gailītis kā galvenais - jau labāk, bet arī neredzu to lielo WOW.
Pašai kā labāko ņemtu Robi, bet to jau Aivars nelaiž...
Nu jā... visus Latvijā esošos un vēlams reiz izlasē spēlējušos trenerus-latviešus izlases korpusā, vienu par galveno, pārējos kā asistentus un tad rotējam uz riņķi un izliekamies ka ar katru nākamo galveno treneri kaut kas mainās treniņu procesā un spēļu taktiskajos zìmējumos.

     [+] [-]

, 2017-09-27 18:09, pirms 7 gadiem
Tā nu ir liela kļūda...Esmu šokā!!!Labi -Bagijs konsultēs,bet....Nava ko teikt...Sačakarēs šīs lieliskās izlases (paaudzes)nākotni...

     [+] [-]

, 2017-09-27 18:14, pirms 7 gadiem
DaMarcus rakstīja: Nu jā... visus Latvijā esošos un vēlams reiz izlasē spēlējušos trenerus-latviešus izlases korpusā, vienu par galveno, pārējos kā asistentus un tad rotējam uz riņķi un izliekamies ka ar katru nākamo galveno treneri kaut kas mainās treniņu procesā un spēļu taktiskajos zìmējumos.
Diemžēl nevaram gadu meklēt, skatīties un vētīt, kurš tad nu nākamvasar varētu pieķerties izlasei, jo pirmās spēles jau gandrīz degungalā. Cita lieta, ka LBS noluņoja, jo par jauno formātu bija zināms laikus, bija laiks apdomāties un sagatavot vairākus variantus. Izskatās, ka te uz ātru roku tik pamainīti vietām saskaitāmie, jo AV sagadījās bez komandas.

     [+] [-]

, 2017-09-27 18:17, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Treneris nevajag to wow, bet pašlaik vajag tādu, kurš normāla līmenī sitās ar otro ešalonu, jo praktiski, tas izlasē jādara būs
Wow vairāk bija emocionāli. Nu nepatīk man viņs, nepatīk, kā galvenais. Visi loģiskie argumenti arī pret to atduras.

  +1 [+] [-]

, 2017-09-27 18:40, pirms 7 gadiem
Heilijs rakstīja: Ko Jūs te ņematies! Pirmkārt, sakarā ar jauno FIBA kārtību nav nekādas iespējas paņemt ārzemju speciālistu vai ārzemēs trenējošu latvieti. Atliek tikai vietējais, kurš tepat Latvijā ir pieejams.
Un kas tad mums te ir? Nosauktu Helmani, Gulbi vai Muižnieku. Tāpat visi ceptos, ka nav labs! Nu nav uz vietas neviens Eiroligas līmeņa treneris un tāpēc- pieņemam un atbalstam to, kurš turpmāk vadīs mūsu izlasi!
Beidzam vienreiz to latvietisko gaušanos un nolikšanu! Atbalstam Arni un novēlam viņam izdošanos sasniegt Pasaules čempi! Un tad jau redzēs, ko mums nesīs jauna diena!
Latvietiskā pieticība un samierināšanās ar visu tev šķiet labāka.

  +2 [+] [-]

, 2017-09-27 18:46, pirms 7 gadiem
EU...WTF.!????????????????????????????
Visu cieņu viņam,bet nejau galvenais treneris....

     [+] [-]

, 2017-09-27 20:13, pirms 7 gadiem
Treners spēlētejiem ir jarespektē un nedaudz no viņa jabaidās,lai būtu rezultāts! šis nav tas trenners kuru respektēs! Nu nezinu......

     [+] [-]

, 2017-09-27 20:23, pirms 7 gadiem
Jāsaka, kā ir - ļoti negribās, lai Vecais ir izlases treneris. Varbūt, ka taktiķis viņš ir labs (to labāk zin spēlētāji, treneri utt), bet kā personība un līderis, Vecais ir "pagasta puika" - lāga zēns dzīvē, bet ne spozā personība un harizmātisks vadītājs.

  -1 [+] [-]

, 2017-09-27 21:07, pirms 7 gadiem
Man konkrēti acīs krita Bagijs kad sāk nervozēt, kad ņem minūtes pārtraukumus tad tajā minūtes pārtraukumā kad viņš nervozē viņš maina domas kādas 3 vai 4 reizes, beigās spēlētāji neizpilda viņa dotās shēmas. Protams tad kad paliek dusmīgs tad pasaka visu vienkārši un bieži tas nostrādā. Bagijs ir labs treneris, bet uzskatu ka viņam pie šā un tā ir jāpiestrādā lai būtu vēl labāks.

     [+] [-]

, 2017-09-27 21:11, pirms 7 gadiem
Kas šitais par stulbu lēmumu .