Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Latvijas izlase savā laukumā pārliecinoši zaudē Ukrainai

Krišjānis Pundurs
Krišjānis Pundurs

Latvijas izlase savā laukumā pārliecinoši zaudē Ukrainai
Jānis Blūms
Foto: Romāns Kokšarovs, f64

Otro zaudējumu trīs spēlēs Pasaules kausa kvalifikācijas turnīra ietvaros piedzīvoja Latvijas basketbola valstsvienība, kas ar 68:82 piedzīvoja sakāvi pret Ukrainas izlasi. Cerības uz labu iznākumu sniedza Jāņa Blūma seši tālmetieni, tomēr komandas kapteinim sekotāji neatradās.

Starta piecinieki

Latvija: Šķēle, Kurucs, Peiners, Šmits, Pasečņiks.
Ukraina: Džeters, Koņijevs, Gladirs, Bobrovs, Kravcovs.

Maču veiksmīgāk uzsāka viesi, izvirzoties vadībā ar 4:0, kamēr Kuruca tālmetiens un Šmita pustālais grozā nekrita. Uzbrukumā latviešiem nācās izpildīt samocītus metienus, kas rezultātu nedeva, savukārt aizsardzībā ukraiņi regulāri atrada caurumus, pēc 0:9 liekot Arnim Vecvagaram sasaukt pirmo komandas sapulci. Pirmos punktus mājiniekiem šovakar guva Meiers, kurš ieņēma labu pozīciju groza apakšā. Kolēģim no tālienes piebalsoja arī Blūms (5:11).

Ukrainas basketbolisti bija agresīvi abos laukuma galos, īpaši izceļoties aizsardzībā - septiņās minūtēs Latvijai vien septiņi gūti punkti. Ļoti sarežģītu tālmetienu atlēcienā trāpīja Mišuļa, ievedot savu komandu gūto punktu trešajā desmitā. Uzbrukumā precīzākais un bīstamākais latvietis bija komandas kapteinis Jānis Blūms, kurš vienīgais spēja trāpīt no tālās distances (13:22). Aizsardzībā mājiniekiem problēmas sagādāja garo spēlētāju apturēšana. Pustovijs ar soda metieniem noformēja pirmā ceturkšņa rezultātu - 13:24.

Otro ceturtdaļu Latvijas izlase uzsāka daudz veiksmīgāk - no tālienes precīzs bija Jakovičs, pēc tam Peiners pēc teicama caurgājiena atrada brīvo Blūmu, kuram trešais precīzais trīspunktnieks (19:26). Izdevās vairākas reizes nospēlēt precīzi arī aizsardzībā, tomēr savu meistarību demonstrēja naturalizētais Jūdžins Džeters, izraustot visu latviešu aizsardzību. Ukraiņi atkal panāca desmit punktu pārsvaru, bet atkal ieilgušo sausumu pārtrauca Šķēle (21:29).

Iespēju uzbrukumā bija arvien vairāk, taču problēmas sagādāja to noslēgšana - bumba apripoja ap stīpu pēc Peinera caurgājiena, no groza apakšas netrāpīja arī Meiers. Latvieši aizsardzībā nekādi netika galā ar viesu komandas kapteini Kravcovu, kurš regulāri tika pie iespējām groza tuvumā, tās arī izmantojot. Mājiniekus spēlē turēja kārtējais Blūma trejacis, bumbu pārtvēra arī Peiners, kurš netraucēts trieca to grozā no augšas (28:35). Pirmo puslaiku ar kārtējo uzvarēto divcīņu pret Meieru noslēdza Kravcovs - 30:40.

Trešo ceturtdaļu spēcīgi uzsāka sausā palikušais Pasečņiks - aizsardzībā Anžejam izdevās bloķēt Kravcovu, savukārt uzbrukumā ar danku pēc labas sadarbības ar Jakoviču. Ar trīspunktnieku atbildēja Zaicevs (32:43). Nesekmīgi grozam turpināja uzbrukt Šķēle, turklāt no izcilas pozīcijas garām aizmeta Jakovičs. Tiesa, Ingus reabilitējās, trāpot trīs soda metienus. Ar metieniem no spēles neveicās Peineram, kurš izmantoja iespēju no soda līnijas (42:50).

Mājiniekiem pietuvoties neļāva Džeters, kurš izmantoja latviešu paviršības aizsardzībā. Piekto reizi precīzs no tālmetiena līnijas bija Blūms, tomēr uzbrukumā savāktā atlēkusī bumba ļāva to pašu atkārtot Mišuļam (47:56). Ukraina pārspēja Latviju cīņā par atlēkušajām bumbām (24 pret 33 tobrīd), vienā uzbrukumā izcīnot pat trīs iespējas uzbrukt grozam atkārtoti. Agresivitāti lika lietā Pasečņiks, kurš īsā laikā sagādāja divas piezīmes ukraiņu tornim Artjomam Pustovijam. Tiesa, soda metienus Anžejs nespēja realizēt, Latvijas izlasei joprojām atrodoties iedzinējos - 52:59.

Ceturtās ceturtdaļas ievadā ar precīziem uzbrukumiem apmainījās Meiers un Kravcovs, kurš turklāt arī bloķēja sāncensi aizsardzībā. Pieredzējušais Džeters ar soda metieniem atjaunoja divciparu skaitļa starpību starp abām komandām (54:65) nepilnas astoņas minūtes līdz pamatlaika beigām. Latvieši spēja atbildēt arī īslaicīgiem uzplaiksnījumiem, taču aizsardzībā tā arī netika atrasti līdzekļi, lai apturētu pretinieku līderus Džeteru un Kravcovu.

Spēles izskaņā mājinieki sāka arī biežāk kļūdīties, to izmantojot ukraiņiem. Rezultatīvs otrajā puslaikā bija arī viesu centra spēlētājs Zaicevs, kurš groza apakšā apspēlēja Pasečņiku (59:73). Latvijas aizsardzību turpināja terorizēt Džeters un Kravcovs, kuri uzbrukumā darīja teju visu, ko gribēja. Noslēgumā Latvijas izlasei likumsakarīgs zaudējums - 68:82.

Latvija - Ukraina 68:82 (13:24;17:16;22:19;16:23)

Latvija: Blūms 24 (3p 6/10, 7rp), Meiers 17, Jakovičs 8, Peiners 6, Pasečņiks 5, Šmits 4, Mejeris 2, Šķēle 2, Lejasmeiers, Kurucs, Gražulis; Lomažs.
Ukraina: Kravcovs 22 (13ab), Džeters 20, Zaicevs 12 (7ab), Mišuļa 9, Koņijevs 8, Pustovijs 6, Gladirs 3, Kolčenko 2, Lukašovs, Kobecs, Heruns, Bobrovs.

PK 2019 kvalifikācija, B grupa

V.IzlaseSUZPAP
1.Turcija321210:1925
2.Ukraina321226:2115
3.Latvija312223:2404
4.Zviedrija312208:2254

 +35 [+] [-]

, 2018-02-23 21:26, pirms 7 gadiem
Blūms, Peiners un Meiers var saukties par basktoblistiem, bet nu parējie... Lab Peineris apslimis, bet ar visu to 2 reizes lietderīgāks par pārējiem maziem.

NBA prospekts vasarā labi trenējies. Ukrainis izskolo pamatīgi.
Šķēle un Jako aizsardzībā un uzbrukumā vienkārši bomba. Džeki nav pelnījuši pat ūdeni pienest vbeterānam Blūmam.

Vecvagars episks treners:
1.Uzlaiž Kurucu sākumsastāvā un atkal kā pret Turciju 2 min 4 sūdus sataisa aizs. un uzbrukumā, tālāk sēž.
2. Minūti paņem pie -9.
3.Minūte līdz beigām, -16, bet viņš rāda nomierinaties
3. Un tās maiņas... Wow.

Voin un Šnepeli beidzat pazemot LV basketbolu un Gulbi pie komandas stūres.

 +16 [+] [-]

, 2018-02-23 21:26, pirms 7 gadiem
Varbūt pret TUR atsakaties spēlēt? Pieļauju, ka 0:20 būs zolīdāks zaudējums par to, kas visticamāk notiks laukumā (pat bail iedomāties kā mūs pazemos).
Vecvagar atkāpties, LBS valde attopaties ko esat sastrādājuši!
Par Latviju basketbolu nākotnē!

 +30 [+] [-]

, 2018-02-23 21:26, pirms 7 gadiem
Vecvagar atkāpies!

  +7 [+] [-]

, 2018-02-23 21:27, pirms 7 gadiem
Igaunijai 100

Visu cieņu UKR izlasei.
Vairāk kā pus spēli mierīgi kontrolē spēli 7-11 p robežās.

Par mūsu izlasi grūti kaut ko pateikt, ja nav nekāda rokraksta un raksturs ar tik dažbrīd.
21 eur par šādu spēli ir kā ziedojums, nevis biļete.

  +4 [+] [-]

, 2018-02-23 21:27, pirms 7 gadiem
Pilnīgi nabagi. Pishat prom no sejienes. Pedeja reize kad skatos uz shiem aļņiem pa tv. Bez Kp un braljiem Bertaniem jus esat NSBAGI!!!!!

  +9 [+] [-]

, 2018-02-23 21:27, pirms 7 gadiem
ingusbargais rakstīja: Vecvagar atkāpies!
Pat nedrīkstēja apstiprināt...

  -1 [+] [-]

, 2018-02-23 21:27, pirms 7 gadiem
no 3. ceturdaļas vajadzēja izmantot Kučerova ofensīvu. Eju klausīties Gachi.

  +3 [+] [-]

, 2018-02-23 21:28, pirms 7 gadiem
Drausmīgi!Manos treniņos augstāks līmenis.Žēl,ka mums pasaules kausu neredzēt,lai gan esam top komanda.

  +8 [+] [-]

, 2018-02-23 21:28, pirms 7 gadiem
apkaunojums visai tautai, cik tomeer liela atskiriiba meistariibaa starp muusu starting five EC un tiem kas tagad klendereeja pa laukumu...

 +13 [+] [-]

, 2018-02-23 21:28, pirms 7 gadiem
Vecvagrs ir kā treneri amatieris. Pat es spētu labāk sagatavot izlasi prekš šis spēlēs

  +2 [+] [-]

, 2018-02-23 21:28, pirms 7 gadiem
Bet Turcija pagaidām zaudē Zviedriem.

 +16 [+] [-]

, 2018-02-23 21:28, pirms 7 gadiem
4 džeki no Spānijas ACB līgas. Visi profesionāļi. Bļāviens, kāds pazors

 +10 [+] [-]

, 2018-02-23 21:28, pirms 7 gadiem
Labāk es to nebūtu redzējis...

 +12 [+] [-]

, 2018-02-23 21:28, pirms 7 gadiem
Jakovičs pilnīgs cirvis! Ne var iemest, ne aizsardzība spēlēt.

  +3 [+] [-]

, 2018-02-23 21:28, pirms 7 gadiem
vienigais_anonims rakstīja: Blūms, Peiners un Meiers var saukties par basktoblistiem, bet nu parējie...

NBA prospekts vasarā labi trenējies. Ukrainis izskolo pamatīgi.
Šķēle un Jako aizsardzībā un uzbrukumā vienkārši bomba. Džeki nav pelnījuši pat ūdeni pienest vbeterānam Blūmam.

Vecvagars episks treners:
1.Uzlaiž Kurucu sākumsastāvā un atkal kā pret Turciju 2 min 4 sūdus sataisa aizs. un zubrukumā, tālāk sēž.
2. Minūti paņem pie -9.
3.Minūte līdz beigām, -16, bet viņš rāda nomierinaties

Voin un Šnepeli beidzat pazemot LV basketbolu un Gulbi pie komandas stūres.
Gulbis bija vienīgā opcija un to jau sākumā teicu.
Tā kā neesi viens.
Vēl var glābt, bet tad ar citu treneri.

  +6 [+] [-]

, 2018-02-23 21:28, pirms 7 gadiem
Jubalta domas ir tās svarīgākas pēcspēles studijā, būs ļoti profesionāla spēles analīze!

  +5 [+] [-]

, 2018-02-23 21:28, pirms 7 gadiem
pret Turkiem ar būs cietā drāte un tad bye ,bye PK 2019
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2018-02-23 21:29, pirms 7 gadiem
Amatieri! TRENERI = 0

  +4 [+] [-]

, 2018-02-23 21:29, pirms 7 gadiem
Imputence! Jakovičs,Šķēle,Pasečņiks...... Divi speletaji tik speleja Blums un Meiers

  +6 [+] [-]

, 2018-02-23 21:29, pirms 7 gadiem
Kā sētas puišeļus izskoloja!Studijā jau lielie eksperti pirms spēles runāja,ka Ukraiņi jau līmeni zemāki,jāsamet vismaz 90 punkti viņu grozā.Huj Jums!

 +13 [+] [-]

, 2018-02-23 21:29, pirms 7 gadiem
Ar Vecvagaru pie barankas nekur netiksim. Ja ne Blūms, tad zaudētu ar -20 kā minimums. Sodiņu izpilde zem katras kritikas. Cietā drāte, kā pieņemts teikt sportacentrā

  +6 [+] [-]

, 2018-02-23 21:29, pirms 7 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Igaunijai 100

Visu cieņu UKR izlasei.
Vairāk kā pus spēli mierīgi kontrolē spēli 7-11 p robežās.

Par mūsu izlasi grūti kaut ko pateikt, ja nav nekāda rokraksta un raksturs ar tik dažbrīd.
21 eur par šādu spēli ir kā ziedojums, nevis biļete.
biļete dvacāru maksāja? VNK Ahujet

  +1 [+] [-]

, 2018-02-23 21:30, pirms 7 gadiem
Ravix rakstīja: 4 džeki no Spānijas ACB līgas. Visi profesionāļi. Bļāviens, kāds pazors
Ja kuģis nepeld - tad vainīgas nav buras un airētāji.

  +9 [+] [-]

, 2018-02-23 21:30, pirms 7 gadiem
noņemat to zeltiņu no tās studijas - studiju ir jāvada vismaz kurš ko saprot no b-bola (pilnīgs klauns)

     [+] [-]

, 2018-02-23 21:30, pirms 7 gadiem
18+
Slēpts komentārs: berimors
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2018-02-23 21:30, pirms 7 gadiem
Vienmer esmu atbalstijis LV izlasi un nekad neesmu nosodijis, bet soreiz vienigais ko varu pateikt - BOMZI, pilnigi IMPOTENTI. Kr*pli. Ar sitadu speli vienigais, kur var spelet ir vieteja miskaste.

     [+] [-]

, 2018-02-23 21:30, pirms 7 gadiem
Martinecs rakstīja: Imputence! Jakovičs,Šķēle,Pasečņiks...... Divi speletaji tik speleja Blums un Meiers
Peineram laikam tā infekcija izsita no ierindas jo tik pēdējās spēlēs Lietuvā atgriezās sastāvā.

  +4 [+] [-]

, 2018-02-23 21:30, pirms 7 gadiem
Ekkk, daži mači un esam atgriezti atpakaļ realitātē no eiforijas, kura valdīja pēc Eiropas čempionāta.

 +11 [+] [-]

, 2018-02-23 21:30, pirms 7 gadiem
Desmitgades iespējams sliktākā spēle...ko.esmu redzējis! Veči kauns par jums!

  +7 [+] [-]

, 2018-02-23 21:31, pirms 7 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Ja kuģis nepeld - tad vainīgas nav buras un airētāji.
Jakovičs jau no apakšas neiemeta un sodi 11 garām.Treneris tur nav vainīgs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2018-02-23 21:31, pirms 7 gadiem
ja baša spēli varētu raksturot ar vārdu gemorojs, tad šodienas latvijas izlase bija totāls gemorojs.

  +3 [+] [-]

, 2018-02-23 21:31, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: biļete dvacāru maksāja? VNK Ahujet
104 103 sektoros - 21.
Pie tam biļetes var nopirkt tikai ar telefonu vai datoru un printeri.
Veterāniem nereāli tikt pie biļetes ar šādām metodēm, ja nevar statoilā nopirkt.

     [+] [-]

, 2018-02-23 21:31, pirms 7 gadiem
mellupietis rakstīja: Drausmīgi!Manos treniņos augstāks līmenis.Žēl,ka mums pasaules kausu neredzēt,lai gan esam top komanda.
Par mums sliktāki ir tikai Horvāti , šiem 0-3 bilance jau
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2018-02-23 21:31, pirms 7 gadiem
Nu jaa. Itkā jau likās ka esam basketbola lielvalsts, bet diemžēl nekā Bez džekiem kas nevar palīdzēt šajā ciklā rādās ka pārējie ne īsti var, ne īsti jēdz nospēlēt šādas spēles, kur pretī nestāv nekādi eiropas grandi. Spēlē vispār kaut ko nesakarīgu, spēles izpratne un arī vadīšana no treneru kolektīva -nesaprotama. Ukrainas lielie lempji, kas šķiet bumbu nemaz pārliecinoši nemāk driblēt ar visvienkāršākajiem paņēmieniem, mūs piečakarē kā tādus sētas puikas. Skumīgi, bet laikam tādi nu mēs esam. Cerams ka turkus nosaldēsim un tiksim pie uzvaras pirmdien

     [+] [-]

, 2018-02-23 21:31, pirms 7 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Ekkk, daži mači un esam atgriezti atpakaļ realitātē no eiforijas, kura valdīja pēc Eiropas čempionāta.
Bagijs sasniedza virsotni!

 +11 [+] [-]

, 2018-02-23 21:31, pirms 7 gadiem
Vecvagaram laiks tīties, pilnīgs impotents. Un ko var gribēt, ja kā treneris vispār neko nav uzvarējis. Turklāt var redzēt, ka spēlētājiem klaji pie pakaļas, ko viņš tur sarkanu seju bļauj. Pilnīgs pazemojums. Noņem 4-5 spēlētājus un Latvijas izlase no praktiski Eiropas granda kļūst par sētas blici.

     [+] [-]

, 2018-02-23 21:32, pirms 7 gadiem
bayliss rakstīja: Kā sētas puišeļus izskoloja!Studijā jau lielie eksperti pirms spēles runāja,ka Ukraiņi jau līmeni zemāki,jāsamet vismaz 90 punkti viņu grozā.Huj Jums!
Uz papīra mūsejie mazliet labāki.

  +7 [+] [-]

, 2018-02-23 21:32, pirms 7 gadiem
Žēl, vienkārši nebaudāmi. Sajūta, ka Vecvagars īsti nezin, ko darīt. Sastāvs normāls, bet spēle pilnīgā pašplūsmā...

  +6 [+] [-]

, 2018-02-23 21:32, pirms 7 gadiem
Bet es gribeetu uzsveert ka Bagijis iecela Veco amataa un tas man liekas loti nesmuki... Es arii biju par Gulbi

  +1 [+] [-]

, 2018-02-23 21:32, pirms 7 gadiem
Zviedrija -Turcija tur zviedriem tagad +12 un 5 min vēl jāspēlē tākā viss mūsu pašu rokās vēl ir 3 sppēlēs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2018-02-23 21:33, pirms 7 gadiem
Šakils O'Nīls, Žoakims Noā, Andris Biedriņš, Deandrē Džordans. kas viņus visus vieno?

Sodiņus met labāk par Latvijas izlasi!

  +1 [+] [-]

, 2018-02-23 21:33, pirms 7 gadiem
blitkotajs rakstīja: Bet es gribeetu uzsveert ka Bagijis iecela Veco amataa un tas man liekas loti nesmuki... Es arii biju par Gulbi
Par Štālbergu

  +5 [+] [-]

, 2018-02-23 21:33, pirms 7 gadiem
Vecvagaram jāatkāpjas tūlīt!!! Pret turkiem lai novada Visockis, nākošais treneris jāmeklē atklātā un godīgā konkursā!

NU nevar šitā atbildīgas spēles spēlēt!

  +4 [+] [-]

, 2018-02-23 21:33, pirms 7 gadiem
Milzīgs apkaunojums!!!

  +6 [+] [-]

, 2018-02-23 21:34, pirms 7 gadiem
Ceru ka pēc nakamā mača, LV tiks pie trenera!

     [+] [-]

, 2018-02-23 21:34, pirms 7 gadiem
Witslenamitea rakstīja: Zviedrija -Turcija tur zviedriem tagad +12 un 5 min vēl jāspēlē tākā viss mūsu pašu rokās vēl ir 3 sppēlēs.
Pret trīs kroņiem būs sišanās Zviedrijā

 +15 [+] [-]

, 2018-02-23 21:35, pirms 7 gadiem
Vecvagars kā treneris ir pilnīgs izsmiekls ....
Domāju jānoliek viņam savs trenera mandāts

Kurucu nelaiž laukumā, bet pārējos kas visu spēli vāra sūdus viņš tur laukumā....
Jakovičs liekas vispār nemainījās un meta garām visu ko vien var aizmest
Ja basketbolisti bez aizsargiem aizmet no groza apakšas garām tad jāsāk stipri aizdomāties, kas vainas ir ar šo izlasi.

Nebij šī izlase tik stipri vājāka par Ukrainu, lai nospēlētu tik drausmīgi .... Manuprāt šajā zaudējumā vainojams ir vienīgi Vecvagars....

Viņa nākšana LV izlasei pie stūres jau bij automātiska strīpa pārvilkta iekļūšanai PČ

Domāju pienācis laiks arī nomainīt LBS vadību .... viņu atbildība ir 80% no tā ka mūsējie netiks uz PČ ....

bail iedomāties kas būs 1dien pret turkiem ar šādu spēli ....

KAUNS .... KAUNS .... KAUNS ....

     [+] [-]

, 2018-02-23 21:35, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: Pret trīs kroņiem būs sišanās Zviedrijā
Un tad kad cerams būs Timma,Strelnieks un brāļi Bertāni.

  +4 [+] [-]

, 2018-02-23 21:35, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: Pret trīs kroņiem būs sišanās Zviedrijā
Vecvagara virsvadībā - pi.š.anās ne sišanās!

  +2 [+] [-]

, 2018-02-23 21:35, pirms 7 gadiem
Meža_briesmonis rakstīja: Vecvagaram jāatkāpjas tūlīt!!! Pret turkiem lai novada Visockis, nākošais treneris jāmeklē atklātā un godīgā konkursā!

NU nevar šitā atbildīgas spēles spēlēt!
Faktiski pret turkiem ir Do or Die mačš. Varbūt pat bez trenera spēlēt?

 +14 [+] [-]

, 2018-02-23 21:36, pirms 7 gadiem
Witslenamitea rakstīja: Par Štālbergu
Gulbi!!! shtalbergs arii ir ok, bet zinu ka vins pie stuures tik driiz netiks, tikai caur paliiga arodu
Man visvairaak kretinee taa tronmantnieku padarishana ceru ka aapsis Bagatskis lepojas. Ja vinsh domaa ka EC kaut ko sasniedza, tad smagi maldaas tie bija izcili speleetaaji bez trenerea!

  +2 [+] [-]

, 2018-02-23 21:36, pirms 7 gadiem
Var jau Vecvagaru kritizēt, un noteikti lielā mērā pamatoti. Bet viegli arī viņam nav , ja jāoperē ar tādiem mazajiem spēlētājiem (izņemot veterānu Blūmu) . Vienkārši nožēlojama, nevarīga spēle no viņiem. Pasečniks arī švaks, kāds tur nba

  +1 [+] [-]

, 2018-02-23 21:36, pirms 7 gadiem
Eric rakstīja: Ceru ka pēc nakamā mača, LV tiks pie trenera!
par vēlu jau būs! Vajag tagad un tulīt citu

  +8 [+] [-]

, 2018-02-23 21:36, pirms 7 gadiem
Vecais Blūms rezultatīvākais...ar to arī viss pateikts

     [+] [-]

, 2018-02-23 21:36, pirms 7 gadiem
No grupas gan jau ārā izkārpīsies. Bet tālāk?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2018-02-23 21:36, pirms 7 gadiem
Šķēles spēle - lielākā katastrofa, ko pēdējo visma 10 gadu laikā nācies redzēt basketbola izlases izpildījumā..

Respect Blūmam.. nu un Žanis izskatījās sazāļots pēc vella, lai tik spēlētu...

 +12 [+] [-]

, 2018-02-23 21:37, pirms 7 gadiem
tā. kas tas bija?
studija - murgs, kāpēc aicināja to klaunu zeltiņu?
kādā sakarā tur kaut kāds jubalts? helmanis tik nosmīnēja
par spēli. a ko par spēli? tās nav. uzbrukumā nekādas izdomas plus garām bērnišķīgi metieni un sodi.
aizsardzības vienkārši nav.
vecvagar - lasies ar labu!
nu un par atsevišķiem indivīdiem labi pateica blūms - ja spēlē acb, nu, vismaz kaut ko parādi.

  +2 [+] [-]

, 2018-02-23 21:37, pirms 7 gadiem
Tas nav basketbols, tā ir nabagmāja.

     [+] [-]

, 2018-02-23 21:38, pirms 7 gadiem
Witslenamitea rakstīja: Zviedrija -Turcija tur zviedriem tagad +12 un 5 min vēl jāspēlē tākā viss mūsu pašu rokās vēl ir 3 sppēlēs.
Zviedri jau sāk uzbrukumā zīmēties un sūdus vārīt.

  +2 [+] [-]

, 2018-02-23 21:38, pirms 7 gadiem
M rakstīja: Šakils O'Nīls, Žoakims Noā, Andris Biedriņš, Deandrē Džordans. kas viņus visus vieno?

Sodiņus met labāk par Latvijas izlasi!
Nedēļas komentārs

  +1 [+] [-]

, 2018-02-23 21:38, pirms 7 gadiem
esmu riktīgi dusmīgs par šodienas redzēto
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2018-02-23 21:38, pirms 7 gadiem
vienigais_anonims rakstīja: Blūms, Peiners un Meiers var saukties par basktoblistiem, bet nu parējie... Lab Peineris apslimis, bet ar visu to 2 reizes lietderīgāks par pārējiem maziem.

NBA prospekts vasarā labi trenējies. Ukrainis izskolo pamatīgi.
Šķēle un Jako aizsardzībā un uzbrukumā vienkārši bomba. Džeki nav pelnījuši pat ūdeni pienest vbeterānam Blūmam.

Vecvagars episks treners:
1.Uzlaiž Kurucu sākumsastāvā un atkal kā pret Turciju 2 min 4 sūdus sataisa aizs. un uzbrukumā, tālāk sēž.
2. Minūti paņem pie -9.
3.Minūte līdz beigām, -16, bet viņš rāda nomierinaties
3. Un tās maiņas... Wow.

Voin un Šnepeli beidzat pazemot LV basketbolu un Gulbi pie komandas stūres.
Sāpīgi,bet diemžēl jāieliek plusiņš komentāram,jo nevaru nepiekrist...

  +8 [+] [-]

, 2018-02-23 21:38, pirms 7 gadiem
savairojies mums to vienādi ģērbto trenerīšu ka biezs,bet viens KRAULIŅŠ tik un tā varētu viņus visus aizvietot

  +5 [+] [-]

, 2018-02-23 21:38, pirms 7 gadiem
tas bija hardcore XXX.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-23 21:38, pirms 7 gadiem
Izskatās ka zviedri saprotot ka var uzvilkt turkus paši nobijās un celīši sāka trīcēt no uzbudinajum un tagad vēl izskatās ka mierīgi var arī pakāst beigās

     [+] [-]

, 2018-02-23 21:40, pirms 7 gadiem
nevaru nomierinaaties peec tada zaaga tagad ja buutu... muusu starting five ukriem uz vairaak ka -40 nebuutu ko cereet
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2018-02-23 21:41, pirms 7 gadiem
Nabagi.Tada sajuta it kaa pirmo reizi bumbu ieraudzijusi.Skele pat pari centram nevar pardribleet.Pasecniks stivs kaa setas miets,nav brinums ka Spanija met pa 6 punktiem.Kads tur NBA jasmejas...Kurucs seezot uz benka ir taa degradejis ka jaspelee LBL2.Treneris ari smiekligs.3 speletaji ir puslidz ok -parejie diemzel nav ne suuda verti.Ko vini dara basketbola nav isti saprotams.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-23 21:41, pirms 7 gadiem
taapat pasecniks kaads NBA???????

  +5 [+] [-]

, 2018-02-23 21:41, pirms 7 gadiem
Vecvagars partraukumā : "euuu veči nu saņemas , te ir iekšā te nav ....." . Ukraini neko neparadija , bet musejie uzbrukuma vienkarsi katastrofa , vini vienkarsi nezinaja ko darit , nekadas strategijas , zilie metieni . Un Vecvagars izskatijas galigs amatieris kurs pieradis but otais , tresais nummurs aiz kada cita trennera , izskatijas apjucis ....

     [+] [-]

, 2018-02-23 21:41, pirms 7 gadiem
jācer lai Melnkalne uzvarēs Slovēņus

  +8 [+] [-]

, 2018-02-23 21:42, pirms 7 gadiem
šitie treneri tipa VISOCKIS utt. sporta skolas čaļus nevar vietējā jaunatnes chempī ievest sešiniekā, bet paiet divi gadi un izlasi palīdz vadīt...

 +14 [+] [-]

, 2018-02-23 21:42, pirms 7 gadiem
B.. tādas dusmas! Brīdī, kad LV ir tiešām talantīgi spēlētāji un iespējas labi nostartēt PK, par galveno treneri tiek iecelts u20 treneris, kurš ar komandu ieguva pēdējo vietu EK!!! Brīdī, kad bija jādara viss iespējamais, lai mēs kvalificētos uz PK!!! Veco nevar vainot, viņš vnk ir stulbs, te būtu jāatkāpjas ne tikai viņam, bet visai federācijai

     [+] [-]

, 2018-02-23 21:42, pirms 7 gadiem
kuklitis rakstīja: Izskatās ka zviedri saprotot ka var uzvilkt turkus paši nobijās un celīši sāka trīcēt no uzbudinajum un tagad vēl izskatās ka mierīgi var arī pakāst beigās
nu jau tikai +3, un spēlēt vēl 2 min.

     [+] [-]

, 2018-02-23 21:43, pirms 7 gadiem
zviedri konkrēti peld ! Mūs vienīgai kas var glābt iur zviewdru uzvara un tad pašiem mājas uzvilkt turkus !

  +1 [+] [-]

, 2018-02-23 21:43, pirms 7 gadiem
Vismaz operators vienā brīdī atrada un parādīja vainīgo.
Jāmācās no Savicka čaļiem.

     [+] [-]

, 2018-02-23 21:44, pirms 7 gadiem
Turku līdzjuteji vairāk tribīnēs par zviedriem !

  -1 [+] [-]

, 2018-02-23 21:44, pirms 7 gadiem
Didziz rakstīja: Vismaz operators vienā brīdī atrada un parādīja vainīgo.
Jāmācās no Savicka čaļiem.
jā, krīt uz nerviem tas mērkaķis.

  +9 [+] [-]

, 2018-02-23 21:45, pirms 7 gadiem
Ja par nākamo treneri ieliks Lauri Reiniku, un par saspēlnieku būs Busulis, sūdīgāk kā šovakar nenospēlēs!
Šneps lobē savus čomakus, uz LVA basi viņam pajāt.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-23 21:45, pirms 7 gadiem
setas veci nospeletu labak neka sitie provini kauns
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-02-23 21:46, pirms 7 gadiem
imants_vilkaste_1973864812877621 rakstīja: galvenais,vini ka kastreti uzlaukuma skraidija,un nedega liesmina cinai un vinnei,man kauns ,par tadiem profesionaliem....
Blūmam Peineram pilnīgi noteikti dega liesmiņa !

     [+] [-]

, 2018-02-23 21:47, pirms 7 gadiem
kuklitis rakstīja: Turku līdzjuteji vairāk tribīnēs par zviedriem !
Drīz jau ne tikai basketbola zālē, bet arī visā Stokholmā mello būs vairāk, nekā balto!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-23 21:47, pirms 7 gadiem
kuklitis rakstīja: Blūmam Peineram pilnīgi noteikti dega liesmiņa !
Bet Peiners šodien sodus lādēja un tie aizmestie sodi arī sita pa nerviem izlasei.

     [+] [-]

, 2018-02-23 21:47, pirms 7 gadiem
Šobrīd treneru tops:
Zībarts > Gulbis > Štālijs > Zvirgzds > Bagijs > Visockis - R > Muižnieks > Štelmis > Galvanizētājs > Višnevics > Misus > Vecvagars

     [+] [-]

, 2018-02-23 21:48, pirms 7 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Nedēļas komentārs
M ir Dadža mantinieks
Pāri visiem more smeha

  +1 [+] [-]

, 2018-02-23 21:49, pirms 7 gadiem
sasperjods-k rakstīja: M ir Dadža mantinieks
Pāri visiem more smeha
Ir, ir. Tikko citēju viņu Sejasgrāmatā

     [+] [-]

, 2018-02-23 21:49, pirms 7 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Šobrīd treneru tops:
Zībarts > Gulbis > Štālijs > Zvirgzds > Bagijs > Visockis - R > Muižnieks > Štelmis > Galvanizētājs > Višnevics > Misus > Vecvagars
Kads Misus sho pat no lauvaam atlaida tagad trenee 14 gadiigas meitenes tapat kaa viedais visnevics
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-23 21:49, pirms 7 gadiem
kuklitis rakstīja: zviedri konkrēti peld ! Mūs vienīgai kas var glābt iur zviewdru uzvara un tad pašiem mājas uzvilkt turkus !
59:58, jāspēlē 2,5 sek. un sods zviedriem, met turku melnis

  +4 [+] [-]

, 2018-02-23 21:49, pirms 7 gadiem
Šausmas....
Likās, ka spēle rūp tikai pāris džekiem. Peineram un Blūmam. Ā nu vēl Meiers cīnījās, sameta. A ko pārējie...
Šķēli vispār iemest kādā āliņģi kaut kur Latgalē, lai pamostas. Varbūt arī pārējos visus.
Pret Turciju divi varianti. Visi saņemsies un būs dusmīgi pēc šā zāģa, un izcīnīsim skaistu uzvaru.
Vai nu turpināsim slīdēt tālāk lejā un -30, -40 un atā Pasaules kauss.

     [+] [-]

, 2018-02-23 21:49, pirms 7 gadiem
ZVIEDRI ir LOHI !

  +3 [+] [-]

, 2018-02-23 21:50, pirms 7 gadiem
finkelstains rakstīja: savairojies mums to vienādi ģērbto trenerīšu ka biezs,bet viens KRAULIŅŠ tik un tā varētu viņus visus aizvietot
Super!

     [+] [-]

, 2018-02-23 21:50, pirms 7 gadiem
Tas bij tīrs bloks zviedram !

     [+] [-]

, 2018-02-23 21:52, pirms 7 gadiem
blitkotajs rakstīja: Kads Misus sho pat no lauvaam atlaida tagad trenee 14 gadiigas meitenes tapat kaa viedais visnevics
Vecā uzbrukumi šķiet kā Butauta laikos
Savējie sapratīs...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-23 21:52, pirms 7 gadiem
kuklitis rakstīja: Tas bij tīrs bloks zviedram !
Kurš no LV to spēlei tiesā? Nebrīnos!

  +5 [+] [-]

, 2018-02-23 21:53, pirms 7 gadiem
Witslenamitea rakstīja: Bet Peiners šodien sodus lādēja un tie aizmestie sodi arī sita pa nerviem izlasei.
Peinera sejā bija rakstīts, ka viņš jāved uz Stradiņiem un jāslēdz pie sistēmas... tāpēc visu cieņu, ka čalis gāja un kapāja

  +7 [+] [-]

, 2018-02-23 21:53, pirms 7 gadiem
Sakiet ko gribiet, bet kā ieraudzīju Kurucu sākumsastāvā tā es zināju, ka zaudēsim....Reāli, izlase izskatās kā Šnepa un Kalnīša projekts...Lauvam bija taisnība, ka labāk bija Muižnieku ar Štālbergu kopā...Pēc pirmā puslaika neskatījos vairs, pat Kosuškina žēl palika. Un ko es teicu par Vecvagara neiekļaušanu?

  +4 [+] [-]

, 2018-02-23 21:53, pirms 7 gadiem
Sakiet ko gribat, bet Bagijs ir bija un būs labāks treneris par Arni. Zinu, ka izlase nav optimālajā sastāvā.
Bet ja visu spēli ļauj Kravtsovam griesties uz gala līniju un mest vieglus punktus, nu tad piedod atvaino priekškam ir treneris, ja nevar pateikt lai nolaižas palīdzība un noslēdz gala līniju? Jo Meiers visu laiku sedza tā lai nelaistu uz vidu. Šis ir tikai viens no ...
Daudz 50/50 bumbas nepaņemtas, par precizitāti nu nav ko, kāds uzbrukums tāda precizitāte.
Bet vispār kā jau eksperti teica - nav rokraksta, haoss, nav pārliecības..
Ļoti grūti skatāma spēle bija

     [+] [-]

, 2018-02-23 21:54, pirms 7 gadiem
zviedru lisais treneris tā lēkā pa laukumu it kā šie butu Eiropas čempiu paņēmuši tikko kā !

  +2 [+] [-]

, 2018-02-23 21:54, pirms 7 gadiem
zviedri turkus tomēr uzvarēja, +1

     [+] [-]

, 2018-02-23 21:54, pirms 7 gadiem
turki vismaz pakaasa

  +2 [+] [-]

, 2018-02-23 21:55, pirms 7 gadiem
Kāda uzvara? Mūusejie pat elementaras lietas nevareja izdarit, izcinit bumbas pie sava groza, iemest sodinus, izveidot kautcik sakarigu uzbrukumu... nekā... kur nu vel uzvareet.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2018-02-23 21:56, pirms 7 gadiem
Pēc aizvadītajām divām spēlēm šeit vēl ir kāds, kas reāli sapņo par PK? Tak atveriet acis, ar šādu spēli un šādu spēles vadīšanu nekāds PK nespīd.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-23 21:56, pirms 7 gadiem
Varam palikt pēdējie un nekur netikt, jo svejos tak uzvara mums labi ja 40%.
Tā arī LBS vajag!

     [+] [-]

, 2018-02-23 21:56, pirms 7 gadiem
blitkotajs rakstīja: turki vismaz pakaasa
tas pilnīgi neko nedod! visu spēļu bilance pārcelsies arī uz otro raundu

     [+] [-]

, 2018-02-23 21:56, pirms 7 gadiem
mums teik atstāts pēdejais salmiņš pi ekura pieķerties - ja Vecais to neizdarīs, tad žēlastības viņam vairs nebūs un ieies vēsturē kā neveiksminieks ... IR pāris dienas tagad viņam lai izdarītu vajadzīgos secinājums un pārkārtojumus ....

     [+] [-]

, 2018-02-23 21:57, pirms 7 gadiem
imants_vilkaste_1973864812877621 rakstīja: ku tev kuruc es iesledzu ka bij rezultats 0-9,un kurucu laukuma neredzeju,kas ta bij ,rodions zagi vainigs...???
Viņu ielika pamatsastāvā un pirmajā vai otrajā uzbrukumā viņam jau kļūda bija un nepārliecināta spēle, viņu ātri nost norāva...Viņa ielikšana pamatsastāvā jau par Vecvagaru daudz pateica...Kā viņš teica par Kurucu? Eiropā novērtēts spēlētājs? Skatieties kā Vezenkovs, aizgāja uz vakariņām un kā trauma, tā Vezenkovs pirmais uz izsaukšanu.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-23 21:57, pirms 7 gadiem
Eidzaa rakstīja: Pēc aizvadītajām divām spēlēm šeit vēl ir kāds, kas reāli sapņo par PK? Tak atveriet acis, ar šādu spēli un šādu spēles vadīšanu nekāds PK nespīd.
Mēs jau lūdzam - atstājiet Veco, lai ir 1-5 bilance un Veco nākas atlaist, jo ar labu pat Starkovs neiet prom.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-23 21:57, pirms 7 gadiem
Bomži, ja LeBlūms ir praktiski vienīgais, kas met iekšā, var tikpat labi arī pāragri aiziet no arēnas, labāk lai tehnisko zaudējumu dod

  +3 [+] [-]

, 2018-02-23 21:57, pirms 7 gadiem
Witslenamitea rakstīja: Jakovičs jau no apakšas neiemeta un sodi 11 garām.Treneris tur nav vainīgs.
Un kas tad? Kas viņu izlasē paņēma???Sen teicu, ka Jakvičs LBLII līmeņa spēlētājs...jau tad, kad Bagatskis pa blatam uz OS atlasi paņēma.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-23 21:58, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: tas pilnīgi neko nedod! visu spēļu bilance pārcelsies arī uz otro raundu
poifig kas pārcelsies kas nē ! Te nav ko daudz ko tālāk lūrēt vispār - tas ir prestiža un pašcieņas jautājums - izkļūt tālāk VIENALGA kā !

     [+] [-]

, 2018-02-23 21:58, pirms 7 gadiem
Un vēl jau labs moments, Zviedri paņēma turkus un Latvānija varēs godam palikt pēdējā vietā šādos tempos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2018-02-23 22:00, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Viņu ielika pamatsastāvā un pirmajā vai otrajā uzbrukumā viņam jau kļūda bija un nepārliecināta spēle, viņu ātri nost norāva...Viņa ielikšana pamatsastāvā jau par Vecvagaru daudz pateica
Jā, tas ir konkrēts Vecā feils kuru nekādi neviens nevar mēģināt attaisnot un pamīkstināt un sagrozīt ... Lika stavku uz Kurucu - un sanāca ka ielika biksēs sev kluci

     [+] [-]

, 2018-02-23 22:00, pirms 7 gadiem
..mūsējie - utu bungas! Jā!!!

     [+] [-]

, 2018-02-23 22:00, pirms 7 gadiem
kuklitis rakstīja: poifig kas pārcelsies kas nē ! Te nav ko daudz ko tālāk lūrēt vispār - tas ir prestiža un pašcieņas jautājums - izkļūt tālāk VIENALGA kā !
ja izkļūs nekādas pārmaiņas trenera korpusā nenotiks

     [+] [-]

, 2018-02-23 22:01, pirms 7 gadiem
100% vainings Putins
Un vel lvieši aizmirsa meldoniju izdzert pirms spelēs

     [+] [-]

, 2018-02-23 22:01, pirms 7 gadiem
imants_vilkaste_1973864812877621 rakstīja: lunahodi,tak nekur netiks,nebus,vai vel tagad nesaprotat,vai jus domajat un ticat vel viena procenta ticamibai,es ne..)
Es ticu ka ja visi saņemas un Vecais izdara pareizas spēlētāju izvēlas tad ir vairāk par 50% varbūtību uzviljkt turkus tagad savās mājās !

     [+] [-]

, 2018-02-23 22:03, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: ja izkļūs nekādas pārmaiņas trenera korpusā nenotiks
Tas nu gan nav tik viennozīmīgi ... jo ja art lielām mokam ujn haļavas palīdzību izkļūs ar nesakarīgu spēļiu tik uz induviduāliem sasniegumime balstītu spēli tad domāju ka tāpat Veco var nomest 50 uz 50

  +6 [+] [-]

, 2018-02-23 22:04, pirms 7 gadiem
imants_vilkaste_1973864812877621 rakstīja: ku tev kuruc es iesledzu ka bij rezultats 0-9,un kurucu laukuma neredzeju,kas ta bij ,rodions zagi vainigs...???
Nē Kurucs starting five bija ķirsis visam šitajam sviestam. Šņeps kā Lipmans aizsēdējies. Viens jau pietirsa nāciju un sačakarēja tikšanu uz olimpiādi, kurā bija viena no vājākajām vēsturē hokejā.

  +6 [+] [-]

, 2018-02-23 22:05, pirms 7 gadiem
Kas Tas bija !!? Ko Vecais ir darījis un pārņēmis no Bagija?! Kurš trenēs pa īstam Latvijas izlasi ?
Jankam Blūmam kāds vēl pēc Turcijas EČ pirmajām spēlēm ieteica pensijā doties,ha!

  +1 [+] [-]

, 2018-02-23 22:06, pirms 7 gadiem
Blums, Timmy, Strēlnieks, brāļi Bertani, Porzingis un Peiners pārējie var nospēlēt labi ja līderiem aiziet spēle
Kāda jēgā ņemt spēlētāju izlasē, ja viņš neko nespēj dot, es domāju Kurucu un Grazuli, kādā vaina Butjankovan, kuras gandrīz katru spēli taisa double double, vai arī Jeromanovam

     [+] [-]

, 2018-02-23 22:08, pirms 7 gadiem
kuklitis rakstīja: Jā, tas ir konkrēts Vecā feils kuru nekādi neviens nevar mēģināt attaisnot un pamīkstināt un sagrozīt ... Lika stavku uz Kurucu - un sanāca ka ielika biksēs sev kluci
Reāli, Kurucs čakarē sev karjeru ar visu Kalnīti, nu nav viņš tik pieprasīts un labs pašlaik...Pie tam, neaizgāja uz vakariņām, un Pesičs kā pirmo uz sastāvu pēc tā, kad viens izkrita, izsauca Vezenkovu...

Pie tam, tas īsais gals katastrofāls, man žēl palika Lejasmeiera, ka pakaļ melnim jāskraida bija. Izskatījās, ka melnis darīja, ko gribēja. Ja Vecvagaram junioram nav trauma, tad tas ir vēl viens galvenā trenera feils

     [+] [-]

, 2018-02-23 22:09, pirms 7 gadiem
Pilnīgi bezcerīga izgāšanās!!!

     [+] [-]

, 2018-02-23 22:10, pirms 7 gadiem
Robis87 rakstīja: Blums, Timmy, Strēlnieks, brāļi Bertani, Porzingis un Peiners pārējie var nospēlēt labi ja līderiem aiziet spēle
Kāda jēgā ņemt spēlētāju izlasē, ja viņš neko nespēj dot, es domāju Kurucu un Grazuli, kādā vaina Butjankovan, kuras gandrīz katru spēli taisa double double, vai arī Jeromanovam
Gražuli ir jāprot izmantot, viņš ir darba zirgs un caur viņu nedrīkst spēli taisīt. Butjankovs ir tieši pretējs gadījums, respektīvi, pats var uztaisīt spēli. Bet nu kopumā piekrītu, ka Butjankovs nav sliktāks par Gražuli.

  +6 [+] [-]

, 2018-02-23 22:10, pirms 7 gadiem
Uzvarēt gribēja tikai Blūms un Peiners. Tie arī izskatījās kā profesionāļi. Pie tiem, kas uzslavējami Meieru gan es neliktu: pilnīgs lupata. Aizsardzībā viņu izģērba kā nabagu - pa gala līniju... kā bērnu basketbolā. Rokas viņam švakas, kājas kokainas, no apakšas lādē garām (tāpat kā Jakovičs). Es redzēju 2 spēlētājus - pārējie vai nu piespēlēja Ukranai vai neko nedarīja.
Par Vecvagaru: biju starp tiem, kas cerēja, ka viņā tomēr ir treneris. Taktiskais - nulle. Kā pret sienu. Ja treneris pat uz papīra nezina kā Ukraiņus apspēlēt, tad laukumā ir tās mocības, ko mēs šovakar arī redzējām. Blūms un Peiners ir gana gudri spēlētāji, lai kaut ko paveiktu arī tad, kad treneris brauc auzās un nepalīdz; kad spēles plāna nav. Pārējie - kā jau bandinieki: ja dotu pareizas komandas, tad kaut ko jau izpildītu, bet tā kā treneris "peld", tad arī šie laukumā "peld".
Pa skumjo.

  +2 [+] [-]

, 2018-02-23 22:12, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Gražuli ir jāprot izmantot, viņš ir darba zirgs un caur viņu nedrīkst spēli taisīt. Butjankovs ir tieši pretējs gadījums, respektīvi, pats var uztaisīt spēli. Bet nu kopumā piekrītu, ka Butjankovs nav sliktāks par Gražuli.
Es arī uzskatu ka onkrēti pret hohliem Butjankovs būtu ļoti labi noderējie sun ierakstījies spēlē ! Pret turkiem - tur jau būtu vajadzīga cita pieeja, bet tas jau netraucētu viņu praktiski nelaist laukumā ja šodien būtu savu darbu izdarījis un mēs būtu uzvarējuši

  +4 [+] [-]

, 2018-02-23 22:13, pirms 7 gadiem
K.Garnettt rakstīja: Sakiet ko gribat, bet Bagijs ir bija un būs labāks treneris par Arni. Zinu, ka izlase nav optimālajā sastāvā.
Bet ja visu spēli ļauj Kravtsovam griesties uz gala līniju un mest vieglus punktus, nu tad piedod atvaino priekškam ir treneris, ja nevar pateikt lai nolaižas palīdzība un noslēdz gala līniju? Jo Meiers visu laiku sedza tā lai nelaistu uz vidu. Šis ir tikai viens no ...
Daudz 50/50 bumbas nepaņemtas, par precizitāti nu nav ko, kāds uzbrukums tāda precizitāte.
Bet vispār kā jau eksperti teica - nav rokraksta, haoss, nav pārliecības..
Ļoti grūti skatāma spēle bija
Tieši tas, ko pamanīju: Meieram varbūt ir spēks, bet galva puikam švaka - regulāri laiž pa gala līniju garām. Iesācēja kļūda. Tur pat Bagijs nevar palīdzēt... tas vispār nav izlašu trenera jautājums. Tādas lietas māca puikām padsmit gadu vecumā! Drausmas.

  +2 [+] [-]

, 2018-02-23 22:13, pirms 7 gadiem
Limpompo rakstīja: Uzvarēt gribēja tikai Blūms un Peiners. Tie arī izskatījās kā profesionāļi. Pie tiem, kas uzslavējami Meieru gan es neliktu: pilnīgs lupata. Aizsardzībā viņu izģērba kā nabagu - pa gala līniju... kā bērnu basketbolā. Rokas viņam švakas, kājas kokainas, no apakšas lādē garām (tāpat kā Jakovičs). Es redzēju 2 spēlētājus - pārējie vai nu piespēlēja Ukranai vai neko nedarīja.
Par Vecvagaru: biju starp tiem, kas cerēja, ka viņā tomēr ir treneris. Taktiskais - nulle. Kā pret sienu. Ja treneris pat uz papīra nezina kā Ukraiņus apspēlēt, tad laukumā ir tās mocības, ko mēs šovakar arī redzējām. Blūms un Peiners ir gana gudri spēlētāji, lai kaut ko paveiktu arī tad, kad treneris brauc auzās un nepalīdz; kad spēles plāna nav. Pārējie - kā jau bandinieki: ja dotu pareizas komandas, tad kaut ko jau izpildītu, bet tā kā treneris "peld", tad arī šie laukumā "peld".
Pa skumjo.
nu te var parakakstīties zem katra vārda apkšā !

  +5 [+] [-]

, 2018-02-23 22:16, pirms 7 gadiem
kuklitis rakstīja: Es arī uzskatu ka onkrēti pret hohliem Butjankovs būtu ļoti labi noderējie sun ierakstījies spēlē ! Pret turkiem - tur jau būtu vajadzīga cita pieeja, bet tas jau netraucētu viņu praktiski nelaist laukumā ja šodien būtu savu darbu izdarījis un mēs būtu uzvarējuši
Mani vispār neapmierina izlases komplektācija un Vecvagara izteicieni ir vispār parodija. Kaut vai par Kurucu, kurš, it kā, ir novērtēts spēlētājs, bet tiek laists uz izlasi un tajā pašā laikā Mālmanim iepriekš pateica, ka pat, lai kandidātos tiktu, ir ilgstošāk labi jāpaspēlē, bļin Mālmanim, kurš laikam ir tik nenovērtēts spēlētājs, ka pats treneris iebilda par viņa došanos prom no komandas!!!

     [+] [-]

, 2018-02-23 22:16, pirms 7 gadiem
gatera priekshnieks rakstīja: Tieši tā- jūsējie Jako un Šķēlēns Jr.!!!
visa komanda bija sūdīga, ne tikai BKV spēlētāji

  +2 [+] [-]

, 2018-02-23 22:18, pirms 7 gadiem
Iemaciet man ar ar printeri nopirkt biletes

     [+] [-]

, 2018-02-23 22:18, pirms 7 gadiem
HitMix* rakstīja: visa komanda bija sūdīga, ne tikai BKV spēlētāji
Daļēji piekrītu, jo tomēr daudz ir atkarīgs no saspēles vadītājiem, kā viņi lasa spēli. Kā traucē pretspēlētājam spēlēt utt. Šodien ne viens no trim pg nebija tik spēcīgs, lai paceltu komandu. Šķēlem, varbūt vēl saprotams, nesen pēc traumas un iespējams, kaut kur paforsēja, lai tiktu uz strīpas.

Es neatceros, kurš to teica, vai Valters, bet viens norādīja, ka ja pg slikti spēlē, tad arī pavelk uz leju komandu, jo no viņa ir visa saspēle atkarīga.

     [+] [-]

, 2018-02-23 22:18, pirms 7 gadiem
dream team'18- LR 100.

  +2 [+] [-]

, 2018-02-23 22:20, pirms 7 gadiem
Te pat KP un DB dalība nelīdzētu, ja stūrē kuği vecais un co...

     [+] [-]

, 2018-02-23 22:21, pirms 7 gadiem
Spēles rezultāts katastrofāls no turnīra perspektīvas viedokļa... Kaut gan- protams, nekas jau nav beidzies, jo ja tālāk tik uzvaram visu pēc kārtas tad PČ būs....bet reāli jau saprotams, ka tālāk būs vēl grūtāk, un ja nebija uzvara tagad, tad...ir kā ir.
Un protams, kopumā spēle pati arī ja ne pakaļā, tad tuvu tai.. jo nevar jau daži spēlētāji izvilkt arī pret Ukrainu...Kur tad gaidītais Šķēles, Pasečņika u.c., pienesums, arī no Šmita gaidīts vairāk.. un ja gribam būt elites vienība, tad jau arī vairāk jāspēj izdarīt arī piemēram Jakovičam, Mejerim, Gražulim u.c., ----t..i, jāprot izšaut kādam no tiem kas ir šī sastāva divpadsmitnieka otrā pusē (!!!).
Par labo- Blūms lielisks (!!!!), un paldies Peineram par to, ka izgāja uz spēli un cīnījās kaut gan, škiet, nevesels ..
Par nākotni- varbūt tiešām pēc spēles ar turkiem jāmaina galvenais treneris (??), kaut kā neizskatās, ka tas amats Vecvagaram šobrīd pa plecam.
P.s. savdabīgi izskatās, ka Kurucu ieliek sākumsastāvā, un tad vairs laukumā neparādās... Var jau būt, ka nākotnes vārdā tas ir pareizi, bet ja nu viņa patiesais līmenis šobrīd neko īsti izdarīt izlases labā neļauj (atvainojos, ja par daudz slikti domāju..), varbūt pagaidām uz izlasi aicināt kādu, kurš varētu ko dot, kaut gados vecāku (??) /te nedomāju nevienu konkrēti/.

     [+] [-]

, 2018-02-23 22:22, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Mani vispār neapmierina izlases komplektācija un Vecvagara izteicieni ir vispār parodija. Kaut vai par Kurucu, kurš, it kā, ir novērtēts spēlētājs, bet tiek laists uz izlasi un tajā pašā laikā Mālmanim iepriekš pateica, ka pat, lai kandidātos tiktu, ir ilgstošāk labi jāpaspēlē, bļin Mālmanim, kurš laikam ir tik nenovērtēts spēlētājs, ka pats treneris iebilda par viņa došanos prom no komandas!!!
Tad jau neatliek nekas cits kā novēlēt Mālmanim veiksmi, lai netiek izsaukts! Savādāk būs nevis viens sačakarēts ( Kurucs ), bet nu jau divi!

     [+] [-]

, 2018-02-23 22:23, pirms 7 gadiem
swe-tur 59:58 final

     [+] [-]

, 2018-02-23 22:24, pirms 7 gadiem
specha rakstīja: swe-tur 59:58 final
tikko video ierakstā noskatījies?

  +1 [+] [-]

, 2018-02-23 22:26, pirms 7 gadiem
bezbiksis rakstīja: Tad jau neatliek nekas cits kā novēlēt Mālmanim veiksmi, lai netiek izsaukts! Savādāk būs nevis viens sačakarēts ( Kurucs ), bet nu jau divi!
Pie šī trenera? Gandrīz vai...Jau tad, kad viņš to pateica, tas bija totālā tirsā, jo Kurucs nebija pat spēli nospēlējis FCB sastāvā, tikai sēdējis (ja pareizi laiku atceros), bet Mālmanim jau bija spēles gan ACB, gan Eirolīgā...

Ne tikai viņš, kā jau te pieminēja, arī Butjankovu varēja, paskatīties varbūt kā no LBL īsajā galā, jo, jau no iepriekšējā sasaukuma, bija redzams, ka dažu labu tur var pamainīt utt.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-23 22:27, pirms 7 gadiem
DRAUSMAS! PRET TURKIEM AR SADU SPELI VARIANTU NAV! ZAUDEJUMS AR -15!

     [+] [-]

, 2018-02-23 22:28, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Pie šī trenera? Gandrīz vai...Jau tad, kad viņš to pateica, tas bija totālā tirsā, jo Kurucs nebija pat spēli nospēlējis FCB sastāvā, tikai sēdējis (ja pareizi laiku atceros), bet Mālmanim jau bija spēles gan ACB, gan Eirolīgā...

Ne tikai viņš, kā jau te pieminēja, arī Butjankovu varēja, paskatīties varbūt kā no LBL īsajā galā, jo, jau no iepriekšējā sasaukuma, bija redzams, ka dažu labu tur var pamainīt utt.
Gulbis studijā teica, ka Jeromanovs būtu pelnījis spēli LV sastāvā.

  +3 [+] [-]

, 2018-02-23 22:29, pirms 7 gadiem
Nav Bertāni, Timma un Porziņģis, tā mēs esam mīksti. Žēl Blūma, viņš būtu pelnījis vēl uzraut PK

  +5 [+] [-]

, 2018-02-23 22:29, pirms 7 gadiem
Zaudējumā redzu vienu plusu- Vecvagars ilgi nebūs šajā amatā.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-23 22:33, pirms 7 gadiem
KoNuKo rakstīja: Gulbis studijā teica, ka Jeromanovs būtu pelnījis spēli LV sastāvā.
Viennozīmīgi, jo neredzu, ar ko viņš sliktāks būtu par Lejasmeieru...Kā iepriekš minēju, ja traumas nav, tad Vecvagaru arī, jo tomēr labā līmenī spēlē un ir laba pieredz augstā līmenī...Un tā mēs varam uzskaitīt vēl, kaut vai Kuruca vietā Kārli utt. Un to darot paveras vienkārši unikāla aina, ka spītīgi netiek citi izskatīti. Otrs jautājums, cik daudz var pateikt pārējie treneri, jo minūtes pārtraukumos izskatījās, ka viņš viens vada, maz apspriežas utt. Pie tam, rēķinot, ka viņam nav pieredzes tik augstā līmenī.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-23 22:33, pirms 7 gadiem
Jigsaw rakstīja: Un vēl jau labs moments, Zviedri paņēma turkus un Latvānija varēs godam palikt pēdējā vietā šādos tempos
kas tev par problēmām, ka jākropļo Lastvijas vārds? vai nu nav cieņas vai arī drusku pam..ļķis?

     [+] [-]

, 2018-02-23 22:33, pirms 7 gadiem
Un protams- no manas puses heitošana FIBA Europe un ULEB konfliktam, kas ir stulbs un kaitīgs. Būtu Timma, Strēlnieks, Dairis Bertāns, visticamāk viss skats būtu citāds. Protams, ne viss būtu labi, (jo nekad tā nav) bet uzvara pat ja arī nesmuka, tad droši vien būtu.

  +3 [+] [-]

, 2018-02-23 22:34, pirms 7 gadiem
specha rakstīja: swe-tur 59:58 final
Turki būs nikni, mūsējie būs nikni. Kuri būs niknāki - ziemeļnieki vai dienvidnieki? Atbildi nav grūti uzminēt. Man jautājums nevis kad atlaidīs Vecvagaru, bet kurš būs nākamais treneris.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-23 22:34, pirms 7 gadiem
SmiekluReinis27 rakstīja: Te pat KP un DB dalība nelīdzētu, ja stūrē kuği vecais un co...
Pārspīlēt arī nevajag. Objektīvu skatu vajag saglabāt arī tad, kad emocijas ņem virsroku.

  +4 [+] [-]

, 2018-02-23 22:46, pirms 7 gadiem
Argonaut rakstīja: Un protams- no manas puses heitošana FIBA Europe un ULEB konfliktam, kas ir stulbs un kaitīgs. Būtu Timma, Strēlnieks, Dairis Bertāns, visticamāk viss skats būtu citāds. Protams, ne viss būtu labi, (jo nekad tā nav) bet uzvara pat ja arī nesmuka, tad droši vien būtu.
Šis kvalis parāda mūsu rezervju stāvokli. Pie reizes arī parāda, kāds ir mūsu jauno spēlētāju līmenis, kuri vecumā 19-24 gadi, teiksim atklāti, nekā spīdoša un dikti cerīga. Gribu atgādināt, ka Dairim un Strēlniekam jau nākamgad 30, Žanim jau gandrīz tikpat, tātad labi, ja vēl vienu EURO novilks, un Blūms tūliņ būs prom... KP, paši zināt, kā Haleja komēta, reizi gadsimtā izgaismos izlasi. šķērma dūša raugoties uz tā paša Pasečņika progresu, šķiet, ka progress notiek normāla gliemeža ātrumā, uz gadiem 35 būs gatavs NBA... Šmits ir OK spēlētājs, var izšaut, bet līderis nebūs. Ka tik mēs 2017. gada čempi vēl ar labu vārdu piesauksim tuvāko gadu desmitu, jo nākamais turnīrs tikai 2021. gadā!

  +1 [+] [-]

, 2018-02-23 22:48, pirms 7 gadiem
Nesmuks zaudējums, galīgi bez variantiem. Biju piemirsis par maču, ieslēdzu tikai uz ceturto ceturtdaļu, bet arī tur auzu bija papilnam... Galīgi nekādas sistēmas, saspēlnieki - vienkārši šausmas. Smagi.

  +3 [+] [-]

, 2018-02-23 22:50, pirms 7 gadiem
Ko var vēlēties,ja veterāns Blūms trenējās 2x vairāk individuāli, nekā vietējās zvaigznes, rezultāts acīmredzams. Vecais bez komentāriem,jau spēlējot nevarēja pār lūpu pārspļaut.

  +2 [+] [-]

, 2018-02-23 22:50, pirms 7 gadiem
Par šo spēli uzslavas pelnījuši Blūms, Meiers un daļēji Jakovičs par Džetera segšanu. Lejasmeiers pret viņu izskatījās kā bērns. Lielākā vilšanās - Šķēle, pilnīgs 0 abos galos, nesaprotu Veco, pat Lomažs tik slikti nenospēlētu. Mejeris arī pilnīgs bezcers aizsardzībā

  +2 [+] [-]

, 2018-02-23 22:50, pirms 7 gadiem
Ja drīkst, iepirdīšu arī no savas dīvāna malas.. Skatoties šodienas spēli, man neviļus ienāca doma, ka Bagatskis ieteikdams Vecvagaru par savu aizvietotāju izdomāja veidu, kā uzsist sev cenu, lai nākotnē atgrieztos

P.s.
Ja tās ir tās iespēlētās kombenes un spēles zīmējums ko Bagijs ir atstājis, tad sorry, varēja paņemt kaut treneri no Zilupes un rezultāts pat varbūt būtu labāks... Manuprāt Vecvagaram nav pieredzes vadīt tāda līmeņa basketbolu, pat pēc sejas var redzēt ka viņš pats izskatijās apjucis, sapurināt komandu arī nevar..
Nezinu cik izdevīgi bija paņemt zaļu treneri bez pieredzes...bet nu spēlētāji brīžiem arī psc ko izpildija.. ko Jakovičs vispār dara basketbolā, es nezinu...aizlikt garām no apakšas.. dot piespēli šķērsām, pat ne uz tālo roku kad klāt ir sedzējs.. tādu saspēles vadītāju uzreiz atlaist vajadzētu, jo šādas pamat lietas māca jau bērnu vecumā.. vienkārši nožēlojami...

Var zaudēt un var neiemest, bet veids kādā tas tiek izdarīts un totāla bezdarbība aizsardzībā beigās, ļaujot mūs pazemot ar alley up dankiem, veči piedodiet, bet tādu basi es vairs neskatīšos, veiksmi jums..

     [+] [-]

, 2018-02-23 22:52, pirms 7 gadiem
Beaut rakstīja: B.. tādas dusmas! Brīdī, kad LV ir tiešām talantīgi spēlētāji un iespējas labi nostartēt PK, par galveno treneri tiek iecelts u20 treneris, kurš ar komandu ieguva pēdējo vietu EK!!! Brīdī, kad bija jādara viss iespējamais, lai mēs kvalificētos uz PK!!! Veco nevar vainot, viņš vnk ir stulbs, te būtu jāatkāpjas ne tikai viņam, bet visai federācijai
Nevar nepiekrist, šo PK vajadzēja, kā ēst! Jo, kas tagad notiek, ja spēlējam tikai pēc trīs gadiem EČ, izlases kodols jau būs vecumā ap 30, un tas var izvērsties par kārtējo tagadvainekad... Žēl visus šos pazaudētos gadus pa vidu. Un, protams, paldies arī visām basketbollohu asociācijām... Žēl, ļoti žēl.

     [+] [-]

, 2018-02-23 22:53, pirms 7 gadiem
1vo6m1t5 rakstīja: Ja drīkst, iepirdīšu arī no savas dīvāna malas.. Skatoties šodienas spēli, man neviļus ienāca doma, ka Bagatskis ieteikdams Vecvagaru par savu aizvietotāju izdomāja veidu, kā uzsist sev cenu, lai nākotnē atgrieztos

P.s.
Ja tās ir tās iespēlētās kombenes un spēles zīmējums ko Bagijs ir atstājis, tad sorry, varēja paņemt kaut treneri no Zilupes un rezultāts pat varbūt būtu labāks... Manuprāt Vecvagaram nav pieredzes vadīt tāda līmeņa basketbolu, pat pēc sejas var redzēt ka viņš pats izskatijās apjucis, sapurināt komandu arī nevar..
Nezinu cik izdevīgi bija paņemt zaļu treneri bez pieredzes...bet nu spēlētāji brīžiem arī psc ko izpildija.. ko Jakovičs vispār dara basketbolā, es nezinu...aizlikt garām no apakšas.. dot piespēli šķērsām, pat ne uz tālo roku kad klāt ir sedzējs.. tādu saspēles vadītāju uzreiz atlaist vajadzētu, jo šādas pamat lietas māca jau bērnu vecumā.. vienkārši nožēlojami...

Var zaudēt un var neiemest, bet veids kādā tas tiek izdarīts un totāla bezdarbība aizsardzībā beigās, ļaujot mūs pazemot ar alley up dankiem, veči piedodiet, bet tādu basi es vairs neskatīšos, veiksmi jums..
Jakoviča problēma, jebkurā klubā, ir tā, ka viņš izdomā, kur bumbu dos un neskatoties no situācijas dod, lai gan sedzējs jau paspējis noreaģēt...Citās jomās it kā pielicis ir, bet to labot viņam vēl nav izdevies

  +1 [+] [-]

, 2018-02-23 22:55, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: Nevar nepiekrist, šo PK vajadzēja, kā ēst! Jo, kas tagad notiek, ja spēlējam tikai pēc trīs gadiem EČ, izlases kodols jau būs vecumā ap 30, un tas var izvērsties par kārtējo tagadvainekad... Žēl visus šos pazaudētos gadus pa vidu. Un, protams, paldies arī visām basketbollohu asociācijām... Žēl, ļoti žēl.
Man slinkums meklēt tavu citēto komentāru, bet piebildīšu, ka ne visais federācijai, bet gan Šnepam un viņa pakalpiņam Voinam, jo valdei bija arī citas kandidatūras, kas netika izskatītas.

     [+] [-]

, 2018-02-23 22:55, pirms 7 gadiem
atbilstoši tradīcijai Vecais savā vietā varētu rekomendēt Žeņu K. no VEF asistentiem un kāds voins bildīs atkal ar makaroniem uz ausīm, ka tā bija vienīgā kandidatūra

  +1 [+] [-]

, 2018-02-23 22:56, pirms 7 gadiem
specha rakstīja: atbilstoši tradīcijai Vecais savā vietā varētu rekomendēt Žeņu K. no VEF asistentiem un kāds voins bildīs atkal ar makaroniem uz ausīm, ka tā bija vienīgā kandidatūra
Šajā situācijā, es teiktu, ka pat Žeņa labāk trenētu kā Vecais

  +1 [+] [-]

, 2018-02-23 22:56, pirms 7 gadiem
principā bagijs uz doto brīdi ir norakstīts materiāls, Eiropas darba tirgū viņš ir naher vajadzīgas ar savām ambīcijām ( entie stāsti pirms Jaunā gada aizkulisēs ka man ir 3-4 reāli piedāvājumi no Eirolīgas klubiem par ko visi smaidīja, pēc tam : ai ko nu es tur tagad līdīšu, labāk atpūtīšos, pastažēsos ASV, tagad klusums absolūts un depresīva noskaņa jo izrādās ka ārpus Latvijas pa lielam nevienam nav vajadzīgs
1vo6m1t5 rakstīja: Ja drīkst, iepirdīšu arī no savas dīvāna malas.. Skatoties šodienas spēli, man neviļus ienāca doma, ka Bagatskis ieteikdams Vecvagaru par savu aizvietotāju izdomāja veidu, kā uzsist sev cenu, lai nākotnē atgrieztos

P.s.
Ja tās ir tās iespēlētās kombenes un spēles zīmējums ko Bagijs ir atstājis, tad sorry, varēja paņemt kaut treneri no Zilupes un rezultāts pat varbūt būtu labāks... Manuprāt Vecvagaram nav pieredzes vadīt tāda līmeņa basketbolu, pat pēc sejas var redzēt ka viņš pats izskatijās apjucis, sapurināt komandu arī nevar..
Nezinu cik izdevīgi bija paņemt zaļu treneri bez pieredzes...bet nu spēlētāji brīžiem arī psc ko izpildija.. ko Jakovičs vispār dara basketbolā, es nezinu...aizlikt garām no apakšas.. dot piespēli šķērsām, pat ne uz tālo roku kad klāt ir sedzējs.. da tādu saspēles vadītāju uzreiz atlaist vajadzētu.. vienkārši nožēlojami...

Var zaudēt un var neiemest, bet veids kādā tas tiek izdarīts un totāla bezdarbība aizsardzībā beigās, ļaujot mūs pazemot ar alley up dankiem, veči piedodiet, bet tādu basi es vairs neskatīšos, veiksmi jums..

  +3 [+] [-]

, 2018-02-23 23:00, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Man slinkums meklēt tavu citēto komentāru, bet piebildīšu, ka ne visais federācijai, bet gan Šnepam un viņa pakalpiņam Voinam, jo valdei bija arī citas kandidatūras, kas netika izskatītas.
Tas jau škrobi nemazina. PK vajadzēja kļūt par gaidītāko Latvijas sporta notikumu kopš EURO2004... Jauns un vecs skatītos spēles, Pēteris un Žeņa, teju kā amerikāņiem, kad viņi nolaidās uz Mēness, visi skati būtu pavērsti uz KP un kompāniju. Respektīvi, gaidītu piepildāmies to, kam bijām tik tuvu iepriekšejo gadu. Tagad viss nolaists podā. IZDEVĪBA!

  -1 [+] [-]

, 2018-02-23 23:00, pirms 7 gadiem
disciplīns rakstīja: kas tev par problēmām, ka jākropļo Lastvijas vārds? vai nu nav cieņas vai arī drusku pam..ļķis?
Protams, ka nav cieņas, jo tu paskaties, kā naudas rausēji cūko visu uz nebēdu, pat basketbolu nežēlo. Visos amatos tur "savējos", ko parašas laikos iemācījās, tā arī dzīvo

  -1 [+] [-]

, 2018-02-23 23:02, pirms 7 gadiem
Vēl gribu uzrakstīt vienu lietu, ko noteikti atkārtošu pa laikam vēl.
Latvijā iedzīvotāju, it īpaši bērni/jaunieši paliek aizvien mazāk. Tas viens, un otrs- tiem pašiem gribēšana ar sportu nopietni nodarboties ir mazāk. Tiem visiem daudzajiem sporta veidiem, kas Latvijā tiek attīstīti, vienkārši nepietiks resursu. Vai nav laiks jau domāt, ka jākoncentrējas uz dažiem galvenajiem, lai saglabātu līmeni? Un basketbolam jābūt starp tiem.
Tomēr jau zināms, ka tas ir velnišķīgi grūti izdarāms, jo prasa mainīt kādas naudas plūsmas, un tad vienmēr būs neapmierinātie, kas bļaus un pretdarbosies, un nekas nenotiks.

     [+] [-]

, 2018-02-23 23:02, pirms 7 gadiem
Izlases kas balstās ar spēli uz groza apakšu (Grieķija,Serbija.Lietuva un tagad Ukraina)nekad nav bijušas mums parocīgas pietam treneru štābs to zina bet neko nemaina.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-23 23:03, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: Tas jau škrobi nemazina. PK vajadzēja kļūt par gaidītāko Latvijas sporta notikumu kopš EURO2004... Jauns un vecs skatītos spēles, Pēteris un Žeņa, teju kā amerikāņiem, kad viņi nolaidās uz Mēness, visi skati būtu pavērsti uz KP un kompāniju. Respektīvi, gaidītu piepildāmies to, kam bijām tik tuvu iepriekšejo gadu. Tagad viss nolaists podā. IZDEVĪBA!
Pilnībā piekrītu. Šeit vajadzēja treneri ar pieredzi. Kaut vai ārzemju speciālistu, ja vēl pazīstams būtu, tad nešaubos, ka kaut ko vēl sarunātu ar eirolīgas klubiem.

  +2 [+] [-]

, 2018-02-23 23:04, pirms 7 gadiem
Jigsaw rakstīja: Protams, ka nav cieņas, jo tu paskaties, kā naudas rausēji cūko visu uz nebēdu, pat basketbolu nežēlo. Visos amatos tur "savējos", ko parašas laikos iemācījās, tā arī dzīvo
Tā nav Latvijas vaina, bet gan cilvēku, lūdzu, vērsies pret tiem, nevis mūsu valsti, jo tie ir divi dažādi ceļi

  +1 [+] [-]

, 2018-02-23 23:05, pirms 7 gadiem
Godīgi sakot es Kurucā neredzu Eirolīgas spēlētāja potenciālu. Bet drīzāk Ernesta Kalves karjeras kopiju. Piedodiet, bet šājā kadrā ne ekslpozivitātes ne talanta.

     [+] [-]

, 2018-02-23 23:07, pirms 7 gadiem
Jakoviča vietā Vecvagars,Kuruca vietā Butjankovs un pie centriem klāt Rozīti domāju aršana pret tāda tipa pretinieku būtu labāka.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-23 23:09, pirms 7 gadiem
Argonaut rakstīja: Vēl gribu uzrakstīt vienu lietu, ko noteikti atkārtošu pa laikam vēl.
Latvijā iedzīvotāju, it īpaši bērni/jaunieši paliek aizvien mazāk. Tas viens, un otrs- tiem pašiem gribēšana ar sportu nopietni nodarboties ir mazāk. Tiem visiem daudzajiem sporta veidiem, kas Latvijā tiek attīstīti, vienkārši nepietiks resursu. Vai nav laiks jau domāt, ka jākoncentrējas uz dažiem galvenajiem, lai saglabātu līmeni? Un basketbolam jābūt starp tiem.
Tomēr jau zināms, ka tas ir velnišķīgi grūti izdarāms, jo prasa mainīt kādas naudas plūsmas, un tad vienmēr būs neapmierinātie, kas bļaus un pretdarbosies, un nekas nenotiks.
NEE!!! jo visu likt uz vienas kaarts ar nebuus lab!

  +1 [+] [-]

, 2018-02-23 23:10, pirms 7 gadiem
Argonaut rakstīja: Vēl gribu uzrakstīt vienu lietu, ko noteikti atkārtošu pa laikam vēl.
Latvijā iedzīvotāju, it īpaši bērni/jaunieši paliek aizvien mazāk. Tas viens, un otrs- tiem pašiem gribēšana ar sportu nopietni nodarboties ir mazāk. Tiem visiem daudzajiem sporta veidiem, kas Latvijā tiek attīstīti, vienkārši nepietiks resursu. Vai nav laiks jau domāt, ka jākoncentrējas uz dažiem galvenajiem, lai saglabātu līmeni? Un basketbolam jābūt starp tiem.
Tomēr jau zināms, ka tas ir velnišķīgi grūti izdarāms, jo prasa mainīt kādas naudas plūsmas, un tad vienmēr būs neapmierinātie, kas bļaus un pretdarbosies, un nekas nenotiks.
Nedomāju, ka tur tā problēma. Nav jau jāatstāj uzsvars uz dažiem sportiem, it īpaši, kad mums ir teicami piemēri tam, ka mazas valstis var augstā līmenī piekopt vairākus sportus (Slovēnija, Melnkalne, Islande). Drīzāk jādomā, kā iesaistī jauniešus sportā. Ko dod jaunieši kopējais skaits, ja sportā iesaistīto ir nemainīgi maz? Pareizi rīkojoties ar resursiem, mēs varam piekopt gan basketu, gan hokeju, gan visus renes sportus, un, protams, vieglatlētiku... futene atsevišķs stāsts. Un kam tu griezīsi nost? Visur parādās jauni talanti. Svarcelšanā neliels bums sācies, vieglatlētikā arī, džudo, u.tt. Kam tu taisies griezt nost? Tici man, tā griešana, vai saujiņa bērnu svaidīšana šurputurpu, nenovestu pie basketbola medaļām. Nu nekādi. Koncentrēšanās uz vienu, diviem sportiem ir pilnīga aplamība, it īpaši apstākļos, kad sāk parādīties sportā kkādas normālas naudiņas (skat. mūsu ZOS budžetu).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2018-02-23 23:15, pirms 7 gadiem
Usiks 2 Briedis 0

     [+] [-]

, 2018-02-23 23:16, pirms 7 gadiem
imants_vilkaste_1973864812877621 rakstīja: nu nav vairs ltvaniem,nba puiku,kurus nemt,nav diemzel....tuksums aizmirstam basi ,paskatamies sonakt reni..g)))
Nu, būsim nopietni, 2 čaļi NBA... pirms gadiem pieciem tikai sapņos rēgojās, un ne jau tālie rezervisti. Bet tas viss var beigties ar kārtējo zudušās paaudzes stāstu, ja mēs ntiekam uz finālturnīru tādā brīdī.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2018-02-23 23:19, pirms 7 gadiem
sūds,ka zaudējām,bet neredzēju nevienu kombeni, ar kuru Vecvagars radikāli censtos mainīt spēles ritējumu..kaut būtu atstājis vienu saspēlnieku un pārējos 4 būtu garos laidis laukumā,lai ukraiņu garajiem sapelnītu piezīmes..vienīgais Vecā trumpis bija Blūms, kas neļāva mūsējos piesmiet ar -25.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2018-02-23 23:29, pirms 7 gadiem
Hokejs nr. 1

  +3 [+] [-]

, 2018-02-23 23:45, pirms 7 gadiem
Viss ir loti vienkarsi.Bagatskis sava vieta ielika ,jeb pareizak butu teiktieteica pedinas treneri kurs izlasi noslicinas ar domu ka bez vina...Bagatska...Latvijai nesasniegt to statusu kads ir Lietuvai.Bagatskis iet pari likiem.Bagatskis tiesi uz Kalves rekina saka savu karjeru Ernesta popularitati izmantojot pret speletaja gribas pardodot vinu Benetonam,kaut bija velesanas Kalvi iegadaties klubam Barselona.Bagatskis un Keizarmezs ar Tropu prieksgala sanema uz to laiku labu naudu ,kuras sanemosas personas lidz sim bridim nav noskaidrotas.Tiesi pec si darijuma klubs Benetton atteicas vest jebkadas sarunas ar Bagatski un Latvijas klubu sistemu.Bagatskis ar visiem spekiem censas pieradit sabiedribai ka bez vina Latvijas izlase neko nesasniegs, un vins daris visu lai sabiedribas acis to pamatotu.Sis treneris ne viena eiropas kluba nav stradajis vairak par 6 menesiem bet ambicijas ka NBA galvenajam trenerim

  +1 [+] [-]

, 2018-02-23 23:48, pirms 7 gadiem
Nu ko? Nu spêle neaizgāja,bet vienu varu teikt,ka man kā skatìtājai tur vispār nebija ko redzēt,Vienìgais bija Blūms,bet tur jau nav ko mums apvainoties. Nu no tiem spēlētājiem kāds ir baigais perimetra metējs,nu nē.A garie vińiem vienkārši bija labāki.Nesaprotu kāpēc uz izlasi tiek aicināts Kuracs,ja vińam netiek dots spēles laiks. Nu kas ir 2.22min. Kā rezultātā vēl klubā konflikts,jūs nejūtiet,ka vińam tiek nosista apetīte uz to Latvijas izlasi.Pēc tam nav ko žēloties!

  +2 [+] [-]

, 2018-02-23 23:54, pirms 7 gadiem
Līdz pirmdienai uz izlasi jāizsauc Iļjins, Kārlis, Jeromānovs, varbūt arī Pozņaks.Ja viņi šodien spēlētu, sliktāk nebūtu. Vecvagaram nepamanīt Iļjinu, kurš šobrīd ir LBL rezultatīvākais garais spēlētājs gan iemestajās, gan atlēcošajās bumbās, ir stulbi. Tas būdīgais ukrainis vismaz Viktoru nenostumd'tu malāk kā skalu Pasečņiku

  +1 [+] [-]

, 2018-02-23 23:55, pirms 7 gadiem
marta rakstīja: Nu ko? Nu spêle neaizgāja,bet vienu varu teikt,ka man kā skatìtājai tur vispār nebija ko redzēt,Vienìgais bija Blūms,bet tur jau nav ko mums apvainoties. Nu no tiem spēlētājiem kāds ir baigais perimetra metējs,nu nē.A garie vińiem vienkārši bija labāki.Nesaprotu kāpēc uz izlasi tiek aicināts Kuracs,ja vińam netiek dots spēles laiks. Nu kas ir 2.22min. Kā rezultātā vēl klubā konflikts,jūs nejūtiet,ka vińam tiek nosista apetīte uz to Latvijas izlasi.Pēc tam nav ko žēloties!
+++

  +3 [+] [-]

, 2018-02-24 00:21, pirms 7 gadiem
Vai kāds var apgaismot, cik Jakovičs maksā kautkam, lai atrastos laukumā?

Kurucs izglāba no nāves vismaz 2 omārus, ko neapēda svinīgās vakariņās kopā ar Barselonas bosiem. Tā ir labā ziņa.

Savukārt Ainars, zinādams vispārējo situāciju, notinās, lai mundieris paliktu tīrs. Pirmām kārtām aizbildinājās ar nākamā līguma parakstīšanu. Ar ko????

     [+] [-]

, 2018-02-24 00:26, pirms 7 gadiem
zvaka gals rakstīja: Viss ir loti vienkarsi.Bagatskis sava vieta ielika ,jeb pareizak butu teiktieteica pedinas treneri kurs izlasi noslicinas ar domu ka bez vina...Bagatska...Latvijai nesasniegt to statusu kads ir Lietuvai.Bagatskis iet pari likiem.Bagatskis tiesi uz Kalves rekina saka savu karjeru Ernesta popularitati izmantojot pret speletaja gribas pardodot vinu Benetonam,kaut bija velesanas Kalvi iegadaties klubam Barselona.Bagatskis un Keizarmezs ar Tropu prieksgala sanema uz to laiku labu naudu ,kuras sanemosas personas lidz sim bridim nav noskaidrotas.Tiesi pec si darijuma klubs Benetton atteicas vest jebkadas sarunas ar Bagatski un Latvijas klubu sistemu.Bagatskis ar visiem spekiem censas pieradit sabiedribai ka bez vina Latvijas izlase neko nesasniegs, un vins daris visu lai sabiedribas acis to pamatotu.Sis treneris ne viena eiropas kluba nav stradajis vairak par 6 menesiem bet ambicijas ka NBA galvenajam trenerim
Arī trīs Aināri mums tādu statusu nedos. Vienā turnīrā varam būt pārāki, bet kopumā... Mums vēl tauta strīdas, kas ir nr.1 sporta veids valstī, kāda vēl Lietuva, kad TV ekrānos mūsu izlases spēli ar Slovēniju tur noskatās krietni vairāk tautas, nekā mēs, letiņi...

  +3 [+] [-]

, 2018-02-24 00:28, pirms 7 gadiem
Kādam jābūt spēlmanim, lai sāktu ar:
Latvija: Šķēle, Kurucs, Peiners, Šmits, Pasečņiks
Kurš tur nr 1 - Šķēle vai Peiners
Kurš tur nr 2 - Kurucs - ahahahah
Kurš tur nr 3 - ????????????????
Kurš tur nr 4 - Šmits vai Pašečniks
Kurš tur nr 5 - ????????????????

  +1 [+] [-]

, 2018-02-24 00:35, pirms 7 gadiem
1vo6m1t5 rakstīja: Ja drīkst, iepirdīšu arī no savas dīvāna malas.. Skatoties šodienas spēli, man neviļus ienāca doma, ka Bagatskis ieteikdams Vecvagaru par savu aizvietotāju izdomāja veidu, kā uzsist sev cenu, lai nākotnē atgrieztos
Labs vērojums! Jo sliktāk, jo labāk!
Bagija beckdoor.
Apjāja LBS, čaļus un fanus!

  +1 [+] [-]

, 2018-02-24 00:37, pirms 7 gadiem
Aizvāc savus piesarkušos (visus 4) no izlases, mērgli! Tik ātri visu sapist pēc gana lieliskās vasaras ir jāmāk. UN TEV TAS IZDEVĀS, ĀKST!!

     [+] [-]

, 2018-02-24 00:38, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Turki būs nikni, mūsējie būs nikni. Kuri būs niknāki - ziemeļnieki vai dienvidnieki? Atbildi nav grūti uzminēt. Man jautājums nevis kad atlaidīs Vecvagaru, bet kurš būs nākamais treneris.
Ar ko Šnemps ir kopā spēlējis?
Štelmis!

     [+] [-]

, 2018-02-24 00:43, pirms 7 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Ar ko Šnemps ir kopā spēlējis?
Štelmis!
Helmanis, Vecvagars, Šneps, Štelmahers, ne?

  +3 [+] [-]

, 2018-02-24 00:45, pirms 7 gadiem
Vai man vienīgajam liekas, ka Vecvagars, kad pārtraukumā runā ar komandu ņaud??? Pēc sejas nolasāms, ka viņam gribētos raudāt...
Kā tāds var būt LV treneris?
Kāpēc gan ne Gulbis vai Štelmis????
Un Jakovičs nospēlē 30 min., kuru laikā tikai žēlojas cik viņam smagi un grūti, manuprāt tad jau Jeromanovu būtu paņēmuši vadīt saspēli, čalim vismaz pieredze un rūdījums lielāks un nerespektē kaut kādus tur Jeterus un sazin vēl ko.
Blūms kā vienmēr - bez viņa Latvijai arī mīnus 35 būtu. Pats labākais, ka 1 un 2 spēlē, kas notika 17.gadā, Vecais viņu sev tikai zināmu iemeslu dēļ praktiski pus spēli žāvēja uz soliņa, it īpaši pret turkiem.

     [+] [-]

, 2018-02-24 01:06, pirms 7 gadiem
zvaka gals rakstīja: Viss ir loti vienkarsi.Bagatskis sava vieta ielika ,jeb pareizak butu teiktieteica pedinas treneri kurs izlasi noslicinas ar domu ka bez vina...Bagatska...Latvijai nesasniegt to statusu kads ir Lietuvai.Bagatskis iet pari likiem.Bagatskis tiesi uz Kalves rekina saka savu karjeru Ernesta popularitati izmantojot pret speletaja gribas pardodot vinu Benetonam,kaut bija velesanas Kalvi iegadaties klubam Barselona.Bagatskis un Keizarmezs ar Tropu prieksgala sanema uz to laiku labu naudu ,kuras sanemosas personas lidz sim bridim nav noskaidrotas.Tiesi pec si darijuma klubs Benetton atteicas vest jebkadas sarunas ar Bagatski un Latvijas klubu sistemu.Bagatskis ar visiem spekiem censas pieradit sabiedribai ka bez vina Latvijas izlase neko nesasniegs, un vins daris visu lai sabiedribas acis to pamatotu.Sis treneris ne viena eiropas kluba nav stradajis vairak par 6 menesiem bet ambicijas ka NBA galvenajam trenerim
Ir tāda nekrietna daba, ko tikai pierāda daiļrunāšana

     [+] [-]

, 2018-02-24 01:12, pirms 7 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Helmanis, Vecvagars, Šneps, Štelmahers, ne?
Kauperu no Preiļiem piemirsi...

     [+] [-]

, 2018-02-24 07:55, pirms 7 gadiem
Šmitam 16 min. Mejerim 20 ???.Mejeris jau Vefā šogad neko nerāda Neveiksmīga spēle daudziem spēlētājiem. Bez trenera ar varēja tik pat labi nodragāt. Nabaga veco pameta zem tanka. Paldies Šnepam jāsaka. Ekspwrimentēt varētu atļauties ar junioru izlasi ne pieaugušo. Sportā pārliecībai ir liela nozīme. Treneris ir arī psihologs motivētājs. Mana pārliecība ka arī ar trīs Eirolīgas spēlētājiem spēle būtu tikpat haotiska.

     [+] [-]

, 2018-02-24 08:01, pirms 7 gadiem
Kāda vētra saceltos ja piemēram par hokeja izlases treneri ieliktu Niživiju treneri bez pieredzes. Varēja v8smaz Štelmaheru vai Gulbi ielikt. Tad vismaz aizsardzība būtu līmenī . Nav saprotams kāpēc Ausēju nepaņēma. Būtu noderējis.

     [+] [-]

, 2018-02-24 08:03, pirms 7 gadiem
Nu ja nespēlē mums tādi kā KP,D.Bertāns,Timma tad mēs varam arī Mongolijai zaudēt ...diemžēl te nebija nekā no basketa

     [+] [-]

, 2018-02-24 08:05, pirms 7 gadiem
Nevar nepiekrist, pats Vecvagars nebija gatavs.

1) Kurucs? Sākumsastāvā. Ok, norauj lažu. Noņem. Bet nelaist laukumā VISU spēli, it īpaši, kad jāatrod spēles pavediens un tos, kam iet spēle no rokas?!

2) Peiners? Džekam bija tā uguntiņa acīs, bija enerģija, bet iespējas tika limitētas. Kāpēc?! Tā vietā atkal un atkal Jakiņu un Sķēli jr laida..

3) Meiers? Ja garais 2-3 uzbrukumus pēc kārtas izkaro vietu soda laukumā, bet bumbu viņam neiespēlē.. kādēļ???? Tādos gadījumos trenerim jāņem aiz auss visi mazie un ar pirkstu jārāda, kas jādara. Pret Ukriem visu spēli varēja laist pick n roll, bet tas tika darīts nožēlojami maz un nav tam izskaidrojuma.

4) Šajā sasaukumā atskaitot Blūmu, nav snaiperi! Nu nav! Jāpielāgo spēles stils, kamēr tas neiet cauri.. Peinera post up, pick n rols ar Meieri, un bloki Blūmam, lai atbrīvojas uz metiena. To varēja non stop pret ukriem laist.. viņi bija nekādi, tas visvairāk kremt.

5) Blūms. Veterānam jāuzņemas spēle, bet kā tas var būt, ka pārējie neņem piemēru, NEBAROJAS no tās enerģijas? Tur kkas nav komandas iekšienē, džeki katrs pats pa sevi. Blūms Peiners Meiers gribēja un tikai Blūms tika izmantots, jo gluži vienkārši pats ņēma un lādēja, nevis sistemātiski tika izspēlētas kombenes uz viņu.. skumji. Basketbolā brīžiem pats skaistākais ir neko nesarežģīt.. arī to Vecais nemācēja. Un Šmits? Ehh.. spēles laiku nedod pienācīgu un kur nu vēl par izmantošanu var būt runa.. melnā darba darītājs, bet ja snaiperi nav, nav jau kam to ūdeni pienest... bēdīgi bija atrasties arēnā

     [+] [-]

, 2018-02-24 08:41, pirms 7 gadiem
Kaut kāds anti - basketbols. Totāls haoss, nekādas domas vai pat idejas, ko uz laukuma darīt. Nulles uzbrukums, kauns skatīties. Mēs skaitamies favorīti grupā un elites izlase?!? Aizmirstam😡
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-24 09:23, pirms 7 gadiem
Vecvagaram jāņem balta lapa priekšā.

     [+] [-]

, 2018-02-24 09:30, pirms 7 gadiem
Āfrika12 rakstīja: Godīgi sakot es Kurucā neredzu Eirolīgas spēlētāja potenciālu. Bet drīzāk Ernesta Kalves karjeras kopiju. Piedodiet, bet šājā kadrā ne ekslpozivitātes ne talanta.
talants ir, bet spēļu minūtes sezonā ir maigi sakot limitētas.

     [+] [-]

, 2018-02-24 09:55, pirms 7 gadiem
Bez EČ start5 sitā izlase ir tuvu nullei.skumji bet fakts!

  +1 [+] [-]

, 2018-02-24 10:00, pirms 7 gadiem
Laigan esmu patriots, vakar kārtējo reizi pārliecinājos, ka ar himnu mums nav paveicies. Gaudulīga iemidzinoša, sporta sacensībās var izmantot tikai spēcīga orķestra izpildījumā, bez vārdiem, jo ja ukraiņiem himnā tiek runāts par gatavību cīnīties par brīvību, tēvzemi, tad latviešiem- dziedāt un diet. Lietuviešiem- Lietuva ir varena, dižvīru zeme un kamēr zaļos Lietuva, tikmēr zaļot man. Nerunāsim jau par kareivīgo poļu himnu vai itāļu un franču himnām. Protams, na jau himna vainīga zaudējumā, bet sākumā iemidzina gan, varbūt var saraudināt, bet sportā vajag " uzvilkt cīņai".

     [+] [-]

, 2018-02-24 10:48, pirms 7 gadiem
Visapkaunojošākais valstsvienības sniegums pēdējo gadu laikā. Varētu salīdzināt ar spēli pret Lietuvu,kad Sabonim pretī bija nostutēts Meijiņš.
Un Vecvagara vietā tikpat tikpat labi varētu stāvēt HMB,tikpat liela jēga būtu. Nulle ne treneris.

     [+] [-]

, 2018-02-24 12:31, pirms 7 gadiem
Vasarā būs grūti Ukrainai klāt nāks Mikhaiļuks ,Ļens un Bolombojs bet zviedriem salīdzinājumā ar pirmo spēli Ēriksons,Teilors un Jerebko + abas spēles izbraukumā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-24 15:45, pirms 7 gadiem
Par Vecvagaru varu pasniegt vienu piemeru. Vakar biju spele un partraukuma, kad vel bija 7:30 uz tablo, musejie jau metaja bumbu pa grozu. Cik tad vinji laiku pavadija gjerbtuve? 2as minutes? Doma nevajadzeja mazliet motivet dzekus?

     [+] [-]

, 2018-02-26 09:54, pirms 7 gadiem
Vecvagar ja neprot vadit komandu, tad atsakies no amata. Netais kaunu.