Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Turcija un Serbija gatavojas pieteikties rīkot OS kvalifikāciju

Agris Suveizda

Turcija un Serbija gatavojas pieteikties rīkot OS kvalifikāciju
Serbijas basketbolisti
Foto: SIPA/Scanpix

Turcijas un Serbijas basketbola federācijas vēlas pieteikties rīkot vienu no 2016. gada olimpisko spēļu kvalifikācijas turnīra grupām basketbolā. Rīkotājvalstis tiks paziņotas šā gada novembrī, bet pats turnīrs notiks nākamā gada jūlijā.

Šā gada Eiropas basketbola čempionāta finālturnīrā ceļazīmi uz Riodežaneiro olimpiskajām spēlēm ieguva abas finālistes – Spānija un Lietuva -, savukārt vēl piecas izlases – Francija, Serbija, Grieķija, Itālija un Čehija - tika pie iespējas spēlēt kvalifikācijas turnīrā. Latvija ieņēma astoto vietu un palika uzreiz aiz borta.

Taču vēl trīs vietas kvalifikācijas turnīrā paredzētas grupu saimniecēm. Līdz ar to, pirmkārt, izlasēm, kuras nav tikušas uz kvalifikācijas turnīru, būs iespējas tajā piedalīties, samaksājot nepieciešamo summu un uzņemot vienu no grupām. Un, otrkārt, kas vairāk interesē Latviju – ja viena no saimniecēm būs kāda atlases turnīram jau kvalificējusies Eiropas izlase, tad pie vietas kvalifikācijas turnīrā tiks arī Ainara Bagatska vadītā vienība.

No Eiropas kvalifikācijas turnīram nav kvalificējušās tādas izlases kā Vācija, Horvātija, Turcija, Izraēla, Krievija un citas, un portāls Sportando.net vēsta, ka Turcijas Basketbola federācija jau esot izlēmusi pieteikties uzņemt vienu no grupām. Līdzīga doma esot arī serbiem, kuri, kā jau minēts, ir tikuši uz atlases turnīru.

"Ir grūti atrast līdzekļus, taču premjerministrs apsolīja, ka viņš nodrošinās naudu, lai uzņemtu kvalifikācijas turnīra grupu," sacīja Serbijas Basketbola federācijas prezidents Dragans Džilass. "Darīsim visu iespējamo, lai panāktu, ka mūsu puiši par kvalificēšanos Rio spēlētu savā zemē."

Tikmēr Serbijas premjerministrs Aleksandars Vučičs sveica izlasi ar izcīnīto ceturto vietu: "Šie puiši cīnījās ar visu sirdi, un varu viņus apsveikt ar ceturto vietu. Varam būt lepni par to, kā izlase pārstāvēja savu valsti. Esmu pārliecināts, ka izlase nākotnē mums dos vēl daudz medaļu."

Rio spēļu dalībnieki

1) ASV – Pasaules kausa ieguvēja
2) Brazīlija – rīkotāji (FIBA apstiprinājums 2015. gada 9. augustā Tokijā)
3) Austrālija – Okeānijas čempione
4) Venecuēla – Amerikas čempione
5) Argentīna – Amerikas vicečempione
6) Nigērija – Āfrikas čempione
7) Spānija – Eiropas čempione
8) Lietuva – Eiropas vicečempione
9) Āzijas čempione
10-12) Kvalifikācijas turnīru uzvarētājas 2016. gada 5.-10. jūlijā.

Rio kvalifikācijas turnīru dalībnieces

TurnīrsNorises laiksVietaKvalifikācijas dalībnieces
FIBA Oceania15.-18.08.2015Austrālija/JaunzēlandeJaunzēlande
AfroBasket19.-30.08.2015TunisijaAngola/Tunisija/Senegāla
FIBA Americas31.08.-12.09.2015MeksikaKanāda/Meksika/Puertoriko
EuroBasket05.-20.09.2015FrancijaFrancija/Serbija/Grieķija/Itālija/Čehija
AsiaBasket23.09.-03.10.2015Ķīna2.-4.vieta
Wild-cardNovembris 2015ŽenēvaTrīs rīkotājas

Izmantotie resursi:
b92.net
Turkey will apply to host one of the olympic...

1 2 3 4 121 komentārs

     [+] [-]

, 2015-09-22 08:49, pirms 9 gadiem
Atliek gaidīt novembri,nu tad par cerību!

  +5 [+] [-]

, 2015-09-22 08:57, pirms 9 gadiem
Biedriņš varētu 2 ļimakus ziedot, lai olimpiskie kvaļi notiktu Rīgā...

 +13 [+] [-]

, 2015-09-22 08:58, pirms 9 gadiem
FIBA mus stabili piekasis. Prieks kam viniem tur kaut kadu Latviju OS kval.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2015-09-22 09:20, pirms 9 gadiem
resnais putns rakstīja: Atā , atā RIO....Paldies Bagijam, mūsu mentāli spēcīgajam trenerim par nolieto spēli pret Grieķiju. Čehija bija tikai šī bezpriģeļa turpinājums...
Bagatskim Eč noslēguma fāzi noliet ir jau kļuvusi par tradīciju. Tātad secinājums viens, vai nu psiholoģiski nemāk strādāt atbildīgos brīžos ar komandu, vai nu arī kā treneris ir ļoti vājš. Drīzāk jau sliecos uz otro variantu. Lai vai ko Voins tur par platiem soļiem sešu gadu laikā Latvijas basketbola attīstībā kāsēja, manuprāt Bagatskis izlasē sevi ir izsmēlis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-09-22 09:33, pirms 9 gadiem
resnais putns rakstīja: Absolūti piekrītu! Paldies par padarīto , bet ir sajūta, ka nav vietas vairs izaugsmei.
Nu tā izaugsme jau ar nosacīta. Spēles pret Ukrainu un Igauniju parādīja kāda tā izaugsme. Vienīgi spēle pret Slovēniju izglāba un uzfrišināja situāciju. Bet tur jau nevar īsti zināt, varbūt mums vienkārši bija laimīgā diena bet slovēņiem melnā.

  +8 [+] [-]

, 2015-09-22 09:39, pirms 9 gadiem
resnais putns rakstīja: Absolūti piekrītu! Paldies par padarīto , bet ir sajūta, ka nav vietas vairs izaugsmei.
Izaugsmes iespējas vēl ir milzīgas:
1. Spēlētājiem sākot realizēt brīvus metienus ar tādu precizitāti, kā viņi to dara klubos.
2. Izlasē ienākot Porziņģim, Bertānam jaunākajam un varbūt vēl kādam no daudzajiem potenciāli labajiem spēlētājiem.

Ja reiz Bagatskis ir izvedis izlasi līdz šim līmenim, tad viņš noteikti ir pelnījis turpināt darbu arī tagad - laikā, kad sāk ienākties viņa 6 gadu darba augļi!

  -1 [+] [-]

, 2015-09-22 09:51, pirms 9 gadiem
Kāpēc tik daudzi cer, ka Itālija vai vēl kāda cita valsts no 3. - 7.vietai uzņemsies rīkot OQT? Lai Latvija tiktu uz kvalifikācijas turnīru kā labākā nākamā komanda? Piekrītu, ka tā būtu iespēja Latvijai samērot spēkus ar laba līmeņa izlasēm, t.sk. prieks skatītājiem pasekot līdzi labam basketbolam. Bet racionālie apsvērumi, resp., mūsu izredzes nokļūt OS? Nu, labākajā gadījumā ļoti mazas. Izlasi nevajag noniecināt, jo tai ir jāaug! Izmantojot analoģiju, jāizaug vēl vienam puslaikam. Tieši tā - PUSLAIKAM. Mēs varam labi nospēlēt vienu puslaiku (2x10 min.), stāvēt uz galvas, cīnīties aizsardzībā utt., bet vēl vienam puslaikam mums pietrūkst resursu - fizisko, mentālo (t.s. uzvarētāju domāšana), meistarības. OQT komandas dragās visas 40 min. un plus papildlaikus, ja vajadzēs, kļūdas un kritumus nepiedos. Gatavojamies labāk Eurobasket 2017!

     [+] [-]

, 2015-09-22 10:02, pirms 9 gadiem
Es drīzāk sliektos nevis uz kkādu krāniņu samērīšanu, bet gan pēc kvaļa brīvo vasaru džekiem, jo nebūs EČ atlasē jāpiedalās, turklāt būtu garantēts otrais grozs uz izlozi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2015-09-22 10:13, pirms 9 gadiem
Apbrīnojami, joprojām atrodas tādi "līdzjūtēji", kuri šķietami neitrālu rakstu par to, kas varētu rīkot OS kvalifikācijas turnīrus, pārvērš par samazgu izgāztuvi pāri Bagatskim un viņa vīriem!

Nu jau vajadzētu nomierināties, nevis visu laiku piņņāt un žēloties.
Bagatskis paliek izlasē, tas ir praktiski 95% noticis fakts (izņēmums varētu būt pāriešana uz kādu starptautiski svarīgu Eiropas klubu, vai stažēšanās ASV). Ar to visiem kritizētājiem jāsamierinās. Bagatskis paliek.

Tālāk. Kvalifikāciju Latvija uzrīkot nevar. Nav tādu līdzekļu. Kvalifikācijas formāts speciāli uztaisīts tāds, ka katrā no šiem 3 turnīriem būs izteikti 1-2 favorīts, pārējie (arī Latvija, ja tiktu), pilda statistu lomu. Neredzu vispār jēgu šādiem turnīriem. Padomājet paši, kā tas izskatīsies - piemēram pirmajā spēlē Latvija atkal zaudē Francijai, ar -15. Ar to arī olimpiskās cerības galā, nospēlēs vēl 4 neko nenozīmējošas spēles, un viss. Nekādas intrigas šiem turnīriem nebūs, katrā būs konkrēts izsētais favorīts, kas visus apspēlēs. Varbūt būs interesanti, ja vienā turnīrā tiek Grieķija/Itālija vai Francija/Grieķija, bet tas arī viss.

     [+] [-]

, 2015-09-22 10:21, pirms 9 gadiem
kaspirs rakstīja: Kāpēc tik daudzi cer, ka Itālija vai vēl kāda cita valsts no 3. - 7.vietai uzņemsies rīkot OQT? Lai Latvija tiktu uz kvalifikācijas turnīru kā labākā nākamā komanda? Piekrītu, ka tā būtu iespēja Latvijai samērot spēkus ar laba līmeņa izlasēm, t.sk. prieks skatītājiem pasekot līdzi labam basketbolam. Bet racionālie apsvērumi, resp., mūsu izredzes nokļūt OS? Nu, labākajā gadījumā ļoti mazas. Izlasi nevajag noniecināt, jo tai ir jāaug! Izmantojot analoģiju, jāizaug vēl vienam puslaikam. Tieši tā - PUSLAIKAM. Mēs varam labi nospēlēt vienu puslaiku (2x10 min.), stāvēt uz galvas, cīnīties aizsardzībā utt., bet vēl vienam puslaikam mums pietrūkst resursu - fizisko, mentālo (t.s. uzvarētāju domāšana), meistarības. OQT komandas dragās visas 40 min. un plus papildlaikus, ja vajadzēs, kļūdas un kritumus nepiedos. Gatavojamies labāk Eurobasket 2017!
pietrūks puslaikam? sākumā to apgūstam un tad - pēc otrā puslaika nāk vēl pāris spēles turnīrā...

  -3 [+] [-]

, 2015-09-22 10:24, pirms 9 gadiem
Ja tiekam, tad grupai jābūt šādai.
1.Jaunzēlande
2.Angola
3.Meksika
4.Čehija
5.Koreja
6.Latvija
Nekas nereāls, ja paveicas ar izlozi un paveicās ar visu pārējo!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-09-22 10:45, pirms 9 gadiem
chubaki rakstīja: Ja tiekam, tad grupai jābūt šādai.
1.Jaunzēlande
2.Angola
3.Meksika
4.Čehija
5.Koreja
6.Latvija
Nekas nereāls, ja paveicas ar izlozi un paveicās ar visu pārējo!
Tā nevar būt, jo pat tādā situācijā, ja rīkos Serbija, Eiropas zonas komandas būs 2 grozos
Francija-Serbija-Grieķija
Itālija-Čehija-Latvija

Mums jebkurā gadījumā būs kāds no 1.groza un nekādā gadījumā ne Čehija.

     [+] [-]

, 2015-09-22 10:45, pirms 9 gadiem
chubaki rakstīja: Ja tiekam, tad grupai jābūt šādai.
1.Jaunzēlande
2.Angola
3.Meksika
4.Čehija
5.Koreja
6.Latvija
Nekas nereāls, ja paveicas ar izlozi un paveicās ar visu pārējo!
kuras valstis no citiem kontinentiem par visām varītām grib uz Rio, bet nav tikuši savu kontinentu kvalifikācijas vietā? līdzīgi kā Turcija, Krievija Horvātija, Vācija utt....

Nav nemaz tik daudz kas savu ambīciju dēļ un iepriekšējiem sasniegumiem to vēlētos: Tunisija, Senegāle, Ēģipte? manuprāt diez vai, Dominikāna - diez vai, un no Āzijas - ja nu tomēr nenotiek kādi brīnumi šodien sākušajam ĀzijasČ, tad arī diezvai...

FIBA varētu izšķirties dot 2 HOST vietas Eiropai un 1 HOST vietu Āzija... nu man jau gribētos ticēt, ka kādu HOST vietu iedos FRA, SRB, ITA...

  -3 [+] [-]

, 2015-09-22 10:50, pirms 9 gadiem
kuklitis25 rakstīja: RESNAIS !!! Zem karta vaarda un katra burta parakstos - tieshi preciizi 100 prochi manas domas arii !
Bet neticu ka basketa vadiibai pietiks drosmes un atbildiibas pateikt PALDIES un izvadiit pa durviim Bagatski un samekleet jaunu galveno ... BEt svaigas dvesmas un paarmianjas shim izlases kodolam tagad kaa reize buutu pats sveetiigaakais
Jūs tiešām esat antiatbalstītāji, tak padomājiet reāli, kā var prasīt uzvaras pret grandiem, ja mums labākais garais ir bremzēts uz špricēm esošs filozofs Bērzs, Freimis, kas nav gatavs šim līmenim, par Meieru, kam LBL ir griesti un Mejeri, kas 2+2 nevar atcerēties... par ko vispār ir runa. Ar puikām karu uzvarēt nevar, var izšut vienā spēlē, bet ne turnīrā. Vienīgais vecis komandā bija Janičs, respect viņam par to. Ar dotajām kārtīm Bagijs izspēlēja maximumu, paldies viņam. Latvijas izlasei vēl ir jābriest un jābriest. Objektīvi esam augstāk nekā būtu pelnījuši un ir mūsu reālās iespējas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-09-22 11:01, pirms 9 gadiem
happijs rakstīja: Jūs tiešām esat antiatbalstītāji, tak padomājiet reāli, kā var prasīt uzvaras pret grandiem, ja mums labākais garais ir bremzēts uz špricēm esošs filozofs Bērzs, Freimis, kas nav gatavs šim līmenim, par Meieru, kam LBL ir griesti un Mejeri, kas 2+2 nevar atcerēties... par ko vispār ir runa. Ar puikām karu uzvarēt nevar, var izšut vienā spēlē, bet ne turnīrā. Vienīgais vecis komandā bija Janičs, respect viņam par to. Ar dotajām kārtīm Bagijs izspēlēja maximumu, paldies viņam. Latvijas izlasei vēl ir jābriest un jābriest. Objektīvi esam augstāk nekā būtu pelnījuši un ir mūsu reālās iespējas.
Bet ja uz kvalifikāciju būs garais Bertāns, Siliņš un Porziņģis, un kas zina varbūt Pašečņiks progresē un rāda brīnumus. Nu Nesam tad zemē metami.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-09-22 11:04, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Tāpat esam līmeni zemāki nekā top komandas, it īpaši ja nevar palīdzēt Vecvagars ar Jakoviču, jo nav, kas normāli saspēli vada
Sirniņš un Kaufmanis būs izlasē nemurgo!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2015-09-22 11:11, pirms 9 gadiem
Palasot komentārus, rodas sajūta, ka "ekspertiem" būtu jāsāk vērpt citas sazvērestības teorijas pēc tam, kad arī citi treneri ar šādu izlasi nesasniegtu neko vairāk...
Tak paskatieties reāli - domājat latviešu pārstāvētie kklubi ir švakāki par lielu daļu no EČ izlasēm tikai tādēļ, ka esam latvieši un mūs nekur negrib, vai tas tomēr apliecina kaut ko par šo spēlētāju prasmēm??? Un domāt, ka izlasē pēkšņi tā meistarība pāries citā līmenī, ir naivi... sapņotāji...

  +2 [+] [-]

, 2015-09-22 11:13, pirms 9 gadiem
Interesanti,kādas tur domas Andriņam galvā rosās? Es ceru,ka viņš vel nav atmetis ar roku basketbolam un uztur sevi formā,jo izlasē viņš ir vajadzīgs,patīk jums tas vai nē!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-09-22 11:22, pirms 9 gadiem
Juris ira klāt rakstīja: Interesanti,kādas tur domas Andriņam galvā rosās? Es ceru,ka viņš vel nav atmetis ar roku basketbolam un uztur sevi formā,jo izlasē viņš ir vajadzīgs,patīk jums tas vai nē!
Cik var to morālo līķi cilāt un smirdināt! Nu liec viņu beidzot mierā! Ja viņam būtu iekšas un motivācija, tad šovasar viņš būtu lējis sviedrus uz Lilles dēļiem. Bet viņa nav un vairs NEKAD NEBŪS!

  -3 [+] [-]

, 2015-09-22 11:22, pirms 9 gadiem
resnais putns rakstīja: Par kādiem dižiem darba augļiem Tu runā? Mēs bijām mirkli no kauna vispār šajā čempionātā (-16 pret igauniju spēles laikā). Zaudējums Ukrainai, kurai nebija 9 līderi !!!Uzvara pret čehiju Rīgas posmā pateicoties skatītāju spiedienam, kam viņi nebija gatavi un meta 0:8 sodiņos utml.. Pret Lietuvu -20. Vienīgās labās spēles pret Beļģiju un pret Slovēniju, kur Bērzam bija lielā diena, atslēgas metieni pie līdzīga rezultāta no distances pāri rokām utml. Ne velti komentētāji bieži pieminēja, ka Slovēnija šogad ir ļoti uzvarama, ne velti viņi mocījās ar Nīderlandi utml savā grupā. Spēle prot Slovēniju bija tiešām laba, bez kritumiem, bet tā bija vienīgā tāda spēle čempionātā, pārējās sniegums bija ļoti viļņveidīgs un neprognozējams. Pirms šī čempja biju sajūsmā par Bagatski, šķita, ka viņš nav aizvietojams, bet šajā čempionātā atklājās daudzas nepilnības viņa spēles vadīšanā, runa par dīvainā laikā ņemtiem taimautiem drīz jau būs leģendāra, nespēja pielāgoties. Absolūti nepareizā pieeja, ka mums jākoncentrējas tikai uz savu spēli, nevis pretinieku. Tā bija aplama, ko atzīmēja arī Krauliņš un Galvanovskis, tam nepiekrītot. Un tas spilgti parādījās tad, kad mūsu spēle negāja cauri, tad mums nebija nekādu opciju ko mainīt, jo mēs jau nekoncentrējamies uz pretinieku....Noliet divus čempjus pēc kārtas izšķirošo spēli, kura ir jāuzvar un pretinieks ir vairāk kā ņemams, Bagatskim ir izdevies. Nekā laba tur nesaredzu. neredzu pamata optimismam. Var daudz runāt par Tagad vai Nekad izlasi, bet tai pašā 2007., uzvara pār Horvātiju, punkts punktā ar Spānijas zvaigznēm viņu mājās, kur mēs tikai 3. cet beigās salūzām. Un zāģis portugālei. Tālāk, ja Horvātijas spēlētājs nebūtu ielicis trīni no 8 metriem atliecienā pāri rokām pēdējā sekundē spēlē pret Spāniju, tad mēs būtu tālāk un, kas zin,kā mums ietu 1/4 finālā ! Nebūtu iemetis to slimo trīni, varbūt vispār nebūtu nekādas runas par zudušo paaudzi utml. Arī tas pats kas šeit, viena neveiksmīga spēle, bet ar šo izlasi tāda jau ir otro čempi pēc kārtas pret nosacīti vājakajiem. Tikai to izlasi nolēja ar sūdiem, šeit nez kāpēc treneri slavē. Es neko sliktu par spēlētājiem, viņi pierādīja, ka var spēlēt un ir malači, bet ja komanda no +17 svarīgākajā čempionāta spēlē 4 minūtēs var šo pārsvaru izsēt un treneris neko nespēj izmainīt spēlē, vai paņemt laicīgi taimautus, tad tā ir absolūti viņa vaina un atbildība.
No sākuma ieteiktu paskatīties uz spēlētajiem, viņu pārstāvētajiem klubiem un tad gudri spriest! Vai mums šajā izlasē bija stabili Eirolīgas veči (Blūmu neskaitam, jo viņs spēlēja tika epizodiski). Tikai Strelnieks attaisnoja uz sevi liktās cerības (kaut arī pēdējās spēlēs precizitāti pamatīgi sāka buksēt).
Tas pats Bertāns. Kļūda, pēc kļūdas! Ja aiziet metiens, tad ok, bet redz neaizgāja.... un tas viss summējas.
Var jau teikt, ka Bagatskis nespēj vadīt izlasi, bet ieteiktu vispirms paskatīties, ko viņš ir paveicis ar Ņiznivgorodu.... No miskastes komandas, izveidojis konkurētspējīgu Eirolīgas komandu.

Tev tiešām liekas, ka mūsu špīleri ir tik labi un pie vainas ir TIKAI treneris? Noņem rozā brilles! Mūsu 3p precizitāte pēdējās spēlēs vien pārāda kādi "stabili" līderi/snaiperi mums ir.... Praktiski vienīgais Janičenoks spēja iemest, pārējie tik lādējā garām!!! Šeit nepalīdzēs pat Fils Džeksons.

p.s. Lūdzu beidziet sapņot par Rio. Ko mums dotu, ja tiktu uz kvalifikāciju? Tiešām domājat, ka vinnētu Serbiju, Grieķiju, Franciju?" Beidziet vienreiz sapņot!
Patreiz mūsu griesti ar šādu sastāvu ir 7-8 vieta. Varbūt pēc gadiem varēsim pakāpties, bet paslaik to neļauj spēlētāju resursi! Augstāk minētajās komandās ir NBA/Eiroligas veči, nevis LBL vai VTB pakaļgals!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2015-09-22 11:25, pirms 9 gadiem
resnais putns rakstīja: Par kādiem dižiem darba augļiem Tu runā? Mēs bijām mirkli no kauna vispār šajā čempionātā (-16 pret igauniju spēles laikā). Zaudējums Ukrainai, kurai nebija 9 līderi !!!Uzvara pret čehiju Rīgas posmā pateicoties skatītāju spiedienam, kam viņi nebija gatavi un meta 0:8 sodiņos utml.. Pret Lietuvu -20. Vienīgās labās spēles pret Beļģiju un pret Slovēniju, kur Bērzam bija lielā diena, atslēgas metieni pie līdzīga rezultāta no distances pāri rokām utml. Ne velti komentētāji bieži pieminēja, ka Slovēnija šogad ir ļoti uzvarama, ne velti viņi mocījās ar Nīderlandi utml savā grupā. Spēle prot Slovēniju bija tiešām laba, bez kritumiem, bet tā bija vienīgā tāda spēle čempionātā, pārējās sniegums bija ļoti viļņveidīgs un neprognozējams. Pirms šī čempja biju sajūsmā par Bagatski, šķita, ka viņš nav aizvietojams, bet šajā čempionātā atklājās daudzas nepilnības viņa spēles vadīšanā, runa par dīvainā laikā ņemtiem taimautiem drīz jau būs leģendāra, nespēja pielāgoties. Absolūti nepareizā pieeja, ka mums jākoncentrējas tikai uz savu spēli, nevis pretinieku. Tā bija aplama, ko atzīmēja arī Krauliņš un Galvanovskis, tam nepiekrītot. Un tas spilgti parādījās tad, kad mūsu spēle negāja cauri, tad mums nebija nekādu opciju ko mainīt, jo mēs jau nekoncentrējamies uz pretinieku....Noliet divus čempjus pēc kārtas izšķirošo spēli, kura ir jāuzvar un pretinieks ir vairāk kā ņemams, Bagatskim ir izdevies. Nekā laba tur nesaredzu. neredzu pamata optimismam. Var daudz runāt par Tagad vai Nekad izlasi, bet tai pašā 2007., uzvara pār Horvātiju, punkts punktā ar Spānijas zvaigznēm viņu mājās, kur mēs tikai 3. cet beigās salūzām. Un zāģis portugālei. Tālāk, ja Horvātijas spēlētājs nebūtu ielicis trīni no 8 metriem atliecienā pāri rokām pēdējā sekundē spēlē pret Spāniju, tad mēs būtu tālāk un, kas zin,kā mums ietu 1/4 finālā ! Nebūtu iemetis to slimo trīni, varbūt vispār nebūtu nekādas runas par zudušo paaudzi utml. Arī tas pats kas šeit, viena neveiksmīga spēle, bet ar šo izlasi tāda jau ir otro čempi pēc kārtas pret nosacīti vājakajiem. Tikai to izlasi nolēja ar sūdiem, šeit nez kāpēc treneri slavē. Es neko sliktu par spēlētājiem, viņi pierādīja, ka var spēlēt un ir malači, bet ja komanda no +17 svarīgākajā čempionāta spēlē 4 minūtēs var šo pārsvaru izsēt un treneris neko nespēj izmainīt spēlē, vai paņemt laicīgi taimautus, tad tā ir absolūti viņa vaina un atbildība.
Tā pati Lietuva pret Gruziju izlīda un beigās tika līdz finālam! Tā pati Lietuva mocijās ar Igauniju, Čehiju, Ukrainu! Tātad viņi arī ir pilnīgi mīkstie?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-09-22 11:28, pirms 9 gadiem
resnais putns rakstīja: Kā zināms izsenis, tad tas ir ļooooti no svara, kas ir rakstīts tavā pasē. Būs divi līdzīga līmeņa spēlētāji, viens latvietis, viens serbs. Protams, ka paņems serbu. Tas jau ir runāts visādos sporta raidījumos ar aģentiem, ekspertiem ut un tā joprojām...Redz, ka pēkšņi parādījās pasaulē latvietis ar 4. drafta izvēli, tā uzreiz čupām sāka birt piedāvājumi no ACB visādiem jaunajiem latviešiem...ne velti runā, ka tas bija Porziņģa faktors, ka latvietis pierādīja, ka mēs arī mākam spēlēt, ka mums ir talanti. Tagad uz mums skatās citādi. Tas pats Janičenoks, nu viņš pat šajā vecumā nav BKV līmeņa spēlētājs. Viņš izlasē jau 2. čempi pēc kārtas parāda savu vērtību. Viņš ir stabils eirokausa komandas spēlētājs, ACB, varbūt pat lejasgala eirolīgas komandas. Kaut kādā CRVENA Zvezda viņš bez stresa varētu kapāt, bet viņam traucē vecais latvieša statuss, kas savulaik neļāva viņam ieņemt vietas labos klubos..
Jā, jā, futbolā arī mūs apbižo (tas nekas, ka daļai bumba atlec 2m no kājas)....
Varbūt tautība spēlē kādu faktoru, bet, ja tu būsi ievērojami labāks par vienaudžiem, tad tevi paņems jebkurā gadījumā (par piemēru var ņemt Porziņģi)
1 2 3 4 121 komentārs