Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Spānija 13 gadu laikā jau ceturto reizi kļūst par Eiropas čempioni

Reinis Aumeisters
Reinis Aumeisters

Spānija 13 gadu laikā jau ceturto reizi kļūst par Eiropas čempioni
Spānija - 2022. gada Eiropas čempioni basketbolā. Foto: FIBA

Vācijas galvaspilsētā Berlīnē ar Spānijas un Francijas dueli šovakar noslēdzas Eiropas čempionāts basketbolā. Par jauno čempioni kļuva Spānija, kas finālā savu pretinieci Franciju pieveica ar rezultātu 88:76.

• Spānijas panākumu kaldināja Huančo Ernagomess, kurš laukumā devās kā rezervists. Viņa kontā 27 punkti (1p. 2/2, 2p. 2/2, 3p. 7/9), piecas atlēkušās bumbas un divas pārtvertas piespēles.

• Viņa brālis Villijs Ernagomess komandas bilancei pievienoja 14 punktus (1p. 4/6, 2p. 5/14). Viņa bagāžā arī astoņas atlēkušās bumbas. Tieši viņu atzina par visa turnīra vērtīgāko basketbolistu.

• Franciju no zaudējuma tikmēr neglāba pat Evans Fournjē, kurš guva 23 punktus (1p. 5/5, 2p. 3/6, 3p. 4/8), savāca trīs atlēkušās bumbas, atdeva divas piespēles un pārtvēra vienu bumbu.

• Lai gan rezultātu atklāja franči, pašu spēli veiksmīgāk iesāka spāņi. Viņi ātri vien pārņēma kontroli pār maču un pēc pirmajām desmit minūtēm atradās vadībā ar deviņu punktu pārsvaru.

• Otro ceturksni Francija iesāka ar zonas aizsardzību, taču rezultātu tas īsti nenesa. Spāņi ar letālu precizitāti turpināja atrauties un uz brīdi atradās vadībā ar +21. Pirmā puslaika izskaņā franči gan deficītu samazināja līdz desmit punktiem.

• Spāņi pirmajā puslaikā realizēja deviņus no 14 trejačiem.

• Otrajā puslaikā abas komandas demonstrēja līdzvērtīgu sniegumu. Sākotnēji franči samazināja deficītu līdz trim punktiem, taču pēcāk spāņi atkal spēja atrauties. Pirms izšķirošajām desmit minūtēm 66:57 par labu Spānijai.

• Ceturtās ceturtdaļas ievads vēl bija līdzvērtīgs, taču pamatlaika izskaņā spāņi atkal palielināja savu pārsvaru. Spānija triumfēja ar +12 un izcīnīja Eiropas čempionāta zeltu.

• Spānijas uzvaras atslēga bija lieliskā precizitāte no distances. Izlase realizēja 15 no 31 tālmetiena (48% precizitāte).

• Spānija par Eiropas čempioni kļuva jau ceturto reizi. Jāpiemin, ka visi tituli izcīnīti pēdējo 13 gadu laikā. Pēdējos septiņos EČ Spānija izcīnījusi četrus zeltus, vienu sudrabu un divas bronzas.

Spānijas izlases kapteinis Rūdijs Fernandess pēc izcīnītā titula mirka asarās, nēsājot pirms turnīra atskaitītā Serhio Juļa kreklu.

• Jāpiemin, ka šo spēli tiesāja arī latviešu soģis Mārtiņš Kozlovskis.

• Bronzas godalgas tikmēr izcīnīja finālturnīra rīkotāja Vācija, kas ar rezultātu 82:69 apspēlēja Poliju.

''EuroBasket 2022'' medaļu cīņas

DatumsLaiksSpēleRez.Stadija
18.09.18:15Vācija - Polija82:69Par 3. vietu
18.09.21:30Spānija - Francija88:76Fināls

  +8 [+] [-]

, 2022-09-18 23:21, pirms 3 gadiem
Bo Cruz maločiks, Sandlers noteikti lejopas
Slēpts komentārs: RINALDS94
Slēpts komentārs: hektors123

  +1 [+] [-]

, 2022-09-18 23:23, pirms 3 gadiem
Godīgi sakot Spāņu (Itāļu) treneris malacis, labs darbs. Bet, Spāņu uzvara turnīrā ar Brauna palīdzību, nav patīkama un nav tās uzvaras garšas no šīs komandas. Apsveicu, bet starā neesmu.

  +3 [+] [-]

, 2022-09-18 23:24, pirms 3 gadiem
Agrāk varēja teikt ka Skariolo izbrauca uz zvaigznēm, prieks ka šajā turnīrā viņš pierādīja ka ar nba rezervistiem un praktiski bez Real un Barsas spēlētājiem var paņemt zeltu. Izcils treneris.

     [+] [-]

, 2022-09-18 23:24, pirms 3 gadiem
Spāņu aktieris ar tālo artilēriju iznīcināja Franciju. vamos españa!

  +6 [+] [-]

, 2022-09-18 23:25, pirms 3 gadiem
Abi bračkas malači.
Godīgi sakot tizlāks NBA centrs par Gobēru šajā turnīrā nav redzēts.
Visi viduvējie NBA garie principā dominēja čempī.Gobērs vnk bez komentāriem. Ar visu nulles uzbrukuma arsenālu tāpat vajadzēja kaut ko no apakšas samest.
Sāk spēlēt high post upus caur Gobēru uzbrukumā vnk randomā.Nav taču metiena lai ko tādu spēlētu

  +2 [+] [-]

, 2022-09-18 23:25, pirms 3 gadiem
Teicama spēle no spāņiem aizsardzībā. Principā izjauca visumā jaudīgo Francijas uzbrukumu. Tiešām liels prieks, ka tituls tika paņemts ar aizsardzību!
Visas lielās NBA zvaigznes varēja vismaz televīzijā pavērot patiesu komandas aizsardzību ar apbrīnojamu atdevi.

  +3 [+] [-]

, 2022-09-18 23:25, pirms 3 gadiem
Jā. Varbūt nevajadzēja Mārtiņam tiesāt. Jo ne ar ko labu viņš atmiņā nepaliks

  -2 [+] [-]

, 2022-09-18 23:26, pirms 3 gadiem
stepanspantera rakstīja: Spāņu aktieris ar tālo artilēriju iznīcināja Franciju. vamos españa!
Par aktiera izteikumu, es Jums pilīgi piekrītu, pēdējās minūtēs, kur Brauns teatrāli nokrita Fraņčus sakurināja, galīgi nav MVP cienīgs žests. Bet, cik saprotams daudzi uzskata Brauns MVP. Tas tik parāda, ka turnīrs, galīgi nekāds šogad.

     [+] [-]

, 2022-09-18 23:27, pirms 3 gadiem
Kad nomainīs Gobēru ar Embīdu, tad varēs domāt par zeltu. Pagaidàm ar to nulli centrā nopietnas izlases grūti būs apspēlēt

     [+] [-]

, 2022-09-18 23:27, pirms 3 gadiem
GreenBoston#7 rakstīja: Abi bračkas malači.
Godīgi sakot tizlāks NBA centrs par Gobēru šajā turnīrā nav redzēts.
Visi viduvējie NBA garie principā dominēja čempī.Gobērs vnk bez komentāriem. Ar visu nulles uzbrukuma arsenālu tāpat vajadzēja kaut ko no apakšas samest.
Sāk spēlēt high post upus caur Gobēru uzbrukumā vnk randomā.Nav taču metiena lai ko tādu spēlētu
40 miljoni baby. Es uz pakaļas

  -1 [+] [-]

, 2022-09-18 23:28, pirms 3 gadiem
Itāļu basketbola filozofija strādā, tas ir trumpis mūsu pašu labā. Veiksmi nākotnē mums pašiem.

  +6 [+] [-]

, 2022-09-18 23:29, pirms 3 gadiem
Kosmoss! Man riebjas spāņi, bet blec visu cieņu viņiem! Mums kaut sauju viņa niknuma un cīņas gara.

  +2 [+] [-]

, 2022-09-18 23:31, pirms 3 gadiem
Jā! Trenerim cepuri nost! Tādu izlasi izveidojis, malači.
P.s. ienīstu spāņus
Slēpts komentārs: janx13

  +2 [+] [-]

, 2022-09-18 23:35, pirms 3 gadiem
janx13 rakstīja: Spāņi ar letālu precizitāti turpināja atrauties un uz brīdi atradās vadībā ar +21. Autor,kā var ar letālu precizitāti iegūt +21? Letāla precizitāte = mirusi precizitāte.
Letāls nenozīmē miris (dead), bet nāvīgs (sinonīms vārdam deadly). Tā kā viss tur ok.

  +4 [+] [-]

, 2022-09-18 23:38, pirms 3 gadiem
Willy Hernangomez MVP, vismaz šis mierina, ka ir savas valsts pārstāvis.

  +1 [+] [-]

, 2022-09-18 23:39, pirms 3 gadiem
GreenBoston#7 rakstīja: Abi bračkas malači.
Godīgi sakot tizlāks NBA centrs par Gobēru šajā turnīrā nav redzēts.
Visi viduvējie NBA garie principā dominēja čempī.Gobērs vnk bez komentāriem. Ar visu nulles uzbrukuma arsenālu tāpat vajadzēja kaut ko no apakšas samest.
Sāk spēlēt high post upus caur Gobēru uzbrukumā vnk randomā.Nav taču metiena lai ko tādu spēlētu
drīz jau Embīds varēs aizstāt, takšto viss štokos uz olimpeni.

  +4 [+] [-]

, 2022-09-18 23:42, pirms 3 gadiem
vozā rakstīja: Par aktiera izteikumu, es Jums pilīgi piekrītu, pēdējās minūtēs, kur Brauns teatrāli nokrita Fraņčus sakurināja, galīgi nav MVP cienīgs žests. Bet, cik saprotams daudzi uzskata Brauns MVP. Tas tik parāda, ka turnīrs, galīgi nekāds šogad.
5minūtes atpakaļ naturalizēts Amerikānis nedrīkst būt EČ MVP. kas tev nav skaidrs?

  -1 [+] [-]

, 2022-09-18 23:47, pirms 3 gadiem
vozā rakstīja: Itāļu basketbola filozofija strādā, tas ir trumpis mūsu pašu labā. Veiksmi nākotnē mums pašiem.
Jā, tieši tāpēc, 60 miljonu iedzīvotāju valsts Itālija, Eiropas čempionātā nav tikusi tālāk par 1/4 finālu 21. gadsimtā, kopš 1999. gada

     [+] [-]

, 2022-09-18 23:49, pirms 3 gadiem
Bo Cruz !! Spāņi nedaudz apklusināja kritiķus

  +2 [+] [-]

, 2022-09-18 23:50, pirms 3 gadiem
Spāņi vinnēt finālā vēlējās vairāk,lūk,arī rezultāts pelnīts.
Fernandess otro reizi redzēts raudam, pirmajā reizē kad Nauris iedeva savulaik štoperi pēc nesmuka gājiena pret leišiem

  -3 [+] [-]

, 2022-09-18 23:51, pirms 3 gadiem
Pirms spēles domāju fraņči uzvarēs bez problēmām,kas to deva spāņiem pelnīta uzvara .
Kometētāji spēles beigās pareizi pateica,ka tas karš FIBA ar ULEB ir piespiedis likt tiesnešiem ar zemu kvvalifikāciju tiesāt,žēl ,ka mūsu tiesnesis Kozlovskis izgāzās ar pilnu klapi,nepietika ,ak nevarēja tikt galā ar Dončiku vēl finālspēlē ,kad viss jau bija skaidrs jāizgāžas nosvipjot sodu ,kur ko tādu var izdomāt un tas ir fināl tiesnesis??????
Ko par domā Latiševs,vai žurnālisti nevar viņu nointervēt,lai pasaka savu vērtējumu....

  -2 [+] [-]

, 2022-09-19 00:34, pirms 3 gadiem
Nav un nebus no spain kad amerekosi atbrauks.super pacela eiropu

  -2 [+] [-]

, 2022-09-19 00:37, pirms 3 gadiem
Ja Francijas izlasē būtu R.Turiaf, B.Diaw un T.Parker, tad tikai brāļi Gasol un R.Rubio spētu apturēt Franciju.

     [+] [-]

, 2022-09-19 01:39, pirms 3 gadiem
KDubriks rakstīja: Kosmoss! Man riebjas spāņi, bet blec visu cieņu viņiem! Mums kaut sauju viņa niknuma un cīņas gara.
Noņem viņiem Braunu,viss cīņas gars pazudīs Pieliec mums vai leišiem, uzreiz visi slavēs mūsu cīņas garu.

     [+] [-]

, 2022-09-19 02:57, pirms 3 gadiem
Spāņus apsveicu ar titulu! Pelnīti. Eh žēl poļu, vienu brīnumainu spēli turnīrā nospēlēja un tālāk, pļukš

     [+] [-]

, 2022-09-19 08:40, pirms 3 gadiem
Kaut kādā mērā parāda eiropas basīša impotenci, ka nespēj izspiest Spāniju, kura nu ir palikusi bez Gasoliem, Rubio, Kalderona, Navarro un ko.

     [+] [-]

, 2022-09-19 09:22, pirms 3 gadiem
vozā rakstīja: Willy Hernangomez MVP, vismaz šis mierina, ka ir savas valsts pārstāvis.
Paldies par info. Rakstā iekļaut jau nevarēja..

  -2 [+] [-]

, 2022-09-19 09:27, pirms 3 gadiem
Ja LV izlasē būtu spēlējuši Vētra un Miglinieks, tad Barselonas olimpiādē būtu vinnējuši spāņus viegli, bet šo nodevēju dēļ netikām uz 1992.gada Olimpiādi.. tagad nodevējs Vētra vada dāmu izlasi - kauns!

  +2 [+] [-]

, 2022-09-19 11:15, pirms 3 gadiem
dakots rakstīja: Ja LV izlasē būtu spēlējuši Vētra un Miglinieks, tad Barselonas olimpiādē būtu vinnējuši spāņus viegli, bet šo nodevēju dēļ netikām uz 1992.gada Olimpiādi.. tagad nodevējs Vētra vada dāmu izlasi - kauns!
Ūja... 93. gada čempī max sastāvā, tikai bez Vētras un Miglinieka, netikām Top8. Ar plusā 2 labiem spēlētājiem, ne zvaigznēm, mēs būtu tikuši Barselonā? Domāju, ka ne. Un kuras izlases vietā? Lietuvas? Vācijas, kura pēc gada uzvarēja Eiropas čempī? Padomā pats.

     [+] [-]

, 2022-09-19 11:16, pirms 3 gadiem
kino rakstīja: Kaut kādā mērā parāda eiropas basīša impotenci, ka nespēj izspiest Spāniju, kura nu ir palikusi bez Gasoliem, Rubio, Kalderona, Navarro un ko.
Un tas parāda, ka šogad VARĒJA būt mūsu čempis

  +1 [+] [-]

, 2022-09-19 12:24, pirms 3 gadiem
Kaspar_Biedriņ, atkārtošos jau kāda sacīto, ka uzvara pār Bulgāriem nerosinātu izmaiņas treneru korpusā. Ar tādu spēli, kādu rādījām EČ kvalī, mūs šeit vazātu visi pēc kārtas.

  +1 [+] [-]

, 2022-09-19 12:26, pirms 3 gadiem
Pelnīti! Varžēdājus nolika pie vietas bez variantiem, pat NBA spīdeklis Gobērs bija bezpalīdzīgs pret spāņu spēli. Starp citu, daudz laba Spānijas izlases labā paveica rezervists - rudais bulterjers Diass, kurš gan prasmīgi krampēja savu pretspēlētāju, gan sameta svarīgus metienus.

  +1 [+] [-]

, 2022-09-19 12:46, pirms 3 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Un tas parāda, ka šogad VARĒJA būt mūsu čempis
Gan pats to esmu teicis, gan arī šeit jau tas ir pieminēts. Uzvarētu bulgārus, pie stūres paliktu Robčiks vai vietā ieliktu nākamo ielikteni. Un tad varētu turpināt priecāties par Šķēli, kā saspiču, nebrīnos, ja sauktu Timmu un galvenais turpinātu to mocīšanos, kas bija pirms Bankī kvaļos. Līdz ar to sapņot par, kādu "mūsu čempi" ir naivi. Neapzināti, bet izgāšanās ar Veco un pēc tam Robčiku ir sanācis gambīts - noziedojot šos 2 kvaļus ir vismaz uz laiku saprasts, ka pie izlases stūres nedrīkst likt lētu čomu, bet jāliek laba līmeņa speciālists. Vienīgā bēdīgā lieta - tas sanāca tad, kad spēka gados bija uz, kādu laiku labākā paaudze, jo jauniešu basis pēdējos gados cerības nerada.

     [+] [-]

, 2022-09-19 13:31, pirms 3 gadiem
Ko Lorenzo Brown dara Spānijas kreklā to mūsu mazmazmazbērni vēl nesapratīs. Moš LBS arī jāaizmauc uz ASV Wallmart nopirkt kādu saspēlnieku.

     [+] [-]

, 2022-09-19 13:49, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Gan pats to esmu teicis, gan arī šeit jau tas ir pieminēts. Uzvarētu bulgārus, pie stūres paliktu Robčiks vai vietā ieliktu nākamo ielikteni. Un tad varētu turpināt priecāties par Šķēli, kā saspiču, nebrīnos, ja sauktu Timmu un galvenais turpinātu to mocīšanos, kas bija pirms Bankī kvaļos. Līdz ar to sapņot par, kādu "mūsu čempi" ir naivi. Neapzināti, bet izgāšanās ar Veco un pēc tam Robčiku ir sanācis gambīts - noziedojot šos 2 kvaļus ir vismaz uz laiku saprasts, ka pie izlases stūres nedrīkst likt lētu čomu, bet jāliek laba līmeņa speciālists. Vienīgā bēdīgā lieta - tas sanāca tad, kad spēka gados bija uz, kādu laiku labākā paaudze, jo jauniešu basis pēdējos gados cerības nerada.
Par kādu izgāšanos ar Veco tu runā, ja ar viņu izlase sasniedza augstāko rezultātu pēdējo gadu laikā un ar viduvēju sastāvu gandrīz iekļuva PK finālturnīrā? Starp citu, ļoti cienījami nospēlējām arī ar spāņiem.

     [+] [-]

, 2022-09-19 13:50, pirms 3 gadiem
Kozlovskis jau nebija galvenais tiesnesis, vai ne? Ne viņš pieņēma tos dīvainos lēmumus.

     [+] [-]

, 2022-09-19 16:39, pirms 3 gadiem
otins rakstīja: Par kādu izgāšanos ar Veco tu runā, ja ar viņu izlase sasniedza augstāko rezultātu pēdējo gadu laikā un ar viduvēju sastāvu gandrīz iekļuva PK finālturnīrā? Starp citu, ļoti cienījami nospēlējām arī ar spāņiem.
Tu apzināti demagoģē, jau kuro reizi aktīvi aizstāvi Veco, manipulējot ar faktiem.
Labi zini, ka agrāk tika 6 komandas caur EČ. Vecajam pirmajam bija sistēma, kur caur kvali tiek 12. Tā, ka tā ir demagoģija piedēvēt Vecajam sasniegumu, ka "pirmo reizi gandrīz tika".

Bagijs dabūja 5.vietu EČ, pēc vecās sistēmas viņš jau būtu pirmoreiz iekšā, ne tikai gandrīz.

Latvieši zaudēja ukraiņiem Rīgā, ļoti idiotiski nolēja galotni pret Melnkalni Rīgā, necīnoties par punktu starpību, kas vēlāk bija izšķiroši. Tas nav nekāds sasniegums.

  +1 [+] [-]

, 2022-09-19 16:52, pirms 3 gadiem
Spāņi nospēlēja kā lv pret Turciju nesen. Maz variantu jebkurai pasaules komandai,kad tā krīt troikas. Uzskatu,ka poļi pabojāja skatāmas medaļu cīņas, uzvarot slovēņus

     [+] [-]

, 2022-09-20 10:43, pirms 3 gadiem
Es Black Bullet rakstīja: Tu apzināti demagoģē, jau kuro reizi aktīvi aizstāvi Veco, manipulējot ar faktiem.
Labi zini, ka agrāk tika 6 komandas caur EČ. Vecajam pirmajam bija sistēma, kur caur kvali tiek 12. Tā, ka tā ir demagoģija piedēvēt Vecajam sasniegumu, ka "pirmo reizi gandrīz tika".

Bagijs dabūja 5.vietu EČ, pēc vecās sistēmas viņš jau būtu pirmoreiz iekšā, ne tikai gandrīz.

Latvieši zaudēja ukraiņiem Rīgā, ļoti idiotiski nolēja galotni pret Melnkalni Rīgā, necīnoties par punktu starpību, kas vēlāk bija izšķiroši. Tas nav nekāds sasniegums.
Atgādināsi, kas bija Bagatska palīgs 2017.gada čempionātā, kurā Latvija izcīnīja 5.vietu? Ar demagoģiju un manipulēšanu nodarbojies tieši tu, mēginādams noniecināt Vecvagara sasniegumu. Nav svarīgi, kāda kuram bija atlases sistēma vai starprezultāti, svarīgs ir tikai gala rezultāts. Un tas ir tāds, ka Vecvagara vadītajai izlasei pietrūka tikai viena precīza metiena, lai iekļūtu PK finālturnīrā.