Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Luka Banki - vai labākā izvēle Latvijas basketbolam?

Andrejs Siliņš

Luka Banki - vai labākā izvēle Latvijas basketbolam?
Luka Banki. Foto: Zumapress.com / Scanpix / basket.lv

Meklējot jauno izlases galveno treneri, jau ilgāku laiku kuluāros bija izskanējis Lukas Banki vārds. 55 gadus vecais itāliešu speciālists, pie kura Latvijas Basketbola savienības (LBS) ģenerālsekretārs Kaspars Cipruss kā spēlētājs tūkstošgades sākumā aizvadīja sezonu Triestes klubā, nu kļuvis par galveno favorītu. Sazinājos ar vairākiem itāliešu paziņām un šajā materiālā apkopoju, ko par Banki saka viņa tautieši. Savukārt krievu žurnālists komentēja Banki visai neveiksmīgo pieredzi pie Krasnodaras kluba stūres.

Banki basketbola gaitas

Lukas Banki vārds Itālijā komentārus neprasa un, iespējams, tāpēc speciālists izvēlējies sev meklēt jaunus izaicinājumus. Vispirms strādājot dažādos labi zināmos klubos ārpus dzimtenes tepat Eiropā, bet šosezon sperot soli vēl tālāk ārpus komforta zonas - kļuvis par Bruklinas “Nets” fārmkluba Longailendas “Nets” trenera asistentu. Pēc veiksmīgas desmitgades jauniešu basketbolā Banki vecās tūkstošgades beigās sāka darbu profesionālajā basketbolā, vairākus gadus strādājot ne augstākajās līgās. Banki darbu ar spēlētājiem zemākajās līgās novērtēja slavenais Simone Pjanidžani un 2006. gadā uzaicināja savā treneru kolektīvā pie tā brīža Itālijas smagsvara Sjēnas “Montepaschi” stūres.

Pjanidžani un Banki vadībā Sjēna dominēja Itālijā un divas reizes sešu gadu laikā iekļuva Eirolīgas “Final Four”. Pēc Pjanidžani došanās prom Banki kļuva par galveno treneri un ar komandu, kas bija nokļuvusi lielās finansiālās problēmās, izcīnīja Itālijas kausu, čempiontitulu un iekļuva Eirolīgas Top16. Par finansiāli dominējošu Itālijas klubu kļuvusī Milāna 2013. gada starpsezonā “nocēla” Banki saviem sāncenšiem. Gadu vēlāk Banki sagādāja Milānai svētlaimi - pēc 17 gadu pārtraukuma klubs beidzot attaisnoja lielos izdevumus un izcīnīja čempiontitulu. Banki kļuva par tikai otro treneri Itālijas klubu basketbola vēsturē aiz leģendārā Karlo Rekalkati, kurš izcīnījis titulu divas sezonas pēc kārtas ar divām dažādām komandām. Eirolīgā Banki ieveda Milānu ceturtdaļfinālā, kur zaudēja nākamajai čempionei Telavivas “Maccabi”.

Otrā sezona Milānā nesa lielas pārmaiņas sastāvā un atkārtot sasniegto neizdevās, A sērijas pusfinālā septītās sērijas spēles galotnē atzīstot nākamās čempiones “Dinamo Sassari” pārākumu. Eirolīgā izdevās tikt Top16 turnīrā un vienā grupā ar Ainara Bagatska vadīto “Nizhny Novgorod”, taču kā viena, tā otra palika ārpus izslēgšanas spēlēm. 2017. gada vasarā Banki kļuva par ambiciozā Turīnas kluba treneri un palīdzēja tam izcīnīt Itālijas kausu, kā arī tikt Eirokausa Top16. Itāļu kaislības aizēnoja Turīnas kluba vadības saprātu, trenera un kluba ceļi šķīrās (un drīz vien arī pats klubs beidza pastāvēt), bet Banki 2018. gada pavasarī ieņēma atlaistā tautieša Andrea Trinkjēri vietu Bambergas “Brose” klubā. Pēdējās sešās Eirolīgas spēlēs, kad jau bija zaudētas cerības uz “play-off”, Banki izcīnīja divas uzvaras, bet sasmelt izlieto ūdeni Bundeslīgā tā arī neizdevās. Vasarā Bambergas klubs mainīja attīstības virzienu, Eirolīgu nomainot pret dalību Čempionu līgā, samazināja budžetu un par galveno treneri nolīga Bagatski.

Tikmēr Banki atrada darbu Grieķijā, kļūstot par aktuālās Čempionu līgas čempiones Atēnu AEK galveno treneri. Banki ar Atēnu klubu izcīnīja FIBA Starpkontinentālo kausu, taču Čempionu līgā atkārtot priekšgājēju sasniegto nesanāca - ceturtdaļfinālā divu spēļu summā ar divu punktu starpību zaudēts Bambergai. Arī Grieķijas čempionātā no vietas finālā atkal šķīra viens nelaimīgs metiens - pusfināla sērijas izšķirošajā piektajā spēlē zaudējums ar 84:85… Savu vārdu uz Eiropas kartes gan Banki bija iznesis, un vasarā tika pie darba ULEB Eirokausā spēlējošajā Krasnodaras “Lokomotiv Kuban”. Komanda tika savākta teju no jauna un Banki īsti neizdevās tikt ar to galā pietiekami ātri. Iemeslus atbrīvošanai no Krasnodaras kluba zemāk skaidro krievu žurnālists.

Pie darba Itālijā Banki varētu tikt teju jebkurā brīdī, bet tā vietā treneris devies uz NBA Attīstības līgu, kas daudziem varētu šķist dīvaina izvēle. Zemāk lasot basketbola zinātāju komentārus par Latvijas izlases potenciālo treneri, rodas izpratne par šādu lēmumu - komforta zonas vietā Banki izvēlas paplašināt redzeslauku un uzkrāt unikālas zināšanas, ko šaipus okeānam, tikai attālināti vērojot otrā krastā notiekošo, iegūt nevar. Jādomā, ka visu iegūto zināšanu kopums kombinācijā ar pieredzi augstā līmenī varētu būt lieti noderīgs arī Latvijas basketbolam.

Lukas Banki bilance Eirolīgā

SezonaKlubsUZ%Iznākums
2012/13Montepaschi121250%Top16
2013/14Olimpia161257.1%1/4fināls
2014/15Olimpia91537.5%Top16
2017/18Brose2433.3%Reg.sezona
Kopā:394347.6%

Basketbola žurnālists Ennio Terazi Borgezans:

“Pirmo reizi dzirdu runas par Banki iespējamo pievienošanos Latvijai, bet tās noteikti ir simpātiskas runas. Viņš ir ļoti labs treneris ar niansētu basketbola prātu, pedants. Galvenokārt orientēts uz spēli aizsardzībā, bet gadu gaitā izveidojis arī labus uzbrukuma taktiskos risinājumus. Viņš ir viens no maniem favorītiem ar savu basketbola izpratni. Ļoti dedzīgs treneris. Cik zinu, ar saviem spēlētājiem uztur ļoti tiešas un taisnīgas attiecības.

Viņam bijusi veiksmīga karjera un pēdējo gadu laikā viņš vairāk meklē izaicinājumus un interesantus projektus, nevis turas pie Itālijas basketbola. Viņa izvēle strādāt par asistentu NBA Attīstības līgā viduvējam itāliešu trenerim būtu ļoti dīvaina. Domāju, ka viņš būtu ļoti interesanta izvēle Latvijai. Būs interesanti redzēt, kā viņa stils izskatīsies pie valstsvienību basketbola prasībām.”

NBA Austrumu konferences kluba skauts:

“Neraugoties uz 30 gadu karjeru, Lukam joprojām ir beznosacījumu mīlestība pret šo spēli. Ar laiku cilvēki mēdz kļūt slinkāki, mazāk prasīgi pret sevi, bet viņš nav zaudējis degsmi. Lukam patīk runāt par basketbolu niansēti un iedziļinoties, viņam patīk izaicināt sarunas biedrus. Banki strādā ļoti kaislīgi un pārdzīvo, ja kaut kas neizdodas, viņš vienmēr meklē labākus risinājumus.

Es viņu nesauktu par spēlētāju treneri šī jēdziena klasiskā izpratnē. Viņš ir superprasīgs treniņos un spēlēs, bet viņa treniņi ir brīnišķīgi - ļoti detalizēti. Viņam nerūp spēlētāja statuss, viņš vēlas, lai tiek izdarīts prasītais darbs. Tai pašā laikā parāda, ka viņam rūp spēlētāji un ir gatavs runāt arī par dzīvi ārpus laukuma. Ne visiem viņš iepatīkas uzreiz, bet ilgtermiņā pilnīgi visiem, kas ar viņu strādājuši, ir tikai labas atsauksmes. Saku godīgi - nezinu nevienu, kurš par viņu runātu ko sliktu.

Esošā FIBA sistēma nogalina iespējas tādām valstīm kā Latvija. Četri spēlētāji NBA tik mazai valstij ir kaut kas pilnīgi neticams, tai pašā laikā izlasei tas ir slikti. Slovēnija kā Eiropas čempione netika uz Pasaules kausu pirms diviem gadiem, tagad Latvija netiek uz Eiropas čempionātu - tas nav pareizi. Izlases sniegums ir ļoti atkarīgs no veiksmes, cik labākos spēlētājus izdodas piesaistīt no Eirolīgas. Bez viņiem vienmēr būs sarežģītāk. Domāju, ka Latvijas gadījumā ir jāveic padziļināts darbs arī aizskatuvē, jālūkojas pēc talantiem un jādod viņiem iespēja. Jums ir Žagars, Helmanis, Kurucs - Banki patīk strādāt ar jaunajiem spēlētājiem.

Arī bez NBA puišiem jums ir augsta līmeņa spēlētāji kā Strēlnieks, Timma, Bertāns, Siliņš, Mejeris... Jūs nebijāt pelnījuši to, kas notika. Domāju, ka Luka būs patīkams pārsteigums, ja viņam būs iespēja strādāt ilgtermiņā. Sjēnā, Milānā, Turīnā, Atēnu AEK viņš strādāja ļoti labi. Vienīgā vieta, kur viņam īsti nesanāca, bija Kubaņa, kur viņš pabija tikai pāris mēnešus. Domāju, ka šajā situācijā, kad būtu iespēja sākt laicīgi strādāt, viņš atkal parādītu savas labākās īpašības. Lukam patīk skatīties uz lielo bildi, viņš pārbaudītu U20 spēlētājus un palīdzētu citiem treneriem.”

Dmitrijs Plaņidins, krievu basketbola apskatnieks:

“Nevaru pateikt neko konkrētu, jo Banki pie “Lokomotiv Kuban” stūres aizvadīja tikai 12 spēles. Komandai tosezon bija savākts pilnīgi jauns sastāvs, un viņš nespēja vienā rāvienā no tā izveidot labu mehānismu. Galvenais iemesls atlaišanai bija 2-5 bilance Eirokausā. Kluba prezidentam ir tendence atlaist trenerus pie pirmajām grūtībām, tāpēc tas nebija nekas pārsteidzošs.”

NBA Rietumu konferences kluba skauts:

“Banki ir spēcīga personība, viņš lielu uzsvaru liek uz spēli aizsardzībā un uz spēlētāju raksturiem. Uzbrukumā viņš nav tikai “skrien un met” basketbola piekritējs, viņam patīk gudri lēmumi un komandas spēle. Lukam parasti izdodas izdabūt negaidīti labu pienesumu no mazāk talantīgiem spēlētājiem. Šī ir labākā izvēle Latvijas basketbolam šajā situācijā, kurā svarīgākais ir necelt paniku. Nekas nav jāmet miskastē tikai slikta garastāvokļa dēļ. Lai cik grūti būtu to pieņemt, šāda veida katastrofa vienmēr ir labākā situācija, lai veidotu ko jaunu.”

Pjetro Šibeta, Šarūna Jasikēviča biogrāfijas “To Win Is Not Enough. My Life, My Basketball” autors:

“Viņš ir ārkārtīgi nodevies basketbolam. Kad Banki strādāja Milānā, biju komandas apskatnieks un regulāri devos uz zāli, jo viņš vienmēr ļāva žurnālistiem atrasties treniņos. Varu pateikt, ko redzēju - viņš katru dienu bija zālē pirmais un pēdējais no tās izgāja. Treniņdarbā Banki strādā ļoti intensīvi, var just, ka viņš sevi atdod par 100%. Viņa basketbola principus var ātri uztvert - tā tas bija gan Sjēnā, gan Milānā, gan Turīnā. Tas parāda, ka treneris spēj pārliecināt spēlētājus par savām idejām. Domāju, ka tagad viņš kļuvis vēl labāks, jo uzkrājis pieredzi dažādās valstīs un noteikti paņēmis kaut ko priekš savas basketbola filozofijas. Iespējams, viņš strādās citādāk, jo, ja kļūs par Latvijas izlases treneri, tad viņam būs jābūt vēl efektīvākam, lai nodotu savas idejas spēlētājiem īsākā laika posmā.

Banki izveido īpašas attiecības ar spēlētājiem, viņš nevienu nepieviļ. Pat pēdējam spēlētājam rotācijā Banki pievērsīs uzmanību, pat tādam, kurš savainojuma dēļ nav spēlējis trīs mēnešus. Jā, viņam patīk talantīgi un individuāli meistarīgi spēlētāji, īpaši ārējā līnijā, piemēram, Sjēnā bija Bobijs Diksons, bet Milānā Kīts Lengfords, taču viņš vēlas, lai šie spēlētāji būtu daļa no lielās bildes, no visas komandas. Attieksmē pret spēlētājiem viņš nav gluži Ivkovičs (smejas), bet, protams, viņam ir sava struktūra un noteikumi, pie kā spēlētājiem jāpieturas.

Domāju, ka Banki iederētos Latvijas valstsvienībā. Viņš ir pierādījis, ka var pielāgoties dažādiem stiliem, ir pētījis un iepazinis dažādas sistēmas un valstis un zinās, kā tikt galā ar komandu īsā termiņā. Ar savām basketbola zināšanām viņš lieliski iederētos Latvijas basketbolā.”

Vai Luka Banki būtu piemērots treneris Latvijas valstsvienībai?

  • 420

  • 84


1 2 64 komentāri

     [+] [-]

, 2021-03-12 10:29, pirms 4 gadiem
Šis ir kaut kāds reklāmas raksts, kur šī kandidāta itāļu paziņas ir apjautāti?
Kuri tad būtu viņa lielākie sasniegtie panākumi? Un vai tie ir cienīgi, lai ārzemnieks trenētu Latvijas izlasi? Izlase, kurai ir viens no lielākajiem potenciāliem Eiropā un pasaulē.

Bet vispār kaut kāds ārprāts, mūsu tautas lepnumu, Latvijas nacionālo vīriešu basketbola izlasi, trenēs kaut kāds itāļu melnis!
Mūsu izlase nav kaut kāda vēl viena lēti pērkamā latviešu sieviete, kuru atdot teju vai pirmajam ārzemniekam!

  +3 [+] [-]

, 2021-03-12 10:43, pirms 4 gadiem
Latvis rakstīja: Šis ir kaut kāds reklāmas raksts, kur šī kandidāta itāļu paziņas ir apjautāti?
Kuri tad būtu viņa lielākie sasniegtie panākumi? Un vai tie ir cienīgi, lai ārzemnieks trenētu Latvijas izlasi? Izlase, kurai ir viens no lielākajiem potenciāliem Eiropā un pasaulē.

Bet vispār kaut kāds ārprāts, mūsu tautas lepnumu, Latvijas nacionālo vīriešu basketbola izlasi, trenēs kaut kāds itāļu melnis!
Mūsu izlase nav kaut kāda vēl viena lēti pērkamā latviešu sieviete, kuru atdot teju vai pirmajam ārzemniekam!
Tāds potenciāls, ka Eiropas čempī netiek, jo nevar zemniekus apspeļēt. Novelc savas rozā brilles.

  +2 [+] [-]

, 2021-03-12 10:58, pirms 4 gadiem
ir pilnīgi skaidrs, ka trenerim jābūt ne no Latvijas. Pareizi minēja Galvanovskis - mūsu treneri dzīvo aizspriedumos. Viņi ņems to pašu Blūmu vai Meijeri tikai tāpēc, ka kādreiz viņi labi spēlēja.... Jābūt svaigam skatam no malas. Vai šis ir labākais variants? Nezinu... es drīzāk teiktu, ka nē. Nav trenējis izlasi, ir " meklējumos"... Un šis raksts ir super tendenciozs. Nemaz nebrīnītos, ka Cipruss ir palūdzis šādu rakstu "uzcept". Šādi raksti drīzāk rada negatīvu attieksmi pret cilvēku, nekā pozitīvu, jo ir tikai labie un pareizie viedokļi, nav NEVIENA spēlētāja viedokļa, neviena, kas varētu pateikt vismaz kko neglaimojošu.. Brīnums, ka šāda "pērle" netrene Real , Maccabi vai Himkus, sliktākajā gadījumā, bet klīst pa ASV pagrabiem.. Es pret! Bet tas ir tikai mans viedoklis.

  +3 [+] [-]

, 2021-03-12 10:58, pirms 4 gadiem
Skaists reklāmraksts. Tikai jāsaprot, ka tie skauti nekad neko negatīvu neteiks viņi visus nolies ar cukuru. Līdzīgi izskatās arī ar tiem itāļu žurnālistiem.
Ja jau Cipruss tik ļoti grib šo treneri tad neveiksmes gadījumā (nekvalificēšanās), lai arī uzņemas atbildību un pamet savu posteni.
Man nav nekas šausmīgi pret šo treneri, bet esmu pret to kā LBS viņus meklē. Bez iedziļināšanās vienkārši iet vieglāko ceļu, jo varbūt trāpīs.Nevis meklē papildu naudu, lai dabūtu labāku treneri.

  +1 [+] [-]

, 2021-03-12 11:10, pirms 4 gadiem
Mēģināts nav zaudēts. Lai nāk Banki un ieceļ mūsu basketbolu saulītē. Ja arī neizdosies, tam tāpat būs pozitīvs efekts, jo vismaz būs skaidrs, ka ārzemju treneri nav labāki par daudzu peltajiem vietējiem treneriem.

  +1 [+] [-]

, 2021-03-12 11:12, pirms 4 gadiem
Latvis rakstīja: Bet vispār kaut kāds ārprāts, mūsu tautas lepnumu, Latvijas nacionālo vīriešu basketbola izlasi, trenēs kaut kāds itāļu melnis!
Mūsu izlase nav kaut kāda vēl viena lēti pērkamā latviešu sieviete, kuru atdot teju vai pirmajam ārzemniekam!
Pirmkārt, viņš nav melnis. Otrkārt, tu esi rasists.

     [+] [-]

, 2021-03-12 11:15, pirms 4 gadiem
Calvin rakstīja: ir pilnīgi skaidrs, ka trenerim jābūt ne no Latvijas. Pareizi minēja Galvanovskis - mūsu treneri dzīvo aizspriedumos. Viņi ņems to pašu Blūmu vai Meijeri tikai tāpēc, ka kādreiz viņi labi spēlēja.... Jābūt svaigam skatam no malas. Vai šis ir labākais variants? Nezinu... es drīzāk teiktu, ka nē. Nav trenējis izlasi, ir " meklējumos"... Un šis raksts ir super tendenciozs. Nemaz nebrīnītos, ka Cipruss ir palūdzis šādu rakstu "uzcept". Šādi raksti drīzāk rada negatīvu attieksmi pret cilvēku, nekā pozitīvu, jo ir tikai labie un pareizie viedokļi, nav NEVIENA spēlētāja viedokļa, neviena, kas varētu pateikt vismaz kko neglaimojošu.. Brīnums, ka šāda "pērle" netrene Real , Maccabi vai Himkus, sliktākajā gadījumā, bet klīst pa ASV pagrabiem.. Es pret! Bet tas ir tikai mans viedoklis.
Tā nav taisnība par visiem LV treneriem.

Paskaties, kurš ir autors, skaidrs, ka pats no sevis šis raksts nav izdomāts

  +2 [+] [-]

, 2021-03-12 11:17, pirms 4 gadiem
Lasīju un rodas sajūta, ka kārtējo reizi treneris atrasts pirms izlemšanas. Tādu cukuru lej. Lai jau mēģina, bet nu nav nekādas pārliecības. Eiropā īsti viņam nekas neizdevās un ASV arī.

Reāli rodas sajūtas, ka viņš Latvijas izlasi vēlas izmantot priekš savas trenera karjeras atdzīvināšanas un ja tā ir, tad labāk, lai vietējais trenē. Vai LBS pacenšas vismaz normālu kandidātu atrast

     [+] [-]

, 2021-03-12 11:27, pirms 4 gadiem
labaks butu LUKA BRAZI-ka tu doma-vejda.ni...

  -2 [+] [-]

, 2021-03-12 11:28, pirms 4 gadiem
vienīgais iemesls kapēc esmu par ārzemnieku ir ,ka viņam būs objektīvs skats uz spēlētāju,jo izlasē nav vajadzīgi mīlulīši Lomažs ,"Sķēle, Gulbis ,Blūms kurš tur laužas iekšā ar elkoņiem un līdzīgi spēlētāji.Aizvakar TV skatijos Ogre -Liepāja ,augšminēto spēlētāju vietā droši varēja būt Blumbergs,Raivo ,Sirsniņs Dargais,izlasē jāspēlē labākajiem ,ne blatņikiem vaio sēdošiem uz veciem lauriem...

     [+] [-]

, 2021-03-12 11:33, pirms 4 gadiem
norden rakstīja: vienīgais iemesls kapēc esmu par ārzemnieku ir ,ka viņam būs objektīvs skats uz spēlētāju,jo izlasē nav vajadzīgi mīlulīši Lomažs ,"Sķēle, Gulbis ,Blūms kurš tur laužas iekšā ar elkoņiem un līdzīgi spēlētāji.Aizvakar TV skatijos Ogre -Liepāja ,augšminēto spēlētāju vietā droši varēja būt Blumbergs,Raivo ,Sirsniņs Dargais,izlasē jāspēlē labākajiem ,ne blatņikiem vaio sēdošiem uz veciem lauriem...
Nedzīvo ielūzijās. Kaut kādi top spēlētāji ir daudz, bet no tava nosauktā, Lomažs un Šķēlē, ir tuvākās rezerves un viņi būs izlasē. Savukārt Gulbis ar Blūmu ņēma tik Štelmahers. Ne velti Blūma pēdējā sezonā bija ar samazinātām minūtēm, par ko viņš nebija priecīgs.

     [+] [-]

, 2021-03-12 11:39, pirms 4 gadiem
Un ko ir sasnieguši mūsu treneri- Arnis, Robis, Ainārs? Kāds grib, lai piesaista Eiropas top treneri, bet vai saprot, cik viņi maksā... Protams, tas ir nedaudz reklāmisks raksts, bet ja kaut 80% ir patiesība, tad tas ir daudzzzzz vairāk ko varētu uzrakstīt par mūsu treneriem. Ja tā ir patiesība par to treneri, tad Latvijas izlasei viņš nebūtu slikts variants. Lēmans visdrīzāk nebrauks no Austrālijas uz Latviju un viņš arī nebūtu lēts, bet Jasikēviču, Ituidi vai vēl kādu top treneri mums nedabūt. Lai jau federācija meklē un laicīgi runā par kandidātiem, jo negribas pēdējā mirklī izvilktu no piedurknes kandidātu.

  +2 [+] [-]

, 2021-03-12 11:47, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tā nav taisnība par visiem LV treneriem.

Paskaties, kurš ir autors, skaidrs, ka pats no sevis šis raksts nav izdomāts
Nu šī ir tīra iebīdīšana. Ja šis nav reklāmraksta tips, tad es nezinu, kas tas ir ?

  +2 [+] [-]

, 2021-03-12 11:52, pirms 4 gadiem
Tieši darbs ar krievu komandu parāda ka grūtības izveidot jaunu komandu īsā laikā kas tieši sabraukumos ir. Vasarā tad jābūt Latvijā un jāveido treniņnometni ar pārbaudes spēlēm savādāk kā lai viņš normāli iepazīst materiālu ar ko strādāt

     [+] [-]

, 2021-03-12 11:53, pirms 4 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Nu šī ir tīra iebīdīšana. Ja šis nav reklāmraksta tips, tad es nezinu, kas tas ir ?
Vai ne. Es par to pašu. Siliņš, ja nemaldos, nekad īsti nav kritizējis LBS

  +1 [+] [-]

, 2021-03-12 11:59, pirms 4 gadiem
Pirmais, kas krīt acīs, esot liels aizsardzības speciālists. Nu jā, jo nu mūsdienu basketbolā tieši aizsardzība nosaka spēles iznākumu, vai ne? Un mūsu izlase zaudēja pēdējās divas atlases tieši dēļ švakās aizsardzības, nevis bardaka un nespējas dabūt sakarīgus brīvus metienus tieši tiem spēlētājiem, kuriem vajadzētu izpildīt metienus. Vai ne? Vai arī es skatījos kaut kādas citas izlases spēles? Jo man izskatījās, ka neviena zaudē īsti nebija dēļ cauruma aizsardzībā, bet dēļ nespējas veidot sakarīgu bumbas kustību uzbrukumā. Nu jā, mums noteikti vajag banku

  +1 [+] [-]

, 2021-03-12 12:01, pirms 4 gadiem
Witslenamitea rakstīja: Tieši darbs ar krievu komandu parāda ka grūtības izveidot jaunu komandu īsā laikā kas tieši sabraukumos ir. Vasarā tad jābūt Latvijā un jāveido treniņnometni ar pārbaudes spēlēm savādāk kā lai viņš normāli iepazīst materiālu ar ko strādāt
Arī šis faktors, kā papildus, jo tā arī būs, laika būs maz, spēlētājus nepazīs, ko viņš pagūs izveidot? Viņam tak nebūs sastāvā Kīts Lengfords. Ko tad?

  +2 [+] [-]

, 2021-03-12 12:16, pirms 4 gadiem
Gribētos vaicāt, vai mums būs šāds cildinošais reklāmraksta eposs ar katra kandidāta varoņdarbiem?

  +2 [+] [-]

, 2021-03-12 12:27, pirms 4 gadiem
norden rakstīja: vienīgais iemesls kapēc esmu par ārzemnieku ir ,ka viņam būs objektīvs skats uz spēlētāju,jo izlasē nav vajadzīgi mīlulīši Lomažs ,"Sķēle, Gulbis ,Blūms kurš tur laužas iekšā ar elkoņiem un līdzīgi spēlētāji.Aizvakar TV skatijos Ogre -Liepāja ,augšminēto spēlētāju vietā droši varēja būt Blumbergs,Raivo ,Sirsniņs Dargais,izlasē jāspēlē labākajiem ,ne blatņikiem vaio sēdošiem uz veciem lauriem...
Par Šķēli nepiekrītu - viens no izlases motoriem un vilcējiem. Pietrūkst auguma centimetru, bet netrūkst drosmes uzņemties iniciatīvu un saasināt spēli.

  -1 [+] [-]

, 2021-03-12 12:27, pirms 4 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Gribētos vaicāt, vai mums būs šāds cildinošais reklāmraksta eposs ar katra kandidāta varoņdarbiem?
Nu ja, jo jāizvēlas taču labākais no labākajiem.

  +1 [+] [-]

, 2021-03-12 12:29, pirms 4 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Gribētos vaicāt, vai mums būs šāds cildinošais reklāmraksta eposs ar katra kandidāta varoņdarbiem?
No Siliņa to sagaidīt? Ja LBS pasūtīs, tad gan jau būs, bet nu pašlaik es neredzu nekādu atšķirību ar to, kas bija pie Voina un Šnepa...Vecā Šēnhofa teiktais par neesošo Šnepa ietekmi arī smieklīgs bija

     [+] [-]

, 2021-03-12 12:45, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Par Šķēli nepiekrītu - viens no izlases motoriem un vilcējiem. Pietrūkst auguma centimetru, bet netrūkst drosmes uzņemties iniciatīvu un saasināt spēli.
Motors ir bijis un joprojām turpina būt Strēlnieks. Šķēle ir gana talantīgs, bet ne motors un ne vilcējs. Izlasē viņam vairāk padodas epizodiskas veiksmes nevis vilkšana visā mača garumā.

     [+] [-]

, 2021-03-12 12:47, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: No Siliņa to sagaidīt? Ja LBS pasūtīs, tad gan jau būs, bet nu pašlaik es neredzu nekādu atšķirību ar to, kas bija pie Voina un Šnepa...Vecā Šēnhofa teiktais par neesošo Šnepa ietekmi arī smieklīgs bija
Ja Banki tiek šādi bīdīts, tad vispār ir tuvu tam, kā iepriekš. Parunā par to, ka nu šoreiz gan ir baigā izvēle un tad jau ir gatavs vienīgais ideālais.

     [+] [-]

, 2021-03-12 13:07, pirms 4 gadiem
Ja godīgi ,tad izskatās ,ka LBS laipo starp trenera kvalitāti un trenera atalgojumu ... Jo būsim godīgi ,trenēt izlasi laika nebūs ,vai būs ļoti maz,spelētāju pieejamība nav prognozejama līdz ar to var mierīgi ap...sties.

  +2 [+] [-]

, 2021-03-12 13:23, pirms 4 gadiem
Lasu komentārus un gribas tikai pasmieties. Labi, saliksim visu pa plauktiņiem. Šobrīd šeit izskatās, ka komentetaji lido nez kādu ilūziju mākoņos.
Tātad sāksim ar ko? Ok, mēs gribam Eiropas top treneri, viss saprotami un atbalstāmi. Ko dara Eiropas top treneri? Eiropas top treneri vai nu trenē eirolīgas klubus, vai nu ULEB kausa klubus, vai nu citas izlases. Tātad trenerus kas trenē eirolīgas vai ULEB eiro kausa klubus dabūt uz izlašu logiem nevar, tātad tie atkrīt jau automātiski, lai arī par kādiem Mesinām, vai Itudiem mēs nesapņotu
. 2. Punkts. Pat ja dabūtu, tad shie treneri saņem 6 ciparu skaitļus sezonā. Atgādināšu ka LBS gada budžets ir 2 milj kas ir visām izlasēm un jaunatnes sistēmam līdz pat veterānu izlasei..
3.punkts. Pat ja visas zvaigznes sakrīt un Eirolīgas treneris raujas uz izlasi labāk un mums atliek tikai salasīt pāris simtus tūkstošus eiro vienam ciklam, tad kaa jums visiem šķiet, kādus sponsorus pie esošās situācijas un izgāšanās būtu iespējāms dabūt tīri trenera atalgojumam? Absoluti nulle izredžu.
4. Punkts. Daži pārmet ka treneris tieši grib tikai sev uzsist atpakalj cenu Eiropā un tāpēc nāk uz LV izlasi. Nu bet tas taču tieši ir perfekti un tas kas vajadzīgs. Izsalcis treneris, kas jau ir sasniedzis lielus panākumus, un 50x lielākus kā jebkurš LV treneris, bet vēl nav labi.
5. Punkts. Par Tabaku daudzi sajūsminās. Bet viņš taču pērn ar Zielonu goru netika VTB playofos, un sezonā bija galīgi blāva, tātad tas nozīmē ka viņam vajag ilgu laiku lai ieskrietos, kas galīgi neder. Un kas svarīgākais, taču teica, ka Tabaks netiek uz augustu, bet tikai uz novembri. Tad ko? Augustā ielikt latvieti un pateikt, tev jātiek uz pamatkvalifikaciju, bet tad nāks lielais dūzis?
6. Punkts. LĒMANIS taču pateica un bija opcija tikai ja mēs tiekam uz čempionātu.
7. Punkts. Banki šobrīd no treneriem kas ne trenē ULEB turnīru komandas, vai jau citas izlases un prieks LV izlases esošās situācijas ir viennozīmīgi loģiskākais variants pie visiem apsvērumiem, panākumi, cena, pieejamība, pluss kas nav mazsvarīgi paši LV izlases spēlētāji vēlās karstasinigu treneri no Spānijas, vai Itālijas.
8. Punkts. ACB līgas treneri nevar dabūt jo ACB neļauj saviem galvenajiem treneriem piedalīties izlašu logos. Tad kas atliek?
9. Biš padomājam un paanalizejam vairāk pirms bļaujam.

  +2 [+] [-]

, 2021-03-12 13:24, pirms 4 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Arī šis faktors, kā papildus, jo tā arī būs, laika būs maz, spēlētājus nepazīs, ko viņš pagūs izveidot? Viņam tak nebūs sastāvā Kīts Lengfords. Ko tad?
Kādu PIEEJAMU ar labu CV tu ieteiktu?

     [+] [-]

, 2021-03-12 13:29, pirms 4 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Lasu komentārus un gribas tikai pasmieties. Labi, saliksim visu pa plauktiņiem. Šobrīd šeit izskatās, ka komentetaji lido nez kādu ilūziju mākoņos.
Tātad sāksim ar ko? Ok, mēs gribam Eiropas top treneri, viss saprotami un atbalstāmi. Ko dara Eiropas top treneri? Eiropas top treneri vai nu trenē eirolīgas klubus, vai nu ULEB kausa klubus, vai nu citas izlases. Tātad trenerus kas trenē eirolīgas vai ULEB eiro kausa klubus dabūt uz izlašu logiem nevar, tātad tie atkrīt jau automātiski, lai arī par kādiem Mesinām, vai Itudiem mēs nesapņotu
. 2. Punkts. Pat ja dabūtu, tad shie treneri saņem 6 ciparu skaitļus sezonā. Atgādināšu ka LBS gada budžets ir 2 milj kas ir visām izlasēm un jaunatnes sistēmam līdz pat veterānu izlasei..
3.punkts. Pat ja visas zvaigznes sakrīt un Eirolīgas treneris raujas uz izlasi labāk un mums atliek tikai salasīt pāris simtus tūkstošus eiro vienam ciklam, tad kaa jums visiem šķiet, kādus sponsorus pie esošās situācijas un izgāšanās būtu iespējāms dabūt tīri trenera atalgojumam? Absoluti nulle izredžu.
4. Punkts. Daži pārmet ka treneris tieši grib tikai sev uzsist atpakalj cenu Eiropā un tāpēc nāk uz LV izlasi. Nu bet tas taču tieši ir perfekti un tas kas vajadzīgs. Izsalcis treneris, kas jau ir sasniedzis lielus panākumus, un 50x lielākus kā jebkurš LV treneris, bet vēl nav labi.
5. Punkts. Par Tabaku daudzi sajūsminās. Bet viņš taču pērn ar Zielonu goru netika VTB playofos, un sezonā bija galīgi blāva, tātad tas nozīmē ka viņam vajag ilgu laiku lai ieskrietos, kas galīgi neder. Un kas svarīgākais, taču teica, ka Tabaks netiek uz augustu, bet tikai uz novembri. Tad ko? Augustā ielikt latvieti un pateikt, tev jātiek uz pamatkvalifikaciju, bet tad nāks lielais dūzis?
6. Punkts. LĒMANIS taču pateica un bija opcija tikai ja mēs tiekam uz čempionātu.
7. Punkts. Banki šobrīd no treneriem kas ne trenē ULEB turnīru komandas, vai jau citas izlases un prieks LV izlases esošās situācijas ir viennozīmīgi loģiskākais variants pie visiem apsvērumiem, panākumi, cena, pieejamība, pluss kas nav mazsvarīgi paši LV izlases spēlētāji vēlās karstasinigu treneri no Spānijas, vai Itālijas.
8. Punkts. ACB līgas treneri nevar dabūt jo ACB neļauj saviem galvenajiem treneriem piedalīties izlašu logos. Tad kas atliek?
9. Biš padomājam un paanalizejam vairāk pirms bļaujam.
tad nafig konkursu, uzreiz apstiprinam. Tie paši vecie grābekļi. Tas pats ar aizsardzību, kā treneris gatavojas trenēt defu, ja spēlētāji savāksies dažas dienas pirms spēlēm. Te vajag reāli uzbrukuma speciālistu, kas iedos pāris vienkāršas shēmas un griezīs kā pulksteni apkārt. Tās ir atrunas par to, ka ACB nelaiž utt. Tā kā tas būtu vienīgais turnīrs...Kas saistās ar tiem panākumiem, tad pēc tam viņa trenēto komandu sniegums kritās. Nebrīnītos, ka tas bija saistībā ar viņa aizsardzības basketbola trenēšanu

     [+] [-]

, 2021-03-12 13:32, pirms 4 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Lasu komentārus un gribas tikai pasmieties. Labi, saliksim visu pa plauktiņiem. Šobrīd šeit izskatās, ka komentetaji lido nez kādu ilūziju mākoņos.
Tātad sāksim ar ko? Ok, mēs gribam Eiropas top treneri, viss saprotami un atbalstāmi. Ko dara Eiropas top treneri? Eiropas top treneri vai nu trenē eirolīgas klubus, vai nu ULEB kausa klubus, vai nu citas izlases. Tātad trenerus kas trenē eirolīgas vai ULEB eiro kausa klubus dabūt uz izlašu logiem nevar, tātad tie atkrīt jau automātiski, lai arī par kādiem Mesinām, vai Itudiem mēs nesapņotu
. 2. Punkts. Pat ja dabūtu, tad shie treneri saņem 6 ciparu skaitļus sezonā. Atgādināšu ka LBS gada budžets ir 2 milj kas ir visām izlasēm un jaunatnes sistēmam līdz pat veterānu izlasei..
3.punkts. Pat ja visas zvaigznes sakrīt un Eirolīgas treneris raujas uz izlasi labāk un mums atliek tikai salasīt pāris simtus tūkstošus eiro vienam ciklam, tad kaa jums visiem šķiet, kādus sponsorus pie esošās situācijas un izgāšanās būtu iespējāms dabūt tīri trenera atalgojumam? Absoluti nulle izredžu.
4. Punkts. Daži pārmet ka treneris tieši grib tikai sev uzsist atpakalj cenu Eiropā un tāpēc nāk uz LV izlasi. Nu bet tas taču tieši ir perfekti un tas kas vajadzīgs. Izsalcis treneris, kas jau ir sasniedzis lielus panākumus, un 50x lielākus kā jebkurš LV treneris, bet vēl nav labi.
5. Punkts. Par Tabaku daudzi sajūsminās. Bet viņš taču pērn ar Zielonu goru netika VTB playofos, un sezonā bija galīgi blāva, tātad tas nozīmē ka viņam vajag ilgu laiku lai ieskrietos, kas galīgi neder. Un kas svarīgākais, taču teica, ka Tabaks netiek uz augustu, bet tikai uz novembri. Tad ko? Augustā ielikt latvieti un pateikt, tev jātiek uz pamatkvalifikaciju, bet tad nāks lielais dūzis?
6. Punkts. LĒMANIS taču pateica un bija opcija tikai ja mēs tiekam uz čempionātu.
7. Punkts. Banki šobrīd no treneriem kas ne trenē ULEB turnīru komandas, vai jau citas izlases un prieks LV izlases esošās situācijas ir viennozīmīgi loģiskākais variants pie visiem apsvērumiem, panākumi, cena, pieejamība, pluss kas nav mazsvarīgi paši LV izlases spēlētāji vēlās karstasinigu treneri no Spānijas, vai Itālijas.
8. Punkts. ACB līgas treneri nevar dabūt jo ACB neļauj saviem galvenajiem treneriem piedalīties izlašu logos. Tad kas atliek?
9. Biš padomājam un paanalizejam vairāk pirms bļaujam.
Nu pag, mēs esam pagaidām puslīdz brīvā valstī. Gribās pabļaut. Pavasaris aiz loga. Kaķi arī bļauj kā traki.

  +1 [+] [-]

, 2021-03-12 13:36, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: tad nafig konkursu, uzreiz apstiprinam. Tie paši vecie grābekļi. Tas pats ar aizsardzību, kā treneris gatavojas trenēt defu, ja spēlētāji savāksies dažas dienas pirms spēlēm. Te vajag reāli uzbrukuma speciālistu, kas iedos pāris vienkāršas shēmas un griezīs kā pulksteni apkārt. Tās ir atrunas par to, ka ACB nelaiž utt. Tā kā tas būtu vienīgais turnīrs...Kas saistās ar tiem panākumiem, tad pēc tam viņa trenēto komandu sniegums kritās. Nebrīnītos, ka tas bija saistībā ar viņa aizsardzības basketbola trenēšanu
Es tevi uzaicināšu uz clubhouse diskusiju, tur būs gan Janičs, gan Cipruss, gan daudzi citi. Tev visu izstāstīs. Varēsi uzdot savus jautājumus dzīvajā. Tici man, tāds konkurss kaa šobrīd nekad nav bijis Latvijas basketbolā. Tiek apzināti daudzi aģenti no vairākām aģentūrām, nevis kā līdz shim no vienas sev pietuvinātas. Aģenti piedāvā kas ir brīvi un pieejami būs sezonas gaitā un no tā tiek virzītas sarunas ar kandidātiem. Tas ka mediji izvelk no konteksta un pasniedz apmēram kā tas ir bijis vienīgais variants, lai gan tur bija gan danju treneris, gan zviedrijas, gan turki, gan Tabaks utt. Shsi ir optimāli loģiskākais variants manuprāt.

     [+] [-]

, 2021-03-12 13:38, pirms 4 gadiem
Te tauta tiešām neseko ULEB kausam? Gan PK2019 cikla laikā, gan 2022.g. EČ kvalī ULEB kausā nebija spēļu, tad kad sezonas gaitā iekrita spēles izlasēm kvalifikācijas turnīros. Jūs tiešām nepiefiksējāt, ka mūsu izlasē tad arī bija spēlētāji no ULEB kausa klubiem? Es nezinu, kā būs nākošsezon, bet pēdējās jau 4 sezonās nevarēja likt vienlīdzības zīmi starp ULEB Eirolīgu un ULEB kausu saistībā ar izlasēm.

     [+] [-]

, 2021-03-12 13:39, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: tad nafig konkursu, uzreiz apstiprinam. Tie paši vecie grābekļi. Tas pats ar aizsardzību, kā treneris gatavojas trenēt defu, ja spēlētāji savāksies dažas dienas pirms spēlēm. Te vajag reāli uzbrukuma speciālistu, kas iedos pāris vienkāršas shēmas un griezīs kā pulksteni apkārt. Tās ir atrunas par to, ka ACB nelaiž utt. Tā kā tas būtu vienīgais turnīrs...Kas saistās ar tiem panākumiem, tad pēc tam viņa trenēto komandu sniegums kritās. Nebrīnītos, ka tas bija saistībā ar viņa aizsardzības basketbola trenēšanu
Aizsardzības basketbola spečuks, kura efektivitāte mūsdienu basketbola realitātē pēdējos gados krītas, paiet visai ilgs laiks, tad jādodas meklēt iedvesmas un atklāsme pāri okeānam)
Tepat rakstā visai laba nianse ir par viņu pateikta, uzsvars uz aizsardzības speciālistu(kurš mums nafig nav vajadzīgs, jo ne jau dēļ aizsardzības mēs zaudējām), tad piebilde, - nu jā, vispār jau uzbrukuma izpratnē viņš pa šiem gadiem ir maazliet pielicis ar. Tātad, secinu, viņam nav tieši tās izpratnes, ko mums akūti vajag. Jo mēs neesam pēdējās atlases komanda, kura nenormāli daudz samet, bet arī nespēj neko nosargāt. Tā vispār nebija mūsu problēma. Mums bija kritiski slikts nekāds uzbrukums

     [+] [-]

, 2021-03-12 13:43, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Te tauta tiešām neseko ULEB kausam? Gan PK2019 cikla laikā, gan 2022.g. EČ kvalī ULEB kausā nebija spēļu, tad kad sezonas gaitā iekrita spēles izlasēm kvalifikācijas turnīros. Jūs tiešām nepiefiksējāt, ka mūsu izlasē tad arī bija spēlētāji no ULEB kausa klubiem? Es nezinu, kā būs nākošsezon, bet pēdējās jau 4 sezonās nevarēja likt vienlīdzības zīmi starp ULEB Eirolīgu un ULEB kausu saistībā ar izlasēm.
Tāpēc, ka Uleb jau no paša sākums skaidri norādīja, ka spēlēs bez pārtraukuma tikai Eirolīga....Tas nav liels skaits treneru, kuri netiek

  +1 [+] [-]

, 2021-03-12 13:43, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: tad nafig konkursu, uzreiz apstiprinam. Tie paši vecie grābekļi. Tas pats ar aizsardzību, kā treneris gatavojas trenēt defu, ja spēlētāji savāksies dažas dienas pirms spēlēm. Te vajag reāli uzbrukuma speciālistu, kas iedos pāris vienkāršas shēmas un griezīs kā pulksteni apkārt. Tās ir atrunas par to, ka ACB nelaiž utt. Tā kā tas būtu vienīgais turnīrs...Kas saistās ar tiem panākumiem, tad pēc tam viņa trenēto komandu sniegums kritās. Nebrīnītos, ka tas bija saistībā ar viņa aizsardzības basketbola trenēšanu
Nosauc kuru PIEEJAMU treneri ar labaku CV, kas ir gatavs braukt jau uz LBL playofiem skatīties spēles, tikties ar spēlētājiem, pec tam jau gatavot izlasi uz augustā spēlēm un tālāk ja tiekam uz novembri, tu ieteiktu?

     [+] [-]

, 2021-03-12 13:44, pirms 4 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Lasu komentārus un gribas tikai pasmieties. Labi, saliksim visu pa plauktiņiem. Šobrīd šeit izskatās, ka komentetaji lido nez kādu ilūziju mākoņos.
Tātad sāksim ar ko? Ok, mēs gribam Eiropas top treneri, viss saprotami un atbalstāmi. Ko dara Eiropas top treneri? Eiropas top treneri vai nu trenē eirolīgas klubus, vai nu ULEB kausa klubus, vai nu citas izlases. Tātad trenerus kas trenē eirolīgas vai ULEB eiro kausa klubus dabūt uz izlašu logiem nevar, tātad tie atkrīt jau automātiski, lai arī par kādiem Mesinām, vai Itudiem mēs nesapņotu
. 2. Punkts. Pat ja dabūtu, tad shie treneri saņem 6 ciparu skaitļus sezonā. Atgādināšu ka LBS gada budžets ir 2 milj kas ir visām izlasēm un jaunatnes sistēmam līdz pat veterānu izlasei..
3.punkts. Pat ja visas zvaigznes sakrīt un Eirolīgas treneris raujas uz izlasi labāk un mums atliek tikai salasīt pāris simtus tūkstošus eiro vienam ciklam, tad kaa jums visiem šķiet, kādus sponsorus pie esošās situācijas un izgāšanās būtu iespējāms dabūt tīri trenera atalgojumam? Absoluti nulle izredžu.
4. Punkts. Daži pārmet ka treneris tieši grib tikai sev uzsist atpakalj cenu Eiropā un tāpēc nāk uz LV izlasi. Nu bet tas taču tieši ir perfekti un tas kas vajadzīgs. Izsalcis treneris, kas jau ir sasniedzis lielus panākumus, un 50x lielākus kā jebkurš LV treneris, bet vēl nav labi.
5. Punkts. Par Tabaku daudzi sajūsminās. Bet viņš taču pērn ar Zielonu goru netika VTB playofos, un sezonā bija galīgi blāva, tātad tas nozīmē ka viņam vajag ilgu laiku lai ieskrietos, kas galīgi neder. Un kas svarīgākais, taču teica, ka Tabaks netiek uz augustu, bet tikai uz novembri. Tad ko? Augustā ielikt latvieti un pateikt, tev jātiek uz pamatkvalifikaciju, bet tad nāks lielais dūzis?
6. Punkts. LĒMANIS taču pateica un bija opcija tikai ja mēs tiekam uz čempionātu.
7. Punkts. Banki šobrīd no treneriem kas ne trenē ULEB turnīru komandas, vai jau citas izlases un prieks LV izlases esošās situācijas ir viennozīmīgi loģiskākais variants pie visiem apsvērumiem, panākumi, cena, pieejamība, pluss kas nav mazsvarīgi paši LV izlases spēlētāji vēlās karstasinigu treneri no Spānijas, vai Itālijas.
8. Punkts. ACB līgas treneri nevar dabūt jo ACB neļauj saviem galvenajiem treneriem piedalīties izlašu logos. Tad kas atliek?
9. Biš padomājam un paanalizejam vairāk pirms bļaujam.
Protams, atsevišķiem faktoriem, kuri ir saprotami un racionāli balstīti uz esošo situāciju, uz mūsu situāciju basī un valstī, jā, var saprast un piekrist.
Bet ir arī tā, ka nevajag treneri, tikai lai būtu, vajag to, kurš kaut cik atbilst mūsu reālajam sastāvam, stilam, tendencēm. Tur tomēr Tabaks ir tuvāks, vismaz pēc tā, ko redzam viņa komandas izpildījumā. Noteikti tad tāds Trinkjeri arī ir tuvāks.

     [+] [-]

, 2021-03-12 13:45, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tāpēc, ka Uleb jau no paša sākums skaidri norādīja, ka spēlēs bez pārtraukuma tikai Eirolīga....Tas nav liels skaits treneru, kuri netiek
Izskatās, ka Sifons to nemaz nezina.
1 2 64 komentāri