Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Serbija 5 minūtēs iznīcina Puertoriko un brauc uz Rio

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

Serbija 5 minūtēs iznīcina Puertoriko un brauc uz Rio
Bogdans Bogdanovičs
Foto: AFP/Scanpix

Serbijas vīriešu basketbola valstsvienība sestdien, 9. jūlijā, uzvarēja Puertoriko izlasi ar rezultātu 108:77 un pēc 12 gadu pārtraukuma kvalificējās Olimpiskajām spēlēm.

Serbijas basketbols Brazīlijā pirmo reizi būs pārstāvēts ar divām komandām. Serbijas sieviešu valstsvienība pirms gada triumfēja Eiropas čempionātā Ungārijā un automātiski kvalificējās Rio, savukārt vīriešiem pēc zaudējuma pusfinālā nācās pārvarēt atlases barjeru.

Puertoriko netika uz Olimpiskajām spēlēm trešo reizi pēc kārtas. Pēc amerikāņu sakaušanas 2004. gadā Atēnās saliniekiem nav izdevies gūt panākumus globālā mērogā – Pasaules kausā izcīnīta 17., 18. un 19. vieta, bet Pekinas un Londonas spēles pagājušas bez “Boricuas” līdzdalības.

Vasaljo atklāja rezultātu, iemetot tālmetienu no kreisā stūra – 0:3. Tā bija vienīgā reize spēlē, kad Puertoriko atradās vadībā. Serbijas atbilde bija ātra un efektīva. Pārķertas bumbas, ātrie uzbrukumi un 75% precizitāte tālmetienos – Aleksandra Džordževiča trenētā komanda sameta 24 punktus pēc kārtas! Jokičs un Kaliničs soda laukumā, Bogdanovičs un Birčevičs no distances turpināja drupināt salinieku aizsardzību, deviņās minūtēs panākot 30 punktu pārsvaru – 37:7!

Ceturtdaļas izskaņā Puertoriko četrus punktus atspēlēja, taču nākamās 10 minūtes pavadīja iedzinēju lomā ar 25-33 punktu starpību. Serbija pirmajā puslaikā guva par 17 punktiem vairāk pēc kļūdām (21-4), dominēja soda laukumā (26-10) un ātrajos izrāvienos (9-2). Bogdanoviča, Kaliniča un Jokiča rēķinos bija pa 13 punktiem katram, kamēr labākais Puertoriko vīrs Barea sameta deviņus punktus, realizējot tikai katru piekto metienu no spēles.

Otrajā puslaikā Serbija turpināja kontrolēt notikumus laukumā, uz brīdi sasniedzot 37 punktu pārsvaru – 81:44. "Ērgļi" turpināja pašaizliedzīgi cīnīties par bumbām, vienā epizodē savainojumu gūstot Birčevičam. Trešās ceturtdaļas izskaņā puertorikāņi veica izrāvienu, taču par atspēlēšanos nebija ne runas. Publika ar ovācijām sveica katru nomainīto spēlētāju, bet divas minūtes pirms pamatlaika beigām visi skatītāji piecēlās kājās, saucot "Srbija, Srbija!"

Fināls, 9. jūlijs, Belgradas arēna

Serbija – Puertoriko 108:77 (37:11, 23:16, 22:29, 26:21)
Serbija: Bogdanovičs 26, Jokičs 23, Kaliničs 15, Birčevičs 13, Simonovičs 11, Nedovičs 5, Štimacs 4, Raduļica 4, Teodosičs 3, Markovičs 2, Jovičs 2, Dangubičs.
Puertoriko: Barea 22, Arrojo 14, Sančess 10, G. Diass 7, Vasaljo 6, Uertas 5, Klemente 4, Balkmans 4, J. Diass 3, Holands 2, Galindo, Ramoss.
Tiesneši: Daniel Hierrezuelo (Spānija), Joseph Bissang (Francija), Michael Weiland (Kanāda).
Komisārs: Heros Avanesian (Irāna).

Belgradas turnīra kalendārs (pēc Latvijas laika, tiešraides TV6)

Pirmdiena, 4. jūlijs
Japāna – Latvija 48:88 (+40)
Serbija – Puertoriko 87:81 (+6)

Otrdiena, 5. jūlijs
Puertoriko – Angola 91:81 (+10)
Latvija – Čehija 71:59 (+12)

Trešdiena, 6. jūlijs
Angola – Serbija 60:83
Čehija – Japāna 87:71

Piektdiena, 8. jūlijs, pusfināli
Latvija – Puertoriko 70:77
Serbija – Čehija 96:72

Sestdiena, 9. jūlijs, fināls
Serbija – Puertoriko 108:77

Pēdējā ceļazīme uz Rio tiks sadalīta Manilā

Francijas un Kanādas izlases svētdien, 10. jūlijā, Filipīnu galvaspilsētā Manilā cīnīsies par pēdējo, divpadsmito ceļazīmi uz Rio spēlēm. Pēc finālspēles Belgradas, Turīnas un Manilas kvalifikācijas turnīru uzvarētāji tiks salozēti grupās. Divas komandas tiks ielozētas A grupā kopā ar ASV, Venecuēlu, Ķīnu un Austrāliju, bet viena komanda nonāks B grupā ar Spāniju, Argentīnu, Nigēriju, Brazīliju un Lietuvu.

Rio izlozes rezultāti, vīrieši

#A grupaB grupa
1ASV (2)Spānija (2)
2Venecuēla (3)Argentīna (1)
3Ķīna (5)Nigērija (6)
4Austrālija (6)Brazīlija (3)
5Q1 (1)Lietuva (4)
6Q2 (4)Q3 (5)

Olimpiskajās spēlēs katrai komandai grupas turnīrā būs pa piecām spēlēm. Katras grupas četras labākās komandas kvalificēsies izslēgšanas spēlēm, kur tiks sapārotas četros pāros (A1 – B4, A2 – B3, B1 – A4, B2 – A3). Ceturtdaļfinālu uzvarētāji iekļūs pusfinālos. Pusfinālu zaudētāji spēlēs par bronzu, uzvarētāji – par zeltu.

  +6 [+] [-]

, 2016-07-09 23:46, pirms 8 gadiem
Lai vai kā beidzās vakardienas spēle, man ir pārliecība, ka Latvija būtu nospēlēju cienīgāk!

     [+] [-]

, 2016-07-09 23:47, pirms 8 gadiem
Var fantazet cik nu mes labak nospeletu, bet atskiriba no Serbiem mes ielikam 70 pts. Te ari viss pateikts

  -3 [+] [-]

, 2016-07-09 23:47, pirms 8 gadiem
Puertoriko vakar bija galvenā spēle, kurai viņi atdeva visus spēkus

  +2 [+] [-]

, 2016-07-09 23:48, pirms 8 gadiem
Ja mums kristu 3p , šāds pats rezultāts mums būtu pret Puertoriko, Igaunijas līmeņa komanda

  +8 [+] [-]

, 2016-07-09 23:49, pirms 8 gadiem
Sākumu paskatījos, bet tad pārslēdzu uz vieglatlētiku, jo šeit nebija ne smakas no intrigas. 2.puslaiku nemaz neskatījos, ko nenožēloju. Vismaz 2. finālā ir īsta intriga
Slēpts komentārs: H.E.N.R.Y.

  -4 [+] [-]

, 2016-07-09 23:50, pirms 8 gadiem
-2 [+] [-]

Runčuks, 01:02, pirms 22 stundām

just like i told you... paspēlējās ar bembiju mazuļiem un piebeidza.... purturukāņus samals ar zemi jau no pirmajām minūtēm, vismaz +30...

Un daži vēl man neticēja esmu prognožu eksperts, daņilas un hmb var pienest man ūdeni... Nē, labāk Valmiermuižas tumšo...

     [+] [-]

, 2016-07-09 23:50, pirms 8 gadiem
Varu jums galvot mēs būtu cienīgāk nospēlējuši pret Serbiem.
Bet karma darīja savu Puertorikāņi tika nonesti jau pirmajās minūtēs tas bija lieliski

  -1 [+] [-]

, 2016-07-09 23:51, pirms 8 gadiem
Vēl ceru ka uz RIO TIKS ITĀĻI UN KANĀDA!!

  +2 [+] [-]

, 2016-07-09 23:53, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Cik igauņu pašlaik spēlē NBA un Barcelona līmeņa klubos?
Un kas Puertoriko nākotnē spēlēs NBA un Barcelona līmeņa klubos?

  +5 [+] [-]

, 2016-07-09 23:54, pirms 8 gadiem
zaxx rakstīja: Varu jums galvot mēs būtu cienīgāk nospēlējuši pret Serbiem.
Bet karma darīja savu Puertorikāņi tika nonesti jau pirmajās minūtēs tas bija lieliski
Piekrītu - nevajadzēja mudrīties pret prtkāņiem, vienkārši nospēlēt pacietīgi un gudri... Pret serbiem variantu nebūtu, bet tik traki negrūstu...

  -4 [+] [-]

, 2016-07-09 23:56, pirms 8 gadiem
hokejs1un2 rakstīja: Un kas Puertoriko nākotnē spēlēs NBA un Barcelona līmeņa klubos?
Hārkless (23 gadi) un Napjērs (25 gadi), kuri šoreiz nemaz nav izlasē. Aplauzies ar savu salīdzinājumu saistībā ar igauņiem, tā ka sēdi rāms

  -1 [+] [-]

, 2016-07-09 23:57, pirms 8 gadiem
hokejs1un2 rakstīja: Ja mums kristu 3p , šāds pats rezultāts mums būtu pret Puertoriko, Igaunijas līmeņa komanda
Absolūtas muļķības, 4 spēlētāji ar NBA pieredzi.

  +1 [+] [-]

, 2016-07-09 23:57, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Hārkless (23 gadi) un Napjērs (25 gadi), kuri šoreiz nemaz nav izlasē. Aplauzies ar savu salīdzinājumu saistībā ar igauņiem, tā ka sēdi rāms
Nu divi benchwarmeri ir nākotne

  +1 [+] [-]

, 2016-07-09 23:57, pirms 8 gadiem
hokejs1un2 rakstīja: Un kas Puertoriko nākotnē spēlēs NBA un Barcelona līmeņa klubos?
kāpēc tu domā, ka viņiem nebūs,kas spēlē? tu tik labi pārzini situāciju? es pieļauju, ka viņiem netrūkst to, kas studē un spēlē ASV.

  +1 [+] [-]

, 2016-07-09 23:58, pirms 8 gadiem
hokejs1un2 rakstīja: Nu divi benchwarmeri ir nākotne
divi benķa sildītāji NBA lielākoties ir stabili līderi pret eiropas komandām

  +2 [+] [-]

, 2016-07-09 23:58, pirms 8 gadiem
Joprojam nesaprotu, kā tādai misenei varējām zaudēt

  +1 [+] [-]

, 2016-07-09 23:59, pirms 8 gadiem
Protams ka SER jābūt Rio - vienkārši sarāva PUE gabalos un pilnībā izslēdza aizsardzībā!

LAT pilnā sastāvā bija jāsēž un jāmācās kā to izdarīja, jo pamats jau ne individuālā meistarība, bet tieši komandas sadarbība!

  -2 [+] [-]

, 2016-07-09 23:59, pirms 8 gadiem
hokejs1un2 rakstīja: Nu divi benchwarmeri ir nākotne
Igaunija var tikai sapņot pat par basketbolistiem, kuri tiktu laukumā uz padsmit minūtēm NBA

  -1 [+] [-]

, 2016-07-10 00:00, pirms 8 gadiem
UN vismaz īstermiņā labi, ka šodien pretī nebija LAT - mums tāda sagrāve būtu psiholoģiski sāpīgāka un būtu milzu kritika ...

(ilgtermiņā skatoties gan derīga pieredze)

  +2 [+] [-]

, 2016-07-10 00:00, pirms 8 gadiem
hokejs1un2 rakstīja: Labi piekrītu šitajam, tākā Puertoriko ir basically ASV kolonija, tad jebkurš kurš netiek Team USA var kapāt par viņiem, bet ar pašu resursiem neko nevarētu
Neiet runa par pašu izaudzinātiem spēlētājiem, nenovirzies no temata un fakta, ka tev šoreiz vienkārši NAV taisnība.

     [+] [-]

, 2016-07-10 00:02, pirms 8 gadiem
Daniel rakstīja: Protams ka SER jābūt Rio - vienkārši sarāva PUE gabalos un pilnībā izslēdza aizsardzībā!

LAT pilnā sastāvā bija jāsēž un jāmācās kā to izdarīja, jo pamats jau ne individuālā meistarība, bet tieši komandas sadarbība!
Uzvaras pama'tā ir tieši pārsvars jebkurā pozīcijā 1 uz 1. nav nekādas dižas taktikas Serbiem šajā spēlē, vienkārši jebkurš serbs jebkuru puertoriko spēlētāju viens uz viens izģērbj.

  +2 [+] [-]

, 2016-07-10 00:02, pirms 8 gadiem
teemusalami rakstīja: Neiet runa par pašu izaudzinātiem spēlētājiem, nenovirzies no temata un fakta, ka tev šoreiz vienkārši NAV taisnība.
Labi piekrītu, bišķu pāršavu pār strīpu ar salīdzīnājumu ar Igauniju! Jums taisnība, bet sava pirmā komentāra pirmo daļu joprojām uzskatu par patiesību
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-07-10 00:03, pirms 8 gadiem
Simboliskā pieciniekā divi serbi, divi puertorikāņi un viens čehs! esam vienā līmenī ar Angolu un Japānu

 +10 [+] [-]

, 2016-07-10 00:04, pirms 8 gadiem
Serbijas jauneklis N.Jokičs 21 g. ved uz priekšu savu izlasi un nerēķina $ - turnīra MVP un ilgtermiņā noteikti būs ieguvējs!

Latvijas jauneklim 21 g citas prioritātes ...

Kamēr turpināsies tāda attieksme, tik ilgi mēs arī vilksimies aiz līderiem.

  -2 [+] [-]

, 2016-07-10 00:06, pirms 8 gadiem
kuklitis25 rakstīja: kols00
pirms 50 sek.
Joprojam nesaprotu, kā tādai misenei varējām zaudēt
>>
Tici man - ar 3 (faktiski jau 2) truljnjiekiem no 26 izmestajiem mes zaudeetu Igaunjiem un veel daudz trakaakama miskasteem par Igauniju !
muļķības, ar tādu spēli, kā mūsējie kapāja vakar, mēs samaltu igauņus vienos vārtos ar +50, tu neņem vērā, ka Igaunija ir daudz zemāka līmeņa komanda gan meistarībā, gan atlētismā. pret viņiem jebkurš no mūsējiem varētu iet caurgājienos.,

     [+] [-]

, 2016-07-10 00:06, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Uzvaras pama'tā ir tieši pārsvars jebkurā pozīcijā 1 uz 1. nav nekādas dižas taktikas Serbiem šajā spēlē, vienkārši jebkurš serbs jebkuru puertoriko spēlētāju viens uz viens izģērbj.
teorētiski varbūt, nezinu jo laukumā to nevarēja redzēt. 1/4 uztaisīja ar brīviem metieniem pēc lieliskām izspēlēm, nevis individuāli apspēlējot

  -3 [+] [-]

, 2016-07-10 00:10, pirms 8 gadiem
Daniel rakstīja: Serbijas jauneklis N.Jokičs 21 g. ved uz priekšu savu izlasi un nerēķina $ - turnīra MVP un ilgtermiņā noteikti būs ieguvējs!

Latvijas jauneklim 21 g citas prioritātes ...

Kamēr turpināsies tāda attieksme, tik ilgi mēs arī vilksimies aiz līderiem.
Serbijas Jokičs izskatās krietni pieaugušāks un nobriedušāks, kā mūsu KP, viņš nav 220, kuram vajag pamatīgi strādāt, lai nobriestu fiziski. Serbi un citas dienvidu tautas vidēji nobriest 3-4 gadus ātrak par mūsu puikām. JOkičam nav tāds spiediens komandā, no viņa neko daudz negaida, uz viņu neliek cerības, kā komandas galveno spēlētāju nākotnē,

     [+] [-]

, 2016-07-10 00:12, pirms 8 gadiem
Daniel rakstīja: teorētiski varbūt, nezinu jo laukumā to nevarēja redzēt. 1/4 uztaisīja ar brīviem metieniem pēc lieliskām izspēlēm, nevis individuāli apspēlējot
nu bet mūsējie ar taisīja kaudzi smuku izspēļu ar brīviem metieniem.

  +5 [+] [-]

, 2016-07-10 00:12, pirms 8 gadiem
Daniel rakstīja: Serbijas jauneklis N.Jokičs 21 g. ved uz priekšu savu izlasi un nerēķina $ - turnīra MVP un ilgtermiņā noteikti būs ieguvējs!

Latvijas jauneklim 21 g citas prioritātes ...

Kamēr turpināsies tāda attieksme, tik ilgi mēs arī vilksimies aiz līderiem.
Tas jau atkarīgs no audzināšanas, attieksme pret zemi un valsti, kur tu esi audzis un sācis trenēties. Kādu audzināšanu vecāki iedevuši, par to indivīds ir izaudzis. Visa ģimene skaita kopā naudiņu un nospļaujas uz visu! Nauda izsaka visu!

  +1 [+] [-]

, 2016-07-10 00:14, pirms 8 gadiem
Daniel rakstīja: teorētiski varbūt, nezinu jo laukumā to nevarēja redzēt. 1/4 uztaisīja ar brīviem metieniem pēc lieliskām izspēlēm, nevis individuāli apspēlējot
tikai atšķirība, ka serbiem, ja nekrīt, ir daudz spēlētāju, kuri var un māk iet uz grozu. viņiem ir spēcīgs centrs, spēlētāji, kuriem patīk ar kontaktu iet uz grozu,

  +5 [+] [-]

, 2016-07-10 00:14, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Serbijas Jokičs izskatās krietni pieaugušāks un nobriedušāks, kā mūsu KP, viņš nav 220, kuram vajag pamatīgi strādāt, lai nobriestu fiziski. Serbi un citas dienvidu tautas vidēji nobriest 3-4 gadus ātrak par mūsu puikām. JOkičam nav tāds spiediens komandā, no viņa neko daudz negaida, uz viņu neliek cerības, kā komandas galveno spēlētāju nākotnē,
šaubos vai pat Kristapa mamma tik kaismīgi aizstāvētos .. ar tādu attieksmi tavi bērni būs mīkstie
neviena argumenta par izlasi, tikai iemesli kā kaut ko nedarīt ..

  -4 [+] [-]

, 2016-07-10 00:16, pirms 8 gadiem
rudzumaize rakstīja: Tas jau atkarīgs no audzināšanas, attieksme pret zemi un valsti, kur tu esi audzis un sācis trenēties. Kādu audzināšanu vecāki iedevuši, par to indivīds ir izaudzis. Visa ģimene skaita kopā naudiņu un nospļaujas uz visu! Nauda izsaka visu!
tu bļīn laikam lasīt nemāki. srbi fiziski nobries agrāk. viņš 20 gados jau ir reāli fiziski nobriedis vecis. latvieši nē. kāds tam sakars ar audzināšanu ģimenē?

     [+] [-]

, 2016-07-10 00:18, pirms 8 gadiem
Tikmēr ITA-CRO mačā būs papildlaiks
Slēpts komentārs: tādsnesportists

     [+] [-]

, 2016-07-10 00:22, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tikmēr ITA-CRO mačā būs papildlaiks
Pieslēdzos uz beigām, Gallinari 5 fouli?

  +2 [+] [-]

, 2016-07-10 00:23, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: tu bļīn laikam lasīt nemāki. srbi fiziski nobries agrāk. viņš 20 gados jau ir reāli fiziski nobriedis vecis. latvieši nē. kāds tam sakars ar audzināšanu ģimenē?
kaut kāds primitīvs mājsaimnieču viedoklis. paskaties uz Kambala, Timma .. Jokičs tāds pats babyface kā KP un to rāda arī minūtes NBA laukumos. iespējams sajauci ar Raduliču.
un neredzu kā pāris nedēļas izlasē var neļaut kačāt fizisko vēl pāris mēnešus garajā pārtraukumā.

  +1 [+] [-]

, 2016-07-10 00:23, pirms 8 gadiem
Puertorikāņi izšāva visu pulveri vakar - mēs viņiem to likām izdarīt. Šodien, izrādās, nekas pāri nebija palicis. Biju gaidījis no viņiem vairāk... Nešaubos, ka mūsējie būtu nospēlējuši labāk, taču ko tas vairs dod, nav ko tagad škroboties. Būs jauni turnīri, būs arī uzvaras!

     [+] [-]

, 2016-07-10 00:25, pirms 8 gadiem
hokejs1un2 rakstīja: Pieslēdzos uz beigām, Gallinari 5 fouli?
aha.

  -2 [+] [-]

, 2016-07-10 00:25, pirms 8 gadiem
Daniel rakstīja: kaut kāds primitīvs mājsaimnieču viedoklis. paskaties uz Kambala, Timma .. Jokičs tāds pats babyface kā KP un to rāda arī minūtes NBA laukumos. iespējams sajauci ar Raduliču.
un neredzu kā pāris nedēļas izlasē var neļaut kačāt fizisko vēl pāris mēnešus garajā pārtraukumā.
tā kā pumpains tīnis, apnīk tevi klausīties

  +2 [+] [-]

, 2016-07-10 00:26, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: tu bļīn laikam lasīt nemāki. srbi fiziski nobries agrāk. viņš 20 gados jau ir reāli fiziski nobriedis vecis. latvieši nē. kāds tam sakars ar audzināšanu ģimenē?
Citam čibriks arī ātrāk uzbriest, citam vēlāk . kāds te sakars ar nobriešanu?

  -2 [+] [-]

, 2016-07-10 00:27, pirms 8 gadiem
Daniel rakstīja: kaut kāds primitīvs mājsaimnieču viedoklis. paskaties uz Kambala, Timma .. Jokičs tāds pats babyface kā KP un to rāda arī minūtes NBA laukumos. iespējams sajauci ar Raduliču.
un neredzu kā pāris nedēļas izlasē var neļaut kačāt fizisko vēl pāris mēnešus garajā pārtraukumā.
tu reāli sauc timmu, kambalu kā piemēru, lai salīdzināt ar KP? nopietni? Divus atlētiskākos džekus latvijas basīti tu salīdzini ar KP?
Jokičs pie sadursmes ar spēlētājiem nešūpojas un nekrīt zemē atšķirībā no KP. tur arī tā starpībā fiziskajā un brieduma atšķirībās.

  -2 [+] [-]

, 2016-07-10 00:28, pirms 8 gadiem
rudzumaize rakstīja: Citam čibriks arī ātrāk uzbriest, citam vēlāk . kāds te sakars ar nobriešanu?
vistiešākais

  +1 [+] [-]

, 2016-07-10 00:29, pirms 8 gadiem

     [+] [-]

, 2016-07-10 00:30, pirms 8 gadiem
itāļu fani raud. itāļi slikti spēlē, primitīvi

  -2 [+] [-]

, 2016-07-10 00:31, pirms 8 gadiem
Daniel rakstīja: šaubos vai pat Kristapa mamma tik kaismīgi aizstāvētos .. ar tādu attieksmi tavi bērni būs mīkstie
neviena argumenta par izlasi, tikai iemesli kā kaut ko nedarīt ..
OK, būs Tev arguments par izlasi. KP un Bertāns, protams, izlasi pastiprinātu, bet nekādā veidā neatrisinātu to problēmu, kas mums šobrīd ir akūtākā -- pirmais un otrais numurs. Īpaši, pirmais. Visādi citādi gan KP, gan bertāna prombūtne ir loģiska un saprotama viņu individuālajās situācijās.

     [+] [-]

, 2016-07-10 00:31, pirms 8 gadiem
Bez KP un Bertāna juniora lielu uzvaru nebūs, jaudas par maz.

     [+] [-]

, 2016-07-10 00:33, pirms 8 gadiem
hokejs1un2 rakstīja: Ja mums kristu 3p , šāds pats rezultāts mums būtu pret Puertoriko, Igaunijas līmeņa komanda
Viņiem vairāk nba kadri nekā serbiem,tas,ka viņiem nav maiņa un normāls treneris ir cits stāsts, būtu pēc nba noteikumiem būtu cits rezis,tomēr vīri no pirātu līgām nespēj pieņemt tādu tiesāšanu

  +2 [+] [-]

, 2016-07-10 00:34, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: tu reāli sauc timmu, kambalu kā piemēru, lai salīdzināt ar KP? nopietni? Divus atlētiskākos džekus latvijas basīti tu salīdzini ar KP?
Jokičs pie sadursmes ar spēlētājiem nešūpojas un nekrīt zemē atšķirībā no KP. tur arī tā starpībā fiziskajā un brieduma atšķirībās.
tu raksti kautko absolūto viedokli "latvieši nobriest lēnāk nekā dienvidnieki".
es uzrakstu konkrētus spēlētājus Kambala, Timma, Grafs, Cipruss, Kalve, Zaķis un varu turpināt - tie ir džeki kas varbūt ne dominējuši bet ir bijuši fiziski vismaz līdzvērtīgi jaunatnes gados - visi latvieši pēc tautības ja kas.

  +2 [+] [-]

, 2016-07-10 00:36, pirms 8 gadiem
Daniel rakstīja: LA viedoklis
http://m.la.lv/la-belgrada-sada-veidola-labaka-nakotne-nebus/
Piekrītu! NVS vai NBA! Toreiz un tagad! Prioritāte nav Latvijas izlase!. Skumji.

  -3 [+] [-]

, 2016-07-10 00:39, pirms 8 gadiem
rudzumaize rakstīja: Piekrītu! NVS vai NBA! Toreiz un tagad! Prioritāte nav Latvijas izlase!. Skumji.
Tā īsti nav , Vētra un Miglinieks ir nodevēji, KP un Dāvis vienkārši izvēlējās citas prioritātes, tas nav tas pats.

  -3 [+] [-]

, 2016-07-10 00:39, pirms 8 gadiem
rudzumaize rakstīja: Piekrītu! NVS vai NBA! Toreiz un tagad! Prioritāte nav Latvijas izlase!. Skumji.
LA jauc pirkstu ar p..i. Ņemt vērā savu ilgtermiņa karjeru un NBA kluba (pamatdarba) intereses nenozīmē spēlēt svešas (vēl jo vairāk bijušās okupantes) valsts izlasē. ja tie čaļi izgāzīsies savos klubos, tad arī nekādi palīdzētāji valstsvienībai nebūs. tas tā kā būtu jāsaprot.

  -3 [+] [-]

, 2016-07-10 00:41, pirms 8 gadiem
Daniel rakstīja: tu raksti kautko absolūto viedokli "latvieši nobriest lēnāk nekā dienvidnieki".
es uzrakstu konkrētus spēlētājus Kambala, Timma, Grafs, Cipruss, Kalve, Zaķis un varu turpināt - tie ir džeki kas varbūt ne dominējuši bet ir bijuši fiziski vismaz līdzvērtīgi jaunatnes gados - visi latvieši pēc tautības ja kas.
nu cik ilgā laika posmā tad visi tevis nosauktie ir bijuši? uz cik spēlētāju fona mums ir tevi uzskaitītie(5 čaļi 20 gadu posmā? iespaidīga statistika tev par labu)? tu varbūt paskaties, kā leiši jaunie(šīgada u17 bronza pasaulē), kas parasti izskatās fiziski stiprāki un dūšīgāki uz latviešu fona, kā viņi izskatījās uz ASV fona(kur 2 gadi jaunāki spēlētāji izskatījās lielāki un būdīgāki par leišiem)? un vari turpināt vien domāt un teikt, ka tam nav nozīme.

     [+] [-]

, 2016-07-10 00:44, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Viņiem vairāk nba kadri nekā serbiem,tas,ka viņiem nav maiņa un normāls treneris ir cits stāsts, būtu pēc nba noteikumiem būtu cits rezis,tomēr vīri no pirātu līgām nespēj pieņemt tādu tiesāšanu
ne gluži, Serbiem reāli ir divi jaudīgi 5nieki NBA līmenī. Tas, ka liela daļa spēlētāju izvēlās būt lideri Eirolīgas klubos, nevis spēlēt ierobežotas minūtes NBA, tas tad lūk ir cits stāts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2016-07-10 00:50, pirms 8 gadiem
lūk nupat klausījos Horvātu trenera interviju, tur vinš min tieši līdzīgu situāciju, spēlētāji netiek uz izlasi, jo jāslēdz jauni kontrakti, jātiek klubos, un viņš to saprot un cer, ka viņi vēlāk varēs palīdzēt izlasei. un tā tas ir visur, tikai starpība ir tā, ka viņiem ir lielāka izvēle un spēlētāju resurss. nedabūj spēlētājus no NBA,nekas, ir tak vēl bars, kas spēlē Eirolīgā. Bet mums lūk ir tie, kas šobrīd ir, viņi ir labākie un viņiem spēle neazigāja, caurgājienos iet viņi nevar, nemāk vai negrib un citu, līdzvērtīgu viņu vietā, ko ņemt, nav!

     [+] [-]

, 2016-07-10 00:53, pirms 8 gadiem
kuklitis25 rakstīja: LA jauc pirkstu ar p..i. Ņemt vērā savu ilgtermiņa karjeru un NBA kluba (pamatdarba) intereses nenozīmē spēlēt svešas (vēl jo vairāk bijušās okupantes) valsts izlasē. ja tie čaļi izgāzīsies savos klubos, tad arī nekādi palīdzētāji valstsvienībai nebūs. tas tā kā būtu jāsaprot.
>>>>>>>>>>>
Kas tas par bezsakaru pilmiigaako !? Ja Bertaans vai Porzingjis izlidos no NBA tad vienalga sava ameistariiba vinji buus je ne vislabaakue no visiem LV patlaban izasee eshoajie, tad kaut kur ljoti tuvu tam tas apgalvojusm buus ar 90% patiesiibu !
Neko nesapratu, ko Tu gribēji pateikt. No stāra uz "bust" var aiziet sezonas laikā. Un atbildi, puis, pats godīgi sev uz jautājumu: Tu pats riskētu ar karjeru NBA (Bertānam pirmais līgums tieši atlases laikā un KP otrgadnieka atbildība pēc laba sākuma)? Vispār pilnīgi lieka cepšanās. LV vājais punkts šobrīd ir mazo nestabilitāte.

  -1 [+] [-]

, 2016-07-10 00:54, pirms 8 gadiem
kuklitis25 rakstīja: LA jauc pirkstu ar p..i. Ņemt vērā savu ilgtermiņa karjeru un NBA kluba (pamatdarba) intereses nenozīmē spēlēt svešas (vēl jo vairāk bijušās okupantes) valsts izlasē. ja tie čaļi izgāzīsies savos klubos, tad arī nekādi palīdzētāji valstsvienībai nebūs. tas tā kā būtu jāsaprot.
>>>>>>>>>>>
Kas tas par bezsakaru pilmiigaako !? Ja Bertaans vai Porzingjis izlidos no NBA tad vienalga sava ameistariiba vinji buus je ne vislabaakue no visiem LV patlaban izasee eshoajie, tad kaut kur ljoti tuvu tam tas apgalvojusm buus ar 90% patiesiibu !
man personīgi nav ne mazākās vēlmes, lai Porzinģis vai Bertāns izlido no NBA. Tieši gribu, lai vēl vairāk spēlētāju tur nokļūst. lai viņi tur spēlē un nostiprinās. Tieši tāpēc es neiebilstu, ja viņi savā pirmajā gadā noliek izlasi malā. Lai nostabilizējas sastāvā, atrod savu vietu, pierāda sevi. tas ir labāk mums visiem.

  +1 [+] [-]

, 2016-07-10 01:07, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: tu bļīn laikam lasīt nemāki. srbi fiziski nobries agrāk. viņš 20 gados jau ir reāli fiziski nobriedis vecis. latvieši nē. kāds tam sakars ar audzināšanu ģimenē?
muļķis vai fakziņģis??? Lietuvieši ar agrāk nobriest? Sabonis izlasē jau 18 gados, Motejūns, neskatoties uz draftiem ar par izlasi no 19 cīnījās, 2x nepaņēma, kā 13 atskaitīja, vienalga Valsti nenodeva!

  -3 [+] [-]

, 2016-07-10 01:08, pirms 8 gadiem
Tas LA autors Māris Siliņš ir baig kruts zinošs eksperts, pilnīig jāliek par treneri Bagatska vietā, viņš skaidri zina, ka no mūsu izlases nekad nekas nebūs. No tā varētu izsecināt, ka viņš ir atradis iemeslu, skaidrojumu, kas tieši bija nepareizi, kur kļūda, ja jau viņš uzraksta tik pārliecinošu apgalvojumu. Bet nē, tālāk viņš parāda savu zinošumu ar standartfrāzi "iespējams". Siliņ, viss ir iespējams, iespējams, reiz tu sapratīsi, kā rakstīt par sportu, jo viss ir iespējams, iespējams, ka tev arī vajadzēja darīt ko citu, jo arī tas ir iespējams.

  -3 [+] [-]

, 2016-07-10 01:14, pirms 8 gadiem
balts rakstīja: muļķis vai fakziņģis??? Lietuvieši ar agrāk nobriest? Sabonis izlasē jau 18 gados, Motejūns, neskatoties uz draftiem ar par izlasi no 19 cīnījās, 2x nepaņēma, kā 13 atskaitīja, vienalga Valsti nenodeva!
nu ko tu pelēcīt tagad te lecinies? Kāpēc tu sauc tās reizes, kad viņi atnāca un nesauc tās reizes, kad atteica? teiksim, šogad, Motejūns atteica izlasei, jo ir kluba un līguma meklējumos. es atceros, arī Kleiza atteica, jo gribēja pasaudzēt veselību, noslēgt līgumu. Kāda te vēl nodevība? viss ir vienkarši, izlasē spēlē tie, kas var un grib. un tas ir pareizi. es neko nepārmetu Bagatskim, komanda spēlēja līdz galam, cīnījās līdz pēdējai sekundei. Tas ir svarīgi, viss pārējais ir pupu mizas.

  -2 [+] [-]

, 2016-07-10 01:19, pirms 8 gadiem
balts rakstīja: muļķis vai fakziņģis??? Lietuvieši ar agrāk nobriest? Sabonis izlasē jau 18 gados, Motejūns, neskatoties uz draftiem ar par izlasi no 19 cīnījās, 2x nepaņēma, kā 13 atskaitīja, vienalga Valsti nenodeva!
es vispār esmu redzējis uz laukuma Latvijas un Lietuvas jauniešu izlases. zin, mūsu puikas lielākoties izskatās kā skaliņi pret viņiem. Un bieži to esmu ievērojis. Un tieši tas pats pret ukraiņiem, serbiem, horvātiem, turkiem'. aizdomīga sakritība. nez kā tas būtu skaidrojams? Latvijā laikam bērnus slikti baro? Tur badā?

  -3 [+] [-]

, 2016-07-10 01:20, pirms 8 gadiem
es nesaprotu, kāpēc jāstāsta un jāraksta tās dumības par to, ka citām izlasēm spēlētāji neatsaka? tas ir totāls sviests.

  +1 [+] [-]

, 2016-07-10 01:26, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: es nesaprotu, kāpēc jāstāsta un jāraksta tās dumības par to, ka citām izlasēm spēlētāji neatsaka? tas ir totāls sviests.
Labāk nomierinies un ej gulēt, savādāk tāds stresains jau 2.dienu pēc kartas.

  -2 [+] [-]

, 2016-07-10 01:27, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Labāk nomierinies un ej gulēt, savādāk tāds stresains jau 2.dienu pēc kartas.
es pilnīg mierīgs, bet reāli, kāpēc jāraksta tāds sviests no sērijas "visur spēlētāji pat miruši skrien uz izlasi, tikai latvieši ir vieni lieli cūkas"

     [+] [-]

, 2016-07-10 01:32, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: nu ko tu pelēcīt tagad te lecinies? Kāpēc tu sauc tās reizes, kad viņi atnāca un nesauc tās reizes, kad atteica? teiksim, šogad, Motejūns atteica izlasei, jo ir kluba un līguma meklējumos. es atceros, arī Kleiza atteica, jo gribēja pasaudzēt veselību, noslēgt līgumu. Kāda te vēl nodevība? viss ir vienkarši, izlasē spēlē tie, kas var un grib. un tas ir pareizi. es neko nepārmetu Bagatskim, komanda spēlēja līdz galam, cīnījās līdz pēdējai sekundei. Tas ir svarīgi, viss pārējais ir pupu mizas.
Ko muldi, fakziņģis vai? Kleiza nekad nav atteicis! Ja trauma neviens nevar spēlēt! Motejūns ar nav atteicis, patreiz nevar trenēties, jo vēl nav līguma, nav atteicis pat neskatoties uz to, ka 2x nepaņēma, atskaitīja kā 13!

     [+] [-]

, 2016-07-10 01:33, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Labāk nomierinies un ej gulēt, savādāk tāds stresains jau 2.dienu pēc kartas.
Nevar, fakziņģis algu maksā...

     [+] [-]

, 2016-07-10 01:44, pirms 8 gadiem
balts rakstīja: Ko muldi, fakziņģis vai? Kleiza nekad nav atteicis! Ja trauma neviens nevar spēlēt! Motejūns ar nav atteicis, patreiz nevar trenēties, jo vēl nav līguma, nav atteicis pat neskatoties uz to, ka 2x nepaņēma, atskaitīja kā 13!
Es skaidri atceros, ka leiši saskāba, Kleiza atteica un viņš tobrīd bijia lieliskā formā. Un Motejūna gadījumā nav tas pats? viņš ir vesels, bet vai viņš ir ar izlasi? nē nav. tātad priekšroka tomēr ir "dabūt līgumu vispirms un izlase pēc tam". kāda tur starpiba starp viņa un Bertāna gadījumu? Bertānam noteikti arī vajadzēja iziet medicīniskās pārbaudes, lai redzētu vai viņš gatavs spēlēt NBA, noslēgt līgumu, uzspēlēt vasaras līgā, lai saprastu, kā viņs vispār izskatās, ko spēj "dzīvajā". Porzinģa gadījumā es arī pilnīgi saprotu viņa izvēli, nav nekādu pilnvērtīgu individuālo treniņu, ja tev jāgatavojas ar izlasi, tu esi pakļauts izlases režīmam un vajadzībām, sevišķi, ja neesi spēlējis jau kādu laiku kopā. tas ir absurds, Porzinģis nav nobriedis, stabils NBA spēlētājs, kurš var diktēt savai darba vietai, ka viņš tagad brauks uzspēlēt izlasē, un neviens viņam neko nevar pateikt.

  -3 [+] [-]

, 2016-07-10 01:44, pirms 8 gadiem
balts rakstīja: Nevar, fakziņģis algu maksā...
bože moi, kāds apņēmīgs cirvis tu esi

  +2 [+] [-]

, 2016-07-10 07:37, pirms 8 gadiem
Un kam mums būtu vajadzīgs tāds pazemojums? Labāk ir tā kā ir. Serbi parādīja ka nevienam nebūtu nekādu variantu, arī Latvijai ar visu Porzinģi, Bertānu, Janičenoku, ...!

     [+] [-]

, 2016-07-10 07:54, pirms 8 gadiem
Lūk tāpēc visu laiku sajūta - ka latvieši ar nodomu pagrūda spēli Puertotiko

     [+] [-]

, 2016-07-10 08:17, pirms 8 gadiem
Personīgi man ir prieks ,ka zaudējām Poertoriko kopmandai līdzīgā spēlē ,jo vakar mēsw būtu vienkārši pazemoti,tagad vismaz ar godu aizbraucām ....
Kad pēc spēles ar čehiem rakstiju par četriem ekskursantiem ( Jakovičs ,Šķēle ,Berziņš ,Strēlnieks ) ,tad mani te aqprēja ,ka Strēlnieks krutais un es TU TŪ....,nu gudrīši kāds ta bija nevarītis Strēlnieks pret dienvidamerikāņiem!!!???? ,No manis nosauktajiem četriem vēl varētu es ņemt savas domas atpakaļ pa Sķēli...
Es negribu vainot Bagatski,par komandas komplektāciju,jo domāju,ka pamatā viņam viņam to kandidātu sarakstu kāds iedeva ,jo viņš ta Latvijā nebija un nevarēja redzēt ,ka Berziņš un Jakovičs VEFĀ galīgi nevilka un stulbākais tas ,ka Freimani nepaņēma ,kurš par Berziņu vismaz divas reizes labāks .....
, ja būtu objektīva trenniņnometne ,tad Kaufmanis ,Sirsniņš un Jeromānovs tādus Jakovičus un Strēlniekus izbirstētu vienos vārtos ....
Vienīgais ko var pārmest Bagatskim,ka viņa personīgā nepaqtika pret Valteru (Ādolfu) bija lielāka par Latvijas prestižu....

  +1 [+] [-]

, 2016-07-10 08:40, pirms 8 gadiem
PUE mūs neuzvarēja laimīgas sakritības pēc. Visu spēli muļļajām, kamēr viņi pa grozu apakšu + normāls atbalsts no 3p.
Mēs bijām vājāki. Un vakar mūs tikpat brangi SRB noslānītu.

  +2 [+] [-]

, 2016-07-10 10:28, pirms 8 gadiem
norden rakstīja: Personīgi man ir prieks ,ka zaudējām Poertoriko kopmandai līdzīgā spēlē ,jo vakar mēsw būtu vienkārši pazemoti,tagad vismaz ar godu aizbraucām ....
Kad pēc spēles ar čehiem rakstiju par četriem ekskursantiem ( Jakovičs ,Šķēle ,Berziņš ,Strēlnieks ) ,tad mani te aqprēja ,ka Strēlnieks krutais un es TU TŪ....,nu gudrīši kāds ta bija nevarītis Strēlnieks pret dienvidamerikāņiem!!!???? ,No manis nosauktajiem četriem vēl varētu es ņemt savas domas atpakaļ pa Sķēli...
Es negribu vainot Bagatski,par komandas komplektāciju,jo domāju,ka pamatā viņam viņam to kandidātu sarakstu kāds iedeva ,jo viņš ta Latvijā nebija un nevarēja redzēt ,ka Berziņš un Jakovičs VEFĀ galīgi nevilka un stulbākais tas ,ka Freimani nepaņēma ,kurš par Berziņu vismaz divas reizes labāks .....
, ja būtu objektīva trenniņnometne ,tad Kaufmanis ,Sirsniņš un Jeromānovs tādus Jakovičus un Strēlniekus izbirstētu vienos vārtos ....
Vienīgais ko var pārmest Bagatskim,ka viņa personīgā nepaqtika pret Valteru (Ādolfu) bija lielāka par Latvijas prestižu....
Pilnībā tev piekrītu! Ja garie - Bērzs, Mejers un Meijeris kopā iegūst tikai 4 punktus, situācijā, kad trīņi nekrīt, problēma ir meklējama spēles organizācijā. Pusfinālu zaudēja treneris un saspēles vadītājs.

  +2 [+] [-]

, 2016-07-10 10:54, pirms 8 gadiem
Daniel rakstīja: UN vismaz īstermiņā labi, ka šodien pretī nebija LAT - mums tāda sagrāve būtu psiholoģiski sāpīgāka un būtu milzu kritika ...

(ilgtermiņā skatoties gan derīga pieredze)
Par Serbiju neviens nekritizētu, bet salinieki bija ņemami.

     [+] [-]

, 2016-07-10 11:09, pirms 8 gadiem
GuntarsSt rakstīja: Pilnībā tev piekrītu! Ja garie - Bērzs, Mejers un Meijeris kopā iegūst tikai 4 punktus, situācijā, kad trīņi nekrīt, problēma ir meklējama spēles organizācijā. Pusfinālu zaudēja treneris un saspēles vadītājs.
Bet ja garajiem neviens neiespēlē, kā viņi var gūt vairāk?

  -1 [+] [-]

, 2016-07-10 11:39, pirms 8 gadiem
Zaudējums Puertoriko mūs izglāba no liela pazemojuma pret Serbiju.Jau 1. ceturtdaļā serbi vadībā ar + 30 !!! Kosmoss......
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-07-10 11:45, pirms 8 gadiem
janijs56 rakstīja: Bet ja garajiem neviens neiespēlē, kā viņi var gūt vairāk?
Jāiemācās iemest ar kontaktu, tad dos vairāk!

  -1 [+] [-]

, 2016-07-10 11:59, pirms 8 gadiem
Hokeja izlase jau entos gadus kvalificējas OS, bet šiti lumpeņi pat gaisu nav paostījuši. Kurš idiņš vispār par viņiem fano?

  +1 [+] [-]

, 2016-07-10 12:13, pirms 8 gadiem
lsdd rakstīja: Hokeja izlase jau entos gadus kvalificējas OS, bet šiti lumpeņi pat gaisu nav paostījuši. Kurš idiņš vispār par viņiem fano?
Hokejā pietiek ar 50 profesionāliem hokejistiem(Slovēnija), lai tiktu 1/4 OS! Pamēģini to izdarīt basketbolā, futbolā

     [+] [-]

, 2016-07-10 12:45, pirms 8 gadiem
norden rakstīja: Personīgi man ir prieks ,ka zaudējām Poertoriko kopmandai līdzīgā spēlē ,jo vakar mēsw būtu vienkārši pazemoti,tagad vismaz ar godu aizbraucām ....
Kad pēc spēles ar čehiem rakstiju par četriem ekskursantiem ( Jakovičs ,Šķēle ,Berziņš ,Strēlnieks ) ,tad mani te aqprēja ,ka Strēlnieks krutais un es TU TŪ....,nu gudrīši kāds ta bija nevarītis Strēlnieks pret dienvidamerikāņiem!!!???? ,No manis nosauktajiem četriem vēl varētu es ņemt savas domas atpakaļ pa Sķēli...
Es negribu vainot Bagatski,par komandas komplektāciju,jo domāju,ka pamatā viņam viņam to kandidātu sarakstu kāds iedeva ,jo viņš ta Latvijā nebija un nevarēja redzēt ,ka Berziņš un Jakovičs VEFĀ galīgi nevilka un stulbākais tas ,ka Freimani nepaņēma ,kurš par Berziņu vismaz divas reizes labāks .....
, ja būtu objektīva trenniņnometne ,tad Kaufmanis ,Sirsniņš un Jeromānovs tādus Jakovičus un Strēlniekus izbirstētu vienos vārtos ....
Vienīgais ko var pārmest Bagatskim,ka viņa personīgā nepaqtika pret Valteru (Ādolfu) bija lielāka par Latvijas prestižu....
Tu tacu joko vaine? Kaufmanis,Sirsnins un Jeromanavs,kas nekad nav spelejusi dizi augstak par LBL limeni,labaki par Strelnieku-Eiroligas top16 komandas vienu no atslegas speletajiem? Un kura vieta tad butu bijis jabuut Freimanim? MAreka Mejera?MArtina Meiera? Jo nu Silins,Pasecniks noteikti attaisnoja savas ceriibasAtceries,ka vins nevar aizstaat Berzinu,jo Berzins ir 3 pozicijas speletajs,kurs deva atputu Timmam,un,manuprat vismaz sabojaat neko nesabojaaja...Un nebija vinam breismiga sezona Vefaa,,briesmiga bija tikai finalserija...VTB pret augsta limena pretiniekiem vins izskatijas daudz labak kaa pret Valmieru...

  -1 [+] [-]

, 2016-07-10 13:27, pirms 8 gadiem
sasperjods-k rakstīja: PUE mūs neuzvarēja laimīgas sakritības pēc. Visu spēli muļļajām, kamēr viņi pa grozu apakšu + normāls atbalsts no 3p.
Mēs bijām vājāki. Un vakar mūs tikpat brangi SRB noslānītu.
Nepiekrītu, ja 3nieku % būtu kaut mazliet labāks, mums būtu vinne. nevajag ignorēt to, ka pret reitinga stiprāko, pieredzējušāko komandu pat ar izcili sliktu 3nieku % mēs visu spēli bijām līdzīgi. Tātad mēs spējām gūt punktus arī citos veidos, tomēr tie pāris neiemestie trīņi pietrūka.

  -1 [+] [-]

, 2016-07-10 13:29, pirms 8 gadiem
diplomaats rakstīja: Tu tacu joko vaine? Kaufmanis,Sirsnins un Jeromanavs,kas nekad nav spelejusi dizi augstak par LBL limeni,labaki par Strelnieku-Eiroligas top16 komandas vienu no atslegas speletajiem? Un kura vieta tad butu bijis jabuut Freimanim? MAreka Mejera?MArtina Meiera? Jo nu Silins,Pasecniks noteikti attaisnoja savas ceriibasAtceries,ka vins nevar aizstaat Berzinu,jo Berzins ir 3 pozicijas speletajs,kurs deva atputu Timmam,un,manuprat vismaz sabojaat neko nesabojaaja...Un nebija vinam breismiga sezona Vefaa,,briesmiga bija tikai finalserija...VTB pret augsta limena pretiniekiem vins izskatijas daudz labak kaa pret Valmieru...
ES nedomāju, ka vajag uztvert nopietni tos, kuri saka, ka izlasē vajadzētu būt Jeromanovam, Sirsniņam, tas viss ir joks. Pēc tā vēl mēs varētu sākt ticēt, ka labākie saspēlnieki mums ir 3ajā amatieru līgā.

     [+] [-]

, 2016-07-10 13:34, pirms 8 gadiem
GuntarsSt rakstīja: Pilnībā tev piekrītu! Ja garie - Bērzs, Mejers un Meijeris kopā iegūst tikai 4 punktus, situācijā, kad trīņi nekrīt, problēma ir meklējama spēles organizācijā. Pusfinālu zaudēja treneris un saspēles vadītājs.
Jokaini tu spried, kā tad garie neguva punktus? tie kuri māk spēlēt, kā Pašečniks, tie guva, tie kas nekad nav mācējuši īsti pārliecinoši apspēlēt, sēdēja un skatījās no malas. Es nezinu, kas tieši bija par iemeslu, kāpēc viņi negāja laukumā, varbūt rokas drebēja, varbūt kas cits, tomēr es varu pateikt, ka Anžejs savā pirmajā piegājienā lielajā izlasē izskatījās daudz labāk par visiem citiem.

  -1 [+] [-]

, 2016-07-10 14:01, pirms 8 gadiem
Skatoties uz Serbijas - Puertoriko mača gala rezultātu, nedomāju ka mums būtu sanācis labāk kā Puertoriko. Pašu Puertoriko gan vajadzēja uzvarēt, bet tas netika izdarīts - un tā ir vistiešākā Bagatska vaina, lai cik cēlus un skaistus vārdus Voins nerunātu par Bagatski. Spēles plāns, taktika nebija izvēlēta pareizi un Bagatskis arī nespēja pārorientēties nelabvēlīgajā situācijā un lauzt mača gaitu - nebija plāna B, bija tikai plāns A - ļoti neveiksmīga trīspunktnieku izpilde un realizācija.

     [+] [-]

, 2016-07-10 14:04, pirms 8 gadiem
Kāds 3pt realizācijas procents Serbijai, kāds mums ... Kā saka - izjūtiet atšķirību.

  -1 [+] [-]

, 2016-07-10 14:17, pirms 8 gadiem
edviins straume rakstīja: Skatoties uz Serbijas - Puertoriko mača gala rezultātu, nedomāju ka mums būtu sanācis labāk kā Puertoriko. Pašu Puertoriko gan vajadzēja uzvarēt, bet tas netika izdarīts - un tā ir vistiešākā Bagatska vaina, lai cik cēlus un skaistus vārdus Voins nerunātu par Bagatski. Spēles plāns, taktika nebija izvēlēta pareizi un Bagatskis arī nespēja pārorientēties nelabvēlīgajā situācijā un lauzt mača gaitu - nebija plāna B, bija tikai plāns A - ļoti neveiksmīga trīspunktnieku izpilde un realizācija.
Bagatskim bija ļoti normāls spēles plāns, ja spēlētāji tiek visu laiku pie brīviem metieniem, tad kur ir vainīgs spēles plāns? Spēles plāns vainīgs pie tā, ka pat tie, kas regulāri un puslīdz stabili met, pēkšņi pārstāj varēt iemest? Kā var nonākt pie šāda secinājuma? Es piekristu tiktāl, ka spēles beigu daļā pie pretinieka piezīmju normas bija jāizdara spiediens uz groza apakšu, es domāju, visi to zin un saprot, tikai cik mums ir to, kas kvalitatīvi māk to paveikt? Tikai nevajag atkal saukt Mejeri, Meieru un K.Bērziņu, jo tas ir smieklīgi.

  +1 [+] [-]

, 2016-07-10 15:28, pirms 8 gadiem
tāpat arī mēs būtu kāsuši serbiem, tā ka nav ko tik ļoti ņemt pie sirds to zaudējumu puritāņiem. tāpat jau bija skaidrs ka nekāds Rio mums nespīd

     [+] [-]

, 2016-07-10 15:32, pirms 8 gadiem
ha ha ha, loģiski un ar labiem argumentiem pamatot savu viedokli neprot, tāpēc atliek tikai likt mīnusus. nu liek liek.

     [+] [-]

, 2016-07-10 15:36, pirms 8 gadiem
janijs56 rakstīja: Par Serbiju neviens nekritizētu, bet salinieki bija ņemami.
Tu domā, ka salinieki, kuri Olimpiskajās spēlēs(kurās mēs vēl tā arī neesam tikuši pa šiem 25 gadiem) ir pratuši uzveikt ASV ar Aiversonu, Lebronu, Karmelo, Dankanu sastāvā nāk uz spēli ar Latviju jau noskaņojušies uz zaudējumu?

  +1 [+] [-]

, 2016-07-10 16:29, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Tu domā, ka salinieki, kuri Olimpiskajās spēlēs(kurās mēs vēl tā arī neesam tikuši pa šiem 25 gadiem) ir pratuši uzveikt ASV ar Aiversonu, Lebronu, Karmelo, Dankanu sastāvā nāk uz spēli ar Latviju jau noskaņojušies uz zaudējumu?
Tā es nedomāju, bet pats raksti, ka pietrūka tikai mazliet, nav jau tik slikti mūsu metēji, ka viņu maksimums ir 13%, varbūt vajag citu psihologu vai neirolingvistisko programmu. Jo meta tiešam no labām pozīcijām.

     [+] [-]

, 2016-07-10 16:32, pirms 8 gadiem
pirms spēles pret Puertoriko vairums smējās, ka rangs neko nenozīmē, tagad to piesauc kā argumentu, ka esam zaudējuši spēcīgai komandai. Vinnējuši amerikāņus.. kad tas bija? Un? Cik no tās izlases ir šobrīd sastāvā? Arojo? Vēl kāds? Mēs esam leišus vinnējuši. Un? Kāda spēcīga komanda, ja mēs ar visu sūnaino mešanu (s.m. un 3pm) bijām 1-2 precīzu uzbrukumu attālumā no uzvaras tai mačā?

Cik viņi bija spēcīgi, to labi vakar varēja redzēt. Žēl, ka mums nebija iespējas pārliecināties par serbu spēku. Bet esmu pārliecināts, ka vairāk kā -20 nebūtu.

     [+] [-]

, 2016-07-10 16:33, pirms 8 gadiem
janijs56 rakstīja: Tā es nedomāju, bet pats raksti, ka pietrūka tikai mazliet, nav jau tik slikti mūsu metēji, ka viņu maksimums ir 13%, varbūt vajag citu psihologu vai neirolingvistisko programmu. Jo meta tiešam no labām pozīcijām.
nav slikti, bet atbildīgajos mačos nemet. Jāprasa spēlētājiem, treneriem, kāda diagnoze. Nezinu vai psihologs vai kas, fakts tāds, ka Arrojo un Barea ir izteikti līderi savā izlasē, kad vajag iemest, viņi met. Arī pret Serbiju viņi turpināja mest.

     [+] [-]

, 2016-07-10 16:33, pirms 8 gadiem
janijs56 rakstīja: Tā es nedomāju, bet pats raksti, ka pietrūka tikai mazliet, nav jau tik slikti mūsu metēji, ka viņu maksimums ir 13%, varbūt vajag citu psihologu vai neirolingvistisko programmu. Jo meta tiešam no labām pozīcijām.
skaidrs, ka problēma galvās. Tas nav normāli, ka uz vairumu izšķirošo spēļu VISA komanda nevar trāpīt.

     [+] [-]

, 2016-07-10 16:42, pirms 8 gadiem
raiversons rakstīja: pirms spēles pret Puertoriko vairums smējās, ka rangs neko nenozīmē, tagad to piesauc kā argumentu, ka esam zaudējuši spēcīgai komandai. Vinnējuši amerikāņus.. kad tas bija? Un? Cik no tās izlases ir šobrīd sastāvā? Arojo? Vēl kāds? Mēs esam leišus vinnējuši. Un? Kāda spēcīga komanda, ja mēs ar visu sūnaino mešanu (s.m. un 3pm) bijām 1-2 precīzu uzbrukumu attālumā no uzvaras tai mačā?

Cik viņi bija spēcīgi, to labi vakar varēja redzēt. Žēl, ka mums nebija iespējas pārliecināties par serbu spēku. Bet esmu pārliecināts, ka vairāk kā -20 nebūtu.
Tieši tāpēc es saku, ka mums nebija slikta spēle, jo pat ar visu slikto 3nieku % mēs bijām tuvu uzvarai. BIja kādi 4-5 spēlētāji no tā sastāva, kas vinnēja ASV(Lebrons, Karmelo, Aiversons, Dankans, jopcik), man liekas, tieši tie, kam arī ir NBA pieredze. Barea, Arrojo, Balkmans. laikam Holands Tev liekas, ka tas neko nenozīmē? Tev neliekas acīmredzams spēlētāja(konkrēti Arrojo) līmenis, ja viņš karjeras norietā 36(mums jau 32 gadu vecumā visi skaitās par vecu izlasei, ar steigu jābeidz karjera) gadu vecumā spēlē Barcelona, un spēles galotnēs bez variantiem paņem spēli uz sevi un izvelk? Es nekad nesmejos un nesaku, ka obligāti jāuzvar komanda, kura ir pasaules reitingā 20 vietas augstāka. Tev nešķiet, ka tādai gados vecākai komandai ir tieši ļoti saprotami, ka vienai spēlei pietiek spēkā un otrajā var iestāties kritums, nepietikt spēka?

     [+] [-]

, 2016-07-10 16:50, pirms 8 gadiem
raiversons rakstīja: pirms spēles pret Puertoriko vairums smējās, ka rangs neko nenozīmē, tagad to piesauc kā argumentu, ka esam zaudējuši spēcīgai komandai. Vinnējuši amerikāņus.. kad tas bija? Un? Cik no tās izlases ir šobrīd sastāvā? Arojo? Vēl kāds? Mēs esam leišus vinnējuši. Un? Kāda spēcīga komanda, ja mēs ar visu sūnaino mešanu (s.m. un 3pm) bijām 1-2 precīzu uzbrukumu attālumā no uzvaras tai mačā?

Cik viņi bija spēcīgi, to labi vakar varēja redzēt. Žēl, ka mums nebija iespējas pārliecināties par serbu spēku. Bet esmu pārliecināts, ka vairāk kā -20 nebūtu.
Tev liekas, ka šādā versijā, kā mums negāja metieni pret puertoriko, pret Serbiju mums būtu labāks rezultāts? Ja mums ietu normālā līmenī metieni,mēs i Puertoriko būtu paņēmuši, i ar Serbiju varētu cienījami nospēlēt. Par uzvaru gan šaubos, bet ļoti gribētos redzēt šāda līmeņa spēli, jo Serbi tomēr jaudīgi, labi nokomplektēta komanda. Būtu interesanti.

     [+] [-]

, 2016-07-10 16:59, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Tieši tāpēc es saku, ka mums nebija slikta spēle, jo pat ar visu slikto 3nieku % mēs bijām tuvu uzvarai. BIja kādi 4-5 spēlētāji no tā sastāva, kas vinnēja ASV(Lebrons, Karmelo, Aiversons, Dankans, jopcik), man liekas, tieši tie, kam arī ir NBA pieredze. Barea, Arrojo, Balkmans. laikam Holands Tev liekas, ka tas neko nenozīmē? Tev neliekas acīmredzams spēlētāja(konkrēti Arrojo) līmenis, ja viņš karjeras norietā 36(mums jau 32 gadu vecumā visi skaitās par vecu izlasei, ar steigu jābeidz karjera) gadu vecumā spēlē Barcelona, un spēles galotnēs bez variantiem paņem spēli uz sevi un izvelk? Es nekad nesmejos un nesaku, ka obligāti jāuzvar komanda, kura ir pasaules reitingā 20 vietas augstāka. Tev nešķiet, ka tādai gados vecākai komandai ir tieši ļoti saprotami, ka vienai spēlei pietiek spēkā un otrajā var iestāties kritums, nepietikt spēka?
Man tak neinteresē, kas ASV izlasē spēlēja tajā mačā, Wade, Boozer, Stoudemire u.c. spēlēja. Prasīju par puertorikāņiem. Tur atceros, ka Arojo spēlēja un tikko noskaidroju, ka vēl Ramos spēlēja, kurš šobrīd vairāk par 5 minūtēm nevar turēt un nebija faktors mūsu spēlē. Pārējie pilnīgi citi spēlētāji, treneris tagadējais arī bija laukumā toreiz. Tieši tāpēc arī prasīju kāds sakars, ka viņi uzvarējuši ASV? Tā bija cita izlase, ne velti pēdējā desmitgadē Puertoriko nav nekādu dižo panākumu. Tieši tāpēc arī rakstīju, ka mēs esam leišus vinnējuši. Nu un?

Mūsu savstarpējā spēlē pret puertorikāņiem, tāpat kā jebkurā citā spēlē nav nozīmes nekādiem iepriekšējiem sasniegumiem vai tieši otrādi zaudējumiem. Pats arī atbildēji uz jautājumu, ka šī Puertoriko izlase ir VECA jeb novecojusi, tieši tāpēc serbi pārbrauca pāri bez variantiem. Jā, ir Arojo, kurš joprojām ir vērtība, bet pārējie veterāni ne tuvu nav kaut kādi monstri, lai šo komandu sauktu par spēcīgu. Ir pieredzējusi, bet ne spēcīga.

Kāds jau te teica, ka Igaunijas līmeņa izlase. Tas drusku pārspīlēti, bet piekrītu, ka viņi nebija nekāda superizlase, kam gods zaudēt.

     [+] [-]

, 2016-07-10 17:02, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Tev liekas, ka šādā versijā, kā mums negāja metieni pret puertoriko, pret Serbiju mums būtu labāks rezultāts? Ja mums ietu normālā līmenī metieni,mēs i Puertoriko būtu paņēmuši, i ar Serbiju varētu cienījami nospēlēt. Par uzvaru gan šaubos, bet ļoti gribētos redzēt šāda līmeņa spēli, jo Serbi tomēr jaudīgi, labi nokomplektēta komanda. Būtu interesanti.
Pret Serbiju, esmu 100% drošs, nebūtu tik katastrofāls procents
Es arī gribēju to redzēt, neesmu utopists, bet katrā atsevišķā spēlē viss var gadīties. Serbi, esmu drošs, ka no mums baidījās vairāk nekā no Puertoriko, ar ko turklāt jau bija pirms dažām dienām spēlēts.

Diemžēl bijām pārāk nobijušies no iespējamā panākuma, ka pat nevarējām tikt galā ar sava vai pat zemāka līmeņa komandu.

  +1 [+] [-]

, 2016-07-10 17:09, pirms 8 gadiem
Ja Serbija spēles otrajā puslaikā būtu tā centusies kā Latvija pret Jaunzēlandi, Irānu un Japānu, būtu uzvarējuši ar +60. Portoriko nebūtu glābis pat Puerziņģis.

     [+] [-]

, 2016-07-10 17:18, pirms 8 gadiem
raiversons rakstīja: Pret Serbiju, esmu 100% drošs, nebūtu tik katastrofāls procents
Es arī gribēju to redzēt, neesmu utopists, bet katrā atsevišķā spēlē viss var gadīties. Serbi, esmu drošs, ka no mums baidījās vairāk nekā no Puertoriko, ar ko turklāt jau bija pirms dažām dienām spēlēts.

Diemžēl bijām pārāk nobijušies no iespējamā panākuma, ka pat nevarējām tikt galā ar sava vai pat zemāka līmeņa komandu.
Kad mēs būsim pasaules reitingā augstāk par Puertoriko, tad arī varēs pārmest, ka netiek galā ar zemāka līmeņa komandu, pagaidām mēs zaudējām komandai, kura bija 20 vietas augstāk. arī pēc spēlētāju sastāva viņa sanāk augstāk. Kāpēc tu saki, ka zaudējām zemāka līmeņa komandai? Jā, bija iespēja uzvarēt, bet nesanāca. Bet spēlēja un cīnijās mūsējie labi. Man patika viss, izņemot spēles rezultātu un katastrofālo % 3niekos.

     [+] [-]

, 2016-07-10 17:24, pirms 8 gadiem
raiversons rakstīja: Man tak neinteresē, kas ASV izlasē spēlēja tajā mačā, Wade, Boozer, Stoudemire u.c. spēlēja. Prasīju par puertorikāņiem. Tur atceros, ka Arojo spēlēja un tikko noskaidroju, ka vēl Ramos spēlēja, kurš šobrīd vairāk par 5 minūtēm nevar turēt un nebija faktors mūsu spēlē. Pārējie pilnīgi citi spēlētāji, treneris tagadējais arī bija laukumā toreiz. Tieši tāpēc arī prasīju kāds sakars, ka viņi uzvarējuši ASV? Tā bija cita izlase, ne velti pēdējā desmitgadē Puertoriko nav nekādu dižo panākumu. Tieši tāpēc arī rakstīju, ka mēs esam leišus vinnējuši. Nu un?

Mūsu savstarpējā spēlē pret puertorikāņiem, tāpat kā jebkurā citā spēlē nav nozīmes nekādiem iepriekšējiem sasniegumiem vai tieši otrādi zaudējumiem. Pats arī atbildēji uz jautājumu, ka šī Puertoriko izlase ir VECA jeb novecojusi, tieši tāpēc serbi pārbrauca pāri bez variantiem. Jā, ir Arojo, kurš joprojām ir vērtība, bet pārējie veterāni ne tuvu nav kaut kādi monstri, lai šo komandu sauktu par spēcīgu. Ir pieredzējusi, bet ne spēcīga.

Kāds jau te teica, ka Igaunijas līmeņa izlase. Tas drusku pārspīlēti, bet piekrītu, ka viņi nebija nekāda superizlase, kam gods zaudēt.
piedod, neredzu nevienu nopietnu argumentu, lai piekristu tevis teiktajam. Tikai tāds emocionāls viedoklis "es domāju, ka viņi ir mīkstie". Tikai davaj, emocijas noliec malā un uzliec uz papīra mūsu sastāvu pret viņu sastāvu, klubus, pieredzi, kādā līmenī ir spēlējuši, komandas reitingus, tad pasaki, no kkurienes izriet tas, ka mēs stiprāki? tikai tāpēc, ka tev liekas un gribas, lai tā būtu? nespēja iemest man savā ziņā tieši liekas mūsu vājuma pazīme, kāpēc mēs esam tur, kur esam, nevis augstāk. Nespējam iemest tad, kad var iemest un vinnēt, savukārt viņi, kā mēs redzējām, spēja iemest tad, kad vajag.

     [+] [-]

, 2016-07-10 17:28, pirms 8 gadiem
raiversons rakstīja: Pret Serbiju, esmu 100% drošs, nebūtu tik katastrofāls procents
Es arī gribēju to redzēt, neesmu utopists, bet katrā atsevišķā spēlē viss var gadīties. Serbi, esmu drošs, ka no mums baidījās vairāk nekā no Puertoriko, ar ko turklāt jau bija pirms dažām dienām spēlēts.

Diemžēl bijām pārāk nobijušies no iespējamā panākuma, ka pat nevarējām tikt galā ar sava vai pat zemāka līmeņa komandu.
kur tu vari būt drošs, ka pret Serbiju mums nebūtu slikts procents? Kāpēc lai būtu drošs, ja visas pazīmes liecina, ka atbildīgajās spēlēs mūsu spēlētāji salūzt? Pret Grieķiju, pret Čehiju pagājušajā čempī, pret Beļģiju aizpagājušajā, pret Puertoriko šajā kvalifikācijā. Ir mūsu izlasei šāda problēma, es ļoti priecājos, ka vinnēja Čehus un malziet pietrūka puertoriko, tomēr problēma ir acīmredzama. arī pret Čehiem mums neko labi nekrita.

     [+] [-]

, 2016-07-10 17:32, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Kad mēs būsim pasaules reitingā augstāk par Puertoriko, tad arī varēs pārmest, ka netiek galā ar zemāka līmeņa komandu, pagaidām mēs zaudējām komandai, kura bija 20 vietas augstāk. arī pēc spēlētāju sastāva viņa sanāk augstāk. Kāpēc tu saki, ka zaudējām zemāka līmeņa komandai? Jā, bija iespēja uzvarēt, bet nesanāca. Bet spēlēja un cīnijās mūsējie labi. Man patika viss, izņemot spēles rezultātu un katastrofālo % 3niekos.
jā, zaudējām komandai, kura 20 vietas augstāk, bet ne spēles ziņā. Kas vēl ir augstāk - visādas Angolas, Jaunzēlandes utt., kurām pārbraucām pāri. Paši pirms tam skandina, ka tas rangs ir s.ds, bet tagad, redz, jā zaudējām rangā augstu esošai komandai, jo cita attaisnojuma jau nav.

     [+] [-]

, 2016-07-10 17:37, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: kur tu vari būt drošs, ka pret Serbiju mums nebūtu slikts procents? Kāpēc lai būtu drošs, ja visas pazīmes liecina, ka atbildīgajās spēlēs mūsu spēlētāji salūzt? Pret Grieķiju, pret Čehiju pagājušajā čempī, pret Beļģiju aizpagājušajā, pret Puertoriko šajā kvalifikācijā. Ir mūsu izlasei šāda problēma, es ļoti priecājos, ka vinnēja Čehus un malziet pietrūka puertoriko, tomēr problēma ir acīmredzama. arī pret Čehiem mums neko labi nekrita.
drošs, jo tur nebūtu mentāla problēma. Par serbu neuzvarēšanu neviens neko nepārmestu, jo tur katram ir skaidrs, kurš favorīts.

     [+] [-]

, 2016-07-10 17:38, pirms 8 gadiem
raiversons rakstīja: jā, zaudējām komandai, kura 20 vietas augstāk, bet ne spēles ziņā. Kas vēl ir augstāk - visādas Angolas, Jaunzēlandes utt., kurām pārbraucām pāri. Paši pirms tam skandina, ka tas rangs ir s.ds, bet tagad, redz, jā zaudējām rangā augstu esošai komandai, jo cita attaisnojuma jau nav.
kāpēc ne spēles ziņā? viņi pārspēja mūs tajā ziņā, kas bija viņu stiprā puse, jau iepriekš tika teikts, ka viņi būs atlētiskāki, ies cīnīsies par bumbām, viņiem būs divi izteikti līderi Arrojo un Barea, kuri varēs paņemt spēli uz sevi. Viss tieši tā arī bija, Arrojo iemeta tad, kad vajadzēja, pārējie izcīnija atkārtotos metienus, pārķēra un sadankoja ātrajos. Savukārt mūsu stiprākā puse, metieni neaizgāja. lūk arī rezultāts. viņi izmantoja savas stiprās puses, mums neiznāca.

     [+] [-]

, 2016-07-10 17:38, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: piedod, neredzu nevienu nopietnu argumentu, lai piekristu tevis teiktajam. Tikai tāds emocionāls viedoklis "es domāju, ka viņi ir mīkstie". Tikai davaj, emocijas noliec malā un uzliec uz papīra mūsu sastāvu pret viņu sastāvu, klubus, pieredzi, kādā līmenī ir spēlējuši, komandas reitingus, tad pasaki, no kkurienes izriet tas, ka mēs stiprāki? tikai tāpēc, ka tev liekas un gribas, lai tā būtu? nespēja iemest man savā ziņā tieši liekas mūsu vājuma pazīme, kāpēc mēs esam tur, kur esam, nevis augstāk. Nespējam iemest tad, kad var iemest un vinnēt, savukārt viņi, kā mēs redzējām, spēja iemest tad, kad vajag.
neredzi vai negribi redzēt? cik tev var skaidrot? Bukmeikeri ar laikam stulbi, ne? Uz emocijām kofus izlika

     [+] [-]

, 2016-07-10 17:40, pirms 8 gadiem
raiversons rakstīja: jā, zaudējām komandai, kura 20 vietas augstāk, bet ne spēles ziņā. Kas vēl ir augstāk - visādas Angolas, Jaunzēlandes utt., kurām pārbraucām pāri. Paši pirms tam skandina, ka tas rangs ir s.ds, bet tagad, redz, jā zaudējām rangā augstu esošai komandai, jo cita attaisnojuma jau nav.
es nezinu, kas ir tie, kas skandina, ka rangs ir sūds, es to nedaru. es apzinos, ka lielākoties ir iemesls, kāpēc citas komandas ir rangā zem mums un citas ir augstāk. mēs apspēlējā, japāņus un čehus, zaudējām Kostariko, viss loģiski, slikti ir, kad nospēlē līdzīgi ar spāniju, bet zaudē portugālei, kur profesionālo basketbolu spēlē tikai vienā klubā.

     [+] [-]

, 2016-07-10 17:41, pirms 8 gadiem
raiversons rakstīja: neredzi vai negribi redzēt? cik tev var skaidrot? Bukmeikeri ar laikam stulbi, ne? Uz emocijām kofus izlika
man pie kājas ir bukmeikeri, nekad neesmu sekojis un interesējies, pilnīgi vienalgo, ko un kā viņi liek

     [+] [-]

, 2016-07-10 17:42, pirms 8 gadiem
raiversons rakstīja: neredzi vai negribi redzēt? cik tev var skaidrot? Bukmeikeri ar laikam stulbi, ne? Uz emocijām kofus izlika
kā jau es paredzēju, tev nav sakarīgu argumentu, lai liktu pretī manis teiktajam,

     [+] [-]

, 2016-07-10 17:44, pirms 8 gadiem
raiversons rakstīja: drošs, jo tur nebūtu mentāla problēma. Par serbu neuzvarēšanu neviens neko nepārmestu, jo tur katram ir skaidrs, kurš favorīts.
Par grieķu neuzvarēšanu ar mums neko neviens neteiktu, tomēr mēs zaudējām spēli, kur stabili bijām vadībā, otrajā puslaikā bija sajūta, ka mums ir pilnīgi cita komanda.

     [+] [-]

, 2016-07-10 17:52, pirms 8 gadiem
https://www.youtube.com/watch?v=95E...
pietiks strīdēties par to, kur man visticamāk 100% taisnība, labāk paskatīties, kā mūsējās U20 meičas ar grieķiju kapās!

     [+] [-]

, 2016-07-10 17:54, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: kā jau es paredzēju, tev nav sakarīgu argumentu, lai liktu pretī manis teiktajam,
kā jau es paredzēju, tu jau tos nepieņem. Mūsdienu sportā bukmeikeri nav arguments? Tur tād paši diletanti strādā kā es? Tu esi viens tas gudrākais un zinošākais?

Godīgi - ko pats pirms spēles domāji? Man jau tagad reāli nemaz argumentu nevar būt, jo mēs zaudējām - tātad Puertoriko stiprāka, rangs pareizs.

     [+] [-]

, 2016-07-10 17:56, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: https://www.youtube.com/watch?v=95E...
pietiks strīdēties par to, kur man visticamāk 100% taisnība, labāk paskatīties, kā mūsējās U20 meičas ar grieķiju kapās!
sieviešsports īpaši nesaista. Baigi sportiski neizskatās tas pasākums parasti. Noskatījos Francijas izlases paraugstundu basī, ar to pietiks.

     [+] [-]

, 2016-07-10 18:07, pirms 8 gadiem
raiversons rakstīja: kā jau es paredzēju, tu jau tos nepieņem. Mūsdienu sportā bukmeikeri nav arguments? Tur tād paši diletanti strādā kā es? Tu esi viens tas gudrākais un zinošākais?

Godīgi - ko pats pirms spēles domāji? Man jau tagad reāli nemaz argumentu nevar būt, jo mēs zaudējām - tātad Puertoriko stiprāka, rangs pareizs.
pirms spēles es domāju, ka mūsējie var paņemt uz jaunību un ātrumu, ātru saspēli, kā arī nebiju domājis, ka tik slikti ies metieni, ja godīgi, baigi raustījos par groza apakšu, jo bija redzams, ka pretinieks ir daudz spēcīgāks, atlētiskāks. Izrādījās, ka mūsējie īsti ātrajos uz apsteigšanu netiek, jo puertoriko ļoti ātri atgriezās aizsardzībā, viņi saprata, ka pret mums laukumā nevar turēt lēnākos spēlētājus, groza apakšu viņi kontrolēja ļoti rūpīgi. kamēr viņi baidījās, ka mūsējie sametīs no distances, viņi nāca uz āru nosegt mūsējos, kas met, radās iespēja iespēlēt uz iekšu, kad viņi saprata, ka mēs metam garām, viņi visi sakoncentrējās ap grozu, mūsējiem jau bija daudz grūtāk tikt līdz groza apakšai. Es uzskatu, ka mūsējie var ņemt daudzas ranga augstākās komandas, mums ir daudz labāks spēles plāns par daudzām top komandām, jo mums ir sakarīgs treneris, ja visi spēlē ar atdevi un krīt metieni, uzskatu, ka varam daudzus no rangā augstāk esošajiem pabiedēt, tomēr, ja nekrīt metieni, mums tradicionāli sākas ziepes, to mēs arī visu laiku redzam. mums ļoti trūkst tādu agresīvo spēlētāju, kā leišiem Mačiulis, Kalnietis, Kuzminskis. viņiem nekrīt, viņi māk aiziet uz grozu, mūsējiem reti kuram patīk un sanāk. tur tad arī rodas starpība rezultātos. Leišu u17 līdzīgi nupat pakāsa ASV cīņā par zeltu, nekrita neviens brīvs 3nieks, līdz ar to, ASV nebija problēma noslēgt groza apakšu jo no distances grozā nekas nelidoja.

     [+] [-]

, 2016-07-10 18:10, pirms 8 gadiem
raiversons rakstīja: sieviešsports īpaši nesaista. Baigi sportiski neizskatās tas pasākums parasti. Noskatījos Francijas izlases paraugstundu basī, ar to pietiks.
izbeidz, mums tur tāda snaipere pāvelsone, kas iemet mierīgi 4/5 truļus pret ranga numur 1 nīderlandi. Jāņem uz vīriešu izlasi, lai puikas mācās, kā mest truļus

     [+] [-]

, 2016-07-10 18:15, pirms 8 gadiem
es paskatījos vakar Horvātu un Itāļu spēli, abas komandas pilnas ar labiem stāriem, sevišķi itāļi, tomēr spēles plāna ziņā viņi bija ļoti slikti. pie nosacījuma, ka mēs iemetam kaut cik jēdzīgu % truļu, es uzskatu, ka mēs varētu paņemt abas, bet te sākas problēma, pret spēcīgiem pretiniekiem atbildīgās spēlēs mūsējiem dreb rokas. kad tiks tam pāri, mēs sāksim uzvarēt un arī reitingā aiziesim uz augšu

  +1 [+] [-]

, 2016-07-10 20:15, pirms 8 gadiem
Principa jau tiesi tads pats liktenis gaidija Latvijas izlasi, ja musejie butu tikusi pret serbiem finala... Ta ka nav ko raudat par Rio, pagaidam caur sadu sietu mums isti tur nav ko darit. Cita lieta, ja EC butu vel nedaudz veiksmitrs bijis klat... Bet vinnet pasaules TOP brigadi serbus tik izskirosa maca un vel Serbija, tie ir ne vairak un ne mazak ka slima suna murgi. Lai ko pirms tam kads Latvija butu solijis. Bet kopuma musu izlase ir pavisam sakariga patlaban, labi treneri, gandriz labalie speletaji novakti.