Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Serbija 5 minūtēs iznīcina Puertoriko un brauc uz Rio

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

Serbija 5 minūtēs iznīcina Puertoriko un brauc uz Rio
Bogdans Bogdanovičs
Foto: AFP/Scanpix

Serbijas vīriešu basketbola valstsvienība sestdien, 9. jūlijā, uzvarēja Puertoriko izlasi ar rezultātu 108:77 un pēc 12 gadu pārtraukuma kvalificējās Olimpiskajām spēlēm.

Serbijas basketbols Brazīlijā pirmo reizi būs pārstāvēts ar divām komandām. Serbijas sieviešu valstsvienība pirms gada triumfēja Eiropas čempionātā Ungārijā un automātiski kvalificējās Rio, savukārt vīriešiem pēc zaudējuma pusfinālā nācās pārvarēt atlases barjeru.

Puertoriko netika uz Olimpiskajām spēlēm trešo reizi pēc kārtas. Pēc amerikāņu sakaušanas 2004. gadā Atēnās saliniekiem nav izdevies gūt panākumus globālā mērogā – Pasaules kausā izcīnīta 17., 18. un 19. vieta, bet Pekinas un Londonas spēles pagājušas bez “Boricuas” līdzdalības.

Vasaljo atklāja rezultātu, iemetot tālmetienu no kreisā stūra – 0:3. Tā bija vienīgā reize spēlē, kad Puertoriko atradās vadībā. Serbijas atbilde bija ātra un efektīva. Pārķertas bumbas, ātrie uzbrukumi un 75% precizitāte tālmetienos – Aleksandra Džordževiča trenētā komanda sameta 24 punktus pēc kārtas! Jokičs un Kaliničs soda laukumā, Bogdanovičs un Birčevičs no distances turpināja drupināt salinieku aizsardzību, deviņās minūtēs panākot 30 punktu pārsvaru – 37:7!

Ceturtdaļas izskaņā Puertoriko četrus punktus atspēlēja, taču nākamās 10 minūtes pavadīja iedzinēju lomā ar 25-33 punktu starpību. Serbija pirmajā puslaikā guva par 17 punktiem vairāk pēc kļūdām (21-4), dominēja soda laukumā (26-10) un ātrajos izrāvienos (9-2). Bogdanoviča, Kaliniča un Jokiča rēķinos bija pa 13 punktiem katram, kamēr labākais Puertoriko vīrs Barea sameta deviņus punktus, realizējot tikai katru piekto metienu no spēles.

Otrajā puslaikā Serbija turpināja kontrolēt notikumus laukumā, uz brīdi sasniedzot 37 punktu pārsvaru – 81:44. "Ērgļi" turpināja pašaizliedzīgi cīnīties par bumbām, vienā epizodē savainojumu gūstot Birčevičam. Trešās ceturtdaļas izskaņā puertorikāņi veica izrāvienu, taču par atspēlēšanos nebija ne runas. Publika ar ovācijām sveica katru nomainīto spēlētāju, bet divas minūtes pirms pamatlaika beigām visi skatītāji piecēlās kājās, saucot "Srbija, Srbija!"

Fināls, 9. jūlijs, Belgradas arēna

Serbija – Puertoriko 108:77 (37:11, 23:16, 22:29, 26:21)
Serbija: Bogdanovičs 26, Jokičs 23, Kaliničs 15, Birčevičs 13, Simonovičs 11, Nedovičs 5, Štimacs 4, Raduļica 4, Teodosičs 3, Markovičs 2, Jovičs 2, Dangubičs.
Puertoriko: Barea 22, Arrojo 14, Sančess 10, G. Diass 7, Vasaljo 6, Uertas 5, Klemente 4, Balkmans 4, J. Diass 3, Holands 2, Galindo, Ramoss.
Tiesneši: Daniel Hierrezuelo (Spānija), Joseph Bissang (Francija), Michael Weiland (Kanāda).
Komisārs: Heros Avanesian (Irāna).

Belgradas turnīra kalendārs (pēc Latvijas laika, tiešraides TV6)

Pirmdiena, 4. jūlijs
Japāna – Latvija 48:88 (+40)
Serbija – Puertoriko 87:81 (+6)

Otrdiena, 5. jūlijs
Puertoriko – Angola 91:81 (+10)
Latvija – Čehija 71:59 (+12)

Trešdiena, 6. jūlijs
Angola – Serbija 60:83
Čehija – Japāna 87:71

Piektdiena, 8. jūlijs, pusfināli
Latvija – Puertoriko 70:77
Serbija – Čehija 96:72

Sestdiena, 9. jūlijs, fināls
Serbija – Puertoriko 108:77

Pēdējā ceļazīme uz Rio tiks sadalīta Manilā

Francijas un Kanādas izlases svētdien, 10. jūlijā, Filipīnu galvaspilsētā Manilā cīnīsies par pēdējo, divpadsmito ceļazīmi uz Rio spēlēm. Pēc finālspēles Belgradas, Turīnas un Manilas kvalifikācijas turnīru uzvarētāji tiks salozēti grupās. Divas komandas tiks ielozētas A grupā kopā ar ASV, Venecuēlu, Ķīnu un Austrāliju, bet viena komanda nonāks B grupā ar Spāniju, Argentīnu, Nigēriju, Brazīliju un Lietuvu.

Rio izlozes rezultāti, vīrieši

#A grupaB grupa
1ASV (2)Spānija (2)
2Venecuēla (3)Argentīna (1)
3Ķīna (5)Nigērija (6)
4Austrālija (6)Brazīlija (3)
5Q1 (1)Lietuva (4)
6Q2 (4)Q3 (5)

Olimpiskajās spēlēs katrai komandai grupas turnīrā būs pa piecām spēlēm. Katras grupas četras labākās komandas kvalificēsies izslēgšanas spēlēm, kur tiks sapārotas četros pāros (A1 – B4, A2 – B3, B1 – A4, B2 – A3). Ceturtdaļfinālu uzvarētāji iekļūs pusfinālos. Pusfinālu zaudētāji spēlēs par bronzu, uzvarētāji – par zeltu.

  +2 [+] [-]

, 2016-07-10 07:37, pirms 8 gadiem
Un kam mums būtu vajadzīgs tāds pazemojums? Labāk ir tā kā ir. Serbi parādīja ka nevienam nebūtu nekādu variantu, arī Latvijai ar visu Porzinģi, Bertānu, Janičenoku, ...!

     [+] [-]

, 2016-07-10 07:54, pirms 8 gadiem
Lūk tāpēc visu laiku sajūta - ka latvieši ar nodomu pagrūda spēli Puertotiko

     [+] [-]

, 2016-07-10 08:17, pirms 8 gadiem
Personīgi man ir prieks ,ka zaudējām Poertoriko kopmandai līdzīgā spēlē ,jo vakar mēsw būtu vienkārši pazemoti,tagad vismaz ar godu aizbraucām ....
Kad pēc spēles ar čehiem rakstiju par četriem ekskursantiem ( Jakovičs ,Šķēle ,Berziņš ,Strēlnieks ) ,tad mani te aqprēja ,ka Strēlnieks krutais un es TU TŪ....,nu gudrīši kāds ta bija nevarītis Strēlnieks pret dienvidamerikāņiem!!!???? ,No manis nosauktajiem četriem vēl varētu es ņemt savas domas atpakaļ pa Sķēli...
Es negribu vainot Bagatski,par komandas komplektāciju,jo domāju,ka pamatā viņam viņam to kandidātu sarakstu kāds iedeva ,jo viņš ta Latvijā nebija un nevarēja redzēt ,ka Berziņš un Jakovičs VEFĀ galīgi nevilka un stulbākais tas ,ka Freimani nepaņēma ,kurš par Berziņu vismaz divas reizes labāks .....
, ja būtu objektīva trenniņnometne ,tad Kaufmanis ,Sirsniņš un Jeromānovs tādus Jakovičus un Strēlniekus izbirstētu vienos vārtos ....
Vienīgais ko var pārmest Bagatskim,ka viņa personīgā nepaqtika pret Valteru (Ādolfu) bija lielāka par Latvijas prestižu....

  +1 [+] [-]

, 2016-07-10 08:40, pirms 8 gadiem
PUE mūs neuzvarēja laimīgas sakritības pēc. Visu spēli muļļajām, kamēr viņi pa grozu apakšu + normāls atbalsts no 3p.
Mēs bijām vājāki. Un vakar mūs tikpat brangi SRB noslānītu.

  +2 [+] [-]

, 2016-07-10 10:28, pirms 8 gadiem
norden rakstīja: Personīgi man ir prieks ,ka zaudējām Poertoriko kopmandai līdzīgā spēlē ,jo vakar mēsw būtu vienkārši pazemoti,tagad vismaz ar godu aizbraucām ....
Kad pēc spēles ar čehiem rakstiju par četriem ekskursantiem ( Jakovičs ,Šķēle ,Berziņš ,Strēlnieks ) ,tad mani te aqprēja ,ka Strēlnieks krutais un es TU TŪ....,nu gudrīši kāds ta bija nevarītis Strēlnieks pret dienvidamerikāņiem!!!???? ,No manis nosauktajiem četriem vēl varētu es ņemt savas domas atpakaļ pa Sķēli...
Es negribu vainot Bagatski,par komandas komplektāciju,jo domāju,ka pamatā viņam viņam to kandidātu sarakstu kāds iedeva ,jo viņš ta Latvijā nebija un nevarēja redzēt ,ka Berziņš un Jakovičs VEFĀ galīgi nevilka un stulbākais tas ,ka Freimani nepaņēma ,kurš par Berziņu vismaz divas reizes labāks .....
, ja būtu objektīva trenniņnometne ,tad Kaufmanis ,Sirsniņš un Jeromānovs tādus Jakovičus un Strēlniekus izbirstētu vienos vārtos ....
Vienīgais ko var pārmest Bagatskim,ka viņa personīgā nepaqtika pret Valteru (Ādolfu) bija lielāka par Latvijas prestižu....
Pilnībā tev piekrītu! Ja garie - Bērzs, Mejers un Meijeris kopā iegūst tikai 4 punktus, situācijā, kad trīņi nekrīt, problēma ir meklējama spēles organizācijā. Pusfinālu zaudēja treneris un saspēles vadītājs.

  +2 [+] [-]

, 2016-07-10 10:54, pirms 8 gadiem
Daniel rakstīja: UN vismaz īstermiņā labi, ka šodien pretī nebija LAT - mums tāda sagrāve būtu psiholoģiski sāpīgāka un būtu milzu kritika ...

(ilgtermiņā skatoties gan derīga pieredze)
Par Serbiju neviens nekritizētu, bet salinieki bija ņemami.

     [+] [-]

, 2016-07-10 11:09, pirms 8 gadiem
GuntarsSt rakstīja: Pilnībā tev piekrītu! Ja garie - Bērzs, Mejers un Meijeris kopā iegūst tikai 4 punktus, situācijā, kad trīņi nekrīt, problēma ir meklējama spēles organizācijā. Pusfinālu zaudēja treneris un saspēles vadītājs.
Bet ja garajiem neviens neiespēlē, kā viņi var gūt vairāk?

  -1 [+] [-]

, 2016-07-10 11:39, pirms 8 gadiem
Zaudējums Puertoriko mūs izglāba no liela pazemojuma pret Serbiju.Jau 1. ceturtdaļā serbi vadībā ar + 30 !!! Kosmoss......
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-07-10 11:45, pirms 8 gadiem
janijs56 rakstīja: Bet ja garajiem neviens neiespēlē, kā viņi var gūt vairāk?
Jāiemācās iemest ar kontaktu, tad dos vairāk!

  -1 [+] [-]

, 2016-07-10 11:59, pirms 8 gadiem
Hokeja izlase jau entos gadus kvalificējas OS, bet šiti lumpeņi pat gaisu nav paostījuši. Kurš idiņš vispār par viņiem fano?

  +1 [+] [-]

, 2016-07-10 12:13, pirms 8 gadiem
lsdd rakstīja: Hokeja izlase jau entos gadus kvalificējas OS, bet šiti lumpeņi pat gaisu nav paostījuši. Kurš idiņš vispār par viņiem fano?
Hokejā pietiek ar 50 profesionāliem hokejistiem(Slovēnija), lai tiktu 1/4 OS! Pamēģini to izdarīt basketbolā, futbolā

     [+] [-]

, 2016-07-10 12:45, pirms 8 gadiem
norden rakstīja: Personīgi man ir prieks ,ka zaudējām Poertoriko kopmandai līdzīgā spēlē ,jo vakar mēsw būtu vienkārši pazemoti,tagad vismaz ar godu aizbraucām ....
Kad pēc spēles ar čehiem rakstiju par četriem ekskursantiem ( Jakovičs ,Šķēle ,Berziņš ,Strēlnieks ) ,tad mani te aqprēja ,ka Strēlnieks krutais un es TU TŪ....,nu gudrīši kāds ta bija nevarītis Strēlnieks pret dienvidamerikāņiem!!!???? ,No manis nosauktajiem četriem vēl varētu es ņemt savas domas atpakaļ pa Sķēli...
Es negribu vainot Bagatski,par komandas komplektāciju,jo domāju,ka pamatā viņam viņam to kandidātu sarakstu kāds iedeva ,jo viņš ta Latvijā nebija un nevarēja redzēt ,ka Berziņš un Jakovičs VEFĀ galīgi nevilka un stulbākais tas ,ka Freimani nepaņēma ,kurš par Berziņu vismaz divas reizes labāks .....
, ja būtu objektīva trenniņnometne ,tad Kaufmanis ,Sirsniņš un Jeromānovs tādus Jakovičus un Strēlniekus izbirstētu vienos vārtos ....
Vienīgais ko var pārmest Bagatskim,ka viņa personīgā nepaqtika pret Valteru (Ādolfu) bija lielāka par Latvijas prestižu....
Tu tacu joko vaine? Kaufmanis,Sirsnins un Jeromanavs,kas nekad nav spelejusi dizi augstak par LBL limeni,labaki par Strelnieku-Eiroligas top16 komandas vienu no atslegas speletajiem? Un kura vieta tad butu bijis jabuut Freimanim? MAreka Mejera?MArtina Meiera? Jo nu Silins,Pasecniks noteikti attaisnoja savas ceriibasAtceries,ka vins nevar aizstaat Berzinu,jo Berzins ir 3 pozicijas speletajs,kurs deva atputu Timmam,un,manuprat vismaz sabojaat neko nesabojaaja...Un nebija vinam breismiga sezona Vefaa,,briesmiga bija tikai finalserija...VTB pret augsta limena pretiniekiem vins izskatijas daudz labak kaa pret Valmieru...

  -1 [+] [-]

, 2016-07-10 13:27, pirms 8 gadiem
sasperjods-k rakstīja: PUE mūs neuzvarēja laimīgas sakritības pēc. Visu spēli muļļajām, kamēr viņi pa grozu apakšu + normāls atbalsts no 3p.
Mēs bijām vājāki. Un vakar mūs tikpat brangi SRB noslānītu.
Nepiekrītu, ja 3nieku % būtu kaut mazliet labāks, mums būtu vinne. nevajag ignorēt to, ka pret reitinga stiprāko, pieredzējušāko komandu pat ar izcili sliktu 3nieku % mēs visu spēli bijām līdzīgi. Tātad mēs spējām gūt punktus arī citos veidos, tomēr tie pāris neiemestie trīņi pietrūka.

  -1 [+] [-]

, 2016-07-10 13:29, pirms 8 gadiem
diplomaats rakstīja: Tu tacu joko vaine? Kaufmanis,Sirsnins un Jeromanavs,kas nekad nav spelejusi dizi augstak par LBL limeni,labaki par Strelnieku-Eiroligas top16 komandas vienu no atslegas speletajiem? Un kura vieta tad butu bijis jabuut Freimanim? MAreka Mejera?MArtina Meiera? Jo nu Silins,Pasecniks noteikti attaisnoja savas ceriibasAtceries,ka vins nevar aizstaat Berzinu,jo Berzins ir 3 pozicijas speletajs,kurs deva atputu Timmam,un,manuprat vismaz sabojaat neko nesabojaaja...Un nebija vinam breismiga sezona Vefaa,,briesmiga bija tikai finalserija...VTB pret augsta limena pretiniekiem vins izskatijas daudz labak kaa pret Valmieru...
ES nedomāju, ka vajag uztvert nopietni tos, kuri saka, ka izlasē vajadzētu būt Jeromanovam, Sirsniņam, tas viss ir joks. Pēc tā vēl mēs varētu sākt ticēt, ka labākie saspēlnieki mums ir 3ajā amatieru līgā.

     [+] [-]

, 2016-07-10 13:34, pirms 8 gadiem
GuntarsSt rakstīja: Pilnībā tev piekrītu! Ja garie - Bērzs, Mejers un Meijeris kopā iegūst tikai 4 punktus, situācijā, kad trīņi nekrīt, problēma ir meklējama spēles organizācijā. Pusfinālu zaudēja treneris un saspēles vadītājs.
Jokaini tu spried, kā tad garie neguva punktus? tie kuri māk spēlēt, kā Pašečniks, tie guva, tie kas nekad nav mācējuši īsti pārliecinoši apspēlēt, sēdēja un skatījās no malas. Es nezinu, kas tieši bija par iemeslu, kāpēc viņi negāja laukumā, varbūt rokas drebēja, varbūt kas cits, tomēr es varu pateikt, ka Anžejs savā pirmajā piegājienā lielajā izlasē izskatījās daudz labāk par visiem citiem.

  -1 [+] [-]

, 2016-07-10 14:01, pirms 8 gadiem
Skatoties uz Serbijas - Puertoriko mača gala rezultātu, nedomāju ka mums būtu sanācis labāk kā Puertoriko. Pašu Puertoriko gan vajadzēja uzvarēt, bet tas netika izdarīts - un tā ir vistiešākā Bagatska vaina, lai cik cēlus un skaistus vārdus Voins nerunātu par Bagatski. Spēles plāns, taktika nebija izvēlēta pareizi un Bagatskis arī nespēja pārorientēties nelabvēlīgajā situācijā un lauzt mača gaitu - nebija plāna B, bija tikai plāns A - ļoti neveiksmīga trīspunktnieku izpilde un realizācija.

     [+] [-]

, 2016-07-10 14:04, pirms 8 gadiem
Kāds 3pt realizācijas procents Serbijai, kāds mums ... Kā saka - izjūtiet atšķirību.

  -1 [+] [-]

, 2016-07-10 14:17, pirms 8 gadiem
edviins straume rakstīja: Skatoties uz Serbijas - Puertoriko mača gala rezultātu, nedomāju ka mums būtu sanācis labāk kā Puertoriko. Pašu Puertoriko gan vajadzēja uzvarēt, bet tas netika izdarīts - un tā ir vistiešākā Bagatska vaina, lai cik cēlus un skaistus vārdus Voins nerunātu par Bagatski. Spēles plāns, taktika nebija izvēlēta pareizi un Bagatskis arī nespēja pārorientēties nelabvēlīgajā situācijā un lauzt mača gaitu - nebija plāna B, bija tikai plāns A - ļoti neveiksmīga trīspunktnieku izpilde un realizācija.
Bagatskim bija ļoti normāls spēles plāns, ja spēlētāji tiek visu laiku pie brīviem metieniem, tad kur ir vainīgs spēles plāns? Spēles plāns vainīgs pie tā, ka pat tie, kas regulāri un puslīdz stabili met, pēkšņi pārstāj varēt iemest? Kā var nonākt pie šāda secinājuma? Es piekristu tiktāl, ka spēles beigu daļā pie pretinieka piezīmju normas bija jāizdara spiediens uz groza apakšu, es domāju, visi to zin un saprot, tikai cik mums ir to, kas kvalitatīvi māk to paveikt? Tikai nevajag atkal saukt Mejeri, Meieru un K.Bērziņu, jo tas ir smieklīgi.

  +1 [+] [-]

, 2016-07-10 15:28, pirms 8 gadiem
tāpat arī mēs būtu kāsuši serbiem, tā ka nav ko tik ļoti ņemt pie sirds to zaudējumu puritāņiem. tāpat jau bija skaidrs ka nekāds Rio mums nespīd

     [+] [-]

, 2016-07-10 15:32, pirms 8 gadiem
ha ha ha, loģiski un ar labiem argumentiem pamatot savu viedokli neprot, tāpēc atliek tikai likt mīnusus. nu liek liek.

     [+] [-]

, 2016-07-10 15:36, pirms 8 gadiem
janijs56 rakstīja: Par Serbiju neviens nekritizētu, bet salinieki bija ņemami.
Tu domā, ka salinieki, kuri Olimpiskajās spēlēs(kurās mēs vēl tā arī neesam tikuši pa šiem 25 gadiem) ir pratuši uzveikt ASV ar Aiversonu, Lebronu, Karmelo, Dankanu sastāvā nāk uz spēli ar Latviju jau noskaņojušies uz zaudējumu?

  +1 [+] [-]

, 2016-07-10 16:29, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Tu domā, ka salinieki, kuri Olimpiskajās spēlēs(kurās mēs vēl tā arī neesam tikuši pa šiem 25 gadiem) ir pratuši uzveikt ASV ar Aiversonu, Lebronu, Karmelo, Dankanu sastāvā nāk uz spēli ar Latviju jau noskaņojušies uz zaudējumu?
Tā es nedomāju, bet pats raksti, ka pietrūka tikai mazliet, nav jau tik slikti mūsu metēji, ka viņu maksimums ir 13%, varbūt vajag citu psihologu vai neirolingvistisko programmu. Jo meta tiešam no labām pozīcijām.

     [+] [-]

, 2016-07-10 16:32, pirms 8 gadiem
pirms spēles pret Puertoriko vairums smējās, ka rangs neko nenozīmē, tagad to piesauc kā argumentu, ka esam zaudējuši spēcīgai komandai. Vinnējuši amerikāņus.. kad tas bija? Un? Cik no tās izlases ir šobrīd sastāvā? Arojo? Vēl kāds? Mēs esam leišus vinnējuši. Un? Kāda spēcīga komanda, ja mēs ar visu sūnaino mešanu (s.m. un 3pm) bijām 1-2 precīzu uzbrukumu attālumā no uzvaras tai mačā?

Cik viņi bija spēcīgi, to labi vakar varēja redzēt. Žēl, ka mums nebija iespējas pārliecināties par serbu spēku. Bet esmu pārliecināts, ka vairāk kā -20 nebūtu.

     [+] [-]

, 2016-07-10 16:33, pirms 8 gadiem
janijs56 rakstīja: Tā es nedomāju, bet pats raksti, ka pietrūka tikai mazliet, nav jau tik slikti mūsu metēji, ka viņu maksimums ir 13%, varbūt vajag citu psihologu vai neirolingvistisko programmu. Jo meta tiešam no labām pozīcijām.
nav slikti, bet atbildīgajos mačos nemet. Jāprasa spēlētājiem, treneriem, kāda diagnoze. Nezinu vai psihologs vai kas, fakts tāds, ka Arrojo un Barea ir izteikti līderi savā izlasē, kad vajag iemest, viņi met. Arī pret Serbiju viņi turpināja mest.

     [+] [-]

, 2016-07-10 16:33, pirms 8 gadiem
janijs56 rakstīja: Tā es nedomāju, bet pats raksti, ka pietrūka tikai mazliet, nav jau tik slikti mūsu metēji, ka viņu maksimums ir 13%, varbūt vajag citu psihologu vai neirolingvistisko programmu. Jo meta tiešam no labām pozīcijām.
skaidrs, ka problēma galvās. Tas nav normāli, ka uz vairumu izšķirošo spēļu VISA komanda nevar trāpīt.

     [+] [-]

, 2016-07-10 16:42, pirms 8 gadiem
raiversons rakstīja: pirms spēles pret Puertoriko vairums smējās, ka rangs neko nenozīmē, tagad to piesauc kā argumentu, ka esam zaudējuši spēcīgai komandai. Vinnējuši amerikāņus.. kad tas bija? Un? Cik no tās izlases ir šobrīd sastāvā? Arojo? Vēl kāds? Mēs esam leišus vinnējuši. Un? Kāda spēcīga komanda, ja mēs ar visu sūnaino mešanu (s.m. un 3pm) bijām 1-2 precīzu uzbrukumu attālumā no uzvaras tai mačā?

Cik viņi bija spēcīgi, to labi vakar varēja redzēt. Žēl, ka mums nebija iespējas pārliecināties par serbu spēku. Bet esmu pārliecināts, ka vairāk kā -20 nebūtu.
Tieši tāpēc es saku, ka mums nebija slikta spēle, jo pat ar visu slikto 3nieku % mēs bijām tuvu uzvarai. BIja kādi 4-5 spēlētāji no tā sastāva, kas vinnēja ASV(Lebrons, Karmelo, Aiversons, Dankans, jopcik), man liekas, tieši tie, kam arī ir NBA pieredze. Barea, Arrojo, Balkmans. laikam Holands Tev liekas, ka tas neko nenozīmē? Tev neliekas acīmredzams spēlētāja(konkrēti Arrojo) līmenis, ja viņš karjeras norietā 36(mums jau 32 gadu vecumā visi skaitās par vecu izlasei, ar steigu jābeidz karjera) gadu vecumā spēlē Barcelona, un spēles galotnēs bez variantiem paņem spēli uz sevi un izvelk? Es nekad nesmejos un nesaku, ka obligāti jāuzvar komanda, kura ir pasaules reitingā 20 vietas augstāka. Tev nešķiet, ka tādai gados vecākai komandai ir tieši ļoti saprotami, ka vienai spēlei pietiek spēkā un otrajā var iestāties kritums, nepietikt spēka?

     [+] [-]

, 2016-07-10 16:50, pirms 8 gadiem
raiversons rakstīja: pirms spēles pret Puertoriko vairums smējās, ka rangs neko nenozīmē, tagad to piesauc kā argumentu, ka esam zaudējuši spēcīgai komandai. Vinnējuši amerikāņus.. kad tas bija? Un? Cik no tās izlases ir šobrīd sastāvā? Arojo? Vēl kāds? Mēs esam leišus vinnējuši. Un? Kāda spēcīga komanda, ja mēs ar visu sūnaino mešanu (s.m. un 3pm) bijām 1-2 precīzu uzbrukumu attālumā no uzvaras tai mačā?

Cik viņi bija spēcīgi, to labi vakar varēja redzēt. Žēl, ka mums nebija iespējas pārliecināties par serbu spēku. Bet esmu pārliecināts, ka vairāk kā -20 nebūtu.
Tev liekas, ka šādā versijā, kā mums negāja metieni pret puertoriko, pret Serbiju mums būtu labāks rezultāts? Ja mums ietu normālā līmenī metieni,mēs i Puertoriko būtu paņēmuši, i ar Serbiju varētu cienījami nospēlēt. Par uzvaru gan šaubos, bet ļoti gribētos redzēt šāda līmeņa spēli, jo Serbi tomēr jaudīgi, labi nokomplektēta komanda. Būtu interesanti.

     [+] [-]

, 2016-07-10 16:59, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Tieši tāpēc es saku, ka mums nebija slikta spēle, jo pat ar visu slikto 3nieku % mēs bijām tuvu uzvarai. BIja kādi 4-5 spēlētāji no tā sastāva, kas vinnēja ASV(Lebrons, Karmelo, Aiversons, Dankans, jopcik), man liekas, tieši tie, kam arī ir NBA pieredze. Barea, Arrojo, Balkmans. laikam Holands Tev liekas, ka tas neko nenozīmē? Tev neliekas acīmredzams spēlētāja(konkrēti Arrojo) līmenis, ja viņš karjeras norietā 36(mums jau 32 gadu vecumā visi skaitās par vecu izlasei, ar steigu jābeidz karjera) gadu vecumā spēlē Barcelona, un spēles galotnēs bez variantiem paņem spēli uz sevi un izvelk? Es nekad nesmejos un nesaku, ka obligāti jāuzvar komanda, kura ir pasaules reitingā 20 vietas augstāka. Tev nešķiet, ka tādai gados vecākai komandai ir tieši ļoti saprotami, ka vienai spēlei pietiek spēkā un otrajā var iestāties kritums, nepietikt spēka?
Man tak neinteresē, kas ASV izlasē spēlēja tajā mačā, Wade, Boozer, Stoudemire u.c. spēlēja. Prasīju par puertorikāņiem. Tur atceros, ka Arojo spēlēja un tikko noskaidroju, ka vēl Ramos spēlēja, kurš šobrīd vairāk par 5 minūtēm nevar turēt un nebija faktors mūsu spēlē. Pārējie pilnīgi citi spēlētāji, treneris tagadējais arī bija laukumā toreiz. Tieši tāpēc arī prasīju kāds sakars, ka viņi uzvarējuši ASV? Tā bija cita izlase, ne velti pēdējā desmitgadē Puertoriko nav nekādu dižo panākumu. Tieši tāpēc arī rakstīju, ka mēs esam leišus vinnējuši. Nu un?

Mūsu savstarpējā spēlē pret puertorikāņiem, tāpat kā jebkurā citā spēlē nav nozīmes nekādiem iepriekšējiem sasniegumiem vai tieši otrādi zaudējumiem. Pats arī atbildēji uz jautājumu, ka šī Puertoriko izlase ir VECA jeb novecojusi, tieši tāpēc serbi pārbrauca pāri bez variantiem. Jā, ir Arojo, kurš joprojām ir vērtība, bet pārējie veterāni ne tuvu nav kaut kādi monstri, lai šo komandu sauktu par spēcīgu. Ir pieredzējusi, bet ne spēcīga.

Kāds jau te teica, ka Igaunijas līmeņa izlase. Tas drusku pārspīlēti, bet piekrītu, ka viņi nebija nekāda superizlase, kam gods zaudēt.

     [+] [-]

, 2016-07-10 17:02, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Tev liekas, ka šādā versijā, kā mums negāja metieni pret puertoriko, pret Serbiju mums būtu labāks rezultāts? Ja mums ietu normālā līmenī metieni,mēs i Puertoriko būtu paņēmuši, i ar Serbiju varētu cienījami nospēlēt. Par uzvaru gan šaubos, bet ļoti gribētos redzēt šāda līmeņa spēli, jo Serbi tomēr jaudīgi, labi nokomplektēta komanda. Būtu interesanti.
Pret Serbiju, esmu 100% drošs, nebūtu tik katastrofāls procents
Es arī gribēju to redzēt, neesmu utopists, bet katrā atsevišķā spēlē viss var gadīties. Serbi, esmu drošs, ka no mums baidījās vairāk nekā no Puertoriko, ar ko turklāt jau bija pirms dažām dienām spēlēts.

Diemžēl bijām pārāk nobijušies no iespējamā panākuma, ka pat nevarējām tikt galā ar sava vai pat zemāka līmeņa komandu.

  +1 [+] [-]

, 2016-07-10 17:09, pirms 8 gadiem
Ja Serbija spēles otrajā puslaikā būtu tā centusies kā Latvija pret Jaunzēlandi, Irānu un Japānu, būtu uzvarējuši ar +60. Portoriko nebūtu glābis pat Puerziņģis.

     [+] [-]

, 2016-07-10 17:18, pirms 8 gadiem
raiversons rakstīja: Pret Serbiju, esmu 100% drošs, nebūtu tik katastrofāls procents
Es arī gribēju to redzēt, neesmu utopists, bet katrā atsevišķā spēlē viss var gadīties. Serbi, esmu drošs, ka no mums baidījās vairāk nekā no Puertoriko, ar ko turklāt jau bija pirms dažām dienām spēlēts.

Diemžēl bijām pārāk nobijušies no iespējamā panākuma, ka pat nevarējām tikt galā ar sava vai pat zemāka līmeņa komandu.
Kad mēs būsim pasaules reitingā augstāk par Puertoriko, tad arī varēs pārmest, ka netiek galā ar zemāka līmeņa komandu, pagaidām mēs zaudējām komandai, kura bija 20 vietas augstāk. arī pēc spēlētāju sastāva viņa sanāk augstāk. Kāpēc tu saki, ka zaudējām zemāka līmeņa komandai? Jā, bija iespēja uzvarēt, bet nesanāca. Bet spēlēja un cīnijās mūsējie labi. Man patika viss, izņemot spēles rezultātu un katastrofālo % 3niekos.

     [+] [-]

, 2016-07-10 17:24, pirms 8 gadiem
raiversons rakstīja: Man tak neinteresē, kas ASV izlasē spēlēja tajā mačā, Wade, Boozer, Stoudemire u.c. spēlēja. Prasīju par puertorikāņiem. Tur atceros, ka Arojo spēlēja un tikko noskaidroju, ka vēl Ramos spēlēja, kurš šobrīd vairāk par 5 minūtēm nevar turēt un nebija faktors mūsu spēlē. Pārējie pilnīgi citi spēlētāji, treneris tagadējais arī bija laukumā toreiz. Tieši tāpēc arī prasīju kāds sakars, ka viņi uzvarējuši ASV? Tā bija cita izlase, ne velti pēdējā desmitgadē Puertoriko nav nekādu dižo panākumu. Tieši tāpēc arī rakstīju, ka mēs esam leišus vinnējuši. Nu un?

Mūsu savstarpējā spēlē pret puertorikāņiem, tāpat kā jebkurā citā spēlē nav nozīmes nekādiem iepriekšējiem sasniegumiem vai tieši otrādi zaudējumiem. Pats arī atbildēji uz jautājumu, ka šī Puertoriko izlase ir VECA jeb novecojusi, tieši tāpēc serbi pārbrauca pāri bez variantiem. Jā, ir Arojo, kurš joprojām ir vērtība, bet pārējie veterāni ne tuvu nav kaut kādi monstri, lai šo komandu sauktu par spēcīgu. Ir pieredzējusi, bet ne spēcīga.

Kāds jau te teica, ka Igaunijas līmeņa izlase. Tas drusku pārspīlēti, bet piekrītu, ka viņi nebija nekāda superizlase, kam gods zaudēt.
piedod, neredzu nevienu nopietnu argumentu, lai piekristu tevis teiktajam. Tikai tāds emocionāls viedoklis "es domāju, ka viņi ir mīkstie". Tikai davaj, emocijas noliec malā un uzliec uz papīra mūsu sastāvu pret viņu sastāvu, klubus, pieredzi, kādā līmenī ir spēlējuši, komandas reitingus, tad pasaki, no kkurienes izriet tas, ka mēs stiprāki? tikai tāpēc, ka tev liekas un gribas, lai tā būtu? nespēja iemest man savā ziņā tieši liekas mūsu vājuma pazīme, kāpēc mēs esam tur, kur esam, nevis augstāk. Nespējam iemest tad, kad var iemest un vinnēt, savukārt viņi, kā mēs redzējām, spēja iemest tad, kad vajag.

     [+] [-]

, 2016-07-10 17:28, pirms 8 gadiem
raiversons rakstīja: Pret Serbiju, esmu 100% drošs, nebūtu tik katastrofāls procents
Es arī gribēju to redzēt, neesmu utopists, bet katrā atsevišķā spēlē viss var gadīties. Serbi, esmu drošs, ka no mums baidījās vairāk nekā no Puertoriko, ar ko turklāt jau bija pirms dažām dienām spēlēts.

Diemžēl bijām pārāk nobijušies no iespējamā panākuma, ka pat nevarējām tikt galā ar sava vai pat zemāka līmeņa komandu.
kur tu vari būt drošs, ka pret Serbiju mums nebūtu slikts procents? Kāpēc lai būtu drošs, ja visas pazīmes liecina, ka atbildīgajās spēlēs mūsu spēlētāji salūzt? Pret Grieķiju, pret Čehiju pagājušajā čempī, pret Beļģiju aizpagājušajā, pret Puertoriko šajā kvalifikācijā. Ir mūsu izlasei šāda problēma, es ļoti priecājos, ka vinnēja Čehus un malziet pietrūka puertoriko, tomēr problēma ir acīmredzama. arī pret Čehiem mums neko labi nekrita.

     [+] [-]

, 2016-07-10 17:32, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Kad mēs būsim pasaules reitingā augstāk par Puertoriko, tad arī varēs pārmest, ka netiek galā ar zemāka līmeņa komandu, pagaidām mēs zaudējām komandai, kura bija 20 vietas augstāk. arī pēc spēlētāju sastāva viņa sanāk augstāk. Kāpēc tu saki, ka zaudējām zemāka līmeņa komandai? Jā, bija iespēja uzvarēt, bet nesanāca. Bet spēlēja un cīnijās mūsējie labi. Man patika viss, izņemot spēles rezultātu un katastrofālo % 3niekos.
jā, zaudējām komandai, kura 20 vietas augstāk, bet ne spēles ziņā. Kas vēl ir augstāk - visādas Angolas, Jaunzēlandes utt., kurām pārbraucām pāri. Paši pirms tam skandina, ka tas rangs ir s.ds, bet tagad, redz, jā zaudējām rangā augstu esošai komandai, jo cita attaisnojuma jau nav.