Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Porziņģis izlasē šovasar nespēlēs galvenokārt prāvās apdrošināšanas dēļ

Toms Mālmeisters
Toms Mālmeisters

Porziņģis izlasē šovasar nespēlēs galvenokārt prāvās apdrošināšanas dēļ
Kristaps Porziņģis Latvijas izlasē 2017. gadā. Foto: basket.lv

25 gadus vecais Kristaps Porziņģis šajā vasarā Latvijas izlasei nepalīdzēs 2023. gada Pasaules kausa priekškvalifikācijas četrās spēlēs galvenokārt lielās apdrošināšanas summas dēļ, no kuras būtu jāšķiras Latvijas Basketbola savienībai (LBS). Pēc portāla ''Sportacentrs.com'' rīcībā esošās informācijas tā lēšama 500 tūkstošu eiro apmērā.

Šīs nedēļas sākumā Latvijas valstsvienības galvenais treneris Luka Banki nosauca tos 17 basketbolistus, kuri no 12. jūlija uzsāks gatavošanos 2023. gada Pasaules kausa priekškvalifikācijas turnīram, kurā latvieši vienā apakšgrupā spēlēs ar Baltkrievijas un Rumānijas valstsvienībām. Sabraukums Rīgā notiks no 7. līdz 13. augustam, divām labākajām grupas komandām iekļūstot kvalifikācijā. Gatavošanās posmā paredzētas četras pārbaudes spēles, divas no tām atklātas: 25. jūlijā pret Šveici, bet 1. augustā Slovākiju.

Pēc ilgāka pārtraukuma piekrituši pārstāvēt valstsvienību ir tādi spēlētāji kā Dāvis Bertāns, Jānis Strēlnieks un Rolands Šmits, tāpat kandidātu lokā iekļauts Dairis Bertāns. Paziņojumā medijiem Latvijas Basketbola savienība informēja, ka Jānis Timma, Anžejs Pasečņiks un Rodions Kurucs nepievienosies izlasei, jo plāno spēlēt NBA Vasaras līgā. Rehabilitācijas dēļ no savainojumiem liegusi izlases darbā piedalīties Marekam Mejerim, Žanim Peineram, Jānim Bērziņam un Artūram Žagaram, kamēr Jānim Blūmam, Kasparam Bērziņam un Mārtiņam Laksam dota iespēja mērķtiecīgi gatavoties jaunajai sezonai.

Vērīgākie pamanīja, ka LBS paziņojumā netika pieminēts NBA komandas Dalasas ''Mavericks'' spēka uzbrucējs Kristaps Porziņģis. Pēc portāla ''Sportacentrs.com'' rīcībā esošās informācijas kā galvenais šķērslis bijusi prāvā apdrošināšanas summa. Lai Porziņģis varētu pārstāvēt izlasi četrās priekškvalifikācijas spēlēs, LBS būtu jāšķiras no aptuveni 500 tūkstošiem eiro. Līgumsaistības ar Dalasas ''Mavericks'' paredz, ka nākamajos trijos gados latvietis saņems vēl 101 miljonu ASV dolāru, bet šajā sezonā Porziņģis bija 29. apmaksātākais NBA spēlētājs. Jāatzīmē arī situācija viņa pārstāvētajā NBA vienībā Dalasas ''Mavericks'', kura šajā starpsezonā jau nomainījusi galveno treneri un ģenerālmenedžeri, bet Porziņģa sakarā kopš iepriekšējās sezonas vidus tiek baumots par iespējamo spēlētāja aizmainīšanu.

Savukārt Dāvis Bertāns varējis pievienoties izlasei, jo pēc noslēgtās FIBA un NBA savstarpējās vienošanās nozīmīgu daļu no apdrošināšanas summas sedz FIBA. Sagaidāms, ka nākamnedēļ LBS organizēs preses konferenci, kurā izlases galvenais treneris Luka Banki sniegs skaidrojumu arī Porziņģa sakarā.

Salīdzinājumam - FIBA un NBA savstarpējā vienošanās ļāva Slovēnijas izlases rindās Tokijas olimpisko spēļu kvalifikācijas turnīrā redzēt Luku Dončiču, kuram spēkā vēl ir debitanta līgums par 32 miljoniem četros gados. Situācija var mainīties pēc tam, kad ''Mavericks'' šovasar ar slovēni noslēgs maksimālo ilgtermiņa līguma pagarinājumu par 201 miljonu dolāru nākamajos piecos gados, Lukas dalībai izlasē nākotnē esot atkarīgai no Slovēnijas Basketbola federācijas rocības. Tāda šajā vasarā neatradās pat Vācijas Basketbola federācijai (DBB), kura nespēja vienoties ar Losandželosas ''Lakers'' basketbolistu Denisu Šrēderu un apdrošinātājiem par kopsaucēju.

Kristaps Porziņģis Latvijas izlases sastāvā nospēlējis deviņas spēles, kuru laikā guvis 205 punktus jeb 22.8 punktus vidēji mačā. Pēdējo reizi spēka uzbrucējs valstsvienību pārstāvēja 2017. gada Eiropas čempionātā, kuru Latvija noslēdza piektajā vietā.

Kandidātu saraksts 2023. gada Pasaules kausa priekškvalifikācijai

SpēlētājsPoz.Dz.g.AugumsKlubs 2022Spēles izlasēPunkti
Jānis Strēlnieks11989190-1111021
Kristers Zoriks11998193VEF Rīga544
Aigars Šķēle1./2.1992193s. Oliver (GER)42276
Dairis Bertāns21989193-1101044
Rihards Lomažs21996190-15111
Artūrs Kurucs22000192Baskonia (SPA)212
Artis Ate31989193VEF Rīga1967
Artūrs Strautiņš31998198Reggio Emilia (ITA)45
Dāvis Bertāns3./4.1992207Wizards (NBA)40339
Ojārs Siliņš3./4.1993204-22130
Rolands Šmits41995207Barcelona (SPA)32184
Andrejs Gražulis41993202Trieste (ITA)25101
Rolands Freimanis4/51988208-101706
Klāvs Čavars51996205-516
Mārtiņš Meiers51991208-111893
Verners Kohs31997203-16
Anrijs Miška4/52000208Latvijas Universitāte18

Luka Banki - Galvenais treneris
Jānis Gailītis - Treneris
Artūrs Visockis-Rubenis - Treneris
Oskars Ernšteins - Fiziskās sagatavotības treneris
Mārtiņš Pulveris - Ārsts
Masimo Simoneta - Medicīnas personāla vadītājs
Harijs Hanzens - Fizioterapeits
Eduards Vēveris - Fizioterapeits
Emīls Toms - LBS vīriešu izlases koordinators

     [+] [-]

, 2021-07-08 18:21, pirms 3 gadiem
Amerikosiem to nesaprast-nu nevar visiem austrum Eiropiešiem maksāt tādu piķi.... vienam otram širmītis aizveras...

     [+] [-]

, 2021-07-08 18:22, pirms 3 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Šis ir tas gadījums, kur summa nav adekvāta sasniedzamajām mērķim, nav ne Eiropas,ne pasaules čempiontāts, ne Olimpiskās spēles.
Ja kāds no mūsu lieliskā zaglīgo miljonāru saraksta uzsauktu, tad jau varētu.
Piemēram, Lembergs. Viņam naudu tagad tāpat nevajag, cietumā visu nodrošina.

  -2 [+] [-]

, 2021-07-08 18:32, pirms 3 gadiem
nezinuneko rakstīja: Es neesmu armijas rezerves un netaisos. Ja,matemātika tev augstākā. Kādi 30 milj.? Vai par nodokļiem esi dzirdējis? Plus vēl aģents,labi brālis,bet savu paņem. Tā jau puse nost. Plus vēl dēļ pandēmijas līgas ienākumi kritās,tāpēc uz algas vel par procentiem 20 kritās.
Un galu galā 1000 eiro mēnesī ir 12 000 gadā jeb sezonā.
Butu labak klusējis.Sanak,ka tu pat gaļas maiss neesi,bet vnk tukša veita ar tukšu galvu.
Nabadziņš... 192eur gadā... gandrīz 400!
Tad piemini, ka sezona ir 9-10mēneši, ka ir reklāmas naudas utt. un realitātē, jā, bet pareizi, tak cilvēkam no algas nodokļus nerēķina-tas gan!
Un tagad palasi, kur tieši bija kāds veltīts apvainojums Tev? Pareizi, tāds nebija...
Katrā gadījumā, DIEVINU indivīdus, kuru komunikācija pēc trim vārdiem ir-a pa purnu gribi!?
p.s. Un pajautā pats sev-Tu vēlies skatīties KP spēles NBA vai izlasē?! Jautājums retorisks...

  -3 [+] [-]

, 2021-07-08 18:36, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: es zinu, ka Latvijā ir cilvēki, kas iztiek ar tiešām niecīgām naudas summās, es pati esmu pieticīga dzīves veida atblastītāja, bet nu pat man 1000Eur gadā liekas visai skarbi. visu cieņu, ka pat no tā katru gadu 16Eur noziedo!!!
Kur kāds pieminēja gadu? Izlasi komentāru, kur tika pieminēts pirmais 1000eur... tur par GADU nebija runa... un ja tie ir tie 12000...GADĀ, tad 192 ir kkas nenormāls... piekrītu... labāk priecājamies, kā EČ spēlē visi, bet ne mēs... hokeja lielvalsts!
Tādiem AP un RK valstvienībā vispār vajadzētu aizliegt spēlēt. Dirn ASV, kad varēja braukt palīgā izlasei, lai uz EČ tiktu... izsit līgumus-un izlasi aizmirst-vidējais LV izlases spēlētājs... BRAVO!!!

  +2 [+] [-]

, 2021-07-08 18:38, pirms 3 gadiem
viedoklis rakstīja: Būtu interesanti uzzināt-kā citās valstvienībās ar šo tiek galā. Lietuvai DS un JV arī nez vai ir kapeiku vērtē!?
Labs jautājums, abiem līgumi 15+18 ļami sezonā, tā kā tas pats kas KP. Lietuva tiešām nolika 500k par abiem spēlētājiem?

     [+] [-]

, 2021-07-08 18:39, pirms 3 gadiem
Viņam ir tiesības rīkoties ar savu naudu tieši tā, kā viņš vēlas...kā ikvienam no mums..tomēr jāatzīst, ka liela daļa no mūsu sabiedrības ir izveidojusi no viņa elku...tomēr arī tās ir šo cilvēku tiesības..nevienam nedrīkst aizliegt būt naivam..

Tas uz ko es vēlos vērst uzmanību...visi šie komentāri par valodu, kaut kādi rīcības modeļi (kluba apmeklējums) ir mazas lietas, kuras veido lielo bildi par cilvēku un parāda viņa domāšanas veidu un attieksmi pret dzīvi kopumā...un laika gaitā es labi sapratu, ka "Jums Kristaps ir nesalīdzināmi svarīgāks, nekā Jūs viņam".

  +1 [+] [-]

, 2021-07-08 18:40, pirms 3 gadiem
Juris_Churis rakstīja: Nav viņam 30m uz rokas. Nodokļi gandrīz 50%, aģenta maksa parasti 5%, personīgais fizio, pavārs. Dalasā noteikti nedzīvo lētā dzīvoklī, Latvijā visi nekustāmo nodokļi u.t.t.
Pag, a pārējiem cilvēkiem no algas nav jāmaksā par dzīvokli, jāpērk pārtika un jāmaksā nodokļi utt.?

     [+] [-]

, 2021-07-08 18:43, pirms 3 gadiem
Kosmoss priekš apdr polises.
Noteikti tāpēc ka tik traumatisks
Bet nu nav arī nepieciešams uz šādu sūda turnīru tērēt pat mazākas summas, arī Dāvi ar vińa superlīgumu varēja neńemt
Baltkrievi vēl daudzmaz, bet rumānijas zemnieki ar +50 būtu jāvālē

     [+] [-]

, 2021-07-08 18:43, pirms 3 gadiem
Tam pašam Dāvim jau arī apmēram puse no KP līguma, vai tad 250k par viņu maksās? Vai vnk dēļ tā ka KP ir stikla cilvēks viņam tik liels premium jāmaksā?

     [+] [-]

, 2021-07-08 18:47, pirms 3 gadiem
Reāli maksāt 500k par pārbaudes spēļu līmeņa četrām spēlēm
Negribas ticēt,ka tā ir galvenā problēma.Pirmo reizi pa entajiem gadiem var sagatavoties sezonai kura varētu būt karjeras galvenā.

     [+] [-]

, 2021-07-08 18:48, pirms 3 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Labs jautājums, abiem līgumi 15+18 ļami sezonā, tā kā tas pats kas KP. Lietuva tiešām nolika 500k par abiem spēlētājiem?
Citas raudzes turnīrs
Un spēlētāji ar mazāku traumu risku
Redz ka mūsu Bertānu ar tādu līgumu pat uz šito nabagu turnīru apdrošinās

  -1 [+] [-]

, 2021-07-08 18:52, pirms 3 gadiem
Izskatās ka tavi vecāki ir brālis ar māsu, vienīgais izskaidrojums kāpēc tu esi tik nelaimīgs

  +2 [+] [-]

, 2021-07-08 18:52, pirms 3 gadiem
viedoklis rakstīja: Kur kāds pieminēja gadu? Izlasi komentāru, kur tika pieminēts pirmais 1000eur... tur par GADU nebija runa... un ja tie ir tie 12000...GADĀ, tad 192 ir kkas nenormāls... piekrītu... labāk priecājamies, kā EČ spēlē visi, bet ne mēs... hokeja lielvalsts!
Tādiem AP un RK valstvienībā vispār vajadzētu aizliegt spēlēt. Dirn ASV, kad varēja braukt palīgā izlasei, lai uz EČ tiktu... izsit līgumus-un izlasi aizmirst-vidējais LV izlases spēlētājs... BRAVO!!!
Porziņģis pelna 30 mio mēnesī? te civēks jau aprēķināja, ka šī prasītā summa pēc nodokļu nomaksas sanāk 2,76% no gada algas, vidējā alga Latvijā pēc nodokļu nomaksas šobrīd oficiāli ir 891Eur (pēc LSM datiem) 891*12*0,0276=295Eur. es varu godīgi pateikt, ka brīvprātīgo darbu neveicu un arī nekam neziedoju (līdzcilvēkiem gan izpalīdzu, cik varu, ja rodas tādas situācijas), līdz ar to nav man īsti tiesību prasīt, lai citi to dara, tu, acīmredzot, regulāri veic brīvprātīgo darbu un ziedo, tāpēc arī esi tik sašutis, ka citi to nedara un nepalīdz tev veidot mūsu sabiedrību cēlāku un nesavtīgāku.

     [+] [-]

, 2021-07-08 18:59, pirms 3 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Tam pašam Dāvim jau arī apmēram puse no KP līguma, vai tad 250k par viņu maksās? Vai vnk dēļ tā ka KP ir stikla cilvēks viņam tik liels premium jāmaksā?
kkā neticu, ka dzīvē neko apdrošinājis neesi, ja uzdod šādu jautājumu. es ar gribētu tādu apdrošināšanas kompāniju, kas ņem vērā tikai vienu faktoru un riskus neizvērtē, nosakot prēmiju.

  +2 [+] [-]

, 2021-07-08 18:59, pirms 3 gadiem
kkads tirlinu bars savacies rekina cik ko kapec, kad nopelnisi tos milionus ar entajam traumam un dramam un aziotazam tad zinasi kaa tas ir, un 500tukstosi ari bus liela nauda, kas pats par sevi ir, un ari federacijai nav sada nauda jamaksa lai uz paris spelem izvilktu Porzingi, lai trenejas veiksmigai sezonai, tur jabut pastulbam lai to nesaprastu

     [+] [-]

, 2021-07-08 19:01, pirms 3 gadiem
viedoklis rakstīja: Nabadziņš... 192eur gadā... gandrīz 400!
Tad piemini, ka sezona ir 9-10mēneši, ka ir reklāmas naudas utt. un realitātē, jā, bet pareizi, tak cilvēkam no algas nodokļus nerēķina-tas gan!
Un tagad palasi, kur tieši bija kāds veltīts apvainojums Tev? Pareizi, tāds nebija...
Katrā gadījumā, DIEVINU indivīdus, kuru komunikācija pēc trim vārdiem ir-a pa purnu gribi!?
p.s. Un pajautā pats sev-Tu vēlies skatīties KP spēles NBA vai izlasē?! Jautājums retorisks...
Kas tie par 192 eiro ??Sezona ir 9-10 mēneši,bet jādzīvo gads.Par šo- komunikācija pēc trim vārdiem ir-a pa purnu gribi!? Tu jau ar savu klaigāšanu un prāta spējām neko vairāk neesi pelnījis. Tadiem,kā tev arī savadak nepielec.
Nav runa par to,kur es vēlos redzet KP spēlejam. Bet gan par to,ka viņam nav nekas jāmaksā,lai spēletu izlasē. To nedara neviens(ar ļoti retiem izņēmumiem) un tas nav jadara. Tam ir domāts LBS. Un nosodīt kādu.Skaitīt,tērēt svešu naudu,jo tu vēlies viņu redzet izlasē ir kaut kas nenormāls. Tu tāds jauks cilvēks izklausies. Cik eiro gadā tu ziedo labdarībai,utt.?

     [+] [-]

, 2021-07-08 19:04, pirms 3 gadiem
Tumanovs rakstīja: Citas raudzes turnīrs
Un spēlētāji ar mazāku traumu risku
Redz ka mūsu Bertānu ar tādu līgumu pat uz šito nabagu turnīru apdrošinās
Par Bertānu. Uzmanīgāk rakstu lasi.

  +1 [+] [-]

, 2021-07-08 19:05, pirms 3 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Pag, a pārējiem cilvēkiem no algas nav jāmaksā par dzīvokli, jāpērk pārtika un jāmaksā nodokļi utt.?
Ir, bet nevar salīdzināt izmaksu lielumu. Šķiet, ka Teksasā no algas nodoklī iziet 45-47%. Viņš nevar dzīvot hrušcovkā kā 70% Latvijas iedzīvotāji, jādzīvo labā vietā, labā rajonā, augstākās klases apartamenti ar apsardzi u.c. lietām. Parastie cilvēki pērk tikai pārtiku, KP maksā arī personīgajam pavāram algu, fizio algu u.t.t. Jā, tas viss ir vajadzīgs, ja gribi būt TOP30 basketbolists NBA. Jebkurā gadījumā - nav nekādas jēgas šovasar spēlēt izlasē. Lai par tiem 500k labāk uzbūvē savus laukumus citās pilsētās - tas Latvijas basketbola attīstībai dos vairāk nekā viņa dalība pret Rumāniju un BLR.

     [+] [-]

, 2021-07-08 19:15, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: kkā neticu, ka dzīvē neko apdrošinājis neesi, ja uzdod šādu jautājumu. es ar gribētu tādu apdrošināšanas kompāniju, kas ņem vērā tikai vienu faktoru un riskus neizvērtē, nosakot prēmiju.
Tu otro teikumu izlaidi lasot?

     [+] [-]

, 2021-07-08 19:18, pirms 3 gadiem
Juris_Churis rakstīja: Ir, bet nevar salīdzināt izmaksu lielumu. Šķiet, ka Teksasā no algas nodoklī iziet 45-47%. Viņš nevar dzīvot hrušcovkā kā 70% Latvijas iedzīvotāji, jādzīvo labā vietā, labā rajonā, augstākās klases apartamenti ar apsardzi u.c. lietām. Parastie cilvēki pērk tikai pārtiku, KP maksā arī personīgajam pavāram algu, fizio algu u.t.t. Jā, tas viss ir vajadzīgs, ja gribi būt TOP30 basketbolists NBA. Jebkurā gadījumā - nav nekādas jēgas šovasar spēlēt izlasē. Lai par tiem 500k labāk uzbūvē savus laukumus citās pilsētās - tas Latvijas basketbola attīstībai dos vairāk nekā viņa dalība pret Rumāniju un BLR.
Visu var salīdiznāt, ja labi grib. Protams dzīves līmenis ir cits salīdiznot ar Vovku no Maskačkas, bet Vovka dzīvo no algas līdz algai, kamēr tāds KP var atļauties neiztērēt visu savu algo dzīves pamatlietām. Bet es vispār ne par to. Tu te no viņa pamatalgas sāki vilkt nost izdevumus, kuri ir jebkuram cilvēkam, par to arī es tev aizrādīju. Tu runā par brīvajiem līdzekļiem.

     [+] [-]

, 2021-07-08 19:19, pirms 3 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Tu otro teikumu izlaidi lasot?
nē, neizlaidu.

  -1 [+] [-]

, 2021-07-08 19:22, pirms 3 gadiem
Varéja arî pats samaksãt!

  +3 [+] [-]

, 2021-07-08 19:23, pirms 3 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Varéja arî pats samaksãt!
Cik noziedoji LV izlasei šogad no savas algas?

     [+] [-]

, 2021-07-08 19:41, pirms 3 gadiem
Eh, kā latviešiem patīk svešu naudu skaitīt.

     [+] [-]

, 2021-07-08 19:45, pirms 3 gadiem
Tumanovs rakstīja: Citas raudzes turnīrs
Un spēlētāji ar mazāku traumu risku
Redz ka mūsu Bertānu ar tādu līgumu pat uz šito nabagu turnīru apdrošinās
Bertāns krusteniskās sarāva divreiz.

     [+] [-]

, 2021-07-08 19:57, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ko tādu var uzrakstīt tikai cilvēks, kurš sēž vecākiem uz kakla.
To raksta tāpēc, ka visādi Novicki, Pārkeri utt. - Eiropas zvaigznes ir pašas maksājušas par savu apdrošināšanu. Cita lieta, ka ne jau, lai spēlētu kvaļu kvaļos.

     [+] [-]

, 2021-07-08 20:03, pirms 3 gadiem
Ontario rakstīja: Atmazkas bleeee!!! Pats baigais nabags never no saviem milioniem 500 tukstosus samaksat? Ja gribetu pats tad jau speletu. Vot sitas man besij. Lai vai ka man ponciks slovenis nepatik, bet vins vismaz raujas uz izlasi. Kamer musu "stāri" uzliek miksto, bleee urodi.
Sveiks! Ap 20. augustu piedāvāju akmenus pa lauku palasīt. Tas Tev būs lēti- varāsi 30 eiro dienā man maksāt. bet būs labi jānolasa un ātri lai visi apmierināti. Cik saprotu, tad būsi?

     [+] [-]

, 2021-07-08 20:04, pirms 3 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Varéja arî pats samaksãt!
Cik tu daudz ziedo Latvijai? Un tā kā tu blato, ka esi baigais extiesnesis. Tu būtu gatavs maksāt no savas kabatas, lai tiesātu mačus savā brīvajā laikā?

     [+] [-]

, 2021-07-08 20:22, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un kāpēc viņam tas būtu jādara no savas kabatas? Vai LV izlase gatavojas startēt kādā lielā turnīrā (OS, PČ vai EČ), vai tomēr tikai Pasaules kausa priekškvalifikācijas spēlēs? Ja tās mūsu izlase bez KP nevar pārvarēt, tad par ko vispār šeit var runāt.
ja tu izlasītu līdz galam manis teikto un vēl pacenstos saprast, tad nevajadzētu tik naidīgi reaģēt. Bet tev taču vienkārši gribējās izteikties, vai ne? Mēs, precīzāk (LBS ), nekad nevarēsim atļauties KP apdrošināt, to varēs tikai viņš pats. Ja gribēs...

  +1 [+] [-]

, 2021-07-08 20:27, pirms 3 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Labs jautājums, abiem līgumi 15+18 ļami sezonā, tā kā tas pats kas KP. Lietuva tiešām nolika 500k par abiem spēlētājiem?
Leišiem valstsvienība ir reliģija, un puiši ir gatavi piemaksāt, un ja vēl OS. Nesanāca, bet varēja būt.

     [+] [-]

, 2021-07-08 20:34, pirms 3 gadiem
norcha 172 rakstīja: ja tu izlasītu līdz galam manis teikto un vēl pacenstos saprast, tad nevajadzētu tik naidīgi reaģēt. Bet tev taču vienkārši gribējās izteikties, vai ne? Mēs, precīzāk (LBS ), nekad nevarēsim atļauties KP apdrošināt, to varēs tikai viņš pats. Ja gribēs...
Daļēji tev taisnība, daļēji nē. Mūsu LBS un arī daļa basketa fanu pirms 2 izgāztajiem kvaļiem regulāri stāstīja, ka baskets sports lv nr1. KP ir zvaigzne, izlase vismaz agrāk arī bija sava veida brends. Darbs federācijai - meklējiet naudu, piesaistiet finanses nevis tikko kā lieka kapeika jātērē stāstiet, ka naudas nav un dīciet naudu valdībai.

     [+] [-]

, 2021-07-08 20:45, pirms 3 gadiem
Pat ja arī varētu to apdrošināšanu apmaksāt, nav lielas jēgas Kristapu raustīt, jo šīs būs zema līmeņa spēles... tad, ja mēs tiktu uz EČ, PČ vai OS, tad, protams, būtu vēlams viņu piesaistīt, bet tagad tā būtu lieka naudas izmešana

  +3 [+] [-]

, 2021-07-08 20:47, pirms 3 gadiem
Nav jēga izputināt federāciju, tomēr uz pārbaudes mačiem arēnu pilnu arī nevarēs savilkt, dēļ c19, tāpēc lai KP beidzot trenējas, nevis dziedē savainojumus! Nākamgad jābūt labai sezonai!

  +1 [+] [-]

, 2021-07-08 21:06, pirms 3 gadiem
otins rakstīja: Piemēram, Lembergs. Viņam naudu tagad tāpat nevajag, cietumā visu nodrošina.
Lieliska izvēle, atbalstu. Bet zinot to, ka viņš salīdzinoši nesen esot UK tiesā publiski izteicās, ka viņš esot mazturīgs

     [+] [-]

, 2021-07-08 21:10, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: To raksta tāpēc, ka visādi Novicki, Pārkeri utt. - Eiropas zvaigznes ir pašas maksājušas par savu apdrošināšanu. Cita lieta, ka ne jau, lai spēlētu kvaļu kvaļos.
Kas tie citi? Zinu,ka Novickis maksāja,bet tiakai daļu un uz Eiropas čempi,ja nemaldos. Par Parkeru neesmu dzirdēji neko.