Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Žagaram 35 punkti, Latvija pirmo reizi vēsturē sasniedz Eiropas U18 finālu

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

Žagaram 35 punkti, Latvija pirmo reizi vēsturē sasniedz Eiropas U18 finālu
Artūrs Žagars spēlē pret Krieviju
Foto: FIBA

Latvijas U18 junioru basketbola izlase sestdien, 4. augustā, Rīgā uzvarēja Krieviju ar 91:80 un pirmo reizi vēsturē sasniedza Eiropas čempionāta finālu. Izšķirošajā cīņā latvieši tiksies ar Francijas un Serbijas pāra spēcīgāko komandu.

Sarkanbaltsarkano bilance Eiropas U18 pusfinālos pirms sestdienas bija 0-4. Pirmajā mēģinājumā 1998. gadā Varnā latvieši ar 65:81 zaudēja Horvātijai. Sekoja vēl trīs neveiksmes – 2007. gadā Madridē pret Serbiju (71:82) un 2010. gadā Viļņā pret Krieviju (42:73), kā arī 2013. gadā Rīgā pret Horvātiju (68:72).

Pirms U18 junioriem Eiropas čempionāta finālu izdevās sasniegt U20 jauniešiem (2013. gadā Tallinā – pusfinālā 64:63 pret Spāniju) un U16 kadetiem (2014. gadā Rīgā – pusfinālā 81:71 pret Spāniju). Laiks trešajai iespējai.

Starta piecinieki

Latvija: Žagars, Kurucs, Ķilps, Šnipke, Miška
Krievija: Konovalovs, Jeršovs, Odinokovs, Kadošņikovs, Šaškovs

Artūrs Žagars un Anrijs Miška pāris minūtēs sabēra krievu grozā 10 punktus, pēc tam rēķinus atklāja Artūrs Kurucs un Adrians Šnipke – 15:6. Ceturtdaļas turpinājumā situācija strauji mainījās – metienu garšu sajuta Aleksandrs Šaškovs, kā arī no soliņa atnākušie Kvitkovskis un Mihailovskis. Tālmetieni latviešu grozā lidoja cits pēc cita, turklāt pretinieki uzvarēja daudzas divcīņas pie Latvijas groza. Rezultāts auga dinamiski, diemžēl ar Latvijai negatīvu tendenci – 20:28. Desmitminūtes izskaņā Kurucs divus punktus atspēlēja – 22:28.

Nākamās ceturtdaļas sākums pozitīvas pārmaiņas neatnesa. Krievi turpināja enerģiski cīnīties abos laukuma galos, tiekot pie papildus uzbrukuma iespējām, kā arī pa reizei iemetot kādu tālmetienu – 22:33. Tik labi kā iepriekšējās piecās minūtēs viņiem nekrita, jo latvieši sekmīgi izmantoja zonas aizsardzību – 30:36. Sešpadsmitās minūtes izskaņā Šnipke ar metienu lēcienā panāca 32:36, bet viņa kolēģi sāka labāk atbloķēt pretiniekus. Kvitkovskis joprojām bija rezultatīvs no distances, tomēr puslaika galotnē veiksmīgāki un precīzāki bija latvieši. Miška, pateicoties precizitātei groza apakšā, lēnām sakrāja 12 punktus, savukārt Artūrs Kurucs pēdējā sekundē sajūsmināja visus izlases atbalstītājus. Viņa tālmetiens samazināja starpību līdz minimumam – 42:43!

Krievijas juniori pirmajās 20 minūtēs uzvarēja cīņu par atlēkušajām bumbām (17-25, uzbrukumā 3-9) un guva piecas reizes vairāk otrās iespējas punktu (2-10). Otrā lielā atšķirība – tālmetieni. Pretinieki iemeta 8 no 17 mēģinājumiem, kamēr latvieši realizēja 4 no 8 trīspunktniekiem. Jāpiebilst, ka krievi izmeta par astoņiem metieniem no spēles vairāk (15/31 pret 16/39). Latvijai labāk sekmējās bumbu pārķeršanā (5-2) un ātrajās pārejās (12-0). Krievijai 37 no 43 punktiem sameta trīs spēlētāji – Kvitkovskis, Šaškovs un Mihailovskis.

Otrā puslaika ievadā aktīvāks uzbrukumā kļuva Žagars – saasināja un precīzi meta. Lieliska diena bija arī Anrijam Miškam. Rūjienas spēka uzbrucējs 24. minūtē iemeta tālmetienu, palielinot savu rēķinu līdz 17 punktiem – 51:48. Vēl pēc 60 sekundēm Žagars izcēlās ar otro 2+1 gājienu spēlē, kamēr krievu uzbrukums šķita zaudējis asumu – 54:48. Kolēģim piebalsoja pārējie ārējās līnijas spēlētāji. Kristaps Ķilps iemeta tālmetienu, kārtējo sarežģīto metienu realizēja Valters Vēveris – 61:51. Jeršovs un Peteņovs centās noturēt Krieviju spēlē, taču pretinieki nespēja piebremzēt Žagaru. Latvijas kapteinis trešajā ceturtdaļā sameta 13 punktus, bet komanda pēdējā divminūšu pauzē devās ar plus četri – 65:61.

Izšķirošajā ceturtdaļā spriedze pieauga. Krievi divas reizes izlīdzināja rezultātu (69:69 un 71:71), taču izvirzīties vadībā viņiem neizdevās. Valtera Vēvera tālmetiens un Žagara garāmgājieni nodrošināja 7:0 izrāvienu – 78:71. Diviem krievu punktu kapteinis atbildēja ar četriem. Žagars guva trīs punktus ar sodu, bet nākamajā bumbas kontrolē ar tālmetienu izcēlās Adrians Šnipke – 85:73! Krievi nepadevās, izcīnīja vairākas bumbas pie latviešu groza, savukārt perimetrā par sevi atgādināja Šaškovs – 85:78. Pamatlaikā vēl bija jāspēlē 102 sekundes. Pēc minūtes pārtraukuma ar kārtējiem diviem punktiem lēcienā izcēlās Žagars, bet Kurucs atjaunoja divciparu pārsvaru – 89:78.

Pusfināls, 4. augusts, Rīga

Latvija – Krievija 91:80 (22:28, 20:15, 23:18, 26:19)
Latvija U18: Žagars 35 (2p 10/17, 3p 2/5, 1p 5/5; 3ab, 7rp, 8ip, eff 34), Miška 17 (2p 6/7, 3p 1/2, 1p 2/2; 6ab), Kurucs 12 (4ab, 7rp), Vēveris 12 (6ab), Šnipke 10, Ķilps 5, Vīksne, Berķis, Bērziņš; Hlebovickis, Šteinbergs, Mežulis.
Krievija U18: Šaškovs 24 (2p 6/10, 3p 4/9; 8ab), Kvitkovskis 16, Mihailovskis 16 (10ab), Peteņovs 10 (6ab), Jeršovs 8 (5rp), Konovalovs 6, Ščerbeņovs, Kadošņikovs, Ševčuks, Odinokovs, Zaharovs; Siņebabnovs.
Tiesneši: Gytis Vilius (Lietuva), Martin Vulič (Horvātija), Eduard Udyanskyy (Lielbritānija).
Komisārs Geert Sorensen (Dānija).

Statistika. Latvija 91, Krievija 80

Metieni no spēles: 34/63 vs 28/68
2p: 25/43 vs 18/43
3p: 9/20 vs 10/25
1p: 14/18 vs 14/16
AB: 34 (9/25) vs 39 (15/24)
RP: 20 vs 16
Kļ.: 10 vs 13
PB: 10 vs 4
BM: 3 vs 1
Personiskās piezīmes: 18 vs 17
Punkti pēc kļūdām: 13 vs 16
Punkti ātrajos izrāvienos: 14 vs 2
Punkti soda laukumā: 40 vs 32
Otrās iespējas punkti: 11 vs 17
Starta piecinieki: 79 vs 38
Rezerves: 12 vs 42

KALENDĀRS

Astotdaļfināli, 1. augusts
Krievija – Itālija 79:66 (27)
Somija – Lielbritānija 73:77 (30)
Grieķija – Francija 81:86 (26)
Lietuva – Bosnija 104:71 (32)
Latvija – Turcija 62:61 (25)
Serbija – Ukraina 121:49 (31)
Vācija – Horvātija 73:60 (28)
Spānija – Melnkalne 78:83 (29)

Ceturtdaļfināli, 3. augusts (Rīga)
Francija – Melnkalne 76:74P (38)
Grieķija – Spānija 70:85 (34)
Vācija – Serbija 86:92 (40)
Horvātija – Ukraina 85:62 (36)
Latvija – Lielbritānija 76:51 (37)
Turcija – Somija 74:56 (33)
Krievija – Lietuva 79:77 (39)
Itālija – Bosnija 98:96P2 (35)

Pusfināli, 4. augusts (Rīga)
Melnkalne – Vācija 52:76 (46)
Grieķija – Ukraina 77:73 (42)
Lielbritānija – Lietuva 68:100 (45)
Somija – Bosnija 79:55 (41)
Latvija – Krievija 91:80 (47)
Turcija – Itālija 69:79 (43)
Francija – Serbija (48)
Spānija – Horvātija (44)

Cīņas par medaļām, 5. augusts (Rīga)
11:45 Bosnija – Ukraina (spēle par 15. vietu)
14:00 Somija – Grieķija (spēle par 13. vietu)
14:00 Lielbritānija – Melnkalne (spēle par septīto vietu)
16:15 Spēle par 11. vietu (51)
16:15 Lietuva – Vācija (spēle par piekto vietu)
18:30 Spēle par devīto vietu (52)
18:30 Spēle par trešo vietu (55)
20:45 Fināls (56)

Seko Eiropas U18 čempionātam: #FIBAU18Europe #TrīsZvaigznes
https://www.facebook.com/basketbols
https://twitter.com/basketbols

 +16 [+] [-]

, 2018-08-04 20:12, pirms 6 gadiem
Visu cieņu trenerim!

Un, protams, Žagars - tas būs kaplītis.

 +12 [+] [-]

, 2018-08-04 20:13, pirms 6 gadiem
Malači ! Rīt uz arēnu !

  +9 [+] [-]

, 2018-08-04 20:13, pirms 6 gadiem
Ar ko krievus pirtī per?

 +18 [+] [-]

, 2018-08-04 20:14, pirms 6 gadiem
Žagars - NBA spēlētājs ja tā turpinās

 +28 [+] [-]

, 2018-08-04 20:14, pirms 6 gadiem
Žagars reāls zvērs.Šausmīgi universāls uzbrukuma saspēlnieks ar visām vajadzīgajām īpašībām.

 +12 [+] [-]

, 2018-08-04 20:14, pirms 6 gadiem
Es neatceros vispār cik gadu atpakaļ man pedējo reizi asaras bira, bet tagad man tās reāli birst laukā ! Par laimi, tās ir laimes asaras

  +9 [+] [-]

, 2018-08-04 20:14, pirms 6 gadiem
M rakstīja: Ar ko krievus pirtī per?

Ar žagariem.
Principā ar žagariem

  +1 [+] [-]

, 2018-08-04 20:14, pirms 6 gadiem
Rondo uz NBA

  +6 [+] [-]

, 2018-08-04 20:14, pirms 6 gadiem
Rīt visi uz arēnu!!!!!!!!

 +13 [+] [-]

, 2018-08-04 20:15, pirms 6 gadiem
FANTASTISKAIS ŽAGARS un LV izlase izdara to, ko izdarīja U-16 un U-20 izlases, tiek finālā.
Tagad jāizdara līdz galam un jāpaceļ zelts!!!!!!! SUper
Slēpts komentārs: viedoklis

  +8 [+] [-]

, 2018-08-04 20:15, pirms 6 gadiem
Tas bija ļoti skaisti. Super, rīt vēl fināls jāuzvar

 +15 [+] [-]

, 2018-08-04 20:15, pirms 6 gadiem
Žagarēns normāli vates nopēra, saldāka uzvara nekā pret leišiem būtu.
Slēpts komentārs: Frisk

  -2 [+] [-]

, 2018-08-04 20:15, pirms 6 gadiem
No cikiem būs pieejamas biļetes internetā uz rītdienas spēlēm?
Slēpts komentārs: RuncisPuncis

     [+] [-]

, 2018-08-04 20:15, pirms 6 gadiem
Ja KP šovakar nekādi neatreģēs uz šo visu tad būšu reāli viņā vīlies līdz sirds dziļumiem ...
Slēpts komentārs: banankoks

 +12 [+] [-]

, 2018-08-04 20:16, pirms 6 gadiem
Valters jau twiterī izceļas
Pēc kāda laika Strēlnieks varēs ūdeni pienest..

  +4 [+] [-]

, 2018-08-04 20:16, pirms 6 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Žagars - NBA spēlētājs ja tā turpinās
Jo? Tā uz fikso-mēģini nosaukt mazo, (MAZO) balto, kas reāli NBA ir bijis spējīgs kapāt, protams, vēlams pēc iespējas vairāk tādus, jo kā mēs zinām, izņēmumi jau gadās...

  +1 [+] [-]

, 2018-08-04 20:16, pirms 6 gadiem
viedoklis rakstīja: Palūkosim, kas U-20 vecumā šiem būs svarīgākais dzīvē?! Nauda, aģents... pienākuma sajūta?!
Nevar pārmest spēlētājiem par to, ka ja viņus nodraftē NBA tad pirms debijas sezonas atsaka izlasei, lai tomēr negūtu traumas.

  +6 [+] [-]

, 2018-08-04 20:16, pirms 6 gadiem
Tā spēle, tās emocijas. Mīlu šādus mirkļus, zēni parādīja raksturu, salauza spēli un izkapāja vietu finālā! Žagars, protams, zvaigzne šodien. Lai tāpat veicas arī rīt!
Slēpts komentārs: RuncisPuncis

  +8 [+] [-]

, 2018-08-04 20:17, pirms 6 gadiem
Mums aug izcils Strēlnieka aizstājējs

  -4 [+] [-]

, 2018-08-04 20:17, pirms 6 gadiem
kuklitis rakstīja: Ja KP šovakar nekādi neatreģēs uz šo visu tad būšu reāli viņā vīlies līdz sirds dziļumiem ...
Tagad par katru puišeli (un nekas vairāk) būs jāceļ panika!?
Pagaidi, gadus 2-3, tad kliedz!
Mums jaunatnes izlasēs ne viens vien ir bijis ar potenciālu, bet tagad pat tādus vairs neviens neatceras!

  +2 [+] [-]

, 2018-08-04 20:17, pirms 6 gadiem
Njaaa... Žagars tiešām atgādina Rondo - ne jau puntki ir svarīgākais, bet tas, ka viņš pat šķietami bezcerīgā situācijā zina ko darīt ar bumbu, kas tālāk noved pie negaidīti gūtiem punktiem.

  +3 [+] [-]

, 2018-08-04 20:17, pirms 6 gadiem
M rakstīja: Ar ko krievus pirtī per?
Latvāņiem

     [+] [-]

, 2018-08-04 20:18, pirms 6 gadiem
viedoklis rakstīja: Jo? Tā uz fikso-mēģini nosaukt mazo, (MAZO) balto, kas reāli NBA ir bijis spējīgs kapāt, protams, vēlams pēc iespējas vairāk tādus, jo kā mēs zinām, izņēmumi jau gadās...
Stockton, Nash, Rubio. Protams, pirmie divi nesalīdzināmi labāki, bet tāpat.

     [+] [-]

, 2018-08-04 20:18, pirms 6 gadiem
Frisk, rīt arī ņemsi aizvaidzē

     [+] [-]

, 2018-08-04 20:19, pirms 6 gadiem
Ambrē rakstīja: Nevar pārmest spēlētājiem par to, ka ja viņus nodraftē NBA tad pirms debijas sezonas atsaka izlasei, lai tomēr negūtu traumas.
Tev visi mājās?! Draftētais... izrādīsies, ka U-20 vecumā, mums kādi 10 būs draftēti, ne?!
Pērn u-20 izlasē cik mums bija draftēto!?

  +2 [+] [-]

, 2018-08-04 20:19, pirms 6 gadiem
nu šī paaudze atkal ir laba gadījusies Žagars, Kurucs, Miška, Vēveris, Ķilps, Šņipke, ja tā turpinās patālu tiks arī pārējie izdara savu darbiņu

 +10 [+] [-]

, 2018-08-04 20:19, pirms 6 gadiem
Bet Žagars ari cilvēcīgi runāt māk!

  +2 [+] [-]

, 2018-08-04 20:19, pirms 6 gadiem
kuklitis rakstīja: Ja KP šovakar nekādi neatreģēs uz šo visu tad būšu reāli viņā vīlies līdz sirds dziļumiem ...
instagramma storya bij iemetis ka skataas

  +3 [+] [-]

, 2018-08-04 20:19, pirms 6 gadiem
viedoklis rakstīja: Jo? Tā uz fikso-mēģini nosaukt mazo, (MAZO) balto, kas reāli NBA ir bijis spējīgs kapāt, protams, vēlams pēc iespējas vairāk tādus, jo kā mēs zinām, izņēmumi jau gadās...
Garšviela kā reizi ir mazais kuram sākumā īpaši nekas nesanāca - jā viņš nav baltais bet kaut kāds mulats, krasainais, bet nav arī nigers !!! un Zhagars pēc ķermeņe komplekcijas un kustībām ir viņa kopija liela

  +1 [+] [-]

, 2018-08-04 20:20, pirms 6 gadiem
Bostonietis rakstīja: Valters jau twiterī izceļas
Pēc kāda laika Strēlnieks varēs ūdeni pienest..
Viņš jau būtībā neatšķiras no parastā SC komentētāja, kuram viss ir melns vai balts un mainās ļoti strauji.

  +2 [+] [-]

, 2018-08-04 20:20, pirms 6 gadiem
Valdis Valters


@GeneralisLV
17m17 minutes ago
More
Pēc kāda laika Strēlnieks varēs ūdeni pienest..

Tad āksts tas VV

  +6 [+] [-]

, 2018-08-04 20:20, pirms 6 gadiem
Apsveicu visus latviešus un Latviju, Dievs ir labs

  -1 [+] [-]

, 2018-08-04 20:20, pirms 6 gadiem
BK Jēkabpils un Dinamo Rīga fans rakstīja: nu šī paaudze atkal ir laba gadījusies Žagars, Kurucs, Miška, Vēveris, Ķilps, Šņipke, ja tā turpinās patālu tiks arī pārējie izdara savu darbiņu
pagaidām redzu tikai Žagaru...

     [+] [-]

, 2018-08-04 20:21, pirms 6 gadiem
Klātienē vērojot spēli krita acīs ka vuebs no trim tiesnešiem svilpa par labu krievuem. Interesantākā epizode spēlē- Žagars pārtver bumbu iet uz grozu viens bet lēnām jo grib izprovocēt 2 p ar piezīmi.

     [+] [-]

, 2018-08-04 20:21, pirms 6 gadiem
viedoklis rakstīja: Tagad par katru puišeli (un nekas vairāk) būs jāceļ panika!?
Pagaidi, gadus 2-3, tad kliedz!
Mums jaunatnes izlasēs ne viens vien ir bijis ar potenciālu, bet tagad pat tādus vairs neviens neatceras!
Nu ar tādu potenciālu tikai vienīgi KP ir bijis un neviens cits nekad pat blakus nav stavējis šiem diviem !

  +2 [+] [-]

, 2018-08-04 20:21, pirms 6 gadiem
Žagars tiešām monstrs.
Slēpts komentārs: viedoklis

  +3 [+] [-]

, 2018-08-04 20:21, pirms 6 gadiem
Ambrē rakstīja: Njaaa... Žagars tiešām atgādina Rondo - ne jau puntki ir svarīgākais, bet tas, ka viņš pat šķietami bezcerīgā situācijā zina ko darīt ar bumbu, kas tālāk noved pie negaidīti gūtiem punktiem.
Žagaram ir krietni labāks metiens, viņš ir daudzpusīgāks par Rondo.

  -1 [+] [-]

, 2018-08-04 20:21, pirms 6 gadiem
Žagara piespēles kā Ozo hokejā.

  +5 [+] [-]

, 2018-08-04 20:22, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Klātienē vērojot spēli krita acīs ka vuebs no trim tiesnešiem svilpa par labu krievuem. Interesantākā epizode spēlē- Žagars pārtver bumbu iet uz grozu viens bet lēnām jo grib izprovocēt 2 p ar piezīmi.
bet beigās tavējie tomēr pagrūda, par to prieks...

  +7 [+] [-]

, 2018-08-04 20:22, pirms 6 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Bet Žagars ari cilvēcīgi runāt māk!
Žagars pēc runas jau uzreiz var saprast, sakarīgs, domājošs puika

 +16 [+] [-]

, 2018-08-04 20:23, pirms 6 gadiem
Mani pārsteidza arī jaunākais Kurucs. Kad negāja uzbrukums vienkārši gāja pēc soda metieniem. Nemaz tik švaks viņš nav.

  +2 [+] [-]

, 2018-08-04 20:23, pirms 6 gadiem
kuklitis rakstīja: Nu ar tādu potenciālu tikai vienīgi KP ir bijis un neviens cits nekad pat blakus nav stavējis šiem diviem !
3x minēšim, kad Tu uzzināji par Porziņģi? Kad Latvijā čempis notika? Apsveicu, tātad reizē ar kādiem 96% no "faniem".
Salīdzināt MAZO ar GARO, turklāt vel potenciālā... uz priekšu!
Tevis minētajā KP potenciālā, kas LV notiekošajā čempī bija, tur AP izskatījās DAUDZ nobriedušāks... tikai vafelēs sadomāja uzspēlēt!

  +2 [+] [-]

, 2018-08-04 20:23, pirms 6 gadiem
tagad galvenais, lai Žagaram veicas ACB līgā jaunajā sezonā un tad domāju, ka NBA drafts ir garantēts.

  +5 [+] [-]

, 2018-08-04 20:23, pirms 6 gadiem
viedoklis rakstīja: Jo? Tā uz fikso-mēģini nosaukt mazo, (MAZO) balto, kas reāli NBA ir bijis spējīgs kapāt, protams, vēlams pēc iespējas vairāk tādus, jo kā mēs zinām, izņēmumi jau gadās...
kids, stoktons, našs, rubio, lins, viliamss, dragič, var saukt un saukt

  +5 [+] [-]

, 2018-08-04 20:24, pirms 6 gadiem
vienigais_anonims rakstīja: Mani pārsteidza arī jaunākais Kurucs. Kad negāja uzbrukums vienkārši gāja pēc soda metieniem. Nemaz tik švaks viņš nav.
Viņam ir reāla nakotne TOP Eiropas līmenī ! Priekš NBA nepavilks, bet Eirolīgas stabils vecis ja būs tad tas jau ļoti paozitīvi

     [+] [-]

, 2018-08-04 20:24, pirms 6 gadiem
meitenes u-18 arī labi kapā pret Vāciju. labi arī rāda mājaslapā
Slēpts komentārs: viedoklis

  +2 [+] [-]

, 2018-08-04 20:24, pirms 6 gadiem
viedoklis rakstīja: Pirmais bija laikā, kad basketbolis ar muskuļiem bija RETUMS!!! Otrais bija IZTEIKTS saspēles vadītājs (nav nācies novērot, ka Žagaram būtu kāds MEGA talants, tad Timma arī ir saspēles vadītājs), un Rubio... tīŗākais dienvidnieks, kam balta ir tikai pakaļa, ja sauli nav redzējusi, tik pat labi Parkeru a varēji piesaukt!
Tu laikam esi kaut kur smagi kritis un apsities nevāji, ja uzskati, ka Stoktons spēlēja laikā, kad basīts bija mīksts
Slēpts komentārs: kuklitis

  +7 [+] [-]

, 2018-08-04 20:25, pirms 6 gadiem
vienigais_anonims rakstīja: Mani pārsteidza arī jaunākais Kurucs. Kad negāja uzbrukums vienkārši gāja pēc soda metieniem. Nemaz tik švaks viņš nav.
Kurā brīdi kāds Kurucu jaunāko ir saucis par švaku?

  +1 [+] [-]

, 2018-08-04 20:25, pirms 6 gadiem
viedoklis rakstīja: Tad sauc, BALTOS!!!! Pagaidām vienu esi trāpījis... mēģini vēl!
ko nozīmē baltais? tu taču saproti, ka nav tāda lieta kā "tīra rase" mūsdienās

  +2 [+] [-]

, 2018-08-04 20:26, pirms 6 gadiem
viedoklis rakstīja: Pirmais bija laikā, kad basketbolis ar muskuļiem bija RETUMS!!! Otrais bija IZTEIKTS saspēles vadītājs (nav nācies novērot, ka Žagaram būtu kāds MEGA talants, tad Timma arī ir saspēles vadītājs), un Rubio... tīŗākais dienvidnieks, kam balta ir tikai pakaļa, ja sauli nav redzējusi, tik pat labi Parkeru a varēji piesaukt!
Lol ko, gribi teikt, ka Stoktons spēlēja kopā ar pastniekiem un krāvējiem?

  -1 [+] [-]

, 2018-08-04 20:27, pirms 6 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Kurā brīdi kāds Kurucu jaunāko ir saucis par švaku?
daudzi

  -1 [+] [-]

, 2018-08-04 20:27, pirms 6 gadiem
san4ito rakstīja: ko nozīmē baltais? tu taču saproti, ka nav tāda lieta kā "tīra rase" mūsdienās
Pēc cipariem nikā, jā-es saprotu! Rasists, IGAUNIS ir baltais-mēģini nu meklēt!?

  +8 [+] [-]

, 2018-08-04 20:28, pirms 6 gadiem
Riktīgs lol lol, pateikt, ka Žagaram nav izteikta talanta uz piespēlēšanu. Ahahaha. Dienas joks

  -3 [+] [-]

, 2018-08-04 20:30, pirms 6 gadiem
Assasinss' rakstīja: Lol ko, gribi teikt, ka Stoktons spēlēja kopā ar pastniekiem un krāvējiem?
Nosauksi Stoktona laika 2-3 numurus, kas bija, nu, teiksim kā RW!? Vai tuvu tam... Tajā laikā 4-5 numuri bija tie, kas uz svaru zāli šad tad aizgāja! Komandas biedrs KM bija viens no tiem!

  +2 [+] [-]

, 2018-08-04 20:30, pirms 6 gadiem
vienigais_anonims rakstīja: daudzi
Es gan neko tādu neesmu dzirdējis. Par Rodionu gan, jā, esmu dzirdējis un pats tā uzskatu

  +6 [+] [-]

, 2018-08-04 20:31, pirms 6 gadiem
Assasinss' rakstīja: Lol ko, gribi teikt, ka Stoktons spēlēja kopā ar pastniekiem un krāvējiem?
Nu ar Pastnieku vienā komandā viņš patiešām spēlēja

  -1 [+] [-]

, 2018-08-04 20:31, pirms 6 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Riktīgs lol lol, pateikt, ka Žagaram nav izteikta talanta uz piespēlēšanu. Ahahaha. Dienas joks
Es domāju ka TOP NBA tviteristi u Eiropas TOP basketa eksperti šovakar un rīt jau viennozīmīgie sniegs publiskā vidē savus slēdzienus un secinājumus kāda tad īsti ir tam Zhagaram tā piespēļu kultūra un līmenis !

  -2 [+] [-]

, 2018-08-04 20:32, pirms 6 gadiem
vienigais_anonims rakstīja: daudzi
Kurucs vnk te pāris mēnešus ir lamu vārds basketbola sakarā-ja jau tik ļoti vēlies būt tas, kas ar savu līdzi jušanu Kurucus paceļ nebijušos augstumos-turpini, Tev sanāk, varbūt 3zvaigžņu ordeni piešķir prezis?!

  +4 [+] [-]

, 2018-08-04 20:32, pirms 6 gadiem
viedoklis rakstīja: Nosauksi Stoktona laika 2-3 numurus, kas bija, nu, teiksim kā RW!? Vai tuvu tam... Tajā laikā 4-5 numuri bija tie, kas uz svaru zāli šad tad aizgāja! Komandas biedrs KM bija viens no tiem!
Kāds tam visam sakars ar svaru zāli? Spēle 80tajos 90tajos bija krietni asāka un fiziskāka

     [+] [-]

, 2018-08-04 20:32, pirms 6 gadiem
Ceru uz Serbijas uzvaru, pret mistiskajiem franču naturalizētājiem aizjūras koloniju melnīšiem ar mistisko izcelsmi, kas izskatās uz 30 gadiem spēlēt nudien nav vēlmes.

Mūsējie malači! Lai rīt veicas!

  +5 [+] [-]

, 2018-08-04 20:33, pirms 6 gadiem
Malači čaļi! Salauza krievus! Rīt jācīnās par zeltu.

  +6 [+] [-]

, 2018-08-04 20:34, pirms 6 gadiem
viedoklis rakstīja: Kurucs vnk te pāris mēnešus ir lamu vārds basketbola sakarā-ja jau tik ļoti vēlies būt tas, kas ar savu līdzi jušanu Kurucus paceļ nebijušos augstumos-turpini, Tev sanāk, varbūt 3zvaigžņu ordeni piešķir prezis?!
Neaiztiec brāļus Kurucus! Čaļi spēlē par izlasi tagad un viss, beidz te piesieties. Būs labi palīgi izlasei. Savējie ir jāatbalsta.

  +7 [+] [-]

, 2018-08-04 20:34, pirms 6 gadiem
kuklitis rakstīja: Es domāju ka TOP NBA tviteristi u Eiropas TOP basketa eksperti šovakar un rīt jau viennozīmīgie sniegs publiskā vidē savus slēdzienus un secinājumus kāda tad īsti ir tam Zhagaram tā piespēļu kultūra un līmenis !
Ņemot vērā to, cik sekmīgi Berķis un pāris citi izrīkojās ar viņiem dotajām piespēlēm, Žagaram neatlika nekas cits, kā mest pašam

  +4 [+] [-]

, 2018-08-04 20:35, pirms 6 gadiem
Tas viedoklis taču ir pilnīgs jefiņš, katru dienu redzu viņa bezdēšanu te.

  +1 [+] [-]

, 2018-08-04 20:35, pirms 6 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Ņemot vērā to, cik sekmīgi Berķis un pāris citi izrīkojās ar viņiem dotajām piespēlēm, Žagaram neatlika nekas cits, kā mest pašam
Ja Mežulis nenorautu traumu, tad Berķa performance nebūtu jāvēro vispār svarīgajās spēlēs.

  +1 [+] [-]

, 2018-08-04 20:35, pirms 6 gadiem
Lai gan vispār piekrītu, ka Žagars diez vai būs stabils NBA spēlētājs, labākajā gadījumā kādā lejasgala komandā uzspēlētu nedaudz. Viņa auguma parametri ir pārāk vāji priekš tā. Jā vēl uzbrukumā viņš būtu lietderīgs, tad aizsardzībā caurums kuru jebkura komanda meklētu. NBA šobrīd visi jūsmo par frīkiem kuri ir tikpat gari kā centri agrāk, bet ir super mobili un driblē tikpat labi kā mazie.

  +1 [+] [-]

, 2018-08-04 20:36, pirms 6 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Ņemot vērā to, cik sekmīgi Berķis un pāris citi izrīkojās ar viņiem dotajām piespēlēm, Žagaram neatlika nekas cits, kā mest pašam
Nu nopietni eksperti to visu spēj saredzēt un novērtēt un saprast !

     [+] [-]

, 2018-08-04 20:37, pirms 6 gadiem
viedoklis rakstīja: Kurucs vnk te pāris mēnešus ir lamu vārds basketbola sakarā-ja jau tik ļoti vēlies būt tas, kas ar savu līdzi jušanu Kurucus paceļ nebijušos augstumos-turpini, Tev sanāk, varbūt 3zvaigžņu ordeni piešķir prezis?!
Nu es nebiju redzējis jaunāko, bet visi tik kritiski bija. Šajā turnīra parādījis labi.

  +3 [+] [-]

, 2018-08-04 20:37, pirms 6 gadiem
Assasinss' rakstīja: Lai gan vispār piekrītu, ka Žagars diez vai būs stabils NBA spēlētājs, labākajā gadījumā kādā lejasgala komandā uzspēlētu nedaudz. Viņa auguma parametri ir pārāk vāji priekš tā. Jā vēl uzbrukumā viņš būtu lietderīgs, tad aizsardzībā caurums kuru jebkura komanda meklētu. NBA šobrīd visi jūsmo par frīkiem kuri ir tikpat gari kā centri agrāk, bet ir super mobili un driblē tikpat labi kā mazie.
Tu vispār sajēdz ka džekam ir tikai 18 gadi un ka reāli viņš var nenormāļi koriģēt un mainīt savu ķermeniun muskulatūru tuvākajos gados ?!
Un ko tu teiksi par Garšvielu - kamdēļ viņs ir viens no krutākajiem tagad NBA ???

     [+] [-]

, 2018-08-04 20:38, pirms 6 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Ņemot vērā to, cik sekmīgi Berķis un pāris citi izrīkojās ar viņiem dotajām piespēlēm, Žagaram neatlika nekas cits, kā mest pašam
Tur es Tev piekrītu - bija sajūta, ka pārējie spēlētāji vispār negaida un nevar iedomāties, ka attiecīgajā pozīcijā viņi vispār spēs saņemt bumbu, bet kad saņem tad apjūk un nezina ko darīt tālāk līdz pozitīvā epizode jau ir galā un viss jāsāk no sākuma.

  +3 [+] [-]

, 2018-08-04 20:38, pirms 6 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Tu laikam esi kaut kur smagi kritis un apsities nevāji, ja uzskati, ka Stoktons spēlēja laikā, kad basīts bija mīksts
Kā patika Žagara caurgājienu noslēgumi. Pa kreiso pusi ar kreiso roku, pa labo pusi ar labo. Tādu nosegt ir gandrīz nereāli. Tieši par to A.Kuruca gadījumā biju domājis, diemžēl Kurucs ejot pa kreiso pusi metienu veic ar labo roku.

  +3 [+] [-]

, 2018-08-04 20:39, pirms 6 gadiem
vienigais_anonims rakstīja: Nu es nebiju redzējis jaunāko, bet visi tik kritiski bija. Šajā turnīra parādījis labi.
Nu es skatījos U16 spēles, tur abi ar Žagaru jau nereāli labi izskatījās

  +6 [+] [-]

, 2018-08-04 20:39, pirms 6 gadiem
Ja Žagars turpinās tādā pat garā,tad viņš būs eiropā tik pat liels spēks kā Porziņğis. Porziņğis ar Žagaru var atnest Latvijai varenu dominanci. Jācer,ka Žagars pieaugušo basketbolā nepazudīs. Jebkurā gadījumā laukumu viņš pārredz fantastiski.
Rīt būs jāaiziet uz finālu.

     [+] [-]

, 2018-08-04 20:39, pirms 6 gadiem
Swordsman rakstīja: Nu ar Pastnieku vienā komandā viņš patiešām spēlēja
neiedomājos

  +1 [+] [-]

, 2018-08-04 20:39, pirms 6 gadiem
Žagars izcils, bet ..... 1,88 m. Eiropā būs izcils, ja nesačakarēs sevi ar šmigu, azartspēlām un .... Gribētu gan viņu redzēt NBA, bet neticu. Bet, ceram!

     [+] [-]

, 2018-08-04 20:39, pirms 6 gadiem
RuncisPuncis rakstīja: knapi izvilka, būsim godīgi...
Bet kurš domāja , ka mūsējie viegli sagraus Russia?

     [+] [-]

, 2018-08-04 20:40, pirms 6 gadiem
lasu komentārus un izskatās, ka daudzi beidzot noskatījušies pirmo LV spēli, lai gan tikpat labi spēlē jau otro nedēļu..

  +1 [+] [-]

, 2018-08-04 20:41, pirms 6 gadiem
guntis_smats_1169553709758803 rakstīja: Žagars izcils, bet ..... 1,88 m. Eiropā būs izcils, ja nesačakarēs sevi ar šmigu, azartspēlām un .... Gribētu gan viņu redzēt NBA, bet neticu. Bet, ceram!
Garšvielai NBA augums ir 1.91 !

     [+] [-]

, 2018-08-04 20:42, pirms 6 gadiem
Zeperi malači. Trenerim pirms Berķa sūtīšanas vajag viņu līdz galam pamodināt.Snaužot uz beņķa, samiegojies viņš laukumā apjūk.Tādēļ, viņam esot laukumā, bija zināms risks pagrūst spēli.

  +5 [+] [-]

, 2018-08-04 20:42, pirms 6 gadiem
KoNuKo rakstīja: Kā patika Žagara caurgājienu noslēgumi. Pa kreiso pusi ar kreiso roku, pa labo pusi ar labo. Tādu nosegt ir gandrīz nereāli. Tieši par to A.Kuruca gadījumā biju domājis, diemžēl Kurucs ejot pa kreiso pusi metienu veic ar labo roku.
Nu Žagaram ir nereāli laba bumbas kontrole uz abām pusēm, jau u16 laikā viņš ar to ļoti izcēlās. Neesmu redzējis tik labu driblu nevienam LV spēlētājam. Es tieši šodien redzēju Kuruca caurgājienu no kreisās, kur viņš ļoti smuki iemeta ar kreiso. Man liekas, Tu jauc ar Rodionu, kuram ir milzīga priblēma ar kreiso pusi

  +5 [+] [-]

, 2018-08-04 20:42, pirms 6 gadiem
Bostonietis rakstīja: Žagars reāls zvērs.Šausmīgi universāls uzbrukuma saspēlnieks ar visām vajadzīgajām īpašībām.
Tonijs Parkers 2.

     [+] [-]

, 2018-08-04 20:43, pirms 6 gadiem
Assasinss' rakstīja: Lai gan vispār piekrītu, ka Žagars diez vai būs stabils NBA spēlētājs, labākajā gadījumā kādā lejasgala komandā uzspēlētu nedaudz. Viņa auguma parametri ir pārāk vāji priekš tā. Jā vēl uzbrukumā viņš būtu lietderīgs, tad aizsardzībā caurums kuru jebkura komanda meklētu. NBA šobrīd visi jūsmo par frīkiem kuri ir tikpat gari kā centri agrāk, bet ir super mobili un driblē tikpat labi kā mazie.
Lai kā negribētu, bet jāpiekrīt. Lai gan ilgus gadus Lakers spēlēja tāds ubags kā Vujačičs, ja nemaldos - viena gada ar Armandu Šķēli. konkrēts ubags, bet jugu aģenti viņu reāli iebīdīja un daudzas sezonas šis tak tur noturējās. Tā ka, ja Žagars ir Porziņģa aizgādībā, tikšana NBA var arī tik nereālanemaz nebūt

     [+] [-]

, 2018-08-04 20:43, pirms 6 gadiem
strops rakstīja: Zeperi malači. Trenerim pirms Berķa sūtīšanas vajag viņu līdz galam pamodināt.Snaužot uz beņķa, samiegojies viņš laukumā apjūk.Tādēļ, viņam esot laukumā, bija zināms risks pagrūst spēli.
Kādā veidā u ar kādām metodēm pamodināt ?! Varbūt te sagaidīsim kādus esperta ieteikumus un rekomndācijas ??

  +2 [+] [-]

, 2018-08-04 20:44, pirms 6 gadiem
Onslovs rakstīja: Tonijs Parkers 2.
Es ar par to padomāju. Var tamborēt pa visu laukumu un rast tik neordinārus risinājumus.

  +2 [+] [-]

, 2018-08-04 20:44, pirms 6 gadiem
kuklitis rakstīja: Es neatceros vispār cik gadu atpakaļ man pedējo reizi asaras bira, bet tagad man tās reāli birst laukā ! Par laimi, tās ir laimes asaras
kuklitis, 18:46, pirms 2 stundām, ignorēt, atbildēt
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Smird pēc drātes
Aizsardzībā galīgi vāji esam un kreivu fona ! To var kompensewt tiaki ar IDEAL uzbrukumu kaur 60%-70% triuljnjiki un divputnieku procentam jaabuut Par ko tad tā apraudājies? Ka tavi krieviņi paslīdēja paši uz savas desas?

     [+] [-]

, 2018-08-04 20:45, pirms 6 gadiem
kuklitis rakstīja: Tu vispār sajēdz ka džekam ir tikai 18 gadi un ka reāli viņš var nenormāļi koriģēt un mainīt savu ķermeniun muskulatūru tuvākajos gados ?!
Un ko tu teiksi par Garšvielu - kamdēļ viņs ir viens no krutākajiem tagad NBA ???
Nu cerēsim,ka viņš paaugsies līdz 193, lai gan rokas izskatās īsas viņam.
Karijs ir labākais shooteris kāds jebkad ir bijis, viņa uzbrukums atsver aizsardzību, turklāt viņš ir ļoti labs bumbas pārķeršanā.
Tādam talantam NBA treneri arī var pielāgot aizsardzību un domāt kā viņu paslēpt. Ja tāds Žagars ir beņķa spēlētājs, tad pietiek ar vienu bloku, lai jau būtu mismatch, kur var padsmit punktus salādēt uz tā rēķina. Paskaties Bostona atkratījās no mazā Tomasa, lai gan šis 30 punktus meta.

     [+] [-]

, 2018-08-04 20:46, pirms 6 gadiem
kuklitis rakstīja: Garšvielai NBA augums ir 1.91 !
OK, Tomasam ir 1,75, bet tas neattiecas uz Eiropas spēlētājiem.

  +3 [+] [-]

, 2018-08-04 20:47, pirms 6 gadiem
Rafaello rakstīja: Lai kā negribētu, bet jāpiekrīt. Lai gan ilgus gadus Lakers spēlēja tāds ubags kā Vujačičs, ja nemaldos - viena gada ar Armandu Šķēli. konkrēts ubags, bet jugu aģenti viņu reāli iebīdīja un daudzas sezonas šis tak tur noturējās. Tā ka, ja Žagars ir Porziņģa aizgādībā, tikšana NBA var arī tik nereālanemaz nebūt
Lūk par to es arī runāju ! Vajag būt patronam lai patiesi uzplauktu un parādītos visā krāšņumā ! un plus viņam ir tas ka feiss ir glamūrīgs un tamdēļ reklāmas indutrijai var būt nozīmīga, bet reklāma industrija valda ja ne pusi no visa NBA tad ir ļoti nozīmīgs spēlētajs !

  +8 [+] [-]

, 2018-08-04 20:49, pirms 6 gadiem
Man liekas ir pāragri bīdīt runas par NBA un nopietni par to strīdēties, tas ir viss tikai nākotne, jāizbauda šis mirklis, tālāk viss pats soli pa solim saliksies pa plauktiem un sakārtosies. Varbūt Eirolīgā, Spānija, varbūt NBA

  +2 [+] [-]

, 2018-08-04 20:50, pirms 6 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Man liekas ir pāragri bīdīt runas par NBA un nopietni par to strīdēties, tas ir viss tikai nākotne, jāizbauda šis mirklis, tālāk viss pats soli pa solim saliksies pa plauktiem un sakārtosies. Varbūt Eirolīgā, Spānija, varbūt NBA
True, vienkārši gaidām un ceram!

  +1 [+] [-]

, 2018-08-04 20:51, pirms 6 gadiem
DAS IST FANTASTISCH !!!

     [+] [-]

, 2018-08-04 20:51, pirms 6 gadiem
norcha 172 rakstīja: kuklitis, 18:46, pirms 2 stundām, ignorēt, atbildēt
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Smird pēc drātes
Aizsardzībā galīgi vāji esam un kreivu fona ! To var kompensewt tiaki ar IDEAL uzbrukumu kaur 60%-70% triuljnjiki un divputnieku procentam jaabuut Par ko tad tā apraudājies? Ka tavi krieviņi paslīdēja paši uz savas desas?
Jā, krieviņi reāli kontrolēka uz to brīdi spēļi un perspektīvas izskatījās bēdīgas LV izlasei !Bet viņi spēja tomēr saņemties un izkapāt ! Ja man bija šaubas mača gaitā - tad protams ka es to nenoliedzu ! Bet paßi spélétáji komplektá ar terneriem deva radikálu atbildi uz manu pesimismu !

  +1 [+] [-]

, 2018-08-04 20:52, pirms 6 gadiem
Bet serbi vēl fiziskāki par krieviem

  +3 [+] [-]

, 2018-08-04 20:54, pirms 6 gadiem
Žagarā ir kaut kas no Dražena Petroviča YUG/ CRO

  +3 [+] [-]

, 2018-08-04 20:56, pirms 6 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Man liekas ir pāragri bīdīt runas par NBA un nopietni par to strīdēties, tas ir viss tikai nākotne, jāizbauda šis mirklis, tālāk viss pats soli pa solim saliksies pa plauktiem un sakārtosies. Varbūt Eirolīgā, Spānija, varbūt NBA
Nu izlases kontekstā Žagars nāk tieši laikā kā Strēlnieka aizstājējs, jo šobrīd aiz viņa mums ar saspēles vadītājiem ir tā kā ir.

  +1 [+] [-]

, 2018-08-04 20:58, pirms 6 gadiem
specha rakstīja: Žagarā ir kaut kas no Dražena Petroviča YUG/ CRO
Nu nē, tas būtu baigi pavirši, es drīzāk teiktu, ka Žagars ir talanta ziņā apdāvināts kā Dončičs, gaismas gadus priekšā saviem gadiem, spēlē un pieņem lēmumus kā pieaudzis vecis. Tikai fiziski gan Dončičs ir citiem gabarītiem

  +1 [+] [-]

, 2018-08-04 20:59, pirms 6 gadiem
ainars_vindulis_4034643 rakstīja: Ja Mežulis nenorautu traumu, tad Berķa performance nebūtu jāvēro vispār svarīgajās spēlēs.
Grūti ta patekt, pirmaja spēlē Mežulis bija vājš, varbūt atvērtos tālākajās spēlēs. Bez tam Berķim dažas spēles bija tīri labas, šodien gan neizdevās.

  +6 [+] [-]

, 2018-08-04 21:01, pirms 6 gadiem
Paturi rociņā, kamēr es iespraudīšu https://images.scribblelive.com/201...

  +4 [+] [-]

, 2018-08-04 21:01, pirms 6 gadiem
Assasinss' rakstīja: Nu izlases kontekstā Žagars nāk tieši laikā kā Strēlnieka aizstājējs, jo šobrīd aiz viņa mums ar saspēles vadītājiem ir tā kā ir.
Izlases kontekstā noteikti. Blūms intervijā labi noraksturoja, pateica, ka brīdī, kad saspēli vada Žagars laukumā visiem ir miers, jo viņš labi kontrolē bumbu un situāciju. Priekš tik jauna zaļa puikas tas ir liels kompliments

  +1 [+] [-]

, 2018-08-04 21:03, pirms 6 gadiem
Cik maksās biļete rītvakar? Un kur jāpērk, jau arēnā?

  +2 [+] [-]

, 2018-08-04 21:03, pirms 6 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Man liekas ir pāragri bīdīt runas par NBA un nopietni par to strīdēties, tas ir viss tikai nākotne, jāizbauda šis mirklis, tālāk viss pats soli pa solim saliksies pa plauktiem un sakārtosies. Varbūt Eirolīgā, Spānija, varbūt NBA
Tieši tā. Viņam līdz NBA ir 3/4gadi. Un 4 gados var notikt daudz kas.

  +1 [+] [-]

, 2018-08-04 21:04, pirms 6 gadiem
atvaino rakstīja: Cik maksās biļete rītvakar? Un kur jāpērk, jau arēnā?
Es Tev izstāstīšu, kad pats būšu nopircis.

     [+] [-]

, 2018-08-04 21:05, pirms 6 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Es Tev izstāstīšu, kad pats būšu nopircis.
Nav vēl pārdošanā.

     [+] [-]

, 2018-08-04 21:05, pirms 6 gadiem
Iespaidīgi.

     [+] [-]

, 2018-08-04 21:06, pirms 6 gadiem
atvaino rakstīja: Cik maksās biļete rītvakar? Un kur jāpērk, jau arēnā?
Ar interesē.

  +4 [+] [-]

, 2018-08-04 21:07, pirms 6 gadiem
Kuklītis pārmeta ,ka Kp nereaģē uz U18 uzvaru,bet vai pats apsveici Kp 2 augustā dzimšanas dienā?

  +6 [+] [-]

, 2018-08-04 21:08, pirms 6 gadiem
vienigais_anonims rakstīja: Tieši tā. Viņam līdz NBA ir 3/4gadi. Un 4 gados var notikt daudz kas.
Patiesībā daudzi baigi aizmirst, ka priekš Žagara ir svarīga pieredze, izaugsme, iespēja soli pa solim spēlēt arvien augstākā līmenī, pret labākajiem, sajust spēli, viņā ir līdera dotības, viņš ir tas saspēlnieks, kā Spanulis, Teodosičs, Jasikāvičus savulaik, spēlētāji kuri kontrolē notikumus laukumā

  +4 [+] [-]

, 2018-08-04 21:10, pirms 6 gadiem
Apsveicu puišus ar grūto uzvaru un skaisto spēli. Lai pietiek vēl spēka rītdienai!
Vēl foršs moments , kad minūtes pārtaukumā krievu trneris savējiem kliedza: " Bļ..j, mi ne možem im proigrivatj, poņimajete? "

     [+] [-]

, 2018-08-04 21:11, pirms 6 gadiem
Onslovs rakstīja: Nav vēl pārdošanā.
To es zinu, bet, kamēr pats nebūšu uz rokām dabūjis, nevienam neko neteikšu.

Ja jau līdz Tallinai bija gatavi savi 6k aizbraukt, tad te tos 6k ātri iztukšos gan jau.

     [+] [-]

, 2018-08-04 21:12, pirms 6 gadiem
juris_kukulis_5145864 rakstīja: Kuklītis pārmeta ,ka Kp nereaģē uz U18 uzvaru,bet vai pats apsveici Kp 2 augustā dzimšanas dienā?
nē, vainīgs ! Bet kaut kā nesaredzu te īstas analoģijas un paralēles ar tīri basketa notikumiem !

  +1 [+] [-]

, 2018-08-04 21:12, pirms 6 gadiem

  +2 [+] [-]

, 2018-08-04 21:13, pirms 6 gadiem
Nu ko, kad vakar teicu, ka rīt pret krieviem būs salda uzvara, mani sauca par sapņotāju. Paldies čaļi par skaisto uzvaru un lieliskajām emocijām!!!!

  +3 [+] [-]

, 2018-08-04 21:13, pirms 6 gadiem
Nu tur bija tas moments, kad krieviem bija iespēja atspēlēties, bet Žagars vienkārši paņēma spēli uz sevi. Varētu domāt, ka daļu no laika viņš bija aizņemts ar spēles veidošanu, dodot iespēju citiem, bet beigās saprata, ka būs vien jāpieslēdzas pašam punktu gūšanā. Ar to arī spēle beidzās priekš Krievijas

     [+] [-]

, 2018-08-04 21:14, pirms 6 gadiem
zaxx rakstīja: Biļetes šeit: http://www.bezrindas.lv/lv/fiba-u18-eiropas-cempionats-basketbola-arena-riga/5022/
Pērc tik nost

     [+] [-]

, 2018-08-04 21:19, pirms 6 gadiem
kuklitis, 20:43, pirms 31 minūtes, ignorēt, atbildēt
strops rakstīja: Zeperi malači. Trenerim pirms Berķa sūtīšanas vajag viņu līdz galam pamodināt.Snaužot uz beņķa, samiegojies viņš laukumā apjūk.Tādēļ, viņam esot laukumā, bija zināms risks pagrūst spēli.
Kādā veidā u ar kādām metodēm pamodināt ?! Varbūt te sagaidīsim kādus esperta ieteikumus un rekomndācijas ??

Ļoti efektīvs ir Napoleona iemīļoties sprigtuma līdzeklis: 150 gr. 70 collīgais absints.Otrs variants : liels rokas atvēziens un strauja vaiga noglāstīšana.

     [+] [-]

, 2018-08-04 21:19, pirms 6 gadiem
Miška no Ordo. Gan jau ka Valmierā nebija slikta komanda. Tagad varam redzēt, ko arī Ordo satrenējusi. Utt.

  +1 [+] [-]

, 2018-08-04 21:20, pirms 6 gadiem
zaxx rakstīja: Biļetes šeit: http://www.bezrindas.lv/lv/fiba-u18-eiropas-cempionats-basketbola-arena-riga/5022/
Rīt obligāti zeltu, ja tik tālu tikuši esam.

     [+] [-]

, 2018-08-04 21:25, pirms 6 gadiem
Nekad neesmu sakratis kāpēc box score ir jāraksta tik tizlā izskatā. Tiešām nevar normāli uztaisīt tabulas veidā, lai būtu pārskatāmi ?

     [+] [-]

, 2018-08-04 21:30, pirms 6 gadiem
Kāds var iemest linku, kur var nopirkt biļetes uz rītdienas spēlēm?

     [+] [-]

, 2018-08-04 21:31, pirms 6 gadiem
elvinhooo rakstīja: Kāds var iemest linku, kur var nopirkt biļetes uz rītdienas spēlēm?
Nav vēl

     [+] [-]

, 2018-08-04 21:31, pirms 6 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: To es zinu, bet, kamēr pats nebūšu uz rokām dabūjis, nevienam neko neteikšu.

Ja jau līdz Tallinai bija gatavi savi 6k aizbraukt, tad te tos 6k ātri iztukšos gan jau.
Jū, Tallinā Saku arēnā bija pilns.

     [+] [-]

, 2018-08-04 21:38, pirms 6 gadiem
viedoklis rakstīja: Jo? Tā uz fikso-mēģini nosaukt mazo, (MAZO) balto, kas reāli NBA ir bijis spējīgs kapāt, protams, vēlams pēc iespējas vairāk tādus, jo kā mēs zinām, izņēmumi jau gadās...
jo vina agents ir J.Porzingis

     [+] [-]

, 2018-08-04 21:39, pirms 6 gadiem
crosbijs87 rakstīja: Rīt obligāti zeltu, ja tik tālu tikuši esam.
Vajag vienreiz triumfēt!

     [+] [-]

, 2018-08-04 21:45, pirms 6 gadiem
Būs serbi. Bet nebūtu laikam godīgi gribēt, lai cīņa par zeltu būtu viegla?

  +1 [+] [-]

, 2018-08-04 21:45, pirms 6 gadiem
Tagad viss ir Žagara rokās ar to NBA - ja viņam izdosies uzlabot stabilitāti spēlējot ACB līgā tad neredzu šķēršļus tam, lai kāds viņu jau 2019.g. nedraftētu (to, vai viņš fiziski ir gatavs spēlēt uzreiz NBA - man tomēr šķiet, ka vēl jāpieliek masa), bet kopumā mums ir savs spīdeklis PG pozīcijā.

     [+] [-]

, 2018-08-04 21:48, pirms 6 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Būs serbi. Bet nebūtu laikam godīgi gribēt, lai cīņa par zeltu būtu viegla?
Protams ka nē,, un tikai vienīgi uzvara par Serbiju tas toa patiesi unikālo garšu un k air pievarēti krutākir cīņā par zeltu !

     [+] [-]

, 2018-08-04 21:51, pirms 6 gadiem
RuncisPuncis rakstīja: bet beigās tavējie tomēr pagrūda, par to prieks...
Laikam tu citu spēli skatījies.

  -1 [+] [-]

, 2018-08-04 21:51, pirms 6 gadiem
Serbi ir ļoti labi. Serbi pa ceļam uz finālu kādam zaudēja?

     [+] [-]

, 2018-08-04 21:52, pirms 6 gadiem
viedoklis rakstīja: Jo? Tā uz fikso-mēģini nosaukt mazo, (MAZO) balto, kas reāli NBA ir bijis spējīgs kapāt, protams, vēlams pēc iespējas vairāk tādus, jo kā mēs zinām, izņēmumi jau gadās...
Stoktons un Nešs

     [+] [-]

, 2018-08-04 21:53, pirms 6 gadiem
Bet serbi jau ar laiž muļķi, nav tā, ka viss jau būtu pavisam beidzies

     [+] [-]

, 2018-08-04 21:53, pirms 6 gadiem
Kādi pitari - 2-3x pacēluši pēkšņi biļešu cenas. Ah, svoloči.

https://www.bezrindas.lv/lv/fiba-u1... lūdzu, savas padsmit jau iepirku

  +3 [+] [-]

, 2018-08-04 21:55, pirms 6 gadiem
Ko vēl piebilst? Perfekts komandas darbs ar prasmīgu solistu iesaisti. Žagars izcils, liels prieks par Valmieras un Rūjienas pienesumu, jo laba spēle arī Miškam un Vēverim. Bet malači visi puikas, katrs savu roku pielika patiešām LIELĀ uzvarā.

     [+] [-]

, 2018-08-04 21:55, pirms 6 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Kādi pitari - 2-3x pacēluši pēkšņi biļešu cenas. Ah, svoloči.

https://www.bezrindas.lv/lv/fiba-u1... lūdzu, savas padsmit jau iepirku
Jau no 4daļfināla uz pusfinālu pacēla.

  -1 [+] [-]

, 2018-08-04 21:56, pirms 6 gadiem
nahimovs rakstīja: Stoktons un Nešs
Ja Žagars spēs pielidzināteis viņu līmenim un ietekmē uz visu komandas spēli tad mierīgi uzskatu, ka viņš var pat tikt krutāks un atpazistamāks un populārāks nekā KP ir bijis un būs !

     [+] [-]

, 2018-08-04 21:56, pirms 6 gadiem
nahimovs rakstīja: Stoktons un Nešs
Vēl noteikti daudz var citus atrast. Neviens jau nstrīdas par to, ka kopumā NBA basī dominē afrozēni. Bet nevajag aizmirst, ka ASV izlase ir piedzīvojusi zaudējumus pret izlasēm, kur nedominē afro

     [+] [-]

, 2018-08-04 21:56, pirms 6 gadiem
Onslovs rakstīja: Jau no 4daļfināla uz pusfinālu pacēla.
ok, tam nebiju nosekojis. Solīja, ka uz visām spēlēm būs 5+komisija.

  +1 [+] [-]

, 2018-08-04 21:57, pirms 6 gadiem
kuklitis rakstīja: Ja Žagars spēs pielidzināteis viņu līmenim un ietekmē uz visu komandas spēli tad mierīgi uzskatu, ka viņš var pat tikt krutāks un atpazistamāks un populārāks nekā KP ir bijis un būs !
Nu jau Tu aizmuldējies😁 kaut ko noteikti iemalko pa starpai,A?

  +2 [+] [-]

, 2018-08-04 22:00, pirms 6 gadiem
kuklitis rakstīja: Ja Žagars spēs pielidzināteis viņu līmenim un ietekmē uz visu komandas spēli tad mierīgi uzskatu, ka viņš var pat tikt krutāks un atpazistamāks un populārāks nekā KP ir bijis un būs !
Nu šis spriedums ir mazliet garām jau tajā mirklī, kad Tu neņem vērā to, ar ko KP ir tiešām īpašs. Aaaaaaugums....... plus nedabīgais spējas kustēties tā it kā būtu krietni īsāks

  +1 [+] [-]

, 2018-08-04 22:09, pirms 6 gadiem
daba tiešām Žagaru apveltījusi ar lielu talantu. Ja nesakāps galvā, būs mums savs goran dragič iekš nba No šīs izlases redzu vēl divus, kas var spēlēt ļoti augstā līmenī. Kurucs neapšaubāmi ir Timmas sekotājs, patīk enerģija, ko viņš iedod komandai...kārtīgs allrounder...redzu viņu uz robežas starp nba/euroleague...vēl augstu eiropas mērogā saredzu Vēveri, tikai ļoti jāpiestrādā pie metiena precizitātes

     [+] [-]

, 2018-08-04 22:10, pirms 6 gadiem
viedoklis rakstīja: Jo? Tā uz fikso-mēģini nosaukt mazo, (MAZO) balto, kas reāli NBA ir bijis spējīgs kapāt, protams, vēlams pēc iespējas vairāk tādus, jo kā mēs zinām, izņēmumi jau gadās...
Pass first izmirst, vienīgais eiropietis, kurš var ielikt kādā spēlē ap 20 pts ? Dragičs (balts) neskaitot Pārkeru

     [+] [-]

, 2018-08-04 22:13, pirms 6 gadiem
kuklitis rakstīja: Ja Žagars spēs pielidzināteis viņu līmenim un ietekmē uz visu komandas spēli tad mierīgi uzskatu, ka viņš var pat tikt krutāks un atpazistamāks un populārāks nekā KP ir bijis un būs !
nu principā tā ir lieta, uz kuru var klusi cerēt. Sanāks, nesanāks, rādīs laiks. Bet viņa vecumam spēle ir neticami gudra un stabila.... kādreiz esi spēlējis ar 17-18 gadīgiem? nu bērni vēl viņi ir.....

     [+] [-]

, 2018-08-04 22:13, pirms 6 gadiem
Forma rakstīja: daba tiešām Žagaru apveltījusi ar lielu talantu. Ja nesakāps galvā, būs mums savs goran dragič iekš nba No šīs izlases redzu vēl divus, kas var spēlēt ļoti augstā līmenī. Kurucs neapšaubāmi ir Timmas sekotājs, patīk enerģija, ko viņš iedod komandai...kārtīgs allrounder...redzu viņu uz robežas starp nba/euroleague...vēl augstu eiropas mērogā saredzu Vēveri, tikai ļoti jāpiestrādā pie metiena precizitātes
Daba? Man liekas, daba viņu no basketbola viedokļa tieši nav neko diži apveltījusi. Viņa talants ir prasmes un smadzene, nevis dabas dotumi

  +2 [+] [-]

, 2018-08-04 22:16, pirms 6 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Kādi pitari - 2-3x pacēluši pēkšņi biļešu cenas. Ah, svoloči.

https://www.bezrindas.lv/lv/fiba-u1... lūdzu, savas padsmit jau iepirku
13 eiro. Briesmas. Kādi nekauņas. Vesela karbonātes porcija un 2 alēni.

     [+] [-]

, 2018-08-04 22:21, pirms 6 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Serbi ir ļoti labi. Serbi pa ceļam uz finālu kādam zaudēja?


Jā, leišiem.

     [+] [-]

, 2018-08-04 22:24, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Jā, leišiem.
Nu vo, pēc teorijas leiši uzvelk serbus, leišus uzvelk krievi, kurus uzvilkām mēs, mēs it kā esam čempioni. Teorijā. Bet praksē mēs redzēsim, kādu iespaidu būs atstājusi šodienas uzvara uz mūsu komandas sniegumu rītdien

     [+] [-]

, 2018-08-04 22:25, pirms 6 gadiem
Franči būtu labāks pretinieks, bet nu jauniešu baskets ir jauniešu baskets.

  +1 [+] [-]

, 2018-08-04 22:25, pirms 6 gadiem
Franči par vēlu pamodās

     [+] [-]

, 2018-08-04 22:27, pirms 6 gadiem
Ja nekritīsīm negaidīti lielos mīnusos, tad es ticu, ka mums ir iespēja izkapāt zeltu

  -1 [+] [-]

, 2018-08-04 22:32, pirms 6 gadiem
Beidzot zelts mums!

     [+] [-]

, 2018-08-04 22:39, pirms 6 gadiem
kuklitis rakstīja: Lūk par to es arī runāju ! Vajag būt patronam lai patiesi uzplauktu un parādītos visā krāšņumā ! un plus viņam ir tas ka feiss ir glamūrīgs un tamdēļ reklāmas indutrijai var būt nozīmīga, bet reklāma industrija valda ja ne pusi no visa NBA tad ir ļoti nozīmīgs spēlētajs !
Grafs savulaik bija U19 pasaules čempja all star tīmā...laikam tas, ka feiss tomēr nebija tik veiksmīgs neļāva kļūt par NBA stāru.

  -2 [+] [-]

, 2018-08-04 22:47, pirms 6 gadiem
nu rītdien smags grūdiens garantēts

     [+] [-]

, 2018-08-04 22:48, pirms 6 gadiem
killo2000 rakstīja: Grafs savulaik bija U19 pasaules čempja all star tīmā...laikam tas, ka feiss tomēr nebija tik veiksmīgs neļāva kļūt par NBA stāru.
Nu jau muļķības te runā. Grafam traucēja raksturs, mierīgums. Viņš nebija sportiski nikns un ambiciozs. Apmēram, kā Miška brīžiem laukumā vai Berķis, pārāk rāms, mierīgs, aizmidzis

     [+] [-]

, 2018-08-04 22:53, pirms 6 gadiem
BIĻETES TE!!!
Tiem kas nezin.
FIBA U18 Eiropas čempionāts. Finālu diena |...

     [+] [-]

, 2018-08-04 23:06, pirms 6 gadiem
Rīt fināls. Daudz mums to finālu bijuši? Domāju nē.

     [+] [-]

, 2018-08-04 23:09, pirms 6 gadiem
killo2000 rakstīja: Grafs savulaik bija U19 pasaules čempja all star tīmā...laikam tas, ka feiss tomēr nebija tik veiksmīgs neļāva kļūt par NBA stāru.
Grūti no VEF vai ASK tikt NBA. Būtu vismaz Spānija mēģinājis spēlēt.

  -1 [+] [-]

, 2018-08-04 23:11, pirms 6 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Nu jau muļķības te runā. Grafam traucēja raksturs, mierīgums. Viņš nebija sportiski nikns un ambiciozs. Apmēram, kā Miška brīžiem laukumā vai Berķis, pārāk rāms, mierīgs, aizmidzis
Vienīgais, kas traucēja, tā laika paaudzei, bija latviešu spēlētāju neatpazīstamība pasaulē. Daudzi labākie būvēja savu ceļu caur Poliju, pat iedomāties nevarēja, ka tīņu gados būs ACB komandu junioru sistēmā.

     [+] [-]

, 2018-08-04 23:18, pirms 6 gadiem
Jurchiks#2 rakstīja: Vienīgais, kas traucēja, tā laika paaudzei, bija latviešu spēlētāju neatpazīstamība pasaulē. Daudzi labākie būvēja savu ceļu caur Poliju, pat iedomāties nevarēja, ka tīņu gados būs ACB komandu junioru sistēmā.
Atpazīstamība, tās trūkums, arī traucēja, tomēr, tas nav noteicošais, jo tāpat, ja biji labs, Tev bija iespējas tikt uz labiem klubiem, Spānijā, Turcijā, Grieķijā, Itālijā vienalga mūsējie spēlēja, Štelmahers, Vītols, Kambala, K. Valters, Blūms, Janičenoks, Bagatskis

     [+] [-]

, 2018-08-04 23:29, pirms 6 gadiem
Banzai rakstīja: BIĻETES TE!!!
Tiem kas nezin.
http://basket.lv/pirkt-biletes/fiba-u18-eiropas-cempionats-finalu-diena-13
Tauta malači. Nopirku savas pie plašas izvēles praktiski kad atvērās tirdzniecība. Tagad nodomāju ieiešu paskatīties kā pildās un gar malām viss praktiski pa tukšo.

Jāiet un jaatbalsta. !!!!

     [+] [-]

, 2018-08-04 23:32, pirms 6 gadiem
janijs56 rakstīja: Apsveicu puišus ar grūto uzvaru un skaisto spēli. Lai pietiek vēl spēka rītdienai!
Vēl foršs moments , kad minūtes pārtaukumā krievu trneris savējiem kliedza: " Bļ..j, mi ne možem im proigrivatj, poņimajete? "
Jā, un vēl treneris lietoja vārdu bļ... minūtes pārtraukumā pēc Žagara kārtējā caurgājiena pa kreiso pusi, kad viņš guva 2 punktus. Latvija ar lielu Žagaru šodien nopēra Krieviju

     [+] [-]

, 2018-08-04 23:35, pirms 6 gadiem
killo2000 rakstīja: Grafs savulaik bija U19 pasaules čempja all star tīmā...laikam tas, ka feiss tomēr nebija tik veiksmīgs neļāva kļūt par NBA stāru.
Grāfs pats īsti negribēja sevi pārāk nodzenāt, pēc studijām ASV, viņš ļoti nopietni apsvēra iespēju beigt karjēru.

     [+] [-]

, 2018-08-05 00:06, pirms 6 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Nu jau muļķības te runā. Grafam traucēja raksturs, mierīgums. Viņš nebija sportiski nikns un ambiciozs. Apmēram, kā Miška brīžiem laukumā vai Berķis, pārāk rāms, mierīgs, aizmidzis
Nu tas jau kā sarkasms bij domāts. Vienkārši tas ir piemērs, kur U18, U19 laikos likās nu tik būs nenormālais kaplis un tad viss - progress apstājās. Tāpēc šajā vecumā labāk ļoti tālejošus spriedumus neizdarīt

     [+] [-]

, 2018-08-05 00:36, pirms 6 gadiem
killo2000 rakstīja: Nu tas jau kā sarkasms bij domāts. Vienkārši tas ir piemērs, kur U18, U19 laikos likās nu tik būs nenormālais kaplis un tad viss - progress apstājās. Tāpēc šajā vecumā labāk ļoti tālejošus spriedumus neizdarīt
ā, bet man nepieleca, te tak visi lielākoties kā bērni, tikai tiešu un saprotamu valodu runā. Protams, nevar aizrauties ar fantāzijām, bet, ja paskatamies, tad tomēr var redzēt, ka ir spēlētāji, par kuriem ļoti droši var teikt, ka viņiem ir liela iespēja kaut ko sasniegt pro līmenī. Sākotnējais talanta daudzums, spējas, dabas dotumi, raksturs, tas, veido noteiktu ainu, raksturojumu. Labs piemērs ir KP, tur viss liecināja,, iespēja, ka viņš par kaut ko kļūs, ir milzīgi liela. Lomažs arī uzreiz atstāja nopietnu iespaidu, visu laiku bija sajūta, ka reiz spēlēs izlasē, nebija ilgi jāgaida,jau uzspēlēja. Vai ir tādi šaubīgie, kā Žvīgurs, Pasečniks, kur arī ir liels talants, bet viss cits līdzi netiek. Nav domāšana, attieksme, centība vai vienkārši nav asuma, līdera un uzvarētāja dotību

     [+] [-]

, 2018-08-05 00:47, pirms 6 gadiem
Bostonietis rakstīja: Valters jau twiterī izceļas
Pēc kāda laika Strēlnieks varēs ūdeni pienest..
Baigi feini, ka painformē, šis mani twitter nobloķējis..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-08-05 01:42, pirms 6 gadiem
viedoklis rakstīja: Jo? Tā uz fikso-mēģini nosaukt mazo, (MAZO) balto, kas reāli NBA ir bijis spējīgs kapāt, protams, vēlams pēc iespējas vairāk tādus, jo kā mēs zinām, izņēmumi jau gadās...
Stoktons, Nešs...

     [+] [-]

, 2018-08-05 01:53, pirms 6 gadiem
kuklitis rakstīja: Ja Žagars spēs pielidzināteis viņu līmenim un ietekmē uz visu komandas spēli tad mierīgi uzskatu, ka viņš var pat tikt krutāks un atpazistamāks un populārāks nekā KP ir bijis un būs !
Nekad, 1.88 nekad nebūs MPV.

  +2 [+] [-]

, 2018-08-05 03:14, pirms 6 gadiem
guntis_smats_1169553709758803 rakstīja: Nekad, 1.88 nekad nebūs MPV.
2001
The Answer
183cm

  +1 [+] [-]

, 2018-08-05 03:24, pirms 6 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Vai ir tādi šaubīgie, kā Žvīgurs, Pasečniks, kur arī ir liels talants, bet viss cits līdzi netiek. Nav domāšana, attieksme, centība vai vienkārši nav asuma, līdera un uzvarētāja dotību
-man savulaik tds šaubīgais šķita Timma -taču džekam izrādījās krietni vairāk darbaspēju +pašlepnuma kā no malas varētu šķist
ļoti liels prieks ka viņš atrada sevī resursu izsisties līdz savam šī brīža līmenim ne pa to vieglāko un īsāko ceļu
-pašdisciplīna un prasme strādāt ir tieši tāds pats talants kā visi pārējie fundamentāli basī nepieciešamie bāzes dotumi

     [+] [-]

, 2018-08-05 03:53, pirms 6 gadiem

     [+] [-]

, 2018-08-05 07:47, pirms 6 gadiem
Žagars labs bet der attcerēties ka jau bija PG uz kuru lika milzīgas cerības.Kaspars Vecvagars (U-20 sudrabs,simboliskais piecinieks,līgums ar Žalgiris)bet traumas visu aprāva (varbūt reanimēs karjeru) tāpēc tfu tfu tfu cerams būs labi.

  +1 [+] [-]

, 2018-08-05 09:33, pirms 6 gadiem
Witslenamitea rakstīja: Žagars labs bet der attcerēties ka jau bija PG uz kuru lika milzīgas cerības.Kaspars Vecvagars (U-20 sudrabs,simboliskais piecinieks,līgums ar Žalgiris)bet traumas visu aprāva (varbūt reanimēs karjeru) tāpēc tfu tfu tfu cerams būs labi.
Vecaajam nekad (pat jaunībā tajos laikos ) nav bijis tas asums un ātrums kāds ir Žagaram tagad ! Viņš tāds kokaināks un stīvāks bija un piespēles ar tik labas tomēr nedalīja kā to dara Žagars.

  +1 [+] [-]

, 2018-08-05 10:29, pirms 6 gadiem
kuklitis rakstīja: Vecaajam nekad (pat jaunībā tajos laikos ) nav bijis tas asums un ātrums kāds ir Žagaram tagad ! Viņš tāds kokaināks un stīvāks bija un piespēles ar tik labas tomēr nedalīja kā to dara Žagars.
Es domāju, ka nevajag pārspīlēt ar Žagara atlētiskajām spējām, viņš ir pietiekami ātrs, bet nav superātrs, savus pretiniekus viņš vairāk apspēlē uz labas kāju darbības un dribla rēķina, ļoti labi izraisa un sajūt pretkustību, labi saprot, kurā brīdī un kuriem spēlētājiem vieglāk tikt garām, augstu nelec, bet prot izraisīt kontaktu, met no ērtās/neērtās puses, jebkurā brīdī prot atbrīvot sevi metienam. Vecvagars bija izteikts skrējējs, metējs, nebija un nav viņam laukuma redzēšana.

  -1 [+] [-]

, 2018-08-05 10:52, pirms 6 gadiem
Tiešām nesavāksies pilna halle? Biju domājis, ka visi modīsies un pirks, a fig.

  +1 [+] [-]

, 2018-08-05 10:53, pirms 6 gadiem
Gadi 5-6 un Latvija var būt Eiropas čempione! Pieredzējuši Porzinģis(ja nebūs traumu), brāļi Bertāni, Kuruci+visi šitie jau būs nedaudz pieredzējuši

     [+] [-]

, 2018-08-05 11:05, pirms 6 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Gadi 5-6 un Latvija var būt Eiropas čempione! Pieredzējuši Porzinģis(ja nebūs traumu), brāļi Bertāni, Kuruci+visi šitie jau būs nedaudz pieredzējuši
tas ir tikai utopiskajā gadījumā ja nevienam nav traumu un FIBA salīgst mieru ar Eirolīgu un pieskaņojas arī tā lai maksimāli NBA spelētaji tiek uzspelēt kvalifikācijā - bet tas viss ir mazāk par 10% varbūtību un attiecīgi tas ka Latviaj pieaugašajiem kļūs par EČ arī ir mazāk par 10% !

  +1 [+] [-]

, 2018-08-05 11:23, pirms 6 gadiem
Vai tiešām LTV 7 basketbola finālu rādīs tikai atkārtojumā? TV programmā redzu, ka basketbola fināla laikā ieplānots rādīt rallijkrosu. Neticu savām acīm- vai tiešām būs tā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-08-05 11:46, pirms 6 gadiem
viedoklis rakstīja: Jo? Tā uz fikso-mēģini nosaukt mazo, (MAZO) balto, kas reāli NBA ir bijis spējīgs kapāt, protams, vēlams pēc iespējas vairāk tādus, jo kā mēs zinām, izņēmumi jau gadās...
Jason Kidd

  +2 [+] [-]

, 2018-08-05 11:46, pirms 6 gadiem
ukačaka rakstīja: Vai tiešām LTV 7 basketbola finālu rādīs tikai atkārtojumā? TV programmā redzu, ka basketbola fināla laikā ieplānots rādīt rallijkrosu. Neticu savām acīm- vai tiešām būs tā?
būs tiešraide, bet ej labāk uz arēnu.

     [+] [-]

, 2018-08-05 12:15, pirms 6 gadiem
Sveiki! Kāds varbūt zinās teikt, kādēļ nav iespējams pirkt 1 stāva biļetes, kas atrodas pretim laukumam?

FIBA U18 Eiropas čempionāts. Finālu diena |...

  +2 [+] [-]

, 2018-08-05 12:21, pirms 6 gadiem
eevelee rakstīja: Sveiki! Kāds varbūt zinās teikt, kādēļ nav iespējams pirkt 1 stāva biļetes, kas atrodas pretim laukumam?

http://basket.lv/pirkt-biletes/fiba-u18-eiropas-cempionats-finalu-diena-13
izpirkts. nopietni.