Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Žagaram 35 punkti, Latvija pirmo reizi vēsturē sasniedz Eiropas U18 finālu

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

Žagaram 35 punkti, Latvija pirmo reizi vēsturē sasniedz Eiropas U18 finālu
Artūrs Žagars spēlē pret Krieviju
Foto: FIBA

Latvijas U18 junioru basketbola izlase sestdien, 4. augustā, Rīgā uzvarēja Krieviju ar 91:80 un pirmo reizi vēsturē sasniedza Eiropas čempionāta finālu. Izšķirošajā cīņā latvieši tiksies ar Francijas un Serbijas pāra spēcīgāko komandu.

Sarkanbaltsarkano bilance Eiropas U18 pusfinālos pirms sestdienas bija 0-4. Pirmajā mēģinājumā 1998. gadā Varnā latvieši ar 65:81 zaudēja Horvātijai. Sekoja vēl trīs neveiksmes – 2007. gadā Madridē pret Serbiju (71:82) un 2010. gadā Viļņā pret Krieviju (42:73), kā arī 2013. gadā Rīgā pret Horvātiju (68:72).

Pirms U18 junioriem Eiropas čempionāta finālu izdevās sasniegt U20 jauniešiem (2013. gadā Tallinā – pusfinālā 64:63 pret Spāniju) un U16 kadetiem (2014. gadā Rīgā – pusfinālā 81:71 pret Spāniju). Laiks trešajai iespējai.

Starta piecinieki

Latvija: Žagars, Kurucs, Ķilps, Šnipke, Miška
Krievija: Konovalovs, Jeršovs, Odinokovs, Kadošņikovs, Šaškovs

Artūrs Žagars un Anrijs Miška pāris minūtēs sabēra krievu grozā 10 punktus, pēc tam rēķinus atklāja Artūrs Kurucs un Adrians Šnipke – 15:6. Ceturtdaļas turpinājumā situācija strauji mainījās – metienu garšu sajuta Aleksandrs Šaškovs, kā arī no soliņa atnākušie Kvitkovskis un Mihailovskis. Tālmetieni latviešu grozā lidoja cits pēc cita, turklāt pretinieki uzvarēja daudzas divcīņas pie Latvijas groza. Rezultāts auga dinamiski, diemžēl ar Latvijai negatīvu tendenci – 20:28. Desmitminūtes izskaņā Kurucs divus punktus atspēlēja – 22:28.

Nākamās ceturtdaļas sākums pozitīvas pārmaiņas neatnesa. Krievi turpināja enerģiski cīnīties abos laukuma galos, tiekot pie papildus uzbrukuma iespējām, kā arī pa reizei iemetot kādu tālmetienu – 22:33. Tik labi kā iepriekšējās piecās minūtēs viņiem nekrita, jo latvieši sekmīgi izmantoja zonas aizsardzību – 30:36. Sešpadsmitās minūtes izskaņā Šnipke ar metienu lēcienā panāca 32:36, bet viņa kolēģi sāka labāk atbloķēt pretiniekus. Kvitkovskis joprojām bija rezultatīvs no distances, tomēr puslaika galotnē veiksmīgāki un precīzāki bija latvieši. Miška, pateicoties precizitātei groza apakšā, lēnām sakrāja 12 punktus, savukārt Artūrs Kurucs pēdējā sekundē sajūsmināja visus izlases atbalstītājus. Viņa tālmetiens samazināja starpību līdz minimumam – 42:43!

Krievijas juniori pirmajās 20 minūtēs uzvarēja cīņu par atlēkušajām bumbām (17-25, uzbrukumā 3-9) un guva piecas reizes vairāk otrās iespējas punktu (2-10). Otrā lielā atšķirība – tālmetieni. Pretinieki iemeta 8 no 17 mēģinājumiem, kamēr latvieši realizēja 4 no 8 trīspunktniekiem. Jāpiebilst, ka krievi izmeta par astoņiem metieniem no spēles vairāk (15/31 pret 16/39). Latvijai labāk sekmējās bumbu pārķeršanā (5-2) un ātrajās pārejās (12-0). Krievijai 37 no 43 punktiem sameta trīs spēlētāji – Kvitkovskis, Šaškovs un Mihailovskis.

Otrā puslaika ievadā aktīvāks uzbrukumā kļuva Žagars – saasināja un precīzi meta. Lieliska diena bija arī Anrijam Miškam. Rūjienas spēka uzbrucējs 24. minūtē iemeta tālmetienu, palielinot savu rēķinu līdz 17 punktiem – 51:48. Vēl pēc 60 sekundēm Žagars izcēlās ar otro 2+1 gājienu spēlē, kamēr krievu uzbrukums šķita zaudējis asumu – 54:48. Kolēģim piebalsoja pārējie ārējās līnijas spēlētāji. Kristaps Ķilps iemeta tālmetienu, kārtējo sarežģīto metienu realizēja Valters Vēveris – 61:51. Jeršovs un Peteņovs centās noturēt Krieviju spēlē, taču pretinieki nespēja piebremzēt Žagaru. Latvijas kapteinis trešajā ceturtdaļā sameta 13 punktus, bet komanda pēdējā divminūšu pauzē devās ar plus četri – 65:61.

Izšķirošajā ceturtdaļā spriedze pieauga. Krievi divas reizes izlīdzināja rezultātu (69:69 un 71:71), taču izvirzīties vadībā viņiem neizdevās. Valtera Vēvera tālmetiens un Žagara garāmgājieni nodrošināja 7:0 izrāvienu – 78:71. Diviem krievu punktu kapteinis atbildēja ar četriem. Žagars guva trīs punktus ar sodu, bet nākamajā bumbas kontrolē ar tālmetienu izcēlās Adrians Šnipke – 85:73! Krievi nepadevās, izcīnīja vairākas bumbas pie latviešu groza, savukārt perimetrā par sevi atgādināja Šaškovs – 85:78. Pamatlaikā vēl bija jāspēlē 102 sekundes. Pēc minūtes pārtraukuma ar kārtējiem diviem punktiem lēcienā izcēlās Žagars, bet Kurucs atjaunoja divciparu pārsvaru – 89:78.

Pusfināls, 4. augusts, Rīga

Latvija – Krievija 91:80 (22:28, 20:15, 23:18, 26:19)
Latvija U18: Žagars 35 (2p 10/17, 3p 2/5, 1p 5/5; 3ab, 7rp, 8ip, eff 34), Miška 17 (2p 6/7, 3p 1/2, 1p 2/2; 6ab), Kurucs 12 (4ab, 7rp), Vēveris 12 (6ab), Šnipke 10, Ķilps 5, Vīksne, Berķis, Bērziņš; Hlebovickis, Šteinbergs, Mežulis.
Krievija U18: Šaškovs 24 (2p 6/10, 3p 4/9; 8ab), Kvitkovskis 16, Mihailovskis 16 (10ab), Peteņovs 10 (6ab), Jeršovs 8 (5rp), Konovalovs 6, Ščerbeņovs, Kadošņikovs, Ševčuks, Odinokovs, Zaharovs; Siņebabnovs.
Tiesneši: Gytis Vilius (Lietuva), Martin Vulič (Horvātija), Eduard Udyanskyy (Lielbritānija).
Komisārs Geert Sorensen (Dānija).

Statistika. Latvija 91, Krievija 80

Metieni no spēles: 34/63 vs 28/68
2p: 25/43 vs 18/43
3p: 9/20 vs 10/25
1p: 14/18 vs 14/16
AB: 34 (9/25) vs 39 (15/24)
RP: 20 vs 16
Kļ.: 10 vs 13
PB: 10 vs 4
BM: 3 vs 1
Personiskās piezīmes: 18 vs 17
Punkti pēc kļūdām: 13 vs 16
Punkti ātrajos izrāvienos: 14 vs 2
Punkti soda laukumā: 40 vs 32
Otrās iespējas punkti: 11 vs 17
Starta piecinieki: 79 vs 38
Rezerves: 12 vs 42

KALENDĀRS

Astotdaļfināli, 1. augusts
Krievija – Itālija 79:66 (27)
Somija – Lielbritānija 73:77 (30)
Grieķija – Francija 81:86 (26)
Lietuva – Bosnija 104:71 (32)
Latvija – Turcija 62:61 (25)
Serbija – Ukraina 121:49 (31)
Vācija – Horvātija 73:60 (28)
Spānija – Melnkalne 78:83 (29)

Ceturtdaļfināli, 3. augusts (Rīga)
Francija – Melnkalne 76:74P (38)
Grieķija – Spānija 70:85 (34)
Vācija – Serbija 86:92 (40)
Horvātija – Ukraina 85:62 (36)
Latvija – Lielbritānija 76:51 (37)
Turcija – Somija 74:56 (33)
Krievija – Lietuva 79:77 (39)
Itālija – Bosnija 98:96P2 (35)

Pusfināli, 4. augusts (Rīga)
Melnkalne – Vācija 52:76 (46)
Grieķija – Ukraina 77:73 (42)
Lielbritānija – Lietuva 68:100 (45)
Somija – Bosnija 79:55 (41)
Latvija – Krievija 91:80 (47)
Turcija – Itālija 69:79 (43)
Francija – Serbija (48)
Spānija – Horvātija (44)

Cīņas par medaļām, 5. augusts (Rīga)
11:45 Bosnija – Ukraina (spēle par 15. vietu)
14:00 Somija – Grieķija (spēle par 13. vietu)
14:00 Lielbritānija – Melnkalne (spēle par septīto vietu)
16:15 Spēle par 11. vietu (51)
16:15 Lietuva – Vācija (spēle par piekto vietu)
18:30 Spēle par devīto vietu (52)
18:30 Spēle par trešo vietu (55)
20:45 Fināls (56)

Seko Eiropas U18 čempionātam: #FIBAU18Europe #TrīsZvaigznes
https://www.facebook.com/basketbols
https://twitter.com/basketbols

  +7 [+] [-]

, 2018-08-04 20:34, pirms 6 gadiem
kuklitis rakstīja: Es domāju ka TOP NBA tviteristi u Eiropas TOP basketa eksperti šovakar un rīt jau viennozīmīgie sniegs publiskā vidē savus slēdzienus un secinājumus kāda tad īsti ir tam Zhagaram tā piespēļu kultūra un līmenis !
Ņemot vērā to, cik sekmīgi Berķis un pāris citi izrīkojās ar viņiem dotajām piespēlēm, Žagaram neatlika nekas cits, kā mest pašam

  +4 [+] [-]

, 2018-08-04 20:35, pirms 6 gadiem
Tas viedoklis taču ir pilnīgs jefiņš, katru dienu redzu viņa bezdēšanu te.

  +1 [+] [-]

, 2018-08-04 20:35, pirms 6 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Ņemot vērā to, cik sekmīgi Berķis un pāris citi izrīkojās ar viņiem dotajām piespēlēm, Žagaram neatlika nekas cits, kā mest pašam
Ja Mežulis nenorautu traumu, tad Berķa performance nebūtu jāvēro vispār svarīgajās spēlēs.

  +1 [+] [-]

, 2018-08-04 20:35, pirms 6 gadiem
Lai gan vispār piekrītu, ka Žagars diez vai būs stabils NBA spēlētājs, labākajā gadījumā kādā lejasgala komandā uzspēlētu nedaudz. Viņa auguma parametri ir pārāk vāji priekš tā. Jā vēl uzbrukumā viņš būtu lietderīgs, tad aizsardzībā caurums kuru jebkura komanda meklētu. NBA šobrīd visi jūsmo par frīkiem kuri ir tikpat gari kā centri agrāk, bet ir super mobili un driblē tikpat labi kā mazie.

  +1 [+] [-]

, 2018-08-04 20:36, pirms 6 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Ņemot vērā to, cik sekmīgi Berķis un pāris citi izrīkojās ar viņiem dotajām piespēlēm, Žagaram neatlika nekas cits, kā mest pašam
Nu nopietni eksperti to visu spēj saredzēt un novērtēt un saprast !

     [+] [-]

, 2018-08-04 20:37, pirms 6 gadiem
viedoklis rakstīja: Kurucs vnk te pāris mēnešus ir lamu vārds basketbola sakarā-ja jau tik ļoti vēlies būt tas, kas ar savu līdzi jušanu Kurucus paceļ nebijušos augstumos-turpini, Tev sanāk, varbūt 3zvaigžņu ordeni piešķir prezis?!
Nu es nebiju redzējis jaunāko, bet visi tik kritiski bija. Šajā turnīra parādījis labi.

  +3 [+] [-]

, 2018-08-04 20:37, pirms 6 gadiem
Assasinss' rakstīja: Lai gan vispār piekrītu, ka Žagars diez vai būs stabils NBA spēlētājs, labākajā gadījumā kādā lejasgala komandā uzspēlētu nedaudz. Viņa auguma parametri ir pārāk vāji priekš tā. Jā vēl uzbrukumā viņš būtu lietderīgs, tad aizsardzībā caurums kuru jebkura komanda meklētu. NBA šobrīd visi jūsmo par frīkiem kuri ir tikpat gari kā centri agrāk, bet ir super mobili un driblē tikpat labi kā mazie.
Tu vispār sajēdz ka džekam ir tikai 18 gadi un ka reāli viņš var nenormāļi koriģēt un mainīt savu ķermeniun muskulatūru tuvākajos gados ?!
Un ko tu teiksi par Garšvielu - kamdēļ viņs ir viens no krutākajiem tagad NBA ???

     [+] [-]

, 2018-08-04 20:38, pirms 6 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Ņemot vērā to, cik sekmīgi Berķis un pāris citi izrīkojās ar viņiem dotajām piespēlēm, Žagaram neatlika nekas cits, kā mest pašam
Tur es Tev piekrītu - bija sajūta, ka pārējie spēlētāji vispār negaida un nevar iedomāties, ka attiecīgajā pozīcijā viņi vispār spēs saņemt bumbu, bet kad saņem tad apjūk un nezina ko darīt tālāk līdz pozitīvā epizode jau ir galā un viss jāsāk no sākuma.

  +3 [+] [-]

, 2018-08-04 20:38, pirms 6 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Tu laikam esi kaut kur smagi kritis un apsities nevāji, ja uzskati, ka Stoktons spēlēja laikā, kad basīts bija mīksts
Kā patika Žagara caurgājienu noslēgumi. Pa kreiso pusi ar kreiso roku, pa labo pusi ar labo. Tādu nosegt ir gandrīz nereāli. Tieši par to A.Kuruca gadījumā biju domājis, diemžēl Kurucs ejot pa kreiso pusi metienu veic ar labo roku.

  +3 [+] [-]

, 2018-08-04 20:39, pirms 6 gadiem
vienigais_anonims rakstīja: Nu es nebiju redzējis jaunāko, bet visi tik kritiski bija. Šajā turnīra parādījis labi.
Nu es skatījos U16 spēles, tur abi ar Žagaru jau nereāli labi izskatījās

  +6 [+] [-]

, 2018-08-04 20:39, pirms 6 gadiem
Ja Žagars turpinās tādā pat garā,tad viņš būs eiropā tik pat liels spēks kā Porziņğis. Porziņğis ar Žagaru var atnest Latvijai varenu dominanci. Jācer,ka Žagars pieaugušo basketbolā nepazudīs. Jebkurā gadījumā laukumu viņš pārredz fantastiski.
Rīt būs jāaiziet uz finālu.

     [+] [-]

, 2018-08-04 20:39, pirms 6 gadiem
Swordsman rakstīja: Nu ar Pastnieku vienā komandā viņš patiešām spēlēja
neiedomājos

  +1 [+] [-]

, 2018-08-04 20:39, pirms 6 gadiem
Žagars izcils, bet ..... 1,88 m. Eiropā būs izcils, ja nesačakarēs sevi ar šmigu, azartspēlām un .... Gribētu gan viņu redzēt NBA, bet neticu. Bet, ceram!

     [+] [-]

, 2018-08-04 20:39, pirms 6 gadiem
RuncisPuncis rakstīja: knapi izvilka, būsim godīgi...
Bet kurš domāja , ka mūsējie viegli sagraus Russia?

     [+] [-]

, 2018-08-04 20:40, pirms 6 gadiem
lasu komentārus un izskatās, ka daudzi beidzot noskatījušies pirmo LV spēli, lai gan tikpat labi spēlē jau otro nedēļu..

  +1 [+] [-]

, 2018-08-04 20:41, pirms 6 gadiem
guntis_smats_1169553709758803 rakstīja: Žagars izcils, bet ..... 1,88 m. Eiropā būs izcils, ja nesačakarēs sevi ar šmigu, azartspēlām un .... Gribētu gan viņu redzēt NBA, bet neticu. Bet, ceram!
Garšvielai NBA augums ir 1.91 !

     [+] [-]

, 2018-08-04 20:42, pirms 6 gadiem
Zeperi malači. Trenerim pirms Berķa sūtīšanas vajag viņu līdz galam pamodināt.Snaužot uz beņķa, samiegojies viņš laukumā apjūk.Tādēļ, viņam esot laukumā, bija zināms risks pagrūst spēli.

  +5 [+] [-]

, 2018-08-04 20:42, pirms 6 gadiem
KoNuKo rakstīja: Kā patika Žagara caurgājienu noslēgumi. Pa kreiso pusi ar kreiso roku, pa labo pusi ar labo. Tādu nosegt ir gandrīz nereāli. Tieši par to A.Kuruca gadījumā biju domājis, diemžēl Kurucs ejot pa kreiso pusi metienu veic ar labo roku.
Nu Žagaram ir nereāli laba bumbas kontrole uz abām pusēm, jau u16 laikā viņš ar to ļoti izcēlās. Neesmu redzējis tik labu driblu nevienam LV spēlētājam. Es tieši šodien redzēju Kuruca caurgājienu no kreisās, kur viņš ļoti smuki iemeta ar kreiso. Man liekas, Tu jauc ar Rodionu, kuram ir milzīga priblēma ar kreiso pusi

  +5 [+] [-]

, 2018-08-04 20:42, pirms 6 gadiem
Bostonietis rakstīja: Žagars reāls zvērs.Šausmīgi universāls uzbrukuma saspēlnieks ar visām vajadzīgajām īpašībām.
Tonijs Parkers 2.

     [+] [-]

, 2018-08-04 20:43, pirms 6 gadiem
Assasinss' rakstīja: Lai gan vispār piekrītu, ka Žagars diez vai būs stabils NBA spēlētājs, labākajā gadījumā kādā lejasgala komandā uzspēlētu nedaudz. Viņa auguma parametri ir pārāk vāji priekš tā. Jā vēl uzbrukumā viņš būtu lietderīgs, tad aizsardzībā caurums kuru jebkura komanda meklētu. NBA šobrīd visi jūsmo par frīkiem kuri ir tikpat gari kā centri agrāk, bet ir super mobili un driblē tikpat labi kā mazie.
Lai kā negribētu, bet jāpiekrīt. Lai gan ilgus gadus Lakers spēlēja tāds ubags kā Vujačičs, ja nemaldos - viena gada ar Armandu Šķēli. konkrēts ubags, bet jugu aģenti viņu reāli iebīdīja un daudzas sezonas šis tak tur noturējās. Tā ka, ja Žagars ir Porziņģa aizgādībā, tikšana NBA var arī tik nereālanemaz nebūt

     [+] [-]

, 2018-08-04 20:43, pirms 6 gadiem
strops rakstīja: Zeperi malači. Trenerim pirms Berķa sūtīšanas vajag viņu līdz galam pamodināt.Snaužot uz beņķa, samiegojies viņš laukumā apjūk.Tādēļ, viņam esot laukumā, bija zināms risks pagrūst spēli.
Kādā veidā u ar kādām metodēm pamodināt ?! Varbūt te sagaidīsim kādus esperta ieteikumus un rekomndācijas ??

  +2 [+] [-]

, 2018-08-04 20:44, pirms 6 gadiem
Onslovs rakstīja: Tonijs Parkers 2.
Es ar par to padomāju. Var tamborēt pa visu laukumu un rast tik neordinārus risinājumus.

  +2 [+] [-]

, 2018-08-04 20:44, pirms 6 gadiem
kuklitis rakstīja: Es neatceros vispār cik gadu atpakaļ man pedējo reizi asaras bira, bet tagad man tās reāli birst laukā ! Par laimi, tās ir laimes asaras
kuklitis, 18:46, pirms 2 stundām, ignorēt, atbildēt
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Smird pēc drātes
Aizsardzībā galīgi vāji esam un kreivu fona ! To var kompensewt tiaki ar IDEAL uzbrukumu kaur 60%-70% triuljnjiki un divputnieku procentam jaabuut Par ko tad tā apraudājies? Ka tavi krieviņi paslīdēja paši uz savas desas?

     [+] [-]

, 2018-08-04 20:45, pirms 6 gadiem
kuklitis rakstīja: Tu vispār sajēdz ka džekam ir tikai 18 gadi un ka reāli viņš var nenormāļi koriģēt un mainīt savu ķermeniun muskulatūru tuvākajos gados ?!
Un ko tu teiksi par Garšvielu - kamdēļ viņs ir viens no krutākajiem tagad NBA ???
Nu cerēsim,ka viņš paaugsies līdz 193, lai gan rokas izskatās īsas viņam.
Karijs ir labākais shooteris kāds jebkad ir bijis, viņa uzbrukums atsver aizsardzību, turklāt viņš ir ļoti labs bumbas pārķeršanā.
Tādam talantam NBA treneri arī var pielāgot aizsardzību un domāt kā viņu paslēpt. Ja tāds Žagars ir beņķa spēlētājs, tad pietiek ar vienu bloku, lai jau būtu mismatch, kur var padsmit punktus salādēt uz tā rēķina. Paskaties Bostona atkratījās no mazā Tomasa, lai gan šis 30 punktus meta.

     [+] [-]

, 2018-08-04 20:46, pirms 6 gadiem
kuklitis rakstīja: Garšvielai NBA augums ir 1.91 !
OK, Tomasam ir 1,75, bet tas neattiecas uz Eiropas spēlētājiem.

  +3 [+] [-]

, 2018-08-04 20:47, pirms 6 gadiem
Rafaello rakstīja: Lai kā negribētu, bet jāpiekrīt. Lai gan ilgus gadus Lakers spēlēja tāds ubags kā Vujačičs, ja nemaldos - viena gada ar Armandu Šķēli. konkrēts ubags, bet jugu aģenti viņu reāli iebīdīja un daudzas sezonas šis tak tur noturējās. Tā ka, ja Žagars ir Porziņģa aizgādībā, tikšana NBA var arī tik nereālanemaz nebūt
Lūk par to es arī runāju ! Vajag būt patronam lai patiesi uzplauktu un parādītos visā krāšņumā ! un plus viņam ir tas ka feiss ir glamūrīgs un tamdēļ reklāmas indutrijai var būt nozīmīga, bet reklāma industrija valda ja ne pusi no visa NBA tad ir ļoti nozīmīgs spēlētajs !

  +8 [+] [-]

, 2018-08-04 20:49, pirms 6 gadiem
Man liekas ir pāragri bīdīt runas par NBA un nopietni par to strīdēties, tas ir viss tikai nākotne, jāizbauda šis mirklis, tālāk viss pats soli pa solim saliksies pa plauktiem un sakārtosies. Varbūt Eirolīgā, Spānija, varbūt NBA

  +2 [+] [-]

, 2018-08-04 20:50, pirms 6 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Man liekas ir pāragri bīdīt runas par NBA un nopietni par to strīdēties, tas ir viss tikai nākotne, jāizbauda šis mirklis, tālāk viss pats soli pa solim saliksies pa plauktiem un sakārtosies. Varbūt Eirolīgā, Spānija, varbūt NBA
True, vienkārši gaidām un ceram!

  +1 [+] [-]

, 2018-08-04 20:51, pirms 6 gadiem
DAS IST FANTASTISCH !!!

     [+] [-]

, 2018-08-04 20:51, pirms 6 gadiem
norcha 172 rakstīja: kuklitis, 18:46, pirms 2 stundām, ignorēt, atbildēt
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Smird pēc drātes
Aizsardzībā galīgi vāji esam un kreivu fona ! To var kompensewt tiaki ar IDEAL uzbrukumu kaur 60%-70% triuljnjiki un divputnieku procentam jaabuut Par ko tad tā apraudājies? Ka tavi krieviņi paslīdēja paši uz savas desas?
Jā, krieviņi reāli kontrolēka uz to brīdi spēļi un perspektīvas izskatījās bēdīgas LV izlasei !Bet viņi spēja tomēr saņemties un izkapāt ! Ja man bija šaubas mača gaitā - tad protams ka es to nenoliedzu ! Bet paßi spélétáji komplektá ar terneriem deva radikálu atbildi uz manu pesimismu !

  +1 [+] [-]

, 2018-08-04 20:52, pirms 6 gadiem
Bet serbi vēl fiziskāki par krieviem

  +3 [+] [-]

, 2018-08-04 20:54, pirms 6 gadiem
Žagarā ir kaut kas no Dražena Petroviča YUG/ CRO

  +3 [+] [-]

, 2018-08-04 20:56, pirms 6 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Man liekas ir pāragri bīdīt runas par NBA un nopietni par to strīdēties, tas ir viss tikai nākotne, jāizbauda šis mirklis, tālāk viss pats soli pa solim saliksies pa plauktiem un sakārtosies. Varbūt Eirolīgā, Spānija, varbūt NBA
Nu izlases kontekstā Žagars nāk tieši laikā kā Strēlnieka aizstājējs, jo šobrīd aiz viņa mums ar saspēles vadītājiem ir tā kā ir.

  +1 [+] [-]

, 2018-08-04 20:58, pirms 6 gadiem
specha rakstīja: Žagarā ir kaut kas no Dražena Petroviča YUG/ CRO
Nu nē, tas būtu baigi pavirši, es drīzāk teiktu, ka Žagars ir talanta ziņā apdāvināts kā Dončičs, gaismas gadus priekšā saviem gadiem, spēlē un pieņem lēmumus kā pieaudzis vecis. Tikai fiziski gan Dončičs ir citiem gabarītiem

  +1 [+] [-]

, 2018-08-04 20:59, pirms 6 gadiem
ainars_vindulis_4034643 rakstīja: Ja Mežulis nenorautu traumu, tad Berķa performance nebūtu jāvēro vispār svarīgajās spēlēs.
Grūti ta patekt, pirmaja spēlē Mežulis bija vājš, varbūt atvērtos tālākajās spēlēs. Bez tam Berķim dažas spēles bija tīri labas, šodien gan neizdevās.