Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

U-20 izlases dalībnieku nakts peldei būs nepatīkamas sekas

U-20 izlases dalībnieku nakts peldei būs nepatīkamas sekas
U-20 izlases galvenais treneris Varis Krūmiņš
Foto: FIBA Europe

Kā ziņo Basket.lv, LBS valde atbalstījusi U-20 izlases galvenā trenera Vara Krūmiņa lēmumu, kurš pēdējās Eiropas čempionāta spēlēs laukumā nelaida disciplīnu pārkāpušos basketbolistus. Par pārkāpumiem savienība informēs spēlētāju klubus.

Basketbola savienības valde atbalstījusi Latvijas U-20 izlases galvenā trenera Vara Krūmiņa lēmumu par disciplīnas pārkāpumu Eiropas čempionāta laikā pēdējās spēlēs laukumā nesūtīt Kristeru Zeidaku, Mārtiņu Meieru un Oto Ošenieku. Zeidaks un Meiers svītroti arī no valstsvienības kandidātu saraksta.

Par spēlētāju pārkāpumiem un sodu informēs viņu klubus. Mārtiņš Meiers spēlē BK "Ventspils", Kristers Zeidaks – Itālijas komandā "Fastweb Casale", bet Oto Ošenieks rudenī sāks studēt Mineapoles universitātē. Atgādinām, ka Eiropas U-20 čempionātā Latvijas komanda izcīnīja 11.vietu, bet sodītie spēlētāji nepiedalījās pēdējās divās turnīra spēlēs.

Izmantotie resursi:
Basket.lv

 +34 [+] [-]

, 2010-08-03 17:57, pirms 14 gadiem
Ošeniekam var traki sanākt zinor kā amīši mīl disciplīnu koledžās

 +42 [+] [-]

, 2010-08-03 18:05, pirms 14 gadiem
Nja cerams,ka U18 puiši pēc gadiem nebūs tādi paši.

 +19 [+] [-]

, 2010-08-03 18:10, pirms 14 gadiem
a kas tur notika?

 +29 [+] [-]

, 2010-08-03 18:10, pirms 14 gadiem
jjaanka rakstīja: Nja cerams,ka U18 puiši pēc gadiem nebūs tādi paši.
17-18 gados par alkaholu un meitenēm vēl tā nedomā ,bet 19-20 gados viss strauji mainās ,tā ka šamējiem viss vēl priekšā!!!
Slēpts komentārs: Jurchiks_pe4o

 +51 [+] [-]

, 2010-08-03 18:11, pirms 14 gadiem
Pareizi vien dara,kka jau ta kartiba jaieviesh!
Lai saprot ka ar tadu atieksmi nekur netiks!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: samss

+118 [+] [-]

, 2010-08-03 18:13, pirms 14 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: varbūt šoreiz labāk nevajag? Jauni čaļi tomēr, šāds paziņojums var izbeigt viņu karjeras!
Un kurš tad sabeigs viņu karjeras? Man liekas, ka vairāk jau viņi paši.
Slēpts komentārs: Baskaajis
Slēpts komentārs: murziks

 +21 [+] [-]

, 2010-08-03 18:46, pirms 14 gadiem
murziks rakstīja: džeki labi ietusējuši, tikai rakstā neparādas neviena ziņa par Vari Krūmiņu kurš pēdējās spēles vairs netrenēja komandu bet bija devies uz Latviju un 16. jūlija vakarā ar vilcienu atgriezās Valmierā...tas jau ar parāda ka komandā ir bijis "labs" konflikts
tu to pats izdomāji, vai kā?

 +35 [+] [-]

, 2010-08-03 18:54, pirms 14 gadiem
Tas nav sods, bet audzinaashanas metodes... ja savaadaak nesaprot, tad diskvalifikaacijas ir vietaa... Gan jaunie paaaugsies un vienu dienu teiks paldies par sho... Jo savaadaak jau taa jaunaa smadzene nesaprot pa kuru celu jaaiet... kas jaaziedo, ja gribi sasniegt virsotnes...

 +56 [+] [-]

, 2010-08-03 19:03, pirms 14 gadiem
tas ir psc, Latvija dzerāju basketbolistu zeme. Iedomājieties kādi 10 labākie valsts basketbolisti labāk izvēlas tusēt un dzert nekā spēlēt valsts izlasē un un ar savu piemēru būt par paraugu jaunajai paaudzei. Mjaaaa, kādiem cirvjiem jābūt!!!!!!

 +27 [+] [-]

, 2010-08-03 19:11, pirms 14 gadiem
Ja gribēja nopeldēties ,vajadzēja palikt savos klubos un universitātēs,nevis atskriet uz pēdējo nometni un tad aizbraukt ar izlasi vai ar draugiem patusēt uz čempi.

  +8 [+] [-]

, 2010-08-03 19:26, pirms 14 gadiem
samss rakstīja: Ziniet, ja nespēlē labi izlasē vai atpūšas, bet kāpēc tad jāsadir*s spēlētājam nākotne un ziņot kk tālāk? Vnk treneri paši to ir panākuši, ka uz LV izlasēm cilvēki nāk kā atpūsties, es pats pēc sevis zinu (tas nav basketbols), bet kad arī aizbraucu uz sacenēm, tad atpūšos, jo neviens nav man teicis atbrauc un cīnies par LV godu. Protams, jūs teiksiet, ka man pašam to jāsaprot un jābūt vēlmei kaut ko izcīnīt, bet tā nav. Tā arī ar LV izlasi, bet nu ziņot to tālāk ir stūlbi. Varētu padomāt, ka Krūmiņš lielais eksperts pats kaut ko ir sasniedzis kā treneris.. Vienkārši jāizrunā pirms tam tās lietas un jānostāda fakti uzreiz, nevis neko neteikt, gaidīt un pēc tam pieņemt sekas, jo redz spēlētāji aizgāja nopeldēties.
Ko tu te muldi, ka Krūmiņš neko nav sasniedzis. Labāk paprasi, cik jaunos talantus viņš ir izaudzinājis.

  -3 [+] [-]

, 2010-08-03 19:27, pirms 14 gadiem
askolds rakstīja: 17-18 gados par alkaholu un meitenēm vēl tā nedomā ,bet 19-20 gados viss strauji mainās ,tā ka šamējiem viss vēl priekšā!!!
da labi , kā ta nedomāā , tie kuri nav kkadi pedejie bomāri 15 un 16 gados jau tā domāā

 +17 [+] [-]

, 2010-08-03 19:36, pirms 14 gadiem
samss rakstīja: Ziniet, ja nespēlē labi izlasē vai atpūšas, bet kāpēc tad jāsadir*s spēlētājam nākotne un ziņot kk tālāk? Vnk treneri paši to ir panākuši, ka uz LV izlasēm cilvēki nāk kā atpūsties, es pats pēc sevis zinu (tas nav basketbols), bet kad arī aizbraucu uz sacenēm, tad atpūšos, jo neviens nav man teicis atbrauc un cīnies par LV godu. Protams, jūs teiksiet, ka man pašam to jāsaprot un jābūt vēlmei kaut ko izcīnīt, bet tā nav. Tā arī ar LV izlasi, bet nu ziņot to tālāk ir stūlbi. Varētu padomāt, ka Krūmiņš lielais eksperts pats kaut ko ir sasniedzis kā treneris.. Vienkārši jāizrunā pirms tam tās lietas un jānostāda fakti uzreiz, nevis neko neteikt, gaidīt un pēc tam pieņemt sekas, jo redz spēlētāji aizgāja nopeldēties.
nez, nez...
pirmkārt, visdrīzāk ne jau Krūmiņš pieņēma lēmumu ziņot džeku klubiem, bet gan LBS. tas, ka Krūmiņš ziņoja LBS, manuprāt, ir tikai normāli.

otrkārt, kas attiecās uz brīdināšanu iepriekš, pat publiskajā telpā LBS ziņoja, ka vairs nepieļaus tādus gadījumus, kādi bija lielajā izlasē. ja kas tāds notiks, sekos sankcijas. arī diskvalifikācijas lielajā izlasē tomēr bija labs brīdinājums pārējo izlašu dalībniekiem. tas, vai šādi jautājumi jārisina un vispār jāizplata presē, ir cits stāsts. tā tomēr ir iekšējā virtuve. bet atsauksmju došana tiešajiem darba devējiem ir tikai normāla lieta, ne tikai sportā.

treškārt, kas attiecas uz motivāciju, lai nu kam, bet jauniešu izlašu dalībniekiem ar to nedrīkstētu būt problēmu. tā būtībā ir viņu lielākā iespēja sevi parādīt Eiropā, kāmēr lielās izlases dalībnieki savu vārdu taisa sezonas laikā klubos.

  -3 [+] [-]

, 2010-08-03 19:51, pirms 14 gadiem
haljava1 rakstīja: tu to pats izdomāji, vai kā?
tā ir patiesība nevis izdoma

 +23 [+] [-]

, 2010-08-03 20:00, pirms 14 gadiem
Taa ir normala kartiba zinot klubiem. Un tie, kas tadu uzvedibu atbalsta, var iet dzili meza un nodzerties pec patikas. Ja nevienam netrauce, viss ok! Tikai savacies pec sevis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2010-08-03 20:12, pirms 14 gadiem
var gan nepiekrist - tas var sanākt pat pakalpojums. no sērijas, viens solis atpakaļ, divi uz priekšu. vispirms mācība citām reizēm, tad uz izlasi dosies tikai, ja patiešām vēlēsies spēlēt. attieīgi augstāka motivācija, labāks sniegums, lielāka uzmanība no potenciālajiem darba devējiem. otrkārt, pastiprināta uzmanība disciplīnas jomā no esošajiem darba devējiem, kas arī var dot pozitīvu efektu.

  +7 [+] [-]

, 2010-08-03 20:42, pirms 14 gadiem
askolds rakstīja: 17-18 gados par alkaholu un meitenēm vēl tā nedomā ,bet 19-20 gados viss strauji mainās ,tā ka šamējiem viss vēl priekšā!!!
da labi

  +1 [+] [-]

, 2010-08-03 20:43, pirms 14 gadiem
Sods ir neproporcionāls. Jā: var izskatīt lietu LBS, sodīt, informēt klubus, bet nedrīkst uzlikt vēl papildus netiešu, bet daudz nopietnāku sodu ar informācijas nopludināšanu presei. Jo kas nonācis presē, tas uz mūžu. Īpaši online laikmetā. Ja džeki izdarīs secinājumus un neko tādu neatkārtos, tad vienalga pat pēc 10 gadiem šito ziņu viņiem kāds varēs izvilkt un iebāzt ģīmī. Latvijā diemžēl vai nu par to neiedomājas, vai dara to tīšām.

  -3 [+] [-]

, 2010-08-03 20:56, pirms 14 gadiem
Izskatās, ka basketbols Latvijā lēnām nolaižas līdz rokasbumbas un volejbola līmenim.

 +13 [+] [-]

, 2010-08-03 21:00, pirms 14 gadiem
tātad čempionāta laikā dzert drīkst, bet sodīt nedrīkst? Intresanta un daudzsološa Latvijas basketbola nākotnes izpratne. Vai veikalā zagt drīkst? Vai savu valsti apkaunot drīkst? Ja Baketbola Savienība ir uzsākusi cīņu par kārtību un disciplīnu, tad tas ir jādara visos līmeņos un ja sodīja Latvijas Nacionālās izlases līderus, tad nav nekāds brīnums, ka sods ir jāsaņem arī jauniešiem!!! Trīs saņems sodu, bet varbūt tris simti dzers mazāk un sāks domāt nevis ar to galviņu kas starp kajām, bet gan ar to ,kas uz pleciem!!!
xZ rakstīja: Sods ir neproporcionāls. Jā: var izskatīt lietu LBS, sodīt, informēt klubus, bet nedrīkst uzlikt vēl papildus netiešu, bet daudz nopietnāku sodu ar informācijas nopludināšanu presei. Jo kas nonācis presē, tas uz mūžu. Īpaši online laikmetā. Ja džeki izdarīs secinājumus un neko tādu neatkārtos, tad vienalga pat pēc 10 gadiem šito ziņu viņiem kāds varēs izvilkt un iebāzt ģīmī. Latvijā diemžēl vai nu par to neiedomājas, vai dara to tīšām.

 +12 [+] [-]

, 2010-08-03 21:02, pirms 14 gadiem
nu ta sportists "samss" aizbrauc uz sacenēm un nezin, ka jācīnās uz pilnu klapi... nezin, ka pārstāv Latviju...neviens neesot teicis...

kādi gan idioti gadās starp daudziem labiem sportistiem...

tāpēc jau mums no jaunajiem nekas neizaug... ja viņi valsts izlasē spēlēdami nesaprot, ko pārstāv... disciplīnu neievēro...

tad jau skaidrs, ka treniņos ar atpūšās...

skaidrs, ka jāziņo klubiem kādus lohus noalgojuši... uz tādiem paļauties nevar...

presē paziņojot, karjeras sabojās... ha ha... ja Džordanam ko tādu pēc 10 gadiem atrastu tikai ierēktu...

bet kurs ta šitajiem pēc 10 gadiem to meklēs...spēlēs Latvijas amatieru līgā un neviens viņus pat nepazīs... un nejau tapēc, ka sodu dabūja... bet gan tapēc, ka pasi ir lohi un neizmanto iespēju, ko daudzi citi ir sapņojusi, bet nekad nav dabūjuši...

  -3 [+] [-]

, 2010-08-03 21:03, pirms 14 gadiem
Volmaar, lasīt māki?

  -3 [+] [-]

, 2010-08-03 21:10, pirms 14 gadiem
presē paziņojot, karjeras sabojās... ha ha... ja Džordanam ko tādu pēc 10 gadiem atrastu tikai ierēktu...

[/quote]

Atradis salīdzinājumu. Info nodošana presei jau nav sods vai audzināšana, bet spēle vienos vārtos - izrēķināšanās. Jo presei jau vajag action. Tagad, kad iegūglos viņu vārdus, šitā ziņa izleks ārā viena no pirmajām. Karjeras sākumā, kad neko neesi parādījis, tas var atstāt iespaidu uz spēju atrast klubu.

  +2 [+] [-]

, 2010-08-03 21:10, pirms 14 gadiem
Karjeru sabojās, ja neaudzinās!! Un pēc 10 gadiem lieliem meistariem, ja viņi vēl spēlēs, būs pie kājas, ko par viņiem runāja pirms 10 gadiem!!!
xZ rakstīja: Volmaar, lasīt māki?

  -3 [+] [-]

, 2010-08-03 21:17, pirms 14 gadiem
Volmaars rakstīja: Karjeru sabojās, ja neaudzinās!! Un pēc 10 gadiem lieliem meistariem, ja viņi vēl spēlēs, būs pie kājas, ko par viņiem runāja pirms 10 gadiem!!!
Pareizi, ka jāaudzina, bet atdot publiskai saplosšaanai jau nav audzināšana. Vienkārši kāds slimo ar verbālo caureju. Jums arī, Volmaar, var kāds publiski uzdot jautājumu, vai jau esat pārtraucis sist savu sievu. Neviena atbilde, kā zināms, nebūs pareiza.

 +19 [+] [-]

, 2010-08-03 21:39, pirms 14 gadiem
Pilnīgi pareizi, ka soda. Daudzi tagad pēc lielās izlases -30 kliedz, ka jāspēlē labākajiem, pat ja viņi treniņcikla laikā pa klubiem blandās, dzerstās u.t.t. NEPIEKRĪTU! Tā mēs nekad neko vairāk par regulāriem zaudējumiem EČ finālturnīros nedabūsim. Ja sportists nav gatavs iztikt bez uzdzīves laikā, kad pilnībā jānododas Latvijas izlases vajadzībām, tad nedomāju, ka viņam tur jābūt.
Bija mums ļoti talantīga paaudze. Pirms 6-8 gadiem ar ļoti lielām cerībām skatījos basketbola nākotnē. Kas iznāca? Vilšanās...
Tusējās visi mūsu lielie "stāri". Jaunie loģiski, ka ņēma piemēru. Nē, ne jau tāpēc sāka dzerstīties. Vienkārši saprata, ka mierīgi var apvienot "nakts peldes" ar profesionālo sportu.

Tagad lielisks rezultāts U-18 izlasei EČ. Tagad viņi redz, ka neviens izlasē vairs neauklēsies. Nonāks izvēles priekšā - atdoties pilnībā sportam, ja grib kādreiz spēlēt lielajā izlasē vai apvienot basketu ar tik vilinošo nakts uzdzīvi. Ja izvēlēsies pirmo, esmu pārliecināts, ka bronzu vai kādu citu medaļu nākotnē varam gaidīt arī no lielās izlases.

Šodien mēs smagi krītam, bet tas kritiens bija vajadzīgs, lai rīt varētu sasniegt ko vairāk par vienkāršu atrādīšanos finālturnīros.

 +14 [+] [-]

, 2010-08-03 21:42, pirms 14 gadiem
valsts izlase un viss ar to saistītais nav valsts noslēpums...

valsts iedzīvotājiem ir pilnas tiesības zināt, kā tiek pārstāvēta viņu valsts...

ja Tu mājās sataisi sūdus tad ta ir ģimenes lieta...

ja Tu taisi sūdus valsts izlasē tad tā ir valsts lieta... un nav ko gausties...

 +16 [+] [-]

, 2010-08-03 21:49, pirms 14 gadiem
un vispār... tas ko "samss" rakstīja par Krūmiņu jau nu vispār ir zem katras kritikas...

viņam pat nav cieņas pret treneri... kas gan Krūmiņam būtu jāsasniedz... Krūmiņs dara savu iemīļotu darbu... un dara to no sirds...

te kaut kāds Hljupiks sāks izsmiet valsts izlases treneri... kur nu vel talāk...

grāvus rakt jāsūta tādus sportisteļus... un jālauž karjeras un dzīves piespiedu kārtā, ja vecaki nav audzinājuši, tad audzinās dzīve...

  +9 [+] [-]

, 2010-08-03 21:51, pirms 14 gadiem
askolds rakstīja: 17-18 gados par alkaholu un meitenēm vēl tā nedomā ,bet 19-20 gados viss strauji mainās ,tā ka šamējiem viss vēl priekšā!!!
no kurienes ta tu no klostera vai igaunijas

  +6 [+] [-]

, 2010-08-03 21:56, pirms 14 gadiem
Cerams, ka sapratīs un ka mums nebūt "Tusētāju paaudze #2".

     [+] [-]

, 2010-08-03 22:30, pirms 14 gadiem
murziks rakstīja: tā ir patiesība nevis izdoma
tu biji klāt, ka tik pārliecinoši runā?

  +3 [+] [-]

, 2010-08-03 22:52, pirms 14 gadiem
eziitis rakstīja: Pilnīgi pareizi, ka soda. Daudzi tagad pēc lielās izlases -30 kliedz, ka jāspēlē labākajiem, pat ja viņi treniņcikla laikā pa klubiem blandās, dzerstās u.t.t. NEPIEKRĪTU! Tā mēs nekad neko vairāk par regulāriem zaudējumiem EČ finālturnīros nedabūsim. Ja sportists nav gatavs iztikt bez uzdzīves laikā, kad pilnībā jānododas Latvijas izlases vajadzībām, tad nedomāju, ka viņam tur jābūt.
Bija mums ļoti talantīga paaudze. Pirms 6-8 gadiem ar ļoti lielām cerībām skatījos basketbola nākotnē. Kas iznāca? Vilšanās...
Tusējās visi mūsu lielie "stāri". Jaunie loģiski, ka ņēma piemēru. Nē, ne jau tāpēc sāka dzerstīties. Vienkārši saprata, ka mierīgi var apvienot "nakts peldes" ar profesionālo sportu.

Tagad lielisks rezultāts U-18 izlasei EČ. Tagad viņi redz, ka neviens izlasē vairs neauklēsies. Nonāks izvēles priekšā - atdoties pilnībā sportam, ja grib kādreiz spēlēt lielajā izlasē vai apvienot basketu ar tik vilinošo nakts uzdzīvi. Ja izvēlēsies pirmo, esmu pārliecināts, ka bronzu vai kādu citu medaļu nākotnē varam gaidīt arī no lielās izlases.

Šodien mēs smagi krītam, bet tas kritiens bija vajadzīgs, lai rīt varētu sasniegt ko vairāk par vienkāršu atrādīšanos finālturnīros.
man žēl tevi sarūgtināt,bet es zinu ne 1 vien čali no šis u18,kam patīk klubu dzīve, patīk labi, un zinu par,ko runāju gan no pirmajiem izlases spēlētājiem, gan nosacītiem rezervē esošjiem... es jau ceru , protams, ceru

     [+] [-]

, 2010-08-03 22:59, pirms 14 gadiem
Sodiit vajag, bet nez vai jaasuuta kaadas suudziibu veestules uz klubiem. Vnk. vareeja no izlases, jau turniira laikaa izsleegt.

  +5 [+] [-]

, 2010-08-03 23:01, pirms 14 gadiem
Par ko tādas diskusijas? 20 gadīgi teļi, kuri kuri sevi droši vien uzskata par profesionāļiem sportā pārkapa režīmu komandai svarīgā brīdī. Par to ir paredzēts sods, kas jasaņem un vai nu jāizdara pareizi secinājumi vai jāturpina tālak atbilstošā vidē...
No tā ieguvēji būs visi....

     [+] [-]

, 2010-08-03 23:02, pirms 14 gadiem
askolds rakstīja: 17-18 gados par alkaholu un meitenēm vēl tā nedomā ,bet 19-20 gados viss strauji mainās ,tā ka šamējiem viss vēl priekšā!!!
kā tad, naivulis

  -1 [+] [-]

, 2010-08-03 23:24, pirms 14 gadiem
fantomas rakstīja: tas ir psc, Latvija dzerāju basketbolistu zeme. Iedomājieties kādi 10 labākie valsts basketbolisti labāk izvēlas tusēt un dzert nekā spēlēt valsts izlasē un un ar savu piemēru būt par paraugu jaunajai paaudzei. Mjaaaa, kādiem cirvjiem jābūt!!!!!!
Bet kas liedz kādiem citiem viņus nomainīt!! Ja viņi ir labākie ar visu dzeršanu tad varbūt tas palīdz!!!!!!!!!!!!!!

  +6 [+] [-]

, 2010-08-03 23:34, pirms 14 gadiem
Mēs varam parunāt arī par to kādi plusi ir spēlējot Latvijas izlasē? Slava, gods, pašcieņa, bērniem pastastīt? Kas vēl? Tur tā lieta, ka šeit Latvijā spēlējot izlasē principā labums tev nav nekāds. Paskaties kā ir ārzemēs, prēmijas, izcila attieksme pret basketbolistu, pilnīgi viss ko viņš vēlas. Jūtās perfekti un arī tādā kondīcijā cilvēkam gribas sasniegt labus rezultātus un pārstāvēt savu valsti. Mums te Latvijā ir tādā pak*ļā, ka jāgūļ kaut kādas čuhnās un, protams, prāts velk uz tusiņiem un dzeršanu. Kā arī tas, ko es teicu, pirms tam tas nebija nostādīts ka vajag būt disciplīnai (kas it kā liekas pašsaprotami). P.s. Ukrainā vispār tagad arī ar basketbolu ir skumīgi, klīst runas, ka tur pat spēlētājiem nav apdorišanāšana un spēlētājs spēle pats uz savu risku. Tāpēc pirmkārt LBS jāsavāc savas mantas un jāsakarto sava vide, lai basketbolistiem būtu interese pārstāvēt savu valsti. Jānodrošina viņš pēc maksimuma, nevis sabāzt sev pilnas kabatas. Tas pats arī par hokeju, agrāk cik man ir zināms, kad puiši izcīnija labu vietu PC, tad Lipmans deva prēmijas, kad viens no izlases spēlētājiem saprata, ka tās ir kapeikas un nav jēgas, tad bija čali, kas tur vienkārši nespēlēja. Šogad jau arī bija cilvēki, kas pateica, ka grib atpūsties bla bla bla. Kā jums liekas vai sportists, kurš savu fizisko ir trēnejis no 6 gadu vecuma var teikt, ka ir noguris!? Protams, ka var, bet nejau te tas zvirbulis ir aprakts.

  -1 [+] [-]

, 2010-08-04 00:15, pirms 14 gadiem
nesaprotu kura virziena tas viss "iet"? Es pat domaju to kengasanu presee.. Nu ko vini grib panakt? Sliktie puikas ir vienmer bijusi un bus jebkura sporta veida, un jaatzist ka lielaka dala pat liideri. Jo lai butu par lideri ir jabut ari nekaunigam un ja tads esi, tad ne tikai laukumaa, protams, kautkadas robezhas jaievero.. ta ka mums vajag ari sliktos puikas. Un tas ir mulkibas, ka vecaki megina saviem berniem iestastit ka sportisti ir tikai "labie" Ne, sportisti ir ari sliktie, bet tiem ir loti daudz vertigas ipasibas (kuras noder visa dzives garuma), kuras nesportisti nemaz nezin un nemak novertet.. Bet, protams, ir jasoda par bargiem parkapumiem, bet neesmu "par" ja to dara publiskaja telpa. tas tiesam var nevajadzigi ietekmet jauno karjeras.

  +3 [+] [-]

, 2010-08-04 00:30, pirms 14 gadiem
Tu puikiņ ar niku "samss" laikam esi par daudz saskatījies ārzemju filmas - spriedumi par VALSTS izlasi tev, maigi sakot, dīvaini, dikti jau izskatās, ka priekš tevis VALSTS vispirms nozīmē milzīgi lielu un siltu omes klēpi un viņas priekšauta lielo kabatu pilnu ar končām... Vai pareizi trāpīju? Katrā ziņā tavi spriedumi par šo tēmu, nemaz nerunājot par trenera Krūmiņa varoņgaitu Latvijas basketbolā (bija pat valsts lielās komandas otrais treneris un, manuprāt, spēcīgāks savā jomā par jebkuru no tagadējiem) nezināšanu, ir tādi bērnudārznieka līmenī. Sorry, tu jau pat zini kas ir prēmija? Tad nu gan... Bet dīvainākais tas, ka tā nav naudiņa, kuru te dažs labs pieradis saņemt vienkārši par piedalīšanos.

  -4 [+] [-]

, 2010-08-04 00:35, pirms 14 gadiem
wolmar rakstīja: Tu puikiņ ar niku "samss" laikam esi par daudz saskatījies ārzemju filmas - spriedumi par VALSTS izlasi tev, maigi sakot, dīvaini, dikti jau izskatās, ka priekš tevis VALSTS vispirms nozīmē milzīgi lielu un siltu omes klēpi un viņas priekšauta lielo kabatu pilnu ar končām... Vai pareizi trāpīju? Katrā ziņā tavi spriedumi par šo tēmu, nemaz nerunājot par trenera Krūmiņa varoņgaitu Latvijas basketbolā (bija pat valsts lielās komandas otrais treneris un, manuprāt, spēcīgāks savā jomā par jebkuru no tagadējiem) nezināšanu, ir tādi bērnudārznieka līmenī. Sorry, tu jau pat zini kas ir prēmija? Tad nu gan... Bet dīvainākais tas, ka tā nav naudiņa, kuru te dažs labs pieradis saņemt vienkārši par piedalīšanos.
mani lv vispar neinterese, no sis valsts es neko negaidu un neko vini man ari nevar dot. bet te ari or problema, kada valsts tada attieksme izlase.

  +5 [+] [-]

, 2010-08-04 00:35, pirms 14 gadiem
Edgars116 rakstīja: man žēl tevi sarūgtināt,bet es zinu ne 1 vien čali no šis u18,kam patīk klubu dzīve, patīk labi, un zinu par,ko runāju gan no pirmajiem izlases spēlētājiem, gan nosacītiem rezervē esošjiem... es jau ceru , protams, ceru
tas, ka patīk patusēt, nav nekas slikts. atsevišķās situācijās pat labi, tikai jāzin kur, kā, ar ko, kāpēc. atpūta visiem ir vajadzīga

  +1 [+] [-]

, 2010-08-04 00:53, pirms 14 gadiem
samss rakstīja: mani lv vispar neinterese, no sis valsts es neko negaidu un neko vini man ari nevar dot. bet te ari or problema, kada valsts tada attieksme izlase.
te lietā ir tas teiciens, kas aptuveni bija - neskaties, ko valsts var dot tev, bet gan, ko tu vari dot valstij nedaudz banāli tagad varbūt tas izklausās, bet taisnības tajā ir vairāk kā tevis teiktajā...

un kādu nodrošinājumu tad tu iedomājies u-20 izlasei? 5*viesnīcu un džakuzi nummurā, dienas naudu 3kEUR mēnesī?
nodrošinājumam jābūt tādam, lai tiktu apmierinātas vajadzības tādā līmenī, lai nekas būtiski nenovērstu uzmanību no basketbola. ja viesnīcā izgulēties var, normāli paēst var, tad ar to pietiek, kaut vai 2*. protams, apdrošināšanu vajag un visus darba materiālus arī. tāpat apkalpojošajam personālam arī jābūt atbilstoši. bet vai tas patiešām šai izlasei netika nodrošināts?

kāds labums ir no spēles valsts izlasē? veiksmīga spēle jauniešu izlasē var mainīt visu karjeru. tas, manuprāt, ir pietiekams arguments.

     [+] [-]

, 2010-08-04 00:59, pirms 14 gadiem
askolds rakstīja: 17-18 gados par alkaholu un meitenēm vēl tā nedomā ,bet 19-20 gados viss strauji mainās ,tā ka šamējiem viss vēl priekšā!!!
tu debils esi?

  -1 [+] [-]

, 2010-08-04 04:54, pirms 14 gadiem
Par pārkāpumiem ir jāsoda. Tikai te viena problēma. Tādi treneri kā Krumiņš pat morāli nav tiesigi to darīt jo alhahols nu noteikti nav sveš. Kur nu vēk strādājot kopā daudzus gadus Valmierā ar leģendāro treneri Kaufmani. Un par tiem talantiem. Nosauciet kaut vienu kurš ir spēlējis kaut eiropas vidējā limēni un noturājies kādu laiku, kuru trenējis Krūmiņš, vai kāds cits Latvijas jaunatnes treneris. Tikai neminiet Biedriņu, kuram treneru kā biezs, tikai Amerikā nezin kā iemācīt tik lielam cilvēkam pašus pamatus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-08-04 09:22, pirms 14 gadiem
pludmales volejbolā ir

  +2 [+] [-]

, 2010-08-04 10:41, pirms 14 gadiem
nja nu nezinu kas ar tiem basketbolistiem izskatās pēc nopietnas problēmas, es nevaru atrast citu izskaidrojumu kā vien viņi ir vienkarši muļķi....patiesībā visi vārti vaļā normālam džekam kam ir nopietna attieksme un viss pārējais viņš tiks momentāli mīlēts un cienīts, celts debesīs! tā kā aiziet ...!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-08-04 10:49, pirms 14 gadiem
samss rakstīja: Mēs varam parunāt arī par to kādi plusi ir spēlējot Latvijas izlasē? Slava, gods, pašcieņa, bērniem pastastīt? Kas vēl? Tur tā lieta, ka šeit Latvijā spēlējot izlasē principā labums tev nav nekāds.
Un kādus tad vēl labumus tad tu gribi no spēlēšanas izlasē??? Baigo samaksu??? Vai tad kāds valsti pārstāv čempionātos, lai pelnītu ar to naudu? Vai tiešām piemēram Olimpiskajās spēlēs Kobe, Lebrons, Hovards u.c. spēlēja ASV izlasē dēļ naudas? ASV izlases sportisti prēmijās piemēram Olimpiskajās spēlēs par zelta medaļu var saņemt gandrīz 10x mazāk kā mūsējie, tad kāda velna pēc viņiem būtu kaut kādu kapeiku dēļ jāriskē ar savu veselību un tik labi apmaksāto darbu. Kāda velna pēc vispār kāds pārstāv to ASV, ja labums nekāds no tā? Ak jā, šiem sportistiem laikam arī ir citas vērtības, kā tikai nauda, tusiņi un dzeršana.

     [+] [-]

, 2010-08-04 11:01, pirms 14 gadiem
nu oto pats vainigs

     [+] [-]

, 2010-08-04 11:12, pirms 14 gadiem
Kāpēc neviens nerunā dzērājiem treneriem! Tas pats Krūmiņa čoms Bambis – pēdējais dzērājs! Kaufmanis kādreiz ar nekautrējās ar pudeli rokā vazāties

  +4 [+] [-]

, 2010-08-04 11:43, pirms 14 gadiem
samss rakstīja: Mēs varam parunāt arī par to kādi plusi ir spēlējot Latvijas izlasē? Slava, gods, pašcieņa, bērniem pastastīt? Kas vēl? Tur tā lieta, ka šeit Latvijā spēlējot izlasē principā labums tev nav nekāds. Paskaties kā ir ārzemēs, prēmijas, izcila attieksme pret basketbolistu, pilnīgi viss ko viņš vēlas. Jūtās perfekti un arī tādā kondīcijā cilvēkam gribas sasniegt labus rezultātus un pārstāvēt savu valsti. Mums te Latvijā ir tādā pak*ļā, ka jāgūļ kaut kādas čuhnās un, protams, prāts velk uz tusiņiem un dzeršanu. Kā arī tas, ko es teicu, pirms tam tas nebija nostādīts ka vajag būt disciplīnai (kas it kā liekas pašsaprotami). P.s. Ukrainā vispār tagad arī ar basketbolu ir skumīgi, klīst runas, ka tur pat spēlētājiem nav apdorišanāšana un spēlētājs spēle pats uz savu risku. Tāpēc pirmkārt LBS jāsavāc savas mantas un jāsakarto sava vide, lai basketbolistiem būtu interese pārstāvēt savu valsti. Jānodrošina viņš pēc maksimuma, nevis sabāzt sev pilnas kabatas. Tas pats arī par hokeju, agrāk cik man ir zināms, kad puiši izcīnija labu vietu PC, tad Lipmans deva prēmijas, kad viens no izlases spēlētājiem saprata, ka tās ir kapeikas un nav jēgas, tad bija čali, kas tur vienkārši nespēlēja. Šogad jau arī bija cilvēki, kas pateica, ka grib atpūsties bla bla bla. Kā jums liekas vai sportists, kurš savu fizisko ir trēnejis no 6 gadu vecuma var teikt, ka ir noguris!? Protams, ka var, bet nejau te tas zvirbulis ir aprakts.
Brīžiem uzplaiksnī pareizas frāzes, bet kopumā mazliet jūk izpratne par "pienākumu", "uzņemšanos", "atbildību".
Ko iegūst? Mūsu valsts mērogiem gūt taustāmu labumu no izlasēm var gūt retais (ja nu pamana skauti tieši tavu spēli izlasē un tu dabū kontraktu, jo ir tādi "negadījumi", kā spēlēt - teiksim Ķeizarmežā, kur ne video dabūsi, ne kāds brauks skatīties). Citiem tā ir reāla iespēja spēlējot varbūt tikai vidēji 3 -4 min iegūt godalgu (strādājot no sirds un palīdzot komandai tās 3 - 4 min). Lielos vilcienos spēlēšana LAT izlasēs ir "FUNs", ja drīkst tā izteikties, bet ne tajā sapratnē kā ballīte ar košanu. Par to ka viesnīcas mums pašvakas un transports, tā tas ir un tur jau menedžeriem mazlie jāmāk izspiest no LBS un no transportniekiem labas cenas (īpašās) un jādabū labāks transports. Viesnīca - nāk prātā, varbūt nevajag tās demolēt, bet par soda naudu noīrēt vienkārši labāku Tas ka dzīvojot sliktā viesnīcā (čuhņā), prāts nesas uz dzeršanu - sorry, ir gali Straupē, varu palīdzēt, ja nepalīdz psihiatrs, jo tā jau tad ir garīga problēma, nevis vietas problēma. Apdrošināšana - LAT lielākai daļai klubu tādas nav, ari lielākai daļai darba vietu tādas nav. Bet to vajadzētu (tā bija sakarīgā frāze). Un to la LBS kabatas ir lielas, ari fakts. BET NEVAJAG NOLAISTIES LĪDZ VIŅU LĪMENIM. RESUME - mūsu sistēmai ir kur augt un ir patālu līdz ideālam, LBS mainīsies tikai tad, ja valde nomainīsies par 80%, un visbeidzot, vai tāpēc jābrauc uz EČ kost? es tā nedomāju, tač nebrauc uz čuhņu, sēdi mājās , ej uz klubu un normāli iedzer, citādi jau sanāk maza parazitēšana, par čuhņu nav jāmaksā, tevi pabaro, un tu uzdzīvo KOKS AR DIVIEM GALIEM.

     [+] [-]

, 2010-08-04 12:11, pirms 14 gadiem
eziitis rakstīja: Pilnīgi pareizi, ka soda. Daudzi tagad pēc lielās izlases -30 kliedz, ka jāspēlē labākajiem, pat ja viņi treniņcikla laikā pa klubiem blandās, dzerstās u.t.t. NEPIEKRĪTU! Tā mēs nekad neko vairāk par regulāriem zaudējumiem EČ finālturnīros nedabūsim. Ja sportists nav gatavs iztikt bez uzdzīves laikā, kad pilnībā jānododas Latvijas izlases vajadzībām, tad nedomāju, ka viņam tur jābūt.
Bija mums ļoti talantīga paaudze. Pirms 6-8 gadiem ar ļoti lielām cerībām skatījos basketbola nākotnē. Kas iznāca? Vilšanās...
Tusējās visi mūsu lielie "stāri". Jaunie loģiski, ka ņēma piemēru. Nē, ne jau tāpēc sāka dzerstīties. Vienkārši saprata, ka mierīgi var apvienot "nakts peldes" ar profesionālo sportu.

Tagad lielisks rezultāts U-18 izlasei EČ. Tagad viņi redz, ka neviens izlasē vairs neauklēsies. Nonāks izvēles priekšā - atdoties pilnībā sportam, ja grib kādreiz spēlēt lielajā izlasē vai apvienot basketu ar tik vilinošo nakts uzdzīvi. Ja izvēlēsies pirmo, esmu pārliecināts, ka bronzu vai kādu citu medaļu nākotnē varam gaidīt arī no lielās izlases.

Šodien mēs smagi krītam, bet tas kritiens bija vajadzīgs, lai rīt varētu sasniegt ko vairāk par vienkāršu atrādīšanos finālturnīros.
Tavs komentārs šeit ir vienīgais, kuram varu 100% piekrist!

  +1 [+] [-]

, 2010-08-04 12:22, pirms 14 gadiem
samss rakstīja: mani lv vispar neinterese, no sis valsts es neko negaidu un neko vini man ari nevar dot. bet te ari or problema, kada valsts tada attieksme izlase.
neviens nav spiests spēlēt latvijas izlasē. var taču pat pilsonību nomainīt un meklēt labākus un dziļākus ūdeņus.
viss ir vienkārši- kā jebkurā citā jomā- nepatīk alga un apstākļi, meklē labākus

  +1 [+] [-]

, 2010-08-04 12:31, pirms 14 gadiem
samss rakstīja: Mēs varam parunāt arī par to kādi plusi ir spēlējot Latvijas izlasē? Slava, gods, pašcieņa, bērniem pastastīt? Kas vēl? Tur tā lieta, ka šeit Latvijā spēlējot izlasē principā labums tev nav nekāds. Paskaties kā ir ārzemēs, prēmijas, izcila attieksme pret basketbolistu, pilnīgi viss ko viņš vēlas. Jūtās perfekti un arī tādā kondīcijā cilvēkam gribas sasniegt labus rezultātus un pārstāvēt savu valsti. Mums te Latvijā ir tādā pak*ļā, ka jāgūļ kaut kādas čuhnās un, protams, prāts velk uz tusiņiem un dzeršanu. Kā arī tas, ko es teicu, pirms tam tas nebija nostādīts ka vajag būt disciplīnai (kas it kā liekas pašsaprotami). P.s. Ukrainā vispār tagad arī ar basketbolu ir skumīgi, klīst runas, ka tur pat spēlētājiem nav apdorišanāšana un spēlētājs spēle pats uz savu risku. Tāpēc pirmkārt LBS jāsavāc savas mantas un jāsakarto sava vide, lai basketbolistiem būtu interese pārstāvēt savu valsti. Jānodrošina viņš pēc maksimuma, nevis sabāzt sev pilnas kabatas. Tas pats arī par hokeju, agrāk cik man ir zināms, kad puiši izcīnija labu vietu PC, tad Lipmans deva prēmijas, kad viens no izlases spēlētājiem saprata, ka tās ir kapeikas un nav jēgas, tad bija čali, kas tur vienkārši nespēlēja. Šogad jau arī bija cilvēki, kas pateica, ka grib atpūsties bla bla bla. Kā jums liekas vai sportists, kurš savu fizisko ir trēnejis no 6 gadu vecuma var teikt, ka ir noguris!? Protams, ka var, bet nejau te tas zvirbulis ir aprakts.
Neviens taču nespiež, ja vēlies atpūsties - lūdzu, bet tad nebrauc vispār, atradīsies citi, varbūt mazliet sliktāki, kuriem atpūsties negribēsies. Un izlase dod iespēju nopelnīt lielo čunguru ar to vien, ka tu tur atrodies, tevi redz. Prēmijas par spēlēšanu izlasē varētu būt, ja ir sasniegts patiešām kaut kas. Tā taču nav vasaras haltūra, kur piepelnīties. Savukārt kad lielais čungurs jau ir nopelnīts, tad spēlēšana izlasē ir kā paldies pateikšana par savu karjeru. Par to ka esi izlases spēlētājs arī spēlētājiem parasti klubi maksā mazliet vairāk, tirgū labāk kotējās.

     [+] [-]

, 2010-08-04 12:39, pirms 14 gadiem
Grūti jau tagad ir jauniešiem saprast vārdu patriotisms jo mūsu valstī pa lielam nekas netiek darīts lai to ieaudzinātu. Nav viegli mīlēt savu valsti ja tā nemīl tevi bet nedrīkst pievērt acis uz pārkāpumiem un vēl jo vairāk jauniešu vidū.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-08-04 13:25, pirms 14 gadiem
blacksheep rakstīja: nesaprotu kura virziena tas viss "iet"? Es pat domaju to kengasanu presee.. Nu ko vini grib panakt? Sliktie puikas ir vienmer bijusi un bus jebkura sporta veida, un jaatzist ka lielaka dala pat liideri. Jo lai butu par lideri ir jabut ari nekaunigam un ja tads esi, tad ne tikai laukumaa, protams, kautkadas robezhas jaievero.. ta ka mums vajag ari sliktos puikas. Un tas ir mulkibas, ka vecaki megina saviem berniem iestastit ka sportisti ir tikai "labie" Ne, sportisti ir ari sliktie, bet tiem ir loti daudz vertigas ipasibas (kuras noder visa dzives garuma), kuras nesportisti nemaz nezin un nemak novertet.. Bet, protams, ir jasoda par bargiem parkapumiem, bet neesmu "par" ja to dara publiskaja telpa. tas tiesam var nevajadzigi ietekmet jauno karjeras.
Tas, ka esi nekaunīgs, nedod Tev tiersības pielikt mūli zem valstsvienības krekla. Tur tomēr ir jabūt kādai saprāta robežai. Ir pietiekoši daudzi, kas atļaujas izgājienus klubu swastāvos, bet reizi gadā spēlējot izlases kreklā savācas.

     [+] [-]

, 2010-08-04 15:38, pirms 14 gadiem
Rumpausis rakstīja: Kāpēc neviens nerunā dzērājiem treneriem! Tas pats Krūmiņa čoms Bambis – pēdējais dzērājs! Kaufmanis kādreiz ar nekautrējās ar pudeli rokā vazāties
tagad jau nav nekads sakars par kaufmani. agraak visiem poo bija par discipliinu utt tagad lbs saak pievilkt grozus un jaunatnes izlases ieviest discipliinu lai latvijas basketbols augtu jo tagag vinjsh mirst diezgan strauji oto,kristers un martinsh bija pirmie citushie no shis audzinashanas progarmaas no jaunieshiem vinjiem vajadzeja jau padomat kas notika ar lielas izalses chaliem,jo tad jau saka visi reaget par disciplinas parkapumiem

  +1 [+] [-]

, 2010-08-04 16:19, pirms 14 gadiem
samss rakstīja: Mēs varam parunāt arī par to kādi plusi ir spēlējot Latvijas izlasē? Slava, gods, pašcieņa, bērniem pastastīt? Kas vēl? Tur tā lieta, ka šeit Latvijā spēlējot izlasē principā labums tev nav nekāds. Paskaties kā ir ārzemēs, prēmijas, izcila attieksme pret basketbolistu, pilnīgi viss ko viņš vēlas. Jūtās perfekti un arī tādā kondīcijā cilvēkam gribas sasniegt labus rezultātus un pārstāvēt savu valsti. Mums te Latvijā ir tādā pak*ļā, ka jāgūļ kaut kādas čuhnās un, protams, prāts velk uz tusiņiem un dzeršanu. Kā arī tas, ko es teicu, pirms tam tas nebija nostādīts ka vajag būt disciplīnai (kas it kā liekas pašsaprotami). P.s. Ukrainā vispār tagad arī ar basketbolu ir skumīgi, klīst runas, ka tur pat spēlētājiem nav apdorišanāšana un spēlētājs spēle pats uz savu risku. Tāpēc pirmkārt LBS jāsavāc savas mantas un jāsakarto sava vide, lai basketbolistiem būtu interese pārstāvēt savu valsti. Jānodrošina viņš pēc maksimuma, nevis sabāzt sev pilnas kabatas. Tas pats arī par hokeju, agrāk cik man ir zināms, kad puiši izcīnija labu vietu PC, tad Lipmans deva prēmijas, kad viens no izlases spēlētājiem saprata, ka tās ir kapeikas un nav jēgas, tad bija čali, kas tur vienkārši nespēlēja. Šogad jau arī bija cilvēki, kas pateica, ka grib atpūsties bla bla bla. Kā jums liekas vai sportists, kurš savu fizisko ir trēnejis no 6 gadu vecuma var teikt, ka ir noguris!? Protams, ka var, bet nejau te tas zvirbulis ir aprakts.
Runa ir par dzeršanu. Tātad ja pareizi saprotu, nevar aizliegt dzert izlasē, jo nav premijas. Tevis nosauktie - "Slava, gods, pašcieņa, bērniem pastastīt", argumenti ir nieka vērti?

     [+] [-]

, 2010-08-04 17:21, pirms 14 gadiem
ivailo rakstīja: Par pārkāpumiem ir jāsoda. Tikai te viena problēma. Tādi treneri kā Krumiņš pat morāli nav tiesigi to darīt jo alhahols nu noteikti nav sveš. Kur nu vēk strādājot kopā daudzus gadus Valmierā ar leģendāro treneri Kaufmani. Un par tiem talantiem. Nosauciet kaut vienu kurš ir spēlējis kaut eiropas vidējā limēni un noturājies kādu laiku, kuru trenējis Krūmiņš, vai kāds cits Latvijas jaunatnes treneris. Tikai neminiet Biedriņu, kuram treneru kā biezs, tikai Amerikā nezin kā iemācīt tik lielam cilvēkam pašus pamatus.
Cik ir tādu treneru un spēlētāju basketbolā un arī citos sporta veidos, kas vispār alkoholu nelieto?! Jautājums ir cits: kur, ar ko, cik daudz un pats galvenais - KAD?
Pirms tu sāc pļūtīt Krūmiņa virzienā, pajautā kādam viņa bijušajam komandas biedram, vai viņš savulaik atļāvās pirms spēlēm, treniņnometņu, izbraukumu un turnīru laikā pieliet mūli? Vēl pat tad padomju laikos čaļiem īstākā goda lieta bija Latviju pārstāvēt kaut vai tajā pašā Tautu spartakiādē. Primārais bija maksimāli labi nostartēt un sasist visādus igauņus, ukraiņus, gruzīnus un kazahus. Tādēļ nebija doma turnīra laikā plostot. Nu bet kas pēc tam, varētu būt arī cits stāsts. Tāpat arī tagad, pastāsti man, kad tu, piemēram, Krūmiņu esi redzējis uz spēli kunga prātā vai kaut vai pohainu atnākam? Esi?! Neesi. Bet ja viņš pēc copes ar čomakiem ieplēš kādu mēriņu, tas atkal jau ir cits stāsts, kas uz basketbolu un uz tevi neattiecas.
Nu un par to trenēšanu, ja baigi vajadzētu, tev daudzi varētu pieteikties, kas būtu gatavi Krūmiņam paldies teikt par viņu vai viņu bērnu trenēšanu. Ja par audzēkņu sasniegumiem runājam, tad daudziem un it sevišķi patreizējiem izlases treneriem vispār jāiet lūgt darbu kādas apkopējas vietā, jo izaudzināto audzēkņu ta vispār nav...