Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Basketbola izlase uzvar "Sporta Avīzes" aptaujā par 2022. gada labākajiem sportistiem

Kristiāns Dilāns
Kristiāns Dilāns

Basketbola izlase uzvar "Sporta Avīzes" aptaujā par 2022. gada labākajiem sportistiem
Rihards Lomažs. Foto: FIBA

LETA. Latvijas vīriešu basketbola izlase uzvarējusi tradicionālajā žurnāla "Sporta Avīzes" ekspertu aptaujā par 2022. gada labākajiem Latvijas sportistiem.

No 50 aptaujātajiem ekspertiem Latvijas vīriešu basketbola izlasi pirmajā vietā ierindoja 27, bet kopumā Lukas Banki vadītā komanda tika minēta 48 anketās. Latvijas basketbolisti pērn izcīnīja ceļazīmi uz šī gada Pasaules kausa finālturnīru, kurā piedalīsies pirmo reizi vēsturē.

Basketbola izlase balsojumā iekrāja 268 punktus, bet otrajā vietā ar 149 punktiem bija kamaniņu sporta stafetes komanda, kas par četriem punktiem bija priekšā basketbolistam Kristapam Porziņģim. Kamaniņu stafetes komanda ar Kristeru Aparjodu, Elīzu Tīrumu, Mārtiņu Botu un Robertu Plūmi sastāvā Pekinas olimpiskajās spēlēs izcīnīja bronzas medaļas, kamēr Porziņģis turpināja sevi apliecināt Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) laukumos un devās talkā valstsvienībai divās Pasaules kausa kvalifikācijas spēlēs, kurās izcēlās ar vidēji 25,5 punktiem un 14 atlēkušajām bumbām.

Stabilā ceturtajā pozīcijā ar 111 punktiem bija Eiropas čempiones pludmales volejbolā Tīna Graudiņa un Anastasija Samoilova, bet piekto vietu ar 71 punktu ieņēma Latvijas vadošā tenisiste Aļona Ostapenko, kura 2022. gadā spēlēja divu "Grand Slam" turnīru dubultspēļu pusfinālos, šo fāzi sasniedzot arī sezonas noslēguma turnīra dubultspēļu sacensībās. Pirmo sešinieku ar 61 punktu noslēdza Latvijas eksčempione futbolā RFS, kas 2022. gadā iekļuva UEFA Konferences līgas grupu turnīrā, kur spēkojās ar augsta līmeņa klubiem no Itālijas, Turcijas un Skotijas.

Pirmajā desmitniekā iekļuva arī distanču slēpotāja Patrīcija Eiduka, kamaniņu sporta pārstāvis Aparjods, daiļslidotājs Deniss Vasiļjevs un titulētā peldētāja nedzirdīgo sacensībās Zane Embrekte.

Tradicionāli aptaujā piedalījās arī ministru prezidents Krišjānis Kariņš, kurš pirmo vietu atvēlēja kamaniņu sporta izlasei, un Rīgas mērs Mārtiņš Staķis, kura ieskatā labākā bija Latvijas basketbola izlase. Aptaujā piedalījās amatpersonas, federāciju vadītāji, bijušie sportisti, žurnālisti un arī aktīvākie "Sporta Avīzes" lasītāji.

Tāpat šogad noteikts arī labākais sportists U20 vecuma grupā (2002. gadā dzimušie un jaunāki), šajā aptaujā piedaloties vairāk nekā 35 no ekspertiem. Par labāko jauno sportistu tika atzīts pludmales volejbolists Kristians Fokerots, kurš izcīnīja trīs godalgas jaunatnes čempionātos Eiropā un pasaulē, otro vietu ieņēma U23 Pasaules kausa ieguvēja BMX riteņbraukšanā Monika Veronika Stūriška, bet trešā bija vieglatlētikas garo distanču skrējēja Agate Caune, kura sasniedza augstvērtīgas pozīcijas pasaules U20 čempionātā.

Ar pilniem aptaujas rezultātiem un balsotāju izvēli iespējams iepazīties "Sporta Avīzes" janvāra numurā.

2021. gadā aptaujā uzvarēja Latvijas 3x3 basketbola izlase, kas ar Agni Čavaru, Edgaru Krūmiņu, Kārli Paulu Lasmani un Nauri Miezi sastāvā uzvarēja Tokijas olimpisko spēļu turnīrā.

Pa piecām reizēm šajā aptaujā uzvarējuši skeletonists Martins Dukurs un blakusvāģu motokrosa ekipāža Kristers Serģis un Artis Rasmanis.

Portālu Sportacentrs.com aptaujā pārstāvēja Jānis Celmiņš un Rolands Eliņš.

''Sporta Avīzes'' aptaujas rezultāti

VSportists/KomandaSporta veidsPunkti
1.Vīriešu basketbola izlaseBasketbols268
2.Kamaniņu stafetes komandaKamaniņu sports149
3.Kristaps PorziņģisBasketbols145
4.Graudiņa/SamoilovaPludmales volejbols111
5.Aļona OstapenkoTeniss71
6.RFSFutbols61

Izmantotie resursi:
LETA

  -1 [+] [-]

, 2023-01-03 17:12, pirms 3 gadiem
Tikai 27 no 50?
Viņi taču uzvarēja visus- serbus, grieķus,turkus, belģus, britus!
Reāli otrais panākums pēc Euro 2004(izlasēm)!

  +1 [+] [-]

, 2023-01-03 17:21, pirms 3 gadiem
kamaniņu stafete o_O

  +1 [+] [-]

, 2023-01-03 17:25, pirms 3 gadiem
datmons rakstīja: Tikai 27 no 50?
Viņi taču uzvarēja visus- serbus, grieķus,turkus, belģus, britus!
Reāli otrais panākums pēc Euro 2004(izlasēm)!
Domas var atšķirties. Kamaniņu izlasei bronza OS. Samoilova/Graudiņa uzvarēja EČ. Nav viegla izvēle starp trim galvenajiem favorītiem.

  -2 [+] [-]

, 2023-01-03 17:50, pirms 3 gadiem
Aldis Br rakstīja: Domas var atšķirties. Kamaniņu izlasei bronza OS. Samoilova/Graudiņa uzvarēja EČ. Nav viegla izvēle starp trim galvenajiem favorītiem.
Kā nav viegla izvēle, ja basketbola izlase ir uzvarējusi pilnīgi visu?
Ko basketbola izlasei vajadzēja izdarīt, lai saņemtu vismaz 40 pirmās vietas?
Gada bilance 8-0, bet tikai 27 no 50!

  -2 [+] [-]

, 2023-01-03 17:53, pirms 3 gadiem
Gunis atkal cenšas mazināt basketu. Funi aptaujas rezultātus lielākoties veido ar sportu un sporta žurnālistiku saistīti cilvēki. Tātad zinošāki par vidējo sc komentētāju. Skaitļi nemelo. Baskets visur dominē Latvijā.

     [+] [-]

, 2023-01-03 18:24, pirms 3 gadiem
datmons rakstīja: Kā nav viegla izvēle, ja basketbola izlase ir uzvarējusi pilnīgi visu?
Ko basketbola izlasei vajadzēja izdarīt, lai saņemtu vismaz 40 pirmās vietas?
Gada bilance 8-0, bet tikai 27 no 50!
"Pilnīgi visu"? EČ, PČ un vēl arī olimpiādi?

Dažos kvalifikācijas turnīra mačos uzvarēja spēcīgus pretiniekus.

Vismaz 40 pirmās vietas varētu būt, tiekot pusfinālā pasaules čempionātā, bet arī tad vēl būtu jāskatās, kādas sekmes būtu bijušas citu sporta veidu pārstāvjiem.

  -2 [+] [-]

, 2023-01-03 18:34, pirms 3 gadiem
Eu orku damokl, savus pseido sportus te nejauc ja?

  -4 [+] [-]

, 2023-01-03 19:08, pirms 3 gadiem
damokla_zobens_22 rakstīja: "Pilnīgi visu"? EČ, PČ un vēl arī olimpiādi?

Dažos kvalifikācijas turnīra mačos uzvarēja spēcīgus pretiniekus.

Vismaz 40 pirmās vietas varētu būt, tiekot pusfinālā pasaules čempionātā, bet arī tad vēl būtu jāskatās, kādas sekmes būtu bijušas citu sporta veidu pārstāvjiem.
Es tev vēlreiz saku, ka Latvija ir vienīgā Eiropas izlase, kas nav zaudējusi oficiālās spēlēs 2022!
Iespējams, ka vienīgā izlase pasaulē, kas nav zaudējusi, bet neesmu par to pārliecināts!

  +2 [+] [-]

, 2023-01-03 19:13, pirms 3 gadiem
datmons rakstīja: Es tev vēlreiz saku, ka Latvija ir vienīgā Eiropas izlase, kas nav zaudējusi oficiālās spēlēs 2022!
Iespējams, ka vienīgā izlase pasaulē, kas nav zaudējusi, bet neesmu par to pārliecināts!
Un? Vai tad ir tāds "pārbaudes spēļu čempionu tituls"?

27 no 50 - varbūt pat par daudz. Bet nu jā, piekrītu, izpārdotā Arēna, fanu atbalsts, emocijas un atmosfēra dod papildus punktus basketbola izlasei.

  -2 [+] [-]

, 2023-01-03 19:21, pirms 3 gadiem
Sanāca 4 izlases, kas 2022 nav zaudējušas- Kanāda, Austrālija(zaudēja ar tehnisko), Latvija, Kotdivuāra.

Ja 23 aptaujātie uzskata, ka no 150+ valstīm tas nav pietiekami, tad pat nezinu ko domāt!

  +2 [+] [-]

, 2023-01-03 19:22, pirms 3 gadiem
datmons rakstīja: Kā nav viegla izvēle, ja basketbola izlase ir uzvarējusi pilnīgi visu?
Ko basketbola izlasei vajadzēja izdarīt, lai saņemtu vismaz 40 pirmās vietas?
Gada bilance 8-0, bet tikai 27 no 50!
3x3 basketbolistiem 27 uzvaras pēc kārtas. Piemēram ja basketbola izlase PK iekļūs vismaz ceturtdaļfinālā, tas būs liels panākums. Šī ir kvalifikācija. Es ilgi domātu, ko likt 1.vietā. Basketbola izlase visticamāk man būtu 2. vai 3. vietā.

  -3 [+] [-]

, 2023-01-03 19:24, pirms 3 gadiem
damokla_zobens_22 rakstīja: Un? Vai tad ir tāds "pārbaudes spēļu čempionu tituls"?

27 no 50 - varbūt pat par daudz. Bet nu jā, piekrītu, izpārdotā Arēna, fanu atbalsts, emocijas un atmosfēra dod papildus punktus basketbola izlasei.
Kādu pārbaudes spēļu, ja ir uzvarētas visas 8 oficiālās kvalifikācijas spēles?
ASV, Brazīlīja, Spānija, Francija, Argentīna Lietuva visas ir zaudējušas!

  +2 [+] [-]

, 2023-01-03 19:26, pirms 3 gadiem
datmons rakstīja: Sanāca 4 izlases, kas 2022 nav zaudējušas- Kanāda, Austrālija(zaudēja ar tehnisko), Latvija, Kotdivuāra.

Ja 23 aptaujātie uzskata, ka no 150+ valstīm tas nav pietiekami, tad pat nezinu ko domāt!
Jāskatās arī kādā turnīrā šīs uzvaras. 8 uzvaras ir super rezultāts. Man šķiet ka Graudiņa/Samoilovas panākumi noteikti nav sliktāki. Skatīsimies kas būs PK. Neviens jau nesaka ka baskebola izlase neko nav izdarījusi 27 no 50 pirmās vietas, tas ir ļoti labs balsojums attiecībā uz izlasi. Bet nav jau tikai Latvijas sportā basketbols. Ir daudz citi sporta veidi. Varbūt Tev eksistē tikai basketbols un dali sporta veidos pareizos/nepareizos.

  -1 [+] [-]

, 2023-01-03 19:27, pirms 3 gadiem
Aldis Br rakstīja: 3x3 basketbolistiem 27 uzvaras pēc kārtas. Piemēram ja basketbola izlase PK iekļūs vismaz ceturtdaļfinālā, tas būs liels panākums. Šī ir kvalifikācija. Es ilgi domātu, ko likt 1.vietā. Basketbola izlase visticamāk man būtu 2. vai 3. vietā.
Kur var redzēt par tām 27 uzvarām?

  -1 [+] [-]

, 2023-01-03 19:32, pirms 3 gadiem
Aldis Br rakstīja: Jāskatās arī kādā turnīrā šīs uzvaras. 8 uzvaras ir super rezultāts. Man šķiet ka Graudiņa/Samoilovas panākumi noteikti nav sliktāki. Skatīsimies kas būs PK. Neviens jau nesaka ka baskebola izlase neko nav izdarījusi 27 no 50 pirmās vietas, tas ir ļoti labs balsojums attiecībā uz izlasi. Bet nav jau tikai Latvijas sportā basketbols. Ir daudz citi sporta veidi. Varbūt Tev eksistē tikai basketbols un dali sporta veidos pareizos/nepareizos.
Nosauc vēl kādu sportistu, izlasi, kas cīnījušies 2022 gadā bez zaudējumiem?

  +2 [+] [-]

, 2023-01-03 19:39, pirms 3 gadiem
datmons rakstīja: Nosauc vēl kādu sportistu, izlasi, kas cīnījušies 2022 gadā bez zaudējumiem?
Paskaties balsojumā ir ļoti liels basketbola izlases pārsvars. Un tas pie tam neizcīnot medaļas kādā turnīrā. Atslēgas vārds ir KVALIFIKĀCIJAS TURNĪRS. Kas tev nepatīk? Basketbola izlase ir atzīta par labāko balsojumā un nevar prasīt lai visi sporta speciālisti liktu izlasi pirmā vietā. Kopumā ir pārliecinoša pirmā vieta balsojumā. Cilvēki nekad nedomās pilnīgi vienādi.

  +2 [+] [-]

, 2023-01-03 19:40, pirms 3 gadiem
datmons rakstīja: Nosauc vēl kādu sportistu, izlasi, kas cīnījušies 2022 gadā bez zaudējumiem?
https://www.lsm.lv/raksts/sports/ba...

  -3 [+] [-]

, 2023-01-03 19:44, pirms 3 gadiem
Olimpiskās medaļas atkal tik daudziem visu izsaka. Basketbolu likt zem renes, tur jājautā vai ar galvu viss kārtībā.

  +2 [+] [-]

, 2023-01-03 19:44, pirms 3 gadiem
datmons rakstīja: Kādu pārbaudes spēļu, ja ir uzvarētas visas 8 oficiālās kvalifikācijas spēles?
ASV, Brazīlīja, Spānija, Francija, Argentīna Lietuva visas ir zaudējušas!
Oi, jā, piedod, nepareizi izteicos... Bet nu domu gan jau saprati. Tās spēles vēl nav atnesušas nekādu augstu vietu. Tās ir tikai pakāpieni ceļā.

  -2 [+] [-]

, 2023-01-03 19:46, pirms 3 gadiem
Sporta avīze ir tik zemu kritusi ka visādi elini un brozhes tur jau raksta. Nepērku jau sen un nepirkšu.

  +2 [+] [-]

, 2023-01-03 19:46, pirms 3 gadiem
datmons rakstīja: Nosauc vēl kādu sportistu, izlasi, kas cīnījušies 2022 gadā bez zaudējumiem?
Arī par Martinu Dukuru visi nebalsoja kā labāko, kad viņš gada laikā uzvarēja visās sacensībās. Basketbols nav vienīgais sporta veids. Komanda/izlase izcīna bronzu OS, to kādā līmenī šogad bija pludmales volejbolistes. Tas arī ir kaut kas. Ir sporta veidi, kuros nav iespējams uzvarēt pilnīgi visās spēlēs. Piemēram pludmales volejbolā tas nav iespējams praktiski. Mani pārsteidz ka sešniekā nav 3x3 basketbolisti bet ir RFS. Futbols kā sporta veids man patīk labāk nekā basketbols, bet vajag būt objektīvam, nevis izcelt tos sporta veidus, kas pašam labāk patīk.

  -2 [+] [-]

, 2023-01-03 19:47, pirms 3 gadiem
Un pārējie 23 eksperti, ko izvēlējās?

Nosauciet vēl kādu izlasi, kas ar tādu bilanci noslēguši (vēl pat nav) kādu turnīru?

  -2 [+] [-]

, 2023-01-03 19:47, pirms 3 gadiem
Pēc šādas loģikas KP nav variantu olimpiskajos gados būt augšā, jo būs olimpiešu medaļas un pofig kurā sporta veidā.

  +2 [+] [-]

, 2023-01-03 19:48, pirms 3 gadiem
Rubentus rakstīja: Olimpiskās medaļas atkal tik daudziem visu izsaka. Basketbolu likt zem renes, tur jājautā vai ar galvu viss kārtībā.
Balsojumam jābūt objektīvam nevis jādala kurš sporta veids ir labāks, pareizāks. Kad balso par sporta veidu sasniegumiem, nav jāskatās pareizais/nepareizais sporta veids.

     [+] [-]

, 2023-01-03 19:50, pirms 3 gadiem
Rubentus rakstīja: Pēc šādas loģikas KP nav variantu olimpiskajos gados būt augšā, jo būs olimpiešu medaļas un pofig kurā sporta veidā.
Ir vidējie puntkti spēlē, vidēji spēlē atlēkušās bumbas, bloķēt metieni, all stars, mēneša , nedēļas labākais spēlētājs. Kad balso visus faktorus jāsaliek kopā.

  -1 [+] [-]

, 2023-01-03 19:51, pirms 3 gadiem
Aldis Br rakstīja: Arī par Martinu Dukuru visi nebalsoja kā labāko, kad viņš gada laikā uzvarēja visās sacensībās. Basketbols nav vienīgais sporta veids. Komanda/izlase izcīna bronzu OS, to kādā līmenī šogad bija pludmales volejbolistes. Tas arī ir kaut kas. Ir sporta veidi, kuros nav iespējams uzvarēt pilnīgi visās spēlēs. Piemēram pludmales volejbolā tas nav iespējams praktiski. Mani pārsteidz ka sešniekā nav 3x3 basketbolisti bet ir RFS. Futbols kā sporta veids man patīk labāk nekā basketbols, bet vajag būt objektīvam, nevis izcelt tos sporta veidus, kas pašam labāk patīk.
Kā tad nebalsoja?
Cik atceros, tad ir bijuši pat 300p un ar visu to, ka bijušas tikai 8 uzvaras- tikpat cik izlasei 2022!

  -1 [+] [-]

, 2023-01-03 19:51, pirms 3 gadiem
Aldis Br rakstīja: Ir vidējie puntkti spēlē, vidēji spēlē atlēkušās bumbas, bloķēt metieni, all stars, mēneša , nedēļas labākais spēlētājs. Kad balso visus faktorus jāsaliek kopā.
Olimpiskā medaļa ir galvenais.

  -2 [+] [-]

, 2023-01-03 19:56, pirms 3 gadiem
Izdevuma "Sporta Avīze" tradicionālajā aptaujā, kas tika rīkota jau 15. reizi, par 2010. gada labāko Latvijas sportistu atzīts skeletonists, olimpiskais vicečempions Dukurs.

Dukuru pirmajā vietā ierindoja 45 no 50 ekspertiem. Vēl viņš saņēma četras otrās un vienu trešo vietu, ekspertu vērtējumā tiekot pie 339 punktiem.

     [+] [-]

, 2023-01-03 20:13, pirms 3 gadiem
Rubentus rakstīja: Olimpiskā medaļa ir galvenais.
Man noteikti nē, bet ļoti būtisks faktors. Piemērs. Palameika OS neizcīnīja medaļu, bet tajā gadā uzvarēja Dimanta līgu. Ņemot vērā kā tajā laikā skaitīja punktus Dimanta līgā ,man personīgi šī uzvara no sportiskā viedokļa ir labāka nekā medaļa OS. Piemēram pludmales volejbolā uzvarēt gada laikā vairākus Elite posmus ir OS medaļu vērts. Vai arī tenisā uzvarēt Grand Slam. Jāskatās viss kopā. Šajā gadījumā OS medaļa pie tam komandai manā skatījumā ir augstāka par Q rādītāju 8-0.

  +1 [+] [-]

, 2023-01-03 20:14, pirms 3 gadiem
datmons rakstīja: Izdevuma "Sporta Avīze" tradicionālajā aptaujā, kas tika rīkota jau 15. reizi, par 2010. gada labāko Latvijas sportistu atzīts skeletonists, olimpiskais vicečempions Dukurs.

Dukuru pirmajā vietā ierindoja 45 no 50 ekspertiem. Vēl viņš saņēma četras otrās un vienu trešo vietu, ekspertu vērtējumā tiekot pie 339 punktiem.

Nebija 50 no 50. Tie laikam būtu Tavi vārdi.

  -1 [+] [-]

, 2023-01-03 20:17, pirms 3 gadiem
Pat neskatoties uz rezultātu, visu par to aptauju pasaka jau fakts vien, ka Porziņģis un kamaniņu stafete ir kopā vienā kategorijā un konkurē viens ar otru 🤣
Nebija neviens titulēts bļitkotājs, kas ar Ostapenko varētu pacīnīties par to 5.vietu?

     [+] [-]

, 2023-01-03 20:22, pirms 3 gadiem
Futbola valstsvienība ar sensacionālo iekļūšanu 2004. gada Eiropas čempionāta finālturnīrā aptaujā nopelnīja 299 punktus

Nav pat 300p bijuši

  -2 [+] [-]

, 2023-01-03 20:28, pirms 3 gadiem
Aldis Br rakstīja: Balsojumam jābūt objektīvam nevis jādala kurš sporta veids ir labāks, pareizāks. Kad balso par sporta veidu sasniegumiem, nav jāskatās pareizais/nepareizais sporta veids.
A kas tad ir jāskatās? Bļin, 4 valstīs eksistē stafetes komanda, mūsējie nošļūca trešie, a sacenes vari nosaukt kādā vārdā gribi, kaut vai par starpgalaktiskajām superspēlēm. Tikt lbl komandas pamatsastāvā jau ir daudz lielāks sasniegums.

  -2 [+] [-]

, 2023-01-03 20:33, pirms 3 gadiem
Aldis Br rakstīja: Arī par Martinu Dukuru visi nebalsoja kā labāko, kad viņš gada laikā uzvarēja visās sacensībās. Basketbols nav vienīgais sporta veids. Komanda/izlase izcīna bronzu OS, to kādā līmenī šogad bija pludmales volejbolistes. Tas arī ir kaut kas. Ir sporta veidi, kuros nav iespējams uzvarēt pilnīgi visās spēlēs. Piemēram pludmales volejbolā tas nav iespējams praktiski. Mani pārsteidz ka sešniekā nav 3x3 basketbolisti bet ir RFS. Futbols kā sporta veids man patīk labāk nekā basketbols, bet vajag būt objektīvam, nevis izcelt tos sporta veidus, kas pašam labāk patīk.
ak pareizi, vēl tak tie lbl2 čaļi ar savu "atsevišķo sporta veidu". Pareizi, pareizi, ne tikai rfs, bet arī porziņģim jābāž priekšā.

     [+] [-]

, 2023-01-03 21:32, pirms 3 gadiem
Uzbuudināts Lomiks titulbildē !

     [+] [-]

, 2023-01-03 21:41, pirms 3 gadiem
Aldis Br rakstīja: Balsojumam jābūt objektīvam nevis jādala kurš sporta veids ir labāks, pareizāks. Kad balso par sporta veidu sasniegumiem, nav jāskatās pareizais/nepareizais sporta veids.
Objektīvi būtu rēķinot tādas lietas, kā konkurence. Un tad skatoties objektīvi renes nestāv klāt basketbolam, futenei, vieglatlētikai arī hokejam. Cik pasaulē ir profesionāli bobslejisti, kamaniņu braucēji un cik tie paši basketbolisti? To pašu var attiecināt uz valstīm ar nopietnām ambīcijām. Tā kā skatoties objektīvi renes medaļa krietni nobāl lielo izlašu panākumu priekšā.

     [+] [-]

, 2023-01-03 22:48, pirms 3 gadiem
Es Black Bullet rakstīja: A kas tad ir jāskatās? Bļin, 4 valstīs eksistē stafetes komanda, mūsējie nošļūca trešie, a sacenes vari nosaukt kādā vārdā gribi, kaut vai par starpgalaktiskajām superspēlēm. Tikt lbl komandas pamatsastāvā jau ir daudz lielāks sasniegums.
Nedali sporta veidus pareizos nepareizos. Ja jau tik viegli stafetē paņemt medaļas, tad jau nav ko iespringt. Medaļas mums garantētas pēs tavām domām visās nākamajās OS.

     [+] [-]

, 2023-01-03 22:49, pirms 3 gadiem
Es Black Bullet rakstīja: ak pareizi, vēl tak tie lbl2 čaļi ar savu "atsevišķo sporta veidu". Pareizi, pareizi, ne tikai rfs, bet arī porziņģim jābāž priekšā.
3x3 un basketbols tie ir divi DAŽĀDI SPORTA VEIDI,

     [+] [-]

, 2023-01-03 22:52, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Objektīvi būtu rēķinot tādas lietas, kā konkurence. Un tad skatoties objektīvi renes nestāv klāt basketbolam, futenei, vieglatlētikai arī hokejam. Cik pasaulē ir profesionāli bobslejisti, kamaniņu braucēji un cik tie paši basketbolisti? To pašu var attiecināt uz valstīm ar nopietnām ambīcijām. Tā kā skatoties objektīvi renes medaļa krietni nobāl lielo izlašu panākumu priekšā.
Ja ņem vērā konkurenci, tad Ostapenko būtu grūti pārspēt. Tad arī Zvejnieka iekļūšana TOP-100 kalnu slēpošanā ir ļoti augstu jānovērtē. Un tādā gadījumā Eidukas panākumi iz izcili slēpošanā. Jāvērtē kompleksi un renes panākumi mani ļoti priecē. Pēdējā laikā īpaši kamaniņas. Lieliski panākumi. Kamaniņās ir lielākā konkurence no visiem renes veidiem.

  -1 [+] [-]

, 2023-01-03 22:53, pirms 3 gadiem
Es Black Bullet rakstīja: A kas tad ir jāskatās? Bļin, 4 valstīs eksistē stafetes komanda, mūsējie nošļūca trešie, a sacenes vari nosaukt kādā vārdā gribi, kaut vai par starpgalaktiskajām superspēlēm. Tikt lbl komandas pamatsastāvā jau ir daudz lielāks sasniegums.
Kas ir jāskatās? BALTO cilvēku īpatsvars gan dalībniekos, gan auditorijā, VOT!

     [+] [-]

, 2023-01-03 22:53, pirms 3 gadiem
datmons rakstīja: Futbola valstsvienība ar sensacionālo iekļūšanu 2004. gada Eiropas čempionāta finālturnīrā aptaujā nopelnīja 299 punktus

Nav pat 300p bijuši
Tu esi cirvis un punkts, basketbolistiem max 2, 3 vieta aptauja!

     [+] [-]

, 2023-01-03 23:05, pirms 3 gadiem
Aldis Br rakstīja: Zvejnieka iekļūšana TOP-100 kalnu slēpošanā ir ļoti augstu jānovērtē. Un tādā gadījumā Eidukas panākumi iz izcili slēpošanā. Jāvērtē kompleksi
Beidzot pieleca

Protams, ka medaļas kalnu slēpošanā būtu izcils panākums, bet kas ir top100?

     [+] [-]

, 2023-01-03 23:07, pirms 3 gadiem
Kamaniņās ir jāapsteidz 4 valstis(medaļas iegūšanai, kurās desmitgadi ir trase!
Kalnu slēpošanā tās jau būs 40 valstis!

     [+] [-]

, 2023-01-03 23:10, pirms 3 gadiem
Hokejā 50+(ledus halle), basketbolā 150+ un futbolā 200+ attiecīgi!

  -1 [+] [-]

, 2023-01-03 23:10, pirms 3 gadiem
datmons rakstīja: Kamaniņās ir jāapsteidz 4 valstis(medaļas iegūšanai, kurās desmitgadi ir trase!
Kalnu slēpošanā tās jau būs 40 valstis!
Kur Tev kalnu slēpošanā 40 valstis??? "Tūristus" neskaitīsim!

  -1 [+] [-]

, 2023-01-03 23:14, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Objektīvi būtu rēķinot tādas lietas, kā konkurence. Un tad skatoties objektīvi renes nestāv klāt basketbolam, futenei, vieglatlētikai arī hokejam. Cik pasaulē ir profesionāli bobslejisti, kamaniņu braucēji un cik tie paši basketbolisti? To pašu var attiecināt uz valstīm ar nopietnām ambīcijām. Tā kā skatoties objektīvi renes medaļa krietni nobāl lielo izlašu panākumu priekšā.
Objektīvi rēķinot ko???
Šeit ir arī jāņem vērā arī gaužām subjektīvas lietas, piemēram, ko nozīmē valstij (šeit es domāju valsts iedzīvotājus nevis valsts pārvaldi) attiecīgais sportists un viņa panākums/-i. Tik pat labi attiecīgajā sporta veidā var Pasaulē būt 0 profeionāli sportisti, tam nav nekāda nozīme, cik un ko pelna ttiecīgajā sporta veidā.

  +2 [+] [-]

, 2023-01-03 23:16, pirms 3 gadiem
Marokāņi-Lettiņu brāļi rakstīja: Kas ir jāskatās? BALTO cilvēku īpatsvars gan dalībniekos, gan auditorijā, VOT!
Ņemot vērā, ka baltie fiziski ir vājāki, jo vairāk balto, jo vieglāk uzvarēt 😂

     [+] [-]

, 2023-01-03 23:17, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: Kur Tev kalnu slēpošanā 40 valstis??? "Tūristus" neskaitīsim!
Competitors 88 from 61 nations

Noņem tos tūristus nost, tad arī ir tās valstis!

     [+] [-]

, 2023-01-03 23:19, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: Objektīvi rēķinot ko???
Šeit ir arī jāņem vērā arī gaužām subjektīvas lietas, piemēram, ko nozīmē valstij (šeit es domāju valsts iedzīvotājus nevis valsts pārvaldi) attiecīgais sportists un viņa panākums/-i. Tik pat labi attiecīgajā sporta veidā var Pasaulē būt 0 profeionāli sportisti, tam nav nekāda nozīme, cik un ko pelna ttiecīgajā sporta veidā.
Es tikai aizrādīju Funim, ka ja, kā viņš saka jāvērtē objektīvi panākumu nozīmīgums, atslēga ir konkurence katrā sporta veidā. Ja, tas ir pliks populāritates balsojums - jā, tad var atdot kaut vai pampāļu ātrbļitkošanas čempionāta uzvarētājam. Ja vērtē "eksperti" un mēģina novērtēt nozīmīgumu tieši sportiski, tad konkurencei, tomēr, ir ļoti liela nozīme. Nevar augstāk likt panākumu sporta veidā, kur pasaulē sportistu ir mazāk, kā panākumu citā sporta veidā, kurā Latvijā vien vairāk sportistu kā otrā pasaulē

  -1 [+] [-]

, 2023-01-03 23:21, pirms 3 gadiem
datmons rakstīja: Competitors 88 from 61 nations

Noņem tos tūristus nost, tad arī ir tās valstis!
Nu un?? >40 no tām 61 ir tūristi!

Un vispār stulbi tāa vērtēt - tad jau Formula 1 arī ir sētas pasākums, tajā piedalās vien ~20 braucēju.

  -1 [+] [-]

, 2023-01-03 23:22, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: ... Nevar augstāk likt panākumu sporta veidā, kur pasaulē sportistu ir mazāk, kā panākumu citā sporta veidā, kurā Latvijā vien vairāk sportistu kā otrā pasaulē
a kāpēc nevar???

     [+] [-]

, 2023-01-03 23:23, pirms 3 gadiem
Aldis Br rakstīja: Ja ņem vērā konkurenci, tad Ostapenko būtu grūti pārspēt. Tad arī Zvejnieka iekļūšana TOP-100 kalnu slēpošanā ir ļoti augstu jānovērtē. Un tādā gadījumā Eidukas panākumi iz izcili slēpošanā. Jāvērtē kompleksi un renes panākumi mani ļoti priecē. Pēdējā laikā īpaši kamaniņas. Lieliski panākumi. Kamaniņās ir lielākā konkurence no visiem renes veidiem.
Tevi priecē, bet kopumā? Un tas, ka kamaniņās ir visvairāk sportistu no renes ir liels rādītājs? Tik un tā uz kopējā fona konkurence tur ir maza. Jo īpaši izlašu līmenī. Arī slēpošana zināmā mērā tiek vilkta pie matiem, jo slēpotāju pasaulē ir ļoti daudz. Cits stāsts par profesionāliem slēpotājiem. Turklāt, tas, ko dara šajā topā ir absurds - jauc kopā komandu sporta veidu ar individuālajiem. Tas ir pilnīgi garām, jo komandu sporta veids jau nozīmē to, ka nepietiek ar 1 labo džeku. Tev vajag vismaz X skaitu augsta līmeņa sportistu, kas vēl vairāk uzspiež uz konkurenci.

     [+] [-]

, 2023-01-03 23:25, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: Nu un?? >40 no tām 61 ir tūristi!

Un vispār stulbi tāa vērtēt - tad jau Formula 1 arī ir sētas pasākums, tajā piedalās vien ~20 braucēju.
Formula ir elitārs pasākums!
Noliec galdā daudzus miljonus, kurus nekad neatpelnīsi un brauc cik vēlies!

     [+] [-]

, 2023-01-03 23:26, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: a kāpēc nevar???
Ko ir vieglāk uzvarēt? Sacensības ar 10 dalībniekiem vai sacensības ar 100 dalībniekiem? Kur būt labākajam ir grūtāk? Sporta veidā, kuru aktīvi sporto visā pasaulē vai kurš tiek ņemts kaut cik nopietni ar opcijām trenēties 10 valstīs? No, tā arī izriet, ka ja grib objektīvi izvērtēt tieši sportisko nozīmīgumu nevis pliku popularitāti,, svarīga ir konkurence attiecīgajos sporta veidos.

  -2 [+] [-]

, 2023-01-03 23:27, pirms 3 gadiem
datmons rakstīja: Formula ir elitārs pasākums!
Noliec galdā daudzus miljonus, kurus nekad neatpelnīsi un brauc cik vēlies!
Tātad, nauda izšķir visu?? Tad jau kamieļu jāšanas čempis Emirātos ir gandrīz tikpat kruti - tur jau arī šeihi un emīri noloka daudzus miljonus

     [+] [-]

, 2023-01-03 23:29, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: Tātad, nauda izšķir visu?? Tad jau kamieļu jāšanas čempis Emirātos ir gandrīz tikpat kruti - tur jau arī šeihi un emīri noloka daudzus miljonus
Viņiem jā, bet viņi nesaka, ka tas nes Emirātu vārdu pasaulē

  -1 [+] [-]

, 2023-01-03 23:31, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Ko ir vieglāk uzvarēt? Sacensības ar 10 dalībniekiem vai sacensības ar 100 dalībniekiem? Kur būt labākajam ir grūtāk? Sporta veidā, kuru aktīvi sporto visā pasaulē vai kurš tiek ņemts kaut cik nopietni ar opcijām trenēties 10 valstīs? No, tā arī izriet, ka ja grib objektīvi izvērtēt tieši sportisko nozīmīgumu nevis pliku popularitāti,, svarīga ir konkurence attiecīgajos sporta veidos.
Subjektīvs jautājums - katrā situācija atšķirīgi. Useinam Boltam labākajā formā bija daudz vieglāk uzvarēt sacensībās nekā Martinam Dukuram. Tāpēc, ka viņš bija ļoti pārāks par pārējiem.
Uzvarēt tikai 2 ļoti līdzvērtīgu sportistu konkurencē būs grūtāk nekā vienam supertalantam (respektīvi tādam, kas jau defaultā dominē pār pārējiem) uzvarēt 1000 sportistu konkurencē.

  -1 [+] [-]

, 2023-01-03 23:32, pirms 3 gadiem
datmons rakstīja: Viņiem jā, bet viņi nesaka, ka tas nes Emirātu vārdu pasaulē
tā "vārda nešana Pasaulē" ir viens absurds izdomājums... Piemēram, nu, baigi Maroka šogad kaut kur aiznesa savu vārdu Pasaulē? (Maroka kā valsts nevis tikai kā futbola izlase)

     [+] [-]

, 2023-01-03 23:33, pirms 3 gadiem
Kamaniņu stafete ir reāli 7 valstu cīņa par medaļām!
Pārējās valstis ir tāpat kā tie kalnu slēpotāji, kuriem savās mājās nav atbilstošu kalnu!

  +1 [+] [-]

, 2023-01-03 23:36, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: tā "vārda nešana Pasaulē" ir viens absurds izdomājums... Piemēram, nu, baigi Maroka šogad kaut kur aiznesa savu vārdu Pasaulē? (Maroka kā valsts nevis tikai kā futbola izlase)
Ko vēl zini par Maroku, ja neskaita futbola izlasi?
Kādas citas kompānijas, iestādes, brendus zini?
Futbola izlase ir brends!

  -1 [+] [-]

, 2023-01-03 23:36, pirms 3 gadiem
datmons rakstīja: Kamaniņu stafete ir reāli 7 valstu cīņa par medaļām!
Pārējās valstis ir tāpat kā tie kalnu slēpotāji, kuriem savās mājās nav atbilstošu kalnu!
Nu, i?
Acīmredzot, viņu sasniegumi daudziem Latvijā ir nozīmīgi. Un tas ir būtiskāk nekā, cik valstīs ir kalni un cik valstīs ir kamaniņu trases

  -1 [+] [-]

, 2023-01-03 23:39, pirms 3 gadiem
datmons rakstīja: Ko vēl zini par Maroku, ja neskaita futbola izlasi?
Kādas citas kompānijas, iestādes, brendus zini?
Futbola izlase ir brends!
Es zinu Marokas apelsīnus. Bet tos jau es zināju arī pirms 40 gadiem... A kāpēc man kaut kas par Maroku būtu jāzin?

Futbola izlase ir brends! Brends??? Kam?

     [+] [-]

, 2023-01-03 23:39, pirms 3 gadiem
Basketbola Pč kvalifikācijā piedalījās 40 valstis- tātad FIBA prasībām atbilstošas arēnas! Latvija kā viena no pirmajām kvalificējās un to izdarīja ar 8-0 bilanci 2022 gadā!!

23 eksperti uzskatīja, ka tas nav bijis pietiekami, lai būtu pirmajā vietā!!

Kas tad ir tas sniegums, lai vismaz 40 eksperti uzskatītu, ka tai pirmajai vietai būtu jābūt?

     [+] [-]

, 2023-01-03 23:44, pirms 3 gadiem
datmons rakstīja: Basketbola Pč kvalifikācijā piedalījās 40 valstis- tātad FIBA prasībām atbilstošas arēnas! Latvija kā viena no pirmajām kvalificējās un to izdarīja ar 8-0 bilanci 2022 gadā!!

23 eksperti uzskatīja, ka tas nav bijis pietiekami, lai būtu pirmajā vietā!!

Kas tad ir tas sniegums, lai vismaz 40 eksperti uzskatītu, ka tai pirmajai vietai būtu jābūt?
Tautai vajag medaļas (nevis milzīgu konkurenci)
Bet jaa godīgi, šāda formāta aptauja, kur viss vienā maisā, man jau defaultā liekas absurda, lai arī kas tur būtu pirmajā vai pēdējā vietā.

     [+] [-]

, 2023-01-03 23:48, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: Tautai vajag medaļas (nevis milzīgu konkurenci)
Bet jaa godīgi, šāda formāta aptauja, kur viss vienā maisā, man jau defaultā liekas absurda, lai arī kas tur būtu pirmajā vai pēdējā vietā.
Tautai vajag uzvaras!
Piekritīšu, jo šādā gadījumā tas maiss ir caurs un visas uzvaras birst ārā no maisa! Nesaproti, kuru uzvaru ķert un kuru neķert
Arī eksperti ir apjukuši, jo varbūt nav sekojuši nemaz līdz!

     [+] [-]

, 2023-01-03 23:50, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: Tautai vajag medaļas (nevis milzīgu konkurenci)
Bet jaa godīgi, šāda formāta aptauja, kur viss vienā maisā, man jau defaultā liekas absurda, lai arī kas tur būtu pirmajā vai pēdējā vietā.
Jāsaka, ka šis man šķiet ir Jūsu labākais komentārs sportacentrā!

  +1 [+] [-]

, 2023-01-04 02:51, pirms 3 gadiem
Aldis Br rakstīja: Nedali sporta veidus pareizos nepareizos. Ja jau tik viegli stafetē paņemt medaļas, tad jau nav ko iespringt. Medaļas mums garantētas pēs tavām domām visās nākamajās OS.
Nē, bļe, garantēts nav, jo ir jāapsteidz vēl viena komanda.

Tad, kad tu to teikumu rakstīji, tu kaut uz mirkli padomāji salīdzinošās kategorijās par "ja jau tik viegli tikt wta top 20" vai "būt NBA komandā vienam no līderiem"?

Kas tas par debilu "pareizais, nepareizais", beidz ūdeni liet.

     [+] [-]

, 2023-01-04 03:02, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: Un vispār stulbi tāa vērtēt - tad jau Formula 1 arī ir sētas pasākums, tajā piedalās vien ~20 braucēju.
Stulba argumentācijas kļūda, ir tūkstošiem braucēju, kas vēlas iekļūt tajā F1. Konstruktori arī labākie no labākajiem, tā ir milzīgas piramīdas pati augša. Tad jau varēji pateikt, ka uzvarēt PK finālā ir viegli, jo tikai 2 komandas spēlē piedalās.

     [+] [-]

, 2023-01-04 03:17, pirms 3 gadiem
Abrags rakstīja: Subjektīvs jautājums - katrā situācija atšķirīgi. Useinam Boltam labākajā formā bija daudz vieglāk uzvarēt sacensībās nekā Martinam Dukuram. Tāpēc, ka viņš bija ļoti pārāks par pārējiem.
Uzvarēt tikai 2 ļoti līdzvērtīgu sportistu konkurencē būs grūtāk nekā vienam supertalantam (respektīvi tādam, kas jau defaultā dominē pār pārējiem) uzvarēt 1000 sportistu konkurencē.
Kas šitas tāds bija? Ja esi pārāk labs, tad uzvarēt vieglāk, attiecīgi - nekas tik īpašs? wow. Ģeniāls domugrauds.

  +1 [+] [-]

, 2023-01-04 06:51, pirms 3 gadiem
Atkal kārtējais sviests, komentāros redzot salīdzinājumus ar nopietniem un hobija sporta veidiem. Jau TIKT uz PČ ir milzīgs sasniegums. Te pat jautājumu nav.

  -1 [+] [-]

, 2023-01-04 10:51, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Es tikai aizrādīju Funim, ka ja, kā viņš saka jāvērtē objektīvi panākumu nozīmīgums, atslēga ir konkurence katrā sporta veidā. Ja, tas ir pliks populāritates balsojums - jā, tad var atdot kaut vai pampāļu ātrbļitkošanas čempionāta uzvarētājam. Ja vērtē "eksperti" un mēģina novērtēt nozīmīgumu tieši sportiski, tad konkurencei, tomēr, ir ļoti liela nozīme. Nevar augstāk likt panākumu sporta veidā, kur pasaulē sportistu ir mazāk, kā panākumu citā sporta veidā, kurā Latvijā vien vairāk sportistu kā otrā pasaulē
Katram savi uzskati. Pagaidām kamaniņas un pludmales volejbols savu lati'mnu ir ļoti augstu pacēluši. Skatos obejktīvi. Mana objektivitāte saistās arī ar vietām. Izcīnīt medaļu kamaniņu stafetē ir grūti. Tas ir izcils sasniegums. To vērtēju ļoti augstu. Vēl mūsu sievietes bīčā ir superlīmenī. Emocionāli milzīgs saviļņojums man bija kad PČ finālā U-19 pludmales volejbolā spēlēja divi Latvijas pāri. Ja jau ņem vērā konkurenci, tad šis notikums ir pirmā vietā jāliek. Latvija pret Latvija PČ finālā. Kad , kurā sporta veidā kaut kas tāds vēl būs.

     [+] [-]

, 2023-01-04 10:52, pirms 3 gadiem
Es Black Bullet rakstīja: Nē, bļe, garantēts nav, jo ir jāapsteidz vēl viena komanda.

Tad, kad tu to teikumu rakstīji, tu kaut uz mirkli padomāji salīdzinošās kategorijās par "ja jau tik viegli tikt wta top 20" vai "būt NBA komandā vienam no līderiem"?

Kas tas par debilu "pareizais, nepareizais", beidz ūdeni liet.
Pēc Tavas argumentācijas renei nekad nav iespējams iekļūt topā.

     [+] [-]

, 2023-01-04 10:55, pirms 3 gadiem
datmons rakstīja: Basketbola Pč kvalifikācijā piedalījās 40 valstis- tātad FIBA prasībām atbilstošas arēnas! Latvija kā viena no pirmajām kvalificējās un to izdarīja ar 8-0 bilanci 2022 gadā!!

23 eksperti uzskatīja, ka tas nav bijis pietiekami, lai būtu pirmajā vietā!!

Kas tad ir tas sniegums, lai vismaz 40 eksperti uzskatītu, ka tai pirmajai vietai būtu jābūt?
Ko Tu uztraucies. Kopumā ir stabila pirmā vieta. Kādēļ Tu uzskati ka visiem jādomā vienādi. Pateikšu priekšā tā bija KVALIFIKĀCIJA. Nav padomju laiki ka visiem jādomā vienādi. 27 ielika pirmā vietā. Tas ir ļoti daudz.

     [+] [-]

, 2023-01-04 13:14, pirms 3 gadiem
Aldis Br rakstīja: Izcīnīt medaļu kamaniņu stafetē ir grūti. Tas ir izcils sasniegums.
Kā domā, kādu vietu mūsējie varētu dabūt, ja komandu sastādītu no junioriem (normāli, sev atbilstoši braucieni, bez kritieniem)?

     [+] [-]

, 2023-01-04 13:24, pirms 3 gadiem
Es Black Bullet rakstīja: Kā domā, kādu vietu mūsējie varētu dabūt, ja komandu sastādītu no junioriem (normāli, sev atbilstoši braucieni, bez kritieniem)?
Tak tur zemāk par 7 vietu nekad nav bijuši, ja nav bijuši kritieni, bet tie ir bijuši ļoti reti! Nav ZA valstis, tad vispār zemāk par 5 vietu nav iespējams!
Basketbolā tak ar junioriem un pieredzējušiem spēlētājiem vai ne tiem labākajiem netika pat top24!

     [+] [-]

, 2023-01-04 13:33, pirms 3 gadiem
Tak kamaniņās slovāki, čehi, poļi, rumāņi, un Āzijas pārstāvji nav pat konkurenti slovākiem basketbolā, jo slovākiem ir kur trenēties, spēlēt 24/7!