Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Latvija pret Ukrainu: Kijevā cīņa par labāku starta pozīciju otrajai kārtai

Andrejs Siliņš

Latvija pret Ukrainu: Kijevā cīņa par labāku starta pozīciju otrajai kārtai
Dāvis Bertāns
Foto: FIBA

Šodien pulksten 16:00 Kijevas sporta pilī sāksies Pasaules kausa izcīņas kvalifikācijas turnīra pirmās kārtas B grupas pēdējā spēle Latvijas basketbola valstsvienībai, kas tiksies ar vietējo Ukrainas izlasi. Spēles tiešraide kanālā TV6.

Lai gan Latvija jau nodrošinājusi vietu otrajā kārtā, kur būs jāspēkojas pret Spāniju, Slovēniju un Melnkalni, ļoti svarīgi ir ar pozitīvu iznākumu noslēgt arī pirmo kārtu, t.i. - izcīnīt šovakar panākumu. Nākamajā kārtā nāks līdzi visi rezultāti, tostarp pret Zviedriju, kas otrajā kārtā nespēlēs. Lai pakāptos uz otro vietu grupā, šodien jāizcīna uzvara, bet, lai uzvarētu arī divu spēļu summā, kas var būt svarīgi, ja otrās kārtas noslēgumā abām komandām būs vienāda bilance, nepieciešams panākums ar vismaz +15, jo Rīgā tika zaudēts ar 14 punktu starpību.

Teorētiski arī pirmā vieta grupā ir iespējama, ja Latvija izcīna uzvaru, bet Turcija mačā, kas sāksies divas stundas vēlāk, sensacionāli mājās zaudē Zviedrijai. Tiesa, ir divas būtiskas lietas: 1) divu spēļu summā Latvija tāpat vairs nevar apsteigt Turciju (aktuāli, ja otrās kārtas noslēgumā abām komandām vienāda bilance); 2) Turcija vasaras ciklā ir ievērojami spēcīgākā sastāvā, jo klāt nākuši NBA spēlētāji Furkans Korkmazs un Džedi Osmans, kā arī naturalizētais amerikānis Skotijs Vilbekins, līdz ar to, ja Zviedrija izbraukumā atkārtos to, kas tika paveikts savā laukumā (+1), tā būs dēvējama par lielu sensāciju.

No vietas grupā būs atkarīgs arī tas, pret ko sāksim otrās kārtas grupu turnīru. Ja Latvija izcīnīs pirmo vietu B grupā, 14. septembrī mājās spēlēsim pret Slovēnijas un Melnkalnes mača uzvarētāju, ja otro - pret šī mača zaudētāju, bet, ja trešo - Rīgā uzņemsim Spāniju.

B grupa

VKomandaUZPunktiP
1Turcija32360:337 (+23)8
2Ukraina32369:357 (+12)8
3Latvija32384:382 (+2)8
----
4Zviedrija14346:383 (-37)6

Latvijas komanda pēc ceturtdienas mača pret Zviedriju pārlaida vēl vienu nakti Stokholmā un nākamajā dienā lidoja uz Kijevu. Vakarā bija viegls atjaunošanās treniņš turpat viesnīcā, bet sestdien precīzi 24 stundas pirms mača sākās treniņš spēles vietā Kijevas sporta pilī. Būvei ir jau nepilni 58 gadi, bet pēdējo reizi tā atjaunota 2011. gadā. Tieši šeit pirms 13 gadiem Valters Frīdenbergs un Kārlis Būmeisters ar Mārtiņa Freimaņa komponēto “War Is Not Over” nošarmēja Eiropu un izcīnīja piekto vietu Eirovīzijas dziesmu konkursā - trešais visu laiku labākais Latvijas rezultāts šajā konkursā. Basketbola mačus klātienē var noraudzīties nepilni septiņi tūkstoši cilvēku, un gan pret Turciju (6300), gan Zviedriju (6500) attiecīgi novembrī un februārī izdevās sapulcināt teju pilnas tribīnes.

Spēlē pret Zviedriju nepiedalījās Dairis Bertāns, kurš pārbaudes mačā pret Krieviju guva savainojumu. Dairis devies līdzi komandai, bet arī šovakar būs spiests savu Latvijas raķetes eksplozivitāti nevis izmantot pats, bet nodot lietošanā pārējiem. “Gatavosimies, ņemot vērā gan februāra spēles mācību, gan to, ko izpētīsim Ukrainas [un Turcijas] spēles ierakstā,” pēc panākuma Stokholmā sacīja Latvijas valstsvienības galvenais treneris Arnis Vecvagars.

Latvijas valstsvienības sastāvs

PozīcijaSpēlētājsAugumsDz.gadsKlubs
Aizsargi:Kaspars Vecvagars190 cm1993VEF Rīga
Jānis Blūms190 cm1982Zaragoza (Spānija)
Rihards Lomažs190 cm1996Ventspils
Jānis Strēlnieks191 cm1989Olympiacos (Grieķija)
Artūrs Ausējs192 cm1990Pieno žvaigždes (Lietuva)
Artis Ate192 cm1989VEF Rīga
Dairis Bertāns*193 cm1989Olimpia (Itālija)
Uzbrucēji:Žanis Peiners203 cm1990Darussafaka (Turcija)
Ojārs Siliņš204 cm1993Aquila Basket (Itālija)
Dāvis Bertāns207 cm1992Spurs (NBA)
Rolands Šmits207 cm1995Barcelona (Spānija)
Centri:Mārtiņš Meiers208 cm1991Enisey (Krievija)
Anžejs Pasečņiks215 cm1995Gran Canaria (Spānija)

* - ārstē savainojumu.

Pret turkiem ukraiņi sāka teicami, pirmajās desmit minūtēs uzvarot ar 28:15. Tomēr otrais ceturksnis sagrieza visu kājām gaisā (12:36), un otrajā puslaikā vairs atgūties pret Turciju, kam klāt nākuši divi NBA spēlētāji un ļoti kvalitatīvs naturalizētais spēlētājs, neizdevās. “Otrajā ceturtdaļā tikām iznīcināti,” lakonisks pēc zaudējuma bija ukraiņu treneris Jevgens Murzins. Viens no komandas pieredzējušākajiem vīriem Vjačeslavs Kravcovs savukārt uzsvēra, ka gatavošanās posmā tikai pāris dienas ar komandu bijis Serhijs Gladirs, vien dažas dienas - Pū Džeters. Tādas problēmas gan bijušas virknei komandu, kurās labākie spēlētāji ilgi spēlējuši Eiropas spēcīgāko līgu finālos.

Ukrainai ir teju tāds pats sastāvs, kāds Rīgā viesojās februāra otrajā pusē. Klāt nācis NBA Attīstības līgā sezonu pavadījušais Maksims Pustozvonovs un iepriekš savainotais aizsardzības speciālists Oleksandrs Rjabčuks. Sastāvā šoreiz nav “Barcelona” otrajā komandā spēlējušais spēka uzbrucējs Volodimirs Heruns un par Ukrainas čempionu “Cherkasky Mavpy” sastāvā kļuvušais uzbrucējs Oleksandrs Kobecs.

Ukrainai joprojām jāiztiek bez trim spēcīgiem garajiem spēlētājiem - 24 gadus vecais Džoels Bolombojs nav atmetis cerību sapnim par NBA un izvēlējies individuāli sagatavoties vasaras līgai; piecas sezonas NBA aizvadījušais centrs Kirilo Fesenko, aizvadījis otro sezonu Avelīno komandā Itālijā, nolēmis tikt galā ar veselības problēmām (tāpat aizkulisēs runā par nesaskaņām ar izlases galveno treneri); 2013. gada piektais numurs NBA draftā Alekss Lens aizvadījis pirmās piecas sezonas NBA un šovasar pirmo reizi kļuvis par neierobežotu brīvo aģentu, līdz ar to par prioritāti izvirzījis jauna līguma noslēgšanu, nevis debitēšanu valstsvienībā, kas tā arī joprojām nav noticis.

Šovasar ar 47. numuru tika draftēts talantīgais vieglais uzbrucējs Svjatoslavs Mihaiļuks, kurš gan valstsvienībā debitēja jau 17 gadu vecumā 2014. gada Pasaules kausa izcīņā. Mihaiļuks aizvadījis četras sezonas pazīstamajā Kanzasas universitātes komandā, bet vasaru izmantos jaunās komandas “Lakers” interesēs, pārstāvot to vasaras līgā un vēlāk gatavojoties debijas sezonai slavenā kluba rindās.

“Ja vēlamies cīnīties par vietu Pasaules kausā, mums jāuzvar Latvija,” līdzīgu retoriku, kāda bija dzirdama pirms februāra mača Rīgā, arī tagad atkārto Ukrainas līderis Gladirs, kurš pret turkiem ceturtdien iemeta četrus no astoņiem trīspunktniekiem un ar 17 punktiem kļuva par rezultatīvāko zaudētāju rindās. “Mazliet jāatpūšas un jāgatavojas smagam mačam. Latvijai ir spēcīga izlase, vairāki Eirolīgas spēlētāji, viens arī no NBA. Spēle noteikti nebūs viegla.”

Pat neraugoties uz būtiskajiem iztrūkumiem garajā galā, Ukrainas stiprākais ierocis aizvien ir tieši centri. Savulaik divas sezonas NBA aizvadījušais Kravcovs ir rezultatīvākais izlases spēlētājs šajā atlases turnīrā (vidēji 14,4 punkti). Pirms gada Valensijas sastāvā kļuvis par Spānijas čempionu, šo sezonu Kravcovs aizvadīja naudīgajā Turcijas čempionātā, “Eskisehir” rindās gan neizceļoties ar lielu spēles laiku (vidēji 18 minūtes). 26 gadus vecais Artjoms Pustovijs jau trešo sezonu pavadīja ACB līgas vidusmēra komandā “Obradoiro”, tur esot viens no nozīmīgākajiem spēlētājiem un raisot interesi par sevi arī viņpus okeānam.

Tāpat kā februārī, ierindā ir naturalizētais amerikāņu saspēles vadītājs Pū Džeters, kuram jau februārī beidzās sezona Ķīnā. Kopš tā laika 35 gadus vecais aizsargs nav profesionāli spēlējis basketbolu un pirmajā mačā šajā sabraukumā Ankarā tas bija redzams. 34 gadus vecais Džeters daudz uzbruka, taču ar precizitāti nevarēja lepoties (metieni no spēles - 2/10). 23 laukumā pavadītajās minūtēs Džeters sakrāja otru sliktāko +/- rādītāju (-23). Jādomā gan, ka mēnešiem bez spēļu prakses iesērējušais Džeters šovakar varētu jau būt nedaudz labākā formā, turklāt, pat nespējot gūt punktus pats, Džeters joprojām ir bīstams kā spēles un situāciju veidotājs saviem komandas biedriem.

Februāra spēlē Rīgā (68:82) ukraiņi lieliski lika lietā savas stiprākās īpašības un uz neizteiksmīgā Latvijas snieguma fona notušēja vājās puses. Rezultatīvākais bija Kravcovs, kuram ne vien 22 punkti, bet arī 13 atlēkušās bumbas un četras pārtvertas bumbas. Spēka uzbrucējs Igors Zaicevs pievienoja 12 punktus un septiņas bumbas, bet Džeteram 20 punkti un piecas piespēles. Ukraiņi soda laukumā guva pat par 20 punktiem vairāk (42:22) un izcīnīja par desmit bumbām vairāk (46:36), tiesa, uzbrukumā - vien par trīs vairāk (13:10). Lielo pārsvaru atlēkušajās bumbās var skaidrot ar vājo Latvijas metienu precizitāti (35% no spēles, 62% soda metienos), līdz ar to ukraiņiem bija ievērojami vairāk iespēju izcīnīt bumbas pie sava groza.

Ukrainas izlases sastāvs

PozīcijaSpēlētājsAugumsDz.gadsKlubs
Aizsargi:Jūdžins Džeters180 cm1983Gold Lions (Ķīna)
Oleksandrs Rjabčuks184 cm1989Khimik
Deniss Lukašovs187 cm1989Vytautas (Lietuva)
Oleksandrs Mišuļa188 cm1992Dnipro
Serhijs Gladirs196 cm1988Monaco (Francija)
Oleksandrs Ļipovijs199 cm1991Promitheas (Grieķija)
Uzbrucēji:Maksims Pustozvonovs201 cm1987Charge (NBA G-līga)
Vjačeslavs Bobrovs202 cm1992Pieno Žvaigždes (Lietuva)
Volodimirs Konijevs203 cm1989Cherkasky Mavpy
Igors Zaicevs210 cm1989Rosa Radom (Polija)
Centri:Vjačeslavs Kravcovs212 cm1987Eskisehir (Turcija)
Artjoms Pustovijs216 cm1992Obradoiro (Spānija)

Spēles sākums pulksten 16:00, tiešraidē to demonstrēs kanāls TV6.

Izmantotie resursi:
| Latvijas Basketbola savienība
Basket.com.ua

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2018-07-01 09:41, pirms 7 gadiem
Patiesības diena! Ja netiks galā ar ukraiņiem turpmākās atlases spēlēs uz PČ var lieki nepūlēties!

  +2 [+] [-]

, 2018-07-01 09:48, pirms 7 gadiem
Alpaville rakstīja: Patiesības diena! Ja netiks galā ar ukraiņiem turpmākās atlases spēlēs uz PČ var lieki nepūlēties!
precīzi...

     [+] [-]

, 2018-07-01 10:10, pirms 7 gadiem
Jabrīnās kā pirmajā spēlē dabūjam tā ierīt.

  +1 [+] [-]

, 2018-07-01 10:19, pirms 7 gadiem
būs grūta spēle. atkal māc šaubas, ka būsim spiesti spēlēt tikai uz individuālo meistarību un avantūrām

     [+] [-]

, 2018-07-01 10:20, pirms 7 gadiem
Ja spēlēsim tikpat disciplinēti kā pret Zviedriju un tikpat labi kritīs, varam uzvarēt. Par +15 gan šaubos.

     [+] [-]

, 2018-07-01 10:33, pirms 7 gadiem
Ja spēlēs abi brāļi, spēlēs sakarīgi komandas interesēs un nepsihos, NBA Dravnieks gūs beidzot pts, ir cerības aizķerties un Vecajam pierādīt, ka viņš ir augstāka vērtība nekā pārējo prātos...Grūti, bet VAR

     [+] [-]

, 2018-07-01 10:37, pirms 7 gadiem
otins rakstīja: Ja spēlēsim tikpat disciplinēti kā pret Zviedriju un tikpat labi kritīs, varam uzvarēt. Par +15 gan šaubos.
mēs spēlējām pret Zviedriju disciplinēti? Kad?

  +1 [+] [-]

, 2018-07-01 10:37, pirms 7 gadiem
specha rakstīja: Ja spēlēs abi brāļi, spēlēs sakarīgi komandas interesēs un nepsihos, NBA Dravnieks gūs beidzot pts, ir cerības aizķerties un Vecajam pierādīt, ka viņš ir augstāka vērtība nekā pārējo prātos...Grūti, bet VAR
Rakstīts ka Dairis nespēlēs.

  -1 [+] [-]

, 2018-07-01 10:40, pirms 7 gadiem
gatera priekshnieks rakstīja: Arī šie zili dzeltenie ir jānoper kā tādi lemberdzēni!
Dod četri!!! Sen šitāds asprātis nav redzēts!

  +1 [+] [-]

, 2018-07-01 10:45, pirms 7 gadiem
Neklausieties tos ņaudētājus šeit komentāros. Nospēlējat tā, lai ir laba paveikta darba sajūta pēc spēles. Mēs ar jums džeki!!! Par uzvaru!!! Par lielu Latviju!!!

     [+] [-]

, 2018-07-01 10:56, pirms 7 gadiem
Turam īkšķus par Latviju! Gan būs labi... Ļoti ceru, ka beidzot arī Vecvagara mīlulis Lomažs atvērsies!

  +5 [+] [-]

, 2018-07-01 11:22, pirms 7 gadiem
Galvenais mērķis būtu neļaut atkal viņu garajiem dominēt soda laukumā..

  +2 [+] [-]

, 2018-07-01 11:23, pirms 7 gadiem
Ar Ukrainu speelei buus milziiga noziime otrajai kaartai. Latvijas izlasei obligaati jaauzvar, tad izredzes otrajaa kaartaa ieguut kaut tresho vietu, kas garanteetu vietu pasaules elitee, ir pavisam reaali.

  -1 [+] [-]

, 2018-07-01 11:35, pirms 7 gadiem
Ceram uz uzvaru, ja tās nav nekavējoties Vecvagaram jāatkāpjas un Šnepam ar kompāniju ir JĀATZĪST ka IR pieļauta liela kļūda!!! Jā vien nav lupatas.... Kaut gan viss tieši par to liecina.

  -1 [+] [-]

, 2018-07-01 11:35, pirms 7 gadiem
Ceru, ka kļūdos, bet liekas, ka Meiers/Pasečņiks tiks izģērbti zem groziem.

  +3 [+] [-]

, 2018-07-01 11:36, pirms 7 gadiem
tā, Vecvagara patiesības mirklis tuvojas. patiesībā jau skaidrs, ka viņš nav īsti gatavs šādam līmenim, jo vienkārši nav no kurienes būt gatavam. Vienalga, ceru, ka tiks izdarīts maksimums un uzvara būs mūsu.

     [+] [-]

, 2018-07-01 11:38, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: mēs spēlējām pret Zviedriju disciplinēti? Kad?
tā nosacīti vērtējot, ja salīdzina ar spēli pret Krieviju, bija saredzamas disciplīnas pazīmes.

     [+] [-]

, 2018-07-01 11:46, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: tā nosacīti vērtējot, ja salīdzina ar spēli pret Krieviju, bija saredzamas disciplīnas pazīmes.
Iespējams

  -1 [+] [-]

, 2018-07-01 11:51, pirms 7 gadiem
Pirms spēles Vecais apcissā visiem puļītājiem pirksteļus. Tā manuprāt šodien ir vienīgā šance

     [+] [-]

, 2018-07-01 12:10, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: mēs spēlējām pret Zviedriju disciplinēti? Kad?
Tu domā, ka mēs Zviedriju uzvarējām ar haotisku spēli, neievērojot trenera norādījumus? Es tā nedomāju. Vecvagars bija labi izpētījis zviedru spēles stilu un tāpēc bija uzsvars uz ciešu aizsardzību. To, ka spēlējām disciplinēti, apliecina arī piezīmju attiecība: LAT 16, SWE 22.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-07-01 12:19, pirms 7 gadiem
otins rakstīja: Tu domā, ka mēs Zviedriju uzvarējām ar haotisku spēli, neievērojot trenera norādījumus? Es tā nedomāju. Vecvagars bija labi izpētījis zviedru spēles stilu un tāpēc bija uzsvars uz ciešu aizsardzību. To, ka spēlējām disciplinēti, apliecina arī piezīmju attiecība: LAT 16, SWE 22.
mēs arī uzvarējām ar haotisku spēli, atver acis, zviedri iemeta mums 72 punktus, kamēr paši guvām 82, tas ir, mēs uzvarējām tikai ar desmit punktiem, kas ir par maz priekš šī sastāva.

     [+] [-]

, 2018-07-01 12:22, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: mēs arī uzvarējām ar haotisku spēli, atver acis, zviedri iemeta mums 72 punktus, kamēr paši guvām 82, tas ir, mēs uzvarējām tikai ar desmit punktiem, kas ir par maz priekš šī sastāva.
it kā jā, piekrītu, tai pat brīdī, jāatceras, ka ar sastāvu, kur bija i Strēlnieks, i Timma i Dairis, i Bērzs vēl visai salīdzinoši labā formā, mēs pēdējā sekundē knapi izvilkām pagarinājumu, lai vinnētu.

  -2 [+] [-]

, 2018-07-01 12:26, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: tā, Vecvagara patiesības mirklis tuvojas. patiesībā jau skaidrs, ka viņš nav īsti gatavs šādam līmenim, jo vienkārši nav no kurienes būt gatavam. Vienalga, ceru, ka tiks izdarīts maksimums un uzvara būs mūsu.
Nevajag tik ļoti sacerēties un prasīt no Vecvagara brīnumus, jo izlase nav labākajā sastāvā. Nesaprotu tos viņa nolicējus un atkāpies bļāvējus, jo izlase rāda labu sniegumu. Lai Vecvagars strādā un gūst pieredzi.

     [+] [-]

, 2018-07-01 12:26, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: it kā jā, piekrītu, tai pat brīdī, jāatceras, ka ar sastāvu, kur bija i Strēlnieks, i Timma i Dairis, i Bērzs vēl visai salīdzinoši labā formā, mēs pēdējā sekundē knapi izvilkām pagarinājumu, lai vinnētu.
Arī fakts, bet pēdējā spēlē pats redzēji, ka bija liela improvizācija un diezgan palīdzēja, ka zviedri laidās uz palīdzību lejā

  +4 [+] [-]

, 2018-07-01 12:27, pirms 7 gadiem
otins rakstīja: Nevajag tik ļoti sacerēties un prasīt no Vecvagara brīnumus, jo izlase nav labākajā sastāvā. Nesaprotu tos viņa nolicējus un atkāpies bļāvējus, jo izlase rāda labu sniegumu. Lai Vecvagars strādā un gūst pieredzi.
izlase nerāda labu sniegumu un Vecvagaram pieredze ir klubā jāgūst, ne izlasē

     [+] [-]

, 2018-07-01 12:30, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: izlase nerāda labu sniegumu un Vecvagaram pieredze ir klubā jāgūst, ne izlasē
V Komanda U Z Punkti P
1 Turcija 3 2 360:337 (+23) 8
2 Ukraina 3 2 369:357 (+12) 8
3 Latvija 3 2 384:382 (+2) 8

  +2 [+] [-]

, 2018-07-01 12:30, pirms 7 gadiem
otins rakstīja: Nevajag tik ļoti sacerēties un prasīt no Vecvagara brīnumus, jo izlase nav labākajā sastāvā. Nesaprotu tos viņa nolicējus un atkāpies bļāvējus, jo izlase rāda labu sniegumu. Lai Vecvagars strādā un gūst pieredzi.
nu nu, spēlējot pret turkiem to varētu saukt par argumentu, bet ne jau pret zviedriem un ukrainu. Grozies, kā gribi, bet šeit vaina tomēr trenerī (elementārs pieredzes un zināšanu trūkums) un vēl varētu teikt, ka īsajā sagatavošanās posmā.

     [+] [-]

, 2018-07-01 12:32, pirms 7 gadiem
otins rakstīja: V Komanda U Z Punkti P
1 Turcija 3 2 360:337 (+23) 8
2 Ukraina 3 2 369:357 (+12) 8
3 Latvija 3 2 384:382 (+2) 8
tas nav labs sniegums, to mēs varam nosaukt par stipri viduvēju un bija labāk jābūt

  +1 [+] [-]

, 2018-07-01 12:33, pirms 7 gadiem
Gaidam šisdienas spēles iznākumu. Svarīgi būtu ne tikai uzvarēt, bet arī parādīt uzlabojumus spēles kvalitātē. Seviški, ja tiek domāts par turpmāku spēlēšanu un uzvarēšanu.

     [+] [-]

, 2018-07-01 12:34, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: nu nu, spēlējot pret turkiem to varētu saukt par argumentu, bet ne jau pret zviedriem un ukrainu. Grozies, kā gribi, bet šeit vaina tomēr trenerī (elementārs pieredzes un zināšanu trūkums) un vēl varētu teikt, ka īsajā sagatavošanās posmā.
Īsais sagatavošanās posms prasa treneri, kurš spēj elementāras izspēles uzlikt spēlētājiem un tās koriģēt spēles laikā. Esošā FIba sistēma neļauj nedz treneriem, nedz spēlētājiem saspēlēties un ieskrieties, līdz ar to, šādā sistēmā, treneri bez pieredzes labā līmenī vienmēr buksēs un nebūs spējīgi izspiest ļoti labu spēli no komandas

     [+] [-]

, 2018-07-01 12:35, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Gaidam šisdienas spēles iznākumu. Svarīgi būtu ne tikai uzvarēt, bet arī parādīt uzlabojumus spēles kvalitātē. Seviški, ja tiek domāts par turpmāku spēlēšanu un uzvarēšanu.
Tieši tā, ja spēles kvalitāte neuzlabosies, tad ir divi varianti:
- censties uzvarēt pretinieku ar antibasketbolu;
- samitrināties, ka nekur netiksim

     [+] [-]

, 2018-07-01 12:36, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: nu nu, spēlējot pret turkiem to varētu saukt par argumentu, bet ne jau pret zviedriem un ukrainu. Grozies, kā gribi, bet šeit vaina tomēr trenerī (elementārs pieredzes un zināšanu trūkums) un vēl varētu teikt, ka īsajā sagatavošanās posmā.
Zviedrus uzvarējām abas reizes. Sanāca nepatīkams zaudējums Ukrainai mājās, bet ar labu spēli šodien to var vērst par labu, ko arī mūsējiem novēlu. Nu ir Vecvagaram pieredzes un zināšanu trūkums, bet ar laiku viņš šo pieredzi iegūs, tāpēc jau nevajag pusceļā raut nost no trases.

     [+] [-]

, 2018-07-01 12:36, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: tas nav labs sniegums, to mēs varam nosaukt par stipri viduvēju un bija labāk jābūt
nu ar tām izmaiņām, kas mums bija komandas un treneru sastāvā, it kā loģisks rezultāts. ja nebūtu nolieta spēle Ukrainai Rīgā, , tad 1 uzvara un viens zaudējums ar Turciju jau būtu saucams par samērā optimālu.

     [+] [-]

, 2018-07-01 12:37, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: nu ar tām izmaiņām, kas mums bija komandas un treneru sastāvā, it kā loģisks rezultāts. ja nebūtu nolieta spēle Ukrainai Rīgā, , tad 1 uzvara un viens zaudējums ar Turciju jau būtu saucams par samērā optimālu.
piekrītu, bet tas, ka pie esošās sistēmas Šneps izdomā riskēt ar nepieredzējuši treneri nav tālredzīgi

  +1 [+] [-]

, 2018-07-01 12:38, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tieši tā, ja spēles kvalitāte neuzlabosies, tad ir divi varianti:
- censties uzvarēt pretinieku ar antibasketbolu;
- samitrināties, ka nekur netiksim
variants ar samitrināšanos man liekas samērā interesants. pateicīgs daudzveidīgai zemtekstu izpausmei

     [+] [-]

, 2018-07-01 12:38, pirms 7 gadiem
otins rakstīja: Zviedrus uzvarējām abas reizes. Sanāca nepatīkams zaudējums Ukrainai mājās, bet ar labu spēli šodien to var vērst par labu, ko arī mūsējiem novēlu. Nu ir Vecvagaram pieredzes un zināšanu trūkums, bet ar laiku viņš šo pieredzi iegūs, tāpēc jau nevajag pusceļā raut nost no trases.
izlase nav vieta, kur pieredzi iegūt, tev saprašanas nav, vai kā? Pat Bagijs sāka izlasi trenēt jau ar pieredzes bagāžu

     [+] [-]

, 2018-07-01 12:39, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: variants ar samitrināšanos man liekas samērā interesants. pateicīgs daudzveidīgai zemtekstu izpausmei
mācība: vajag lasīt, uz ko piedāvā vārdu mainīt

     [+] [-]

, 2018-07-01 12:43, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: izlase nav vieta, kur pieredzi iegūt, tev saprašanas nav, vai kā? Pat Bagijs sāka izlasi trenēt jau ar pieredzes bagāžu
Arnis Vecvagars (dzimis 1974. gada 12. aprīlī Rīgā, Latvijā) ir bijušais latviešu basketbolists, pēc spēlētāja karjeras beigām — treneris. Šobrīd (2016) trenē LBL klubu "Jūrmala/Fēnikss" un Latvijas U20 izlasi.

Pēc spēlētāja karjeras beigām pievērsies trenera darbam. 2011. gadā bijis Tbilisi "Sokhumi" kluba trenera Ainara Bagatska palīgs. 2012. gadā kļuvis par galveno treneri, vadot LBL komandu "Turība". 2014. gada vasarā iecelts par Jūrmalas komandas galveno treneri (pašreiz "Jūrmala/Fēnikss").
https://lv.wikipedia.org/wiki/Arnis...

     [+] [-]

, 2018-07-01 12:46, pirms 7 gadiem
otins rakstīja: Zviedrus uzvarējām abas reizes. Sanāca nepatīkams zaudējums Ukrainai mājās, bet ar labu spēli šodien to var vērst par labu, ko arī mūsējiem novēlu. Nu ir Vecvagaram pieredzes un zināšanu trūkums, bet ar laiku viņš šo pieredzi iegūs, tāpēc jau nevajag pusceļā raut nost no trases.
nu redz, pats piekrīti, ka ir pieredzes trūkums, bet tev neliekas mazliet pavirši un nepareizi, ielikt mazpieredzējušu treneri par Eiropas 5tās vietas stūrmani? nu nespēlē komanda šobrīd labu basketbolu. tad jau būtu pareizāk likt Štālbergu, Štelmaheru, kuri manuprāt ir lielākas autoritātes un pieredzējušāki specialisti. Lai gan, es atceros, ka izvēles brīdī ne viens, ne otrs nebija pieejami. Es uzskatu, ka trenerim tomēr būtu jābūt mūsu pašu, viņi zin spēlētājus visus personīgi, labi apzinās katra iespējas. Mūsu treneri manā skatījumā neatpaliek no ārzemju speciālistiem.
Interesanti, tāds Zībarts būtu spējīgs trenēt vīriešu izlasi?

     [+] [-]

, 2018-07-01 12:48, pirms 7 gadiem
otins rakstīja: Arnis Vecvagars (dzimis 1974. gada 12. aprīlī Rīgā, Latvijā) ir bijušais latviešu basketbolists, pēc spēlētāja karjeras beigām — treneris. Šobrīd (2016) trenē LBL klubu "Jūrmala/Fēnikss" un Latvijas U20 izlasi.

Pēc spēlētāja karjeras beigām pievērsies trenera darbam. 2011. gadā bijis Tbilisi "Sokhumi" kluba trenera Ainara Bagatska palīgs. 2012. gadā kļuvis par galveno treneri, vadot LBL komandu "Turība". 2014. gada vasarā iecelts par Jūrmalas komandas galveno treneri (pašreiz "Jūrmala/Fēnikss").
https://lv.wikipedia.org/wiki/Arnis_Vecvagars
nav vērā ņemamas pieredzes kā galvenajam trenerim....Skaties reiz patiesībai acīs. Atšķirība no citiem jaunajiem treneriem, kā piemēram, Adomaiša, Vecajam ir mazāka pieredze un nekomunicē ar spēlētajiem spēles laikā. Tas pats Adomaitis uzklausa spēlētājus un ņem vērā viņu teikto.

     [+] [-]

, 2018-07-01 12:49, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: mācība: vajag lasīt, uz ko piedāvā vārdu mainīt
tu telefonā drukā? vispār jābūt baigi uzmanīgam ar supergudrajiem korektoriem

     [+] [-]

, 2018-07-01 12:49, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: nu redz, pats piekrīti, ka ir pieredzes trūkums, bet tev neliekas mazliet pavirši un nepareizi, ielikt mazpieredzējušu treneri par Eiropas 5tās vietas stūrmani? nu nespēlē komanda šobrīd labu basketbolu. tad jau būtu pareizāk likt Štālbergu, Štelmaheru, kuri manuprāt ir lielākas autoritātes un pieredzējušāki specialisti. Lai gan, es atceros, ka izvēles brīdī ne viens, ne otrs nebija pieejami. Es uzskatu, ka trenerim tomēr būtu jābūt mūsu pašu, viņi zin spēlētājus visus personīgi, labi apzinās katra iespējas. Mūsu treneri manā skatījumā neatpaliek no ārzemju speciālistiem.
Interesanti, tāds Zībarts būtu spējīgs trenēt vīriešu izlasi?
Tas pats Gailītis arī varētu, vai Mazurs.

     [+] [-]

, 2018-07-01 12:56, pirms 7 gadiem
Labi, ka dators blakus televizoram, gribas arī futbolu Krievija-Spānija paskatīties.

  +1 [+] [-]

, 2018-07-01 12:58, pirms 7 gadiem
Joki maz. Jaabuut gataviem nopietnai speelei uz dziviibu un naavi, buut vai nebuut, domaajot par izredzeem. Taapat Vecvagaram daudz shii speele var dot, tikai uzvara der, lai glaaptu savu reputaaciju.

  +2 [+] [-]

, 2018-07-01 12:59, pirms 7 gadiem
vispār, iesaku ņemt vērā vēl vienu niansi strīdā par treneru būšanu. Vajag izprast atšķirīgo situāciju, arī Bagatskis bija salīdzinoši mazpieredzējis treneris, bet!, viņš pārņēma komandu tās viszemākajā brīdī, kad viss bija slikti un neviens negribēja uzņemties atbildību par rezultātiem ar tik jaunu komandu pēc visiem skandāliem un vadošo spēlētāju diskvalifikācijām. Vecvagars ir vēl mazāku pieredzi un pārņem izlasi tās visaugstākajā punktā, kad visi atvērtām mutēm gaida nākamos lielos brīnumus un katra kļūda tiks pārvērsta par nacionālo katastrofu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2018-07-01 13:02, pirms 7 gadiem
Vecvagaram smags uzdevums iekrita pirmos sabraukumus spēlēt bez 5 potenciālajiem līderiem domāju arī ar Bagatski nebūtu labāks rezultāts.

     [+] [-]

, 2018-07-01 13:03, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: vispār, iesaku ņemt vērā vēl vienu niansi strīdā par treneru būšanu. Vajag izprast atšķirīgo situāciju, arī Bagatskis bija salīdzinoši mazpieredzējis treneris, bet!, viņš pārņēma komandu tās viszemākajā brīdī, kad viss bija slikti un neviens negribēja uzņemties atbildību par rezultātiem ar tik jaunu komandu pēc visiem skandāliem un vadošo spēlētāju diskvalifikācijām. Vecvagars ir vēl mazāku pieredzi un pārņem izlasi tās visaugstākajā punktā, kad visi atvērtām mutēm gaida nākamos lielos brīnumus un katra kļūda tiks pārvērsta par nacionālo katastrofu
arī fakts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-07-01 13:04, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: vispār, iesaku ņemt vērā vēl vienu niansi strīdā par treneru būšanu. Vajag izprast atšķirīgo situāciju, arī Bagatskis bija salīdzinoši mazpieredzējis treneris, bet!, viņš pārņēma komandu tās viszemākajā brīdī, kad viss bija slikti un neviens negribēja uzņemties atbildību par rezultātiem ar tik jaunu komandu pēc visiem skandāliem un vadošo spēlētāju diskvalifikācijām. Vecvagars ir vēl mazāku pieredzi un pārņem izlasi tās visaugstākajā punktā, kad visi atvērtām mutēm gaida nākamos lielos brīnumus un katra kļūda tiks pārvērsta par nacionālo katastrofu
Pilnīgi piekrītu, un jāņem arī vērā, ka pašreizējā izlase krietni atšķiras no EČ izlases. Nav Porziņģa, kas viens pats var samest pusi komandas punktu. Nav Timmas, nespēlēs Dairis Bertāns. Šodien ukraiņi noteikti cieši segs Strēlnieku un jaunāko Bertānu, būs jāmeklē citi varianti.

     [+] [-]

, 2018-07-01 13:08, pirms 7 gadiem
Bagatskis pa šiem gadiem uzlika ļoti augstu latiņu, tas ir arī viss, es esmu pieradis pa šiem gadiem, ka komandas sniegums aug. Mūsu komanda spēlēja aktīvu kustīgu uzbrukumu, daudz piespēļu, brīvu metienu, kas lielā mērā palīdzēja kompensēt mūsu spēlētāju individuālās nepilnības. Šobrīd tiek spēlēts nervozs strītbols. Esmu pieradis, ka pēc spēles vienīgā atruna ir - spēlētāji nevarēja iemest brīvus metienus, nevis to, ka viņi pie brīviem metieniem pat i netika.

     [+] [-]

, 2018-07-01 13:08, pirms 7 gadiem
otins rakstīja: Pilnīgi piekrītu, un jāņem arī vērā, ka pašreizējā izlase krietni atšķiras no EČ izlases. Nav Porziņģa, kas viens pats var samest pusi komandas punktu. Nav Timmas, Daira. Šodien ukraiņi noteikti cieši segs Strēlnieku un Bertānu, būs jāmeklē citi varianti.
Un tur vajag pieredzējušu treneri. Jo augstāks līmenis izlasei, jo vajag kvalificētāku treneri. Tavs variants ir, ka norakstīsim izlases rezultātu, lai viens jauns treneris pieredzi iegūtu un nepārvērtē KP, bez viņa, arī labi spēlējām.

Īsos logos vajag treneri, kurš var ātri rezultātu dot.

     [+] [-]

, 2018-07-01 13:09, pirms 7 gadiem
Witslenamitea rakstīja: Vecvagaram smags uzdevums iekrita pirmos sabraukumus spēlēt bez 5 potenciālajiem līderiem domāju arī ar Bagatski nebūtu labāks rezultāts.
noteikti būtu, Bagatskis jau pa šiem gadiem ir iemācījies sakārtot komandas uzbrukumu. Viņš šajā ziņā ir viens no labākajiem Eiropā.

     [+] [-]

, 2018-07-01 13:14, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: noteikti būtu, Bagatskis jau pa šiem gadiem ir iemācījies sakārtot komandas uzbrukumu. Viņš šajā ziņā ir viens no labākajiem Eiropā.
Kāpēc tad nestrādā pat ULEB kausa klubā, ja jau tik labs?

     [+] [-]

, 2018-07-01 13:16, pirms 7 gadiem
otins rakstīja: Pilnīgi piekrītu, un jāņem arī vērā, ka pašreizējā izlase krietni atšķiras no EČ izlases. Nav Porziņģa, kas viens pats var samest pusi komandas punktu. Nav Timmas, nespēlēs Dairis Bertāns. Šodien ukraiņi noteikti cieši segs Strēlnieku un jaunāko Bertānu, būs jāmeklē citi varianti.
Kopš kura laika Latvijas izlasē Porzinģis met pusi komandas punktu? Neatceros nevienu tādu spēli
Pieredzējušais kodols ir tieši diezgan labi saglabājiem. ir samērā daudzi spēlētāji, kuri spēlējuši kopā vienu vai pat daudzus turnīrus. Strēlnieks, Blūms, Meiers (ļoti ilgi spēlē kopā), tad Žanis, Šmits, Siliņš, Anžejs, arī Dāvis Bertāns kopā nospēlējuši jau pāris turnīrus vai kvalifikācjas. Timmas un Daira iztrūkums, protams, ir liels faktors.

     [+] [-]

, 2018-07-01 13:18, pirms 7 gadiem
PAR Mazo Varoņdarbu Vecajam un LV

  +1 [+] [-]

, 2018-07-01 13:19, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kāpēc tad nestrādā pat ULEB kausa klubā, ja jau tik labs?
Pag, viņam bija gada pārtraukums, neesi neko tādu dzirdējis, lasījis?

  -1 [+] [-]

, 2018-07-01 13:23, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Pag, viņam bija gada pārtraukums, neesi neko tādu dzirdējis, lasījis?
Ā, ja nebūtu šis pārtraukums, tad viņš nākošezon trenētu Eirolīgas klubu?

     [+] [-]

, 2018-07-01 13:25, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kāpēc tad nestrādā pat ULEB kausa klubā, ja jau tik labs?
Es neesmu redzējis nevienu no Latvijas treneriem, kurš mācētu tik labi un precīzi veidot uzsvaru uz katra spēlētāja stipro pušu apzināšanos. No turienes arī nāk mūsu skrien un met basketbols, pa lielam uz tā rēķina, ka mest lielākā daļa Latvijas spēlētāju māk, bet apspēlēt savus sedzējus kvalitatīvi prot tikai retais. Līdz ar to arī mūsu spēle vienmēr bijusi pakārtota brīviem metieniem pēc ātras saspēles, kā arī metieniem, kad uzbrucējs tiek nolikts pret vājāku sedzēju.

  +1 [+] [-]

, 2018-07-01 13:32, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ā, ja nebūtu šis pārtraukums, tad viņš nākošezon trenētu Eirolīgas klubu?
nu pag, ņem vērā, ka no tās starta pozīcijas, no kuras savu trenera karjeru sāka startēt Bagtskis, viņš ir tiešām jau sasniedzis ļoti daudz. Viņš, iespējams, pieļāva kļūdu ar Maccabi, neapzinoties , nenovērtējot situāciju klubā, droši vien, cerot, ka gan jau viss būs labāk.

     [+] [-]

, 2018-07-01 13:46, pirms 7 gadiem
Vilbekins jau kļuvis par turku? Fiksi gan šie ir.
Visu sezonu jau turki ņēmās ap to Vilbekinu,Diksons pensijā Vilbekins vietā.

     [+] [-]

, 2018-07-01 13:46, pirms 7 gadiem
busim godigi ja strelniekam un bertanam aizies spele-tad bus uzvara

     [+] [-]

, 2018-07-01 13:50, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ā, ja nebūtu šis pārtraukums, tad viņš nākošezon trenētu Eirolīgas klubu?
Tu jau nezini kādi viņam piedāvājumi ir bijuši. Esmu pārliecināts, ka viņš darbu varēja atrast jebkurā brīdī, ja vien vēlētos..

     [+] [-]

, 2018-07-01 14:30, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: nu pag, ņem vērā, ka no tās starta pozīcijas, no kuras savu trenera karjeru sāka startēt Bagtskis, viņš ir tiešām jau sasniedzis ļoti daudz. Viņš, iespējams, pieļāva kļūdu ar Maccabi, neapzinoties , nenovērtējot situāciju klubā, droši vien, cerot, ka gan jau viss būs labāk.
Es nebūt negribu pateikt, cik viņš ir slikts, bet SC dažu slavas dziesmas dzirdot, rodas sajūta, ka viņš ir TOP 5 treneris Eiropas basketbolā...

     [+] [-]

, 2018-07-01 14:37, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es nebūt negribu pateikt, cik viņš ir slikts, bet SC dažu slavas dziesmas dzirdot, rodas sajūta, ka viņš ir TOP 5 treneris Eiropas basketbolā...
nu mēs tak esam 5tā izlase Eiropā, lai gan pēc spēlētāju klubu un statistikas reitinga vērtējot, varētu būt krietni zemāk

     [+] [-]

, 2018-07-01 14:39, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: nu mēs tak esam 5tā izlase Eiropā, lai gan pēc spēlētāju klubu un statistikas reitinga vērtējot, varētu būt krietni zemāk
Ā, tad Obradovičam jānāk uz LV līmeņa izlasi un jāsasniedz vismaz 5.vieta, lai viņu varētu likt vienā plauktā ar Bagiju?

  +1 [+] [-]

, 2018-07-01 14:45, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es nebūt negribu pateikt, cik viņš ir slikts, bet SC dažu slavas dziesmas dzirdot, rodas sajūta, ka viņš ir TOP 5 treneris Eiropas basketbolā...
Noteikti ne, bet sasniedzis gana daudz ar izlasi...

  +1 [+] [-]

, 2018-07-01 14:46, pirms 7 gadiem
kaut kur vares redzet ari arzemes?

  -2 [+] [-]

, 2018-07-01 15:30, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ā, tad Obradovičam jānāk uz LV līmeņa izlasi un jāsasniedz vismaz 5.vieta, lai viņu varētu likt vienā plauktā ar Bagiju?
tā, skatamies tā, Obradovičs lielākoties savus sasniegumus sasniedz ar komplektāciju, kura pēc līmeņa atbilst sasniegtajam. Savukārt, Bagatskis ļoti bieži izspiež rezultātu labāku, nekā sastāvs sākotnēji škiet. Tas ir!!! trenera kvalitātes rādītājs. Tas ir neapstrīdams rādītājs. un kāpēc ne? tik tiešām, cik no tā saucamajiem slavenajiem treneriem būtu sasnieguši tikpat cik Bagijs?

     [+] [-]

, 2018-07-01 15:33, pirms 7 gadiem
Paskatieties, ko nozīmē vāja trenera ietekme un spēles plāns Itālijas, Horvātijas, Francijas vai tās pašas Gruzijas izpildījumā, kāds viņiem sastāvs un kādi viņiem rezultāti salīdzinot ar Latviju?

  +1 [+] [-]

, 2018-07-01 15:34, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Paskatieties, ko nozīmē vāja trenera ietekme un spēles plāns Itālijas, Horvātijas, Gruzijas vai tās pašas Ukrainas izpildījumā, kāds viņiem sastāvs un kādi viņiem rezultāti salīdzinot ar Latviju?
Tas pats Lietuvas piemērs ar Adomaiti

  +1 [+] [-]

, 2018-07-01 15:38, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tas pats Lietuvas piemērs ar Adomaiti
arī.
Nepatīk, ka tiek noliegtas acīmredzamas lietas, ar esošo sastāvu un iespējām Bagatskis sasniedza ļoti daudz. Ir bijis tā, ka gribas pēc pāris spēlēm kliegt un mest visu pa gaisu, kā pēc tās "slavenās" spēles pret Čehiju, bet kopumā, iespaids ir labs

  +1 [+] [-]

, 2018-07-01 15:39, pirms 7 gadiem
Ir kāds links kur skatīties?

     [+] [-]

, 2018-07-01 15:43, pirms 7 gadiem
āāā, tulīt sāksies un aizies pa pieskari nervu sistēma kārtējo reizi. Vecvagar, turies!

     [+] [-]

, 2018-07-01 15:51, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: āāā, tulīt sāksies un aizies pa pieskari nervu sistēma kārtējo reizi. Vecvagar, turies!
cits jau nekas viņam neatliek

  +2 [+] [-]

, 2018-07-01 15:53, pirms 7 gadiem
Varbut ir links, kur var redzet speli arpus LV? Paldies jau ieprieks.

     [+] [-]

, 2018-07-01 15:53, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: tā, skatamies tā, Obradovičs lielākoties savus sasniegumus sasniedz ar komplektāciju, kura pēc līmeņa atbilst sasniegtajam. Savukārt, Bagatskis ļoti bieži izspiež rezultātu labāku, nekā sastāvs sākotnēji škiet. Tas ir!!! trenera kvalitātes rādītājs. Tas ir neapstrīdams rādītājs. un kāpēc ne? tik tiešām, cik no tā saucamajiem slavenajiem treneriem būtu sasnieguši tikpat cik Bagijs?
Kaut vai krievijas, Slovenijas, Serbijas izlasu treneri taja turnira bija labaki par Bagatski, nemot vera vinu sastavus! Jo seviski Serbija ar Sasu Dzordzevicu un Slovenija apspeleja mus taktiski

     [+] [-]

, 2018-07-01 15:56, pirms 7 gadiem
Ukraiņi himnu repo

  +1 [+] [-]

, 2018-07-01 15:57, pirms 7 gadiem
Bagatskis bija loti labs treneris, kad musu sastavs vel bija loti jauns un nepieredzejis, bet tagad prasitos tads treneris, kurs strada pie sikumiem un netaisnojas zurnalistiem pec zaudetas speles,par to, ka viss tika izdarits un ja butu jaspele velreiz, tad neko nemainitu! Mums ir vajadzigs treneris, kam nepatik zaudet un kas to uzvaretaja mentalitati spetu iedvest speletajos!

  +1 [+] [-]

, 2018-07-01 15:59, pirms 7 gadiem
Ukraiņi izskatās spiedīs uz groza apakšu.

     [+] [-]

, 2018-07-01 15:59, pirms 7 gadiem
kādēļ tv6 nepiedāvā bezmaksas tiešraidi internetā? jeb es ne tā meklēju viņu mājaslapā?

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:00, pirms 7 gadiem
Būba rakstīja: kādēļ tv6 nepiedāvā bezmaksas tiešraidi internetā? jeb es ne tā meklēju viņu mājaslapā?
tvplay paskaties

  +1 [+] [-]

, 2018-07-01 16:00, pirms 7 gadiem
LiveTV / WebPlayer

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:00, pirms 7 gadiem
Būba rakstīja: kādēļ tv6 nepiedāvā bezmaksas tiešraidi internetā? jeb es ne tā meklēju viņu mājaslapā?
Ne tā meklē.

  -1 [+] [-]

, 2018-07-01 16:02, pirms 7 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Kaut vai krievijas, Slovenijas, Serbijas izlasu treneri taja turnira bija labaki par Bagatski, nemot vera vinu sastavus! Jo seviski Serbija ar Sasu Dzordzevicu un Slovenija apspeleja mus taktiski
Tu Slims? Bet tu vienmēr izsaki neadekvātu spriedumus, tāpēc nav īsti jēgas pievērst uzmanību. Slovēnija bija čempioni un pamatoti. Slovēnijai bija pelnījusi titulu, viņi gāja uz to 10 gadus, Dragičs, kurš jau gadiem skaitās NBA vērtība, brīnumbērns Dončičs, plus kaudze augsta līmeņa Eiropas klubu spēlētāju. Viņiem sastāvs vājāks bija tikai vienā pozīcijā, kur pretī bija Porzinģis. Krieviju mēs pārliecinoši vinnējām un Serbi nevienā versijā nekad nav vājāki par mums, kaut vai no tā viedokļa, ka viņi jau gadu desmitiem ir pieraduši uzvarēt visur un visus.

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:04, pirms 7 gadiem
Haartliju nevar piesaistiit viiriesu basketa izlasei?

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:04, pirms 7 gadiem
Kāpēc to Ati ņem komandā???

  +1 [+] [-]

, 2018-07-01 16:05, pirms 7 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Bagatskis bija loti labs treneris, kad musu sastavs vel bija loti jauns un nepieredzejis, bet tagad prasitos tads treneris, kurs strada pie sikumiem un netaisnojas zurnalistiem pec zaudetas speles,par to, ka viss tika izdarits un ja butu jaspele velreiz, tad neko nemainitu! Mums ir vajadzigs treneris, kam nepatik zaudet un kas to uzvaretaja mentalitati spetu iedvest speletajos!
Tu runā tīrāko b-šitu. Mūsu Bagatskis pa lielam no viduvējību sastāva izspiež rezultātu, ko daudzi treneri nespēj panākt ar zvaigžņu sastāviem. tā ir arī galvenā atbilde visiem taviem argumentiem.

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:06, pirms 7 gadiem
ai ai sodi sodi garām iet.

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:09, pirms 7 gadiem
Sākums labs ir, kā spēle turpināsies ar maiņām?

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:09, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Tu Slims? Bet tu vienmēr izsaki neadekvātu spriedumus, tāpēc nav īsti jēgas pievērst uzmanību. Slovēnija bija čempioni un pamatoti. Slovēnijai bija pelnījusi titulu, viņi gāja uz to 10 gadus, Dragičs, kurš jau gadiem skaitās NBA vērtība, brīnumbērns Dončičs, plus kaudze augsta līmeņa Eiropas klubu spēlētāju. Viņiem sastāvs vājāks bija tikai vienā pozīcijā, kur pretī bija Porzinģis. Krieviju mēs pārliecinoši vinnējām un Serbi nevienā versijā nekad nav vājāki par mums, kaut vai no tā viedokļa, ka viņi jau gadu desmitiem ir pieraduši uzvarēt visur un visus.
Es vismaz esmu pieklajigs, atskiriba no daza laba! Serbija iepriekseja turnira noteikti nebija viena no favoritem uz finalu, patik tev tas vai ne! Un ja Sasa Dzordzevics noteikti ir labaks treneris par Bagiju!Un domaju, ja butu jaspele pec vecas formulas, tad diezvai mes to 5v dabutu!

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:10, pirms 7 gadiem
Ukraiņi aizsardzībā galīgi krīt iekšā. Zviedri 10 reizes labāk spēlēja

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:11, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Tu runā tīrāko b-šitu. Mūsu Bagatskis pa lielam no viduvējību sastāva izspiež rezultātu, ko daudzi treneri nespēj panākt ar zvaigžņu sastāviem. tā ir arī galvenā atbilde visiem taviem argumentiem.
Nosauc tas izlases, kuras ar zvaigznu sastaviem nekad nav sasniegusas to, ko Bagijs?

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:12, pirms 7 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Es vismaz esmu pieklajigs, atskiriba no daza laba! Serbija iepriekseja turnira noteikti nebija viena no favoritem uz finalu, patik tev tas vai ne! Un ja Sasa Dzordzevics noteikti ir labaks treneris par Bagiju!Un domaju, ja butu jaspele pec vecas formulas, tad diezvai mes to 5v dabutu!
Var jau pieklājīgi gvelzt muļķības, visu ko var., Es šausmīgi atvainojos par manu nepieklājību. Saša Džordževičs spēlē ar komandu, kurai ir izteikta uzvarētāja mentalitāte, turklāt, pat otrais sastāvs nev nekādi vājāks par mūsu pirmo.

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:13, pirms 7 gadiem
Bertāns, Bertāns, Bertāns...

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:14, pirms 7 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Nosauc tas izlases, kuras ar zvaigznu sastaviem nekad nav sasniegusas to, ko Bagijs?
Latvijai nav bijis zvaigžņu sastāvs

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:17, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Bertāns, Bertāns, Bertāns...
tāda sajūta ka šodien lielāko daļu pūtīs šis garām ...

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:17, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Var jau pieklājīgi gvelzt muļķības, visu ko var., Es šausmīgi atvainojos par manu nepieklājību. Saša Džordževičs spēlē ar komandu, kurai ir izteikta uzvarētāja mentalitāte, turklāt, pat otrais sastāvs nev nekādi vājāks par mūsu pirmo.
Velreiz apskaties, kur visu top izlasu treneri ir stradajusi un Bagijs nevar lepoties ar tadu CV!

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:18, pirms 7 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Kāpēc to Ati ņem komandā???
Tamdēļ ka gan vārds gan uzvārds sākas ar burtu "A" !

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:19, pirms 7 gadiem
bija 16-7 beidza ar 16-12 hm((

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:19, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Latvijai nav bijis zvaigžņu sastāvs
Iepriekseja turnira mums bija labs sastavs, ja godigi, tad man pat Somijas speletais basketbols likas daudz interesantaks, lai ari viniem bija pat vajaki speletaji ka mums!

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:19, pirms 7 gadiem
Tiešām Lomažs ir labāks par blūmu?

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:19, pirms 7 gadiem
Ka nogāja starting 5 sākas haosss!!

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:20, pirms 7 gadiem
līdzi uz nākamo kārtu ņem rezultātus pret 4. vietu?

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:20, pirms 7 gadiem
Nu tiešām no soliņa neviens nevar uzņemties iniciatīvu un iemest??

  +1 [+] [-]

, 2018-07-01 16:21, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Latvijai nav bijis zvaigžņu sastāvs
Tu jocīgs esi?! Eiropas čempionāta bija zvaigžņu sastāvs!!!

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:21, pirms 7 gadiem
vienigais_anonims rakstīja: Tiešām Lomažs ir labāks par blūmu?
Varbūt Blūmam kāda mikrotrauma ??? Bet pārsteidz cik šajās spēlēs Blūms maz kapā ... grūti to izskaidrot

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:21, pirms 7 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Iepriekseja turnira mums bija labs sastavs, ja godigi, tad man pat Somijas speletais basketbols likas daudz interesantaks, lai ari viniem bija pat vajaki speletaji ka mums!
Un? Man nepatika, ka uz Porziņģi spieda un Timma bija nestabils, kuru izveda viens Dončičs

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:22, pirms 7 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Nosauc tas izlases, kuras ar zvaigznu sastaviem nekad nav sasniegusas to, ko Bagijs?
nepareizs jau sākotnējas formulējums taavam jautājumam. Bet tu paskaties, kur ir Grieķi, Itāļi, Leiši, Horvāti, Franči, Turki

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:22, pirms 7 gadiem
SportaDievstheBEST rakstīja: Tu jocīgs esi?! Eiropas čempionāta bija zvaigžņu sastāvs!!!
viens Porziņģis, pārējie ļoti labi spēlētāji

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:23, pirms 7 gadiem
Bertānam pagaidām nekas uzbrukumā nesanāk !

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:23, pirms 7 gadiem
kuklitis rakstīja: Bertānam pagaidām nekas uzbrukumā nesanāk !
un aizsardzībā

  +1 [+] [-]

, 2018-07-01 16:24, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: viens Porziņģis, pārējie ļoti labi spēlētāji
Bija visi labākie spēlētāji....

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:24, pirms 7 gadiem
kuklitis rakstīja: Tamdēļ ka gan vārds gan uzvārds sākas ar burtu "A" !
Ausējs laikam ari par tādiem pašiem nopelniem

  +1 [+] [-]

, 2018-07-01 16:25, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: tas nenozīmē, ka viņi ir zvaigznes
Prieks Latvijas taa ir zvaigžņu komanda un punkts!

  -1 [+] [-]

, 2018-07-01 16:25, pirms 7 gadiem
šausmas, kas notiek laukumā.....Šneps var savu čomaku atlaist....spēlēt bez trenera,rezultāts un spēle- nemainītos

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:25, pirms 7 gadiem
Ble, kā var spēlēt NBA un nespēt sodus samest????

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:26, pirms 7 gadiem
viņiem sodi 3/3 mums 1/5

  -1 [+] [-]

, 2018-07-01 16:26, pirms 7 gadiem
Ko Vecvagars ir trenējis pirms izlases????????? Vefu? Bērnus? Savu dēlu???

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:26, pirms 7 gadiem
SportaDievstheBEST rakstīja: Prieks Latvijas taa ir zvaigžņu komanda un punkts!
Un ko tas dod uz Eiropas skatuves?

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:26, pirms 7 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Ble, kā var spēlēt NBA un nespēt sodus samest????
Jo NBA nav slikti sodu metēji.

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:26, pirms 7 gadiem
Nav pirmā reize..pret krieviem tad pats bija Bertanam.

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:27, pirms 7 gadiem
budamank rakstīja: Jo NBA nav slikti sodu metēji.
Biedriņš vispār bija soda metienu monstrs

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:27, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Un ko tas dod uz Eiropas skatuves?
??!! Neliela veiksme pret slovēņiem un mēs būtu čempioni!

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:27, pirms 7 gadiem
mjā Bertānam 0/2 2pts 0/3 3pts un 1/3 sodi

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:28, pirms 7 gadiem
SportaDievstheBEST rakstīja: Nav pirmā reize..pret krieviem tad pats bija Bertanam.
Vecajam jāpasaka Bertānam lai pa grozu šodien nemet vispār - ja nu vienīgi var iesprauzt vai no pašas grozapakšas !

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:28, pirms 7 gadiem
ZB tas Vecvagars, bez jebkādām izspēlēm

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:29, pirms 7 gadiem
rebi 13 pret 23

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:29, pirms 7 gadiem
Vecvagars turpiba skat8ties laukuma malā 5 min esam guvuši 5 punktus

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:29, pirms 7 gadiem
Njaa Bertāns pagaidām briesmīgi spēlē

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:29, pirms 7 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Biedriņš vispār bija soda metienu monstrs
līdz izmainīja metiena tehniku bija stabils metējs.

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:29, pirms 7 gadiem
SportaDievstheBEST rakstīja: ??!! Neliela veiksme pret slovēņiem un mēs būtu čempioni!
neliela neveiksme un mēs tik tālu nebūtu tikuši, un? Kā tas atsaucas uz spēli?

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:29, pirms 7 gadiem
Moz par daudz to Meieru meklē??

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:29, pirms 7 gadiem
dinamo98 rakstīja: Njaa Bertāns pagaidām briesmīgi spēlē
Nevis briesmīgi, bet nevar iemest

  -1 [+] [-]

, 2018-07-01 16:30, pirms 7 gadiem
SportaDievstheBEST rakstīja: Moz par daudz to Meieru meklē??
nav jau citu, ko meklēt, vai nu viņš vai individuāli Strēlnieks

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:30, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: neliela neveiksme un mēs tik tālu nebūtu tikuši, un? Kā tas atsaucas uz spēli?
Tu pats saprati ko Tu man paprasīji?

  -1 [+] [-]

, 2018-07-01 16:30, pirms 7 gadiem
vienigais_anonims rakstīja: Vecvagars turpiba skat8ties laukuma malā 5 min esam guvuši 5 punktus
NU mana taburete ari var trenēt Latvijas izlasi. Zarnis pilnīgi nekāds, tikai šad tad krāsu nomaina. Laikam kauns pašam par sevi

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:31, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: nav jau citu, ko meklēt, vai nu viņš vai individuāli Strēlnieks
Hz..Smits kā Centrs varbut...

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:31, pirms 7 gadiem
vienigais_anonims rakstīja: Nevis briesmīgi, bet nevar iemest
vispār jau viņš ir spotup šūteris bet te viņs iedomajies ka ja nav NBA tad pats vadīsies un izkārtos metienu un iemetīs ... pret Zviedriju pāris reizes izgtāja cauri bet šodien viss pilnīgās auzās !

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:31, pirms 7 gadiem
budamank rakstīja: līdz izmainīja metiena tehniku bija stabils metējs.
jā , pēdējās sezonas ar muguru stājās pret grozu

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:32, pirms 7 gadiem
Strēlnieks vienīgais velk.Diez vai ar to pietiks.

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:36, pirms 7 gadiem
Kravtsov jādabuj nost no laukuma.

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:36, pirms 7 gadiem
Nevelk garais gals, kā centrs tikai Meiers var, Anžejam atkal neiet

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:36, pirms 7 gadiem
Bez centriem ar nav spēle.Meijers un Šmits nevelk ar cm.Pašečņikam cm ir rumpis nav, pavisam mīksts.

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:36, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Nevelk garais gals, kā centrs tikai Meiers var, Anžejam atkal neiet
daļēji vēl Šmits un Siliņš var pacīnīties.

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:37, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Tu Slims? Bet tu vienmēr izsaki neadekvātu spriedumus, tāpēc nav īsti jēgas pievērst uzmanību. Slovēnija bija čempioni un pamatoti. Slovēnijai bija pelnījusi titulu, viņi gāja uz to 10 gadus, Dragičs, kurš jau gadiem skaitās NBA vērtība, brīnumbērns Dončičs, plus kaudze augsta līmeņa Eiropas klubu spēlētāju. Viņiem sastāvs vājāks bija tikai vienā pozīcijā, kur pretī bija Porzinģis. Krieviju mēs pārliecinoši vinnējām un Serbi nevienā versijā nekad nav vājāki par mums, kaut vai no tā viedokļa, ka viņi jau gadu desmitiem ir pieraduši uzvarēt visur un visus.
Labāk būtu krieviem zaudējuši, bet tikuši pusfinālā, tagad neredzu iemeslu sist plaustiņas par šo uzvaru grupu turnīrā, ja krievi tāpat tika augstāk par mums. Tas pats ar 2013.gadu - varam lielīties, ka sagrāvām ukraiņus, bet so what? Kura izlase tajā čempī tika top 8?

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:37, pirms 7 gadiem
Witslenamitea rakstīja: daļēji vēl Šmits un Siliņš var pacīnīties.
ar Zaicevu un Kravcovu viņi absolūti nevar cīnīties nemaz

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:37, pirms 7 gadiem
saps rakstīja: Bez centriem ar nav spēle.Meijers un Šmits nevelk ar cm.Pašečņikam cm ir rumpis nav, pavisam mīksts.
Ko viņš NBA darīs? Melnie locīs kā grib

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:38, pirms 7 gadiem
Witslenamitea rakstīja: daļēji vēl Šmits un Siliņš var pacīnīties.
īsti nevar gan

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:38, pirms 7 gadiem
kuklitis rakstīja: ar Zaicevu un Kravcovu viņi absolūti nevar cīnīties nemaz
bet pakausēt var jo neticās ka bez mainām cīnīsies viņš(Kravcovs)

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:38, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Nevelk garais gals, kā centrs tikai Meiers var, Anžejam atkal neiet
Nu jau..Smits!Pasecniks vienkārši izskatas,ka ir degradējies šis sezonas laika.

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:39, pirms 7 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Ko viņš NBA darīs? Melnie locīs kā grib
Kas viņu tur ņems,ja nu vienīgi par dvieļu padevēju.

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:39, pirms 7 gadiem
SportaDievstheBEST rakstīja: Nu jau..Smits!Pasecniks vienkārši izskatas,ka ir degradējies šis sezonas laika.
Pasečņikam 5 minūtēs 4 piezīmes))

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:39, pirms 7 gadiem
Pasecniks,pasecniks....Vajag Blūmu laukumā!!

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:40, pirms 7 gadiem
Witslenamitea rakstīja: Pasečņikam 5 minūtēs 4 piezīmes))
pret fiziskiem viņam ir problēmas un Bērzu neņēma

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:40, pirms 7 gadiem
Izskatās ka ukraiņi mūs ar garajiem nospiedīs.

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:40, pirms 7 gadiem
Pasečņiks ir vnk reāli tizls

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:40, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: pret fiziskiem viņam ir problēmas un Bērzu neņēma
šai spēlej vajadzēja centru priekš defa piemēram Rozīti.

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:40, pirms 7 gadiem
Dāvis riskē

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:40, pirms 7 gadiem
SportaDievstheBEST rakstīja: Pasecniks,pasecniks....Vajag Blūmu laukumā!!
Pasecnika vietā ar garajiem cīnīties ?!

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:41, pirms 7 gadiem
kuklitis rakstīja: Pasecnika vietā ar garajiem cīnīties ?!
Nee, divas domas viena teikuma!

  -1 [+] [-]

, 2018-07-01 16:41, pirms 7 gadiem
Kāda ir Vecā gara trenera pieredze????

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:41, pirms 7 gadiem
Ja vēl 3 nieki iekritīs tad varam cerēt, jo ukraiņi arī šodien nekādi.

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:42, pirms 7 gadiem
Witslenamitea rakstīja: šai spēlej vajadzēja centru priekš defa piemēram Rozīti.
Rebelim taisnība, Bērzu vajadzēja, tik nezin kāpēc melnajā sarakstā ticis. Arnim nepatīk ar piekakātām kedām staigāt

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:42, pirms 7 gadiem
Witslenamitea rakstīja: šai spēlej vajadzēja centru priekš defa piemēram Rozīti.
Rozītis kājas neturētos pret ukraiņu buļļiem.

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:42, pirms 7 gadiem
Alfonso77 rakstīja: Kāda ir Vecā gara trenera pieredze????
Juniori/kadeti viens no viņiem

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:42, pirms 7 gadiem
SportaDievstheBEST rakstīja: Rozītis kājas neturētos pret ukraiņu buļļiem.
ja jau turējās pret Gortatu un Kornavski tad jau turētu.

  -1 [+] [-]

, 2018-07-01 16:42, pirms 7 gadiem
Alfonso77 rakstīja: Kāda ir Vecā gara trenera pieredze????
Luksaforā par sarkano gaismu strādāja

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:42, pirms 7 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Rebelim taisnība, Bērzu vajadzēja, tik nezin kāpēc melnajā sarakstā ticis. Arnim nepatīk ar piekakātām kedām staigāt
Moz VEFā jauno apbižo?

  +1 [+] [-]

, 2018-07-01 16:43, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Labāk būtu krieviem zaudējuši, bet tikuši pusfinālā, tagad neredzu iemeslu sist plaustiņas par šo uzvaru grupu turnīrā, ja krievi tāpat tika augstāk par mums. Tas pats ar 2013.gadu - varam lielīties, ka sagrāvām ukraiņus, bet so what? Kura izlase tajā čempī tika top 8?
To ari meginu pateikt, bet cilveks sak apsaukat mani, jo domaju savadak ka vins! Tad jau jautajums, kadel Bagijs dotaja bridi nebija uz izkersanu Eiroligas klubos, ja reiz vins ar vajaku sastavu spej sasniegt to ko izcilie treneri nevar sasniegt ar zvaigznem!

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:44, pirms 7 gadiem
Šitik aizelsušos Meieri sen neesmu redzējis.

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:45, pirms 7 gadiem
izleca no groza truļņiks !

  -1 [+] [-]

, 2018-07-01 16:45, pirms 7 gadiem
Bostonietis rakstīja: Juniori/kadeti viens no viņiem
Tad nahhhh viņu liek par galveno???? Šneps saņem % no viņa algas??

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:45, pirms 7 gadiem
un nigers vēl iemet mums pretim !

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:45, pirms 7 gadiem
hokejists1188 rakstīja: To ari meginu pateikt, bet cilveks sak apsaukat mani, jo domaju savadak ka vins! Tad jau jautajums, kadel Bagijs dotaja bridi nebija uz izkersanu Eiroligas klubos, ja reiz vins ar vajaku sastavu spej sasniegt to ko izcilie treneri nevar sasniegt ar zvaigznem!
Viņa argumentācija ir "lieliska" - dēļ pauzes trenera darbā viņā nebija Eirolīgas klubiem vajadzīgs. Tad jau sanāk, ja tāds Blats paņemtu un izlaistu vienu sezonu, tad viņš vairs nebūtu interesants top klubiem? Nedomāju vis.

  -1 [+] [-]

, 2018-07-01 16:46, pirms 7 gadiem
Alfonso77 rakstīja: Tad nahhhh viņu liek par galveno???? Šneps saņem % no viņa algas??
Ķipa sistēma strādāja zem Bagija,un lai vecais turpina

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:46, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Viņa argumentācija ir "lieliska" - dēļ pauzes trenera darbā viņā nebija Eirolīgas klubiem vajadzīgs. Tad jau sanāk, ja tāds Blats paņemtu un izlaistu vienu sezonu, tad viņš vairs nebūtu interesants top klubiem? Nedomāju vis.
jums jau tā argumentācija tikpat laba ir, paši neredziet?

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:46, pirms 7 gadiem
puslaika beigas bija tiiri ok

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:47, pirms 7 gadiem
Man jautājums, kāda izspēle ir izgājusi cauri? Vai tikai uz improvizāciju palaujamies atkal?

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:47, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: jums jau tā argumentācija tikpat laba ir, paši neredziet?
Jaunupa viedokli te it kā neviens neprasīja.

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:47, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: nepareizs jau sākotnējas formulējums taavam jautājumam. Bet tu paskaties, kur ir Grieķi, Itāļi, Leiši, Horvāti, Franči, Turki
Katrai no tam komandam neveiksmes celoni ir citadaki, vieniem bija vaji treneri, citiem sastavs nebija tik labs ka citas reizes, bet vel citeim komanda bija panemti labi speletaji, kas cakareja mikroklimatu komanda!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:48, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Man jautājums, kāda izspēle ir izgājusi cauri? Vai tikai uz improvizāciju palaujamies atkal?
Gailiti par treneri,ja?

  +2 [+] [-]

, 2018-07-01 16:48, pirms 7 gadiem
Bruins.B. rakstīja: Kaada jeega bija nemt time-out 3 sec liidz halfa beigaam? Vagars kurs ta veel!
3 sek normaalu uzbrukumu veel var paspeet izveidot ! NBA ljoti biezhi ņem šadus pārtraukumus

  +2 [+] [-]

, 2018-07-01 16:49, pirms 7 gadiem
hokejists1188 rakstīja: To ari meginu pateikt, bet cilveks sak apsaukat mani, jo domaju savadak ka vins! Tad jau jautajums, kadel Bagijs dotaja bridi nebija uz izkersanu Eiroligas klubos, ja reiz vins ar vajaku sastavu spej sasniegt to ko izcilie treneri nevar sasniegt ar zvaigznem!
Tev kaut ko izsaka Marins Dokuzovskis? Viņš 2011. g. sensacionāli aizveda Maķedoniju līdz 4.vietai EČ, bet nedomāju, ka kāds viņu pēkšņi sāka uztver kā vienu no Eiropas top treneriem, bet viņam sastāvā nebija NBA spēlētāju...

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:50, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: jums jau tā argumentācija tikpat laba ir, paši neredziet?
Ja tapat ka tava argumentacija par to, ka Gailitis ir labaks treneris par Vecvagaru!

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:50, pirms 7 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Ja tapat ka tava argumentacija par to, ka Gailitis ir labaks treneris par Vecvagaru!
Abi vienā maisā bāžami.

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:50, pirms 7 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Ja tapat ka tava argumentacija par to, ka Gailitis ir labaks treneris par Vecvagaru!
Varbūt ne Gailītis bet Štālbergs noteikti))

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:51, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tev kaut ko izsaka Marins Dokuzovskis? Viņš 2011. g. sensacionāli aizveda Maķedoniju līdz 4.vietai EČ, bet nedomāju, ka kāds viņu pēkšņi sāka uztver kā vienu no Eiropas top treneriem, bet viņam sastāvā nebija NBA spēlētāju...
Biju piemirsis par vinu,bet taisnibu tu saki!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-07-01 16:52, pirms 7 gadiem
Ja tiks uz PČ....un paliks Vecais vagars...tur par Lebrons naturalizēts nelīdzēs...
Labi, ka futbols sākas, var šo vairs neskatīties

  +1 [+] [-]

, 2018-07-01 16:52, pirms 7 gadiem
Viss, jāpariet uz futbolu

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:53, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Jaunupa viedokli te it kā neviens neprasīja.
cik tipiski, savu muļķa tiršanu sev paturi

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:54, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: cik tipiski, savu muļķa tiršanu sev paturi
Jauku dienu!

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:54, pirms 7 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Ja tapat ka tava argumentacija par to, ka Gailitis ir labaks treneris par Vecvagaru!
Nosauc, ar ko viņš ir sliktāks? Lielāka pieredze, strādā labākā klubu līmenī, kā jebkad Vecvagars ir strādājis, viens no labākajiem video skautinga treneriem Latvijā, izsakoties VV vārdiem

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:54, pirms 7 gadiem
Bustečņiku VEF gaida

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:55, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Jauku dienu!
man ir jauka, tik redzu, ka tev joprojām tās mentālās problēmas moka visādi jaunupi rādās

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:55, pirms 7 gadiem
Witslenamitea rakstīja: Varbūt ne Gailītis bet Štālbergs noteikti))
Es jau nesaku, ka Vecvagars ir izcils treneris, LBS noteikti vareja atrast ko labaku!

  +2 [+] [-]

, 2018-07-01 16:55, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Nosauc, ar ko viņš ir sliktāks? Lielāka pieredze, strādā labākā klubu līmenī, kā jebkad Vecvagars ir strādājis, viens no labākajiem video skautinga treneriem, izsakoties VV vārdiem
Ai, nu taču izbeidz! Pēc taviem vārdiem GSW pret vef nav izredžu

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:56, pirms 7 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Ai, nu taču izbeidz! Pēc taviem vārdiem GSW pret vef nav izredžu
Kāds te sakars, te ir divi treneri, kāpēc kaut ko citu jauc iekšā??

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:57, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Kāds te sakars, te ir divi treneri, kāpēc kaut ko citu jauc iekšā??
Tāpēc ka tu visu laiku jauc savu vefu visur un vienmēr!!!

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:57, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Nosauc, ar ko viņš ir sliktāks? Lielāka pieredze, strādā labākā klubu līmenī, kā jebkad Vecvagars ir strādājis, viens no labākajiem video skautinga treneriem, izsakoties VV vārdiem
Kaut vai ar to, ka vienmer ir bijis asistents lielaja izlase, atskiriba no gailisa! Un ja runajam par LBL finalu, tad Stelmahers apspeleja Gailiti vienos vartos!

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:58, pirms 7 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Tāpēc ka tu visu laiku jauc savu vefu visur un vienmēr!!!
jautājums bija par treneriem ne klubiem, mācies izsķirt

     [+] [-]

, 2018-07-01 16:59, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Labāk būtu krieviem zaudējuši, bet tikuši pusfinālā, tagad neredzu iemeslu sist plaustiņas par šo uzvaru grupu turnīrā, ja krievi tāpat tika augstāk par mums. Tas pats ar 2013.gadu - varam lielīties, ka sagrāvām ukraiņus, bet so what? Kura izlase tajā čempī tika top 8?
Tikai nesaprotu vienu, kādā sakarā tu tagad ieciklējies uz krieviem? Ko vispār nozīmē "labāk būtu krieviem zaudējuši" ? kopš kura laika šāda attieksme(rēķināšana)sportā kādai mūsu komandai ir gajusi labumā? kopš kura laika sarunā skaitās baigais arguments - paskatīties senus pagātnes notikumus, kurus vairs nevar mainīt un sākt pīt fantāzijas par to, kas būtu bijis, ja būtu noticis tas, kas nenotika?

  +1 [+] [-]

, 2018-07-01 17:00, pirms 7 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Kaut vai ar to, ka vienmer ir bijis asistents lielaja izlase, atskiriba no gailisa! Un ja runajam par LBL finalu, tad Stelmahers apspeleja Gailiti vienos vartos!
Tas, ka viņš ir Bagija asistents bijis, tagad viņu padara par labāku? Tad es teikšu, ka Gailītis ir bijis asistents VV, Butautam, Kurtinaitim, labāki rezultāti ar jauniešiem un Štelmahers apspēlēja Gailīti ar sastāvu ne taktiski

     [+] [-]

, 2018-07-01 17:01, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tas, ka viņš ir Bagija asistents bijis, tagad viņu padara par labāku? Tad es teikšu, ka Gailītis ir bijis asistents VV, Butautam, Kurtinaitim, labāki rezultāti ar jauniešiem
Gailiti par izlases galveno treneri????!!!

     [+] [-]

, 2018-07-01 17:02, pirms 7 gadiem
SportaDievstheBEST rakstīja: Gailiti par izlases galveno treneri????!!!
neesmu tādu teicis un arī viņš pats nav gājis uz to, ir citi kandidāti

     [+] [-]

, 2018-07-01 17:02, pirms 7 gadiem
Jāuzrunā Zvirgzdiņš!!

  +2 [+] [-]

, 2018-07-01 17:02, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: jautājums bija par treneriem ne klubiem, mācies izsķirt
hmm....VEF ir jāspēlā NBA!!! Arī pasaules čempī un Visuma spartakiādē... un VEF ir jāmīl visiem pasaules cilvēkiem. VEF ir izredzētā komanda, kas nepelnīti pat LV čempi nevar uzvarēt..
VEF, VEF, VEF!!!
ok, jāslēdz futene

     [+] [-]

, 2018-07-01 17:09, pirms 7 gadiem
Izskatās ka UKR garajiem fizuha nosēdās beidzot un mēs varam uzelpot un maukt iekšā tagad uz pilnu klapi !

     [+] [-]

, 2018-07-01 17:10, pirms 7 gadiem
kuklitis rakstīja: Izskatās ka UKR garajiem fizuha nosēdās beidzot un mēs varam uzelpot un maukt iekšā tagad uz pilnu klapi !
Galvenais, lai Meiers iztur

     [+] [-]

, 2018-07-01 17:11, pirms 7 gadiem
Izskatās ka Strelnieks mūsu līderis jau 3 spēlēs būs sametis pa 20 pts.

     [+] [-]

, 2018-07-01 17:12, pirms 7 gadiem
Tā ir uzvara, Ukrainai spēle pajukusi, paldies Strēlniekam un Meieram

     [+] [-]

, 2018-07-01 17:13, pirms 7 gadiem
cerams sanāks dabūt vairāk kā +15pts

     [+] [-]

, 2018-07-01 17:23, pirms 7 gadiem
Lomažam jau 11 pts

     [+] [-]

, 2018-07-01 17:23, pirms 7 gadiem
Witslenamitea rakstīja: cerams sanāks dabūt vairāk kā +15pts
PAgaidām ļoti cerīgi - +22. bet vēl vesela ceturtdaļa priekšā

     [+] [-]

, 2018-07-01 17:25, pirms 7 gadiem
kuklitis rakstīja: PAgaidām ļoti cerīgi - +22. bet vēl vesela ceturtdaļa priekšā
jāsaglabā spēle tad būs labi.Un tas parāda to ka pirmo spēli latvija zaudēja nevis Ukraina vinnēja.

     [+] [-]

, 2018-07-01 17:25, pirms 7 gadiem
kuklitis rakstīja: PAgaidām ļoti cerīgi - +22. bet vēl vesela ceturtdaļa priekšā
Ja uzvaram ar +16 tad esam 1majā vietā grupā?

     [+] [-]

, 2018-07-01 17:26, pirms 7 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Ja uzvaram ar +16 tad esam 1majā vietā grupā?
+15 vajag , un jā tad esam pirmie

  +1 [+] [-]

, 2018-07-01 17:27, pirms 7 gadiem
kuklitis rakstīja: +15 vajag , un jā tad esam pirmie
nē ja turcija uzvar savu spēli mums tad pret viņiem -2 un viņi pirmie.

     [+] [-]

, 2018-07-01 17:28, pirms 7 gadiem
Witslenamitea rakstīja: Lomažam jau 11 pts
vismaz vairs nebremzē kā iepriekšējā spēlē, tikai Anžejs atkal tāds pats

     [+] [-]

, 2018-07-01 17:29, pirms 7 gadiem
Witslenamitea rakstīja: nē ja turcija uzvar savu spēli mums tad pret viņiem -2 un viņi pirmie.
Turki noteikt uzvarēs. Žaļ

  +1 [+] [-]

, 2018-07-01 17:38, pirms 7 gadiem
Nu neko, Lomažs tā kaut kā pamazām iejūtas izlasē, savam vecumam tīri pieklājīgi puika rauj. Anžejam vajag psihologu vai arī apsēsties padomāt, grib viņš spēlēt basketbolu un tad vajag ar steigu mainīt attieksmi un piespiesties kārtīgi pastrādāt ar sevi.

     [+] [-]

, 2018-07-01 17:41, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Nu neko, Lomažs tā kaut kā pamazām iejūtas izlasē, savam vecumam tīri pieklājīgi puika rauj. Anžejam vajag psihologu vai arī apsēsties padomāt, grib viņš spēlēt basketbolu un tad vajag ar steigu mainīt attieksmi un piespiesties kārtīgi pastrādāt ar sevi.
tāda vilšanās pašlaik

  +1 [+] [-]

, 2018-07-01 17:42, pirms 7 gadiem
Šai izlasei viss ir labi tik trūkst kārtīga otra centra.

     [+] [-]

, 2018-07-01 17:43, pirms 7 gadiem
Witslenamitea rakstīja: Šai izlasei viss ir labi tik trūkst kārtīga otra centra.
īsti gan tā nav, atceramies, šī ir Ukraina, labi,ka Meirs izturēja spiedienu

     [+] [-]

, 2018-07-01 17:45, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: īsti gan tā nav, atceramies, šī ir Ukraina, labi,ka Meirs izturēja spiedienu
tādas tipa komandas kā Ukraina ir daudz kas spēlē uz groza apakšu.

     [+] [-]

, 2018-07-01 17:46, pirms 7 gadiem
nu ko, uzvarētājus netiesā?

     [+] [-]

, 2018-07-01 17:47, pirms 7 gadiem
Lūk ko nozīmē kad ir PG kas sakārto spēli un met punktus iekšā.

  +1 [+] [-]

, 2018-07-01 17:48, pirms 7 gadiem
Strēlnieks sen šitā nebija metis. Bet, redz, ja nav izvēles, tad var gan Gan jau sezonas otrajā daļā sēžot aiz Spanuļa muguras ar bija noilgojies pēc spēles grožiem un vairāk minūtēm.
Uzvara ir uzvara, komanda ir malači, laikam jau treneris arī jāpaslavē.

     [+] [-]

, 2018-07-01 17:59, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tev kaut ko izsaka Marins Dokuzovskis? Viņš 2011. g. sensacionāli aizveda Maķedoniju līdz 4.vietai EČ, bet nedomāju, ka kāds viņu pēkšņi sāka uztver kā vienu no Eiropas top treneriem, bet viņam sastāvā nebija NBA spēlētāju...
ha, te tieši būtu pamats runāt par treneri viendienīti vai komandas viena turnīra brīnumdarbu. Šis ir pavisam cits gadījums, nezinu, kāpēc tas tiek likts kā salīdzinājums Latvijas izlases un Bagatska sasniegtajam,. jo pirms 11 gada maķedonija bija nekas un pēc tam atkal nekas. Latvijas un Bagatska gadījumā viss ir pavisam savādak, kā sāka no zemākā punkta, tā uz augšu, soli pa solim rezultāti un spēle visu laiku uzlabojas