Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Latvija pret Ukrainu: Kijevā cīņa par labāku starta pozīciju otrajai kārtai

Andrejs Siliņš

Latvija pret Ukrainu: Kijevā cīņa par labāku starta pozīciju otrajai kārtai
Dāvis Bertāns
Foto: FIBA

Šodien pulksten 16:00 Kijevas sporta pilī sāksies Pasaules kausa izcīņas kvalifikācijas turnīra pirmās kārtas B grupas pēdējā spēle Latvijas basketbola valstsvienībai, kas tiksies ar vietējo Ukrainas izlasi. Spēles tiešraide kanālā TV6.

Lai gan Latvija jau nodrošinājusi vietu otrajā kārtā, kur būs jāspēkojas pret Spāniju, Slovēniju un Melnkalni, ļoti svarīgi ir ar pozitīvu iznākumu noslēgt arī pirmo kārtu, t.i. - izcīnīt šovakar panākumu. Nākamajā kārtā nāks līdzi visi rezultāti, tostarp pret Zviedriju, kas otrajā kārtā nespēlēs. Lai pakāptos uz otro vietu grupā, šodien jāizcīna uzvara, bet, lai uzvarētu arī divu spēļu summā, kas var būt svarīgi, ja otrās kārtas noslēgumā abām komandām būs vienāda bilance, nepieciešams panākums ar vismaz +15, jo Rīgā tika zaudēts ar 14 punktu starpību.

Teorētiski arī pirmā vieta grupā ir iespējama, ja Latvija izcīna uzvaru, bet Turcija mačā, kas sāksies divas stundas vēlāk, sensacionāli mājās zaudē Zviedrijai. Tiesa, ir divas būtiskas lietas: 1) divu spēļu summā Latvija tāpat vairs nevar apsteigt Turciju (aktuāli, ja otrās kārtas noslēgumā abām komandām vienāda bilance); 2) Turcija vasaras ciklā ir ievērojami spēcīgākā sastāvā, jo klāt nākuši NBA spēlētāji Furkans Korkmazs un Džedi Osmans, kā arī naturalizētais amerikānis Skotijs Vilbekins, līdz ar to, ja Zviedrija izbraukumā atkārtos to, kas tika paveikts savā laukumā (+1), tā būs dēvējama par lielu sensāciju.

No vietas grupā būs atkarīgs arī tas, pret ko sāksim otrās kārtas grupu turnīru. Ja Latvija izcīnīs pirmo vietu B grupā, 14. septembrī mājās spēlēsim pret Slovēnijas un Melnkalnes mača uzvarētāju, ja otro - pret šī mača zaudētāju, bet, ja trešo - Rīgā uzņemsim Spāniju.

B grupa

VKomandaUZPunktiP
1Turcija32360:337 (+23)8
2Ukraina32369:357 (+12)8
3Latvija32384:382 (+2)8
----
4Zviedrija14346:383 (-37)6

Latvijas komanda pēc ceturtdienas mača pret Zviedriju pārlaida vēl vienu nakti Stokholmā un nākamajā dienā lidoja uz Kijevu. Vakarā bija viegls atjaunošanās treniņš turpat viesnīcā, bet sestdien precīzi 24 stundas pirms mača sākās treniņš spēles vietā Kijevas sporta pilī. Būvei ir jau nepilni 58 gadi, bet pēdējo reizi tā atjaunota 2011. gadā. Tieši šeit pirms 13 gadiem Valters Frīdenbergs un Kārlis Būmeisters ar Mārtiņa Freimaņa komponēto “War Is Not Over” nošarmēja Eiropu un izcīnīja piekto vietu Eirovīzijas dziesmu konkursā - trešais visu laiku labākais Latvijas rezultāts šajā konkursā. Basketbola mačus klātienē var noraudzīties nepilni septiņi tūkstoši cilvēku, un gan pret Turciju (6300), gan Zviedriju (6500) attiecīgi novembrī un februārī izdevās sapulcināt teju pilnas tribīnes.

Spēlē pret Zviedriju nepiedalījās Dairis Bertāns, kurš pārbaudes mačā pret Krieviju guva savainojumu. Dairis devies līdzi komandai, bet arī šovakar būs spiests savu Latvijas raķetes eksplozivitāti nevis izmantot pats, bet nodot lietošanā pārējiem. “Gatavosimies, ņemot vērā gan februāra spēles mācību, gan to, ko izpētīsim Ukrainas [un Turcijas] spēles ierakstā,” pēc panākuma Stokholmā sacīja Latvijas valstsvienības galvenais treneris Arnis Vecvagars.

Latvijas valstsvienības sastāvs

PozīcijaSpēlētājsAugumsDz.gadsKlubs
Aizsargi:Kaspars Vecvagars190 cm1993VEF Rīga
Jānis Blūms190 cm1982Zaragoza (Spānija)
Rihards Lomažs190 cm1996Ventspils
Jānis Strēlnieks191 cm1989Olympiacos (Grieķija)
Artūrs Ausējs192 cm1990Pieno žvaigždes (Lietuva)
Artis Ate192 cm1989VEF Rīga
Dairis Bertāns*193 cm1989Olimpia (Itālija)
Uzbrucēji:Žanis Peiners203 cm1990Darussafaka (Turcija)
Ojārs Siliņš204 cm1993Aquila Basket (Itālija)
Dāvis Bertāns207 cm1992Spurs (NBA)
Rolands Šmits207 cm1995Barcelona (Spānija)
Centri:Mārtiņš Meiers208 cm1991Enisey (Krievija)
Anžejs Pasečņiks215 cm1995Gran Canaria (Spānija)

* - ārstē savainojumu.

Pret turkiem ukraiņi sāka teicami, pirmajās desmit minūtēs uzvarot ar 28:15. Tomēr otrais ceturksnis sagrieza visu kājām gaisā (12:36), un otrajā puslaikā vairs atgūties pret Turciju, kam klāt nākuši divi NBA spēlētāji un ļoti kvalitatīvs naturalizētais spēlētājs, neizdevās. “Otrajā ceturtdaļā tikām iznīcināti,” lakonisks pēc zaudējuma bija ukraiņu treneris Jevgens Murzins. Viens no komandas pieredzējušākajiem vīriem Vjačeslavs Kravcovs savukārt uzsvēra, ka gatavošanās posmā tikai pāris dienas ar komandu bijis Serhijs Gladirs, vien dažas dienas - Pū Džeters. Tādas problēmas gan bijušas virknei komandu, kurās labākie spēlētāji ilgi spēlējuši Eiropas spēcīgāko līgu finālos.

Ukrainai ir teju tāds pats sastāvs, kāds Rīgā viesojās februāra otrajā pusē. Klāt nācis NBA Attīstības līgā sezonu pavadījušais Maksims Pustozvonovs un iepriekš savainotais aizsardzības speciālists Oleksandrs Rjabčuks. Sastāvā šoreiz nav “Barcelona” otrajā komandā spēlējušais spēka uzbrucējs Volodimirs Heruns un par Ukrainas čempionu “Cherkasky Mavpy” sastāvā kļuvušais uzbrucējs Oleksandrs Kobecs.

Ukrainai joprojām jāiztiek bez trim spēcīgiem garajiem spēlētājiem - 24 gadus vecais Džoels Bolombojs nav atmetis cerību sapnim par NBA un izvēlējies individuāli sagatavoties vasaras līgai; piecas sezonas NBA aizvadījušais centrs Kirilo Fesenko, aizvadījis otro sezonu Avelīno komandā Itālijā, nolēmis tikt galā ar veselības problēmām (tāpat aizkulisēs runā par nesaskaņām ar izlases galveno treneri); 2013. gada piektais numurs NBA draftā Alekss Lens aizvadījis pirmās piecas sezonas NBA un šovasar pirmo reizi kļuvis par neierobežotu brīvo aģentu, līdz ar to par prioritāti izvirzījis jauna līguma noslēgšanu, nevis debitēšanu valstsvienībā, kas tā arī joprojām nav noticis.

Šovasar ar 47. numuru tika draftēts talantīgais vieglais uzbrucējs Svjatoslavs Mihaiļuks, kurš gan valstsvienībā debitēja jau 17 gadu vecumā 2014. gada Pasaules kausa izcīņā. Mihaiļuks aizvadījis četras sezonas pazīstamajā Kanzasas universitātes komandā, bet vasaru izmantos jaunās komandas “Lakers” interesēs, pārstāvot to vasaras līgā un vēlāk gatavojoties debijas sezonai slavenā kluba rindās.

“Ja vēlamies cīnīties par vietu Pasaules kausā, mums jāuzvar Latvija,” līdzīgu retoriku, kāda bija dzirdama pirms februāra mača Rīgā, arī tagad atkārto Ukrainas līderis Gladirs, kurš pret turkiem ceturtdien iemeta četrus no astoņiem trīspunktniekiem un ar 17 punktiem kļuva par rezultatīvāko zaudētāju rindās. “Mazliet jāatpūšas un jāgatavojas smagam mačam. Latvijai ir spēcīga izlase, vairāki Eirolīgas spēlētāji, viens arī no NBA. Spēle noteikti nebūs viegla.”

Pat neraugoties uz būtiskajiem iztrūkumiem garajā galā, Ukrainas stiprākais ierocis aizvien ir tieši centri. Savulaik divas sezonas NBA aizvadījušais Kravcovs ir rezultatīvākais izlases spēlētājs šajā atlases turnīrā (vidēji 14,4 punkti). Pirms gada Valensijas sastāvā kļuvis par Spānijas čempionu, šo sezonu Kravcovs aizvadīja naudīgajā Turcijas čempionātā, “Eskisehir” rindās gan neizceļoties ar lielu spēles laiku (vidēji 18 minūtes). 26 gadus vecais Artjoms Pustovijs jau trešo sezonu pavadīja ACB līgas vidusmēra komandā “Obradoiro”, tur esot viens no nozīmīgākajiem spēlētājiem un raisot interesi par sevi arī viņpus okeānam.

Tāpat kā februārī, ierindā ir naturalizētais amerikāņu saspēles vadītājs Pū Džeters, kuram jau februārī beidzās sezona Ķīnā. Kopš tā laika 35 gadus vecais aizsargs nav profesionāli spēlējis basketbolu un pirmajā mačā šajā sabraukumā Ankarā tas bija redzams. 34 gadus vecais Džeters daudz uzbruka, taču ar precizitāti nevarēja lepoties (metieni no spēles - 2/10). 23 laukumā pavadītajās minūtēs Džeters sakrāja otru sliktāko +/- rādītāju (-23). Jādomā gan, ka mēnešiem bez spēļu prakses iesērējušais Džeters šovakar varētu jau būt nedaudz labākā formā, turklāt, pat nespējot gūt punktus pats, Džeters joprojām ir bīstams kā spēles un situāciju veidotājs saviem komandas biedriem.

Februāra spēlē Rīgā (68:82) ukraiņi lieliski lika lietā savas stiprākās īpašības un uz neizteiksmīgā Latvijas snieguma fona notušēja vājās puses. Rezultatīvākais bija Kravcovs, kuram ne vien 22 punkti, bet arī 13 atlēkušās bumbas un četras pārtvertas bumbas. Spēka uzbrucējs Igors Zaicevs pievienoja 12 punktus un septiņas bumbas, bet Džeteram 20 punkti un piecas piespēles. Ukraiņi soda laukumā guva pat par 20 punktiem vairāk (42:22) un izcīnīja par desmit bumbām vairāk (46:36), tiesa, uzbrukumā - vien par trīs vairāk (13:10). Lielo pārsvaru atlēkušajās bumbās var skaidrot ar vājo Latvijas metienu precizitāti (35% no spēles, 62% soda metienos), līdz ar to ukraiņiem bija ievērojami vairāk iespēju izcīnīt bumbas pie sava groza.

Ukrainas izlases sastāvs

PozīcijaSpēlētājsAugumsDz.gadsKlubs
Aizsargi:Jūdžins Džeters180 cm1983Gold Lions (Ķīna)
Oleksandrs Rjabčuks184 cm1989Khimik
Deniss Lukašovs187 cm1989Vytautas (Lietuva)
Oleksandrs Mišuļa188 cm1992Dnipro
Serhijs Gladirs196 cm1988Monaco (Francija)
Oleksandrs Ļipovijs199 cm1991Promitheas (Grieķija)
Uzbrucēji:Maksims Pustozvonovs201 cm1987Charge (NBA G-līga)
Vjačeslavs Bobrovs202 cm1992Pieno Žvaigždes (Lietuva)
Volodimirs Konijevs203 cm1989Cherkasky Mavpy
Igors Zaicevs210 cm1989Rosa Radom (Polija)
Centri:Vjačeslavs Kravcovs212 cm1987Eskisehir (Turcija)
Artjoms Pustovijs216 cm1992Obradoiro (Spānija)

Spēles sākums pulksten 16:00, tiešraidē to demonstrēs kanāls TV6.

Izmantotie resursi:
| Latvijas Basketbola savienība
Basket.com.ua

     [+] [-]

, 2018-07-01 12:37, pirms 6 gadiem
tādsnesportists rakstīja: nu ar tām izmaiņām, kas mums bija komandas un treneru sastāvā, it kā loģisks rezultāts. ja nebūtu nolieta spēle Ukrainai Rīgā, , tad 1 uzvara un viens zaudējums ar Turciju jau būtu saucams par samērā optimālu.
piekrītu, bet tas, ka pie esošās sistēmas Šneps izdomā riskēt ar nepieredzējuši treneri nav tālredzīgi

  +1 [+] [-]

, 2018-07-01 12:38, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tieši tā, ja spēles kvalitāte neuzlabosies, tad ir divi varianti:
- censties uzvarēt pretinieku ar antibasketbolu;
- samitrināties, ka nekur netiksim
variants ar samitrināšanos man liekas samērā interesants. pateicīgs daudzveidīgai zemtekstu izpausmei

     [+] [-]

, 2018-07-01 12:38, pirms 6 gadiem
otins rakstīja: Zviedrus uzvarējām abas reizes. Sanāca nepatīkams zaudējums Ukrainai mājās, bet ar labu spēli šodien to var vērst par labu, ko arī mūsējiem novēlu. Nu ir Vecvagaram pieredzes un zināšanu trūkums, bet ar laiku viņš šo pieredzi iegūs, tāpēc jau nevajag pusceļā raut nost no trases.
izlase nav vieta, kur pieredzi iegūt, tev saprašanas nav, vai kā? Pat Bagijs sāka izlasi trenēt jau ar pieredzes bagāžu

     [+] [-]

, 2018-07-01 12:39, pirms 6 gadiem
tādsnesportists rakstīja: variants ar samitrināšanos man liekas samērā interesants. pateicīgs daudzveidīgai zemtekstu izpausmei
mācība: vajag lasīt, uz ko piedāvā vārdu mainīt

     [+] [-]

, 2018-07-01 12:43, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: izlase nav vieta, kur pieredzi iegūt, tev saprašanas nav, vai kā? Pat Bagijs sāka izlasi trenēt jau ar pieredzes bagāžu
Arnis Vecvagars (dzimis 1974. gada 12. aprīlī Rīgā, Latvijā) ir bijušais latviešu basketbolists, pēc spēlētāja karjeras beigām — treneris. Šobrīd (2016) trenē LBL klubu "Jūrmala/Fēnikss" un Latvijas U20 izlasi.

Pēc spēlētāja karjeras beigām pievērsies trenera darbam. 2011. gadā bijis Tbilisi "Sokhumi" kluba trenera Ainara Bagatska palīgs. 2012. gadā kļuvis par galveno treneri, vadot LBL komandu "Turība". 2014. gada vasarā iecelts par Jūrmalas komandas galveno treneri (pašreiz "Jūrmala/Fēnikss").
https://lv.wikipedia.org/wiki/Arnis...

     [+] [-]

, 2018-07-01 12:46, pirms 6 gadiem
otins rakstīja: Zviedrus uzvarējām abas reizes. Sanāca nepatīkams zaudējums Ukrainai mājās, bet ar labu spēli šodien to var vērst par labu, ko arī mūsējiem novēlu. Nu ir Vecvagaram pieredzes un zināšanu trūkums, bet ar laiku viņš šo pieredzi iegūs, tāpēc jau nevajag pusceļā raut nost no trases.
nu redz, pats piekrīti, ka ir pieredzes trūkums, bet tev neliekas mazliet pavirši un nepareizi, ielikt mazpieredzējušu treneri par Eiropas 5tās vietas stūrmani? nu nespēlē komanda šobrīd labu basketbolu. tad jau būtu pareizāk likt Štālbergu, Štelmaheru, kuri manuprāt ir lielākas autoritātes un pieredzējušāki specialisti. Lai gan, es atceros, ka izvēles brīdī ne viens, ne otrs nebija pieejami. Es uzskatu, ka trenerim tomēr būtu jābūt mūsu pašu, viņi zin spēlētājus visus personīgi, labi apzinās katra iespējas. Mūsu treneri manā skatījumā neatpaliek no ārzemju speciālistiem.
Interesanti, tāds Zībarts būtu spējīgs trenēt vīriešu izlasi?

     [+] [-]

, 2018-07-01 12:48, pirms 6 gadiem
otins rakstīja: Arnis Vecvagars (dzimis 1974. gada 12. aprīlī Rīgā, Latvijā) ir bijušais latviešu basketbolists, pēc spēlētāja karjeras beigām — treneris. Šobrīd (2016) trenē LBL klubu "Jūrmala/Fēnikss" un Latvijas U20 izlasi.

Pēc spēlētāja karjeras beigām pievērsies trenera darbam. 2011. gadā bijis Tbilisi "Sokhumi" kluba trenera Ainara Bagatska palīgs. 2012. gadā kļuvis par galveno treneri, vadot LBL komandu "Turība". 2014. gada vasarā iecelts par Jūrmalas komandas galveno treneri (pašreiz "Jūrmala/Fēnikss").
https://lv.wikipedia.org/wiki/Arnis_Vecvagars
nav vērā ņemamas pieredzes kā galvenajam trenerim....Skaties reiz patiesībai acīs. Atšķirība no citiem jaunajiem treneriem, kā piemēram, Adomaiša, Vecajam ir mazāka pieredze un nekomunicē ar spēlētajiem spēles laikā. Tas pats Adomaitis uzklausa spēlētājus un ņem vērā viņu teikto.

     [+] [-]

, 2018-07-01 12:49, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: mācība: vajag lasīt, uz ko piedāvā vārdu mainīt
tu telefonā drukā? vispār jābūt baigi uzmanīgam ar supergudrajiem korektoriem

     [+] [-]

, 2018-07-01 12:49, pirms 6 gadiem
tādsnesportists rakstīja: nu redz, pats piekrīti, ka ir pieredzes trūkums, bet tev neliekas mazliet pavirši un nepareizi, ielikt mazpieredzējušu treneri par Eiropas 5tās vietas stūrmani? nu nespēlē komanda šobrīd labu basketbolu. tad jau būtu pareizāk likt Štālbergu, Štelmaheru, kuri manuprāt ir lielākas autoritātes un pieredzējušāki specialisti. Lai gan, es atceros, ka izvēles brīdī ne viens, ne otrs nebija pieejami. Es uzskatu, ka trenerim tomēr būtu jābūt mūsu pašu, viņi zin spēlētājus visus personīgi, labi apzinās katra iespējas. Mūsu treneri manā skatījumā neatpaliek no ārzemju speciālistiem.
Interesanti, tāds Zībarts būtu spējīgs trenēt vīriešu izlasi?
Tas pats Gailītis arī varētu, vai Mazurs.

     [+] [-]

, 2018-07-01 12:56, pirms 6 gadiem
Labi, ka dators blakus televizoram, gribas arī futbolu Krievija-Spānija paskatīties.

  +1 [+] [-]

, 2018-07-01 12:58, pirms 6 gadiem
Joki maz. Jaabuut gataviem nopietnai speelei uz dziviibu un naavi, buut vai nebuut, domaajot par izredzeem. Taapat Vecvagaram daudz shii speele var dot, tikai uzvara der, lai glaaptu savu reputaaciju.

  +2 [+] [-]

, 2018-07-01 12:59, pirms 6 gadiem
vispār, iesaku ņemt vērā vēl vienu niansi strīdā par treneru būšanu. Vajag izprast atšķirīgo situāciju, arī Bagatskis bija salīdzinoši mazpieredzējis treneris, bet!, viņš pārņēma komandu tās viszemākajā brīdī, kad viss bija slikti un neviens negribēja uzņemties atbildību par rezultātiem ar tik jaunu komandu pēc visiem skandāliem un vadošo spēlētāju diskvalifikācijām. Vecvagars ir vēl mazāku pieredzi un pārņem izlasi tās visaugstākajā punktā, kad visi atvērtām mutēm gaida nākamos lielos brīnumus un katra kļūda tiks pārvērsta par nacionālo katastrofu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2018-07-01 13:02, pirms 6 gadiem
Vecvagaram smags uzdevums iekrita pirmos sabraukumus spēlēt bez 5 potenciālajiem līderiem domāju arī ar Bagatski nebūtu labāks rezultāts.

     [+] [-]

, 2018-07-01 13:03, pirms 6 gadiem
tādsnesportists rakstīja: vispār, iesaku ņemt vērā vēl vienu niansi strīdā par treneru būšanu. Vajag izprast atšķirīgo situāciju, arī Bagatskis bija salīdzinoši mazpieredzējis treneris, bet!, viņš pārņēma komandu tās viszemākajā brīdī, kad viss bija slikti un neviens negribēja uzņemties atbildību par rezultātiem ar tik jaunu komandu pēc visiem skandāliem un vadošo spēlētāju diskvalifikācijām. Vecvagars ir vēl mazāku pieredzi un pārņem izlasi tās visaugstākajā punktā, kad visi atvērtām mutēm gaida nākamos lielos brīnumus un katra kļūda tiks pārvērsta par nacionālo katastrofu
arī fakts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-07-01 13:04, pirms 6 gadiem
tādsnesportists rakstīja: vispār, iesaku ņemt vērā vēl vienu niansi strīdā par treneru būšanu. Vajag izprast atšķirīgo situāciju, arī Bagatskis bija salīdzinoši mazpieredzējis treneris, bet!, viņš pārņēma komandu tās viszemākajā brīdī, kad viss bija slikti un neviens negribēja uzņemties atbildību par rezultātiem ar tik jaunu komandu pēc visiem skandāliem un vadošo spēlētāju diskvalifikācijām. Vecvagars ir vēl mazāku pieredzi un pārņem izlasi tās visaugstākajā punktā, kad visi atvērtām mutēm gaida nākamos lielos brīnumus un katra kļūda tiks pārvērsta par nacionālo katastrofu
Pilnīgi piekrītu, un jāņem arī vērā, ka pašreizējā izlase krietni atšķiras no EČ izlases. Nav Porziņģa, kas viens pats var samest pusi komandas punktu. Nav Timmas, nespēlēs Dairis Bertāns. Šodien ukraiņi noteikti cieši segs Strēlnieku un jaunāko Bertānu, būs jāmeklē citi varianti.

     [+] [-]

, 2018-07-01 13:08, pirms 6 gadiem
Bagatskis pa šiem gadiem uzlika ļoti augstu latiņu, tas ir arī viss, es esmu pieradis pa šiem gadiem, ka komandas sniegums aug. Mūsu komanda spēlēja aktīvu kustīgu uzbrukumu, daudz piespēļu, brīvu metienu, kas lielā mērā palīdzēja kompensēt mūsu spēlētāju individuālās nepilnības. Šobrīd tiek spēlēts nervozs strītbols. Esmu pieradis, ka pēc spēles vienīgā atruna ir - spēlētāji nevarēja iemest brīvus metienus, nevis to, ka viņi pie brīviem metieniem pat i netika.

     [+] [-]

, 2018-07-01 13:08, pirms 6 gadiem
otins rakstīja: Pilnīgi piekrītu, un jāņem arī vērā, ka pašreizējā izlase krietni atšķiras no EČ izlases. Nav Porziņģa, kas viens pats var samest pusi komandas punktu. Nav Timmas, Daira. Šodien ukraiņi noteikti cieši segs Strēlnieku un Bertānu, būs jāmeklē citi varianti.
Un tur vajag pieredzējušu treneri. Jo augstāks līmenis izlasei, jo vajag kvalificētāku treneri. Tavs variants ir, ka norakstīsim izlases rezultātu, lai viens jauns treneris pieredzi iegūtu un nepārvērtē KP, bez viņa, arī labi spēlējām.

Īsos logos vajag treneri, kurš var ātri rezultātu dot.

     [+] [-]

, 2018-07-01 13:09, pirms 6 gadiem
Witslenamitea rakstīja: Vecvagaram smags uzdevums iekrita pirmos sabraukumus spēlēt bez 5 potenciālajiem līderiem domāju arī ar Bagatski nebūtu labāks rezultāts.
noteikti būtu, Bagatskis jau pa šiem gadiem ir iemācījies sakārtot komandas uzbrukumu. Viņš šajā ziņā ir viens no labākajiem Eiropā.

     [+] [-]

, 2018-07-01 13:14, pirms 6 gadiem
tādsnesportists rakstīja: noteikti būtu, Bagatskis jau pa šiem gadiem ir iemācījies sakārtot komandas uzbrukumu. Viņš šajā ziņā ir viens no labākajiem Eiropā.
Kāpēc tad nestrādā pat ULEB kausa klubā, ja jau tik labs?

     [+] [-]

, 2018-07-01 13:16, pirms 6 gadiem
otins rakstīja: Pilnīgi piekrītu, un jāņem arī vērā, ka pašreizējā izlase krietni atšķiras no EČ izlases. Nav Porziņģa, kas viens pats var samest pusi komandas punktu. Nav Timmas, nespēlēs Dairis Bertāns. Šodien ukraiņi noteikti cieši segs Strēlnieku un jaunāko Bertānu, būs jāmeklē citi varianti.
Kopš kura laika Latvijas izlasē Porzinģis met pusi komandas punktu? Neatceros nevienu tādu spēli
Pieredzējušais kodols ir tieši diezgan labi saglabājiem. ir samērā daudzi spēlētāji, kuri spēlējuši kopā vienu vai pat daudzus turnīrus. Strēlnieks, Blūms, Meiers (ļoti ilgi spēlē kopā), tad Žanis, Šmits, Siliņš, Anžejs, arī Dāvis Bertāns kopā nospēlējuši jau pāris turnīrus vai kvalifikācjas. Timmas un Daira iztrūkums, protams, ir liels faktors.

     [+] [-]

, 2018-07-01 13:18, pirms 6 gadiem
PAR Mazo Varoņdarbu Vecajam un LV

  +1 [+] [-]

, 2018-07-01 13:19, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kāpēc tad nestrādā pat ULEB kausa klubā, ja jau tik labs?
Pag, viņam bija gada pārtraukums, neesi neko tādu dzirdējis, lasījis?

  -1 [+] [-]

, 2018-07-01 13:23, pirms 6 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Pag, viņam bija gada pārtraukums, neesi neko tādu dzirdējis, lasījis?
Ā, ja nebūtu šis pārtraukums, tad viņš nākošezon trenētu Eirolīgas klubu?

     [+] [-]

, 2018-07-01 13:25, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kāpēc tad nestrādā pat ULEB kausa klubā, ja jau tik labs?
Es neesmu redzējis nevienu no Latvijas treneriem, kurš mācētu tik labi un precīzi veidot uzsvaru uz katra spēlētāja stipro pušu apzināšanos. No turienes arī nāk mūsu skrien un met basketbols, pa lielam uz tā rēķina, ka mest lielākā daļa Latvijas spēlētāju māk, bet apspēlēt savus sedzējus kvalitatīvi prot tikai retais. Līdz ar to arī mūsu spēle vienmēr bijusi pakārtota brīviem metieniem pēc ātras saspēles, kā arī metieniem, kad uzbrucējs tiek nolikts pret vājāku sedzēju.

  +1 [+] [-]

, 2018-07-01 13:32, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ā, ja nebūtu šis pārtraukums, tad viņš nākošezon trenētu Eirolīgas klubu?
nu pag, ņem vērā, ka no tās starta pozīcijas, no kuras savu trenera karjeru sāka startēt Bagtskis, viņš ir tiešām jau sasniedzis ļoti daudz. Viņš, iespējams, pieļāva kļūdu ar Maccabi, neapzinoties , nenovērtējot situāciju klubā, droši vien, cerot, ka gan jau viss būs labāk.

     [+] [-]

, 2018-07-01 13:46, pirms 6 gadiem
Vilbekins jau kļuvis par turku? Fiksi gan šie ir.
Visu sezonu jau turki ņēmās ap to Vilbekinu,Diksons pensijā Vilbekins vietā.

     [+] [-]

, 2018-07-01 13:46, pirms 6 gadiem
busim godigi ja strelniekam un bertanam aizies spele-tad bus uzvara

     [+] [-]

, 2018-07-01 13:50, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ā, ja nebūtu šis pārtraukums, tad viņš nākošezon trenētu Eirolīgas klubu?
Tu jau nezini kādi viņam piedāvājumi ir bijuši. Esmu pārliecināts, ka viņš darbu varēja atrast jebkurā brīdī, ja vien vēlētos..

     [+] [-]

, 2018-07-01 14:30, pirms 6 gadiem
tādsnesportists rakstīja: nu pag, ņem vērā, ka no tās starta pozīcijas, no kuras savu trenera karjeru sāka startēt Bagtskis, viņš ir tiešām jau sasniedzis ļoti daudz. Viņš, iespējams, pieļāva kļūdu ar Maccabi, neapzinoties , nenovērtējot situāciju klubā, droši vien, cerot, ka gan jau viss būs labāk.
Es nebūt negribu pateikt, cik viņš ir slikts, bet SC dažu slavas dziesmas dzirdot, rodas sajūta, ka viņš ir TOP 5 treneris Eiropas basketbolā...

     [+] [-]

, 2018-07-01 14:37, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es nebūt negribu pateikt, cik viņš ir slikts, bet SC dažu slavas dziesmas dzirdot, rodas sajūta, ka viņš ir TOP 5 treneris Eiropas basketbolā...
nu mēs tak esam 5tā izlase Eiropā, lai gan pēc spēlētāju klubu un statistikas reitinga vērtējot, varētu būt krietni zemāk

     [+] [-]

, 2018-07-01 14:39, pirms 6 gadiem
tādsnesportists rakstīja: nu mēs tak esam 5tā izlase Eiropā, lai gan pēc spēlētāju klubu un statistikas reitinga vērtējot, varētu būt krietni zemāk
Ā, tad Obradovičam jānāk uz LV līmeņa izlasi un jāsasniedz vismaz 5.vieta, lai viņu varētu likt vienā plauktā ar Bagiju?

  +1 [+] [-]

, 2018-07-01 14:45, pirms 6 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es nebūt negribu pateikt, cik viņš ir slikts, bet SC dažu slavas dziesmas dzirdot, rodas sajūta, ka viņš ir TOP 5 treneris Eiropas basketbolā...
Noteikti ne, bet sasniedzis gana daudz ar izlasi...

  +1 [+] [-]

, 2018-07-01 14:46, pirms 6 gadiem
kaut kur vares redzet ari arzemes?