Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2880, Did:0, useCase: 3

Pēdējo atskaita Gromovu, Latvijai četri debitanti: Šmits, Šķēle, Gražulis, Porziņģis

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

Pēdējo atskaita Gromovu, Latvijai četri debitanti: Šmits, Šķēle, Gražulis, Porziņģis
Jānis Blūms: septītais Eiropas finālturnīrs pēc kārtas
Foto: Romāns Kokšarovs, f64

Latvijas vīriešu basketbola valstsvienības galvenais treneris Ainars Bagatskis pirmdien, 28. augustā, nosauca 12 spēlētājus, kuri piedalīsies Eiropas čempionātā Stambulā. Par pēdējo atskaitīto kļuva Iļja Gromovs.

Divpadsmitniekā iekļauti astoņi spēlētāji ar Eiropas čempionāta pieredzi. Komandas kapteinis Jānis Blūms piedalīsies septītajā finālturnīrā pēc kārtas (2005, 2007, 2009, 2011, 2013, 2015, 2017), savukārt Kristapam Janičenokam gaidāms sestais starts – viņš nespēlēja “EuroBasket 2011”.

Aizsargi Jānis Strēlnieks un Dairis Bertāns, kā arī centra spēlētājs Mārtiņš Meiers finālturnīrā spēlēs ceturto reizi (2011, 2013, 2015, 2017). Uzbrucējs Dāvis Bertāns čempionātā atgriezīsies pēc sešu gadu pārtraukuma, otro reizi turnīrā piedalīsies Jānis Timma un Žanis Peiners.

Valstsvienībā būs četri finālturnīra debitanti. Andrejs Gražulis pirmo reizi uz valstsvienību tika izsaukts 2014. gadā, bet jaunatnes izlasēs 26 spēlēs atzīmējies ar 220 punktiem. Kristaps Porziņģis izlasē aizvadījis divas spēles un guvis 40 punktus.

Aigars Šķēle 2016. gadā spēlēja Olimpiskās kvalifikācijas turnīrā Belgradā. Aizsargs valstsvienībā debitēja 2014. gadā, savukārt nākamajā vasarā pārstāvēja Latvijas otro izlasi. Uzbrucējs Rolands Šmits pirmo reizi tika uzaicināts 2014. gadā, bet jaunatnē 63 spēlēs izcēlās ar 747 punktiem.

Komanda uz Stambulu izlidos 30. augustā. Pirmā spēle D grupā pret Serbiju paredzēta 1. septembrī plkst. 17:00 “Fenerbahce” arēnā. Latvijas cīņām varēs sekot TV3 tiešraidēs.

Latvijas valstsvienība 2017

#SpēlētājsPoz. Dz.g.Aug.KlubsSpēlesPunktiEČ+OK
6Kristaps Porziņģis4/51995221New York Knicks (NBA)240
7Jānis Blūms1/21982190Zaragoza (Spānija)14610836+1
8Dāvis Bertāns41992207Sanantonio Spurs (NBA)312111
9Dairis Bertāns1/21989193Olimpia Milano (Itālija)989193+1
10Jānis Timma31992201Baskonia (Spānija)433191+1
11Rolands Šmits3/41995207Fuenlabrada (ESP)18100
12Kristaps Janičenoks2/31983196VEF Rīga13613765
13Jānis Strēlnieks11989191Olympiacos (Grieķija)968033+1
21Aigars Šķēle1/21992192BK Ventspils221060+1
24Andrejs Gražulis41993202Parma (Krievija)1067
31Žanis Peiners2/31990203Lietkabelis (Lietuva)211131
33Mārtiņš Meiers51991208Unics (Krievija)865943+1

Komandas vadība

Vārds un uzvārdsAmats
Ainars BagatskisGalvenais treneris
Arnis VecvagarsTreneris
Artūrs Visockis-RubenisTreneris
Viktors LācisFiziskās sagatavotības treneris
Oskars ErnšteinsFiziskās sagatavotības treneris
Juris SproģisĀrsts
Raivis AršauskisFizioterapeits
Mārtiņš OzoliņšFizioterapeits
Dinārs KvedovsMenedžeris
Māris JučmanisDirektors

Pārbaudes spēļu grafiks

Laiks un vietaSpēleRezultāts
28. jūlijā Tamperēslēgtā treniņspēle ar Somijas izlasi19:20; 18:12; 26:20; 24:15
29. jūlijā 20:00 Tamperēar Somijas izlasi (LTV7 tiešraide)85:81
4. augustā 16:45 Klaipēdāar Gruzijas izlasi (LTV7 tiešraide)69:73
5. augustā 16:45 Klaipēdāar Polijas izlasi (LTV7 tiešraide)76:80
11. augustā 19:30 Arēnāar Polijas izlasi (LTV7 tiešraide)77:65
19. augustā 19:30 Arēnāar Lietuvas izlasi (LTV7 tiešraide)87:77
20. augustā 19:30 Arēnāar Rumānijas izlasi (LTV7 tiešraide)98:68
24. augustā 19:30 Arēnāar Čehijas izlasi (LTV7 tiešraide)103:69

  +2 [+] [-]

, 2017-08-28 14:58, pirms 7 gadiem
Pa maz centra spēlētāju.

  +9 [+] [-]

, 2017-08-28 14:59, pirms 7 gadiem
Liels prieks, ka Gražulis sevi ir pierādījis, un ļoti labi, ka Gromovs aizsūtīts mājās, viņš nav tik labs. Es ceru, ka šis būs monstruāls čempis. Par lielu Latviju!

  +5 [+] [-]

, 2017-08-28 15:01, pirms 7 gadiem
ChupaaChubzz rakstīja: Pa maz centra spēlētāju.
Jāņem piemērs no labākās komandas pasaulē GSW, kas dod limitētas minūtes centriem un pārsvarā spēlē bez Centriem.

  +2 [+] [-]

, 2017-08-28 15:02, pirms 7 gadiem
Viss loģiski, tā kā tam arī bij jābūt!!!

     [+] [-]

, 2017-08-28 15:02, pirms 7 gadiem
Grūti būs ar diviem,kas var segti piektos...Dāvis jau tiešām nenoturēs piektos uz vietas..
Gražulis pierādija sevi labi,un izstūma Gromovu.

     [+] [-]

, 2017-08-28 15:03, pirms 7 gadiem
Klubu pieraksts varenākais kāds jebkad bijis, tikai bez centriem būs grūti. Ceram uz KP.

  +2 [+] [-]

, 2017-08-28 15:04, pirms 7 gadiem
ChupaaChubzz rakstīja: Pa maz centra spēlētāju.
Beidz, viss normāli, galvenais, lai visiem ir laba veselība. Principā visi zināja, ka Gromovu atskaitīs, nu nevelk viņš pagaidām, tāds garš lempis, viņam vajag labu klubu un individuālus treniņus, lai augtu un attīstītos, pagaidām izbrauc tikai uz augumu!

  +1 [+] [-]

, 2017-08-28 15:06, pirms 7 gadiem
Viss ir pareizi! gribēt var daudz ko no centriem bet paši labi zinām ka mūsu basketbols pārsvarā ir balstīts uz metienu!

  +2 [+] [-]

, 2017-08-28 15:07, pirms 7 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Klubu pieraksts varenākais kāds jebkad bijis, tikai bez centriem būs grūti. Ceram uz KP.
Ja būtu paņemts klāt vēl kāds centrs, aiz KP un Meiera muguras viņam būtu spēles laiks? Protams Bērzu varēja vēl paņemt, bet kā ir tā ir.
Slēpts komentārs: BayernM

  +6 [+] [-]

, 2017-08-28 15:08, pirms 7 gadiem
Pēc mūsdienu basketbola tendencēm, kur moderni spēlēt ātru basketbolu, kā 5.nr. epizodiski var spēlēt kā Šmits, tā Dāvis. Protams, nedod Dievs, kāda trauma vai kas un LV paliek ar vienu nomināli 5.nr. Tad gan būs auzas. Taču saprotu arī Bagiju - viņam nebija morālu tiesību Gromovu atstāt un Gražuli palaist, jo Gražulis, lai arī nav 5.nr., rādīja ievērojami labāku sniegumu soda laukumā abos laukuma galos par Gromovu. Sastāvs patiesībā nav pat sevišķi komentējams - ir savākts reāli labākais, kāds uz šo brīdi ir iespējams.

     [+] [-]

, 2017-08-28 15:10, pirms 7 gadiem
Kaa jau prognozeju!

     [+] [-]

, 2017-08-28 15:11, pirms 7 gadiem
Emilio rakstīja: Pēc mūsdienu basketbola tendencēm, kur moderni spēlēt ātru basketbolu, kā 5.nr. epizodiski var spēlēt kā Šmits, tā Dāvis. Protams, nedod Dievs, kāda trauma vai kas un LV paliek ar vienu nomināli 5.nr. Tad gan būs auzas. Taču saprotu arī Bagiju - viņam nebija morālu tiesību Gromovu atstāt un Gražuli palaist, jo Gražulis, lai arī nav 5.nr., rādīja ievērojami labāku sniegumu soda laukumā abos laukuma galos par Gromovu. Sastāvs patiesībā nav pat sevišķi komentējams - ir savākts reāli labākais, kāds uz šo brīdi ir iespējams.
Piekrītu, vienīgais kas vēl varēja būt un noteikti pastiprināt spēli (īpaši pie reboundiem) ir Mareks. Bet nu viņu arī var saprast.

  +4 [+] [-]

, 2017-08-28 15:11, pirms 7 gadiem
ChupaaChubzz rakstīja: Pa maz centra spēlētāju.
Jēga ņemt spēlētāju tikai tāpēc, ka viņš ir centrs?

Gražulis bija 50x labāka izvēle. Un Šķēle vismaz laukumā kaut ko spēj izdarīt.

  +9 [+] [-]

, 2017-08-28 15:14, pirms 7 gadiem
Žēl par Siliņu

  +4 [+] [-]

, 2017-08-28 15:18, pirms 7 gadiem
Cerams, ka Freimis un Bērzs nesmīnēs bārdā 7. septembra pusnaktī... Prozit!

  +3 [+] [-]

, 2017-08-28 15:18, pirms 7 gadiem
Grazulis pelniti...starp citu vienigais no tas izlases, kas mums dabuja sudraba medalas EC u20..Malacis

  +2 [+] [-]

, 2017-08-28 15:18, pirms 7 gadiem
Pirmdien Latvijas izlase savstarpēji aizvadīja neoficiālu treniņspēli, kurā sastāvi regulāri mainījās. Šajā treniņā sākotnēji piedalījās arī Kristaps Porziņģis, tomēr pēc tam viņš ilgu laiku vairs laukumā nedevās, turot ledu pie iepriekš traumētā ceļgala, novēroja aģentūra LETA.

- a vot tas gan nav labi !!!
Slēpts komentārs: Manning

  -2 [+] [-]

, 2017-08-28 15:22, pirms 7 gadiem
Emilio rakstīja: Pēc mūsdienu basketbola tendencēm, kur moderni spēlēt ātru basketbolu, kā 5.nr. epizodiski var spēlēt kā Šmits, tā Dāvis. Protams, nedod Dievs, kāda trauma vai kas un LV paliek ar vienu nomināli 5.nr. Tad gan būs auzas. Taču saprotu arī Bagiju - viņam nebija morālu tiesību Gromovu atstāt un Gražuli palaist, jo Gražulis, lai arī nav 5.nr., rādīja ievērojami labāku sniegumu soda laukumā abos laukuma galos par Gromovu. Sastāvs patiesībā nav pat sevišķi komentējams - ir savākts reāli labākais, kāds uz šo brīdi ir iespējams.
Nu par to var diskutēt. Ja ņem vērā, ka garo maz un 2 garos uzreiz bez pārbaudes atskaitīja.
Bez tam pārbaudenēs parādīja, ka Ausējs ir vienā līmenī ar Šķēli un Peineru, tikai ar labu metienu atšķirībā no pārējiem diviem.

Čempis rādīs un cerēsim uz labāko, bet aizdomas, ka Bagijs atkal nopūdelēs...

  -1 [+] [-]

, 2017-08-28 15:23, pirms 7 gadiem
BayernM rakstīja: Visiem pie pieraksta iekavās ir valsts.
Kas pie velna ir šmitam? "Fuenlabrada (ESP)"
Spānija, un Šmits spēlē Esp'ā, kas tā par valsti?
Kas ir NBA par zemi??

  +1 [+] [-]

, 2017-08-28 15:24, pirms 7 gadiem
Ulrihs rakstīja: Nu par to var diskutēt. Ja ņem vērā, ka garo maz un 2 garos uzreiz bez pārbaudes atskaitīja.
Bez tam pārbaudenēs parādīja, ka Ausējs ir vienā līmenī ar Šķēli un Peineru, tikai ar labu metienu atšķirībā no pārējiem diviem.

Čempis rādīs un cerēsim uz labāko, bet aizdomas, ka Bagijs atkal nopūdelēs...
Bagijs vienmēr nopūdelē paskaties cik izšķirošās spēles ir vinnētas pa šiem gadiem kopš 2011 Eč.

     [+] [-]

, 2017-08-28 15:24, pirms 7 gadiem
Patiess prieks par KP ka MRI neko traģisku neuzrādīja. Viegla nopūta mums visiem, jo arī treneri īsti nezinaja vai kp speelees un cik trauma ir nopietna. Tagad tik jagaida kad noies pampums. Cerams viss buus ok.Nu mums ir jaadod iekshaa visiem. Sāksim piektdien ar serbiem!
Slēpts komentārs: Rodriguez 2

     [+] [-]

, 2017-08-28 15:25, pirms 7 gadiem
Serbus diez vai paņemsim bet no grupas ir jātiek ārā 100%, jāuzvar Krievija, Beļģija, Lielbritānija

  +7 [+] [-]

, 2017-08-28 15:33, pirms 7 gadiem
Jā, pārsteigumu maz. Bagatskim paveicās. Interesantāk būtu bijis, ka Siliņš būtu ierindā. Tad gan varētu ilgi un dikti pīpēt, kuru atstāt mājās.

  +1 [+] [-]

, 2017-08-28 15:33, pirms 7 gadiem
+/- Viss štokos.
Vienīgi tāda kā skābuma piegarša, ka uz gatavošanos ciklu vispār netika pat uz kādu laiku aicināti Freimis, Bērzs, Stumbris, bet priekšroka J.Bērziņam, Čavaram, Lejasmeieram. Ceru, ka jaunajā Q šie VISI +Gromovs, Ausējs, Siliņš, Mejeris u.c. varēs izspēlēties un ārdīties..

  +4 [+] [-]

, 2017-08-28 15:34, pirms 7 gadiem
Optimāls sastāvs būtu tad, ja izlasē būtu Anžejs, Mareks un Siliņš. Arī Freimaņa atskaitīšana ir stipri diskutējama pie esošajiem resursiem garajā galā. No četriem iepriekš minētajiem, ja būtu cīņas gatavībā vismaz trīs, tad automātiski būtu jāatskaita Šķēle, kurš sevi pārbaudes spēlēs īsti nepierādīja un īsti nekad nav bijis izlases materiāls, kā arī Peiners un Gražulis, par spīti tam, ka abi patīkami pārsteidza pārbaudes spēlēs. Bet sastāvs joprojām ir labākais, konkurētspējigākais, kāds bijis tuvāko gadu laikā. Kopējais noskaņojums izlasē ir ļoti pozitīvs. Turēsim īkšķus un roku uz sirds dziedot himnu. Mēs ticam lieliem mērķiem. Par Latviju!

  -1 [+] [-]

, 2017-08-28 15:35, pirms 7 gadiem
Diezgan loģiska izvēle, ja skatāmies, ka visdrīzāk izvēle bija starp Šķēli un Gromovu....Ja liks Šķēli pa SG, tad visam labi vajadzētu būt, par PG īsti neder, nostājas saspēle un gadās, ka pamet komandas biedru zem tanka

  +1 [+] [-]

, 2017-08-28 15:36, pirms 7 gadiem
TD21 rakstīja: Optimāls sastāvs būtu tad, ja izlasē būtu Anžejs, Mareks un Siliņš. Arī Freimaņa atskaitīšana ir stipri diskutējama pie esošajiem resursiem garajā galā. No četriem iepriekš minētajiem, ja būtu cīņas gatavībā vismaz trīs, tad automātiski būtu jāatskaita Šķēle, kurš sevi pārbaudes spēlēs īsti nepierādīja un īsti nekad nav bijis izlases materiāls, kā arī Peiners un Gražulis, par spīti tam, ka abi patīkami pārsteidza pārbaudes spēlēs. Bet sastāvs joprojām ir labākais, konkurētspējigākais, kāds bijis tuvāko gadu laikā. Kopējais noskaņojums izlasē ir ļoti pozitīvs. Turēsim īkšķus un roku uz sirds dziedot himnu. Mēs ticam lieliem mērķiem. Par Latviju!
Nu labi, padiskutēsim par Freimani, viņs izredze uz PF pozīciju, pat tagad bija ļoti mazas, ja ieliekam spēlēt kā C, tad viņš fiziski zaud arī tam pašam Gražulim un nav tik ass spēlētājs, tātad, kādi ir plusi Freimani paņemt un likt spēlēt pa C?

  -3 [+] [-]

, 2017-08-28 15:39, pirms 7 gadiem
specha rakstīja: +/- Viss štokos.
Vienīgi tāda kā skābuma piegarša, ka uz gatavošanos ciklu vispār netika pat uz kādu laiku aicināti Freimis, Bērzs, Stumbris, bet priekšroka J.Bērziņam, Čavaram, Lejasmeieram. Ceru, ka jaunajā Q šie VISI +Gromovs, Ausējs, Siliņš, Mejeris u.c. varēs izspēlēties un ārdīties..
Tak beidzat ar Bērzu, viņš praktiski sezonu nav spēlējis un kā pats teica, tad trenējas saudzīgā režīmā, tad loģiski padomāsim, cik viņš būtu fiziski gatavs spēlēt, nemaz nerunāsim par spēļu prakses neesamību

  -2 [+] [-]

, 2017-08-28 15:41, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Diezgan loģiska izvēle, ja skatāmies, ka visdrīzāk izvēle bija starp Šķēli un Gromovu....Ja liks Šķēli pa SG, tad visam labi vajadzētu būt, par PG īsti neder, nostājas saspēle un gadās, ka pamet komandas biedru zem tanka
Psc, Šķēli par SG. Ko tad viņš tur darītu bez metiena? Ja nu vienīgi aizsardzībā krampēt kā Sandis, kad Valters, to Broču sastāvā kur bija Timons un Fergusons, viņu laida uz pāris minūtēm.

  -1 [+] [-]

, 2017-08-28 15:43, pirms 7 gadiem
Ulrihs rakstīja: Psc, Šķēli par SG. Ko tad viņš tur darītu bez metiena? Ja nu vienīgi aizsardzībā krampēt kā Sandis, kad Valters, to Broču sastāvā kur bija Timons un Fergusons, viņu laida uz pāris minūtēm.
Par SG dēļ tā, ka viņš var iemest, un dēļ tā, ka viņš labi sevi var nostādīt uz metienu no pustālās vai viņa iecienīto "svecītes" tipa metienu, tur es viņu vairāk redzu kā lietderīgāku spēlētāju kā PG pozīcijā

  +2 [+] [-]

, 2017-08-28 15:45, pirms 7 gadiem
TD21 rakstīja: Optimāls sastāvs būtu tad, ja izlasē būtu Anžejs, Mareks un Siliņš. Arī Freimaņa atskaitīšana ir stipri diskutējama pie esošajiem resursiem garajā galā. No četriem iepriekš minētajiem, ja būtu cīņas gatavībā vismaz trīs, tad automātiski būtu jāatskaita Šķēle...
Protams, protams! Četru uzbrucēju vietā atskaitītu aizsargu? Šķēlem vienīgais konkurents bija Ausējs palicis, jo bija vajadzīgs 2. saspēlnieks. Gan jau Peinera vietā tiktu Siliņš. Neticu, ka Janičenoku atstātu mājās. Par garo galu tur nav ko daudz domāt. Ja visi būtu, Mejeris būtu Gražuļa vietā. Pasečņiks varbūt izkonkurētu Meieru. Freimanis tur lieks enīvei. Kā vietā Bērziņš brauktu? Bertāna vai? Viss ir loģiski šobrīd. Katram backups ir. Var spēlēt ar garo un īso sastāvu. Ir pieredze, ir jaunība un ātrums. Visam jābūt kārtībā.

  +1 [+] [-]

, 2017-08-28 15:46, pirms 7 gadiem
Interesants fakts, ka 5 izlases spēlētāji pagāšo sezonu spēlēja LBL !

  +2 [+] [-]

, 2017-08-28 15:46, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tak beidzat ar Bērzu, viņš praktiski sezonu nav spēlējis un kā pats teica, tad trenējas saudzīgā režīmā, tad loģiski padomāsim, cik viņš būtu fiziski gatavs spēlēt, nemaz nerunāsim par spēļu prakses neesamību
Jokains tu tips esi. Kad Vefā visādas ārzemju pabiras spāņa vadībā pirms 2 gadiem spēlēja, tu tur viņus cēli debesīs un lielīji viņu meistarību. To pašu ar Pasečņiku, ka viņam VEF daudz deva. Kkā negribi redzēt acīmredzamo. Tas pats par Bērzu un Freimi tagad. Tu viņus redzēji darbībā? Zini kādā formā, ka vari tik droši spriest? Un ja nu izrādītos, ka pusklibs Bērzs ir labāks par Gražuli utt.? Tikai to jau nevar zināt, jo Bagijs atskaitīja nemaz nepārbaudot un tagad līdz pēdējam bija spiests turēt Gromovu, jo izlieto ūdeni nesasmelt.
Pret Čehiju kad Meiers bija malā, tad mēģināja spēlēt ar sastāvu, kur Dāvis un Šmits kā garie. Un kā bija? Čehiem 2 džeki 2.05 garākie bija sastāvā, bet tajā brīdī grozs tikai tā tika pakāsts un Dāvis vāca vienu piezīmi pēc otras. A čempī nebūs nezināmi čehu darba zirgi ar tik īsiem augumiem centriem.

  -1 [+] [-]

, 2017-08-28 15:49, pirms 7 gadiem
Ulrihs rakstīja: Jokains tu tips esi. Kad Vefā visādas ārzemju pabiras spāņa vadībā pirms 2 gadiem spēlēja, tu tur viņus cēli debesīs un lielīji viņu meistarību. To pašu ar Pasečņiku, ka viņam VEF daudz deva. Kkā negribi redzēt acīmredzamo. Tas pats par Bērzu un Freimi tagad. Tu viņus redzēji darbībā? Zini kādā formā, ka vari tik droši spriest? Un ja nu izrādītos, ka pusklibs Bērzs ir labāks par Gražuli utt.? Tikai to jau nevar zināt, jo Bagijs atskaitīja nemaz nepārbaudot un tagad līdz pēdējam bija spiests turēt Gromovu, jo izlieto ūdeni nesasmelt.
Pret Čehiju kad Meiers bija malā, tad mēģināja spēlēt ar sastāvu, kur Dāvis un Šmits kā garie. Un kā bija? Čehiem 2 džeki 2.05 garākie bija sastāvā, bet tajā brīdī grozs tikai tā tika pakāsts un Dāvis vāca vienu piezīmi pēc otras. A čempī nebūs nezināmi čehu darba zirgi ar tik īsiem augumiem centriem.
Kurus tieši, nepin citus iekšā, es konkrēti par Bērzu runāju, tāpēc loģiski padomā, cik Bērzs būtu konkurētspējīgs, ja nav sezonu spēlējis un trenējies saudzīgā režīmā un par Gražuli nu nebūtu labāks, nesapņosim, bet reāli padomāsim, varam tā sarunāt?

Tas pats Gražulis sevi labi pieteica BKV rindās un jau sezonas beigās es teicu, ka viņš būs potenciāls kadrs izlasei

  +3 [+] [-]

, 2017-08-28 15:50, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Nu labi, padiskutēsim par Freimani, viņs izredze uz PF pozīciju, pat tagad bija ļoti mazas, ja ieliekam spēlēt kā C, tad viņš fiziski zaud arī tam pašam Gražulim un nav tik ass spēlētājs, tātad, kādi ir plusi Freimani paņemt un likt spēlēt pa C?
Nu ko Tu tur centies analizēt viņa prasmes. Starp Gražuli un Freimani, vienīgā priekšrocība Gražulim ir tas, ka viņš ir jaunāks, fiziski spēcīgāks un ar labu darba ētiku. Visi pārējie parametri - pieredze augstāka līmeņa basketbolā (salīdzini klubus, kuros abi spēlē), metiens, augums (2.02 pret 2.10).
Slēpts komentārs: Āfrika12

     [+] [-]

, 2017-08-28 15:55, pirms 7 gadiem
Āfrika12 rakstīja: Uz doto brīdi Bĺùms ir vājākais komandas posms. Domāju ka ārzemju treneri viņu nebūtu ņēmuši izlasē. Ne caurgājiena, ne precizitātes no 3pt + ļoti daudz kļūdu aizsardzībā, arī savā klubā neko prātīgu nerāda. Kāpēc viņš ir izlasē?
kāpēc tu neko nesaproti? Un runā pretēji realitātei? Lūdzu loģiski pamato savus izteikumus!

  +2 [+] [-]

, 2017-08-28 15:56, pirms 7 gadiem
Viss kārtībā! loģisks sastāvs, labs sastāvs, gaidām tādu pašu spēli! Raujam savu basketu, nebaidāmies, nepārdegam un būs viss ok! Medaļas uzreiz neprasu, bet gaisu jāpajauc tā kārtīgi!

  -2 [+] [-]

, 2017-08-28 15:56, pirms 7 gadiem
TD21 rakstīja: Nu ko Tu tur centies analizēt viņa prasmes. Starp Gražuli un Freimani, vienīgā priekšrocība Gražulim ir tas, ka viņš ir jaunāks, fiziski spēcīgāks un ar labu darba ētiku. Visi pārējie parametri - pieredze augstāka līmeņa basketbolā (salīdzini klubus, kuros abi spēlē), metiens, augums (2.02 pret 2.10).
Tie jā, bet mums jau jāskatās centra pozīcijas aspektā, jo ja viņš tiktu izlasē, viņš nebūtu PF pozīcijā....Tātad, cik labi Freimanis spētu strādāt tur, kā postā spētu ar fiziski spēcīgākiem cīnīties, cik labi varētu melno darbu darīt + ņemsim vērā, ka viņš trešais centrs būtu, cik reāli viņš ar to sadzīvotu?

  +2 [+] [-]

, 2017-08-28 15:58, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Kurus tieši, nepin citus iekšā, es konkrēti par Bērzu runāju, tāpēc loģiski padomā, cik Bērzs būtu konkurētspējīgs, ja nav sezonu spēlējis un trenējies saudzīgā režīmā un par Gražuli nu nebūtu labāks, nesapņosim, bet reāli padomāsim, varam tā sarunāt?

Tas pats Gražulis sevi labi pieteica BKV rindās un jau sezonas beigās es teicu, ka viņš būs potenciāls kadrs izlasei
Tu viņu redzēji darbībā, ka tik droši vari teikt? Runa visu laiku ir par to, ka Bagijs pat nepārbaudīja, lai gan izrādās, ka ir tik švaki ar garajiem, ka Gromovu turēja līdz pēdējam. Lai gan viņš viennozīmīgi švakākais kadrs no tiem, kas bija uzaicināti.
It kā piemēru nebūtu visādu iepriekš bijis. Ozo pēc Ducks bumbulējās cik ilgi? Atbrauca uz pasaules čempi un izrādījās, ka ir galvas tiesu pārāks par citiem un tika pie līguma Rangers. Nesaku, ka Bērzs ir Ozo līmeņa, bet analoģiju saprati.

Un par Freimani - nu kur var tik klišejaini un vienveidīgi domāt? Vai tad nevar maukt ar diviem 4 nr, ar vienu 5 un diviem 3/4 nr, ar 4 nr par centru un mazo sastāvu utt. Pret čehiem reku ar Dāvi un Šmitu spēlēja kā garajiem, kurš no viņiem bija centrs?

  -1 [+] [-]

, 2017-08-28 16:01, pirms 7 gadiem
Ulrihs rakstīja: Tu viņu redzēji darbībā, ka tik droši vari teikt? Runa visu laiku ir par to, ka Bagijs pat nepārbaudīja, lai gan izrādās, ka ir tik švaki ar garajiem, ka Gromovu turēja līdz pēdējam. Lai gan viņš viennozīmīgi švakākais kadrs no tiem, kas bija uzaicināti.
It kā piemēru nebūtu visādu iepriekš bijis. Ozo pēc Ducks bumbulējās cik ilgi? Atbrauca uz pasaules čempi un izrādījās, ka ir galvas tiesu pārāks par citiem un tika pie līguma Rangers. Nesaku, ka Bērzs ir Ozo līmeņa, bet analoģiju saprati.
Sapratu, bet taču pats Bērzs atzina, ka nav pilnvērtīgi trenējies, bet tikai saudzīgā režīmā, respektīvi nav strādājis tādā slodzē kā citi, tāpēc es apšaubu, ka viņa fiziskā forma būtu konkurētspējīga ar citiem, jo citi tomēr ir pa pilnu programmu strādājuši, tostarp sezonā

Es reāli domāju, jo maz tiks izmantots mazais sastāvs un ja izmantos, tad tāpat Freimanim nav tur vietas, jo ir labāki spēlētāji priekšā, viņš izlasē būtu arī trešais PF + Timma nespēlēs maz, viņa minūtes būs ap 20, ja ne vairāk + Peiners, kurš spēlēs pa SF un pa PF

  -2 [+] [-]

, 2017-08-28 16:06, pirms 7 gadiem
Būsim godīgi - šī sasaukuma vājākais posms ir Bagatskis! Domāju, ka visas spēles grupā būs līdzīgas, izšķirs aukstasinība un treneru viltības maču galotnēs. Un šajā aspektā ir jācer, ka Porziņģim būs viss OK ar celi, jo tikai viņš spēs uzvarēt spēli, ja tā izšķirsies pēdējā minūtē, un ja Bagijs to sapratīs un ļaus improvizēt, jo pats neko nespēj izdomāt... Varam vinnēt visus, bet varam arī zaudēt visiem. Lai mums visiem veicas!

     [+] [-]

, 2017-08-28 16:08, pirms 7 gadiem
Calvin rakstīja: Būsim godīgi - šī sasaukuma vājākais posms ir Bagatskis! Domāju, ka visas spēles grupā būs līdzīgas, izšķirs aukstasinība un treneru viltības maču galotnēs. Un šajā aspektā ir jācer, ka Porziņģim būs viss OK ar celi, jo tikai viņš spēs uzvarēt spēli, ja tā izšķirsies pēdējā minūtē, un ja Bagijs to sapratīs un ļaus improvizēt, jo pats neko nespēj izdomāt... Varam vinnēt visus, bet varam arī zaudēt visiem. Lai mums visiem veicas!
Bagatskis ir sasniedzis ar izlasi ļoti labu rezultātu, tāpēc nav nekāda pamata viņu saukt par vājāko posmu....Viņa iestrādnes strādā, taktika dod regulāri brīvus metienus, viņš arī klubu basketbolā ir sasniedzis ļoti labus rezultātus, pašlaik nav pat īsti kur Bagatski vainot, izlases rezultāti ir ļoti labi

  +1 [+] [-]

, 2017-08-28 16:08, pirms 7 gadiem
Nav stabila centra un tāds būtu fiziski spēcīgākais Kaspars Bērziņš 2.13m, jo Meieram un vēl augumā līdzīgākiem pietrūkst fiziskās masas, lai varētu sekmīgi kapāties zem groziem. Ar Gromovu rēķināties nevarēja un tas jau sākumā bija zināms. Uz ko cerēja Bagatskis, ka Pasečņiks noteikti būs? Bet nav un nav arī nekāda rezerves varianta centriem.

  -1 [+] [-]

, 2017-08-28 16:08, pirms 7 gadiem
Ulrihs rakstīja: Nu par to var diskutēt. Ja ņem vērā, ka garo maz un 2 garos uzreiz bez pārbaudes atskaitīja.
Bez tam pārbaudenēs parādīja, ka Ausējs ir vienā līmenī ar Šķēli un Peineru, tikai ar labu metienu atšķirībā no pārējiem diviem.

Čempis rādīs un cerēsim uz labāko, bet aizdomas, ka Bagijs atkal nopūdelēs...
Atskaitīja - tātad atskaitīja. Gan jau ir iemesli, kādēl tā. Katrā ziņā, ļoti svarīgs ir komandas mikroklimats un kolektīvs kopumā, kādu grib izveidot treneri. Šajā ziņā malači ir gan treneri/, gan spēlētāji(arī atskaitītie), kuri nemazgāja netīro veļu attiecībā uz atskaitīšanu un visu pārējo.
Par Ausēju - bija vajadzīgs kreatīvāks spēlētājs - tāds, kurš var kaut ko izveidot, kurš var novadīt saspēli. Spēlētāju ar labu metienu komandā pietiek, tāpēc izvēlējās Šķēli, nevis Ausēju.
Par garo spēlētāju trūkumu - nu nev jau tā, ka baigi prasītos vēl viens centrs tikai tāpēc, lai aizņemtu vietu soda laukumā un izstumtu no sastāva potenciāli labāku spēlētāju tikai tāpēc, ka viņš nav 5.nr. Pārbaudes spēles apliecināja, ka ar savu kustīgumu un enerģiju tas pats Gražulis var nosegt 5.nr. Šmits arī var. Protams, ja teorētiski pretī nāk tāds 215cm un 130kg centrs(es gan nezinu cik tādu reāli var būt), tad jā - iespestu, bet tāpēc jau ir Poris un Meijers.

  +1 [+] [-]

, 2017-08-28 16:11, pirms 7 gadiem
Un tomēr, vislabākais veids kā pārliecināties par spēlētāja gatavību, ir redzēt viņu laukumā, treniņos! Mums būs lielas problēmas garajā galā un domājams, mēs zaudēsim daudz cīņā par bumbām! Es Bagija vietā būtu atskaitījis Janičenoku!
Real Rebel rakstīja: Sapratu, bet taču pats Bērzs atzina, ka nav pilnvērtīgi trenējies, bet tikai saudzīgā režīmā, respektīvi nav strādājis tādā slodzē kā citi, tāpēc es apšaubu, ka viņa fiziskā forma būtu konkurētspējīga ar citiem, jo citi tomēr ir pa pilnu programmu strādājuši, tostarp sezonā

Es reāli domāju, jo maz tiks izmantots mazais sastāvs un ja izmantos, tad tāpat Freimanim nav tur vietas, jo ir labāki spēlētāji priekšā, viņš izlasē būtu arī trešais PF + Timma nespēlēs maz, viņa minūtes būs ap 20, ja ne vairāk + Peiners, kurš spēlēs pa SF un pa PF

  -1 [+] [-]

, 2017-08-28 16:11, pirms 7 gadiem
Siliņš ievāc karmas ražu - tā iet tiem, kas atsaka izlasei, kaut vai vienu reizi (uz KP tas neattiecas )

  -1 [+] [-]

, 2017-08-28 16:11, pirms 7 gadiem
Nu ja Porziņģim pa nedēļu celis nav pārgājis, tad maz ticams, ka arī pāries tuvākajā laikā

     [+] [-]

, 2017-08-28 16:12, pirms 7 gadiem
Emilio rakstīja: Atskaitīja - tātad atskaitīja. Gan jau ir iemesli, kādēl tā. Katrā ziņā, ļoti svarīgs ir komandas mikroklimats un kolektīvs kopumā, kādu grib izveidot treneri. Šajā ziņā malači ir gan treneri/, gan spēlētāji(arī atskaitītie), kuri nemazgāja netīro veļu attiecībā uz atskaitīšanu un visu pārējo.
Par Ausēju - bija vajadzīgs kreatīvāks spēlētājs - tāds, kurš var kaut ko izveidot, kurš var novadīt saspēli. Spēlētāju ar labu metienu komandā pietiek, tāpēc izvēlējās Šķēli, nevis Ausēju.
Par garo spēlētāju trūkumu - nu nev jau tā, ka baigi prasītos vēl viens centrs tikai tāpēc, lai aizņemtu vietu soda laukumā un izstumtu no sastāva potenciāli labāku spēlētāju tikai tāpēc, ka viņš nav 5.nr. Pārbaudes spēles apliecināja, ka ar savu kustīgumu un enerģiju tas pats Gražulis var nosegt 5.nr. Šmits arī var. Protams, ja teorētiski pretī nāk tāds 215cm un 130kg centrs(es gan nezinu cik tādu reāli var būt), tad jā - iespestu, bet tāpēc jau ir Poris un Meijers.
Agrākos gados tāds Šmits ar saviem parametriem būtu mūsu izlases centrs bez jautājumiem.

  +1 [+] [-]

, 2017-08-28 16:13, pirms 7 gadiem
Karalis Lauva rakstīja: Protams, protams! Četru uzbrucēju vietā atskaitītu aizsargu? Šķēlem vienīgais konkurents bija Ausējs palicis, jo bija vajadzīgs 2. saspēlnieks. Gan jau Peinera vietā tiktu Siliņš. Neticu, ka Janičenoku atstātu mājās. Par garo galu tur nav ko daudz domāt. Ja visi būtu, Mejeris būtu Gražuļa vietā. Pasečņiks varbūt izkonkurētu Meieru. Freimanis tur lieks enīvei. Kā vietā Bērziņš brauktu? Bertāna vai? Viss ir loģiski šobrīd. Katram backups ir. Var spēlēt ar garo un īso sastāvu. Ir pieredze, ir jaunība un ātrums. Visam jābūt kārtībā.
Ne uz brīdi nebija šaubas par to, ka Ausējam šobrīd vienīgā vieta, kur viņš būtu noderīgs EČ laikā ir mājas. Pats redzēsi, ka arī Šķēlem minūtes izlasē salīdzinoši svarīgās spēlēs būs stipri ierobežotas, viņu paņēma tikai tā iemesla dēļ, ka abi pārējie kandidāti ir vēl nekonkurētspējīgāki. Ja būtu Siliņš, Mejeris un Pasečņiks kaujas gatavībā tieši tas arī notiktu, Peiners, Gražulis un Šķele netiktu uz izlasi. Mārtiņš Meiers 100% paliktu izlasē, mums vienkārši būtu garāks sastāvs un tas ir arī viss.

  -1 [+] [-]

, 2017-08-28 16:14, pirms 7 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Un tomēr, vislabākais veids kā pārliecināties par spēlētāja gatavību, ir redzēt viņu laukumā, treniņos! Mums būs lielas problēmas garajā galā un domājams, mēs zaudēsim daudz cīņā par bumbām! Es Bagija vietā būtu atskaitījis Janičenoku!
Nebūs tik lielas problēmas + atceramies, ka mēs runājam par trešā centrs pozīciju, kur var gadīties pat spēles bez minūtēm, mēs nerunājam par pirmajā divām vietām uz C pozīciju, jo tās ir aizsistas jau pirms nometnes to varējām pateikt

     [+] [-]

, 2017-08-28 16:15, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tie jā, bet mums jau jāskatās centra pozīcijas aspektā, jo ja viņš tiktu izlasē, viņš nebūtu PF pozīcijā....Tātad, cik labi Freimanis spētu strādāt tur, kā postā spētu ar fiziski spēcīgākiem cīnīties, cik labi varētu melno darbu darīt + ņemsim vērā, ka viņš trešais centrs būtu, cik reāli viņš ar to sadzīvotu?
Nemurgo. Gražulis ir spēcīgs un ļoti cienījams spēlētājs, bet viņa auguma parametri diemžēl galīgi krīt ārā, ja runa ir par spējām darboties 5. nr. pozīcijā.

  +1 [+] [-]

, 2017-08-28 16:18, pirms 7 gadiem
Nu to jau mēs vēl nezinām, kā KP būs ar to celi! Un mums bija problēmas pārbaudes spēlēs, kurās mums bija salīdzinoši vāji pretinieki, neskaitot Lietuvu ar vājiem centriem, man ir bail iedomāties, ja KP nespēlēs un kā būs bez viņa pret Serbiem, Krieviem un turkiem, kuriem ir pietiekami labi centri!
Real Rebel rakstīja: Nebūs tik lielas problēmas + atceramies, ka mēs runājam par trešā centrs pozīciju, kur var gadīties pat spēles bez minūtēm, mēs nerunājam par pirmajā divām vietām uz C pozīciju, jo tās ir aizsistas jau pirms nometnes to varējām pateikt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-28 16:19, pirms 7 gadiem
TD21 rakstīja: Nemurgo. Gražulis ir spēcīgs un ļoti cienījams spēlētājs, bet viņa auguma parametri diemžēl galīgi krīt ārā, ja runa ir par spējām darboties 5. nr. pozīcijā.
Fiziski es liktu Gražuli priekšā un nereti centra pozīcijā tas pat ir svarīgāk kā auguma garums, salīdzinājumam varam to skatīties citu pozīciju aspektā, ka īsajā galā nereti ir spēlētāji, kā Strēlnieks, kurš ir augumā īsāk kā Peiners, bet posta aizsardzībā labāks ir, jo vienkārši fiziski spēcīgāks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-28 16:21, pirms 7 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Nu to jau mēs vēl nezinām, kā KP būs ar to celi! Un mums bija problēmas pārbaudes spēlēs, kurās mums bija salīdzinoši vāji pretinieki, neskaitot Lietuvu ar vājiem centriem, man ir bail iedomāties, ja KP nespēlēs un kā būs bez viņa pret Serbiem, Krieviem un turkiem, kuriem ir pietiekami labi centri!
Man jau šķiet, ka pret izteiktiem centriem Meiers daudz spēlēs + jāskatās vairāk tieši mazo pienesums atlēkušajās, jo nereti mūsu garie labi atbloķē pretinieku

  -1 [+] [-]

, 2017-08-28 16:21, pirms 7 gadiem
elviss56 rakstīja: Nav stabila centra un tāds būtu fiziski spēcīgākais Kaspars Bērziņš 2.
Bērziņš nav centrs. Par viņu ir tik pat liela jēga tagad runāt kā par Biedriņu.

     [+] [-]

, 2017-08-28 16:25, pirms 7 gadiem
Es gribu redzēt kā Meieram ies pret serbu Bobanu, kas ir visos fiziskajos rādītājos viņam priekšā vai to pašu vienīgo krievu NBA!
Real Rebel rakstīja: Man jau šķiet, ka pret izteiktiem centriem Meiers daudz spēlēs + jāskatās vairāk tieši mazo pienesums atlēkušajās, jo nereti mūsu garie labi atbloķē pretinieku

     [+] [-]

, 2017-08-28 16:25, pirms 7 gadiem
Emilio rakstīja: Atskaitīja - tātad atskaitīja. Gan jau ir iemesli, kādēl tā. Katrā ziņā, ļoti svarīgs ir komandas mikroklimats un kolektīvs kopumā, kādu grib izveidot treneri. Šajā ziņā malači ir gan treneri/, gan spēlētāji(arī atskaitītie), kuri nemazgāja netīro veļu attiecībā uz atskaitīšanu un visu pārējo.
Par Ausēju - bija vajadzīgs kreatīvāks spēlētājs - tāds, kurš var kaut ko izveidot, kurš var novadīt saspēli. Spēlētāju ar labu metienu komandā pietiek, tāpēc izvēlējās Šķēli, nevis Ausēju.
Par garo spēlētāju trūkumu - nu nev jau tā, ka baigi prasītos vēl viens centrs tikai tāpēc, lai aizņemtu vietu soda laukumā un izstumtu no sastāva potenciāli labāku spēlētāju tikai tāpēc, ka viņš nav 5.nr. Pārbaudes spēles apliecināja, ka ar savu kustīgumu un enerģiju tas pats Gražulis var nosegt 5.nr. Šmits arī var. Protams, ja teorētiski pretī nāk tāds 215cm un 130kg centrs(es gan nezinu cik tādu reāli var būt), tad jā - iespestu, bet tāpēc jau ir Poris un Meijers.
Par Ausēju nepiekritīšu. Klaipēdā tieši viņš aizsāka izrāvienu pret poļiem, pārējās spēlēs arī sev atvēlētajā laikā gan labas piespēles atdeva, gan ielika kad vajadzēja savus metienus. No Šķēles un Peinera vispār neko tādu neredzēju. Ja neskaita pēdējo spēli pret čehiem. Bet iespējams neesmu te objektīvs, jo tomēr pazīstu Ausēju.
Par garajiem - it kā varētu piekrist, bet nedod Dievs kāds notraumējas no viņiem, tad opcijas ar maiņām var vispār būt minimālas.
Protams, priecāšos tik, ja kļūdos un viss būs kārtībā.

     [+] [-]

, 2017-08-28 16:26, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: Agrākos gados tāds Šmits ar saviem parametriem būtu mūsu izlases centrs bez jautājumiem.
Tur jau tā lieta! Tas pats Freimanis, par kuru te visi gaudo, ir pāris cm garāks. Savukārt Bērzs(par kuru arī gaudo) neizskatās gatavs izlases līmenim ne fiziski, ne garīgi.

     [+] [-]

, 2017-08-28 16:26, pirms 7 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Es gribu redzēt kā Meieram ies pret serbu Bobanu, kas ir visos fiziskajos rādītājos viņam priekšā vai to pašu vienīgo krievu NBA!
redzēsim, bet nu tur sagaidu, ka mazie savāks bumbas, jo visticamāk viņš nevis leksies ar viņiem, bet tieši atbloķēs

  -1 [+] [-]

, 2017-08-28 16:27, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Fiziski es liktu Gražuli priekšā un nereti centra pozīcijā tas pat ir svarīgāk kā auguma garums, salīdzinājumam varam to skatīties citu pozīciju aspektā, ka īsajā galā nereti ir spēlētāji, kā Strēlnieks, kurš ir augumā īsāk kā Peiners, bet posta aizsardzībā labāks ir, jo vienkārši fiziski spēcīgāks
Kas tas par salīdzinājumu? Jā, ir lietas, ko Gražulis dara labāk aizsardzībā, bloķē lieliski, var noturēt spēcīgus pretspēlētājus, arī uzbrukumā ir pietiekoši universāls, to jau taču mēs aprunājām, bet jebkurā gadījumā R.Freimanis abos laukuma galos saspringtākos mačos būtu noderīgāks, tāds ir mans viedoklis. Tieši dēļ pieredzes augsta līmeņa basketbolā, ne jau tāpat vien viņš spēlē Turcijas augstākajā līgā, bija līderis Kalev, spēlēja Spānijā un bija stabils izlases spēlētājs ar savu pienesumu. Pagaidām Gražulim ne tuvu nav tik nopietna pieredze, arī Ventspilī nedaudz lielākos mačos sāka zaudēt savu pārliecību, piezīmes ātri sakrāja, uzbrukumā galīgi savus metienus nerealizēja, turklāt mēdz būt problēmas ar atlēkušo savākšanu, ja ir gari pretspēlētāji.

  +1 [+] [-]

, 2017-08-28 16:27, pirms 7 gadiem
Mums šajā čempī ļoti pietrūks Andžejs!

     [+] [-]

, 2017-08-28 16:28, pirms 7 gadiem
TD21 rakstīja: Ne uz brīdi nebija šaubas par to, ka Ausējam šobrīd vienīgā vieta, kur viņš būtu noderīgs EČ laikā ir mājas. Pats redzēsi, ka arī Šķēlem minūtes izlasē salīdzinoši svarīgās spēlēs būs stipri ierobežotas, viņu paņēma tikai tā iemesla dēļ, ka abi pārējie kandidāti ir vēl nekonkurētspējīgāki. Ja būtu Siliņš, Mejeris un Pasečņiks kaujas gatavībā tieši tas arī notiktu, Peiners, Gražulis un Šķele netiktu uz izlasi. Mārtiņš Meiers 100% paliktu izlasē, mums vienkārši būtu garāks sastāvs un tas ir arī viss.
Jā, piekrītu. Iespējams, mājās paliktu gan Šķēle, gan Peiners. Bet tas jebkurā gadījumā izslēdz arī Bērziņa un Freimaņa izredzes uz tikšanu sastāvā, jo Mejeris un Pasečņiks > Bērziņš un Freimanis. Nebūtu nekādas jēgas ņemt uz čempi sešus 4/5 pozīcijas spēlētājus.

  +1 [+] [-]

, 2017-08-28 16:28, pirms 7 gadiem
TD21 rakstīja: Kas tas par salīdzinājumu? Jā, ir lietas, ko Gražulis dara labāk aizsardzībā, bloķē lieliski, var noturēt spēcīgus pretspēlētājus, arī uzbrukumā ir pietiekoši universāls, to jau taču mēs aprunājām, bet jebkurā gadījumā R.Freimanis abos laukuma galos saspringtākos mačos būtu noderīgāks, tāds ir mans viedoklis. Tieši dēļ pieredzes augsta līmeņa basketbolā, ne jau tāpat vien viņš spēlē Turcijas augstākajā līgā, bija līderis Kalev, spēlēja Spānijā un stabils izlases spēlētājs ar savu pienesumu. Pagaidām Gražulim ne tuvu nav tik nopietna pieredze, arī Ventspilī nedaudz lielākos mačos sāka zaudēt savu pārliecību, piezīmes ātri sakrāja, uzbrukumā galīgi savus metienus nerealizēja, turklāt mēdz būt problēmas ar atlēkušo savākšanu, ja ir gari pretspēlētāji.
Es atvainojos, bet Freimanis nespēlētu izšķirošajos brīžos, tur ir KP un Meiers, es atgādinu, ka mēs runājam par trešā centra vietu! Un tur viņš zaudē KP un Meieram vietu, tā kā....

  +1 [+] [-]

, 2017-08-28 16:28, pirms 7 gadiem
chankers rakstīja: Interesants fakts, ka 5 izlases spēlētāji pagāšo sezonu spēlēja LBL !
1997.gadā 11 spēlētāji bija no LBL. 2001.gadā - divi, 2005.gadā - četri.

  -1 [+] [-]

, 2017-08-28 16:29, pirms 7 gadiem
Ulrihs rakstīja: Par Ausēju nepiekritīšu. Klaipēdā tieši viņš aizsāka izrāvienu pret poļiem, pārējās spēlēs arī sev atvēlētajā laikā gan labas piespēles atdeva, gan ielika kad vajadzēja savus metienus. No Šķēles un Peinera vispār neko tādu neredzēju. Ja neskaita pēdējo spēli pret čehiem. Bet iespējams neesmu te objektīvs, jo tomēr pazīstu Ausēju.
Par garajiem - it kā varētu piekrist, bet nedod Dievs kāds notraumējas no viņiem, tad opcijas ar maiņām var vispār būt minimālas.
Protams, priecāšos tik, ja kļūdos un viss būs kārtībā.
Tieši tā, Tu neesi objektīvs. Neitrālam skatītājam sen jau bija skaidrs, ka viņš paliks mājās.

     [+] [-]

, 2017-08-28 16:29, pirms 7 gadiem
Skaidrs, ka ne jau Bērzs vai Freimanis būtu tie, kas spētu apturēt šos centrus, kaut vai paskatoties tikai uz fiziskajiem rādītājiem!
Real Rebel rakstīja: redzēsim, bet nu tur sagaidu, ka mazie savāks bumbas, jo visticamāk viņš nevis leksies ar viņiem, bet tieši atbloķēs

     [+] [-]

, 2017-08-28 16:30, pirms 7 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Mums šajā čempī ļoti pietrūks Andžejs!
Kas ir Andžejs?

  +1 [+] [-]

, 2017-08-28 16:30, pirms 7 gadiem
rufus7 rakstīja: Uz papira mums stipraka izlase starp visam eč dalibniecem, atliek paradit to spele
Esi redzējis Spānija izlases sastāvu, kaut vai bez Juļa? Nevajag būt arī stūrgalvīgam.

     [+] [-]

, 2017-08-28 16:31, pirms 7 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Skaidrs, ka ne jau Bērzs vai Freimanis būtu tie, kas spētu apturēt šos centrus, kaut vai paskatoties tikai uz fiziskajiem rādītājiem!
Praktiski tur jau vienīgais ir Meiers, kurš naturāli uz fizisko var paņemt, galvenais, lai tikai nestreso

  -1 [+] [-]

, 2017-08-28 16:31, pirms 7 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Es gribu redzēt kā Meieram ies pret serbu Bobanu, kas ir visos fiziskajos rādītājos viņam priekšā vai to pašu vienīgo krievu NBA!
Nez, ja serbi pret mums turēs Bobanu uz laukuma, es nez uzlaid Dāvi pa piekto un tur piz.a ir. AIzsardzībā Gražulis aktīvi pastrādā uz vietas saņemšanu un pēc 4min šis ir putās, nez, es prognozēju, ka Bobans pat 12min pret LV nenospēlēs

     [+] [-]

, 2017-08-28 16:32, pirms 7 gadiem
Rafaello rakstīja: Nez, ja serbi pret mums turēs Bobanu uz laukuma, es nez uzlaid Dāvi pa piekto un tur piz.a ir. AIzsardzībā Gražulis aktīvi pastrādā uz vietas saņemšanu un pēc 4min šis ir putās, nez, es prognozēju, ka Bobans pat 12min pret LV nenospēlēs
Ja turēs Bobanu, tad Porzinģim, Bertānam brīvi 3p!
Latvijai nav jāpielāgojas Bobanam, bet Bobanam būs jāpielāgojas Porzinģim!

  -2 [+] [-]

, 2017-08-28 16:34, pirms 7 gadiem
flipsider rakstīja: Ja turēs Bobanu, tad Porzinģim, Bertānam brīvi 3p!
Latvijai nav jāpielāgojas Bobanam, bet Bobanam būs jāpielāgojas Porzinģim!
tieši tā ari biju domājis, nebrīnīšos, ja vispār neuznāks uz laukuma

     [+] [-]

, 2017-08-28 16:35, pirms 7 gadiem
Karalis Lauva rakstīja: Jā, piekrītu. Iespējams, mājās paliktu gan Šķēle, gan Peiners. Bet tas jebkurā gadījumā izslēdz arī Bērziņa un Freimaņa izredzes uz tikšanu sastāvā, jo Mejeris un Pasečņiks > Bērziņš un Freimanis. Nebūtu nekādas jēgas ņemt uz čempi sešus 4/5 pozīcijas spēlētājus.
Es Freimani minēju tikai ar nosacījumu, ka nebrauc Mareks vai Anžejs, tieši tādā situācijā, kāda tā ir tagad.

     [+] [-]

, 2017-08-28 16:35, pirms 7 gadiem
Ulrihs rakstīja: Par Ausēju nepiekritīšu. Klaipēdā tieši viņš aizsāka izrāvienu pret poļiem, pārējās spēlēs arī sev atvēlētajā laikā gan labas piespēles atdeva, gan ielika kad vajadzēja savus metienus. No Šķēles un Peinera vispār neko tādu neredzēju. Ja neskaita pēdējo spēli pret čehiem. Bet iespējams neesmu te objektīvs, jo tomēr pazīstu Ausēju.
Par garajiem - it kā varētu piekrist, bet nedod Dievs kāds notraumējas no viņiem, tad opcijas ar maiņām var vispār būt minimālas.
Protams, priecāšos tik, ja kļūdos un viss būs kārtībā.
Par cik personiski nepazīstu nedz Ausēju, nedz Šķēli, nedz Peineru, tad man, pēc redzētā pārbaudes spēlēs, starp šiem 3, liekais izskatījās Ausējs. Un es šeit runāju tieši par 2.saspēlnieka pozīciju, kas, lai arī būtu epizodiska, tomēr ir gana svarīga. Vismaz par Šķēles lietderību es biju drošs visu laiku - šaubas bija starp Peineru un Ausēju, taču Peiners sevi parādīja kā vispusīgāku spēlētāju - ka var nospēlēt faktiski no 1.-4.nr., kamēr Ausējs efektīvs ir tikai 2.nr. pozīcijā. Tas gan arī subjektīvi, jo Žanis bija labāks tieši pēdējās spēlēs... bet nu - Ja reiz treneri arī tā nolēma, gan jau tā arī bija.

  +2 [+] [-]

, 2017-08-28 16:37, pirms 7 gadiem
Tur jau ir ne tikai Bobans!
Rafaello rakstīja: Nez, ja serbi pret mums turēs Bobanu uz laukuma, es nez uzlaid Dāvi pa piekto un tur piz.a ir. AIzsardzībā Gražulis aktīvi pastrādā uz vietas saņemšanu un pēc 4min šis ir putās, nez, es prognozēju, ka Bobans pat 12min pret LV nenospēlēs

     [+] [-]

, 2017-08-28 16:40, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Es atvainojos, bet Freimanis nespēlētu izšķirošajos brīžos, tur ir KP un Meiers, es atgādinu, ka mēs runājam par trešā centra vietu! Un tur viņš zaudē KP un Meieram vietu, tā kā....
Gražulis nav 5. Nr. un nekad tāds nebūs. Tevis iepriekš minētie spēlēs par 5. Nr. Tikai īpašos gadījumos mēs spēlētu ar tik īsu sastāvu. Freimanis noderētu tieši Gražuļa vietā. Vai viņam būtu svarīga loma spēlē nevar zināt, jo mēdz visādi gadīties, jāņem ir optimāls sastāvs, kur ar stresa menedžmentu nav problēmas. Piemēram, Meiers piezīmes ātri mēdz savākt.

     [+] [-]

, 2017-08-28 16:42, pirms 7 gadiem
hokejists1188 rakstīja: Tur jau ir ne tikai Bobans!
Raduļica nebūs, atgādini, kuri tur vēl ir garajā galā? Jokič arī tač nebūs, kas paliek? Ar valmierieti Štimaču gan Gražulis tiks galā

  -1 [+] [-]

, 2017-08-28 16:43, pirms 7 gadiem
vispār es paanalizēju, ka serbiem ir pzdc 5dien

  -1 [+] [-]

, 2017-08-28 16:43, pirms 7 gadiem
Rafaello rakstīja: Raduļica nebūs, atgādini, kuri tur vēl ir garajā galā? Jokič arī tač nebūs, kas paliek? Ar valmierieti Štimaču gan Gražulis tiks galā
Serbi jāņem!

     [+] [-]

, 2017-08-28 16:44, pirms 7 gadiem
Rafaello rakstīja: Raduļica nebūs, atgādini, kuri tur vēl ir garajā galā? Jokič arī tač nebūs, kas paliek? Ar valmierieti Štimaču gan Gražulis tiks galā
Stimačs, Kuzmičs(bijis arī NBA) - prasmīgi spēlētāji, bet ļoti nestabili!

  -1 [+] [-]

, 2017-08-28 16:53, pirms 7 gadiem
TD21 rakstīja: Es Freimani minēju tikai ar nosacījumu, ka nebrauc Mareks vai Anžejs, tieši tādā situācijā, kāda tā ir tagad.
Kāda jēga ir ņemt Freimani, ja sastāvā ir KP6 un Meiers?! Gražuļa vietā? Pilnīga bezjēdzība. Lai sēž uz soliņa un pukst? Tāpēc jau viņu arī nepaņēma nemaz kandidātos. Viss pareizi.

     [+] [-]

, 2017-08-28 17:08, pirms 7 gadiem
Karalis Lauva rakstīja: Protams, protams! Četru uzbrucēju vietā atskaitītu aizsargu? Šķēlem vienīgais konkurents bija Ausējs palicis, jo bija vajadzīgs 2. saspēlnieks. Gan jau Peinera vietā tiktu Siliņš. Neticu, ka Janičenoku atstātu mājās. Par garo galu tur nav ko daudz domāt. Ja visi būtu, Mejeris būtu Gražuļa vietā. Pasečņiks varbūt izkonkurētu Meieru. Freimanis tur lieks enīvei. Kā vietā Bērziņš brauktu? Bertāna vai? Viss ir loģiski šobrīd. Katram backups ir. Var spēlēt ar garo un īso sastāvu. Ir pieredze, ir jaunība un ātrums. Visam jābūt kārtībā.
Peiners pārbaudes mačos ārdijās, pret Lietuvu skoloja Mačuli.

     [+] [-]

, 2017-08-28 17:29, pirms 7 gadiem
Karalis Lauva rakstīja: Kāda jēga ir ņemt Freimani, ja sastāvā ir KP6 un Meiers?! Gražuļa vietā? Pilnīga bezjēdzība. Lai sēž uz soliņa un pukst? Tāpēc jau viņu arī nepaņēma nemaz kandidātos. Viss pareizi.
Tur bija citi iemesli, kāpēc neņemt čali no Turcijas superlīgas, bet no Parmas. Bezjēdzība? Tad pamato! Freimanis ir universāls, viņš var nospēlēt gan pa 5, gan pa 4.

  -1 [+] [-]

, 2017-08-28 17:31, pirms 7 gadiem
Karalis Lauva rakstīja: Jā, pārsteigumu maz. Bagatskim paveicās. Interesantāk būtu bijis, ka Siliņš būtu ierindā. Tad gan varētu ilgi un dikti pīpēt, kuru atstāt mājās.
Šķēle paliktu mājās. Tas tak vairāk kā skaidrs.

     [+] [-]

, 2017-08-28 17:34, pirms 7 gadiem
chubaki rakstīja: Jāņem piemērs no labākās komandas pasaulē GSW, kas dod limitētas minūtes centriem un pārsvarā spēlē bez Centriem.
Pie nosacījuma, ja visi cīnās par bumbām un savāc savu grozu. Mūsējie cerēs gan jau Porziņģi. Vēl Timma un Šmits, kas no rotācijas spēlētājiem var normāli izkapāt. Principā Gražulim tiks nopietna loma atvēlēta, jo bumbu vākšanā būsim viena no vājakajām komandām.

     [+] [-]

, 2017-08-28 17:42, pirms 7 gadiem
stakets rakstīja: Pie nosacījuma, ja visi cīnās par bumbām un savāc savu grozu. Mūsējie cerēs gan jau Porziņģi. Vēl Timma un Šmits, kas no rotācijas spēlētājiem var normāli izkapāt. Principā Gražulim tiks nopietna loma atvēlēta, jo bumbu vākšanā būsim viena no vājakajām komandām.
Latvijai izlasei vispār nebūtu jābūt statiskai pie atlēkušajām bumbām, jo uzbrukt no distances var visi un ātrajam uzbrukumam būtu jābūt prioritātei! Katrai komandai ir jāizmanto savas priekšrocības un Latvijas izlasei tādu ir daudz!
Kāda jēga no statiskas spēles, ja zem groziem nav favorīti, bet visur citur ir pārsvars?

     [+] [-]

, 2017-08-28 17:43, pirms 7 gadiem
stakets rakstīja: Pie nosacījuma, ja visi cīnās par bumbām un savāc savu grozu. Mūsējie cerēs gan jau Porziņģi. Vēl Timma un Šmits, kas no rotācijas spēlētājiem var normāli izkapāt. Principā Gražulim tiks nopietna loma atvēlēta, jo bumbu vākšanā būsim viena no vājakajām komandām.
Kā tu to vari zināt? Gražulis tika paņemts uz tādiem momentiem kā pret Leishiem, kad viņu izlaiž uz minūti laukumā, lai atsit defu un bez kombinācijām spēlējam uzbrukumu. Pieliks eč pie motivācijas būs arī vairāk bumbu.

  -1 [+] [-]

, 2017-08-28 18:01, pirms 7 gadiem
TD21 rakstīja: Tur bija citi iemesli, kāpēc neņemt čali no Turcijas superlīgas, bet no Parmas. Bezjēdzība? Tad pamato! Freimanis ir universāls, viņš var nospēlēt gan pa 5, gan pa 4.
“Paldies Bērziņam un Freimanim par to, ko viņi paveikuši iepriekšējos gadus. Viņi paveica lielas lietas. Tomēr, ja pieredzējušam spēlētājam nevari dot pienācīgu spēles laiku, labāk iespēju izlasē dot gados jaunākiem basketbolistiem, kuri var spēlēt tikai labāk,” sacīja Bagatskis.

     [+] [-]

, 2017-08-28 18:19, pirms 7 gadiem
Man patīk kā te daži labi par Ausēju saka, ka Klaipēdā esot bijis labs... Klaipēda bija Klaipēda, es Klaipēdu neredzēju un lielas jēgas arī no Klaipēdas nav, jo tad vēl reālie braucēji kačājās un ieguva formu, kamēr Ausējs tāds maybe uz vieglām kājām arī skraidīja. Pēc Klaipēdas daži jau par Timmu arī teica, ka šo esot mājās jāatstāj, bet pēdējās spēles Arēnā parādīja kas ir kas... Klaipēda jau bija sen un ņepravda, kā krievi teiktu. Pēdējās spēlēs es no Ausēja redzēju haosu laukumā un nesaprašanu ko ar bumbu darīt izņemot izmest truli... Peiners saturīgi spēlēja i pret leišiem, i čehiem. Šķēle arī savu laiku lietderīgi nospēlēja.

     [+] [-]

, 2017-08-28 18:21, pirms 7 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: Man patīk kā te daži labi par Ausēju saka, ka Klaipēdā esot bijis labs... Klaipēda bija Klaipēda, es Klaipēdu neredzēju un lielas jēgas arī no Klaipēdas nav, jo tad vēl reālie braucēji kačājās un ieguva formu, kamēr Ausējs tāds maybe uz vieglām kājām arī skraidīja. Pēc Klaipēdas daži jau par Timmu arī teica, ka šo esot mājās jāatstāj, bet pēdējās spēles Arēnā parādīja kas ir kas... Klaipēda jau bija sen un ņepravda, kā krievi teiktu. Pēdējās spēlēs es no Ausēja redzēju haosu laukumā un nesaprašanu ko ar bumbu darīt izņemot izmest truli... Peiners saturīgi spēlēja i pret leišiem, i čehiem. Šķēle arī savu laiku lietderīgi nospēlēja.
Viens ir spēlēt pret spēlētājiem, kas nav labākajā formā, otrs pret spēlētājiem, kas ir formā!
Beļģija arī Spāniju "iznesa", bet tagad zaudētu ar -30(jau zaudēja ar -16)!

     [+] [-]

, 2017-08-28 18:22, pirms 7 gadiem
Kas attiecas uz groza zaudēšanu un kā tur Šmits ar Bertānu pret čehiem vai rumāņiem spēlēja, grūti sisties par katru bumbu pie +20... Jā, es saprotu, ka pārbaudes spēle un jācīnās par vietu komandā, bet vienalga tas protams, ka savu ietekmē, pretinieks arī tiek mazāk respektēts. Jā, spēle pret poļiem ar rādīja to, ka ir problēmas ar savu grozu, pret leišiem po*, tur ir arī meistari - ne jau vienmēr mēs to grozu vinnēsim, bet pašlaik es neredzu iemeslus traģēdijai.

  +1 [+] [-]

, 2017-08-28 18:24, pirms 7 gadiem
Emilio rakstīja: Par cik personiski nepazīstu nedz Ausēju, nedz Šķēli, nedz Peineru, tad man, pēc redzētā pārbaudes spēlēs, starp šiem 3, liekais izskatījās Ausējs. Un es šeit runāju tieši par 2.saspēlnieka pozīciju, kas, lai arī būtu epizodiska, tomēr ir gana svarīga. Vismaz par Šķēles lietderību es biju drošs visu laiku - šaubas bija starp Peineru un Ausēju, taču Peiners sevi parādīja kā vispusīgāku spēlētāju - ka var nospēlēt faktiski no 1.-4.nr., kamēr Ausējs efektīvs ir tikai 2.nr. pozīcijā. Tas gan arī subjektīvi, jo Žanis bija labāks tieši pēdējās spēlēs... bet nu - Ja reiz treneri arī tā nolēma, gan jau tā arī bija.
Peiners ir izlases X faktors, ļoti svarīgs spēlētājs! Viens no tiem, kurš var izšaut tā, ka maz neliekas, turklāt svarīgā mačā.

  +1 [+] [-]

, 2017-08-28 18:32, pirms 7 gadiem
Patiesībā domāju, ka Gromovs paliks un Gražulis nē. Un laime nelaimē. Būtu Siliņš, par ko baigi žēl, ka nav, nebūtu Gražulis. Kādu tad traumu dabūja, ka nevar spēlēt?! Kaut gan visu gatavošanās ciklu bija kopā. Spēlētājs nejuta, ka trauma tāda, ka jāsaka viss. Nebūšu.
Gražulis gan ar sevi parādīja labi pēdējās spēles.
Lai veicās izlasei. Esam par 95% optimālajā sastāvā. Rezerves ir, kā Siliņš, Bonis, Meijers, Pašečniks.

  +1 [+] [-]

, 2017-08-28 18:32, pirms 7 gadiem
flipsider rakstīja: Latvijai izlasei vispār nebūtu jābūt statiskai pie atlēkušajām bumbām, jo uzbrukt no distances var visi un ātrajam uzbrukumam būtu jābūt prioritātei! Katrai komandai ir jāizmanto savas priekšrocības un Latvijas izlasei tādu ir daudz!
Kāda jēga no statiskas spēles, ja zem groziem nav favorīti, bet visur citur ir pārsvars?
Ar tādiem gariem zirgiem, kādi ir mums, bez šaubām jāskrien! Dāvis, Šmits, KP, Peiners...

Runājot par LAT priekšrocibām:

1)KP pats par sevi
2)Liels ātrums un atlētiskums + augums
3)Snaiperi (teju visiem patīk iemest truli)
4)X faktora spēlētāji (Žanis? otrā elpa Janičenokam? Blūmam?)
5)Izsalkums pēc panākumiem! Talanti, kuri nav vēl sevi pierādījuši izlases kreklā(no šī viedokļa motivācija lielāka, nekā piemēram, Spānijai un Francijai, vai Serbijai)

  +1 [+] [-]

, 2017-08-28 18:34, pirms 7 gadiem
Banzai rakstīja: Patiesībā domāju, ka Gromovs paliks un Gražulis nē. Un laime nelaimē. Būtu Siliņš, par ko baigi žēl, ka nav, nebūtu Gražulis. Kādu tad traumu dabūja, ka nevar spēlēt?! Kaut gan visu gatavošanās ciklu bija kopā. Spēlētājs nejuta, ka trauma tāda, ka jāsaka viss. Nebūšu.
Gražulis gan ar sevi parādīja labi pēdējās spēles.
Lai veicās izlasei. Esam par 95% optimālajā sastāvā. Rezerves ir, kā Siliņš, Bonis, Meijers, Pašečniks.
Cerēsim uz viņu palīdzību PK kvalī! Viņus mums ļoti vajadzēs.

     [+] [-]

, 2017-08-28 18:37, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: Peiners ir izlases X faktors, ļoti svarīgs spēlētājs! Viens no tiem, kurš var izšaut tā, ka maz neliekas, turklāt svarīgā mačā.
Jā un daži te runā par to kā viņš pirms 2 gadiem spēlēja, bet sorry - toreiz viņš nespēlēja grieķu līgā pret Oly un Panathinaikos visu sezonu, esot vienam no PAOK kluba līderiem. Tas tomēr ir bišķi savādāk kā savās mājās Ventspilī spēlēt, viss labi ar viņu būs. Timmam arī pagājušajā čempī īsti negāja, bet nu arī - toreiz viņš VEF kapāja, nevis vienā no krievu top klubiem, kas ir bezmaz Eirolīgas līmeņa... Laiks nestāv uz vietas. Šķēlem vai Gražulim šajā līmenī pirmoreiz gan var būt mandrāža, lai gan Šķēle vismaz olimpiskajos kvaļos spēlēja jau.

     [+] [-]

, 2017-08-28 18:49, pirms 7 gadiem
chubaki rakstīja: Kā tu to vari zināt? Gražulis tika paņemts uz tādiem momentiem kā pret Leishiem, kad viņu izlaiž uz minūti laukumā, lai atsit defu un bez kombinācijām spēlējam uzbrukumu. Pieliks eč pie motivācijas būs arī vairāk bumbu.
Es neko nezinu. Tikai spriežu pēc tā, ko redzu. Te nav pat problēma motivācijā, vienkārši mūsējie nevāc tās bumbas un viss. Labi, bet kādam mērkim Janičenoks pañemts? Tas man nav saprotams!

     [+] [-]

, 2017-08-28 18:49, pirms 7 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: Jā un daži te runā par to kā viņš pirms 2 gadiem spēlēja, bet sorry - toreiz viņš nespēlēja grieķu līgā pret Oly un Panathinaikos visu sezonu, esot vienam no PAOK kluba līderiem. Tas tomēr ir bišķi savādāk kā savās mājās Ventspilī spēlēt, viss labi ar viņu būs. Timmam arī pagājušajā čempī īsti negāja, bet nu arī - toreiz viņš VEF kapāja, nevis vienā no krievu top klubiem, kas ir bezmaz Eirolīgas līmeņa... Laiks nestāv uz vietas. Šķēlem vai Gražulim šajā līmenī pirmoreiz gan var būt mandrāža, lai gan Šķēle vismaz olimpiskajos kvaļos spēlēja jau.
Šķēle arī ir mīklains tips. Nedomāju, ka izlasē viņš ir parādījis visu, ko spēj.

     [+] [-]

, 2017-08-28 18:51, pirms 7 gadiem
stakets rakstīja: Es neko nezinu. Tikai spriežu pēc tā, ko redzu. Te nav pat problēma motivācijā, vienkārši mūsējie nevāc tās bumbas un viss. Labi, bet kādam mērkim Janičenoks pañemts? Tas man nav saprotams!
Treneris varbūt zin labāk? Komandas mikroklimatam? Tāpat var sanākt, ka viņš spēlēs diezgan maz. Turklāt nav izslēgts, ka izšķirošā brīdī viņš atmostas.

  -1 [+] [-]

, 2017-08-28 18:56, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: Treneris varbūt zin labāk? Komandas mikroklimatam? Tāpat var sanākt, ka viņš spēlēs diezgan maz. Turklāt nav izslēgts, ka izšķirošā brīdī viņš atmostas.
Komandas mikroklimatam var mani pañemt- daudz anekdotes zinu. Bagijs pats teica, ka vieta sastāvā būs katram jāizcīna. Kā nez Janičs viñu izcīnija?? Tikai nez kāpēc neviens par to nerunā. Vefs tādi paši luñi, noslēdzot ar viñu līgumu

  +3 [+] [-]

, 2017-08-28 19:10, pirms 7 gadiem
stakets rakstīja: Komandas mikroklimatam var mani pañemt- daudz anekdotes zinu. Bagijs pats teica, ka vieta sastāvā būs katram jāizcīna. Kā nez Janičs viñu izcīnija?? Tikai nez kāpēc neviens par to nerunā. Vefs tādi paši luñi, noslēdzot ar viñu līgumu
Nekad nenovērtē par zemu komandas mikroklimatu. Ir mums bijuši piemēri.

     [+] [-]

, 2017-08-28 20:14, pirms 7 gadiem
Pumalv rakstīja: Jēga ņemt spēlētāju tikai tāpēc, ka viņš ir centrs?

Gražulis bija 50x labāka izvēle. Un Šķēle vismaz laukumā kaut ko spēj izdarīt.
Par Šķēli paskatīsimies, ja būtu ļoti labs, kaut lietuvieši uzaicinātu kādā klubā. Pagaidām Jūrmala, Valmiera, kura BBL pat četrniekā netika, BK Ventspilī neko īpašu nerādija....

     [+] [-]

, 2017-08-28 20:18, pirms 7 gadiem
Emilio rakstīja: Par cik personiski nepazīstu nedz Ausēju, nedz Šķēli, nedz Peineru, tad man, pēc redzētā pārbaudes spēlēs, starp šiem 3, liekais izskatījās Ausējs. Un es šeit runāju tieši par 2.saspēlnieka pozīciju, kas, lai arī būtu epizodiska, tomēr ir gana svarīga. Vismaz par Šķēles lietderību es biju drošs visu laiku - šaubas bija starp Peineru un Ausēju, taču Peiners sevi parādīja kā vispusīgāku spēlētāju - ka var nospēlēt faktiski no 1.-4.nr., kamēr Ausējs efektīvs ir tikai 2.nr. pozīcijā. Tas gan arī subjektīvi, jo Žanis bija labāks tieši pēdējās spēlēs... bet nu - Ja reiz treneri arī tā nolēma, gan jau tā arī bija.
Kādas var būt šaubas, vai tad Ausēju ir aicinājusi kāda grieķu vai kaut ukraiņu komanda un Šķēles augstākais- BK Valmiera, kura BBL pat netika četru labāko sastāvā...

     [+] [-]

, 2017-08-28 20:38, pirms 7 gadiem
Vakar lasīju, ka serbiem traumas dēl EČ varētu nespēlēt Fenerbahce uzbrucējs Kaliničs.

  +1 [+] [-]

, 2017-08-28 21:05, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tak beidzat ar Bērzu, viņš praktiski sezonu nav spēlējis un kā pats teica, tad trenējas saudzīgā režīmā, tad loģiski padomāsim, cik viņš būtu fiziski gatavs spēlēt, nemaz nerunāsim par spēļu prakses neesamību
SC aptaujā no 995 vairak kā 77% (764 !!!) uzskata, ka Bērzam bija jābūt izlasē! Neesi jaunups?

  -1 [+] [-]

, 2017-08-28 21:16, pirms 7 gadiem
balts rakstīja: SC aptaujā no 995 vairak kā 77% (764 !!!) uzskata, ka Bērzam bija jābūt izlasē! Neesi jaunups?
Tas, ka lielai daļai šeit ir problēmas ar loģisku spriestspēju un elementāru domāšanu nav mana problēma un to jaunupu iebāz tur, kur saule nespīd....Pie tam tavs "uzbrauciens" ar jaunupu ir nevietā, jo pastāv iespēja, ka viņš tieši vef spēlē, respektīvi jaunups būtu ieinteresēt, lai Bērzs ir izlasē

Un tagad vēlreiz atkārtošu iepriekš pieminēto - jūs loģiski padomājiet, kā spēlētājs, kurš nav spēlējis sezonu un nav pilnvērtīgi trenējies (pats skaidri pateica, ka saudzējošā režīmā trenējies) var pretendēt uz vietu izlasē, ja pat nav zināms tas, kādu fizisko formu viņš sasniegtu pēc mēneša + ņemsim vērā, ka viņš ir nestabils, patīk treneriem runāt pretī, pukst uz soliņa un ļoti ātri lasa piezīmes, tātad, kāda būtu loģiskā atbilde? Pat ņemot vērā, ka treneris kāds cits būtu?

     [+] [-]

, 2017-08-28 21:46, pirms 7 gadiem
Jā pareizi bagijam Gromovu vajadzēja atskaitīt nekur viñš neder laukumā ja nu vienīgi bumba iekrìt rokās pie groza kā dāvana tad var kautko iemest,bet tā nulle plus vēl kājas sērkociña diametrā var neizsturēt slodzi

  +1 [+] [-]

, 2017-08-28 23:24, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Diezgan loģiska izvēle, ja skatāmies, ka visdrīzāk izvēle bija starp Šķēli un Gromovu....Ja liks Šķēli pa SG, tad visam labi vajadzētu būt, par PG īsti neder, nostājas saspēle un gadās, ka pamet komandas biedru zem tanka
Tieši tā! Katru reizi, kā Šķēle saņēma bumbu, uzbrukums apstājās. Sevišķi ātrajos un pusātrajos tas bija vērojams. Plus vēl piespēļu kultūra - neredz un nav tendēts piespēlēt pikenrolā centram, tā vietā meklē kaut kādas sarežģītas piespēles stūros uz truļiem. Bieži iedod piespēli, kad partneri jau ir noķērusi pretkustībā aizsardzība - tas laikam tas, ko Tu domāji ar to tanku.

     [+] [-]

, 2017-08-28 23:29, pirms 7 gadiem
Bet visvairāk nav skaidrs, kāpēc uz čempi dodas Telefons. Clutch pleijeris? Kommoon.. viņš vairs lāga paskriet nevar.. tik vien, kā uzsist sodu, lai pretinieki ātrajā neaizskrien... Viņa vietā vajadzēja Freimani ņemt. Bagijs vnk uzēdies uz Freimi, jo loģikas šim gājienam nav.

  +1 [+] [-]

, 2017-08-28 23:42, pirms 7 gadiem
Lai nu kā, bet Freimanim vietu sastāvā vajadzēja atrast, tad man par garo galu nebūtu raustīklis, jo Freimi epizodiski var palaist par centru..

  -1 [+] [-]

, 2017-08-29 00:02, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tas, ka lielai daļai šeit ir problēmas ar loģisku spriestspēju un elementāru domāšanu nav mana problēma un to jaunupu iebāz tur, kur saule nespīd....Pie tam tavs "uzbrauciens" ar jaunupu ir nevietā, jo pastāv iespēja, ka viņš tieši vef spēlē, respektīvi jaunups būtu ieinteresēt, lai Bērzs ir izlasē

Un tagad vēlreiz atkārtošu iepriekš pieminēto - jūs loģiski padomājiet, kā spēlētājs, kurš nav spēlējis sezonu un nav pilnvērtīgi trenējies (pats skaidri pateica, ka saudzējošā režīmā trenējies) var pretendēt uz vietu izlasē, ja pat nav zināms tas, kādu fizisko formu viņš sasniegtu pēc mēneša + ņemsim vērā, ka viņš ir nestabils, patīk treneriem runāt pretī, pukst uz soliņa un ļoti ātri lasa piezīmes, tātad, kāda būtu loģiskā atbilde? Pat ņemot vērā, ka treneris kāds cits būtu?
Pirmkārt, spēlēja LBL un Krasnodaras Lokomotiv-Kubaņ. Otrkārt, par spēlētāja formu varētu spriest tikai pēc sagatavošanās posma! Treskārt, 10-15 min viņš stabili varētu spēlēt labā līmenī ( ja treneri sagatavotu!!!).

     [+] [-]

, 2017-08-29 11:49, pirms 7 gadiem
Izlasē ir gandrīz visi baigie 3 punktu metēji. Meiers nemet (nav teikts, ka nevar), bet ja kādam aiziet tā spēle, ja no laukuma spēlētājiem visi var trāpīt, un ja tā notiek - nu tad Latvija var vinnēt visus. Ja Siliņš būtu ideālā formā, kuru tad atstātu malā? Janičenoku? Kopsummā labs kolektīvs (labāks būs tik pēc pāris gadiem) Lai veicas.

     [+] [-]

, 2017-08-29 12:05, pirms 7 gadiem
Joprojām daudz runu par Bērzu, Freimi. Ja jau ierindā būtu Siliņš, Pasečniks, Mejeris, tad nekādu runu!
Bet garajā galā ir trūcīgāk un nav kas Porziņģi uz kādu brīdi atslogo.
Neviens jau nesaka, ka obligāti bija jāņem, bet jāpārbauda vismaz treniņnometnē!
Bērzs nav nopietni trenējies, sezona bijusi nekāda?
Tas ir stipri individuāli, cik ātri kurš atgūst, uzņem formu! Dažam pat garāks atslodzes brīdis nāk par labu un kad tiek pie spēlēšanas, cīnās kā zvērs! Kā būtu ar Bērzu kas to pateiks? Piesaukšu hokeju, kad Hartlijs paņēma Spruktu, kas bija par vaimanām- ko viņš darīs izlasē, neko nopietnu sen nav spēlējis, vecs, lēnes, bet nospēlēja lieliski. Sevišķi īsā turnīrā baigā fiziskā kondīcija nav galvenais, nav jau spēļu maratons, turklāt basketbolā bieži svarīgs ir ieguldījums 5-10- minūtēs, lai dotu atslodzi pamatsastāvam.

     [+] [-]

, 2017-08-29 12:42, pirms 7 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Joprojām daudz runu par Bērzu, Freimi. Ja jau ierindā būtu Siliņš, Pasečniks, Mejeris, tad nekādu runu!
Bet garajā galā ir trūcīgāk un nav kas Porziņģi uz kādu brīdi atslogo.
Neviens jau nesaka, ka obligāti bija jāņem, bet jāpārbauda vismaz treniņnometnē!
Bērzs nav nopietni trenējies, sezona bijusi nekāda?
Tas ir stipri individuāli, cik ātri kurš atgūst, uzņem formu! Dažam pat garāks atslodzes brīdis nāk par labu un kad tiek pie spēlēšanas, cīnās kā zvērs! Kā būtu ar Bērzu kas to pateiks? Piesaukšu hokeju, kad Hartlijs paņēma Spruktu, kas bija par vaimanām- ko viņš darīs izlasē, neko nopietnu sen nav spēlējis, vecs, lēnes, bet nospēlēja lieliski. Sevišķi īsā turnīrā baigā fiziskā kondīcija nav galvenais, nav jau spēļu maratons, turklāt basketbolā bieži svarīgs ir ieguldījums 5-10- minūtēs, lai dotu atslodzi pamatsastāvam.
Sprukta piesaukšana ir galīgi nevietā, jo viņš sezonas laikā tika nopietni spēlējis un Porziņģi atslogos Meiers, visi aizmirst, ka tiek runāts par trešā centra vietu

     [+] [-]

, 2017-08-29 12:45, pirms 7 gadiem
zens rakstīja: Izlasē ir gandrīz visi baigie 3 punktu metēji. Meiers nemet (nav teikts, ka nevar), bet ja kādam aiziet tā spēle, ja no laukuma spēlētājiem visi var trāpīt, un ja tā notiek - nu tad Latvija var vinnēt visus. Ja Siliņš būtu ideālā formā, kuru tad atstātu malā? Janičenoku? Kopsummā labs kolektīvs (labāks būs tik pēc pāris gadiem) Lai veicas.
Labāks ar nosacijumu, ja visus savāks. Ar to būs problēmas, prognozēju.

     [+] [-]

, 2017-08-29 16:49, pirms 7 gadiem
Šoreiz izdevās pat neticami labi gandrīz visus labākos kam nav traumas savākt. Nu vienīgi Pasečniks būtu noderējis. Tad jau redzēs kā iet, ja kaut kur bišķi pietrūks, tad gan škrobe, ka nav Pasečniks, varbūt arī Mejeris. .
Bet es arī šaubos, vai kādreiz būs tā, ka visi būs uz strīpas, kāds atkal gribēs pataupīties, kādam trauma. . .

     [+] [-]

, 2017-08-29 22:30, pirms 7 gadiem
Kur varēs spēles skatīties HD kvalitātē? Viasats to nenodrošina?