Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2880, Did:0, useCase: 3

Blogs: Izlases treneris, FIBA un ULEB karš

Andrejs Siliņš

Blogs: Izlases treneris, FIBA un ULEB karš
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Ainars Bagatskis piektdien pavēstīja, ka neturpinās darbu ar Latvijas valstsvienību. Nē, viņam nestāv uz galda cita darba piedāvājums, taču treneris apzinās, ka, piekrītot vadīt izlasi, viņš šādus piedāvājumus var arī nesaņemt vai - ja saņemt, tad nonākt neapskaužamā situācijā, kad jāizvēlas starp izlasi un personīgo karjeru. Nebūtu godīgi par to nopelt cilvēku, kurš astoņus gadus ir vadījis izlasi, pārņemot to brīdī, kad neviens to nevēlējās un Latvijas basketbols atradās zemākajā punktā.

Pie trenera Bagatska izlases spēlētājiem patika spēlēt, un tas ir ļoti svarīgi, lai veidotos kaujasspējīga komanda, kurā visi krīt viens par otru. Bagatskis ļāva spēlētājiem demonstrēt savas labākās īpašības, improvizēt un tādā veidā sevi apliecināt no labākās puses. Veiksmīgas improvizācijas gadījumā celt pārliecību par savām spējām. Bagatskis spēlēja modernu basketbolu, tāpat kā Jūtas “Jazz” asistents Igors Kokoškovs ar savu Slovēnijas izlasi. Varbūt Kokoškovam bija labāks materiāls? Bet varbūt vienkārši tīri objektīvi vienas spēles griezumā mēs to nemaz nevaram novērtēt? Ja būtu sērija līdz četriem panākumiem, vai Slovēnija mūs uzvarētu? Protams, tā ir fantāzija, jo Eiropas čempionātam ir savs formāts un komandām ar to jārēķinās, bet pēc viena zaudējuma līdzīgā spēlē apgalvot, ka Slovēnijai pēc būtības ir labāka komanda (no treneriem līdz apkalpojošajam personālam), nevar.

Par to, ka treneri pieļauj kļūdas, neviens nešaubās. Tās pieļauj arī spēlētāji, tiesneši, funkcionāri un jebkurš cits cilvēks. Arī Bagatskis tās ir pieļāvis, pat ja negribīgi tās atzīst publiskajā telpā, un to viņš labi saprot. Ceru, ka Bagatska nolicējiem ir jau gatavi savi kandidāti, kuri kļūdas nepieļus vai pieļaus tās mazāk, un tie jau ir piedāvāti LBS valdei izskatīšanai. Skaidrs ir viens - daudz laika gatavoties kvalifikācijas mačiem nebūs. 23. novembrī pirmā spēle Turcijā un pirms tam būs vien dažas dienas, lai gatavotos. Jaunu spēles sistēmu neieviesīsi tik īsā laikā. Tāpēc man patīk doma, ka Bagatskis paliktu treneru štābā, kaut konsultanta lomā, vismaz līdz nākamajai vasarai, kad teorētiski varētu būt nedaudz vairāk laika gatavoties kvalifikācijas spēlēm un jaunajam trenerim būtu iespēja nopietni ienākt ar savām idejām.

Šovasar pirmajās pārbaudes spēlēs Somijā un pēc tam arī Rīgā pret poļiem un rumāņiem demonstrētais sniegums nosacīto rezervistu izpildījumā atstāja labu pēcgaršu. Jā, stabilitātes pietrūka un bija kļūdas, bet brīžiem tieši šo spēlētāju savā starpā demonstrētā bumbas kustība bija, Bagatska iemīļotu epitetu lietojot, ekselenta. Tieši šiem vīriem būs jānes Latvijas gods kvalifikācijas logos sezonas laikā. Latvijas izlases trenerim ir jābūt tādam, kurš ļauj spēlētājiem spēlēt, ļauj kļūdīties, ļauj apdedzināties un mācīties pašiem no savām kļūdām, jo īpaši spēlēs pret nosacīti vājākiem pretiniekiem kā Zviedrija un Ukraina. Kurš ir atvērts jaunām idejām, gatavs ne tikai uzklausīt, bet arī ņemt vērā savu asistentu teikto.

Man reizi pa reizei ausī čukstējuši cilvēki, nepārprotami liekot saprast, ka Bagatskim vairs nav vietas pie izlases stūres. Esot sasmērējies. Acīmredzot tas ir veids, kā mēģināt mani kā basketbola informācijas pasniedzēju ietekmēt, bet, tā kā klāt neesmu bijis, tad neņemos publiskot visas tenkas, kas tiek pasviestas manā virzienā par cilvēku, kurš publiski ne reizi vien atkārtojis, ka izlase nav biznesa projekts. Protams, nav dūmu bez uguns un, vairāk nekā desmit gadus esot šajā vidē, man jau sen vairs nav ilūziju par to, ka basketbols (un sports kopumā) ir tik skaists un tīrs, kā to redzam gala produktā - uz laukuma un televizorā. Tur ir ļoti daudz netīrā - bizness, personiskās ambīcijas, principi. Un man šausmīgi riebjas, kad savas intereses mēģina aizmālēt ar sarkanbaltsarkano patriotisma krāsu. Diemžēl tā notiek. Katram ir savas intereses.

Šī iemesla dēļ arī sliecos piekrist “Best4Sport” kolēģa Artūra Šēnhofa viedoklim - izlases direktoram ir jābūt cilvēkam, kurš nav basketbola biznesmenis. Tādam, kurš nekādā veidā nav saistīts ar spēlētāju pārstāvēšanu. Spējīgai basketbola federācijai jāmeklē un jāatrod šāds cilvēks, nevis jāizsludina konkurss, kuram pieteikties var jebkurš gribētājs. Turklāt ne mazsvarīgi - direktors vēlams tāds, kurš saprastu no šīs spēles arī vairāk nekā ciparus spēļu protokolos vai līgumos. Cilvēkam, kuram ir sava spēles filozofija, kam piemeklēt treneri, un kurš “force majeure” gadījumā varētu pats stāties pie komandas stūres.

Svarīgi, lai izlases vadībā ir cilvēki, pret kuriem spēlētājiem nebūtu pretenziju. Zinām, ka divos no četriem izlašu “logiem” kalendārā gada gaitā teorētiski gan NBA, gan Eirolīgas spēlētāji var būt pieejami (jūnijs-jūlijs un septembris). Tas ir laiks, kad izlasē gribam un rēķināmies ieraudzīt brāļus Bertānus, Strēlnieku, Timmu, Porziņģi, kā zināms, no nākamās sezonas arī Šmitu, kurš tad jau būs “Barcelona” sastāvā. Pieņemot, ka pirmo kvalifikācijas turnīra kārtu pārvarēsim, nākamā gada septembrī mēs jau būsim otrajā, kur būs jāspēlē pret Spāniju, pret Eiropas čempioni Slovēniju… Tur mums būs vajadzīgi visi labākie. Tāpēc svarīgi, lai direktors un treneris vēlmi pārstāvēt izlasi nevienam no labākajiem mūsu spēlētājiem nemazina.

FIBA un ULEB kašķis

Katram ir savas intereses ari ieilgušajā karā starp FIBA un ULEB - divām vadošajām basketbola organizācijām Eiropā (FIBA gadījumā - visā pasaulē). Organizācijām, kurām teorētiski būtu jāstrādā basketbola labā, bet, kā redzam to realitātē, basketbols no šo abu organizāciju nesaprašanās ir lielākais cietējs. Kaut vai daudz aprunātā tiesnešu tēma, kas šajā čempionātā bija ļoti aktuāla ne tikai Latvijas un citu zemju groza bumbas līdzjutēju vidū, bet arī gaiteņos, kur pārvietojās visu valstu federāciju galvenie cilvēki. Lai kā to čempionāta noslēgumā notikušajā preses konferencē FIBA vadība centās ignorēt un pataisīt par neaktuālu jautājumu. Un ne jau šajā čempionātā strādājošie tiesneši bija vainīgi pie tā, ka Eiropas prestižākais turnīrs bija jātiesā tieši viņiem - bez regulāras augstākā līmeņa klubu komandu spēļu pieredzes. Ticu, ka viņi savu darbu veica pēc labākās sirdsapziņas un vēlēšanās, un, cerams, kādam no viņiem šis turnīrs varētu būt atspēriens nonākšanai Eiropas elites tiesnešu vidū. Arī NFL tā saucamie “replacement referees” jeb tiesneši-aizvietotāji 2012. gada NFL tiesnešu streika laikā nebija vainīgi, ka nekad iepriekš nav tiesājuši tik augsta līmeņa spēles un radīja lielu nepatiku pret sevi.

Var jau būt, ka viss, ko FIBA vēlas paveikt, tiek darīts basketbola labā un ideālā pasaulē, kur FIBA būtu vienīgā organizācija ar teikšanu, šie plāni strādātu perfekti, bet tā nav, jo šī nav ideāla pasaule, un FIBA nav vienīgā basketbola organizācija ar svaru. Turklāt, neesot iesaistītam nevienā no šīm organizācijām, uzskatu, ka varu paust objektīvu viedokli vai vismaz tādu, kāds man radies kā personai, kas nav ieinteresēta nevienas puses labumā, bet gan tieši basketbola kā spēles izaugsmē. Skaidrs ir tas, ka dzīvē nekas nav tikai melns vai tikai balts, un arī šajā “karā” nav tikai viens vainīgais. Arī principiālajai ULEB jeb Eirolīgai ir jāuzņemas sava daļa vainas pie radušās situācijas.

FIBA jau sen izziņoja savus plānus izlašu spēles kvalifikācijas turnīros atkal rīkot klubu sezonas laikā, un ULEB bija visas iespējas savos plānos veikt korekcijas, lai Eirolīgas komandām būtu iespēja palaist savus spēlētājus uz šiem mačiem. Jūtot, ka pielauzt Eirolīgu būs teju neiespējami, FIBA centās pārtrumpot ULEB ar savu klubu turnīru, nosaucot to Čempionu līgas vārdā. Tomēr nav iespējams pāris gadu laikā, sākot no nulles (nedomāju, ka FIBA Izaicinājuma kauss bija nopietns pamats, uz kā būvēt ambīcijas kļūt par vadošo klubu turnīru Eiropā), pārspēt to, kas jau vairāk nekā desmit gadus piedāvājis Eiropai baudāmāko basketbola produktu visādā ziņā - spēles līmeņa, organizācijas, mārketējama produkta, TV translāciju.

Un galu galā - kāpēc vispār bija jāmaina esošā kārtība? Ja kaut ko prasītos mainīt esošajos apstākļos vīriešu basketbolā, tad tas būtu finālturnīru norises laiks. Piemēram, Eiropas vai pasaules čempionāts tiktu izspēlēts līdz jūlija vidum, no kā ieguvēji būtu visi. Būsim godīgi, ne jau četru vai sešu nedēļu ilgā sagatavošanās ļauj kādai komandai izcīnīt titulu. Visu nosaka spēlētāju talants, veselība un vēlme spēlēt kopā (pie fiziskās sagatavotības mūsdienās kaut ko sasniegt griboši spēlētāji strādā individuāli). To lieliski apliecināja arī Latvijas komanda, kam sagatavošanās posms šovasar bija saraustīts savainojumu un citu apstākļu dēļ, un kopā pirms čempionāta tika aizvadītas vien divas spēles, bet čempionātā Latvija tik un tā demonstrēja acij tīkamu basketbolu. Ideālā gadījumā - tas būtu turnīrs jūlijā 16 vai pat 12 komandām, kas mazinātu spēļu skaitu pēc garās klubu sezonas, celtu turnīra kvalitāti un prestižu, celtu kvalifikācijas nozīmi un solītu tiešām augstākā ranga basketbolu visos turnīra mačos. Jā, atkristu NBA vasaras līgās spēlēt gribošie, bet tā tad būtu viņu izvēle un varbūt ar laiku spētu arī ietekmēt NBA lielos vilcienos vienaldzīgo attieksmi pret FIBA turnīriem. Šobrīd pret vienu komercturnīru - NBA - pasaules vadošajai basketbola organizācijai nav iebildumu, pret citu - Eirolīgu - ir.

Saprotot, ka Eirolīgu tai nepārspēt, FIBA pieteica ambīcijas izveidot vismaz otrā līmeņa klubu turnīru un ar dažādām neviennozīmīgi vērtētām metodēm uz sezonu (pagājušo) kaut ko ieguva pati (vairāki klubi izvēlējās spēlēt Čempionu līgā), bet lielākoties tikai traucēja ULEB rīkot laba līmeņa Eiropas kausu (vairāki klubi nolēma nespēlēt ne vienā, ne otrā turnīrā). Tai pašā laikā nevar noliegt, ka Čempionu līgas debijas sezona izdevās solīda un arī sportiskajā ziņā izslēgšanas turnīra beigu fāze bija teicama. Ļaudis, kas zinot, runā, ka Eirolīgai būtu viens pīpis par Eiropas kausu - tā varētu rīkot tikai Eirolīgu, kas spēj sevi atpelnīt, un nenodarboties ar zināma veida labdarību Eiropas kausa izskatā. Tomēr 2015. gadā noslēgtais desmit (+10) gadu līgums ar globālo sporta, mediju un modes industrijas mārketinga milzi IMG paredzot jaudīgu ikgadēju finanšu injekciju tikai gadījumā, ja tiek organizēti divi turnīri, līdz ar to ULEB nepietiek vien ar Eirolīgu, tai jārīko arī solīds Eiropas kauss. FIBA to zinot un pagājušajā vasarā centusies izmantot interesantas metodes attiecībā pret vietējām federācijām, lai aizliegtu klubiem, kas nestartē Eirolīgā, piedalīties Eiropas kausā, tādējādi vismaz cenšoties izjaukt bagātīgos ULEB un IMG sadarbības plānus.

Dažas federācijas sajuta siltu biksēs un aizliedza saviem klubiem spēlēt Eiropas kausā (pretējā gadījumā pat draudot nepielaist vietējam čempionātam), citas, piemēram, Lietuva, ar tādām muļķībām nenodarbojās, un Eiropas kausā spēlēja pat divas komandas (“Rytas”, “Lietkabelis”). Šovasar mīksto uzlikuši arī citi, Eiropas kausa sastāvs sakomplektēts ļoti solīds un var teikt, ka šis turnīrs atkal ir atgriezies pārliecinoši otrajā vietā prestiža ziņā. Vismaz pagaidām, vismaz uz papīra, jo sezona taču vēl nav sākusies. Taču iedomājieties, kas gan tas būtu par turnīru, ja vienā kausā spēlētu gan Eiropas kausa, gan Čempionu līgas (Francijas, Grieķijas klubi) labākās komandas!

Joprojām nav skaidri zināms, vai Eiropas kausa spēlētājiem būs iespēja piedalīties kvalifikācijas mačos. Kalendārā spēles laikā, kad jāaizvada kvalifikācijas mači, nav ieliktas, bet klubiem kā darba devējiem var būt sava nostāja par spēlētāju palaišanu sezonas laikā. Franči Eiropas čempionāta laikā esot saskaitījuši, ka no sastāva, kas pārstāvēja valsti šajā “EuroBasket”, uz kvalifikācijas mačiem varētu braukt tikai...viens spēlētājs! Tagad būs arī otrs, ja “Levallois Metropolitans” ļaus uz izlasi braukt Borisam Diāvam (un ja viņš pats turpinās tajā spēlēt). Izlases līmeņa spēlētājiem līgumos mēdz rakstīt, ka klubs apzinās situāciju - basketbolists sagatavošanās laikā var pārstāvēt izlasi un viņam jāierodas klubā ne vēlāk kā konkrēta dienu skaita pēc pēdējās spēles izlases sastāvā. Neesmu pārliecināts, ka kādam spēlētājam līgumā ir punkts par palaišanu uz izlasi sezonas gaitā. Jautājums, ko pēc vienas no Itālijas spēlēm, izvirzīja treneris Etore Mesina, paliek aktuāls - kurš no šī visa ir ieguvējs?

Noteikti tās nav ne komandas, ne skatītāji, ne vietējie izlašu spēļu organizatori. Pirmajām nebūs virkne vadošo spēlētāju un labāko iespējamo treneru, otrajiem nebūs iespēja redzēt izlasē lielākās zvaigznes, trešajiem būs grūtāk mēģināt “pārdot” šīs spēles, īpaši valstīs, kur basketbols nav top sports. Tātad lielākajā daļā valstu. Francūži esot izskaitījuši, ka zaudēs divus miljonus eiro no reklāmu devējiem. Piemēram, Latvijai droši vien izdevīgāk būtu rīkot sezonas laikā paredzētās kvalifikācijas turnīru spēles mazākās hallēs nekā Arēna Rīga (Jelgava, Ventspils, Liepāja, Valmiera?) un noteikti varētu aizmirst noteikt tādas biļešu cenas, kādas tās bija šovasar.

Lieli Eiropas treneri, kuru vārdiem ir svars, nevairās komentēt un nopelt FIBA par lēmumu spēlēt kvalifikācijas turnīrus sezonas laikā. Vēlreiz atgādinu, ka arī ULEB nav balts un pūkains šajā situācijā, taču ULEB jau saknē ir biznesa projekts, kamēr FIBA tādam nevajadzētu būt. Mūsdienu pasaulē tā varbūt ir utopija, galu galā arī FIFA, UEFA, pat IIHF un citās starptautiskajās federācijās valda nauda. FIBA nav izņēmums. Man kā naivam ideālistam to redzēt ir žēl. Jau sākot ar finālturnīra dalībnieču skaita palielināšanu 2011. gadā līdz 24 komandām (jā, Latvija toreiz nebūtu tikusi uz finālturnīru, ja tas nebūtu noticis). Skatītāji finālturnīra norises vietā, organizatori un turnīrs basketbola līmeņa ziņā no tā nav ieguvējs. Ieguvēja ir FIBA, kas var pārdot TV tiesības plašākā tirgū.

Bet FIBA mazie cilvēki kaislīgi tic šai idejai līdz sirds dziļumiem. Ar smaidu sejā lasīju kāda FIBA darbinieka kaislīgo aizstāvēšanos “tvitterī” pēc Mesinas izteikumiem. Tik kaislīgu, ka tas jau izklausījās pēc izmisuma par to, ka kāds atļāvies ierunāties par tik sāpīgo tematu.

Nobeigumā citēšu “La Gazzetta dello Sport” interviju ar FIBA ģenerālsekretāru Patriku Baumanu, kas lielos vilcienos sasummē visu manis iepriekš pausto nostāju par šo organizāciju. “Mesina ir treneris, kuram jādomā par trenēšanu. Varbūt viņš ir sarūgtināts par to, ka nevarēs vairs vadīt izlasi, taču viņa lietotie apzīmējumi pēc spēles bija nepiemēroti. Katram vajadzētu cienīt savu lomu. Domāju, ka Petruči, Itālijas federācijas prezidents, jau izteicis savu nostāju par kalendāru. Ņemot vērā, ka Mesina saņem algu no Petruči viņam vajadzētu klausīt [Petruči],” medijs citēja Baumanu.

Pārfrāzējot - sēdi savā vietā un turi muti, jo saņem algu par savu darbu…

Un te nav runa tikai par neticamu augstprātību, bet arī informācijas pasniegšanas veidu. FIBA cilvēks, turklāt ļoti vadošs, nezina (vai izliekas, ka nezina) ka Mesina vada Itālijas izlasi par velti. Nezina (vai ignorē), ka Petruči vēl neilgi pirms “EuroBasket” pauda neapmierinātību par to, ka kvalifikācijā un olimpiskajās spēlēs būs jāspēlē ar diviem dažādiem sastāviem. Jo to nav izdevīgi zināt vai fārfrāzējot - to ir izdevīgi ignorēt.

1 2 3 82 komentāri

  +2 [+] [-]

, 2017-09-25 09:55, pirms 7 gadiem
"Protams, tā ir fantāzija, jo Eiropas čempionātam ir savs formāts un komandām ar to jārēķinās, bet pēc viena zaudējuma līdzīgā spēlē apgalvot, ka Slovēnijai pēc būtības ir labāka komanda (no treneriem līdz apkalpojošajam personālam), nevar."

Un kā vēl var. Uz šo brīdi var. Viņi ir Eiropas čempioni. Pēc mums viņi spāņus uztaisīja par iesācējiem laukumā un finālā izrēķinājās ar Serbiju.
Pietiks fantazēt. Esam tur, kur esam.

  +2 [+] [-]

, 2017-09-25 10:13, pirms 7 gadiem
Nezin kurš Bagatski briesmīgi noliek, bet nav par ko arī celt debesīs, ja komanda nesasniedz to, ko ar šo sastāvu reāli varēja sasniegt.
Zaudētas, turklāt galotnē, tika divas svarīgākās spēles!
Zaudētās galotnes jau komandai Bagatska vadībā hroniska vaina. Pirms diviem gadiem esot pārliecinošā vadīgā pret grieķiem, kvalifikācijā Rīgā pret Lietuvu un Ukrainu. Olimpiskā kvalifikācijā pret Puertoriko. Vai cits treneris novadītu labāk, to neviens nepateiks, varbūt arī rezultāts nebūtu veiksmīgāks?
Sastāvs ir perspektīvs, bet dažiem no šis komandas, tā arī bija pēdējā iespēja tikt pie medaļām.
Drošvien Bagatskis visumā ir labs treneris, bet ne jau izcils. Žēl pat, ka viņš tagad aiziet. Viņš tiešām tagad varēja parādīt savu klasi, ka komandā nebūs Porziņģis un citi līderi un pierādīt, ka bez zvaigznēm Latvija var nospēlēt labi un cīnīties par labām vietām!

  +1 [+] [-]

, 2017-09-25 10:17, pirms 7 gadiem
Slovēnija nebūt nav labāka komanda par Latviju, vismaz sliktāka Latvija nav. Vai treneris labāks? Nezinu. Veiksmīgi jau bagatskis šo atbildīgo spēli nenodiriģēja! Un kā prte serbiem?
Jā Slovēnija finālā uzvarēja Serbiju. Bet serbi šajā turnīrā spēlēja stipri vājinātā sastāvā, gandrīz vai ar otru sastāvu!

  +4 [+] [-]

, 2017-09-25 10:21, pirms 7 gadiem
Šī iemesla dēļ arī sliecos piekrist “Best4Sport” kolēģa Artūra Šēnhofa viedoklim - izlases direktoram ir jābūt cilvēkam, kurš nav basketbola biznesmenis. Tādam, kurš nekādā veidā nav saistīts ar spēlētāju pārstāvēšanu.

Ja tiek uzsvērta šāda lieta tad kā kandidāti uz izlases direktora amatu ir Kalnītis un Lauva?

  +6 [+] [-]

, 2017-09-25 10:25, pirms 7 gadiem
sandis444444 rakstīja: Šī iemesla dēļ arī sliecos piekrist “Best4Sport” kolēģa Artūra Šēnhofa viedoklim - izlases direktoram ir jābūt cilvēkam, kurš nav basketbola biznesmenis. Tādam, kurš nekādā veidā nav saistīts ar spēlētāju pārstāvēšanu.

Ja tiek uzsvērta šāda lieta tad kā kandidāti uz izlases direktora amatu ir Kalnītis un Lauva?
Pēdējā konkursā kandidātos vēl bija Lauva un Cipruss.

  +8 [+] [-]

, 2017-09-25 10:57, pirms 7 gadiem
piekrītu Siliņam - nevajag laist biznesmeni vārdā nenosaukto Lauvu pie izlases, lai paliek kā galvenais dīvāna eksperts!

  +5 [+] [-]

, 2017-09-25 11:24, pirms 7 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Nezin kurš Bagatski briesmīgi noliek, bet nav par ko arī celt debesīs, ja komanda nesasniedz to, ko ar šo sastāvu reāli varēja sasniegt.
Zaudētas, turklāt galotnē, tika divas svarīgākās spēles!
Zaudētās galotnes jau komandai Bagatska vadībā hroniska vaina. Pirms diviem gadiem esot pārliecinošā vadīgā pret grieķiem, kvalifikācijā Rīgā pret Lietuvu un Ukrainu. Olimpiskā kvalifikācijā pret Puertoriko. Vai cits treneris novadītu labāk, to neviens nepateiks, varbūt arī rezultāts nebūtu veiksmīgāks?
Sastāvs ir perspektīvs, bet dažiem no šis komandas, tā arī bija pēdējā iespēja tikt pie medaļām.
Drošvien Bagatskis visumā ir labs treneris, bet ne jau izcils. Žēl pat, ka viņš tagad aiziet. Viņš tiešām tagad varēja parādīt savu klasi, ka komandā nebūs Porziņģis un citi līderi un pierādīt, ka bez zvaigznēm Latvija var nospēlēt labi un cīnīties par labām vietām!
Vot šitas man jau sāk aknās sēdēt - "komanda nesasnieda to, ko ar šo sastāvu varēja sasniegt". It kā kāds būtu gaišreģis un varētu pateikt kā būtu, ja būtu un pateicis, ka bez Bagatska šī izlase būtu ieguvusi medaļas. Un tagad tā ir aksioma, ka komanda bija pelnījusi medaļas, bet Bagatskis neļāva tās paņemt. SMIEKLĪGI!

Fakti ir tādi, ka Latvija ieguva augstāko vietu mūsdienu vēsturē (domāju, ka lietuvieši labprāt savu devīto vietu iemainītu pret mūsu piekto vietu, kaut arī viņu izpratnē Lietuvas komanda varētu dabūt medaļas).
Spēle bija skaista, rezultatīva, tika uzvarētas pāris skaistas taktiskās cīņas (pret Krieviju, Turciju, arī Slovēniju (uzskatu, ka šajā gadījumā latviešu mentalitāte nospēlēja, ka tik tuvu bija panākums, ka gribējās ātrāk visu nokārtot un beigas tika sasteigtas).
Komanda (vismaz ārēji) izskatījās kā ģimene, kurā visi sitās par visiem (salīdziniet, piemēram, ar grieķiem).

Vai jums nešķiet, ka viss augstāk minētais ir trenera nopelns???

Bet nē, Bagatskis atņēma Latvijai medaļas.

Eksperti, blj@!!

  +2 [+] [-]

, 2017-09-25 11:28, pirms 7 gadiem
Ja tiešām ULEB un FIBA neko nemainīs, tad lielākie ieguvēji būs tie, kas spēs pēc iespējas ātrāk pielāgoties... nav teikts, ka tās pašas Francija un Spānija nespētu savākt labus/konkurētspējīgus sastāvus, jo arī citām izlasēm daudzi līderi nebūtu...

     [+] [-]

, 2017-09-25 11:40, pirms 7 gadiem
Ļoti labs raksts, Andrej! Ne jau visiem ir laiks un iespējas piekļūt svaigākajai informācijai. Paliku jau bišķiņ bēdīgs, tu manu garastāvokli nedaudz piekoriģēji.

  +1 [+] [-]

, 2017-09-25 11:49, pirms 7 gadiem
Tiešām labs raksts. Ar domu, ar pētījumiem, ar viedokļiem. Žēl, tiešām žēl ir pats fakts, kad mums beidzot ir tiešām talantu vairāk kā jebkad iepriekš, mēs šos visus talantus kopā redzēsim tik reti... Jācer, ka kāds "smagsvara" basketbola funkcionārs (vai klubs vai federācija) ar savu ietekmi sakārtos to, kas šobrīd notiek: karš starp FIBA un ULEB, kur pa vidu federācijas un klubi!

     [+] [-]

, 2017-09-25 11:52, pirms 7 gadiem
>kukanols
Tā diezgan bieži ir sportā, ka it kā stiprākā komanda neuzvar!
Skaista spēlē, foršas emocijas, tas viss ir labi, bet vēsturē jau paliek medaļas, pirmkārt pat čempiona zelts!
Un es nebūt neesmu kāds izņēmus, kurš uzskata, ka šoreiz bija izdevība tikt pie medaļām. Tā domā lielākā daļa treneru, basketbola speci, arī paši basketbolisti un pat viņu ģimenes locekļi, kā teica Blūma sieva!
Tāpēc jau ir vilšanās, būtu smagi zaudējuši, tad neko. . .Un to atcerēsies vēl ilgi, pēc gadi, diviem, varbūt pat četriem.
Tur jau tā lieta, ka eksperti , treneri, speci tāpat domā!
Nu tā iznāca, cik tur Bagatska vaina? Kas to pateiks. . .
Bet par to 5. vietu uz papīra ne jau , jau tiešās spēlēs izcīnīto. . .
Leišiem, tāpat serbiem, spāņiem vienmēr interesē tikai medaļas un nevienā basketbola valstī par tālākān vietām nekāda dižā interese nav un ja nav medaļas daudzi to pat uzskata par turpat vai izgāšanos.
Leiši tik bieži pie medaļām ir tikuši, ka viņiem viens izgāzts turnīrs nekāda traģēdija nav. Bet latvieši kā netiek virsotnē, tā netiek. . .

     [+] [-]

, 2017-09-25 12:05, pirms 7 gadiem
Bagatskim -paldies, bet arī pietiek! Nu, nav viņš vēl tik augstas raudzes spečuks, kas var izlasi aizvest līdz medaļām. Nesaku, ka viņš ir slikts, bet šajā situācijā ir par vāju, pieņemot, ka tuvākajā nākotnē izlasē potenciāli varētu spēlēt 4 NBA un 4 Euroleague veči.
Ja neprašas no LBS izlases direktora amatam izvēlēsies merkantilo Lauvu - būs konflikts, jo daļa spēlētāju nespēlēs. Lauva ir intrigants , kurš cenšas uzspiest savu viedokli basketbola diletantiem, kuriem nav nekādu zināšanu par LV basketbolu. Tad jau uzrunājiet Vecvagaru - labs treneris, zināms, basketbolā apēdis ne vienu vien pudu sāls! Ideāla kandidatūra!

  +2 [+] [-]

, 2017-09-25 12:06, pirms 7 gadiem
Slovēņi izspieda maksimumu- zelta medaļas. Pirms turnīra neviens viņus par galveniem favorītiem neuzskatīja. Laikam arī Krievija izspieda maksimumu -4. vietu. Nu nebija viņi labāki par Latviju.
Atceroties čempi pirms diviem gadiem, tad leiši ar it kā ne to labāko spēli un sastāvu izcīnīja sudranba medaļas.
Atcerēsimies citu sporta spēli futbolu. Pērn Portugāle izcīnīja zeltu. Vai tad var apgalvot , ka viņi bija labākā komanda, tāpat tas ir izdevies grieķiem, dāņiem.
Komandas un trenera briedumu jau parāda tieši tas, ka pat bez zvaigznēm uzlec augstāk par savu galvu. Latvijai šoreiz bija zvaigznes, bet palika izšķirošās spēlēs malā!

  -1 [+] [-]

, 2017-09-25 12:42, pirms 7 gadiem
Jānis Derums rakstīja: >kukanols
Tā diezgan bieži ir sportā, ka it kā stiprākā komanda neuzvar!
Skaista spēlē, foršas emocijas, tas viss ir labi, bet vēsturē jau paliek medaļas, pirmkārt pat čempiona zelts!
Un es nebūt neesmu kāds izņēmus, kurš uzskata, ka šoreiz bija izdevība tikt pie medaļām. Tā domā lielākā daļa treneru, basketbola speci, arī paši basketbolisti un pat viņu ģimenes locekļi, kā teica Blūma sieva!
Tāpēc jau ir vilšanās, būtu smagi zaudējuši, tad neko. . .Un to atcerēsies vēl ilgi, pēc gadi, diviem, varbūt pat četriem.
Tur jau tā lieta, ka eksperti , treneri, speci tāpat domā!
Nu tā iznāca, cik tur Bagatska vaina? Kas to pateiks. . .
Bet par to 5. vietu uz papīra ne jau , jau tiešās spēlēs izcīnīto. . .
Leišiem, tāpat serbiem, spāņiem vienmēr interesē tikai medaļas un nevienā basketbola valstī par tālākān vietām nekāda dižā interese nav un ja nav medaļas daudzi to pat uzskata par turpat vai izgāšanos.
Leiši tik bieži pie medaļām ir tikuši, ka viņiem viens izgāzts turnīrs nekāda traģēdija nav. Bet latvieši kā netiek virsotnē, tā netiek. . .
5.vieta ir oficiāla. Un izcīnīta ar teicami aizvadītu grupu turnīru.

Tu vari ieiet FIBA mājas lapā un visu redzēt.

  +1 [+] [-]

, 2017-09-25 12:45, pirms 7 gadiem
Šādus zaudējumu atceras līdz brīdim, kad komandas tiekas vēlreiz un tie, kam sāp, atdara pretī (nez vai Slovēnijai vairs pārdzīvo, ka izslēdzām viņus 1/16 finālā pirms diviem gadiem).

Es vairāk par to, ka netaisnīgi ir nolikt Bagatski ar argumentiem, ka, ja nebūtu viņš tad Latvijai toč nu būtu zelts. Kurš treneris Latvijā var šobrīd būt salīdzināms ar Bagatski (ārzemju treneris, domāju, ka ir zem mūsu goda, ja gribam sevi saukt par Eiropas top nāciju)?

     [+] [-]

, 2017-09-25 12:46, pirms 7 gadiem
Calvin rakstīja: Bagatskim -paldies, bet arī pietiek! Nu, nav viņš vēl tik augstas raudzes spečuks, kas var izlasi aizvest līdz medaļām. Nesaku, ka viņš ir slikts, bet šajā situācijā ir par vāju, pieņemot, ka tuvākajā nākotnē izlasē potenciāli varētu spēlēt 4 NBA un 4 Euroleague veči.
Ja neprašas no LBS izlases direktora amatam izvēlēsies merkantilo Lauvu - būs konflikts, jo daļa spēlētāju nespēlēs. Lauva ir intrigants , kurš cenšas uzspiest savu viedokli basketbola diletantiem, kuriem nav nekādu zināšanu par LV basketbolu. Tad jau uzrunājiet Vecvagaru - labs treneris, zināms, basketbolā apēdis ne vienu vien pudu sāls! Ideāla kandidatūra!
Līdz 4 NBA večiem vēl vismaz 2-3 gadi... Un tad vēl jautājums, jo pirmās spēles spāņu kluba sastāvā pagaidām neliecina, ka Anžejs būs NBA tuvāko pāris gadu laikā, bet nu paskatīsimies. Dāvim arī vēl jānoturās tur. Tas ir viņa uzdevums. Ko tu redzi, kā ceturto? Kurucu?

  -1 [+] [-]

, 2017-09-25 12:48, pirms 7 gadiem
kukanols rakstīja: Šādus zaudējumu atceras līdz brīdim, kad komandas tiekas vēlreiz un tie, kam sāp, atdara pretī (nez vai Slovēnijai vairs pārdzīvo, ka izslēdzām viņus 1/16 finālā pirms diviem gadiem).

Es vairāk par to, ka netaisnīgi ir nolikt Bagatski ar argumentiem, ka, ja nebūtu viņš tad Latvijai toč nu būtu zelts. Kurš treneris Latvijā var šobrīd būt salīdzināms ar Bagatski (ārzemju treneris, domāju, ka ir zem mūsu goda, ja gribam sevi saukt par Eiropas top nāciju)?
Tādu nav. Ārzemju treneris ir ok variants, bet vai varam atļauties? Man jau šķiet, ka ne, varbūt Butauta līmeņa varētu.

  -2 [+] [-]

, 2017-09-25 12:48, pirms 7 gadiem
Nu kam baigi tā 5. vieta interesē. Pašiem basketbolistiem vismazāk.
Bet fakts paliek- atbrauca tukšām rokām!
Par teicamu jau grupu turnīru arī nenosaukt! Izlaida uzvaru pret serbiem,
pret anģļiem otrs puslaiks bija vienkārši nožēlojams!

  +4 [+] [-]

, 2017-09-25 12:50, pirms 7 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Nu kam baigi tā 5. vieta interesē. Pašiem basketbolistiem vismazāk.
Bet fakts paliek- atbrauca tukšām rokām!
Par teicamu jau grupu turnīru arī nenosaukt! Izlaida uzvaru pret serbiem,
pret anģļiem otrs puslaiks bija vienkārši nožēlojams!
Man interesē un patīk

Grupu turnīrs tika aizvadīts uz krietnu 8. Uzvaras pār Krieviju un Turciju vien ko vērtas!

Beļģi sagrauti lupatās.

     [+] [-]

, 2017-09-25 12:53, pirms 7 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Nu kam baigi tā 5. vieta interesē. Pašiem basketbolistiem vismazāk.
Bet fakts paliek- atbrauca tukšām rokām!
Par teicamu jau grupu turnīru arī nenosaukt! Izlaida uzvaru pret serbiem,
pret anģļiem otrs puslaiks bija vienkārši nožēlojams!
Pieaudzis vecis, bet vēl bērna prātā!

  +1 [+] [-]

, 2017-09-25 13:05, pirms 7 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Nezin kurš Bagatski briesmīgi noliek, bet nav par ko arī celt debesīs, ja komanda nesasniedz to, ko ar šo sastāvu reāli varēja sasniegt.
Zaudētas, turklāt galotnē, tika divas svarīgākās spēles!
Zaudētās galotnes jau komandai Bagatska vadībā hroniska vaina. Pirms diviem gadiem esot pārliecinošā vadīgā pret grieķiem, kvalifikācijā Rīgā pret Lietuvu un Ukrainu. Olimpiskā kvalifikācijā pret Puertoriko. Vai cits treneris novadītu labāk, to neviens nepateiks, varbūt arī rezultāts nebūtu veiksmīgāks?
Sastāvs ir perspektīvs, bet dažiem no šis komandas, tā arī bija pēdējā iespēja tikt pie medaļām.
Drošvien Bagatskis visumā ir labs treneris, bet ne jau izcils. Žēl pat, ka viņš tagad aiziet. Viņš tiešām tagad varēja parādīt savu klasi, ka komandā nebūs Porziņģis un citi līderi un pierādīt, ka bez zvaigznēm Latvija var nospēlēt labi un cīnīties par labām vietām!
Nepiekrītu, ka hroniska vaina. Grupu turnīrs šogad bija ļoti labs, tikpat labi var teikt, ka pret Krieviju un Turciju bija izšķirošas spēles un tās uzvarējām.. pret Slovēniju bija vienīgā tiešām izšķirošā, bet, ja tiekas divas labākās turnīra komandas, tad kādai ir jāzaudē. Protams, zaudējums ir zaudējums...
Par iepriekšējos gados zaudetajām spēlēm- jā, pret Puertoriko zaudējums bija muļķīgs, bet citos zāģos pārsvarā bijām milzu nefavorīti uz uzvaru spēlē. 2013. gadā pārsteidzām un tikām ārā no grupas, 2015. gadā izšķirošajā spēlē uzvarējām slovēņus un tikām top8.

     [+] [-]

, 2017-09-25 13:08, pirms 7 gadiem
Man kā izlases līdzjutējam liekas, ka šāds kvalifikācijas formāts ir interesantāks un daudz pievilcīgāks gan skatītājiem, gan spēlētājiem. Pirmie var baudīt vairāk augsta līmeņa izlasu basketbola spēles sezonas gaitā un just līdzi izlasei biežāk ka reizi 2 gados, lielāka līdzjutēju interese, lielāks ieguvums federācijai, televīzijai utt., otrie, savukārt, sezonas laika var gūt jaunas un pozitīvas emocijas spēlējot savas valsts izlasē, kaut vai uz pāris dienām atbraucot uz mājām. Domāju, ka speletaji dēļ tā vien ir priecigaki.
Protams, šī būtu laba prakse tikai tāda gadījumā, ja ne šis strīds starp ULEB un FIBA. Saprotu, ka ULEB vispār ir nospļauties par izlasu līdzjutējiem, jo biznesā galvenā vienmēr būs nauda. Tāpat arī FIBA, lai gan cenšas kaut ko mainīt un uzlabot tieši no basketbola popularitātes un līdzjutēju viedokļa, no malas izskatās pēc apvainotas organizācijas, ņemot talka bezjēdzīgas šantāžas metodes.

  -1 [+] [-]

, 2017-09-25 13:08, pirms 7 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Tādu nav. Ārzemju treneris ir ok variants, bet vai varam atļauties? Man jau šķiet, ka ne, varbūt Butauta līmeņa varētu.
Ja saki, ka Butauta līmeņa, tad tas pats Štelmahers, Štālbergs, vai Gailītis mierīgi varētu trenēt, tikai ne Vecvagaru...

Kas saistās ar direktoru, tad kā pieminēja Ciprusu ar Lauvu, tad es priekšroku Lauvam dotu, tomēr lielāks respekts un savi gali ārzemēs + nesaprotu kāpēc viņu par dīvāna ekspertu nosauca, viņš strādā basketbola vidē un tur iekšā ir

  +2 [+] [-]

, 2017-09-25 13:10, pirms 7 gadiem
Boxy rakstīja: Man kā izlases līdzjutējam liekas, ka šāds kvalifikācijas formāts ir interesantāks un daudz pievilcīgāks gan skatītājiem, gan spēlētājiem. Pirmie var baudīt vairāk augsta līmeņa izlasu basketbola spēles sezonas gaitā un just līdzi izlasei biežāk ka reizi 2 gados, lielāka līdzjutēju interese, lielāks ieguvums federācijai, televīzijai utt., otrie, savukārt, sezonas laika var gūt jaunas un pozitīvas emocijas spēlējot savas valsts izlasē, kaut vai uz pāris dienām atbraucot uz mājām. Domāju, ka speletaji dēļ tā vien ir priecigaki.
Protams, šī būtu laba prakse tikai tāda gadījumā, ja ne šis strīds starp ULEB un FIBA. Saprotu, ka ULEB vispār ir nospļauties par izlasu līdzjutējiem, jo biznesā galvenā vienmēr būs nauda. Tāpat arī FIBA, lai gan cenšas kaut ko mainīt un uzlabot tieši no basketbola popularitātes un līdzjutēju viedokļa, no malas izskatās pēc apvainotas organizācijas, ņemot talka bezjēdzīgas šantāžas metodes.
Man savukārt kā līdzjutējam FIBA variants neiet pie sirds, diezgan saraustītas spēles būs un nesaspēlētība starp spēlētājiem būs izteikta un vājākām izlasēm var gadīties ka būs izteikti neskatāmas spēles, bet nu FIBA izmanto šantāžu, jo viņi nespēj augsta līmeņa - finansiāli izdevīgu turnīru uztaisīt

  -1 [+] [-]

, 2017-09-25 13:14, pirms 7 gadiem
Ja pakāpeniski skatāmies un atceramies vismaz 2 gadu vēsturi, tad 5. vietai bija jābūt tad utad tas tiešām būtu sasniegums. Toreiz notika spēle par 5.-8. vietai reāli, nevis uz papīra.
Vispirms būdami pārliecinošā vadībā pret grieķiem, toreiz izdevās zaudēt galotnē, bet pret čehiem, kurus Rīgā pārliecinoši uzvarēja, var teikt čehi pārbrauca pāri mūsējiem, ap 30 punktiem un Latvija palika 8. vietā , bet reāli varēja būt 5. vietā.
Šogad nezin kāpēc divas svarīgas spēles pret Serbiju un Slovēniju zaudēja galotnē? Vienā spēlē var nogāzt ūdeņus, bet 2 atbildīgās spēlēs?Te neviens uz to pat negrib atbildēt un tik sauc urrā, urrā 5.vieta!
Un datmons būtu pakustinājis smadzenes un kaut pats sev pajautājis- kāpēc tā iznāca? Ar angļiem vai tad bija normāls 2.puslaiks?

  +1 [+] [-]

, 2017-09-25 13:16, pirms 7 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Ja pakāpeniski skatāmies un atceramies vismaz 2 gadu vēsturi, tad 5. vietai bija jābūt tad utad tas tiešām būtu sasniegums. Toreiz notika spēle par 5.-8. vietai reāli, nevis uz papīra.
Vispirms būdami pārliecinošā vadībā pret grieķiem, toreiz izdevās zaudēt galotnē, bet pret čehiem, kurus Rīgā pārliecinoši uzvarēja, var teikt čehi pārbrauca pāri mūsējiem, ap 30 punktiem un Latvija palika 8. vietā , bet reāli varēja būt 5. vietā.
Šogad nezin kāpēc divas svarīgas spēles pret Serbiju un Slovēniju zaudēja galotnē? Vienā spēlē var nogāzt ūdeņus, bet 2 atbildīgās spēlēs?Te neviens uz to pat negrib atbildēt un tik sauc urrā, urrā 5.vieta!
Un datmons būtu pakustinājis smadzenes un kaut pats sev pajautājis- kāpēc tā iznāca? Ar angļiem vai tad bija normāls 2.puslaiks?
tak beidz muldēt šito mēslu visu laiku, skaidrs, ka visi tur ir vainīgi, VISI, bet tas nenozīmē, ka Bagatskis sliktu čempionātu aizvadīja, bet nu jā, citu neredzi...lūdzams, izbeidz raudāt

     [+] [-]

, 2017-09-25 13:24, pirms 7 gadiem
kukanols rakstīja: Vot šitas man jau sāk aknās sēdēt - "komanda nesasnieda to, ko ar šo sastāvu varēja sasniegt". It kā kāds būtu gaišreģis un varētu pateikt kā būtu, ja būtu un pateicis, ka bez Bagatska šī izlase būtu ieguvusi medaļas. Un tagad tā ir aksioma, ka komanda bija pelnījusi medaļas, bet Bagatskis neļāva tās paņemt. SMIEKLĪGI!

Fakti ir tādi, ka Latvija ieguva augstāko vietu mūsdienu vēsturē (domāju, ka lietuvieši labprāt savu devīto vietu iemainītu pret mūsu piekto vietu, kaut arī viņu izpratnē Lietuvas komanda varētu dabūt medaļas).
Spēle bija skaista, rezultatīva, tika uzvarētas pāris skaistas taktiskās cīņas (pret Krieviju, Turciju, arī Slovēniju (uzskatu, ka šajā gadījumā latviešu mentalitāte nospēlēja, ka tik tuvu bija panākums, ka gribējās ātrāk visu nokārtot un beigas tika sasteigtas).
Komanda (vismaz ārēji) izskatījās kā ģimene, kurā visi sitās par visiem (salīdziniet, piemēram, ar grieķiem).

Vai jums nešķiet, ka viss augstāk minētais ir trenera nopelns???

Bet nē, Bagatskis atņēma Latvijai medaļas.

Eksperti, blj@!!
Piekrītu Tev pilnībā!

     [+] [-]

, 2017-09-25 13:24, pirms 7 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Ja pakāpeniski skatāmies un atceramies vismaz 2 gadu vēsturi, tad 5. vietai bija jābūt tad utad tas tiešām būtu sasniegums. Toreiz notika spēle par 5.-8. vietai reāli, nevis uz papīra.
Vispirms būdami pārliecinošā vadībā pret grieķiem, toreiz izdevās zaudēt galotnē, bet pret čehiem, kurus Rīgā pārliecinoši uzvarēja, var teikt čehi pārbrauca pāri mūsējiem, ap 30 punktiem un Latvija palika 8. vietā , bet reāli varēja būt 5. vietā.
Šogad nezin kāpēc divas svarīgas spēles pret Serbiju un Slovēniju zaudēja galotnē? Vienā spēlē var nogāzt ūdeņus, bet 2 atbildīgās spēlēs?Te neviens uz to pat negrib atbildēt un tik sauc urrā, urrā 5.vieta!
Un datmons būtu pakustinājis smadzenes un kaut pats sev pajautājis- kāpēc tā iznāca? Ar angļiem vai tad bija normāls 2.puslaiks?
Tās nebija nekādas izšķirošas spēles par 5.-8. vietu.. galveno izšķirošo par top8 vinnējām pret slovēniju( kur starpcitu mūsu izredzes uz uzvaru toto tika novērtētas aptuveni 35%).. pret Grieķiju mūs vērtēja ar 15% un uz papīra likumsakarīgs zāģis.. Pret Serbiju atkārtošos, bet nebija izšķiroša spēle- pats noteikti gadījumā, ja mēs uzvarētu Slovēniju, to nemaz nepieminētu pie izšķirošajām

  -2 [+] [-]

, 2017-09-25 13:30, pirms 7 gadiem
>Real Rebel
Ja analizē kāpēc naut kas neizdevās, tā nav raudāšana. Tad jau visi treneri to vien dara, ka raud, jo katra spēle tiek izanalizēta!
Labi, pieņemsim, ka Bagatskis visu darīja pareizi, teica nestedzaties un ko vēl. . . tad spēlētāji viņam neklausīja? Varbūt Porziņģim, vai kādam citam viņš nebija pietiekoši liela autoritāte?
Interesanti ir komentāri, ja autoram ir kāda sava doma, kaut kādam tā liekas nepareiza, nevis te bieži daudzi tukši komentāri, viens otrs te vēršas pret mani personiski, nevis pret to ko uzrakstīju.
Es jau nenoliedzu, ka komanda bija labi, visumā spēlēja pat skaisti, bija labas uzvaras pret pirmkārt pret turkiem, arī krievus otrā puslaikā sasita lupatās, nu beļģiem arī, bet tā ir zemāka līmeņa komanda.
Nu ar angļiem jau vienkārši palaidās otrā puslaikā, bet vai jāpriecājas par diviem zāģiem galotnē pret serbiem u slovēņiem? Nu nebija viņi labāki par Latviju, ne serbi, ne slovēņi!!!

  -3 [+] [-]

, 2017-09-25 13:33, pirms 7 gadiem
Jānis Derums rakstīja: >Real Rebel
Ja analizē kāpēc naut kas neizdevās, tā nav raudāšana. Tad jau visi treneri to vien dara, ka raud, jo katra spēle tiek izanalizēta!
Labi, pieņemsim, ka Bagatskis visu darīja pareizi, teica nestedzaties un ko vēl. . . tad spēlētāji viņam neklausīja? Varbūt Porziņģim, vai kādam citam viņš nebija pietiekoši liela autoritāte?
Interesanti ir komentāri, ja autoram ir kāda sava doma, kaut kādam tā liekas nepareiza, nevis te bieži daudzi tukši komentāri, viens otrs te vēršas pret mani personiski, nevis pret to ko uzrakstīju.
Es jau nenoliedzu, ka komanda bija labi, visumā spēlēja pat skaisti, bija labas uzvaras pret pirmkārt pret turkiem, arī krievus otrā puslaikā sasita lupatās, nu beļģiem arī, bet tā ir zemāka līmeņa komanda.
Nu ar angļiem jau vienkārši palaidās otrā puslaikā, bet vai jāpriecājas par diviem zāģiem galotnē pret serbiem u slovēņiem? Nu nebija viņi labāki par Latviju, ne serbi, ne slovēņi!!!
Bija gan labāki, mums nebija ne Dončiča, nedz Dragiča, nedz Bogdanoviča līmeņa spēlētāja īsajā galā, kurš spēli taisītu....Bet būtība jau tā, ka Tu neanalizē, tikai pasakai Bagatskis vainīgs un viss....Un Porziņģis neizmeta ne jau autoritātes dēļ, bet gan tādēļ, ka nav pietiekoši pieredzējis un trūkst aukstasinības, viņš arī NBA sasteidz uzbrukumus

  -1 [+] [-]

, 2017-09-25 13:42, pirms 7 gadiem
Jā, mums nebija Dragičs, Bogdanovičs, bet mums bija Porziņģis. . .
Brīžiem ļoti patika Timma, nu tikai emocijas jāsavalda. . .

  +5 [+] [-]

, 2017-09-25 13:46, pirms 7 gadiem
Atceros vienu stāstu no intervijas ar vienu latviešu biatlonistu (neatceros Bricis, Nākums vai Maļuhins - tas nav tik svarīgi). Viņš ieslēpo pēdējā šautuvē kā pirmais, sašauj pirmos trīs mērķus, tikmēr blakus pieslēpo Puarē. Latvietis pamet acis uz Puarē, sirds notrīs, sajūtot zelta smaržu un latvietis aizbliež abus mērķus garām, kamēr Puarē vēsā mierā sašauj visus un aizslēpo pēc zelta.
Es domāju, ka tas pats notika Lat/Slo spēlē. Latvieši vēl nav pieraduši atrasties pašā spicē. Bet jo vairāk un ilgāk būs panākumi, jo vairāk tas mainīsies uz labo pusi.

  -2 [+] [-]

, 2017-09-25 13:46, pirms 7 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Jā, mums nebija Dragičs, Bogdanovičs, bet mums bija Porziņģis. . .
Brīžiem ļoti patika Timma, nu tikai emocijas jāsavalda. . .
Nejauc lūdzu, mēs uz Porziņģi spēlējām, nevis viņš spēli taisīja un pats pateici, ka Timmam emocijas jāsavalda un tas daļēji jau mūs pret Slovēniju iegāza, ka viņu izveda 18 gadīgs čalis

  +1 [+] [-]

, 2017-09-25 14:21, pirms 7 gadiem
medaļas, medaļas... Mēs taču apļa turnīru nespēlējām. Un ja sanāk jau 1/4f pret komandu, kas ir galvastiesu pāraka par visām pārējām, tad ir runa nevis par "medaļām", bet konkrēti par ZELTU, vai arī neko (jeb piekto vietu). Tak što nevajag pārspīlet ar to "viss ir slikti", "viss ir kā parasti". Nebija ne slikti, ne "kā parasti". Nāves grupa (bez iesildīšanās uzreiz pret serbiem), nāves zars, tas arī viss.
Redz, krievi haļavčiki, aizlīda uz vieglāko zaru, galā ceturtie, tjipa labāk nospēlējuši par mums vai? Tak nē.

  -1 [+] [-]

, 2017-09-25 14:22, pirms 7 gadiem
Un kā jau iepriekš teicu, tā 5.vieta tak noteikti nākotnē noderēs. Nezinu, kā skaita reitinga punktus, bet noteikti jēga būs.
1 2 3 82 komentāri