Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2880, Did:0, useCase: 3
Autors: Jānis Freimanis

K. Bērziņš: "Nekur neaizbraucu spēlēt, lai būtu vairāk laika sagatavoties izlasei"

K. Bērziņš: "Nekur neaizbraucu spēlēt, lai būtu vairāk laika sagatavoties izlasei"
Kaspars Bērziņš
Foto: Ekrānuzņēmums

31 gadu vecais latviešu basketbolists Kaspars Bērziņš, kurš šovasar netika uzaicināts uz valstsvienības treniņnometni, sarunā ar Sportacentrs.com izteicās, ka būs gatavs palīdzēt izlasei arī nākotnē, ja vien tiks aicināts.

Ar Kasparu aprunāties izdevās sestdien „Arēnā Rīga”, kur risinājās spēle starp Latvijas un Lietuvas izlasēm. Vaicāts par to, vai viņam negribētos būt laukumā, nevis sēdēt skatītāju vietās aiz groza, Bērziņš neslēpa, ka vēlētos būt laukumā. „Mana sirds un dvēsele ir tur, laukumā. Vērojot Latvijas izlases spēli no malas, man ir jocīgas sajūtas. Taču jebkuras pārmaiņas dzīvē nāk par labu.”

Bērziņš bija iekļauts paplašinātajā kandidātu sarakstā, lai gan aizvadītajā sezonā praktiski nespēlēja. Tomēr uz gatavošanās posma sākumu viņš netika uzaicināts. Galvenais treneris Ainars Bagatskis Kaspara neaicināšanu pamatoja tieši ar basketbolista neveiksmīgo sezonu un fizisko kondīciju. „Bija tā, ka es speciāli iepriekšējā sezonā neaizbraucu spēlēt uz ārzemēm, lai man būtu vairāk laika sagatavoties izlasei. Vairāk neko šajā sakarā nekomentēšu,” norādīja Kaspars.

Par nākamo sezonu viņam pašlaik nav skaidrības, bet viņš norāda, ka tāpat kā iepriekšējā sezonā neplāno nekur braukt, kamēr vien nebūs pārliecināts, ka var būt kādai komandai noderīgs. „Pagaidām trenējos individuāli, saudzīgā režīmā. Pēc tam jau būs darbs aģentam, bet tas notiks tikai tad, kad būšu devis signālu. Tuvākajās pāris nedēļās tas nebūs. Tāda ir mana programma.”

„Es pat esmu gatavs beigt karjeru, tomēr pagaidām ar to nesteidzos. Uzskatu, ka man vēl ir iekšā un varu spēlēt vēl labu laiciņu. Vai arī izlasē? Tas nav jautājums man. Varbūt mainīsies treneris un mani atkal aicinās uz valstsvienību. Savu solījumu es devu pirms vairākiem gadiem. Ja vien veselība atļaus, es vienmēr būšu izlases rīcībā, lai kas būtu izlases treneris. Būšu gatavs arī nākamgad un pēc desmit gadiem, taču tad mani noteikti vairs neviens neaicinās,” piebilst Bērziņš.

Vai Kaspars Bērziņš būtu noderējis Latvijas izlasei?

  • 772

  • 233



, 2017-08-24 09:23, pirms 8 gadiem
tajā intervijā KB ir labi iekapājis, bet gods godam, norunāja normāli
, 2017-08-24 09:30, pirms 8 gadiem
kols00 rakstīja: tajā intervijā KB ir labi iekapājis, bet gods godam, norunāja normāli
Nav viņš iekapājis, viņš tā runā visu laiku
, 2017-08-24 09:35, pirms 8 gadiem
Lai veicas Kaspar labs basketbolists un superigs cilveks
, 2017-08-24 09:58, pirms 8 gadiem
GaršīgsTomāts rakstīja: Nav viņš iekapājis, viņš tā runā visu laiku
skaidrā ar nebija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2017-08-24 10:06, pirms 8 gadiem
GaršīgsTomāts rakstīja: Nav viņš iekapājis, viņš tā runā visu laiku
..., jo laikam visu laiku ir iekapājis
, 2017-08-24 10:10, pirms 8 gadiem
Bērziņa neņemšana pat kandidātos no Bagatska puses bija īsts mīkstā gājiens. Lai nu izdodas mūsu garajam galam ar serbiem, turkiem utt. pilnvērtīgi pastāvēt. Redz kā sanāk - Porziņģis vienu spēli nopietnāk pagrūstījās ar Valančūnu un atkal nedēļu mikrotraumas jādziedē. Kas būs čempī,kad gandrīz katru dienu kādam vajadzēs pa grozapakšu sisties? Vai varbūt mums nevajadzēs,jo visus ar trīnīšiem nomētāsim?
, 2017-08-24 10:11, pirms 8 gadiem
Kā vispār šobrīd , šovasara Bērzam ir ar alkoholu uz Tu vai uz Jūs?
, 2017-08-24 10:14, pirms 8 gadiem
XXL bigfoot rakstīja: Bērziņa neņemšana pat kandidātos no Bagatska puses bija īsts mīkstā gājiens. Lai nu izdodas mūsu garajam galam ar serbiem, turkiem utt. pilnvērtīgi pastāvēt. Redz kā sanāk - Porziņģis vienu spēli nopietnāk pagrūstījās ar Valančūnu un atkal nedēļu mikrotraumas jādziedē. Kas būs čempī,kad gandrīz katru dienu kādam vajadzēs pa grozapakšu sisties? Vai varbūt mums nevajadzēs,jo visus ar trīnīšiem nomētāsim?
kāpēc mīkstā? Bērziņš bez ilgas spēļu prakses, nezināmā formā + izteiktāka piezīmju problēma kā Meieram, ja gribētu izlasē, tad kā jau minēja, būtu kāda LBL klubā uzspēlējis
, 2017-08-24 10:21, pirms 8 gadiem
Grūti ko komentēt, ja tik maz informācijas.
Skaidrs, ka garajā galā Latvijai var rasties problēmas un kāds garais vēl ne tikai derētu, bet bija nepieciešams.
Varēja jau viņu kādā spēlē izmēģināt, kaut ar somiem sākumā.
Bet Bagatskis jau ir ietiepīgs, viņam ir mīluļi un tāpat tādiem spurainākiem , kas var pateikt ko pretim , kas nav paipuisīši viņš ir piesardzīgs un labāk tos neaicina. Tas jau bija iepriekšējos gados, kad Kambala vēl rullēja!
, 2017-08-24 10:25, pirms 8 gadiem
Pareizi ir no Bagatska puses, ja spēlētājs visu sezonu nav spēlējis un pirms tam bijis nekāds, kāpēc lai ņemtu izlasē?

Varēja tam pašam VEF vai Ventspilij pievienoties, lai atrādītu sevi trenerim..

no otras puses uz vecu nopelnu pamata, jau varēja iedot iespēju, vismaz paskatīties kāds ir nometnes sākumā.
, 2017-08-24 10:29, pirms 8 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Grūti ko komentēt, ja tik maz informācijas.
Skaidrs, ka garajā galā Latvijai var rasties problēmas un kāds garais vēl ne tikai derētu, bet bija nepieciešams.
Varēja jau viņu kādā spēlē izmēģināt, kaut ar somiem sākumā.
Bet Bagatskis jau ir ietiepīgs, viņam ir mīluļi un tāpat tādiem spurainākiem , kas var pateikt ko pretim , kas nav paipuisīši viņš ir piesardzīgs un labāk tos neaicina. Tas jau bija iepriekšējos gados, kad Kambala vēl rullēja!
Nu, jau, vēl nesen Bērziņš bija viņa "mīlulis", bet pats Kaspars pacentās, lai Bagijs sāktu uz viņu drusku šķībi skatīties.

Un kam Kambalu vajadzēja aicināt? ja paskatās vēsturē, tad tikai vienā EČ, pašā pirmajā, Kambalas piesaiste tā īsti atmaksājās. Vairāk jauca gaisu.
, 2017-08-24 10:30, pirms 8 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Grūti ko komentēt, ja tik maz informācijas.
Skaidrs, ka garajā galā Latvijai var rasties problēmas un kāds garais vēl ne tikai derētu, bet bija nepieciešams.
Varēja jau viņu kādā spēlē izmēģināt, kaut ar somiem sākumā.
Bet Bagatskis jau ir ietiepīgs, viņam ir mīluļi un tāpat tādiem spurainākiem , kas var pateikt ko pretim , kas nav paipuisīši viņš ir piesardzīgs un labāk tos neaicina. Tas jau bija iepriekšējos gados, kad Kambala vēl rullēja!
Tāda sajūta, ka cilvēki spītīgi nelieto smadzenes un ar to lepojas. Kāpēc jāizdomā kaut kādi iemesli, kur jau tā ir pietiekami daudz iemeslu? Nu kāpēc tu nesauc tos iemeslus, kas visiem ir zināmi? To, ka K.Bērziņš ar muti vienmēr izlases rīcībā, bet ar darbiem mazliet iepaliek? Tiešām labs argments par labu izlasei ir visu sezonu nekur nebraukt, nespēlēt, nopietni netrenēties, lai ar to pierādītu savu noderību izlase? Ar to nepietiek? Kamēr visa pārējā komanda ir ar izteiktu tendenci uz izaugsmi, jo lielākajai daļai karjeras tiešām ir ļoti labā līmenī, ja neskaita Janičenoku, varbūt vēl kād citu, tad ko pretī vvar likt Kaspars? Nu neko, neko izņemot smuku muldēšanu. Darbu nav, izaugsmes vai jelkāda līmeņa nav.
, 2017-08-24 10:31, pirms 8 gadiem
Kā es ņirgšu, kad Freimi un Bērzu sauks uz kvalifikācija, tad noteikumus diktēs viņi. Tomēr ir tāda sajūta, ka viens centrs mums noderētu. Tiesa, tad Janičenokam būtu jākravā somas, jo pašlaik viņš neiederas izlasē, nejau dēļ meistarības, bet tieši spēles stila dēļ.
, 2017-08-24 10:31, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: kāpēc mīkstā? Bērziņš bez ilgas spēļu prakses, nezināmā formā + izteiktāka piezīmju problēma kā Meieram, ja gribētu izlasē, tad kā jau minēja, būtu kāda LBL klubā uzspēlējis
Būtu Lokomativ noturējies, tad tagad brauktu uz EČ. 100%. Varbūt tā paša Meiera vietā, kurš ļoti blāvs, izņemot epizodes, pārbaudēs.
, 2017-08-24 10:31, pirms 8 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Grūti ko komentēt, ja tik maz informācijas.
Skaidrs, ka garajā galā Latvijai var rasties problēmas un kāds garais vēl ne tikai derētu, bet bija nepieciešams.
Varēja jau viņu kādā spēlē izmēģināt, kaut ar somiem sākumā.
Bet Bagatskis jau ir ietiepīgs, viņam ir mīluļi un tāpat tādiem spurainākiem , kas var pateikt ko pretim , kas nav paipuisīši viņš ir piesardzīgs un labāk tos neaicina. Tas jau bija iepriekšējos gados, kad Kambala vēl rullēja!
Kambalas tēmu vispār piesaukt ir tīrākais stulbums.
, 2017-08-24 10:33, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Būtu Lokomativ noturējies, tad tagad brauktu uz EČ. 100%. Varbūt tā paša Meiera vietā, kurš ļoti blāvs, izņemot epizodes, pārbaudēs.
Es tieši tāpat domāju, visi te min krišanu nežēlestībā, bet ir tak kaudze racionālu argumentu, kāpēc viņš šogad nav izlasē, priekš kam jāizdomā?
, 2017-08-24 10:33, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Kā es ņirgšu, kad Freimi un Bērzu sauks uz kvalifikācija, tad noteikumus diktēs viņi. Tomēr ir tāda sajūta, ka viens centrs mums noderētu. Tiesa, tad Janičenokam būtu jākravā somas, jo pašlaik viņš neiederas izlasē, nejau dēļ meistarības, bet tieši spēles stila dēļ.
Bērzu ņemtu Meiera vietā. Un būtu mums jau 2 milzu torņi. Protams, uz kvali būs gan Freimis, gan Bērzs. Šis vispār nav apspriežams. Un, domāju, Blūmu mēģinās noturēt uz kvali izlasē.
, 2017-08-24 10:36, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Bērzu ņemtu Meiera vietā. Un būtu mums jau 2 milzu torņi. Protams, uz kvali būs gan Freimis, gan Bērzs. Šis vispār nav apspriežams. Un, domāju, Blūmu mēģinās noturēt uz kvali izlasē.
Bet pasaki kāda jēga Bērzam ar Freimi būs sisties kvalī, ja viņiem pēc tam pat iespēja čempī nedod sevi pierādīt un izcīnīt vietu sastāvā.
, 2017-08-24 10:38, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Bērzu ņemtu Meiera vietā. Un būtu mums jau 2 milzu torņi. Protams, uz kvali būs gan Freimis, gan Bērzs. Šis vispār nav apspriežams. Un, domāju, Blūmu mēģinās noturēt uz kvali izlasē.
Turklāt, Bērzs nemaz nekad nav bijis centrs. Viņš ir tikai ticis izmantots, kā centrs,
, 2017-08-24 10:39, pirms 8 gadiem
Personīgi man K.Bērziņā vārdi "speciāli nekur nespēlēju" prasās ar turpinājumu "lai arī nekur turpmāk nebūtu jāspēlē"
, 2017-08-24 10:43, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Es tieši tāpat domāju, visi te min krišanu nežēlestībā, bet ir tak kaudze racionālu argumentu, kāpēc viņš šogad nav izlasē, priekš kam jāizdomā?
Protams, ka ir kaudze. Bet uzaicināt jau varēja. Redzētu dzīvē, ka nekāds un pateiktu paldies. Visi visu būtu sapratuši. A tagad jocīgi - garo izlasē praktiski nav, Porziņģim celis pačakarēts pēc vienas nopietnas spēles ar leišiem. Čempī var palikt ar īso sastāvu.
, 2017-08-24 10:50, pirms 8 gadiem
PK kvalifikācijā jau nu viņam būs jāspēlē, un daudz jāspēlē. Tā ka izlasē vēl viņam sava loma būs. Nenolaid degunu, Bērz!
, 2017-08-24 10:51, pirms 8 gadiem
Uz čempi vienmēr jāaicina labākie, nevis domājot par nākotni, kas būs pēc diviem- četriem gadiem. Divus gadus atpakaļ izlasē jau bija vairāki, kurus šogad pat īsti neatceras- Kārlis, Jakovičs, vēl viens džeks garā galā, pat uzvārdu neatceros!
Bērzs, Freimanis nav jau megazvaigznes , bet reizēm ir nospēlējuši pat ļoti labi un rezultatīvi. Nesaku, ka obligāti bija jābūt sastāvā, bet uz treniņnometni un kādu spēli varēja pārbaudīt!
Gromovs, Gražulis, Ausējs. . .kurš būs stabila izlases pamatvērtība?
Varbūt kadreiz Gražulis, bet ne jau šogad!
Tomēr visumā jau pamatsastāvs ir labs- Porziņģis, Dāvis, Dairis, Strēlnieks, Timma,. . .arī Šmits, nezin vēl kas ar Siliņu. Vienīgi vai nebūs aršiem par maz. Īsti aizvietotājus no pārējiem neredzu. Ja nu vienīgi Blūmam trāpās metamā diena, kad krīt iekšā.
, 2017-08-24 10:55, pirms 8 gadiem
Vai tikai Kaspars Bērziņš nebija tas, kurš saņēma to lielo kompensāciju no VEFa par līguma nepamatotu izbeigšanu? Vai gadījumā nav tā, ka VEF darbonis (kuram ir pietiekami liela ietekme federācijā), arī šo Bagatska lēmumu caur federāciju ietekmēja?
, 2017-08-24 11:01, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Bērzu ņemtu Meiera vietā. Un būtu mums jau 2 milzu torņi. Protams, uz kvali būs gan Freimis, gan Bērzs. Šis vispār nav apspriežams. Un, domāju, Blūmu mēģinās noturēt uz kvali izlasē.
Es neņemtu, Meiers ir labāks par Bērzu
Slēpts komentārs: Real Rebel
, 2017-08-24 11:03, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Es neņemtu, Meiers ir labāks par Bērzu
Labā formā esošs Bērzs ir labāks par Meieru. Tur pat nav variantu.
, 2017-08-24 11:04, pirms 8 gadiem
Ulrihs rakstīja: Protams, ka ir kaudze. Bet uzaicināt jau varēja. Redzētu dzīvē, ka nekāds un pateiktu paldies. Visi visu būtu sapratuši. A tagad jocīgi - garo izlasē praktiski nav, Porziņģim celis pačakarēts pēc vienas nopietnas spēles ar leišiem. Čempī var palikt ar īso sastāvu.
Nu vienīgais, kas negatīvi ietekmēja garo galu bija Mejera atteikšanās, bet uz PF pozīciju pilns, un uz C pozīciju kā trešajam, kas nozīmē praktiski nespēlēt, jēga?
, 2017-08-24 11:05, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Labā formā esošs Bērzs ir labāks par Meieru. Tur pat nav variantu.
Bet viņš nav labā formā + postā Meiers labāks un mazāk piezīmes lasa, kā arī neganās tik uz trīņa līnījas, tur jau pietiek Porziņģis, Šmits, Bertāns
, 2017-08-24 11:05, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Bet pasaki kāda jēga Bērzam ar Freimi būs sisties kvalī, ja viņiem pēc tam pat iespēja čempī nedod sevi pierādīt un izcīnīt vietu sastāvā.
Kāpēc sisties? Pirmkārt, Latvijas izlases krekla dēļ, ar to jau vajadzētu pietikt. Otrkārt, labi pacīnīsies, uzlabosi savas iespējas spēlēt PK. Nav jau zināms, ko varēsim tad savākt. Un Bērzam, kas zina, paversies smuks variants pabeigt karjeru izlasē.
, 2017-08-24 11:07, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Turklāt, Bērzs nemaz nekad nav bijis centrs. Viņš ir tikai ticis izmantots, kā centrs,
Nu, 2.13 ir 2.13. Viņam centrs ir otra pozīcija, bez šaubām, bet tāds Meiers ir krietni īsāks. Ja nāk pretī dienvidslāvu 2.12-2.15 centri, grūti Meieram klājas.
, 2017-08-24 11:09, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Nu, 2.13 ir 2.13. Viņam centrs ir otra pozīcija, bez šaubām, bet tāds Meiers ir krietni īsāks. Ja nāk pretī dienvidslāvu 2.12-2.15 centri, grūti Meieram klājas.
Meiers ir fiziskāks un spēlē patlaban augstākā līmenī, ak dievs, tagad jāsalīdzina viens, kurš normāli spēlē, kāpj meistarībā un otrs, kurš nav gatavs spēlēt, nav spēļu prakses un vienīgais arguments nespēlēšanai ir gatavojās izlasei?
, 2017-08-24 11:20, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Un sākas kaut kādu teoriju izdomāšana, tev tiešām tik prāts ir īss, ka loģiski nespēja domāt? Tikpat labi kā daudzi citi te!!
Ko es gribu pateikt - izlasē jau neņem tikai pēc meistarības... Izlasē ņem cilvēkus, uz kuriem var paļauties. Ka tie nenodos. Ka neuzmetīs. Ka nepadosies grūtā brīdī. Acīmredzot ne Bagatskis, ne federācija neredz šādas kvalitātes Bērziņam. Par meistarību, auguma cm utt. tālāk jau diskutēt ir lieki. Svarīga lieta ir arī reputācija.
, 2017-08-24 11:23, pirms 8 gadiem
Sanich rakstīja: Lai veicas Kaspar labs basketbolists un superigs cilveks
Cilvēks tiešām lielisks! vienreiz mani "PĀRPĀLĪ" skolā neielaida )) atbildīgs klasesbiedrs )))
, 2017-08-24 11:26, pirms 8 gadiem
Kuru uz čempionātu ņemt tā ir viena lieta, bet uz treniņnometni cits.
Vairāki no uzaicinātājiem jau pirms uzaicināšanas bija skaidrs, ka nebūs nekādi dižie palīgi, bet garajā galā ir Latvijai problēmas. Tagad jāpaļaujas vien uz Porziņģi, bet var čalis dabūt ātri piecas, tāpat jādod atelpa!
Es te kaut kur pieminēju Kambalu. Nav jau runa par šo čempi.
Bet ir kas tik kaut ko vāvuļo un neko nezina pat no samērā nesenās Latvijas basketbola vēstures. Var nepatikt Kambala, bet viņš bija viens no nedaudziem Latvijas basketbolistiem, kurš spīdēja Eirolīgā, īpaši kad spēlēja Madrides Real. Jauno laiku vēsturē nav mums tik daudz bijuši tāda līmeņa basketbolisti.
, 2017-08-24 11:26, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Nu vienīgais, kas negatīvi ietekmēja garo galu bija Mejera atteikšanās, bet uz PF pozīciju pilns, un uz C pozīciju kā trešajam, kas nozīmē praktiski nespēlēt, jēga?
Ko tu tur murgo? Cik ir garo izlasē? Viens centrs Meiers, kam ir problēmas ar piezīmēm parasti un vēl arī veselības problēmas tagad. Tad ir KP, kas parasti spēlē ne pie groza un Šmits, kas lai arī fizisks, bet arī viņam trūkst cm. Viss, vairāk arī nekā nav. Kas šos mainīs? Kas spēles, ja kāds notraumējas vai savāc piezīmes?
, 2017-08-24 11:27, pirms 8 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Ko es gribu pateikt - izlasē jau neņem tikai pēc meistarības... Izlasē ņem cilvēkus, uz kuriem var paļauties. Ka tie nenodos. Ka neuzmetīs. Ka nepadosies grūtā brīdī. Acīmredzot ne Bagatskis, ne federācija neredz šādas kvalitātes Bērziņam. Par meistarību, auguma cm utt. tālāk jau diskutēt ir lieki. Svarīga lieta ir arī reputācija.
Beidz rakstīt boldā!!!
, 2017-08-24 11:30, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Bet viņš nav labā formā + postā Meiers labāks un mazāk piezīmes lasa, kā arī neganās tik uz trīņa līnījas, tur jau pietiek Porziņģis, Šmits, Bertāns
Kā tu zini, ka viņš nav formā? Bērzs var izvilkt lielos centrus ārā, kad KP nav laukumā, kad Meiers ir laukumā pret leishiem, ne iepostot viņš var, ne reebus vākt dēļ auguma cm, ne defa tikt līdzi, viņš pret elites komandām nav nepieciešams, ar cīņas sparu viņš kādas 5 min var nospēlēt max, bet ne vairāk, Bērzs tomēr ir labāks, tiesa Bērzam raksturs ir smagāks, kas varētu nozīmēt kaut kādu rīvēšanos, lieka Šmita mācīšana vai vēl kaut kas tāds.
, 2017-08-24 11:32, pirms 8 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Ko es gribu pateikt - izlasē jau neņem tikai pēc meistarības... Izlasē ņem cilvēkus, uz kuriem var paļauties. Ka tie nenodos. Ka neuzmetīs. Ka nepadosies grūtā brīdī. Acīmredzot ne Bagatskis, ne federācija neredz šādas kvalitātes Bērziņam. Par meistarību, auguma cm utt. tālāk jau diskutēt ir lieki. Svarīga lieta ir arī reputācija.
Ŗēķinot, ka pēdējā EČ, kad viņš piedalījās, Bagatskis sūdzējās, ka izrāda savu raksturu un negrib īsti darīt to, ko liek
, 2017-08-24 11:32, pirms 8 gadiem
Bet taipat laikā atceramies kā bija ar Armandu Šķēli pēc trajumām un meningītiem. Paaicināja uz izlasi Bagijs, un viņš bija viens no labākajiem, pat Aināram žoklis esot atkāries toreiz. Līdz brīdim, kad atkal izkrita no izlases. Kāpēc Bērzam nevarēja dot iespēju .... Nedeva nevis dēļ nespēlēšanas, bet gan dēļ kautkā cita
, 2017-08-24 11:33, pirms 8 gadiem
Ulrihs rakstīja: Ko tu tur murgo? Cik ir garo izlasē? Viens centrs Meiers, kam ir problēmas ar piezīmēm parasti un vēl arī veselības problēmas tagad. Tad ir KP, kas parasti spēlē ne pie groza un Šmits, kas lai arī fizisks, bet arī viņam trūkst cm. Viss, vairāk arī nekā nav. Kas šos mainīs? Kas spēles, ja kāds notraumējas vai savāc piezīmes?
Tāpēc domāju, kja izlasē būs vai nu Gražulis vai Gromovs, vairāk lieku uz Gražuli
, 2017-08-24 11:35, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Kā tu zini, ka viņš nav formā? Bērzs var izvilkt lielos centrus ārā, kad KP nav laukumā, kad Meiers ir laukumā pret leishiem, ne iepostot viņš var, ne reebus vākt dēļ auguma cm, ne defa tikt līdzi, viņš pret elites komandām nav nepieciešams, ar cīņas sparu viņš kādas 5 min var nospēlēt max, bet ne vairāk, Bērzs tomēr ir labāks, tiesa Bērzam raksturs ir smagāks, kas varētu nozīmēt kaut kādu rīvēšanos, lieka Šmita mācīšana vai vēl kaut kas tāds.
Nu pašlaik skatoties, ka vienu nolīgst Uniks un otrs nespēlē, tad es viennozīmīgi dodu priekšroku Meieram un īsti izvilkt tik daudz arī Bērzs nevar, bet nu Meiera gadījumā ir EČ jāgaida, kā spēlēs, jo sagatavošanās spēles īsti neko neparādīja

Pie tam atcerēsimies Bērza problēmas ar iekļaušanos, lielās problēmas ar piezīmju lasīšanu un ātru stresošanu, kas viņu pavada visu karjeras laiku
, 2017-08-24 11:35, pirms 8 gadiem
One Man Show! rakstīja: Bet taipat laikā atceramies kā bija ar Armandu Šķēli pēc trajumām un meningītiem. Paaicināja uz izlasi Bagijs, un viņš bija viens no labākajiem, pat Aināram žoklis esot atkāries toreiz. Līdz brīdim, kad atkal izkrita no izlases. Kāpēc Bērzam nevarēja dot iespēju .... Nedeva nevis dēļ nespēlēšanas, bet gan dēļ kautkā cita
te jau kā parodijā paliek
, 2017-08-24 11:36, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tāpēc domāju, kja izlasē būs vai nu Gražulis vai Gromovs, vairāk lieku uz Gražuli
Nu bļ.... Vecīt, par to jau runa, ka Bagijs nepaņem meistarīgākus, garākus, pieredzējušākus, labākā klubā spēlējošus (Freimanis) džekus pat uz pārbaudi un tagad ir spiests "aizbāzt caurumus" ar Gražuli un Gromovu, kas ir līmeni zemāki džeki.
, 2017-08-24 11:39, pirms 8 gadiem
Ulrihs rakstīja: Nu bļ.... Vecīt, par to jau runa, ka Bagijs nepaņem meistarīgākus, garākus, pieredzējušākus, labākā klubā spēlējošus (Freimanis) džekus pat uz pārbaudi un tagad ir spiests "aizbāzt caurumus" ar Gražuli (kam trūkst cm) un Gromovu, kas ir vājš taktiski utt.
Vecīt, Freimanis īsti nevar pa C spēlēt, viņš nevelk to pozīciju, tas pats Gražulis ir labu tiesu fiziskāks un pie groza var to pašu izdarīt, ja ne vairāk, Gromovs ir cita lieta, jo viņš jau vairāk ir dēļ auguma un dēļ tā, ka beidzot var finišēt pie groza

Būtība jau ir tā, ka Freimani mēs varam pa lielam iesaistīt ja iet runa par SF/PF pozīcijām, jo C pozīcija viņam diez ko piemērota nav
, 2017-08-24 11:45, pirms 8 gadiem
One Man Show! rakstīja: Bet taipat laikā atceramies kā bija ar Armandu Šķēli pēc trajumām un meningītiem. Paaicināja uz izlasi Bagijs, un viņš bija viens no labākajiem, pat Aināram žoklis esot atkāries toreiz. Līdz brīdim, kad atkal izkrita no izlases. Kāpēc Bērzam nevarēja dot iespēju .... Nedeva nevis dēļ nespēlēšanas, bet gan dēļ kautkā cita
Armands, ja nemaldos, tobrīd bija pēc sezonas Igaunijā, kur viņš sevi tīri labi parādīja. Kāpēc Bērzam dot iespēju, ja viņš nav pat pacenties uzspēlēt normālā klubā pilnu sezonu? Viņa taisnošanās par gatavošanos izlasei ir tīrākās atrunas, ne pēc kā cita neizklausās.
, 2017-08-24 11:46, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Vecīt, Freimanis īsti nevar pa C spēlēt, viņš nevelk to pozīciju, tas pats Gražulis ir labu tiesu fiziskāks un pie groza var to pašu izdarīt, ja ne vairāk, Gromovs ir cita lieta, jo viņš jau vairāk ir dēļ auguma un dēļ tā, ka beidzot var finišēt pie groza

Būtība jau ir tā, ka Freimani mēs varam pa lielam iesaistīt ja iet runa par SF/PF pozīcijām, jo C pozīcija viņam diez ko piemērota nav
Skatos, ka joprojām nespēj izprast visa rakstītā tekstu, bet tikai izlasi sev pazīstamus vārdus Nekas, gan jau nāks ar laiku...
Es runāju par garajiem (t.i. 5 nr, 5/4, 4 nr.pozīcijas). Tur šobrīd izlasē ir 2 ar pusi vīri un Gražulis ar Gromovu, kas ir līmeni zemāki. Par to jau arī ir runa visu laiku, ka ņemot vērā šo "pārbagātību ar garajiem" dīvaina šķiet Bērza un Freimaņa atsijāšana pat pirms pārbaudes. Ar small ball diezvai izvilks visas spēles, nav jau GSW Latvijas izlase, lai arī kā Bagijam patiktu salīdzināt.
, 2017-08-24 11:49, pirms 8 gadiem
Ulrihs rakstīja: Skatos, ka joprojām nespēj izprast visa rakstītā tekstu, bet tikai izlasi sev pazīstamus vārdus Nekas, gan jau nāks ar laiku...
Es runāju par garajiem (t.i. 5 nr, 5/4, 4 nr.pozīcijas). Tur šobrīd izlasē ir 2 ar pusi vīri un Gražulis ar Gromovu, kas ir līmeni zemāki. Par to jau arī ir runa visu laiku, ka ņemot vērā šo "pārbagātību ar garajiem" dīvaina šķiet Bērza un Freimaņa atsijāšana pat pirms pārbaudes. Ar small ball diezvai izvilks visas spēles, nav jau GSW Latvijas izlase, lai arī kā Bagijam patiktu salīdzināt.
Es atvainojos, bet pašlaik tieši tu neizprati, ko uzrakstīju, jo es teicu, ka par Freimani varam runāt ja būtu problēmas 3.un 4.numura pozīcijās, bet tur to nav un īsti C pozīcijā arī nav, ir tikai tas, ka mēs spriežam, kurš būs 3 centrs spēlētājs, tad jautājums, cik reāli Freimanis varētu pa C spēlēt? Zinot iepriekšējo pieredzi, tad es īsti neredzu, ka tāda līmeņa spēlētājs būtu ar mieru būt kā trešais rindā uz spēlēšanu, pozīcijā, kuru viņš īsti nevelk....Nu mums jau nesanāk small ball, mums ir diezgan pagarš tas sastāvs un kā jau teicu iepriekš, mēs runājam par nomināli trešo centru
, 2017-08-24 11:50, pirms 8 gadiem
Piekrītu Ulriham, ka Gražulis, Gromovs ir līmeni zamāki džeki, nekā Freimanis. Pieredzējis spēlētājs var nospēlēt kādu spēli labāk, vai sliktāk, bet kar izlases jaunpienācējis, kurš neko īpašu līdz šim nav rādījis, pēkšņi uzplauks dažās minūtēs, ļoti maz cerību.
Un ar centriem ir diezgan nabadzīgi, tas par Bērziņu, kur viņu var izmantot. Varbūt viņš nav klasisks centrs, tāpat kā Porziņģis, bet kas tad paliek ? Meiers! Priekš kārtīga centra pietrūkst cm un neizceļas arī ar stabilitāti!
, 2017-08-24 11:51, pirms 8 gadiem
Ulrihs rakstīja: Skatos, ka joprojām nespēj izprast visa rakstītā tekstu, bet tikai izlasi sev pazīstamus vārdus Nekas, gan jau nāks ar laiku...
Es runāju par garajiem (t.i. 5 nr, 5/4, 4 nr.pozīcijas). Tur šobrīd izlasē ir 2 ar pusi vīri un Gražulis ar Gromovu, kas ir līmeni zemāki. Par to jau arī ir runa visu laiku, ka ņemot vērā šo "pārbagātību ar garajiem" dīvaina šķiet Bērza un Freimaņa atsijāšana pat pirms pārbaudes. Ar small ball diezvai izvilks visas spēles, nav jau GSW Latvijas izlase, lai arī kā Bagijam patiktu salīdzināt.
Vai par small ball uzskati 2,10 un 2,20(PF/C pozīcījās)?
, 2017-08-24 11:52, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Ŗēķinot, ka pēdējā EČ, kad viņš piedalījās, Bagatskis sūdzējās, ka izrāda savu raksturu un negrib īsti darīt to, ko liek
K. Bērziņš pat pēc samērā labām sezonām normālos klubos ir izgāzis divus pēdējos gadus izlasē, nenoliedzu, ka viņam ir bijuši labāki gadi, kad viņš bija samērā noderīgs, bet pēdējos divos gados, čempī un pēc tam olimpiskajā kvalifikācijā viņš bija ļoti ļoti vājš, ātri vāca piezīmes, visu laiku neapmierināti purpināja, kas manā uztverē ir tīrākā komandas iegāšana, kāpēc viņš būtu jāņem šobrid, kad viņam vispār nav spēļu prakses? Šobrīd viss runā par labu Meierim. Un vienīgais tiešām jūtamais iztrūkums garajā galā, tas ir Pašečniks. Tas ir tiešām bēdīgi, bet arī saprotami, jo viņam ir pietiekams iemesls nebūt, bet viņš būtu ļoti noderējis. Un Freimanim te vieta vairs nekādi nerastos, jo esot Pašečnikam , KP nobīdītos jau vairāk uz tīri PF pozīciju, tad tur rastos pavisam jaudīgs rubaks par 4tā numura vakanci, jo būtu KP, Dāvis, Šmits.
, 2017-08-24 11:52, pirms 8 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Piekrītu Ulriham, ka Gražulis, Gromovs ir līmeni zamāki džeki, nekā Freimanis. Pieredzējis spēlētājs var nospēlēt kādu spēli labāk, vai sliktāk, bet kar izlases jaunpienācējis, kurš neko īpašu līdz šim nav rādījis, pēkšņi uzplauks dažās minūtēs, ļoti maz cerību.
Un ar centriem ir diezgan nabadzīgi, tas par Bērziņu, kur viņu var izmantot. Varbūt viņš nav klasisks centrs, tāpat kā Porziņģis, bet kas tad paliek ? Meiers! Priekš kārtīga centra pietrūkst cm un neizceļas arī ar stabilitāti!
Beidz lūdzu komentēt, ja nezini, kas ir klasisks centrs, tieši Meiers atbilst visiem klasiska - kārtīga centra parametriem! Un stabilitātes piesaukšana ar Bērziņu vienā nozīmē arī nav labākā doma
, 2017-08-24 11:53, pirms 8 gadiem
Edison rakstīja: Beidz rakstīt boldā!!!
Uzmanības trūkums dara savu.
, 2017-08-24 11:53, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: K. Bērziņš pat pēc samērā labām sezonām normālos klubos ir izgāzis divus pēdējos gadus izlasē, nenoliedzu, ka viņam ir bijuši labāki gadi, kad viņš bija samērā noderīgs, bet pēdējos divos gados, čempī un pēc tam olimpiskajā kvalifikācijā viņš bija ļoti ļoti vājš, ātri vāca piezīmes, visu laiku neapmierināti purpināja, kas manā uztverē ir tīrākā komandas iegāšana, kāpēc viņš būtu jāņem šobrid, kad viņam vispār nav spēļu prakses? Šobrīd viss runā par labu Meierim. Un vienīgais tiešām jūtamais iztrūkums garajā galā, tas ir Pašečniks. Tas ir tiešām bēdīgi, bet arī saprotami, jo viņam ir pietiekams iemesls nebūt, bet viņš būtu ļoti noderējis. Un Freimanim te vieta vairs nekādi nerastos, jo esot Pašečnikam , KP nobīdītos jau vairāk uz tīri PF pozīciju, tad tur rastos pavisam jaudīgs rubaks par 4tā numura vakanci, jo būtu KP, Dāvis, Šmits.
Tieši tā, Tu esi retais šeit sastopamais, kurš loģiski domā!

Es tik piebildīšu, ka ja vēl Mejeris būtu, tas Freimanis praktiski zaudē jebkādas izredzes uz vietu, jo tā konkurence mežonīga būtu
, 2017-08-24 11:55, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Kā tu zini, ka viņš nav formā? Bērzs var izvilkt lielos centrus ārā, kad KP nav laukumā, kad Meiers ir laukumā pret leishiem, ne iepostot viņš var, ne reebus vākt dēļ auguma cm, ne defa tikt līdzi, viņš pret elites komandām nav nepieciešams, ar cīņas sparu viņš kādas 5 min var nospēlēt max, bet ne vairāk, Bērzs tomēr ir labāks, tiesa Bērzam raksturs ir smagāks, kas varētu nozīmēt kaut kādu rīvēšanos, lieka Šmita mācīšana vai vēl kaut kas tāds.
Nu Bērzs jau arī neko īsti iepostot nevar, pamatā viņa izteiktākais pluss ir bijis spēja izlīst ārā un iemest truli, bet šī elementa mums pavisam nekādi šobrīd netrūkst.
, 2017-08-24 11:57, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Vai par small ball uzskati 2,10 un 2,20(PF/C pozīcījās)?
Tu runā par Meieru un Porziņģi? Es pamanīju, ka viņi ir. 40 min visas spēles tak nemauks, maiņas vajag ne tikai lai atpūtinātu, bet arī lai varētu pielāgoties spēles situācijām utt. A ja notraumējas? Porziņģis rekur ar Lietuvu jau celi pačakarēja, a tā ir tikai viena spēle.
, 2017-08-24 11:57, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tieši tā, Tu esi retais šeit sastopamais, kurš loģiski domā!

Es tik piebildīšu, ka ja vēl Mejeris būtu, tas Freimanis praktiski zaudē jebkādas izredzes uz vietu, jo tā konkurence mežonīga būtu
Un jā, ja pie mūsu šībrīža spēlētāju izvēles uz 4ajiem numuriem es dotu priekšroku Mejerim dēļ tā, ka izteikti labi spēlē uz aisardzību un nesavtīgu kapāšanos par atlekušajām.
, 2017-08-24 11:58, pirms 8 gadiem
Ulrihs rakstīja: Tu runā par Meieru un Porziņģi? Es pamanīju, ka viņi ir. 40 min visas spēles tak nemauks, maiņas vajag ne tikai lai atpūtinātu, bet arī lai varētu pielāgoties spēles situācijām utt. A ja notraumējas? Porziņģis rekur ar Lietuvu jau celi pačakarēja, a tā ir tikai viena spēle.
Es runāju par Bertānu, Porzinģi
Var jau gadīties, ka spēlē ir Meiers/Šmits, bet mūsdienu basketbolā 2p zem groza ir nozīme, ja 2p met ar 55%(kā arī neslikti met sodiņus)
, 2017-08-24 11:59, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Un jā, ja pie mūsu šībrīža spēlētāju izvēles uz 4ajiem numuriem es dotu priekšroku Mejerim dēļ tā, ka izteikti labi spēlē uz aisardzību un nesavtīgu kapāšanos par atlekušajām.
Tieši tā! Iepriekš jau arī tika ņemts, ka kājās tiek mazajiem līdzi un savāc atlēkušās kā traks
, 2017-08-24 12:01, pirms 8 gadiem
Laikam jau vismaz pamēģināt Kasparu izlasē tomēr vajadzēja. Jo šāda auguma pieredzējuši veči Latvijas basketbolā apkart dučiem nemētājas. Ja Porziņģis un Dāvis, ari Šmits varēs turēt katru maču 30 minūtes laukumā, tad būs OK, bet, tfu, tfu, tfu, tur taču netiks spēlēts šahs, un var visādi gadīties... Ko tad?
, 2017-08-24 12:03, pirms 8 gadiem
wolmar rakstīja: Laikam jau vismaz pamēģināt Kasparu izlasē tomēr vajadzēja. Jo šāda auguma pieredzējuši veči Latvijas basketbolā apkart dučiem nemētājas. Ja Porziņģis un Dāvis, ari Šmits varēs turēt katru maču 30 minūtes laukumā, tad būs OK, bet, tfu, tfu, tfu, tur taču netiks spēlēts šahs, un var visādi gadīties... Ko tad?
Būtu nospēlējis puslīdz cienījamā klubā puslīdz cienījamu sezonu gan tiktu ņemts un mēģināts.
, 2017-08-24 12:05, pirms 8 gadiem
Nevar profesionāls spēlētājs sēdēt un bumbulēt pa māju veselu gadu ar pārliecību,ka tas viņām palīdzēs un dos iespēju sagatavoties spēlēšanai izlasē. tā vienkārši nevar un labi vien ir, tā ir zīme citiem, ka par vietu ir jācīnās un sevi jāpierāda.
, 2017-08-24 12:10, pirms 8 gadiem
Tur jau tā lieta, ka pamēģināt varēja Bērziņu, varbūt arī Freimani. Tik daudz pārbaudes spēļu. Ko Gromovs/ Vien pāris minūtes laikam nospēlēja, mazliet vairāk gražulis ar Ausēju.
Būtu Pasečniks un Meijeris, tad pavisam cita situācija un runa!
Stbabili uz ko paļauties ir maz spēlētāju- pamatpiecniks, vēl Šmits. Ar Siliņu no malas neko nevar saprast. Būs palīgs, vai nē, vai spēlēs?
Un , ja tiešām kāds no siem 6-7 iziet no ierindas? Nav jau kas nmaina!
, 2017-08-24 12:16, pirms 8 gadiem
Edison rakstīja: Beidz rakstīt boldā!!!
vai tad tu nezināji, ka to, kuri raksta boldā, viedoklis iegūst lielāku vērtību un svaru?
, 2017-08-24 12:43, pirms 8 gadiem
Martini12 rakstīja: vai tad tu nezināji, ka to, kuri raksta boldā, viedoklis iegūst lielāku vērtību un svaru?
tieši pretēji, jo cilvēki, kuri raksta boldā, tā dara, uzskatot, ka viņu viedoklis ir spēcīgāks par citu tādēļ, piem, es bold komentus ignorēju, izņemot raksta autoru komentus, protams.
, 2017-08-24 12:44, pirms 8 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Kuru uz čempionātu ņemt tā ir viena lieta, bet uz treniņnometni cits.
Vairāki no uzaicinātājiem jau pirms uzaicināšanas bija skaidrs, ka nebūs nekādi dižie palīgi, bet garajā galā ir Latvijai problēmas. Tagad jāpaļaujas vien uz Porziņģi, bet var čalis dabūt ātri piecas, tāpat jādod atelpa!
Es te kaut kur pieminēju Kambalu. Nav jau runa par šo čempi.
Bet ir kas tik kaut ko vāvuļo un neko nezina pat no samērā nesenās Latvijas basketbola vēstures. Var nepatikt Kambala, bet viņš bija viens no nedaudziem Latvijas basketbolistiem, kurš spīdēja Eirolīgā, īpaši kad spēlēja Madrides Real. Jauno laiku vēsturē nav mums tik daudz bijuši tāda līmeņa basketbolisti.
Tajā sezonā, kad Kambis spēlēja Real, šie nespēlēja Eirolīgā, bet gan ULEB kausā
, 2017-08-24 12:45, pirms 8 gadiem
Problema ir taa, ka bagijs ieberzaas, jo bija parliecinats, ka Pasečņiks neuzmetiis, bet uzmeta, lidz ar to, pec tam jau kaa jau savu kljuudu nekad neatzīstošs treneris nespeja parkapt savam ego un neaicinaja atpakaļ.
, 2017-08-24 12:49, pirms 8 gadiem
Pareizi, ka Bagatskis neuzaicināja Kasparu. Spēlētājam ir jāspēlē visa sezona, lai tiktu izlasē. Kaut gan cieņas pēc varēja iedot ispēju sevi pierādīt pārbaudes spēlēs. Nedomāju , ka Bērziņš ir vājāks par Gromovu. Bet kopumā trenera izvēlei ir jāuzticas, viņš to jau ir pierādijis. Kritizēt varēs pēc čempionāta.
, 2017-08-24 12:56, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Nu Bērzs jau arī neko īsti iepostot nevar, pamatā viņa izteiktākais pluss ir bijis spēja izlīst ārā un iemest truli, bet šī elementa mums pavisam nekādi šobrīd netrūkst.
Ir atšķirība, vai 5 spēlētāji met 3pt vai viens nemet,, ko var atstāt brīvu un iet uz palīdzību, ja kāds iet cauri. Vēl Bērzs ar 2,13m un labāku lēcienu var savākt bumbas, ko Meiers pret leishiem nevarēja, un vēl ir defs, kur arī Bērzs ir labāks dēļ sava kustīguma un auguma. Meiers ir labāks pikenrola uzbrukumā un postā, pārējos elemntos Bērzs ieliek. Tas ir tā pat kā šogad Hārtlijs paņēma Spruktu izlasē. Bet domāju, ka mums par šo nav jāsatraucas, jo tomēr mums ir vadošie KP,Šmits un Bertāns, kas šiem abiem iet pāri visam.
, 2017-08-24 13:10, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Ir atšķirība, vai 5 spēlētāji met 3pt vai viens nemet,, ko var atstāt brīvu un iet uz palīdzību, ja kāds iet cauri. Vēl Bērzs ar 2,13m un labāku lēcienu var savākt bumbas, ko Meiers pret leishiem nevarēja, un vēl ir defs, kur arī Bērzs ir labāks dēļ sava kustīguma un auguma. Meiers ir labāks pikenrola uzbrukumā un postā, pārējos elemntos Bērzs ieliek. Tas ir tā pat kā šogad Hārtlijs paņēma Spruktu izlasē. Bet domāju, ka mums par šo nav jāsatraucas, jo tomēr mums ir vadošie KP,Šmits un Bertāns, kas šiem abiem iet pāri visam.
Nu, nevar jau aizmirst, ka Bērzā tomēr, kaut kur pietiekmi dziļi, vēl dus Talants, kas reiz viņu lāva saukt par vienu no talantīgākajiem Eiropā viņa pozīcijā, pat ja tas bija pirms daudziem gadiem. Šad un tad tas talants izpeld virspusē. Tieši šis X faktors manā acīs viņu padara vērtīgu. Meiers ir centīgs čalis, kurš turpina izaugsmi, bet tā talanta viņam nav.
, 2017-08-24 13:13, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Nu, nevar jau aizmirst, ka Bērzā tomēr, kaut kur pietiekmi dziļi, vēl dus Talants, kas reiz viņu lāva saukt par vienu no talantīgākajiem Eiropā viņa pozīcijā, pat ja tas bija pirms daudziem gadiem. Šad un tad tas talants izpeld virspusē. Tieši šis X faktors manā acīs viņu padara vērtīgu. Meiers ir centīgs čalis, kurš turpina izaugsmi, bet tā talanta viņam nav.
Kad tad ir izpeldējis?
, 2017-08-24 13:14, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Nu Bērzs jau arī neko īsti iepostot nevar, pamatā viņa izteiktākais pluss ir bijis spēja izlīst ārā un iemest truli, bet šī elementa mums pavisam nekādi šobrīd netrūkst.
Nepiekrītu. Cik bieži viņš metis truļus izlasē pēdējos 5 gados? Nu, nav viņš tāds truļu puļītājs kā KP, vai pat Freimanis. Daudz punktu savāc ar soda metieniem, kas, starp citu, viņam arī ir labāki, nekā Meieram.
, 2017-08-24 13:17, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Kad tad ir izpeldējis?
Pret Slovēniju 2015- 13p, 5 bloki, 3 piespēles!
Kaspars Berzins's profile |...
, 2017-08-24 13:18, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Nepiekrītu. Cik bieži viņš metis truļus izlasē pēdējos 5 gados? Nu, nav viņš tāds truļu puļītājs kā KP, vai pat Freimanis. Daudz punktu savāc ar soda metieniem, kas, starp citu, viņam arī ir labāki, nekā Meieram.
Soda metienus nav Bērzs labāks, to nu gan nesāc, pēdējās sezonās Meiers tieši pielicis ir, viens no stabilākajiem soda metējiem LBL bija, bet nu primāri viņa bīstamība bija no tālmetienu līnījas, tāpēc jau skaitījās viens no talantīgākajiem eiropā, jo tad demonstrēja to, ko pašlaik puse kustīgo PF, basketbols iet uz priekšu un attīstās, ja salīdzinām ar mūsdienu jaunajiem PF, tad viņš ne ar ko neizceļas īpaši
, 2017-08-24 13:20, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Kad tad ir izpeldējis?
Laika posmā starp 2012. un 2015. gadu, pieļauju, ir bijis mūsu izlases vertīgākais kadrs... Visu šo laiku bija vadošais atlēkušajās, blokos, arī punktos Top5.
, 2017-08-24 13:21, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Pret Slovēniju 2015- 13p, 5 bloki, 3 piespēles!
http://archive.fiba.com/pages/eng/fa/player/p/pid/38676/sid/9322/tid/2134/_/2015_EuroBasket/index.html
paskatījos statistiku, nekā pārsteidzoša
, 2017-08-24 13:21, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Soda metienus nav Bērzs labāks, to nu gan nesāc, pēdējās sezonās Meiers tieši pielicis ir, viens no stabilākajiem soda metējiem LBL bija, bet nu primāri viņa bīstamība bija no tālmetienu līnījas, tāpēc jau skaitījās viens no talantīgākajiem eiropā, jo tad demonstrēja to, ko pašlaik puse kustīgo PF, basketbols iet uz priekšu un attīstās, ja salīdzinām ar mūsdienu jaunajiem PF, tad viņš ne ar ko neizceļas īpaši
Metiens Bērzam ir krietni labāk izkopts, nekā Meieram. Talants tomēr! 2005. gada U20 čempī ar viņu retais tika gala.
, 2017-08-24 13:22, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: kāpēc mīkstā? Bērziņš bez ilgas spēļu prakses, nezināmā formā + izteiktāka piezīmju problēma kā Meieram, ja gribētu izlasē, tad kā jau minēja, būtu kāda LBL klubā uzspēlējis
A mīkstais tāpēc, ka pat kandidātos nepaņēma, pat nepieļāva iespēju pamēģināt, tā it kā mums tur garajā galā baigā konkurence būtu. Raustās Bagijs no vecajiem ar raksturiņu, tas arī viss. Ja garajā galā bez problēmām čempim cauri tiksim, tā būs liela veiksme.
, 2017-08-24 13:22, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Laika posmā starp 2012. un 2015. gadu, pieļauju, ir bijis mūsu izlases vertīgākais kadrs... Visu šo laiku bija vadošais atlēkušajās, blokos, arī punktos Top5.
Tas jau bija viņa maksimums, es teiktu, pēc sevis iegāšanas iekš VEF, viņam tas sniegums bijis diezgan viļņains, gan Spānijā, gan pie Timmas
, 2017-08-24 13:23, pirms 8 gadiem
Kreilis rakstīja: A mīkstais tāpēc, ka pat kandidātos nepaņēma, pat nepieļāva iespēju pamēģināt, tā it kā mums tur garajā galā baigā konkurence būtu. Raustās Bagijs no vecajiem ar raksturiņu, tas arī viss. Ja garajā galā bez problēmām čempim cauri tiksim, tā būs liela veiksme.
Galvenais, nejaukt raksturu ar slinkumu...
, 2017-08-24 13:24, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tas jau bija viņa maksimums, es teiktu, pēc sevis iegāšanas iekš VEF, viņam tas sniegums bijis diezgan viļņains, gan Spānijā, gan pie Timmas
Viņam piemīt liksta atslēgties no visas pasaules. Bet kad viņš ir ar visu dvēseli spēlē, tad ir ļoooti vērtīgs.
, 2017-08-24 13:24, pirms 8 gadiem
Kreilis rakstīja: A mīkstais tāpēc, ka pat kandidātos nepaņēma, pat nepieļāva iespēju pamēģināt, tā it kā mums tur garajā galā baigā konkurence būtu. Raustās Bagijs no vecajiem ar raksturiņu, tas arī viss. Ja garajā galā bez problēmām čempim cauri tiksim, tā būs liela veiksme.
Izlasē jau raksturu kā tādu, kurš kaitē mikroklimatam nevajag, otrkārt, protams, tas ir tikai mans personīgais viedoklis, bet labprāt izlasē redzu, ka pat uz izmēģināšanu paņem reāli spēlējošu, salīdzinoši jaunu kadru, kurš jau tagad neslikti spēlē, kā kadru, kurš ilgstoši nav spēlējis, nav zināms, kāda forma ir un vai to uzņems, kā arī, vienīgā atruna, ka nav spēlējis, jo izlasei gatavojās
, 2017-08-24 13:25, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Metiens Bērzam ir krietni labāk izkopts, nekā Meieram. Talants tomēr! 2005. gada U20 čempī ar viņu retais tika gala.
Piedod, bet kāds sakars 2005. gadam ar mūsdienām? Zaķis arī U-20 savā laikā bija neapturams, bet kur viņš ir tagad?
, 2017-08-24 13:26, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Viņam piemīt liksta atslēgties no visas pasaules. Bet kad viņš ir ar visu dvēseli spēlē, tad ir ļoooti vērtīgs.
Diemžēl, cik es redzēju pēdējās spēlēs - gan klubā, gan izlasēs, tad vairs tāds nešķita, pārlieku daudz runāja ar tiesnešiem un izlasē centās pats diktēt, kas jau īsti pareizi nav
, 2017-08-24 13:26, pirms 8 gadiem
Kreilis rakstīja: A mīkstais tāpēc, ka pat kandidātos nepaņēma, pat nepieļāva iespēju pamēģināt, tā it kā mums tur garajā galā baigā konkurence būtu. Raustās Bagijs no vecajiem ar raksturiņu, tas arī viss. Ja garajā galā bez problēmām čempim cauri tiksim, tā būs liela veiksme.
Vispār HVZ ar tiem raksturiem... Mums jau tik daudz čempionātu šitie "raksturi" ir norakuši, ir Kemzuras kuģu laikā, ir Krauliņa valdīšanas periodā, ir pie Muižnieka un Bagatska arī... Varbūt tomēr vajag to kolektīvu vispirms, un tad tos bokserus, dušā čurātājus un boteņu aprakstītājus?
, 2017-08-24 13:27, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Metiens Bērzam ir krietni labāk izkopts, nekā Meieram. Talants tomēr! 2005. gada U20 čempī ar viņu retais tika gala.
Nepiesauc vēsturi, es tikpat labi varu arī piesaukt Vecvagaru, no traumas atgājis, arī izmēģināt varēja, tomēr Žalgirī spēlējis un u-20 viens no līderiem, bet mēs taču paši ziņām, kas tas loģiski nebūtu, ne?
, 2017-08-24 13:28, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Piedod, bet kāds sakars 2005. gadam ar mūsdienām? Zaķis arī U-20 savā laikā bija neapturams, bet kur viņš ir tagad?
Es tikai izgaismoju, kāds viņam talants. Meieram tāda nav. Zaķim tomēr, par spīti tecamam U20 čempim, nebija augums 2.13... Kas vēlāk izpaudās.
, 2017-08-24 13:29, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Nepiesauc vēsturi, es tikpat labi varu arī piesaukt Vecvagaru, no traumas atgājis, arī izmēģināt varēja, tomēr Žalgirī spēlējis un u-20 viens no līderiem, bet mēs taču paši ziņām, kas tas loģiski nebūtu, ne?
Kas nebūtu? Tu jau esi Vecvagaru norakstījis? Pārsteidzīgi!
, 2017-08-24 13:31, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Kas nebūtu? Tu jau esi Vecvagaru norakstījis? Pārsteidzīgi!
Ne jau norakstījis, tik tas, ka viņš nav gatavs EČ
, 2017-08-24 13:45, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Vispār HVZ ar tiem raksturiem... Mums jau tik daudz čempionātu šitie "raksturi" ir norakuši, ir Kemzuras kuģu laikā, ir Krauliņa valdīšanas periodā, ir pie Muižnieka un Bagatska arī... Varbūt tomēr vajag to kolektīvu vispirms, un tad tos bokserus, dušā čurātājus un boteņu aprakstītājus?
Nu nedomāju, ka Berzs tagad viesnīcā durvis lauztu, tomēr ir gados paaudzies. Nu bet Gromovu Bagijs paņēma kandidātos tikai tāpēc, ka nav jau ko ņemt, bet, ja nav, ko ņemt, tad kāpēc kandidātu lokam neizlaist cauri visus iespējamos? Es jau nu arī domāju, ka Bagijs ir drusku mīkstais, kas nemīl sev apkārt spurainus raksturus. Arī treneru korpusu viņš sev apkārt ir novācis tādu, kas viņam vajadzīgs tikai kā paša ideju izpildītāji, statistikas uzskaitītāji un piekrītoši galvas mājēji - nedod dievs, kāds būs gudrāks par pašu Bagiju.
, 2017-08-24 13:47, pirms 8 gadiem
Tāpēc jau Bagijs ir izlases treneris, ka izvēlas to sastāvu ar kuru kopā ir gatavs doties uz čempi. Ja pagājušajā EČ Rīgā gan Freimis, gan Bērzs spēles laikā runāja pretī Bagatskim un nepildija trenera norādījumus, tad tikai saprotams ka treneris viņus neņem! Sēdēju aiz soliņa un ļoti labi dzirdēju Bērza sarunu ar treneri spēles laikā. Pilnīgi atbalstu trenera izvēli!
, 2017-08-24 13:49, pirms 8 gadiem
Kreilis rakstīja: Nu nedomāju, ka Berzs tagad viesnīcā durvis lauztu, tomēr ir gados paaudzies. Nu bet Gromovu Bagijs paņēma kandidātos tikai tāpēc, ka nav jau ko ņemt, bet, ja nav, ko ņemt, tad kāpēc kandidātu lokam neizlaist cauri visus iespējamos? Es jau nu arī domāju, ka Bagijs ir drusku mīkstais, kas nemīl sev apkārt spurainus raksturus. Arī treneru korpusu viņš sev apkārt ir novācis tādu, kas viņam vajadzīgs tikai kā paša ideju izpildītāji, statistikas uzskaitītāji un piekrītoši galvas mājēji - nedod dievs, kāds būs gudrāks par pašu Bagiju.
Un tagad padomā, kāpēc laist cauri, tādu, kurš nav spēlējis, kam sazin kāda fiziskā forma ir, ja vispār ciešama ir un runā pretī trenerim! Labāk tad paņemt reāli spēlējošu kadru, kurš spēlē labā līmenī un nākamsezon visticamāk būs savā komandā pamatcentrs un atceries to, ka tās vietas aizņēmējs visticamāk uz EČ nebrauks....Godīgi sev atbildi, kur rīcība ir loģiskāka?
, 2017-08-24 13:53, pirms 8 gadiem
Ar ko pie velna vinš sliktāks par Meijeru un Gromovu vai Janičenoku? 7 pēdas garš un var iemest no distances, otrajam pieciniekam būtu ideāli.
, 2017-08-24 13:54, pirms 8 gadiem
rudy_Latvija rakstīja: Ar ko pie velna vinš sliktāks par Meijeru un Gromovu vai Janičenoku? Ir auguma cm un var iemest no distances, otrajam pieciniekam būtu ideāli.
Tu vēl Bērzu ar Sķēli salīdzini
, 2017-08-24 13:56, pirms 8 gadiem
Secinājumus varēsim izdarīt pēc čempionāta, var jau būt, ka Porziņģis, Dāvis un Dairis, Strēlnieks, Timma, arī Šmits un ja vēl Siliņš norullē bez traumām, augstā līmenī un pārējo palīdzība pat vajadzīga minimāli. Un ja vēl tiek pie medaļām, tad izcili un visi slavēs un cels debesīs arī Bagiju!
, 2017-08-24 14:00, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Un tagad padomā, kāpēc laist cauri, tādu, kurš nav spēlējis, kam sazin kāda fiziskā forma ir, ja vispār ciešama ir un runā pretī trenerim! Labāk tad paņemt reāli spēlējošu kadru, kurš spēlē labā līmenī un nākamsezon visticamāk būs savā komandā pamatcentrs un atceries to, ka tās vietas aizņēmējs visticamāk uz EČ nebrauks....Godīgi sev atbildi, kur rīcība ir loģiskāka?
Beidz pieņemt Bērza NEformu kā aksiomu. To nezini ne Tu, ne Bagijs. To kādā formā ir spēlētājs parādītu sagatavošanās cikls. Iekļaut divus pieredzējušus spēlētājus kandidātu lokā un uzreiz pateikt paldies, ir sava veida necieņa. Ja iemesli, kā te daudzi min, ir raksturs, tad nah vispār vajadzēja nosaukt viņu uzvārdus? Ja sportiskā puse, tad vajadzēja pārbaudīt. Tikai tā varētu noteikt kurš par kuru ir uz doto brīdi labāks.. Tad kura rīcība būtu loģiskāka?
, 2017-08-24 14:02, pirms 8 gadiem
Kreilis rakstīja: Nu nedomāju, ka Berzs tagad viesnīcā durvis lauztu, tomēr ir gados paaudzies. Nu bet Gromovu Bagijs paņēma kandidātos tikai tāpēc, ka nav jau ko ņemt, bet, ja nav, ko ņemt, tad kāpēc kandidātu lokam neizlaist cauri visus iespējamos? Es jau nu arī domāju, ka Bagijs ir drusku mīkstais, kas nemīl sev apkārt spurainus raksturus. Arī treneru korpusu viņš sev apkārt ir novācis tādu, kas viņam vajadzīgs tikai kā paša ideju izpildītāji, statistikas uzskaitītāji un piekrītoši galvas mājēji - nedod dievs, kāds būs gudrāks par pašu Bagiju.
Galvenais rezultāts. Būs rezultāts, tātad Bagatskis visu pareizi darījis.
, 2017-08-24 14:04, pirms 8 gadiem
Joparasate rakstīja: Beidz pieņemt Bērza NEformu kā aksiomu. To nezini ne Tu, ne Bagijs. To kādā formā ir spēlētājs parādītu sagatavošanās cikls. Iekļaut divus pieredzējušus spēlētājus kandidātu lokā un uzreiz pateikt paldies, ir sava veida necieņa. Ja iemesli, kā te daudzi min, ir raksturs, tad nah vispār vajadzēja nosaukt viņu uzvārdus? Ja sportiskā puse, tad vajadzēja pārbaudīt. Tikai tā varētu noteikt kurš par kuru ir uz doto brīdi labāks.. Tad kura rīcība būtu loģiskāka?
Joprojām pirmā, jo Freimaņa gadījumā diezgan lieli konkurenti priekšā, kurus viņam neizkonkurēt no izlases, Bērza gadījumā ir tas, ka pat nezinot formu, lai gan tekstā pateikts, ka trenēja saudzīgā režīmā un šaubos, ka iepriekš, kas savādāk bija, un nav arī spēļu prakses ilgu laiku
, 2017-08-24 14:04, pirms 8 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Secinājumus varēsim izdarīt pēc čempionāta, var jau būt, ka Porziņģis, Dāvis un Dairis, Strēlnieks, Timma, arī Šmits un ja vēl Siliņš norullē bez traumām, augstā līmenī un pārējo palīdzība pat vajadzīga minimāli. Un ja vēl tiek pie medaļām, tad izcili un visi slavēs un cels debesīs arī Bagiju!
Top6 un visi būs priecīgi. Medaļas pat nevajag. Taču, ja netiks ceturtdaļfinālā, tad gan būs s..u lietus
, 2017-08-24 14:05, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Top6 un visi būs priecīgi. Medaļas pat nevajag. Taču, ja netiks ceturtdaļfinālā, tad gan būs s..u lietus
man personīgi šķiet, ka šim sastāvam jebkura vieta no top8 būs labs rezultāts
, 2017-08-24 14:07, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: man personīgi šķiet, ka šim sastāvam jebkura vieta no top8 būs labs rezultāts
Man gan šķiet, ka tomēr jāsper solis uz priekšu. Bija 8. vieta, tatad vajag vismaz piekto, sesto, nu ok, arī septītā vēl tā... Bet ja būs tā pati vieta vai zemāk, tomēr būs vilšanās.
, 2017-08-24 14:07, pirms 8 gadiem
Jēcer uz medaļām! Jāiet pēc tām!!!
, 2017-08-24 14:09, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Man gan šķiet, ka tomēr jāsper solis uz priekšu. Bija 8. vieta, tatad vajag vismaz piekto, sesto, nu ok, arī septītā vēl tā... Bet ja būs tā pati vieta vai zemāk, tomēr būs vilšanās.
Pēc būtības tā ir kā saki, bet mani joprojām uztrauc Strēlnieks, ja viņš tiks dzīts nu presēts spēli no spēles, tad var neizturēt, kā iepriekš un nedod dievs ilgtermiņā (ja protams Bagijs paņems) Šķēli laist, tad problēmas lielas būs
, 2017-08-24 14:10, pirms 8 gadiem
A kur Vecvagars pekšņi pazuda? Atkal trauma?
, 2017-08-24 14:11, pirms 8 gadiem
Kommaer/// rakstīja: Jēcer uz medaļām! Jāiet pēc tām!!!
Tajā pašā laikā, pat parādot teicamu sniegumu, pietiks ar vienu spēli, lai neaizsniegtos līdz medaļām. Uzvarējām pārbaudes spēlē Lietuvu, kura spēlēja tomēr ar rezervi, turklāt pēdējo gadu vājakajā sastāvā (agrāko laikos tāds Milaknis vai Ulanovas netiktu tuvumā), un tagad jau sazin ko iedomajamies. Mēs vēl īsti neesam redzējuši to potenciālu. Varbūt pirmajā spēlē pret serbiem? Apetīte rodas ēdot, varēsim sākt mērķēt pēc pirmajām grupu turnīra spēlēm.
, 2017-08-24 14:12, pirms 8 gadiem
rudy_Latvija rakstīja: A kur Vecvagars pekšņi pazuda? Atkal trauma?
Viņš tā kā no traumas nesen tikai, tagad tik treniņus atsācis, Oktobrī atkal krusteniskās sarāva
, 2017-08-24 14:13, pirms 8 gadiem
Nu par 7. vai 8. vietu tieši šim sastāvam nebūtu ko priecātos, 5., 6. vieta apmierinoši, pusfināls jau ļoti labi, nu medaļas sapņu kalngals!
bet kāpēc vienreiz Latvijai nevarētu būt?
Pa retam izšauj ne tikai lielie grandi, arī citos sporta veidos. Tā futenē Eiropas čempioni bijuši gRieķija, Dānija, arī Portugāli reti kurš uzskatīja par favorītu.
Hokejā tāpat savu rezi Slovākija, Šveice tikušas medaļniekos.
Un kāpēc basketbola valsts Latvija lai reizi 20 gados netiktu pie medaļām?
, 2017-08-24 14:13, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Pēc būtības tā ir kā saki, bet mani joprojām uztrauc Strēlnieks, ja viņš tiks dzīts nu presēts spēli no spēles, tad var neizturēt, kā iepriekš un nedod dievs ilgtermiņā (ja protams Bagijs paņems) Šķēli laist, tad problēmas lielas būs
Jāatzīst, ka mums ir daudz nedrošu vietu, Strēlnieks un KP nav dzelzs veči, lai arī ļoti talantīgi zeļļi.
, 2017-08-24 14:14, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Tajā pašā laikā, pat parādot teicamu sniegumu, pietiks ar vienu spēli, lai neaizsniegtos līdz medaļām. Uzvarējām pārbaudes spēlē Lietuvu, kura spēlēja tomēr ar rezervi, turklāt pēdējo gadu vājakajā sastāvā (agrāko laikos tāds Milaknis vai Ulanovas netiktu tuvumā), un tagad jau sazin ko iedomajamies. Mēs vēl īsti neesam redzējuši to potenciālu. Varbūt pirmajā spēlē pret serbiem? Apetīte rodas ēdot, varēsim sākt mērķēt pēc pirmajām grupu turnīra spēlēm.
Tieši tā! Mums vēl labi savā grupā jānospēlē, kura nav viegla! Mūsu grupas pirmās četras komandas diži daudz neatšķiras līmeņa ziņā, varbūt Serbiju izņemot
, 2017-08-24 14:16, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Jāatzīst, ka mums ir daudz nedrošu vietu, Strēlnieks un KP nav dzelzs veči, lai arī ļoti talantīgi zeļļi.
Strēlnieka gadījumā ir svarīgi, kura komanda pretī būs, piemēram, pret Krieviju domāju, ka otrais PG būs Bertāns, jo pret Švedu varētu laist vai nu Timmu vai Peineru, ja izlasē būs un līdz ar to Dairim mazāk minūtes būs
, 2017-08-24 14:16, pirms 8 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Nu par 7. vai 8. vietu tieši šim sastāvam nebūtu ko priecātos, 5., 6. vieta apmierinoši, pusfināls jau ļoti labi, nu medaļas sapņu kalngals!
bet kāpēc vienreiz Latvijai nevarētu būt?
Pa retam izšauj ne tikai lielie grandi, arī citos sporta veidos. Tā futenē Eiropas čempioni bijuši gRieķija, Dānija, arī Portugāli reti kurš uzskatīja par favorītu.
Hokejā tāpat savu rezi Slovākija, Šveice tikušas medaļniekos.
Un kāpēc basketbola valsts Latvija lai reizi 20 gados netiktu pie medaļām?
Tāda sajūta, ka tu speciāli izvēlies mērķi, lai Bagiju pēc tam atkal varētu lamāt

Es saku, ka pusfināls būs izcils rezultāts, pēc kura jāvadā izlasē būs cauri visai Rīgai uz pleciem, un kāda iela jāpārsauc Bagatska vārdā
, 2017-08-24 14:21, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Sastāva dziļums un maiņas kvalitāte, it īpaši pg pozīcijā, ja vēl C pozīcijā var spēli pamainīt noeejot Porziņģim un uznākot Meieram, tad Strēlnieka vietā uznākot Šķēlem, diži neko nepamainīsi
Jāatzīst, ka sastāva dziļums ir labākais, kāds mums bijis, tomēr tāds izteikts centrs par ļaunu nebūtu nācis, varbūt pat ne Valančūna līmeņa,nu kaut vai Parahovskis tāds, kurš spēlēja VEFā, un otrs saspēlnieks, un te varētu pasapņot, kāds būtu bijs Vecvagars bez traumām - domāju, ka otrs Kristaps Valters...
, 2017-08-24 14:28, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Jāatzīst, ka sastāva dziļums ir labākais, kāds mums bijis, tomēr tāds izteikts centrs par ļaunu nebūtu nācis, varbūt pat ne Valančūna līmeņa,nu kaut vai Parahovskis tāds, kurš spēlēja VEFā, un otrs saspēlnieks, un te varētu pasapņot, kāds būtu bijs Vecvagars bez traumām - domāju, ka otrs Kristaps Valters...
Es pat teiktu labāks, jo nav tik daudz uz sevi tendēts, lai gan es ceru, ka atkopsies viņš! Kā pieminēji Parahovski, tā atcerējos kā Hains viņam pārdankoja
, 2017-08-24 14:36, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tieši tā! Mums vēl labi savā grupā jānospēlē, kura nav viegla! Mūsu grupas pirmās četras komandas diži daudz neatšķiras līmeņa ziņā, varbūt Serbiju izņemot
Te nu es Tev piekrītu. Grupa mums ir reāli smaga pagadījusies. Lai nu mums vispirms izdodas no grupas veiksmīgi ārā tikt, tad arī varēsim domāt par 8.,6.,4.vietu un tā tālāk.
, 2017-08-24 14:43, pirms 8 gadiem
Tikai tagad izlasīju jautājumu pie raksta: Vai Kaspars Bērziņš būtu noderējis Latvijas izlasei?
Muļķīgs jautājums. Te kaut ko varētu spriest, ja Bagijs viņam kaut pāris pārbaudes spēles būtu ļāvis nospēlēt. Nu bet tā tikai minējumi un spekulācijas. Šo te jautājumu mēs sev un arī galvenajam koučam, iespējams, varēsim uzdot pēc čempja.
, 2017-08-24 14:51, pirms 8 gadiem
Kreilis rakstīja: Tikai tagad izlasīju jautājumu pie raksta: Vai Kaspars Bērziņš būtu noderējis Latvijas izlasei?
Muļķīgs jautājums. Te kaut ko varētu spriest, ja Bagijs viņam kaut pāris pārbaudes spēles būtu ļāvis nospēlēt. Nu bet tā tikai minējumi un spekulācijas. Šo te jautājumu mēs sev un arī galvenajam koučam, iespējams, varēsim uzdot pēc čempja.
žurnālisti arēnā satika Bērzu un uztaisīja rakstu.. normāli.
, 2017-08-24 15:13, pirms 8 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Nu par 7. vai 8. vietu tieši šim sastāvam nebūtu ko priecātos, 5., 6. vieta apmierinoši, pusfināls jau ļoti labi, nu medaļas sapņu kalngals!
bet kāpēc vienreiz Latvijai nevarētu būt?
Pa retam izšauj ne tikai lielie grandi, arī citos sporta veidos. Tā futenē Eiropas čempioni bijuši gRieķija, Dānija, arī Portugāli reti kurš uzskatīja par favorītu.
Hokejā tāpat savu rezi Slovākija, Šveice tikušas medaļniekos.
Un kāpēc basketbola valsts Latvija lai reizi 20 gados netiktu pie medaļām?
Pat tāda baskebola valsts kā Horvātija nav pie medaļām lielajos turnīros tikusi vairāk par 20 gadiem...
, 2017-08-24 15:28, pirms 8 gadiem
Ja Kaspars šo lasa, novēlu viņam turpināt strādāt, un vēl spēlēs izlasē. Labi spēlētāji vienmēr ir vajadzīgi. Bērzs ir labs spēlētājs, bet, kad ir tāds sastāvs, kāds tas ir šogad, tad skaidrs, ka spēlētājam, kuram sezonas laikā bija problēmas ar regulāru spēļu praksi labā līmenī, būs problēmas iekļūt sastāvā. Bagijs, cik atceros, arī godīgi pateica, ka ja viņš nevar nodrošināt spēlētājam labu spēles laiku, tad viņš viņu neņem. Domāju, ka gadījumā, ja Bērzs aizvadītu labu sezonu kaut vai VEF sastāvā, viņam tiktu dota iespēja.
, 2017-08-24 15:29, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Pat tāda baskebola valsts kā Horvātija nav pie medaļām lielajos turnīros tikusi vairāk par 20 gadiem...
4-niekā jābūt
, 2017-08-24 15:41, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Pat tāda baskebola valsts kā Horvātija nav pie medaļām lielajos turnīros tikusi vairāk par 20 gadiem...
Tiešām, un ja paskatās, kādi brīžiem horvātiem sastāvi bija
, 2017-08-24 15:52, pirms 8 gadiem
OILER1981 rakstīja: Ja Kaspars šo lasa, novēlu viņam turpināt strādāt, un vēl spēlēs izlasē. Labi spēlētāji vienmēr ir vajadzīgi. Bērzs ir labs spēlētājs, bet, kad ir tāds sastāvs, kāds tas ir šogad, tad skaidrs, ka spēlētājam, kuram sezonas laikā bija problēmas ar regulāru spēļu praksi labā līmenī, būs problēmas iekļūt sastāvā. Bagijs, cik atceros, arī godīgi pateica, ka ja viņš nevar nodrošināt spēlētājam labu spēles laiku, tad viņš viņu neņem. Domāju, ka gadījumā, ja Bērzs aizvadītu labu sezonu kaut vai VEF sastāvā, viņam tiktu dota iespēja.
Ha,ha.Normālu spēles laiku Bagatskis tur vēl vienam otram veterānam nevarēs nodrošināt, bet ņems. Tas viss ir fufelis un Bagija gvelšana, nevis baigi godīgā runa. Nedomāju, ka Bērzs pie Bagija vēl kaut vienu spēli izlasē nospēlēs. Ļoti brīnīšos,ja kaut kas mainīsies. Bet Bērzam sevi būs ļoti jāpierāda arī tad,ja treneri pamainīsies.
, 2017-08-24 16:02, pirms 8 gadiem
XXL bigfoot rakstīja: Ha,ha.Normālu spēles laiku Bagatskis tur vēl vienam otram veterānam nevarēs nodrošināt, bet ņems. Tas viss ir fufelis un Bagija gvelšana, nevis baigi godīgā runa. Nedomāju, ka Bērzs pie Bagija vēl kaut vienu spēli izlasē nospēlēs. Ļoti brīnīšos,ja kaut kas mainīsies. Bet Bērzam sevi būs ļoti jāpierāda arī tad,ja treneri pamainīsies.
ne jau tas, ka veterāns nozīmē spēles laiku, viņš teica, ka ttiecīgā līmeņa spēlētājam vajadzīgo spēles laiku, tam pašam Janičenokam nevajag tik daudz minūtes kā Freimanim
, 2017-08-24 16:09, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: ne jau tas, ka veterāns nozīmē spēles laiku, viņš teica, ka ttiecīgā līmeņa spēlētājam vajadzīgo spēles laiku, tam pašam Janičenokam nevajag tik daudz minūtes kā Freimanim
Tā jau var pateikt,bet īstenībā tas ir kārtējais fufelis - kāda līmeņa spēlētājs, tāds spēles laiks un viss, nevis tur pēc deguniem skaties.
, 2017-08-24 16:23, pirms 8 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Kuru uz čempionātu ņemt tā ir viena lieta, bet uz treniņnometni cits.
Vairāki no uzaicinātājiem jau pirms uzaicināšanas bija skaidrs, ka nebūs nekādi dižie palīgi, bet garajā galā ir Latvijai problēmas. Tagad jāpaļaujas vien uz Porziņģi, bet var čalis dabūt ātri piecas, tāpat jādod atelpa!
Es te kaut kur pieminēju Kambalu. Nav jau runa par šo čempi.
Bet ir kas tik kaut ko vāvuļo un neko nezina pat no samērā nesenās Latvijas basketbola vēstures. Var nepatikt Kambala, bet viņš bija viens no nedaudziem Latvijas basketbolistiem, kurš spīdēja Eirolīgā, īpaši kad spēlēja Madrides Real. Jauno laiku vēsturē nav mums tik daudz bijuši tāda līmeņa basketbolisti.
Kambalas ziedu laiki bija nevis Madrides, bet Efes Pilsen sastāvā, kad viņš arī Eirolīgā plosījās kā nelabais, t.sk, kad,ja nemaldos 2002.g., gandrīz viens pats iznesa Barselonu un uzstādot tā brīža Eirolīgas rekordu samestajos punktos. Pēc tam jau sākās viņa noriets, kad bija jau pārāk atkarīgs no koka un uz izlasi arī nerāvās, meklējot visādus aizbildinājumus, ka nokavējis reisu utt. Runājot par Bērzu un Freimi, tad uzskatu, ka uz treniņnometni vajadzēja izsaukt, vismaz Bērzu noteikti, jo viņš vienmēr ir rāvies uz izlasi, lai kā viņam ietu vai neietu klubā un sadzīvē.
, 2017-08-24 16:24, pirms 8 gadiem
YESSSSS ! 5:3
, 2017-08-24 16:25, pirms 8 gadiem
.
, 2017-08-24 16:41, pirms 8 gadiem
atkal ar valter adi sasnaucies-ej pensija-ari janicenoku paker
, 2017-08-24 16:54, pirms 8 gadiem
Viņš iedomājas, ka tā bez spēļu prakses viņu atplestām rokām gaidīs izlasē.Man šķiet, kad es pēdējo reizi viņu redzēju spēlējam jebkādā komandā, bija pret Puertoriko. drusku pasen un visi labi zina, ka viņš ir spēlējis minimāli. Tomēr dažiem šķiet, ka būtu ņemams. Nu, nu.
, 2017-08-24 17:12, pirms 8 gadiem
GaršīgsTomāts rakstīja: Nav viņš iekapājis, viņš tā runā visu laiku
Viņš ir diezgan normālā pālī.
, 2017-08-24 17:26, pirms 8 gadiem
Pie normāla treniņprocesa,Bērzs noteikti būtu derējis izlasei. Pirms pāris gadiem mīļākais LV izlases spēlētājs.
, 2017-08-24 18:11, pirms 8 gadiem
Bruno Pēterson! Tu mums esi vajadzīgs!!!
, 2017-08-24 20:32, pirms 8 gadiem
Berzs aktibi kurī, nav brinums ka nav formā + automāti arī dara savu.
, 2017-08-24 20:56, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Labā formā esošs Bērzs ir labāks par Meieru. Tur pat nav variantu.
Varbūt pamēģinam ari Ciprusu un Grafu...ar centriem ir labi bez Bērza...
Ari Janicenokam jāssaka paldies par spēlēšanu Izlasē..
, 2017-08-24 21:44, pirms 8 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Vai tikai Kaspars Bērziņš nebija tas, kurš saņēma to lielo kompensāciju no VEFa par līguma nepamatotu izbeigšanu? Vai gadījumā nav tā, ka VEF darbonis (kuram ir pietiekami liela ietekme federācijā), arī šo Bagatska lēmumu caur federāciju ietekmēja?
Labrīt.
, 2017-08-24 21:49, pirms 8 gadiem
dobrecovs rakstīja: Meiers ir centīgs čalis, kurš turpina izaugsmi, bet tā talanta viņam nav.
nu nez... Vai Bērziņam ir ievērojami dižs talants? Laikam daži kavējas te vēl Eurobasket 2015 atmiņās... Talants viņam jau ir, viņš pēc Biedra aizbraukšanas tieši uzspīdēja, kas dažiem lika domāt, ka būs viņš nr.2 - ķip kā tagad Porziņģis un Pasečņiks (tik ar to atšķirību, ka Porziņģis tuvāk 20 kā 10 met vidēji spēlē un Pasečņiks arī ir draftēts 1. kārtā)...
, 2017-08-24 22:10, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Pat tāda baskebola valsts kā Horvātija nav pie medaļām lielajos turnīros tikusi vairāk par 20 gadiem...
jaa, Eurobasket vairāk izšķir spēja kapāties - piem. tie paši leiši, arī viņu labajos gados sastāvs nekad viņiem nav bijis labāks kā pretiniekiem, bet pretinieki zaudē... nu ja Porziņģis būtu Novicka labāko gadu līmenī, tad gan varētu gaidīt, ka medaļas ir gandrīz nodrošinātas, bet viņš tāds (vēl?) nav
, 2017-08-25 00:24, pirms 8 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: jaa, Eurobasket vairāk izšķir spēja kapāties - piem. tie paši leiši, arī viņu labajos gados sastāvs nekad viņiem nav bijis labāks kā pretiniekiem, bet pretinieki zaudē... nu ja Porziņģis būtu Novicka labāko gadu līmenī, tad gan varētu gaidīt, ka medaļas ir gandrīz nodrošinātas, bet viņš tāds (vēl?) nav
Arī tad nebūtu medaļas nodrošinātas
, 2017-08-26 00:05, pirms 8 gadiem
Iedomājieties, ka jūs esat uzņēmuma boss un viens no jūsu darbiniekiem sāk jums mācīt, kur un kā "kakāt"! Lai arī talantīgs, bet komandas spēlēs tomēr ir jāievēro suportinitāte (Treneri tak nelien uz laukuma spēlēt spēlētāju vietā) iespējami labāko mērķu sasniegšanai. Galu galā, katram ir savi darba pienākumi un atbildība par paveikto, nu nevajag savus pienākumus jaukt kopā ar citu pienākumiem. Bet kad tev sāk maisīt...! Vai jūs ar to būtu mierā? Protams savi mīnusi būs vienmēr, bet nav jau arī tā, ka mūsu treneri nezin kur ir "kastīte".

PS. Kad Bērziņš būs izlases treneris viņš darīs tā pat
, 2017-08-26 18:54, pirms 8 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Nevar profesionāls spēlētājs sēdēt un bumbulēt pa māju veselu gadu ar pārliecību,ka tas viņām palīdzēs un dos iespēju sagatavoties spēlēšanai izlasē. tā vienkārši nevar un labi vien ir, tā ir zīme citiem, ka par vietu ir jācīnās un sevi jāpierāda.
Ko nu muldi "speciālist"! Kaspars Bērziņš nekad nav atteicis aizstāvēt Latvijas izlasi, kad citi nez ko izdomāja! Jau ar to vien cieņu bija nopelnījis! Un par tiem Gromovu un Gražuli ir vismaz 3x labāks! Bagatskis jau Jakoviču pagājušo reiz paņemot, visu cieņu pazaudēja. Un treneris ar ļoti švaks, ko pierādīja vienādi pakāstās spēles Beļģijai un Puortariko!
, 2017-08-26 19:06, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Piedod, bet kāds sakars 2005. gadam ar mūsdienām? Zaķis arī U-20 savā laikā bija neapturams, bet kur viņš ir tagad?
Zaķi salīdzināt ar Kasparu ir ka pi*... ar pirkstu...sorry. Zaķim nekad nav bijis basketbola intelekta un salīdzināt ar Bērzu, smieklīgi.
, 2017-08-26 19:08, pirms 8 gadiem
Real Rebel rakstīja: Nepiesauc vēsturi, es tikpat labi varu arī piesaukt Vecvagaru, no traumas atgājis, arī izmēģināt varēja, tomēr Žalgirī spēlējis un u-20 viens no līderiem, bet mēs taču paši ziņām, kas tas loģiski nebūtu, ne?
Loģiski būtu bijis ņemt uz Olimpiādes atlasi, nevis blatņiku Jakovoču, absolūto nulli! Ar to jau Bagatskis visu par sevi pateica...
, 2017-08-27 00:43, pirms 8 gadiem
Patīkami dzirdēt ka ir un būs gatavs atsaukties
izlasei arī nakamos gados, nu ir jādabū normāls
vismaz Fiba Čempionlīgas klubs, lai nesarūsē, garajā galā mums ir kā ir, Meiers ar 2,08 ir nākamais aiz KP 2,20, vismaz Bērzs ir 2,13
, 2017-08-28 22:44, pirms 8 gadiem
Vienīgais, kas šajā izlases modelī patiešām pietrūkst ir Pašečņiks un tad jau arī visi labākie būtu savākti.