Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2880, Did:0, useCase: 3

K. Bērziņš: "Nekur neaizbraucu spēlēt, lai būtu vairāk laika sagatavoties izlasei"

K. Bērziņš: "Nekur neaizbraucu spēlēt, lai būtu vairāk laika sagatavoties izlasei"
Kaspars Bērziņš
Foto: Ekrānuzņēmums

31 gadu vecais latviešu basketbolists Kaspars Bērziņš, kurš šovasar netika uzaicināts uz valstsvienības treniņnometni, sarunā ar Sportacentrs.com izteicās, ka būs gatavs palīdzēt izlasei arī nākotnē, ja vien tiks aicināts.

Ar Kasparu aprunāties izdevās sestdien „Arēnā Rīga”, kur risinājās spēle starp Latvijas un Lietuvas izlasēm. Vaicāts par to, vai viņam negribētos būt laukumā, nevis sēdēt skatītāju vietās aiz groza, Bērziņš neslēpa, ka vēlētos būt laukumā. „Mana sirds un dvēsele ir tur, laukumā. Vērojot Latvijas izlases spēli no malas, man ir jocīgas sajūtas. Taču jebkuras pārmaiņas dzīvē nāk par labu.”

Bērziņš bija iekļauts paplašinātajā kandidātu sarakstā, lai gan aizvadītajā sezonā praktiski nespēlēja. Tomēr uz gatavošanās posma sākumu viņš netika uzaicināts. Galvenais treneris Ainars Bagatskis Kaspara neaicināšanu pamatoja tieši ar basketbolista neveiksmīgo sezonu un fizisko kondīciju. „Bija tā, ka es speciāli iepriekšējā sezonā neaizbraucu spēlēt uz ārzemēm, lai man būtu vairāk laika sagatavoties izlasei. Vairāk neko šajā sakarā nekomentēšu,” norādīja Kaspars.

Par nākamo sezonu viņam pašlaik nav skaidrības, bet viņš norāda, ka tāpat kā iepriekšējā sezonā neplāno nekur braukt, kamēr vien nebūs pārliecināts, ka var būt kādai komandai noderīgs. „Pagaidām trenējos individuāli, saudzīgā režīmā. Pēc tam jau būs darbs aģentam, bet tas notiks tikai tad, kad būšu devis signālu. Tuvākajās pāris nedēļās tas nebūs. Tāda ir mana programma.”

„Es pat esmu gatavs beigt karjeru, tomēr pagaidām ar to nesteidzos. Uzskatu, ka man vēl ir iekšā un varu spēlēt vēl labu laiciņu. Vai arī izlasē? Tas nav jautājums man. Varbūt mainīsies treneris un mani atkal aicinās uz valstsvienību. Savu solījumu es devu pirms vairākiem gadiem. Ja vien veselība atļaus, es vienmēr būšu izlases rīcībā, lai kas būtu izlases treneris. Būšu gatavs arī nākamgad un pēc desmit gadiem, taču tad mani noteikti vairs neviens neaicinās,” piebilst Bērziņš.

Vai Kaspars Bērziņš būtu noderējis Latvijas izlasei?

  • 772

  • 233


  +1 [+] [-]

, 2017-08-24 11:26, pirms 7 gadiem
Kuru uz čempionātu ņemt tā ir viena lieta, bet uz treniņnometni cits.
Vairāki no uzaicinātājiem jau pirms uzaicināšanas bija skaidrs, ka nebūs nekādi dižie palīgi, bet garajā galā ir Latvijai problēmas. Tagad jāpaļaujas vien uz Porziņģi, bet var čalis dabūt ātri piecas, tāpat jādod atelpa!
Es te kaut kur pieminēju Kambalu. Nav jau runa par šo čempi.
Bet ir kas tik kaut ko vāvuļo un neko nezina pat no samērā nesenās Latvijas basketbola vēstures. Var nepatikt Kambala, bet viņš bija viens no nedaudziem Latvijas basketbolistiem, kurš spīdēja Eirolīgā, īpaši kad spēlēja Madrides Real. Jauno laiku vēsturē nav mums tik daudz bijuši tāda līmeņa basketbolisti.

  +2 [+] [-]

, 2017-08-24 11:26, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Nu vienīgais, kas negatīvi ietekmēja garo galu bija Mejera atteikšanās, bet uz PF pozīciju pilns, un uz C pozīciju kā trešajam, kas nozīmē praktiski nespēlēt, jēga?
Ko tu tur murgo? Cik ir garo izlasē? Viens centrs Meiers, kam ir problēmas ar piezīmēm parasti un vēl arī veselības problēmas tagad. Tad ir KP, kas parasti spēlē ne pie groza un Šmits, kas lai arī fizisks, bet arī viņam trūkst cm. Viss, vairāk arī nekā nav. Kas šos mainīs? Kas spēles, ja kāds notraumējas vai savāc piezīmes?

  +5 [+] [-]

, 2017-08-24 11:27, pirms 7 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Ko es gribu pateikt - izlasē jau neņem tikai pēc meistarības... Izlasē ņem cilvēkus, uz kuriem var paļauties. Ka tie nenodos. Ka neuzmetīs. Ka nepadosies grūtā brīdī. Acīmredzot ne Bagatskis, ne federācija neredz šādas kvalitātes Bērziņam. Par meistarību, auguma cm utt. tālāk jau diskutēt ir lieki. Svarīga lieta ir arī reputācija.
Beidz rakstīt boldā!!!

  -1 [+] [-]

, 2017-08-24 11:30, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Bet viņš nav labā formā + postā Meiers labāks un mazāk piezīmes lasa, kā arī neganās tik uz trīņa līnījas, tur jau pietiek Porziņģis, Šmits, Bertāns
Kā tu zini, ka viņš nav formā? Bērzs var izvilkt lielos centrus ārā, kad KP nav laukumā, kad Meiers ir laukumā pret leishiem, ne iepostot viņš var, ne reebus vākt dēļ auguma cm, ne defa tikt līdzi, viņš pret elites komandām nav nepieciešams, ar cīņas sparu viņš kādas 5 min var nospēlēt max, bet ne vairāk, Bērzs tomēr ir labāks, tiesa Bērzam raksturs ir smagāks, kas varētu nozīmēt kaut kādu rīvēšanos, lieka Šmita mācīšana vai vēl kaut kas tāds.

  +1 [+] [-]

, 2017-08-24 11:32, pirms 7 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Ko es gribu pateikt - izlasē jau neņem tikai pēc meistarības... Izlasē ņem cilvēkus, uz kuriem var paļauties. Ka tie nenodos. Ka neuzmetīs. Ka nepadosies grūtā brīdī. Acīmredzot ne Bagatskis, ne federācija neredz šādas kvalitātes Bērziņam. Par meistarību, auguma cm utt. tālāk jau diskutēt ir lieki. Svarīga lieta ir arī reputācija.
Ŗēķinot, ka pēdējā EČ, kad viņš piedalījās, Bagatskis sūdzējās, ka izrāda savu raksturu un negrib īsti darīt to, ko liek

  +4 [+] [-]

, 2017-08-24 11:32, pirms 7 gadiem
Bet taipat laikā atceramies kā bija ar Armandu Šķēli pēc trajumām un meningītiem. Paaicināja uz izlasi Bagijs, un viņš bija viens no labākajiem, pat Aināram žoklis esot atkāries toreiz. Līdz brīdim, kad atkal izkrita no izlases. Kāpēc Bērzam nevarēja dot iespēju .... Nedeva nevis dēļ nespēlēšanas, bet gan dēļ kautkā cita

  -1 [+] [-]

, 2017-08-24 11:33, pirms 7 gadiem
Ulrihs rakstīja: Ko tu tur murgo? Cik ir garo izlasē? Viens centrs Meiers, kam ir problēmas ar piezīmēm parasti un vēl arī veselības problēmas tagad. Tad ir KP, kas parasti spēlē ne pie groza un Šmits, kas lai arī fizisks, bet arī viņam trūkst cm. Viss, vairāk arī nekā nav. Kas šos mainīs? Kas spēles, ja kāds notraumējas vai savāc piezīmes?
Tāpēc domāju, kja izlasē būs vai nu Gražulis vai Gromovs, vairāk lieku uz Gražuli

  -1 [+] [-]

, 2017-08-24 11:35, pirms 7 gadiem
chubaki rakstīja: Kā tu zini, ka viņš nav formā? Bērzs var izvilkt lielos centrus ārā, kad KP nav laukumā, kad Meiers ir laukumā pret leishiem, ne iepostot viņš var, ne reebus vākt dēļ auguma cm, ne defa tikt līdzi, viņš pret elites komandām nav nepieciešams, ar cīņas sparu viņš kādas 5 min var nospēlēt max, bet ne vairāk, Bērzs tomēr ir labāks, tiesa Bērzam raksturs ir smagāks, kas varētu nozīmēt kaut kādu rīvēšanos, lieka Šmita mācīšana vai vēl kaut kas tāds.
Nu pašlaik skatoties, ka vienu nolīgst Uniks un otrs nespēlē, tad es viennozīmīgi dodu priekšroku Meieram un īsti izvilkt tik daudz arī Bērzs nevar, bet nu Meiera gadījumā ir EČ jāgaida, kā spēlēs, jo sagatavošanās spēles īsti neko neparādīja

Pie tam atcerēsimies Bērza problēmas ar iekļaušanos, lielās problēmas ar piezīmju lasīšanu un ātru stresošanu, kas viņu pavada visu karjeras laiku

  -2 [+] [-]

, 2017-08-24 11:35, pirms 7 gadiem
One Man Show! rakstīja: Bet taipat laikā atceramies kā bija ar Armandu Šķēli pēc trajumām un meningītiem. Paaicināja uz izlasi Bagijs, un viņš bija viens no labākajiem, pat Aināram žoklis esot atkāries toreiz. Līdz brīdim, kad atkal izkrita no izlases. Kāpēc Bērzam nevarēja dot iespēju .... Nedeva nevis dēļ nespēlēšanas, bet gan dēļ kautkā cita
te jau kā parodijā paliek

  +3 [+] [-]

, 2017-08-24 11:36, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tāpēc domāju, kja izlasē būs vai nu Gražulis vai Gromovs, vairāk lieku uz Gražuli
Nu bļ.... Vecīt, par to jau runa, ka Bagijs nepaņem meistarīgākus, garākus, pieredzējušākus, labākā klubā spēlējošus (Freimanis) džekus pat uz pārbaudi un tagad ir spiests "aizbāzt caurumus" ar Gražuli un Gromovu, kas ir līmeni zemāki džeki.

  -1 [+] [-]

, 2017-08-24 11:39, pirms 7 gadiem
Ulrihs rakstīja: Nu bļ.... Vecīt, par to jau runa, ka Bagijs nepaņem meistarīgākus, garākus, pieredzējušākus, labākā klubā spēlējošus (Freimanis) džekus pat uz pārbaudi un tagad ir spiests "aizbāzt caurumus" ar Gražuli (kam trūkst cm) un Gromovu, kas ir vājš taktiski utt.
Vecīt, Freimanis īsti nevar pa C spēlēt, viņš nevelk to pozīciju, tas pats Gražulis ir labu tiesu fiziskāks un pie groza var to pašu izdarīt, ja ne vairāk, Gromovs ir cita lieta, jo viņš jau vairāk ir dēļ auguma un dēļ tā, ka beidzot var finišēt pie groza

Būtība jau ir tā, ka Freimani mēs varam pa lielam iesaistīt ja iet runa par SF/PF pozīcijām, jo C pozīcija viņam diez ko piemērota nav

  -1 [+] [-]

, 2017-08-24 11:45, pirms 7 gadiem
One Man Show! rakstīja: Bet taipat laikā atceramies kā bija ar Armandu Šķēli pēc trajumām un meningītiem. Paaicināja uz izlasi Bagijs, un viņš bija viens no labākajiem, pat Aināram žoklis esot atkāries toreiz. Līdz brīdim, kad atkal izkrita no izlases. Kāpēc Bērzam nevarēja dot iespēju .... Nedeva nevis dēļ nespēlēšanas, bet gan dēļ kautkā cita
Armands, ja nemaldos, tobrīd bija pēc sezonas Igaunijā, kur viņš sevi tīri labi parādīja. Kāpēc Bērzam dot iespēju, ja viņš nav pat pacenties uzspēlēt normālā klubā pilnu sezonu? Viņa taisnošanās par gatavošanos izlasei ir tīrākās atrunas, ne pēc kā cita neizklausās.

  +1 [+] [-]

, 2017-08-24 11:46, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Vecīt, Freimanis īsti nevar pa C spēlēt, viņš nevelk to pozīciju, tas pats Gražulis ir labu tiesu fiziskāks un pie groza var to pašu izdarīt, ja ne vairāk, Gromovs ir cita lieta, jo viņš jau vairāk ir dēļ auguma un dēļ tā, ka beidzot var finišēt pie groza

Būtība jau ir tā, ka Freimani mēs varam pa lielam iesaistīt ja iet runa par SF/PF pozīcijām, jo C pozīcija viņam diez ko piemērota nav
Skatos, ka joprojām nespēj izprast visa rakstītā tekstu, bet tikai izlasi sev pazīstamus vārdus Nekas, gan jau nāks ar laiku...
Es runāju par garajiem (t.i. 5 nr, 5/4, 4 nr.pozīcijas). Tur šobrīd izlasē ir 2 ar pusi vīri un Gražulis ar Gromovu, kas ir līmeni zemāki. Par to jau arī ir runa visu laiku, ka ņemot vērā šo "pārbagātību ar garajiem" dīvaina šķiet Bērza un Freimaņa atsijāšana pat pirms pārbaudes. Ar small ball diezvai izvilks visas spēles, nav jau GSW Latvijas izlase, lai arī kā Bagijam patiktu salīdzināt.

  -1 [+] [-]

, 2017-08-24 11:49, pirms 7 gadiem
Ulrihs rakstīja: Skatos, ka joprojām nespēj izprast visa rakstītā tekstu, bet tikai izlasi sev pazīstamus vārdus Nekas, gan jau nāks ar laiku...
Es runāju par garajiem (t.i. 5 nr, 5/4, 4 nr.pozīcijas). Tur šobrīd izlasē ir 2 ar pusi vīri un Gražulis ar Gromovu, kas ir līmeni zemāki. Par to jau arī ir runa visu laiku, ka ņemot vērā šo "pārbagātību ar garajiem" dīvaina šķiet Bērza un Freimaņa atsijāšana pat pirms pārbaudes. Ar small ball diezvai izvilks visas spēles, nav jau GSW Latvijas izlase, lai arī kā Bagijam patiktu salīdzināt.
Es atvainojos, bet pašlaik tieši tu neizprati, ko uzrakstīju, jo es teicu, ka par Freimani varam runāt ja būtu problēmas 3.un 4.numura pozīcijās, bet tur to nav un īsti C pozīcijā arī nav, ir tikai tas, ka mēs spriežam, kurš būs 3 centrs spēlētājs, tad jautājums, cik reāli Freimanis varētu pa C spēlēt? Zinot iepriekšējo pieredzi, tad es īsti neredzu, ka tāda līmeņa spēlētājs būtu ar mieru būt kā trešais rindā uz spēlēšanu, pozīcijā, kuru viņš īsti nevelk....Nu mums jau nesanāk small ball, mums ir diezgan pagarš tas sastāvs un kā jau teicu iepriekš, mēs runājam par nomināli trešo centru

  +1 [+] [-]

, 2017-08-24 11:50, pirms 7 gadiem
Piekrītu Ulriham, ka Gražulis, Gromovs ir līmeni zamāki džeki, nekā Freimanis. Pieredzējis spēlētājs var nospēlēt kādu spēli labāk, vai sliktāk, bet kar izlases jaunpienācējis, kurš neko īpašu līdz šim nav rādījis, pēkšņi uzplauks dažās minūtēs, ļoti maz cerību.
Un ar centriem ir diezgan nabadzīgi, tas par Bērziņu, kur viņu var izmantot. Varbūt viņš nav klasisks centrs, tāpat kā Porziņģis, bet kas tad paliek ? Meiers! Priekš kārtīga centra pietrūkst cm un neizceļas arī ar stabilitāti!

  -1 [+] [-]

, 2017-08-24 11:51, pirms 7 gadiem
Ulrihs rakstīja: Skatos, ka joprojām nespēj izprast visa rakstītā tekstu, bet tikai izlasi sev pazīstamus vārdus Nekas, gan jau nāks ar laiku...
Es runāju par garajiem (t.i. 5 nr, 5/4, 4 nr.pozīcijas). Tur šobrīd izlasē ir 2 ar pusi vīri un Gražulis ar Gromovu, kas ir līmeni zemāki. Par to jau arī ir runa visu laiku, ka ņemot vērā šo "pārbagātību ar garajiem" dīvaina šķiet Bērza un Freimaņa atsijāšana pat pirms pārbaudes. Ar small ball diezvai izvilks visas spēles, nav jau GSW Latvijas izlase, lai arī kā Bagijam patiktu salīdzināt.
Vai par small ball uzskati 2,10 un 2,20(PF/C pozīcījās)?

  -1 [+] [-]

, 2017-08-24 11:52, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Ŗēķinot, ka pēdējā EČ, kad viņš piedalījās, Bagatskis sūdzējās, ka izrāda savu raksturu un negrib īsti darīt to, ko liek
K. Bērziņš pat pēc samērā labām sezonām normālos klubos ir izgāzis divus pēdējos gadus izlasē, nenoliedzu, ka viņam ir bijuši labāki gadi, kad viņš bija samērā noderīgs, bet pēdējos divos gados, čempī un pēc tam olimpiskajā kvalifikācijā viņš bija ļoti ļoti vājš, ātri vāca piezīmes, visu laiku neapmierināti purpināja, kas manā uztverē ir tīrākā komandas iegāšana, kāpēc viņš būtu jāņem šobrid, kad viņam vispār nav spēļu prakses? Šobrīd viss runā par labu Meierim. Un vienīgais tiešām jūtamais iztrūkums garajā galā, tas ir Pašečniks. Tas ir tiešām bēdīgi, bet arī saprotami, jo viņam ir pietiekams iemesls nebūt, bet viņš būtu ļoti noderējis. Un Freimanim te vieta vairs nekādi nerastos, jo esot Pašečnikam , KP nobīdītos jau vairāk uz tīri PF pozīciju, tad tur rastos pavisam jaudīgs rubaks par 4tā numura vakanci, jo būtu KP, Dāvis, Šmits.

  -1 [+] [-]

, 2017-08-24 11:52, pirms 7 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Piekrītu Ulriham, ka Gražulis, Gromovs ir līmeni zamāki džeki, nekā Freimanis. Pieredzējis spēlētājs var nospēlēt kādu spēli labāk, vai sliktāk, bet kar izlases jaunpienācējis, kurš neko īpašu līdz šim nav rādījis, pēkšņi uzplauks dažās minūtēs, ļoti maz cerību.
Un ar centriem ir diezgan nabadzīgi, tas par Bērziņu, kur viņu var izmantot. Varbūt viņš nav klasisks centrs, tāpat kā Porziņģis, bet kas tad paliek ? Meiers! Priekš kārtīga centra pietrūkst cm un neizceļas arī ar stabilitāti!
Beidz lūdzu komentēt, ja nezini, kas ir klasisks centrs, tieši Meiers atbilst visiem klasiska - kārtīga centra parametriem! Un stabilitātes piesaukšana ar Bērziņu vienā nozīmē arī nav labākā doma

  +1 [+] [-]

, 2017-08-24 11:53, pirms 7 gadiem
Edison rakstīja: Beidz rakstīt boldā!!!
Uzmanības trūkums dara savu.

  -2 [+] [-]

, 2017-08-24 11:53, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: K. Bērziņš pat pēc samērā labām sezonām normālos klubos ir izgāzis divus pēdējos gadus izlasē, nenoliedzu, ka viņam ir bijuši labāki gadi, kad viņš bija samērā noderīgs, bet pēdējos divos gados, čempī un pēc tam olimpiskajā kvalifikācijā viņš bija ļoti ļoti vājš, ātri vāca piezīmes, visu laiku neapmierināti purpināja, kas manā uztverē ir tīrākā komandas iegāšana, kāpēc viņš būtu jāņem šobrid, kad viņam vispār nav spēļu prakses? Šobrīd viss runā par labu Meierim. Un vienīgais tiešām jūtamais iztrūkums garajā galā, tas ir Pašečniks. Tas ir tiešām bēdīgi, bet arī saprotami, jo viņam ir pietiekams iemesls nebūt, bet viņš būtu ļoti noderējis. Un Freimanim te vieta vairs nekādi nerastos, jo esot Pašečnikam , KP nobīdītos jau vairāk uz tīri PF pozīciju, tad tur rastos pavisam jaudīgs rubaks par 4tā numura vakanci, jo būtu KP, Dāvis, Šmits.
Tieši tā, Tu esi retais šeit sastopamais, kurš loģiski domā!

Es tik piebildīšu, ka ja vēl Mejeris būtu, tas Freimanis praktiski zaudē jebkādas izredzes uz vietu, jo tā konkurence mežonīga būtu

  -1 [+] [-]

, 2017-08-24 11:55, pirms 7 gadiem
chubaki rakstīja: Kā tu zini, ka viņš nav formā? Bērzs var izvilkt lielos centrus ārā, kad KP nav laukumā, kad Meiers ir laukumā pret leishiem, ne iepostot viņš var, ne reebus vākt dēļ auguma cm, ne defa tikt līdzi, viņš pret elites komandām nav nepieciešams, ar cīņas sparu viņš kādas 5 min var nospēlēt max, bet ne vairāk, Bērzs tomēr ir labāks, tiesa Bērzam raksturs ir smagāks, kas varētu nozīmēt kaut kādu rīvēšanos, lieka Šmita mācīšana vai vēl kaut kas tāds.
Nu Bērzs jau arī neko īsti iepostot nevar, pamatā viņa izteiktākais pluss ir bijis spēja izlīst ārā un iemest truli, bet šī elementa mums pavisam nekādi šobrīd netrūkst.

  +2 [+] [-]

, 2017-08-24 11:57, pirms 7 gadiem
flipsider rakstīja: Vai par small ball uzskati 2,10 un 2,20(PF/C pozīcījās)?
Tu runā par Meieru un Porziņģi? Es pamanīju, ka viņi ir. 40 min visas spēles tak nemauks, maiņas vajag ne tikai lai atpūtinātu, bet arī lai varētu pielāgoties spēles situācijām utt. A ja notraumējas? Porziņģis rekur ar Lietuvu jau celi pačakarēja, a tā ir tikai viena spēle.

  -1 [+] [-]

, 2017-08-24 11:57, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tieši tā, Tu esi retais šeit sastopamais, kurš loģiski domā!

Es tik piebildīšu, ka ja vēl Mejeris būtu, tas Freimanis praktiski zaudē jebkādas izredzes uz vietu, jo tā konkurence mežonīga būtu
Un jā, ja pie mūsu šībrīža spēlētāju izvēles uz 4ajiem numuriem es dotu priekšroku Mejerim dēļ tā, ka izteikti labi spēlē uz aisardzību un nesavtīgu kapāšanos par atlekušajām.

     [+] [-]

, 2017-08-24 11:58, pirms 7 gadiem
Ulrihs rakstīja: Tu runā par Meieru un Porziņģi? Es pamanīju, ka viņi ir. 40 min visas spēles tak nemauks, maiņas vajag ne tikai lai atpūtinātu, bet arī lai varētu pielāgoties spēles situācijām utt. A ja notraumējas? Porziņģis rekur ar Lietuvu jau celi pačakarēja, a tā ir tikai viena spēle.
Es runāju par Bertānu, Porzinģi
Var jau gadīties, ka spēlē ir Meiers/Šmits, bet mūsdienu basketbolā 2p zem groza ir nozīme, ja 2p met ar 55%(kā arī neslikti met sodiņus)

  -1 [+] [-]

, 2017-08-24 11:59, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Un jā, ja pie mūsu šībrīža spēlētāju izvēles uz 4ajiem numuriem es dotu priekšroku Mejerim dēļ tā, ka izteikti labi spēlē uz aisardzību un nesavtīgu kapāšanos par atlekušajām.
Tieši tā! Iepriekš jau arī tika ņemts, ka kājās tiek mazajiem līdzi un savāc atlēkušās kā traks

  +1 [+] [-]

, 2017-08-24 12:01, pirms 7 gadiem
Laikam jau vismaz pamēģināt Kasparu izlasē tomēr vajadzēja. Jo šāda auguma pieredzējuši veči Latvijas basketbolā apkart dučiem nemētājas. Ja Porziņģis un Dāvis, ari Šmits varēs turēt katru maču 30 minūtes laukumā, tad būs OK, bet, tfu, tfu, tfu, tur taču netiks spēlēts šahs, un var visādi gadīties... Ko tad?

  -1 [+] [-]

, 2017-08-24 12:03, pirms 7 gadiem
wolmar rakstīja: Laikam jau vismaz pamēģināt Kasparu izlasē tomēr vajadzēja. Jo šāda auguma pieredzējuši veči Latvijas basketbolā apkart dučiem nemētājas. Ja Porziņģis un Dāvis, ari Šmits varēs turēt katru maču 30 minūtes laukumā, tad būs OK, bet, tfu, tfu, tfu, tur taču netiks spēlēts šahs, un var visādi gadīties... Ko tad?
Būtu nospēlējis puslīdz cienījamā klubā puslīdz cienījamu sezonu gan tiktu ņemts un mēģināts.

  -1 [+] [-]

, 2017-08-24 12:05, pirms 7 gadiem
Nevar profesionāls spēlētājs sēdēt un bumbulēt pa māju veselu gadu ar pārliecību,ka tas viņām palīdzēs un dos iespēju sagatavoties spēlēšanai izlasē. tā vienkārši nevar un labi vien ir, tā ir zīme citiem, ka par vietu ir jācīnās un sevi jāpierāda.

  -1 [+] [-]

, 2017-08-24 12:10, pirms 7 gadiem
Tur jau tā lieta, ka pamēģināt varēja Bērziņu, varbūt arī Freimani. Tik daudz pārbaudes spēļu. Ko Gromovs/ Vien pāris minūtes laikam nospēlēja, mazliet vairāk gražulis ar Ausēju.
Būtu Pasečniks un Meijeris, tad pavisam cita situācija un runa!
Stbabili uz ko paļauties ir maz spēlētāju- pamatpiecniks, vēl Šmits. Ar Siliņu no malas neko nevar saprast. Būs palīgs, vai nē, vai spēlēs?
Un , ja tiešām kāds no siem 6-7 iziet no ierindas? Nav jau kas nmaina!

     [+] [-]

, 2017-08-24 12:16, pirms 7 gadiem
Edison rakstīja: Beidz rakstīt boldā!!!
vai tad tu nezināji, ka to, kuri raksta boldā, viedoklis iegūst lielāku vērtību un svaru?

  +1 [+] [-]

, 2017-08-24 12:43, pirms 7 gadiem
Martini12 rakstīja: vai tad tu nezināji, ka to, kuri raksta boldā, viedoklis iegūst lielāku vērtību un svaru?
tieši pretēji, jo cilvēki, kuri raksta boldā, tā dara, uzskatot, ka viņu viedoklis ir spēcīgāks par citu tādēļ, piem, es bold komentus ignorēju, izņemot raksta autoru komentus, protams.

  +1 [+] [-]

, 2017-08-24 12:44, pirms 7 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Kuru uz čempionātu ņemt tā ir viena lieta, bet uz treniņnometni cits.
Vairāki no uzaicinātājiem jau pirms uzaicināšanas bija skaidrs, ka nebūs nekādi dižie palīgi, bet garajā galā ir Latvijai problēmas. Tagad jāpaļaujas vien uz Porziņģi, bet var čalis dabūt ātri piecas, tāpat jādod atelpa!
Es te kaut kur pieminēju Kambalu. Nav jau runa par šo čempi.
Bet ir kas tik kaut ko vāvuļo un neko nezina pat no samērā nesenās Latvijas basketbola vēstures. Var nepatikt Kambala, bet viņš bija viens no nedaudziem Latvijas basketbolistiem, kurš spīdēja Eirolīgā, īpaši kad spēlēja Madrides Real. Jauno laiku vēsturē nav mums tik daudz bijuši tāda līmeņa basketbolisti.
Tajā sezonā, kad Kambis spēlēja Real, šie nespēlēja Eirolīgā, bet gan ULEB kausā

  +3 [+] [-]

, 2017-08-24 12:45, pirms 7 gadiem
Problema ir taa, ka bagijs ieberzaas, jo bija parliecinats, ka Pasečņiks neuzmetiis, bet uzmeta, lidz ar to, pec tam jau kaa jau savu kljuudu nekad neatzīstošs treneris nespeja parkapt savam ego un neaicinaja atpakaļ.

     [+] [-]

, 2017-08-24 12:49, pirms 7 gadiem
Pareizi, ka Bagatskis neuzaicināja Kasparu. Spēlētājam ir jāspēlē visa sezona, lai tiktu izlasē. Kaut gan cieņas pēc varēja iedot ispēju sevi pierādīt pārbaudes spēlēs. Nedomāju , ka Bērziņš ir vājāks par Gromovu. Bet kopumā trenera izvēlei ir jāuzticas, viņš to jau ir pierādijis. Kritizēt varēs pēc čempionāta.

  +1 [+] [-]

, 2017-08-24 12:56, pirms 7 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Nu Bērzs jau arī neko īsti iepostot nevar, pamatā viņa izteiktākais pluss ir bijis spēja izlīst ārā un iemest truli, bet šī elementa mums pavisam nekādi šobrīd netrūkst.
Ir atšķirība, vai 5 spēlētāji met 3pt vai viens nemet,, ko var atstāt brīvu un iet uz palīdzību, ja kāds iet cauri. Vēl Bērzs ar 2,13m un labāku lēcienu var savākt bumbas, ko Meiers pret leishiem nevarēja, un vēl ir defs, kur arī Bērzs ir labāks dēļ sava kustīguma un auguma. Meiers ir labāks pikenrola uzbrukumā un postā, pārējos elemntos Bērzs ieliek. Tas ir tā pat kā šogad Hārtlijs paņēma Spruktu izlasē. Bet domāju, ka mums par šo nav jāsatraucas, jo tomēr mums ir vadošie KP,Šmits un Bertāns, kas šiem abiem iet pāri visam.