Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2880, Did:0, useCase: 3

Dāvim Bertānam tālmetienu rekords, Latvija gandrīz izsēj 29 punktu pārsvaru

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

Dāvim Bertānam tālmetienu rekords, Latvija gandrīz izsēj 29 punktu pārsvaru
Dāvis Bertāns: septiņi tālmetieni un 22 punkti uzvarā pār Lielbritāniju
Foto: FIBA

Latvijas vīriešu basketbola valstsvienība pirmdien, 4. septembrī, Stambulā iemeta 17 no 34 tālmetieniem un uzvarēja Lielbritāniju ar 97:92. Briti galotnē samazināja starpību no 84:55 līdz 95:90. Otrdien plkst. 14:15 spēle pret Krieviju.

D grupas kopvērtējums

#KomandaU-ZAttiecībaP
1Latvija2-1271:248 (+23)5
2Krievija2-0151:145 (+6)4
3Turcija1-1157:146 (+11)3
4Serbija1-1164:157 (+7)3
-----
5Beļģija1-1167:182 (-15)3
6Lielbritānija0-3252:284 (-32)3

“San Antonio Spurs” pārstāvis neiebilda pret Dāvja Bertāna piedalīšanos pirmdienas spēlē. Uzbrucēja labās rokas mazajam pirkstam tika iegādāta īpaša uzmava. Spēlēšanai tas netraucēja – jaunākais no brāļiem Bertāniem nepilnās 15 minūtēs iemeta 7 no 8 tālmetieniem, 25. minūtes sākumā sasniedzot jaunu valstsvienības rekordu finālturnīros. Rihards Kuksiks tikpat iemeta kvalifikācijā.

Komandas ārsts Juris Sproģis ar fizioterapeitu Raivja Aršauska un Mārtiņa Ozoliņa palīdzību uz kājām dabūja arī saspēles vadītāju Jāni Strēlnieku, kurš sliktas pašsajūtas dēļ nepiedalījās svētdienas treniņā. Malā palika sasirgušais centra spēlētājs Mārtiņš Meiers.

Starta piecinieki

Latvija: Strēlnieks, Dairis Bertāns, Timma, Gražulis, Porziņģis
Lielbritānija: Mokfords, Okireafors, Marijs, Klārks, Olaseni

Danks, tālmetiens, danks, danks – Kristaps Porziņģis pirmajās divarpus minūtēs bija precīzs gan perimetrā, gan izmantoja divas Jāņa Timmas piespēles. Lielbritānijas galvenais treneris Džo Prantijs pēc latvieša izvirduma bija spiests saukt vīrus malā – 9:2. Ar Gabi Olaseni un Dena Klārka pūlēm briti samazināja starpību līdz minimumam (9:8), taču drīz saņēma jaunu triecienu. Porziņģis pēc Daira Bertāna piespēles realizēja otro tālmetienu, bet laukuma otrajā pusē nobloķēja Klārku – 14:8. Briti vēlreiz atspēlējās un izlīdzināja rezultātu – 14:14. Pirmās ceturtdaļas beigās ar diviem tālmetieniem izcēlās Dāvis Bertāns, bet Rolands Šmits pēdējā sekundē diviem punktiem no groza apakšas pievienoja brīvmetienu – 25:20.

Komandas spēlēja brīvi, neizmantojot ciešu aizsardzību – briti pirmo reizi pārkāpa noteikumus tikai desmitās minūtes izskaņā. Kristaps Porziņģis un Dāvis Bertāns pirmajās 10 minūtēs realizēja visus četrus tālmetienus, kamēr viņu partneri sešas reizes meta neprecīzi. Dāvis trāpīja arī trešo trīspunktu metienu, turklāt bumbas palaišanas brīdī skotu spēlētājs Ačara pārkāpa noteikumus – 29:20. Briti atbildēja ar pirmo tālmetienu, savukārt Porziņģis un Boatengs apmainījās ar bumbas triecieniem grozā no augšas – 31:27. Latvieši joprojām neiespringa aizsardzībā un briti bez garām bumbas izspēlēm turpināja izlauzties līdz apakšai (33:31), taču ceturtdaļas vidū savā grozā saņēma Dāvja ceturto un Jāņa Strēlnieka pirmo tālmetienu – 39:31. Izrāviens turpinājās, latvieši 18 minūtēs sasniedza 50 gūto punktu robežu – 50:37. Puslaika izskaņā rēķinu papildināt neizdevās – 50:40.

Kristaps Porziņģis puslaiku pabeidza ar 21 punktu (2p 5/6, 3p 3/4), sešām izcīnītām bumbām zem groziem un diviem bloķētiem metieniem, kā arī lietderības koeficientu 27. Brāļi Bertāni pievienoja vēl 19 punktus, tai skaitā realizēja 6 no 9 tālmetieniem, bet Strēlnieks izcēlās ar sešām rezultatīvām piespēlēm. Komandas izdarīja vienādu skaitu metienu no spēles (18/37 pret 16/37), toties latvieši iemeta par pieciem tālmetieniem vairāk (8/17 pret 3/11). Trešo spēli pēc kārtas brīvmetienu realizācija bija teicama (4/4 pret 5/8).

Dāvis Bertāns 23. minūtes sākumā iemeta sesto tālmetienu, atkārtojot Uvja Helmaņa, Sanda Valtera un Jāņa Blūma dalīto trīspunktnieku rekordu finālturnīros – 60:44. Nepilnas divas minūtes vēlāk tas tika pārspēts, turklāt uzbrucējs realizēja 7 no 8 mēģinājumiem! Pusstundas beigās ar tālmetieniem izcēlās Jānis Blūms un Jānis Timma, bet Latvijas pārsvars strauji tuvojās 30 punktu atzīmei – 84:55 Pēdējos trīs punktus ceturtdaļā tomēr guva pretinieki – 84:58.

Briti nepārtrauca pretoties, ceturtās ceturtdaļas pirmajās piecās minūtēs sametot par 10 punktiem vairāk nekā latvieši (6:16). Summā Latvijas pārsvars saruka līdz 16 punktiem, tiesa, komanda spēlēja ar otro piecinieku – 90:74. Vēlāk salinieki pietuvojās arī 12 punktu attālumā (92:80), tomēr latvieši uzreiz atjaunoja plus četrpadsmit. Lielbritānija cīnījās līdz galam, 33 sekundes pirms pamatlaika beigām pietuvojoties vairs tikai sešu punktu attālumā – 94:88. Pretinieki ķērās pie segšanas pa visu laukumu un sodu taktikas. Kristaps Janičenoks un Jānis Timma realizēja tikai vienu no četriem mēģinājumiem, tādējādi Lielbritānija tika vēl tuvāk – 95:90. Jānis Strēlnieks bija precīzāks par kolēģiem.

D grupa, 4. septembris, Fenerbahce arena

Latvija – Lielbritānija 97:92 (25:20, 25:20, 34:18, 13:34)
Latvija: Porziņģis 28 (2p 8/13, 3p 3/4, 1p 3/3; 8ab, 2bm, eff 32), Dāvis Bertāns 22 (3p 7/8, 1p 1/1; eff 23), Strēlnieks 13 (9rp), Timma 11 (9ab, 4rp), Blūms 8, Dairis Bertāns 8 (4ab, 5rp), Šmits 3, Gražulis 2, Šķēle 1, Peiners 1, Janičenoks; Meiers.
Lielbritānija: Olaseni 23 (10ab), Džonsons 18 (5ab), Okireafors 12 (9rp), Lourenss 11 (10rp), Boatengs 8, Marijs 6, Ačara 5, Mokfords; Dangs-Akodo, Nelsons, Džozefs.
Tiesneši: Saverio Lanzarini (Itālija), Aleksandar Milojevic (Maķedonija), Milan Nedovic (Slovēnija).
Komisārs: Antonio Ugrinov (Maķedonija).

Statistika. Latvija 97, Lielbritānija 92

Metieni no spēles: 35/71 vs 35/67
2p: 18/37 vs 26/43
3p: 17/34 vs 9/24
1p: 10/15 vs 13/16
AB: 37 (11/26) vs 34 (8/26)
RP: 26 vs 24
Kļ.: 11 vs 12
PB: 4 vs 6
BM: 2 vs 0
Personiskās piezīmes: 19 vs 17
Starta piecinieki: 62 vs 50
Rezerves: 35 vs 42

D grupas kalendārs

DienaLaiksSpēleRezultāts
01.0914:15Beļģija – Lielbritānija103:90
01.0917:00Serbija – Latvija92:82
01.0921:00Turcija – Krievija73:76
02.0914:15Latvija – Beļģija92:64
02.0917:00Krievija – Serbija75:72
02.0921:00Lielbritānija – Turcija70:84
04.0914:15Latvija – Lielbritānija97:92
04.0917:00Beļģija – Krievija-
04.0921:00Serbija – Turcija-
05.0914:15Krievija – Latvija-
05.0917:00Lielbritānija – Serbija-
05.0921:00Turcija – Beļģija-
07.0914:30Krievija – Lielbritānija-
07.0917:15Beļģija – Serbija-
07.0920:45Latvija – Turcija-

 +48 [+] [-]

, 2017-09-04 15:56, pirms 7 gadiem
es tak gandrīz pamiru pie janičenoka garām aizliktiem sodiem......to laikam māk tikai bagijs un rezervisti... pie +30 un mierīgas galotnes dzerot sulu, tie krāni pamanās vel līdz sodiņu taktikai tikt... b*et jūs ko ahu*jeļi....porziņģis un dāvis savā elegantajā elementā, bet nu tas otrais piecinieks ar abiem veterāniem un gražuli jau nu komisks.....
ps... ja šitā lidinās truļus, mēs pat spāņus varam graut

 +28 [+] [-]

, 2017-09-04 15:57, pirms 7 gadiem
Rezervisti līmeni...Blūms un Telefons turpina ''spēlēt'' čilā..
Bagijs ar notur KP līdz pēdejam brīdim,un gaida,ka tulīt auksts spēlētājs sametīs..

 +13 [+] [-]

, 2017-09-04 15:58, pirms 7 gadiem
Telefons pa krūmiem

 +31 [+] [-]

, 2017-09-04 15:58, pirms 7 gadiem
Trīs ceturdaļas kruīza režīmā - nekādu variantu GBR. Ceturtajā ceturtdaļā bija sajūta, ka NY Knicks laukumā nomainījis VEF. Man palika kauns. Pavirši, haotiski, nekādas saspēles, aizsardzībā sačko un noskatās. Diezgan skumīgs skats uz rezervistiem. Telefons vispār katastrofa... Paldies, Janičenokam par laiku izlasē, bet nu jau jāmet miers. Mums basī nevajag otru Gorkšu. Pakāsa 4/4 ar 13:34. Ja pret turkiem tiesneši pamatpieciniekam sasvilps ātri piezīmes būs grūti. Bet līderiem nav ko pārmest - izdarīja darbiņu godam. Mūsu zeme Latvija!
Slēpts komentārs: disciplīns

  +5 [+] [-]

, 2017-09-04 15:58, pirms 7 gadiem
Lai arī uzvarējām,bet sorry...
BAGATSKIS IR LOŠU KARALIS!

 +21 [+] [-]

, 2017-09-04 15:58, pirms 7 gadiem
Ar tādu spēli, kāda bija 4/4. Viņiem ir jāspelē Ghetto Games strītbols, nevis EČ. KATASTROFA!

  +5 [+] [-]

, 2017-09-04 15:58, pirms 7 gadiem
Bagatskis ar nr.12 laišanu laukumā gandrīz atnesa britiem uzvaru!

  +6 [+] [-]

, 2017-09-04 15:58, pirms 7 gadiem
Murgs, ne spele. Musu 1 5ieks ir munstruals, ka naca laukuma rezervisti, ta sakas problemas un nevareja tikt gala ar angliem... pedeja ceturtdala vispar neprasa komentarus

 +11 [+] [-]

, 2017-09-04 15:59, pirms 7 gadiem
Nebūtu līderus palaidis Bagatskis laukumā ,būtu zaudējuši. šausmas.

 +17 [+] [-]

, 2017-09-04 15:59, pirms 7 gadiem
Skumji skatīties uz 5 spēlētajiem un 7 tūristiem

 +20 [+] [-]

, 2017-09-04 15:59, pirms 7 gadiem
Pirms pēdējās ceturtdaļas biju pārliecināts, ka Latvija stabili gūs 100+ punktus

 +11 [+] [-]

, 2017-09-04 15:59, pirms 7 gadiem
Varbūt pat labi viss tas, kas tagad notika. Nolaidīsies uz zemes. Pamats nedaudz atpūtināts. Vismaz šajā čempī neviens no mūsu komandas neatļausies pirms finālsvilpes iedomāties, ka viss jau nokārtots.

  +8 [+] [-]

, 2017-09-04 15:59, pirms 7 gadiem
Kur var tā spēlēt 4 ceturdaļu.pipe.........

  +3 [+] [-]

, 2017-09-04 15:59, pirms 7 gadiem
Janičenoks bomāru bomārs!!!!

  +6 [+] [-]

, 2017-09-04 15:59, pirms 7 gadiem
Bērtans or Porziņģis izvilka komandu es ceru kas uz beņķa neliks nastu uz NBA duo.

 +14 [+] [-]

, 2017-09-04 15:59, pirms 7 gadiem
Drausmīga 4.ceturtdaļa sabojāja visu prieku par šīsdienas spēli. Paldies par 3 skaistām ceturtdaļām, par ceturto viens liels - FUJ !!

 +18 [+] [-]

, 2017-09-04 15:59, pirms 7 gadiem
Treneris vispār nesaprot ko dara. pie +17 bija jau jālaiž pamatsastāvs.
Spēles 4 ceturtdaļa ir vienkārši KATASTROFa

 +11 [+] [-]

, 2017-09-04 15:59, pirms 7 gadiem
Akdievs, vēl 2-3 minūtes un šitais varēja beigties bēdīgi, beigās viss pamatsastāvs jau arī atsalis un nevar ieiet ritmā, šausmas.

  +1 [+] [-]

, 2017-09-04 15:59, pirms 7 gadiem
Bljin gandrīz pakāsām! Fu.

  +7 [+] [-]

, 2017-09-04 16:00, pirms 7 gadiem
Šai uzvarai līdzi nāk mieles un šaubas! Nez ko Bagatskis tur šodien eksperimentēja? Tas jāprasa viņam pašam.

 +12 [+] [-]

, 2017-09-04 16:00, pirms 7 gadiem
Janičenoks mača MVP... Bagatski, sāc ar galvu domāt ar 5nieka izvēli.. vienalga, cik liels ir pārsvars!

 +22 [+] [-]

, 2017-09-04 16:00, pirms 7 gadiem
Lieliski varējām redzēt cik atšķirīgs ir starta piecinieks no pārējiem. Palikusi ļoti rūgta pēcgarša.

 +10 [+] [-]

, 2017-09-04 16:00, pirms 7 gadiem
Nevis uzvara, bet uzvariņa

 +14 [+] [-]

, 2017-09-04 16:00, pirms 7 gadiem
Strēlnieks:"pie kājas tā starpība"

  +3 [+] [-]

, 2017-09-04 16:00, pirms 7 gadiem
pirmās 3 ceturtdaļas-lieliski
ceturtā...nafig es to vispār skatījos, lv izlasi vienkārši izjāja angļi un nav svarīgi ka spēlēja gandrīz tikai rezervisti, NEDRĪKST tā notikt ar komandu kas pretendē uz kaut ko augstāku nekā saukties par tūristiem.

esam tūristi čempī?

 +36 [+] [-]

, 2017-09-04 16:00, pirms 7 gadiem
Geniala taktika musejiem, iedeva parliecibu britiem, tagad sie sakaus serbus un krievus

 +10 [+] [-]

, 2017-09-04 16:00, pirms 7 gadiem
Bagatskis galīgs jenots.. varēja 3 min. pirms spēles beigām visu sastāvu nomainīt uz rezervistiem, bet ne jau visu ceturtdaļu...

  +2 [+] [-]

, 2017-09-04 16:00, pirms 7 gadiem
Bagstkis, Blūms un Janičenoks... Lielākās traģēdijas šajā čempionātā....

žēl par Bertāniem un Porziņģi, ka jāspēlē šādā izlases modelī...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-09-04 16:00, pirms 7 gadiem
Āksti!

 +11 [+] [-]

, 2017-09-04 16:00, pirms 7 gadiem
Vajadzēja labāk otro piecinieku pamīšus iesaistīt, bet ir labi, galvenais, lai rītdien ir labāka spēle un visa spēle pa lielam bija pastaiga aizsardzībā no visiem, rīt mēs tā atļauties nevaram un galvenais, lai aiz Porziņģa nav Gražulis, savādāk būs auzas

  +2 [+] [-]

, 2017-09-04 16:00, pirms 7 gadiem
Paldies Blūmam un Janičenokam par labi aizvadītu 4. ceturtdaļu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2017-09-04 16:00, pirms 7 gadiem
Kā var tik pavirši beigās spēlēt...

 +11 [+] [-]

, 2017-09-04 16:00, pirms 7 gadiem
Bagatski, tiešām tas bija vajadzīgs?

     [+] [-]

, 2017-09-04 16:01, pirms 7 gadiem
qwyx rakstīja: Skumji skatīties uz 5 spēlētajiem un 7 tūristiem
+D++D+DDDD++D+D+D+D
labs

  -1 [+] [-]

, 2017-09-04 16:01, pirms 7 gadiem
Psc KOLHOZS

  +4 [+] [-]

, 2017-09-04 16:01, pirms 7 gadiem
Bagatskis baigi pārdroši izvēlējās spēlēt 4. ceturtdaļa nelaižot spēlēt nevienu pamatsastāva spēlētāju, bet , kad pats sabijās, tad izmeta visus pamata spēlētājus Bet nu tā jau spēle pilnigs čils

  +3 [+] [-]

, 2017-09-04 16:01, pirms 7 gadiem
Gražulis dzīvnieks, dūžu soliņš novākts.

  +5 [+] [-]

, 2017-09-04 16:01, pirms 7 gadiem
Janičenokam pašlaik izskatās tīri psiholoģiskais faktors un domāju, ka galīgi ne kas traks. Savāksies un , ja vajadzēs spēs vēl pavilkt visu komandu un visi lielie nolicēji varēs atpūsties.

     [+] [-]

, 2017-09-04 16:01, pirms 7 gadiem
tā tak nebūs Latvijas izlase (visos sporta veidos tā), ja neuztaisīs šovu

     [+] [-]

, 2017-09-04 16:02, pirms 7 gadiem
TIEŠĀM WTF , ŠITĀ IZSĒT PĀRSVARU , LABI KA NEREDZĒJU PĒDEJO CETURDAĻU
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-09-04 16:02, pirms 7 gadiem
Bagijs ir šīs izlases vājākais posms. Pat vēl briesmīgāks par Blūmu.

  +6 [+] [-]

, 2017-09-04 16:02, pirms 7 gadiem
4.ceturtdaļā Blūms ar Janičenoku spēlēja kopā, lūk arī rezultāts

  +2 [+] [-]

, 2017-09-04 16:02, pirms 7 gadiem
disciplīns rakstīja: nu jau tagad visi lielie Bagatska nīdēji metīsies viņu gānīt, ka uzlaida otro piecinieku pie plus 30. Pašiem smieklīgi nav par sevi? nu nolaidās spēle, bet tur ir daudz faktori, ne jau tas ,ka tagad nedrīkstēs pie plus 30 dot spēlēt otram pieciniekam, tak normāli špīleri tur ir. Nekļūstiet jau galīgi smieklīgi Bagatska kritizētāji. Spēle kā laba mācību stunda
Runa nav par to ka izlaida 2.sastāvu, bet to ka komanda iegāja pohuja režīmā, Bagatskis noveloti atčoknījās sapurināt komandu

  +2 [+] [-]

, 2017-09-04 16:03, pirms 7 gadiem
ar tādiem rezervistiem te nekā nebūs. ja nu kāds var Porzē 5-6 klonēt. tad šansi ir
Slēpts komentārs: aigar21bab

  -1 [+] [-]

, 2017-09-04 16:03, pirms 7 gadiem
LBL antireklāma, ja godīgi. Sētas čempis...

  +6 [+] [-]

, 2017-09-04 16:03, pirms 7 gadiem
Rezervistiem jāapdomā ko šajā čempī viņi šeit dara. Lai nu kā, paldies par uzvaru.

  +3 [+] [-]

, 2017-09-04 16:03, pirms 7 gadiem
miesnieka nedarbi hauzenē rakstīja: Lai arī uzvarējām,bet sorry...
BAGATSKIS IR LOŠU KARALIS!
Skatos mazie pavilkušies uz valtera kūdišanu uz bagatski litk vainu

  -2 [+] [-]

, 2017-09-04 16:03, pirms 7 gadiem
Kāpēc treneris nevarēja 4Q pirmās 5min paturēt laukumā vadošos spēlētājus un tikai beigās tās maiņas taisīt?! Ar galvu Bagijs nedraudzējas!

     [+] [-]

, 2017-09-04 16:03, pirms 7 gadiem
Bagij tu esi 0

  +1 [+] [-]

, 2017-09-04 16:03, pirms 7 gadiem
rcie rakstīja: Geniala taktika musejiem, iedeva parliecibu britiem, tagad sie sakaus serbus un krievus
starp citu!

  +1 [+] [-]

, 2017-09-04 16:03, pirms 7 gadiem
baigi žēl zaudētais pārsvars bet uzvara ir uzvara.

     [+] [-]

, 2017-09-04 16:04, pirms 7 gadiem
Jelgavas PMK vs Siguldas SCO

     [+] [-]

, 2017-09-04 16:04, pirms 7 gadiem
#ATTIEKSME

     [+] [-]

, 2017-09-04 16:04, pirms 7 gadiem
zigmārs112 rakstīja: ar tādiem rezerviestiem te nekā nebūs. ja nu kāds var Porzē 5-6 klonēt. tad šansi ir
Ir cerība, ka uz nākamo EČ, izlasē LBL špīleru skaits būs samazināts līdz minimumam, t.i., ne vairāk par 1 gab.

 +11 [+] [-]

, 2017-09-04 16:04, pirms 7 gadiem
Šķēle, Gražulis, Janičs, arī Šmits šodien nospēlēja ļoti vāji. Blūms arī ne savā ādā. Ja Janičenoks nevar iemest 2 brīvus truļus, tad proties, iemet vismaz to sodiņu, kur abus aizlika garām, tas nav normāli..

  +1 [+] [-]

, 2017-09-04 16:04, pirms 7 gadiem
Converse87 rakstīja: Runa nav par to ka izlaida 2.sastāvu, bet to ka komanda iegāja pohuja režīmā, Bagatskis noveloti atčoknījās sapurināt komandu
Ja spēli skatījies, tad tā aizsardzībā visu spēli tā kā bija + otrajam sastāvam nav saspēles vadītāja, kas tur kārtotu spēli, vairāk haotiska un netiek normāli uzbrukumu izspēlēte, Šķēle iedod Gražulim, tas kaut ko pamīcās un pēdējās sekundēs izmet Blūmam....un tā kaut kas līdzīgs visu laiku no tā piecinieka

  +7 [+] [-]

, 2017-09-04 16:04, pirms 7 gadiem
Ar tādu aizsardzību rīt dabūs ierīt.Ir zināma patiesība sportā.Ja nevari noskaņoties spēlei pret pastarīšiem ,tad nākošajā dienā tas neizdosies arī pret līderiem.Ceru,ka šoreiz kļūdīšos.

  +1 [+] [-]

, 2017-09-04 16:04, pirms 7 gadiem
Es nesaprotu Blūmam un Janičenokam nedalec?? viņi galīgi nevelk šo līmeni un vairķa par 2 min. nav pelnījuši būt laukumā...

Nekad nedomāju, ka to teikšu, bet piekrītu Valteram, Bagatskis ir nejēdzīgs treneris, kurš ar labāko sastāvu kāds bijis, nemāk to kustināt..

KP un Bertāni līmenī

  +5 [+] [-]

, 2017-09-04 16:04, pirms 7 gadiem
Blūms un Janičenoks tiešām pēc amatieriem izskatījās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-09-04 16:04, pirms 7 gadiem
Bagatskis tāds auns. Tak tu redzi, kas tām pabirām neiet uz laukuma, maini atpakaļ pamatspēlētājus. Janičenoks vispār īblis.

  +7 [+] [-]

, 2017-09-04 16:05, pirms 7 gadiem
Piedodiet-Janičenok, Blūm- bet izskatās, ka Jūsu laiks izlasē ir iztecējis! Paldies par to prieku, ko Jūs mums sagādājāt agrāk!

  +5 [+] [-]

, 2017-09-04 16:05, pirms 7 gadiem
Pēdējais Valtera tvīts kā naglai uz galvas!

 +11 [+] [-]

, 2017-09-04 16:05, pirms 7 gadiem
Un ko te gribēja paeksperimentēt Bagatskis? Tas ir finâlturnīrs joptvaju, ne pārb spēles.

  +2 [+] [-]

, 2017-09-04 16:05, pirms 7 gadiem
Malacis Bagijs, ja grupā beigās nāksies skaitīt +/-, tad tikko vareni izmetām 24 punktus. Janihrenoks ar Plūmu droši var doties mājās.

 +11 [+] [-]

, 2017-09-04 16:05, pirms 7 gadiem
Janičenoks pazaudējis pārliecību, žēl, protams, bet nedomāju , ka vajadzētu aplikt vienu no ilgadējiem līderiem!!!
Ļoti iespējams, ja būtu Siliņš vesels telefons nemaz nebūtu braucis uz EČ.
Te nu ir drīzāk stāsts par to, ka vismaz vienu no abiem garajiem(Bērziņš,Freimanis) vajadzēja paņemt, jo otrais piecinieks klibo..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2017-09-04 16:05, pirms 7 gadiem
Šajā turnīrā šis bija pēdējais pretinieks, kurš varēja piedot tādu attieksmi pret basketbolu. Bet ja treneris tagad nemazgās galviņas, rīt var iziet brutāli.

  +7 [+] [-]

, 2017-09-04 16:05, pirms 7 gadiem
fagcentrs rakstīja: Blūms un Janičenoks tiešām pēc amatieriem izskatījās.
Kā Blūms priecājās pēc pirmā realizēta 3p tā kā jauniņais, kurš guvis pirmos punktus šāda augsta līmeņa turnīrā

  +1 [+] [-]

, 2017-09-04 16:05, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: Ir cerība, ka uz nākamo EČ, izlasē LBL špīleru skaits būs samazināts līdz minimumam, t.i., ne vairāk par 1 gab.
Pašlaik izskatās, ka tas pats skaits paliks, pateicoties mafijas kantorim

     [+] [-]

, 2017-09-04 16:05, pirms 7 gadiem
aigar21bab rakstīja: Bagij tu esi 0
Ūja, Bagatski labāk varēsim novērtēt pēc spēles ar Krieviju. Šitādi mēsliņi visiem gadās, ar augstākās klases izlasēm.

  +3 [+] [-]

, 2017-09-04 16:05, pirms 7 gadiem
Pret Beļģiem jau bija skaidrs, ka sols galīgi nevelk, na..h, bija tik ilgi jāmarinē, beigas caur adatas aci.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-09-04 16:06, pirms 7 gadiem
blondais18 rakstīja: KP un Bertāni līmenī
manuprāt Strēlnieks nr.1 mačā.

  +4 [+] [-]

, 2017-09-04 16:07, pirms 7 gadiem
Tikai latvieši māk izcept kolosālu kūku un beigās uz tās uzdirs.... Piedodiet, bet Krisītim ar Bagatski uz baznīcu jāiet nolūgties sazin kādus grēkus.Labi, ka ir Strēlnieks, kam ar nerviem viss kārtībā.

  +6 [+] [-]

, 2017-09-04 16:07, pirms 7 gadiem
Prieks pa Porziņģi. Tik jauns un jau rāda, kurš ir saimnieks čempī

 +14 [+] [-]

, 2017-09-04 16:07, pirms 7 gadiem
Es tak jau pirms čempja teicu ka šīs izlases vājā vieta ir treneris

  -2 [+] [-]

, 2017-09-04 16:07, pirms 7 gadiem
Vot tas parada bagiju,kapec vins naw NBA treneris un nebus. Noželojami ka var laist laukuma speletajus,kuri pat vnk spele ka u-20

  +5 [+] [-]

, 2017-09-04 16:07, pirms 7 gadiem
Par to, cik produktīvi 4/4 aizvadīja mūsu rezervisti, lai domā treneri... kas mums tur ko bendēt nervus... uzvara ir izcīnīta, kas ir pats galvenais... ja arī nāksies punktu starpību rēķināt, tad šai spēlei nebūs nozīmes, jo briti arī pēdējās 2 spēles neuzvarēs...
Es būtu Bagija vietā, arī 4/4 būtu laidis rezervistus, jo starpība bija liela un būtu lieki turēt līderus spēlē... protams, galotne sanāca nedaudz sīkstāka, kā gaidījām, bet galvenais ir uzvara... minimālais uzdevums ir izpildīs - uzvaras pret beļģiem un britiem ir izcīnītas. Tagad jākoncentrējas nākamajai spēlei..

  +1 [+] [-]

, 2017-09-04 16:07, pirms 7 gadiem
Kasparens rakstīja: Malacis Bagijs, ja grupā beigās nāksies skaitīt +/-, tad tikko vareni izmetām 24 punktus. Janihrenoks ar Plūmu droši var doties mājās.
Šitos neviens neskaitīs.

  -1 [+] [-]

, 2017-09-04 16:07, pirms 7 gadiem
Vājprātīgi slikts otrai puslaiks!!!! Tāda ir starpība starp pirmo un otro piecinieku 25 punkti! Ka tik beigās tie lielie plusi nebūs vajadzīgi - tfu tfu tfu! Tā nedrīkst spēlēt! Visus mēs neuzvarēsim iemetot vairāk!

Bet nu labi, ka uzvara.

 +10 [+] [-]

, 2017-09-04 16:08, pirms 7 gadiem
zaragoza sobrid dauza galvas pret sienu.

  +5 [+] [-]

, 2017-09-04 16:08, pirms 7 gadiem
Kas tā par šteli,ka Funis un vēl pāris te reklāmē ātros. Sen neesmu bijis te. Tā ir kaut kāda pierādijuma zīme,ka esi lohs? )

  +1 [+] [-]

, 2017-09-04 16:08, pirms 7 gadiem
premium rakstīja: Šitos neviens neskaitīs.
aa- laikam jā- atvainojos, bet jebkurā gadījumā- vismaz ir skaidrs, ka uz rezervistiem paļauties nevar.

  +1 [+] [-]

, 2017-09-04 16:08, pirms 7 gadiem
Cerams šī spēle būs kkāda macība un cerams, ka beigās nebūs jārēķina un šitā rezervistu nolunītā 1/4daļa neiegriezīs. Ar neapbruņotu aci redzams, ka ne Šķēle ne Gražulis nav vēl gatavi šādam līmeni. Pārāk daudz neparliecinošu darbību. Šmits un Peiners ir ok. Šmitam ir pašatdeve un cīņa līdz pēdejam.

  +2 [+] [-]

, 2017-09-04 16:08, pirms 7 gadiem
Turcijā ar vīrusu ir saslimis tikai treneris..."Dauna vīruss"

  +2 [+] [-]

, 2017-09-04 16:08, pirms 7 gadiem
Bagatskis uzskatāmi parādīja, kādēļ viņs nav treneris...
Un diemžēl, man ir sāpīga nojauta, ka pat ar šādu sastāvu nekas nebūs, jo treneris ir vnk ambālis! Es ceru, ka kļūdos...
Visu jau pierādīja spēle pret Beļģiju: 5 punktus guva viss soliņš..

  +2 [+] [-]

, 2017-09-04 16:08, pirms 7 gadiem
tas bija nesmuki, ko musejie izdarija 4/4 !!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2017-09-04 16:08, pirms 7 gadiem
aigar21bab rakstīja: Stulbais bagijs izlaizdams otro piecinieku gandriz papisa spele,kur tik stulbs treneris. Ja nospied,tad spied lidz galam,neviss laid laukuma vnk noželojamu otro sastavu... vnk sapisa visus priekus tas beigas..
Tu krāns!!! pļeģ Jūs pajolēni, ko Jūs domājat, mums tagad pamat5 spēlēs 40min pret krieviem, 40 pret turkiem un vēl pilnas spēles plovos?!?! Pie šādas intensitātes jādod labākajiem pūsties, cik vien iespejams. Jādod visiem sajust spēli, jāmēģina izfiltrēt labākie no beņķa, jo rezervistiem būs jāspēlē arī izšķirošajās spēlēs.
Jā, šī spēle nevienam no sola pārliecību nedeva, bet cerams kaut ko labu būs tomēr paņēmuši arī no šīs katastrofas.

  -2 [+] [-]

, 2017-09-04 16:09, pirms 7 gadiem
Mans secinājums - ja Latvijas daspēlētos līdz -2, tad Čļens būtu tas, kurš varonīgi iemestu troiku un izvilktu komandai uzvaru ar +1.

  +2 [+] [-]

, 2017-09-04 16:09, pirms 7 gadiem
Kasparens rakstīja: Malacis Bagijs, ja grupā beigās nāksies skaitīt +/-, tad tikko vareni izmetām 24 punktus. Janihrenoks ar Plūmu droši var doties mājās.
Ar britiem un beļģiem neviens +/- neskaitīs, tas nu ir točna. Daudz sāpīgāki var būt tie punkti, ko pēdējā minūtē serbiem nolējām.

  +1 [+] [-]

, 2017-09-04 16:09, pirms 7 gadiem
5-6 spele parejie te atbrauca pautus kasit

  +1 [+] [-]

, 2017-09-04 16:10, pirms 7 gadiem
Rezervisti jau no 2/4 pamazam jaiesaista spēlē, nevis jakapa ar pirmo piecinieku bez mainam. Pec tam galigi aukstus izlaiz visu piecinieku uz 4/4, pec tam atkal Porzingi. Pret sebiem jau 3/4 pie lidzigas speles laida rezervistus un normali speleja

  -2 [+] [-]

, 2017-09-04 16:10, pirms 7 gadiem
Bagijs Janičenoku ir novedis liīdz tam kaads viņs ir tagad... Čalis tik neparliecinats. Vinsh nav pieradis ka izlaiž kaa talako rezervistu, luk ari rezultats, pilnigi demoralizets

  +4 [+] [-]

, 2017-09-04 16:10, pirms 7 gadiem
Žel,ka šodienas medus mucai tika pielieta darvas karote!

  +3 [+] [-]

, 2017-09-04 16:10, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Pašlaik izskatās, ka tas pats skaits paliks, pateicoties mafijas kantorim
Piedod, bet es tevi vērtēju augstāk basketbola zināšanās
Apvainot, vainu meklēt LBL līmenī utt. Augstākā mēra muļķība
Un slavēt pirmo piecinieku par it kā super spēli. Nu sakrita trīņi. Kas tālāk? Pret normālu aizsardzību un citā dienā tā nekritīs. Kādas citas opcijas ir uzbrukumā? Visu laiku cerēt uz KP individuālo meistarību?

     [+] [-]

, 2017-09-04 16:10, pirms 7 gadiem
Kauns! Bagatskis visā spožumā !

  -3 [+] [-]

, 2017-09-04 16:10, pirms 7 gadiem
dimwit rakstīja: Bagatskis uzskatāmi parādīja, kādēļ viņs nav treneris...
Un diemžēl, man ir sāpīga nojauta, ka pat ar šādu sastāvu nekas nebūs, jo treneris ir vnk ambālis! Es ceru, ka kļūdos...
Visu jau pierādīja spēle pret Beļģiju: 5 punktus guva viss soliņš..
"Pat ar šādu sastāvu"... It kā nez kāda tā Dream Team izlase te būtu atbraukusi! Tikai viena vērā ņemam Eiropas zvaigzne! Un saujiņa vienkārši sakarīgu spēlmaņu.

  -1 [+] [-]

, 2017-09-04 16:10, pirms 7 gadiem
Man ome labak met pa blumu un janicenoku
Kurai 76g

  +2 [+] [-]

, 2017-09-04 16:10, pirms 7 gadiem
disciplīns rakstīja: Janičenokam pašlaik izskatās tīri psiholoģiskais faktors un domāju, ka galīgi ne kas traks. Savāksies un , ja vajadzēs spēs vēl pavilkt visu komandu un visi lielie nolicēji varēs atpūsties.
Kāds vēl pavilkt, komandā ir pieredzējuši veči no Eirolīgas un NBA, te pēkšņi vecais fujaks tev kko vilks.. Viņa un Blūma laiki ir cauri, caļi ir izauguši.. Nedrīkst tā likt brīvas troikas un sodus garām.

  +3 [+] [-]

, 2017-09-04 16:11, pirms 7 gadiem
lacis67 rakstīja: Es tak jau pirms čempja teicu ka šīs izlases vājā vieta ir treneris
Esam jau izkrituši, braucam mājās?

  +2 [+] [-]

, 2017-09-04 16:11, pirms 7 gadiem
Emilio rakstīja: Mans secinājums - ja Latvijas daspēlētos līdz -2, tad Čļens būtu tas, kurš varonīgi iemestu troiku un izvilktu komandai uzvaru ar +1.
Jā, un ar visu -25 būtu Latvijas varonis

  +3 [+] [-]

, 2017-09-04 16:11, pirms 7 gadiem
Bertānam, kuram 7/8... a Bagatskis laiž ārā Janičenoku visu 4/4... vnk vāaaaaakssss...nu kaaaaa/? un tas pat sodiņus nevar iemest

Ceru, ka Janičenoks atlikušo čempionātu no tribīnēm atbalstīs komandu!

Apsveicu VEF ar Janičenoka transfēru.. Jaunups kož pirkstos

 +10 [+] [-]

, 2017-09-04 16:11, pirms 7 gadiem
Trenerim nav, ko pārmest. Spēlētāji ir profesiuonālī un ir jāsaņemas, pašiem ir jādara lietas un tas jāsparot. Ja esi uz čempionātu, tad līdzu tev kapāšanas situācija. Pārsvariu iedeva, nu vot, noturi. Bet viņi kā uz pludmali sataisījušies, ne azarta ne vēlēšanās. Veterāni ibio...
Kad tad vēl trenerim iedot atpūtu un ļaut sevi parādīt pārējiem, ja ne šādā spēlē? Tur vienam otram vajadzētu saprast savas spējas un sķat grauzt zemi, nevis gulēt uz veciem vai iedomātiem lauriem. Veterāni šādi nedrīkst izsēt pārsvaru, kapteinis skaitās...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-09-04 16:11, pirms 7 gadiem
Visiem jau bija sen redzams ,ka Janiconoku vajadzeeja maajaas attaat,bet ,ka vi'nhs ir taada katastrofa tas pat sapnjos neraadijaas,lkai vismaz tagad brauc maajaas un velti neteeree liidzekiljus...'
Bagij turpmaak ieklausies tautas balsii,ja pasham, nav saprashana,tauta pirms EC teica ka liekie ir Blums,Janiconoks ,Skele///
Par speeli nav ko teikt,jo visi redzeejaam kaads ir pirmais 6-=nieks un kaads ir otrais 6-nieks.....,pat raudaat gribas...

     [+] [-]

, 2017-09-04 16:12, pirms 7 gadiem
Vidziņš rakstīja: Žel,ka šodienas medus mucai tika pielieta darvas karote!
kāda muca? Haļavas trīņi sakrita pret nožēlojamo britu aizsardzību

  +2 [+] [-]

, 2017-09-04 16:12, pirms 7 gadiem
Ja godīgi, es uzskatu, ka Freimis 100% bija jāņem Gražuļa vietā un tad arī Šmita vieta pamatā nebūtu garantēta..

     [+] [-]

, 2017-09-04 16:12, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Piedod, bet es tevi vērtēju augstāk basketbola zināšanās
Apvainot, vainu meklēt LBL līmenī utt. Augstākā mēra muļķība
Un slavēt pirmo piecinieku par it kā super spēli. Nu sakrita trīņi. Kas tālāk? Pret normālu aizsardzību un citā dienā tā nekritīs. Kādas citas opcijas ir uzbrukumā? Visu laiku cerēt uz KP individuālo meistarību?
Es nevainoju LBL utt. Tu pārprati mani, es to saka tajā nožīmē, apmēram, kā Mesina teica, jo pašlaik izskatās, ka daļā spēļu būs, ka Strēlnieka vietā pa pg laidīs Vecais/Ausējs utt. vienkārši tas būs līmeņa kritums un tas nav pārmetums nevienam spēlētājam, jo viņi vienkārši būs situācijas ķīlnieki

     [+] [-]

, 2017-09-04 16:12, pirms 7 gadiem
Rodriguez 2 rakstīja: Pēdējais Valtera tvīts kā naglai uz galvas!
kas tur bij rakstits?

     [+] [-]

, 2017-09-04 16:12, pirms 7 gadiem
ja Bagijs šo uztvēra par pārbaudes spēli un izdarīja secinājums, tad ideāla situācija!!! Galvenās spēles vēl priekšā! Rīt redzēsim , kas par ko tiek pirkts! Bet nervus pamaitāja!

  +2 [+] [-]

, 2017-09-04 16:13, pirms 7 gadiem
kauslis77 rakstīja: kas tur bij rakstits?
Valdis Valters‏ @GeneralisLV 16m16 minutes ago

Visas tās izlases problēmas nekur nav pazudušas.Ja krīt 3p,varam uzvarēt visus,aizsardzība 0,nav 2 piecinieks.Veterāni velk uz leju.

  +4 [+] [-]

, 2017-09-04 16:13, pirms 7 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Bagijs Janičenoku ir novedis liīdz tam kaads viņs ir tagad... Čalis tik neparliecinats. Vinsh nav pieradis ka izlaiž kaa talako rezervistu, luk ari rezultats, pilnigi demoralizets
Nav jau nekāda princese, bet profiņš.Ja nespēj sevi savākt, tad nav ko VIPot.

     [+] [-]

, 2017-09-04 16:13, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: "Pat ar šādu sastāvu"... It kā nez kāda tā Dream Team izlase te būtu atbraukusi! Tikai viena vērā ņemam Eiropas zvaigzne! Un saujiņa vienkārši sakarīgu spēlmaņu.
UN ir bijis kādreiz labāks?

un tā bija L-britānija! L-britānija!!! kurai basketbols ir kāds n-tais populārākais sporta veids...

  -1 [+] [-]

, 2017-09-04 16:13, pirms 7 gadiem
Bagatski vajag pasūtīt, tik neprofesionāli aizvadīt otro puslaiku mākam ik viens no mums.
Briti ir komanda, kura var uzvarēt jebkuru komandu, jo tai nav ko zaudēt, un ņe dai boh būs jāskaita savstarpējie punkti.

  +1 [+] [-]

, 2017-09-04 16:14, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: "Pat ar šādu sastāvu"... It kā nez kāda tā Dream Team izlase te būtu atbraukusi! Tikai viena vērā ņemam Eiropas zvaigzne! Un saujiņa vienkārši sakarīgu spēlmaņu.
Pastāsti man, kad LV ir bijis labāks sastāvs? Šis ir labākais sastāvs visos pēdējos čempjos. Paskaties pretinieku komandu sastāvus, pirms te pļūti...

  +1 [+] [-]

, 2017-09-04 16:14, pirms 7 gadiem
DinamoRiiga rakstīja: Bagatskis tāds auns. Tak tu redzi, kas tām pabirām neiet uz laukuma, maini atpakaļ pamatspēlētājus. Janičenoks vispār īblis.
pirms ignorēju, vēlos uzteikt tevi kā tiešām īstu Latvijas izlases līdzjutēju, pilnīgi varu iedomāties kā tu pēc lielām uzvarām dziedi himnu, varbūt pat ar asarām acīm un esi lepns par mūsu komandu un tās spēlētājiem! ...

  +8 [+] [-]

, 2017-09-04 16:14, pirms 7 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Bagijs Janičenoku ir novedis liīdz tam kaads viņs ir tagad... Čalis tik neparliecinats. Vinsh nav pieradis ka izlaiž kaa talako rezervistu, luk ari rezultats, pilnigi demoralizets

Un tapēc, ka princese nespēj saprast savu vietu, kam? Timmam ir jānāk no soliņa? Tiešām?

  +1 [+] [-]

, 2017-09-04 16:14, pirms 7 gadiem
cerēsim, ka šāds pavērsiens un tik viegla spēles atdošana atstās sekas nākotnē un mēs turpmāk uzmanīsimies no tādām galotnēm spēlēs, kur tas tiešām būs svarīgi...
PS
Paldies dievam, ka viss beidzās tā, kā beidzās. +30 ir jāmāk pakāst

  -1 [+] [-]

, 2017-09-04 16:14, pirms 7 gadiem
HMB-BIROJSSS!!! rakstīja: Muusu izlase sobrid dalas 3 liimenos -
1. Brachkas,KP,Strelkis un Timma
2. Smits ar Peineru
3. Autisti - Bluums,Telefons,Grazulis,Meiejejris un Skeele

Smits ar Peineru suudus nevara, varondarbus ari neveic, lai gan Peineris var uz sevi panemt
Peiners šodien parādīja, ko uz poda var paņemt

  -1 [+] [-]

, 2017-09-04 16:15, pirms 7 gadiem
eevelee rakstīja: Ja godīgi, es uzskatu, ka Freimis 100% bija jāņem Gražuļa vietā un tad arī Šmita vieta pamatā nebūtu garantēta..
Nu ja nebūtu saslimuši, tad Gražulis vispār nespēlētu tik daudz

     [+] [-]

, 2017-09-04 16:15, pirms 7 gadiem
Valdis Valters‏ @GeneralisLV 16m16 minutes ago

Visas tās izlases problēmas nekur nav pazudušas.Ja krīt 3p,varam uzvarēt visus,aizsardzība 0,nav 2 piecinieks.Veterāni velk uz leju
.

Dienas koments Valdim

  +1 [+] [-]

, 2017-09-04 16:15, pirms 7 gadiem
dimwit rakstīja: Pastāsti man, kad LV ir bijis labāks sastāvs? Šis ir labākais sastāvs visos pēdējos čempjos. Paskaties pretinieku komandu sastāvus, pirms te pļūti...
Kaut vai visu laiku labākais sastāvs, ir jāsalīdzina ar pretiniekiem! Nu, nav stiprajām izlasē tādu Gražuļa, šķēles, esošā Janičenoka līmeņa spēlētāju.
Slēpts komentārs: blondais18

  +1 [+] [-]

, 2017-09-04 16:16, pirms 7 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Bagijs Janičenoku ir novedis liīdz tam kaads viņs ir tagad... Čalis tik neparliecinats. Vinsh nav pieradis ka izlaiž kaa talako rezervistu, luk ari rezultats, pilnigi demoralizets
un tu gribi teikt, ka Janičēnoks ir pelnījis ko vairāk?

  +1 [+] [-]

, 2017-09-04 16:16, pirms 7 gadiem
archdevil rakstīja: Bagatski vajag pasūtīt, tik neprofesionāli aizvadīt otro puslaiku mākam ik viens no mums.
Briti ir komanda, kura var uzvarēt jebkuru komandu, jo tai nav ko zaudēt, un ņe dai boh būs jāskaita savstarpējie punkti.
Ar britiem savstarpējie punkti? kkā neticas, ka viņi uzvarēs gan serbus, gan krievus. Tiesa, eiriku uz koeficientu 1000 varētu uzlikt.

     [+] [-]

, 2017-09-04 16:16, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: Esam jau izkrituši, braucam mājās?
Ātri jāmeklē jauns treneris uz atlikušo turnīru

     [+] [-]

, 2017-09-04 16:17, pirms 7 gadiem
Ļoti labi, ka rezultāts ir tāds, kāds tas tagad ir, jo starpības, ar kādiem plusiem vinnē grupas pastarīti, nav. Vismaz nesadomāsies pret krievem muļķi laist jau no paša sākuma. Esmu optimists. Janičenokam lai arī nekrita, aizsardzībā labu darbu padarīja. Ne velti arī beigās spēlēja. Šmits, Šķēle, Peiners pilnīgi nekādi. Lai visi veseļojas. Meiers šodien būtu ļoti noderējis un arī rīt būs vajadzīgs.

  +3 [+] [-]

, 2017-09-04 16:17, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: Kaut vai visu laiku labākais sastāvs, ir jāsalīdzina ar pretiniekiem! Nu, nav stiprajām izlasē tādu Gražuļa, šķēles, esošā Janičenoka līmeņa spēlētāju.
Nu tā jau ir Bagatska vaina, Freimis turcijā pa 20 punktiem gāza un euro kausā normāli plosījās, bet viņam liekas, ka Gražulis ir labāks..

  -4 [+] [-]

, 2017-09-04 16:17, pirms 7 gadiem
Gandrīz nomiru kad Janičenoks nomažīja...!!! Ko tādi tirliņi kā petuhs Šmits, himnas nedzietājs ar nolaistu galvu (!!!) Gražulis, tormaz Šķēle, ņirdzīgais Peiners vispār dara??? Godavārds tam Bagatskim gribētos ievilkt pa trani, lai beidz lekties!!! KĀ VAR ATĻAUT NOSPĒLĒT TIK BRIESMīGU 4. CETURTDAļU????????? KAD TAS GALVENAIS LECEKLIS PAŅĒMA MINŪTES PĀRTRAUKUMU????.... KAD JAU BIJA TIKAI +6!!!!!!!!! Labi ka anglis neiemeta,tad mūsējiem bija reāla iespēja totāli izgāzties, ĀRPRĀCCC!!!! Diemžēl nav nekāda gandarinājuma par šādu uzvaru.....

  +2 [+] [-]

, 2017-09-04 16:17, pirms 7 gadiem
Preses konference! https://www.youtube.com/watch?v=Okb...

  +5 [+] [-]

, 2017-09-04 16:18, pirms 7 gadiem
Loti ruugta uzvara ... Protams uzkrita britiem Ari beigas.

Kaa Tu treneris nejuuti sadas situacijas es nesaprotu. Vienkarsi noskatas kaa viss juuk un bruuk lidz pedejajam...

Atceros vel speli ar Griekiju nesenaa pagatnee, tur Ari Paris minutes 20 punktus paseja uz lidzenas vietas..

  -2 [+] [-]

, 2017-09-04 16:18, pirms 7 gadiem
Bagij tu esi mulkis. Lohs ne treners. Gudri runa bet ka jadar tad huj. Sito komandu tu nolaidisi pa burbuli jo nedzej izmantot speletajus

  +1 [+] [-]

, 2017-09-04 16:18, pirms 7 gadiem
Amon Goeth rakstīja: Ātri jāmeklē jauns treneris uz atlikušo turnīru
Pret Beļģiju tak viss bija ok? Divas uzvaras trīs spēlēs ir? Ir! Franči kkā pēc kāsiena Somijai neskrēja pēc jauna kouča...

  -1 [+] [-]

, 2017-09-04 16:18, pirms 7 gadiem
Ko izlasē dara Blūms ar Janičenoku? Man nav skaidrs, bet okay varbūt tur ir kaut kādas slepeni iespēlētas kombinācijas priekš fināla clunch metiena. Ehh ei nu saproti...

  -2 [+] [-]

, 2017-09-04 16:18, pirms 7 gadiem
eevelee rakstīja: Ja godīgi, es uzskatu, ka Freimis 100% bija jāņem Gražuļa vietā un tad arī Šmita vieta pamatā nebūtu garantēta..
Domāju, Freimis, līdzīgi kā Čļens, nespētu sagremot to, ka ir 11.-12. spēlētājs un arī nespētu savākties.

  +1 [+] [-]

, 2017-09-04 16:18, pirms 7 gadiem
Fuj pretigi sabojata spele ar sito 4/4
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2017-09-04 16:18, pirms 7 gadiem
HMB-BIROJSSS!!! rakstīja: Muusu izlase sobrid dalas 3 liimenos -
1. Brachkas,KP,Strelkis un Timma
2. Smits ar Peineru
3. Autisti - Bluums,Telefons,Grazulis,Meiejejris un Skeele

Smits ar Peineru suudus nevara, varondarbus ari neveic, lai gan Peineris var uz sevi panemt
Vienīgais autists esi tu šeit.

  +3 [+] [-]

, 2017-09-04 16:19, pirms 7 gadiem
Paldies Porzingi, paldies Dāvi, nebūtu jūs, mēs šo spēli pakāstu kā vecas zeķes
Spēle kopumā smirdēja, mūsu dažu spēlētāju smīns spēles laikā, ķipa, mēs viņus tūlīt apspelesim ar 20-30 punktu starpību, tracināja jau tad gad mēs vēl nesasniedzam 27 punktu pārsvaru, es neredzēju to pamatu sminiem, jo ne ar ko viņi neizcēlās uz Britu fona, visai komandai ieskaitot, mūsu nekompotento treneri jāsaka paldies Porzingim un Dāvim
Spēle man nedaudz atgādināja, spēli pret Beļģijiem pāris gadu atpakaļ, kad nekas nekrita un tā spēle bija izšķirošā par tikšanu uz PCH, kuru beigās mēs zaudējām

     [+] [-]

, 2017-09-04 16:19, pirms 7 gadiem
Karalis Lauva rakstīja: Ļoti labi, ka rezultāts ir tāds, kāds tas tagad ir, jo starpības, ar kādiem plusiem vinnē grupas pastarīti, nav. Vismaz nesadomāsies pret krievem muļķi laist jau no paša sākuma. Esmu optimists. Janičenokam lai arī nekrita, aizsardzībā labu darbu padarīja. Ne velti arī beigās spēlēja. Šmits, Šķēle, Peiners pilnīgi nekādi. Lai visi veseļojas. Meiers šodien būtu ļoti noderējis un arī rīt būs vajadzīgs.
Trollis vai Čļenoka radinieks??

-24 9 minūtēs tiešām parāda, ka aizsardzībā noplosījies. Mūsu izlase pat ar visu labo precizitāti ceturtdaļās pa 25 meta.

  +3 [+] [-]

, 2017-09-04 16:19, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Es nevainoju LBL utt. Tu pārprati mani, es to saka tajā nožīmē, apmēram, kā Mesina teica, jo pašlaik izskatās, ka daļā spēļu būs, ka Strēlnieka vietā pa pg laidīs Vecais/Ausējs utt. vienkārši tas būs līmeņa kritums un tas nav pārmetums nevienam spēlētājam, jo viņi vienkārši būs situācijas ķīlnieki
VEF nespēlē tikai LBL, bet arī VTB, kur ir augsts līmenis. Ko arī apliecina Krievijas solīdais sniegums. Neviens nav nekāds ķīlnieks. Ja būs labi piedāvājumi no top līgām, VEF un Ventspils nevienu neturēs roku dzelžos. Gluži otrādi
Un ieteiktu tev nepadoties komentāriem, kas zākā Janičenoku. Izlaist aukstu spēlētāju un cerēt uz top sniegumu no viņa nav pamatoti
Mani drīzāk baida tas, ka arī pirmajam pieciniekam nav jau nekādas taktikas. Vai nu trīņi vai nu iedodam bumbu KP, lai viņš nokārto. Spēle pret Serbiju jau parādīja, ka tas neiet cauri pret nopietnu komandu

  -1 [+] [-]

, 2017-09-04 16:19, pirms 7 gadiem
badāc rakstīja: Gandrīz nomiru kad Janičenoks nomažīja...!!! Ko tādi tirliņi kā petuhs Šmits, himnas nedzietājs ar nolaistu galvu (!!!) Gražulis, tormaz Šķēle, ņirdzīgais Peiners vispār dara??? Godavārds tam Bagatskim gribētos ievilkt pa trani, lai beidz lekties!!! KĀ VAR ATĻAUT NOSPĒLĒT TIK BRIESMīGU 4. CETURTDAļU????????? KAD TAS GALVENAIS LECEKLIS PAŅĒMA MINŪTES PĀRTRAUKUMU????.... KAD JAU BIJA TIKAI +6!!!!!!!!! Labi ka anglis neiemeta,tad mūsējiem bija reāla iespēja totāli izgāzties, ĀRPRĀCCC!!!! Diemžēl nav nekāda gandarinājuma par šādu uzvaru.....
eh, lūk mēs šeit redzam cilvēku, kas neko nesaprot... Kad tad mīļais, badāc, vēl lai iedod līderiem atelpu, ja ne pie +30? Jā, es arī uztraucos, ka tikai angļiem beigās nepaspīd, bet no otras puses, labāk šāda spēle, nekā ar +30 uzvara un deguni mākoņos... es tomēr skatītos optimistiski

 +13 [+] [-]

, 2017-09-04 16:19, pirms 7 gadiem
Tas, ka varēja laist otro piecinieku ārā 4. cet sākumā ir ok, bet tikko 10 punktus šie zaudēja, vajadzēja likt atpakaļ pirmo, ne gaidīt brīnumu. Un nevajag pārāk 2. piecinieku nolikt, jo nevienai komandai normālā situācijā visi 5 rezervisti nespēlēs, dabiski ka čaļiem ceļi trīcēja. Ja būtu 3 rez. ar Porziņği un Timmu kopā teiksim, domāju būtu ok. Ehh, kā bija tā bija - gan jau Bagijs atzīs savu kļūdu, uzvara ir uzvara.

  -1 [+] [-]

, 2017-09-04 16:20, pirms 7 gadiem
dimwit rakstīja: Nu tā jau ir Bagatska vaina, Freimis turcijā pa 20 punktiem gāza un euro kausā normāli plosījās, bet viņam liekas, ka Gražulis ir labāks..
Loģiski padomā, nevis Gražulis labāks, bet gan nepukstēs par soliņa sildīšanu un pāris minūtēm, nebūtu slims Meiers, Gražulis vispār netiktu

  +2 [+] [-]

, 2017-09-04 16:20, pirms 7 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Bagijs Janičenoku ir novedis liīdz tam kaads viņs ir tagad... Čalis tik neparliecinats. Vinsh nav pieradis ka izlaiž kaa talako rezervistu, luk ari rezultats, pilnigi demoralizets
nu gan jau viņš saņemsies. Bet tiesa, labāk būtu bijis, ja tā nebūtu. Likās, ka abi mūsu pieredzējušie spēlētāji tomēr pratīs pareizi noskaņoties arī kā lomas spēlētāji. Bet neiešu jau viņus tagad gānīt par to un vēl jau, starp citu, čempis nav beidzies

  +5 [+] [-]

, 2017-09-04 16:21, pirms 7 gadiem
Rezervisti vienkarsi drausmigi.No rezervistiem tilai Peiners ir puslidz normals ,pareejie vispar nekadi.Smits galigi neko nevar iemest,ko izlasee dara Skele ,kurs katra speele met svecites groza virziena Kad laukumaa paradas Blums+daleji Janicenoks,nedod dievs abi kopa,uz laukuma valda haoss.Treneris arii labs,taa veita lai uzvareetu ar +30 sliktakaja gadijuma ar +20,nolaiz speeli gandriiz lidz nullem.Riit svariga spele ar Krieviju pec tada luna nolaisanas ir pamatotas bazas.Ka tik ar tadu treneri un tadiem rezervistiem nesanak zagisi+cpele ar turkiem,kas ari nebus nekada pastaiga.

  +1 [+] [-]

, 2017-09-04 16:21, pirms 7 gadiem
Ar šādu spēli nekur tālāk netikt. Pat sākums bija tik veiksmīgs, jo pretinieki lažoja. Bagatski - vari, vai nevari savākt komandu????

  +2 [+] [-]

, 2017-09-04 16:22, pirms 7 gadiem
Karalis Lauva rakstīja: Vienīgais autists esi tu šeit.
ieliku -, tāpēc, ka viņš ne tuvu nav vienīgais

  +2 [+] [-]

, 2017-09-04 16:22, pirms 7 gadiem
Savā ziņā patīkami, ka šādi sapurināja (un tomēr ar laimīgām beigām) - pēc 110-65 uzvaras nebūtu nekādas jēgas ko analizēt, bet tagad... vērtīgi ieraudzīt, ka 2.piecinieks pilnā sastāvā laukumā šajā EČ vairs nedosies

  -1 [+] [-]

, 2017-09-04 16:23, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: VEF nespēlē tikai LBL, bet arī VTB, kur ir augsts līmenis. Ko arī apliecina Krievijas solīdais sniegums. Neviens nav nekāds ķīlnieks. Ja būs labi piedāvājumi no top līgām, VEF un Ventspils nevienu neturēs roku dzelžos. Gluži otrādi
Un ieteiktu tev nepadoties komentāriem, kas zākā Janičenoku. Izlaist aukstu spēlētāju un cerēt uz top sniegumu no viņa nav pamatoti
Mani drīzāk baida tas, ka arī pirmajam pieciniekam nav jau nekādas taktikas. Vai nu trīņi vai nu iedodam bumbu KP, lai viņš nokārto. Spēle pret Serbiju jau parādīja, ka tas neiet cauri pret nopietnu komandu
Es tev pilnībā pievienojos, un pats daļēji kļūdījos, bet neklausos jau tajos, kuri tagad norej spēlētājus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2017-09-04 16:23, pirms 7 gadiem
Visiem expertiem iesaku ieskatīties statistikā un redzēt, ka no +14 līdz +5 GBR tika pēdējās 3 minūtēs, kad otrais piecinieks no laukuma jau bija noņemts

  +5 [+] [-]

, 2017-09-04 16:24, pirms 7 gadiem
Mjā, 4. ceturtdaļa sabojāja visu līdz tam ļoti labo iespaidu... Bet jācer, ka tāda mācība nāks par labu nākamajās spēlēs. Kaut gan rezervisti šodien nekādi, vienīgi Blūms kaut ko spēja iemest, tāpēc Bagijam tomēr vajadzēja laist ātrāk laukumā atpakaļ galvenos špīlerus. Pēc 3. ceturtdaļas jau domāju, ka 100 būs ar pamatīgu rezervi, bet še tev... Ticēsim teicienam, ka labs ir viss, kas labi beidzas. Lai tā būtu!

  +4 [+] [-]

, 2017-09-04 16:24, pirms 7 gadiem
elmurcis rakstīja: Savā ziņā patīkami, ka šādi sapurināja (un tomēr ar laimīgām beigām) - pēc 110-65 uzvaras nebūtu nekādas jēgas ko analizēt, bet tagad... vērtīgi ieraudzīt, ka 2.piecinieks pilnā sastāvā laukumā šajā EČ vairs nedosies
Tieši tā, labāk pret britiem saprast, ka benķis ir katastrofa, nekā rīt kaut vai uz brīdi izlaist visus uz maiņu reizē

  +5 [+] [-]

, 2017-09-04 16:24, pirms 7 gadiem
Par to jau studijā runāja, ka bija jāļauj Porziņģim spēlēt. Tāpat spēle bija pastaigas režīmā un tad nebūtu nekādu problēmu un arī pašam KP 40 punkti kabatā. Tagad diezgan slikta sajūta par to, ka soliņš ir tik nspēcīgs un arī pretinieki jau to noteikti vēro un piefiksē.

  +3 [+] [-]

, 2017-09-04 16:24, pirms 7 gadiem
Nezinu kas ir ar lv izlasi, agrāk Bagija laikos, mums parasti negāja 2 puslaiks, pirmais vis superior, bet otrais izgasts, tagad katra 3 trešā spēle, laikam, saglabājoties tradīcijām mums nav izredžu cīnīties par augstām vietām
Godīgi sakot nezinu, ko Bagijs bija domājis, kad rezultāts bija sarucis līdz 15 punktiem un viņš turpināja izmantot 2 piecnieku

  +7 [+] [-]

, 2017-09-04 16:24, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: Pret Beļģiju tak viss bija ok? Divas uzvaras trīs spēlēs ir? Ir! Franči kkā pēc kāsiena Somijai neskrēja pēc jauna kouča...
Laikam esi aizmirsis kāsienu grieķiem un tad bezzobainu spēli pret čehiem par 7 vietu?

  +5 [+] [-]

, 2017-09-04 16:25, pirms 7 gadiem
denebs rakstīja: Mjā, 4. ceturtdaļa sabojāja visu līdz tam ļoti labo iespaidu... Bet jācer, ka tāda mācība nāks par labu nākamajās spēlēs. Kaut gan rezervisti šodien nekādi, vienīgi Blūms kaut ko spēja iemest, tāpēc Bagijam tomēr vajadzēja laist ātrāk laukumā atpakaļ galvenos špīlerus. Pēc 3. ceturtdaļas jau domāju, ka 100 būs ar pamatīgu rezervi, bet še tev... Ticēsim teicienam, ka labs ir viss, kas labi beidzas. Lai tā būtu!
Cilvēk, interesē un nav pārmetums tev, bet vienkārši gribu zināt, kādu labo iespaidu? Pa lielam laukumā valdīja strītbols ar sliktu aizsardzību un ikviena normāla līmeņa komanda mūs sasistu vienos vārtos

  +7 [+] [-]

, 2017-09-04 16:26, pirms 7 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: Tas, ka varēja laist otro piecinieku ārā 4. cet sākumā ir ok, bet tikko 10 punktus šie zaudēja, vajadzēja likt atpakaļ pirmo, ne gaidīt brīnumu. Un nevajag pārāk 2. piecinieku nolikt, jo nevienai komandai normālā situācijā visi 5 rezervisti nespēlēs, dabiski ka čaļiem ceļi trīcēja. Ja būtu 3 rez. ar Porziņği un Timmu kopā teiksim, domāju būtu ok. Ehh, kā bija tā bija - gan jau Bagijs atzīs savu kļūdu, uzvara ir uzvara.
Bagatskis nekad neatzīst kļūdas

  -3 [+] [-]

, 2017-09-04 16:26, pirms 7 gadiem
Vajag neaizmirst ka beigu tabulai var būt noteicoša punktu starpība un pat viens punkts var daudz ko izšķirt!!!!! Gan hokeja izlasei vienreiz viens gols pietrūka, lai no grupas izrāptos un basketbolā arī tā ir bijis un labs piemērs handbola izlase, kurai pietrūka viens gols, lai tiktu uz Pasaules čempionātu......

     [+] [-]

, 2017-09-04 16:26, pirms 7 gadiem
dimwit rakstīja: Laikam esi aizmirsis kāsienu grieķiem un tad bezzobainu spēli pret čehiem par 7 vietu?
Es atceros uzvaras pret Slovēniju, Melnkalni

  +1 [+] [-]

, 2017-09-04 16:26, pirms 7 gadiem
ja otrais sastavs speles tik tragiski tad ceribu par medalam ir 0, pirmais sastavs nevar nospelet pilnu speli, taksto pastisimies ka bus rita pret Krieviem

  +2 [+] [-]

, 2017-09-04 16:27, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Loģiski padomā, nevis Gražulis labāks, bet gan nepukstēs par soliņa sildīšanu un pāris minūtēm, nebūtu slims Meiers, Gražulis vispār netiktu
Nu zini, ja uz čempi ņem spēlētāju, kas nepukstēs, nevis tādu, kurš var kko iedot.... Tad man nav komentāru! Un Tu vel to attaisno

  +4 [+] [-]

, 2017-09-04 16:27, pirms 7 gadiem
badāc rakstīja: Vajag neaizmirst ka beigu tabulai var būt noteicoša punktu starpība un pat viens punkts var daudz ko izšķirt!!!!! Gan hokeja izlasei vienreiz viens gols pietrūka, lai no grupas izrāptos un basketbolā arī tā ir bijis un labs piemērs handbola izlase, kurai pietrūka viens gols, lai tiktu uz Pasaules čempionātu......
Te tā nebūs, šo spēli neskaitīs

  -1 [+] [-]

, 2017-09-04 16:27, pirms 7 gadiem
Martini12 rakstīja: Janičenoks mača MVP... Bagatski, sāc ar galvu domāt ar 5nieka izvēli.. vienalga, cik liels ir pārsvars!
Vājprāts ka iedeva viņam bumbu lai pretinieki sistu piezīmi!

     [+] [-]

, 2017-09-04 16:28, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: Es atceros uzvaras pret Slovēniju, Melnkalni
Tā ir tā pati Melnkalne, kas Spāniem ar -40 pagrūda? Vai cita?

  +2 [+] [-]

, 2017-09-04 16:28, pirms 7 gadiem
Ralfinolv rakstīja: un tu gribi teikt, ka Janičēnoks ir pelnījis ko vairāk?
Loğiski! Shi brizha sniegums ir bagija rezultats. Parbaudes speles vinsh saka ideali, jo bija lielaka loma. Izlaishana pret serb 30 sek pirms beigam vien bija ko verta! Pazemojoshi. Ja bagijs zinaja ka tada bus vinja loma, tad tiesham nebutu njemis. Domaju pats krisitis to negaidija

  -3 [+] [-]

, 2017-09-04 16:28, pirms 7 gadiem
dimwit rakstīja: Nu zini, ja uz čempi ņem spēlētāju, kas nepukstēs, nevis tādu, kurš var kko iedot.... Tad man nav komentāru! Un Tu vel to attaisno
Ja tev nav komentāru, tad īsti situāciju neizproti, jo jau pēc Freimaņa intervijas bija saprotams, ka uz soliņa viņš sēdēt nevēlas, tad tagad loģiski padomā, ko viņš darītu sēdēdams uz soliņa un labi ja pāris minūtes nospēlētu! Būtu priecīgs? Un rēķinot, ka jau pukstēja iepriekšējā reizē pat pie laba spēles laika

  +1 [+] [-]

, 2017-09-04 16:29, pirms 7 gadiem
ThePower rakstīja: Visiem expertiem iesaku ieskatīties statistikā un redzēt, ka no +14 līdz +5 GBR tika pēdējās 3 minūtēs, kad otrais piecinieks no laukuma jau bija noņemts
Tu ,jefiņ, tevi izlaiztu laukumā, kad tu jau sen domāji kā dušās kuli mazgāsi, un tad aukstu uzsviestu uz laukuma lai sasmel zupu... gribētu redzēt kā būtu...

var redzēt, ka vienīgias sports ar ko esi nodarbojies ir dračīšanas čempionāts skatoties ārā pa logu uz pensionārēm.

  +2 [+] [-]

, 2017-09-04 16:29, pirms 7 gadiem
Gražulis un Šķēle tie vēl tā vismaz tiek saviem sedzējiem līdzi, bet Blūms ar Janičenoku bieži savus sedzējus zaudē. Pēdējā ceturtdaļā tieši Blūms ar Janičenoku arī spēlēja kopā, beidzamās minūtes Blūms ar Janičenoku sadalīja laiku. Komandas galvenais enkurs ir tieši šie veterāni, to pirms čempionāta teica pat Valdis Valters un es tam pilnībā piekrītu.

  +2 [+] [-]

, 2017-09-04 16:29, pirms 7 gadiem
dimwit rakstīja: Tā ir tā pati Melnkalne, kas Spāniem ar -40 pagrūda? Vai cita?
Nē, tā Melnkalne, kura var spēlet labāk

  +2 [+] [-]

, 2017-09-04 16:30, pirms 7 gadiem
ThePower rakstīja: Visiem expertiem iesaku ieskatīties statistikā un redzēt, ka no +14 līdz +5 GBR tika pēdējās 3 minūtēs, kad otrais piecinieks no laukuma jau bija noņemts
Un no +29 līdz +14 kā briti tika?! Turklāt pamata veči jau bija atsaluši, bet briti - uz viļņa, un viņiem pēdējā ceturksnī viss krita. Labi, ka čaļi noturēja uzvaru. Peiners un Co to varēja arī izlaist. Un cerams, ka neiztērētā enerģija palika rezervē rītdienas mačam.

  -2 [+] [-]

, 2017-09-04 16:30, pirms 7 gadiem
jautājums , vai pirms PČ kvalifikācijas būs kādas pārbaudes spēles?

  +6 [+] [-]

, 2017-09-04 16:31, pirms 7 gadiem
"latviešu basketbols" visā savā spožumā.
Es saprotu, ka Bagatskim "mīksta" sirds un grib lai veterāns arī kādu iemet, bet ne jau līdz tādam līmenim, ka gandrīz norok maču...........

Palikušas tikai aizsardzības komandas....truļus brīvi vairs neviens mest neļaus. Pēdējās spēles parādīs, kas par treneri ir Bagatskis. Es protams novēlu veiksmi un atrast pareizo taktiku...

  +1 [+] [-]

, 2017-09-04 16:31, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Es tev pilnībā pievienojos, un pats daļēji kļūdījos, bet neklausos jau tajos, kuri tagad norej spēlētājus
Emocijas uzsitās, bet jāpaskatās ar svaigu galvu. Nav jau ne Janičenoks, ne Blūms, ne Šķēle vainīgi. Pirmkārt, sastāvu izvēlas treneri, bet spēlētāju uzdevums ir kapāt. Ne vienmēr sanāk, bet ne jau tāpēc, ka viņi negribētu. Otrkārt, nav viegli iziet laukumā aukstiem

     [+] [-]

, 2017-09-04 16:31, pirms 7 gadiem
speciāli atliku darbus, lai paskatītos spēli, un tagad sajūta, kā dvēselē iešpļāvuši! šitā sajāt beigas, Bagatskis točna nesaprot, ko dara, gudri smīn, bet poņa nulle! tagad vēl gudri smīkņā presenē, būtu aizgājis pasēdējis tumšā stūrī, viņam viss esot kārtībā, angļi esot bijuši baigi labie... ja Porziņgis ar Bertāniem izvilks pret krieviem, tad ir cerība. No bagatska un bagāžas 2. piecinieka veidolā palīdzību nesgaidīt! un nav ko te muldēt, ka labāk tā nekā parliecinoša vinne! te tika pazaudēta ticība saviem spēkiem un tam, ka kāds no soliņa spēj dot kaut kādu inputu.

  +1 [+] [-]

, 2017-09-04 16:31, pirms 7 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Loğiski! Shi brizha sniegums ir bagija rezultats. Parbaudes speles vinsh saka ideali, jo bija lielaka loma. Izlaishana pret serb 30 sek pirms beigam vien bija ko verta! Pazemojoshi. Ja bagijs zinaja ka tada bus vinja loma, tad tiesham nebutu njemis. Domaju pats krisitis to negaidija
Pēc tavas loģikas jau Bagatskis tieši šo pašu teica par freimani. Viņš sākumā netiks, un viņam minūtes iedot nevar. Tad lai nāk jaunie.
TAs pats par Janičenoku... Viņam priekšā ir Timma un Bertāns, tad noriskēja, pānēma izlasē, jo fomāja, ka var būt gatavs arī mazām minūtēm - šobrīd nevar, kamēr neieskaidros sev savu vietu. Tas jau ir tas, ko Bagatskis pats saka... Ja nevar iedot minūtes, lai būtu līmenī, tad neņem vispār izlasē... Bet gan jau puisis teica, ka spēs ....

  +2 [+] [-]

, 2017-09-04 16:32, pirms 7 gadiem
ThePower rakstīja: Visiem expertiem iesaku ieskatīties statistikā un redzēt, ka no +14 līdz +5 GBR tika pēdējās 3 minūtēs, kad otrais piecinieks no laukuma jau bija noņemts
Jā, un uzlaists pamatsastāvs, kurš bija paspējis nomazgāties un saģērbties ielas drēbēs, jo Bagijs šos bija priekšlaicīgi palaidis mājās, pie pilnas pārliecības, ka Janičs un co nokārtos spēli. Nekļūdījas - tiešām gandrīz nokārtoja...

  +5 [+] [-]

, 2017-09-04 16:32, pirms 7 gadiem
Gražulis postā tikai zilos mētā uz groza pusi. Pazudis Šmits salīdzinājumā ar pārbaudes spēlēm. Bagatskis slikti kontrolēja spēli 4 ceturdaļā. Laikam jau maiņas jāveic pakāpeniski, jo no soliņa nākošiem spēle negāja vispār ne uzbrukumā ne aizsardzībā, izskatījās vienkārši graujoši. Uz ko cerēja Bagatskis.....Maz pietrūka, ka būtu nonākuši līdz fiasko. Ja būtu Bērzs un Freimis, tad nebūtu tādas situācijas uz laukuma ar otro sastāvu.

  +3 [+] [-]

, 2017-09-04 16:32, pirms 7 gadiem
šķiet ,ka mums varētu būt lielas problēmas PČ kvalifikācijā , jo nba un eiroligas čaļi mums nespēles laikam

  +3 [+] [-]

, 2017-09-04 16:33, pirms 7 gadiem
Kristaps95 rakstīja: Ar tādu spēli, kāda bija 4/4. Viņiem ir jāspelē Ghetto Games strītbols, nevis EČ. KATASTROFA!
Ghetto Games viņi stabili pakāstu!

  +1 [+] [-]

, 2017-09-04 16:33, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Emocijas uzsitās, bet jāpaskatās ar svaigu galvu. Nav jau ne Janičenoks, ne Blūms, ne Šķēle vainīgi. Pirmkārt, sastāvu izvēlas treneri, bet spēlētāju uzdevums ir kapāt. Ne vienmēr sanāk, bet ne jau tāpēc, ka viņi negribētu. Otrkārt, nav viegli iziet laukumā aukstiem
Pa lielam jau robu tā slimošana iegrieza un otra pg trūkums, es domāju, ka otrā piecinieka spēle būtu tomēr savādāka ja Gražuļa vietā Meiers būtu, jo tad ir naturālis viens čalis, kuram bumbu grūst iekšā un kurš var trāpīt, it ī'paši pret vājākiem pretiniekiem, līdz ar to citiem rokas brīvākas

     [+] [-]

, 2017-09-04 16:34, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: šķiet ,ka mums varētu būt lielas problēmas PČ kvalifikācijā , jo nba un eiroligas čaļi mums nespēles laikam
khem khem....visiem problēmas, paskaties kaut vai Lietuvu

  +3 [+] [-]

, 2017-09-04 16:35, pirms 7 gadiem
Runčuks rakstīja: speciāli atliku darbus, lai paskatītos spēli, un tagad sajūta, kā dvēselē iešpļāvuši! šitā sajāt beigas, Bagatskis točna nesaprot, ko dara, gudri smīn, bet poņa nulle! tagad vēl gudri smīkņā presenē, būtu aizgājis pasēdējis tumšā stūrī, viņam viss esot kārtībā, angļi esot bijuši baigi labie... ja Porziņgis ar Bertāniem izvilks pret krieviem, tad ir cerība. No bagatska un bagāžas 2. piecinieka veidolā palīdzību nesgaidīt! un nav ko te muldēt, ka labāk tā nekā parliecinoša vinne! te tika pazaudēta ticība saviem spēkiem un tam, ka kāds no soliņa spēj dot kaut kādu inputu.
un tu domā, ka Dāvis vienmēr tā lādēs? Dāvis ne tuvu nav tas stabilākais spēlētājs. Viņa trumpis ir trīņi, bet citos elementos stipri būtu jāpieliek un jādažādo spēle

  +3 [+] [-]

, 2017-09-04 16:35, pirms 7 gadiem
Janičenoks pilnīgs nulle .

  +6 [+] [-]

, 2017-09-04 16:35, pirms 7 gadiem
Man tomēr liekas ka izlases galvenajam trenerim kurš šajā statusā jau ir neskaitāmus gadus tomēr ir jāmāk paredzēt un noskaņot savus spēlētājus nevis piepūst atkal intervijā vaigus un kaut ko nopļūtīt. Sūds par britiem, atleca, bet nav ticības ka netiks kaut kas sačakarēts izšķirošajās spēlēs

disciplīns rakstīja: nu jau tagad visi lielie Bagatska nīdēji metīsies viņu gānīt, ka uzlaida otro piecinieku pie plus 30. Pašiem smieklīgi nav par sevi? nu nolaidās spēle, bet tur ir daudz faktori, ne jau tas ,ka tagad nedrīkstēs pie plus 30 dot spēlēt otram pieciniekam, tak normāli špīleri tur ir. Nekļūstiet jau galīgi smieklīgi Bagatska kritizētāji. Spēle kā laba mācību stunda

  +1 [+] [-]

, 2017-09-04 16:35, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Cilvēk, interesē un nav pārmetums tev, bet vienkārši gribu zināt, kādu labo iespaidu? Pa lielam laukumā valdīja strītbols ar sliktu aizsardzību un ikviena normāla līmeņa komanda mūs sasistu vienos vārtos
Aizsardzība varbūt tiešām nebija tā labākā, bet līdz pēdējai ceturtdaļai uzbrukumā varējām iemest gandrīz visu. Ja būtu cits pretinieks, tad būtu arī cita spēle no mūsējo puses - gan uzbrukumā, gan aizsardzībā.

  -2 [+] [-]

, 2017-09-04 16:35, pirms 7 gadiem
Raitcha rakstīja: Pēc tavas loģikas jau Bagatskis tieši šo pašu teica par freimani. Viņš sākumā netiks, un viņam minūtes iedot nevar. Tad lai nāk jaunie.
TAs pats par Janičenoku... Viņam priekšā ir Timma un Bertāns, tad noriskēja, pānēma izlasē, jo fomāja, ka var būt gatavs arī mazām minūtēm - šobrīd nevar, kamēr neieskaidros sev savu vietu. Tas jau ir tas, ko Bagatskis pats saka... Ja nevar iedot minūtes, lai būtu līmenī, tad neņem vispār izlasē... Bet gan jau puisis teica, ka spēs ....
Taisnības labad jāsaka, ka iepriekšējā čempī varēja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2017-09-04 16:36, pirms 7 gadiem
git_gud_107366 rakstīja: Bērtans or Porziņģis izvilka komandu es ceru kas uz beņķa neliks nastu uz NBA duo.
Un ko atlasē darīsim, kur NBA veču nebūs? Freimanis, Bērzs nederot...Varēs Bagatskis ar Voinu un Jaunupu laist...

  +1 [+] [-]

, 2017-09-04 16:36, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: khem khem....visiem problēmas, paskaties kaut vai Lietuvu
mums sākumsastāvs ir 80% no visas izlases

  +1 [+] [-]

, 2017-09-04 16:36, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Taisnības labad jāsaka, ka iepriekšējā čempī varēja
Cepuri nost, bet visam savs laiks.

     [+] [-]

, 2017-09-04 16:37, pirms 7 gadiem
denebs rakstīja: Aizsardzība varbūt tiešām nebija tā labākā, bet līdz pēdējai ceturtdaļai uzbrukumā varējām iemest gandrīz visu. Ja būtu cits pretinieks, tad būtu arī cita spēle no mūsējo puses - gan uzbrukumā, gan aizsardzībā.
Protams, ka tev taisnība...Ja velkam paralēles ar pagātni, tad labāk šāda galotne, nekā liktenīgajā spēlē pret Franciju, kur arī viss krita un nākamajā spēlē vairs nekas nekrita

     [+] [-]

, 2017-09-04 16:38, pirms 7 gadiem
Raitcha rakstīja: Cepuri nost, bet visam savs laiks.
arī fakts

  +1 [+] [-]

, 2017-09-04 16:38, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Pa lielam jau robu tā slimošana iegrieza un otra pg trūkums, es domāju, ka otrā piecinieka spēle būtu tomēr savādāka ja Gražuļa vietā Meiers būtu, jo tad ir naturālis viens čalis, kuram bumbu grūst iekšā un kurš var trāpīt, it ī'paši pret vājākiem pretiniekiem, līdz ar to citiem rokas brīvākas
Jā, Gražulim kaut kā neiet ar individuālo spēli groza apakšā. Nav jau tā, ka viņam nav talanta, bet Mejeris izlasē būtu noderīgāks. Kaut vai cīņā par bumbām

  +3 [+] [-]

, 2017-09-04 16:40, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Jā, Gražulim kaut kā neiet ar individuālo spēli groza apakšā. Nav jau tā, ka viņam nav talanta, bet Mejeris izlasē būtu noderīgāks. Kaut vai cīņā par bumbām
Tas gan tiesa, es'isti nesapratu, kāpēc Gražulim tikai postā bumbu deva, pārbaudes spēlēs varēja redzēt, ka arī ierauties var un pick and roll paspēlēt arī, nesaku, ka labā līmenī, bet tomēr labāk nekā bakstīšanās postā

  -2 [+] [-]

, 2017-09-04 16:41, pirms 7 gadiem
blondais18 rakstīja: Tu ,jefiņ, tevi izlaiztu laukumā, kad tu jau sen domāji kā dušās kuli mazgāsi, un tad aukstu uzsviestu uz laukuma lai sasmel zupu... gribētu redzēt kā būtu...

var redzēt, ka vienīgias sports ar ko esi nodarbojies ir dračīšanas čempionāts skatoties ārā pa logu uz pensionārēm.
Mazais komentāru varoni, turpini raudāt spilvenā, rakstīt 100 negatīvus komentārus pie raksta un joprojām būsi tik pat kruts pokemoniņš. Bet, ja nopietni, varbūt kādreiz atradīsi draudzeni un dzīve nebūs tik bēdīga

  +2 [+] [-]

, 2017-09-04 16:42, pirms 7 gadiem
denebs rakstīja: Aizsardzība varbūt tiešām nebija tā labākā, bet līdz pēdējai ceturtdaļai uzbrukumā varējām iemest gandrīz visu. Ja būtu cits pretinieks, tad būtu arī cita spēle no mūsējo puses - gan uzbrukumā, gan aizsardzībā.
Un par to man ir lielas šaubas. Pret Serbiju bija tā pati avantūriskā spēle, kas rezultātu neatnesa. Un divas šādas brīvdienas (īstā brīvdiena+ šāda joku spēle) nekad nav ar pozitīvu iznākumu. Var jau būt, ka Meieri būtu cita spēle un vairāk spēles uz groza apakšu, bet zinot Bagatski, man ir šaubas

     [+] [-]

, 2017-09-04 16:43, pirms 7 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Ar britiem savstarpējie punkti? kkā neticas, ka viņi uzvarēs gan serbus, gan krievus. Tiesa, eiriku uz koeficientu 1000 varētu uzlikt.
Pārāk daudzas reizes Latvija jebkurā sporta veidā pēc šādām spēlēm dabū pa kāju, un tieši izšķiras tikšana tālāk. Jāspļauj pār plecu ntās reizes, lai šī nebūtu tā reize.
Un atsevišķi spēlētāji vispār ir šausmas - Blūms, Šmits ir šausmas, lai tie labāk paliek uz soliņa un tiek laisti uz laukuma kad ir -30 nevis +30.

  +6 [+] [-]

, 2017-09-04 16:45, pirms 7 gadiem
Skumjii bija skatīties kā izlases pieredzējušākais spēlētājs un komandas kapteinis par visām varītēm vēlējās pierādīt kā arī viņš var iemest bumbu grozā un tādējādi ignorējot citus spēlētājus kuriem tā veiksme uzbrukumā bija lielāka šodien un visā čempionātā kopā

Tā bija liela vilšanās no kapteiņa puses!

Un otrs - Janičenoks - pārmetums vienīgi par to ka ar visu savu pieredzi tādā brīdi aizmāzē garām 2 soda metienus!

Rezervistu soliņš diezgan katastrofāls mums, ja tur neskaitītu Dāvja punktu skats būtu ļooti bēdīgs, tāds kāds tas bija spēlē ar Beļģiju kad Dāvis nespēlēja un soliņa punkti šķiet bija - 6!

Arī pret SRB ja noņem Dāvja 16 punktus tad tas soliņa pienesums izskatās ļoooti niecīgs!

  +5 [+] [-]

, 2017-09-04 16:47, pirms 7 gadiem
Galvenais, ka vajadzīgie punkti tabulā ir. Ar britiem punktu starpību nenāksies rēķināt, neticu, ka viņi spēs uzvarēt 2 atlikušās spēles grupā.
Ja Dāvis Bertāns ar savu traumēto pirkstu šitā lādē trīnīšus- cepuri nost. Un spēlē bija daudz skaistu epizožu (atcerēsimies tās) līdz sākās "grand finale" .
Nu ko- rezervisti smagi neaptīkami pārsteidza, pamatpiecnieku nācās celt no beņķiem, ko viņi nemaz vairs nebija gaidījuši.
Bet nu- labs, kas labi beidzas....
Par skaistu uzvaru rīt!! Un ar vēlamo punktu starpību, ja tāda būs jārēķina pēdējā dienā (un lai treneru štābs laicīgi noskaidro kāds ir nolikums un kādam tam jābūt!!!!, lai nav kā EČ 2009)..
Lai komandai un mums visiem veicas!!

  +4 [+] [-]

, 2017-09-04 16:48, pirms 7 gadiem
Bija sūdīgi, bet tagad nolikt otro 5nieku līdz ar zemi... nu arī nevajadzētu.

  +4 [+] [-]

, 2017-09-04 16:54, pirms 7 gadiem
Runājot par aizsardzību, tā katastrofāla bija arī tad kad laukumā bija mūsu līderi, vienīgi viņi uz britu punktiem atbildēja ar saviem punktiem!

Bet Bagatskis jau pats aizsardzībā bija riktīgs nabags, viņam kā spēlētājam eksistēja tikai uzbrukums un 3nieku līnija un kāpēc lai prasītu no viņa komandas labu aizsardzību?

Viss ir vienkārši - izlase spēlē tieši tāpat kā to darīja treneris Bagatskis kad bija vēl spēlētājs!

Bagatskim kā spēlētājam ja bija lielā diena, tad bija labi, ja nē, tad bija kā bija!

Izlase tagad ir Bagatska kā spēlētāja spogulis - 1vs1!

Nešaubos ka laikos kad izlases treneru štābā bija Štelmahers, Štālbergs un Zvirgzdiņš tad tieši viņi riktēja aizsardzību, tagad nav kas to dara!

Treneris ir vienīgais iemesls kāpēc ir šaubas par to ka nesasniegsim to ko gribam sasniegt un to ko varam sasniegt!

  -4 [+] [-]

, 2017-09-04 16:54, pirms 7 gadiem
ThePower rakstīja: Visiem expertiem iesaku ieskatīties statistikā un redzēt, ka no +14 līdz +5 GBR tika pēdējās 3 minūtēs, kad otrais piecinieks no laukuma jau bija noņemts
Taisnība, daļēja! Timmu uzlaida vēl vairāk kā pēc minūtes un minūti pirms beigām klaunu Janičenoku, kas gandrīz visu sačakarēja! Taču tā tās lietas nedarās, uzreiz nomainot uz kaut labākajiem taču jau atslābušiem!

  +5 [+] [-]

, 2017-09-04 16:56, pirms 7 gadiem
Bagijs izcēlās! Ja jūti pārsvaru, tad pamazām pa vienam iesaisti otro sastāvu un tikai pie nosacījuma ja jūti, ka viņiem spēle iet, mums 2. sastāvam jau no pirmajām minūtēm spēle negāja, kā var ienākt galvā tik ģeneāla doma - davai visus, kam šodien nekrīt uzlikšu laukumā, a moš sāk krist... Bagija būtu jāatvainojas 2. sastāvam, gan Blūms, gan Krisītis, gan daļēji Peiners, gan Gražulis šeit ir iegāzti - nebija viņu diena, tādās situācijās tos spēlētājus nelaiž laukumā un laiž tad ja jūt, ka var palīdzēt, bet Bagijs dzīvo citā pasaulē kurā tieši tos kam neiet jādod spēles laiks...

     [+] [-]

, 2017-09-04 16:59, pirms 7 gadiem
sandis444444 rakstīja: Runājot par aizsardzību, tā katastrofāla bija arī tad kad laukumā bija mūsu līderi, vienīgi viņi uz britu punktiem atbildēja ar saviem punktiem!

Bet Bagatskis jau pats aizsardzībā bija riktīgs nabags, viņam kā spēlētājam eksistēja tikai uzbrukums un 3nieku līnija un kāpēc lai prasītu no viņa komandas labu aizsardzību?

Viss ir vienkārši - izlase spēlē tieši tāpat kā to darīja treneris Bagatskis kad bija vēl spēlētājs!

Bagatskim kā spēlētājam ja bija lielā diena, tad bija labi, ja nē, tad bija kā bija!

Izlase tagad ir Bagatska kā spēlētāja spogulis - 1vs1!

Nešaubos ka laikos kad izlases treneru štābā bija Štelmahers, Štālbergs un Zvirgzdiņš tad tieši viņi riktēja aizsardzību, tagad nav kas to dara!

Treneris ir vienīgais iemesls kāpēc ir šaubas par to ka nesasniegsim to ko gribam sasniegt un to ko varam sasniegt!
Un kāda bija Etores Mesinas aizsardzība? Pēc tavas loģikas viņam nav ne uzbrukuma, ne aizsardzības

  +1 [+] [-]

, 2017-09-04 16:59, pirms 7 gadiem
Te kā vienmēr publika savā līmenī. Kādas pretenzijas pret Bagatski? Ja pie +20+ ceturtdaļu līdz beigām spēlē pret grupas vājāko komandu treneris turpinātu "dzīt" līderus, tad gan būtu jautājumi par viņa vadības stilu. Varbūt nodzīt viņus tā, lai uz play-off nevar kājas pavilkt?Skaidrs, ka jāspēlē bija rezervistiem, un jānospēlē bez galotnes, bet nesanāca. Jā, starp starteriem un solu plaisa ir lielāka kā jebkurai citai top komandai, bet ar 5-6 spēlētājiem turnīru neizvilksim, tas jāsaprot.

  +5 [+] [-]

, 2017-09-04 16:59, pirms 7 gadiem
krishinjsh rakstīja: Bagijs izcēlās! Ja jūti pārsvaru, tad pamazām pa vienam iesaisti otro sastāvu un tikai pie nosacījuma ja jūti, ka viņiem spēle iet, mums 2. sastāvam jau no pirmajām minūtēm spēle negāja, kā var ienākt galvā tik ģeneāla doma - davai visus, kam šodien nekrīt uzlikšu laukumā, a moš sāk krist... Bagija būtu jāatvainojas 2. sastāvam, gan Blūms, gan Krisītis, gan daļēji Peiners, gan Gražulis šeit ir iegāzti - nebija viņu diena, tādās situācijās tos spēlētājus nelaiž laukumā un laiž tad ja jūt, ka var palīdzēt, bet Bagijs dzīvo citā pasaulē kurā tieši tos kam neiet jādod spēles laiks...
Gražulis ir pamatsastāva spēlētajs jau otro spēli pēc kārtas!

Var kkur saprast arī Bagiju, izlasei rīt spēle ar RUS un viņš gribēju līderus atpūtināt (zinot arī visu epopeju ar saindēšanos) un viņš paļāvās, uzticējās rezervistiem (trenerim nešaubīgi ir jātic savai komandai un saviem spēlētājiem un to Bagijam gan nevar pārmest), nu jā tie pievīla savu treneri!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-09-04 17:00, pirms 7 gadiem
pa lielam bagija kļūda bija pēc minūtes pārtaukuma pēdējā 1/4daļā atstāt uz laukuma rezervistus, sākt pēdējās 10 minūtes ar 2o sastāvu bija pareizi jo rī atkal spēlē un neba pret mīkstajiem, bet nu kad redz ka 3-4 minūtes galīgi neiet un turpināt ar tiem pašiem bija ļoti stulbi. labi ka pamata piecinieks iekrāja pietiekamu pārsvaru lai bagijs to nespētu sajāt pavisam pat ļoti gribot.

  +1 [+] [-]

, 2017-09-04 17:00, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: Un kāda bija Etores Mesinas aizsardzība? Pēc tavas loģikas viņam nav ne uzbrukuma, ne aizsardzības
Bagatskis ir Etore Mesina? Sen jau?

  -1 [+] [-]

, 2017-09-04 17:01, pirms 7 gadiem
sandis444444 rakstīja: Bagatskis ir Etore Mesina? Sen jau?
Pag, tu pats saki, ka treneris ir spogulis tam, kāds bija spēlētājs. Pasaules prakse liecina, ka tāds pieņēmums ir visai kļūdains.

  -4 [+] [-]

, 2017-09-04 17:01, pirms 7 gadiem
sandis444444 rakstīja: Bagatskis ir Etore Mesina? Sen jau?
Viņi ir līdzīga stila treneri

  +4 [+] [-]

, 2017-09-04 17:03, pirms 7 gadiem
4.ceturtdaļas "lieliskais" izpildījums, kāpēc tā gāja, lai tiek skaidrībā treneri, tāpēc jau viņi tur ir nolikti ... viss pārējais ir pupu mizas - 3.punkti ir - ar to arī pietiek. Tā vien likās, ka rezervisti nebija atguvušies pēc dīvainajiem sliktumiem izlases rindās, vai kā to sauc ... savādāk nespēju izskaidrot.
KP6, Dāvis, Strēlnieks, Timma .... cepuri nost.

Nākošos klapējam krievus bez skata uz šo spēli - būs lielāka motivācija spēlēt bez brāķa. Tiem, kas te noliek Bagiju, lai izdara labāk ... neesmu redzējis nevienu treneri, kuru kāds nenoliktu līdz ar zemi

Mūsu zeme - Latvija!

  -3 [+] [-]

, 2017-09-04 17:03, pirms 7 gadiem
sandis444444 rakstīja: Runājot par aizsardzību, tā katastrofāla bija arī tad kad laukumā bija mūsu līderi, vienīgi viņi uz britu punktiem atbildēja ar saviem punktiem!

Bet Bagatskis jau pats aizsardzībā bija riktīgs nabags, viņam kā spēlētājam eksistēja tikai uzbrukums un 3nieku līnija un kāpēc lai prasītu no viņa komandas labu aizsardzību?

Viss ir vienkārši - izlase spēlē tieši tāpat kā to darīja treneris Bagatskis kad bija vēl spēlētājs!

Bagatskim kā spēlētājam ja bija lielā diena, tad bija labi, ja nē, tad bija kā bija!

Izlase tagad ir Bagatska kā spēlētāja spogulis - 1vs1!

Nešaubos ka laikos kad izlases treneru štābā bija Štelmahers, Štālbergs un Zvirgzdiņš tad tieši viņi riktēja aizsardzību, tagad nav kas to dara!

Treneris ir vienīgais iemesls kāpēc ir šaubas par to ka nesasniegsim to ko gribam sasniegt un to ko varam sasniegt!
Tad jau treneri labakie ir tie, kuriem labakais uzbrukums un aizsardziba bija ka speletajiem Tip jaizvelk videjais. Kkaa absurdi skan

  -1 [+] [-]

, 2017-09-04 17:06, pirms 7 gadiem
sandis444444 rakstīja: Runājot par aizsardzību, tā katastrofāla bija arī tad kad laukumā bija mūsu līderi, vienīgi viņi uz britu punktiem atbildēja ar saviem punktiem!

Bet Bagatskis jau pats aizsardzībā bija riktīgs nabags, viņam kā spēlētājam eksistēja tikai uzbrukums un 3nieku līnija un kāpēc lai prasītu no viņa komandas labu aizsardzību?

Viss ir vienkārši - izlase spēlē tieši tāpat kā to darīja treneris Bagatskis kad bija vēl spēlētājs!

Bagatskim kā spēlētājam ja bija lielā diena, tad bija labi, ja nē, tad bija kā bija!

Izlase tagad ir Bagatska kā spēlētāja spogulis - 1vs1!

Nešaubos ka laikos kad izlases treneru štābā bija Štelmahers, Štālbergs un Zvirgzdiņš tad tieši viņi riktēja aizsardzību, tagad nav kas to dara!

Treneris ir vienīgais iemesls kāpēc ir šaubas par to ka nesasniegsim to ko gribam sasniegt un to ko varam sasniegt!
Esi redzējis kaut vienu NN vai Maccabi spēli viņa vadībā? Neizskatās.

     [+] [-]

, 2017-09-04 17:08, pirms 7 gadiem
Es nevienu sekundes 100/dalju neattaisnoju Bagadska diivainiibas,bet te4ishu 100 proc. taisniibu,Valters ,lai paklusee par speeles vadiishanbu ,jo vinhs shai komponentaa, pats bija LOHS ...
Nekad neaizmirsiishu ,komandai speele neiet,vinhs nomaina sastaavu ,pats apseezzzas saaniski un uz laukumu pat neskataas,bet rezervisti velk klaaqt un gandriiz iziet vadiiibaa,tad Larins pieiet pie vinja un kaut ko saka ,Valters ierauga ,kas notriek,uzreiz liek atpakaj pamata speeletaajus un vi9ss aiziet pa skuju taku,norok iespe4ejams uzvareetu speeli,Bagijs vcismaz eksperementeeja un nenoraka....

     [+] [-]

, 2017-09-04 17:09, pirms 7 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Tad jau treneri labakie ir tie, kuriem labakais uzbrukums un aizsardziba bija ka speletajiem Tip jaizvelk videjais. Kkaa absurdi skan
Nav jāvelk nekāds vidējais!

Esi pats redzējis kāds bija spēlētājs Bagatskis? Tieši tāda pati ir viņa komanda, it sevišķi šogad kad blakus nav ierastie asistenti kas rūpējas par aizsardzību!

Un es nevienu brīdi neesmu teicis ka Bagijs ir slikts treneris, es saku to ka viņš ir tieši tāds pats treneris kāds bija spēlētājs un tas mani uztrauc, ja Tu esi mierīgs, super, prieks par Tevi.

  -1 [+] [-]

, 2017-09-04 17:11, pirms 7 gadiem
sandis444444 rakstīja: Nav jāvelk nekāds vidējais!

Esi pats redzējis kāds bija spēlētājs Bagatskis? Tieši tāda pati ir viņa komanda, it sevišķi šogad kad blakus nav ierastie asistenti kas rūpējas par aizsardzību!

Un es nevienu brīdi neesmu teicis ka Bagijs ir slikts treneris, es saku to ka viņš ir tieši tāds pats treneris kāds bija spēlētājs un tas mani uztrauc, ja Tu esi mierīgs, super, prieks par Tevi.
Bet viņa klubi savādāk spēlēja

  +1 [+] [-]

, 2017-09-04 17:18, pirms 7 gadiem
redzēsim kas būs rītdien.

  -1 [+] [-]

, 2017-09-04 17:20, pirms 7 gadiem
Ko jūs te bagijam klūpat virsū, jo vairāk mūsu līderi atpūšas, jo labāk. Atceramies, ka šie vēl savīrusoti bija, nav, ko tērēt spēkus lieki.

  +1 [+] [-]

, 2017-09-04 17:21, pirms 7 gadiem
balts rakstīja: Un ko atlasē darīsim, kur NBA veču nebūs? Freimanis, Bērzs nederot...Varēs Bagatskis ar Voinu un Jaunupu laist...
Ja nebūs tad nebūs varēsim skatieties tikai hokeju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-09-04 17:23, pirms 7 gadiem
ThePower rakstīja: Mazais komentāru varoni, turpini raudāt spilvenā, rakstīt 100 negatīvus komentārus pie raksta un joprojām būsi tik pat kruts pokemoniņš. Bet, ja nopietni, varbūt kādreiz atradīsi draudzeni un dzīve nebūs tik bēdīga
Sorry visi nevar būt skaistuļi...bet es nesūdzos
Patīk būt pokemonam gan spēli redzēju, gan tavu draudzeni paspēju izdangāt tavā gultā, rīt braukšu pie tavas māsas, sveicienu nevajag nodot?

  +2 [+] [-]

, 2017-09-04 17:30, pirms 7 gadiem
Aiz pirmā piecnieka tukšums. Freimanis noteikti par visiem 7 rezervistiem būtu labāks, nezin kā ar Bērzu. Rezervisti pat nav vielīdzīgā līmenī ar britiem, tāpat diez vai citām komandām tie ir tik nestabili.
Vai lieliskais piecnieks izturēs spriedzi ar krieviem, turkiem un tālāk?
Ņav īsta pārliecība!

  -1 [+] [-]

, 2017-09-04 17:33, pirms 7 gadiem
Jānis Derums rakstīja: Aiz pirmā piecnieka tukšums. Freimanis noteikti par visiem 7 rezervistiem būtu labāks, nezin kā ar Bērzu. Rezervisti pat nav vielīdzīgā līmenī ar britiem, tāpat diez vai citām komandām tie ir tik nestabili.
Vai lieliskais piecnieks izturēs spriedzi ar krieviem, turkiem un tālāk?
Ņav īsta pārliecība!
Kad beigsies tās runas par Freimani un Bērzu? Neapnīk pašam?

     [+] [-]

, 2017-09-04 17:33, pirms 7 gadiem
sandis444444 rakstīja: Nav jāvelk nekāds vidējais!

Esi pats redzējis kāds bija spēlētājs Bagatskis? Tieši tāda pati ir viņa komanda, it sevišķi šogad kad blakus nav ierastie asistenti kas rūpējas par aizsardzību!

Un es nevienu brīdi neesmu teicis ka Bagijs ir slikts treneris, es saku to ka viņš ir tieši tāds pats treneris kāds bija spēlētājs un tas mani uztrauc, ja Tu esi mierīgs, super, prieks par Tevi.
Ne, piemeram, es to neredzu. Izlase ir savadaka, nevar salidzinat. Pilnigi cits stasts.

  +1 [+] [-]

, 2017-09-04 17:39, pirms 7 gadiem
Piekrītu tiem, kas saka, ka rezervistus pilnīgi noniecināt arī nevajadzētu. Jo noteikti ir arī nianses, kas no malas varbūt nav tik redzamas, kas un kāpēc.
Vēl jau tā lieta, ka daļa komandas bija (ir?) ar vīrusu. Nav jau zināms, kuri tie slimnieki īsti ir, tik ka Meiers, kurš nespēlēja šodien un Strēlnieks, kurš pat spēles laikā izgāja un tad atgriezās. Domāju, ka Strēlnieka pašaizliedzība jānovērtē (jo viņš jau varēja teikt- sorry, nevaru un nenosodītu neviens), bet nāca un spēlēja..

     [+] [-]

, 2017-09-04 17:47, pirms 7 gadiem
Pagaidām rezervisti nav uzdevumu augstumos, tāpēc neapnīk pieminēt tos, kuri būtu palīdzējuši.
Var jau būt , ka pirmais piecnieks izturēs un kāds no otrā piecnieka atvērsies? Kurš?
Pēc rītdienas spēles ar nopietnāku pretinieku jau būs daudz kas skaidrāks, arī cerības par medaļām!

  -1 [+] [-]

, 2017-09-04 17:49, pirms 7 gadiem
Vnk bez komentāriem. Vienīgais ko varu pateikt,ka komanda kura ciena sevi un pretinieku tā nespēlētu kā to izdarīja mūsējie pēdējā ceturtdaļā. Šajā čempī vēl nav bijusi neviena spēle pēc kuras varētu teikt,ka labi pastrādāts. Pēdējā ceturtdaļa šodienas spēlē bija liels apkaunojums. Ja negribat spēlēt tad nodarbojieties ar citu profesiju.

  +1 [+] [-]

, 2017-09-04 18:00, pirms 7 gadiem
Man domāt, ka bija pareiza tā doma atpūtināt pamatu, lai spēli pabeidz rezervisti! Diemžēl Bagijs nespēj, var būt arī vēl šajā spēlē nevajadzēja, uzbraukt "spēlētājiem", lai uzdzītu niknumu... Beigās bija spiests celt augšā atslābušus, atsilušus pamata spēlētājus, lai glābtu spēli. Kauns rezervistiem par TĀDU "cīņassparu"!!!

  -1 [+] [-]

, 2017-09-04 18:07, pirms 7 gadiem
eziitis rakstīja: Tu krāns!!! pļeģ Jūs pajolēni, ko Jūs domājat, mums tagad pamat5 spēlēs 40min pret krieviem, 40 pret turkiem un vēl pilnas spēles plovos?!?! Pie šādas intensitātes jādod labākajiem pūsties, cik vien iespejams. Jādod visiem sajust spēli, jāmēģina izfiltrēt labākie no beņķa, jo rezervistiem būs jāspēlē arī izšķirošajās spēlēs.
Jā, šī spēle nevienam no sola pārliecību nedeva, bet cerams kaut ko labu būs tomēr paņēmuši arī no šīs katastrofas.
viens no retajiem saprātīgajiem komentāriem. Nevar pie tik intensīva spēļu grafika pamatsastāva vīri grupu turnīrā dragāt pa 35 min. Un par šādu spēles iznākumu esmu priecīgāks kā būtu par +40. Divas salīdzinoši vieglas uzvaras nodarītu lielāki skādi pret krieviem. Tagad vismaz nolaidīsies čaļi uz zemes un pret krieviem jau būs koncentrējušies uz spēles sākumu par 100%

  -2 [+] [-]

, 2017-09-04 18:19, pirms 7 gadiem
Russia draz Belgiju pagaidam

     [+] [-]

, 2017-09-04 18:21, pirms 7 gadiem
erikxxl rakstīja: Russia draz Belgiju pagaidam
Nopietni? Pāris punkti ir priekšā ņemšana?

  -1 [+] [-]

, 2017-09-04 18:24, pirms 7 gadiem
Timma > Vince Carter ibio maķ

  +1 [+] [-]

, 2017-09-04 18:25, pirms 7 gadiem
erikxxl rakstīja: Russia draz Belgiju pagaidam
+5 nav nekāda drāšana, beļģiem var uzkrist un mierīgi krievi var pazaudēt.

  +1 [+] [-]

, 2017-09-04 18:26, pirms 7 gadiem
A ko nozīmē Dāvja pirkstu kombinācija?

     [+] [-]

, 2017-09-04 18:26, pirms 7 gadiem
KaraLis rakstīja: +5 nav nekāda drāšana, beļģiem var uzkrist un mierīgi krievi var pazaudēt.
Vienīgais šķiet beļği tam paši netic.

  +1 [+] [-]

, 2017-09-04 18:28, pirms 7 gadiem
Bagatska kungs, esiet tik laipns un atkāpjaties no galvenā trennera amata pēc šī čempionāta, man nav iebildumu ja nākotnē būsiet, kā asistents, kurš mācās no pieredzējušāka speciālista, bet uzskatu, ka izlasei ir nepieciešams vismaz stabils eirolīgas līmeņa treneris, kas Jūs pagaidām vēl neesat.

  +3 [+] [-]

, 2017-09-04 18:32, pirms 7 gadiem
Pretīgi klausīties krievu komentētājus! FU!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-09-04 18:47, pirms 7 gadiem
[quote sandis444444]
Gražulis ir pamatsastāva spēlētajs jau otro spēli pēc kārtas!

Var kkur saprast arī Bagiju, izlasei rīt spēle ar RUS un viņš gribēju līderus atpūtināt (zinot arī visu epopeju ar saindēšanos) un viņš paļāvās, uzticējās rezervistiem (trenerim nešaubīgi ir jātic savai komandai un saviem spēlētājiem un to Bagijam gan nevar pārmest), nu jā tie pievīla savu treneri!.

.....piekrītu tavam viedoklim ka 1:1

  +1 [+] [-]

, 2017-09-04 18:50, pirms 7 gadiem
Nav brinums,ka Bagatskis neviena kluba ilgi neturas par treneri,sadi treneri ir misene metami!!!

  +1 [+] [-]

, 2017-09-04 18:52, pirms 7 gadiem
Blūms špagatā pāri diviem met trobeļus un Janičļenoks nevar sodiņus līdz grozam aizmest, prozit izlase vienkārši

  -1 [+] [-]

, 2017-09-04 19:01, pirms 7 gadiem
Būsim godīgi,mums ir izauguši 4-5 augsta līmeņa špīleri,pārejā izlase ir tā pati vecā,kura mocijās ar GBR,BEL un citām zemāka līmeņa izlasēm....
Ak jā,treneris arī palicis vecais....
Lai izdodas!!!

  +1 [+] [-]

, 2017-09-04 19:01, pirms 7 gadiem
1vo6m1t5 rakstīja: Bagatska kungs, esiet tik laipns un atkāpjaties no galvenā trennera amata pēc šī čempionāta, man nav iebildumu ja nākotnē būsiet, kā asistents, kurš mācās no pieredzējušāka speciālista, bet uzskatu, ka izlasei ir nepieciešams vismaz stabils eirolīgas līmeņa treneris, kas Jūs pagaidām vēl neesat.
Beidz troļļot! Par to lems kāds, kurš basketā saprot "mazliet" vairāk par tevi. Pagaidām tam nav nekāda pamata.

  -3 [+] [-]

, 2017-09-04 19:07, pirms 7 gadiem
Shii bija peedeejaa uzvara.ar sho treneri nav arshana.

  -1 [+] [-]

, 2017-09-04 19:16, pirms 7 gadiem
hamonds rakstīja: Shii bija peedeejaa uzvara.ar sho treneri nav arshana.
teica vēl viens trollis

  +1 [+] [-]

, 2017-09-04 19:28, pirms 7 gadiem
Viens gan ir skaidrs, aizsardzība ir jāuzlabo, citādi nekāds labais turpinājums nebūs... Visu izšķirs tas vai beidzos uzspēlēsim aizsardzībā, vai tikai skriesim un metīsim, jo šitādas skrējēju komandas nav uzvarētāju komandas... Ja nu vienīgi ja esi Spānija

     [+] [-]

, 2017-09-04 19:31, pirms 7 gadiem
Nieks par starpību, bet kā ar psiholoģiju rezervēm pēc šādas ceturtdaļas. Čempionātā panākumus nevar gūt ar sešiem, septiņiem spēlētājiem.

  +2 [+] [-]

, 2017-09-04 19:56, pirms 7 gadiem
Maču nesanāca redzēt, klausījos radio līdz pēdējās ceturtdałas sākumam, kad atlika gaidīt, kad kritīs simtnieks, jo Latvijai bija 90... Sanāk, ka pēc tam sācies kaunpilns murgs, par ko nāktos smagi kaunēties visai komandai ar Bagatski priekšgalā! Ko līdz trułu rekordi, ja komanda neprot spēlēt aizsardzībā pret Eiropas vidusmēra izlasi... Paskatīšos ierakstā beigas, tad varbūt varēs vēl ko skarbāku pateikt. Jā, kaut kur palicis tas Šmits, kurš bija izlasē pārbaudes spēlēs, žēl.

  +1 [+] [-]

, 2017-09-04 21:22, pirms 7 gadiem
Ar tādu "taktiku" Latvija izstāsies pirmajā izslēgšanas turnīra kārtā. Pareizi saka lietpratēji, ka Bagijam nav pietiekami talanta, lai no tik talantīga sastāva izveidotu uzvarētāju sastāvu. Vajag LBS tāpat kā LHF nolīgt kādu sevi pierādījušu profu ar vismaz Eirolīgas pieredzu un trofejām. Nedrīkst izsēt šo zelta paaudzes laiku ar viduvējiem treneriem!

  +2 [+] [-]

, 2017-09-04 21:51, pirms 7 gadiem
dobrecovs rakstīja: Pag, tu pats saki, ka treneris ir spogulis tam, kāds bija spēlētājs. Pasaules prakse liecina, ka tāds pieņēmums ir visai kļūdains.
Kāds bezsakars ar Mesinu??? Runa ir par Bagatski un to kā viņš vada Latvijas izlasi! Varu daļēji piekrist iepriekšējam džekam, skrien un met, kā viņš to darīja būdams spēlētājs. Mesina dara savādāk, tāpēc Bagatskim līdz Mesinai kā līdz mēnesim...

  +2 [+] [-]

, 2017-09-04 21:54, pirms 7 gadiem
Jigsaw rakstīja: Blūms špagatā pāri diviem met trobeļus un Janičļenoks nevar sodiņus līdz grozam aizmest, prozit izlase vienkārši
Labs
Un Bagatskis bez centriem aizbrauc. Sava ego dēļ pat nepārbauda Freimani ar Berzu. Kā rīt pret Mozgovu spēlēs?

  +1 [+] [-]

, 2017-09-04 21:55, pirms 7 gadiem
Trapss rakstīja: Beidz troļļot! Par to lems kāds, kurš basketā saprot "mazliet" vairāk par tevi. Pagaidām tam nav nekāda pamata.
Kurš tur labāk saprot, Voina vai Jaunups ??? Anekdote...

     [+] [-]

, 2017-09-04 21:58, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Viņi ir līdzīga stila treneri
PZD Ko tu salīdzini??? Ej Ģinamo skaties...

     [+] [-]

, 2017-09-04 21:58, pirms 7 gadiem
Ir kadam links uz serbijas turcijas speli?

  -2 [+] [-]

, 2017-09-04 22:12, pirms 7 gadiem
bagijs nav taktikis..ta ir musu nelaime. lidzigas speles galotnes mes muzigi zaudejam.

     [+] [-]

, 2017-09-04 22:16, pirms 7 gadiem
Tiko noskatijos atkartojumu un pirmais ko gribas pateikt Bagatskis klauns. Ka var tik ilgi nomarinet galvenos spekos, ka vell notiek ciņa par vietu grupa. Pie kajas kads rezultats pamat speletajiem ir jaspele un jagust parlieciba, neviss otradak. Un protams zell ka neguvam 100p

  +2 [+] [-]

, 2017-09-04 22:31, pirms 7 gadiem
Arī man pa visam nepatika 4/4. Bet, ja tam pateicos rīt būs +1, tad tas bija tā vērts. Ja sabradātu šodien LB un rīt pakāstu RU, tad ... kurš no variantiem tev šķiet labāks? Psiholoģijai ir nozīme, plus arī tam, ka večiem nav ar veselību viss uz 100%. Bagija nolicējiem arī iespējams būs taisnība, ja pakāsīs pārējās spēles. Bet nu tomēr šādos turnīros treneris nevar tikai plāno galdiņu urbt, bet ir arī gājienus uz priekšu jādomā. Ceru, ka viņam izdosies un redzu vairākus argumentus par šādu iznākumu! bet truliem klavas tricinātājiem ar tukšiem norējieniem iesaku nestrebt karstu.

  -1 [+] [-]

, 2017-09-04 23:11, pirms 7 gadiem
Pēc komentāriem var redzēt vidējā latvieša sasniegumus dzīvē: tie zina, kā šiem spēlētājiem jāspēlē un trenerim jāvada spēle, jo viņi paši spēlējuši vismaz VTB vai Eurokausos vai arī vadījuši Eurokausu komandas.

Diez pēc cik gadiem šie komentētāji būs NBA spēlētāji un NBA treneri?

Vai varbūt tā arī paliks - sīkas, nožēlojamas niecības aiz ekrāna, kur ir vienīgā iespēja pievērst sev uzmanību, noķēzot citus, un kuri nez kāpēc iedomājas, ka LV izlase šīm niecībām ir parādā un par kaut ko atbildīga.

     [+] [-]

, 2017-09-04 23:56, pirms 7 gadiem
bitron rakstīja: Pēc komentāriem var redzēt vidējā latvieša sasniegumus dzīvē: tie zina, kā šiem spēlētājiem jāspēlē un trenerim jāvada spēle, jo viņi paši spēlējuši vismaz VTB vai Eurokausos vai arī vadījuši Eurokausu komandas.

Diez pēc cik gadiem šie komentētāji būs NBA spēlētāji un NBA treneri?

Vai varbūt tā arī paliks - sīkas, nožēlojamas niecības aiz ekrāna, kur ir vienīgā iespēja pievērst sev uzmanību, noķēzot citus, un kuri nez kāpēc iedomājas, ka LV izlase šīm niecībām ir parādā un par kaut ko atbildīga.
Speletajiem tika izteikta pamatota kritika, jo Britiem vajadzeja ieradit vinu vietu , nevis speleties ar viniem , ka kakis ar peli, drizak ta bija spelesanas ar uguni!
Nu , bet vis ir labs kas labi beidzas, pec logikas nakamas divas speles mums janospele limeni un tad naks ta tresa ,nelaimiga!!

     [+] [-]

, 2017-09-05 00:11, pirms 7 gadiem
apsveicu visus basketbola fanus ar pedejo uzvaru saja eiropas cempi.......

     [+] [-]

, 2017-09-05 01:45, pirms 7 gadiem
A ko tas Strelnieks izdarīja? Kas ar to attieksmi vai kas