Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2880, Did:0, useCase: 3

Dāvim Bertānam tālmetienu rekords, Latvija gandrīz izsēj 29 punktu pārsvaru

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

Dāvim Bertānam tālmetienu rekords, Latvija gandrīz izsēj 29 punktu pārsvaru
Dāvis Bertāns: septiņi tālmetieni un 22 punkti uzvarā pār Lielbritāniju
Foto: FIBA

Latvijas vīriešu basketbola valstsvienība pirmdien, 4. septembrī, Stambulā iemeta 17 no 34 tālmetieniem un uzvarēja Lielbritāniju ar 97:92. Briti galotnē samazināja starpību no 84:55 līdz 95:90. Otrdien plkst. 14:15 spēle pret Krieviju.

D grupas kopvērtējums

#KomandaU-ZAttiecībaP
1Latvija2-1271:248 (+23)5
2Krievija2-0151:145 (+6)4
3Turcija1-1157:146 (+11)3
4Serbija1-1164:157 (+7)3
-----
5Beļģija1-1167:182 (-15)3
6Lielbritānija0-3252:284 (-32)3

“San Antonio Spurs” pārstāvis neiebilda pret Dāvja Bertāna piedalīšanos pirmdienas spēlē. Uzbrucēja labās rokas mazajam pirkstam tika iegādāta īpaša uzmava. Spēlēšanai tas netraucēja – jaunākais no brāļiem Bertāniem nepilnās 15 minūtēs iemeta 7 no 8 tālmetieniem, 25. minūtes sākumā sasniedzot jaunu valstsvienības rekordu finālturnīros. Rihards Kuksiks tikpat iemeta kvalifikācijā.

Komandas ārsts Juris Sproģis ar fizioterapeitu Raivja Aršauska un Mārtiņa Ozoliņa palīdzību uz kājām dabūja arī saspēles vadītāju Jāni Strēlnieku, kurš sliktas pašsajūtas dēļ nepiedalījās svētdienas treniņā. Malā palika sasirgušais centra spēlētājs Mārtiņš Meiers.

Starta piecinieki

Latvija: Strēlnieks, Dairis Bertāns, Timma, Gražulis, Porziņģis
Lielbritānija: Mokfords, Okireafors, Marijs, Klārks, Olaseni

Danks, tālmetiens, danks, danks – Kristaps Porziņģis pirmajās divarpus minūtēs bija precīzs gan perimetrā, gan izmantoja divas Jāņa Timmas piespēles. Lielbritānijas galvenais treneris Džo Prantijs pēc latvieša izvirduma bija spiests saukt vīrus malā – 9:2. Ar Gabi Olaseni un Dena Klārka pūlēm briti samazināja starpību līdz minimumam (9:8), taču drīz saņēma jaunu triecienu. Porziņģis pēc Daira Bertāna piespēles realizēja otro tālmetienu, bet laukuma otrajā pusē nobloķēja Klārku – 14:8. Briti vēlreiz atspēlējās un izlīdzināja rezultātu – 14:14. Pirmās ceturtdaļas beigās ar diviem tālmetieniem izcēlās Dāvis Bertāns, bet Rolands Šmits pēdējā sekundē diviem punktiem no groza apakšas pievienoja brīvmetienu – 25:20.

Komandas spēlēja brīvi, neizmantojot ciešu aizsardzību – briti pirmo reizi pārkāpa noteikumus tikai desmitās minūtes izskaņā. Kristaps Porziņģis un Dāvis Bertāns pirmajās 10 minūtēs realizēja visus četrus tālmetienus, kamēr viņu partneri sešas reizes meta neprecīzi. Dāvis trāpīja arī trešo trīspunktu metienu, turklāt bumbas palaišanas brīdī skotu spēlētājs Ačara pārkāpa noteikumus – 29:20. Briti atbildēja ar pirmo tālmetienu, savukārt Porziņģis un Boatengs apmainījās ar bumbas triecieniem grozā no augšas – 31:27. Latvieši joprojām neiespringa aizsardzībā un briti bez garām bumbas izspēlēm turpināja izlauzties līdz apakšai (33:31), taču ceturtdaļas vidū savā grozā saņēma Dāvja ceturto un Jāņa Strēlnieka pirmo tālmetienu – 39:31. Izrāviens turpinājās, latvieši 18 minūtēs sasniedza 50 gūto punktu robežu – 50:37. Puslaika izskaņā rēķinu papildināt neizdevās – 50:40.

Kristaps Porziņģis puslaiku pabeidza ar 21 punktu (2p 5/6, 3p 3/4), sešām izcīnītām bumbām zem groziem un diviem bloķētiem metieniem, kā arī lietderības koeficientu 27. Brāļi Bertāni pievienoja vēl 19 punktus, tai skaitā realizēja 6 no 9 tālmetieniem, bet Strēlnieks izcēlās ar sešām rezultatīvām piespēlēm. Komandas izdarīja vienādu skaitu metienu no spēles (18/37 pret 16/37), toties latvieši iemeta par pieciem tālmetieniem vairāk (8/17 pret 3/11). Trešo spēli pēc kārtas brīvmetienu realizācija bija teicama (4/4 pret 5/8).

Dāvis Bertāns 23. minūtes sākumā iemeta sesto tālmetienu, atkārtojot Uvja Helmaņa, Sanda Valtera un Jāņa Blūma dalīto trīspunktnieku rekordu finālturnīros – 60:44. Nepilnas divas minūtes vēlāk tas tika pārspēts, turklāt uzbrucējs realizēja 7 no 8 mēģinājumiem! Pusstundas beigās ar tālmetieniem izcēlās Jānis Blūms un Jānis Timma, bet Latvijas pārsvars strauji tuvojās 30 punktu atzīmei – 84:55 Pēdējos trīs punktus ceturtdaļā tomēr guva pretinieki – 84:58.

Briti nepārtrauca pretoties, ceturtās ceturtdaļas pirmajās piecās minūtēs sametot par 10 punktiem vairāk nekā latvieši (6:16). Summā Latvijas pārsvars saruka līdz 16 punktiem, tiesa, komanda spēlēja ar otro piecinieku – 90:74. Vēlāk salinieki pietuvojās arī 12 punktu attālumā (92:80), tomēr latvieši uzreiz atjaunoja plus četrpadsmit. Lielbritānija cīnījās līdz galam, 33 sekundes pirms pamatlaika beigām pietuvojoties vairs tikai sešu punktu attālumā – 94:88. Pretinieki ķērās pie segšanas pa visu laukumu un sodu taktikas. Kristaps Janičenoks un Jānis Timma realizēja tikai vienu no četriem mēģinājumiem, tādējādi Lielbritānija tika vēl tuvāk – 95:90. Jānis Strēlnieks bija precīzāks par kolēģiem.

D grupa, 4. septembris, Fenerbahce arena

Latvija – Lielbritānija 97:92 (25:20, 25:20, 34:18, 13:34)
Latvija: Porziņģis 28 (2p 8/13, 3p 3/4, 1p 3/3; 8ab, 2bm, eff 32), Dāvis Bertāns 22 (3p 7/8, 1p 1/1; eff 23), Strēlnieks 13 (9rp), Timma 11 (9ab, 4rp), Blūms 8, Dairis Bertāns 8 (4ab, 5rp), Šmits 3, Gražulis 2, Šķēle 1, Peiners 1, Janičenoks; Meiers.
Lielbritānija: Olaseni 23 (10ab), Džonsons 18 (5ab), Okireafors 12 (9rp), Lourenss 11 (10rp), Boatengs 8, Marijs 6, Ačara 5, Mokfords; Dangs-Akodo, Nelsons, Džozefs.
Tiesneši: Saverio Lanzarini (Itālija), Aleksandar Milojevic (Maķedonija), Milan Nedovic (Slovēnija).
Komisārs: Antonio Ugrinov (Maķedonija).

Statistika. Latvija 97, Lielbritānija 92

Metieni no spēles: 35/71 vs 35/67
2p: 18/37 vs 26/43
3p: 17/34 vs 9/24
1p: 10/15 vs 13/16
AB: 37 (11/26) vs 34 (8/26)
RP: 26 vs 24
Kļ.: 11 vs 12
PB: 4 vs 6
BM: 2 vs 0
Personiskās piezīmes: 19 vs 17
Starta piecinieki: 62 vs 50
Rezerves: 35 vs 42

D grupas kalendārs

DienaLaiksSpēleRezultāts
01.0914:15Beļģija – Lielbritānija103:90
01.0917:00Serbija – Latvija92:82
01.0921:00Turcija – Krievija73:76
02.0914:15Latvija – Beļģija92:64
02.0917:00Krievija – Serbija75:72
02.0921:00Lielbritānija – Turcija70:84
04.0914:15Latvija – Lielbritānija97:92
04.0917:00Beļģija – Krievija-
04.0921:00Serbija – Turcija-
05.0914:15Krievija – Latvija-
05.0917:00Lielbritānija – Serbija-
05.0921:00Turcija – Beļģija-
07.0914:30Krievija – Lielbritānija-
07.0917:15Beļģija – Serbija-
07.0920:45Latvija – Turcija-

  +1 [+] [-]

, 2017-09-04 16:29, pirms 7 gadiem
ThePower rakstīja: Visiem expertiem iesaku ieskatīties statistikā un redzēt, ka no +14 līdz +5 GBR tika pēdējās 3 minūtēs, kad otrais piecinieks no laukuma jau bija noņemts
Tu ,jefiņ, tevi izlaiztu laukumā, kad tu jau sen domāji kā dušās kuli mazgāsi, un tad aukstu uzsviestu uz laukuma lai sasmel zupu... gribētu redzēt kā būtu...

var redzēt, ka vienīgias sports ar ko esi nodarbojies ir dračīšanas čempionāts skatoties ārā pa logu uz pensionārēm.

  +2 [+] [-]

, 2017-09-04 16:29, pirms 7 gadiem
Gražulis un Šķēle tie vēl tā vismaz tiek saviem sedzējiem līdzi, bet Blūms ar Janičenoku bieži savus sedzējus zaudē. Pēdējā ceturtdaļā tieši Blūms ar Janičenoku arī spēlēja kopā, beidzamās minūtes Blūms ar Janičenoku sadalīja laiku. Komandas galvenais enkurs ir tieši šie veterāni, to pirms čempionāta teica pat Valdis Valters un es tam pilnībā piekrītu.

  +2 [+] [-]

, 2017-09-04 16:29, pirms 7 gadiem
dimwit rakstīja: Tā ir tā pati Melnkalne, kas Spāniem ar -40 pagrūda? Vai cita?
Nē, tā Melnkalne, kura var spēlet labāk

  +2 [+] [-]

, 2017-09-04 16:30, pirms 7 gadiem
ThePower rakstīja: Visiem expertiem iesaku ieskatīties statistikā un redzēt, ka no +14 līdz +5 GBR tika pēdējās 3 minūtēs, kad otrais piecinieks no laukuma jau bija noņemts
Un no +29 līdz +14 kā briti tika?! Turklāt pamata veči jau bija atsaluši, bet briti - uz viļņa, un viņiem pēdējā ceturksnī viss krita. Labi, ka čaļi noturēja uzvaru. Peiners un Co to varēja arī izlaist. Un cerams, ka neiztērētā enerģija palika rezervē rītdienas mačam.

  -2 [+] [-]

, 2017-09-04 16:30, pirms 7 gadiem
jautājums , vai pirms PČ kvalifikācijas būs kādas pārbaudes spēles?

  +6 [+] [-]

, 2017-09-04 16:31, pirms 7 gadiem
"latviešu basketbols" visā savā spožumā.
Es saprotu, ka Bagatskim "mīksta" sirds un grib lai veterāns arī kādu iemet, bet ne jau līdz tādam līmenim, ka gandrīz norok maču...........

Palikušas tikai aizsardzības komandas....truļus brīvi vairs neviens mest neļaus. Pēdējās spēles parādīs, kas par treneri ir Bagatskis. Es protams novēlu veiksmi un atrast pareizo taktiku...

  +1 [+] [-]

, 2017-09-04 16:31, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Es tev pilnībā pievienojos, un pats daļēji kļūdījos, bet neklausos jau tajos, kuri tagad norej spēlētājus
Emocijas uzsitās, bet jāpaskatās ar svaigu galvu. Nav jau ne Janičenoks, ne Blūms, ne Šķēle vainīgi. Pirmkārt, sastāvu izvēlas treneri, bet spēlētāju uzdevums ir kapāt. Ne vienmēr sanāk, bet ne jau tāpēc, ka viņi negribētu. Otrkārt, nav viegli iziet laukumā aukstiem

     [+] [-]

, 2017-09-04 16:31, pirms 7 gadiem
speciāli atliku darbus, lai paskatītos spēli, un tagad sajūta, kā dvēselē iešpļāvuši! šitā sajāt beigas, Bagatskis točna nesaprot, ko dara, gudri smīn, bet poņa nulle! tagad vēl gudri smīkņā presenē, būtu aizgājis pasēdējis tumšā stūrī, viņam viss esot kārtībā, angļi esot bijuši baigi labie... ja Porziņgis ar Bertāniem izvilks pret krieviem, tad ir cerība. No bagatska un bagāžas 2. piecinieka veidolā palīdzību nesgaidīt! un nav ko te muldēt, ka labāk tā nekā parliecinoša vinne! te tika pazaudēta ticība saviem spēkiem un tam, ka kāds no soliņa spēj dot kaut kādu inputu.

  +1 [+] [-]

, 2017-09-04 16:31, pirms 7 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Loğiski! Shi brizha sniegums ir bagija rezultats. Parbaudes speles vinsh saka ideali, jo bija lielaka loma. Izlaishana pret serb 30 sek pirms beigam vien bija ko verta! Pazemojoshi. Ja bagijs zinaja ka tada bus vinja loma, tad tiesham nebutu njemis. Domaju pats krisitis to negaidija
Pēc tavas loģikas jau Bagatskis tieši šo pašu teica par freimani. Viņš sākumā netiks, un viņam minūtes iedot nevar. Tad lai nāk jaunie.
TAs pats par Janičenoku... Viņam priekšā ir Timma un Bertāns, tad noriskēja, pānēma izlasē, jo fomāja, ka var būt gatavs arī mazām minūtēm - šobrīd nevar, kamēr neieskaidros sev savu vietu. Tas jau ir tas, ko Bagatskis pats saka... Ja nevar iedot minūtes, lai būtu līmenī, tad neņem vispār izlasē... Bet gan jau puisis teica, ka spēs ....

  +2 [+] [-]

, 2017-09-04 16:32, pirms 7 gadiem
ThePower rakstīja: Visiem expertiem iesaku ieskatīties statistikā un redzēt, ka no +14 līdz +5 GBR tika pēdējās 3 minūtēs, kad otrais piecinieks no laukuma jau bija noņemts
Jā, un uzlaists pamatsastāvs, kurš bija paspējis nomazgāties un saģērbties ielas drēbēs, jo Bagijs šos bija priekšlaicīgi palaidis mājās, pie pilnas pārliecības, ka Janičs un co nokārtos spēli. Nekļūdījas - tiešām gandrīz nokārtoja...

  +5 [+] [-]

, 2017-09-04 16:32, pirms 7 gadiem
Gražulis postā tikai zilos mētā uz groza pusi. Pazudis Šmits salīdzinājumā ar pārbaudes spēlēm. Bagatskis slikti kontrolēja spēli 4 ceturdaļā. Laikam jau maiņas jāveic pakāpeniski, jo no soliņa nākošiem spēle negāja vispār ne uzbrukumā ne aizsardzībā, izskatījās vienkārši graujoši. Uz ko cerēja Bagatskis.....Maz pietrūka, ka būtu nonākuši līdz fiasko. Ja būtu Bērzs un Freimis, tad nebūtu tādas situācijas uz laukuma ar otro sastāvu.

  +3 [+] [-]

, 2017-09-04 16:32, pirms 7 gadiem
šķiet ,ka mums varētu būt lielas problēmas PČ kvalifikācijā , jo nba un eiroligas čaļi mums nespēles laikam

  +3 [+] [-]

, 2017-09-04 16:33, pirms 7 gadiem
Kristaps95 rakstīja: Ar tādu spēli, kāda bija 4/4. Viņiem ir jāspelē Ghetto Games strītbols, nevis EČ. KATASTROFA!
Ghetto Games viņi stabili pakāstu!

  +1 [+] [-]

, 2017-09-04 16:33, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Emocijas uzsitās, bet jāpaskatās ar svaigu galvu. Nav jau ne Janičenoks, ne Blūms, ne Šķēle vainīgi. Pirmkārt, sastāvu izvēlas treneri, bet spēlētāju uzdevums ir kapāt. Ne vienmēr sanāk, bet ne jau tāpēc, ka viņi negribētu. Otrkārt, nav viegli iziet laukumā aukstiem
Pa lielam jau robu tā slimošana iegrieza un otra pg trūkums, es domāju, ka otrā piecinieka spēle būtu tomēr savādāka ja Gražuļa vietā Meiers būtu, jo tad ir naturālis viens čalis, kuram bumbu grūst iekšā un kurš var trāpīt, it ī'paši pret vājākiem pretiniekiem, līdz ar to citiem rokas brīvākas

     [+] [-]

, 2017-09-04 16:34, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: šķiet ,ka mums varētu būt lielas problēmas PČ kvalifikācijā , jo nba un eiroligas čaļi mums nespēles laikam
khem khem....visiem problēmas, paskaties kaut vai Lietuvu

  +3 [+] [-]

, 2017-09-04 16:35, pirms 7 gadiem
Runčuks rakstīja: speciāli atliku darbus, lai paskatītos spēli, un tagad sajūta, kā dvēselē iešpļāvuši! šitā sajāt beigas, Bagatskis točna nesaprot, ko dara, gudri smīn, bet poņa nulle! tagad vēl gudri smīkņā presenē, būtu aizgājis pasēdējis tumšā stūrī, viņam viss esot kārtībā, angļi esot bijuši baigi labie... ja Porziņgis ar Bertāniem izvilks pret krieviem, tad ir cerība. No bagatska un bagāžas 2. piecinieka veidolā palīdzību nesgaidīt! un nav ko te muldēt, ka labāk tā nekā parliecinoša vinne! te tika pazaudēta ticība saviem spēkiem un tam, ka kāds no soliņa spēj dot kaut kādu inputu.
un tu domā, ka Dāvis vienmēr tā lādēs? Dāvis ne tuvu nav tas stabilākais spēlētājs. Viņa trumpis ir trīņi, bet citos elementos stipri būtu jāpieliek un jādažādo spēle

  +3 [+] [-]

, 2017-09-04 16:35, pirms 7 gadiem
Janičenoks pilnīgs nulle .

  +6 [+] [-]

, 2017-09-04 16:35, pirms 7 gadiem
Man tomēr liekas ka izlases galvenajam trenerim kurš šajā statusā jau ir neskaitāmus gadus tomēr ir jāmāk paredzēt un noskaņot savus spēlētājus nevis piepūst atkal intervijā vaigus un kaut ko nopļūtīt. Sūds par britiem, atleca, bet nav ticības ka netiks kaut kas sačakarēts izšķirošajās spēlēs

disciplīns rakstīja: nu jau tagad visi lielie Bagatska nīdēji metīsies viņu gānīt, ka uzlaida otro piecinieku pie plus 30. Pašiem smieklīgi nav par sevi? nu nolaidās spēle, bet tur ir daudz faktori, ne jau tas ,ka tagad nedrīkstēs pie plus 30 dot spēlēt otram pieciniekam, tak normāli špīleri tur ir. Nekļūstiet jau galīgi smieklīgi Bagatska kritizētāji. Spēle kā laba mācību stunda

  +1 [+] [-]

, 2017-09-04 16:35, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Cilvēk, interesē un nav pārmetums tev, bet vienkārši gribu zināt, kādu labo iespaidu? Pa lielam laukumā valdīja strītbols ar sliktu aizsardzību un ikviena normāla līmeņa komanda mūs sasistu vienos vārtos
Aizsardzība varbūt tiešām nebija tā labākā, bet līdz pēdējai ceturtdaļai uzbrukumā varējām iemest gandrīz visu. Ja būtu cits pretinieks, tad būtu arī cita spēle no mūsējo puses - gan uzbrukumā, gan aizsardzībā.

  -2 [+] [-]

, 2017-09-04 16:35, pirms 7 gadiem
Raitcha rakstīja: Pēc tavas loģikas jau Bagatskis tieši šo pašu teica par freimani. Viņš sākumā netiks, un viņam minūtes iedot nevar. Tad lai nāk jaunie.
TAs pats par Janičenoku... Viņam priekšā ir Timma un Bertāns, tad noriskēja, pānēma izlasē, jo fomāja, ka var būt gatavs arī mazām minūtēm - šobrīd nevar, kamēr neieskaidros sev savu vietu. Tas jau ir tas, ko Bagatskis pats saka... Ja nevar iedot minūtes, lai būtu līmenī, tad neņem vispār izlasē... Bet gan jau puisis teica, ka spēs ....
Taisnības labad jāsaka, ka iepriekšējā čempī varēja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2017-09-04 16:36, pirms 7 gadiem
git_gud_107366 rakstīja: Bērtans or Porziņģis izvilka komandu es ceru kas uz beņķa neliks nastu uz NBA duo.
Un ko atlasē darīsim, kur NBA veču nebūs? Freimanis, Bērzs nederot...Varēs Bagatskis ar Voinu un Jaunupu laist...

  +1 [+] [-]

, 2017-09-04 16:36, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: khem khem....visiem problēmas, paskaties kaut vai Lietuvu
mums sākumsastāvs ir 80% no visas izlases

  +1 [+] [-]

, 2017-09-04 16:36, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Taisnības labad jāsaka, ka iepriekšējā čempī varēja
Cepuri nost, bet visam savs laiks.

     [+] [-]

, 2017-09-04 16:37, pirms 7 gadiem
denebs rakstīja: Aizsardzība varbūt tiešām nebija tā labākā, bet līdz pēdējai ceturtdaļai uzbrukumā varējām iemest gandrīz visu. Ja būtu cits pretinieks, tad būtu arī cita spēle no mūsējo puses - gan uzbrukumā, gan aizsardzībā.
Protams, ka tev taisnība...Ja velkam paralēles ar pagātni, tad labāk šāda galotne, nekā liktenīgajā spēlē pret Franciju, kur arī viss krita un nākamajā spēlē vairs nekas nekrita

     [+] [-]

, 2017-09-04 16:38, pirms 7 gadiem
Raitcha rakstīja: Cepuri nost, bet visam savs laiks.
arī fakts

  +1 [+] [-]

, 2017-09-04 16:38, pirms 7 gadiem
Real Rebel rakstīja: Pa lielam jau robu tā slimošana iegrieza un otra pg trūkums, es domāju, ka otrā piecinieka spēle būtu tomēr savādāka ja Gražuļa vietā Meiers būtu, jo tad ir naturālis viens čalis, kuram bumbu grūst iekšā un kurš var trāpīt, it ī'paši pret vājākiem pretiniekiem, līdz ar to citiem rokas brīvākas
Jā, Gražulim kaut kā neiet ar individuālo spēli groza apakšā. Nav jau tā, ka viņam nav talanta, bet Mejeris izlasē būtu noderīgāks. Kaut vai cīņā par bumbām

  +3 [+] [-]

, 2017-09-04 16:40, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Jā, Gražulim kaut kā neiet ar individuālo spēli groza apakšā. Nav jau tā, ka viņam nav talanta, bet Mejeris izlasē būtu noderīgāks. Kaut vai cīņā par bumbām
Tas gan tiesa, es'isti nesapratu, kāpēc Gražulim tikai postā bumbu deva, pārbaudes spēlēs varēja redzēt, ka arī ierauties var un pick and roll paspēlēt arī, nesaku, ka labā līmenī, bet tomēr labāk nekā bakstīšanās postā

  -2 [+] [-]

, 2017-09-04 16:41, pirms 7 gadiem
blondais18 rakstīja: Tu ,jefiņ, tevi izlaiztu laukumā, kad tu jau sen domāji kā dušās kuli mazgāsi, un tad aukstu uzsviestu uz laukuma lai sasmel zupu... gribētu redzēt kā būtu...

var redzēt, ka vienīgias sports ar ko esi nodarbojies ir dračīšanas čempionāts skatoties ārā pa logu uz pensionārēm.
Mazais komentāru varoni, turpini raudāt spilvenā, rakstīt 100 negatīvus komentārus pie raksta un joprojām būsi tik pat kruts pokemoniņš. Bet, ja nopietni, varbūt kādreiz atradīsi draudzeni un dzīve nebūs tik bēdīga

  +2 [+] [-]

, 2017-09-04 16:42, pirms 7 gadiem
denebs rakstīja: Aizsardzība varbūt tiešām nebija tā labākā, bet līdz pēdējai ceturtdaļai uzbrukumā varējām iemest gandrīz visu. Ja būtu cits pretinieks, tad būtu arī cita spēle no mūsējo puses - gan uzbrukumā, gan aizsardzībā.
Un par to man ir lielas šaubas. Pret Serbiju bija tā pati avantūriskā spēle, kas rezultātu neatnesa. Un divas šādas brīvdienas (īstā brīvdiena+ šāda joku spēle) nekad nav ar pozitīvu iznākumu. Var jau būt, ka Meieri būtu cita spēle un vairāk spēles uz groza apakšu, bet zinot Bagatski, man ir šaubas

     [+] [-]

, 2017-09-04 16:43, pirms 7 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Ar britiem savstarpējie punkti? kkā neticas, ka viņi uzvarēs gan serbus, gan krievus. Tiesa, eiriku uz koeficientu 1000 varētu uzlikt.
Pārāk daudzas reizes Latvija jebkurā sporta veidā pēc šādām spēlēm dabū pa kāju, un tieši izšķiras tikšana tālāk. Jāspļauj pār plecu ntās reizes, lai šī nebūtu tā reize.
Un atsevišķi spēlētāji vispār ir šausmas - Blūms, Šmits ir šausmas, lai tie labāk paliek uz soliņa un tiek laisti uz laukuma kad ir -30 nevis +30.

  +6 [+] [-]

, 2017-09-04 16:45, pirms 7 gadiem
Skumjii bija skatīties kā izlases pieredzējušākais spēlētājs un komandas kapteinis par visām varītēm vēlējās pierādīt kā arī viņš var iemest bumbu grozā un tādējādi ignorējot citus spēlētājus kuriem tā veiksme uzbrukumā bija lielāka šodien un visā čempionātā kopā

Tā bija liela vilšanās no kapteiņa puses!

Un otrs - Janičenoks - pārmetums vienīgi par to ka ar visu savu pieredzi tādā brīdi aizmāzē garām 2 soda metienus!

Rezervistu soliņš diezgan katastrofāls mums, ja tur neskaitītu Dāvja punktu skats būtu ļooti bēdīgs, tāds kāds tas bija spēlē ar Beļģiju kad Dāvis nespēlēja un soliņa punkti šķiet bija - 6!

Arī pret SRB ja noņem Dāvja 16 punktus tad tas soliņa pienesums izskatās ļoooti niecīgs!

  +5 [+] [-]

, 2017-09-04 16:47, pirms 7 gadiem
Galvenais, ka vajadzīgie punkti tabulā ir. Ar britiem punktu starpību nenāksies rēķināt, neticu, ka viņi spēs uzvarēt 2 atlikušās spēles grupā.
Ja Dāvis Bertāns ar savu traumēto pirkstu šitā lādē trīnīšus- cepuri nost. Un spēlē bija daudz skaistu epizožu (atcerēsimies tās) līdz sākās "grand finale" .
Nu ko- rezervisti smagi neaptīkami pārsteidza, pamatpiecnieku nācās celt no beņķiem, ko viņi nemaz vairs nebija gaidījuši.
Bet nu- labs, kas labi beidzas....
Par skaistu uzvaru rīt!! Un ar vēlamo punktu starpību, ja tāda būs jārēķina pēdējā dienā (un lai treneru štābs laicīgi noskaidro kāds ir nolikums un kādam tam jābūt!!!!, lai nav kā EČ 2009)..
Lai komandai un mums visiem veicas!!

  +4 [+] [-]

, 2017-09-04 16:48, pirms 7 gadiem
Bija sūdīgi, bet tagad nolikt otro 5nieku līdz ar zemi... nu arī nevajadzētu.

  +4 [+] [-]

, 2017-09-04 16:54, pirms 7 gadiem
Runājot par aizsardzību, tā katastrofāla bija arī tad kad laukumā bija mūsu līderi, vienīgi viņi uz britu punktiem atbildēja ar saviem punktiem!

Bet Bagatskis jau pats aizsardzībā bija riktīgs nabags, viņam kā spēlētājam eksistēja tikai uzbrukums un 3nieku līnija un kāpēc lai prasītu no viņa komandas labu aizsardzību?

Viss ir vienkārši - izlase spēlē tieši tāpat kā to darīja treneris Bagatskis kad bija vēl spēlētājs!

Bagatskim kā spēlētājam ja bija lielā diena, tad bija labi, ja nē, tad bija kā bija!

Izlase tagad ir Bagatska kā spēlētāja spogulis - 1vs1!

Nešaubos ka laikos kad izlases treneru štābā bija Štelmahers, Štālbergs un Zvirgzdiņš tad tieši viņi riktēja aizsardzību, tagad nav kas to dara!

Treneris ir vienīgais iemesls kāpēc ir šaubas par to ka nesasniegsim to ko gribam sasniegt un to ko varam sasniegt!