Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2801, Did:0, useCase: 3

Video: Freimanis: "Esiet cilvēki - saprotiet un atbalstiet mūs!"

Eduards Ozerinskis
Pēc zaudējuma Čehijai Eiropas čempionāta spēlē par 7. vietu komentārus sniedza Latvijas valstsvienības spēka uzbrucējs Rolands Freimanis, aizsargs Haralds Kārlis un saspēles vadītājs Žanis Peiners.
Vērtējums: +9

 +29 [+] [-]

, 2015-09-18 22:36, pirms 9 gadiem
Freimi, paldies par cempi! Kapjam ar katru gadu augsa!

 +31 [+] [-]

, 2015-09-18 22:39, pirms 9 gadiem
Paldies par Top8!
Slēpts komentārs: Paraleela_linija
Slēpts komentārs: Rai4a

  -4 [+] [-]

, 2015-09-18 22:40, pirms 9 gadiem
Iedirsāt ne tikai sev mutē, bet arī mums. Paldies par čempionātu, bet vilšanās ir ļoti, ļoti milzīga. Pagaidām ir grūti, bet paies kāds laiciņš un emocijas pierims.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +15 [+] [-]

, 2015-09-18 22:41, pirms 9 gadiem
Freimis konkrēti pateica, laabs!
Slēpts komentārs: RocketsHardenLatvia
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2015-09-18 22:44, pirms 9 gadiem
RocketsHardenLatvia rakstīja: Lai vai kā, bet es esmu par to, lai Bagijs ir īsts vecis un atkāpjas.
Viņam tas bija jādara jau 2 gadus atpakaļ. Vot ta brīnums!!!!

  +1 [+] [-]

, 2015-09-18 22:45, pirms 9 gadiem
Es jūs atbalstu. Sievai apsolīju nedēlu uzvesties kā lupata

  +6 [+] [-]

, 2015-09-18 22:48, pirms 9 gadiem
Būs jau labi, nākamos čempjus neizkļūs no grupas, tad šis škitīs bijis gluži labs.

  +1 [+] [-]

, 2015-09-18 22:48, pirms 9 gadiem
attaisnoties ar nevajag, saprotiet paši, kāda būs reakcija no līdzjutējiem un nekāda atvainošanās te neder. būtu tikai jocīgi, ja visi pēc -27 pret nedaudz vājāku izlasi kā paši, šo zaudējumu uztvertu ar sapratni. noskaņot komandu vajag trenerim, bet arī pašiem vajag mācēt saņemties, čehi to varēja- mēs ne
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-09-18 22:50, pirms 9 gadiem
RocketsHardenLatvia rakstīja: Lai vai kā, bet es esmu par to, lai Bagijs ir īsts vecis un atkāpjas.
nu tad ej par treneri paskatiisimies kads tu varonis vai lupata esi....

  +2 [+] [-]

, 2015-09-18 22:51, pirms 9 gadiem
Saprotam, neko nepārmetam spēlētājiem, bet bagijbols jābeidz. Jāspēlē basketbols. Ja izdosies nomainīt šnupi pret basketa cilvēku, kurš domā par b attīstību nevis par savām štellēm, viss būs mums labi. Arēnā bija labi redzams, ka voins ir tkai vipu sagaidītājs un vietu ierādītājs.

 +12 [+] [-]

, 2015-09-18 22:51, pirms 9 gadiem
Man atkal jākopē teiktais vienā troļļu rakstā? Tas bija pēc spēles ar Franciju, bet valsts pret kuru spēlējam var būt jebkura, kaut vai šī

Tas, ka tik maza valsts kā Latvija, kura, atšķirībā no citām mazajām valstīm, cenšas būt spēcīga visos "Lielajos komandu sporta veidos"-futbolā,basketā,hoķ, vispār ir tikusi tik tālu tā jau ir apsveicams. Kas jūs tiešām domājāt, ka mēs patiešām varam tikt līdz pusfinālam, kur nu vēl finālam? Paskaties uz sastāvu tādai Francijai un mums, tas pats hokejā ar Kanādu, Zviedriju un mums, par futbolu jau nav jēgas runāt

Galvenais ir tas, ka, kaut gan nerealizējām savu pilno potenciālu, kas būtu tikšana uz Rio kvalifikāciju, tāpat tikām līdz ceturtdaļfinālam, kas ir pat ļoti apsveicami, ja paskatās uz mūsu komandu un jebkuru no pārējām ceturtdaļfinālistēm. Visstulbākie jau ir diehard LV fani kā hārdens, vai es esmu palaidis garām kaut kādu latviešu sporta līdzjutēju kursus, kur dzen iekšā tādu uzskatu par LV izlasi kā par īstenu elites vienību, kurai vajadzētu jebkurai izlasei pārbraukt pāri un, nedod Dievs, pagrūst pret kaut kādu te Franciju. Un tam pa virsu vēl tik riebīga attieksme un nicinājums.

Un tagad padomājiet, tiktu mēs uz Rio, kas tālāk? Nezinu, ar ko mūs sadalītu, bet mūs vienkārši iznīcinātu lielākā daļa izlašu, varat saukt mani par pesimistu, bet tā ir realitāte, te nevar salīdzināt ar hoķa olimpiādi, ja te gadītos, piemēram, štati, mūs kā somus izvazātu pa grīdu. esmu apmierināts ar mūsu komandas sasniegto ar tiem spēkiem, kas mums ir.

  +4 [+] [-]

, 2015-09-18 22:53, pirms 9 gadiem
Freimis priecēja riktīgi katrā spēlē, tāpat pirms tam Janičenoks izvlika spēles, MEjerim bija labi brīži, Žanis iespēlējās tikai pēdējā spēlē, kas bija otrā kad tika laukumā...

  +8 [+] [-]

, 2015-09-18 22:53, pirms 9 gadiem
Freimi, viena mīlestība - Latvija. Nākamajā čempī tiksim TOP4, ar norunu, ja visi labākie tiks un ja treneru sastāvs kardināli nemainīsies.

  -2 [+] [-]

, 2015-09-18 22:53, pirms 9 gadiem
geerra rakstīja: nu tad ej par treneri paskatiisimies kads tu varonis vai lupata esi....
Ja es aiziešu par treneri, tad nekas nemainīsies. Būs tas pats, kas tagad, komanda spēlēs bez trenera. Nu piedod atvaino, bet, ja nemani Bagija kļūdas, tad tā ir Tava problēma.

  +5 [+] [-]

, 2015-09-18 22:55, pirms 9 gadiem
Rolands arī šeit par čempi un šodienas spēli - https://www.youtube.com/watch?v=q8X...

Skumji jau ir tagad, bet pēc viņa sakāmā nedaudz vieglāk ap sirdi palika.

Emocijas pierims un vienmēr uzspīdēs saule. Turās visi.
Tiekamies pie basketbola laukumiem.

  +5 [+] [-]

, 2015-09-18 22:55, pirms 9 gadiem
Mēs jums ticam! Katrs gads ir un būs arvien labāks! Turās veči!

  -3 [+] [-]

, 2015-09-18 22:56, pirms 9 gadiem
Kols rakstīja: Man atkal jākopē teiktais vienā troļļu rakstā? Tas bija pēc spēles ar Franciju, bet valsts pret kuru spēlējam var būt jebkura, kaut vai šī


Tas, ka tik maza valsts kā Latvija, kura, atšķirībā no citām mazajām valstīm, cenšas būt spēcīga visos "Lielajos komandu sporta veidos"-futbolā,basketā,hoķ, vispār ir tikusi tik tālu tā jau ir apsveicams. Kas jūs tiešām domājāt, ka mēs patiešām varam tikt līdz pusfinālam, kur nu vēl finālam? Paskaties uz sastāvu tādai Francijai un mums, tas pats hokejā ar Kanādu, Zviedriju un mums, par futbolu jau nav jēgas runāt


Galvenais ir tas, ka, kaut gan nerealizējām savu pilno potenciālu, kas būtu tikšana uz Rio kvalifikāciju, tāpat tikām līdz ceturtdaļfinālam, kas ir pat ļoti apsveicami, ja paskatās uz mūsu komandu un jebkuru no pārējām ceturtdaļfinālistēm. Visstulbākie jau ir diehard LV fani kā hārdens, vai es esmu palaidis garām kaut kādu latviešu sporta līdzjutēju kursus, kur dzen iekšā tādu uzskatu par LV izlasi kā par īstenu elites vienību, kurai vajadzētu jebkurai izlasei pārbraukt pāri un, nedod Dievs, pagrūst pret kaut kādu te Franciju. Un tam pa virsu vēl tik riebīga attieksme un nicinājums.

Un tagad padomājiet, tiktu mēs uz Rio, kas tālāk? Nezinu, ar ko mūs sadalītu, bet mūs vienkārši iznīcinātu lielākā daļa izlašu, varat saukt mani par pesimistu, bet tā ir realitāte, te nevar salīdzināt ar hoķa olimpiādi, ja te gadītos, piemēram, štati, mūs kā somus izvazātu pa grīdu. esmu apmierināts ar mūsu komandas sasniegto ar tiem spēkiem, kas mums ir.
Mēs varējam grieķus, frančus un citas komandas uzvarēt, bet mums nav pareiza treniņa metodes! Frančiem vienīgais augums un 7 NBA spēlētāji, bet mēs esam sliktāki? Trēnēties, trēnēties un vēlreiz trēnēties. Visu laiku zāle jābūt! Viss viņiem ir, bet viņi nemāk izmantot! Apsveicu komandu ar TOP 8, bet čaļi smagi trēnēties Jums būs un trenera maiņai arī pienāktu! Ahoj!

  -4 [+] [-]

, 2015-09-18 22:58, pirms 9 gadiem
RocketsHardenLatvia rakstīja: Ja es aiziešu par treneri, tad nekas nemainīsies. Būs tas pats, kas tagad, komanda spēlēs bez trenera. Nu piedod atvaino, bet, ja nemani Bagija kļūdas, tad tā ir Tava problēma.
Vajag mainīt korpusu un treniņa metodes. Visiem čaļiem ir zāles, botas. Viņiem visu dienu zāle jāmet, jātrenējas un viss parējais jādar!

 +11 [+] [-]

, 2015-09-18 22:58, pirms 9 gadiem
Prieks, ka Peiners godīgi un vīrišķīgi atzina, ka sūdīgi nospēlēja un nespēja turēt līmeni.
Būs labi.

  +2 [+] [-]

, 2015-09-18 22:58, pirms 9 gadiem
Vispār šīs izlases tikšana top 8 ir viens no lielākajiem turnīra pārsteigumiem. No 9 spēlēm tikai viena tika nospēlēta top 8 komandas cienīgā līmenī.

  +1 [+] [-]

, 2015-09-18 23:00, pirms 9 gadiem
Avs rakstīja: Vispār šīs izlases tikšana top 8 ir viens no lielākajiem turnīra pārsteigumiem. No 9 spēlēm tikai viena tika nospēlēta top 8 komandas cienīgā līmenī.
Tieši tā. Ja jau pat ar šādu spēli un sastāvu var tikt tik tālu, tad ir iespējas progresam. Ja vēl būtu kāds normāls centrs.

     [+] [-]

, 2015-09-18 23:01, pirms 9 gadiem
Gribās saprast un atbalstīt,bet pēc šodienas spēles... Vel emocijas bango un rūgtums par izsēto iespēju kvalificēties Rio.

  +1 [+] [-]

, 2015-09-18 23:01, pirms 9 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: Mēs varējam grieķus, frančus un citas komandas uzvarēt, bet mums nav pareiza treniņa metodes! Frančiem vienīgais augums un 7 NBA spēlētāji, bet mēs esam sliktāki? Trēnēties, trēnēties un vēlreiz trēnēties. Visu laiku zāle jābūt! Viss viņiem ir, bet viņi nemāk izmantot! Apsveicu komandu ar TOP 8, bet čaļi smagi trēnēties Jums būs un trenera maiņai arī pienāktu! Ahoj!
Piedod man, bet ja tu nestrādā ar izlasi, un es to nezinu, tad kā tu vari spriest par komandas trenēšanos salīdzinājumā ar citām komandām? Darbu iegulda visi, bet faktu, ka tie ir NBA spēlētāji nevajag tā vienkārši nomest, ja viss būtu treniņos, tad kādēļ mēs parasti zaudējam komandām ar NBA/NHL(hoķim) spēlētājiem, protams, tas, kas ir uz papīra ne vienmēr atspoguļojas spēlē, bet tas tomēr spēlē lielu lomu, nu nav mums TIK labi tie spēlētāji, viņi ir kādi ir.

  -2 [+] [-]

, 2015-09-18 23:03, pirms 9 gadiem
21+

  -3 [+] [-]

, 2015-09-18 23:04, pirms 9 gadiem
Kols rakstīja: Piedod man, bet ja tu nestrādā ar izlasi, un es to nezinu, tad kā tu vari spriest par komandas trenēšanos salīdzinājumā ar citām komandām? Darbu iegulda visi, bet faktu, ka tie ir NBA spēlētāji nevajag tā vienkārši nomest, ja viss būtu treniņos, tad kādēļ mēs parasti zaudējam komandām ar NBA/NHL(hoķim) spēlētājiem, protams, tas, kas ir uz papīra ne vienmēr atspoguļojas spēlē, bet tas tomēr spēlē lielu lomu, nu nav mums TIK labi tie spēlētāji, viņi ir kādi ir.
Sāksim ar to, ka pirms NBA spēlētājiem viņi kļuva viņi smagi strādāja un viņiem sporta skolas ir pareizas treniņa metodes! Vajag metat bumbu zale visu dienu, lai vini saprot! Jus domajat, ka mes vinus nevaram uzvaret? Mes varam, bet nemaka pareizi trenina metodes sastadit!

  +2 [+] [-]

, 2015-09-18 23:04, pirms 9 gadiem
negausis rakstīja: Tieši tā. Ja jau pat ar šādu spēli un sastāvu var tikt tik tālu, tad ir iespējas progresam. Ja vēl būtu kāds normāls centrs.
Centrs tas viens,bet stabila aizsardzības spēle mūsdienu basketbolā uzvar spēles. Skaties leiši ar savu sistemātisko spēli cīnās par finālu (atkal).

  +1 [+] [-]

, 2015-09-18 23:05, pirms 9 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: Mēs varējam grieķus, frančus un citas komandas uzvarēt, bet mums nav pareiza treniņa metodes! Frančiem vienīgais augums un 7 NBA spēlētāji, bet mēs esam sliktāki? Trēnēties, trēnēties un vēlreiz trēnēties. Visu laiku zāle jābūt! Viss viņiem ir, bet viņi nemāk izmantot! Apsveicu komandu ar TOP 8, bet čaļi smagi trēnēties Jums būs un trenera maiņai arī pienāktu! Ahoj!
Kādas tad ir tās pareizās treniņa metodes? Tās ko lieto visā pasaulē? Mēs laikam daram kaut ko ļoti atšķirīgu no ASV, Spānijas?

  +4 [+] [-]

, 2015-09-18 23:06, pirms 9 gadiem
esam cilvēki un sapratīsim. šodien sāpēja sirds par šo zaudējumu, bet tas neaizēno labo čempi un Bagija izlase ar katru čempi tikai progresē, kas arī priecē.
Pēc tagad vai nekad izlases, kad lielākā daļa šodienas spēlētāju tikai sāka spēlēt izlasē, likās, ka mums priekšā būs kaut kāda bedre, bet tās nav un kāpjam tikai uz augšu. Rio vēl ir iespējams, to visu manīs ap jauno gadu.
Pie tam drīz lielajā basī lauzīsies iekšā mūsu medaļnieki juniori.
Šis čempis, it īpašī laiks Rīgā vienmēr paliks atmiņā tikai ar pozitīvām emocijām!
Paldies!

  +6 [+] [-]

, 2015-09-18 23:06, pirms 9 gadiem
Freimis uvažuha

     [+] [-]

, 2015-09-18 23:07, pirms 9 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: Sāksim ar to, ka pirms NBA spēlētājiem viņi kļuva viņi smagi strādāja un viņiem sporta skolas ir pareizas treniņa metodes! Vajag metat bumbu zale visu dienu, lai vini saprot! Jus domajat, ka mes vinus nevaram uzvaret? Mes varam, bet nemaka pareizi trenina metodes sastadit!
Itkā to tāds kā Blūms nedarīja? Varbūt mums ir 1.9 miljonu iedzīvotāju un nauda sportā ir smieklīga salīdzinot ar viduvējām Eiropas līgām?

  +3 [+] [-]

, 2015-09-18 23:07, pirms 9 gadiem
Cepuri nost Peineram, pateica vismaz par sevi godigi, taja pasa laika, priecaties par top8 cempi kura ir tik svarigi tikt top7 isti jegas nav, jo ar izlozi mums konkreti paveicas.

  +7 [+] [-]

, 2015-09-18 23:10, pirms 9 gadiem
Nepiekrītu, ka Peineram meistarības līmenis par zemu. Šī bija tikai un vienīgi morāla negatavība labi nospēlēt. Zinu, ka nākošos turnīrus labāk nospēlēsi! Paldies visai izlasei par lieliskām divām nedēļām!

     [+] [-]

, 2015-09-18 23:12, pirms 9 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: Sāksim ar to, ka pirms NBA spēlētājiem viņi kļuva viņi smagi strādāja un viņiem sporta skolas ir pareizas treniņa metodes! Vajag metat bumbu zale visu dienu, lai vini saprot! Jus domajat, ka mes vinus nevaram uzvaret? Mes varam, bet nemaka pareizi trenina metodes sastadit!
Es domāju tev pietiks amerikāņu sporta filmas skatīties, kur mazais džesijs visu dienu mētā bumbu un aizstrādājas līdz mvp kādā nba komandā, domā tikai tāda lieta kā treniņi ir pamatā? Jeb tie, kas spēlē, piemēram, kaut kādā Bundeslīgā mazāk grib spēlēt NBA kā tie, kas tur jau ir? Absurds, protams, treniņu sistēma, sporta institūcijas, resursi un daudzas citas lietas mums ir zemākā līmenī, to jau minēju. Bet ar smagu darbu vien nepietiek, lai būtu to dažu procentu skaitā, kas spēlē augstākajā līmenī no visiem, jābūt vēl kaut kam - talantam, iedzimtai prasmei, arī veiksmei un attieksmei, to nevar tā vienkārši uzkačāt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-09-18 23:15, pirms 9 gadiem
Pēc vakardienas bija dusma par izlaisto izdevību, šodien, protams, vispār labāk neko neteikt.

Bet paldies puišiem par čempionātu kopumā! Pēc kāda laika jau sliktais cerams aizmirsīsies un arī turpmāk noteikti aktīvi sekošu izlasei līdzi, kā to esmu darījis jau vairāk kā 10 gadus.

Vēl ceru, ka Itālija rīkos atlasi un varēsim pilnā sastāvā uzspēlēt.

  +3 [+] [-]

, 2015-09-18 23:24, pirms 9 gadiem
Brugjeetaajs rakstīja: attaisnoties ar nevajag, saprotiet paši, kāda būs reakcija no līdzjutējiem un nekāda atvainošanās te neder. būtu tikai jocīgi, ja visi pēc -27 pret nedaudz vājāku izlasi kā paši, šo zaudējumu uztvertu ar sapratni. noskaņot komandu vajag trenerim, bet arī pašiem vajag mācēt saņemties, čehi to varēja- mēs ne
Ko viņi Tev un man ir parādā? Viņi varēja dzīt luni visu vasaru, nespēlēt izlasē.

Paldies par čempi, top8 laaabs!

  -1 [+] [-]

, 2015-09-18 23:31, pirms 9 gadiem
Freimanis ok bet 11-12spēlētāja komentāri nav nepieciešami.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-09-18 23:43, pirms 9 gadiem
Žanim respect par to,ka ir spējīgs atzīt savu bālo sniegumu! Nekas,trenēsies,atgūs pārliecību un kas zin,varbūt nākotnē būs labs palīgs izlasei!

  +1 [+] [-]

, 2015-09-18 23:43, pirms 9 gadiem
Rai4a rakstīja: Paldies par Top8!
Lai kā mums vienmēr liekas, ka varējām...Mēs jau esam uzlēkuši augstāk par savu p.... Un ,nav par ko kaunēties!

  +3 [+] [-]

, 2015-09-18 23:46, pirms 9 gadiem
Nepārmetot neko Latvijas basketbolistiem šovakar tomēr rodas sajūta, ka basketbolam Latvijā (pretēji hokejam) ir viss lai attīstītos, bet pieaugušo līmenī viss tiek maksimāli čakarēts, lai attīstības nebūtu. Kā saprast to, ka šogad VEF Rīga 12 spēlētāju komandā ir 7 leģionāri, kamēr Rīgas Dinamo no 23 komandas locekļiem ārzemnieki bieži bija tik kādi 5-6. Tas, ka Latvija nav izkritusi no elites hokejā gadu no gada pierāda, ka pat sūdīgi spēlējot (kā šogad) mēs izspiežam nesmukas uzvaras kad vajag. Tāpat pretēji hokejam, kur talanti mums pārādās reti un pa reizei, basketbolā jaunatnes līmenī Latvija ir top 5 Eiropā, ne jau tikai runājot par 4. NBA drafta numuru Porziņģi, bet arī citiem.... Un vai no tiem talantiem kaut kas arī izaugs, vai būs Biedriņi 2??

Hokejā pieaugušo līmenī tomēr ir spēlētāji, kurus vai nu vietēji izceļ saulītē un parāda Nolaniem, vai Nolani viņus paši atrod.... Sotniekus, Gudļevskus, Indrašus, to pašu Skvorcovu kam ir vieta RD. Labu talantu nav daudz un tos, kas ir, tomēr liek lietā. Basketbolā šķiet, ka nav skaidrs ko darīt ar talantiem, paņemt nēģerus un spēlēt ir vienkāršāk... Varbūt problēma ir arī tas, ka pretēji hokejam, arī vietējo treneru augstā līmenī nav daudz (tomēr šobrīd mums KHL treneru kontingents ir solīds, kaut RD trenē ārzemnieks). Varbūt hokejam vajag iet mācīties no basketbola kā ar bērniem strādāt, bet basketbolam no hokeja- kā ar pieaugušajiem, treneriem??

  +3 [+] [-]

, 2015-09-18 23:56, pirms 9 gadiem
Sharps rakstīja: Itkā to tāds kā Blūms nedarīja? Varbūt mums ir 1.9 miljonu iedzīvotāju un nauda sportā ir smieklīga salīdzinot ar viduvējām Eiropas līgām?
Urugvaja ir pēc iedzīvotāju skaita Lietuva un necik sen pasaules futbolā bija pusfinālā.... Islande kapājas ar saviem 500 000 iedzīvotāju futbola laukumā ar, ka nemetas.
Var aizbildināties ar tiem 1.9 miljoniem visur, tik tas neiztur kritiku kad Jamaikas melnie (2,7 miljoni) 100m izjāj amerikāņus ar visām viņu koledžām un infrastruktūru.

Tā ir pirmkārt jau domāšanas... mindset lieta. Kaut vai tas pats Porziņģis, var runāt par to, ka viņš ir tāds un tāds patriots, bet ''fu88ing Latvia'' par to neliecina, lai arī viņš atvainojās un tā. Es nekad neesmu lietojis tādus vārdus, ne tikai ārzemnieku priekšā, bet arī latviešu priekšā un tas, kas ko tādu saka ārzemniekam nav patriots, jo var teikt, ka valstī ir korupcija, nebūšanas u.t.t., bet visu valsti nosaukt par sūdu ir arī sevi nolikt par sūdu, jo ja tu saki ''fu**ing Latvia'', tad kāpēc tev draftā zem uzvārda ir LATVIA un kāpēc tu esi daļa no tā fa8kinga?

Latvijas basketbola lielākā problēma vienmēr ir bijusi tā, ka tas ir pārbāzts ar wiggeriem... Leiši varbūt ir noauguši un angliski nerunā super amerikāniski ar ''like... you know... like... like... you know... like''

Valanciunas interview: https://www.youtube.com/watch?v=csX...

bet viņi zina kas viņi ir un kāpēc viņi spēlē. Latvijā basketbolā wiggerisms diemžēl ir pārāk izplatīts joprojām, kaut arī Valteru, Biedra un Šķēles noiešana malā to ir mazinājusi... Tā ir nevis spēlēšanas spēles dēļ, bauda spēles un sava karoga pārstāvēšanas dēļ, bet nezinu... izrādīšanās, jaunu kontraktu meklēšana, rēķināšana.

     [+] [-]

, 2015-09-19 00:17, pirms 9 gadiem
paldies džeki par TOP8!

     [+] [-]

, 2015-09-19 00:21, pirms 9 gadiem
Paldies komandai! nu ko lai dara, ja liela daļa to līdzjutēju ir tādi nedaudz nestabili un no maza pieskāriena veļas pa visiem grāvjiem, nav ko ņemt tādus galvā

     [+] [-]

, 2015-09-19 00:34, pirms 9 gadiem
bēgļi vainīgi

     [+] [-]

, 2015-09-19 00:40, pirms 9 gadiem

     [+] [-]

, 2015-09-19 00:41, pirms 9 gadiem
Daudziem kas te izrunājās negatīvi!!!Nav sajēgas ko jūs tur rakstāt,nolaižieties no mākoņiem,realitāte ir tāda ka mums nav top klubu spēlētāji mums nav izteikta līdera,kas var uzņemties uz sevi spēli!Pats Gaidīju ko labāku,pat cerēju ka būsim top6 kur bija iespēja,bet tur atkal parādas tas ka rokas čaļiem trīc no bailēm un nemāk sevi uzvilkt!!!Pieredze?cik gadus tad teiksim Pieredzes trūkums?Treneris labs,tie kas saka vajag nomainit,atkārtošu ka nejēdz no spēles neko,Bagijam pat ir eiroligas pieredze un ka Lv spēlēja pirms Bagijs nāca par treneri?Tas kā tika nokomplektēta komanda viņš spēs izanalizēt un nākamreiz būsim stiprāki!Vēl taču ir velviens Bertāns,Siliņš un cerams no K.Porziņģa kautkas sanāks...Piebildīšu ka Ševļakovs pēc manām domām būtu labi noderējis cīņā zem groziem kur caurums ir liels + tieciet taču galā ar tām kļūdām,kas rodas uz līdzenas vietas,pat sētas basketbolā tā nenotiek!Apsveicu ar 8 Vietu!!!

  +1 [+] [-]

, 2015-09-19 00:50, pirms 9 gadiem
Paldies čaļiem par čempionātu. Varbūt visas speles nesanaca ka gribetos, bet astoņniekā esam, un uzskatīt ka cempionats ir slikti aizvadīts tiešām nevar. Latvija vēl liks par sevi runāt. Par lielu Latviju!

     [+] [-]

, 2015-09-19 01:20, pirms 9 gadiem
Freimanis patīk kā spēlē! Ir kāpis un audzis, bet ja tu "nezini" tad nafig tu spēlē? Tu esi gatavs vai nē? Jūs esat psiholoģiski vāji. Vakardiena... Vakardien teicāt, ka jāaizmirst spēle un jāgatavojas rītdienai... Šodien atkal vainīga vakardiena! Tu pats izlem, kas ir kas, nevis braukā pa ausīm!

     [+] [-]

, 2015-09-19 02:32, pirms 9 gadiem
cik mums pa šiem gadiem ir bijis labu kvalitatīvu agresīvu spēlētāju, kas spēj un prot izsisties līdz grozam, sapelnīt piezīmes, iemest pēc soda, vispār ar prasmi izkartot sev caurgājienu sarežģītā brīdī? man prātā tikai nedaudzi, Štelmahers, Šķēle(seniors), ā, vēl tāds bušķevics ar laikam prata, kurš vēl? it kā Bertāns un Strelnieks var, bet šajā čempī nekā no tā praktiski nebija. nemākam. vienkārši nemākam un arī negribam. un Bagijs spiests spēlēt ar tiem, kas ir, tā saucamajiem "snaiperiem".kādas ir viņa iespējas mainīt spēles rokrakstu, ja visa komanda sastāv no viena tipa spēlētājiem? laikam nekāda. mūsu lielākais trumpis, metieni no distances buksē, parējais arsenāls nav diezko nopietni vērā ņemams. pretī tak nav nekādi kolhoznieki, zolīdas komandas.

  +1 [+] [-]

, 2015-09-19 03:06, pirms 9 gadiem
Objektivi skatoties lielakais vairums komanda ir vaja rakstura pajolini, sporta tomer jabut sportiskajam niknumam, nekaunibai un nenormalakajam azartam katra spele, ja nem vera , ka puikas neviens nespele ne nba ,bet eiroliga aizlapa caurumus nevis veido speli...tada gadijuma meistaribas trukums jamegina kompenset ar ieprieks minetiem faktoriem... rezultats 8vieta kopuma labi, bet veids ka mes pagrudam pedejas speles netur nekadu kritiku...

  +1 [+] [-]

, 2015-09-19 06:49, pirms 9 gadiem
Freimanis un Peiners,visu cieņu,pateica kā ir!

     [+] [-]

, 2015-09-19 06:57, pirms 9 gadiem
Pilnībā piekrītu
hooker rakstīja: Saprotam, neko nepārmetam spēlētājiem, bet bagijbols jābeidz. Jāspēlē basketbols. Ja izdosies nomainīt šnupi pret basketa cilvēku, kurš domā par b attīstību nevis par savām štellēm, viss būs mums labi. Arēnā bija labi redzams, ka voins ir tkai vipu sagaidītājs un vietu ierādītājs.

  +1 [+] [-]

, 2015-09-19 07:59, pirms 9 gadiem
Peiners vecis, pateica kā ir.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-09-19 08:34, pirms 9 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: Nepārmetot neko Latvijas basketbolistiem šovakar tomēr rodas sajūta, ka basketbolam Latvijā (pretēji hokejam) ir viss lai attīstītos, bet pieaugušo līmenī viss tiek maksimāli čakarēts, lai attīstības nebūtu. Kā saprast to, ka šogad VEF Rīga 12 spēlētāju komandā ir 7 leģionāri, kamēr Rīgas Dinamo no 23 komandas locekļiem ārzemnieki bieži bija tik kādi 5-6. Tas, ka Latvija nav izkritusi no elites hokejā gadu no gada pierāda, ka pat sūdīgi spēlējot (kā šogad) mēs izspiežam nesmukas uzvaras kad vajag. Tāpat pretēji hokejam, kur talanti mums pārādās reti un pa reizei, basketbolā jaunatnes līmenī Latvija ir top 5 Eiropā, ne jau tikai runājot par 4. NBA drafta numuru Porziņģi, bet arī citiem.... Un vai no tiem talantiem kaut kas arī izaugs, vai būs Biedriņi 2??

Hokejā pieaugušo līmenī tomēr ir spēlētāji, kurus vai nu vietēji izceļ saulītē un parāda Nolaniem, vai Nolani viņus paši atrod.... Sotniekus, Gudļevskus, Indrašus, to pašu Skvorcovu kam ir vieta RD. Labu talantu nav daudz un tos, kas ir, tomēr liek lietā. Basketbolā šķiet, ka nav skaidrs ko darīt ar talantiem, paņemt nēģerus un spēlēt ir vienkāršāk... Varbūt problēma ir arī tas, ka pretēji hokejam, arī vietējo treneru augstā līmenī nav daudz (tomēr šobrīd mums KHL treneru kontingents ir solīds, kaut RD trenē ārzemnieks). Varbūt hokejam vajag iet mācīties no basketbola kā ar bērniem strādāt, bet basketbolam no hokeja- kā ar pieaugušajiem, treneriem??
Masveidība ir tāpēc, ka basketbolam ir vislielākais valsts atbalsts no visiem sporta veidiem. Tur ir galvenā atšķirība. Atšķirībā no citiem sporta veidiem ,nodokļu maksātāji maksā algas gandrīz visiem basketbola treneriem. Latvijas sporta parazīts!!!

     [+] [-]

, 2015-09-19 08:47, pirms 9 gadiem
balkons rakstīja: Masveidība ir tāpēc, ka basketbolam ir vislielākais valsts atbalsts no visiem sporta veidiem. Tur ir galvenā atšķirība. Atšķirībā no citiem sporta veidiem ,nodokļu maksātāji maksā algas gandrīz visiem basketbola treneriem. Latvijas sporta parazīts!!!
Tu pats esi tādā krāsā!

  -1 [+] [-]

, 2015-09-19 08:50, pirms 9 gadiem
Mīkstie komentētāji!

  -1 [+] [-]

, 2015-09-19 09:01, pirms 9 gadiem
KevinDurant#35 rakstīja: Mēs varējam grieķus, frančus un citas komandas uzvarēt, bet mums nav pareiza treniņa metodes! Frančiem vienīgais augums un 7 NBA spēlētāji, bet mēs esam sliktāki? Trēnēties, trēnēties un vēlreiz trēnēties. Visu laiku zāle jābūt! Viss viņiem ir, bet viņi nemāk izmantot! Apsveicu komandu ar TOP 8, bet čaļi smagi trēnēties Jums būs un trenera maiņai arī pienāktu! Ahoj!
Cik sekundes pats pavadi zālē?
Mūsu čaļiem ir tik daudz talanta cik ir, trenēties jau var, bet ikdienā jāspēlē arī augstā līmenī (vēlams vadošās lomas komandā), bet pietrūkst čaļiem pieredzes saspringtu un atbildīgu spēļu aizvadīšanā.

  +1 [+] [-]

, 2015-09-19 09:06, pirms 9 gadiem
MANS KOMENTĀRS PAR VISU ŠO IR 18+
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-09-19 09:28, pirms 9 gadiem
Sharps rakstīja: Kādas tad ir tās pareizās treniņa metodes? Tās ko lieto visā pasaulē? Mēs laikam daram kaut ko ļoti atšķirīgu no ASV, Spānijas?
Mums viss atšķiras...

  +2 [+] [-]

, 2015-09-19 09:32, pirms 9 gadiem
Būsim godīgi - pēdējie trīs puslaiki, ielaisto punktu skaits (pret GRE puslaikā 60) čempionātā parādīja galvenā trenera lomu komandā. Brīžos, kad fiziskie un mentālie spēki beidzas, sākas galvenā trenera uznāciens. Ja treneris tiek uztverts par tirliņu, nevis par autoritāti, tad notiek tā, kā notika ar LAT. Jāmet nost no amata nekavējoties.

  +1 [+] [-]

, 2015-09-19 09:35, pirms 9 gadiem
Visu cieņu Feimanim!

  +3 [+] [-]

, 2015-09-19 09:39, pirms 9 gadiem
Nu ko padarīsi ja letiņiem ir kalpu un zaudētāju gēni ! Žēl bija skatīties uz mūsu spēlētāju nošļukušajām ausīm.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-09-19 10:39, pirms 9 gadiem
jāiemācās izlasei divas lietas:aizsardzībā nelaist caurgājienā,bet ''pielipt''un presēt no sāniem ar krūtīm.Tas nekas ka kājas pārvietojas. Eiropā tā spēlēt iemācījušās visas komandas.Lai ir foli,daļu jau tāpat neiedos. Tam gan vajadzīga laba fiziskā forma un koncentrācija katrā spēles epizodē. Bet lietuvieši tak ir uz to spējīgi.
Uzbrukumā vairāk iet caurgājienos ja ir stingra aizsardzība(tā kā tāds centrs kā leišiem mums tuvākajā laikā nav gaidāms). Ejot caurgājienā tā kāvisi pretinieki ir iemācījušies ''presēt''un pielipt no sāniem ar krūtīm,lai dažādotu spēli(truļus ar nedod mest) jāiemācās daudz atmest. To visu ir jātrenē. Maz mums bija arī pustālo metienu lecienā ar aizturi.

     [+] [-]

, 2015-09-19 11:54, pirms 9 gadiem
Basketbolistu vardos jau viss ir pateikts, vini pasi saprot, ka vareeja labaak.

Uuuun pareizi ir, ka nevajag tagad kakas gaazt viniem uz galvas... Mums

jaapzinas, ka esam maza valsts, nevajag gribeet no caliem NBA cieniigu

sniegumu. Gan arii mums izaugs cempioni, tikai pacietiibu un viss buus

LABINIEKAA!!

     [+] [-]

, 2015-09-19 13:33, pirms 9 gadiem
Skumji.Jūs pēdējā mačā atļaujaties sevi piesmiet visos veidos.Čehi ne ar ko nav labāki par latviešiem,bet šajā spēlē tas bija gļēvums.Diemžēl,tas jau ir redzēts,bet ne tik kā tas bija šoreiz. Redzot spēlētāju attieksmi,sejas mani nekas nespēs pārliecināt,ka jūs nevarējāt labāk.Ko te vairs attaisnoties,viss tāpat bija redzams.Bagijam jākrīt vai uz ceļiem,laiLatvijas Komanda sāktu pildīt savu darbu.

     [+] [-]

, 2015-09-19 13:46, pirms 9 gadiem
Freimanis cīnījās, bet kopumā komanda bez rakstura. Treneris neprot izspiest maksimumu no komandas. Labi nospēlēta tikai viena spēle ar Slovēniju. Pārējās mocījās, vai pat izgāzās,. Viens otrs te dzied slavas dziesmas, cik labi nospēlēts. Tad jau igauņiem jāceļ savējiem piemineklis. Leiši pret viņiem izglābās pēdējā sekundē. Latviešus viņi pirmajā puslaikā apspēlēja kā pirmklasniekus. Bet te daudzi speci saka, labi nospēlējām pa puslaikam pret frančiem, leišiem, grieķiem. Viens puslaiks nav mēraukla, jāuzvar spēle.

  +1 [+] [-]

, 2015-09-19 15:03, pirms 9 gadiem
nesaprotu, ko fani turnīra garumā var cepties ar to paškritiku. Paškrita protams ir laba lieta, ja tas skaitās no kļūdām un to mācīšanās. Taču pārlieku liela kritika sev atkal noved pie neticēšanas sev un savu veida bezspēcības, kas nenes vēlamo rezultatatu. Jātic sev un galvu augšā, gan jau būs spēles un brīži, lai sevi vēl pierādītu atkal.

  +1 [+] [-]

, 2015-09-19 19:32, pirms 9 gadiem
SimplyTheBest rakstīja: nesaprotu, ko fani turnīra garumā var cepties ar to paškritiku. Paškrita protams ir laba lieta, ja tas skaitās no kļūdām un to mācīšanās. Taču pārlieku liela kritika sev atkal noved pie neticēšanas sev un savu veida bezspēcības, kas nenes vēlamo rezultatatu. Jātic sev un galvu augšā, gan jau būs spēles un brīži, lai sevi vēl pierādītu atkal.
kādā veidā tu analizē un labo kļūdas, ja nav paškritikas? dotajā momentā liekas, ka ir visai lielas problēmas ar paškritiku

  +2 [+] [-]

, 2015-09-19 20:35, pirms 9 gadiem
pofig ar paškritiku, galvenais ka Latvijā parādīsies jauns dzersteklis - degalus!
nodedzināsim taukus un kaunu!

  +1 [+] [-]

, 2015-09-19 21:12, pirms 9 gadiem
tādsnesportists rakstīja: kādā veidā tu analizē un labo kļūdas, ja nav paškritikas? dotajā momentā liekas, ka ir visai lielas problēmas ar paškritiku
Tas, ka viņi to neizrāda nenozīmē, ka tās nav!

     [+] [-]

, 2015-09-19 21:38, pirms 9 gadiem
Gudribaszobs1 rakstīja: Kapēc mēs negribējām vairāk uzvarēt? Uz to kāds var atbildēt?
visi grib uzvaret, kas ir sportojusi tie saprot, kaa tas ir ,,, kas naw, tie nezin,

  +1 [+] [-]

, 2015-09-19 22:40, pirms 9 gadiem
Freimanis to visu pateica konkrēti labi un trāpīgi!!!!

  -1 [+] [-]

, 2015-09-19 23:59, pirms 9 gadiem
Shenker rakstīja: paldies džeki par TOP8!
tas jau bija pirms nedēļas zināms, ko Tu to šodien/vakar saki

     [+] [-]

, 2015-09-20 14:24, pirms 9 gadiem
Nu kā jūs mūs "aplikāt", tā mēs jūs "apliksim"!!!
Godīgi, Freimi, vai ne???

  -1 [+] [-]

, 2015-09-20 15:11, pirms 9 gadiem
Onslovs rakstīja: Tas, ka viņi to neizrāda nenozīmē, ka tās nav!
turnīra iesākumā var pieņemt šādu trenera nostāju komandas interesēs, bet pēc tik skaista noslēguma, kā spēle ar čehiju un grieķiju, iestājas skarbais publiskās paškritikas laiks.

     [+] [-]

, 2015-09-20 15:25, pirms 9 gadiem
kopumā ņemot, esmu par Bagatska spēlēto basketbolu, brīdī, kad komanda kontrolēja savas darbības laukumā,mēs izskatījāmies zolīdi uz jebkuras komandas fona, bija laba aizsardzība, labs, sakarīgs uzbrukums, ņemot vērā mūsu specifisko sastāvu, lielākā daļa spēlētāju ar tendenci nelīst pārāk tuvu pie groza. problēma ir tajos brīžos, kad iestājas panika un haoss. Bagatskis šajos brīžos pieņem dīvainus lēmumus, nekontrolē spēli, nespēj savākt komandu. Nevar vainu novelt tikai uz treneri vai tikai uz spēlētājiem, mēs principā, visi no vienas valsts, no viena katla nākam, līdz ar to arī iezīmes ir visiem līdzīgas.